Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Chipke op januari 31, 2013, 23:23:42

Titel: Michiel Hemmen
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 23:23:42
Was nog geen topic van. Jongens!!! Dit moet de man worden die ons naar de Eredivisie schiet en topscoorder wordt van de  :jupiler League. Hoeveel gaat onze held die Mark de Leeuwarder inmiddels heeft doen vergeten er in schieten?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 01, 2013, 00:12:11
totaal 20
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: nepomuk op februari 01, 2013, 13:01:25
Als we eens gaan winnen van onbenullige clubjes als Oss, Veendam, Emmen, Eindhoven en Telstar dan voorspel ik minstens 25 doelpunten voor Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op februari 01, 2013, 13:25:26
Hij schiet ons de eredivisie, let maar op  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 01, 2013, 15:37:09
Citaat van: nepomuk op februari 01, 2013, 13:01:25
Als we eens gaan winnen van onbenullige clubjes als Oss, Veendam, Emmen, Eindhoven en Telstar dan voorspel ik minstens 25 doelpunten voor Hemmen.
En blijven winnen van een onbenullig clubje als Zwarte Omniworld Almere :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harlekijntje op februari 01, 2013, 16:32:59
Ik denk dat Hemmen er 25 in gaat schieten..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: nepomuk op februari 01, 2013, 19:24:25
Citaat van: Dokkumer op februari 01, 2013, 15:37:09
Citaat van: nepomuk op februari 01, 2013, 13:01:25
Als we eens gaan winnen van onbenullige clubjes als Oss, Veendam, Emmen, Eindhoven en Telstar dan voorspel ik minstens 25 doelpunten voor Hemmen.
En blijven winnen van een onbenullig clubje als Zwarte Omniworld Almere :devil
Helemaal mee eens. Ook Almere-city moet met een nulletje of vijf verslagen worden. Een schone taak voor Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: marrumer op februari 01, 2013, 20:11:29
Citaat van: Harlekijntje op februari 01, 2013, 16:32:59
Ik denk dat Hemmen er 25 in gaat schieten..
en hoeveel gaat hij er in koppen?  :)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op februari 16, 2013, 08:42:10
Na een prima start vind ik hem (vooral na zijn blessure) geen schim meer van de speler die ik in het begin heb gezien.
Hij speelt in mijn ogen veels te geforceerd. Wil altijd de actie maken, terwijl een kaats vaak beter op zijn plek is.
Als je weer simpeler en rustiger speelt, komen de goals ook wel weer.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sonnema op februari 16, 2013, 08:48:25
Wat maakt het uit dat een spits een eigen actie maakt, als je ziet hoe Cambuur speelt dan komen er weinig voorzetten vanaf de zijkant. En je hebt 2 buitenspelers die vaak naar binnen trekken en dan voor de combinatie gaan of schieten zelf. Laat hemmen maar lekker gaan maakt zijn goals wel.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op februari 16, 2013, 09:59:26
Citaat van: Sonnema op februari 16, 2013, 08:48:25
Wat maakt het uit dat een spits een eigen actie maakt, als je ziet hoe Cambuur speelt dan komen er weinig voorzetten vanaf de zijkant. En je hebt 2 buitenspelers die vaak naar binnen trekken en dan voor de combinatie gaan of schieten zelf. Laat hemmen maar lekker gaan maakt zijn goals wel.

Vind hem een prima spits hoor, maar nogmaals hij moet wat rustiger en simpeler gaan voetballen.
Die goal van Bakker gisteren was een prima (en simpele) kaatst van Barto. Dat zie ik Hemmen de laatste tijd te weinig doen.


Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2013, 16:40:34
Je ziet gewoon dat Michiel weer een bal in het netje wil jassen, naar mijn gevoel is hij daar teveel mee bezig en gaat het juist blokkeren. Maandag maar een hattrickje en dan op jacht naar die 25  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op maart 15, 2013, 09:35:17
HEMMENMANIA vanavond en daarna lekker een  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Chipke op maart 26, 2013, 13:05:16
Hemmen ontving ontslagbrief: 'Verwacht gesprek met clubleiding'

Net als andere clubs, is ook SC Cambuur aan het inventariseren welke spelers mogen blijven of moeten vertrekken. De club heeft een aantal spelers van wie het contract afloopt een ontslagbrief verzonden.

Dat betekent niet dat ze zeker moeten vertrekken, maar het geeft wel aan dat ze transfervrij zijn aan het einde van het seizoen. Ook topscorer Michiel Hemmen heeft een aflopende verbintenis in Leeuwarden, ook hij kreeg een ontslagbrief op de deurmat.

De spits wil graag aanblijven en verwacht dat de clubleiding van Cambuur spoedig met hem om de tafel zal gaan. Hemmen richt zich echter volledig op de komende duels van zijn ploeg. "We moeten zorgen dat we de nacompetitie bereiken, wat daarna gebeurt zien we dan wel. Ik hoop in het Noorden actief te kunnen blijven."
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op maart 26, 2013, 13:30:09
In vorm zeker een bruikbare spits.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sonnema op maart 26, 2013, 14:02:56
Gewoon een nieuw contract aanbieden kan beter dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Zeer Bruikbaar
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op maart 26, 2013, 17:01:18
Assie niet tefeul geld fraagt houwe die man
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 26, 2013, 17:37:45
Had ik niet verwacht! Ik zeg DOEN!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op maart 26, 2013, 18:44:58
Hij kan nog beter, graag behouden!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op maart 26, 2013, 18:50:29
Van mij mag hij blijven,hij heeft bewezen beter te kunnen  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: marrumer op maart 26, 2013, 19:06:03
eerder dit seizoen vond iedereen hem helemaal geweldig   ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op maart 26, 2013, 19:08:07
spits die rond de 20 maakt en komend seizoen gewend zou zijn aan leeuwarden dus
laat em maar lekker blijven
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op maart 26, 2013, 19:20:10
Hij wil graag hogerop, maar hij weet ook dat hij meer moet laten zien wil hij met goed fantsoen bij een eredivisie-club aankloppen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op maart 26, 2013, 23:44:18
Net als Ars,Kolder, Calabro enz. een prima spits voor de JL maar zal het niet bij een middenmoter redden in de Eredivisie vermoed ik. Laat 'm maar mooi bijtekenen hier.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bas058 op april 10, 2013, 15:32:43
Enig idee hoelang Hemmen er uit ligt?   :zucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2013, 16:10:36
Hij werkt er hard aan, hoopt natuurlijk van wel. Twijfelachtig zoals het nu lijkt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op april 14, 2013, 10:28:40
Alweer voor de derde keer niet aanwezig.. scheelt weer een slok op een borrel
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op april 14, 2013, 11:25:35
Citaat van: De Gast op april 14, 2013, 10:28:40
Alweer voor de derde keer niet aanwezig.. scheelt weer een slok op een borrel

Vind het wel meevallen. Barto vervangt hem meer dan uitstekend!
En er lijkt meer voetbal in te zitten met Barto in de spits.
Al blijft het jammer dat Hemmen er niet bij is.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 14, 2013, 15:00:41
Citaat van: De Gast op april 14, 2013, 10:28:40
Alweer voor de derde keer niet aanwezig.. scheelt weer een slok op een borrel

:proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 23, 2013, 07:06:18
Gouden wissel gisteren en oh wat bleef je bij beide goals ijskoud!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op april 23, 2013, 14:32:01
Topper. Die 1-1 was echt van grote klasse, de rust die hij dan heeft. _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: rody rules op april 23, 2013, 15:13:26
ik vond de 1-3 ook heel netjes, gewoon met het andere been zuiver langs de keeper knallen. dat is top 
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 03, 2013, 08:59:09
Vandaag maar weer op herhaling Michiel,  :0= INVALLEN EN SCOREN!!  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op mei 04, 2013, 23:30:25
Ben benieuwd of hij gaat bijtekenen. Contract is afgelopen hè.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 0517 op mei 05, 2013, 09:08:49
In Rotterdam gaf hij aan er volgend jaar ook bij is...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 11:26:28
Citaat van: 0517 op mei 05, 2013, 09:08:49
In Rotterdam gaf hij aan er volgend jaar ook bij is...
Ja dat ving ik ook op en El Makrini zei ook zoiets,zou erg leuk zijn
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op mei 05, 2013, 11:48:10
Gaf dit seizoen aan in de eredivisie te willen voetballen.
Zal wel blijven dus. |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op mei 23, 2013, 19:23:53
Kom op jongen, even jaartje bijtekenen, waar moet je anders heen? _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: mindra op mei 25, 2013, 12:47:10
Net op radio geweest. Hemmen wil dolgraag blijven maar nog niks gehoord van cambuur. Net als bakens. Doe snel een voorstel en beide blijven
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCC-J op mei 25, 2013, 12:55:49
spelers moeten even geduld hebben... van den belt is dacht ik op vakantie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op mei 25, 2013, 13:05:17
Citaat van: SCC-J op mei 25, 2013, 12:55:49
spelers moeten even geduld hebben... van den belt is dacht ik op vakantie

precies, geef het even de tijd. Hemmen en Bakens krijgen echt wel een nieuw voorstel. Weet wel bijna zeker dat ze blijven.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:49:32
Kom op jongen, je gaat vlammen in de eredivisie :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: John Hiatt op juni 13, 2013, 21:13:07
Maandag gesprek met Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op juni 13, 2013, 21:15:01
arjen de boer ‏@arjendeboer12 4m
Clubleiding SC Cambuur heeft maandag een gesprek met aanvaller Michiel Hemmen over contract.
Openen

arjen de boer ‏@arjendeboer12 3m
Daar voorafgaand praat Hemmen eerst met de nieuwe trainer Lodeweges over zijn rol in het elftal.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juni 13, 2013, 21:19:39
Ik hoop dat ze hem binnenboord houden!

Lukt het niet, dan weten we wel meteen dat Lodeweges hem blijkbaar niet als erg belangrijk beschouwt. In dat geval zou ik als Hemmen-zijnde misschien ook wel mijn biezen pakken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 13, 2013, 21:27:48
Zou erg dom zijn om hem juist te laten lopen ook al is ie blessuregevoelig  ;)
Hemmen verdient het om een beetje meer te gaan verdienen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juni 13, 2013, 22:32:18
Citaat van: Bernardo op juni 13, 2013, 21:15:01
arjen de boer ‏@arjendeboer12 4m
Clubleiding SC Cambuur heeft maandag een gesprek met aanvaller Michiel Hemmen over contract.
Openen

arjen de boer ‏@arjendeboer12 3m
Daar voorafgaand praat Hemmen eerst met de nieuwe trainer Lodeweges over zijn rol in het elftal.

arjen ken zich beter met veenstra bezig houden 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op juni 14, 2013, 12:07:40
komt wel goed met hemmen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op juni 15, 2013, 09:03:19
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Verwacht dat hij vertrekt, omdat hij waarschijnlijk niet de 1e keuze zal zijn hier.
Lees maar het stukje in het FD.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: richard op juni 15, 2013, 09:07:17
Leeuwarden | SC Cambuur en Michiel Hemmen gaan maandag in gesprek over de toekomst van de spits. Als de club het aflopende contract verlengt, moet Hemmen volgens algemeen directeur Gerald van den Belt inzien dat zijn rol zal gaan veranderen. ,,We komen in de eredivisie komend seizoen vooral veel onder druk te staan. Dus onze spits zal minder vaak voor de goal van de tegenstander komen en meer moeten meeverdedigen. Wij willen horen van Hemmen of hij dat wil en kan. Anders is het voor hemzelf ook zonde om te blijven. Wij zijn er echter van overtuigd dat we wat voor elkaar kunnen betekenen, ook in de eredivisie. Alleen is zo'n gesprek nodig voordat we concreet worden."
Overigens hoopt Cambuur deze week nog enkele versterkingen te presenteren. Van den Belt wil niet in gaan op namen en geruchten, maar heeft goede hoop dat er nieuws te melden valt. ,,Het is nog even afwachten, zeker is het nog niet."
Zekerheid is er evenmin wat betreft Tim Bakens en Mohamed el Makrini. Nog altijd is met de twee spelers geen nieuw contract overeen gekomen. Dat betekent volgens Van den Belt echter niet dat de club van ze af wil.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op juni 15, 2013, 11:37:50
TEKENEN  :0=
ALLE DRIE  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op juni 15, 2013, 11:46:22
Ik blijf me verbazen over het feit dat iedereen Hemmen wil behouden. We zullen in de meeste wedstrijden de onderliggende partij zijn (zeker uit).
We hebben een bewegelijke, snelle voorhoede nodig. Aan een type Hemmen heb je niets in de eredivisie. Je zult zien dat hij op alle fronten te kort gaat komen. We hebben een type Reza, V. Oostrum, van der Laan nodig |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op juni 15, 2013, 11:55:52
Zou Sjoerd Ars qua type spits hier graag zien, maar zal wel te duur zijn. Hoopte ook wel op Achahbar, maar die gaat ws naar de egels.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op juni 15, 2013, 12:00:48
Een type Achahbar zou perfect zijn. Je kunt uit de woorden van v/d Belt wel opmaken dat Hemmen niet de spits is die ze in gedachten hebben. Ik ben het met hem eens. En om nou voor een pinchhitter 75-100k neer te tellen lijkt me erg overdreven. Ik zou zeggen bedankt voor bewezen diensten en veel succes verder
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Chipke op juni 15, 2013, 12:02:22
Sorry hoor maar met Barto in de spits ga je het echt niet redden in de Eredivisie, hoe goed hij het vorig seizoen ook gedaan heeft de laatste paar wedstrijden.  :0= Hemmen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juni 15, 2013, 12:05:07
Ik ben dan wel benieuwd welke spits a) beter is dan Hemmen die wij b) kunnen betalen...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op juni 15, 2013, 12:19:47
Citaat van: Collingwood op juni 15, 2013, 12:05:07
Ik ben dan wel benieuwd welke spits a) beter is dan Hemmen die wij b) kunnen betalen...

Het gaat volgens mij niet zozeer om de kwaliteiten van Hemmen, maar meer dat Cambuur op zoek is naar een ander type spits. De vraag is nu of Hemmen dat kan, maar ook wil.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juni 15, 2013, 12:23:30
Dat is natuurlijk waar, Hemmen moet het zelf ook zien zitten.

Wil hij het niet, dan is hij echter veroordeeld tot de top van de jupiler league ben ik bang. Ik denk namelijk dat er geen enkele club in de eredivisie is die vaak voor het doel van de tegenstander komt die hem (momenteel) wil hebben.

Wat je ook zou kunnen doen is in de thuiswedstrijden voor Hemmen kiezen, en in de uitwedstrijden voor Christovao, die natuurlijk wel meer snelheid heeft.

Ik ben erg benieuwd hoe dit hoofdstuk gaat eindigen, ik neem aan dat er voor woensdag duidelijkheid zal zijn!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tanjajeah op juni 15, 2013, 12:31:48
Citaat van: Harry L. op juni 15, 2013, 12:00:48
Een type Achahbar zou perfect zijn. Je kunt uit de woorden van v/d Belt wel opmaken dat Hemmen niet de spits is die ze in gedachten hebben. Ik ben het met hem eens. En om nou voor een pinchhitter 75-100k neer te tellen lijkt me erg overdreven. Ik zou zeggen bedankt voor bewezen diensten en veel succes verder

Als de keuze tussen Hemmen en Achahbar zou zijn ga ik 110% voor Hemmen. Want wat heeft Achahbar nou bewezen? 15 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld, nog nooit gescoord (behalve 1 keer in de beker). En die zou dan beter zijn dan Hemmen, die misschien niet het zelfde 'type' is (al zegt mij dat niet zoveel), maar wel bewezen heeft te kunnen scoren. Hij heeft dit seizoen goals gemaakt waar de klasse vanaf droop, blijft heel rustig en beheerst in 1-tegen-1..en wat voor "type' hij ook is, ook in de eredivisie krijgt hij zijn kansen en maakt hij zijn goals.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Ronnie tng op juni 15, 2013, 17:20:48
Citaat van: richard op juni 15, 2013, 09:07:17
We komen in de eredivisie komend seizoen vooral veel onder druk te staan. Dus onze spits zal minder vaak voor de goal van de tegenstander komen en meer moeten meeverdedigen.

  :wall
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op juni 15, 2013, 17:46:00
Citaat van: Collingwood op juni 15, 2013, 12:05:07
Ik ben dan wel benieuwd welke spits a) beter is dan Hemmen die wij b) kunnen betalen...
nou precies .Zou ars of vd biezen ook wel willen zien maar die verdienen 2x zoveel nu .Anders moeten ze lepe Tuyp proberen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op juni 16, 2013, 08:13:38
Citaat van: sunderland op juni 15, 2013, 17:46:00
nou precies .Zou ars of vd biezen ook wel willen zien maar die verdienen 2x zoveel nu .Anders moeten ze lepe Tuyp proberen


Ars en vd Biezen hebben toch ook geen enkele snelheid, zijn dezelfde types als Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op juni 17, 2013, 16:01:24
Hemmen lekker houden. Kan en wil heus wel verdedigen. Moet alleen niet in de eigen 16m komen..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lwdscc op juni 17, 2013, 19:51:21
Gerard Bos :
''Nav de vragen over Michiel Hemmen: vandaag geen gesprek Cambuur, maar gisteravond al. Was met Lodeweges, De Jong en Van den Belt. Ging over zijn rol, spel vlgnd seizoen etc. Hemmen: ,,We zitten op een lijn." Cambuur blijft 1e keuze voor hem, hoopt eruit te komen.''
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op juni 17, 2013, 20:04:02
wachten, wachten en nog eens wachten.................. :O

Het is wel te hopen dat er nu eens wat gaat gebeuren
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Paashaas op juni 17, 2013, 20:47:36
ik verwacht toch morgen of overmorgen wel uitsluitsel
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Chipke op juni 17, 2013, 20:51:14
Duurt allemaal wel wat lang en vind het wat vaag. Paar weken terug zeiden ze dat Hemmen direct nadat Van den Belt terug was een gesprek zou hebben. We zijn inmiddels bijna drie weken verder. Zelfde geld voor Tim Bakens. Verwacht overigens niet dat Makrini blijft.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op juni 17, 2013, 21:13:59
Mijn gevoel zegt nu wel dat hij blijft.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2013, 21:16:53
Als ik de tweet van Gerard Bos lees ga ik er eigenlijk wel vanuit dat Hemmen blijft. Ben erg benieuwd naar El Makrini, hoop dat er snel duidelijkheid komt (ook als hij weggaat). Ik ga er ook wel vanuit dat Bakens blijft.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op juni 18, 2013, 17:56:15
Michiel knalt ons Europa in de komende twee jaar |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Thieske op juni 18, 2013, 17:58:33
Hemmenmania!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op juni 18, 2013, 17:59:06
Klasse |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Andre-Lwd op juni 18, 2013, 18:43:44
Kappen Trekken Sleuren en goals maken , HEMMEN  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Ronald op juni 18, 2013, 18:45:51
En nu moet hij laten zien dat hij de verwachtingen waar kan maken. Maar mooi dat hij bijgetekend heeft
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op juni 18, 2013, 18:48:47
Top. Ben erg blij mee  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lwdscc op juni 18, 2013, 18:49:57
Killer!!! Volgend seizoen krijgt hij waarschijnlijk minder kansen; hoop dat ie net zo doeltreffend blijft  |:) |:) |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: GerardFraneker op juni 18, 2013, 18:52:06

Geweldig!!!!
In de eredivisie net zo koelbloedig blijven als afgelopen seizoen!!  8)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op juni 18, 2013, 18:53:10
Hoop vooral dat ie wat minder kleine blessures heeft, dan gaan we nog veel plezier aan hem beleven.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juni 18, 2013, 19:08:10
mooi dat ie blijft,,,en idd super fit en nog wat scherper worden dan komt het goed
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op juni 18, 2013, 19:17:59
Ook verheugd met verlenging van Hemmen! Kan toch een wedstrijd beslissen door z'n koelbloedigheid en kopkracht.  Lekker voorbereiden en fit worden de komende 6 weken dan komt het helemaal goed |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op juni 18, 2013, 19:26:17
Klasse jongen, ram ze in het netje!!! |:) _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op juni 18, 2013, 19:37:06
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi41.tinypic.com%2F2n03435.jpg&hash=dd0f088cb4e6c347cc5da78a205271f6c92665f5)

Ik weet met wie ik ga vlammen in FIFA14  8)

HEMMEN-TIME!!!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2013, 19:52:46
nice
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:03:53
Hemmah mania!

Top jongen, blij dat je nog 2 jaar blijft!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delamere op juni 18, 2013, 21:59:09
Ik behoor niet tot de mensen hier die erg blij zijn met zijn contractverlenging.
Hemmen in de eredivisie, ik ben er niet gerust op, maar hoop hier nog eens toe te moeten geven dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb gehad.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 18, 2013, 22:00:46
Mooi dat Hemmen nog even blijft  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op juni 18, 2013, 22:04:12
Citaat van: Delamere op juni 18, 2013, 21:59:09
Ik behoor niet tot de mensen hier die erg blij zijn met zijn contractverlenging.
Hemmen in de eredivisie, ik ben er niet gerust op, maar hoop hier nog eens toe te moeten geven dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb gehad.

Helemaal mee eens!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op juni 18, 2013, 22:07:02
Citaat van: Delamere op juni 18, 2013, 21:59:09
Ik behoor niet tot de mensen hier die erg blij zijn met zijn contractverlenging.
Hemmen in de eredivisie, ik ben er niet gerust op, maar hoop hier nog eens toe te moeten geven dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb gehad.

Ik help je met alle liefde om je hieraan te herinneren   :_schater


Ieder zijn mening kerel, daar is een forum voor  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: vialli op juni 23, 2013, 10:52:19
Ik hef toch un flauw vermoeden dat ie in de Jupiler  op 75 !! procent
speulde  en toch sien doelpuntsjes scoorde. As ie straks voor de 110 !!
gaat sien ik ut wel sitten in de Eredivisie |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op juni 23, 2013, 12:41:07
Een groot voordeel hebben we al,vorig seizoen moest hij nog
fit worden.nu is hij dat al!

Zag er afgetraind uit iig.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op juni 23, 2013, 20:17:41
Citaat van: vialli op juni 23, 2013, 10:52:19
Ik hef toch un flauw vermoeden dat ie in de Jupiler  op 75 !! procent
speulde  en toch sien doelpuntsjes scoorde. As ie straks voor de 110 !!
gaat sien ik ut wel sitten in de Eredivisie |:)



Juust!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op augustus 04, 2013, 16:54:29
Na vandaag wel duidelijk dat Hemmen in de basis hoort i.p.v. Barto. In een kwartier tijd meer ballen vast gehouden en kopduels gewonnen dan Barto in de hele wedstrijd.

De combinatie Lukoki - Hemmen kan ook nog wel eens een verassing gaan worden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2013, 16:58:47
Heeft de ts het toch goed gedaan.
Hebben hem geprikkeld door barto een basisplaats te
geven!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: thankyou op augustus 04, 2013, 17:00:09
Hemmen sws in de basis vanaf nu
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op augustus 04, 2013, 17:01:17
Vanaf zaterdag vaste spits:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op augustus 04, 2013, 17:01:48
Citaat van: Timmie op augustus 04, 2013, 17:01:17
Vanaf zaterdag vaste spits:)

Vrijdag. :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2013, 17:01:54
Citaat van: thankyou op augustus 04, 2013, 17:00:09
Hemmen sws in de basis vanaf nu

Inderdaad, daar mag geen enkele twijfel meer over bestaan lijkt me
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:32:42
Duidelijk! Hemmen moet in de basis staan, goed ingevallen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 18:48:56
Citaat van: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:32:42
Duidelijk! Hemmen moet in de basis staan, goed ingevallen!

Ik vrees dat de TS niet na 1 wedstrijd van een plan afstapt... Zou ook wel wat inconsequent en opportunistisch zijn. Hoewel Hemmen het verdient.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 04, 2013, 20:27:41
Citaat van: peter op augustus 04, 2013, 16:58:47
Heeft de ts het toch goed gedaan.
Hebben hem geprikkeld door barto een basisplaats te
geven!


Dikke fout vd ts, met Hemmen in de basis 11 hadden we wonnen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 04, 2013, 20:28:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 18:48:56
Ik vrees dat de TS niet na 1 wedstrijd van een plan afstapt... Zou ook wel wat inconsequent en opportunistisch zijn. Hoewel Hemmen het verdient.


We spelen eredivisie en daar hebben we mannen nodig, geen jonkjes.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2013, 20:33:50
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 18:48:56
Ik vrees dat de TS niet na 1 wedstrijd van een plan afstapt... Zou ook wel wat inconsequent en opportunistisch zijn. Hoewel Hemmen het verdient.
Nou het zou belachelijk zijn als je zo slecht speelt en wel blijft staan .Dat hij kopduels verliest kan gebeuren maar ook over de grond was het bar slecht .Balaannames  :zucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 10, 2013, 03:40:13
Respect jongen, 2 prima invalbeurten tot nu toe!!! _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2013, 08:11:35
Alleen wat dieper spelen, komt te weinig voor het doel
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2013, 13:19:22
Citaat van: Dokkumer op augustus 10, 2013, 08:11:35
Alleen wat dieper spelen, komt te weinig voor het doel

Hemmen! Hemmen! Hemmen!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op augustus 17, 2013, 21:38:50
 |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2013, 21:48:06
Dit noemen ze nou een visitekaartje afgeven  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op augustus 17, 2013, 21:54:59
Hopelijk valt zijn blessure mee, hij was ook echt goed  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: drg op augustus 17, 2013, 21:55:49
godverdomme wat een binnenkomst weer, Hemmen in de basis en direct duidelijk maken waarom  _O_

Hoop dat zij volgende week weer mee mag doen  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:28:20
Met een beetje pech 2 weken geblesseerd.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2013, 22:30:03
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:28:20
Met een beetje pech 2 weken geblesseerd.

Gelukkig is de transferwindow nog open. Een flankspeler is leuk, maar er moet echt iemand achter Hemmen beschikbaar zijn. En nee, Barto tel ik niet mee. Dat heeft hij vandaag wederom bewezen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 17, 2013, 22:30:31
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:28:20
Met een beetje pech 2 weken geblesseerd.
Dat is dus het nadeel van hemmen.. krakkemikkig.. pijntjes..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: cambuurlegend op augustus 17, 2013, 23:28:10
Zonde dat de TS het nodig vond om 2 wedstrijden weg te gooien , terwijl 90% van de mensen op dit forum dit al ruim van te voren voorspelde . Laat ik nooit meer lezen dat mensen het wel begrepen waarom de TS met Barto start !!   :0= Hemmen !! Hemmen !!
Titel: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2013, 00:12:03
Snel schakelen en goede backup spits halen!!!!! Essentieel, Barto werkt hard maar is simpelweg niet goed genoeg. Wat een pot vandaag, nagenieten!!! :)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 00:22:18
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2013, 00:12:03
Snel schakelen en goede backup spits halen!!!!! Essentieel, Barto werkt hard maar is simpelweg niet goed genoeg. Wat een pot vandaag, nagenieten!!! :)

Je spandoek hing scheef..........  :y :y :y
Titel: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2013, 00:32:16
Haha, moest em noodgedwongen verhuizen naar de hoofdtribune, verschrikkelijke reclame borden op noord!! Waren de kilometers dubbel en dwars waard vandaag :):)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 00:36:29
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2013, 00:32:16
Haha, moest em noodgedwongen verhuizen naar de hoofdtribune, verschrikkelijke reclame borden op noord!! Waren de kilometers dubbel en dwars waard vandaag :):)

Maar wel een prachtig DOEK _O_ _O_ (trots)

Voor mij ook een mooi dagje uit: met de dochter effe naar L'den, en dan een aardig potje voebele :_schater :_schater :_schater Ik heb genoten!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jules058 op augustus 18, 2013, 03:19:44
Mooi doek Idd! Zag hem hangen, was op tv ook nog goed te zien ondanks dat je op west zat!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 18, 2013, 07:23:39
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2013, 00:12:03
Snel schakelen en goede backup spits halen!!!!! Essentieel, Barto werkt hard maar is simpelweg niet goed genoeg. Wat een pot vandaag, nagenieten!!! :)



Helemaal mee eens!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 18, 2013, 07:29:11
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:28:20
Met een beetje pech 2 weken geblesseerd.


Wat heeft hij precies, enkelblessure?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2013, 07:39:04
Lies volgens mij...

Trouwens, nu Martijn veel inschoof en Bakker diep durfde te gaan kwam Hemmen  wat dieper te staan en gister PRIMA tot zijn recht. Na 100 seconden gewoon al effect |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: scclwd op augustus 18, 2013, 10:25:13
Hij zegt zelf dat ie met een beetje pech, twee weken is uitgeschakeld...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DMS78 op augustus 18, 2013, 10:29:11
Dan zal er toch een spits erbij moeten... met  Barto lukt t niet...  :zucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op augustus 18, 2013, 10:45:28
Christavao? Weinig van gezien, maar geoningers vonden het zeer jammer dat hij vertrok!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op augustus 18, 2013, 10:47:51
Citaat van: scclwd op augustus 18, 2013, 10:25:13
Hij zegt zelf dat ie met een beetje pech, twee weken is uitgeschakeld...
pffff dat zou zeer jammer zijn.
leek erop dat het zijn lies was!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2013, 10:48:37
Klopt Liesblessure
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 11:46:56
Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2013, 10:48:37
Klopt Liesblessure

hij vertelt er bij OF zelf over en ik had het idee dat hij er uit voorzorg uitging, omdat hij dit eerder had gehad. In het slechtste geval twee weken, wellicht valt het dan toch mee.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tanjajeah op augustus 18, 2013, 13:01:23
Citaat van: cambuurlegend op augustus 17, 2013, 23:28:10
Zonde dat de TS het nodig vond om 2 wedstrijden weg te gooien , terwijl 90% van de mensen op dit forum dit al ruim van te voren voorspelde . Laat ik nooit meer lezen dat mensen het wel begrepen waarom de TS met Barto start !!   :0= Hemmen !! Hemmen !!

Helemaal waar. Met alle respect voor onze technische staf, maar om Barto in die eerste wedstrijden een basisplaats te geven in plaats van Hemmen is natuurlijk een blunder van jewelste geweest. Een leek kan nog zien dat Hemmen in ALLE onderdelen van het voetbal 3 klassen beter is dan Barto. Ik durf de bewering wel aan dat ons dat punten heeft gekost. Voor Barto heb ik veel respect, maar hij is veel te licht voor de eredivisie. Dat de technische mensen dat niet inzien vind ik ook verbazingwekkend. Barto is van het niveau middenmoot-jupilerleague en zou eigenlijk het beste verhuurd kunnen worden zodat er ruimte ontstaat voor een spits die het niveau wel aankan. Maar ik vrees dat dat niet meer gaat gebeuren. En dus zul je, ivm de blessuregevoeligheid van Hemmen, dit jaar regelmatig met Barto spelen. Balverlies-Barto. ALLE ballen die hij gisteren aangespeeld kreeg verspeelde hij.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2013, 13:05:30
Hemmen heeft gisteren echt weergaloos gespeeld. Betrokken bij drie goals, en ons hele aanvalsspel werd zowat aan hem opgehangen.

Ik zou Cristovao overigens wel eens als vervanger van Hemmen willen zien. Hij is enigszins een blind paard, maar is tenminste wel razendsnel en wint veel kopduels.

EDIT: Of Brands als vervanger van Hemmen. Kan denk ik ook meer brengen in de spits als Barto. Het is jammer voor laatstgenoemde - hij werkt keihard, en heeft vorig seizoen goed werk geleverd - maar hij kan simpelweg het niveau niet aan.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DC op augustus 18, 2013, 13:09:32
Elke wedstrijd is anders maar gisteren kon je duidelijk merken dat we behoefte hebben aan een aanspeelpunt voorin die de bal kan vasthouden. Hemmen deed dit echt uitstekend.
Mannen als Bakker, Ritzmaier, Lukoki en evt Schokker kunnen dan bijsluiten en een loopactie maken.
Dan ben je veel gevaarlijker dan met Barto op het veld, die vaak zelf al voor de actie gaat maar (voorlopig) niet genoeg balcontrole heeft om op Eredivisieniveau het verschil te maken.
Hopen dat het pijntje aan zijn lies meevalt en hij volgende week weer kan starten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: cambuurlegend op augustus 18, 2013, 13:19:02
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2013, 13:05:30
Hemmen heeft gisteren echt weergaloos gespeeld. Betrokken bij drie goals, en ons hele aanvalsspel werd zowat aan hem opgehangen.

Ik zou Cristovao overigens wel eens als vervanger van Hemmen willen zien. Hij is enigszins een blind paard, maar is tenminste wel razendsnel en wint veel kopduels.

EDIT: Of Brands als vervanger van Hemmen. Kan denk ik ook meer brengen in de spits als Barto. Het is jammer voor laatstgenoemde - hij werkt keihard, en heeft vorig seizoen goed werk geleverd - maar hij kan simpelweg het niveau niet aan.

Brands kan inderdaad ook prima uit de voeten op die positie , en lijkt me momenteel veruit de beste optie ! De TS moet even af van dat Barto de hand boven zijn hoofd houden verhaal, we zijn geen sociale werkplek voor falende spitsen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:36:29
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2013, 13:05:30
Hemmen heeft gisteren echt weergaloos gespeeld. Betrokken bij drie goals, en ons hele aanvalsspel werd zowat aan hem opgehangen.

Maakt de eerste, geweldige kaats bij de tweede. Maar was er al uit bij de vierde, wat deed hij dan bij de kopbal van Leeuwin?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2013, 13:42:01
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:36:29
Maakt de eerste, geweldige kaats bij de tweede. Maar was er al uit bij de vierde, wat deed hij dan bij de kopbal van Leeuwin?

Gaf de bal op Bakker waar de corner uit kwam (als ik me niet vergis). Ik geef toe, het is een ietwat indirecte bijdrage :P.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:49:56
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2013, 13:42:01
Gaf de bal op Bakker waar de corner uit kwam (als ik me niet vergis). Ik geef toe, het is een ietwat indirecte bijdrage :P.

Ja en hij scoorde ook in dezelfde minuut als dat Broekhorst scoorde, de gelijkmaker tegen Emmen uit, waardoor hij die wedstrijd later de 1-3 konden maken, en we thuis ook wonnen, en we in de race bleven met Volendam, en later in Rotterdam de titel pakte en daardoor in de eredivisie kwamen en daardoor nu thuis speelden tegen Grunn......

Ietwat indirect ja :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2013, 13:51:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:49:56
Ja en hij scoorde ook in dezelfde minuut als dat Broekhorst scoorde, de gelijkmaker tegen Emmen uit, waardoor hij die wedstrijd later de 1-3 konden maken, en we thuis ook wonnen, en we in de race bleven met Volendam, en later in Rotterdam de titel pakte en daardoor in de eredivisie kwamen en daardoor nu thuis speelden tegen Grunn......

Ietwat indirect ja :_schater :_schater :_schater

Haha, wellicht wordt de euforie me wat te veel ;).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:53:44
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2013, 13:51:11
Haha, wellicht wordt de euforie me wat te veel ;).

was wel een euforisch mooi passje _O_ _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sakas op augustus 18, 2013, 14:46:13
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2013, 13:05:30
Hemmen heeft gisteren echt weergaloos gespeeld. Betrokken bij drie goals, en ons hele aanvalsspel werd zowat aan hem opgehangen.

Ik zou Cristovao overigens wel eens als vervanger van Hemmen willen zien. Hij is enigszins een blind paard, maar is tenminste wel razendsnel en wint veel kopduels.

EDIT: Of Brands als vervanger van Hemmen. Kan denk ik ook meer brengen in de spits als Barto. Het is jammer voor laatstgenoemde - hij werkt keihard, en heeft vorig seizoen goed werk geleverd - maar hij kan simpelweg het niveau niet aan.

Mee eens Christavao of Brands. Barto is niet een optie!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: John Hiatt op augustus 19, 2013, 08:26:15
Volgens Hemmen is ie twee weken uitgeschakeld.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2013, 09:34:24
kut .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2013, 09:35:32
Als de td maar inziet dat Barto geen optie is .Echt klote dat hij niet kan spelen .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2013, 10:18:31
Hij voelde kramp in zijn lies schieten....aldus Hemmen
in de lc.
Hopelijk valt het mee en kan hij Zaterdag meedoen.
In slechtste geval twee weken aan de kant.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Clint op augustus 19, 2013, 10:21:17
Goed masseren deze week en zaterdag weer vlammen. :clint
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 19, 2013, 10:39:50
Citaat van: clint op augustus 19, 2013, 10:21:17
Goed masseren deze week en zaterdag weer vlammen. :clint

We hebben hem(men) hard nodig in Zwolle!  :0=
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jules058 op augustus 19, 2013, 10:41:17
Thai massage met happy end voor ons!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: FrancoLWD op augustus 19, 2013, 11:02:18
Citaat van: Jules058 op augustus 19, 2013, 10:41:17
Thai massage met happy end voor ons!
:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: el haj op augustus 19, 2013, 14:52:37
Citaat van: peter op augustus 19, 2013, 10:18:31

In slechtste geval twee weken aan de kant.

In het beste geval twee weken aan de kant lijkt er meer op, Hemmen zelf zegt minimaal twee weken aan de kant te staan..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: IsmailvanEssen op augustus 19, 2013, 15:42:14
Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 14:52:37
In het beste geval twee weken aan de kant lijkt er meer op, Hemmen zelf zegt minimaal twee weken aan de kant te staan..

Dat is mooi klote.. Barto heeft nog niet veel laten zien helaas...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 19, 2013, 17:27:14
Citaat van: peter op augustus 19, 2013, 10:18:31
Hij voelde kramp in zijn lies schieten....aldus Hemmen
in de lc.
Hopelijk valt het mee en kan hij Zaterdag meedoen.
In slechtste geval twee weken aan de kant.


kramp kan je wegmasseren heh, allemaal verzuring.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 19, 2013, 17:27:48
Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 19, 2013, 15:42:14
Dat is mooi klote.. Barto heeft nog niet veel laten zien helaas...


Kevin Brands maar in de spits, is ook een optie.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2013, 18:37:34
Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 14:52:37
In het beste geval twee weken aan de kant lijkt er meer op, Hemmen zelf zegt minimaal twee weken aan de kant te staan..
Wanneer heeft hij dat gezegd dan? Zaterdag van JVvZ begrepen dat hij het echt over het slechtste geval 2 weken had...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2013, 18:49:57
Overigens kreeg ik van een boertje te horen dat Hemmen in de Televaag had gezegd dat hij beter zou zijn dan Pelle...
Tja, ik lees de grote inteeltbroer van de LC niet en ik vind het onvoorstelbaar dat iemand met een bovengemiddeld boers iq van 23 al kan lezen...

Iemand die heel per ongeluk bij de kapper ofzo het vod gezien heeft?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: moodygrunn op augustus 19, 2013, 19:17:11
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 18:49:57
Overigens kreeg ik van een boertje te horen dat Hemmen in de Televaag had gezegd dat hij beter zou zijn dan Pelle...
Tja, ik lees de grote inteeltbroer van de LC niet en ik vind het onvoorstelbaar dat iemand met een bovengemiddeld boers iq van 23 al kan lezen...

Iemand die heel per ongeluk bij de kapper ofzo het vod gezien heeft?

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/21820929/__Cambuur-spits__lijkt_op_Pelle___.html
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2013, 19:19:29
Ok, zal ik de instelling van het bewuste boertje vragen of ze hem begrijpend lezen willen leren. Of iemand met een beetje gezond verstand die het uitlegt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: el haj op augustus 19, 2013, 21:31:47
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 18:37:34
Wanneer heeft hij dat gezegd dan? Zaterdag van JVvZ begrepen dat hij het echt over het slechtste geval 2 weken had...

" Zijn stemming sloeg even om naar ernstig. ,,Uitgaan is ook niet de beste genezing voor blessures." En uitgerekend sinds zijn succesvolle rentree in de basis kampt Hemmen weer met een kwetsuur. In de 54e minuut moest hij zich laten vervangen wegens liesklachten. ,,Precies hetzelfde als ik vorig jaar had. Dat is niet best. Voor herstel heb ik wél even de tijd nodig. Ik vrees er minimaal twee weken uit te liggen."

Bron: Friesch Dagblad (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65100)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 19, 2013, 21:35:50
De spits liet zich vroeg in de tweede helft vervangen nadat hij bij een poging een bal te halen een krampgevoel
in zijn lies kreeg. ,,Dat heb ik eerder gehad en wilde daarom geen risico nemen. Ik hoop dat het meevalt, maar met een beetje pech kost me dit twee weekjes.''

Bron: LC
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: el haj op augustus 19, 2013, 21:36:59
Tsja, dan heb ik ook geen idee wat onze grote vriend Michiel allemaal aan het lullen is.  8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: moodygrunn op augustus 19, 2013, 21:39:54
Een ding is in ieder geval duidelijk, tegen PEC (en misschien PSV) is Hemmen er niet bij. Mooi experimenteren met andere technische/balvaste spelers in de spits.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op augustus 19, 2013, 21:41:59
Deed hij wel mee aan de uitloopoefening?
ws weet denistel morgen wel meer...of hij wel
of niet aan de training meedoet!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2013, 21:48:48
Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 21:36:59
Tsja, dan heb ik ook geen idee wat onze grote vrienden van de media allemaal aan het lullen zijn.  8P
:P
Ben wel geneigd eerder het FD te geloven, vind ik vaak beter en accurater in de berichtgeving.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: mugel op augustus 19, 2013, 22:31:38
Kranten schrijven toch alleen maar wat wij ook hebben kunnen horen (of zien, of bedenken)

downloadhq.kpnstreaming.nl/?download=omropfryslanvod/audio/reportage/130817_repo_michiel_hemmen_jvvz_1808.mp3 (http://downloadhq.kpnstreaming.nl/?download=omropfryslanvod/audio/reportage/130817_repo_michiel_hemmen_jvvz_1808.mp3)

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 19, 2013, 22:49:49
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 11:46:56
hij vertelt er bij OF zelf over en ik had het idee dat hij er uit voorzorg uitging, omdat hij dit eerder had gehad. In het slechtste geval twee weken, wellicht valt het dan toch mee.

Precies!! :y :y :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2013, 22:52:16
Ik ga er gemakshalve toch maar vanuit dat hij de wedstrijd tegen Zwolle zeker zal missen. Wat mij betreft een mooie gelegenheid om Kevin Brands in de spits te proberen (of eventueel Cristovao). Die verdient toch wel een kans na het matige spel van Barto in alle wedstrijden tot nu toe.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 22, 2013, 19:58:46
Hoe is het met onze held, kan hij meedoen zaterdag?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op augustus 22, 2013, 20:00:33
Citaat van: wiekie1969 op augustus 22, 2013, 19:58:46
Hoe is het met onze held, kan hij meedoen zaterdag?
op twitter werd gemeld dat ze per dag bekijken of hemmen, markrini en droste mee kunnen doen. Niets is dus nog uitgesloten, klinkt in ieder geval beter dan de eerdere verhalen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 22, 2013, 20:17:12
Citaat van: wiekie1969 op augustus 22, 2013, 19:58:46
Hoe is het met onze held, kan hij meedoen zaterdag?

Volgens HA wordt de kans met de dag groter dat hij meespeelt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jules058 op augustus 23, 2013, 00:53:16
Ik hoop het zo dat hij mee speelt. Als je ook zag in de wedstrijd tegen Groningen hoe hij de bal bij hem kan houden en mooi kan door tikken wordt het hele elftal een stuk beter en gevaarlijker alles valt dan beter op zijn plek!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 24, 2013, 09:03:21
zit niet bij de selectie vandaag
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 24, 2013, 09:19:44
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 09:03:21
zit niet bij de selectie vandaag

Lekker dan. Daar gaan de punten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 24, 2013, 09:29:54
hangt niet van 1 speler af toch
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 09:35:00
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 09:29:54
hangt niet van 1 speler af toch

In dit geval wel ben ik bang. ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2013, 09:36:08
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 09:29:54
hangt niet van 1 speler af toch
Helaas in dit geval wel. Hemmen is wel je aanspeelpunt in de voorhoede en Barto heeft tot nu toe duidelijk laten zien dat hij en de bal nog geen vriendjes zijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 24, 2013, 09:40:29
we hevve meer spelers dan barto :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op augustus 24, 2013, 09:40:56
Hoe weet jij dat Denistel, om 9 uur sochtends, jonge is misschien nog niet eens wakker en jij weet het al Wat is je bron ???????
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2013, 09:47:06
Denistel weet alles.. Heeft met Hemmen zelf gesproken en geloof mij maar dat als Denistel iets zegt dat het zo is.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: richard op augustus 24, 2013, 09:50:10
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op augustus 24, 2013, 09:40:56
Hoe weet jij dat Denistel, om 9 uur sochtends, jonge is misschien nog niet eens wakker en jij weet het al Wat is je bron ???????


Hou toch godverdomme een op te zeiken over bron dit bron dat ongelofelijk wut er echt schijtziek van.......hij zegt het en dan geloof je het maar en als het niet zo is jammer dan :( :(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op augustus 24, 2013, 09:50:29
Er komen nog meer wedstrijden dus zuinig met hemmen. Na psv krijgen wedstrijden waarin we tegen de direkte concurrenten spelen. Ik hem hem er dan liever bij.
Vrees overigens dat hemmen wel vaker niet zal meedoen. Hij is wel heel erg blessuregevoelig.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op augustus 24, 2013, 09:52:22
Nou zijn we meteen kansloos vanavond met Barto in de spits. ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op augustus 24, 2013, 09:52:52
Wist niet dat je kwaad werd Richard, maar vanochtend op OMROP ABE werd gezegd dat de beslissing over de niet fitte spelers vanmiddag word genomen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Andre-Lwd op augustus 24, 2013, 09:56:47
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 09:40:29
we hevve meer spelers dan barto :proost

Die Christavao is een blind renpaard, ken hard rennen, maar weet niet waar de rem zit.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: richard op augustus 24, 2013, 10:01:41
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op augustus 24, 2013, 09:52:52
Wist niet dat je kwaad werd Richard, maar vanochtend op OMROP ABE werd gezegd dat de beslissing over de niet fitte spelers vanmiddag word genomen.

Die lui weten helemaal niks man denistel en ik weten meer omdat we er veel meer mee bezig zijn die journalisten en menig 1 hier op forum!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 24, 2013, 10:10:48
Zodra je onder druk komt te staan en de lange bal moet gespeeld worden is t zo fijn om iemand te hebben die de bal vast kan houden.. bij continu balverlies kom je zo erg onder druk te staan dat je vanzelf goal tegen krijgt :(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Eewal op augustus 24, 2013, 10:15:16
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 24, 2013, 10:10:48
Zodra je onder druk komt te staan en de lange bal moet gespeeld worden is t zo fijn om iemand te hebben die de bal vast kan houden.. bij continu balverlies kom je zo erg onder druk te staan dat je vanzelf goal tegen krijgt :(

Daar ging het vorige week inderdaad bijna mis. Toen Hemmen er uit ging begon Cambuur plots met lange ballen en dat was een vrij kansloos kwartiertje voetbal....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 24, 2013, 10:44:57
Citaat van: richard op augustus 24, 2013, 09:50:10

Hou toch godverdomme een op te zeiken over bron dit bron dat ongelofelijk wut er echt schijtziek van.......hij zegt het en dan geloof je het maar en als het niet zo is jammer dan :( :(

Bron?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 10:57:32
Citaat van: richard op augustus 24, 2013, 10:01:41
Die lui weten helemaal niks man denistel en ik weten meer omdat we er veel meer mee bezig zijn die journalisten en menig 1 hier op forum!!

Zeker, maar dat wil niet zeggen dat je de wijsheid in pacht hebt hoe daarmee om te gaan. Daar wordt namelijk aan getwijfeld.

Bron: zeg ik niet!  :devil

on topic:

Als Hemmen niet speelt is Brands de beste optie imo. Feldballe zou het misschien ook kunnen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2013, 10:59:32
Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 10:57:32
Zeker, maar dat wil niet zeggen dat je de wijsheid in pacht hebt hoe daarmee om te gaan. Daar wordt namelijk aan getwijfeld.

Bron: zeg ik niet!  :devil

Dan verraad ik het wel.. Iemand die zich wel eens "Orakel" noemt :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 11:01:47
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 10:59:32
Dan verraad ik het wel.. Iemand die zich wel eens "Orakel" noemt :devil

Kleine nuance, 'wordt' Orakel genoemd.  ;) Overigens is El Salvador ook prima  :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2013, 11:03:42
Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 11:01:47
Kleine nuance, 'wordt' Orakel genoemd.  ;) Overigens is El Salvador ook prima  :y
Ja hij wordt Orakel genoemd op het moment dat hij voor de spiegel staat :devil
Wat moet die Midden Amerikaanse bananenrepubliek met Cambuur? Steken ze er enkele tientallen miljoenen in?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 11:05:09
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 11:03:42
Ja hij wordt Orakel genoemd op het moment dat hij voor de spiegel staat :devil
Wat moet die Midden Amerikaanse bananenrepubliek met Cambuur? Steken ze er enkele tientallen miljoenen in?

Ken je klassiekers dokmans  :_spank

on topic: Brands dusch!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2013, 11:18:55
In Brands we trust?

En natuurlijk weet ik wie De Verlosser is... Dat is de man die in raadselen kan praten en heel logisch over kan komen. Maar dat is logisch ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 11:39:34
Ik heb veel vertrouwen in Brands ja. Hoop dat de TS mij daarin kan volgen  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2013, 11:53:08
Ik heb hem nog niet in actie gezien, dus kan ik geen oordeel vellen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 24, 2013, 13:06:23
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op augustus 24, 2013, 09:40:56
Hoe weet jij dat Denistel, om 9 uur sochtends, jonge is misschien nog niet eens wakker en jij weet het al Wat is je bron ???????

hemmen zegt zelf dat ie er niet bij zit..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 24, 2013, 13:07:23
Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 11:39:34
Ik heb veel vertrouwen in Brands ja. Hoop dat de TS mij daarin kan volgen  :_schater

ik oek maar barto zal er wel in staan he en anders een andere aanvaller maar
brands zetten ze vast niet in de spits
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Eewal op augustus 24, 2013, 13:07:32
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 13:06:23
hemmen zegt zelf dat ie er niet bij zit..

is die bron wel betrouwbaar?  :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 13:11:45
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 13:07:23
ik oek maar barto zal er wel in staan he en anders een andere aanvaller maar
brands zetten ze vast niet in de spits

Dan hebben ze er minder verstand van dan ik dacht. Een andere aanvaller denk ik aan Feldballe of Christovao maar laatstgenoemde was/is toch geblesseerd?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: drg op augustus 24, 2013, 13:13:32
Nou dan hoop ik dat Barto een paar keer ongelukkig de bal onder controle krijgt of de voet er per ongeluk tegenaan zet...  :zweep

Vind Barto simpelweg geen spits, hij heeft dan wel hele mooi gemaakt in de Jupiler, vooral tegen het einde, maar in de Eredivisie is het niet meer dan een doorkopper, want de bal houd ie zelf niet vast en als ie er mee gaat rennen stuitert de bal nog 4-5 meter voor hem uit.

Ik geloof wel dat met alle kracht die we hebben dat we er best wat punten uit kunnen trekken, ik zet mijn hoop weer op het goede spel van Bakker, hopelijk kan van der Laan ook een paar keer los gelaten worden en gaat Lukoki eindelijk eens als een malle tekeer voor het doel  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2013, 13:19:43
Lukoki moet op rechts, daar is hij veel gevaarlijker. Links is geen optie in mijn beleving.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tukker op augustus 24, 2013, 14:12:24
Ik hoop vanavond Feldballe of Brands als vervanger voor Hemmen. Ik ben bang met Barto als aanspeelpunt voorin er heel wat bal-aannames de tribune ingaan. Hij is nu gewoon niet scherp genoeg. En dat heeft weer gevolgen voor alles wat er achter staat.

Laat desnoods Barto het laatste kwartier invallen indien nodig en iedereen hier zijn ongelijk bewijzen. Hij heeft natuurlijk wel eerder gescoord en ook de pegel op de paal uit bij Excelsior ben ik nog niet vergeten. Bij die actie deed ie me even aan Chadli denken. En ja, ik weet dat ie in die wedstrijd ook wel wat gemist heeft  :_spank
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bas058 op augustus 27, 2013, 12:46:13
Weet iemand hoe het er nu voor staat met Hemmen? Traint hij nog steeds individueel? Hoop dat hij zaterdag fit genoeg is om te spelen  :)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op augustus 27, 2013, 12:48:09
Natuurlijk is het kwaliteitsverschil groot, maar dat zegt niet alles. Onze selectie is grotendeels fit, dat geldt ook voor Michiel Hemmen

aldus de huis aan huis
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jules058 op augustus 28, 2013, 17:41:52
Hij zal tegen Psv ongetwijfeld op de bank beginnen. Barto begint weer basis denk ik.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bas058 op augustus 28, 2013, 17:51:01
Citaat van: Jules058 op augustus 28, 2013, 17:41:52
Hij zal tegen Psv ongetwijfeld op de bank beginnen. Barto begint weer basis denk ik.

