Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - nee,wel?

#1
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
juni 11, 2026, 15:20:32
verplichte Buscombi  via groningen  emmen hoogeveen  meppel steenwijk wolvega........... terugreis idem......

en niks op dat veld gooien, want dan gaat de bierkraan dicht!!!!   Jim binne waarskuwd maak er een mooi dagje van....... :proost :y 8P :zweep |:) |:) |:)
#3
Wedstrijden / Re: SC Cambuur- Excelsior
juni 11, 2026, 15:11:35
toch lekker, als je hier van een vermoedelijke concurrent gelijk drie punten weet te pakken.
#4
ken de tiramisu uut de koelkast bij vd valk?
#5
ach we hewwe er niet bij sitten, miskien hield mark wel te veel van mark, en sien bankrekening, en misskien deed lambooii oek net of moest ie ut uut eigen buse betale......       at we kommend seizoen met 38 punten handhave het niemand ut er meer over.........at we met 15 punten degradere dan gaat ut weer anders....mar dat sien we dan wel weer
#6
Ging ut hier nou om nieuwe speulers?   of om fatsoenridders?  of om rob adriANUS de anaalridder die dit land skient te besturen? wie ut weet mag ut segge
#7
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
mei 02, 2026, 21:26:25
En wat nou als de uitspraak in de paspoortgate de knvb in de spagaat brengt ,en ze beslissen dat de competitie  niet kan worden afgemaakt.............alles blijft zoals het was niemand promoveerd niemand degradeert......en door..........competitie seizoen 2026/2027??????
#8
 Nee t was un topseizoen ,ze bin promoveert de jongkjes moesten veul wedstrieden in kort tiedbestek speule, pleurt allemaal op met dat zoet sappige gelul .misskien dat ut twintig minutenbgoed was vanavond mar un wedstried duurt 90 minuten met extra tied erbij nog wat langer... dus ut merendeel was niet goed. Mar dat moge juh niet segguh hier trap je sommigen tegen ut sere poatsjuh   ach ieder sien eigen mening   rangen en standen scorebord journalistiek
#9
Verlos iederren mar uut sien lijden tis omdat dit soodsjuh al promoveert is, daar was oek alles met zeit kinderachtig verdedigt bij de 2-1 tis toch ut ansien niet meer weerdt
#10
die zaak word pas na het lopende seizoen behandeld,   dat wordt dan ook weer een spagaat stel vitesse promoveerdt wel en wordt vervolgens alsnog uitgesloten van betaald voetbal.............


even wat anders was het misschien ook niet leuker geweest om na deze wedstrijd een feestje te hebben in het stadion i.p.v de huldiging bij de oldehove 3 mei?   ik heb het idee dat de sjeu er al wat vanaf is,en dat dat dan wat een gemaakt feestje wordt met spelers die staan te hossen en te doen terwijl je wete dat ze fut binnen etcetera?    of had die huldiging geliek mutten na de promotie?
#11
in principe heeft vitesse het nog wel redelijk gedaan als je ziet waar ze vandaan komen, die min twaalf er nu bij opteld dan zouden ze nu 8e staan
#12
Ado fanzone x


Middenvelder Mark Diemers lijkt onderweg naar Ado Den Haag, de beoogd kampioen van de keuken kampioen divisie zou inmiddels in gesprek zijn
met de middenvelder van de huidige nummer twee van de keuken kampioen divisie Cambuur Leeuwarden.
Trainer Robin Petter is erg gecharmeerd van de creatieve middenvelder van Cambuur ,en zou Diemers dan ook graag willen toevoegen aan de
eredivisie selectie voor seizoen 2026/2027. In wat voor stadia de gesprekken zijn, en om wat voor contract het dan precies gaat is bij deze nog niet  .bekend Wordt vervolgd.


dit las ik vanochtend op x kon het alleen later niet meer terug vinden
#13
Nieuwe trainer zonder club en achterban feeling, ligt na wat tegenvallende prestaties toch weer op het hakblok, denk dat henk dan weer als inter8m hoofdtrainer wurdt. |:)
#14
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 21:57:21
Nou ja de puntjes telle rest mar vergete en doooorrrrrr.......
#15
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 21:16:33
Weer sun pot waar je tegen knullig puntverlies aan lope......