Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Lowieke

#1
Citaat van: Inferno-058 op juni 18, 2026, 18:19:25
Wie zegt dat je meer moet verdienen om een vorstelijk salaris te hebben? Hij had al 2 seizoenen (!) lang een vorstelijk salaris

We zijn met hem gepromoveerd, als we dat zonder hem niet hadden gedaan, wat volgens mij zomaar had gekund, dan was hij zijn vorstelijk salaris meer dan waard.
#2
De meesten wel misschien, maar toch ook een aantal niet. Je moet dat per speler bekijken. De meeste mannen zijn niet geschikt om profvoetballer te worden, maar om ze daarom dan allemaal maar af te schrijven...
#3
Maarten de Roon 35, weer terug in oranje na een uitstekend seizoen. Leeftijd zegt lang niet alles.
#4
Citaat van: YellowBlue op mei 21, 2026, 13:48:35
Ja, niet te geloven. Dus we breken sinds 2 jaar keer op keer transferrecords, iedereen roemt onze scouting en TM dat ze spelers als Baouf, Ferrah en Sj?strand konden halen en nu is er opeens paniek? Ik vind het ook jammer dat Diemers niet blijft, maar ben blij dat ze niet zwichten onder de druk die hij via de media (voor de 2e keer in een jaar tijd) op de directie neer heeft gelegd. Overigens heeft Diemers zelf de stekker er uit getrokken. Misschien was hij wel bang dat hij de 25 wedstrijden niet ging halen om een 2e contractjaar te halen? Voor dat geld halen we misschien wel weer 2 talenten die boven de miljoen worden verkocht, wie zal het zeggen? De lijstjes zijn echt al lang klaar, maar er is een hoop te doen. Als nr 1 niet wil of onhaalbaar blijkt, schakel je door naar nr. 2 enz., dat kost gewoon tijd.
Bovendien is het is nog maar eind mei, dus een beetje geduld zou wel op zijn plaats zijn.
Resultaten uit het verleden  bieden geen garantie voor de toekomst.
#5
Citaat van: michello op mei 19, 2026, 15:43:59
Mark zijn portemonnee is voor hem belangrijker dan clubliefde. Dat mag uiteraard, maar dat is de enige reden dat hij niet heeft bijgetekend.

Weet niet of dat waar is. Het zou kunnen dat hij met minder genoegen wilde nemen dan hij eigenlijk had gewild. Maar vond hij het aanbod van Cambuur echt onder de maat. En als je gelijk hebt dan is hij niet anders dan 99,9% van alle voetballers.
#6
Citaat van: Poetser op mei 17, 2026, 10:20:36
Zou Mark ook veel van zichzelf houden? Ik twijfel..

Ik denk net iets minder dan Laambooij van zichzelf houdt.
#7
Eerlijk gezegd weet ik niet of een bvo wel zakelijk is. Op de tribune merk ik weinig van dat zakelijke. Natuurlijk moet je een BVO op zekere hoogte wel zakelijk runnen en geen impulsieve beslissingen nemen. Maar je moet ook beseffen dat een voetbalclub bestaansrecht heeft door emotie. Een trainer als Henk is mede zo goed omdat hij dat haarfijn aanvoelt. Je moet supporters meekrijgen anders heb je een probleem. Lambooij heeft prima werk verricht, we mogen als club blij zijn met hem. Maar ik had het toch erg fijn gevonden als Diemers hier volgend seizoen ook nog had gevoetbald. En ik begrijp wel dat hij niet voor minder salaris in de eredivisie wilde voetballen.
#8
Citaat van: Destroyer op mei 07, 2026, 21:13:16
En Ado had in het begin van het seizoen nog amper spelers laat staan een trainer.
Laten wij dat ook doen, worden we kampioen.
#9
Of misschien wel helemaal niet goed voor Cambuur.
#10
Bijzonder jammer. Ik vraag me af hoe slim het is je beste speler te laten gaan. En dan nog een Leeuwarder bovendien. Natuurlijk is niet alles perfect bij hem. Hij speelt dan ook niet voor PSG,  maar voor Cambuur is hij een echte klasbak. Mijn dag is verknald.
#11
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 05, 2026, 10:10:54
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2026, 00:20:10
Ach jongens..... die haat en ellende maakt het plezier in het voetbal helemaal kapot voor velen.
In vroegere tijden met Cambuur - Heerenveen zat alles nog door elkaar. Geel blauw, blauw wit zat 4 stoelen verder. Hoogst irritant ook toen al , dat wel geef ik toe.
Maar geen gedonder, wie verloor baalde enorm. Maar volgende keer pakken we hun.
Zo ging dat. Nu is er haat nijd en de zwarte club,wat ik nooit zal begrijpen.
Doe je dan stoer mee met de grote clubs die het ook doen?
Onze kleuren zijn blauw geel, onderscheid je toch van de rest van nederland en keer in ons eredivisie seizoen weer terug in ons geel/blauw. De derby is weer terug, het zijn de 2 mooiste wedsrijden van het jaar. Verkloot ze niet maar koester het

Volledig mee eens. Zou mooi zijn een gele tribune achter ' ons' doel.  Maar ja, dan doe je niet mee met die zwarte  gehoodiede losers van al die andere clubs. Het voetbal kan zulke supporters missen als kiespijn. Zou toch lekker zijn als je zonder suppoosten en politie gewoon naar een  voetbalwedstrijd kunt gaan.
#12
Citaat van: NRG op april 25, 2026, 17:11:41



Compleet falen van de instanties? Volgens mij is het compleet falen van, een klein deel, van de supporters. Van beide kanten.

Die kunnen hun gang gaan omdat er niet wordt ingegrepen.
#13
Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.
#14
Selectie en Technische staf / Re: Dennis Reus
april 25, 2026, 11:07:59
Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.
#15
Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 09:59:34
Dat is democratie beste sunderland. Daar bistou niet zo van of wel.

Vraag is of Diemers nog die baas kan blijven in de eredivisie. Ik snap de twijfel wel.

Ik heb die twijfel niet. Diemers was gisteren met afstand de beste van het veld. Hij is fit, heeft in twee jaar ??n keer een blessure gehad. Leeft voor zijn sport. En noem jij maar eens een speler die voor Cambuur haalbaar is, waar geen twijfels over zijn. Dit jaar waren Sjostrand, Baouf en Ferrah bovenmodale versterkingen, maar lukt dat elk jaar? Diemers zal minder dominant zijn dan in de eerste divisie, maar ik heb er geen twijfels over dat hij voor Cambuur ook daar van grote waarde is.