Waarom dat? Als Hemmen weer zo goed als fit is zal hij gewoon in de basis beginnen neem ik aan..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jules058 op augustus 28, 2013, 17:57:53
Ze zullen hem weer rustig brengen aangezien hij net weer terug is van ze blessure. Barto zal het sloop werk moeten doen en hemmen zal later ingebracht worden. Ze zijn zuinig met deze jonge omdat ze weten wat i kan. Het lijkt mij dan ook zeer sterk dat hemmen de volle 90min zal spelen. Ps ik zie het liever ook anders maar ben bang dat dit toch de realiteit zal zijn...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PeterCambuur op augustus 28, 2013, 18:07:42
Citaat van: Jules058 op augustus 28, 2013, 17:57:53
Ze zullen hem weer rustig brengen aangezien hij net weer terug is van ze blessure. Barto zal het sloop werk moeten doen en hemmen zal later ingebracht worden. Ze zijn zuinig met deze jonge omdat ze weten wat i kan. Het lijkt mij dan ook zeer sterk dat hemmen de volle 90min zal spelen. Ps ik zie het liever ook anders maar ben bang dat dit toch de realiteit zal zijn...

Barto die voor het sloopwerk moet zorgen tegen Rekik en Bruma. Man man man.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: cambuurlegend op augustus 28, 2013, 18:15:10
Citaat van: Jules058 op augustus 28, 2013, 17:57:53
Ze zullen hem weer rustig brengen aangezien hij net weer terug is van ze blessure. Barto zal het sloop werk moeten doen en hemmen zal later ingebracht worden. Ze zijn zuinig met deze jonge omdat ze weten wat i kan. Het lijkt mij dan ook zeer sterk dat hemmen de volle 90min zal spelen. Ps ik zie het liever ook anders maar ben bang dat dit toch de realiteit zal zijn...

Als de rest van het team juist veel meer extra meters moet maken om Barto zijn falen te compenseren , heeft dat natuurlijk geen enkele zin !! Zou mocht Hemmen niet kunnen spelen , gewoon Brands op zijn positie neerzetten . Je kan ook Bakker of van Moorsel iets verder vooruit zetten en zonder spits gaan voetballen , is erg vervelend voor een onervaren centraal duo omdat ze dan geen directe tegenstander hebben.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jules058 op augustus 28, 2013, 19:11:51
We zullen het zien het weekend.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op augustus 28, 2013, 19:47:02
Als we maar een fitte hemmen hebben als we weer
thuis tegen heracles moeten.
dat vind ik veel belangrijker.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 28, 2013, 20:41:07
Gewoon met Hemmen beginnen, de week daarna hebben we rust omdat Michiel toch niet opgeroepen wordt voor Oranje.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op augustus 28, 2013, 20:59:30
Citaat van: Dokkumer op augustus 28, 2013, 20:41:07
Gewoon met Hemmen beginnen, de week daarna hebben we rust omdat Michiel toch niet opgeroepen wordt voor Oranje.

Schopt ie er tegen PSV 3 in, weet je het met Louis nooit. :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 28, 2013, 21:03:35
:_schater

Nienhuis pakt 8 onmogelijke ballen en staat volgende week vrijdag in Oranje :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: punkman op augustus 28, 2013, 21:12:42
Nee, Barto wordt opgeroepen als verdediger.
Da's gewoon een zekerheid dat er geen bal op de goal komt ... :X
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op augustus 28, 2013, 21:14:17
Citaat van: punkman op augustus 28, 2013, 21:12:42
Nee, Barto wordt opgeroepen als verdediger.
Da's gewoon een zekerheid dat er geen bal op de goal komt ... :X

:_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 28, 2013, 21:15:15
Hé even normaal over Bartotelli!







































Liggen beide even vaak op de grond...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2013, 21:15:35
Citaat van: punkman op augustus 28, 2013, 21:12:42
Nee, Barto wordt opgeroepen als verdediger.
Da's gewoon een zekerheid dat er geen bal op de goal komt ... :X

Wel met het gezicht naar eigen goal dan
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2013, 21:31:55
Citaat van: Jules058 op augustus 28, 2013, 17:57:53
Ze zullen hem weer rustig brengen aangezien hij net weer terug is van ze blessure. Barto zal het sloop werk moeten doen en hemmen zal later ingebracht worden. Ze zijn zuinig met deze jonge omdat ze weten wat i kan. Het lijkt mij dan ook zeer sterk dat hemmen de volle 90min zal spelen. Ps ik zie het liever ook anders maar ben bang dat dit toch de realiteit zal zijn...
Hemmen lekker aan de kant houden en sparen voor wedstr waar we pnt kunnen halen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Ronald op augustus 28, 2013, 21:35:55
Citaat van: PeterCambuur op augustus 28, 2013, 18:07:42
Barto die voor het sloopwerk moet zorgen tegen Rekik en Bruma. Man man man.

Dat zie je verkeerd, hij moet ze in slaap sussen zodat hemmen het af kan maken
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op september 01, 2013, 12:14:59
Sterk aan de bal! Weinig kansen gehad, maar gister wel heel nuttig!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Viper op september 01, 2013, 12:17:50
Uitstekend gespeeld! Je zag het ook aan zijn gebaar na de wedstrijd! :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2013, 12:22:02
Citaat van: Viper op september 01, 2013, 12:17:50
Uitstekend gespeeld! Je zag het ook aan zijn gebaar na de wedstrijd! :thumbsup

Werd wel heel vaak teruggevloten in kopduels, vaak niet terecht had ik het idee!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Viper op september 01, 2013, 12:26:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2013, 12:22:02
Werd wel heel vaak teruggevloten in kopduels, vaak niet terecht had ik het idee!

Sterke spelers drukken hun tegenstander met gemak weg. Dat beoordeelt een scheidsrechter heel snel als overtreding. Als je dan tegen een ploeg als PSV speelt, mag je al helemaal niks.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op september 01, 2013, 12:36:20
Allemaal leuk en aardig met die Hemmen, maar misschien moeten wij Barto eens een kans geven in de spits!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op september 02, 2013, 11:06:37
Citaat van: Lore op september 01, 2013, 12:36:20
Allemaal leuk en aardig met die Hemmen, maar misschien moeten wij Barto eens een kans geven in de spits!

Sarcasme neem ik aan....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op september 02, 2013, 11:25:30
Citaat van: Timmie op september 02, 2013, 11:06:37
Sarcasme neem ik aan....

Zeker!  :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 0517 op september 02, 2013, 19:14:49
Held deze vent. Zelden zo'n balvaste spits (bij ons) gezien. Topper!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sakas op september 02, 2013, 20:15:40
Citaat van: 0517 op september 02, 2013, 19:14:49
Held deze vent. Zelden zo'n balvaste spits (bij ons) gezien. Topper!

Mark de Liwwadder???
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op september 02, 2013, 20:27:22
Citaat van: Sakas op september 02, 2013, 20:15:40
Mark de Liwwadder???
Zelden, niet nooit :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Unknown op september 02, 2013, 21:56:04
Graag fit blijven, jij bent degene die het moet gaan doen tot sowieso de winterstop.
Succes!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op september 02, 2013, 22:31:16
leg de morfinespuiten maar vast klaar  :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op september 02, 2013, 22:42:01
Citaat van: Unknown op september 02, 2013, 21:56:04
Graag fit blijven, jij bent degene die het moet gaan doen tot sowieso de winterstop.
Succes!

Hoezo? Er komt nog wel iets buiten de transfer periode  ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: legeips op september 14, 2013, 20:45:07
We hoeven geen spits.. In de slot fase heb ik het wel gezien.. Wij hebben messi Hemmen.  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: KristCambuur op september 14, 2013, 22:53:16
Held!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: oost op september 14, 2013, 23:43:27
fenomeen  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jules058 op september 15, 2013, 01:21:21
Sterk voor de man gekomen en snoeihard binnen koppen. BAM! @ hemmen w:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Raaf op september 15, 2013, 01:31:03
Wat een topspits voor ons zeg. Heel blijven svp, anders wordt het lastig.
Hemmen  |:) |:) |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op september 15, 2013, 01:57:08
Willen degenen even opstaan die zoveel kritiek hadden en die hier dachten dat Hemmen de erediv niet aankon.Sommigen gingen hier zelfs zover dat ze dachten dat je veel beter met Barto in de erdiv kon spelen :X
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op september 15, 2013, 02:57:14
Hemmenmania!! Super! Na vanavond ben ik er zeker van dat mocht hemmen geblesseerd raken, Brands beste alternatief is
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Unknown op september 16, 2013, 09:28:06
Plaatsje in het elftal van de week bij de telegraaf  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op september 16, 2013, 09:42:19
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftelesport%2Fvoetbal%2Farticle21893548.ece%2FBINARY%2Fq%2FElftal%2Bvan%2Bde%2BWeek6.JPG&hash=8665f3f35ddbefa36036f7f3d341e13d446b4751)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op september 16, 2013, 09:45:53
Ditmaal kunnen we hem gewoon laten zien!
en niet moeilijk doen met kruisen zetten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op september 16, 2013, 12:54:09
Citaat van: sunderland op september 15, 2013, 01:57:08
Willen degenen even opstaan die zoveel kritiek hadden en die hier dachten dat Hemmen de erediv niet aankon.Sommigen gingen hier zelfs zover dat ze dachten dat je veel beter met Barto in de erdiv kon spelen :X

Ik neem volledige verantwoordelijkheid. Vond hem te statisch. Maar ontwikkelt zich ook goed door, prima bezig!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: flieterper op september 16, 2013, 21:08:49
net een stukje over cambuur en Hemmen bij vi en Leeuwin vierde in het klassement
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Unknown op september 16, 2013, 21:12:58
Hansie was helemaal lyrisch over hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: flieterper op september 16, 2013, 21:31:43
wij ook
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op september 16, 2013, 21:38:26
 :0= hemmen is topper!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2013, 04:24:01
Geweldige pot weer, echt, KLASBAK _O_ |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op september 21, 2013, 10:07:55
Had die kans wel benutte mutten
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op september 21, 2013, 10:11:12
Citaat van: piene hassus op september 21, 2013, 10:07:55
Had die kans wel benutte mutten
[/quote

Natuurlijk. Helaas moest hij het daar dan ook van hebben. Staat compleet op een eiland.
Zowel vanuit het middenveld als over de flanken wordt hij niet bereikt. Als de spelers om hem heen iets slimmer zijn krijgt hij nog 3-4 kansen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2013, 14:55:25
Citaat van: piene hassus op september 21, 2013, 10:07:55
Had die kans wel benutte mutten

Waar! maar hij had die kans ook wel helemaal zelf gecreeerd. :y :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jules058 op september 21, 2013, 19:19:59
Hemmen was aan het wachten op een reactie van roon. Deze bleef tot het laatste moment staan. Goed keepers werk dus...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op september 21, 2013, 19:27:49
Citaat van: Jules058 op september 21, 2013, 19:19:59
Hemmen was aan het wachten op een reactie van roon. Deze bleef tot het laatste moment staan. Goed keepers werk dus...

onzin. Lange hoek lag helemaal open. Hij kon hem met links zo binnenschuiven. Maar goed, dat weet Hemmen zelf ook wel. Jammer, kan gebeuren. Hij blijft voor mij een klasse spits die ook heel hard kan werken voor de ploeg.

Topper!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op september 22, 2013, 12:15:21
Hemmen is bij fifa 14 de sterkste speler uit de eredivisie :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: moodygrunn op september 22, 2013, 12:27:01
Citaat van: pvanbuijtene op september 22, 2013, 12:15:21
Hemmen is bij fifa 14 de sterkste speler uit de eredivisie :proost

De grote hamvraag is alleen: waarom zit Schokker niet in fifa?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op september 22, 2013, 12:39:22
Citaat van: moodygrunn op september 22, 2013, 12:27:01
De grote hamvraag is alleen: waarom zit Schokker niet in fifa?

Disciplinair geschorst  :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Drumfather SCC op september 22, 2013, 18:46:30
Citaat van: moodygrunn op september 22, 2013, 12:27:01
De grote hamvraag is alleen: waarom zit Schokker niet in fifa?
Meen je niet?  :?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op september 22, 2013, 18:52:37
http://www.futhead.com/14/clubs/sc-cambuur/ (http://www.futhead.com/14/clubs/sc-cambuur/)

Staat er inderdaad niet tussen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op september 22, 2013, 18:59:07
Gelukkig staan mijn helden Sjonnie en Jeremy er wel bij... Ik lig voor de ingang te wachten om em direct mee te krijgen :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op september 22, 2013, 19:09:10
Citaat van: Bernardo op september 22, 2013, 18:52:37
http://www.futhead.com/14/clubs/sc-cambuur/ (http://www.futhead.com/14/clubs/sc-cambuur/)

Staat er inderdaad niet tussen.

Droste zit er niet bij, Zeinstra ook niet en Barto is beter dan Hemmen. Dr zal nog wel het nodige moeten worden bijgeschaaft
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Len Cantello op september 22, 2013, 20:01:04
Citaat van: Dokkumer op september 22, 2013, 18:59:07
Jeremy
Ron?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op september 22, 2013, 20:29:34
Citaat van: Len Cantello op september 22, 2013, 20:01:04
Ron?
Dan heeft hij andere kwaliteiten dan voetbalkwaliteiten :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: KristCambuur op september 22, 2013, 21:58:21
Citaat van: moodygrunn op september 22, 2013, 12:27:01
De grote hamvraag is alleen: waarom zit Schokker niet in fifa?
Komt nog wel! Evenals Schokker, als je fifa 14 hebt staan ze er allebei bij! Bij carriere in ieder geval!

Maar ontopic: Wat is het toch een verschil, met of zonder Hemmen! Hopen dat hij heel blijft!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op september 23, 2013, 06:55:26
Het eerste wat ik ga doen in FIFA is Barto verkopen  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wietze op september 24, 2013, 17:23:34
Het shirt van Hemmen voor KIKA: http://www.marktplaats.nl/verkopers/2816521.html
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op september 25, 2013, 10:43:55
Citaat van: Len Cantello op september 22, 2013, 20:01:04
Ron?


Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op september 25, 2013, 10:58:39
Citaat van: brambo3004 op september 22, 2013, 19:09:10
Droste zit er niet bij, Zeinstra ook niet en Barto is beter dan Hemmen. Dr zal nog wel het nodige moeten worden bijgeschaaft
Of ff trainen;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Southman op september 25, 2013, 13:29:57
Citaat van: Dokkumer op september 22, 2013, 20:29:34
Dan heeft hij andere kwaliteiten dan voetbalkwaliteiten :devil
Hij kan wel scoren..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2013, 23:11:17
Uit de VI van vandaag

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FHemmen_zps4339dbde.jpg&hash=97f6cd46de67e49de942f65fc0ca30426fc366b0) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/Hemmen_zps4339dbde.jpg.html)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op oktober 03, 2013, 09:38:06
Michiel Hemmen hoopt dit seizoen bij SC Cambuur te kunnen laten zien dat hij het Eredivisie-niveau aankan. De aanvaller van de Friese club hoopt zich daarnaast met de rest van het team te kunnen handhaven dit seizoen.

"De doelstelling van Cambuur blijft handhaving. Ikzelf wil laten zien dat ik dit niveau aankan", liet Hemmen los in gesprek met Voetbal International. Ook sprak de speler over een van de hoogtepunten in zijn carrière. "Het kampioenschap met Cambuur en het spelen in de Eredivisie nu."

De voormalig speler van AGOVV nam tevens de tijd om kort terug te kijken op de Friese derby van afgelopen weekeinde tegen sc Heerenveen (2-1 verlies). "Toen we zondag met de bus naar Heerenveen vertrokken, stonden overal langs de weg supporters om ons uit te zwaaien en succes te wensen. Dat was top!"
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2013, 22:47:48
Ik heb met je te doen kerel  ;(

Allemaal kutballen krijg je, áls je ze al krijgt...........
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Unknown op oktober 04, 2013, 22:50:45
Las in reacties op voetbalzone dat iedereen daar erg positief over hemmen is. hij is ook echt ontzettend sterk aan de bal, jammer dat hij amper goede ballen krijgt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 04, 2013, 22:51:20
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2013, 22:47:48
Ik heb met je te doen kerel  ;(

Allemaal kutballen krijg je, áls je ze al krijgt...........
En dan krijgt ie ze onder controle of kopt ie ze door en doet bijna niemand er watcmee....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op oktober 04, 2013, 22:52:34
Citaat van: Unknown op oktober 04, 2013, 22:50:45
Las in reacties op voetbalzone dat iedereen daar erg positief over hemmen is. hij is ook echt ontzettend sterk aan de bal, jammer dat hij amper goede ballen krijgt.

Mag op belangrijke momenten wel wat minder buitenspel staan ...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op oktober 04, 2013, 22:55:18
Hij had het echt heel moeilijk vanavond tegen deze verdedigers, jij hebt enorm hard gewerkt een voorbeeld voor andere spelers.
Jij mag inderdaad wel eens wat minder buitenspel staan dat kost gewoon teveel aanvallen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op oktober 05, 2013, 09:58:46
Schoten op doel mogen wel minimaal tussen de palen, die bal in de lange hoek kon ook wel in de korte hoek volgens mij.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: EastSide058 op oktober 11, 2013, 23:18:47
Hemmen is de enige die zeker van z'n zaak is in de aanval, die anderen geven alleen maar rot ballen  :zucht Anders Brands of Oebele er maar in gooien voor Feldballe en/of Lukoki. We moeten met dit voetbal minimaal handhaving halen het zou zo zuur zijn als we met dit voetbal weer terug naar de  Mickey Mouse League gaan.

:0= HEMMEN
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Unknown op oktober 17, 2013, 11:12:38
Wat is er met hemmen? Schijnt de hele week al niet mee te trainen...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op oktober 17, 2013, 11:22:04
Citaat van: Unknown op oktober 17, 2013, 11:12:38
Wat is er met hemmen? Schijnt de hele week al niet mee te trainen...

Huh? Ik las van de week dat Barto niet meetrainde, maar dit zou zorgwekkend zijn. Hoewel ik ook het volste vertrouwen in Christovao heb.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op oktober 17, 2013, 13:09:15
trainde vandaag ook niet ,,2 rondjes gelopen nadat ie fysio had gedaan neem ik aan,barto oek blessure dus
zou zo maar kunnen dan christovao speelt en die wordt op trainingen wel steeds scherper.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op oktober 17, 2013, 14:45:49
maakt ie oek goals?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op oktober 17, 2013, 14:50:13
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 2h
Hemmen heeft aan onderkant van z'n knie last. Het is de bedoeling dat ie zondag gaat halen en dus ook morgen mee traint! #CAMBUUR #AZCAM
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op oktober 17, 2013, 14:52:17
Ik zei het al eerder in topic nieuwe spelers, wachten met een spits, tot Hemmen geblesseerd is, nou daar gaan we.
De TS heeft het aan zich zelf te danken. Voor de breedte loopt er geen spits met het kaliber Hemmen.
Spelers die nu weer fit zijn, zijn niet wedstrijdfit, en helemaal niet tegen een AZ.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op oktober 17, 2013, 14:56:27
Citaat van: piene hassus op oktober 17, 2013, 14:45:49
maakt ie oek goals?

echt wel ...vandaag een paar zeer fraaie.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op oktober 17, 2013, 22:11:36
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op oktober 17, 2013, 14:52:17
Ik zei het al eerder in topic nieuwe spelers, wachten met een spits, tot Hemmen geblesseerd is, nou daar gaan we.
De TS heeft het aan zich zelf te danken. Voor de breedte loopt er geen spits met het kaliber Hemmen.
Spelers die nu weer fit zijn, zijn niet wedstrijdfit, en helemaal niet tegen een AZ.


Zeur niet zo man, tegen Az hoeven we de punten niet te pakken, dat moet je doen tegen de zwakkere broeders zoals een utrecht volgende week, nec, rkc en den haag.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op oktober 17, 2013, 22:12:23
Citaat van: Leovardiascc op oktober 17, 2013, 14:50:13
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 2h
Hemmen heeft aan onderkant van z'n knie last. Het is de bedoeling dat ie zondag gaat halen en dus ook morgen mee traint! #CAMBUUR #AZCAM


geen risico met die jongen nemen, dan maar weer tegen utrecht!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op oktober 18, 2013, 09:02:45
Citaat van: wiekie1969 op oktober 17, 2013, 22:11:36

Zeur niet zo man, tegen Az hoeven we de punten niet te pakken, dat moet je doen tegen de zwakkere broeders zoals een utrecht volgende week, nec, rkc en den haag.

Helemaal en al die clubs komen er bijna aan! Dat wordt echt een cruciale periode voor ons!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op oktober 18, 2013, 09:16:15
We hebben bijna twee weken vrij gehad in de compititie.
Had hij deze blessure dan al?
of heeft hij die opgelopen tijdens training afgelopen
dagen?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op oktober 18, 2013, 10:10:48
Citaat van: peter op oktober 18, 2013, 09:16:15
We hebben bijna twee weken vrij gehad in de compititie.
Had hij deze blessure dan al?
of heeft hij die opgelopen tijdens training afgelopen
dagen?

Hij had al een lichte irritatie, men hoopte dat het langzaam weg zou trekken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op oktober 18, 2013, 10:18:39
Citaat van: wiekie1969 op oktober 17, 2013, 22:11:36

Zeur niet zo man, tegen Az hoeven we de punten niet te pakken, dat moet je doen tegen de zwakkere broeders zoals een utrecht volgende week, nec, rkc en den haag.

Oh ok, jammer van die 600 man die mee gaan, de wedstrijd moet nog gespeeld worden en jij gaat uit van verlies.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op oktober 18, 2013, 10:22:55
straks maar ff zien hoe het met hemmen is ,,we mutte wel tot 11.15 wachten 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op oktober 18, 2013, 10:33:53
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op oktober 18, 2013, 10:18:39
Oh ok, jammer van die 600 man die mee gaan, de wedstrijd moet nog gespeeld worden en jij gaat uit van verlies.

Wedstrijden als az uit kunnen en mogen verloren worden. Elk punt wat wordt meegenomen is een bonuspunt. Thuis zullen de punten gepakt moeten worden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 18, 2013, 10:35:41
Citaat van: Yellow Army op oktober 18, 2013, 10:33:53
Wedstrijden als az uit kunnen en mogen verloren worden. Elk punt wat wordt meegenomen is een bonuspunt. Thuis zullen de punten gepakt moeten worden.

Klopt! Zou wel erg mooi zijn als we uit deze serie (DKV, Twente, AZ) toch eens beloond gaan worden voor het goede spel met minimaal 1 punt zondag.

Vertrouwen  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op oktober 18, 2013, 10:46:13
Kijk eindelijk ook eens iemand positief Hilversum on tour, als Hemmen fit is pakken we een punt let maar op, je hebt een aanspeelpunt die een bal kan vast houden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op oktober 18, 2013, 10:59:11
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op oktober 18, 2013, 10:18:39
Oh ok, jammer van die 600 man die mee gaan, de wedstrijd moet nog gespeeld worden en jij gaat uit van verlies.

Dat zegt hij niet. Hij zegt dat de wedstrijden tegen directe concurrenten gewonnen moeten worden. Toch een essentieel verschil!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op oktober 18, 2013, 11:03:15
Met de instelling en scherpte zoals tegen psv, met een beetje
geluk en met een kapstok hemmen in de spits ben ik
heel tevreden met een puntje.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 18, 2013, 12:59:03
Citaat van: peter op oktober 18, 2013, 11:03:15
Met de instelling en scherpte zoals tegen psv, met een beetje
geluk en met een kapstok hemmen in de spits ben ik
heel tevreden met een puntje.

Precies! Tegen clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, Twente, AZ moet je uit een punt vieren als een overwinning.

Op naar Alkmaar!!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op oktober 18, 2013, 13:14:33
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 18, 2013, 12:59:03
Precies! Tegen clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, Twente, AZ moet je uit een punt vieren als een overwinning.

Op naar Alkmaar!!  |:)

En 3 punten vieren als een  :schaal  ?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 18, 2013, 13:22:48
Citaat van: dizzhead op oktober 18, 2013, 13:14:33
En 3 punten vieren als een  :schaal  ?

Hahaha Oldehoofsterkerkhof maandagavond vol na 3 punten bij AZ  :insane
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: kickandrush op oktober 18, 2013, 15:07:30
Hemmen mut der gewoon een paar inprikken.  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op oktober 18, 2013, 21:28:30
Hopelijk kan deze topper toch mee doen.



SC Cambuur kan in de uitwedstrijd tegen AZ mogelijkerwijs geen beroep doen op Michiel Hemmen. Na de afsluitende training stond nog een vraagteken achter diens naam.

De staf van de Friese club wil afwachten of Hemmen de voorlaatste training van vrijdag goed is doorgekomen. Hij kampt met fysieke klachten. Trainer Dwight Lodeweges heeft normaliter Martijn Barto achter de hand, maar de concurrent van Hemmen ontbreekt sowieso.

Naast Barto zijn ook Marlon Pereira en Marco van der Heide afwezig bij de formatie uit Leeuwarden. Aanvoerder Ramon Leeuwin, die in de verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente geblesseerd uitviel, herstelde tijdens de interlandperiode en is weer inzetbaar.

Bron:Voetbalprimeur
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op oktober 18, 2013, 22:41:17
Citaat van: gewoon een fan op oktober 18, 2013, 21:28:30
Hopelijk kan deze topper toch mee doen.



SC Cambuur kan in de uitwedstrijd tegen AZ mogelijkerwijs geen beroep doen op Michiel Hemmen. Na de afsluitende training stond nog een vraagteken achter diens naam.

De staf van de Friese club wil afwachten of Hemmen de voorlaatste training van vrijdag goed is doorgekomen. Hij kampt met fysieke klachten. Trainer Dwight Lodeweges heeft normaliter Martijn Barto achter de hand, maar de concurrent van Hemmen ontbreekt sowieso.

Naast Barto zijn ook Marlon Pereira en Marco van der Heide afwezig bij de formatie uit Leeuwarden. Aanvoerder Ramon Leeuwin, die in de verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente geblesseerd uitviel, herstelde tijdens de interlandperiode en is weer inzetbaar.

Bron:Voetbalprimeur

Huh? Ze trainen morgen ook nog toch?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op oktober 18, 2013, 23:26:48
Citaat van: Lore op oktober 18, 2013, 22:41:17
Huh? Ze trainen morgen ook nog toch?

jep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op oktober 20, 2013, 19:56:35
Klasse pot weer jongen, aan jou lag het niet _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: richard op oktober 20, 2013, 21:48:25
Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2013, 19:56:35
Klasse pot weer jongen, aan jou lag het niet _O_

Nee aan bakker oepie pfffff wat slecht!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op oktober 20, 2013, 21:51:54
Citaat van: richard op oktober 20, 2013, 21:48:25
Nee aan bakker oepie pfffff wat slecht!!

Ik vond alleen Nienhuis (echt geweldig), Bijker, Hemmen en Lukoki voldoende tot goed.
De rest vond ik allemaal (zwaar) onvoldoende!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: richard op oktober 20, 2013, 21:57:14
Citaat van: AL op oktober 20, 2013, 21:51:54
Ik vond alleen Nienhuis (echt geweldig), Bijker, Hemmen en Lukoki voldoende tot goed.
De rest vond ik allemaal (zwaar) onvoldoende!!

Bijker was ook dramatisch!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op oktober 20, 2013, 21:57:47
En El Makrini was goed.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: lunnie op oktober 21, 2013, 09:18:22
Hemmen speelde echt wel een goede pot hoor. Hij was veel aanspeelbaar, liep veel de ruimtes in en elke bal die hij kreeg liet ie niet van z'n voeten afketsen. Maar ja.... als je verder weinig om je heen hebt om iets met die bal te kunnen doen houdt 't wel op...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op oktober 21, 2013, 09:56:20
Hemmen speelde echt een goede wedstrijd, misschien wel zijn beste tot nu toe  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op oktober 21, 2013, 10:33:14
Speelde goede wedstrijd, was soms erg gefrustreerd dat hij de (steek)bal niet kreeg.

Volgende keer wel ff de goal met uitvak vieren  :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 21, 2013, 10:45:40
Citaat van: DayDreamer op oktober 21, 2013, 10:33:14
Speelde goede wedstrijd, was soms erg gefrustreerd dat hij de (steek)bal niet kreeg.

Volgende keer wel ff de goal met uitvak vieren  :zweep

Was al de 2e keer op rij. Lukoki rende bij DKV ook de andere kant op. Naar het uitvak, mannen!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: lunnie op oktober 21, 2013, 10:54:53
Hij was na de wedstrijd ook duidelijk gefrustreerd. Liep in z'n 1tje naar uitvak om te bedanken en liep ook snel alleen weer terug. duidelijk statement.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 21, 2013, 11:38:20
Citaat van: lunnie op oktober 21, 2013, 10:54:53
Hij was na de wedstrijd ook duidelijk gefrustreerd. Liep in z'n 1tje naar uitvak om te bedanken en liep ook snel alleen weer terug. duidelijk statement.

Denk niet dat ie het expres deed... hij stond hele wedstrijd al allen dus was zijn medespelers niet meer gewend 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: lunnie op oktober 21, 2013, 13:12:58
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 21, 2013, 11:38:20
Denk niet dat ie het expres deed... hij stond hele wedstrijd al allen dus was zijn medespelers niet meer gewend 8P
:_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op oktober 21, 2013, 13:40:39
vind toch dat ze dat net als thuis met het hele team moeten doen winst of verlies
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2013, 19:39:20
Citaat van: dizzhead op oktober 20, 2013, 21:57:47
En El Makrini was goed.


Ging niet voor de bal staan bij de vrije trap waardoor de 3-1 ontstond! Maar goed, weer een leermoment!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sonnema op oktober 21, 2013, 20:20:32
speelde erg sterk enige minpunt vond ik dat hij bij de 2-1 samen met Bijker de voorzet eruit had moeten halen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op oktober 21, 2013, 22:56:26
Marcel Ritzmaier kan ook beter, dan hij gisteren liet zien.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op oktober 27, 2013, 06:56:29
Hemmen, hemmen, hemmen, hemmen, hemmen, hemmen!!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op november 05, 2013, 09:41:27
Hoe is het eigenlijk met Hemmen zijn blessure?
Het leek niet zo goed hoe hij van het veld ging.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op november 05, 2013, 13:16:51
Citaat van: 666 op november 05, 2013, 09:41:27
Hoe is het eigenlijk met Hemmen zijn blessure?
Het leek niet zo goed hoe hij van het veld ging.

Zal wel weer fit zijn, en tegen Ado wel weer uitvallen. Hemmen hangt met plakband aan elkaar!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op november 05, 2013, 13:17:50
Tegen Feyenoord was ie echt niet 100% fit, onbegrijpelijk dat ze met hem zijn begonnen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op november 05, 2013, 13:48:18
Citaat van: Galdiano op november 05, 2013, 13:16:51
Zal wel weer fit zijn, en tegen Ado wel weer uitvallen. Hemmen hangt met plakband aan elkaar!

Advies van Dokkie:

:0=DUCT TAPE!! :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op november 05, 2013, 14:05:19
Citaat van: Dokkumer op november 05, 2013, 13:48:18
Advies van Dokkie:

:0=DUCT TAPE!! :devil

Maak deze man verzorger bij het eerste elftal!  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op november 05, 2013, 14:06:46
Neen, dan moet ik werken 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op november 05, 2013, 14:07:41
Citaat van: Dokkumer op november 05, 2013, 14:06:46
Neen, dan moet ik werken 8P

Ochja, de gruwel. :P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ForzaCambuur1 op november 05, 2013, 19:49:55
Citaat van: Bernardo op november 05, 2013, 13:17:50
Tegen Feyenoord was ie echt niet 100% fit, onbegrijpelijk dat ze met hem zijn begonnen.

Klopt, je kon aan alles zien dat de scherpte er niet was. Liever een 100% fitte Christovao dan een 85% fitte Hemmen. Hemmen is niet van het niveau dat hij op 85% ons er door heen kan slepen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: EastSide058 op november 05, 2013, 23:51:54
Hemmen oogde al niet fit als hij voor vrijdag nog niet fit genoeg is dan mag Christovao het wel proberen tegen Den Haag :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 06, 2013, 22:52:05
Citaat van: Official-Sphere op november 05, 2013, 23:51:54
Hemmen oogde al niet fit als hij voor vrijdag nog niet fit genoeg is dan mag Christovao het wel proberen tegen Den Haag :y

En als Hemmen vrijdag niet fit is... En wie hebben we dan nog achter de hand? :| :|
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op november 06, 2013, 23:01:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 06, 2013, 22:52:05
En als Hemmen vrijdag niet fit is... En wie hebben we dan nog achter de hand? :| :|

De Graaf, De Vries, Barto.....  ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: EastSide058 op november 06, 2013, 23:33:45
De transferperiode kan mij niet snel genoeg gaan  ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Ronald op november 06, 2013, 23:46:41
Citaat van: Galdiano op november 06, 2013, 23:01:14
De Graaf, De Vries, Barto.....  ;(

Ik ben wel benieuwd naar de ontwikkeling van de graaf, laat hem maar eens invallen op de buiten. Was aan het begin van het seizoen pessimistisch over hem, maar ben wel benieuwd naar zijn ontwikkeling. Voor wat hemmen betreft, was het in mijn ogen onverantwoord om hem te laten starten tegen feyenoord. Je hebt hem nodig in de wedstrijden tegen clubs als den haag, nec, nac, rkc, etc. De wedstrijden tegen to(p)(b)clubs zijn mooi meegenomen als je ze wint, maar geen noodzaak. De noodzaak van het winnen ligt bij de directe concurrentie en de middenmoot.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 06, 2013, 23:59:22
leeft Barto nog? 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op november 07, 2013, 08:48:09
Citaat van: Ronald op november 06, 2013, 23:46:41
Ik ben wel benieuwd naar de ontwikkeling van de graaf, laat hem maar eens invallen op de buiten. Was aan het begin van het seizoen pessimistisch over hem, maar ben wel benieuwd naar zijn ontwikkeling. Voor wat hemmen betreft, was het in mijn ogen onverantwoord om hem te laten starten tegen feyenoord. Je hebt hem nodig in de wedstrijden tegen clubs als den haag, nec, nac, rkc, etc. De wedstrijden tegen to(p)(b)clubs zijn mooi meegenomen als je ze wint, maar geen noodzaak. De noodzaak van het winnen ligt bij de directe concurrentie en de middenmoot.

De Graaf? Misschien is het dan een goed idee dat je eens gaat kijken bij oefenwedstrijden en/of training? Lijkt mij niet verstandig dat hij invalt tijdens de competitie. En ja, dat basseer ik op de mooie lucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op november 07, 2013, 13:18:53
Weet iemand ook wat voor blessure Hemmen heeft???
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sakas op november 07, 2013, 13:26:04
Citaat van: 666 op november 07, 2013, 13:18:53
Weet iemand ook wat voor blessure Hemmen heeft???

Vocht in de knie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op november 07, 2013, 13:55:50
Citaat van: Sakas op november 07, 2013, 13:26:04
Vocht in de knie

Dan hoop ik dat dat volgende week er uit is.
kan natuurlijk van alles zijn, het zou zuur zijn als hij er 3 wedstrijden uit is.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goudvinger op november 07, 2013, 14:26:15
Citaat van: 666 op november 07, 2013, 13:55:50
Dan hoop ik dat dat volgende week er uit is.
kan natuurlijk van alles zijn, het zou zuur zijn als hij er 3 wedstrijden uit is.

Het gaat hier niet om liters  :koffie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op november 07, 2013, 15:34:30
Citaat van: 666 op november 07, 2013, 13:55:50
Dan hoop ik dat dat volgende week er uit is.
kan natuurlijk van alles zijn, het zou zuur zijn als hij er 3 wedstrijden uit is.
Volgende week zijn we vrij nou...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op november 07, 2013, 21:27:14
dit weekend rust en dan weer 2 weken om op te bouwen richting nec
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 09, 2013, 22:21:22
Maat snel weer fit worden. Helaas heeft de ts het elftal volkomen afhankelijk van je gemaakt.
Geweldig aankoopbeleid. Middelmaat middelmaat en nog eens middelmaat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 10, 2013, 00:06:18
Citaat van: De Gast op november 09, 2013, 22:21:22
Maat snel weer fit worden. Helaas heeft de ts het elftal volkomen afhankelijk van je gemaakt.
Geweldig aankoopbeleid. Middelmaat middelmaat en nog eens middelmaat.

Lap anders ff een paar ton bij |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 10, 2013, 09:55:47
Men verwacht toch 5 ton winst? Nou daar heb je je paar ton al
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sonnema op november 24, 2013, 10:15:10
Wederom last van de knie, de winterstop moet maar snel komen voor Hemmen. Anders kan het wel eens een operatie gaan worden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op november 24, 2013, 10:21:41
Nieuwe spits halen naast linksbuiten lijkt mij een must.
Hemmen wel erg balvast, maar mist de conditie, scherpte en snelheid om positie te kiezen voor de goal.
Het is dat hun centrale verdedigers niet doorschoven, want zowel hemmen als v moorsel zetten geen stap teveel.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op november 24, 2013, 10:36:42
Hemmen er maar eens naast! Drijft zijn acties week in week uit te ver door. Hoe simpel kan het zijn, bal vast houden, breed leggen, 16 in, en afmaken. Iedere week probeert hij 4 man te omzeilen, wat iedere keer niet lukt.
Tevens veel te gevoelig voor blessures! Christovao er maar in, en Hemmen er maar laatte 20 minuten in, langzaam fit worden!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tukker op november 24, 2013, 10:43:48
Citaat van: AL op november 24, 2013, 10:21:41
Nieuwe spits halen naast linksbuiten lijkt mij een must.
Hemmen wel erg balvast, maar mist de conditie, scherpte en snelheid om positie te kiezen voor de goal.
Het is dat hun centrale verdedigers niet doorschoven, want zowel hemmen als v moorsel zetten geen stap teveel.
Het valt me ook vaak op dat ie energie verspilt door het jagen op de bal en dan bij de volgende aanval die energie te kort komt. En hij oogt soms wel eens traag zoals gisteren ook toen ie die bal moest laten lopen omdat ie rustig uit buitenspel terugsjokte.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goutum op november 24, 2013, 11:13:34
Citaat van: Galdiano op november 24, 2013, 10:36:42
Hemmen er maar eens naast! Drijft zijn acties week in week uit te ver door. Hoe simpel kan het zijn, bal vast houden, breed leggen, 16 in, en afmaken. Iedere week probeert hij 4 man te omzeilen, wat iedere keer niet lukt.
Tevens veel te gevoelig voor blessures! Christovao er maar in, en Hemmen er maar laatte 20 minuten in, langzaam fit worden!

Dat klinkt alsof jij het beter kan. Juist Hemmen heeft die kwaliteiten, alleen ben je bij het afmaken wel afhankelijk van de voorzet. Kan me genoeg wedstrijden herinneren waarbij met name Lukoki voor eigen succes ging, of een slechte voorzet gaf.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op november 24, 2013, 11:18:45
Citaat van: Goutum op november 24, 2013, 11:13:34
Dat klinkt alsof jij het beter kan. Juist Hemmen heeft die kwaliteiten, alleen ben je bij het afmaken wel afhankelijk van de voorzet. Kan me genoeg wedstrijden herinneren waarbij met name Lukoki voor eigen succes ging, of een slechte voorzet gaf.

Ik snap de oproep voor en nieuwe spits slechts gedeeltelijk. Als Hemmen alle wedstrijden zou kunnen spelen dan is hij een uitstekende spits voor ons, maar o,dat hij niet fit blijft zal er een spits bij moeten. Haal er dan maar eentje die nog beter is dan Hemmen en Hemmen gebruiken als pinchhitter
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op november 24, 2013, 12:06:30
Wat een kritiek. .
wees blij dat we hem hebben.
altijd aanspeelbaar engoed bal vast houden.
Dat speelt als ploeg makkelijker.
vind kritiekpunt dat hij soms teveel voor eigen succes
gaat wel terecht.
eerder afgeven zoals bij laatste kans van lukoki.
maar als je dan weer ziet hoe die hem afmaakt :zucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op november 24, 2013, 12:17:54
Citaat van: peter op november 24, 2013, 12:06:30
Wat een kritiek. .
wees blij dat we hem hebben.
altijd aanspeelbaar engoed bal vast houden.
Dat speelt als ploeg makkelijker.
vind kritiekpunt dat hij soms teveel voor eigen succes
gaat wel terecht.
eerder afgeven zoals bij laatste kans van lukoki.
maar als je dan weer ziet hoe die hem afmaakt :zucht
Tja.. een spits is ervoor om voor eigen succes te gaan.. Vindt dat beter dan een spits die constant om zich heen kijkt en afspeelt.. Hij was gisteren weer beresterk en hij ziet het spelletje uitstekend, zie de laatste pass op Lukoki, geniale pass is dat.
Straks mooi wat weken rust en dan de knie totaal rust geven.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op november 24, 2013, 12:23:44
Citaat van: pvanbuijtene op november 24, 2013, 12:17:54
Tja.. een spits is ervoor om voor eigen succes te gaan.. Vindt dat beter dan een spits die constant om zich heen kijkt en afspeelt.. Hij was gisteren weer beresterk en hij ziet het spelletje uitstekend, zie de laatste pass op Lukoki, geniale pass is dat.
Straks mooi wat weken rust en dan de knie totaal rust geven.
volledig mee eens
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2013, 13:30:45
Bij elke hoge bal denk ik hij kopt em terug of hij kopt em door, maar als door een wonder zet ie zijn lichaam er voor, vangt de bal op de borst op en laat de bal op 20 cm van zijn voet op de grond landen. Een fenomeen en geen verdediger kan dit voorkomen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op november 24, 2013, 14:33:04
Een betere spits dan Hemmen is voor Cambuur op dit moment niet te vinden, daar ben ik van overtuigd. Nadeel is dat hij erg blessuregevoelig is, maar met Christovao hebben we een aardig alternatief.

Op linksbuiten hebben we helemaal niks, dus het versterken van die positie moet de eerste prioriteit in de winterstop zijn!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 24, 2013, 15:49:17
Cristovao is geen alternatief. Die moet eerst maar eens wat ervaring opdoen. En wat mij betreft worden er helemaal geen buitens meer gehaald. Versterk het middenveld maar eens met wat scorend vermogen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tukker op november 24, 2013, 15:58:45
Citaat van: De Gast op november 24, 2013, 15:49:17
Cristovao is geen alternatief. Die moet eerst maar eens wat ervaring opdoen. En wat mij betreft worden er helemaal geen buitens meer gehaald. Versterk het middenveld maar eens met wat scorend vermogen.
Ervaring doe je op in de minuten dat je in het veld staat. Bankzitters niet  :clint
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lwdscc op november 25, 2013, 20:21:18
''De gele kaart die Feyenoorder Graziano Pellè zondag kreeg tegen RKC Waalwijk, is hem kwijtgescholden door voetbalbond KNVB. Dat heeft Feyenoord via de website gemeld.''

Nu die van Hemmen nog!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op november 25, 2013, 20:22:29
Citaat van: Lwdscc op november 25, 2013, 20:21:18
''De gele kaart die Feyenoorder Graziano Pellè zondag kreeg tegen RKC Waalwijk, is hem kwijtgescholden door voetbalbond KNVB. Dat heeft Feyenoord via de website gemeld.''

Nu die van Hemmen nog!
Kun je schrijven en rekenen? Schrijf dat maar op je buik en reken er maar niet op.
Kaart vond ik overigens terecht, ondanks dat de aanleiding een lachertje was natuurlijk. Op een gegeven moment moet je kappen, je krijgt je gelijk toch niet.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op november 25, 2013, 21:17:48
Citaat van: Dokkumer op november 25, 2013, 20:22:29
Kun je schrijven en rekenen? Schrijf dat maar op je buik en reken er maar niet op.
Kaart vond ik overigens terecht, ondanks dat de aanleiding een lachertje was natuurlijk. Op een gegeven moment moet je kappen, je krijgt je gelijk toch niet.

Wat een neerslachtig volk zijn we toch
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur058 op december 07, 2013, 20:37:43
beest!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op december 07, 2013, 20:45:54
TOPPER  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op december 07, 2013, 21:50:01
Blij met deze spits....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op december 08, 2013, 09:24:20
Zonder Hemmen geen doelpunten.  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op december 08, 2013, 12:47:40
Hemmen heeft gister laten zien dat hij de erediv prima aankan .Als wij betere buitenspelers hadden en een sterkere aansluiting vanaf het middenveld hoeft hij niet zoveel arbeid te verrichten en kan hij meer in de zestien zijn waar hij op zijn best is .Gister paar keer makkelijk weggekapt maar is dan te ver vd goal
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op december 09, 2013, 09:19:03
Na RKC Waalwijk uit:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftv%2Ftelesport%2Farticle22123691.ece%2FBINARY%2Fq%2Felftal%2Bvan%2Bde%2Bweek.JPG&hash=0a923a970287901f22e65c1120577682955dae0f)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: drg op december 09, 2013, 09:20:41
Beste kerel heeft eigenhandig die ene punt voor ons binnengehaald, had de rest van het team wat beter gespeeld hadden we er gewoon 3 maar vooralsnog gewoon topper en terecht de spits van de week :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op december 09, 2013, 13:14:28
Ook in het AD elftal van de week staat Hemmen in de spits:

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic1.ad.nl%2Fstatic%2Fphoto%2F2013%2F9%2F1%2F4%2F20131209100358%2Fmedia_xll_1988644.jpg&hash=4ecf52cb90a19376e8b5e444b84d8551ef3e0541)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op december 09, 2013, 13:24:30
Citaat van: drg op december 09, 2013, 09:20:41
Beste kerel heeft eigenhandig die ene punt voor ons binnengehaald, had de rest van het team wat beter gespeeld hadden we er gewoon 3 maar vooralsnog gewoon topper en terecht de spits van de week :thumbsup

Denk niet dat het elftal beter kan. Maakt ook niet uit maar dit is het beste wat we in een uitwedstrijd voor elkaar kunnen krijgen momenteel denk ik
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: drg op december 09, 2013, 14:32:00
Mooi stukje nou:

In de krant een apart blok voor Hemmen. 'Hemmen effectiever dan Finnbogason en Pellè', pronkt er bovenaan het stuk. "Hemmen is mede dankzij de twee goals in Brabant dit seizoen in de eredivisie inmiddels doelgerichter dan collega spitsen als Finnbogason of Pellè. Hemmen (dertien duels): 6 goals." De krant vergelijkt:  Dat staat gelijk aan 46 procent doeltreffendheid. Het percentage bij Finnbogason ligt op 45 procent en Pellè schiet voor 40 procent scherp.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op december 09, 2013, 20:19:11
Knie van Michiel Hemmen moet rusten voor wedstrijd tegen Ajax

LEEUWARDEN – Cambuur zonder Michiel Hemmen is als taart zonder slagroom. De spits is van onschatbare waarde voor de ploeg van trainer Dwight Lodeweges. Hemmen weet van wedstrijden een feestje te maken. Afgelopen zaterdag scoorde hij twee keer tegen RKC. De teller staat nu op 6 treffers.
Winnen, gelijkspelen of verliezen doe je met z'n allen. Scoren en niets weggeven, daar draait het om. Dit keer was het aanvallend prima, maar liet Cambuur verdedigend de nodige steken vallen. Het duel in Waalwijk was niet goed, wel spannend, en eindigde in 2-2. Michiel Hemmen toonde zich na afloop tevreden. Al had er meer in gezeten.
,,Over de hele wedstrijd gezien hadden wij het betere van het spel, maar RKC kreeg genoeg kansen om de winst naar zich toe te trekken. Met het gelijkspel kan ik wel leven. Dat is ok. We hebben het in uitwedstrijden nu eenmaal lastiger dan thuis. Dat bewijzen de statistieken ook. Thuis spelen is gewoon veel prettiger. Je hoeft niet te reizen, je voetbalt in je eigen stadion en je wordt gesteund door duizenden supporters. Dat is natuurlijk van invloed. Dat kun je niet ontkennen. Thuis moeten we van de meeste tegenstanders kunnen winnen, uit moeten we blij zijn met elk punt. Tot nu toe doen we het goed. We lopen 1:1. We hebben 16 wedstrijden gespeeld en 16 punten gepakt. Dat is niet slecht. Met een beetje geluk hadden het er meer kunnen zijn. Denk alleen maar aan FC Twente en Feyenoord thuis en SC Heerenveen uit. Veel wedstrijden worden op details beslist, het niveau valt me reuze mee. Ik vind de verdedigers niet super goed.''
Hemmen worstelt al maanden met een onwillige knie. De spits, die al drie wedstrijden verstek moest laten gaan, snakt naar de winterstop. ,,Het is geen ernstige blessure. Mijn kniepees, net onder mijn knieschijf, is overbelast en ontstoken. Dat kan alleen met rust over gaan. Het is pappen en nathouden, al heb ik daar eigenlijk geen tijd voor. In overleg met de technische en medische staf bekijken we of ik ga spelen. Daarbij kijken we ook naar het belang van de wedstrijd. Tegen directe concurrenten wil ik sowieso meedoen.''
Dat houdt in dat je tegen Ajax niet speelt? ,,Nee, hoor. Dat  is pas zondag. Dat is afwachten. Bovendien wil ik graag tegen Ajax voetballen. Zoals je weet, kom ik uit Zaanstad. Al mijn vrienden zijn voor Ajax. Die wil ik graag op een nederlaag trakteren. Natuurlijk wordt het voor ons een moeilijke middag. Ajax is de beste ploeg uit de eredivisie. Die gaan zeker kampioen worden. Maar elke wedstrijd staat op zich. Hopelijk is de wedstrijd AC Milan-Ajax, voor The Champions League, van invloed op het spel. Als Ajax woensdag gewonnen heeft, lopen ze misschien met het hoofd in de wolken, als ze verloren hebben, krijgen ze mentaal een tikkie. Dat is afwachten. We gaan gewoon lekker knokken, in een uitverkocht Cambuurstadion, en zien wel waar het schip strandt. Ik heb er zin in.''
\
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op december 13, 2013, 21:50:39
Leuk fimpje over Hemmen, door Foxsports,

http://www.foxsports.nl/video/177860-michiel-hemmen-de-sterkste-in-fifa-14.html
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op december 16, 2013, 12:25:23
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftelesport%2Farticle22142681.ece%2FBINARY%2Fq%2Felftal%2Bvan%2Bde%2Bweek%2B1.JPG&hash=db9732ebd1e685b11a7b9eb83f7d4ea345e05b2c)

Hemmen, net als vorige week, weer in de spits bij de Telegraaf.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op december 16, 2013, 14:12:27
Loopt gewoon 1 op 2.... En dat terwijl hij niet eens 100% fit is. Wederom een hele knappe goal gisteren.


_O_ Hemmen  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op december 16, 2013, 14:18:14
Citaat van: michello op december 16, 2013, 14:12:27
Loopt gewoon 1 op 2.... En dat terwijl hij niet eens 100% fit is. Wederom een hele knappe goal gisteren.


_O_ Hemmen  _O_

Hoe die voor zijn man kwam geweldig, hij zette die verdediging voor LUL, jammer dat zo'n treffer dan niet een punt oplevert.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op december 17, 2013, 00:22:56
Ik vond hem ook in zijn acties weer sterker ogen, met meer vertrouwen in zijn spel. Was overal en had sterke momenten op diverse posities. Hopen dat die knie het goed houdt. Tegen Utreg maar even een wedstrijdje toekijken en tegen NAC 2 goals erin vegen  _O_ _O_ _O_ |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op december 17, 2013, 09:19:47
Ik ben benieuwd hoeveel hij er in had geknalt als hij fatsoenlijke ballen van de flanken had gekregen. Ik denk dat er dan nog wel een paar extra in het netje hadden gelegen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op december 17, 2013, 10:08:05
Citaat van: Scc01 op december 17, 2013, 09:19:47
Ik ben benieuwd hoeveel hij er in had geknalt als hij fatsoenlijke ballen van de flanken had gekregen. Ik denk dat er dan nog wel een paar extra in het netje hadden gelegen.

Het is misschien niet een hele goede vergelijking tussen de JL en de ERE, maar in de JL kreeg Hemmen geregeld goede voorzetten van Oebele. Ik kan mij zo die voorzet bij Volendam voor de geest halen en die bij de Egels.

Misschien toch maar eens met Oebele beginnen...

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op december 17, 2013, 10:11:18
Hemmen morgen dagje vrij? Of wissel voor het geval dat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op december 17, 2013, 10:29:04
Citaat van: peter op december 17, 2013, 10:11:18
Hemmen morgen dagje vrij? Of wissel voor het geval dat.

Lijkt me niet... Nog twee potjes en dan kan hij een aantal weekjes vrij nemen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op december 17, 2013, 11:06:21
Hemmen gaat morgen niet spelen. Word volgens mij 'gespaard' voor uitwedstrijd tegen NAC aankomend weekend.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op december 17, 2013, 12:01:52
Seer ferstandig
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op december 17, 2013, 12:49:47
Klopt, tegen NAC zal hij er (als het goed is) gewoon bij zijn. (Bron: Henk Albers).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2013, 12:53:30
Citaat van: Collingwood op december 17, 2013, 12:49:47
Klopt, tegen NAC zal hij er (als het goed is) gewoon bij zijn. (Bron: Henk Albers).
Terecht, maar wel jammer voor morgen...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op december 17, 2013, 13:12:32
Als barto dan in de spits staat is dat wel zijn kans. Ben benieuwd.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2013, 13:41:40
Citaat van: Destroyer op december 17, 2013, 13:12:32
Als barto dan in de spits staat is dat wel zijn kans. Ben benieuwd.
Toch wel vreemd dat Barto nu weer boven Christovao staat in de rangorde. Er zal toch niet zo'n groot verschil in trainingsniveau zijn, het lijkt wat op uitproberen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op december 17, 2013, 14:06:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2013, 13:41:40
Toch wel vreemd dat Barto nu weer boven Christovao staat in de rangorde. Er zal toch niet zo'n groot verschil in trainingsniveau zijn, het lijkt wat op uitproberen.

