Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: SCC-J op maart 03, 2015, 14:52:41

Poll
Vraag: MotM AZ- Cambuur
Optie 1: Leonard Nienhuis stemmen: 1
Optie 2: Wout Droste stemmen: 1
Optie 3: Etiënne Reijnen stemmen: 0
Optie 4:  Lucas Bijker stemmen: 0
Optie 5: Vytautas Andriuskevicius stemmen: 0
Optie 6: Erik Bakker stemmen: 0
Optie 7: Mohamed El Makrin stemmen: 0
Optie 8: Daniël de Ridder stemmen: 16
Optie 9: Mikhail Rosheuvel stemmen: 0
Optie 10: Bartholomew Ogbeche stemmen: 16
Optie 11: Furdjel Narsingh stemmen: 0
Optie 12: Harm Zeinstra stemmen: 1
Titel: AZ - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op maart 03, 2015, 14:52:41
AZ – SC Cambuur
Zaterdag 21 maart, 20.45 uur
AFAS Stadion

Autocombi
Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:

– uitkaartverplichting
-Kaartprijs € 20,-.
-Toegestaan maximaal 130 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen zijn niet toegestaan)
-Supporters van SC Cambuur dienen tussen 19.00-19.30 uur om te wisselen op parkeerplaats Wieringerwerf, gelegen aan de Rijksweg A7.
-Auto's dienen voor de voorruit een parkeeraanwijzing te hebben (wordt verstrekt bij omwisselpunt)

Buscombi
Vervoersregeling met georganiseerde busreis:

– uitkaartverplichting
-Prijs € 30,- leden Kern van Cambuur en € 35,- voor niet-leden
-Vertrek uur vanaf het parkeerterrein gastenvak 18.00 uur
-Supporters dienen uiterlijk 17.45 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Instap op vertoon van uitkaart

De kaartverkoop voor het duel tussen AZ en SC Cambuur start morgen (4 maart) bij de administratie van het Cambuur Stadion.

Graag tot in Alkmaar!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Casuals-lwd op maart 03, 2015, 15:03:11
Aanwezig  |:)

maar waarom dit jaar 20 euro ipv. 15 (vorig jaar) ?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Vedetski op maart 03, 2015, 15:04:13
Citaat van: Casuals-lwd op maart 03, 2015, 15:03:11
Aanwezig  |:)

maar waarom dit jaar 20 euro ipv. 15 (vorig jaar) ?

Omdat er een topwedstrijd-premie overheen gaat  :devil
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: dizzhead op maart 03, 2015, 15:42:55
Citaat van: Casuals-lwd op maart 03, 2015, 15:03:11
Aanwezig  |:)

maar waarom dit jaar 20 euro ipv. 15 (vorig jaar) ?

Limo heffing  :devil
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2015, 00:59:51
Wat een hel vorig jaar. Al kreeg ik bier gratis, dan nog niet 8P
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: ruubmac op maart 04, 2015, 14:06:36
Aanwezig, maar op eigen gelegenheid  8)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: CJ058 op maart 04, 2015, 15:52:26
+5  |:)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Gasgeve op maart 04, 2015, 16:51:48
Citaat van: CJ058 op maart 04, 2015, 15:52:26
+5  |:)
Met welke bus zijn ze bezig?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccweestwel op maart 04, 2015, 17:41:33
Bus 13
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur123 op maart 04, 2015, 17:44:06
was vorig jaar idd een hel daar, niet door de supporters overigens, saaiste van de hele eredivisie.. Maar vorig jaar waren we ook gewoon kansloos. Dit jaar voorspel ik een hele mooie 1-2 uitoverwinning! Wij zijn Cambuur!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Gasgeve op maart 04, 2015, 18:50:28
Citaat van: sccweestwel op maart 04, 2015, 17:41:33
Bus 13
Verkeerde topic, moest @ Olle topic  :_spank
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 05, 2015, 09:23:53
Stonden gister omstreeks 12.30, 6 auto's op papier.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Buma9 op maart 11, 2015, 13:31:40
Iemand een tussenstand hoeveel man er mee gaan?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Marc S op maart 11, 2015, 13:33:12
+4
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 16, 2015, 11:22:50
Al een tussenstand bekend van hoeveel er meegaan? Mooie awayday. Zaterdagavond, prima tijd en we strijden mee voor het linkerrijtje/play-offs.  |:)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 16, 2015, 12:56:20
Schiet lekker op voor een autocombi  8P. Al zo'n 7 auto's  :proost toegestaan in de auto behalve voor BOB. Slecht 112 km. vanaf Leeuwarden. Mooi tijdstip. Geen reden om niet te gaan. Of toch?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 16, 2015, 13:11:30
7? Ik las ergens op het forum een getal van 49 auto's?  8P
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 16, 2015, 13:13:49
Ben ik wel benieuwd of al die mensen die altijd klagen over buscombi's en tijdstippen of die nu dan wel gaan.  :X
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 16, 2015, 14:37:40
Citaat van: Galdiano op maart 16, 2015, 13:11:30
7? Ik las ergens op het forum een getal van 49 auto's?  8P
OK, zou mooi zijn, maar ik zag dat in het wedstrijd topic zelf niet staan.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: TopperM op maart 16, 2015, 17:41:37
Citaat van: Tukker op maart 16, 2015, 14:37:40
OK, zou mooi zijn, maar ik zag dat in het wedstrijd topic zelf niet staan.
ja klopt, ik had vorige week woensdag auto 49
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: weststar op maart 16, 2015, 17:45:50
Aanwezig  |:)
Alleen op eigen gelegenheid (vak P)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 16, 2015, 18:14:20
ik had vandaag auto 57.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: thankyou op maart 16, 2015, 20:37:39
Citaat van: weststar op maart 16, 2015, 17:45:50
Aanwezig  |:)
Alleen op eigen gelegenheid (vak P)
Verkeerde stadion  :zweep
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccweestwel op maart 17, 2015, 11:33:22
+2.. Thuisvak |:)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 17, 2015, 12:22:37
200 man in het uitvak tot nu toe... Valt tegen!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Marc S op maart 17, 2015, 12:23:41
Citaat van: Thieske op maart 17, 2015, 12:22:37
200 man in het uitvak tot nu toe... Valt tegen!

Ik had er idd ook wat meer verwacht
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Whoestemen op maart 17, 2015, 13:46:33
65 auto's vanmiddag om 1300 uur.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccleeuwarden op maart 17, 2015, 13:57:18
Het zou schandalig zijn als dit vak niet vol komt!!!!!! om te schamen
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Casuals-lwd op maart 17, 2015, 18:28:06
Er valt ook geen peil aan vast te knopen, ene keer is het de combi op zich daarna de prijzen daarna de regeltjes etc. Ik denk dat het onder de 300 blijft zaterdag  :zucht
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op maart 17, 2015, 19:10:19
Citaat van: sccleeuwarden op maart 17, 2015, 13:57:18
Het zou schandalig zijn als dit vak niet vol komt!!!!!! om te schamen

Ik schaam mij nooit ergens voor, ook niet voor een niet uitverkocht  uitvak.

Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 17, 2015, 19:40:45
Citaat van: Casuals-lwd op maart 17, 2015, 18:28:06
Er valt ook geen peil aan vast te knopen, ene keer is het de combi op zich daarna de prijzen daarna de regeltjes etc. Ik denk dat het onder de 300 blijft zaterdag  :zucht
De nieuwste: Ik mag de Afsluitdijk niet over :devil
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op maart 17, 2015, 20:31:56
vorig jaar vele mensen die voor eerst naar dergelijk stadion gingen , en het nu wel weer gezien hebben?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Marc S op maart 17, 2015, 22:28:31
Citaat van: pvanbuijtene op maart 17, 2015, 20:31:56
vorig jaar vele mensen die voor eerst naar dergelijk stadion gingen , en het nu wel weer gezien hebben?

Vorig jaar was AZ uit volgens mij de eerste wedstrijd met een auto combi, denk dat aangezien we dat nu wat vaker hebben dit ook meespeelt.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Buma9 op maart 17, 2015, 22:35:49
Halen we de 500 wel???? Als we deze pot toch eens winnen, wordt Europees echt een serieus verhaal.... Waar is die steun? Betere tijd + vervoer is toch niet mogelijk voor een uitwedstrijd!!!!!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Yellow Army op maart 17, 2015, 22:47:19
Citaat van: Dokkumer op maart 17, 2015, 19:40:45
De nieuwste: Ik mag de Afsluitdijk niet over :devil

Dan ga je maar door de polder  :X
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 17, 2015, 22:54:20
Citaat van: Yellow Army op maart 17, 2015, 22:47:19
Dan ga je maar door de polder  :X
Dan is het weer te ver :devil
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccweestwel op maart 18, 2015, 11:19:36
Citaat van: Buma9 op maart 17, 2015, 22:35:49
Halen we de 500 wel???? Als we deze pot toch eens winnen, wordt Europees echt een serieus verhaal.... Waar is die steun? Betere tijd + vervoer is toch niet mogelijk voor een uitwedstrijd!!!!!

Helemaal mee eens!

Ik moet tot 6 uur werken in groningen, dus half 8 Wieringerwerf red ik niet.. maar gelukkig kan ik me een bevriende sponsor nog kaartjes regelen..
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 18, 2015, 12:53:42
Citaat van: sccweestwel op maart 18, 2015, 11:19:36
Helemaal mee eens!

Ik moet tot 6 uur werken in groningen, dus half 8 Wieringerwerf red ik niet.. maar gelukkig kan ik me een bevriende sponsor nog kaartjes regelen..

Dat red je makkelijk! En al helemaal op zaterdag.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Marc S op maart 18, 2015, 14:30:09
Citaat van: Galdiano op maart 18, 2015, 12:53:42
Dat red je makkelijk! En al helemaal op zaterdag.

Het is te doen, maar het lijkt me dat hij ook nog een hapje wilt eten
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Gasgeve op maart 18, 2015, 14:52:03
Citaat van: Galdiano op maart 18, 2015, 12:53:42
Dat red je makkelijk! En al helemaal op zaterdag.
Van Groningen naar Wieringerwerf is al een uur en kwartier rijden. Daarnaast zal hij nog moeten eten, douchen. 6 uur klaar met werken betekent niet dat je 6 uur in de auto zit op naar Wieringerwerf of je moet in werkkleding komen met een lege maag.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccweestwel op maart 18, 2015, 15:19:06
Citaat van: Marc S op maart 18, 2015, 14:30:09
Het is te doen, maar het lijkt me dat hij ook nog een hapje wilt eten

Klopt helemaal, werk in een supermarkt altijd nog mensen van het laatste moment.. Heb nu gelukkig kaartjes geregeld via via..dus eten en de punten op koste van az haha
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccleeuwarden op maart 18, 2015, 16:00:13
Citaat van: pvanbuijtene op maart 17, 2015, 20:31:56
vorig jaar vele mensen die voor eerst naar dergelijk stadion gingen , en het nu wel weer gezien hebben?

Als supporter kom je toch voor je eigen club en niet voor de andere!! En als we verliezen, hebben ze allemaal hun mond wel weer open met praatjes....
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Eewal op maart 18, 2015, 16:04:49
Citaat van: sccleeuwarden op maart 18, 2015, 16:00:13
Als supporter kom je toch voor je eigen club en niet voor de andere!! En als we verliezen, hebben ze allemaal hun mond wel weer open met praatjes....
dus omdat ik zaterdag niet naar Alkmaar ga mag ik geen mening meer hebben over de wedstrijd?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op maart 18, 2015, 16:11:24
Citaat van: sccleeuwarden op maart 18, 2015, 16:00:13
Als supporter kom je toch voor je eigen club en niet voor de andere!! En als we verliezen, hebben ze allemaal hun mond wel weer open met praatjes....

Was jij voor 3 mei 2013 ook altijd mee naar uitwedstrijden?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: siepelsjeu op maart 18, 2015, 16:51:55
Citaat van: sccleeuwarden op maart 18, 2015, 16:00:13
Als supporter kom je toch voor je eigen club en niet voor de andere!! En als we verliezen, hebben ze allemaal hun mond wel weer open met praatjes....
Dus jij zou naar jong ajax-cambuur gaan?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: 666 op maart 18, 2015, 18:10:39
Citaat van: sccleeuwarden op maart 18, 2015, 16:00:13
Als supporter kom je toch voor je eigen club en niet voor de andere!! En als we verliezen, hebben ze allemaal hun mond wel weer open met praatjes....

:_schater

Tranen in mijn ogen, bedankt..  had ik even nodig.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Utekleitrokken op maart 18, 2015, 18:33:02
Vanmorgen stond de teller op 72 auto's en is er ook weer een busje bijgeschreven.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op maart 19, 2015, 09:05:57
Dat mag niet...
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op maart 19, 2015, 10:53:13
Citaat van: siepelsjeu op maart 18, 2015, 16:51:55
Dus jij zou naar jong ajax-cambuur gaan?

Maakt het uit waar je heen gaat? Als Cambuur uit speelt en je kunt er bij zijn dan ga je toch. Of het nou DKV of Feyenoord uit is of dat je naar jong-ajax/twente/psv gaat...

Het is gewoon zo dat dit weer eens een perfecte aangelegenheid is, tijd/prijs/autocombi. En uitzonderingen daargelaten vind ik het jammer dat er niet een vol uitvak zal zijn.
En op de vraag of ik er voor de promotie ook bij was, ja op een uitzondering na elke wedstrijd.

:0= Dus come on en inschrijven voor morgenmiddag  |:)  :0= :0=
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 19, 2015, 13:20:53
Iemand een tussenstand?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: SaVaGe op maart 19, 2015, 14:28:12
Citaat van: Thieske op maart 19, 2015, 13:20:53
Iemand een tussenstand?

Ja, 0-0 aftrap is zaterdag 20:45  :proost :devil
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 19, 2015, 14:34:31
Citaat van: SaVaGe op maart 19, 2015, 14:28:12
Ja, 0-0 aftrap is zaterdag 20:45  :proost :devil

Haha  :proost
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccleeuwarden op maart 19, 2015, 14:55:35
Citaat van: Nightmarelwd op maart 18, 2015, 16:11:24
Was jij voor 3 mei 2013 ook altijd mee naar uitwedstrijden?

