Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - HD

#1
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 17, 2017, 20:37:59
 |:) |:) |:) |:) |:) |:)
#2
Hmm ken deze speler zelf niet, maar ik dat gepiep zo hoor van de Feyenoord fans kan dit wel eens een hele leuke speler zijn.

  |:) WELKOM  |:)
#3
Citaat van: Scc4-ever op juli 04, 2017, 14:22:12
vind t wel een risico. Hij heeft een jaar niet meer op niveau gespeeld.  Nee ik geef de voorkeur aan een ander voor die positie.

Zit een risico aan, maar als deze jongen fit is, maakt ie menig JL verdediger helemaal gek.   :thumbsup

En dat is in mijn ogen ook het enige risico: Fitheid
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 28, 2017, 09:03:44
Citaat van: hobbes op juni 28, 2017, 08:43:32
Stop verhuizing Cambuur

SC Cambuur is een volksclub en dat komt voor een groot deel door de locatie, de Cambuurwijk. En dat moet zo blijven! Cambuur is een club met traditie en sfeer en dat gaat verloren bij verhuizing naar een kille industrielocatie.
Niemand is ontevreden met de huidige plek en toch wil het bestuur dat de club verhuist. Deze club verdient een ander, beter bestuur, een bestuur met feeling met Cambuur, met het volk. Moderne managers hebben al zoveel stuk gemaakt in het voetbal, laat ze van Cambuur afblijven en opstappen.
De supporters moeten daarom in actie komen.

Freek Pietersma. Leeuwarden

Geloof dat Freek het niet helemaal begrepen heeft.

Tsja, als je geen goed blok kan vormen vanuit de wijken er omheen moet je toch je grenzen verleggen. :) Nu zal ie wel hopen dat ie daar steun krijgt.  :_schater
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 28, 2017, 08:37:42
Citaat van: Scc4-ever op juni 27, 2017, 23:59:57
volgens mij kunnen ze daar echt wel meer parkeerplekken creƫren lijkt mij.

Zijn ze druk mee bezig, zoals bij v Wieren & eventueel richting de oude vuilnisbelt. Maar die zijn niet mee genomen in het huidige plan.
#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 27, 2017, 22:51:21
Citaat van: zeewolde op juni 27, 2017, 22:28:17
iemand hier aanwezig geweest en die een korte samenvarting kan geven.

Weinig nieuws. Veel 65+ in de zaal die met argumenten kwamen zoals geluidsoverlast (open hoeken), licht overlast (lampen) en vooral drukte om de winkels die uit westeinde weg zou gaan (Lidl) naar de nieuwe Cambuur boulevard. Wel een belangrijk punt deze avond was de parkeerplekken, 2.500 is te weinig hier moeten ze zeker naar kijken en ze zijn op dit moment aan het onderzoeken of er nog ergens ruimte te vinden is voor meer plekken. (Om de wijken te ontzien bij topdrukte)

Positief is vooral dat het een goed waterdicht plan is. Waar goed over nagedacht is. Zowel Cambuur als de gemeenten konden veel argumenten meteen de kop in drukken.

Prima avond weinig nieuws. 2e week van juli is het aan de gemeenteraad. Deze avond hebben ze in mijn ogen prima overleefd.