Ik heb het idee dat het niet veel verschil maakt tussen die twee, dus zal het op details worden beslist. Wel heeft cristavao meer potentie...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op december 17, 2013, 14:17:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2013, 13:41:40
Toch wel vreemd dat Barto nu weer boven Christovao staat in de rangorde. Er zal toch niet zo'n groot verschil in trainingsniveau zijn, het lijkt wat op uitproberen.

Barto viel wel aardig in afgelopen zondag. Veel oog voor medespelers en won ieder kopduel zowat. Dus wat mij betreft verdiend die dit plekkie in de beker wel. Christovao zal voorlopig meer op de vleugel gebruikt worden vermoed ik....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pjotter op december 17, 2013, 17:28:30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2013, 13:41:40
Toch wel vreemd dat Barto nu weer boven Christovao staat in de rangorde. Er zal toch niet zo'n groot verschil in trainingsniveau zijn, het lijkt wat op uitproberen.
christo meer power/talent.Barto meer ervaren.Maar net wat je wil.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op december 17, 2013, 21:44:19
Citaat van: Scc01 op december 17, 2013, 09:19:47
Ik ben benieuwd hoeveel hij er in had geknalt als hij fatsoenlijke ballen van de flanken had gekregen. Ik denk dat er dan nog wel een paar extra in het netje hadden gelegen.
Dan had hij er zeker meer inliggen. Heeft bijna geen normaal bespeelbare bal gekregen, dat moet tweede seizoenshelft echt anders. En corners nou ook 's normaal nemen, wat een gekloot tegen Ajax. Zulke sterke koppers (Makrini, Leeuwin, Hemmen) en dan allerlei vreemde variaties bedenken en aantal laag ingeschoten corners..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op december 18, 2013, 09:11:26
Van brakel neemt nu vaak de corners.
dat was ritzmaijer en dat ging veel beter!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op december 18, 2013, 09:16:20
Citaat van: peter op december 18, 2013, 09:11:26
Van brakel neemt nu vaak de corners.
dat was ritzmaijer en dat ging veel beter!
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij ging dat tegen NEC anders best goed.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: richard op december 18, 2013, 09:42:18
Citaat van: dizzhead op december 17, 2013, 14:17:24
Barto viel wel aardig in afgelopen zondag. Veel oog voor medespelers en won ieder kopduel zowat. Dus wat mij betreft verdiend die dit plekkie in de beker wel. Christovao zal voorlopig meer op de vleugel gebruikt worden vermoed ik....

moisander en veltman 1 meter 45 ja dan win je wel duels he....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: papier op december 18, 2013, 18:59:35
Citaat van: richard op december 18, 2013, 09:42:18
moisander en veltman 1 meter 45 ja dan win je wel duels he....

1.83 en 1.84, Barto 1.85 dus dat valt allemaal wel mee, heeft gewoon prima ingevallen net als tegen Vitesse. Verder met Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 03, 2014, 13:53:19
Gaat misschien niet mee op trainingskamp. Wordt gewezen naar een blessure die slecht herstelt.

Bron: bos en alberts
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: scc-aaron op januari 03, 2014, 13:56:56
Citaat van: Lore op januari 03, 2014, 13:53:19
Gaat misschien niet mee op trainingskamp. Wordt gewezen naar een blessure die slecht herstelt.

Bron: bos en alberts

Slecht nieuws  :zucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op januari 03, 2014, 14:01:40
Moet die jongen niet eens onder het mes? Dit gaat nergens over op deze manier.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op januari 03, 2014, 14:04:05
mut ie toch juist wel mee ken ie aan zien herstel werken
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 03, 2014, 14:07:00
Het geeft in ieder geval nogmaals het belang van een extra spits aan!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sonnema op januari 03, 2014, 14:12:31
Citaat van: poelie-lwd op januari 03, 2014, 14:01:40
Moet die jongen niet eens onder het mes? Dit gaat nergens over op deze manier.

Dit roep ik al tijden, heeft irritatie aan de kniepees en heeft rotzooi in de knie waar hij last van krijgt. Dus moet hij zijn knie laten schoonmaken en ben je hem 4 tot 6 weken kwijt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op januari 03, 2014, 14:23:31
Verkopen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 03, 2014, 14:33:06
Citaat van: Galdiano op januari 03, 2014, 14:23:31
Verkopen!

Ik zeg niet dat het zo is, maar hoevaak is er in het verleden wel niet gezegd dat iemand geblesseerd was en dat het uiteindelijk om een transfer ging. In het geval van Hemmen is een blessure toch geloofwaardiger!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 03, 2014, 16:11:55
En.......Hemmen sluit toch aan bij trainingskamp!

Bron: albers en bos
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op januari 03, 2014, 16:32:21
Gelukkig maar. ...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op januari 03, 2014, 18:50:37
Ik zou me niet zo zorgen maken om een eventuele transfer van hemmen. Ik maak me eerder zorgen om die blessure.....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op januari 03, 2014, 19:13:18
Knie blessures gaan alleen weg met rust!
Hemmen wil altijd spelen, en moet afgeremd worden, anders is hij weken/maanden uitgeschakeld.
Eventueel vocht uit de knie halen en of de knie schoon schrapen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op januari 03, 2014, 21:03:55
Dan mag je wel een dijk van een spits halen. Plus de drie gewenste andere versterkingen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op januari 03, 2014, 23:38:54
Ik ken het fenomeen knie blessure. Ik weet ook hoe lastig getbis om eraf te komen .. Heeft mij meer dan een half jaar gekost. Maar ik mag hopen dat hij betere medische ondersteuning heeft...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op januari 04, 2014, 11:35:30
Scheelt al een heel stuk als hij niet iedere wedstrijd volle 90 minuten hoeft. Met goed alternatief kan je hem eerder rust geven of zelfs eens helemaal aan kant houden en evt inbrengen voor laatste 15 min. Druk op hem is nu echt te groot
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: FrancoLWD op januari 04, 2014, 13:42:04
Mooi een goed alternatief zoeken en Hemmen op de bank als pinchhitter, hij doet het geweldig maar zijn gezondheid moet niet op het spel komen te staan. Mooi even je rust pakken kerel en dan de laatste potjes nog even knallen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op januari 04, 2014, 14:16:13
Zolang Hemmen elke week speelt hoeven we ons niet druk te maken dacht ik!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op januari 04, 2014, 15:06:02
Citaat van: wiekie1969 op januari 04, 2014, 14:16:13
Zolang Hemmen elke week speelt hoeven we ons niet druk te maken dacht ik!
Dan moet je iets beter naar hem kijken in eindfase van de wedstrijden, maakt dan meestal niet een al te frisse indruk. We hebben hem eind van seizoen keihard nodig en als daarvoor nodig is dat hij nu iets vaker rust pakt dan moet dat. Wel prettig als je dan een waardig vervanger hebt, misschien in uitwedstrijden zelfs meer rendement als ze scherper kunnen counteren. Dan komt hij nl echt regelmatig meters te laat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: FrancoLWD op januari 04, 2014, 16:16:44
Club moet Hemmen in bescherming nemen, knie heeft rust nodig, als hij doorgaat zal je zien dat hij er straks minimaal een half jaar uitligt. Hij wil graag dus zal niet snel nee zeggen
Titel: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardia op januari 04, 2014, 16:21:18

Citaat van: FrancoLWD op januari 04, 2014, 16:16:44
Club moet Hemmen in bescherming nemen, knie heeft rust nodig, als hij doorgaat zal je zien dat hij er straks minimaal een half jaar uitligt. Hij wil graag dus zal niet snel nee zeggen

Denk ik ook. Het lichaam geeft een signaal af. Zometeen ligt ie er voor langere periode uit.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op januari 04, 2014, 16:27:45
Citaat van: Galdiano op januari 03, 2014, 19:13:18
Knie blessures gaan alleen weg met rust!
Hemmen wil altijd spelen, en moet afgeremd worden, anders is hij weken/maanden uitgeschakeld.
Eventueel vocht uit de knie halen en of de knie schoon schrapen.

Is dat zo?

Geloof mij maar, ik heb alles kapot gehad in mijn rechterknie, rust is vaak de verkeerde diagnose. Direct actie is een pre!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCC-J op januari 04, 2014, 16:32:03
Naast journalist, voetballer en toptrainer Zijn we ook allemaal dokter
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op januari 04, 2014, 17:01:35
Citaat van: SCC-J op januari 04, 2014, 16:32:03
Naast journalist, voetballer en toptrainer Zijn we ook allemaal dokter

Veelzijdigheid is een belangrijk gegeven als je serieus genomen wilt worden op dit forum.  :_spank
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 04, 2014, 17:19:03
Citaat van: poelie-lwd op januari 04, 2014, 16:27:45
Is dat zo?

Geloof mij maar, ik heb alles kapot gehad in mijn rechterknie, rust is vaak de verkeerde diagnose. Direct actie is een pre!

Bij mij een soortgelijk verhaal met mijn rechte knie. Rust was het advies, terwijl uiteindelijk meerdere operaties noodzakelijk waren!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op januari 04, 2014, 20:44:21
Citaat van: SCC-J op januari 04, 2014, 16:32:03
Naast journalist, voetballer en toptrainer Zijn we ook allemaal dokter
LOI medische wetenschappen  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op januari 05, 2014, 10:53:31
Citaat van: SCCRulez op januari 04, 2014, 20:44:21
LOI medische wetenschappen  :proost
Hooguit ervaringsdeskundigen :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Big Man op januari 05, 2014, 15:04:25
Om ook een duit in het zakje te doen! Met wat ik lees over zijn blessure kwam ik tot de volgende diagnose: "JumperKnee" Volgende info van internet gepikt!

Wat is een springersknie?

Tussen het scheenbeen (onderbeen) en de knieschijf zit de pees van de bovenbeenspier. Die pees houdt de knieschijf op zijn plaats.
Deze 'knieschijfpees' kan geïrriteerd raken. Meestal op de plek waar de pees vastzit aan de onderrand van de knieschijf.

Omdat deze blessure vaak ontstaat door springen noemen we het een 'springersknie'. In de sportwereld gebruikt men de Engelse term: jumpers knee.
Hoe ontstaat een springersknie?

De klachten ontstaan vooral tijdens sporten waarbij veel wordt gesprongen, zoals volleybal en basketbal. Door het vele springen raakt de pees aan de onderrand van de knieschijf overbelast.


Wat zijn de verschijnselen bij een springersknie?

Iemand met een springersknie heeft vaak pijn aan de voorkant van de knie. De pijn komt vooral na het sporten.

Drukken op de knieschijfpees, vlak onder de knieschijf, geeft pijn.

Het been strekken terwijl iemand het onderbeen tegenhoudt, geeft ook pijn.


Hoe gaat het verder bij een spingersknie?

Een springersknie gaat vrijwel altijd vanzelf over. Soms blijven de klachten maanden sluimeren.

Neem contact op met de huisarts als de klachten na vier tot zes weken nog niet zijn verminderd. Soms kan het nodig zijn om een aantal weken nog minder belastend te sporten of zelfs even te stoppen met sport. Als de klachten zijn verminderd, kunt u geleidelijk weer meer gaan sporten. Zorg ervoor dat u niet direct gaat springen als de spieren nog niet warm zijn. Eerst voorzichtig warmlopen en dan pas proberen of het springen weer gaat.
Oefenen kan helpen de conditie van uw spieren weer op te bouwen. De meeste sporters zijn gewend om te trainen en kunnen zelf prima werken aan hun conditie. Soms helpt het als een fysiotherapeut uitlegt hoe u moet oefenen en welke oefeningen het best zijn.


Wat zou bij Michiel de oorzaak zijn?????? Ik denk kunstgras!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: el haj op januari 05, 2014, 17:50:44
Citaat van: Scc01 op januari 03, 2014, 23:38:54
Ik ken het fenomeen knie blessure (...) ik mag hopen dat hij betere medische ondersteuning heeft...

Zei de medische staf hier niet dat Mboua nooit meer op enig niveau zou komen nav zijn knieblessure? Volgens mij speelt die jongen nog steeds professioneel voetbal.  :X
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op januari 05, 2014, 19:42:48
Citaat van: Big Man op januari 05, 2014, 15:04:25
Om ook een duit in het zakje te doen! Met wat ik lees over zijn blessure kwam ik tot de volgende diagnose: "JumperKnee" Volgende info van internet gepikt!

Wat is een springersknie?

Tussen het scheenbeen (onderbeen) en de knieschijf zit de pees van de bovenbeenspier. Die pees houdt de knieschijf op zijn plaats.
Deze 'knieschijfpees' kan geïrriteerd raken. Meestal op de plek waar de pees vastzit aan de onderrand van de knieschijf.

Omdat deze blessure vaak ontstaat door springen noemen we het een 'springersknie'. In de sportwereld gebruikt men de Engelse term: jumpers knee.
Hoe ontstaat een springersknie?

De klachten ontstaan vooral tijdens sporten waarbij veel wordt gesprongen, zoals volleybal en basketbal. Door het vele springen raakt de pees aan de onderrand van de knieschijf overbelast.


Wat zijn de verschijnselen bij een springersknie?

Iemand met een springersknie heeft vaak pijn aan de voorkant van de knie. De pijn komt vooral na het sporten.

Drukken op de knieschijfpees, vlak onder de knieschijf, geeft pijn.

Het been strekken terwijl iemand het onderbeen tegenhoudt, geeft ook pijn.


Hoe gaat het verder bij een spingersknie?

Een springersknie gaat vrijwel altijd vanzelf over. Soms blijven de klachten maanden sluimeren.

Neem contact op met de huisarts als de klachten na vier tot zes weken nog niet zijn verminderd. Soms kan het nodig zijn om een aantal weken nog minder belastend te sporten of zelfs even te stoppen met sport. Als de klachten zijn verminderd, kunt u geleidelijk weer meer gaan sporten. Zorg ervoor dat u niet direct gaat springen als de spieren nog niet warm zijn. Eerst voorzichtig warmlopen en dan pas proberen of het springen weer gaat.
Oefenen kan helpen de conditie van uw spieren weer op te bouwen. De meeste sporters zijn gewend om te trainen en kunnen zelf prima werken aan hun conditie. Soms helpt het als een fysiotherapeut uitlegt hoe u moet oefenen en welke oefeningen het best zijn.


Wat zou bij Michiel de oorzaak zijn?????? Ik denk kunstgras!

Grappig dat je jumpersknee noemt. Was ook de diagnose bij mij destijds.
Eerst fysio (aktief). Ondergaan. Ging niet weg. Heb toen shockwave terapie gehad en rust aansluitend. Weg was het.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op januari 13, 2014, 11:59:38

Blessure Hemmen mist eerste competitieduel na winterstop
Dwight Lodeweges weet in ieder geval één ding zeker: Hij moet spits Michiel Hemmen missen in het duel tegen Go Ahead Eagles. In de Leeuwarder Courant wordt gemeldt dat de aanvaller progressie boekt in zijn revalidatie, maar dat de eerste wedstrijd na de winterstop nog te vroeg voor hem is.

"We zijn met Michiel een iets ander traject ingegaan. Dat lijkt redelijk aan te slaan", legt Lodeweges uit. Hemmen werkt een apart programma af met medische experts van buitenaf. Of hij mee kan doen in de derby tegen SC Heerenveen is ook nog twijfelachtig.

Hemmen raakte geblesseerd aan zijn knie. Volgens eerdere berichten zou het gaan om wat irritatie aan de knie. De revalidatie duurde echter erg lang, waardoor Cambuur nu heeft besloten externe hulp in te schakelen.

bron http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/6739
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Drumfather SCC op januari 13, 2014, 12:02:15
Citaat van: 666 op januari 13, 2014, 11:59:38
Blessure Hemmen mist eerste competitieduel na winterstop
Dwight Lodeweges weet in ieder geval één ding zeker: Hij moet spits Michiel Hemmen missen in het duel tegen Go Ahead Eagles. In de Leeuwarder Courant wordt gemeldt dat de aanvaller progressie boekt in zijn revalidatie, maar dat de eerste wedstrijd na de winterstop nog te vroeg voor hem is.

"We zijn met Michiel een iets ander traject ingegaan. Dat lijkt redelijk aan te slaan", legt Lodeweges uit. Hemmen werkt een apart programma af met medische experts van buitenaf. Of hij mee kan doen in de derby tegen SC Heerenveen is ook nog twijfelachtig.

Hemmen raakte geblesseerd aan zijn knie. Volgens eerdere berichten zou het gaan om wat irritatie aan de knie. De revalidatie duurde echter erg lang, waardoor Cambuur nu heeft besloten externe hulp in te schakelen.

bron http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/6739

Beste kerel die in de spits bijna onmisbaar is, maar een man van glas  :zucht
Niet normaal hoe vaak hij wat heeft..
Nieuwe spits aub  :0=
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: YellowBlue op januari 13, 2014, 12:57:43
Hij heeft niet zozeer vaak iets. maar al heel lang dezelfde blessure. Hopelijk herstelt hij met externe medici nu wel volledig.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: KristCambuur op januari 20, 2014, 18:17:32
Al bijna weer fit?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op januari 20, 2014, 19:19:01
Citaat van: KristCambuur op januari 20, 2014, 18:17:32
Al bijna weer fit?

Iedere Cambuur speler is weer beter, als we tegen DKV moeten!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op januari 24, 2014, 15:16:03
Iemand enig idee of hij weer beetje fit is
of op de selectie/ bank zit?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op januari 24, 2014, 17:59:46
Ik mag hopen dat ze hem pas inzetten als hij volledig genezen is. Andera ben je hem zo weer een hele tijd kwijt
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op januari 24, 2014, 19:04:27
Citaat van: peter op januari 24, 2014, 15:16:03
Iemand enig idee of hij weer beetje fit is
of op de selectie/ bank zit?

zit wel bij de selectie hoor.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op januari 24, 2014, 20:18:23
Citaat van: Scc01 op januari 24, 2014, 17:59:46
Ik mag hopen dat ze hem pas inzetten als hij volledig genezen is. Andera ben je hem zo weer een hele tijd kwijt
Idd, geen risico's met 'm. De Barto's moeten het maar doen zondag!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 24, 2014, 21:29:14
geen risico ? gewoon voor de leeuwen als het moet .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op januari 25, 2014, 00:37:04
Citaat van: sunderland op januari 24, 2014, 21:29:14
geen risico ? gewoon voor de leeuwen als het moet .
:.. en rest van seizoen last van de knie. Ik ben er niet voor. Alleen laten invallen als hij er fysiek echt klaar voor is. Zijn 3 gretige spitsen fit, dus moet op te vangen zijn
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 25, 2014, 10:13:34
Citaat van: SCCRulez op januari 25, 2014, 00:37:04
  :.. en rest van seizoen last van de knie. Ik ben er niet voor. Alleen laten invallen als hij er fysiek echt klaar voor is. Zijn 3 gretige spitsen fit, dus moet op te vangen zijn
Nee Hemmen is niet op te vangen .Hij zou nog van waarde kunnen zijn als hij die bal doorkopt op Ogbeche
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op januari 25, 2014, 15:27:11
Citaat van: sunderland op januari 25, 2014, 10:13:34
Nee Hemmen is niet op te vangen .Hij zou nog van waarde kunnen zijn als hij die bal doorkopt op Ogbeche
Vanmorgen na 15 min alweer van veld af. Maakt topfitte indruk
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op januari 27, 2014, 10:53:10
Ik gooi hem er maar even in!

Hemmen of Ogbeche in de basis?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op januari 27, 2014, 10:55:23
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2014, 10:53:10
Ik gooi hem er maar even in!

Hemmen of Ogbeche in de basis?

Moeilijk, moeilijk. Het lijkt er in ieder geval op dat Hemmen serieuze concurrentie gaat krijgen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 27, 2014, 10:56:15
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2014, 10:53:10
Ik gooi hem er maar even in!

Hemmen of Ogbeche in de basis?

Wie had voor de winter gedacht dat je die vraag zou stellen! Beiden zijn tegoed voor de bank, maar Hemmen moet eerst maar eens rustig terug komen. Dus eerst Ogbeche, en dan na 70 minuten Hemmen!

Hield je trouwens ook je hart vast toen hij in de tweede helft het uitschreeuwde van de pijn?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2014, 10:56:46
Voordeel is nu, Hemmen kan echt goed herstellen van zijn blessure.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op januari 27, 2014, 10:57:50
Citaat van: Lore op januari 27, 2014, 10:56:15
Wie had voor de winter gedacht dat je die vraag zou stellen! Beiden zijn tegoed voor de bank, maar Hemmen moet eerst maar eens rustig terug komen. Dus eerst Ogbeche, en dan na 70 minuten Hemmen!

Hield je trouwens ook je hart vast toen hij in de tweede helft het uitschreeuwde van de pijn?

Ogbeche is van beton! Dus maakte me geen zorgen!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 27, 2014, 10:59:58
Citaat van: Bernardo op januari 27, 2014, 10:56:46
Voordeel is nu, Hemmen kan echt goed herstellen van zijn blessure.

Inderdaad, niet eerder weer inzetten dan dat hij weer honderd procent fit is! Misschien kan hij dan de rest van het seizoen blessurevrij blijven.

Verder zou je natuurlijk ook nog met Hemmen én Ogbeche kunnen spelen (Manu - Hemmen - Ogbeche). Lijkt ook vrij dodelijk.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: MP4L op januari 29, 2014, 16:30:57
Citaat van: Collingwood op januari 27, 2014, 10:59:58
Inderdaad, niet eerder weer inzetten dan dat hij weer honderd procent fit is! Misschien kan hij dan de rest van het seizoen blessurevrij blijven.

Verder zou je natuurlijk ook nog met Hemmen én Ogbeche kunnen spelen (Manu - Hemmen - Ogbeche). Lijkt ook vrij dodelijk.

Dat zou ik wel winnen zien.. Lijkt mij ook een mooie opstelling.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: S(CC)upporter op januari 29, 2014, 16:44:05
Ogbeche lijkt me wel een typische nummer 9, maar het een kans geven kan altijd! :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op januari 29, 2014, 16:57:07
Citaat van: Lore op januari 27, 2014, 10:56:15
Wie had voor de winter gedacht dat je die vraag zou stellen! Beiden zijn tegoed voor de bank, maar Hemmen moet eerst maar eens rustig terug komen. Dus eerst Ogbeche, en dan na 70 minuten Hemmen!
Lijkt mij een uitstekend voorstel en als Lukoki niet lekker speelt en Ogbeche is nog fit kunnen ze inderdaad ook proberen hoe hij het op rechts doet en dan spits laten overnemen door Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stille Genieter op januari 29, 2014, 18:14:44
                      Nienhuis
Droste    Leeuwin      Vd laan    Bijker


             Makrini.      Ritzmaier


Lukoki            Ogbeche.           Manu


                     Hemmen

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 29, 2014, 20:43:27
Citaat van: Stille Genieter op januari 29, 2014, 18:14:44
                      Nienhuis
Droste    Leeuwin      Vd laan    Bijker


             Makrini.      Ritzmaier


Lukoki            Ogbeche.           Manu


                     Hemmen
ja leuk als je moet .Als je zo speelt dan ben je de klos
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op januari 29, 2014, 21:14:55
dit is gewoon de beste en sterkste opstelling:

             Coremans
De vries    Boxel    Pereira  Dijksta

Van Brakel  Mulders   V Moorsel

Feldballe   Barto      De Graaf

Met dit elftal is handhaving een zekerheid  8P :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur058 op januari 29, 2014, 21:19:20
Citaat van: Stille Genieter op januari 29, 2014, 18:14:44
                      Nienhuis
Droste    Leeuwin      Vd laan    Bijker


             Makrini.      Ritzmaier


Lukoki            Ogbeche.           Manu


                     Hemmen
Waarom zouden we het hele systeem veranderen nu we weer goed voetballen?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stille Genieter op januari 29, 2014, 21:24:25
Zo spelen we toch elke wedstrijd.... Alleen onbeche op 10 in plaats van bakker/moorsel
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 29, 2014, 21:25:40
Citaat van: Stille Genieter op januari 29, 2014, 21:24:25
Zo spelen we toch elke wedstrijd.... Alleen onbeche op 10 in plaats van bakker/moorsel
ow
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stille Genieter op januari 29, 2014, 21:34:29
                      Nienhuis

Droste    Leeuwin.     Vd laan.   Bijker.         
                 
                      Makrini.     

            Ogbeche.     Ritzmaier

Lukoki                                    Manu
                     Hemmen




Zo dan, ritzmaier in een vrije rol op het middenveld en ogbeche lekker rondom hemmen laten spelen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op januari 30, 2014, 19:27:06
Paco voor Lukoki!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op januari 30, 2014, 21:19:19
Waarom met hemmen en ogbeche spelen en dus anders spelen?

Opstelling staat vast.

Nienhuis
Droste
Leeuwin
Vd laan
Bijker
Makrini
Ritzmaier
V moorsel/bakker of wellicht toch anco.
Lukoki
Ogbeche
Manu

Voorhoede is nu bloedlink met ontzettend veel snelheid.
Ik verwacht dat we ook nog wel punten pakken in uitwedstrijden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op januari 30, 2014, 22:00:35
Citaat van: AL op januari 30, 2014, 21:19:19
Waarom met hemmen en ogbeche spelen en dus anders spelen?

Opstelling staat vast.

Nienhuis
Droste
Leeuwin
Vd laan
Bijker
Makrini
Ritzmaier
V moorsel/bakker of wellicht toch anco.
Lukoki
Ogbeche
Manu

Voorhoede is nu bloedlink met ontzettend veel snelheid.
Ik verwacht dat we ook nog wel punten pakken in uitwedstrijden.
Hoe dan ook, geen Anco komende wedstrijden. Paco heeft goed gespeeld laatste wedstrijden. Als hij dan toch gehaald wordt eerst maar even bankzitten
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 30, 2014, 22:07:43
als hij komt zal hij eerder invallen voor de flank
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 30, 2014, 22:08:34
paco en bakker lopen hun het skompus en dat zie ik jansen niet doen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Ameland op februari 02, 2014, 17:55:09
Wat is deze man vreselijk uit vorm, Manu stak half het veld over en nog was ie er niet op tijd bij.
Na een sprint van 10 meter helemaal uitgeteld.
Dan zie ik liever Barto die maar blijft gaan want dit is geen gezicht.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 02, 2014, 18:21:47
Citaat van: Ameland op februari 02, 2014, 17:55:09
Wat is deze man vreselijk uit vorm, Manu stak half het veld over en nog was ie er niet op tijd bij.
Na een sprint van 10 meter helemaal uitgeteld.
Dan zie ik liever Barto die maar blijft gaan want dit is geen gezicht.

Jezus, hij is net terug van een lange blessure en dit is jouw welkom?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 18:37:19
Hemmen kan nog een paar dagen lekker trainen en wat ritme opbouwen en dan woensdag maar laten zien!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op februari 02, 2014, 18:55:20
Citaat van: Lore op februari 02, 2014, 18:21:47
Jezus, hij is net terug van een lange blessure en dit is jouw welkom?

Welkom bij cambuuronline  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2014, 18:56:17
Viel juist goed in naar mijn idee, niet van de bal te krijgen deze man! Hij is echt nog niet uit de basis gespeeld door Ogbeche.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 19:02:01
Citaat van: Collingwood op februari 02, 2014, 18:56:17
Viel juist goed in naar mijn idee, niet van de bal te krijgen deze man! Hij is echt nog niet uit de basis gespeeld door Ogbeche.

gewoon samen met ogbeche in de basis, en ogbeche dan voor lukoki :0=
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2014, 19:07:36
Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 19:02:01
gewoon samen met ogbeche in de basis, en ogbeche dan voor lukoki :0=

Ik ben voor!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 03, 2014, 19:26:30
Zal het toch eerst met invalbeurtjes moeten doen. Is lang nog niet fit. Evn aan conditie werken!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:45:09
Kalm blijven jongen, je pakt je goaltjes vanzelf wel weer mee :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 04, 2014, 23:46:02
Citaat van: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:45:09
Kalm blijven jongen, je pakt je goaltjes vanzelf wel weer mee :thumbsup

Hij maakt dr nog wel minimaal 5  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op februari 05, 2014, 09:54:54
Citaat van: Leovardiascc op februari 04, 2014, 23:46:02
Hij maakt dr nog wel minimaal 5  |:)
vanavond mooi invallen laatste halfuur
voor lukoki en de 4-1 binnenschieten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 05, 2014, 15:52:39
Citaat van: peter op februari 05, 2014, 09:54:54
vanavond mooi invallen laatste halfuur
voor lukoki en de 4-1 binnenschieten.

ik ben voor  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 16:02:24
Citaat van: peter op februari 05, 2014, 09:54:54
vanavond mooi invallen laatste halfuur
voor lukoki en de 4-1 binnenschieten.

Mooi he, dat Lukoki een publiekswissel krijgt na zijn briljante hattrick!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op februari 05, 2014, 21:40:09
Zag duidelijk dat hij nog niet fit was.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 05, 2014, 21:42:16
Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 16:02:24
Mooi he, dat Lukoki een publiekswissel krijgt na zijn briljante hattrick!

;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 21:49:13
Citaat van: Leovardiascc op februari 05, 2014, 21:42:16
;(

Ja die wissel hadden wij goed gezien. Die hattrick alleen niet!  ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 21:55:26
Hemmen zat vandaag totaal niet in de wedstrijd helaas. Paar goede acties, ook slordig balverlies. Voor deze wedstrijd heb je een snelle spits nodig, Hemmen kon het tempo totaal niet bijhouden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op februari 05, 2014, 21:58:28
Volgens Lodeweges kon hij eigenlijk maar twintig à dertig minuten spelen, dus ik vind het niet vreemd dat het er allemaal nog niet zo flitsend uit ziet.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 21:59:41
Citaat van: Collingwood op februari 05, 2014, 21:58:28
Volgens Lodeweges kon hij eigenlijk maar twintig à dertig minuten spelen, dus ik vind het niet vreemd dat het er allemaal nog niet zo flitsend uit ziet.

Dan had ik Manu in de punt gezet en Schepers op de buiten.
Zo loop je het risico beide spitsen kwijt te raken :(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 22:03:17
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 21:59:41
Dan had ik Manu in de punt gezet en Schepers op de buiten.
Zo loop je het risico beide spitsen kwijt te raken :(

Als Hemmen niet fit genoeg is om 70 minuten te spelen snap ik niet dat Lodeweges voor deze wissel gekozen heeft. Dan had je beter met Manu in de punt van de aanval kunnen gaan spelen en zoals je aangeeft Schepers op links. Denk dat daar meer dreiging vanuit gekomen was. Je kon duidelijk zien dat Michiel er nog niet klaar voor was, conclusie een onverantwoorde beslissing.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op februari 06, 2014, 00:27:42
Klasse pot man, jammer dat je alleen vuurpijlen krijgt. Groot vertrouwen in jou, rustig blijven dan komen de goaltjes wel weer. Hulde!!! _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op februari 06, 2014, 00:28:28
Citaat van: sccvl op februari 05, 2014, 21:55:26
Hemmen zat vandaag totaal niet in de wedstrijd helaas. Paar goede acties, ook slordig balverlies. Voor deze wedstrijd heb je een snelle spits nodig, Hemmen kon het tempo totaal niet bijhouden.


:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: theben op februari 06, 2014, 00:44:08
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 21:59:41
Dan had ik Manu in de punt gezet en Schepers op de buiten.
Zo loop je het risico beide spitsen kwijt te raken :(


Kijk iemand die het snapt ....barto en christavao op tribune fit en hemmen op de bank niet fit ?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2014, 09:17:27
Met Christovao had je iemand gehad die oorlog kon voeren voorin. Rekik en Bruma waren nu al in Paniek. Van Moorsel erachter en je had gewoon gewonnen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op februari 06, 2014, 12:17:10
Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 09:17:27
Met Christovao had je iemand gehad die oorlog kon voeren voorin. Rekik en Bruma waren nu al in Paniek. Van Moorsel erachter en je had gewoon gewonnen.

Ik heb je vaker gehoord over Christovao en ik ben het eerlijk gezegd helemaal met je eens. Het is een ruwe diamant. Een krachtmans. Soms wat onbeholpen, maar sterk als een paard. En als je weet dat Ogbeche uitvalt na 20 minuten is het onbegrijpelijk dat je terug moet vallen op Hemmen, waarbij het lang niet verantwoord is om hem 70 minuten te laten spelen. Snap er niets van. Als er iemand met potentie is, is het Christavao wel.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Montana op februari 06, 2014, 12:26:20
Citaat van: wiekie1969 op februari 06, 2014, 00:27:42
Klasse pot man, jammer dat je alleen vuurpijlen krijgt. Groot vertrouwen in jou, rustig blijven dan komen de goaltjes wel weer. Hulde!!! _O_

Meneer Hemmen moet niet vergeten te springen bij kopduels.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op februari 06, 2014, 12:32:42
Citaat van: Montana op februari 06, 2014, 12:26:20
Meneer Hemmen moet niet vergeten te springen bij kopduels.

En nog wint ie ze
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DR888SCC op februari 06, 2014, 13:09:18
Klasse speler hoor die Hemmen, zelfs als hij niet (helemaal) fit is. Is beter dan Barto en Cristovao bijelkaar. Gaat de komende wedstrijden nog voldoende belangrijke doelpunten maken voor ons.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Robinho op februari 06, 2014, 17:00:12
Klasse? Welke klasse. Te licht bevonden en tevens te weinig snelheid ! Met deze man in de spits gaan we het niet redden. Evenals Bartho ......
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 12e man op februari 06, 2014, 17:01:34
Citaat van: Robinho op februari 06, 2014, 17:00:12
Klasse? Welke klasse. Te licht bevonden en tevens te weinig snelheid ! Met deze man in de spits gaan we het niet redden. Evenals Bartho ......

:O  Wie zou je hier dan willen zien...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 17:02:01
Straks beweer je zelfs dat Leeuwin te licht is.. Snelheid, ok. Voor de rest allemaal dorpsontlasting.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2014, 17:05:36
Citaat van: Robinho op februari 06, 2014, 17:00:12
Klasse? Welke klasse. Te licht bevonden en tevens te weinig snelheid ! Met deze man in de spits gaan we het niet redden. Evenals Bartho ......

Ogbeche?  8P

Of bedoel je BaRTO zonder H!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goutum op februari 06, 2014, 17:07:35
Citaat van: brambo3004 op februari 06, 2014, 12:17:10
Ik heb je vaker gehoord over Christovao en ik ben het eerlijk gezegd helemaal met je eens. Het is een ruwe diamant. Een krachtmans. Soms wat onbeholpen, maar sterk als een paard. En als je weet dat Ogbeche uitvalt na 20 minuten is het onbegrijpelijk dat je terug moet vallen op Hemmen, waarbij het lang niet verantwoord is om hem 70 minuten te laten spelen. Snap er niets van. Als er iemand met potentie is, is het Christavao wel.

Dat hij op de tribune zit zegt voldoende over Christovao toch??
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 06, 2014, 17:10:23
Citaat van: Robinho op februari 06, 2014, 17:00:12
Klasse? Welke klasse. Te licht bevonden en tevens te weinig snelheid ! Met deze man in de spits gaan we het niet redden. Evenals Bartho ......

Huh? Feitelijk heeft hij op dit moment meer bewezen bij Cambuur dan Ogbeche!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op februari 06, 2014, 17:12:38
Citaat van: Goutum op februari 06, 2014, 17:07:35
Dat hij op de tribune zit zegt voldoende over Christovao toch??

Of over de TS. Dat ze het niet in hem zien zitten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 06, 2014, 17:30:10
Hemmen te licht?


:_schater  Hans Teeuwen is er niks bij  :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 06, 2014, 18:56:18
Citaat van: Goutum op februari 06, 2014, 17:07:35
Dat hij op de tribune zit zegt voldoende over Christovao toch??

Oneens, deze jongen heeft vertrouwen nodig.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 06, 2014, 19:32:40
Als Hemmen fit is kun je hem gebruiken in wedstrijden tegen ploegen uit het rechter rijtje. Je komt dan geregeld in de zestien. Tegen betere tegenstanders die ons de wil op leggen zou ik kiezen voor een spits met meer snelheid, lees Obeche/Manu. Gisteren was hij duidelijk niet fit, te traag, geen beweging, slechte passing etc.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 06, 2014, 19:40:01
Citaat van: Harry L. op februari 06, 2014, 19:32:40
Als Hemmen fit is kun je hem gebruiken in wedstrijden tegen ploegen uit het rechter rijtje. Je komt dan geregeld in de zestien. Tegen betere tegenstanders die ons de wil op leggen zou ik kiezen voor een spits met meer snelheid, lees Obeche/Manu. Gisteren was hij duidelijk niet fit, te traag, geen beweging, slechte passing etc.

ja maar dat mensen hem te licht noemen is niet best, hij is onze topscoorder en ''bewezen'' de effectiefste spits van de ere!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Robinho op februari 07, 2014, 18:00:36
Begrijp dat hij weer niet fit is en zijn inzet voor zondag twijfelachtig is

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 18:17:48
Citaat van: Robinho op februari 07, 2014, 18:00:36
Begrijp dat hij weer niet fit is en zijn inzet voor zondag twijfelachtig is

Wat ik begreep is dat de 70min van PSV nog te veel was voor Hemmen en dat ze daarom zijn reactie moesten afwachten. Vind dat wel erg riskant van Lodeweges, zet hem er dan ook niet zo lang in.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 07, 2014, 18:22:15
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 18:17:48
Wat ik begreep is dat de 70min van PSV nog te veel was voor Hemmen en dat ze daarom zijn reactie moesten afwachten. Vind dat wel erg riskant van Lodeweges, zet hem er dan ook niet zo lang in.

De enige optie die hij had was schepers, daar had hij voor moeten kiezen, samen met lukoki en manu
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 18:24:51
Citaat van: Harry L. op februari 07, 2014, 18:22:15
De enige optie die hij had was schepers, daar had hij voor moeten kiezen, samen met lukoki en manu

Eens, een risico lopen met je tweede spits, terwijl de eerste (na het oog) ernstig geblesseerd van het veld gaat vind ik niet handig.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 07, 2014, 18:38:06
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 18:24:51
Eens, een risico lopen met je tweede spits, terwijl de eerste (na het oog) ernstig geblesseerd van het veld gaat vind ik niet handig.

Klopt helemaal, het risico met Hemmen is te groot, dan is het leed helemaal niet meer te overzien.
Titel: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardia op februari 07, 2014, 18:54:39

Citaat van: Harry L. op februari 07, 2014, 18:38:06
Klopt helemaal, het risico met Hemmen is te groot, dan is het leed helemaal niet meer te overzien.

Helemaal mee eens. Komt bij dat Manu in kleine ruimte behendiger is dat Hemmen, iets wat we tegen rekik en bruma wel konden gebruiken aangezien dat beide grote sterke maar tevens statische verdedigers zijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 18:59:28
Citaat van: Harry L. op februari 07, 2014, 18:38:06
Klopt helemaal, het risico met Hemmen is te groot, dan is het leed helemaal niet meer te overzien.

Natuurlijk heel apart dat ze extra zekerheid inbouwen voor zijn herstel in de winterstop en hem nu eigenlijk net te vroeg hebben gebracht.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: legeips op februari 07, 2014, 22:14:40
Hemmen is een prima spits. Maar helaas zo blessure gevoelig.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op februari 07, 2014, 22:18:48
Citaat van: legeips op februari 07, 2014, 22:14:40
Hemmen is een prima spits. Maar helaas zo blessure gevoelig.

Dat is de reden dat hij bij ons speelt, anders voetbalde hij wel bij Feyenoord of zo.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goutum op februari 08, 2014, 11:17:37
Mag hopen dat Hemmen start, Barto als zijn vervanger op de bank. Manu vanaf zijn vertrouwde linksvoor positie, die moet je niet centraal zetten. Op rechts zal Lukoki wel starten, maar verwacht dat Bob al snel mag gaan warm lopen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 08, 2014, 12:54:28
Citaat van: Goutum op februari 08, 2014, 11:17:37
Mag hopen dat Hemmen start, Barto als zijn vervanger op de bank. Manu vanaf zijn vertrouwde linksvoor positie, die moet je niet centraal zetten. Op rechts zal Lukoki wel starten, maar verwacht dat Bob al snel mag gaan warm lopen.

of lukoki speelt de sterren van de hemel  :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 08, 2014, 14:37:51
Hemmen fit voor duel met Heracles http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/9637  #CAMBUUR #herCAM
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: legeips op februari 08, 2014, 23:52:13
Citaat van: Goutum op februari 08, 2014, 11:17:37
Mag hopen dat Hemmen start, Barto als zijn vervanger op de bank. Manu vanaf zijn vertrouwde linksvoor positie, die moet je niet centraal zetten. Op rechts zal Lukoki wel starten, maar verwacht dat Bob al snel mag gaan warm lopen.

Yess... Barto op de bank.. Lekker laten zitten die man.. :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goutum op februari 09, 2014, 09:43:18
Citaat van: legeips op februari 08, 2014, 23:52:13
Yess... Barto op de bank.. Lekker laten zitten die man.. :thumbsup

Zijn we het ook een keer met elkaar eens.  ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op februari 09, 2014, 10:54:01
Citaat van: legeips op februari 08, 2014, 23:52:13
Yess... Barto op de bank.. Lekker laten zitten die man.. :thumbsup
Wat mij opvalt is dat het steeds respectlozer wordt over eigen spelers. Doe er zelf ook aan mee bij Lukoki bv. Maar zou wel tijd worden dat het weer positiever wordt. Kijk toch eens wat onze spelers tussen nu en een jaar geleden hebben gepresteerd ( ja, ook Barto). Dit had een jaar geleden niemand durven dromen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Eewal op februari 09, 2014, 10:56:41
Citaat van: zeewolde op februari 09, 2014, 10:54:01
Wat mij opvalt is dat het steeds respectlozer wordt over eigen spelers. Doe er zelf ook aan mee bij Lukoki bv. Maar zou wel tijd worden dat het weer positiever wordt. Kijk toch eens wat onze spelers tussen nu en een jaar geleden hebben gepresteerd ( ja, ook Barto). Dit had een jaar geleden niemand durven dromen!

Betere wereld begint bij jezelf he :)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2014, 11:48:37
Citaat van: zeewolde op februari 09, 2014, 10:54:01
Wat mij opvalt is dat het steeds respectlozer wordt over eigen spelers. Doe er zelf ook aan mee bij Lukoki bv. Maar zou wel tijd worden dat het weer positiever wordt.

Ik vind iedereen heeeeeeel goed bij Cambuur, zelfs sjok sjok en run run

Verzondern vanuit Ceska Republika
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2014, 12:08:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2014, 11:48:37
Ik vind iedereen heeeeeeel goed bij Cambuur, zelfs sjok sjok en run run

Verzondern vanuit Ceska Republika
:_schater


Verzonden vanuit mijn kartonnen doos
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ForzaCambuur1 op februari 09, 2014, 13:19:23
Rijp voor een wissel. Geen beweging, geen dreiging, verliest alle duels (als hij deze al aangaat), niet mee in de counters. Dan maar Barto, die gaat tenminste nog eens een duel aan en werkt hard.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op februari 09, 2014, 13:26:36
Sjok sjok mulders?
neeeeee.....sjok sjok hemmen.
niet best..!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op februari 09, 2014, 14:49:33
Ik vraag me af, is hij wel fit?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op februari 09, 2014, 15:06:09
Eerst maar fit worden. Voorlopig niet opstellen. Zowel tegen psv als vandaag speel je met een man minder!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op februari 09, 2014, 15:07:04
Was niet best jongen....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 09, 2014, 15:20:49
Citaat van: AL op februari 09, 2014, 15:06:09
Eerst maar fit worden. Voorlopig niet opstellen. Zowel tegen psv als vandaag speel je met een man minder!
2 man minder
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op februari 09, 2014, 15:23:02
Citaat van: peter op februari 09, 2014, 15:07:04
Was niet best jongen....

Onzichtbaar, we speelden met tien man
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: mario op februari 09, 2014, 15:24:53
Citaat van: sunderland op februari 09, 2014, 15:20:49
2 man minder

Wie was die 2e?
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op februari 09, 2014, 15:28:34
Citaat van: mario op februari 09, 2014, 15:24:53
Wie was die 2e?

:_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 09, 2014, 16:59:08
Wat een lamlul, blijf dan gewoon thuis
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 09, 2014, 17:11:25
Citaat van: Harry L. op februari 09, 2014, 16:59:08
Wat een lamlul, blijf dan gewoon thuis

Wat een lamlul, zeg dan niets
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 09, 2014, 17:20:06
Citaat van: Lore op februari 09, 2014, 17:11:25
Wat een lamlul, zeg dan niets

Is eigenlijk het enige wat in me op komt na zo'n wanprestatie. Het kan best eens zijn dat het niet wil. Maar dan moet je vechten, sleuren, juiste positie kiezen etc. etc. Maar onze "held" viel alleen maar op door zijn lamlendigheid. Je moet je ogen uit je kop schamen als je tegen degradatie vecht. Ik hoop hem de komende weken dan ook niet meer binnen de lijnen te zien. Hij komt fysyk en voetbaltechnisch te kort voor dit nivo.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op februari 09, 2014, 17:26:09
Geen zin meer ofzo? Of de concurrentie van b niet leuk?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 09, 2014, 17:26:44
Citaat van: Harry L. op februari 09, 2014, 17:20:06
Is eigenlijk het enige wat in me op komt na zo'n wanprestatie. Het kan best eens zijn dat het niet wil. Maar dan moet je vechten, sleuren, juiste positie kiezen etc. etc. Maar onze "held" viel alleen maar op door zijn lamlendigheid. Je moet je ogen uit je kop schamen als je tegen degradatie vecht. Ik hoop hem de komende weken dan ook niet meer binnen de lijnen te zien. Hij komt fysyk en voetbaltechnisch te kort voor dit nivo.

Hij is net terug van een vervelende blessure en heeft gewoon tijd nodig. Het lijkt dan dat hij zich niet inzet, maar hij is gewoon elke keer te laat. De enige manier om dit te verbeteren is door hem minuten te laten maken.

Ik ben niet met je eens dat hij voetbaltechnisch te kort komt, maar dat fysieke zou zeker kunnen kloppen. Hij is te vaak geblesseerd. Ik hoop dat hij op tijd weer echt wedstrijdfit wordt, want wij hebben in mijn ogen weinig alternatieven.

Manu in de punt zou kunnen, dan zou scheepers op de buiten moeten en moet je dus ook Lukoki laten staan. Barto is in mijn ogen gewoon echt niet geschikt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Robinho op februari 09, 2014, 17:32:21
Zo weinig spitsen en dan ook nog van dit kaliber, om te
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 09, 2014, 17:41:58
Citaat van: Robinho op februari 09, 2014, 17:32:21
Zo weinig spitsen en dan ook nog van dit kaliber, om te

Huh? Wij hebben drie spitsen, vier als je christavao mee telt! Hemmen en Ogbeche zouden het niveau toch aan moeten kunnen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 09, 2014, 17:52:18
Tjongejonge, wat een gezeur. Ja hij speelde niet goed, maar om hem nou meteen tot de grond toe af te branden. Misschien ook zondag a.s. maar meteen massaal uitfluiten? Laten we hem nou steunen ipv neer te sabelen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 09, 2014, 17:55:18
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 09, 2014, 17:52:18
Tjongejonge, wat een gezeur. Ja hij speelde niet goed, maar om hem nou meteen tot de grond toe af te branden. Misschien ook zondag a.s. maar meteen massaal uitfluiten? Laten we hem nou steunen ipv neer te sabelen.

Dat slecht spelen kan gebeuren. 0,0% inzet mag niet gebeuren en dus is het terecht dat hij afgebrand wordt. Als het een trend wordt om als een kip zonder kop wat rond te lopen dan kunnen ze mij ook wel opstellen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: kgscc op februari 09, 2014, 18:04:52
De commentator gaf aan dat hij zelf vroeg om een wissel, meende ik. Dus toch niet fit?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2014, 18:13:43
Citaat van: Harry L. op februari 09, 2014, 17:55:18
Dat slecht spelen kan gebeuren. 0,0% inzet mag niet gebeuren en dus is het terecht dat hij afgebrand wordt. Als het een trend wordt om als een kip zonder kop wat rond te lopen dan kunnen ze mij ook wel opstellen
Als hij woensdag amper fit genoeg was voor 20-30 minuten dan zal het nu niet veel meer zijn geweest.
Ik weet niet wat jullie van Hem(men) verwachten, maar wonderen hoef je momenteel niet van hem te verwachten. En dat kan nog wel even duren, pas al hij weer topfit is.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op februari 09, 2014, 19:10:04
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2014, 18:13:43
Als hij woensdag amper fit genoeg was voor 20-30 minuten dan zal het nu niet veel meer zijn geweest.
Ik weet niet wat jullie van Hem(men) verwachten, maar wonderen hoef je momenteel niet van hem te verwachten. En dat kan nog wel even duren, pas al hij weer topfit is.

Dan moet je hem niet opstellen!
Wat hij vandaag en tegen PSV liet zien kan echt niet.
Totaal geen inzet, alle ballen inleveren en loopt er als een kip zonder kop bij.
Dan 100X liever een fitte Barto, die tenminste nog keihard werkt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2014, 19:26:10
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2014, 18:13:43
Ik weet niet wat jullie van Hem(men) verwachten, maar wonderen hoef je momenteel niet van hem te verwachten. En dat kan nog wel even duren, pas al hij weer topfit is.

Mooi dan gaan we vanaf Ajax uit wonderen van hem(men) verwachten _O_
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2014, 19:37:31
Citaat van: AL op februari 09, 2014, 19:10:04
Dan moet je hem niet opstellen!
Wat hij vandaag en tegen PSV liet zien kan echt niet.
Totaal geen inzet, alle ballen inleveren en loopt er als een kip zonder kop bij.
Dan 100X liever een fitte Barto, die tenminste nog keihard werkt.
Daarvoor moet je bij de TS zijn. Inzet viel nog wel wat mee, maar scherpte is er totaal niet
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur058 op februari 09, 2014, 19:37:59
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2014, 19:37:31
Daarvoor moet je bij de TS zijn. Inzet viel nog wel wat mee, maar scherpte is er totaal niet
net als op het forum
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2014, 19:40:41
Wat heb ik nu weer  gemist?


Verstuurd met mijn Philips Fizz
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op februari 09, 2014, 20:12:52
Tegen Olle maar weer Hemmenmania! Is direct iedereen hier weer lyrische en kunnen we absoluut niet zonder hem.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op februari 10, 2014, 07:12:19
Hemmen was absoluut niet fit en had niet opgesteld moeten worden aldus de HAH.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op februari 10, 2014, 07:19:08
Citaat van: poelie-lwd op februari 10, 2014, 07:12:19
Hemmen was absoluut niet fit en had niet opgesteld moeten worden aldus de HAH.

Als Ritzmaier die bal gewoon afgeeft, maakt Hemmen z'n 8e en hebben we het hier niet eens over.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Montana op februari 10, 2014, 11:24:07
Citaat van: poelie-lwd op februari 10, 2014, 07:12:19
Hemmen was absoluut niet fit en had niet opgesteld moeten worden aldus de HAH.

Kan me niet voorstellen dat onze TS Hemmen op gaat stellen als het eigenlijk onverantwoord is.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op februari 10, 2014, 12:03:33
Dont shoot the messenger. Je hebt het zelf ook gelezen me dunkt  ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: MP4L op februari 10, 2014, 13:27:39
Ik heb mij echt zitten ergeren aan Hemmen. Ik weet dat hij niet fit was en had eigenlijk niet opgesteld moeten worden. Maar proberen deed hij ook niet. Liep heel lui over het veld. Op momenten dat hij moest rennen keek hij om zich heen en deed niks. liep 90% van de tijd verkeerd. kleine paasjes van 3 meter werden te zacht gespeeld.

Ik weet dat Hemmen veel maar dan ook VEEL beter kan. Ik vind zolang Hemmen niet volledig fit is niet meer opstellen. 
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 10, 2014, 19:48:42
niet fit = niet spelen.
Er waren momenten dat meneer nog ergens op het middenveld naar lucht aan het happen was terwijl het spel al richting 16 meter tegenstander liep. Daar komt nog eens bij dat je geen zak aan twee snelle buitens hebt die counteren als er een slak achteraan sjokt met een verrekte motivatiespier.....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ForzaCambuur1 op februari 10, 2014, 19:53:38
Hoezo blijft de TS een niet fitte Hemmen opstellen?

Als hij geen 100% is voegt hij niks extra's toe ten opzichte van Barto.