Ja toen was ik er ook al. Ben ook gewoon naar maastricht geweest en we daar met 2-0 onderuit gingen en vervolgens twee weken later weer heen moesten voor de play offs en gewoon weer aanwezig! of een koude winteravond bij omniworld met verlies weer naar huis, maar de volgende wedstrijd waren we er gewoon weer!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Viper op maart 19, 2015, 14:57:00
Citaat van: SaVaGe op maart 19, 2015, 14:28:12
Ja, 0-0 aftrap is zaterdag 20:45  :proost :devil

:_schater
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op maart 19, 2015, 15:57:57
Citaat van: sccleeuwarden op maart 19, 2015, 14:55:35
Ja toen was ik er ook al. Ben ook gewoon naar maastricht geweest en we daar met 2-0 onderuit gingen en vervolgens twee weken later weer heen moesten voor de play offs en gewoon weer aanwezig! of een koude winteravond bij omniworld met verlies weer naar huis, maar de volgende wedstrijd waren we er gewoon weer!
en toen maakte jij je ook al druk over al die supporters die niet gingen elke wedstrijd?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccleeuwarden op maart 19, 2015, 17:24:19
Ja vond het toen ook al erg jammer dat er niet meer mee gingen in de "moeilijke" tijden!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op maart 19, 2015, 20:18:22
grens van 300 gepasseerd, aldus cambuur.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 20, 2015, 08:49:11
--------------Rosheuvel-------------Narsingh--------------
---Bakker------vd Streek------De Ridder------Makrini---
---Vytas------Reijnen----McIntosh/Bijker---Perreira/Droste

Tijd voor een wat andere koers in uitwedstrijden lijkt mij zo
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Utekleitrokken op maart 20, 2015, 08:53:17
Citaat van: dit is mien club op maart 19, 2015, 09:05:57
Dat mag niet...

Ze zei het echt...

Misschien bedoelde ze met busje ook wel een touringcar  8P
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Gasgeve op maart 20, 2015, 09:29:35
Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 08:49:11
--------------Rosheuvel-------------Narsingh--------------
---Bakker------vd Streek------De Ridder------Makrini---
---Vytas------Reijnen----McIntosh/Bijker---Perreira/Droste

Tijd voor een wat andere koers in uitwedstrijden lijkt mij zo
We hebben 36 punten gepakt met 433 en jij wil opeens alles omgooien. Daarnaast Bakker en Makrini als rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder  :?
De Ridder en V/d Streek in de as kan ook nooit, dit is nog aanvallender dan de 433 die Henk hanteert.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 20, 2015, 10:13:21
Denk dat het gewoon dezelfde opstelling word als tegen Utrecht.
Nederland chanche â winning team.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 20, 2015, 10:22:41
Citaat van: Gasgeve op maart 20, 2015, 09:29:35
We hebben 36 punten gepakt met 433 en jij wil opeens alles omgooien. Daarnaast Bakker en Makrini als rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder  :?
De Ridder en V/d Streek in de as kan ook nooit, dit is nog aanvallender dan de 433 die Henk hanteert.

Hahaha niet te geloven he :wall ;( :_schater
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op maart 20, 2015, 10:37:31
Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 08:49:11
--------------Rosheuvel-------------Narsingh--------------
---Bakker------vd Streek------De Ridder------Makrini---
---Vytas------Reijnen----McIntosh/Bijker---Perreira/Droste

Tijd voor een wat andere koers in uitwedstrijden lijkt mij zo


:R :O
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: michello op maart 20, 2015, 10:44:39
Geen Vd Streek morgen.  Benieuwd of Henk het aandurft met De Ridder. Of zou hij Barto/Steblecki erin zetten?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccambuurlwdd op maart 20, 2015, 10:51:18
Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 08:49:11
--------------Rosheuvel-------------Narsingh--------------
---Bakker------vd Streek------De Ridder------Makrini---
---Vytas------Reijnen----McIntosh/Bijker---Perreira/Droste

Tijd voor een wat andere koers in uitwedstrijden lijkt mij zo

Iedereen (jij dus ook) heeft toch gezien dat Rosheuvel en Narsingh geen neusje voor de goal hebben? Hoe kan je ze dan samen in de punt van de aanval zetten?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Lore op maart 20, 2015, 10:53:25
Citaat van: speculeter op maart 20, 2015, 10:13:21
.
Nederland chanche â winning team.

:_schater :_schater Mooi he, autocorrectie!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 20, 2015, 10:56:38
Citaat van: sccambuurlwdd op maart 20, 2015, 10:51:18
Iedereen (jij dus ook) heeft toch gezien dat Rosheuvel en Narsingh geen neusje voor de goal hebben? Hoe kan je ze dan samen in de punt van de aanval zetten?

Hebben wel degelijk scorend vermogen. In elk geval meer dan welke spits je er ook neer zet.

Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2015, 10:58:05
Ogbeche heeft zelfs na de winterstop in de competitie meer goals (3) gemaakt dan Narsingh en Rosheuvel bij elkaar (2)...
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 20, 2015, 10:59:19
Citaat van: Gasgeve op maart 20, 2015, 09:29:35
We hebben 36 punten gepakt met 433 en jij wil opeens alles omgooien. Daarnaast Bakker en Makrini als rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder  :?
De Ridder en V/d Streek in de as kan ook nooit, dit is nog aanvallender dan de 433 die Henk hanteert.

Gewoon 4-4-2 bedoel ik en natuurlijk niet met Makrini en Bakker op de buitens.. dat weet ik ook wel.

Vind ons in uitwedstrijden dit jaar dramatisch presteren. Da moet je eens verder kijken lijkt mij.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 20, 2015, 11:01:08
Cambiur staat op een 9e plaats qua prestaties in uitduels...
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: hobbes op maart 20, 2015, 11:03:18
Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 10:59:19
Gewoon 4-4-2 bedoel ik en natuurlijk niet met Makrini en Bakker op de buitens.. dat weet ik ook wel.

Vind ons in uitwedstrijden dit jaar dramatisch presteren. Da moet je eens verder kijken lijkt mij.

Het veel beter in uitwedstrijden dan vorig jaar. Toen wonnen we er niet één.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 20, 2015, 11:05:55
Ja toen we Rusnak hadden wonnen we nog wel eens een uitwedstrijd ja.. Het is bijna april en we hebben welgeteld 1 punt gepakt dit jaar
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2015, 11:07:15
Citaat van: michello op maart 20, 2015, 10:44:39
Geen Vd Streek morgen.  Benieuwd of Henk het aandurft met De Ridder. Of zou hij Barto/Steblecki erin zetten?

Henk kennende gok ik op Barto. Lijkt qua type ook het meest op Van de Streek (alhoewel veel minder technisch). Persoonlijk zou ik voor Steblecki kiezen. Die jongen heeft nog amper kansen gehad op zijn natuurlijke positie. De Ridder zou qua voetbal wel een goede keuze zijn, maar of hij het kan belopen?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Gasgeve op maart 20, 2015, 11:14:39
Is Barto wel fit? Die had toch een zware kneuzing?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2015, 11:15:24
Daar zeg je me wat, was er vorige week natuurlijk niet bij. Geen idee of hij morgen weer mee kan doen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Lore op maart 20, 2015, 12:00:09
Citaat van: De Gast op maart 20, 2015, 10:59:19
Gewoon 4-4-2 bedoel ik en natuurlijk niet met Makrini en Bakker op de buitens.. dat weet ik ook wel.

