Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Leeuwarder94

#1
Als ik iemand vertrouw bij Cambuur is het Lars Lambooij wel (inclusief scouting). Afgelopen 2 jaar erg goed werk geleverd met nieuwe spelers. Beetje vertrouwen, ervaring komt er ook nog wel bij, meestal wat later in de window.

Vorig jaar hadden NAC (25,7) en Heracles(26,1) beide een redelijk hoge gemiddelde leeftijd vergeleken met andere teams en die zijn er beide uit gegaan.
#2
Jammer, vind het een mooi ventje met een goede drive en snelheid. Lijken mij belangrijke kwaliteiten voor volgend seizoen.
#3
Monzialo(nr 8 ) zijn optie is vorige maand gelicht en ligt nog een jaar vast. In januari toonde FC Utrecht nog interesse.
#4
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 20:51:26
waar was hij het laatste kwartier? Net zoals vorige week. Als er iemand goed tegen ons speelt moet ie gelijk hierheen. En de rest van het seizoen ook gezien?

Kijk niet alle den Bosch wedstrijden inderdaad, maar is mij wel vaker opgevallen en heeft toch goede statistieken. En dat in een matig team.
#5
Zou Monzialo een haalbare speler zijn voor volgend jaar? Goede leeftijd, statistieken en type spits voor komend seizoen.
#6
Pff alle nieuwtjes opgespaard tot na de promotie. Ben heel benieuwd hoe dat werkt met Henk de Jong als assistent. Lijkt mij niet makkelijk als nieuwe trainer.
#7
Kian Visser op het einde er nog maar even bij, promotiewedstrijd met 3 Leeuwarders in het veld zou toch leuk zijn.
#8
Al een paar keer staat Jermoumi die linksbuiten totaal niet te dekken
#9
Niet te geloven dit!
#10
Wat een goal weer!
#11
Kvam in de basis, ben benieuwd!
#12
Britse Youtuber die eerder ook al bij Cambuur - De Graafschap een mooi verslag maakte was er bij afgelopen vrijdag.

https://www.youtube.com/watch?v=UJ19HFI10fg
#13
Gelijkspel ook toch?
#14
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 21:54:43
We pakken wel punten maar dit is al de 3e wedstrijd op rij die niet om aan te gluren is vanuit Cambuur perspectief.
#15
Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 08:32:31
klopt ik heb terug gezien??.deze scheidsrechter was misschien nog slechter dan van der Kooy.

Inderdaad geen penalty. Maar een goede scheidsrechter had de handsbal van Baoef gezien en dan was het penalty en rood geweest.