Daarnaast blijf je op deze manier maar door sukkelen doordat hij nooit echt helemaal hersteld. Het verschil met het begin van het seizoen waarin hij wel fit was is echt gigantisch groot.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 10, 2014, 19:58:43
erger nog waarom laat je hem dan ook nog 70 minuten staan........ Het inbrengen van Barto was veel te laat, we kwamen in die fase al een tijdje niet meer aan voetballen toe
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op februari 10, 2014, 20:19:07
SC Cambuur leek in Bartholomew Ogbeche een nieuwe smaakmaker te hebben gevonden voor de spitspositie. Een hamstringblessure heeft de Nigeriaan echter voor minimaal vier weken buitenspel gezet. Daardoor is de hoop in Leeuwarden nu gevestigd op Michiel Hemmen.

Ogbeche debuteerde eind januari in de beladen thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen (3-1). Hij maakte de tweede treffer en leverde twee keer een assist af. Een week later verdiende hij een strafschop in de verloren uitwedstrijd bij FC Twente, maar enkele dagen later stokte het enthousiasme. Thuis tegen PSV raakte de Afrikaanse spits geblesseerd.

Hemmen schoof omhoog binnen de pikorde van Cambuur. Op bezoek bij Heracles Almelo (1-1) moest hij na 67 minuten eveneens naar de kant. "Hij gaf het in de rust al aan", vertelde trainer Dwight Lodeweges aan weekblad Voetbal International. "Zijn knie houdt het nog aardig, maar Michiel heeft nu ook last van zijn rug gekregen."

Lodeweges kent de oorzaak van het blessureleed. "Dat heeft gewoon te maken met het feit dat hij niet echt wedstrijdfit is. Maar hij doet het allemaal voor het clupje. Michiel brengt in een wedstrijd wat hij kan en na ongeveer een uur moet hij eraf."

Onbegrijpelijk dat ie dan toch speelt!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 10, 2014, 20:24:50
Wat heb je dan een rare kijk op de wedstrijd. Hij geeft het zelf al aan en je laat hem rustig nog even 25 minuten met pijn voetballen. Aan de andere kan wist de ts van Heracles meteen dat het met Bruns niet liep en wisselde hem in de rust al.

Echt ongelofelijk......
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 10, 2014, 20:37:50
rugblessure kan dr ook nog wel bij  ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 10, 2014, 20:39:22
Citaat van: Leovardiascc op februari 10, 2014, 20:37:50
rugblessure kan dr ook nog wel bij  ;(

Kortom hij kan het fysiek niet aan
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 10, 2014, 21:15:50
Citaat van: Scc01 op februari 10, 2014, 20:24:50
Wat heb je dan een rare kijk op de wedstrijd. Hij geeft het zelf al aan en je laat hem rustig nog even 25 minuten met pijn voetballen. Aan de andere kan wist de ts van Heracles meteen dat het met Bruns niet liep en wisselde hem in de rust al.

Echt ongelofelijk......
omdat hij ook weet dat hij op 50% beter is dan de rest
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 10, 2014, 21:17:58
Citaat van: Harry L. op februari 10, 2014, 20:39:22
Kortom hij kan het fysiek niet aan
Als hij er niet was geweest hadden wij voor de winterstop niet zulke goede wedst gespeeld .Iedereen kon zien dat wij met hem veel beter waren dan met een ander voorin . Fysiek heeft hij zijn bouw niet mee
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 21:50:52
Citaat van: sunderland op februari 10, 2014, 21:17:58
Als hij er niet was geweest hadden wij voor de winterstop niet zulke goede wedst gespeeld .Iedereen kon zien dat wij met hem veel beter waren dan met een ander voorin . Fysiek heeft hij zijn bouw niet mee

Hij is zo ongelofelijk belangrijk voor ons, dat je als TS geen roofbouw op hem mag plegen en dat hebben ze wel gedaan. Als hij nu ook nog andere blessures erbij krijgt (wat heel normaal is voor spelers die te vroeg beginnen en daardoor gaan compenseren) dan zijn we nog verder van huis. Dan hadden ze veel beter een alternatieve opstelling (Schepers-Manu-Lukoki of Manu-Barto-Lukoki/Schepers) moeten kiezen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 10, 2014, 22:00:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 21:50:52
Hij is zo ongelofelijk belangrijk voor ons, dat je als TS geen roofbouw op hem mag plegen en dat hebben ze wel gedaan. Als hij nu ook nog andere blessures erbij krijgt (wat heel normaal is voor spelers die te vroeg beginnen en daardoor gaan compenseren) dan zijn we nog verder van huis. Dan hadden ze veel beter een alternatieve opstelling (Schepers-Manu-Lukoki of Manu-Barto-Lukoki/Schepers) moeten kiezen.

Helemaal mee eens!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op februari 10, 2014, 22:04:04
Is christovao afgeschreven?
Waarom geen aanval manu-christovao-lukoki?
Redelijk snelle aanval dan in elk geval.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 10, 2014, 22:06:48
Citaat van: zeewolde op februari 10, 2014, 22:04:04
Is christovao afgeschreven?
Waarom geen aanval manu-christovao-lukoki?
Redelijk snelle aanval dan in elk geval.

Hmm , voor mij is Christavao nog niet de man voor de spits. Hij heeft potentie, maar moet nog wel war stappen maken. Ik had liever dat hij was verhuurd in de winter!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goudvinger op februari 10, 2014, 22:06:56
Als Hemmen niet had gespeeld en we hadden verloren, dan was hier evengoed gezeik geweest.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op februari 10, 2014, 22:19:56
Citaat van: Goudvinger op februari 10, 2014, 22:06:56
Als Hemmen niet had gespeeld en we hadden verloren, dan was hier evengoed gezeik geweest.
:y mooi he deze club.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op februari 10, 2014, 22:39:41
Citaat van: Goudvinger op februari 10, 2014, 22:06:56
Als Hemmen niet had gespeeld en we hadden verloren, dan was hier evengoed gezeik geweest.

Volgens mij pakt Hemmen nu beter z'n momenten om toe te kunnen slaan. (luistert mogelijk beter naar zijn lichaam ipv roofbouw te plegen nu hij nog niet 100% fit is)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Clint op februari 11, 2014, 07:54:05
Citaat van: Lore op februari 10, 2014, 22:06:48
Hmm , voor mij is Christavao nog niet de man voor de spits. Hij heeft potentie, maar moet nog wel war stappen maken. Ik had liever dat hij was verhuurd in de winter!

Ik weet het niet. Ik vind de man heel onvoorspelbaar op bepaalde momenten. Ook voor de tegenstander. Maar hij is sterk in de lucht, snel. Ik denk dat hij er wel kan komen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 11, 2014, 08:37:56
Citaat van: clint op februari 11, 2014, 07:54:05
Ik weet het niet. Ik vind de man heel onvoorspelbaar op bepaalde momenten. Ook voor de tegenstander. Maar hij is sterk in de lucht, snel. Ik denk dat hij er wel kan komen.
Christovao hoort gewoon hoger in de pikorde te staan dan Barto!
Christovao is snel en sterk aan de bal, en kan een bal bij zich houden.
Barto is te licht, tegen eagles kan het nog net, maar alles daarboven komt Barto zwaar te kort!
Tegen Nac in de beker speelde Christovao een berepartij, alles was voor hem!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op februari 11, 2014, 08:41:37
Citaat van: Galdiano op februari 11, 2014, 08:37:56
Christovao hoort gewoon hoger in de pikorde te staan dan Barto!
Christovao is snel en sterk aan de bal, en kan een bal bij zich houden.
Barto is te licht, tegen eagles kan het nog net, maar alles daarboven komt Barto zwaar te kort!
Tegen Nac in de beker speelde Christovao een berepartij, alles was voor hem!

Je hebt gelijk. Bovendien, Christovao wordt alleen nog maar beter. Barto zie ik niet meer beter worden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 11, 2014, 13:17:40
Christavao moet gewoon ook eens een kans krijgen. Heeft amper de kans gekregen dit seizoen. Ik denk dat hij de enige is die mee kan komen op snelheid met de buitens.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 11, 2014, 17:46:48
Citaat van: Scc01 op februari 11, 2014, 13:17:40
Ik denk dat hij de enige is die mee kan komen op snelheid met de buitens.

op dit moment wel,
ik hoop dat ze met ogbeche voorzichtig zijn en niet te vroeg laten spelen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goutum op februari 12, 2014, 07:15:37
Citaat van: Galdiano op februari 11, 2014, 08:37:56
Christovao hoort gewoon hoger in de pikorde te staan dan Barto!
Christovao is snel en sterk aan de bal, en kan een bal bij zich houden.
Barto is te licht, tegen eagles kan het nog net, maar alles daarboven komt Barto zwaar te kort!
Tegen Nac in de beker speelde Christovao een berepartij, alles was voor hem!

Dat is nou juist zijn zwakte, hij kan geen bal bij zich houden. En qua voortzetting is het net Lukoki.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 12, 2014, 12:59:40
Barto wel zeker.Die krijgt niet eens de bal onder controle in de dekking
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 12, 2014, 13:35:03
Hansaplast Hemmen is nu weer aan rug geblesseerd!
In de zomer maar snel verkopen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op februari 12, 2014, 20:48:48
Citaat van: Galdiano op februari 12, 2014, 13:35:03
Hansaplast Hemmen is nu weer aan rug geblesseerd!
In de zomer maar snel verkopen!
tuurlijk niet joh....
eerste seizoenshelft vergeten?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 12, 2014, 21:44:27
Citaat van: peter op februari 12, 2014, 20:48:48
tuurlijk niet joh....
eerste seizoenshelft vergeten?

Vorig seizoen ook vaak pijntjes! Hij is sterk, maar oh zo blessure gevoelig, daar kun je geen team omheen bouwen! Ik zeg als je een bod krijgt, verkopen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 12, 2014, 22:19:12
Citaat van: Goutum op februari 12, 2014, 07:15:37
Dat is nou juist zijn zwakte, hij kan geen bal bij zich houden. En qua voortzetting is het net Lukoki.

Wat een gelul hij kan wel degelijk de bal vasthouden. Hij heeft amper de kans gekregen om het tegendeel te bewijzen. Hij heeft namelijk nog niet al teveel gespeeld, maar toen hij mee deed tegen NAC speelde hij prima. Alleen tegen ADO ging het niet al te best, al was dat heel anders geweest als die goal niet afgekeurd werd. Maar tegen ADO is geen maatstaaf aangezien iedereen collectief faalde daar.....

En wat betreft Hemmen, die is van glas. Helaas. Ondanks dat hij eerste seizoenshelft er aardig wat in legde blijft het een feit dat hij ook toen telkens op halve kracht speelde met pijntjes. Wel jammer maar je kan er gewoon niet op bouwen......
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 12, 2014, 22:25:46
Citaat van: Scc01 op februari 12, 2014, 22:19:12
Wat een gelul hij kan wel degelijk de bal vasthouden. Hij heeft amper de kans gekregen om het tegendeel te bewijzen. Hij heeft namelijk nog niet al teveel gespeeld, maar toen hij mee deed tegen NAC speelde hij prima. Alleen tegen ADO ging het niet al te best, al was dat heel anders geweest als die goal niet afgekeurd werd. Maar tegen ADO is geen maatstaaf aangezien iedereen collectief faalde daar.....

En wat betreft Hemmen, die is van glas. Helaas. Ondanks dat hij eerste seizoenshelft er aardig wat in legde blijft het een feit dat hij ook toen telkens op halve kracht speelde met pijntjes. Wel jammer maar je kan er gewoon niet op bouwen......

AMEN!!  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 12, 2014, 23:32:04
Citaat van: Scc01 op februari 12, 2014, 22:19:12
Wat een gelul hij kan wel degelijk de bal vasthouden. Hij heeft amper de kans gekregen om het tegendeel te bewijzen. Hij heeft namelijk nog niet al teveel gespeeld, maar toen hij mee deed tegen NAC speelde hij prima. Alleen tegen ADO ging het niet al te best, al was dat heel anders geweest als die goal niet afgekeurd werd. Maar tegen ADO is geen maatstaaf aangezien iedereen collectief faalde daar.....

En wat betreft Hemmen, die is van glas. Helaas. Ondanks dat hij eerste seizoenshelft er aardig wat in legde blijft het een feit dat hij ook toen telkens op halve kracht speelde met pijntjes. Wel jammer maar je kan er gewoon niet op bouwen......

_O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op februari 13, 2014, 09:50:21
Ik denk dat de blessure gevoeligheid deels misschien ook te maken heeft met het kunstgras, als je vorig jaar ziet was Michiel amper geblesseerd, en hij traint en speelt op kunstgras, en er is iedere keer wel wat. Afgelopen zondag ook bij Heracles , als je onze wedstrijden op gras bekijkt dan zie je een heel andere Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: runner 1 op februari 13, 2014, 12:26:26
Zolang Hemmen bij Cambuur speelt is hij al een kwetsbare speler gebleken,los van het feit dat ik hem een prima spits vind is hij
erg balvast en altijd oog voor het doel.
Maar helaas denk ik dat hemmen niet echt fit meer wordt en moeten we het doen met barto ,maar ik geef hem het voordeel
van de twijfel ,wie weet krijgt hij de geest en doet hij onze twee spitsen vergeten .Waarvan ................. .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 13, 2014, 14:30:58
Citaat van: runner 1 op februari 13, 2014, 12:26:26
.Waarvan ................. .

nu alleen dat stukje nog weg...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Drumfather SCC op februari 14, 2014, 14:25:21
De spitspositie blijft SC Cambuur zorgen baren. Het is namelijk hoogst onzeker of de club zondag in het thuisduel met PEC Zwolle kan beschikken over Michiel Hemmen. De clubtopscorer (zeven doelpunten) kampt met een rugblessure.

Hemmen sukkelde de afgelopen weken al met wat pijntjes. Om de druk op de schouders van de frontman iets te verlichten trok Cambuur in januari Bartholomew Ogbeche aan, maar hij liep in zijn tweede duel voor de club uit Leeuwarden een hamstringblessure op.

'Ik wil niet zeggen dat we door deze blessures terug bij af zijn, maar ik ben er natuurlijk niet blij mee', aldus Cambuur-trainer Dwight Lodeweges tegen Voetbal International. 'Hemmen trainde vrijdag niet met ons mee. Ik zet nog niet definitief een streep door zijn naam, want ik wil de training van zaterdag nog even afwachten. Misschien dat hij er dan een stuk beter voor staat, maar het ziet er niet goed uit.'

Martijn Barto is de meest logische vervanger voor Hemmen. 'We hebben ook Alexander Christovao nog. Als je wilt overleven in de Eredivisie heb je een brede selectie nodig die blessures en schorsingen kan opvangen en dat hebben wij gelukkig', vervolgt Lodeweges.

Ogbeche
Lodeweges is optimistisch over het herstel van Ogbeche. 'Volgens de prognose zijn we hem nog tweeënhalve week kwijt, maar ik heb me laten vertellen dat zijn revalidatie uitermate goed verloopt. Misschien komt hij wat eerder terug', besluit de trainer van de nummer vijftien van de Eredivisie. (Reon Boeringa)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 14, 2014, 15:14:56
Zondag maar met Barto beginnen en Christovao als wissel.
Hopelijk komt hij er vroeg in, en maakt hij zich onsterfelijk!
Christovao veel beter dan Barto!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op februari 14, 2014, 15:38:56
"Als reactie op de vele vragen om Manu als spits op te stellen en Schepers op links antwoordt Lodeweges: "Het is een optie, kan allemaal.""
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op februari 14, 2014, 16:04:44
Citaat van: Stiens op februari 14, 2014, 15:38:56
"Als reactie op de vele vragen om Manu als spits op te stellen en Schepers op links antwoordt Lodeweges: "Het is een optie, kan allemaal.""

:_schater ik heb precies hetzelfde stukje geknipt en in het cambuur-Zwolle topic gezet!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2014, 18:37:57
Citaat van: Lore op februari 14, 2014, 16:04:44
:_schater ik heb precies hetzelfde stukje geknipt en in het cambuur-Zwolle topic gezet!

Dan zet ik het zo nog even bij Lodeweges
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op februari 14, 2014, 19:39:55
Zelden een speler gezien die zo blessuregevoelig is als hemmen.
Helaas fysiek niet geschikt voor profvoetbal.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2014, 19:55:00
Citaat van: AL op februari 14, 2014, 19:39:55
Zelden een speler gezien die zo blessuregevoelig is als hemmen.
Helaas fysiek niet geschikt voor profvoetbal.

Het is zo'n beer van een kerel, daar moet met kracht en stabiliteitstraining toch wat aan gedaan kunnen worden, lijkt me!
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 14, 2014, 19:58:30
Citaat van: AL op februari 14, 2014, 19:39:55
Zelden een speler gezien die zo blessuregevoelig is als hemmen.
Helaas fysiek niet geschikt voor profvoetbal.
Totaal niet de kans gekregen helemaal fit te worden, dan blijf je kwakkelen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 14, 2014, 19:59:21
Citaat van: AL op februari 14, 2014, 19:39:55
Zelden een speler gezien die zo blessuregevoelig is als hemmen.
Helaas fysiek niet geschikt voor profvoetbal.
zelden zo,n zeikerd hier op het forum meegemaakt
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 14, 2014, 20:00:40
Citaat van: Dokkumer op februari 14, 2014, 19:58:30
Totaal niet de kans gekregen helemaal fit te worden, dan blijf je kwakkelen.
nee idd maar dat weet ie niet .Gvd zulke dingen zeggen over een speler die voor de winterstop alleen de kar heeft getrokken voorin
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op februari 14, 2014, 20:01:25
Citaat van: Dokkumer op februari 14, 2014, 19:58:30
Totaal niet de kans gekregen helemaal fit te worden, dan blijf je kwakkelen.

Inderdaad, hij is/was de enige spits die het niveau aan kan en is dus steeds veel te vroeg gebracht.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op februari 14, 2014, 20:05:33
Citaat van: sunderland op februari 14, 2014, 19:59:21
zelden zo,n zeikerd hier op het forum meegemaakt

Is niet negatief, maar gewoon een constatering.
Ik heb diep respect voor hemmen, maar als je naar zijn carriere kijkt is hij gewoon erg veel geblesseerd.
Als da al zeiken is.......
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 14, 2014, 20:10:36
Citaat van: AL op februari 14, 2014, 20:05:33
Is niet negatief, maar gewoon een constatering.
Ik heb diep respect voor hemmen, maar als je naar zijn carriere kijkt is hij gewoon erg veel geblesseerd.
Als da al zeiken is.......
Mis ik in je constatering bovengenoemde reactie. Te vaak te vroeg gebracht. Dat houdt zelfs Jan de Hulk niet vol
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 14, 2014, 20:15:02
Citaat van: AL op februari 14, 2014, 20:05:33
Is niet negatief, maar gewoon een constatering.
Ik heb diep respect voor hemmen, maar als je naar zijn carriere kijkt is hij gewoon erg veel geblesseerd.
Als da al zeiken is.......
Ik kan er gewoon niet tegen dat men kritiek op hem heeft terwijl men niet weet wat er echt aan de hand is .hij mocht gewoon niet herstellen .Hij heeft dat gewoon over voor zijn team .Of dat een goede keuze is is .....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 14, 2014, 20:25:57
Kritiek hebben mag best, alleen is de kritiek op zijn fysieke gesteldheid gebaseerd op onjuistheden.
Was B gewoon fit gebleven dan had Hemmen meer rust kunnen nemen voor zijn herstel.
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 14, 2014, 20:52:17
Citaat van: sunderland op februari 14, 2014, 20:00:40
nee idd maar dat weet ie niet .Gvd zulke dingen zeggen over een speler die voor de winterstop alleen de kar heeft getrokken voorin

Laten we nu niet net doen of Hemmen het achtste wereldwonder is. Hij heeft een x aantal belangerijke doelpunten gemaakt, maar dan blijft het dan ook bij. Hij laat spelers om zich heen niet beter voetballen. Zou met zijn postuur veel meer balletje vast moeten houden, breed leggen, steekpass geven (dan komt een speler als Bakker veel meer aan voetballen toe). Gaat te veel voor eigen succes. Leuk voor in de top  :jupiler, daar speel je veel meer rond de zestien van de tegenstander. Als je de tegenstander (zeker uit) niet je wil op kan leggen heb je niets aan hem.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 14, 2014, 21:01:18
Gaat een spits in teambelang spelen is het niet goed. Gaat hij voor eigen succes is het ook niet goed... Een spits afrekenen op zijn doelpunten, simpel

Firma Ras Zeikerds hier
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op februari 14, 2014, 21:03:44
Citaat van: Harry L. op februari 14, 2014, 20:52:17
Laten we nu niet net doen of Hemmen het achtste wereldwonder is. Hij heeft een x aantal belangerijke doelpunten gemaakt, maar dan blijft het dan ook bij. Hij laat spelers om zich heen niet beter voetballen. Zou met zijn postuur veel meer balletje vast moeten houden, breed leggen, steekpass geven (dan komt een speler als Bakker veel meer aan voetballen toe). Gaat te veel voor eigen succes. Leuk voor in de top  :jupiler, daar speel je veel meer rond de zestien van de tegenstander. Als je de tegenstander (zeker uit) niet je wil op kan leggen heb je niets aan hem.

:_schater

Cambuur met of zonder Hemmen scheelde voor de winterstop dag en nacht. Als hij niet meedeed wilde menigeen de wedstrijd wel schriftelijk af doen. Was in die tijd de meest efficiënte spits van de eredivisie. Wat moet je nog meer doen om het niveau van Cambuur aan te kunnen, vraag ik me dan af.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op februari 14, 2014, 21:23:54
Hemmen laat juist wél het team beter spelen doordat hij 90% van zijn persoonlijke duels wint en juist wél de bal vasthoudt zodat het middenveld bij kan sluiten.
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 14, 2014, 22:17:24
Citaat van: Harry L. op februari 14, 2014, 20:52:17
Laten we nu niet net doen of Hemmen het achtste wereldwonder is. Hij heeft een x aantal belangerijke doelpunten gemaakt, maar dan blijft het dan ook bij. Hij laat spelers om zich heen niet beter voetballen. Zou met zijn postuur veel meer balletje vast moeten houden, breed leggen, steekpass geven (dan komt een speler als Bakker veel meer aan voetballen toe). Gaat te veel voor eigen succes. Leuk voor in de top  :jupiler, daar speel je veel meer rond de zestien van de tegenstander. Als je de tegenstander (zeker uit) niet je wil op kan leggen heb je niets aan hem.
dom gelul niet .Hij liet duidelijk het hele team beter spelen bline
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 14, 2014, 22:19:37
Citaat van: Yellow Army op februari 14, 2014, 21:23:54
Hemmen laat juist wél het team beter spelen doordat hij 90% van zijn persoonlijke duels wint en juist wél de bal vasthoudt zodat het middenveld bij kan sluiten.

:y

deze man heeft gewoon zijn rust nodig, als hij echt weer fit is scoort ie weer ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2014, 22:19:53
Citaat van: sunderland op februari 14, 2014, 20:15:02
Ik kan er gewoon niet tegen dat men kritiek op hem heeft terwijl men niet weet wat er echt aan de hand is .hij mocht gewoon niet herstellen .Hij heeft dat gewoon over voor zijn team .Of dat een goede keuze is is .....

Dat is een heel slechte keuze, van hem maar vooral van de ts
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 14, 2014, 22:20:15
gewoon niet toegeven hoor .En dan ook nog met precies het tegenovergestelde komen .Ow ow ga naar korfbal of zo maar heb geen mening meer over voetbal .Wat een kul
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2014, 22:24:21
Citaat van: sunderland op februari 14, 2014, 22:20:15
gewoon niet toegeven hoor .En dan ook nog met precies het tegenovergestelde komen .Ow ow ga naar korfbal of zo maar heb geen mening meer over voetbal .Wat een kul

Vind jij niet dat de ts hem had moeten beschermen zodat we het laatste deel van het seizoen een superfitte en scherpe Hemmen zouden hebben? Nu zit hij en wij met de gebakken peren!
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2014, 22:25:47
Citaat van: Harry L. op februari 14, 2014, 20:52:17
Zou met zijn postuur veel meer balletje vast moeten houden, breed leggen, steekpass geven (dan komt een speler als Bakker veel meer aan voetballen toe).

Perfecte omschrijving van zijn sterke punten als ie topfit is
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 14, 2014, 22:40:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2014, 22:25:47
Perfecte omschrijving van zijn sterke punten als ie topfit is
hij was topfit en deed deze dingen dus .Daarbij scoorde hij ook nog .En in die deze goede reeks kon geen 1 centrum in de erediv hem bespelen .En recentelijk had ook ajax de handen vol aan hem .Daarna  gokte de ts met hem en dat is niet goed uitgevallen .Maar met die andere spits zijn wij zoveel minder
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2014, 22:52:59
Citaat van: sunderland op februari 14, 2014, 22:40:03
hij was topfit en deed deze dingen dus .Daarbij scoorde hij ook nog .En in die deze goede reeks kon geen 1 centrum in de erediv hem bespelen .En recentelijk had ook ajax de handen vol aan hem .Daarna  gokte de ts met hem en dat is niet goed uitgevallen .Maar met die andere spits zijn wij zoveel minder

:y :y :y
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 15, 2014, 08:01:34
Citaat van: sunderland op februari 14, 2014, 22:40:03
hij was topfit en deed deze dingen dus .Daarbij scoorde hij ook nog .En in die deze goede reeks kon geen 1 centrum in de erediv hem bespelen .En recentelijk had ook ajax de handen vol aan hem .Daarna  gokte de ts met hem en dat is niet goed uitgevallen .Maar met die andere spits zijn wij zoveel minder

Hij is hoogstens 5 wedstrijden topfit geweest. En dan is hij inderdaad een erg goede speler....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 15, 2014, 08:19:44
Citaat van: Dokkumer op februari 14, 2014, 21:01:18
Gaat een spits in teambelang spelen is het niet goed. Gaat hij voor eigen succes is het ook niet goed... Een spits afrekenen op zijn doelpunten, simpel

Firma Ras Zeikerds hier

Dat heet een persoonlijke voorkeur, doe mij ogbeche maar of een type benson.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 15, 2014, 08:24:02
Citaat van: sunderland op februari 14, 2014, 20:15:02
Ik kan er gewoon niet tegen dat men kritiek op hem heeft terwijl men niet weet wat er echt aan de hand is .hij mocht gewoon niet herstellen .Hij heeft dat gewoon over voor zijn team .Of dat een goede keuze is is .....

Over kul gesproken, als je een echte prof bent geef je in het teambelang aan dat je niet kan spelen.
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 15, 2014, 08:25:24
Citaat van: sunderland op februari 14, 2014, 22:40:03
hij was topfit en deed deze dingen dus .Daarbij scoorde hij ook nog .En in die deze goede reeks kon geen 1 centrum in de erediv hem bespelen .En recentelijk had ook ajax de handen vol aan hem .Daarna  gokte de ts met hem en dat is niet goed uitgevallen .Maar met die andere spits zijn wij zoveel minder

Ook weer gelul in de ruimte, won bijna geen enkel duel (kop) van veltman. Maar even terug kijken die wedstrijd. :koffie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op februari 15, 2014, 08:41:23
Citaat van: Harry L. op februari 15, 2014, 08:19:44
Dat heet een persoonlijke voorkeur, doe mij ogbeche maar of een type benson.

Hoe was ogbeche tegen twente en de minuten die hij  maakte tegen psv? Ook zwaar slecht met veel balverlies..we zijn er goed in om mensen die 1wedstrijd goed spelen te ophemelen alsof hij alles is.. hemmen heeft dit seizoen gewoon bewezen een van de beste en nuttigste speler te zijn van onze selectie..
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 15, 2014, 09:09:14
Citaat van: Harry L. op februari 15, 2014, 08:25:24
Ook weer gelul in de ruimte, won bijna geen enkel duel (kop) van veltman. Maar even terug kijken die wedstrijd. :koffie

En drijft zijn acties te ver door. één man uitspelen oke maar daarna nog 1 a 2 uit willen spelen, dat kan alleen Messi.
Goede spits, maar wil vaak wel te veel. Bal aannemen wachten op Manu of Scheper, mee geven, positie zoeken.... Het kan zo simpel zijn!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goutum op februari 15, 2014, 10:26:04
Citaat van: Harry L. op februari 15, 2014, 08:24:02
Over kul gesproken, als je een echte prof bent geef je in het teambelang aan dat je niet kan spelen.

Wat een onzin. Als het niet gaat, zoals zondag, dan speel hij echt niet. Maar als het half kan, dan wil je natuurlijk altijd spelen.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 15, 2014, 10:29:19
Citaat van: Goutum op februari 15, 2014, 10:26:04
Wat een onzin. Als het niet gaat, zoals zondag, dan speel hij echt niet. Maar als het half kan, dan wil je natuurlijk altijd spelen.

Klopt helemaal. Alleen moet de ts hem tegen zichzelf in bescherming nemen. Doorgaan met blessures zorgt altijd voor meer blessures. Maareh. Ik denk dat we het met elkaar voor een groot gedeelte eens kunnen zijn. Een fitte hemmen is top. Half fit heb je er niets aan.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op februari 15, 2014, 10:31:40
Citaat van: Scc01 op februari 15, 2014, 10:29:19
Klopt helemaal. Alleen moet de ts hem tegen zichzelf in bescherming nemen. Doorgaan met blessures zorgt altijd voor meer blessures. Maareh. Ik denk dat we het met elkaar voor een groot gedeelte eens kunnen zijn. Een fitte hemmen is top. Half fit heb je er niets aan.

Zoveel supporters, zoveel meningen. De focus moet op morgen. Een hele belangrijke pot die gewonnen moet worden.
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goutum op februari 15, 2014, 10:33:26
Citaat van: Galdiano op februari 15, 2014, 09:09:14
En drijft zijn acties te ver door. één man uitspelen oke maar daarna nog 1 a 2 uit willen spelen, dat kan alleen Messi.
Goede spits, maar wil vaak wel te veel. Bal aannemen wachten op Manu of Scheper, mee geven, positie zoeken.... Het kan zo simpel zijn!

Dat is juist zijn kracht, bal aannemen en laten vallen op het middenveld.
Titel: Re: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op februari 15, 2014, 12:42:30
Citaat van: Harry L. op februari 15, 2014, 08:25:24
Ook weer gelul in de ruimte, won bijna geen enkel duel (kop) van veltman. Maar even terug kijken die wedstrijd. :koffie
Nou dacht laat ik die wedstr eens even terug zien  :koffie.Nou in de laatste min had hij 2x balverlies .Hij speelde een uitstekende wedstr .Kijk dat is nu onthouden wat je wilt onthouden .Over dat te lang doorvoeren van acties klopt idd wel de de laatste tijd .snap ik ook wel met zulke spelers om je heen .De buitens had je niks aan en bakker komt zelden onder hem
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op februari 15, 2014, 19:14:36
Moet zeggen dat die Veltman idd 1 van de weinigen is geweest die het duel met Hemmen aankon, maar dat zegt meer over Veltman dan over Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op februari 15, 2014, 19:55:55
HEMMEN HELD _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op februari 23, 2014, 10:48:29
Volgens onze pseudo journalist aka clubwatcher staat Hemmen nu weer op het veld. Of hij meetraint is een tweede

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op februari 25, 2014, 11:35:28
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Hemmen hoopt er zondag al bij te kunnen zijn! Even afwachten hoe het deze week gaat maar hij heeft goede hoop. #Cambuur


Graag alleen als hij honderd procent fit is... Zou wel mooi zijn, want ik zie Barto niet veel duels winnen van Botteghin.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: papier op februari 25, 2014, 12:12:48
Ik zou Hemmen sowieso op de bank laten beginnen, niet alleen omdat Barto gewoon altijd een voldoende scoort, ook om te voorkomen dat Hemmen er weer langer uit is en zo'n zaadpot speelt als tegen Heracles.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op februari 25, 2014, 12:15:00
Citaat van: papier op februari 25, 2014, 12:12:48
Ik zou Hemmen sowieso op de bank laten beginnen, niet alleen omdat Barto gewoon altijd een voldoende scoort, ook om te voorkomen dat Hemmen er weer langer uit is en zo'n zaadpot speelt als tegen Heracles.

Ben ik ook voorstander van. Want het lijkt me sterk dat Hemmen zondag al honderd procent (wedstrijd)fit kan zijn, aangezien hij nu al weken uit de roulatie is.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op februari 25, 2014, 12:22:11
Citaat van: Yellow Army op februari 15, 2014, 19:14:36
Moet zeggen dat die Veltman idd 1 van de weinigen is geweest die het duel met Hemmen aankon, maar dat zegt meer over Veltman dan over Hemmen.

Veltman  :R l0l :R
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op februari 25, 2014, 15:40:52
Citaat van: 666 op februari 25, 2014, 12:22:11
Veltman  :R l0l :R

:R :R :R
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op februari 25, 2014, 19:06:19
Citaat van: papier op februari 25, 2014, 12:12:48
Ik zou Hemmen sowieso op de bank laten beginnen, niet alleen omdat Barto gewoon altijd een voldoende scoort, ook om te voorkomen dat Hemmen er weer langer uit is en zo'n zaadpot speelt als tegen Heracles.
Als hij een deel vd wedstrijd zou kunnen spelen zeker meenemen. Starten met Barto en tweede helft kijken wat nodig is. Ogbeche is ook weer in aantocht toch?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur058 op maart 09, 2014, 22:21:30
sterke invalbeurt !!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: EastSide058 op maart 09, 2014, 22:28:21
Had bijna de 1-2 op zn schoen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 09, 2014, 22:43:11
Citaat van: EastSide058 op maart 09, 2014, 22:28:21
Had bijna de 1-2 op zn schoen
op zijn hoofd was beter geweest
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 09, 2014, 22:46:21
Jup... Oogde wel heel gretig vandaag vond ik.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tukker op maart 09, 2014, 23:22:00
Geweldig ingevallen. 300% beter dan Manu vandaag.  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op maart 09, 2014, 23:47:43
Citaat van: Tukker op maart 09, 2014, 23:22:00
Geweldig ingevallen. 300% beter dan Manu vandaag.  :thumbsup

Manu was ook niet 100% fit he :P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2014, 08:20:42
Geen idee wat er metHemmen is. Vorig seizoen niet fit, maar met inval beurten sterk. Nu dramatisch! Gister ook bijna niks goed zien doen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op maart 15, 2014, 08:26:42
Op dit moment in mijn ogen 3e spits, maar we hebben iedereen nodig en hemmen laat nog wel wat zien.
wat een luxepositie voor een club als cambuur om 3 goede en verschillende spitsen te hebben!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op maart 15, 2014, 09:33:33
Hij is nog steeds onze topscorer. Is gewoon heel belangrijk voor ons geweest, voor de winterstop. Hij krijgt de vorm heus wel weer te pakken.
Titel: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op maart 15, 2014, 09:40:19
Valt me erg tegen de laatste weken. Wat is er toch met hem aan de hand, zit zoveel meer in! Hopelijk komt de juiste vorm snel weer terug
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op maart 15, 2014, 10:04:08
Het lijkt...en let wel het lijkt of hij gefrustreerd rondloopt.
komt timide over en lijkt soms ook niet door te zetten
en 100%geconcentreerd te zijn.
maar zo zie ik het.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 10:09:38
Citaat van: peter op maart 15, 2014, 10:04:08
Het lijkt...en let wel het lijkt of hij gefrustreerd rondloopt.
komt timide over en lijkt soms ook niet door te zetten
en 100%geconcentreerd te zijn.
maar zo zie ik het.

In ieder geval heeft ie meer moeite met zijn rol om te gaan dan Barto The Beast!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op maart 15, 2014, 10:10:08
Citaat van: peter op maart 15, 2014, 10:04:08
Het lijkt...en let wel het lijkt of hij gefrustreerd rondloopt.
komt timide over en lijkt soms ook niet door te zetten
en 100%geconcentreerd te zijn.
maar zo zie ik het.

Klopt helemaal, heeft natuurlijk een klote seizoen. De eerste weken de gevierde man, daarna blessure na blessure, krijgt er in de winter een echte concurrent bij (Ogbeche). Nu is hij hopeloos uit vorm.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 15, 2014, 10:13:08
Kop omhoog en keihard blijven werken, dan komt de vorm in de PO voor Europees Voetbal wel weer.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op maart 16, 2014, 10:25:00
Hemmen moet in de punt, op de zijkanten kan hij niks. Probleem van Hemmen is dat Barto het zo goed doet, de ts heeft lastige keuzes te maken, Barto - Hemmen - Opbeche, ik wens de ts dan ook veel succes, en maar hopen dat ze alle spelers tevreden kunnen houden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tukker op maart 16, 2014, 11:11:55
Citaat van: DayDreamer op maart 16, 2014, 10:25:00
Hemmen moet in de punt, op de zijkanten kan hij niks. Probleem van Hemmen is dat Barto het zo goed doet, de ts heeft lastige keuzes te maken, Barto - Hemmen - Opbeche, ik wens de ts dan ook veel succes, en maar hopen dat ze alle spelers tevreden kunnen houden.
Mooi luxe probleem toch.

Voor de verdediging mag ook wel een dergelijke backup zijn. Niks ten nadele van Boxel, Dijkstra , De Vries maar we zitten heel mager in de verdedigers.

Maar Hemmen alleen in de punt of vlak er achter.

Het belangrijkste voor de TS is om iedereen tevreden te houden. Wat dat betreft kunnen velen een voorbeeld nemen aan Barto.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op maart 17, 2014, 12:45:05
Citaat van: DayDreamer op maart 16, 2014, 10:25:00
Hemmen moet in de punt, op de zijkanten kan hij niks. Probleem van Hemmen is dat Barto het zo goed doet, de ts heeft lastige keuzes te maken, Barto - Hemmen - Opbeche, ik wens de ts dan ook veel succes, en maar hopen dat ze alle spelers tevreden kunnen houden.
idd hij moet in de pnt .Aaan de zijkant ist niks
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op maart 17, 2014, 12:47:27
Hij komt ook wel weer .1 goaltje en hij is niet meer te stoppen .Vergeet niet dat hij voor de winterstop de kar heeft getrokken
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lwdscc op maart 29, 2014, 10:37:24
Keurig en realistisch interview in lc. Hoop dat ie blijft! Hij zegt zelf dat hij niet zo nodig naar clubs als nec en rkc hoeft !
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op maart 29, 2014, 12:31:53
Alles klopt, behalve de plek op de bank

Michiel Hemmen is bij SC Cambuur van onmisbare aanvalsleider verworden tot bankzitter. De spits baalt stevig, maar is ook realistisch. ,,Ik snap dat ik niet in de basis sta."

Als Michiel Hemmen de sms met daarin het interviewverzoek leest, kan hij wel raden waar het gesprek
naartoe gaat. ,,Ik ben mijn basisplaats kwijt en heb blessures gehad, hè?", zegt de blonde aanvaller.
,,Klote, ja. Ik kan het niet mooier maken dan het is."
In tijden dat Leeuwarden eerder droomt van de Europa League dan dat het vreest voor de Jupiler League,
moet Cambuurs topscorer toekijken. Hemmen maakte vorig seizoen, in het kampioensjaar, zeventien
doelpunten. En ook dit seizoen is Hemmen, die tot dusver zeven keer scoorde, de meest trefzekere Cambuur-
speler.
,,Ik begon de eerste twee competitiewedstrijden op de bank", reconstrueert Hemmen. ,,Daarna keerde ik terug in het basiselftal. Ik speelde goed, tot ik me begin oktober op de training verstapte. Vanaf dat moment
kon ik mijn knie minder belasten. Ik trainde maar twee, soms drie keer per week en speelde een wedstrijd.
Niet optimaal inderdaad, maar ik deed het graag. Ik wilde belangrijk zijn voor de ploeg."
Met de kennis vanvandaag had hij het anders gedaan, dat zeker. Hemmen: ,,Ik heb te lang met die knieblessure rondgelopen. Daardoor kreeg ik er kort na de winterstop rugproblemen bij." Hemmen ziet die
kwetsuren niet los van elkaar. ,,Je hoort vaak dat sporters van de ene in de andere blessure vallen. Misschien ben ik te snel begonnen of heb ik te veel aan krachttraining gedaan."
Noodgedwongen maakte Hemmen vanwege de blessure van Ogbeche weer speelminuten. Opnieuw
had hij beter naar zijn lichaam moeten luisteren. ,,Ik zei tegen de trainer: 'Ik speel als het moet'. Terwijl ik eigenlijk had moeten zeggen dat ik niet fit was." Hemmen schudt zijn hoofd. ,,NaHeracles-uit (1-1, red.) kon
ik helemaal niets meer. Mijn rug zat compleet vast. Alleen al 's morgens mijn bed uitstappen duurde een minuut of acht."
Als toeschouwer zag Hemmen hoe Martijn Barto zijn kans pakte. ,,Het team draait nu zo goed dat er voor de trainer geen reden is om iets te veranderen", zegt Hemmen. ,,Ik snap dus dat ik momenteel niet in de
basis sta. Hoe erg ik daar ook van baal."
Extra zuur voor Hemmen is dat Cambuur met de komst van Elvis Manu en de positieve ontwikkeling van Jody Lukoki op de vleugels een forse kwaliteitsinjectie heeft gekregen. ,,We zijn een stuk gevaarlijker dan voor de winterstop", weet Hemmen. ,,Zeker tegen de laagvliegers had ik absoluut mijn kansen gekregen."
Hij zwijgt. ,,Kijk, ik verlies mijn basisplaats door blessures.Het was een ander verhaal geweest als ik niet
goed genoegwas. Dat had ik veel vervelender gevonden. En weet je, de situatie kan ook zoweer anders zijn. Ik moet gewoon hard werken op de training en goed invallen. Ik ga niet lastig doen omdat ik nu even op de bank zit."
Cambuur wil het tot 2015 lopende contract met Hemmen verlengen. ,,Ik begrijp dat Cambuur liever niet
jongens transfervrij ziet vertrekken", zegt Hemmen. ,,En ik hoef echt niet naar NEC of RKC als ik hier op
eredivisieniveau speel. Met een nieuw stadion kan Cambuur, net als Groningen en Heerenveen, structureel
in de eredivisie voetballen. Daar ben ik van overtuigd. Ik heb het in het noorden heel goed naar mijn zin,
heb niets te klagen, alleen de basisplaats ontbreekt nog."
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op maart 29, 2014, 15:40:51
mooi stukje .En eerlijk .Hij is vreselijk belangerijk geweest dit seiz .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op maart 29, 2014, 17:43:40
Zeker mooi stukje, blijkt veel waardering uit!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op maart 29, 2014, 17:47:23
Op het moment als hij de bal wat vaker afspeeld en niet zijn acties te ver door wil voeren is het één van de betere spitsen in de ere!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op maart 30, 2014, 11:07:50
Citaat van: Galdiano op maart 29, 2014, 17:47:23
Op het moment als hij de bal wat vaker afspeeld en niet zijn acties te ver door wil voeren is het één van de betere spitsen in de ere!
dat deed hij idd op het laatst voor de winterstop .Denk ook dat hij toen het gevoel had dat ie er alleen voor stond .De buitenspelers waren niks .Bakker was niks en er was geen aansluiting .Toen wou hij teveel terwijl hij ook nog half gebleseerd was
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op maart 30, 2014, 23:35:29
fiel slecht in!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: John Hiatt op maart 31, 2014, 08:43:12
En toch heeft hij veel krediet bij mij. Maakte eerste seizoenshelft de goals, speelde als hij geblesseerd was.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op maart 31, 2014, 08:58:37
Citaat van: John Hiatt op maart 31, 2014, 08:43:12
En toch heeft hij veel krediet bij mij. Maakte eerste seizoenshelft de goals, speelde als hij geblesseerd was.
zekers ! vind ook dat hij veel meer in het centrum moet spelen .Daar is hij het beste ,snap ook niet dat de ts dat niet aangeeft
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Ruppppert op maart 31, 2014, 08:59:39
Citaat van: piene hassus op maart 30, 2014, 23:35:29
fiel slecht in!
idd, maar vond hem ook ongelukkig, lijkt in mijn ogen nog niet helemaal fit.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op maart 31, 2014, 15:47:38
Heb je nog wel zin aan voetbal?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op april 15, 2014, 11:57:47
Ik neem aan dat Michiel tegen Feyenoord in de basis staat. Ogbeche speelde wederom niet goed.
Hemmen is toch een goaltjesdief die rust meebrengt en een balletje kan vasthouden!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op april 15, 2014, 12:02:10
Citaat van: Timmie op april 15, 2014, 11:57:47
Ik neem aan dat Michiel tegen Feyenoord in de basis staat. Ogbeche speelde wederom niet goed.
Hemmen is toch een goaltjesdief die rust meebrengt en een balletje kan vasthouden!

Ogbeche speelde de tweede helft tegen Vitesse fantastisch (eerste inderdaad wel slecht). Hemmen heeft na de winterstop nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Mooi Barto of Ogbeche in de spits, wat mij betreft. Hemmen moet zich denk ik richten op het volgende seizoen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op april 15, 2014, 12:13:53
Citaat van: Collingwood op april 15, 2014, 12:02:10
Ogbeche speelde de tweede helft tegen Vitesse fantastisch (eerste inderdaad wel slecht). Hemmen heeft na de winterstop nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Mooi Barto of Ogbeche in de spits, wat mij betreft. Hemmen moet zich denk ik richten op het volgende seizoen.

Vind je het heel vreemd, blessures en wedstrijden van max 15 minuten. Nee, dan kun je de sterren van de hemel spelen:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op april 15, 2014, 12:15:52
Citaat van: Timmie op april 15, 2014, 12:13:53
Vind je het heel vreemd, blessures en wedstrijden van max 15 minuten. Nee, dan kun je de sterren van de hemel spelen:)

Nee, dat zeg ik niet. Ik ben juist heel erg gecharmeerd van Hemmen, en hij is nog steeds onze medetopscorer. Wel vind ik het logisch dat Barto en Ogbeche momenteel de voorkeur krijgen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DK op april 15, 2014, 12:22:35
mooi met Ogbeche starten. Hemmen straalt nou niet uit dat ie er zin in heeft.. Als je niet in vorm bent kun je altijd nog wel hard werken, de bal afjagen etc.. maar dat is helaas niet aan hem besteed..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op april 15, 2014, 12:58:08
Citaat van: DK op april 15, 2014, 12:22:35
mooi met Ogbeche starten. Hemmen straalt nou niet uit dat ie er zin in heeft.. Als je niet in vorm bent kun je altijd nog wel hard werken, de bal afjagen etc.. maar dat is helaas niet aan hem besteed..
kijk de wedstrijd van Zaterdag nog maar eens na...
hij kwam er in de 87e minuut in.
jaagde 2!! maal op de bal en liet daarna toch weer
de opkomende man...zijn man lopen.
leek of hij toen alweer moe was.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: IsmailvanEssen op april 15, 2014, 13:13:36
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 12:58:08
kijk de wedstrijd van Zaterdag nog maar eens na...
hij kwam er in de 87e minuut in.
jaagde 2!! maal op de bal en liet daarna toch weer
de opkomende man...zijn man lopen.
leek of hij toen alweer moe was.

Ik zeg verkopen of verhuren.. is niet goed genoeg voor de eredivisie..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccleeuwarden op april 15, 2014, 16:16:23
Ook op trainingen is de houding van michiel niet goed! dus geen hemmen in de basis
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op april 15, 2014, 16:20:54
Citaat van: IsmailvanEssen op april 15, 2014, 13:13:36
Ik zeg verkopen of verhuren.. is niet goed genoeg voor de eredivisie..

Niet mee eens. Z'n goede periode vergeten zeker? Moet alleen helemaal fit zijn alleen dan hebben we wat aan hem.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2014, 16:21:20
Citaat van: IsmailvanEssen op april 15, 2014, 13:13:36
Ik zeg verkopen of verhuren.. is niet goed genoeg voor de eredivisie..
Niet goed genoeg wil ik niet direct zeggen, wel dat zijn INSTELLING niet goed genoeg is voor de Eredivisie.
Van eerste spits tot derde spits, niet leuk voor je vertrouwen, alleen moet je dan net als Barto keihard werken om die basisplaats te veroveren en te behouden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op april 15, 2014, 16:32:07
Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 16:21:20
Niet goed genoeg wil ik niet direct zeggen, wel dat zijn INSTELLING niet goed genoeg is voor de Eredivisie.
Van eerste spits tot derde spits, niet leuk voor je vertrouwen, alleen moet je dan net als Barto keihard werken om die basisplaats te veroveren en te behouden.

Begon als tweede spits achter Barto he..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2014, 16:32:44
Citaat van: Timmie op april 15, 2014, 16:32:07
Begon als tweede spits achter Barto he..
Grootste deel van de eerste competitiehelft was hij eerste spits hè!~
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op april 15, 2014, 16:34:54
+ heeft sinds de komst van Manu nauwelijks fit een wedstrijd kunnen starten. Dus niet kunnen profiteren van meer gevaar vanaf de flanken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op april 15, 2014, 16:35:27
Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 16:32:44
Grootste deel van de eerste competitiehelft was hij eerste spits hè!~

Maar begon niet als eerste spits he...

;-)

Was eerste seizoenshelft erg sterk. Zonde dat de blessure om de hoek kwam kijken!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op april 15, 2014, 17:49:01
Je kan allerlei redenen aanvoeren, maar hij is momenteel gewoon derde spits.hij doet misschien echt wel zijn stinkende best, maar zijn houding lijkt wel wat ongemotiveerd.Barto in topvorm en opbedsje zijn wat mij betreft gewoon beter op dit moment
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op april 15, 2014, 18:05:38
Citaat van: IsmailvanEssen op april 15, 2014, 13:13:36
Ik zeg verkopen of verhuren.. is niet goed genoeg voor de eredivisie..

Eens. Verlengen en verhuren aan een topploeg uit de JL, als hij dan de geest nog wel krijgt verkopen. Als hij dat niet wil deze zomer afscheid nemen en dus verkopen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op april 15, 2014, 19:35:00
Citaat van: IsmailvanEssen op april 15, 2014, 13:13:36
Ik zeg verkopen of verhuren.. is niet goed genoeg voor de eredivisie..
wat een kul praat nu weer .Allemaal waan vd dag .Zie de wedstr van okt nov maar even terug .Veel pnt van voor de winterstop hebben we mede aan hem te danken .Toen hij fit was kon geen verdediger hem bespelen .Hij heeft toen heel duidelijk laten zien dat hij met gemak de erediv aan kon .Wat een dom gelul hier
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op april 15, 2014, 21:31:49
Citaat van: sunderland op april 15, 2014, 19:35:00
wat een kul praat nu weer .Allemaal waan vd dag .Zie de wedstr van okt nov maar even terug .Veel pnt van voor de winterstop hebben we mede aan hem te danken .Toen hij fit was kon geen verdediger hem bespelen .Hij heeft toen heel duidelijk laten zien dat hij met gemak de erediv aan kon .Wat een dom gelul hier

Ben het helemaal met je eens, zonder hem hadden we voor de winterstop maar bar weinig punten gepakt. Is volgend seizoen gewoon weer een belangrijke kandidaat voor een basisplek.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op april 15, 2014, 21:35:51
Citaat van: Collingwood op april 15, 2014, 21:31:49
Ben het helemaal met je eens, zonder hem hadden we voor de winterstop maar bar weinig punten gepakt. Is volgend seizoen gewoon weer een belangrijke kandidaat voor een basisplek.

Het leven als cambuur supporter kan lastig zijn als er weinig te zeiken valt heb ik soms het idee xD
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2014, 21:44:55
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd en die was NIET goed ;)
Ik heb ook absoluut geen kritiek op zijn inzet vóór de winterstop, zelfs met een blessure maar door blijven gaan omdat Barto de vorm ook niet had. Ontzettend veel credits hiervoor.
Alleen vind ik momenteel zijn instelling in het veld absoluut niet prof waardig, 2 keer lopen en daarna weer sjokken. Dat vind ik ontzettend jammer want ik gun hem absoluut zijn speelminuten en doelpunten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op april 15, 2014, 21:50:14
Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 21:44:55
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd en die was NIET goed ;)
Ik heb ook absoluut geen kritiek op zijn inzet vóór de winterstop, zelfs met een blessure maar door blijven gaan omdat Barto de vorm ook niet had. Ontzettend veel credits hiervoor.
Alleen vind ik momenteel zijn instelling in het veld absoluut niet prof waardig, 2 keer lopen en daarna weer sjokken. Dat vind ik ontzettend jammer want ik gun hem absoluut zijn speelminuten en doelpunten.
het is jou ook opgevallen Dokkummer?
Echt hoor laatste wedstrijd...twee sprints en toen
weer sjokken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op april 15, 2014, 21:59:44
Ik denk dat het bij hem meer oogt alsof hij geen inzet heeft dan dat het echt zo is. Uit het feit dat hij met een blessure doorspeelde in het belang van het team bewijst zelfs het tegendeel (of het verstandig was is vers twee).

Het constant afjagen is gewoon niet de speelstijl van Hemmen, net zoals je van Barto geen vijfdubbele scharen en van Lukoki niet het vasthouden van lange ballen hoeft te verwachten. En als hij dan niet fit/in vorm is oogt het meteen heel laks.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op april 15, 2014, 22:23:31
Kom op heeee....
je komt er in de 87e minuut in.
hoeft maar 8minuten te spelen en laat het na 2 sprintjes al
lopen?
Sorry hoor.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op april 15, 2014, 22:49:17
Het gaat uiteraard om het "op dit moment" en niet om het verleden.
Nu opstellen omdat hij voor de winter heel goed was is onzin.
verhuren omdat het nu even niet geweldig is is ook onzin en inderdaad de waan van de dag.
In potentie beter dan Barto en dat komt ook wel weer maar nu is Barto beter!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op april 15, 2014, 23:53:29
Als je Hemmen kan behouden dan zeker doen. Kan na een goede voorbereiding, als hij fit aan het seizoen start weer van grote waarde zijn
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op april 16, 2014, 00:03:43
Hemmen is een topspits voor ons. Hij is van zeer grote waarde geweest 1e seizoenshelft en gaat dat in het nieuwe seizoen weer waarmaken. Heeft veel pech gehad met blessures en is gewoon niet meer echt fit geworden.

