Hallo Iedereen,
Voor dat ik in ga op het verhaal van de opheffing activiteitencommissie wil ik wel duidelijk stellen dat het niet mijn bedoeling is om personen waaronder bestuursleden te kwetsen. Ook die mensen doen het vrijwillig en dat kan alleen maar groot respect verdienen.
Daarnaast moet het forum niet het platform zijn waar mensen met modder na elkaar gaan gooien persoonlijke problemen zul je zelf met elkaar moet oplossen.
Ik en Klompke hebben in grote lijnen met nog 4 andere personen de activiteitencommissie van vorig seizoen gedaan echter kwam er vanuit het bestuur ook een opdracht en dat was activiteiten die veel geld kosten maar een lage opkomst hebben te gaan stoppen en dit te vervangen door een ander activiteit. Met uiteraard in het achterhoofd wel dat het ook iets is wat de supporters willen.
Tijdens het seizoen zijn we daar ook mee aan de slag gegaan alleen er kwamen wrijvingen tussen het bestuur en de commissie of het was min of meer wij hadden als groep de indruk dat ons werk niet echt gewaardeerd werd. overigens zijn wij wel begonnen met het opzetten van nieuwe activiteiten maar in jaar tijd hebben we dit niet kunnen doen omdat een aantal activiteiten een lagere uitwerk periode nodig hebben etc. zo zijn wij er als groep wel in geslaagd om een mooi voetbaltoernooi neer te zetten. voor ons was dat het eerste dat er bij moest komen.
Tijdens dat toernooi hebben veel supporters ook genoten en met de aantekeningen die iedereen maakte werd er iets gedaan wij hebben dan ook direct de ambitie gehad om weer voor komend jaar een toernooi te doen een dubbele zaal geregeld dat was bijvoorbeeld een wens van veel mensen waardoor de wachttijden korter waren.
Voor zover ik weet zal die organisatie ook weer opgepakt gaan worden door het bestuur.
Eerlijk gezegd is de breuk ontstaan door te weinig respect voor elkaar. zo organiseerde klompke met veel plezier de bingo's. de forumavonden en overige activiteiten deden we gezamenlijk en ook de sfeer binnen onze groep was leuk alleen vonden wij dat er geen goede samenwerking was tussen ons en bestuur en dat heeft een aantal doen beslissen om te stoppen.
Ik spreek denk ik namens de hele groep dat we graag waren door gegaan maar soms moeten we ook voor de rust en lieve vrede andere keuzes maken.
Dit is voornamelijk ons gevoel geweest !
Groetjes Nick
Voor dat ik in ga op het verhaal van de opheffing activiteitencommissie wil ik wel duidelijk stellen dat het niet mijn bedoeling is om personen waaronder bestuursleden te kwetsen. Ook die mensen doen het vrijwillig en dat kan alleen maar groot respect verdienen.
Daarnaast moet het forum niet het platform zijn waar mensen met modder na elkaar gaan gooien persoonlijke problemen zul je zelf met elkaar moet oplossen.
Ik en Klompke hebben in grote lijnen met nog 4 andere personen de activiteitencommissie van vorig seizoen gedaan echter kwam er vanuit het bestuur ook een opdracht en dat was activiteiten die veel geld kosten maar een lage opkomst hebben te gaan stoppen en dit te vervangen door een ander activiteit. Met uiteraard in het achterhoofd wel dat het ook iets is wat de supporters willen.
Tijdens het seizoen zijn we daar ook mee aan de slag gegaan alleen er kwamen wrijvingen tussen het bestuur en de commissie of het was min of meer wij hadden als groep de indruk dat ons werk niet echt gewaardeerd werd. overigens zijn wij wel begonnen met het opzetten van nieuwe activiteiten maar in jaar tijd hebben we dit niet kunnen doen omdat een aantal activiteiten een lagere uitwerk periode nodig hebben etc. zo zijn wij er als groep wel in geslaagd om een mooi voetbaltoernooi neer te zetten. voor ons was dat het eerste dat er bij moest komen.
Tijdens dat toernooi hebben veel supporters ook genoten en met de aantekeningen die iedereen maakte werd er iets gedaan wij hebben dan ook direct de ambitie gehad om weer voor komend jaar een toernooi te doen een dubbele zaal geregeld dat was bijvoorbeeld een wens van veel mensen waardoor de wachttijden korter waren.
Voor zover ik weet zal die organisatie ook weer opgepakt gaan worden door het bestuur.
Eerlijk gezegd is de breuk ontstaan door te weinig respect voor elkaar. zo organiseerde klompke met veel plezier de bingo's. de forumavonden en overige activiteiten deden we gezamenlijk en ook de sfeer binnen onze groep was leuk alleen vonden wij dat er geen goede samenwerking was tussen ons en bestuur en dat heeft een aantal doen beslissen om te stoppen.
Ik spreek denk ik namens de hele groep dat we graag waren door gegaan maar soms moeten we ook voor de rust en lieve vrede andere keuzes maken.
Dit is voornamelijk ons gevoel geweest !
Groetjes Nick