Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Specuveter

#1
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 22, 2026, 15:37:09
Citaat van: sunderland op juni 22, 2026, 15:29:47
wat is dat steeds voor ge-eikel.
inderdaad....waarom alles besloten?
#2
Toch wel klasse van onze TD dat een Jetten, Vink en Bouhoudane voor Cambuur kiezen.
#3
Citaat van: Andy King op juni 21, 2026, 16:50:05
Komende week nieuws over nieuwe spelers?
ja...maandag of dinsdag
#4
Zou me niks verbazen als hij naar Emmen gaat...
Te berijden en Emmen is wel goed bezig op de markt met oa Breij
#5
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
beetje meer positiviteit Jan!!!
#6
Bouhoudane?
#7
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 15:28:44
Zit weer wat vertraging op de lijn, maandag/dinsdag een dubbelslag..
Lille??
#8
Babadi mag transfer vrij weg bij Psv
Dat zou nou een wereld move van Lars zijn als ze die met een goed verhaal weten te strikken
#9
Vi en omrop fryslan wel....
#10
Citaat van: Bens op juni 18, 2026, 17:58:32
Zijn ook geruchten met welke spelers Cambuur bezig is?
Bouhoudane en ws nog spelers van Lille
#11
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
juni 18, 2026, 13:41:47
Johnny Jansen?
#12
De betere en ervaren spelers wachten eerst even af
Dus zal voorlopig nog wel even rustig blijven
Nog 7 weken tot start competitie
En dan nog diverse transfers tot 1September.
#13
Traint elke ochtend voor zichzelf met Remco Balk op blauw wit complex
#14
Willem 2 niet verder met Dodeman.
Snap dat niet helemaal
Iets voor ons?
Heb je in ieder geval wel een prima vrije trap en corner specialist
#15
Citaat van: Sonnema op juni 15, 2026, 15:37:54
Mooi laten gaan, voor de KKD een prima speler. Hopelijk nog wat centjes en er wat anders voor terughalen.
We hebben nu twee linksbacks dus dat is dikke prima