Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - CambuurArnhem

#1
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 13, 2026, 09:44:28
Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?

Ik probeer maar weer eens een WK te volgen. Maar de nachtwedstrijden sla ik over. Er zitten altijd wel wat verrassende wedstrijden bij, vooral in de groepsfase. Heb verder niet veel met Oranje.
#2
Citaat van: JSE op juni 04, 2026, 06:53:31
Vorig jaar hetzelfde. Je kon eventueel ook iemand anders langs het stadion sturen toen.

Ik weet toch vrij zeker dat ik het vorig seizoen via internet geregeld heb, kon zien welke plek vrij was en heb daar mail over gestuurd en het was zo geregeld. Ben niet daarvoor apart naar Lwd hoeven rijden.
#3
Wel jammer dat als ik wil verplaatsen, ik naar Lwd moet komen (maar wie gaat er dan ook in Arnhem wonen). Zonder op dit moment te weten wat de beschikbare andere plekken zijn. Vorig seizoen kon het volgens mij via de site/mail.
#4
3-1 (1-0)

Kvam
Vd Sande
R?lke

3x geel
#5
3-4 (2-1)

Ferrah
Vd Sande
Kwam
Diemers

3x geel
#6
1-2 (1-1)

Kvam
Vd Sande

3x geel
#7
Ik had meer verwacht na die 3-0 mispeer in Venlo, maar kennelijk is het "op". Misschien verrassen ze ons nog een keer. Ik heb helaas geen plek in de zon, heb er vooraf en in de pauze van genoten. Verder begrijp ik commentaar op eerder-vertrekkers niet zo. Er zijn zoveel redenen voor en iedereen moet het zelf weten. Ik vertrok bv ook eerder van mijn plaats, om het einde van de wedstrijd vanaf een andere plek te gaan bekijken. Mensen zien dan alleen iemand "vertrekken " en weten verder niets.
#8
4:0 (2:0)

Kvam
Vd Sande
Balk
Rolke

:gelekaart
#9
1-3 (0-2)

Ferrah
Vd Sande
Vd Sande

3x geel
#10
Citaat van: Stiens op maart 31, 2026, 16:32:21
Viertal opties niet gelicht, ??n formele opzegging en verlenging voor Marsman
Het is bijna 1 april en in het betaald voetbal is dat de uiterste datum waarvoor contracten formeel moeten worden opgezegd. In het geval van SC Cambuur gaat het om slechts ??n formele opzegging en zijn er daarnaast vier opties niet gelicht.

Het gaat dan over Remco Balk (opzegging), Tony R?lke, Kian Visser, Toni Jonker en Diyae Jermoumi.

Voor Bram Marsman geldt juist het tegenovergestelde. De optie in zijn contract is gelicht en de club gaat bovendien in gesprek met de linksback over een verlenging van de samenwerking.

Technische staf
Binnen de technische staf van het eerste elftal gaat het om ??n contract dat formeel is opgezegd. Dit betreft performance coach Nicky Boonstra, die deze zomer na acht seizoenen trouwe dienst op zoek zal gaan naar een nieuwe uitdaging.

Bron: Cambuur.nl

Betekent dit nu het definiteve vertrek van deze 5 spelers, of is dit een formaliteit en kunnen ze (of enkelen) toch nog een aanbod krijgen? Ik vind het jammer dat de beide Toni(y)'s weg zouden moeten.
#11
Skitterende avond, nu al heel benieuwd naar volgend seizoen! Gefeliciteerd en feest-ze straks  w:)
#12
Prachtige goal, eerlijk is eerlijk. We zijn er nog niet. Dat gepiel iets eerder op de middenlijn van Amofa tussen twee Emmen spelers stoorde me al. Zo kregen we tegen AZ ook een goal tegen. Liep nu goed af, maar toch.
#13
Jezus!!!!
#14
Geweldig!
#15
De commentator heeft na 3 minuten al twee fouten gemaakt...
Jamouni vervangt Mulders van Emmrn ???
Keeper Thijs Jansen van Emmen?