Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - activiteitenkvc

#1
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
september 01, 2013, 20:43:26
Hallo Iedereen,

Voor dat ik in ga op het verhaal van de opheffing activiteitencommissie wil ik wel duidelijk stellen dat het niet mijn bedoeling is om personen waaronder bestuursleden te kwetsen. Ook die mensen doen het vrijwillig en dat kan alleen maar groot respect verdienen.

Daarnaast moet het forum niet het platform zijn waar mensen met modder na elkaar gaan gooien persoonlijke problemen zul je zelf met elkaar moet oplossen.

Ik en Klompke hebben in grote lijnen met nog 4 andere personen de activiteitencommissie van vorig seizoen gedaan echter kwam er vanuit het bestuur ook een opdracht en dat was activiteiten die veel geld kosten maar een lage opkomst hebben te gaan stoppen en dit te vervangen door een ander activiteit. Met uiteraard in het achterhoofd wel dat het ook iets is wat de supporters willen.

Tijdens het seizoen zijn we daar ook mee aan de slag gegaan alleen er kwamen wrijvingen tussen het bestuur en de commissie of het was min of meer wij hadden als groep de indruk dat ons werk niet echt gewaardeerd werd. overigens zijn wij wel begonnen met het opzetten van nieuwe activiteiten maar in jaar tijd hebben we dit niet kunnen doen omdat een aantal activiteiten een lagere uitwerk periode nodig hebben etc. zo zijn wij er als groep wel in geslaagd om een mooi voetbaltoernooi neer te zetten. voor ons was dat het eerste dat er bij moest komen.

Tijdens dat toernooi hebben veel supporters ook genoten en met de aantekeningen die iedereen maakte werd er iets gedaan wij hebben dan ook direct de ambitie gehad om weer voor komend jaar een toernooi te doen een dubbele zaal geregeld dat was bijvoorbeeld een wens van veel mensen waardoor de wachttijden korter waren.

Voor zover ik weet zal die organisatie ook weer opgepakt gaan worden door het bestuur.

Eerlijk gezegd is de breuk ontstaan door te weinig respect voor elkaar. zo organiseerde klompke met veel plezier de bingo's. de forumavonden en overige activiteiten deden we gezamenlijk en ook de sfeer binnen onze groep was leuk alleen vonden wij dat er geen goede samenwerking was tussen ons en bestuur en dat heeft een aantal doen beslissen om te stoppen.

Ik spreek denk ik namens de hele groep dat we graag waren door gegaan maar soms moeten we ook voor de rust en lieve vrede andere keuzes maken.

Dit is voornamelijk ons gevoel geweest !   

Groetjes Nick
#2
Algemeen / Re: Supportersfeest 2013
april 26, 2013, 17:55:33
zo het bier is aangevuld de kaarten liggen klaar dus ik zou zeggen koop ze vanavond. en maak er een super feest van.

kaarten zijn vooraf en na de wedstrijd te koop bij het Hertje !
#3
Algemeen / Re: Supportersfeest 2013
april 25, 2013, 00:29:30
beste supporters.

ik ben het helemaal met jullie eens en ik heb hierin een fout gemaakt. mijn excusses ervoor.

toch hoop ik dat iedereen alsnog komt. ik wil er ook bij aangeven dat er al een aantal weken poosters hangen in het stadion. het is ook al enige tijd bekend op de site van de kern

daarnaast is het ook een aantal keren geweest op facebook. maar dat neemt het niet weg dat het te laat op dit forum staat. hier ben ik zelf verantwoordelijk voor uit je kritiek richting mij en niet na alle vrijwilligers van de kern want die kunnen hier niets aan doen.

ik hoop ondanks dit iedereen als nog zaterdag te mogen verwelkomen in de kantine.

met vriendelijke groet

nick hooyenga
#4
Algemeen / Supportersfeest 2013
april 24, 2013, 21:37:47
Zaterdag 27 april 2013 is het eindelijk zover !

Dan organiseerd de kern van Cambuur hun jaarlijkse supportersfeest. kom ook vast met de voltallige selectie en technische staf in de feest sfeer en proost ook met hun op de resultaten van nu !

Kaarten voor donateurs bedragen 2.00 niet donateurs betalen 2.50 !

De live muziek komt van Cees Greuter daarnaast hebben we de verkiezing speler van het Jaar 2012/2013 en een verloting met schitterende hoofprijzen waaronder een Fiets en een kleuren tv.

kom ook en feest mee koop je kaarten optijd want vol=vol

Kaarten zijn verkrijgbaar bij Mediastore Leeuwarden Pasteurweg 1

en

vooraf en na de wedstrijd vrijdag tegen FC Emmen.

Met geel blauwe groeten

De kern van Cambuur !
#5
Algemeen / Kern van Cambuur Activiteiten
januari 21, 2013, 20:26:32
Dinsdag 29 januari a.s. (zaal open vanaf 19.30 uur) is de directie van Cambuur te gast op de forumavond van de Kern van Cambuur.

Regelmatig heeft de Kern goed en constructief overleg met de BVO over allerlei aspecten rond de club. Maar wat is de stand van zaken? Kom ook langs op deze forumavond waar je je vragen aan de directie en de Kern kunt stellen.

Onderwerpen deze avond o.a. hoe staat de club ervoor? Wat is de stand van zaken rond het nieuwe stadion? Wie wordt de nieuwe trainer?

Ook de ontwikkelingen rond de uitkaart zullen worden besproken.

En nog veel meer!

Be there!