Hij is sterk, balvast, technisch en doelgericht, een klasbak!  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: IsmailvanEssen op april 16, 2014, 09:21:51
Ik gun hem ook alles.. en ik ben de periode voor de winterstop niet vergeten.. Echter als wij als club volgend jaar geen degradatie voetbal willen spelen is hij gewoon niet goed genoeg.. Hij is in mijn ogen veel te stijf en traag in zijn acties.. Wij hebben voorin snelheid nodig.. Hij is alleen handig wanneer er niemand anders is (zoals voor de winterstop) zodat hij een bal vast kan houden. Nu hebben we kansen om spelers aan te trekken en daartussen past hij gewoon niet meer.. Klaar met alle respect verhuren of verkopen en een mooi afscheid geven voor zijn inzet..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op april 16, 2014, 10:38:50
Clubs als ADO, Heracles, RKC, Utrecht, GAE zouden een moord doen voor deze jongen en hier wordt gezegd dat ie beter verhuurt/verkocht kan worden!

Lekker op vakantie en dan er op de eerste training weer fit staan!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op april 16, 2014, 10:49:43
Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 10:38:50
Clubs als ADO, Heracles, RKC, Utrecht, GAE zouden een moord doen voor deze jongen en hier wordt gezegd dat ie beter verhuurt/verkocht kan worden!

Lekker op vakantie en dan er op de eerste training weer fit staan!
:thumbsup en su ist!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op april 16, 2014, 10:53:42
Citaat van: SCCRulez op april 16, 2014, 10:49:43
:thumbsup en su ist!

Dacht ik ook! Mensen hebben niet door wat voor spits wij hier in huis hebben!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op april 16, 2014, 11:58:21
Citaat van: IsmailvanEssen op april 16, 2014, 09:21:51
Echter als wij als club volgend jaar geen degradatie voetbal willen spelen is hij gewoon niet goed genoeg

Slecht nieuws! Wij moeten volgend seizoen weer boven onszelf uitstijgen om ons te handhaven!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op april 16, 2014, 12:54:09
Citaat van: Lore op april 16, 2014, 11:58:21
Slecht nieuws! Wij moeten volgend seizoen weer boven onszelf uitstijgen om ons te handhaven!
Goed nieuws!
Ook volgend seizoen staat de 12e man er weer vol
achter wat wederom een recordaantal doelpunten oplevert!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Sakas op april 16, 2014, 13:01:02
Citaat van: speculeter op april 16, 2014, 12:54:09
Goed nieuws!
Ook volgend seizoen staat de 12e man er weer vol
achter wat wederom een recordaantal doelpunten oplevert!!

Ook dit zijn puur speculaties  :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2014, 17:57:37
Citaat van: Lore op april 16, 2014, 11:58:21
Slecht nieuws! Wij moeten volgend seizoen weer boven onszelf uitstijgen om ons te handhaven!
Was te verwachten, de sterkhouders van dit seizoen worden door "grotere" clubs weggekocht. Dit levert natuurlijk wel op alle fronten meer ruimte op om gepaste vervangers te zoeken en aan te trekken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op april 16, 2014, 18:56:48
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2014, 17:57:37
Was te verwachten, de sterkhouders van dit seizoen worden door "grotere" clubs weggekocht. Dit levert natuurlijk wel op alle fronten meer ruimte op om gepaste vervangers te zoeken en aan te trekken.

Precies, ik hoorde alleen dat binnen Cambuur het spelersfonds als een last
wordt gezien. Waarschijnlijk omdat er toch geld terug moet naar de investeerders!

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op april 16, 2014, 18:59:18
Citaat van: speculeter op april 16, 2014, 12:54:09
Goed nieuws!
Ook volgend seizoen staat de 12e man er weer vol
achter wat wederom een recordaantal doelpunten oplevert!!
Wederom?? Minste doelpunten dit jaar van hele ere divisie.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur Groningen op april 16, 2014, 19:11:15
Citaat van: carlo de leeuw op april 16, 2014, 18:59:18
Wederom?? Minste doelpunten dit jaar van hele ere divisie.
dit seizoen minste inderdaad, maar dit jaar niet :)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op april 16, 2014, 20:49:15
Citaat van: Lore op april 16, 2014, 18:56:48
Precies, ik hoorde alleen dat binnen Cambuur het spelersfonds als een last
wordt gezien. Waarschijnlijk omdat er toch geld terug moet naar de investeerders!
dat zal wel weer .Dat zelfde spelersfonds heeft ons de laatste 3 seiz prima geholpen om een goede selectie neer te zetten
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op april 16, 2014, 21:00:54
Citaat van: sunderland op april 16, 2014, 20:49:15
dat zal wel weer .Dat zelfde spelersfonds heeft ons de laatste 3 seiz prima geholpen om een goede selectie neer te zetten

Het zijn niet mijn woorden, maar degene die ik sprak noemde de schulden en het spelersfonds als belangrijkste punten om op de lossen om gezond te worden!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2014, 21:24:29
Citaat van: Lore op april 16, 2014, 18:56:48
Precies, ik hoorde alleen dat binnen Cambuur het spelersfonds als een last
wordt gezien. Waarschijnlijk omdat er toch geld terug moet naar de investeerders!
Tja het is maar vanuit welke hoek je het bekijken wilt. Zonder investeerders geen kwalitatief goede spelers, dus zonder lasten geen lusten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2014, 21:25:09
Citaat van: carlo de leeuw op april 16, 2014, 18:59:18
Wederom?? Minste doelpunten dit jaar van hele ere divisie.
We naderen het clubrecord van 39 dus record :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op april 16, 2014, 21:59:15
Overigens wel een prima doelsaldo van -5! Misschien ook een club record??
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op april 16, 2014, 22:00:28
Citaat van: carlo de leeuw op april 16, 2014, 21:59:15
Overigens wel een prima doelsaldo van -5! Misschien ook een club record??

Dat lijkt mij wel toch ?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op april 16, 2014, 22:18:33
92-93 -19
93-94 -36
98-99 -27
99-00 -31

dus ja -5 zou een record zijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2014, 22:20:19
Enige record wat dit seizoen niet gebroken wordt is het topscorers record van Nelisse (12)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op april 16, 2014, 22:31:30
                                                w     w     g       v      p      dv    dt     ds
14.    Cambuur Leeuwarden    34    6    13    15    25    39    58    -19     92/93
18.    Cambuur Leeuwarden    34    6    7    21    19    28    64    -36     93/94
15.    Cambuur Leeuwarden    34    7    11    16    32    37    64    -27     98/99
17.    Cambuur Leeuwarden    34    6    7    21    25    35    66    -31     99/00
10.    SC Cambuur                    32    10    9    13    39    38    43    -5       13/14
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op april 16, 2014, 22:34:40
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2014, 22:20:19
Enige record wat dit seizoen niet gebroken wordt is het topscorers record van Nelisse (12)

Vreemd. Barto, Hemmen en Ogbeche hebben met zijn drieën toch duidelijk 16 goals gemaakt.  :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op april 16, 2014, 23:28:08
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2014, 22:20:19
Enige record wat dit seizoen niet gebroken wordt is het topscorers record van Nelisse (12)

of barto/hemmen moeten er in 2 wedstrijden even 7 inrammen :P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op april 17, 2014, 05:58:25
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2014, 22:20:19
Enige record wat dit seizoen niet gebroken wordt is het topscorers record van Nelisse (12)

En hoeveel kansen heeft hij verprutst door voor eigen suc6 te gaan en medespelers die er beter voor stonden over te slaan  :R

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op april 17, 2014, 08:53:36
Citaat van: poelie-lwd op april 17, 2014, 05:58:25
En hoeveel kansen heeft hij verprutst door voor eigen suc6 te gaan en medespelers die er beter voor stonden over te slaan  :R

Zijn er meerderen.. Haha!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op april 17, 2014, 19:20:39
Hemmen topic?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op april 17, 2014, 19:43:53
Citaat van: carlo de leeuw op april 17, 2014, 19:20:39
Hemmen topic?

Sorry, zat nog wat oud zeer. Als die lamlul Nelisse toen wat meer om zich heen had gekeken waren we er makkelijk ingebleven!

on topic,

Hemmen absoluut houden. Mits fit een gigant in de 16!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op april 17, 2014, 19:45:01
Ondanks vele kritiek.....
met poelie eens.
Als hij gewoon fit is is het een kanjer.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op april 17, 2014, 19:52:07
Citaat van: poelie-lwd op april 17, 2014, 19:43:53
Sorry, zat nog wat oud zeer. Als die lamlul Nelisse toen wat meer om zich heen had gekeken waren we er makkelijk ingebleven!

on topic,

Hemmen absoluut houden. Mits fit een gigant in de 16!

Absoluut denk dat die nu in de zomerstop gewoon even goed kan uitzieken. Hoop dat die bijtekent en volgend seizoen volop zijn waarde kan bewijzen in de Eredivisie voor Cambuur.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op april 17, 2014, 19:55:58
Winterstop? Dat moet maar niet  :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op april 17, 2014, 19:57:27
Citaat van: poelie-lwd op april 17, 2014, 19:55:58
Winterstop? Dat moet maar niet  :zweep

Foutje moet kunnen :)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op mei 05, 2014, 12:55:43
Benieuwd hoe deze man zich gaat revancheren. Erg ongelukkig allemaal na de winterstop. Come on HEMMEN  :0=
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op mei 06, 2014, 22:51:57
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 05, 2014, 12:55:43
Benieuwd hoe deze man zich gaat revancheren. Erg ongelukkig allemaal na de winterstop. Come on HEMMEN  :0=
Ja, ik denk wel dat die erg gebrand is op revanche. Was vandaag overigens niet op de training he?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: EastSide058 op mei 06, 2014, 22:59:02
Hopen dat hij zich het nieuwe seizoen weer een beetje herpakt
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op mei 06, 2014, 23:00:18
Citaat van: EastSide058 op mei 06, 2014, 22:59:02
Hopen dat hij zich het nieuwe seizoen weer een beetje herpakt
Vind wel dat je een speler met de kwaliteit van Hemmen er gewoon bij moet houden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: de Schoot op mei 07, 2014, 19:29:33
Stel dat Barto en Bartho blijven, denk ik dat Hemmen het elders zoekt. Lijkt me niet de persoon die als 3e spits ergens leuk op de bank gaat zitten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccambuurlwdd op mei 08, 2014, 07:52:32
Wat mij betreft vertrekt Hemmen deze zomer. Als prof is het niet altijd rozengeur en maneschijn en als je dan op de bank belandt, moet je je uiterste best doen om je terug te knokken in de ploeg. Als je zag hoe zwak hij de laatste weken iedere keren inviel, dan kan je niet zeggen dat hij zijn best doet (voor het team). Zo'n speler is een stoorzender in een spelersgroep en moet je er niet bij willen hebben.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op mei 08, 2014, 08:22:39
Hemmen heeft na de winter de prijs moeten betalen omdat hij zich voor de winter kapot heeft gespeeld voor t team, terwijl die eigenlijk had moeten rusten. Dat is ook iets om dan rekening mee te houden hé...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op mei 08, 2014, 08:31:08
Ondanks dat hij na de winterstop niet goed was vind ik hem nog steeds in potentie beter dan Barto. Een killer voor de goal.. ik zeg contract aanbieden en zorgen dat het weer goed zit tussen de oren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op mei 08, 2014, 09:03:58
Hemmen scoorde voor de winterstop bijna als enige.
Na de winterstop hebben anderen hun kans gepakt en begon het te draaien.
Het is lastig in te schatten, maar denk persoonlijk dat Hemmen, fysiek en mentaal te kort komt.
Als je met zo'n kut instelling invalt, speel je je nooit in de basis.
Als je invalt moet je toch 200% geven, en dat gebeurd met Hemmen zeker niet.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op mei 08, 2014, 09:06:50
De eerste cruciale vraag in casu is... Is Hemmen wel 100% fysiek fit? Dat hij mentaal niet 100% fit is lijkt me wel duidelijk.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op mei 08, 2014, 11:48:13
dan sit ie dus terecht oppe bank
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: de Schoot op mei 08, 2014, 12:17:56
Toen we met Manu ook via andere kant dreiging hadden, kregen we meer kansen. Als Hemmen de 2e seizoenshelft volledig had gespeeld had ie ze ook heus wel gemaakt. Qua mentaliteit en fitheid zeg ik Barto, maar mijn gevoel zegt Hemmen. #dilemma
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op mei 08, 2014, 12:20:39
Het is en blijft natuurlijk een luxeprobleem, zeker als Ogbeche blijft. Dan hebben we gewoon drie volwaardige spitsen.

Dit in schril contrast met vorig jaar, toen op dit moment alleen Barto onder contract stond (Hemmen moest nog verlengen). Wat dat betreft zijn we er zeker op vooruit gegaan!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Eewal op mei 08, 2014, 12:24:22
Citaat van: Collingwood op mei 08, 2014, 12:20:39
Het is en blijft natuurlijk een luxeprobleem, zeker als Ogbeche blijft. Dan hebben we gewoon drie volwaardige spitsen.

Dit in schril contrast met vorig jaar, toen op dit moment alleen Barto onder contract stond (Hemmen moest nog verlengen). Wat dat betreft zijn we er zeker op vooruit gegaan!

Toch zou ik deze drie willen wisselen voor 1 Harry v/d Laan :)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op mei 08, 2014, 12:33:34
Citaat van: Eewal op mei 08, 2014, 12:24:22
Toch zou ik deze drie willen wisselen voor 1 Harry v/d Laan :)

Tsja, je hebt natuurlijk altijd baas boven baas!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op mei 08, 2014, 13:03:39
Het ie nog gien AOW?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Big Man op mei 08, 2014, 18:14:16
Is Ogbeche geen dure jongen omdat hij van buiten de EU komt? Als dat wel het geval is vind ik hem niet zo goed. Eigenlijk vind ik hem een beetje tegen vallen. Wat heeft hij nu effectief gescoord dan? niet veel toch? Barto heeft er meer gemaakt. Michiel Hemmen vind ik een klasse beter dan Barto ondanks het feit dat Barto nu veel gescoord heeft. Probleem voor Hemmen gaat wel worden dat Barto een vriendje is van Henk de Jong en hij daarom weinig kans heeft om ooit weer eerste spits te worden. Ik ben de eerste 4 wedstrijden van het seizoen nog niet vergeten. Toen raakte Barto geen knikker.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op mei 08, 2014, 18:21:37
Citaat van: Big Man op mei 08, 2014, 18:14:16
Is Ogbeche geen dure jongen omdat hij van buiten de EU komt? Als dat wel het geval is vind ik hem niet zo goed. Eigenlijk vind ik hem een beetje tegen vallen. Wat heeft hij nu effectief gescoord dan? niet veel toch? Barto heeft er meer gemaakt. Michiel Hemmen vind ik een klasse beter dan Barto ondanks het feit dat Barto nu veel gescoord heeft. Probleem voor Hemmen gaat wel worden dat Barto een vriendje is van Henk de Jong en hij daarom weinig kans heeft om ooit weer eerste spits te worden. Ik ben de eerste 4 wedstrijden van het seizoen nog niet vergeten. Toen raakte Barto geen knikker.

Valt buiten de regeling omdat hij ook een frans paspoort heeft.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op mei 08, 2014, 18:43:22
Citaat van: Big Man op mei 08, 2014, 18:14:16
Is Ogbeche geen dure jongen omdat hij van buiten de EU komt? Als dat wel het geval is vind ik hem niet zo goed. Eigenlijk vind ik hem een beetje tegen vallen. Wat heeft hij nu effectief gescoord dan? niet veel toch? Barto heeft er meer gemaakt. Michiel Hemmen vind ik een klasse beter dan Barto ondanks het feit dat Barto nu veel gescoord heeft. Probleem voor Hemmen gaat wel worden dat Barto een vriendje is van Henk de Jong en hij daarom weinig kans heeft om ooit weer eerste spits te worden. Ik ben de eerste 4 wedstrijden van het seizoen nog niet vergeten. Toen raakte Barto geen knikker.
1e 4 wedstrijden heeft Barto kans gekregen en  niet gepakt en toen heeft lodeweges hem vervangen.niks bijzonders lijkt mij.waarom hij dan vriendje van de jong is!?Barto is inmiddels club topscorer, omdat hij na de winter kans weer kreeg en pakte.Hemmen heeft na blessure m.i. geen enkele kans gepakt om 1e spits te worden.Barto doet alles wat er word gevraagd met zijn beperkingen, maar word als vriendje v de Jong weggezet!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op mei 08, 2014, 19:35:42
Hemmen laten vertrekken.
Te traag en fysiek erg zwak gesteld.
Vermeij van de Graafschap zou een prima vervanger zijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op mei 08, 2014, 19:45:02
Hou toch op joh....
die vermey is zo traag als een slak.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op mei 08, 2014, 19:45:18
Citaat van: AL op mei 08, 2014, 19:35:42
Vermeij van de Graafschap zou een prima vervanger zijn.
Gebaseerd op?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op mei 08, 2014, 19:48:23
Citaat van: AL op mei 08, 2014, 19:35:42
Hemmen laten vertrekken.
Te traag en fysiek erg zwak gesteld.
Vermeij van de Graafschap zou een prima vervanger zijn.

Ik zit nu naar De Graafschap te kijken, maar Hemmen is minimaal drie keer zo goed als Vermeij. Onhandige speler die vooral groot en sterk is.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op mei 08, 2014, 20:07:24
Citaat van: AL op mei 08, 2014, 19:35:42
Hemmen laten vertrekken.
Te traag en fysiek erg zwak gesteld.
Vermeij van de Graafschap zou een prima vervanger zijn.

Dan wil ik onze Deen ook weer in de basis..

Vermeij kan mij niet bekoren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op mei 09, 2014, 08:52:41
Veldwijk!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op mei 09, 2014, 08:59:07
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 09, 2014, 08:52:41
Veldwijk!!!
Als Hemmen weg gaat moet er imo een jonge spits komen die je ook de kans bied om anders te kunnen spelen dan je doet met Barto of Obeche.. Dus een jonge vent die ook niet moeilijk doet dat hij niet speelt omdat hij weet dat zijn kans wel komt in de loop van de jaren...

En dat zie ik spelers die, topscore of bijna topscore in de jupilerleague zijn, niet doen..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Daddy T. op mei 09, 2014, 09:13:23
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 09, 2014, 08:52:41
Veldwijk!!!
:zucht
Wilde in de winterstop niet komen omdat hij alleen naar een vaste/structurele eredivisieclub wilde. Was toen bijna rond met Roda maar kwamen er niet uit over transfersom. Spelers uit de jupiler die zich te goed voelen voor SCC hoef ik hier niet te zien...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op mei 09, 2014, 09:36:15
Citaat van: Daddy T. op mei 09, 2014, 09:13:23
:zucht
Wilde in de winterstop niet komen omdat hij alleen naar een vaste/structurele eredivisieclub wilde. Was toen bijna rond met Roda maar kwamen er niet uit over transfersom. Spelers uit de jupiler die zich te goed voelen voor SCC hoef ik hier niet te zien...

Zonde dat die niet naar Roda is gegaan dan. Kon die lekker een half jaartje structureel verliezen.  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op mei 09, 2014, 09:39:15
Citaat van: dizzhead op mei 09, 2014, 09:36:15
Zonde dat die niet naar Roda is gegaan dan. Kon die lekker een half jaartje structureel verliezen.  :_schater
Zul je zien dat ze er met Veldwijk gewoon in waren gebleven ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op mei 09, 2014, 09:51:54
Citaat van: Daddy T. op mei 09, 2014, 09:13:23
:zucht
Wilde in de winterstop niet komen omdat hij alleen naar een vaste/structurele eredivisieclub wilde. Was toen bijna rond met Roda maar kwamen er niet uit over transfersom. Spelers uit de jupiler die zich te goed voelen voor SCC hoef ik hier niet te zien...

Ik weet wat hij heeft gezegd maar zo'n type speler is voor Cambuur goud waard. Kan een bal vasthouden, scoren en oogt i.m.o. een stuk fitter/flexibeler dan Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op mei 09, 2014, 09:59:13
Mocht je hem kunnen halen...doen!
legt er bij ons ook 15 in.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Daddy T. op mei 09, 2014, 10:23:46
Citaat van: dizzhead op mei 09, 2014, 09:36:15
Zonde dat die niet naar Roda is gegaan dan.
Blij dat ie niet is gegaan, anders had Manco Jansen hier nu waarschijnlijk gespeeld ipv bij  Roda.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op mei 10, 2014, 12:17:41
Als je een Veldwijk of Muhren binnen kan halen moet je het m.i. altijd doen, zouden beide sterke aanvulling zijn op wat we nu hebben lopen. Dat zo'n jongen zegt dat hij niet naar scc wil is jammer, maar heeft dit volgens mij wat anders gebracht als die fernandez. Maar als Hemmen, Ogbeche en Barto blijven denk ik dat je de spitspositie ook prima hebt ingevuld; zijn 3 verschillende typen spelers wat genoeg mogelijkheden geeft.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op mei 11, 2014, 11:49:54
Citaat van: SCCRulez op mei 10, 2014, 12:17:41
Als je een Veldwijk of Muhren binnen kan halen moet je het m.i. altijd doen, zouden beide sterke aanvulling zijn op wat we nu hebben lopen. Dat zo'n jongen zegt dat hij niet naar scc wil is jammer, maar heeft dit volgens mij wat anders gebracht als die fernandez. Maar als Hemmen, Ogbeche en Barto blijven denk ik dat je de spitspositie ook prima hebt ingevuld; zijn 3 verschillende typen spelers wat genoeg mogelijkheden geeft.
Als die drie blijven misschien een jeugdige aanwinst ergens vandaan halen?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dit is mien club op mei 27, 2014, 12:02:01
"gerucht" Hemmen wordt wellicht geruild tegen Muhren van Volendam.

Bron 2 oude mannen van de koffie club bij Cambuur.

Betrouwbaarheid :X
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op mei 27, 2014, 12:08:28
Citaat van: dit is mien club op mei 27, 2014, 12:02:01
"gerucht" Hemmen wordt wellicht geruild tegen Muhren van Volendam.

Bron 2 oude mannen van de koffie club bij Cambuur.

Betrouwbaarheid :X

Zou wel heel mooi zijn. Ook een aanvallende middenvelder met scorend vermogen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op mei 27, 2014, 12:13:25
Citaat van: dit is mien club op mei 27, 2014, 12:02:01
"gerucht" Hemmen wordt wellicht geruild tegen Muhren van Volendam.

Bron 2 oude mannen van de koffie club bij Cambuur.

Betrouwbaarheid :X
Weet wel dat Hemmen uit die buurt komt
(Zaandam).
Dus zou dit wel eens waar kunnen zijn!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op mei 27, 2014, 12:25:37
Citaat van: Daddy T. op mei 09, 2014, 10:23:46
Manco Jansen

:_schater
_O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: de Schoot op mei 27, 2014, 13:51:14
Mits fit, is ie ere-divisie waardig. Zie hem zelf niet een stapje terug doen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op juli 24, 2014, 09:11:12
Moet gezegd worden, knalde er vol op gisteren de 2e helft. Liep zowat op elke bal. Zou hem graag een oefenpotje met Narsingh / Meleg op de flanken zien. De aanvoer van Schokker / Schepers was nu nihil.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Buma9 op juli 24, 2014, 09:13:26
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 24, 2014, 09:11:12
Moet gezegd worden, knalde er vol op gisteren de 2e helft. Liep zowat op elke bal. Zou hem graag een oefenpotje met Narsingh / Meleg op de flanken zien. De aanvoer van Schokker / Schepers was nu nihil.

Zag inderdaad fit en fris uit gisteren. Met Ogbeche, Hemmen en Barto heb je gewoon drie goede spitsen in huis die het beste in elkaar naar boven moeten halen!!  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:42:32
Zeer scherp gistermiddag, mooi in de basis volgende week met Ogbeche!!! |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op augustus 03, 2014, 10:43:22
Als er niks bijkomt mooi met de aanval zoals 2e helft tegen Emmen, dat is op moment het beste.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op augustus 03, 2014, 10:48:18
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:42:32
Zeer scherp gistermiddag, mooi in de basis volgende week met Ogbeche!!! |:)

Dat zou ik ook doen.. Al is dit niet wat ik een paar weken geleden voor ogen had.

De oude Hemmen komt langzaam weer terug.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 0517 op augustus 03, 2014, 11:20:16
Meerdere oefenpotten al scherp. Blijft voor ons gewoon een superspits!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: oldehove op augustus 03, 2014, 11:29:28
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:42:32
Zeer scherp gistermiddag, mooi in de basis volgende week met Ogbeche!!! |:)
Hemmen in de spits en Ogbeche  ernaast?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 04, 2014, 13:07:50
Hij zou idd goed in een 4-4-2 systeem passen, we hebben naar mijn mening echt 3 topspitsen in huis, mits ze in vorm zijn
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: cambuurlegend op augustus 04, 2014, 16:32:52
Citaat van: Always SCC op augustus 04, 2014, 13:07:50
Hij zou idd goed in een 4-4-2 systeem passen, we hebben naar mijn mening echt 3 topspitsen in huis, mits ze in vorm zijn

Dan ben ik erg benieuwd naar jou definitie van topspits.... Ik hou het op "voor ons "niveau 2 goede spitsen en een matige.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 04, 2014, 16:45:11
Citaat van: cambuurlegend op augustus 04, 2014, 16:32:52
Dan ben ik erg benieuwd naar jou definitie van topspits.... Ik hou het op "voor ons "niveau 2 goede spitsen en een matige.
Wie vindt jij dan matig? Ze hebben alle drie bewezen dat ze alledrie meekunnen in de eredivisie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bascambuur op augustus 04, 2014, 16:49:38
Volgens mij was Hemmen met 7 goals de topscorer van het eerste half jaar en Barto met 8 goals de topscorer van het tweede half jaar. Dat kun je moeilijk matige spitsen noemen, want ik neem aan dat het niet over Ogbeche gaat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: de Schoot op augustus 04, 2014, 16:56:04
Ik val in herhaling, maar een fitte Hemmen had met Manu en een beter wordende Lukoki 2x zoveel gescoord als Barto.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op augustus 04, 2014, 18:50:45
Citaat van: de Schoot op augustus 04, 2014, 16:56:04
Ik val in herhaling, maar een fitte Hemmen had met Manu en een beter wordende Lukoki 2x zoveel gescoord als Barto.

Inderdaad. Appels en leren vergelijken. Hemmen speelde in een ploeg die tegen degradatie knokte, Barto in een ploeg die voor Europees ging!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 04, 2014, 20:42:56
Citaat van: Lore op augustus 04, 2014, 18:50:45
Inderdaad. Appels en leren vergelijken. Hemmen speelde in een ploeg die tegen degradatie knokte, Barto in een ploeg die voor Europees ging!
Dus is het uiteindelijk de schuld van Barto dat we Europa niet in gingen.. Hij scoorde te weinig :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op augustus 04, 2014, 21:20:58
Citaat van: Dokkumer op augustus 04, 2014, 20:42:56
Dus is het uiteindelijk de schuld van Barto dat we Europa niet in gingen.. Hij scoorde te weinig :_schater

:_schater :_schater zo kan je het ook lezen!

Wat ik bedoelde: als je het aantal punten neemt van voor de winter dan speelden wij regen degradatie. Dan krijg je minder kansen en dus is het aantal goals van Hemmen indrukwekkender dan die van Barto.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op augustus 04, 2014, 21:44:01
Citaat van: Lore op augustus 04, 2014, 21:20:58
:_schater :_schater zo kan je het ook lezen!

Wat ik bedoelde: als je het aantal punten neemt van voor de winter dan speelden wij regen degradatie. Dan krijg je minder kansen en dus is het aantal goals van Hemmen indrukwekkender dan die van Barto.

Naja Hemmen had daarvoor 18 wedstrijden de tijd terwijl Barto daarvoor 16 had, daarnaast heeft hij er een meer gemaakt. Maar ik denk wel dat dat komt omdat Manu er bij kwam.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op augustus 05, 2014, 12:28:55
Citaat van: Marc S op augustus 04, 2014, 21:44:01
Naja Hemmen had daarvoor 18 wedstrijden de tijd terwijl Barto daarvoor 16 had, daarnaast heeft hij er een meer gemaakt. Maar ik denk wel dat dat komt omdat Manu er bij kwam.

Dat scheelde wel in de aanvoer. Maar als ik mij weer voor de geest haal hoe Hemmen speelde voor de winter.....Man, wij konden altijd de bal kwijt!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 0517 op augustus 05, 2014, 14:44:52
Citaat van: Marc S op augustus 04, 2014, 21:44:01
Naja Hemmen had daarvoor 18 wedstrijden de tijd terwijl Barto daarvoor 16 had, daarnaast heeft hij er een meer gemaakt. Maar ik denk wel dat dat komt omdat Manu er bij kwam.

En Hemmen weer minder minuten?  :insane
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:19:22
Alles was voor Hemmen, en wat is die scherp.
Aan het einde moe gestreden, jammer dat Barto er fysiek nog niet in kon.
Daardoor verlies je de controle, en nu helaas twee punten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op augustus 10, 2014, 08:44:54
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:19:22
Alles was voor Hemmen, en wat is die scherp.
Aan het einde moe gestreden, jammer dat Barto er fysiek nog niet in kon.
Daardoor verlies je de controle, en nu helaas twee punten.

Gister op de tribune meningen ook erg verdeeld.
1e helft goed, 2e helft vond ik hem zwak.
Ik blijf erbij dat het te statisch wordt met hemmen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op augustus 10, 2014, 08:49:00
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:19:22
Alles was voor Hemmen, en wat is die scherp.
Aan het einde moe gestreden, jammer dat Barto er fysiek nog niet in kon.
Daardoor verlies je de controle, en nu helaas twee punten.

Persoonlijk vind ik dat je hierdoor niet de twee verliespunten kunt verwijten. Twente zette al langer voor de wissel ons onder druk. Ik vond dat het balletje beide kanten op kon rollen. Helaas voor ons de verkeerde.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op augustus 10, 2014, 09:45:40
Citaat van: AL op augustus 10, 2014, 08:44:54
Gister op de tribune meningen ook erg verdeeld.
1e helft goed, 2e helft vond ik hem zwak.
Ik blijf erbij dat het te statisch wordt met hemmen!

Eerste helft een uitstekende partij inderdaad! Tweede helft zag je dat die zwakker en vermoeid werd, moegestreden. Barto was nog niet fit genoeg om er eerder in te komen heb ik achteraf begrepen? Wel erg jammer want zoals eerder al aangegeven in dit topic verlies je inderdaad de grip op de wedstrijd door verdedigend te gaan wisselen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCRulez op augustus 10, 2014, 09:51:55
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:19:22
Alles was voor Hemmen, en wat is die scherp.
Aan het einde moe gestreden, jammer dat Barto er fysiek nog niet in kon.
Daardoor verlies je de controle, en nu helaas twee punten.
Vind ik wel een te makkelijke redenatie dat dat de oorzaak is geweest. Twente gaat op het laatst meer druk zetten en dan kan er een bal in gaan. Ik denk dat dat met een fitte Hemmen/Barto ook zo was gelopen, maar weet je natuurlijk nooit. Jammer dat ze hem zo makkelijk lieten doorlopen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op augustus 10, 2014, 12:17:33
Eerste helft goeie pot. Maar in de tweede helft kon je merker dat we meer snelheid nodig hadden. Als je san de laatste 20 minuuten Barto erin zet heb je veel meer dreiging.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 10, 2014, 12:50:07
Citaat van: AL op augustus 10, 2014, 08:44:54
Gister op de tribune meningen ook erg verdeeld.
1e helft goed, 2e helft vond ik hem zwak.
Ik blijf erbij dat het te statisch wordt met hemmen!
totaal niet mee eens
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op augustus 10, 2014, 12:52:05
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2014, 12:50:07
totaal niet mee eens

Toch is het zo
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 10, 2014, 12:52:20
Citaat van: Scc01 op augustus 10, 2014, 12:17:33
Eerste helft goeie pot. Maar in de tweede helft kon je merker dat we meer snelheid nodig hadden. Als je san de laatste 20 minuuten Barto erin zet heb je veel meer dreiging.
heeft niks met hemmen te maken .Snelheid moet je op de zijkant hebben .Heb je wel eens een spits gezien die en groot en sterk was en die ook nog snel is
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 10, 2014, 12:53:54
Citaat van: Scc01 op augustus 10, 2014, 12:52:05
Toch is het zo
statisch ben ik het niet mee eens .Alles wat we voorin deden kwam via hem .Toen hij eruit ging werd het juist statisch .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op augustus 10, 2014, 12:56:11
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2014, 12:53:54
statisch ben ik het niet mee eens .Alles wat we voorin deden kwam via hem .Toen hij eruit ging werd het juist statisch .

Toen was er ook nog zoveel tijd....

Ik geef toe dat hij het als aanspeelpunt prima doet, alleen mis ik dat actieve aan het einde vd wedstrijd als de tegenstander met alles naar voren gaat. Ook mis ik een spits die op z'n positie staat als die bal voor komt. Verder blij verrast 1 e helft
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 10, 2014, 12:57:27
Wat een onzin dat het met Hemmen te statisch wordt. Hij is juist het aanspeelpunt dat beweeglijke buitenspelers en opkomende middenvelders moet bedienen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 10, 2014, 12:59:04
Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2014, 12:57:27
Wat een onzin dat het met Hemmen te statisch wordt. Hij is juist het aanspeelpunt dat beweeglijke buitenspelers en opkomende middenvelders moet bedienen.
Ja sommigen roepen maar wat om interessant te doen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op augustus 10, 2014, 23:44:00
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2014, 12:59:04
Ja sommigen roepen maar wat om interessant te doen

Tweede helft kwam daar weinig van terecht wijsneus
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op augustus 11, 2014, 12:58:29
Prima aanspeelpunt.
Om daarna bij te sluiten.
Maakt wel zijn doelpunten.
Maar kan iemand hem eens uitleggen wat buitenspel is?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2014, 11:02:43
Citaat van: speculeter op augustus 11, 2014, 12:58:29
Prima aanspeelpunt.
Om daarna bij te sluiten.
Maakt wel zijn doelpunten.
Maar kan iemand hem eens uitleggen wat buitenspel is?
Van persie en Lens even bellen :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2014, 11:16:28
Citaat van: speculeter op augustus 11, 2014, 12:58:29
Prima aanspeelpunt.
Om daarna bij te sluiten.
Maakt wel zijn doelpunten.
Maar kan iemand hem eens uitleggen wat buitenspel is?

Misschien moeten ze hem leren aanspelen voordat hij buitenspel staat....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 12, 2014, 12:35:30
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2014, 11:16:28
Misschien moeten ze hem leren aanspelen voordat hij buitenspel staat....

Hij staat sneller buitenspel dan ze hem aan kunnen spelen. Of is het z`n startsnelheid  8P 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op augustus 12, 2014, 12:36:21
Citaat van: Cor op augustus 12, 2014, 12:35:30
Hij staat sneller buitenspel dan ze hem aan kunnen spelen. Of is het z`n startsnelheid  8P 8P
Hij heeft zich natuurlijk moeten aanpassen aan Lukoki vorig jaar   :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur123 op augustus 17, 2014, 14:08:51
Weer top gespeeld. Merk wel dat naarmate de wedstrijd vordert dat hij snel moe/lui/gedemotiveerd raakt...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: mulder op augustus 19, 2014, 15:53:32
Citaat van: Cambuur123 op augustus 17, 2014, 14:08:51
Weer top gespeeld. Merk wel dat naarmate de wedstrijd vordert dat hij snel moe/lui/gedemotiveerd raakt...

Dat idee heb ik nou ook.. zou het aan zijn conditie liggen? Daar kun je aan werken..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op augustus 23, 2014, 02:04:36
SKITTEREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op augustus 23, 2014, 04:43:50
fut na de goal naar het utvak, su hoort et.

TAnnane  l0l l0l
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 15:17:06
hemmen is mien favoriet als hij juicht  _O_

zo veel passie en emotie, mooi om te zien
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 23, 2014, 19:53:32
Hij speelt misschien niet altijd goed maar hij maakt kopte ons wel ff naar de 3 punten  w:)
Zoo kennen we je weer  :D
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 23, 2014, 19:55:04
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 15:17:06
hemmen is mien favoriet als hij juicht  _O_

zo veel passie en emotie, mooi om te zien
Daar doet Barto anders niet voor onder
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: el haj op augustus 23, 2014, 23:39:25
Na twee (en een goed begin van het derde) seizoenen bij ons staat hemmen nu op 26 goals uit 56 wedstrijden, tel daarbij nog vijf assists en je ziet dat hij bij elke twee wedstrijden een goal voorbereidt of scoort. Prima moyenne, maar zijn effectiviteit dit seizoen begint er helemaal op te lijken! Doortrekken zo, twee uit drie!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: el haj op augustus 30, 2014, 22:31:20
Hahahahaha, wtf.  8P Ik weet niet wat de auteur van onderstaand stukje naar binnen gewerkt heeft maar ik wil er ook van!


Musical over Michiel Hemmen in de maak


Er komt een musical over leven en werk van Cambuur-voetballer Michiel Hemmen. Dat heeft producent Albert Verlinde van V&V Entertainment vandaag bekendgemaakt.

Hemmen (1987) werd een nationale held als spits van SC Cambuur. Volgens Verlinde – die eerder biografische voorstellingen maakte over Wim Sonneveld, Billie Holiday en Edith Piaf – is het niet zo verbazingwekkend dat er nog geen enkele musicalproducent zich aan het levensverhaal van Hemmen heeft gewaagd: 'Voetbal op het podium uitbeelden was altijd een lastig verhaal, maar we hebben sinds kort de beschikking over een techniek uit Amerika, een zogenaamd 'ballenkanon'. Zo kunnen we de voorzetten van legendarische buitenspelers als Albert Rusnak, Dejan Meleg, Furdjel Narsingh en Daniel de Ridder tot in detail nabootsen.'
Een hoofdrolspeler is nog niet bekend, de casting is nog in volle gang. Verlinde: 'Het is lastig: wie Michiel Hemmen wil spelen, moet goed kunnen voetballen, maar ook weer niet te goed, dat is slecht voor de geloofwaardigheid. Die balans, daar zoeken we naar.' Geruchten dat Simone Kleinsma al benaderd is voor de rol van Hemmen verwijst de producent naar het rijk der fabelen.

Verlinde ziet in de musical, die 'De vrolijke pinchhitter' moet gaan heten, een unieke mogelijkheid om een grote doelgroep te laten kennismaken met een vergeten stukje cultuurgoed: 'Veel mensen komen, om welke reden dan ook, nooit in het stadion van Cambuur. Het staat ook helemaal in Groningen, of daar in de buurt, dus heel gek is dat niet. Maar ook in Delfzijl en omstreken gebeuren unieke dingen door unieke types. Michiel Hemmen is zo'n type. Iemand zei tegen me: je kent 'm niet, maar die Hemmen, dat is een grote voetballer. Toen ik hem zag, wist ik onmiddellijk: er zit een musical in die man. Misschien wel twee.'
Bijkomend voordeel, aldus de producent, die het nieuws bekendmaakte in RTL Boulevard, is dat een vergelijkbare voorstelling nog niet bestaat.
'Vaak worden er musicals gemaakt over de bijzondere levens van beroemde levens; wij wilden het eens helemaal anders doen. Het wordt een zogenaamde kleine musical; dat wil zeggen zonder grote ensembles en ingewikkelde decorwissels. Het wordt een echt acteursstuk, maar wel voor een groot publiek.'

Premiere 28 juni 2015

Wanneer 'De vrolijke pinchhitter' een succes wordt, sluit Verlinde niet uit dat er meer muzikale spektakels rond grote voetballers zullen volgen: 'We hebben alvast opties genomen op de rechten van de levensverhalen van Harrie Gommans, Jan Koller, Glynor Plet en Jan Vennegoor of Hesselink.'
De muzikale theatervoorstelling gaat op 28 juni 2015, exact 28 jaar na Hemmens geboortedag, in première in zijn geboorteplaats Zaanstad.
Daarna toert 'De vrolijke pinchhitter' door stadions in heel Nederland.

Bron: HPdeTijd (http://www.hpdetijd.nl/2014-08-30/musical-michiel-hemmen-de-maak/)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op augustus 30, 2014, 23:50:53
Citaat van: el haj op augustus 30, 2014, 22:31:20
Hahahahaha, wtf.  8P Ik weet niet wat de auteur van onderstaand stukje naar binnen gewerkt heeft maar ik wil er ook van!


Musical over Michiel Hemmen in de maak


Er komt een musical over leven en werk van Cambuur-voetballer Michiel Hemmen. Dat heeft producent Albert Verlinde van V&V Entertainment vandaag bekendgemaakt.

Hemmen (1987) werd een nationale held als spits van SC Cambuur. Volgens Verlinde – die eerder biografische voorstellingen maakte over Wim Sonneveld, Billie Holiday en Edith Piaf – is het niet zo verbazingwekkend dat er nog geen enkele musicalproducent zich aan het levensverhaal van Hemmen heeft gewaagd: 'Voetbal op het podium uitbeelden was altijd een lastig verhaal, maar we hebben sinds kort de beschikking over een techniek uit Amerika, een zogenaamd 'ballenkanon'. Zo kunnen we de voorzetten van legendarische buitenspelers als Albert Rusnak, Dejan Meleg, Furdjel Narsingh en Daniel de Ridder tot in detail nabootsen.'
Een hoofdrolspeler is nog niet bekend, de casting is nog in volle gang. Verlinde: 'Het is lastig: wie Michiel Hemmen wil spelen, moet goed kunnen voetballen, maar ook weer niet te goed, dat is slecht voor de geloofwaardigheid. Die balans, daar zoeken we naar.' Geruchten dat Simone Kleinsma al benaderd is voor de rol van Hemmen verwijst de producent naar het rijk der fabelen.

Verlinde ziet in de musical, die 'De vrolijke pinchhitter' moet gaan heten, een unieke mogelijkheid om een grote doelgroep te laten kennismaken met een vergeten stukje cultuurgoed: 'Veel mensen komen, om welke reden dan ook, nooit in het stadion van Cambuur. Het staat ook helemaal in Groningen, of daar in de buurt, dus heel gek is dat niet. Maar ook in Delfzijl en omstreken gebeuren unieke dingen door unieke types. Michiel Hemmen is zo'n type. Iemand zei tegen me: je kent 'm niet, maar die Hemmen, dat is een grote voetballer. Toen ik hem zag, wist ik onmiddellijk: er zit een musical in die man. Misschien wel twee.'
Bijkomend voordeel, aldus de producent, die het nieuws bekendmaakte in RTL Boulevard, is dat een vergelijkbare voorstelling nog niet bestaat.
'Vaak worden er musicals gemaakt over de bijzondere levens van beroemde levens; wij wilden het eens helemaal anders doen. Het wordt een zogenaamde kleine musical; dat wil zeggen zonder grote ensembles en ingewikkelde decorwissels. Het wordt een echt acteursstuk, maar wel voor een groot publiek.'

Premiere 28 juni 2015

Wanneer 'De vrolijke pinchhitter' een succes wordt, sluit Verlinde niet uit dat er meer muzikale spektakels rond grote voetballers zullen volgen: 'We hebben alvast opties genomen op de rechten van de levensverhalen van Harrie Gommans, Jan Koller, Glynor Plet en Jan Vennegoor of Hesselink.'
De muzikale theatervoorstelling gaat op 28 juni 2015, exact 28 jaar na Hemmens geboortedag, in première in zijn geboorteplaats Zaanstad.
Daarna toert 'De vrolijke pinchhitter' door stadions in heel Nederland.

Bron: HPdeTijd (http://www.hpdetijd.nl/2014-08-30/musical-michiel-hemmen-de-maak/)
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delamere op augustus 31, 2014, 01:00:31
Hij pikte de eerste goal in het betaald voetbal van Lucas Bijker af. Een echte goaltjesdief dus.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2014, 01:02:07
Hij is superfit .Hij heeft 80 min alles gegeven .Afjagen opjagen  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op augustus 31, 2014, 12:03:19
Geweldige spits voor ons.
Absoluut eerste keus!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op augustus 31, 2014, 12:51:07
Citaat van: speculeter op augustus 31, 2014, 12:03:19
Geweldige spits voor ons.
Absoluut eerste keus!!

Lekker gretig!
Toch blijft hij voor mij 3e spits en zeker als we snelle jongens op de zijkanten hebben.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op september 14, 2014, 17:20:45
Uhh, heb ik niet meegekregen, waar was ie?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op september 14, 2014, 17:24:26
Citaat van: Destroyer op september 14, 2014, 17:20:45
Uhh, heb ik niet meegekregen, waar was ie?

Zijn hansaplast pleisters moesten weer eens verwisseld worden. Volgende week is hij weer aan elkaar geplakt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op september 15, 2014, 10:10:31
Hoe erg is zijn liesblessure?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2014, 10:12:28
Citaat van: speculeter op september 15, 2014, 10:10:31
Hoe erg is zijn liesblessure?
Ik meende een paar dagen rustig aan.. Hij wou niet forceren, om zo langer uit de roulatie te kunnen zijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dit is mien club op september 15, 2014, 10:14:15
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2014, 10:12:28
Ik meende een paar dagen rustig aan.. Hij wou niet forceren, om zo langer uit de roulatie te kunnen zijn.

LIes blessure?
Rug klachten toch
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: runner 1 op september 15, 2014, 10:37:00
Barto is een zoekende in de woestijn hij was met afstand de slechtste speler bij Cambuur.
Waarvan Akte
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2014, 10:38:20
Citaat van: dit is mien club op september 15, 2014, 10:14:15
LIes blessure?
Rug klachten toch
Geen idee wat zijn blessure was, weet alleen dat dit meeviel.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2014, 10:38:46
Citaat van: runner 1 op september 15, 2014, 10:37:00
Barto is een zoekende in de woestijn hij was met afstand de slechtste speler bij Cambuur.
Waarvan Akte
Blijkbaar zoek je zelf mee, want dit is het Hemmen topic..

Laten we dat voorop stellen...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op september 15, 2014, 10:39:25
Citaat van: runner 1 op september 15, 2014, 10:37:00
Barto is een zoekende in de woestijn hij was met afstand de slechtste speler bij Cambuur.
Waarvan Akte

De ruimtes voor Barto werden de eerste helft telkens dicht gelopen door de naar binnen trekkende vleugels....... Heeft trouwens niks met het topic Hemmen te maken
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2014, 10:48:41
Citaat van: Cor op september 15, 2014, 10:39:25
De ruimtes voor Barto werden de eerste helft telkens dicht gelopen door de naar binnen trekkende vleugels....... Heeft trouwens niks met het topic Hemmen te maken
En dan ook nog kijken hoe hij zich in laat zakken om toch aanspeelbaar te zijn. Dat ging vaak heel behoorlijk..
Dus gezwam in de ruimte van die loper..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op september 15, 2014, 12:42:42
En een mooie bal op Rusnak voor de 1-0
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: de Schoot op september 15, 2014, 18:20:47
Citaat van: Cor op september 15, 2014, 12:42:42
En een mooie bal op Rusnak voor de 1-0

Van richting veranderd  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op september 15, 2014, 19:51:31
Citaat van: de Schoot op september 15, 2014, 18:20:47
Van richting veranderd  :_schater

Daarom minder mooi????
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: de Schoot op september 16, 2014, 00:55:42
Citaat van: Cor op september 15, 2014, 19:51:31
Daarom minder mooi????

Is dit een serieuze vraag is; Ja, minder mooi, zonder Groninger been was die bal daar nooit beland en ik denk niet dat Barto dat been ingecalculeerd heeft.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op september 16, 2014, 13:16:33
Citaat van: de Schoot op september 16, 2014, 00:55:42
Is dit een serieuze vraag is; Ja, minder mooi, zonder Groninger been was die bal daar nooit beland en ik denk niet dat Barto dat been ingecalculeerd heeft.

Tuurlijk niet, maar ben het gezeik en gezeur over Barto, zelfs hier in het Hemmen topic een beetje zat. Zondag een fantastische TEAM prestatie gezien, met een top uitslag. Denk 1 van de mooiste wedstrijden die ik meegemaakt heb. Dus laat Barto hier ook een beetje met rust, die jongen is vaak genoeg belangrijk voor ons. Wat mij betreft is een voorhoede de Ridder, Ogbeche, Narsingh een topaanval, een komt Hemmen daar ook niet in voor
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op september 16, 2014, 13:23:09
Citaat van: Cor op september 16, 2014, 13:16:33
Tuurlijk niet, maar ben het gezeik en gezeur over Barto, zelfs hier in het Hemmen topic een beetje zat. Zondag een fantastische TEAM prestatie gezien, met een top uitslag. Denk 1 van de mooiste wedstrijden die ik meegemaakt heb. Dus laat Barto hier ook een beetje met rust, die jongen is vaak genoeg belangrijk voor ons. Wat mij betreft is een voorhoede de Ridder, Ogbeche, Narsingh een topaanval, een komt Hemmen daar ook niet in voor

Je hebt gelijk! Wij moeten niet zo over Barto zeuren en zeker niet in het Hemmen topic, maar wat was hij slecht he?  :X
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op september 16, 2014, 14:32:23
Hij was slecht id.Maar dat viel ook extra op omdat de rest zo goed was! En vergeet nooit zijn grote inbreng van het kampioenschap in 2013!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op september 16, 2014, 15:32:11
Citaat van: Lore op september 16, 2014, 13:23:09
Je hebt gelijk! Wij moeten niet zo over Barto zeuren en zeker niet in het Hemmen topic, maar wat was hij slecht he?  :X

Advies: Neem van tevoren een paar biertjes in de CB en nog twee in het stadion voor de wedstrijd. Spelen ze allemaal 10% beter  :grolsch
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op september 16, 2014, 19:54:30
Citaat van: Cor op september 16, 2014, 15:32:11
Advies: Neem van tevoren een paar biertjes in de CB en nog twee in het stadion voor de wedstrijd. Spelen ze allemaal 10% beter  :grolsch

:_schater :_schater daar ging het mis!

Wel een mooi excuus voor thuis: "ja, schat, ik moest natuurlijk wel zuipen want Barto stond weer in de basis"
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: de Schoot op september 16, 2014, 20:15:16
Citaat van: Cor op september 16, 2014, 15:32:11
Advies: Neem van tevoren een paar biertjes in de CB en nog twee in het stadion voor de wedstrijd. Spelen ze allemaal 10% beter  :grolsch

Aha, excuus, ik was ook nuchter, kutzondagen!   ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op september 16, 2014, 20:16:28
Citaat van: Lore op september 16, 2014, 19:54:30
:_schater :_schater daar ging het mis!

Wel een mooi excuus voor thuis: "ja, schat, ik moest natuurlijk wel zuipen want Barto stond weer in de basis"

:koffie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op september 19, 2014, 19:19:47
Hemmen op omrop Abe: Mijn voorspelling Vitesse - DKV 3-1  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delamere op september 28, 2014, 14:31:51
Domme elleboog actie. Als dit maar geen schorsing wordt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op september 28, 2014, 14:33:09
Niet bewust toch?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur058 op september 28, 2014, 14:33:41
was volgensmij niet bewust, commentator maakte dr veel meer van dan het was
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op september 28, 2014, 14:48:17
Absoluut niet bewust, maar hij zat er wel lekker op. En vwb de discussie tussen barto en hemmen; hemmen kan wel een bal vasthouden, hemmen kan je wel in de dekking aanspelen, hemmen wint wel persoonlijke (kop) duels.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delamere op september 28, 2014, 14:50:40
Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 14:33:09
Niet bewust toch?
Laten we hopen dat de aanklager dat ook vindt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op september 28, 2014, 14:54:48
Met Hemmen hou je een bal vast en kun je aansluiten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op september 28, 2014, 15:08:04
Citaat van: Delamere op september 28, 2014, 14:50:40
Laten we hopen dat de aanklager dat ook vindt.

Volgens mij kreeg Hemmen een vrije trap tegen en dan mag de tuchtcommissie niet meer ingrijpen, want het is al door de scheidsrechter beoordeeld.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op september 28, 2014, 15:18:00
Citaat van: Lore op september 28, 2014, 15:08:04
Volgens mij kreeg Hemmen een vrije trap tegen en dan mag de tuchtcommissie niet meer ingrijpen, want het is al door de scheidsrechter beoordeeld.

Hangt er vanaf waarvoor hij die vrije trap tegen kreeg.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op september 29, 2014, 10:20:51
Hemmen kan je 50% niet anspeule wat dan staattie butenspel
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: mindra op september 29, 2014, 10:33:02
Barto voor 90 % niet. Of hij verliest zijn duels 75%  of de ballen springen van zijn voet.  Wordt tijd dat we met 2 buitenspelers en 1 spits gaan voetballen. En wie dat is B of hemmen maakt niet zoveel uit.

