Je moet je eigen supporters hier de schuld van geven door in de voorbereiding wedstrijden uit de hand te laten lopen. Ze zullen wel met de borst vooruitlopen en zeggen dat hebben wij toch maar mooi voor elkaar gekregen. Het zijn er maar 2 a 3 honderd maar daar is dit beleid aan te danken