Vind ons in uitwedstrijden dit jaar dramatisch presteren. Da moet je eens verder kijken lijkt mij.

Als je alleen naar de resultaten in uitwedstrijden kijkt staat Cambuur op de 9de plaats met 14 punten uit 13 wedstrijden.

Wat verwacht je dan qua prestaties van Cambuur?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2015, 12:17:49
Gerard Bos@GerardBos
Cambuur mist Pereira, Barto, Hemmen, Mac-Intosch en Van de Streek. Die laats te heeft verrekking in bovenbeen, maar is niet ernstig.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 20, 2015, 12:30:39
Dan een middenveld met Mo en bakker controlerend en de ridder op 10?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2015, 12:35:08
Vermoedelijke opstelling volgens Henk Albers: Nienhuis; Droste, Reijnen, Bijker, Vytas; El Makrini, Bakker, De Ridder; Narsingh, Ogbeche, Steblecki.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 20, 2015, 13:06:34
Zouden we dan eindelijk eens De Ridder op een 10 kunnen gaan zien?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sk13 op maart 20, 2015, 13:15:24
Denk dan steblecki op 10 en ridder op de buiten. Steblecki is geen buiten.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 20, 2015, 13:15:39
Waar is Rosheuvel nou weer dan?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2015, 13:17:06
Citaat van: sk13 op maart 20, 2015, 13:15:24
Denk dan steblecki op 10 en ridder op de buiten. Steblecki is geen buiten.

Kan natuurlijk best zijn dat Steblecki gewoon op het middenveld staat. Henk de Jong wilde verder niets prijsgeven over de opstelling, bovenstaande is een vermoeden van Henk Albers.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sk13 op maart 20, 2015, 13:31:13
Met rosheuvel op de bank heb je evt nog troef achter de hand. Gezien bijna alle voorhoede spelers geblesseerd zijn.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 20, 2015, 13:49:32
Valt wat tegen:

SC #Cambuur wordt morgenavond in Alkmaar gesteund door 310 meereizende supporters. #AZCAM #Eredvisie

Hoe dan ook, 3 punten mee naar Leeuwarden en weer een als vanouds sfeertje in het uitvak!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Sonnema op maart 20, 2015, 13:51:53
Gewoon zorgen dat je narsingh en rosheuvel op de buiten zet en de ridder op de 10 laat spelen kun je vooruit voetballen dat is wat Cambuur altijd wil en dat is hun eigen spel. Geen steblecki in de basis.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: michello op maart 20, 2015, 14:21:52
Citaat van: Sonnema op maart 20, 2015, 13:51:53
Gewoon zorgen dat je narsingh en rosheuvel op de buiten zet en de ridder op de 10 laat spelen kun je vooruit voetballen dat is wat Cambuur altijd wil en dat is hun eigen spel. Geen steblecki in de basis.
:thumbsup

Steblecki heeft ook veel te weinig gespeeld om gelijk in de basis te starten. Laat die maar invallen de tweede helft.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 20, 2015, 14:43:06
Citaat van: sk13 op maart 20, 2015, 13:31:13
Met rosheuvel op de bank heb je evt nog troef achter de hand. Gezien bijna alle voorhoede spelers geblesseerd zijn.

Waarom zet je hem dan niet in de basis..
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: IsmailvanEssen op maart 20, 2015, 15:21:24
Citaat van: Sonnema op maart 20, 2015, 13:51:53
Gewoon zorgen dat je narsingh en rosheuvel op de buiten zet en de ridder op de 10 laat spelen kun je vooruit voetballen dat is wat Cambuur altijd wil en dat is hun eigen spel. Geen steblecki in de basis.

Ja dat lijkt mij ook het beste!  :thumbsup
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: michello op maart 20, 2015, 15:32:18
Wellicht gaat Steblecki wel als valse linksbuiten spelen net zoals tegen Ajax thuis en de Ridder wel gewoon op 10.  Rosheuvel die je dan nog kunt inbrengen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: denistel op maart 20, 2015, 18:39:40
Citaat van: Thieske op maart 20, 2015, 13:49:32
Valt wat tegen:

SC #Cambuur wordt morgenavond in Alkmaar gesteund door 310 meereizende supporters. #AZCAM #Eredvisie

Hoe dan ook, 3 punten mee naar Leeuwarden en weer een als vanouds sfeertje in het uitvak!

het zijn er altijd nog 310 he,,utrecht vorige week dat viel tegen.ik bin er vorig jaar weest sist de hele tijd
naar die stink klappers te luisteren man..wust gek van.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Gasgeve op maart 20, 2015, 19:29:08
Citaat van: Sonnema op maart 20, 2015, 13:51:53
Gewoon zorgen dat je narsingh en rosheuvel op de buiten zet en de ridder op de 10 laat spelen kun je vooruit voetballen dat is wat Cambuur altijd wil en dat is hun eigen spel. Geen steblecki in de basis.
Steblecki heeft wel een aantal wedstrijden in Jong gespeeld.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 20, 2015, 21:58:25
Citaat van: denistel op maart 20, 2015, 18:39:40
het zijn er altijd nog 310 he,,utrecht vorige week dat viel tegen.ik bin er vorig jaar weest sist de hele tijd
naar die stink klappers te luisteren man..wust gek van.

Utrecht viel tegen inderdaad. En was er vorig seizoen ook.. Om je dood te ergeren. Maar dat weerhoudt mij niet om op een mooie zaterdagavond en prima tijd,  de trots weer in actie te zien. Snap ook wel dat de meesten niet naar alle uitwedstrijden kunnen ivm financiën. Maar dit lijkt mij een prima awayday, mooie autocombi. Maar hoe dan ook, een en al kabaal weer morgenavond!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: denistel op maart 20, 2015, 22:32:47
goeie zaak alle steun is goed natuurlijk vorig jaar was alles nieuw he.nu ook speciale verkoop avond voor groningen
en ajax uit nou denk niet dat tegen ajax storm loopt gezien vorig jaar
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: OuweSkeve op maart 21, 2015, 11:45:39
Veel Spelers in de lappenmand betekent voor een paar jongens om te laten zien wat ze kunnen. Steblecki, Schootstra ...in principe wel een leuke pot om in te vallen en te vlammen. Ik kom nooit op de trainingen dus ik weet niet hoe Schootstra het daar doet. Iemand?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op maart 21, 2015, 11:49:38
Citaat van: denistel op maart 20, 2015, 18:39:40
het zijn er altijd nog 310 he,,utrecht vorige week dat viel tegen.ik bin er vorig jaar weest sist de hele tijd
naar die stink klappers te luisteren man..wust gek van.

Die klappers hebben ze niet meer. Sponsorcontract is verlopen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur123 op maart 21, 2015, 18:49:29
Volgens de gloryhunter hunters mogen er dus over 50 jaar geen scc supporters meer mee naar awaydays? Omdat de nieuwe generatie niet naar uitwedstrijden ging voor dit Eredivisie avontuur? Kappen met deze lulkoek, iedereen die naar onze wedstrijden komt is voor cambuur, who cares hoe lang ze er al komen.

voor nieuwelingen wordt het bezoeken van uitwedstrijden niet aantrekkelijker als er een groep is die zich tegen hun keert. Zo krijg je nooit geen uitvak meer vol.  :zucht

Ontopic: ik verwacht een moeilijke avond, maar az steekt niet in beste vorm. Vandaag een zwakke bank, dus hoop dat de basisspelers de wedstrijd meteen naar onze hand zetten.