De ridder en rusnak spelen veel beter als B of Hemmen in de spits speelt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccambuurlwdd op september 30, 2014, 15:59:10
Aanklager start vooronderzoek naar vermeende elleboogstoot Hemmen (SC Cambuur) tegen hoofd van Fischer (Excelsior) #exccam.

via KNVB

uh oh
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op september 30, 2014, 16:08:25
Jammer

Zitten we straks nog langer met Barto in de basis.
:|
Bedankt Henk
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op september 30, 2014, 16:10:36
Citaat van: De Gast op september 30, 2014, 16:08:25
Jammer

Zitten we straks nog langer met Barto in de basis.
:|
Bedankt Henk

T wordt tijd dat we met onze eerste spits gaan spelen. En dan niet aan de zijlijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op september 30, 2014, 16:18:52
Citaat van: dizzhead op september 30, 2014, 16:10:36
T wordt tijd dat we met onze eerste spits gaan spelen. En dan niet aan de zijlijn.

Narsingh - Ogbeche - De Ridder/Meleg/Schet

VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS  :0=
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goudvinger op september 30, 2014, 16:45:24
Van opzet leek me zeker geen sprake. De aanklager moet zichzelf natuurlijk onmisbaar maken, anders kan hij niet twee keer per jaar op vakantie.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op september 30, 2014, 16:47:09
Citaat van: Goudvinger op september 30, 2014, 16:45:24
Van opzet leek me zeker geen sprake. De aanklager moet zichzelf natuurlijk onmisbaar maken, anders kan hij niet twee keer per jaar op vakantie.

Mogen ze dit wel beoordelen? aangezien de scheidsrechter hier geel voor heeft gegeven.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goudvinger op september 30, 2014, 16:51:03
Citaat van: Marc S op september 30, 2014, 16:47:09
Mogen ze dit wel beoordelen? aangezien de scheidsrechter hier geel voor heeft gegeven.

Als een scheidsrechter eenmaal een oordeel over een overtreding gegeven heeft, kan de aanklager volgens mij niets meer doen. Is er trouwens wel voor gefloten? Ik meen mij te herinneren van niet. Of ik let niet goed op.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op september 30, 2014, 16:55:25
Er is wel een vrije trap voor gegeven, maar of dit voor de elleboog was, is niet duidelijk. Geel werd volgens mij sowieso niet gegeven.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op september 30, 2014, 16:57:31
Wie bepaalt dat er zo'n onderzoek komt?
Of heeft de scheidsrechter dan een bericht gestuurd of zo?
Hoe werkt zoiets? ?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op september 30, 2014, 17:23:48
Citaat van: Goudvinger op september 30, 2014, 16:51:03
Als een scheidsrechter eenmaal een oordeel over een overtreding gegeven heeft, kan de aanklager volgens mij niets meer doen. Is er trouwens wel voor gefloten? Ik meen mij te herinneren van niet. Of ik let niet goed op.

Volgens kan een aanklager niets doen als de situatie is beoordeeld, maar als de scheidsrechter een andere situatie heeft beoordeeld, bijvoorbeeld de overtreding, en de vermeende elleboogstoot heeft gemist dan kan het alsnog.

Maar zou wel een beetje zuur zijn als hij hier voor geschorst wordt, lijkt mij geen opzet aan. Mocht hij wel geschorst worden dan eindelijke eens Ogbeche naar de spits!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op september 30, 2014, 17:25:04
Dan kun je ook wel een onderzoek starten naar Jetro Willems, als je hier al over loopt te janken. Okbetsjeuh had sien kop helemaal open.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tukker op september 30, 2014, 18:20:44
Citaat van: Yellow Army op september 30, 2014, 16:55:25
Er is wel een vrije trap voor gegeven, maar of dit voor de elleboog was, is niet duidelijk. Geel werd volgens mij sowieso niet gegeven.
Higler had ze thuis laten liggen  :gelekaart :rodekaart
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delamere op september 30, 2014, 19:04:20
Citaat van: Delamere op september 28, 2014, 14:50:40
Laten we hopen dat de aanklager dat ook vindt.

Daar heb je het gelazer al.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op september 30, 2014, 19:25:08
Citaat van: Lore op september 30, 2014, 17:23:48
Volgens kan een aanklager niets doen als de situatie is beoordeeld, maar als de scheidsrechter een andere situatie heeft beoordeeld, bijvoorbeeld de overtreding, en de vermeende elleboogstoot heeft gemist dan kan het alsnog.

Maar zou wel een beetje zuur zijn als hij hier voor geschorst wordt, lijkt mij geen opzet aan. Mocht hij wel geschorst worden dan eindelijke eens Ogbeche naar de spits!
De aanklager kan niks meer doen zodra er geel is gegeven. Dit is echter niet gebeurd dus kan de aanklager een onderzoek gaan starten. Opzet lijkt me niet in het spel, maar de beelden spreken wel voor zich. Wordt tijd voor Ogbeche in de spits!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op september 30, 2014, 20:11:42
Citaat van: Goudvinger op september 30, 2014, 16:45:24
Van opzet leek me zeker geen sprake. De aanklager moet zichzelf natuurlijk onmisbaar maken, anders kan hij niet twee keer per jaar op vakantie.
KNJB Maffia
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op september 30, 2014, 20:16:46
Citaat van: dizzhead op september 30, 2014, 16:10:36
T wordt tijd dat we met onze eerste spits gaan spelen. En dan niet aan de zijlijn.
Het word tijd dat jij een x nadenkt .12 pnt met deze manier van spelen .We zijn voorin gevaarlijk en vooral ook fysiek sterk .Met 2 jongens met alleen maar diepgang ben je ook nergens als de tegenstander niet word uitgespeeld .De tegenstanders hebben een hekel aan onze manier van spelen .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op oktober 02, 2014, 09:17:17
Vandaag uitslag Hemmen?
Laat me raden.....3 wedstrijden schorsing waarvan een voorwaardelijk.
Kut knvb. :R
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hobbes op oktober 02, 2014, 09:58:39
Citaat van: sunderland op september 30, 2014, 20:16:46
Het word tijd dat jij een x nadenkt .12 pnt met deze manier van spelen .We zijn voorin gevaarlijk en vooral ook fysiek sterk .Met 2 jongens met alleen maar diepgang ben je ook nergens als de tegenstander niet word uitgespeeld .De tegenstanders hebben een hekel aan onze manier van spelen .

Mee eens, de buitenkant is niet Obeche zijn favoriete plaats misschien, maar als je ziet hoeveel ballen hij tegen Groningen afpakte. Dat zie ik de Ridder nog niet doen. Die denkt wat minder verdedigend.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: papier op oktober 02, 2014, 10:59:49
Ik zie Ogbeche daarnaast ook zo'n beetje alle ballen uit onze 16 koppen bij hoekschoppen van de tegenstander.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op oktober 02, 2014, 11:04:09
Citaat van: papier op oktober 02, 2014, 10:59:49
Ik zie Ogbeche daarnaast ook zo'n beetje alle ballen uit onze 16 koppen bij hoekschoppen van de tegenstander.
Dat doet hij ook als je hem opstelt als centrum spits, heeft niks met zijn positie te maken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: papier op oktober 02, 2014, 11:17:20
Citaat van: Gasgeve op oktober 02, 2014, 11:04:09
Dat doet hij ook als je hem opstelt als centrum spits, heeft niks met zijn positie te maken.

Een andere rechtsbuiten zou dat dus niet doen, maar goed wellicht een overbodige post want hier moet het gaat over Hemmen. Excuus.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op oktober 02, 2014, 11:25:44
Citaat van: papier op oktober 02, 2014, 11:17:20
Een andere rechtsbuiten zou dat dus niet doen, maar goed wellicht een overbodige post want hier moet het gaat over Hemmen. Excuus.
Heb liever een rechtsbuiten die 26 voorzetten geeft en 0 ballen wegkopt (Narsingh) dan een rechtsbuiten die 26 ballen verovert en 2 ballen wegkopt (Ogbeche).

Maar nu over Hemmen, hoelaat is die uitspraak?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Oebieman op oktober 02, 2014, 12:43:55
AANKLAGER WIL HEMMEN DRIE WEDSTRIJDEN SCHORSEN
Aanklager wil Hemmen drie wedstrijden schorsen Vandaag, 12:26   

Michiel Hemmen van SC Cambuur wordt mogelijk voor drie wedstrijden geschorst. De aanvaller heeft een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal ontvangen van vier wedstrijden schorsing, waarvan een voorwaardelijk.


De aanklager was een vooronderzoek gestart naar een vermeende elleboogstoot tegen Sander Fischer in het duel met Excelsior. Hemmen was in de 78e minuut in het veld gekomen, maar kon geen beslissing forceren tijdens de wedstrijd die in 1-1 eindigde. (FOX Sports)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 02, 2014, 12:50:45
Ongelooflijk.. zit 'ie net in een lekker ritme en is hij bepalend voor de ploeg, blijft hij aan de kant voor lichte pijntjes, daarna voor Barto gekozen, krijgt hij dit voor z'n kiezen....

:|
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 02, 2014, 12:53:05
en hij mist DKV uit
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goudvinger op oktober 02, 2014, 12:58:00
 :zucht :zucht :zucht

De aanklager is behoorlijk voorspelbaar en bovendien selectief. Onbewuste overtredingen als deze worden buitenproportioneel hard gestraft, terwijl een speler die moedwillig iemand bijna de benen breekt even veel schorsing krijgt, of soms zelfs minder. Ik vraag me af of het überhaupt zin heeft om als speler je verklaring af te leggen, want de aanklager heeft zijn oordeel toch al klaar. Nu overkomt het Hemmen, maar het gebeurt vaak genoeg dat de aanklager werkt maakt van situaties die in een duel nou eenmaal kunnen gebeuren. Wat mij betreft is het weer een gevalletje bestaansrecht creëren. Misselijkmakend.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 02, 2014, 13:14:54
Kan iemand de vermeende overtreding op beeld krijgen?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: John Hiatt op oktober 02, 2014, 13:33:20
Knjb slaat weer toe.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 02, 2014, 13:39:56
#Nieuws #Cambuur: Hemmen NIET in beroep meldt hij me. "Weinig nut. Blijf er wel 100% bij dat t geen bewuste elleboog was. Ongelukkig duel"
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op oktober 02, 2014, 13:48:38
Als dit een ajax speler was, was er niets gebeurt.  :zucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op oktober 02, 2014, 13:57:11
Godverdomme. ..
Als een Willems van Psv Obeche de wedstrijd uit slaat hoor je niks.
En nou dit?
Belachelijke beslissing.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op oktober 02, 2014, 13:57:52
Mist dus....Dordrecht.Dkv en Feyenoord?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lwdscc op oktober 02, 2014, 14:04:51
Citaat van: speculeter op oktober 02, 2014, 13:57:52
Mist dus....Dordrecht.Dkv en Feyenoord?

Ja, in het bekerduel tegen Scheveningen  is hij voor eerst weer inzetbaar.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op oktober 02, 2014, 14:11:44
 ;( 3 wedstrijden met krakkemik, hoop toch nog op echte buitenspelers en B in de spits.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op oktober 02, 2014, 14:16:17
Maffia praktijken dus weer. Valt wel op dat het echt zo weinig nut heeft om in beklag te gaan...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Goudvinger op oktober 02, 2014, 14:16:53
Geluk bij een ongeluk is dat we een spits hebben die kwalitatief niets minder (of zelfs beter) is, kwalitatief hoeven we in het basiselftal dus helemaal niet in te leveren. Het is nu alleen maar te hopen dat De Jong niet weer met Barto op de proppen komt, daar word ik persoonlijk een beetje moedeloos van.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op oktober 02, 2014, 15:15:03
Tja,  gewoon terechte schorsing. Hartstikke dom van Hemmen,  leek wel wat frustratie. En daar kunnen we de Jong weer voor bedanken.  :insane
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op oktober 02, 2014, 17:11:39
Lekker is dat. Is ie niet geblesseerd dan wordt ie wel weer gepasseerd en anders is ie wel weer geschorst. Wat een zonde.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 02, 2014, 17:34:34
Citaat van: Bernardo op oktober 02, 2014, 15:15:03
Tja,  gewoon terechte schorsing. Hartstikke dom van Hemmen,  leek wel wat frustratie. En daar kunnen we de Jong weer voor bedanken.  :insane

Zo redeneerde ik ook :|

Was niet gebeurd als ie in de basis was begonnen vermoed ik.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 02, 2014, 17:36:24
SC Cambuur niet in beroep tegen 'onrechtvaardige straf': 'Haalt niks uit'
Donderdag, 2 oktober 2014 om 16:17

SC Cambuur moet het drie wedstrijden stellen zonder Michiel Hemmen. De spits kreeg een schikkingsvoorstel voor een vermeende elleboog aan het adres van Excelsior-verdediger Sander Fischer. SC Cambuur heeft de straf geaccepteerd, maar de clubleiding snapt eigenlijk maar weinig van de schorsing.

"Scheidsrechter Dennis Higler fluit voor een overtreding. Later bleek hij te hebben gefloten voor een duw", begint Cambuur-directeur Gerald van den Belt tegen Voetbal International. Volgens Van den Belt wordt Hemmen gestraft voor een vermeende elleboogstoot, wat volgens de directeur één en dezelfde overtreding is. Wat het volgens de sportbestuurder nog vreemder maakt, is dat zowel Fischer als Excelsior-trainer Marinus Dijkhuizen geen belastende verklaring heeft afgelegd.

De beelden van FOX Sports zijn volgens Van den Belt ook nog eens 'eenzijdig'. Beelden die Cambuur zelf heeft aangedragen, werden door de aanklager niet meegenomen in de beslissing. Een beroep zou logisch zijn, maar dat haalt volgens hem weinig uit. "Van de honderd keer dat je in beroep gaat krijg je 99 keer geen gelijk. Stel dat je iemand treft zonder voetbalverstand, dan kan de straf zelfs nog hoger uitvallen."
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCC-J op oktober 02, 2014, 17:38:58
Nier beroep? dan ook niet miepen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op oktober 02, 2014, 17:42:16
Tsja, de ervaring leert dat in beroep gaan geen strafvermindering oplevert. Sterker nog, de kans is aanwezig dat de speler langer geschorst zal worden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op oktober 02, 2014, 17:51:30
Als iedereen zo denkt  :wall
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op oktober 02, 2014, 20:28:17
Citaat van: John Hiatt op oktober 02, 2014, 13:33:20
Knjb slaat weer toe.
zo zie ik het ook .Dat Wiedemeier op psv -cambuur werd gezet was bewust voor de competitie .[anders zou heel nederland over mickey mouse competitie spreken].Nu dit weer .Die knaap van Dkv die een skandalige overtreding maakt afg weekend en later de winnende maakt laat men mooi gebeuren .Stelletje lafaards zujn het bij de knjb
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op oktober 02, 2014, 21:51:51
Citaat van: SCC-J op oktober 02, 2014, 17:38:58
Nier beroep? dan ook niet miepen.

Vaak zie je dat je er dan een extra wedstrijd bij op krijgt om het beroep te straffen. Dus snap het wel hoor.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: drg op oktober 02, 2014, 22:28:50
Heil van Praag!

SIE WERDEN NICHT WIDERSPRECHEN!

:R
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2014, 19:28:57
Citaat van: SCC-J op oktober 02, 2014, 17:38:58
Nier beroep? dan ook niet miepen.


Hest last van dien nier :O
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 03, 2014, 21:35:57
Citaat van: drg op oktober 02, 2014, 22:28:50
Heil van Praag!

SIE WERDEN NICHT WIDERSPRECHEN!

:R
Heb net de beelden gezien, terechte schorsing, oerdomme actie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur058 op oktober 03, 2014, 21:59:15
is inderdaad toch wel een schorsing waard ja...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op oktober 03, 2014, 23:54:02
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 03, 2014, 21:35:57
Heb net de beelden gezien, terechte schorsing, oerdomme actie
Heb geen probleem met de schorsing an sich, was gewoon dom. Ik irriteer me des te meer aan de inconsequente benadering door de ontuchtcommissie. Een vergelijkbare of ergere actie jegens B. wordt niet eens naar getaald bij dit incompetente stelletje ...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op oktober 05, 2014, 11:46:31
Citaat van: dizzhead op september 30, 2014, 16:10:36
T wordt tijd dat we met onze eerste spits gaan spelen. En dan niet aan de zijlijn.
Citaat van: sunderland op september 30, 2014, 20:16:46
Het word tijd dat jij een x nadenkt .12 pnt met deze manier van spelen .We zijn voorin gevaarlijk en vooral ook fysiek sterk .Met 2 jongens met alleen maar diepgang ben je ook nergens als de tegenstander niet word uitgespeeld .De tegenstanders hebben een hekel aan onze manier van spelen .
:thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op november 03, 2014, 22:24:09
Hemmen heeft vanavond meegedaan met jong cambuur. Iemand iets daarvan gezien? Lijkt me toch wel moeilijk voor zo'n jongen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op november 03, 2014, 22:31:31
Weet alleen de uitslag, 4-1. Zal ook wel zijn geweest om wedstrijdritme op te doen. Zeinstra, Schootstra, Dijkstra en Bakker deden ook mee. Oebele viel in..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: John Hiatt op november 03, 2014, 22:42:46
Citaat van: Dokkumer op november 03, 2014, 22:31:31
Weet alleen de uitslag, 4-1. Zal ook wel zijn geweest om wedstrijdritme op te doen. Zeinstra, Schootstra, Dijkstra en Bakker deden ook mee. Oebele viel in..

Men moest vanavond winnen om op kamioenskoers te blijven, vandaar dat wat oudere spelers meededen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op november 04, 2014, 09:17:08
Nog even over de schorsing van Hemmen. ..3 wedstrijden.
Heb je die doodschop van Türüç gezien?
Gelukkig springt zijn tegenstander op anders ligt zijn been doormidden.
Türüç krijgt dus maar 2 wedstrijden schorsing.
Nou schiet mij maar lek!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccambuurlwdd op november 04, 2014, 09:21:32
Citaat van: speculeter op november 04, 2014, 09:17:08
Nog even over de schorsing van Hemmen. ..3 wedstrijden.
Heb je die doodschop van Türüç gezien?
Gelukkig springt zijn tegenstander op anders ligt zijn been doormidden.
Türüç krijgt dus maar 2 wedstrijden schorsing.
Nou schiet mij maar lek!!

Helemaal mee eens! Wat is nou erger/gevaarlijk?!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op november 04, 2014, 09:45:14
Had Hemmen al niet eens eerder een rode kaart voor een elleboog gehad?

Dit was Türuc zijn eerste exces.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op november 04, 2014, 09:58:12
Niet in zijn jaren bij Cambuur in ieder geval.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op november 04, 2014, 12:05:41
Citaat van: Galdiano op november 04, 2014, 09:45:14
Had Hemmen al niet eens eerder een rode kaart voor een elleboog gehad?

Dit was Türuc zijn eerste exces.
denk dat je ter heide bedoelt.....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: rudie op november 04, 2014, 15:04:10
Citaat van: Gasgeve op november 03, 2014, 22:24:09
Hemmen heeft vanavond meegedaan met jong cambuur. Iemand iets daarvan gezien? Lijkt me toch wel moeilijk voor zo'n jongen.
Maakte niet de indruk dat hij op 100% speelde maar wel aantal nuttige acties
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op november 09, 2014, 17:29:10
Wat een verschrikkelijk slechte invalbeurt. Traag en verloor alle kopduels van Veltman, hoe kan dat met die lengte?? Hoop dat hij er snel bovenop komt
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: EdsjeSCC op november 09, 2014, 18:00:09
Voor iemand van zijn lengte wint hij altijd veel te weinig duels. En voetballen kan hij ook niet dus was wel blij dat hij niet in de basis stond en Ogbeche op een flank
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Utekleitrokken op november 09, 2014, 18:03:40
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 09, 2014, 17:29:10
Wat een verschrikkelijk slechte invalbeurt. Traag en verloor alle kopduels van Veltman, hoe kan dat met die lengte?? Hoop dat hij er snel bovenop komt

Ik hoop ook dat hij er bovenop komt. In de Jupiler.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hydoscc op november 09, 2014, 18:41:42
wat was hij slecht vandaag..

speelde met zijn ziel onder de armen met 2 bakstenen op zijn voeten.

Hele tijd die kop naar beneden als hij de bal verloor ipv door voetballen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op november 09, 2014, 18:48:06
Citaat van: hydoscc op november 09, 2014, 18:41:42
wat was hij slecht vandaag..

speelde met zijn ziel onder de armen met 2 bakstenen op zijn voeten.

Hele tijd die kop naar beneden als hij de bal verloor ipv door voetballen

Zonde want voor z'n schorsing was hij wel van waarde!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op november 09, 2014, 19:11:54
Tja, op de een of andere manier is het bij Hemmen meestal net niks als hij moet invallen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 09, 2014, 19:29:16
Hemmen mag opdraven als de wedstrijd alweer verloren is en er inmiddels een fantasieloos elftal staat wat alleen lange halen speelt. Vind niet dat je hem iets kunt verwijten
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: oldehove op november 09, 2014, 19:32:01
Wil bijna alles zelf doen als die de bal heeft, Helaas lukt het hem niet en loopt hij zichzelf steeds vast
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Utekleitrokken op november 09, 2014, 19:44:08
Citaat van: De Gast op november 09, 2014, 19:29:16
Hemmen mag opdraven als de wedstrijd alweer verloren is en er inmiddels een fantasieloos elftal staat wat alleen lange halen speelt. Vind niet dat je hem iets kunt verwijten

Het niet winnen van deze wedstrijd kun je hem natuurlijk niet toerekenen. Maar zijn houding toch zeker wel? Paar jaar terug was het dikke prima, in de Jupiler, maar toch. Voor mij is het gebeurd met deze kerel. Tijd voor vernieuwing in de spits.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op november 09, 2014, 20:01:37
Cambuur probeerde hem deze zomer niet voor niets te verkopen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccleeuwarden op november 09, 2014, 20:11:19
vorige week bij willem2 wel een prima invalbeurt en dan vandaag weer precies tegenovergestelde!! veelste wisselvallig
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op november 10, 2014, 21:27:05
Hemmen is te veel met zich zelf bezig. (wil zich te veel bewijzen)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: el haj op november 29, 2014, 18:45:24
Minder minuten, maar Hemmen zeurt niet bij Cambuur


Leeuwarden - Alkmaar-Zaanstreek. Dat is de afkorting van AZ, tegenstander van SC Cambuur vanavond. En dus zou je kunnen denken dat het duel voor iemand als Michiel Hemmen, geboren in Zaandam, bijzonder is. Valt mee, aldus de 27-jarige aanvaller. Nog los van regionale sentimenten, is het vooral bijzonder dat Hemmen überhaupt in de basis staat. Dat is namelijk bepaald geen gemeengoed meer voor hem dit seizoen.
Door Gerard Bos
Martijn Barto, Bartholomew Ogbeche en Michiel Hemmen. Het is dringen centraal voorin bij Cambuur in de selectie. Drie man voor één positie. Ja, als het moet kan er eens iemand op de flank spelen zoals Ogbeche dat in de eerste competitieduels al deed op links en Barto dat vorige week deed (en vanavond opnieuw). Maar toch, de drievoudige bezetting van de spitspositie leidde begin dit seizoen wel tot de vraag of het niet wat veel van het goede was. Nee, vonden directie en staf van SC Cambuur. En ze kregen gelijk; de drie spitsen zijn zowel kwantitatief als kwalitatief van waarde. Multifunctioneel inzetbaar, bij een schorsing of blessure staat er meteen een capabele vervanger klaar.
,,Je wilt altijd in de basis staan, dat lijkt me niet meer dan normaal", zegt Hemmen over de concurrentiestrijd voor de spitspositie. ,,Ik vind bijvoorbeeld van mezelf dat ik goed genoeg ben om te spelen. Maar de trainer en de staf maken de keuze. Als je dan op de bank zit, is dat soms wel even lastig. Toch zie je dit seizoen dat iedereen nodig is, de minuten en de kansen komen altijd. Ik zit heus niet op een dood spoor en heb het nog prima naar mijn zin." Bovendien, zo zegt Hemmen, is trainer Henk de Jong met zijn staf open en eerlijk over de keuzes die worden gemaakt. ,,Dat is fijn, ze geven je duidelijkheid."
Vanavond is het door de schorsing van Bartholomew Ogbeche de beurt aan Hemmen. Die raakte zijn basisplaats kwijt nadat hij eerder dit seizoen op basis van tv-beelden zelf voor drie duels geschorst werd na een vermeende elleboogstoot tegen Excelsior. Nog steeds baalt hij ervan. Maar veel andere dieptepunten waren er dit seizoen nog niet.
Want ook Hemmen zit bij Cambuur op een roze wolk. Of, met wat fantasie, een geel-blauwe. De resultaten van de Leeuwarders zijn beter dan ooit, de club leeft als nooit tevoren en dat merken ook de spelers. Toch verrast het succes van de ploeg de spits niet helemaal. ,,Het is bijzonder en mooi om mee te maken. Maar als je in de zomer had gezegd: na dertien duels hebben jullie twintig punten, had ik je niet voor gek verklaard. Dit is een brede selectie én we zijn beter en verder dan vorig seizoen."
Hoe lang de in Groningen woonachtige spits nog bij Cambuur speelt, is onduidelijk. Zijn contract loopt af. ,,Ik word 28 jaar, een mooie leeftijd om een stap hogerop te doen. Maar dat betekent niet dat ik niet wil blijven. Integendeel, ik heb het goed naar mijn zin." De spits scoorde dit seizoen drie keer in acht optredens. Hemmen verwacht dat de club en hij binnenkort heus om de tafel zullen gaan zitten, maar toont zich zelfkritisch. ,,Tot nu toe heb ik dit seizoen geen onuitwisbare indruk gemaakt. Dat moet eerst maar eens gebeuren."

bron: Friesch Dagblad (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=68476)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op november 29, 2014, 19:06:47
Citaat van: el haj op november 29, 2014, 18:45:24
,,Ik word 28 jaar, een mooie leeftijd om een stap hogerop te doen."


8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op november 29, 2014, 23:00:55
Wat ben jij slecht. In de winter maar naar Fortuna of zo, hoef ik me niet meer dood te ergeren. Prutser
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op november 29, 2014, 23:25:15
Citaat van: Treb op november 29, 2014, 19:06:47
8P

Misschien bedoeld hoger in nederland, bij geel wit ofzo?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op november 29, 2014, 23:26:08
Jezus wat was dit slecht  ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: papier op november 29, 2014, 23:30:54
Drama vandaag, hij kan veel beter.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op november 29, 2014, 23:34:28
Heeft hij wel een bal goed geraakt?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op november 29, 2014, 23:36:07
Citaat van: el haj op november 29, 2014, 18:45:24

,,Ik word 28 jaar, een mooie leeftijd om een stap hogerop te doen."


:_schater  :_schater  :_schater  :_schater  :_schater  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Harry L. op november 29, 2014, 23:37:15
Citaat van: papier op november 29, 2014, 23:30:54
Drama vandaag, hij kan veel beter.

Nee, ik geloof er niet meer in. Hij zou het kunstgras tussen zijn tanden moeten hebben om het ongelijk van de trainer te bewijzen. Verliest ieder duel. Hij mag de schoenen van B. nog niet eens strikken.  :0= WEG MET DIE VENT
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op november 29, 2014, 23:37:49
Citaat van: Harry L. op november 29, 2014, 23:37:15
Nee, ik geloof er niet meer in. Hij zou het kunstgras tussen zijn tanden moeten hebben om het ongelijk van de trainer te bewijzen. Verliest ieder duel. Hij mag de schoenen van B. nog niet eens strikken.  :0= WEG MET DIE VENT

:_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op november 29, 2014, 23:39:49
Hemmen speelde vandaag een drama pot, elke keer achter de man staan in plaats van ervoor om door te koppen. Geen enkele bal vastgehouden en liet zich elke keer maar machteloos vallen. Een verschrikkelijke wedstrijd van zijn kant ... Heb hem wel beter zien spelen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 29, 2014, 23:44:22
Hij speelde idd slecht, maar ik wil daarbij wel opmerken dat B. zich ook niet lekker had gevoeld met Barto en Meleg naast zich..... Wat een vleugels zeg, dramatisch.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op november 29, 2014, 23:49:47
Ik ben dat wel met je eens hoor maar Hemmen zelf heeft totaal niks zelf laten zien, geen enkele goeie bal neergelegd of doorgekopt. Vanaf de vleugels kwam inderdaad ook geen enkele goeie bal dat klopt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: JurjenS7 op november 29, 2014, 23:55:14
Hij had 1 goede actie in eerste helft, toen hij voorgaf op barto en rusnak een schotkans kreeg, voor rest niet goed idd
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 29, 2014, 23:56:12
Hij voert zn acties ook veel te ver door. Waarschijnlijk omdat hij zich wil bewijzen? Veel eerder overspelen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: siepelsjeu op november 30, 2014, 00:01:16
misschien moet hij worstelaar worden voetbal is niks voor hem
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 30, 2014, 00:04:18
Vorig jaar voor de winter en dit seizoen de 1e wedstrijden kon hij het toch ook? Dit was voor Hemmen ook niet de makkelijkste tegenstander; heeft geen wedstrijdritme en matige buitenspelers naast zich.... Zolang B. er is moet die natuurlijk spelen, maar ik geen Hemmen nog niet op.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op november 30, 2014, 00:22:06
Hoevaak werd hij wel niet in de rug geduwd of vastgehouden? Kreeg geen bal mee van die Higler
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: John Hiatt op november 30, 2014, 00:35:52
Kreeg geen fatsoenlijke bal.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op november 30, 2014, 00:37:42
Citaat van: John Hiatt op november 30, 2014, 00:35:52
Kreeg geen fatsoenlijke bal.

Hij was meer bezig met de tegenstanders dan met de bal.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op november 30, 2014, 00:43:42
Als hij de bal aangespeeld krijgt, heeft hij alleen maar oog voor de tegenstander. Kijk eens naar de bal en maak je breed. Wie weet win je dan eens een duel.
Zo'n postuur en dan zoveel duels verliezen, ik kan er niet bij.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op november 30, 2014, 00:51:31
Citaat van: AL op november 30, 2014, 00:43:42
Als hij de bal aangespeeld krijgt, heeft hij alleen maar oog voor de tegenstander. Kijk eens naar de bal en maak je breed. Wie weet win je dan eens een duel.
Zo'n postuur en dan zoveel duels verliezen, ik kan er niet bij.

Precies dit ja.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op november 30, 2014, 05:29:50
Merkte bij mij op de tribune veel (onterechte) aversie tegen Hemmen. Kreeg hij een snoeiharde bal op kniehoogte van Barto, had hij hem moeten hebben. Kopte iemand een bal kansloos door richting de zestien van AZ, had Hemmen daar moeten staan.

Zeker, Hemmen speelde niet sterk (zoals de meeste Cambuur-spelers). Maar ik geef het je te doen. Alleen maar min of meer onmogelijke hoge ballen gekregen. Totaal geen ondersteuning vanaf de flanken. Het is totale waanzin om Hemmen op basis van deze wedstrijd af te schrijven. Ik vraag me af of Ogbeche het beter had gedaan (vind B. wel degelijk veel beter dan Hemmen!).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 30, 2014, 11:04:56
Citaat van: Harry L. op november 29, 2014, 23:00:55
Wat ben jij slecht. In de winter maar naar Fortuna of zo, hoef ik me niet meer dood te ergeren. Prutser

Wat een verstand heb jij  8P

De beste man heeft toch geen fatsoenlijke bal gehad man. Jammer van die kopbal die er net niet in ging. Je speelt met een kopsterke spits zonder aanvoer. Behalve de aanvoer had je ook nog eens helemaal niks aan Barto en Meleg. Dan wordt het sowieso moeilijk. Aversie is totaal niet nodig. Ging in het begin vh seizoen prima met Hemmen totdat hij totaal onnodig 'tactisch' werd gewisseld en een rode kaart kreeg. Nu is het helaas niks meer.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op november 30, 2014, 11:06:33
Citaat van: Collingwood op november 30, 2014, 05:29:50
Merkte bij mij op de tribune veel (onterechte) aversie tegen Hemmen. Kreeg hij een snoeiharde bal op kniehoogte van Barto, had hij hem moeten hebben. Kopte iemand een bal kansloos door richting de zestien van AZ, had Hemmen daar moeten staan.

Zeker, Hemmen speelde niet sterk (zoals de meeste Cambuur-spelers). Maar ik geef het je te doen. Alleen maar min of meer onmogelijke hoge ballen gekregen. Totaal geen ondersteuning vanaf de flanken. Het is totale waanzin om Hemmen op basis van deze wedstrijd af te schrijven. Ik vraag me af of Ogbeche het beter had gedaan (vind B. wel degelijk veel beter dan Hemmen!).

Het is niet alleen op basis van deze wedstrijd natuurlijk, het gaat over het algemeen. Heeft Hemmen jou in deze afgelopen seizoenen zo goed kunnen overtuigen dan? Hij heeft echt wel betere wedstrijden gespeeld, helemaal eens! En punten voor ons gepakt .. Maar hij is geen Eredivisie waardige spits die wij hier in Leeuwarden wel nodig hebben om op dit niveau actief te blijven. B. is hier een veel beter voorbeeld van, als die de ballen niet goed krijgt haalt die ze zelf wel op!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op november 30, 2014, 14:39:10
Michiel Hemmen had nu de kans om zich te bewijzen, dit heeft hij na gelaten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DK op november 30, 2014, 15:57:01
Zeker, Hemmen werd slecht aangespeeld en kreeg onmogelijke ballen. Maar dan kun je altijd nog je stinkende best doen. Ballen afjagen. Druk zetten bij de tegenstander. Jezelf vrij lopen en aanspeelbaar maken. Maar dat is niet aan hem gegeven. Er straalt geen enkele inzet bij hem vanaf. Kortom, lekker zijn stapje hogerop laten maken en een andere spits halen volgend seizoen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op november 30, 2014, 16:16:15
Citaat van: DK op november 30, 2014, 15:57:01
Zeker, Hemmen werd slecht aangespeeld en kreeg onmogelijke ballen. Maar dan kun je altijd nog je stinkende best doen. Ballen afjagen. Druk zetten bij de tegenstander. Jezelf vrij lopen en aanspeelbaar maken. Maar dat is niet aan hem gegeven. Er straalt geen enkele inzet bij hem vanaf. Kortom, lekker zijn stapje hogerop laten maken en een andere spits halen volgend seizoen.

Dat is het verschil! Bij Barto druipt de werklust er vanaf, ook al kan hij soms niet beter. Ik waardeer Barto veel meer!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op november 30, 2014, 20:16:39
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 30, 2014, 00:04:18
Vorig jaar voor de winter en dit seizoen de 1e wedstrijden kon hij het toch ook? Dit was voor Hemmen ook niet de makkelijkste tegenstander; heeft geen wedstrijdritme en matige buitenspelers naast zich.... Zolang B. er is moet die natuurlijk spelen, maar ik geen Hemmen nog niet op.
Precies hij heeft geen enkele voorzet vanaf de flank gehad .Hij speelde overigens waardeloos
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: rudie op november 30, 2014, 22:23:36
Hemmen geeft bij altijd de indruk pas in actie te komen als de bal al verloren is, pas te versnellen als hij al te laat is, wat rond te sjokken. Verloor gister bijna alle duels van zijn tegenstander, leek het vaak niet eens te proberen. Mag gezien zijn postuur toch meer van verwacht worden.
Kopbal rond 50e minuut was gewoon pech dat Esteban best wel kan keepen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op december 01, 2014, 10:50:46
Lang het idee gehad dat Michiel toch altijd wel van toegevoegde waarde kan zijn, maar nu de hoop toch opgegeven. Tuurlijk, de aanvoer was niet best, maar de indruk blijft dat hij geen flauw idee heeft wat ie doet tijdens zo'n wedstrijd. Bij een hoge bal is hij puur gefocust op z'n directe tegenstander zonder ook maar een blik te werpen op de bal. Loopt als een kip zonder kop rond daar voorin..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op december 01, 2014, 10:53:28
Had gewoon een hele sterke tegenstander en zat niet in de wedstrijd. Gaat nog wel van waarde zijn dit seizoen. Veel te voorbarig weer sommige reacties.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op december 01, 2014, 11:33:11
Citaat van: michello op december 01, 2014, 10:53:28
Had gewoon een hele sterke tegenstander en zat niet in de wedstrijd. Gaat nog wel van waarde zijn dit seizoen. Veel te voorbarig weer sommige reacties.
Sterke tegenstander en niet in de wedstrijd zitten kan gebeuren, maar totaal inspiratieloos en futloos over het veld lopen MAG NOOIT gebeuren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op december 01, 2014, 11:37:50
Citaat van: Dokkumer op december 01, 2014, 11:33:11
totaal inspiratieloos en futloos over het veld lopen MAG NOOIT gebeuren.

Eens en zet daar machteloos maar bij. 
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op december 01, 2014, 11:44:01
Misschien Verbeek maar eens even op het veld zetten samen met Henk.


Vanaf 00:50
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op december 01, 2014, 12:10:01
Citaat van: michello op december 01, 2014, 10:53:28
Veel te voorbarig weer sommige reacties.

DAAR word je pas moedeloos van,die zeikreacties altijd.
op mn stukkie op oost zit de hele familie zeikstra,al voor de wedstrijd hebben ze een zeikwedstrijd onderling en tijdens de wedstrijd mogen we allemaal meegenieten van het janken van deze club.
meleg moet terug naar ajax,scheepers mag nooit meer voetballen,bijker moet snel verkocht en makrini is een kutmarokkaan.
ik snap dan ook niet dat ik vreemde reacties kreeg op mijn brul dat rusnak oprotte moest naar engeland !

wees s realistisch mensjes.
we zijn (gelukkig) niet onverslaanbaar in lwd,dat verkeerde beeld is nu wel klaar.
hemmen speelde slecht,so what?de rest ook.
we gaan echt niet het hele seizoen geweldig spelen,dit was een mooie les(weer).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op december 01, 2014, 12:12:03
Volgende keer even roepen dat Henk per direct op moet rotten naar Harkema.. Kunnen we lachen  :zweep

Het is toch prachtig, een aantal jaar geleden dacht ik echt dat we alleen nog maar konden janken om de geschiedenis van onze club, nu kunnen we tenminste nog zeiken over wat er allemaal gebeurt :P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op december 01, 2014, 12:16:07
gelukkig kan jij er om lachen,ik vind het verschrikkelijk.
kom eens een keer op oost meegenieten,gaan we er daarna even over nakletsen(al denk ik dat je je voor de rust al niet meer kan beheersen).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op december 01, 2014, 12:26:21
Citaat van: okkele op december 01, 2014, 12:16:07
gelukkig kan jij er om lachen,ik vind het verschrikkelijk.
kom eens een keer op oost meegenieten,gaan we er daarna even over nakletsen(al denk ik dat je je voor de rust al niet meer kan beheersen).
Op zuid ook... Mensen die eigen spelers compleet belachelijk maken... Hoor om de paar minuten dat bijna alle spelers drama zijn.. Nooit meer speler van ajax huren want die zijn drama.. Reijnen drama, barto is niks.. Bijker verkopen.. Rusnak drama die kan wel terug ... Strontirritant..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op december 01, 2014, 12:33:18
Citaat van: okkele op december 01, 2014, 12:16:07
gelukkig kan jij er om lachen,ik vind het verschrikkelijk.
kom eens een keer op oost meegenieten,gaan we er daarna even over nakletsen(al denk ik dat je je voor de rust al niet meer kan beheersen).
Ach eenmalig kan ik het wel aan, als je het wedstrijd na wedstrijd moet aanhoren kan ik me voorstellen dat het vervelend wordt. En als ze weer lopen te zeiken moet je vragen of Jurrie Koolhof weer als trainer moet komen en spelers als Axwijk, van Rooijen en Houwing mee moet nemen.. Hoor je ze gegarandeerd NOOIT weer ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: runner 1 op december 01, 2014, 16:33:20
De nederlaag is hard aangekomen maar er zijn ergere dingen in het leven kop op mensen het  is  maar voetballen .
Hemmen is een prima spits maar dan moet die wel bruikbare ballen krijgen en wie zal hem die moeten geven op het moment .
Waarvan akte .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op december 01, 2014, 16:41:03
Citaat van: runner 1 op december 01, 2014, 16:33:20
De nederlaag is hard aangekomen maar er zijn ergere dingen in het leven kop op mensen het  is  maar voetballen .
Hemmen is een prima spits maar dan moet die wel bruikbare ballen krijgen en wie zal hem die moeten geven op het moment .
Waarvan akte .
Een prima spits? Met de houding zoals zaterdag komt hij niet eens in aanmerking voor een basisplaats bij het zondagelftal van VV Dokkum! Dát is wat ik hem het meest kwalijk neem.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 01, 2014, 18:21:45
En ik maar denken dat dat zeiken typisch Liwwadders was :koffie
Kom op zeg, dat hoort er toch allemaal bij? Zeker zolang het op de tribune blijft en spelers het niet horen en niet worden uitgescholden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op december 01, 2014, 21:41:39
Hij was tegen AZ niet best. De tegenstander en de mede spelers hebben daar allemaal een aandeel in. Zie de wedstrijd nog eens (dit zullen de Cambuur spelers ook wel doen) het was niet best!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: lunnie op december 02, 2014, 21:00:57
Het hele team had een offday. Aanvoer was niet best inderdaad. Maar hij liep er bij als een verzopen kat. Inzet tonen is dan het minste wat je kan doen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op januari 05, 2015, 11:04:09
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/14414/-hemmen-derde-optie-voor-spitspositie-bij-nac-breda-.html
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op januari 05, 2015, 11:21:33
Mooi laten gaan dan!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Voorstopper op januari 05, 2015, 11:26:58
Citaat van: Leovardiascc op januari 05, 2015, 11:04:09
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/14414/-hemmen-derde-optie-voor-spitspositie-bij-nac-breda-.html
Als ze er nog wat centjes voor kunnen vangen dan zeg ik. Een mooie grote strik erom en lekker laten gaan...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 05, 2015, 11:51:06
Alleen laten gaan als je er echt een mooi bedrag voor kunt krijgen. Je versterkt toch een concurrent, want ik vind Hemmen nog altijd een prima spits. Was vorig seizoen voor de winterstop de grote man aan de kant van Cambuur en begon ook dit seizoen sterk. Jammer van de schorsing en blessure.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Leovardiascc op januari 05, 2015, 11:55:19
Ruilen met Adje + bijbetaling van Nac :P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op januari 05, 2015, 12:13:42
Kan de Eredivisie makkelijk aan. Alleen hij is veel te blessure gevoelig. Mits je er een mooi bedrag voor kan vangen verkopen. Anders houden en einde van seizoen transfervrij weg laten gaan.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 05, 2015, 12:23:28
Hemmen zou inderdaad wel een goede spits kunnen zijn, maar heeft speelminuten nodig. Maar wat in mijn ogen voor Bijker, Makrini en Droste geldt geldt ook voor Hemmen. Als je geld kan vangen, altijd doen.

Deze spelers zijn er volgend jaar niet meer en dan kunnen wij nu al nieuwe spelers inpassen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ruubmac op januari 05, 2015, 12:31:24
Cambuur was begin dit seizoen geïnteresseerd in Hooi van NAC, misschien een ruildeal?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccambuurlwdd op januari 05, 2015, 13:11:57
Cambuur zal Hemmen niet transfervrij laten vertrekken, dus dan moet er A. Geld over de brug komen, B. Een speler worden geruild. A is geen optie, want NAC heeft nauwelijks geld en zal dat zeker niet in een transfersom steken. B is wel een optie, dus dan zou een speler zoals Hooi (Tighadouini laten ze bij NAC niet gaan) hier komen. Om eerlijk te zijn vind ik Hooi maar een blind paard, dus ja, liever niet.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 05, 2015, 13:13:31
Citaat van: sccambuurlwdd op januari 05, 2015, 13:11:57
Cambuur zal Hemmen niet transfervrij laten vertrekken, dus dan moet er A. Geld over de brug komen, B. Een speler worden geruild. A is geen optie, want NAC heeft nauwelijks geld en zal dat zeker niet in een transfersom steken. B is wel een optie, dus dan zou een speler zoals Hooi (Tighadouini laten ze bij NAC niet gaan) hier komen. Om eerlijk te zijn vind ik Hooi maar een blind paard, dus ja, liever niet.

Ik denk ook niet dat Cambuur de hoofdprijs zou vragen. Hij is, volgens mij, een relatief dure wisselspeler en dat zou ruimte scheppen om een nieuw iemand aan te trekken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op januari 05, 2015, 13:25:04
adnane veel problemen daar zou zo maar kunnen voor de linkerkant en de ridder dan op 10
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 05, 2015, 13:32:49
Citaat van: Collingwood op januari 05, 2015, 11:51:06
Alleen laten gaan als je er echt een mooi bedrag voor kunt krijgen. Je versterkt toch een concurrent, want ik vind Hemmen nog altijd een prima spits. Was vorig seizoen voor de winterstop de grote man aan de kant van Cambuur en begon ook dit seizoen sterk. Jammer van de schorsing en blessure.
zo denk ik er ook over
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 05, 2015, 13:37:09
Citaat van: Lore op januari 05, 2015, 13:13:31
Ik denk ook niet dat Cambuur de hoofdprijs zou vragen. Hij is, volgens mij, een relatief dure wisselspeler en dat zou ruimte scheppen om een nieuw iemand aan te trekken.
wat een gelul over dure wisselspeler .en welke spits zou jij voor het zelfde aantrekken dan?Ogbeche is steeds niet fit en Barto kan het ook niet alleen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op januari 05, 2015, 13:40:52
Citaat van: sunderland op januari 05, 2015, 13:32:49
zo denk ik er ook over

hij heeft het wel lastig om het waar te maken en vooral om speel minuten te krijgen dus ja blijft
keuze,s maken.

net als met makrini zou zwaar klote zijn als ie weg gaat maar als je 5 ton of meer kan pakken en
over 5 maanden niks dan is 5 ton wel veel geld voor cambuur hoor.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Voorstopper op januari 05, 2015, 13:43:40
Citaat van: sunderland op januari 05, 2015, 13:37:09
wat een gelul over dure wisselspeler .en welke spits zou jij voor het zelfde aantrekken dan?Ogbeche is steeds niet fit en Barto kan het ook niet alleen
En als Ogbeche fit is pakt ie veel onnodige gele kaarten dus grote kans dat hij de 2e seizoenshelft ook weer een paar wedstrijden schorsing uit moet zitten
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op januari 05, 2015, 13:46:13
maar dan komt barto er in toch
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 05, 2015, 13:47:36
Ja maar die komt eigenlijk te kort en heb je niks meer
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op januari 05, 2015, 15:34:43
Volgens dit stukje (http://www.bsiderats.nl/nac-gaat-aankloppen-bij-sc-cambuur/) wil NAC Hemmen misschien halen .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: moodygrunn op januari 05, 2015, 15:50:54
Citaat van: dizzhead op januari 05, 2015, 15:34:43
Volgens dit stukje (http://www.bsiderats.nl/nac-gaat-aankloppen-bij-sc-cambuur/) wil NAC Hemmen misschien halen .

In een ruildeal met Adje! Voor beide partijen een win-win lijkt me
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 05, 2015, 16:52:27
Citaat van: moodygrunn op januari 05, 2015, 15:50:54
In een ruildeal met Adje! Voor beide partijen een win-win lijkt me

Uhhh, weet niet of dat nog wel win is voor NAC?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op januari 05, 2015, 16:54:46
Citaat van: Lore op januari 05, 2015, 16:52:27
Uhhh, weet niet of dat nog wel win is voor NAC?

ssst
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: moodygrunn op januari 05, 2015, 17:03:49
Citaat van: Lore op januari 05, 2015, 16:52:27
Uhhh, weet niet of dat nog wel win is voor NAC?

Hij had toch problemen met de clubleiding? weekje apart getraind wegens gebrek aan 'professionaliteit'
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op januari 05, 2015, 17:17:26
Voor 1,5 ton mag Hemmen daar wel naartoe wat mij betreft... Met half jaarsalaris erbijgerekend snel contract Ogbeche verlengen en buitenspeler erbij op links en de Ridder naar 10.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 05, 2015, 17:39:18
Citaat van: michello op januari 05, 2015, 17:17:26
Voor 1,5 ton mag Hemmen daar wel naartoe wat mij betreft... Met half jaarsalaris erbijgerekend snel contract Ogbeche verlengen en buitenspeler erbij op links en de Ridder naar 10.

:_schater :_schater Voor de helft ook wel toch?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op januari 05, 2015, 18:59:35
Citaat van: Lore op januari 05, 2015, 17:39:18
:_schater :_schater Voor de helft ook wel toch?

NAC heeft 300.000 te besteden en gaan paniekaankopen doen. Mooi de hoofdprijs vragen :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 05, 2015, 19:47:29
Citaat van: michello op januari 05, 2015, 17:17:26
Voor 1,5 ton mag Hemmen daar wel naartoe wat mij betreft... Met half jaarsalaris erbijgerekend snel contract Ogbeche verlengen en buitenspeler erbij op links en de Ridder naar 10.
de ridder naar 10 .Die jongen speelt immers nooit.Daar kun je niet op bouwen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op januari 06, 2015, 01:26:18
Citaat van: sunderland op januari 05, 2015, 19:47:29
de ridder naar 10 .Die jongen speelt immers nooit.Daar kun je niet op bouwen
11 wedstrijden gemiddeld per seizoen, je wist van tevoren wat je met Daniel in huis haalde!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 06, 2015, 09:03:13
Citaat van: sccvl op januari 06, 2015, 01:26:18
11 wedstrijden gemiddeld per seizoen, je wist van tevoren wat je met Daniel in huis haalde!

Dat is ook geen ramp, indien de vergoeding hier op afgestemd is!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op januari 06, 2015, 18:20:42
Citaat van: michello op januari 05, 2015, 18:59:35
NAC heeft 300.000 te besteden en gaan paniekaankopen doen. Mooi de hoofdprijs vragen :devil

En Tighadouini terug halen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 12, 2015, 18:36:16
Fernandez naar NAC, Hemmen dus niet.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op januari 12, 2015, 20:29:29
Ons cluppie blijft mooi intact
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Utekleitrokken op januari 12, 2015, 21:03:14
Ja zonde. Ik gun hem een basisplek, maar niet bij ons in zijn doen van de eerste seizoenshelft '14/15. Oh en de tweede seizoenshelft 13/14.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op januari 12, 2015, 21:28:22
Hij begon anders prima. Meer dan dat zelfs... totdat Henk heimwee kreeg naar Barto..

Ik denk nog steeds dat Hemmen de ideale spits is met Ogbeche dicht bij hem maar zolang Barto hier zit is het voor hem vrij kansloos.. Alle respect voor Barto overigens want hij pakt toch weer wat puntjes.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2015, 18:36:59
Uit de papieren VI van vandaag:

"Keizer kan deze week wellicht alleen nog een uitgaande transfer afhandelen. Diverse clubs hebben zijdelings interesse getoond in Michiel Hemmen. 'Hij ligt goed in de markt, maar niemand is nog concreet geweest,' aldus Keizer. De 27-jarige spits heeft eveneens een aflopende verbintenis en ziet een overgang deze winter wel zitten. Hemmen speelt sinds 2012 in Leeuwarden en mag vertrekken, aangezien Cambuur ook al de beschikking heeft over clubtopscorer Bartholomew Ogbeche (tien goals) en Martijn Barto (twee). Dejan Meleg en Sander van de Streek worden door de technische staf eveneens gezien als alternatieven voor de spitspositie."

De rest van het stuk is allemaal oud nieuws dat letterlijk op vi.nl heeft gestaan (interesse in Van der Linden en El Makrini, Droste en Bijker die hun contract niet willen verlengen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op januari 28, 2015, 22:44:22
Mag vertrekken.. paar weken geleden wou men nog verlengen  :?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 29, 2015, 08:38:07
Citaat van: De Gast op januari 28, 2015, 22:44:22
Mag vertrekken.. paar weken geleden wou men nog verlengen  :?

Dat heb ik even gemist, maar volledig terecht dat hij vertrekken mag.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ruubmac op januari 29, 2015, 08:51:39
Zonder blessures zou het een topper voor Cambuur zijn. Moet wel een goede 2e spits in het team zitten om 'B' scherp te houden!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 29, 2015, 09:12:30
Citaat van: ruubmac op januari 29, 2015, 08:51:39
Zonder blessures zou het een topper voor Cambuur zijn. Moet wel een goede 2e spits in het team zitten om 'B' scherp te houden!

Eens, maar Hemmen is in mijn ogen echt een spits die wedstrijdritme nodig heeft. En wekelijks spelen gaat bij ons niet gebeuren. Dan is het beter voor hem dat hij vertrekt en dat wij een nieuwe jonge 2de spits aantrekken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op februari 06, 2015, 16:48:58
Jammer dat een Henk de Jong deze speler zo heeft verneukt hier. Ging prima met hem aan het begin van de competitie.

Hemmen maar weer terug in de basis met Ogbeche op links en Rosheuvel op rechts. In een fantasieopstelling aan het eind van de wedstrijd als invaller heb je niks aan hem..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 06, 2015, 17:32:21
Citaat van: De Gast op februari 06, 2015, 16:48:58
Jammer dat een Henk de Jong deze speler zo heeft verneukt hier. Ging prima met hem aan het begin van de competitie.

