Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Oud Cambuur

#1
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 22, 2026, 18:17:21
Je moet je eigen supporters hier de schuld van geven door in de voorbereiding wedstrijden uit de hand te laten lopen. Ze zullen wel met de borst vooruitlopen en zeggen dat hebben wij toch maar mooi voor elkaar gekregen. Het zijn er maar 2 a 3 honderd maar daar is dit beleid aan te danken
#2
Citaat van: Bens op juni 22, 2026, 09:11:13
Een spannende week wie verschijnen allemaal op de eerste training. Hoeveel nieuwe spelers komen er op de eerste training. Wie is vertrokken. Wij gaan het allemaal zien.

Morgen maar zien in Deinum
#3
Zo lang dat hij nog nergens getekend heeft kan meneer Diemers altijd nog bij Cambuur tekenen al is de kans zeer klein dus zie het nut van  een slotje op dit onderwerp niet
#5
22 juni gaat de markt open dus we zullen geduld moeten hebben
#6
En nog 1000 man/vrouw opde wachtlijst zou die gewoon een seizoenkaart verkopen dan hou je nog duizend kaarten over voor de losse verkoop
#7
Blijven 5750 kaarten over daar moet west nog af en ze houden losse verkoop een kennis kreeg bericht dat hij naast een seizoenkaart  heeft gegrepen maar met wel een los kaartje kan kopen
#8
Citaat van: okkele op juni 07, 2026, 15:32:48
waarom?
en waarom moeten we een performance coach hebben?
2 zelfs.
Er is al 1 weg
#9
Citaat van: Bens op juni 03, 2026, 10:50:38
Hoe staat het met het aantrekken van Bouhoudane van PSV?
wat ik begreep weer afgewezen nu hopen ze op een zelfde constructie als met Vink dus een terugkoopgarantie er in of eventueel huur
#10
Skye Vink wordt op dit moment gekeurd dus die lijkt mij binnen wat ook de verwachting was
#11
Gerrie de Jonge overleden op 77 jarige leeftijd was een zeer prettig mens en een goede voetballer
#12
Cambuur heeft een nieuw bod op bouhoudane gedaan wachten op hoe dit gaat aflopen
#13
Citaat van: Lore op mei 29, 2026, 20:36:10
Ik heb gezocht en gezocht hoeveel procent vrije verkoop verplicht is, maar ik kan nergens zo?n regel vinden.

Waar heb jij het gevonden?

Je hebt gelijk is van oude tijden cambuur mag zelf weten wat ze met de kaarten gaan doen
#14
Citaat van: sunderland op mei 29, 2026, 22:21:26
er zijn ook mensen die afhaken om te zeuren en geen zin meer hebben
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal 
#15
Citaat van: Eewal op mei 29, 2026, 16:47:54
Is wel bekend. Gewoon de capaciteit van West.
Die zat afgelopen seizoen maar voor de helft vol  weet niet hoe het nu is alleen de skyboxen zijn vol