Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben? Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............
Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?
Ik probeer maar weer eens een WK te volgen. Maar de nachtwedstrijden sla ik over. Er zitten altijd wel wat verrassende wedstrijden bij, vooral in de groepsfase. Heb verder niet veel met Oranje.