Hemmen maar weer terug in de basis met Ogbeche op links en Rosheuvel op rechts. In een fantasieopstelling aan het eind van de wedstrijd als invaller heb je niks aan hem..
Was het niet Hemmen zelf die het verneukte door rood te pakken?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc01 op februari 06, 2015, 17:35:44
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 06, 2015, 17:32:21
Was het niet Hemmen zelf die het verneukte door rood te pakken?
En volgens mij is hij ook constant geblesseerd.
Laten we niet doen alsof hij het veel beter had gedaan tegen de tegenstanders van de afgelopen wedstrijden...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op februari 06, 2015, 18:15:33
Probleem met Hemmen is of hij speelt zeer goed of het is helemaal niks.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op februari 06, 2015, 19:32:08
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 06, 2015, 17:32:21
Was het niet Hemmen zelf die het verneukte door rood te pakken?

Stond er totaal onnodig naast tegen Excelsior.. Kwam in het veld omdat het totaal niet liep en pakt dan een domme kaart ja.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bubba op februari 06, 2015, 20:04:04
In de kleine 40 jaar dat ik nu bij Cambuur kom heb ik nog nooit een speler gezien die vaker buitenspel stond dan Hemmen. Traag als dikke stront in de winter....Laat maar.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op februari 07, 2015, 08:44:47
Gelukkig is het dan bijna voorjaar..

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op maart 06, 2015, 15:29:47
Wanneer krijgt Hemmen weer een kans? Barto is toch echt niet beter..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op maart 06, 2015, 15:52:12
tot nog toe wel kenneluk
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccleeuwarden op maart 06, 2015, 16:05:05
Citaat van: De Gast op maart 06, 2015, 15:29:47
Wanneer krijgt Hemmen weer een kans? Barto is toch echt niet beter..

Als ie niet eens op de training is zoals elke week, dan NOOIT!!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op maart 09, 2015, 13:44:53
Citaat van: De Gast op maart 06, 2015, 15:29:47
Wanneer krijgt Hemmen weer een kans? Barto is toch echt niet beter..

Zat op de tribune in Zwolle. Blijft maar kwakkelen met zijn gesteldheid?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vedetski op maart 09, 2015, 18:01:07
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 09, 2015, 13:44:53
Zat op de tribune in Zwolle. Blijft maar kwakkelen met zijn gesteldheid?

Had weer last van zijn rug
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op maart 09, 2015, 19:02:41
Citaat van: Vedetski op maart 09, 2015, 18:01:07
Had weer last van zijn rug
Zit teveel op de bank.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: legeips op maart 09, 2015, 19:11:09
Afscheid van nemen!

Iemand die geblesseerd is zonder dat hij speelt, is niet geschikt voor betaald voetbal. Ondanks dat hij een betere voetballer is dan Martijn Barto.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 09, 2015, 19:27:11
Brengt veel te weinig voor zijn salaris. Ben hem dankbaar voor zijn doelpunten en mooie momenten, maar het blijkt dat hij fysiek niet verder kan. Gun hem in de rest van zijn carrière nog heel veel goeds overigens!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op maart 09, 2015, 19:48:41
Valt best mee toch voor 10.000 in de maand  :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 09, 2015, 22:37:08
Citaat van: Destroyer op maart 09, 2015, 19:48:41
Valt best mee toch voor 10.000 in de maand  :devil
Voor een kwart daarvan wil ik maandelijks wel de cornervlaggen neerzetten en weghalen. Ook wil ik af en toe wel eens de slierten van de shooters even wegwerken :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vedetski op maart 10, 2015, 12:52:02
Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2015, 22:37:08
Voor een kwart daarvan wil ik maandelijks wel de cornervlaggen neerzetten en weghalen. Ook wil ik af en toe wel eens de slierten van de shooters even wegwerken :devil

Dan kalk ik voor hetzelfde geld de lijnen wel! :clint :koffie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op maart 10, 2015, 13:17:50
Vandaag weer niet op de training. Einde verhaal hier bij Cambuur denk ik.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2015, 14:13:45
Citaat van: Vedetski op maart 10, 2015, 12:52:02
Dan kalk ik voor hetzelfde geld de lijnen wel! :clint :koffie
Prima, maar dan moet je ook de doelnetten ophangen :D
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op maart 10, 2015, 14:27:05
Niet geschikt voor profvoetbal op dit niveau. Alweer last van de rug
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: runner 1 op maart 10, 2015, 15:21:44
En wij maar denken dat Narsingh en de Ridder de man van glas is maar dat is dus Hemmen .

Waarvan akte
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vedetski op maart 10, 2015, 15:38:29
Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2015, 14:13:45
Prima, maar dan moet je ook de doelnetten ophangen :D

Dat gaat me alweer iets te ver, voor dat salaris :insane
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op maart 25, 2015, 10:06:20
Bedankt voor de bewezen diensten!

Jammer dat hij zo blesurre gevoelig is, anders een prima spits voor in de eredivisie.
Heb hem hoger dan Barto zitten, maar de weg is nu wel vrij voor Peters!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op maart 25, 2015, 10:51:22
Mijn idee....
Denk dat bv Volendam wel een leuke club voor Hemmen is .
En als de sodemieter Peters binnenhengelen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op maart 25, 2015, 10:53:08
Hemmen kan wel met Keizer mee ;) Peters hierheen  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op maart 25, 2015, 10:56:33
Verdiend trouwens een waardig afscheid. Heeft hier 64 wedstrijden gespeeld en 27 goals gemaakt. Vorig seizoen een paar keer zeer belangrijk en ook in het jaar dat we kampioen werden veel gescoord. Gun hem het allerbeste.  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: HilversumOnTour op maart 25, 2015, 11:02:34
Zeker veel goede momenten meegemaakt, maar helaas ook veel mindere. Dit seizoen had 'ie door kunnen breken (zeker in die periode met die goal tegen Heracles in de laatste minuut) maar toch kwam dat rugprobleem helaas weer terug. 
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op maart 25, 2015, 11:03:37
Citaat van: michello op maart 25, 2015, 10:53:08
Hemmen kan wel met Keizer mee ;) Peters hierheen  :thumbsup
Prima idee!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op maart 25, 2015, 13:49:35
Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 11:03:37
Prima idee!

Hemmen naar Emmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op maart 25, 2015, 14:04:55
Citaat van: PePe op maart 25, 2015, 13:49:35
Hemmen naar Emmen.

daar is ie niet te remmen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op maart 25, 2015, 14:08:23
Citaat van: pvanbuijtene op maart 25, 2015, 14:04:55
daar is ie niet te remmen

Moet Keizer hem maar even temmen  ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op maart 25, 2015, 14:15:31
In het geld gaat hij daar niet zwemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op maart 25, 2015, 14:23:48
Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 10:06:20
Bedankt voor de bewezen diensten!

Jammer dat hij zo blesurre gevoelig is, anders een prima spits voor in de eredivisie.
Heb hem hoger dan Barto zitten, maar de weg is nu wel vrij voor Peters!  |:)

Leuk dat geouwehoer over Peters.. maar is het ook ergens op gebaseerd? Of is het wishful thinking?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op maart 25, 2015, 14:27:22
Citaat van: De Gast op maart 25, 2015, 14:23:48
Leuk dat geouwehoer over Peters.. maar is het ook ergens op gebaseerd? Of is het wishful thinking?

Rijm verbroken :rodekaart
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hobbes op maart 25, 2015, 14:38:41
Citaat van: michello op maart 25, 2015, 10:56:33
Verdiend trouwens een waardig afscheid. Heeft hier 64 wedstrijden gespeeld en 27 goals gemaakt. Vorig seizoen een paar keer zeer belangrijk en ook in het jaar dat we kampioen werden veel gescoord. Gun hem het allerbeste.  :thumbsup

Mee eens, jammer dat hij zo'n rotseizoen heeft gehad. Maar Obeche is gewoon beter en op de moment dat het had gekund was hij geblesseerd
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op maart 25, 2015, 15:31:11
Citaat van: speculeter op maart 25, 2015, 14:15:31
In het geld gaat hij daar niet zwemmen.

maar er zijn daar vast vrouwen met dikke memmen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op maart 25, 2015, 15:56:59
Citaat van: pvanbuijtene op maart 25, 2015, 15:31:11
maar er zijn daar vast vrouwen met dikke memmen

kan ie daar zijn p.. tussen klemmen 8)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op maart 25, 2015, 16:00:59
Citaat van: zeewolde op maart 25, 2015, 15:56:59
kan ie daar zijn p.. tussen klemmen 8)

ik weet niet of zijn vriendin/vrouw daarmee in zal stemmen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: el haj op maart 25, 2015, 22:50:51
Citaat van: brambo3004 op maart 25, 2015, 16:00:59
ik weet niet of zijn vriendin/vrouw daarmee in zal stemmen

Toch wint Zeewolde's rijmpje, daar hoeven we niet over te stemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op maart 26, 2015, 00:22:56
Citaat van: pvanbuijtene op maart 25, 2015, 15:31:11
maar er zijn daar vast vrouwen met dikke memmen

Leuk voor Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hobbes op maart 26, 2015, 09:56:12
Citaat van: PePe op maart 26, 2015, 00:22:56
Leuk voor Hemmen.

Gaat ie naar Volendam? Daar kan hij lekker zwemmen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op maart 26, 2015, 10:00:24
Citaat van: hobbes op maart 26, 2015, 09:56:12
Gaat ie naar Volendam? Daar kan hij lekker zwemmen

wat zijn we leuk aan het spammen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: jeff op maart 26, 2015, 10:04:17
Citaat van: pvanbuijtene op maart 26, 2015, 10:00:24
wat zijn we leuk aan het spammen
Wie gaat daar nou over drammen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dit is mien club op maart 26, 2015, 10:06:27
doe mij maar een Bacardi lemon 
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op maart 26, 2015, 12:24:36
Kap eens met die onzin anders ga ik jullie temmen.  :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: jeff op maart 26, 2015, 13:19:14
Ik denk dat de meeste daar niet mee in gaan stemmen 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccweestwel op maart 26, 2015, 13:25:22
Citaat van: jeff op maart 26, 2015, 13:19:14
Ik denk dat de meeste daar niet mee in gaan stemmen 8P

en anders is het wel even wennen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op maart 26, 2015, 13:30:48
Citaat van: sccweestwel op maart 26, 2015, 13:25:22
en anders is het wel even wennen
dat galdiano achter ons aan gaat rennen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op maart 26, 2015, 13:31:11
Citaat van: sccweestwel op maart 26, 2015, 13:25:22
en anders is het wel even wennen
Misschien moet je het halve ledenaantal dan maar bannen?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Oebieman op maart 26, 2015, 13:36:41
Citaat van: CJ058 op maart 26, 2015, 13:31:11
Misschien moet je het halve ledenaantal dan maar bannen?

De leden eerst 1 voor 1 scannen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op maart 26, 2015, 14:28:37
Citaat van: CJ058 op maart 26, 2015, 13:31:11
Misschien moet je het halve ledenaantal dan maar bannen?

:rodekaart

Dat rijmt niet!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op maart 26, 2015, 14:35:07
Citaat van: Galdiano op maart 26, 2015, 14:28:37
:rodekaart

Dat rijmt niet!

Klank rijm mag ook ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: IsmailvanEssen op maart 26, 2015, 15:14:22
Bedankt voor je werk Hemmen en ik gun je het allerbeste toe!

Hij verdient een waardig afscheid!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op maart 26, 2015, 18:10:59
Citaat van: IsmailvanEssen op maart 26, 2015, 15:14:22
Bedankt voor je werk Hemmen en ik gun je het allerbeste toe!

Hij verdient een waardig afscheid!  |:)

Voordat hij de deur achter zich dichtsmijt
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op maart 26, 2015, 19:00:15
Was nog bezig met vorige rijm...nou ben ik het helemaal kwijt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op maart 26, 2015, 19:11:37
Het is jammer dat hij gaat, tot onze grote spijt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: jeff op maart 26, 2015, 21:13:31
Daarom verdient hij een mooi afscheid
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op maart 26, 2015, 21:34:28
Hemmen gaat en peters komt...Daar worden we mee verblijd.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op maart 26, 2015, 21:39:45
Citaat van: speculeter op maart 26, 2015, 21:34:28
Hemmen gaat en peters komt...Daar worden we mee verblijd.

Het is weer komkommertijd.....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op maart 27, 2015, 08:12:42
Citaat van: poelie-lwd op maart 26, 2015, 21:39:45
Het is weer komkommertijd.....

Het is een feit dat een DKV-er meer scheit dan een geit..!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: IsmailvanEssen op maart 27, 2015, 09:50:03
Het beste cadeau voor hemmen is een cambuur tapijt
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op maart 27, 2015, 11:17:56
Citaat van: Galdiano op maart 26, 2015, 14:28:37
:rodekaart

Dat rijmt niet!
bannen uit te spreken als bennen, het rijmt dus wél  :rodekaart. ontopic: Hemmen heeft aan meningen van ons enkel schijt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: drg op maart 27, 2015, 13:11:44
Dus dit doen we in het interland-weekend zo blijkt?  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op maart 27, 2015, 13:42:12
Citaat van: drg op maart 27, 2015, 13:11:44
Dus dit doen we in het interland-weekend zo blijkt?  :_schater

Word het geen tijd dat iemand hier een eind aan breid 
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: jeff op maart 27, 2015, 13:46:41
Is dat niet een vorm van onbeleefdheid?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Voorstopper op maart 27, 2015, 14:01:46
Citaat van: jeff op maart 27, 2015, 13:46:41
Is dat niet een vorm van onbeleefdheid?

Daaran hedt ie tog skijt
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Thieske op maart 27, 2015, 14:14:59
Hemmen bedankt voor je bewezen diensten. Eredivisie gewoon (fysiek) te hoog gegrepen, dat zie je wel aan al zijn blessures. Anders had hij veel meer gespeeld.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op maart 27, 2015, 18:53:13
En iemand die op de bank zit raakt snel verveeld.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 27, 2015, 22:08:58
Daarom had hij zichzelf (en vriendin/vrouw) een reisje naar Rome toebedeeld.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op maart 30, 2015, 13:16:27
Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2015, 22:08:58
Daarom had hij zichzelf (en vriendin/vrouw) een reisje naar Rome toebedeeld.
Aldaar hij een kamer met z'n vrouwtje heeft gedeeld.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: oldehove op maart 30, 2015, 14:35:13
Citaat van: CJ058 op maart 30, 2015, 13:16:27
Aldaar hij een kamer met z'n vrouwtje heeft gedeeld.
Raakt dat beuken met ze vrouw ook snel verveeld
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op maart 30, 2015, 14:37:08
Citaat van: oldehove op maart 30, 2015, 14:35:13
Raakt dat beuken met ze vrouw ook snel verveeld

Zolang ze maar niet samen met een voorbinddildo hebben gespeeld.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Casuals-lwd op maart 30, 2015, 16:08:35
Jammer dat het zo afloopt, hij heeft heel veel voor ons betekend. Is eigenlijk sinds de terugkeer in de eredivisie nooit op ritme gekomen helaas.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op maart 31, 2015, 14:06:59
Citaat van: Casuals-lwd op maart 30, 2015, 16:08:35
Jammer dat het zo afloopt, hij heeft heel veel voor ons betekend. Is eigenlijk sinds de terugkeer in de eredivisie nooit op ritme gekomen helaas.
Speelde die eerste seizoenshelft toch echt als een baas!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Drumfather SCC op maart 31, 2015, 14:17:10
Triest topicje geworden dit  :zucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 31, 2015, 15:06:18
Citaat van: CJ058 op maart 31, 2015, 14:06:59
Speelde die eerste seizoenshelft toch echt als een baas!
Ondanks de pijntjes deed hij het toen zeker niet slecht.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op maart 31, 2015, 17:16:18
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2015, 15:06:18
Ondanks de pijntjes deed hij het toen zeker niet slecht.

En als jullie hier zo doorgaan op dit forum, wordt er straks naar één van jullie gedrecht!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 31, 2015, 18:00:38
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2015, 17:16:18
En als jullie hier zo doorgaan op dit forum, wordt er straks naar één van jullie gedrecht!

Ach zolang er niet naar mij gedregd hoeft te worden is er niks aan de hand 8P Wanneer ik ergens in een gracht gedumpt wordt is dat ding meteen gedempt :D
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: runner 1 op maart 31, 2015, 18:57:13
Prietpraat weer .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op maart 31, 2015, 19:57:34
Citaat van: runner 1 op maart 31, 2015, 18:57:13
Prietpraat weer .

Wat ben jij een eikel.. keer op keer
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op maart 31, 2015, 19:57:40
Citaat van: runner 1 op maart 31, 2015, 18:57:13
Prietpraat weer .
gefeliciteerd!
Je eerste zinnige post op dit forum! :devil

en dan vergeet je ook nog wat.


Waarvan akte
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op maart 31, 2015, 21:01:30
Citaat van: zeewolde op maart 31, 2015, 19:57:40
gefeliciteerd!
Je eerste zinnige post op dit forum! :devil

en dan vergeet je ook nog wat.

Waarvan akte


Gaat Hemmen nu weg omdat hij er weinig meer van bakte?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op maart 31, 2015, 23:02:15
Citaat van: runner 1 op maart 31, 2015, 18:57:13
Prietpraat weer .

Gratis tipje van mij:

Zat van dit forum? http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=deleteaccount (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=deleteaccount)

Zat van een forumgebruiker? cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore)

Hoe gemakkelijk kan het zijn?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op maart 31, 2015, 23:19:54
Hopelijk is Hemmen snel weg dan kan dit topic ook op slot. Daarnaast speelt hij nooit, want hij heeft altijd pijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op april 01, 2015, 07:34:20
Citaat van: Gasgeve op maart 31, 2015, 23:19:54
Hopelijk is Hemmen snel weg dan kan dit topic ook op slot. Daarnaast speelt hij nooit, want hij heeft altijd pijn.
en dat is voor hem zeker niet fijn
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op april 01, 2015, 07:55:08
Wat een niveau..  ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op april 01, 2015, 12:16:34
Citaat van: Treb op april 01, 2015, 07:55:08
Wat een niveau..  ;(
Je moet toch iets tijdens werktijd achter je bureau...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op april 01, 2015, 12:39:13
Citaat van: CJ058 op april 01, 2015, 12:16:34
Je moet toch iets tijdens werktijd achter je bureau...

dan is dit topic lezen een mooi cadeau
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 01, 2015, 12:51:39
Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2015, 12:39:13
dan is dit topic lezen een mooi cadeau
Ik vind het momenteel vanwege het offtopic gaan maar zozo..
Is het niet beter om een gepast rijm te maken als afscheidscadeau?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DK op april 01, 2015, 13:06:39
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2015, 12:51:39
Ik vind het momenteel vanwege het offtopic gaan maar zozo..
Is het niet beter om een gepast rijm te maken als afscheidscadeau?

hou nou eens op met dat gerijm juh, klojo!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 01, 2015, 16:36:27
Citaat van: DK op april 01, 2015, 13:06:39
hou nou eens op met dat gerijm juh, klojo!
Hou dien bek ju heaumeau anders krijst met de plumeau :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op april 01, 2015, 16:41:39
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2015, 16:36:27
Hou dien bek ju heaumeau anders krijst met de plumeau :devil

Miskien kunnen jullie je verschil uitvechten in de dojo..  :D
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: CJ058 op april 01, 2015, 16:56:41
Citaat van: 666 op april 01, 2015, 16:41:39
Miskien kunnen jullie je verschil uitvechten in de dojo..  :D
En dit dan vastleggen op een foto?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 01, 2015, 17:05:18
Citaat van: CJ058 op april 01, 2015, 16:56:41
En dit dan vastleggen op een foto?
Dan heb je een groothoeklens nodig voor die dodo
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op april 01, 2015, 17:15:30
Vinden jullie dit écht grappig?  :|
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DK op april 01, 2015, 17:19:41
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2015, 16:36:27
Hou dien bek ju heaumeau anders krijst met de plumeau :devil

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 01, 2015, 18:36:36
Citaat van: DK op april 01, 2015, 17:19:41
:_schater :_schater :_schater
Rijm verbroken jij bent af 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op april 01, 2015, 18:37:53
Citaat van: Treb op april 01, 2015, 17:15:30
Vinden jullie dit écht grappig?  :|
Het is allemaal de schuld van het interlandvoetbal..

Maar goed, laat ik het goede voorbeeld dan maar geven en Hemmen een waardig afscheid bij ons mooie clubke gunnen met nog wat speelminuten én doelpunten. Want ondanks alle blessure ellende en tenenkrommend rijm hebben we toch veel aan Michiel te danken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op april 01, 2015, 19:11:45
Citaat van: Dokkumer op april 01, 2015, 18:37:53
Het is allemaal de schuld van het interlandvoetbal..

Maar goed, laat ik het goede voorbeeld dan maar geven en Hemmen een waardig afscheid bij ons mooie clubke gunnen met nog wat speelminuten én doelpunten. Want ondanks alle blessure ellende en tenenkrommend rijm hebben we toch veel aan Michiel te danken.
daarom vrees ik ook dat ik bij zijn afscheid een beetje sta te janken
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op april 01, 2015, 20:28:35
 _O_
_O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op april 01, 2015, 21:13:29
Hemmen naar Heracles
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op april 01, 2015, 21:31:21
Citaat van: Destroyer op april 01, 2015, 21:13:29
Hemmen naar Heracles

1jaar + optie van nog een jaar. Tja...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op april 01, 2015, 21:36:24
Waar staat dit of is dit een slechte 1 april grap?  8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op april 01, 2015, 21:55:24
Zou mooie club voor hem zijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op april 01, 2015, 22:16:42
Citaat van: Destroyer op april 01, 2015, 21:13:29
Hemmen naar Heracles

Ving ik vorige week ook op inderdaad.
Hij wacht op avontuur en als laatste optie zou mogelijk Heracles weer in beeld komen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ruubmac op april 02, 2015, 08:58:45
Hemmen naar Emmen... Of zijn we uit gerijmd?!  :O Was goeie spits voor Cambuur. Helaas had ie veel te vaak last van blessures. Gun 'm een mooie nieuwe club.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DK op april 02, 2015, 12:24:25
zeker in de jupiler league was het een prima voetballer voor ons. dus ik gun hem een mooie transfer, Heracles zou een mooie club zijn voor hem.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op april 02, 2015, 12:41:29
Snap niet dat er nog een club uit de eredivisie is die hem gaat pakken. Het weinige geld wat de clubs onderin hebben, spenderen aan een heel erg blessure gevoelige speler lijkt me een te groot risico.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op april 02, 2015, 15:52:05
Citaat van: Gasgeve op april 02, 2015, 12:41:29
Snap niet dat er nog een club uit de eredivisie is die hem gaat pakken. Het weinige geld wat de clubs onderin hebben, spenderen aan een heel erg blessure gevoelige speler lijkt me een te groot risico.

Misschien denken ze wel net zo als cambuur.

De Ridder, Narsingh
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Treb op april 02, 2015, 16:27:14
Citaat van: 666 op april 02, 2015, 15:52:05
Misschien denken ze wel net zo als cambuur.

De Ridder, Narsingh

Nou, dat scheelt wel een jas met Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op april 02, 2015, 17:19:04
Citaat van: Treb op april 02, 2015, 16:27:14
Nou, dat scheelt wel een jas met Hemmen.
scheelt wel een winterjas....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op april 04, 2015, 17:06:15
Citaat van: Destroyer op april 01, 2015, 21:13:29
Hemmen naar Heracles

Was eigenlijk 1 april grap  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op april 04, 2015, 21:47:20

Citaat van: Destroyer op april 04, 2015, 17:06:15
Was eigenlijk 1 april grap  :_schater

Citaat van: Marc S op april 01, 2015, 21:36:24
Waar staat dit of is dit een slechte 1 april grap?  8P

:_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cambuur123 op mei 18, 2015, 20:52:06
We gaan nog spijt krijgen dat we hem wegdoen, echt een goeie spits.

In ieder geval beter as Barto, hij moet alleen iets meer motivatie tonen in een wedstrijd (zoals hij gister deed).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 21:03:05
Citaat van: Cambuur123 op mei 18, 2015, 20:52:06
We gaan nog spijt krijgen dat we hem wegdoen, echt een goeie spits.

In ieder geval beter as Barto, hij moet alleen iets meer motivatie tonen in een wedstrijd (zoals hij gister deed).
Jammer dat hij altijd geblesseerd was..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op mei 18, 2015, 21:14:11
Won gister ook weer alles. Niet van de bal te krijgen.

Eerste wedstrijden met Hemmen op 9, en Ogbeche op de buiten, liep het super!

Zeer jammer dat hij met hansaplast bij elkaar gehouden moet worden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op mei 18, 2015, 22:40:15
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 21:14:11
Won gister ook weer alles. Niet van de bal te krijgen.

Eerste wedstrijden met Hemmen op 9, en Ogbeche op de buiten, liep het super!

Zeer jammer dat hij met hansaplast bij elkaar gehouden moet worden.
idd ik vind het ook jammer .Als Hemmen gewoon fit was geweest maakt hij ook 13 goals daar ben ik van overtuigd .Hij zo moeilijk te verdedigen .Hij is helaas bijna nooit fit .Hij begon dit seiz ook ijzersterk .Verl seiz heeft hij het voor de winterstop in zijn eentje gedaan voorin en toen was hij heel goed .Hij heeft toen samen met Ritzmaier en Leeuwin en Makrini het elftal op sleeptouw genomen .
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op mei 18, 2015, 22:42:38
Hemmen moet blijven !! (maar wel fit)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tukker op mei 18, 2015, 22:49:50
Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 22:42:38
Hemmen moet blijven !! (maar wel fit)
Mee eens. Dan maar een contract per gespeelde wedstrijd. Hij viel toch geweldig in (alhoewel ik hem ook wel eens een zaadpot en zien spelen)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op mei 18, 2015, 22:57:28
Citaat van: Tukker op mei 18, 2015, 22:49:50
Mee eens. Dan maar een contract per gespeelde wedstrijd. Hij viel toch geweldig in (alhoewel ik hem ook wel eens een zaadpot en zien spelen)
Hij is gewoon zelden fit .Dus je kunt als club idd alleen een aangepast contract aanbieden wat hij natuurlijk nooit zal accepteren .Dus helaas
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2015, 07:42:41
Citaat van: sunderland op mei 18, 2015, 22:57:28
Hij is gewoon zelden fit .Dus je kunt als club idd alleen een aangepast contract aanbieden wat hij natuurlijk nooit zal accepteren .Dus helaas
Lopen in JL wel een paar spelers rond van het type Hemmen en die wat fitter en goedkoper zullen zijn...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op mei 20, 2015, 23:54:28
Mooi klote dat hij weg gaat. Jammer van zijn rug en dat hij telkens te vroeg wilde beginnen.
Vorig jaar ook te lang door gegaan met pijn in de rug en met medicatie gespeeld.

Betere spits hebben we lang niet gehad. Al moet ik zeggen dat Mark de Vries en Hemmen wel dicht bij elkaar in de buurt komen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op mei 21, 2015, 08:01:34
Citaat van: Timmie op mei 20, 2015, 23:54:28
Mooi klote dat hij weg gaat. Jammer van zijn rug en dat hij telkens te vroeg wilde beginnen.
Vorig jaar ook te lang door gegaan met pijn in de rug en met medicatie gespeeld.

Betere spits hebben we lang niet gehad. Al moet ik zeggen dat Mark de Vries en Hemmen wel dicht bij elkaar in de buurt komen.

Heb ik iets gemist? Ben Hemmen echt heel dankbaar voor zijn eerste half jaar in de eredivisie, maar hij is toch vervangbaar...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op mei 21, 2015, 14:08:20
scorend verreweg onze beste spits,scoorde gister binnen een minuut een heerlijke goal
dat zie in de andere spitsen niet zo makkelijk doen.

jammer die ie nooit echt fit geraakte en dat ie in ons spel van vastzetten van de tegenstander
niet mee kon.bedankt in ieder geval voor je inzet en mooie goals en het ga je goed.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op mei 22, 2015, 11:51:30
Citaat van: Lore op mei 21, 2015, 08:01:34
Heb ik iets gemist? Ben Hemmen echt heel dankbaar voor zijn eerste half jaar in de eredivisie, maar hij is toch vervangbaar...

Je hebt denk ik heel wat gemist. Een van de betere spitsen die Cambuur heeft gehad de afgelopen jaren.
Sterk, balletje enorm goed kunnen vasthouden, scoren.. Kunnen nog wat dingen opnoemen denk ik..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op mei 23, 2015, 09:45:56
Citaat van: Timmie op mei 22, 2015, 11:51:30
Je hebt denk ik heel wat gemist. Een van de betere spitsen die Cambuur heeft gehad de afgelopen jaren.
Sterk, balletje enorm goed kunnen vasthouden, scoren.. Kunnen nog wat dingen opnoemen denk ik..

Fysieke gezondheid is ook een kwaliteit. Hij heeft ons echt het eerste jaar in de eredivisie heen getrokken, maar daarna was het niet veel meer. Waarschijnlijk door zijn blessures, maar een geblesseerde Hemmen kan je niet opstellen..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Drumfather SCC op juli 20, 2015, 13:14:56
Ook niet naar Doetinchem
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15195/-hemmen-moet-ballen-van-de-flanken-hebben-en-zo-spelen-wij-niet-.html (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15195/-hemmen-moet-ballen-van-de-flanken-hebben-en-zo-spelen-wij-niet-.html)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 433 op juli 20, 2015, 13:31:51
Hemmen voetballend absoluut ere divisie waardig
Hemmen fysiek helaas te weinig ere divisie waardig

Toch in mijn ogen een ideale targetman vanaf de bank.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DannySCC op juli 20, 2015, 17:25:01
Citaat van: 433 op juli 20, 2015, 13:31:51
Hemmen voetballend absoluut ere divisie waardig
Hemmen fysiek helaas te weinig ere divisie waardig

Toch in mijn ogen een ideale targetman vanaf de bank.

Klopt alleen veel te veel geblesseerd helaas
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juli 28, 2015, 10:01:05
Volgens een Zweedse sportjournalist speelt Hemmen volgend jaar bij BK Häcken.

EDIT: Ik zie dat die club het ook zelf meldt. Succes in Zweden Hemmen!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ruubmac op juli 28, 2015, 10:31:08
Leuk voor hem(men)!!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Stiens op juli 28, 2015, 10:46:48
http://www.vi.nl/nieuws/buitenlands-avontuur-voor-hemmen-bij-bk-hacken-.htm
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op juli 28, 2015, 10:52:08
Bedankt voor de mooie jaren Michiel. Heb je vervloekt maar ook zeer zeker van de vele goals en mooie acties genoten. Je was een waardig opvolger van Mark de Leeuwarder.

Veel suc6 in IKEA land  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op juli 28, 2015, 11:22:03
Genoten van de (toch vele) goals.. Vooral Emmen uit GAE uit en Heracles uit waren hele belangrijke goals die hij geweldig afmaakte..

Het  niveau in Zweden moet hij zeker aankunnen.


Bedankt en succes  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op juli 28, 2015, 11:23:28
Citaat van: michello op juli 28, 2015, 11:22:03
Genoten van de (toch vele) goals.. Vooral Emmen uit GAE uit en Heracles uit waren hele belangrijke goals die hij geweldig afmaakte..

Het  niveau in Zweden moet hij zeker aankunnen.


Bedankt en succes  :thumbsup

En vergeet zijn openings goal tegen Groningen niet. Dat eerste eredivisie goal sinds jaren was toch wel erg mooi.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2015, 11:41:55
Michiel bedankt voor je inzet en veel succes en goals in Zweden!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op juli 28, 2015, 12:03:22
Heel veel succes daar! Misschien dat we je in de winterstop nog kunnen huren  w:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: KristCambuur op juli 28, 2015, 12:15:20
Citaat van: Marc S op juli 28, 2015, 11:23:28
En vergeet zijn openings goal tegen Groningen niet. Dat eerste eredivisie goal sinds jaren was toch wel erg mooi.

Sparta thuis ook fantastisch!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op juli 28, 2015, 12:43:06
Bedankt   _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: oldehove op juli 28, 2015, 12:47:40
Hemmen bedankt ! het is je gegunt
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 28, 2015, 14:55:35
Vooral in de Eerstedivisie vond ik Hemmen best voetballen  :thumbsup

Vind het wel jammer dat ie gaat maar ja, de bank warm houden is ook niks.

Success Hemmen daar in het hoge Noorden  :D
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juli 28, 2015, 15:00:28
suc 6 Michiel en veel goals gewenst bedankt voor je inzet bij cambuur
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op juli 28, 2015, 15:35:29
De wedstrijd uit tegen RKC was ook een goede van hem. Succes gewenst (luie donder  :devil).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2015, 16:00:15
Citaat van: 666 op juli 28, 2015, 15:35:29
De wedstrijd uit tegen RKC was ook een goede van hem. Succes gewenst (luie donder  :devil).
Zeg aansteker, we gaan niet natrappen. Begrepen?
*Overlopers naar sc mestbeffers uitgezonderd trouwens*



























































:devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: fred op juli 28, 2015, 16:18:02
Succes Michiel.

Heel belangrijk geweest in het promotiejaar.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: flieterper op juli 28, 2015, 21:28:56
Hemmen bedankt en su6 in Zweden
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Whoestemen op juli 28, 2015, 22:06:48
Hemmen, topper! Erg bedankt en veel succes. HEMMEN, HEMMEN, HEMMEN! |:) |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op juli 28, 2015, 23:13:41
Zonder Hemmen? zal ik daar ooit aan wennen?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hydoscc op juli 30, 2015, 00:35:14
Hemmen ik wens je veel succes! Bedankt voor onze promotie. De laatste 2 jaar liep je met je ziel onder je arm in het veld... doe dat niet in zweden
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op juli 30, 2015, 10:39:49
Citaat van: hydoscc op juli 30, 2015, 00:35:14
Hemmen ik wens je veel succes! Bedankt voor onze promotie. De laatste 2 jaar liep je met je ziel onder je arm in het veld... doe dat niet in zweden

:?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op juli 30, 2015, 10:43:27
Citaat van: De Gast op juli 28, 2015, 12:03:22
Heel veel succes daar! Misschien dat we je in de winterstop nog kunnen huren  w:)
lijkt mij ook handig dat we dan weer 4 spitsen hebben en 1 rechtsback.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op juli 31, 2015, 11:15:41
Citaat van: hydoscc op juli 30, 2015, 00:35:14
Hemmen ik wens je veel succes! Bedankt voor onze promotie. De laatste 2 jaar liep je met je ziel onder je arm in het veld... doe dat niet in zweden

Hahahah!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: maikcambuur op augustus 01, 2015, 18:28:16
Heeft tijdens zijn debuut zonet direct gescoord. Tegen Djurgardens . Op dit moment de nr 1 in Zweden..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 18:32:55
Citaat van: maikcambuur op augustus 01, 2015, 18:28:16
Heeft tijdens zijn debuut zonet direct gescoord. Tegen Djurgardens . Op dit moment de nr 1 in Zweden..

Helaas wel verloren. Na zijn 1-1 in de 81e minuut scoorde Johnson in de 84e minuut de 2-1:(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: maikcambuur op augustus 01, 2015, 18:34:19
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 18:32:55
Helaas wel verloren. Na zijn 1-1 in de 81e minuut scoorde Johnson in de 84e minuut de 2-1:(

Klopt zag het. Toch aardig, goaltje tegen de koploper. Al met al vind ik het toch jammer dat Hemmen niet meer bij ons speelt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 19:11:44
Citaat van: maikcambuur op augustus 01, 2015, 18:34:19
Klopt zag het. Toch aardig, goaltje tegen de koploper. Al met al vind ik het toch jammer dat Hemmen niet meer bij ons speelt.

Miskleun van de TS denk ik hoor. Zou denk ik toch wel eerste spits zijn hoor.. (weet alleen niet wat ik exact van Berisha vindt..) Vind Hemmen beter dan Ogbeche. Hemmen toch nooit een eerlijke kans van Henk gekregen..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 01, 2015, 19:13:29
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 19:11:44
Miskleun van de TS denk ik hoor. Zou denk ik toch wel eerste spits zijn hoor.. (weet alleen niet wat ik exact van Berisha vindt..) Vind Hemmen beter dan Ogbeche. Hemmen toch nooit een eerlijke kans van Henk gekregen..

Wat een onzin! Ik vind Hemmen ook een prima spits, maar hij is constant geblesseerd geweest. Ben je vergeten dat we vorig jaar de competitie zijn begonnen met Hemmen in de spits en Ogbeche op links? Dat veranderde pas toen Hemmen rood kreeg tegen Excelsior en daarna steeds geblesseerd was.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 19:14:38
Citaat van: Collingwood op augustus 01, 2015, 19:13:29
Wat een onzin! Ik vind Hemmen ook een prima spits, maar hij is constant geblesseerd geweest. Ben je vergeten dat we vorig jaar de competitie zijn begonnen met Hemmen in de spits en Ogbeche op links? Dat veranderde pas toen Hemmen rood kreeg tegen Excelsior en daarna steeds geblesseerd was.

Totaal geen onzin. Is geblesseerd geweest, klopt. Heeft ook lang niet geblesseerd op de bank gezeten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op augustus 01, 2015, 19:17:22
Ik vind Barto ook beter dan Messi maar dat zien mensen ook anders.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 01, 2015, 19:17:33
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 19:14:38
Totaal geen onzin. Is geblesseerd geweest, klopt. Heeft ook lang niet geblesseerd op de bank gezeten.

De laatste vijf wedstrijden misschien. Toen was bovendien al lang en breed bekend dat hij weg ging. Er valt dus iets voor te zeggen dat De Jong hem toen niet meer heeft ingezet. En ook al vind je dat onterecht, dan is het nog steeds onzin om te zeggen dat Hemmen nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Nogmaals, we begonnen het seizoen met Hemmen in de spits en Ogbeche op links.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op augustus 01, 2015, 19:18:06
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 19:14:38
Totaal geen onzin. Is geblesseerd geweest, klopt. Heeft ook lang niet geblesseerd op de bank gezeten.
Geen reden om Ogbeche toen te wisselen. Schoot er 8 ofzo in.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op augustus 01, 2015, 19:49:35
Citaat van: Collingwood op augustus 01, 2015, 19:17:33
De laatste vijf wedstrijden misschien. Toen was bovendien al lang en breed bekend dat hij weg ging. Er valt dus iets voor te zeggen dat De Jong hem toen niet meer heeft ingezet. En ook al vind je dat onterecht, dan is het nog steeds onzin om te zeggen dat Hemmen nooit een eerlijke kans heeft gekregen. Nogmaals, we begonnen het seizoen met Hemmen in de spits en Ogbeche op links.

En toen ineens stond Hemmen ernaast bij Excelsior uit, pakte hij de rode kaart en klaar was zijn seizoen. Blijft onbegrijpelijk dat hij er toen naast stond
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 01, 2015, 19:56:30
Citaat van: Bernardo op augustus 01, 2015, 19:49:35
En toen ineens stond Hemmen ernaast bij Excelsior uit, pakte hij de rode kaart en klaar was zijn seizoen. Blijft onbegrijpelijk dat hij er toen naast stond

Dat ben ik wel met je eens. Was een tactische keus van De Jong om Barto toen de voorkeur te geven die niet goed uitpakte. Maar ook op basis daarvan kun je naar mijn mening niet zeggen dat Hemmen geen eerlijke kans heeft gekregen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op augustus 01, 2015, 19:56:48
Hemmen passeren tegen Excelsior was wel een foutje van de TS.
Maar Hemmen had z'n kans ook moeten pakken tegen NAC thuis (net als Meleg) en speelde toen heel teleurstellend.
Frisse start voor hem in Zweden en een jonkie erbij in de selectie met Berisha, voor beide partijen prima zo.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op augustus 01, 2015, 20:15:48
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 19:14:38
Totaal geen onzin. Is geblesseerd geweest, klopt. Heeft ook lang niet geblesseerd op de bank gezeten.
en zo lekker geinspireerd als invaller, meneertje die altijd gelijk denkt te hebben
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: dizzhead op augustus 01, 2015, 20:24:21
Citaat van: Marc S op augustus 01, 2015, 19:17:22
Ik vind Barto ook beter dan Messi maar dat zien mensen ook anders.

:_schater  :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 01, 2015, 21:28:55
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 19:11:44
Miskleun van de TS denk ik hoor. Zou denk ik toch wel eerste spits zijn hoor.. (weet alleen niet wat ik exact van Berisha vindt..) Vind Hemmen beter dan Ogbeche. Hemmen toch nooit een eerlijke kans van Henk gekregen..

Geen kansen? Snap je het zelf nog pimmie?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 21:29:46
Citaat van: zeewolde op augustus 01, 2015, 20:15:48
en zo lekker geinspireerd als invaller, meneertje die altijd gelijk denkt te hebben

Heb ook vaak gelijk kan ik je melden:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 01, 2015, 22:42:10
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 21:29:46
Heb ook vaak gelijk kan ik je melden:)
In transfergeruchten richting Varkensland zeker, alleen v.w.b. Hemmen sla je de plank finaal mis.
Ondanks de waardering die ik nog steeds voor Michiel heb ben ik van mening dat hij er niet alles aan gedaan heeft om zijn basisplek te heroveren na die rode kaart. Tijdens invalbeurten niet bepaald gemotiveerd overkomend.

En veel blessures gehad, dus ben ik van mening dat de TS gelijk heeft gehad en geen risico's meer wilde nemen. Michiel was 1 van onze best betaalde spelers en op de eerste competitiehelft van 2013-14 na, heeft hij dat in de Eredivisie niet waar kunnen maken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 22:45:03
Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2015, 22:42:10
In transfergeruchten richting Varkensland zeker, alleen v.w.b. Hemmen sla je de plank finaal mis.
Ondanks de waardering die ik nog steeds voor Michiel heb ben ik van mening dat hij er niet alles aan gedaan heeft om zijn basisplek te heroveren na die rode kaart. Tijdens invalbeurten niet bepaald gemotiveerd overkomend.

En veel blessures gehad, dus ben ik van mening dat de TS gelijk heeft gehad en geen risico's meer wilde nemen. Michiel was 1 van onze best betaalde spelers en op de eerste competitiehelft van 2013-14 na, heeft hij dat in de Eredivisie niet waar kunnen maken.

Hij oogde voor z'n blessures ook niet enorm gemotiveerd..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op augustus 01, 2015, 23:11:21
volhouden tim,je krijgt vanzelf gelijk................niet.
hemmen was een prima speler voor ons,in de jl.
en zn uitstraling?dat is hetzelfde verhaal als bij ogbeche.
verder geen uitleg nodig dacht ik zo.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2015, 23:20:01
Citaat van: okkele op augustus 01, 2015, 23:11:21
volhouden tim,je krijgt vanzelf gelijk................niet.
hemmen was een prima speler voor ons,in de jl.
en zn uitstraling?dat is hetzelfde verhaal als bij ogbeche.
verder geen uitleg nodig dacht ik zo.

Ik houd ook wel vol hoor, wees niet bang:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op augustus 01, 2015, 23:23:22
en die 3 andere zinnen?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op augustus 02, 2015, 10:26:32
Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 19:11:44
Miskleun van de TS denk ik hoor. Zou denk ik toch wel eerste spits zijn hoor.. (weet alleen niet wat ik exact van Berisha vindt..) Vind Hemmen beter dan Ogbeche. Hemmen toch nooit een eerlijke kans van Henk gekregen..

Hemmen geen kans? En zou nu eerste spits zijn?
Laat me niet lachen man.
Nu met Berisha en Ogbeche veel betere spitsen en ook Barto zie ik liever.
Met ons spel (vroeg druk zetten) heb je niets aan de luie Hemmen.
Bovendien denk ik dat Hemmen niet alles ervoor over had om hier te slagen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2015, 11:09:04
Hemmen komt in mijn ogen het best tot zijn recht als je een zwervende speler om hem heen zet. Iemand die de ballen opeist en bij Michiel in de 16 inlevert. Dan frommelt hij ze er wel in. Een type als Harry van der Laan, alleen wel een stukje minder ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 01, 2015, 18:10:36
Deze maand weer beschikbaar toch?? Ik zou zeggen herstel het succeskoppel Ogbeche/Hemmen in ere!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op november 05, 2015, 09:10:29
Citaat van: De Gast op november 01, 2015, 18:10:36
Deze maand weer beschikbaar toch?? Ik zou zeggen herstel het succeskoppel Ogbeche/Hemmen in ere!

Is er iemand met me eens omtrent Hemmen?



|:) :0= :hein :proost :grolsch :thumbsup |:)

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op november 05, 2015, 09:16:46
Citaat van: De Gast op november 01, 2015, 18:10:36
Deze maand weer beschikbaar toch?? Ik zou zeggen herstel het succeskoppel Ogbeche/Hemmen in ere!
klopt, we hebben allemaal geblesseerde spelers, dus halen we een kwakkelende 4e centrumspits. :?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op november 05, 2015, 09:25:50
Citaat van: De Gast op november 01, 2015, 18:10:36
Deze maand weer beschikbaar toch?? Ik zou zeggen herstel het succeskoppel Ogbeche/Hemmen in ere!
Voorin zijn er weinig tot geen problemen en wil je een spits halen, terwijl er weinig tot geen geld is en er in de verdediging steeds problemen zijn..? Heel appart....
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op november 05, 2015, 09:27:03
Citaat van: Grijskijkert op november 05, 2015, 09:25:50
Voorin zijn er weinig tot geen problemen en wil je een spits halen, terwijl er weinig tot geen geld is en er in de verdediging steeds problemen zijn..? Heel appart....

Bekijk jij wedstrijden of niet?
We hebben een spits nodig die een balletje vast kan houden zodat middenveld eronder kan komen.
En juist dat mannetje die de bal vast kant houden, die hebben we niet..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hobbes op november 05, 2015, 09:30:50
Citaat van: AL op augustus 02, 2015, 10:26:32
Hemmen geen kans? En zou nu eerste spits zijn?
Laat me niet lachen man.
Nu met Berisha en Ogbeche veel betere spitsen en ook Barto zie ik liever.
Met ons spel (vroeg druk zetten) heb je niets aan de luie Hemmen.
Bovendien denk ik dat Hemmen niet alles ervoor over had om hier te slagen.

Hemmen die fit is is beter dan Barto, alleen denk ik dat er geen risico's genomen moeten worden. Bij Hemmen heeft bij ons de laatste tijd weinig kunnen brengen door blessures. Je wil niet nog een kwakkel speler erbij. Iedereen die komt moet kunnen blijven spelen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op november 05, 2015, 09:34:14
Citaat van: Timmie op november 05, 2015, 09:27:03
Bekijk jij wedstrijden of niet?
We hebben een spits nodig die een balletje vast kan houden zodat middenveld eronder kan komen.
En juist dat mannetje die de bal vast kant houden, die hebben we niet..
bekijk jij de selectie of niet?
En gezien hoeveel wedstrijden hemmen in zweden heeft gespeeld?
Hoeveel van de laatste 4 wedstrijden?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op november 05, 2015, 09:43:39
Citaat van: Timmie op november 05, 2015, 09:27:03
Bekijk jij wedstrijden of niet?
We hebben een spits nodig die een balletje vast kan houden zodat middenveld eronder kan komen.
En juist dat mannetje die de bal vast kant houden, die hebben we niet..
Dus jij heb liever een spits(die we hebben rondlopen) dan een verdediger(die we te kort komen),bij Groningen hebben ze geld zat en kunnen ze (bijna) alles kopen , maar hier is het ff anders ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op november 05, 2015, 10:04:52
Citaat van: Grijskijkert op november 05, 2015, 09:43:39
Dus jij heb liever een spits(die we hebben rondlopen) dan een verdediger(die we te kort komen),bij Groningen hebben ze geld zat en kunnen ze (bijna) alles kopen , maar hier is het ff anders ;)

Hebben met blessures te maken. Die verdedigers komen wel terug. Een aanspeelpunt hebben we helemaal niet!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op november 05, 2015, 10:17:48
Citaat van: Timmie op november 05, 2015, 10:04:52
Hebben met blessures te maken. Die verdedigers komen wel terug. Een aanspeelpunt hebben we helemaal niet!
Ja verdediger(s) komen wel weer terug..volgend jaar ergens of zo... Maar daar hebben we dit seizoen niet heel veel aan of wel?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op november 05, 2015, 10:24:08
Citaat van: Grijskijkert op november 05, 2015, 10:17:48
Ja verdediger(s) komen wel weer terug..volgend jaar ergens of zo... Maar daar hebben we dit seizoen niet heel veel aan of wel?

We hebben nu 4/5 verdedigers. Vytas is er met drie weken weer. Calvin is er na de winterstop ook weer.
Ik vind het prima dat er nu een verdediger komt hoor, maar dan moet ie wel transfervrij zijn. Anders wacht je alsnog tot aan 1/1/16zz
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op november 05, 2015, 10:29:44
Citaat van: Timmie op november 05, 2015, 10:24:08
We hebben nu 4/5 verdedigers. Vytas is er met drie weken weer. Calvin is er na de winterstop ook weer.
Ik vind het prima dat er nu een verdediger komt hoor, maar dan moet ie wel transfervrij zijn. Anders wacht je alsnog tot aan 1/1/16zz
Stel ik je 1 vraag, wat nou als Anderson geschorst of geblesseerd raakt?

En Mac-Intosch moet eerst maar fit worden en tot die tijd zou ik maar niet te veel op dat soort jongens(geblesseerde spelers) bouwen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Timmie op november 05, 2015, 10:31:04
Citaat van: Grijskijkert op november 05, 2015, 10:29:44
Stel ik je 1 vraag, wat nou als Anderson geschorst of geblesseerd raakt?

En Mac-Intosch moet eerst maar fit worden en tot die tijd zou ik maar niet te veel op dat soort jongens(geblesseerde spelers) bouwen

Ik snap je heel goed hoor. Vergeet niet dat je nu geen spelers kan halen, mits transfervrij!
Ook ik zie dat het een penibele situatie is!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hobbes op november 05, 2015, 10:40:50
En maar hopen dat er geen clubs zijn die serieus werk van Ogbeche maken in de winterstop. Ik weet niet of hij een clausule in zin contract heeft, anders wordt hij natuurlijk wel heel aantrekkelijk
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 05, 2015, 16:36:25
Ogbeche is bijna met voetbalpensioen.. daar waagt niemand zich aan lijkt mij.

Aangezien Ogbeche 3/4 jaar niet heeft gerendeerd in de spits maar wel op de vleugels lijkt het me dat er wel weer 1 (of 2) posities in de spits opgevuld kunnen worden. Barto is geen serieuze optie voor de spits maar staat er uit pure armoede en Berisha speelt om wat voor reden nog niet. Ben het wel eens dat prio de verdediging is maar voorin is het inmiddels ook aardig hopeloos.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op november 05, 2015, 16:54:44
En ut middenfeld dan, is daar wellus één die anspeulbaar is? Ok Overgoor wel maar kan ie de bal kwyt? Barto loopt constant butenspel, en de fleugels trekken naar binnen waar t al druk is
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op november 05, 2015, 17:08:08
zondag hek anders amper 1 van ons in de 16 meter van die lui zien.

priotiteit is zeker een goeie verdediger op rechts er bij maar zal oek poen
kosten he.en wie zegt dat we daardoor minder tegen zullen krijgen.we mutte
oek lui hevve die gaan scoren want dat leverd punten en vertrouwen op.
we hevve gewoon weinig financieele middelen das zeker.
berisha moet je 110% scherp zien te krijgen zsm met hem in de spits en
b vanaf links heb je veel gevaar.narsing dan op rechts of rosheuvel.
middenveld lijkt mij overgoor byrne en vd streek lijkt aanvallend maar
was toch juist onze kracht de 1e 2e jaar. maar een ieder zal wel alles
er uit moeten willen halen daar gaat het ook om op dit moment.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 22, 2016, 11:04:54
Welcome back!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Voorstopper op juli 22, 2016, 11:06:09
Welkom terug Michiel... |:)  |:)  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op juli 22, 2016, 11:06:33
Welkom! Knallen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: scc-aaron op juli 22, 2016, 11:14:46
STOP! Hemmen Time...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op juli 22, 2016, 11:30:18
Welkom terug sloomogende vogel. Maar....fit een topper  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op juli 22, 2016, 11:36:18
Hoe is Hemmen destijds bij Cambuur vetrokken?
Blessures?
Wilde Hemmen zelf weg?
Wilde Cambuur niet met hem verder?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op juli 22, 2016, 11:41:34
Zelf z'n contract ingeleverd om terug te keren. Cambuur boven eredivisie. ( ook al was hij geen 1e spits bij Excelsior)

Respect  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op juli 22, 2016, 11:42:31
Nu mag er dus nog wel een spits komen. Deze gaat na een paar wedstrijden stuk.

Niettemin, welcome back
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 22, 2016, 11:43:55
Citaat van: PePe op juli 22, 2016, 11:36:18
Hoe is Hemmen destijds bij Cambuur vetrokken?
Blessures?
Wilde Hemmen zelf weg?
Wilde Cambuur niet met hem verder?
Hij wilde naar het buitenland toch?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op juli 22, 2016, 11:46:03
Mits fit een prima spits voor JL!

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op juli 22, 2016, 11:47:51
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 22, 2016, 11:43:55
Hij wilde naar het buitenland toch?