Forza Cambuur!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Treb op maart 21, 2015, 20:57:42
Gaan we weer.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 20:57:59
Fantastische scheids weer, goddomme
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 20:58:02
ja hoor het wordt weer zo'n wedstrijd, niks mee, alles tegen :R

tyfes scheids, dan was die overtreding op De Ridder ook een penal geweest klootviool
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 20:58:08
Geen strafschop, maar weer Droste erg erg slecht.
Volgende week nieuwe kansen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2015, 21:00:47
was er gewoon buiten, wat een lul die scheids.
en meneer ik wil hogerop stond weer zwak te verdedigen :(
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 21:02:33
Slappe hap vanavond.
Schade beperkt houden, maar ik vrees ruime cijfers.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 21:04:30
Nienhuis wordt nog man of the match vanavond, weet niet of dat positief of negatief uit gaat vallen
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 21:05:12
Was de vraag of het een overtreding was, en was er ook nog eens buiten..
maar apart van die situatie.. Alles wat droste aanraakt verandert in stront.. wat een drama
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Treb op maart 21, 2015, 21:07:03
Weer een parodie op voetbal dit van onze juffertjes.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 21:07:39
Keeper hinderen mag kennelijk ook weer, het is maar net weer wat meneer allemaal zint vanavond
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 21:09:21
Haal aub Droste er af. Wat een drama!!!!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 21:09:33
Die scheids is echt bagger net zoals die in Almelo trouwens
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Sander Scc op maart 21, 2015, 21:11:20
Niks komt aan. Overal een stap te laat.  :0= DROSTE WISSELEN!!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 21:12:21
Citaat van: Sander Scc op maart 21, 2015, 21:11:20
Niks komt aan. Overal een stap te laat.  :0= DROSTE WISSELEN!!
Droste is inderdaad een parodie op een rechtsback
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: 058-4life op maart 21, 2015, 21:12:51
Citaat van: Sander Scc op maart 21, 2015, 21:11:20
Niks komt aan. Overal een stap te laat.  :0= DROSTE WISSELEN!!
Maar gauw een stap hogerop!  :_schater
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 21:12:55
Wat is die Droste weer dramatisch zeg.
Cambuur loopt alweer vanaf het begin achter de feiten aan en ook nog een onterechte penalty tegen.
Misschien sussen ze AZ wat in slaap.
Voorlopig ziet het er weer somber uit.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2015, 21:13:06
Citaat van: AL op maart 21, 2015, 21:09:21
Haal aub Droste er af. Wat een drama!!!!
bakker en vytas ook niet best tot nu
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op maart 21, 2015, 21:13:45
Wat is het slecht man! Verschrikkelijk. Iedereen steeds een stap te laat.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: 058-4life op maart 21, 2015, 21:13:50
Kunnen we niet ruilen tegen Boilesen?  8P :_schater
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 21:14:39
Citaat van: zeewolde op maart 21, 2015, 21:13:06
bakker en vytas ook niet best tot nu
En de Ridder op midden houdt ook niet over... Eigenlijk houdt het allemaal nog niet over
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: denistel op maart 21, 2015, 21:17:10
uitwedstrijden in 2015 zijn niet best tot nu toe we pakken thuis de punten wel.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op maart 21, 2015, 21:18:38
Citaat van: denistel op maart 21, 2015, 21:17:10
uitwedstrijden in 2015 zijn niet best tot nu toe we pakken thuis de punten wel.

We hebben dit jaar nog niet een keer voor een verrassing gezorgd, door van een topclub te winnen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 21:19:25
Citaat van: denistel op maart 21, 2015, 21:17:10
uitwedstrijden in 2015 zijn niet best tot nu toe we pakken thuis de punten wel.

probleem is alleen dat als dit een minimale winst wordt voor AZ dat we gewoon weer genaaid zijn en dat met slecht voetbal zelfs gewonnen had kunnen worden, als de gelijkmaker valt is er altijd nog een kans op 3 punten
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 21:22:24
Ik kan me geen wedstrijd herinneren die wij met geluk gewonnen hebben.. En heel vaak met pech verloren. Terwijl die boeren bijna al hun punten op geluk pakken 1-3 nu.. Had 6-1 voor heracles kunnen staan na 60 minuten  8P 8P 8P
Al hoewel deze wedstrijd niet om aan te gluren is
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op maart 21, 2015, 21:23:21
Wat een klote scheidsrechter.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 21, 2015, 21:23:30
Elke uitwedstrijd dit jaar is niet het aangluren geweest..
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2015, 21:25:39
Citaat van: JurjenS7 op maart 21, 2015, 21:22:24
Ik kan me geen wedstrijd herinneren die wij met geluk gewonnen hebben.. En heel vaak met pech verloren. Terwijl die boeren bijna al hun punten op geluk pakken 1-3 nu.. Had 6-1 voor heracles kunnen staan na 60 minuten  8P 8P 8P
Al hoewel deze wedstrijd niet om aan te gluren is
Waar kijk jij naar als cambuur speelt?  :( :(
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 21, 2015, 21:28:18
Je kunt van dkv zeggen wat je wilt maar zij zijn gewoon slimmer in uitwedstrijden.. Vind ons echt een te groot verschil uit en thuis. Bovendien zijn onze 3 centrumspitsen uit vorm/geblesseerd/niet goed genoeg en kun je ze net zo goed niet opstellen
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 21:28:50
Gvd weer zijn we veels te lief!!!!!!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 21:29:41
Citaat van: zeewolde op maart 21, 2015, 21:25:39
Waar kijk jij naar als cambuur speelt?  :( :(
Eerste helft op tv, tweede helft op mute op tweede scherm    :_spank
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2015, 21:30:02
Citaat van: De Gast op maart 21, 2015, 21:28:18
Je kunt van dkv zeggen wat je wilt maar zij zijn gewoon slimmer in uitwedstrijden.. Vind ons echt een te groot verschil uit en thuis. Bovendien zijn onze 3 centrumspitsen compleet uit vorm en kun je ze net zo goed niet opstellen
we hebben maar 1 centrumspits, de andere 2 zijn geblesseerd
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 21:30:35
binnenkort maar eens een petitie starten om scheidsrechters te wisselen lijkt me?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2015, 21:30:45
Citaat van: JurjenS7 op maart 21, 2015, 21:29:41
Eerste helft op tv, tweede helft op mute op tweede scherm    :_spank
vooruit :devil
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op maart 21, 2015, 21:31:01
Wij zijn veel te slap. En maar tikjes terug naar de keeper...De beuk erin!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2015, 21:31:53
1 minuut blessuretijd? Alleen nienhuis zat al langer
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 21:33:32
Nou... het is 1-0, de laatste minuten lijkt het alsof AZ het wat laat versloffen. D'r bovenop in de 2e helft en 1-3
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 21:35:33
We zijn veels te lief en niet slim genoeg.
Rosheuvel is er langs bij Poulsen  en wordt geraakt, ga dan liggen en hij ligt op de stip.
We komen in kansrijke positie en spelen de bal uit ivm blessure.
Veels te lief allemaal!!

