Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

debaas058

Citaat van: Mp op juni 04, 2026, 10:18:52
Wel jammer dat daar niet op geanticipeerd is om mogelijkheden in de toekomst open te houden. DKV gaat nu ook een deel sta tribune maken. Scheelt toch weer plekken.

Zoals eens eerder aangegeven. Noord (en het uitvak) zou een sta tribune worden. Alleen door het instorten van het uitvak bij NEC werden de eisen verscherpt mbt de betonconstructie. Als Cambuur dit nog helemaal om moest gooien, zou het miljoenen extra kosten.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Inferno-058

Citaat van: debaas058 op juni 04, 2026, 12:50:27
Zoals eens eerder aangegeven. Noord (en het uitvak) zou een sta tribune worden. Alleen door het instorten van het uitvak bij NEC werden de eisen verscherpt mbt de betonconstructie. Als Cambuur dit nog helemaal om moest gooien, zou het miljoenen extra kosten.
Tja goedkoop is duurkoop gebleken

debaas058

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Westerpark

Het verhaal ligt wel iets genuanceerder.
De wens voor staaninrichting is in een vroeg stadium door supportersclubs aangegeven en ook uitgewerkt, maar ook nog voor instorten uitvak Goffert waren daar uitdagingen vanuit KNVB regelgeving, bijvoorbeeld: maximale capaciteit van 1500 uit mijn hoofd (heel noord staan was sowieso geen optie), staanvak moet gescheiden tribuneopgang en controle (dus niet meer de gewenste vrije doorgang home - tribune), verplichte veiligheidsplannen om staan buiten het staanvak tegen te gaan (wat betekent dat alleen die 1500 mogen staan en alle anderen op noord volgens de regels niet meer mogen staan. Daarnaast waren de toilet/horeca voorzieningen en vluchtroutes berekend op een capaciteit van zitinrichting, dus zou een staanvak in beginsel dezelfde capaciteit moeten krijgen als de zitinrichting. Ook waren bij nieuwe staanvakken (in tegenstelling tot bestaande staanvakken zoals bij H'veen en NAC) volledig doorlopende rails op elke rij verplicht terwijl het ook wat waard is om gemakkelijk van rij te kunnen wisselen. Met het instorten van uitvak Goffert is vervolgens ook nog een discussie ontstaan met onzekerheid over aanvullende constructie eisen. Dat alles in een periode waarin het sowieso maar de vraag was of het stadion haalbaar ging zijn en er bespaard moest worden ipv dat er ruimte was om extra te investeren.

Of goedkoop duurkoop is moet nog blijken. Op dit moment zouden die kosten natuurlijk nog lang niet zijn terugverdiend en de onzekerheid over uitverkopen die er destijds was laat ik voor de lange termijn ook niet los hoor.

Lore

Citaat van: michello op juni 03, 2026, 12:38:06
8.824 seizoenskaarten verkocht, de verplaatsers mogen nog en daarna nog de 2200 op de wachtlijst. Meeste seizoenskaarten ooit gaan we dus we aantikken.

In verhouding op 22 juni 2025:

Het enthousiasme onder de aanhang van SC Cambuur is opnieuw indrukwekkend. Met de start van de vrije verkoop is de seizoenkaartmeter explosief gestegen. Inmiddels zijn er 8.888 seizoenkaarten verkocht, waarmee de club een nieuw record vestigt voor deze tijd van het jaar.

Lijkt dus wel sneller te lopen!

Bernardo

Citaat van: Lore op juni 04, 2026, 14:46:23
In verhouding op 22 juni 2025:

Het enthousiasme onder de aanhang van SC Cambuur is opnieuw indrukwekkend. Met de start van de vrije verkoop is de seizoenkaartmeter explosief gestegen. Inmiddels zijn er 8.888 seizoenkaarten verkocht, waarmee de club een nieuw record vestigt voor deze tijd van het jaar.

Lijkt dus wel sneller te lopen!
Ook wel logisch met zoveel mensen op de wachtlijst als er nu nog maar paar 100 seizoenkaarten beschikbaar zijn kan je ook niet meer laat verlengen.

Lore

Citaat van: Bernardo op juni 04, 2026, 16:43:26
Ook wel logisch met zoveel mensen op de wachtlijst als er nu nog maar paar 100 seizoenkaarten beschikbaar zijn kan je ook niet meer laat verlengen.

Mooi man. Ik twijfelde eerlijk gezegd of ons stadion niet wat te groot was. Daar zat ik dus behoorlijk naast

CambuurArnhem

Citaat van: JSE op juni 04, 2026, 06:53:31
Vorig jaar hetzelfde. Je kon eventueel ook iemand anders langs het stadion sturen toen.

Ik weet toch vrij zeker dat ik het vorig seizoen via internet geregeld heb, kon zien welke plek vrij was en heb daar mail over gestuurd en het was zo geregeld. Ben niet daarvoor apart naar Lwd hoeven rijden.

fred

Al iemand een persoonlijk bericht gehad van het clupke en tot 1 van de gelukkigen behoord ?

zeewolde

Citaat van: fred op juni 05, 2026, 13:22:06
Al iemand een persoonlijk bericht gehad van het clupke en tot 1 van de gelukkigen behoord ?

Nee, wij hebben hier 2 x sk en 2 op de wachtlijst. Helaas nog geen  mail gehad.

fred

Hoor net dat de mails 15 min leden verstuurd zijn.
En we zaten binnen 1 minuut bij de eerste 80  :?

Stevske

Geen mail maar kan wek 1 uitkiezen  :proost

fred

#2382
Citaat van: Stevske op juni 05, 2026, 14:18:32
Geen mail maar kan wek 1 uitkiezen  :proost

Beste post van het jaar.

Ik ook   |:)
Ken em alleen niet afronden  :_spank

Vak 4

Mijn ouwe heer kan ook een seizoenskaart aanschaffen, alleen Noord is geen optie meer

fred

En nu komt de mail. Wat een amateurisme weer  :_schater