Citaat van: Inferno-058 op juni 18, 2026, 18:19:25
Wie zegt dat je meer moet verdienen om een vorstelijk salaris te hebben? Hij had al 2 seizoenen (!) lang een vorstelijk salaris
We zijn met hem gepromoveerd, als we dat zonder hem niet hadden gedaan, wat volgens mij zomaar had gekund, dan was hij zijn vorstelijk salaris meer dan waard.