Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Thieske

#1
Wedstrijden / Re: Top oss-Cambuur
september 18, 2020, 16:35:21
Wil jij samen met je maten naar onze club kijken aanstaande zaterdag? Dat kan gezellig bij ons sportcafé in Café Cambuur!

Tickets halen doe je hier: http://webshop.sccambuurculture.nl/event/sportcafe-cambuur-bar-cambuur-oss/

Aanvang 16.30 uur, inloop vanaf 15.30 uur ???
#2
Mac-Intosh kan ook op de rechtsback spelen, dus dat scheelt.
#3
Citaat van: Bens op juni 03, 2019, 11:45:26
Zou Stokkers nog komen?

Die wil naar het buitenland. Hoeft hier niet naartoe.

Denk dat Narsingh komt met een nieuwe kunstgrasmat.
#4
Van Deelen |:)

Alleen wel zonde dat je niks voor Sai vangt.
#5
Van der Weij en de Vries komen niet als tweede (parttime) assistent.

Ben zelf ook zeer benieuwd wie wel!
#6
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 12, 2016, 16:05:05
Tegenvallend. 250/300 mag je toch zeker wel verwachten. Belangrijke pot, prima tijdstip en deels autocombi.
#7
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 10, 2016, 16:24:06
Massaal heen!!!! Vol uitvak.
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 04, 2016, 22:56:59
Het stadion komt er wel. Medio april komt er meer naar buiten.  |:)

#9
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 04, 2016, 22:54:02
Morgen kaarten halen. +5.
#10
Immers, achahbar, wuytens, leeuwin, duarte, de zeeuw, sno, vriends, boymans en muhren. Zomaar een lijstje. Haalbaar of niet haalbaar?
#11
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 27, 2015, 14:52:30
Zondag komt steeds dichterbij!!! Zowel in het uitvak als thuisvak massaal vocaal aanwezig |:)
#12
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 24, 2015, 23:09:02
Adrenaline giert nu al door het lijf. Aanpakken die fossielen!  |:)
#13
Wedstrijden / Re: Utrecht - Cambuur 26 september 18.30
september 24, 2015, 23:08:16
Wij anders ook wel +6 en nog meer bekenden om mij heen... Maar helaas, zelf voetballen. Klote tijdstip. Vorige week ook al #antifox
#14
Wedstrijden / Re: Utrecht - Cambuur 26 september 18.30
september 21, 2015, 15:20:47
Ik en nog heel wat anderen om mij heen, gaan niet vanwege de verschrikkelijke KUT tijd. Je moet al om half 4/4 uur uit Leeuwarden vertrekken. Dat is voor mij en voor meer niet te doen, ivm eigen voetbal.
#15
We kunnen toch al wel plan B spelen? Door middel van lange ballen op Ogbeche en evt met het extra inbrengen van Barto. Wordt alleen nooit echt meer gedaan in een wedstrijd, zeker de laatste wedstrijden niet. Tegen Excelsior had ik het ook graag wat opportunistischer willen zien,  door middel van lange ballen.