Verder is Az ook niets.
Probleem is dat we met 9 man spelen want Droste en Vytas komen veels te kort op dit moment.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 21:39:21
Geen penalty volgens de heren analisten.... dat wisten we al!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 21, 2015, 21:40:53
Probleem is dat we voorin geen vuist kunnen maken.. komt veelste veel druk op de verdediging te liggen zo.

Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 21:41:01
't was niet eens een overtreding, en aan het einde van de dag zal het allemaal er wel weer op neer komen dat dit het beslissende moment was :R
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 21:44:17
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 21:41:01
't was niet eens een overtreding, en aan het einde van de dag zal het allemaal er wel weer op neer komen dat dit het beslissende moment was :R
Wanneer komt de dag dat dit soort mazzel Cambuur ten deel gaat vallen ?

Ben benieuwd wat Kamphuis hier achteraf over te vertellen heeft. Van mij mogen ze hem de beelden in de pauze tonen.

Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 21:48:25
Citaat van: Tukker op maart 21, 2015, 21:44:17
Wanneer komt de dag dat dit soort mazzel Cambuur ten deel gaat vallen ?

Ben benieuwd wat Kamphuis hier achteraf over te vertellen heeft. Van mij mogen ze hem de beelden in de pauze tonen.

Wellicht de dag dat er buitenlandse scheidsrechters in NL komen fluiten
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 21:49:02
Citaat van: Tukker op maart 21, 2015, 21:44:17
Wanneer komt de dag dat dit soort mazzel Cambuur ten deel gaat vallen ?

Ben benieuwd wat Kamphuis hier achteraf over te vertellen heeft. Van mij mogen ze hem de beelden in de pauze tonen.
Mag toch aan nemen dat er mensen van Cambuur hem op alle mogelijke manieren dit in zijn oor tetteren zodat hij tenminste gaat twijfelen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 21:49:54
hmmm.... dat was dus ook geen buitenspel
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 21:51:03
Mooie kans! Lekker weer die scheids bij die ingooi  :O
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 21:52:34
maar wel een hoopvol begin van de tweede helft
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 21:52:54
Het begin is in ieder geval beter dan de eerste helft.. Kom op mannen!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 21:54:35
En daar gaat de beste van het veld...
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 22:01:28
Weer slecht verdedigd van Droste!!
Overigens is de complete achterhoede zwak op Bijker na.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:01:58
Volgens mij hebben we meer kansen gehad dan die kaasboeren  :devil
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 22:02:40
Zolang het maar 1-0 blijft is er nog wel wat mogelijk.

Mooi ook de supporters van Cambuur  |:) |:) |:) die je alleen maar hoort.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:04:15
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:04:42
Godver, ik zou net zeggen wat is Ogbeche slecht bezig  :X
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:05:00
 |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:05:09
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 22:04:42
Godver, ik zou net zeggen wat is Ogbeche slecht bezig  :X
Slecht spelen en scoren.. Doe je het toch goed.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 22:05:14
Verdiend! YESSS
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 22:05:36
Citaat van: Tukker op maart 21, 2015, 22:02:40
Zolang het maar 1-0 blijft is er nog wel wat mogelijk.

Mooi ook de supporters van Cambuur  |:) |:) |:) die je alleen maar hoort.
Ik bedoel eigenlijk zolang het 1-1 blijft is er nog wel wat mogelijk   :_schater

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)


Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:05:42
Nou Droste.. voortaan Bijker op rechtsback  :_schater :_schater
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:06:00
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:05:09
Slecht spelen en scoren.. Doe je het toch goed.

Hou op schei uit, ik zie hem helaas wel net zo vaak ballen verspelen maar als ie er nog een maakt is ie gewoon matchwinner  en alles vergeven :thumbsup
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:06:11
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:05:09
Slecht spelen en scoren.. Doe je het toch goed.
Net als die alkmaarders  :clint
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:07:01
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 22:06:00
Hou op schei uit, ik zieh em helaas wel net zo vaak ballen verspelen maar als ie er nog een maakt is ie gewoon matchwinner  :thumbsup
Ja hoor, hij mag van mij 98 ballen inleveren, zolang hij de 2 belangrijkste er maar in schiet en dat punten oplevert |:)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:08:49
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:07:01
Ja hoor, hij mag van mij 98 ballen inleveren, zolang hij de 2 belangrijkste er maar in schiet en dat punten oplevert |:)

Dan mis ik de Ogbeche die in vorm was, dan had ie er inmiddels al 3 gemaakt  :_schater
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:09:16
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 22:08:49
Dan mis ik de Ogbeche die in vorm was, dan had ie er inmiddels al 3 gemaakt  :_schater
Daarom hoeft hij maar 2 te maken :devil
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:09:53
Heb nog niet zoveel gezien van de beste rechtsbuiten (als hij fit is) van de eredivisie   :devil :devil

We moeten ze nu pakken, ze kunnen nu echt niks
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:11:07
Oeeh Rosheuvel...
AZ is de weg kwijt, nu profiterne
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:14:17
Was dat eerste balcontact van Narsingh?
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2015, 22:19:29
Ik kan wel heel erg genieten van de ridder in de tweede helft!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:20:53
Betsje jonge schiet dan gewoon ff tussen de palen  :zweep
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 22:21:05
disse mutte we toch gewoon winne  :y
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:22:50
Zou al lang blij zijn met een punt, al vind ik nog steeds dat we op basis van de hele wedstrijd tot nu toe minstens voor horen te staan want zij hebben alleen maar vanuit een zwaar onterechte penalty kunnen scoren waar Nienhuis ook nog eens een centimeter te kort voor kwam
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 22:24:31
lullig verliezen kan natuurlijk nog steeds, maar wat een verschil met de 1e helft.Cambuur nu gewoon de betere ploeg!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 22:25:29
De invallers trouwens prima. Zowel Zeinstra als Dijkstra.  :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:27:11
Niet aannemen dan B, gewoon direct in de kruising leggen
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 22:28:00
verdomme gaat die Vitas weer in fout
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:28:58
Trek eens geel man!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:30:07
Ik gok maar op een zwaar terecht goaltje in de laatste minuten a la vorige seizoenshelft  |:)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:32:44
GODVER.. BIj het ingaan van de blessuretijd :(
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 22:32:47
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 22:30:07
Ik gok maar op een zwaar terecht goaltje in de laatste minuten a la vorige seizoenshelft  |:)
GVD
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:33:32
En nee natuurlijk moet ie wel aan de andere kant vallen :R

Wat een kakwedstrijd zo weer
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 22:33:43
Gvd wat kinderlijk verdedigd. De Ridder en bijker staan er als een pion bij!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:33:44
De ridder laat lopen, de bijker glijdt uit en makrini laat zn man lopen.. goed gedaan hoor  w:)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op maart 21, 2015, 22:33:59
Hier kon je op wachten.  :( :( :( :( :( :( :( :(
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 21, 2015, 22:34:05
Jezus.... dat is de zoveelste keer dit seizoen
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 21, 2015, 22:34:47
Die mag bijker zich aanrekenen :( :(
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:35:01
KOMOP, nog 1 corner!! Zeinstra mee!!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op maart 21, 2015, 22:35:10
Ze roepen het over zichzelf af. Alle kopballen worden sowieso ingeleverd bij de tegenstander.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 22:35:59
Zei ik het niet, de onterechte beslissing van dat hoerenkind is weer de matchwinner geweest.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Tukker op maart 21, 2015, 22:36:37
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 22:35:59
Zei ik het niet, de onterechte beslissing van dat hoerenkind is weer de matchwinner geweest.
Kamphuis MotM   :R :R :R
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 22:37:18
tjonge jonge wat dramatisch zwak verdedigd weer en dankzij een onterechte pingel gegeven door die k*t scheit(s) verloren.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 21, 2015, 22:38:16
leermomentje, voetbal bepaalt niet de uitslag maar de nederlandse arbitrage  ;(
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:39:36
Vind de onterechte strafschop niet eens bepalend.. Je moet zelf je kansen scherper benutten en in de slotfase veel meer een over mijn lijk mentaliteit hebben. Dat ontbreekt er bij ons nog veel te vaak aan.

Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 21, 2015, 22:41:32
Jammer zeg...goede tweede helft.
Veel kritiek op droste maar die Vytas was ook slecht zeg.
Gaf gewoon een paar dikke kansen weg.
Je voelde hem wel weer aankomen trouwens die tweede tegengaan.
Eeuwig zonde.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 21, 2015, 22:44:09
Je hoeft je niet te schamen maar weer net als bij Twente staat de verdediging te zwalken in de laatste vijf minuten. Waarom voetballend oplossen? Wegrossen die bal!!!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 21, 2015, 22:44:52
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:39:36
Vind de onterechte strafschop niet eens bepalend.. Je moet zelf je kansen scherper benutten en in de slotfase veel meer een over mijn lijk mentaliteit hebben. Dat ontbreekt er bij ons nog veel te vaak aan.

Zo is het maar net..

Wij konden het uitspelen en de pot naar ons toe trekken maar dat gebeurt weer niet en dan voel je 'm al weer aankomen.. onze specialiteit inmiddels: Wedstrijden weggeven.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 22:45:42
Droste mag blij zijn dat hij als hobbyist nog in de zondag 1e klasse mag spelen volgend seizoen
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: AL op maart 21, 2015, 22:49:26
Laatste 5 minuten zag je het aankomen.
Vytas die 2x enorm in de fout gaat waar 100% kans uit voortkomt.
2-1 is een fout van Bijker, mar ook Makrini moest op hendriksen staan (stond lucht te dekken).

Je had kunnen winnen vandaag, maar zoals vaker is de voorhoede niet dodelijk genoeg!!!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: legeips op maart 21, 2015, 22:51:00
Wat geven we dit weer eenvoudig weg.

Vytas mag wat mij betreft weg.. Wat is die man slecht. En Droste, als jij een stap hoger wilt, moet je anders gaan ballen. Bist te traag en staat dit seizoen regelmatig verkeerd te dekken.


Het was weer ouderwets vloeken en tieren.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 22:51:35
Ondanks deze teleurstelling toch wel beetje tevreden/trots dat we het zo'n top 5 ploeg toch behoorlijk lastig kunnen maken, terwijl de buitens uit vorm zijn en er ook nog een aantal geblesseerd zijn.
goed analyseren dit hele seizoen en dan gericht spelers vervangen binnen de mogelijkheden.
Er zijn toch nog wel wat zwakke plekken!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 21, 2015, 22:52:39
pluspuntje: eindelijk weer eens een periode van een minuut of 20 goed voetbal in de tweede helft (in een uitwedstrijd)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 21, 2015, 22:55:39
Citaat van: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 22:51:35
Ondanks deze teleurstelling toch wel beetje tevreden/trots dat we het zo'n top 5 ploeg toch behoorlijk lastig kunnen maken, terwijl de buitens uit vorm zijn en er ook nog een aantal geblesseerd zijn.
goed analyseren dit hele seizoen en dan gericht spelers vervangen binnen de mogelijkheden.
Er zijn toch nog wel wat zwakke plekken!
top 5 ploeg of niet...die lui presteerden niks in tweede helft man...pak dan gewoon een punt of anders 3.
Nee ben echt niet trots.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 23:02:29
Citaat van: speculeter op maart 21, 2015, 22:55:39
top 5 ploeg of niet...die lui presteerden niks in tweede helft man...pak dan gewoon een punt of anders 3.
Nee ben echt niet trots.
ik vind dat je toch wel beetje trots mag zijn dat je met dit budget t.o.v. AZ toch behoorlijk mee kan komen.
Ik baal natuurlijk ook dat we niet minstens een punt meenemen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: JurjenS7 op maart 21, 2015, 23:07:52
Dat budget verschil mag je wel vergeten als je deze wedstrijd hebt gezien.. Slap az, slap cambuur, wij hadden 3 punten mee kunnen/moeten nemen, zij de gelukkige.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 23:08:40
Citaat van: JurjenS7 op maart 21, 2015, 23:07:52
Dat budget verschil mag je wel vergeten als je deze wedstrijd hebt gezien.. Slap az, slap cambuur, wij hadden 3 punten mee kunnen/moeten nemen, zij de gelukkige.

Tegen twaalf man win je niet, en dan heb ik niet over die toeschouwers van hun
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 21, 2015, 23:11:21
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 23:08:40


Tegen twaalf man win je niet, en dan heb ik niet over die toeschouwers van hun

Hou op met je twaalf man. We hebben gewoon geen jongens met karakter die een wedstrijd eruit kunnen slepen. Slappe hap is het.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op maart 21, 2015, 23:14:40
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 23:08:40


Tegen twaalf man win je niet, en dan heb ik niet over die toeschouwers van hun

Hou op zeg. Ligt aan de instelling. De absolute wil om te winnen ontbreekt. Geen over mijn lijk mentaliteit.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: drg op maart 21, 2015, 23:18:54
Dus jullie vonden dat ze er niet alles aan deden om te winnen? Nou dit elftal is vast heel blij met zulke supporters.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 21, 2015, 23:20:42
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 23:18:54
Dus jullie vonden dat ze er niet alles aan deden om te winnen? Nou dit elftal is vast heel blij met zulke supporters.
Nee, het ligt aan het karakter van de meeste spelers. Proberen alles liever voetballend op te lossen dan een bal het stadion uit te rossen of een tegenstander doormidden te zagen (as a figure of speech ;) )
Uiteraard doet iedereen er binnen zijn mogelijkheden alles aan om te winnen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op maart 21, 2015, 23:25:01
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 23:18:54
Dus jullie vonden dat ze er niet alles aan deden om te winnen? Nou dit elftal is vast heel blij met zulke supporters.

De laatste minuten moet je meedogenloos zijn. En dat ontbreekt. Het zullen vast lieve jongetjes zijn, maar ik heb liever een Materazzi achterin.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: runner 1 op maart 21, 2015, 23:53:11
Vytas en Droste met afstand de slechtste spelers bij Cambuur  en weer geknoei de laatste 10 minuten je weet dat hij nog gaat vallen .
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op maart 21, 2015, 23:56:16
Citaat van: drg op maart 21, 2015, 23:08:40


Tegen twaalf man win je niet, en dan heb ik niet over die toeschouwers van hun
Het was ook geen buitenspel aan de andere kant.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Daddy T. op maart 22, 2015, 01:25:28
Citaat van: runner 1 op maart 21, 2015, 23:53:11
Vytas en Droste met afstand de slechtste spelers bij Cambuur  en weer geknoei de laatste 10 minuten je weet dat hij nog gaat vallen .

