Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Geruchten zijn dat het qua club om een aansprekende naam gaat uit de richting van de Verenigde Arabische Emiraten.

sunderland

Citaat van: Stiens op juni 03, 2026, 22:14:51
Geruchten zijn dat het qua club om een aansprekende naam gaat uit de richting van de Verenigde Arabische Emiraten.
aansprekende naam?..

Lore


Andy King

Waarom niet jaarlijks een toernooi in Leeuwarden? 3 aansprekende clubs uitnodigen. 2 wedstrijden voor elke ploeg. Zoals het Amsterdam-toernooi ooit was. Lijkt mij geweldig. Ook voor de supporters.

Derkx R.H.

Citaat van: Andy King op juni 04, 2026, 12:01:27
Waarom niet jaarlijks een toernooi in Leeuwarden? 3 aansprekende clubs uitnodigen. 2 wedstrijden voor elke ploeg. Zoals het Amsterdam-toernooi ooit was. Lijkt mij geweldig. Ook voor de supporters.
Waarom niet het kampioenschap van het noorden...en dan maar zonder uitsupporters om gedoe te voorkomen en elk jaar in een andere locatie(wou stad zeggen maar dan valt er 1 af :devil)

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juni 04, 2026, 12:13:46
Waarom niet het kampioenschap van het noorden...en dan maar zonder uitsupporters om gedoe te voorkomen en elk jaar in een andere locatie(wou stad zeggen maar dan valt er 1 af :devil)

Omdat we in (bijna) heel Nederland bange burgemeesters hebben en die nooit akkoord gaan met dergelijke affiches

Stiens

Citaat van: Lore op juni 04, 2026, 06:13:30
Dat is relatief: Al Wasl F.C

Ja ik bedoelde aansprekende naam als je uit die buurt komt. Hier hebben we natuurlijk weinig met die clubs die daar spelen  :_schater
Renato Tapia speelt er (ex-Twente & ex-Feyenoord) en Kurt Zouma (ex-Chelsea)

sunderland

Citaat van: Stiens op juni 04, 2026, 13:25:06
Ja ik bedoelde aansprekende naam als je uit die buurt komt. Hier hebben we natuurlijk weinig met die clubs die daar spelen  :_schater
Renato Tapia speelt er (ex-Twente & ex-Feyenoord) en Kurt Zouma (ex-Chelsea)
is toch een tegenstander van niks.

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op juni 04, 2026, 12:13:46
Waarom niet het kampioenschap van het noorden...en dan maar zonder uitsupporters om gedoe te voorkomen en elk jaar in een andere locatie(wou stad zeggen maar dan valt er 1 af :devil)

Die kom je al tegen in de competitie. Nou ja, Emmen nu even niet, maar goed.
Een paar mooie clubs, een Duitse, een Belg en een Engelse. Zoiets. Of een Franse. (Lille?)
Het kost een paar centen, maar daar staat ook een paar keer een vol stadion tegenover.
En natuurlijk prachtige pr.

sunderland

Citaat van: justremco op juni 04, 2026, 12:19:15
Omdat we in (bijna) heel Nederland bange burgemeesters hebben en die nooit akkoord gaan met dergelijke affiches
als Dkv hier komt zonder toeschouwers dan zijn de rapen al gaar

sunderland

#745
Citaat van: Andy King op juni 04, 2026, 13:29:48
Die kom je al tegen in de competitie. Nou ja, Emmen nu even niet, maar goed.
Een paar mooie clubs, een Duitse, een Belg en een Engelse. Zoiets. Of een Franse. (Lille?)
Het kost een paar centen, maar daar staat ook een paar keer een vol stadion tegenover.
En natuurlijk prachtige pr.
absoluut eens. Maar?. De burgemeesters (veiligheidsregio) willen dat niet. Totaal geen enkele medewerking. Zelfs paar dagen traingskamp Ameland mag al niet meer. Trouwens niet alleen hier maar overal

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: justremco op juni 04, 2026, 12:19:15
Omdat we in (bijna) heel Nederland bange burgemeesters hooligans hebben en die nooit akkoord gaan met dergelijke affiches als een uitnodiging zien om te rellen

;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 04, 2026, 18:12:20
;(
Hooligans heb je overal. Ook in Duitsland en Engeland, maar daar is normalisatie. Hadden we dat hier maar!

Poetser


Inferno-058

Citaat van: Stiens op juni 03, 2026, 22:14:51
Geruchten zijn dat het qua club om een aansprekende naam gaat uit de richting van de Verenigde Arabische Emiraten.
Haha de zin zag er zo mooi uit totdat je het land benoemde...