Vrijdag 24 juli 11:00
Cambuur - Utrecht (besloten)
Cambuur - Utrecht (besloten)
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Lowieke op juni 19, 2026, 15:34:58Klopt maar dat is achteraf. Voor hetzelfde geld raakte hij aan het begin zoals Arjen Robben geblesseerd en heb je er helemaal niks aan maar moet je de beste man wel vorstelijk uitbetalen en dat terwijl de club financi?le middelen hard nodig heeft.
We zijn met hem gepromoveerd, als we dat zonder hem niet hadden gedaan, wat volgens mij zomaar had gekund, dan was hij zijn vorstelijk salaris meer dan waard.
Citaat van: zeewolde op juni 18, 2026, 11:29:42Wie zegt dat je meer moet verdienen om een vorstelijk salaris te hebben? Hij had al 2 seizoenen (!) lang een vorstelijk salaris
Welk vorstelijk salaris?
Nergens gelezen dat hij meer wil verdienen.
En dan nogmaals ,wil je nieuwe spelers met ervaring EN kwaliteit dan zul je ook zulke salarissen moeten betalen.
Citaat van: Poetser op juni 11, 2026, 17:04:55Ik begrijp je punt maar is dat niet met hele voetbal zo? De mannen bij Cambuur krijgen ook wel dik betaald namelijk...
De huidige voetballers leven op een totaal andere wereld. De wereld van luxe, sterrenstatus en arrogantie.
Dat ze aankomen rijden in hun bolides van 100k met geblindeerde ramen en dan uitstappen in hun gekke peperdure outfits.
Hoe kan de gemiddelde arbeider die in de huidige wereld slapeloze nachten heeft omdat alles zo tyfusduur is en alleen nog maar duurder wordt zich daarmee identificeren?
Ik niet in ieder geval.
Citaat van: Eewal op juni 10, 2026, 15:59:59Twente, zondagavond 20:00. Mooi man...
Eerlijk gezegd verheug ik me veel meer op de thuiswedstrijden tegen Utrecht, Twente etc dan deze, maar daar sta ik vast alleen in.
Citaat van: Galdiano op juni 08, 2026, 20:45:00Deze keer niet besloten?
Vrijdag 10 juli om 11:30 uur in Delden.
Cambuur - Roda JC
Citaat van: Stiens op juni 03, 2026, 22:14:51Haha de zin zag er zo mooi uit totdat je het land benoemde...
Geruchten zijn dat het qua club om een aansprekende naam gaat uit de richting van de Verenigde Arabische Emiraten.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 04, 2026, 18:12:20Hooligans heb je overal. Ook in Duitsland en Engeland, maar daar is normalisatie. Hadden we dat hier maar!
Citaat van: debaas058 op juni 04, 2026, 12:50:27Tja goedkoop is duurkoop gebleken
Zoals eens eerder aangegeven. Noord (en het uitvak) zou een sta tribune worden. Alleen door het instorten van het uitvak bij NEC werden de eisen verscherpt mbt de betonconstructie. Als Cambuur dit nog helemaal om moest gooien, zou het miljoenen extra kosten.
Citaat van: PePe op mei 31, 2026, 00:02:48Wat een trieste opmerking
Dat zou je bijna wel gaan denken, ze gaan er mee smijten ipv ze het op drinken.