Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven Dinsdag 24 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 19, 2026, 09:39:38

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
13 (35.1%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
11 (29.7%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (2.7%)
Souren
1 (2.7%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
10 (27%)
Rolke
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Marsman
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: maart 01, 2026, 22:58:50

zeewolde

Is Baouf geschorst vrijdag? Die staat toch op scherp?

Derkx R.H.

#136
Citaat van: zeewolde op februari 25, 2026, 07:33:57
Is Baouf geschorst vrijdag? Die staat toch op scherp?
Nope, Souren, Amofa, Diemers staan op scherp...en Baouf staat op 3 gele kaarten :thumbsup

Scc0511

Misschien vrijdag toch een paar wissels doen? Marsman er in bijvoorbeeld en wellicht Sjostrand ook wat rust geven? Oss uit moet te doen zijn. Vind Binder ook steeds beter invallen trouwens, mag gezegd worden.

Lore

Citaat van: Scc0511 op februari 25, 2026, 07:38:40
Misschien vrijdag toch een paar wissels doen? Marsman er in bijvoorbeeld en wellicht Sjostrand ook wat rust geven? Oss uit moet te doen zijn. Vind Binder ook steeds beter invallen trouwens, mag gezegd worden.

Zullen we dat doen als wij drie nul voor staan met rust?

Johan-12

Citaat van: Lore op februari 25, 2026, 07:46:00
Zullen we dat doen als wij drie nul voor staan met rust?
Dan moeten we wel weer beter gaan voetballen om 3-0 voor te komen.

Scc0511

Citaat van: Lore op februari 25, 2026, 07:46:00
Zullen we dat doen als wij drie nul voor staan met rust?

Paar frisse benen lijkt me in deze fase niet verkeerd. En 3-0 voor met rust? Kan me niet heugen wanneer we dat voor het laatst hebben gestaan. :_schater

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 24, 2026, 23:21:53
die gast doet nog 2 stappen voor ie um laat vallen (zie maar terug) bij die penel
klopt ik heb terug gezien??.deze scheidsrechter was misschien nog slechter dan van der Kooy.

Noordcambuur

Donderdag/vrijdag bekijken wie er goed en fit is voor de wedstrijd tegen Top Oss.
We hebben alle spelers nodig de komende weken dus per wedstrijd bekijken.

Leeuwarder94

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 08:32:31
klopt ik heb terug gezien??.deze scheidsrechter was misschien nog slechter dan van der Kooy.

Inderdaad geen penalty. Maar een goede scheidsrechter had de handsbal van Baoef gezien en dan was het penalty en rood geweest.
De wens is de vader van de gedachte

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 08:32:31
klopt ik heb terug gezien??.deze scheidsrechter was misschien nog slechter dan van der Kooy.
:thumbsup

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op februari 25, 2026, 08:50:07
Hoorde van de supporters achter mij....die hadden het opgezocht dat de scheidsrechter uit Brabant kwam :_spank

michello

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 08:36:37
Donderdag/vrijdag bekijken wie er goed en fit is voor de wedstrijd tegen Top Oss.
We hebben alle spelers nodig de komende weken dus per wedstrijd bekijken.

Als het nodig is ook gewoon spelers rust geven en vanaf de bank laten starten. Sj?strand speelde bijvoorbeeld de hele wedstrijd en die was h?-le-maal gesloopt. Ik had Kvam nog wel verwacht.

Gasgeve

Citaat van: michello op februari 25, 2026, 09:06:43
Als het nodig is ook gewoon spelers rust geven en vanaf de bank laten starten. Sj?strand speelde bijvoorbeeld de hele wedstrijd en die was h?-le-maal gesloopt. Ik had Kvam nog wel verwacht.
Ook niet gek dat die kapot was. Het enige aanvalsplan dat ik kon ontdekken was Sj?strand diep sturen. Die is wel 120x de diepte ingestuurd, dat zijn ook 120 sprints op volle snelheid.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 08:32:31
klopt ik heb terug gezien??.deze scheidsrechter was misschien nog slechter dan van der Kooy.

Zeker, want Kooij was immers prima ;)

Maar deze pingel kwam 100% op het conto van die grensrechter. De scheids had het laten gaan, maar hij wees heel duidelijk naar de grens dat de beslissing daar vandaan kwam.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sjaak

Moeilijk potje inderdaad... Ferrah uit vorm en dan is het ineens erg voorspelbaar. Het moment dat Diemers werd gewisseld ging het wel beter, maar dat had er ook mee te maken volgens mij dat Eindhoven al wat op hun tandvlees aan het lopen was. Wel prima goals, maar we hadden tot Baouf scoorde ook al zomaar 4-0 achter kunnen staan met de kans voor rust nog meegerekend...