Deed Narsingh ook mee vanavond? Amper gezien vanavond...
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: denistel op maart 22, 2015, 07:20:06
zure nederlaag dit net als tegen twente maar az had toch wel veel kansen hoor. de abitrage was weer heel slecht
en niet al1 tegen ons want die ene goal van az was gewoon een zuivere.
helaas zijn we nog steeds niet slim genoeg om zulke wedstrijd over de streep te spelen.en je moet die lui
pijn doen met vlijmscherpe counters.bal op het laatst bij ogbeche moest ie in 1x door tikken ipv aannemen
je weet dat de tegenstander er dan boven op zit.
en het is op zich goed dat we altijd proberen te voetballen maar ik zou voor komend seizoen toch 1 of 2 spelers
er bij halen met wat meer gif/slimheid.

nu 2 weekjes de tijd om weer op te bouwen naar eagels thuis dat worden weer 3 pt.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: weststar op maart 22, 2015, 07:35:10
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimageshack.com%2Fa%2Fimg903%2F7632%2F1nAJ6Q.jpg&hash=ed14469e87629b2ce114e7794d69b48a24331e2c)

Wel ff mijn complimenten voor de meegereisde supporters!

Wat een verschrikkelijk tam en laf publiek daar in Alkmaar. Ze lieten pas wat van zich horen na de 1-0.
Qua sfeer en gezang kunnen ze nog heel wat van ons leren!

|:)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Johan058... op maart 22, 2015, 08:29:58
1 hele grote ergenis is dat cambuur 20 kansen nodig heeft voor 1 doelpunt. Doe daar verdomme eens wat aan. Weer een dikke nasmaak zoals Twente uit.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Sonnema op maart 22, 2015, 08:38:16
Waarom is er de laatste 5 minuten niet ingrepen als je die 5 minuten terug ziet dan zie je dat De Ridder en Bakker en nog wat er helemaal doorheen zitten. Bij de goal wordt de bal opgepikt op het middenveld en zie je dat De ridder niet meer kan. Vind het ook een beetje een fout van onze technische staf door niet in te grijpen en ja de spelers moeten eens een andere mentaliteit krijgen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: runner 1 op maart 22, 2015, 09:28:07
Heel goed gezien maar als jij dat ziet Sonnema moeten ze dat op de bank toch ook door hebben gehad weer knullig verlies  staan we weer aan de verkeerde kant van de  streep sneu voor alle mensen die mee zijn geweest .
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op maart 22, 2015, 09:47:42
Citaat van: speculeter op maart 21, 2015, 22:41:32
Jammer zeg...goede tweede helft.
Veel kritiek op droste maar die Vytas was ook slecht zeg.















die vent is elke week slecht.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op maart 22, 2015, 09:49:59
Citaat van: carlo de leeuw op maart 21, 2015, 22:51:35
Ondanks deze teleurstelling toch wel beetje tevreden/trots dat we het zo'n top 5 ploeg toch behoorlijk lastig kunnen maken, terwijl de buitens uit vorm zijn en er ook nog een aantal geblesseerd zijn.
goed analyseren dit hele seizoen en dan gericht spelers vervangen binnen de mogelijkheden.
Er zijn toch nog wel wat zwakke plekken!


de zwakste spelers staan bij ons in de achterhoede, muv Reijnen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: OuweSkeve op maart 22, 2015, 09:53:07
Bij vlagen leuk voetbal gezien.

Waar Henk zei bij Heracles dat cambuur volwassen was geworden door de wedstrijd dood te spelen op het einde moet het nu ook maar eens realistisch worden en de bal wegrossen op het einde bij gelijk spel en het punt veilig te stellen.

En kamphuis....die fluitte pas as Sien blindegeleidehond vanaf de zijlijn blafte su laat.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Marc S op maart 22, 2015, 10:23:42
Tweede helft behoorlijk gespeeld
Kamphuis geeft mij heimwee naar higler
de grensrechter bij het uitvak mag nog wel eens het regelboekje door lezen, als een speler van AZ schiet zonder Cambuur speler om hem heen en de bal gaat naast dan betekend dit een doeltrap, niet een corner.
Zuur verlies uiteindelijk, gelijkspel was een terecht uitslag geweest.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: siepelsjeu op maart 22, 2015, 10:50:16
Citaat van: Daddy T. op maart 22, 2015, 01:25:28
Deed Narsingh ook mee vanavond? Amper gezien vanavond...
Narsingh had wel een aantal leuke kansjes
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 22, 2015, 11:03:43
Citaat van: siepelsjeu op maart 22, 2015, 10:50:16
Narsingh had wel een aantal leuke kansjes

Maar doet er nooit wat mee! (Behalve Zwolle)
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op maart 22, 2015, 11:45:48
Citaat van: Johan058... op maart 22, 2015, 08:29:58
1 hele grote ergenis is dat cambuur 20 kansen nodig heeft voor 1 doelpunt. Doe daar verdomme eens wat aan. Weer een dikke nasmaak zoals Twente uit.

Eens. Counters, aardige aanvallen, alles liep op niets uit. Zelfs de 1-1 is daar een voorbeeld van. Uiteindelijk krijgt B hem met wat geluk terug en scoort alsnog.
Al heeft az ook aardig wat kansen om zeep geholpen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Casuals-lwd op maart 22, 2015, 13:29:03
Hoop dat het nu wel duidelijk is wie de absolute eerste spits is bij Cambuur. Met de weinige ballen die B. krijgt doet hij er wel wat mee
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 22, 2015, 14:14:10
Denk dat er nog wel eens belangstelling kan komen voor mister B.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Johan058... op maart 22, 2015, 16:57:48
Citaat van: speculeter op maart 22, 2015, 14:14:10
Denk dat er nog wel eens belangstelling kan komen voor mister B.
dat zit er wel in. Weet niet wanneer zijn contract afloopt.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: jeff op maart 22, 2015, 17:16:06
Citaat van: Johan058... op maart 22, 2015, 16:57:48
dat zit er wel in. Weet niet wanneer zijn contract afloopt.
Dit jaar maar heeft nog een optie voor een jaar
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 22, 2015, 17:38:41
En doe optie moeten wij dan nog lichten of zo?
Of staat hij nog gewoon een jaar onder contract.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Johan058... op maart 22, 2015, 19:48:59
Zou mooi wezen als B zijn contract verlengd met een jaar. Hemmen en/of barto verkopen en dan nog een andere spits erbij halen.
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: Casuals-lwd op maart 22, 2015, 22:03:38
Citaat van: Johan058... op maart 22, 2015, 19:48:59
Zou mooi wezen als B zijn contract verlengd met een jaar. Hemmen en/of barto verkopen en dan nog een andere spits erbij halen.

Anass Achahbar!
Titel: Re: AZ - SC Cambuur
Bericht door: sccambuurlwdd op maart 22, 2015, 23:29:29
Citaat van: Casuals-lwd op maart 22, 2015, 22:03:38
Anass Achahbar!

Lekker haalbaar voor ons..