Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - gobo

#1
Citaat van: Lore op mei 27, 2026, 19:12:04
Waarom ik het een raar verhaal vind is dat marsman op 31 maart verlengt is en nu dus mag vertrekken. Dat zou logisch zijn als je een transfersom verwacht, maar dat lijkt mij niet. Dan is het toch raar?
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.
#2
Citaat van: wacko jacko op mei 26, 2026, 16:37:14
Hoe zat het ook weer Duitser. Geen goede herinneringen overgehouden aan je trainer Wacko in Zeewolde.

En die spekjesvreter kan beter gaan werken bij Corncorp in Irnsum.  :wall
Dit is een post waar geen touw aan vast is te knopen. Maar het is vast heel erg inhoudelijk...
#3
0-2 (0-1)

4x :gelekaart
#4
3-0 (1-0)

Ferrah
Vd Sande
Diemers

4x :gelekaart
#5
0-3 (0-2)

2x vd Sande
Ferrah

4x :gelekaart
#6
Citaat van: Destroyer op maart 27, 2026, 07:40:53
Is Emmen een beetje op zijn retour? Heb die fanatiekelingen aan de andere kant uitvak niet gehoord op tv...

Mooi dat er zoveel cambuur supporters bij waren, prachtig  :scc
Die hadden voor deze wedstrijd een boycot bedacht om te protesteren tegen stadionverboden of zo.
#7
0-1 (0-0)

Ferrah

5x :gelekaart
#8
4-1 (2-1)

2x vd Sande
Hornstra
Sjostrand

3x :gelekaart
#9
0-2 (0-0)

Vd Sande
Ferrah
#10
Citaat van: michello op maart 14, 2026, 18:25:09
Promotie nu waarschijnlijk zonder te spelen of in Emmen/Venlo..
Aangezien ik een kaart heb om daar bij te zijn hoop ik toch dat we het daar gaan klaarspelen om te promoveren. Ook wel een keer een mooie ervaring
#11
2-1 (0-1)

Sjostrand
Vd Sande

4x :gelekaart
#12
4-0 (1-0)

2x vd Sande
Balk
Ferrah

4x :gelekaart
#14
2-0 (0-0)

Ferrah
Balk

4x :gelekaart
#15
0-4 (0-1)

Ferrah
Vd Sande
Balk 2x

4x :gelekaart