Of omdat hij minder speelde door Bartholomew Ogbeche?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juli 22, 2016, 11:49:25
welkom terug en laat het maar zien ..moet wel veel fitter worden dan 2 jaar
geleden is mijn mening. dan kan hij zeker een stuk of 20 maken..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: richard op juli 22, 2016, 11:53:14
Citaat van: AL op februari 16, 2013, 08:42:10
Na een prima start vind ik hem (vooral na zijn blessure) geen schim meer van de speler die ik in het begin heb gezien.
Hij speelt in mijn ogen veels te geforceerd. Wil altijd de actie maken, terwijl een kaats vaak beter op zijn plek is.
Als je weer simpeler en rustiger speelt, komen de goals ook wel weer.

Gelukkig kin barto heel goed kaatsen :wall
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 22, 2016, 11:54:11
Citaat van: richard op juli 22, 2016, 11:53:14
Gelukkig kin barto heel goed kaatsen :wall
Ik sluit niet uit dat Barto beter uit de verf komt op de PC in Franeker dan op het voetbalveld :_spank
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ruubmac op juli 22, 2016, 11:56:23
Doet 'ie vandaag al mee??
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juli 22, 2016, 11:56:53
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 22, 2016, 11:54:11
Ik sluit niet uit dat Barto beter uit de verf komt op de PC in Franeker dan op het voetbalveld :_spank

met kaatsen van 4 meter zeker??
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 22, 2016, 12:00:33
Citaat van: ruubmac op juli 22, 2016, 11:56:23
Doet 'ie vandaag al mee??
Moet nog medisch gekeurd worden, dus ik denk het niet.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op juli 22, 2016, 12:11:16
Lijkt mij een voor de hand liggende transfer.
Kan vd Putten rustig groeien en zullen Hemmen en Barto de spits positie moeten bezetten.
Hemmen is sterk en is een prima aanspeel punt en kan scoren, maar wel is gebleken dat hij mentaal niet een der sterksten is.
Fijn hem weer te kunnen zien voetballen en hoop op veel mooie doelpunten. |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op juli 22, 2016, 12:12:51
Citaat van: Vlampiep op juli 22, 2016, 12:11:16
Lijkt mij een voor de hand liggende transfer.
Kan vd Putten rustig groeien en zullen Hemmen en Barto de spits positie moeten bezetten.
Hemmen is sterk en is een prima aanspeel punt en kan scoren, maar wel is gebleken dat hij mentaal niet een der sterksten is.
Fijn hem weer te kunnen zien voetballen en hoop op veel mooie doelpunten. |:)
Heb jij vertrouwen in V/d Putten? Ik denk niet dat hij ooit een volwaardige Eredivisie spits gaat worden namelijk.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op juli 22, 2016, 12:13:12
Welkom Hemmen en laat het maar zien!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juli 22, 2016, 12:14:05
Welcome back!

|:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op juli 22, 2016, 12:35:09
Had dan niemand gehaald. Ik zie Barto nu als eerste spits. Hemmen zal wel weer de helft van de tijd geblesseerd zijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op juli 22, 2016, 12:46:00
Citaat van: Vlampiep op juli 22, 2016, 12:11:16
Lijkt mij een voor de hand liggende transfer.
Kan vd Putten rustig groeien en zullen Hemmen en Barto de spits positie moeten bezetten.
Hemmen is sterk en is een prima aanspeel punt en kan scoren, maar wel is gebleken dat hij mentaal niet een der sterksten is.
Fijn hem weer te kunnen zien voetballen en hoop op veel mooie doelpunten. |:)

V/d Putten gaat het echt niet redden helaas.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: John Hiatt op juli 22, 2016, 12:51:50
Goede zaak dat Hemmer terug is! Tijd voor wraak! Doelstelling: kampioen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op juli 22, 2016, 12:54:53
Citaat van: John Hiatt op juli 22, 2016, 12:51:50
Goede zaak dat Hemmer terug is! Tijd voor wraak! Doelstelling: kampioen!
MCL wordt hoofdsponsor van Cambuur 8)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 22, 2016, 12:58:36
Las net dat Hemmen terugkeert bij Cambuur.

Goed nieuws !
Vond hem in de eerstedivisie 1 van de betere spelers van Cambuur.
is van toegevoegde waarde lijkt mij.
Nu maar hopen dat z'n blessures nu eens meevallen zodat ie er 30 in kan prikken komend seizoen.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: JurjenS7 op juli 22, 2016, 13:27:58
Ik ben sceptisch, maar laat me graag verrassen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op juli 22, 2016, 14:17:18
Mits fit een goede aanwinst, maarja.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juli 22, 2016, 14:20:51
leven als een prof dat zei ik 2 jaar geleden ook al dan heb je ook minder kans op blessure,s.

maakte er 17 in laatste jl seizoen dus mits goed gebruikt maakt ie er 20.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op juli 22, 2016, 14:43:43
Grote blunder!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op juli 22, 2016, 14:46:49
Zal zich wel weer lekker welkom voelen als hij hier ff leest. Eerst maar eens 15 wedstrijden aanzien voordat hij afgebrand wordt? Welkom.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 22, 2016, 14:52:01
Zou er bij andere clubs ook zo gereageerd worden op topscorers van hun kampioensteam? Een speler als Hemmen hoort hier altijd met open armen ontvangen te worden, ook al loopt hij achter een rollator.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juli 22, 2016, 14:53:35
gaat er toch meer om dat ie al jaren niet echt fit is wat de oorzaak ook maar is
en we hebben wel iemand nodig die in ieder geval 30 van de 38 wedstrijden in
de basis staat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Voorstopper op juli 22, 2016, 14:57:50
Citaat van: denistel op juli 22, 2016, 14:53:35
gaat er toch meer om dat ie al jaren niet echt fit is wat de oorzaak ook maar is
en we hebben wel iemand nodig die in ieder geval 30 van de 38 wedstrijden in
de basis staat.

Hij het immers een jaar op de bank zitten in Rotterdam ju. Dus zal wel herstelt weze daarsu
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op juli 22, 2016, 15:11:36
We hebben nu twee spitsen.
MS wachten ze nog op een buitenkans net voor de competitie begint?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op juli 22, 2016, 15:11:55
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 22, 2016, 14:52:01
Zou er bij andere clubs ook zo gereageerd worden op topscorers van hun kampioensteam? Een speler als Hemmen hoort hier altijd met open armen ontvangen te worden, ook al loopt hij achter een rollator.

Juust, goed gezegd!!!!!

Nog niet een bal getrapt die jongen, maar het gezeik begint al. Het is toch niet te geloven.

Voor Jupiler League begrippen een topspits.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op juli 22, 2016, 15:16:13
Citaat van: wiekie1969 op juli 22, 2016, 15:11:55
Juust, goed gezegd!!!!!

Nog niet een bal getrapt die jongen, maar het gezeik begint al. Het is toch niet te geloven.

Voor Jupiler League begrippen een topspits.

2 seizoenen bijna geen wedstrijd gespeeld.....
Ik vind het risico te groot.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bascambuur op juli 22, 2016, 15:21:55
Citaat van: Cor op juli 22, 2016, 14:46:49
Zal zich wel weer lekker welkom voelen als hij hier ff leest. Eerst maar eens 15 wedstrijden aanzien voordat hij afgebrand wordt? Welkom.
Op een enkeling na ziet iedereen zijn kwaliteiten echt wel. Hemmen is ook een topspits voor ons, maar zijn fitheid is altijd een probleem geweest, dus de twijfel is volgens mij terecht.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Voorstopper op juli 22, 2016, 15:22:48
Citaat van: AL op juli 22, 2016, 15:16:13
2 seizoenen bijna geen wedstrijd gespeeld.....
Ik vind het risico te groot.
Welk risico, hij loopt hier immers voor niks naar binnen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op juli 22, 2016, 15:26:10
Citaat van: Voorstopper op juli 22, 2016, 15:22:48
Welk risico, hij loopt hier immers voor niks naar binnen.

Salariskosten!!!
Ik hoop dat er nog een spits bijkomt.
Anders weet je dat Barto 80% van de wedstrijden basis speelt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Trainer op juli 22, 2016, 15:29:10
Goede sterke spits, is gewoon nodig in de Jupiler. Helaas wat te weinig snelheid en techniek maar daar moet de rest er omheen dan maar voor zorgen. Gewoon een afmaker pur sang, moeilijk van de bal te krijgen, kopkracht en doelgericht.

Dus al met al prima aankoop denk ik en anders maar in de winterstop een buitenkans halen als hij toch geblesseerd raakt.......
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: maikcambuur op juli 22, 2016, 15:33:49
Citaat van: AL op juli 22, 2016, 15:26:10
Salariskosten!!!
Ik hoop dat er nog een spits bijkomt.
Anders weet je dat Barto 80% van de wedstrijden basis speelt.

Hoezo? Barto zal idd zijn wedstrijdjes gaan meepikken. Maar gaat echt niet 80% spelen. Hemmen heeft in 12/13 ook gewoon 27 wedstrijden gespeeld. Gewoon rustig aan fit laten worden en er is niks aan t handje.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 22, 2016, 15:34:22
Welkom!!!!
We hopen allemaal dat je met veel plezier aan de slag gaat bij Cambuur en zeer succesvol zult zijn!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2016, 16:17:44
Welkom terug Hemmenmania!! Laat het netje net zoals in 12-13 weer flink bollen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op juli 22, 2016, 16:33:49
Citaat van: Gasgeve op juli 22, 2016, 12:12:51
Heb jij vertrouwen in V/d Putten? Ik denk niet dat hij ooit een volwaardige Eredivisie spits gaat worden namelijk.
Nee dat denk ik ook niet, maar misschien wel op den duur goed als spits in de Juup.
Alhoewel soms wordt een club verrast dat zo'n ventje plotseling aan de lopende band gaat scoren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op juli 22, 2016, 16:34:03
Citaat van: Gasgeve op juli 22, 2016, 12:12:51
Heb jij vertrouwen in V/d Putten? Ik denk niet dat hij ooit een volwaardige Eredivisie spits gaat worden namelijk.
Nee dat denk ik ook niet, maar misschien wel op den duur goed als spits in de Juup.
Alhoewel soms wordt een club verrast dat zo'n ventje plotseling aan de lopende band gaat scoren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juli 22, 2016, 17:32:35
Gerard Bos ‏@GerardBos  2m2 minutes ago View translation
Morgen ook verhaal #Hemmen. "Ben wedstrijdfit, kan zo aansluiten en meedoen. Rugproblemen uit #Cambuur tijd heb ik niet meer. Is opgelost"
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Spine op juli 22, 2016, 17:38:00
Citaat van: Collingwood op juli 22, 2016, 17:32:35
Gerard Bos ‏@GerardBos  2m2 minutes ago View translation
Morgen ook verhaal #Hemmen. "Ben wedstrijdfit, kan zo aansluiten en meedoen. Rugproblemen uit #Cambuur tijd heb ik niet meer. Is opgelost"
Zou ik ook zeggen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juli 22, 2016, 17:41:32
Citaat van: Spine op juli 22, 2016, 17:38:00
Zou ik ook zeggen.

Hier zal hij toch wel uitgebreid op getest zijn... Juist Cambuur kent zijn verleden qua problemen met de rug.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 22, 2016, 17:42:44
Citaat van: Collingwood op juli 22, 2016, 17:41:32
Hier zal hij toch wel uitgebreid op getest zijn... Juist Cambuur kent zijn verleden qua problemen met de rug.
Dossier moest vast mee naar mcl. Kan ie mooi in t nieuwe systeem:))
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sk13 op juli 22, 2016, 17:57:24
Zeer mijn twijfels over Hemmen. Spitspositie nog altijd ondermaats bezet.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op juli 22, 2016, 18:15:40
Dus we sturen vorig jaar een spits weg met rugproblemen waarbij we twijfelen of die 100% voor zijn sport leeft, we halen nu een spits met historie van rugklachten die ook nog wel eens wat apathisch in het veld stond.... maar eentje van 10 jaar ouder.

Zonder gekheid, Hemmen heeft natuurlijk al wel veel meer gepresteerd en betekent voor deze club. Dus hopelijk blijft hij zo enthousiast als nu in het persbericht is.
Ik vond Hemmen toch ook vaak tegenvallen in de eredivisie maar mogelijk wel bruikbaar in de Juup. Mag nog wel een goede jonge spits bij want Hemmen/Barto/vd Putten vind ik nou nog niet de een garantie bieden om te spelen om promotie.

Ik hoop uiteraard at ik mis zit en een fitte gemotiveerde Hemmen wel richting 20 goals gaat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: maikcambuur op juli 22, 2016, 18:20:30
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 22, 2016, 17:42:44
Dossier moest vast mee naar mcl. Kan ie mooi in t nieuwe systeem:))

Als hij door de medische test is geweest, en dat is hij geweest, dan is hij gewoon fit op dit moment. Geef hem een kans man, dat juist hij nu al wordt afgebrand door deze of gene vind ik echt een schande..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Jandehulk op juli 22, 2016, 18:24:44
Hemmen kerel... Heel veel succes weer bij cambuur!.. Als jij gewoon fit bent schop je er weer 15 a 20 in!..... ? ?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sccvl op juli 22, 2016, 18:28:41
Is dit dezelfde speler die vorig jaar bij zijn vertrek zei niet meer in de Jupiler league te willen spelen? Welkom.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: maikcambuur op juli 22, 2016, 18:40:29
Citaat van: Jandehulk op juli 22, 2016, 18:24:44
Hemmen kerel... Heel veel succes weer bij cambuur!.. Als jij gewoon fit bent schop je er weer 15 a 20 in!..... ? ?

Tuurlijk, jij snapt het:). Jupiler niveau is andere koek. En Hemmen is zoiezo een klasse beter dan Barto.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op juli 22, 2016, 19:52:53
Michiel welkom en succes bij Cambuur.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Marc S op juli 22, 2016, 20:07:30
Citaat van: sccvl op juli 22, 2016, 18:28:41
Is dit dezelfde speler die vorig jaar bij zijn vertrek zei niet meer in de Jupiler league te willen spelen? Welkom.

En voor ons maakt hij dus een uitzondering ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: E.F. op juli 22, 2016, 20:32:33
Dit is denk ik de juiste spits voor Cambuur. Lang, sterk, kan een bal vasthouden en is ondanks zijn lengte ook nog behendig in de kleine ruimte.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Hasses op juli 22, 2016, 21:04:15
Wie zijn wij om niet te doen geloven dat z'n rugklachten achter de rug zijn? Net of Michiel hierover niet de waarheid spreekt, hou eens op..

Welkom Michiel!  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: johnmillwall op juli 22, 2016, 22:49:02
m.i. is Hemmen een noodgreep van het  bestuur, waarschijnlijk zijn de echt begeerde spitsen niet haalbaar maar als Hemmen er op los scoort is iedereen gelukkig.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: keije op juli 22, 2016, 22:59:19
Kans is groot dat hij zeer regelmatig gaat scoren , want Cambuur zal in de meeste wedstrijden de bovenliggende partij zijn. In dat licht bekeken is het jammer dat je topscoorder aan het eind van het seizoen gratis de deur uit zal lopen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op juli 22, 2016, 23:12:48
Citaat van: keije op juli 22, 2016, 22:59:19
Kans is groot dat hij zeer regelmatig gaat scoren , want Cambuur zal in de meeste wedstrijden de bovenliggende partij zijn. In dat licht bekeken is het jammer dat je topscoorder aan het eind van het seizoen gratis de deur uit zal lopen.

Niks veranderd dus. Het eerste jaar dat hij hier was had hij ook maar voor een jaar getekend. Niks mis mee.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op juli 22, 2016, 23:20:48
Waarschijnlijk een buitenkansje geweest, omdat Hemmen mij niet de beoogde onbetwiste spits lijkt waar men al langer naar op zoek is.
Overigens een prima spits voor Cambuur als hij zijn oude niveau nog wat weet te benaderen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op juli 23, 2016, 08:12:41
Opzich blij met Hemmen. Maar als hij niet fit is, wederom Barto die veel gaat spelen :(

Daarnaast zou er nog een mooi bedrag zijn die geinvesteerd kon worden. Hemmen lijkt me niet al te duur. Ben benieuwd waar het geld voor zal worden gebruikt. Ik hoop toch echt op een creatieve 10!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op juli 23, 2016, 09:56:51
Citaat van: johnmillwall op juli 22, 2016, 22:49:02
m.i. is Hemmen een noodgreep van het  bestuur, waarschijnlijk zijn de echt begeerde spitsen niet haalbaar maar als Hemmen er op los scoort is iedereen gelukkig.

Ik denk ook dat dit het is, waarschijnlijk eerst andere spitsen op de radar die niet haalbaar leken of elders hebben getekend.
Dat ze nu Hemmen aantrekken vind ik niet raar, kent de club, heeft in zijn laatste seizoen 17 doelpunten gemaakt.
Als die jongen fit is, en dat is te hopen, gaat hij meer dan 20 doelpunten maken hoor.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc4-ever op juli 23, 2016, 10:14:19
Hemmen welkom terug |:). Prima spits.  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op juli 23, 2016, 12:07:23
Hemmen geeft Cambuur de ruimte en de tijd, om door te blijven zoeken naar een spits.
Als Hemmen het echt goed gaat doen, dan is het verder zoeken misschien niet meer nodig.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op juli 23, 2016, 12:32:39
Heb ik iets gemist? Zoekt men nog verder dan?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sk13 op juli 23, 2016, 12:48:27
Als je met Hemmen aankomt zetten. Terwijl ze met muhren liepen te poChen. Valt dit me toch tegen. Met alle respect voor Hemmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juli 23, 2016, 12:56:52
Citaat van: sk13 op juli 23, 2016, 12:48:27
Als je met Hemmen aankomt zetten. Terwijl ze met muhren liepen te poChen. Valt dit me toch tegen. Met alle respect voor Hemmen.

Wie liep met Mühren te pochen? Is alleen naar buiten gebracht door het FD, en Van de Vegt ontkent in de LC dat ze serieus met hem bezig zijn geweest; hij was veel te duur.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op juli 23, 2016, 21:18:50
Citaat van: De Gast op juli 23, 2016, 12:32:39
Heb ik iets gemist? Zoekt men nog verder dan?

Ze zouden er m.i verstandig aan doen, om door te blijven zoeken naar een jonge betaalbare spits.
Tenzij Hemmen het erg goed gaat doen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2016, 21:38:31
Hemmen gaat er tussen de 20 en 25 maken. Liggen er met de winterstop 15 in dan worden het nog meer  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Casuals-lwd op juli 23, 2016, 21:47:48
Niet fitte spelers halen, daar blijft die Vd Vegt goed in.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: michello op juli 24, 2016, 00:23:08
Ik zet in op 23 goals.
_O_ HEMMEN  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op juli 24, 2016, 08:48:26
Citaat van: Casuals-lwd op juli 23, 2016, 21:47:48
Niet fitte spelers halen, daar blijft die Vd Vegt goed in.

Waar baseer je het op dat Hemmen niet fit is?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op juli 24, 2016, 09:52:17
Jim mutte hoop op 20+ goals niet ferwarre met realiteit
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ruubmac op juli 24, 2016, 12:28:42
Citaat van: piene hassus op juli 24, 2016, 09:52:17
Jim mutte hoop op 20+ goals niet ferwarre met realiteit

Dat is waar, maar welke spits je ook haalt, je hebt nooit garantie dat ie veel doelpunten maakt. Er was eens een DJ Derksen...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juli 24, 2016, 14:56:17
Citaat van: piene hassus op juli 24, 2016, 09:52:17
Jim mutte hoop op 20+ goals niet ferwarre met realiteit

laatste jl jaar hier 17 terwijl ie niet eens alles speelde je hebt nu 38 wedstrijden
en als ie er 30 van speelt maakt ie zeker 20 goals kest mie er op afrekenen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op juli 24, 2016, 23:48:04
is slecht anspeulpunt want staat regelmatig butenspel
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op juli 25, 2016, 09:12:44
Citaat van: piene hassus op juli 24, 2016, 23:48:04
is slecht anspeulpunt want staat regelmatig butenspel

Speelt dus op het randje, kun je ook als een goed teken zien.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op juli 25, 2016, 11:57:38
Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2016, 09:12:44
Speelt dus op het randje, kun je ook als een goed teken zien.

Mark de Leeuwarder kon er ook wat van!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: ruubmac op juli 25, 2016, 12:01:14
Buitenspeldoelpunten tellen soms ook gewoon. Als hij 10x per wedstrijd buitenspel staat maar maakt er iedere wedstrijd een of twee maakt het mij niet zoveel uit.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op juli 25, 2016, 12:03:40
Citaat van: ruubmac op juli 25, 2016, 12:01:14
Buitenspeldoelpunten tellen soms ook gewoon. Als hij 10x per wedstrijd buitenspel staat maar maakt er iedere wedstrijd een of twee maakt het mij niet zoveel uit.

Als het buitenspel wordt afgefloten, dan vind ik het wel vervelend. (anders niet)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juli 25, 2016, 17:50:02
http://www.omropfryslan.nl/nijs/652070-fideo-earste-training-foar-michiel-hemmen-cambuur
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Keira op juli 25, 2016, 18:03:18
Ziet er fit  uit en in ieder geval wat kilo's lichter!

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op juli 25, 2016, 19:25:28
Citaat van: denistel op juli 24, 2016, 14:56:17
laatste jl jaar hier 17 terwijl ie niet eens alles speelde je hebt nu 38 wedstrijden
en als ie er 30 van speelt maakt ie zeker 20 goals kest mie er op afrekenen.

Tuurlijk juh  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: scc-aaron op juli 25, 2016, 20:05:15
Citaat van: Collingwood op juli 25, 2016, 17:50:02
http://www.omropfryslan.nl/nijs/652070-fideo-earste-training-foar-michiel-hemmen-cambuur
fijn gesprek, hij lijkt enorm gemotiveerd.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op juli 25, 2016, 21:01:20
Zolang hij in de basis start en goaltjes meepikt, heb je er een hele goeie aan. Hij kan zich helaas niet motiveren voor een pinch hitters rol.
Dus hopen dat íe er direct de eerste wedstrijd staat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op juli 25, 2016, 21:48:06
Hij heeft nog bijna twee weken de tijd om er te staan.
Vrijdag maar even 60 minuten knallen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCdrachten op juli 26, 2016, 09:47:06
Echt werkelijk ongelooflijk dat Cambuur Hemmen terughaalt !! Paniek of hebben we niet genoeg lijntjes in de voetbalwereld lopen om ergens een andere spits op te halen die niet blessure gevoelig is ! Wij kunnen het geld maar 1 keer uitgeven en dan moet je iets halen wat betrouwbaar is..
Hemmen zelf kan er niks aan doen hoop dat je fit blijft  |:) welkom terug  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: oostside op juli 26, 2016, 09:52:08
Citaat van: SCCdrachten op juli 26, 2016, 09:47:06
Echt werkelijk ongelooflijk dat Cambuur Hemmen terughaalt !! Paniek of hebben we niet genoeg lijntjes in de voetbalwereld lopen om ergens een andere spits op te halen die niet blessure gevoelig is ! Wij kunnen het geld maar 1 keer uitgeven en dan moet je iets halen wat betrouwbaar is..
Hemmen zelf kan er niks aan doen hoop dat je fit blijft  |:) welkom terug  :proost

Je moet nog even afzakken naar het jl niveau... Neem ik je niet kwalijk na 3 jaar ED, maar helaas is Hemmen waarschijnlijk nu weer een prima spits voor ons......

Ik denk ook niet dat Cambuur de hoofdprijs voor Hemmen heeft moeten betalen. Excelsior heeft waarschijnlijk nog wel een hoger tegenbod gedaan gebaseerd op de verhalen, maar Hemmen wilde graag weg en hebben ze denk ik ook maar eieren voor hun geld gekozen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCdrachten op juli 26, 2016, 10:05:03
Citaat van: oostside op juli 26, 2016, 09:52:08
Je moet nog even afzakken naar het jl niveau... Neem ik je niet kwalijk na 3 jaar ED, maar helaas is Hemmen waarschijnlijk nu weer een prima spits voor ons......

Ik denk ook niet dat Cambuur de hoofdprijs voor Hemmen heeft moeten betalen. Excelsior heeft waarschijnlijk nog wel een hoger tegenbod gedaan gebaseerd op de verhalen, maar Hemmen wilde graag weg en hebben ze denk ik ook maar eieren voor hun geld gekozen.

was halverwege vorig jaar al afgezakt naar het nivo waar we nu voetballen dus dat valt met !
Een fitte hemmen is een prima spits voor ons maar we weten allemaal hier hoe blessure gevoelig hij is ! geld is er hier nooit in leeuwarden het geld kan maar 1 keer worden uitgegeven en dan haal je een blessure gevoelige speler als Hemmen terug...snap het echt niet..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op juli 26, 2016, 10:18:50
Citaat van: SCCdrachten op juli 26, 2016, 10:05:03
was halverwege vorig jaar al afgezakt naar het nivo waar we nu voetballen dus dat valt met !
Een fitte hemmen is een prima spits voor ons maar we weten allemaal hier hoe blessure gevoelig hij is ! geld is er hier nooit in leeuwarden het geld kan maar 1 keer worden uitgegeven en dan haal je een blessure gevoelige speler als Hemmen terug...snap het echt niet..

Er zit wel een risico aan Hemmen, maar veel realistische alternatieven zie ik niet. Spelers als Mühren en Gladon werden genoemd, maar die zijn echt volledig onhaalbaar. Voor een club uit de JL is het moeilijk om een topspits te halen; NAC komt ook aan met een jonge Belg die tot nu toe amper wat gepresteerd heeft. Als Hemmen fit is (en dat is hij naar eigen zeggen, ziet er ook afgetraind uit), is hij gewoon een topspits voor de JL. Ik kan er dus wel mee leven.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: mario op juli 26, 2016, 10:54:31
Citaat van: Collingwood op juli 26, 2016, 10:18:50
Er zit wel een risico aan Hemmen, maar veel realistische alternatieven zie ik niet. Spelers als Mühren en Gladon werden genoemd, maar die zijn echt volledig onhaalbaar. Voor een club uit de JL is het moeilijk om een topspits te halen; NAC komt ook aan met een jonge Belg die tot nu toe amper wat gepresteerd heeft. Als Hemmen fit is (en dat is hij naar eigen zeggen, ziet er ook afgetraind uit), is hij gewoon een topspits voor de JL. Ik kan er dus wel mee leven.
Juist!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op juli 26, 2016, 11:24:06
Citaat van: Collingwood op juli 26, 2016, 10:18:50
Er zit wel een risico aan Hemmen, maar veel realistische alternatieven zie ik niet. Spelers als Mühren en Gladon werden genoemd, maar die zijn echt volledig onhaalbaar. Voor een club uit de JL is het moeilijk om een topspits te halen; NAC komt ook aan met een jonge Belg die tot nu toe amper wat gepresteerd heeft. Als Hemmen fit is (en dat is hij naar eigen zeggen, ziet er ook afgetraind uit), is hij gewoon een topspits voor de JL. Ik kan er dus wel mee leven.

Ik ook.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCdrachten op juli 26, 2016, 11:50:58
Citaat van: Collingwood op juli 26, 2016, 10:18:50
Er zit wel een risico aan Hemmen, maar veel realistische alternatieven zie ik niet. Spelers als Mühren en Gladon werden genoemd, maar die zijn echt volledig onhaalbaar. Voor een club uit de JL is het moeilijk om een topspits te halen; NAC komt ook aan met een jonge Belg die tot nu toe amper wat gepresteerd heeft. Als Hemmen fit is (en dat is hij naar eigen zeggen, ziet er ook afgetraind uit), is hij gewoon een topspits voor de JL. Ik kan er dus wel mee leven.

Wij zijn ook niet de gene die realistische alternatieven  moet hebben dat is van de vegt volgens mij.. daarom zeg ik ook wij hebben te weinig lijntjes in de voetbalwereld lopen anders kom je niet met Hemmen op de proppen..
En inderdaad hij lijkt fit maar blijft een risicio..nu kunnen we er allemaal meeleven tot dat hemmen geblesseerd raakt en dan staat het forum weer vol !!
Maar goed laten we hopen dat het niet gebeurt en dat het risico wat hier door de TS word genomen geen gevolgen heeft voor de prestaties van ons clubke  |:)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: richard op juli 26, 2016, 13:05:29
Degenen die nog twijfelen aan hemmen, bezoek een training, superfit!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op juli 26, 2016, 14:37:11
wetstryden telle
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op juli 26, 2016, 20:05:44
Speulers die graag voor Cambuur wille ballen, die mutte we hevve.
Die speule met hun hart, dat ontbrak d'r vorig jaar nog wel us an.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: D.H.Skolten op juli 26, 2016, 23:19:53
Citaat van: Cor op juli 22, 2016, 14:46:49
Zal zich wel weer lekker welkom voelen als hij hier ff leest. Eerst maar eens 15 wedstrijden aanzien voordat hij afgebrand wordt? Welkom.
Ik denk dat Hemmen het hoogst haalbare is voor een Cambuur dat geen visie en geen scouting heeft!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: D.H.Skolten op juli 26, 2016, 23:22:01
Citaat van: sk13 op juli 23, 2016, 12:48:27
Als je met Hemmen aankomt zetten. Terwijl ze met muhren liepen te poChen. Valt dit me toch tegen. Met alle respect voor Hemmen.
Muhren naar Cambuur? Jij gelooft zeker nog dat sinterklaas bestaat! Wees blij dat Hemmen hier wil spelen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: D.H.Skolten op juli 26, 2016, 23:35:05
Citaat van: SCCdrachten op juli 26, 2016, 09:47:06
Echt werkelijk ongelooflijk dat Cambuur Hemmen terughaalt !! Paniek of hebben we niet genoeg lijntjes in de voetbalwereld lopen om ergens een andere spits op te halen die niet blessure gevoelig is ! Wij kunnen het geld maar 1 keer uitgeven en dan moet je iets halen wat betrouwbaar is..
Hemmen zelf kan er niks aan doen hoop dat je fit blijft  |:) welkom terug  :proost
Ik denk dat je je vraag zelf al hebt beantwoord : we hebben met dit bestuur niet genoeg lijntjes in de voetbal wereld! Ik denk dat we met Hemmen het hoogst haalbare hebben bereikt.  Wie had je dan verwacht? Ronaldo of Griezman ofzo? Met dit kutbestuur mogen we al heel blij zijn met Michiel Hemmen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCdrachten op juli 27, 2016, 06:15:57
Citaat van: richard op juli 26, 2016, 13:05:29
Degenen die nog twijfelen aan hemmen, bezoek een training, superfit!!!

das mooi Richard...maar jij weet als geen ander wat ik bedoel !
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op juli 27, 2016, 14:09:19
Citaat van: D.H.Skolten op juli 26, 2016, 23:35:05
Ik denk dat je je vraag zelf al hebt beantwoord : we hebben met dit bestuur niet genoeg lijntjes in de voetbal wereld! Ik denk dat we met Hemmen het hoogst haalbare hebben bereikt.  Wie had je dan verwacht? Ronaldo of Griezman ofzo? Met dit kutbestuur mogen we al heel blij zijn met Michiel Hemmen!
Met vd Belt hadden we Ronaldo én Griezman natuurlijk binnengehaald :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op juli 27, 2016, 18:54:56
En Bale  8)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op juli 27, 2016, 19:25:44
Welke club in de Juup heeft een dan betere spits gehaald?
Ik denk dat we net als met N'Toko het relatief niet zo slecht gedaan hebben in vergelijking met de concurentie.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juli 28, 2016, 06:29:13
hev al die selecties eens even bekeken op papier dan he maar wordt een knots gekke
competiie denk ik met veel goals.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op juli 28, 2016, 07:57:13
Knotsgek is wel het juiste woord.
Wel opvallend: geen enkele club in de JL heeft een aankoop gedaan. Alle spelers komen transfervrij over.
Lijkt me niet echt goed voor de kwaliteit van de competitie.

Qua salarissen zitten we wel in de top van de Juup, verwacht dat er in elke linie wel twee spelers staan met wat extra kwaliteit.
Ook Hemmen komt omdat hij een basisplaats kan verwachten en veel kan scoren, maar toch vooral ook omdat we relatief nog steeds goed betalen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op juli 28, 2016, 08:12:05
Klopt. Competitie van niks, het is zaak dat we er zo snel mogelijk uit komen.  :D
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 28, 2016, 18:33:56
Citaat van: Gasgeve op juli 28, 2016, 08:12:05
Klopt. Competitie van niks, het is zaak dat we er zo snel mogelijk uit komen.  :D
Dat is heel makkelijk, maar dan spelen we volgend seizoen tegen Kozakken Boys en FC Lienden. :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op juli 28, 2016, 20:52:36
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 28, 2016, 18:33:56
Dat is heel makkelijk, maar dan spelen we volgend seizoen tegen Kozakken Boys en FC Lienden. :devil

:_schater :_schater Met een beetje gelukt dan ook de derby terug.........maar wel tegen Harkema
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: V-man op juli 28, 2016, 21:53:55
Hemmen scoort in de beker, dit seizoen tegen dkv, de beslissende (even mijmeren op de camping met een substantiële hoeveelheid Jupiler achter de kiezen). Op naar een mooi seizoen SCC!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op juli 28, 2016, 22:46:32
Citaat van: Lore op juli 28, 2016, 20:52:36
:_schater :_schater Met een beetje gelukt dan ook de derby terug.........maar wel tegen Harkema

Harkema speelt nog lager hoor.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op juli 29, 2016, 07:55:07
Citaat van: denistel op juli 28, 2016, 22:46:32
Harkema speelt nog lager hoor.

Als wij degraderen en zij promoveren niet!  :koffie
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 19, 2016, 22:51:57
Maak maar plaats voor Barto.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op augustus 20, 2016, 08:18:17
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 19, 2016, 22:51:57
Maak maar plaats voor Barto.

Al de wedstrijden van vorig jaar vergeten?

Laat deze jongen nu eens een langere tijd staan, die kans heeft Barto ook gehad vorig jaar  ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op augustus 20, 2016, 08:32:10
Citaat van: gewoon een fan op augustus 20, 2016, 08:18:17
Al de wedstrijden van vorig jaar vergeten?

Laat deze jongen nu eens een langere tijd staan, die kans heeft Barto ook gehad vorig jaar  ;)

Zoals Hemmen nu speelt, kun je beter met Barto spelen.
Hemmen moet van ver komen en dat is ook logisch als je 2 seizoenen bijna geen wedstrijd hebt gespeeld.
Zelfde geldt voor Gouriye.

Laat beide heren eerst maar ritme opdoen bij de beloften en bij 1e mee als wissel.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op augustus 20, 2016, 08:45:27
Citaat van: gewoon een fan op augustus 20, 2016, 08:18:17
Al de wedstrijden van vorig jaar vergeten?

Laat deze jongen nu eens een langere tijd staan, die kans heeft Barto ook gehad vorig jaar  ;)
[/quote
]Zowel Hemmen als Barto zijn over de houdbaarheidsdatum.
Hemmen te halen als eerste spits is weer een inkerving op het blazoen van onze TD. 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op augustus 20, 2016, 09:28:19
Hemmen scoort maandag!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op augustus 20, 2016, 09:41:07
Citaat van: sunderland op augustus 20, 2016, 09:28:19
Hemmen scoort maandag!!
Dat denk ik ook, maar dan wel bij zijn vriendin. :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2016, 13:38:35
Valt me vooral koppend erg tegen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 20, 2016, 13:53:12
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2016, 13:38:35
Valt me vooral koppend erg tegen

Is nooit sterk geweest met het hoofd
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 20, 2016, 13:56:15
In tegenstelling tot sommige andere spelers vind ik dat Hemmen iets langer de kans mag krijgen. Voor een spits is vertrouwen natuurlijk super belangrijk, en bovendien heeft hij in het verleden al laten te zien dat hij in de juiste vorm de nodige goals kan maken. Verder vond ik hem als aanspeelpunt niet slecht tegen Jong PSV, en is hij in die rol ook een belangrijk onderdeel van het team. Mocht hij over twee à drie wedstrijden nog droog staan en de grootste kansen missen, dan wordt het tijd voor Barto.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hobbes op augustus 20, 2016, 14:11:09
Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2016, 13:56:15
In tegenstelling tot sommige andere spelers vind ik dat Hemmen iets langer de kans mag krijgen. Voor een spits is vertrouwen natuurlijk super belangrijk, en bovendien heeft hij in het verleden al laten te zien dat hij in de juiste vorm de nodige goals kan maken. Verder vond ik hem als aanspeelpunt niet slecht tegen Jong PSV, en is hij in die rol ook een belangrijk onderdeel van het team. Mocht hij over twee à drie wedstrijden nog droog staan en de grootste kansen missen, dan wordt het tijd voor Barto.

Eens, vond hem tegen j PSV wel aanspeelbaar en goed kaatsen. Het is nu wel belangrijk dat hij scherp wordt en dat doe je door te voetballen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op augustus 21, 2016, 00:20:33
Hemmen mut nog op gang komme, hij het een half jaar ope bank sitten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 21, 2016, 10:33:29
Citaat van: PePe op augustus 21, 2016, 00:20:33
Hemmen mut nog op gang komme, hij het een half jaar ope bank sitten.
nou we zullen zien _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: YellowBlue op augustus 22, 2016, 13:57:07
Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2016, 13:56:15
In tegenstelling tot sommige andere spelers vind ik dat Hemmen iets langer de kans mag krijgen. Voor een spits is vertrouwen natuurlijk super belangrijk, en bovendien heeft hij in het verleden al laten te zien dat hij in de juiste vorm de nodige goals kan maken. Verder vond ik hem als aanspeelpunt niet slecht tegen Jong PSV, en is hij in die rol ook een belangrijk onderdeel van het team. Mocht hij over twee à drie wedstrijden nog droog staan en de grootste kansen missen, dan wordt het tijd voor Barto.

Nieuwe spitsen moet je altijd een wedstrijd of 5-6 laten staan
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: mindra op augustus 22, 2016, 14:16:40
Als we nou alweer barto erin gaan zetten, kunnen we wel ophouden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 22, 2016, 14:32:42
Tuurlijk man. Mooi laten staan!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 16:11:37
Citaat van: poelie-lwd op augustus 22, 2016, 14:32:42
Tuurlijk man. Mooi laten staan!

Uiteraard. Als ie de eerste er in heeft liggen gaat ie helemaal los!

:0= HEMMEN-MANIA!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 22, 2016, 16:12:12
Citaat van: mindra op augustus 22, 2016, 14:16:40
Als we nou alweer barto erin gaan zetten, kunnen we wel ophouden.

We hebben nu eindelijk eenctrainer die Barto eruit durft te zetten, dus laten we het niet te snel weer omkeren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: moodygrunn op augustus 22, 2016, 16:22:12
Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 16:11:37
Uiteraard. Als ie de eerste er in heeft liggen gaat ie helemaal los!

:0= HEMMEN-MANIA!

Ah, de ketchuptheorie?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 16:32:45
Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2016, 16:22:12
Ah, de ketchuptheorie?
ja ze mutte toch ergens in geloven haha
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 22, 2016, 16:45:10
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 16:32:45
ja ze mutte toch ergens in geloven haha

Ze? Wat bedoel je daarmee?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 16:50:11
Citaat van: poelie-lwd op augustus 22, 2016, 16:45:10
Ze? Wat bedoel je daarmee?
In Hemmen hij kan mij nog niet overtuigen en natuurlijk hoop ik ook dat hij er veel maakt maar op dit zie ik dat nog niet gebeuren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 22, 2016, 17:15:23
Citaat van: poelie-lwd op augustus 22, 2016, 16:45:10
Ze? Wat bedoel je daarmee?

Is z'n eerste seizoen juh.heeft Hemmen nog nooit eerder zien spelen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 22, 2016, 17:16:38
Citaat van: Cor op augustus 22, 2016, 17:15:23
Is z'n eerste seizoen juh.heeft Hemmen nog nooit eerder zien spelen

:_schater  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 17:26:37
Citaat van: Cor op augustus 22, 2016, 17:15:23
Is z'n eerste seizoen juh.heeft Hemmen nog nooit eerder zien spelen
Cor wat bist ek een stumper jonge,ik heb al heel Lang een seizoenkaart al bijna 35 jaar.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 22, 2016, 17:41:29
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 17:26:37
Cor wat bist ek een stumper jonge,ik heb al heel Lang een seizoenkaart al bijna 35 jaar.

En schelden als een klein kind...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 17:43:50
Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2016, 17:41:29
En schelden als een klein kind...
ff een balletje kaatsen he _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 22, 2016, 18:00:00
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 17:26:37
Cor wat bist ek een stumper jonge,ik heb al heel Lang een seizoenkaart al bijna 35 jaar.
laat je niet gek maken juh "hansie hansie"

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 22, 2016, 18:02:06
Hemmen voorlopig mooi laten staan en elke keer tijdens de wedstrijd vervangen door Barto als ie er niks van bakt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 18:21:23
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 22, 2016, 18:00:00
laat je niet gek maken juh "hansie hansie"
nee klopt kerel tot vanavond
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 22, 2016, 18:45:08
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 17:26:37
Cor wat bist ek een stumper jonge,ik heb al heel Lang een seizoenkaart al bijna 35 jaar.

Maar je praat als een puber  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: JurjenS7 op augustus 22, 2016, 21:54:22
Klaas  8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op augustus 22, 2016, 21:56:14
Veel overtredingen, veel buitenspel en niks nuttigs gedaan....

Barto maar in de basis voorlopig
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op augustus 22, 2016, 21:57:39
Strikje er om en moven!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: legeips op augustus 22, 2016, 22:02:01
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2016, 21:56:14
Veel overtredingen, veel buitenspel en niks nuttigs gedaan....

Barto maar in de basis voorlopig

Dat is lood om oud ijzer..
Zie daar de verbetering niet van in..

Neem nou die parsyzek.. Boem, wat een klasse spits.. Geduldig in de punt wachten op zijn kans.. Die 2 gummieberen van ons lopen als een veredelde buitenspeler of dolend als een statische nummer 10 in het rond..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op augustus 22, 2016, 22:04:11
Citaat van: legeips op augustus 22, 2016, 22:02:01
Dat is lood om oud ijzer..
Zie daar de verbetering niet van in..

Neem nou die parsyzek.. Boem, wat een klasse spits.. Geduldig in de punt wachten op zijn kans.. Die 2 gummieberen van ons lopen als een veredelde buitenspeler of dolend als een statische nummer 10 in het rond..
de verbetering is dat Barto niet constant buitenspel staat en ook nog nuttig meewerkt.
De Hemmen van 3 jaar geleden was een versterking, nu lijkt het een miskoop.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bascambuur op augustus 22, 2016, 22:12:58
Vergeet die 10 en haal een fatsoenlijke spits.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 22:34:16
Gelukkig Ben ik niet de enige supporter :proost :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 22:39:56
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 22:34:16
Gelukkig Ben ik niet de enige supporter :proost :proost

Daar is ie weer... :O :O :O Op de banken tijdens z'n wissel zeker?

Zo'n type als de spits van de Graafschap zou hier niet misstaan, maar Hemmen heeft nog steeds meer krediet dan Barto. Hij moet er 'ff' 1 inleggen en doorknallen... Die ene kans werd overigens achter hem gespeeld en zag er knulliger uit dan dat t was.

Conclusie: vandaag heeft ie zeker ondermaats gespeeld. Zijn oude niveau heeft ie nog niet gehaald...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op augustus 22, 2016, 22:47:16
Zeer slecht gespeeld, terechte wissel. Maar dat hij zo werd uitgejoeld was voor mij, samen met de 1-1, het dieptepunt van de wedstrijd.  :zucht
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 22:52:42
Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 22:39:56
Daar is ie weer... :O :O :O Op de banken tijdens z'n wissel zeker?

Nee hoor maar jij denkt dat je alles beter weet kerel,succes met hemmen :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 22:59:19
Ik denk dat ik alles beter weet omdat ik hem meer krediet geef? Grapjas!

Succes met het verder neersabelen van onze spelers...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 23:00:45
Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 22:59:19
Ik denk dat ik alles beter weet omdat ik hem meer krediet geef? Grapjas!

Succes met het verder neersabelen van onze spelers...
:0= :0=
Titel: Re: Michiel Hemme
Bericht door: Delamere op augustus 23, 2016, 09:09:44
Nieuwe ervaring gisteren. Ik was voor het eerst een keer blij dat Barto erin kwam voor Hemmen. Terwijl je op voorhand weet dat het er niks beter van wordt omdat Barto er ook niks van kan. Ik heb Hemmen niet uitgejouwd bij die wissel, maar vond het niet onbegrijpelijk dat het wel gebeurde. Want zo slecht als Hemmen gisteravond heb ik Barto zelfs nog nooit gezien. Het enige moment dat Hemmen scherp was, was bij dat opstootje.
Titel: Re: Michiel Hemme
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 23, 2016, 09:14:31
Citaat van: Delamere op augustus 23, 2016, 09:09:44
Nieuwe ervaring gisteren. Ik was voor het eerst een keer blij dat Barto erin kwam voor Hemmen. Terwijl je op voorhand weet dat het er niks beter van wordt omdat Barto er ook niks van kan. Ik heb Hemmen niet uitgejouwd bij die wissel, maar vond het niet onbegrijpelijk dat het wel gebeurde. Want zo slecht als Hemmen gisteravond heb ik Barto zelfs nog nooit gezien. Het enige moment dat Hemmen scherp was, was bij dat opstootje.
Ook daarna was er enig "gif" te bespeuren. Het mocht (nog) niet baten
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op augustus 23, 2016, 09:33:21
Hemmen liep weer ouderwets ongeinspireerd en hevig geirriteerd op het veld.
Onze spitsen zijn inmiddels ruim over de houdbaarheidsdatum en kunnen geen potten meer breken.
Het is voor mij dan ook onbegrijpelijk dat de TS Hemmen heeft aangetrokken, in de hoofdklasse amateur voetbal lopen aanmerkelijk beter gemotiveerde en getalenteerde spitsen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2016, 14:52:25
Niet doen Bolle wordt boos :rodekaart
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 23, 2016, 15:04:45
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2016, 22:04:11
de verbetering is dat Barto niet constant buitenspel staat en ook nog nuttig meewerkt.
De Hemmen van 3 jaar geleden was een versterking, nu lijkt het een miskoop.

nuttig mee werken dat ken ik nou wel ik wil spelers die wat met een bal kenne
randje 16 geen mens in de buurt en dan schiet je de bal naar snackbuffet het vliet. :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op augustus 23, 2016, 21:53:06
Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2016, 14:52:25
Niet doen Bolle wordt boos :rodekaart

Wat bistou n zielig mannetje juh...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 23, 2016, 23:05:54
Citaat van: Bolle op augustus 23, 2016, 21:53:06
Wat bistou n zielig mannetje juh...

Maar hij komt al 35 jaar bij Cambuur  :y :R
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2016, 11:17:47
Citaat van: Cor op augustus 23, 2016, 23:05:54
Maar hij komt al 35 jaar bij Cambuur  :y :R
cor je hoeft mij niet te geloven hoor  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2016, 11:19:03
Citaat van: Bolle op augustus 23, 2016, 21:53:06
Wat bistou n zielig mannetje juh...
must dien eigen berichten ff goed doorlezen kerel :wall :wall
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 24, 2016, 11:50:05
Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2016, 14:52:25
Niet doen Bolle wordt boos :rodekaart

Aan je reacties te zien bist nog een puber? Dus 35jaar naar scc?? :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 24, 2016, 14:24:57
Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2016, 11:17:47
cor je hoeft mij niet te geloven hoor  _O_

Dat deed ik vanaf je eerste post al niet  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 24, 2016, 14:44:10
Citaat van: Cor op augustus 24, 2016, 14:24:57
Dat deed ik vanaf je eerste post al niet  :_schater

:_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2016, 23:05:34
Citaat van: Cor op augustus 24, 2016, 14:24:57
Dat deed ik vanaf je eerste post al niet  :_schater
nou vertel me wat was mijn eerste post cor ;)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2016, 23:06:28
Hemmen komt er wel  _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: mugel op augustus 24, 2016, 23:21:39
Zou Ogbeche blij genoeg zijn met 5 minuten per wedstrijd in het eerste van WII...?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op augustus 24, 2016, 23:31:07
Als 'ie naar zijn bankrekening kijkt wel.

Maar idd ongelofelijk dat een speler met zijn kwaliteiten niet speelt. Een halve kans kan een goal zijn bij hem.
Spitsen als Hemmen hebben zeker drie kansen nodig voor een goal en als het tegen zit dus nog meer.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op augustus 25, 2016, 01:00:58
Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2016, 23:05:34
nou vertel me wat was mijn eerste post cor ;)

'Wie weet wanneer de persdag is bij cambuur en wanneer kunnen we de nieuwe hoofdsponsor verwachten'

:devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 25, 2016, 12:53:49
Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2016, 23:31:07
Als 'ie naar zijn bankrekening kijkt wel.

Maar idd ongelofelijk dat een speler met zijn kwaliteiten niet speelt. Een halve kans kan een goal zijn bij hem.
Spitsen als Hemmen hebben zeker drie kansen nodig voor een goal en als het tegen zit dus nog meer.

die fran sol is een geduchte concurrent voor b he,,,hij en ook rusnak hebben voor het
geld gekozen en dus moet je alles maar nemen wat daar bij hoort.hier speelden ze
goed en werden ze op handen gedragen maar ja poen poen poen he.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 25, 2016, 13:58:14
Citaat van: Bolle op augustus 25, 2016, 01:00:58
'Wie weet wanneer de persdag is bij cambuur en wanneer kunnen we de nieuwe hoofdsponsor verwachten'

:devil

:proost :proost :proost :_schater :_schater :_schater :_schater correct
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2016, 22:10:25
Hemmen Hemmen 5 wedstrijden 0 :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op augustus 26, 2016, 22:12:01
We Hemmen weer vaak mis geschoten vandaag  :rodekaart
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 26, 2016, 22:43:22
Het was weer Hemmeniks vandaag...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2016, 23:01:54
Denk erom want anders komt Bolle en Cor weer met een opmerking naar Jullie toe.
Hij wordt steeds fitter  :( :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 26, 2016, 23:02:32
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2016, 23:01:54
Denk erom want anders komt Bolle en Cor weer met een opmerking naar Jullie toe.
Hij wordt steeds fitter  :( :_schater

:zucht :R
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op augustus 27, 2016, 08:40:18
Dat hij misschien niet meer het niveau heeft van een paar jaar geleden ok.. die jongen doet zn best en zal ook nog wel van waarde zijn. Echter als je alleen dan nog maar Barto achter de hand hebt dan houdt het gewoon op. Dan begrijp je als club er niks van.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: diekhuzen op augustus 27, 2016, 08:47:54
Met Hemmen en Barto ga je dit jaar niet veel doelpunten maken. Waarom geen Cas Peters ofzo?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: papier op augustus 27, 2016, 09:48:25
Citaat van: diekhuzen op augustus 27, 2016, 08:47:54
Met Hemmen en Barto ga je dit jaar niet veel doelpunten maken. Waarom geen Cas Peters ofzo?

Henry durfde hem niet te bellen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 27, 2016, 10:00:34
Citaat van: diekhuzen op augustus 27, 2016, 08:47:54
Met Hemmen en Barto ga je dit jaar niet veel doelpunten maken. Waarom geen Cas Peters ofzo?

die peters 4 jarig contract bij emmen daar zit gewoon een geldschieter achter die hebben wij niet

twente het zich oek alweer versterkt man die lui moesten een verbod hebben om nieuwe spelers te halen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 27, 2016, 11:48:41
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2016, 23:01:54
Denk erom want anders komt Bolle en Cor weer met een opmerking naar Jullie toe.
Hij wordt steeds fitter  :( :_schater

Zielig figuur.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 27, 2016, 13:00:17
Heb overigens de kans van Hemmen nog ff terug gekeken, maar deze was niet zo makkelijk als het radioverslag deed geloven. Hij deed in principe alles goed, alleen was het schot een beetje wild. Neemt natuurlijk niet weg dat een spits in vorm deze gewoon had moeten maken.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op augustus 27, 2016, 14:10:25
Voorlopig maar even banken, of verhuur als we nog wat beters kunnen krijgen. Leek in Epe een redelijk aanspeelpunt, maar haalt lang niet het nivo van 3 jaar geleden.

Voor mij de grootste teleurstelling van het seizoen tot nu toe.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op augustus 27, 2016, 14:47:40
Citaat van: zeewolde op augustus 27, 2016, 14:10:25
Voorlopig maar even banken, of verhuur als we nog wat beters kunnen krijgen. Leek in Epe een redelijk aanspeelpunt, maar haalt lang niet het nivo van 3 jaar geleden.

Voor mij de grootste teleurstelling van het seizoen tot nu toe.
Wel geteld 5 wedstrijden :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 27, 2016, 19:27:09
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2016, 23:01:54
Denk erom want anders komt Bolle en Cor weer met een opmerking naar Jullie toe.
Hij wordt steeds fitter  :( :_schater

35 jaar bij Cambuur???  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 27, 2016, 20:26:10
Citaat van: Cor op augustus 27, 2016, 19:27:09
35 jaar bij Cambuur???  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

35 jaar kidsclub
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2016, 20:45:10
Citaat van: zeewolde op augustus 27, 2016, 14:10:25
Voorlopig maar even banken, of verhuur als we nog wat beters kunnen krijgen. Leek in Epe een redelijk aanspeelpunt, maar haalt lang niet het nivo van 3 jaar geleden.

Voor mij de grootste teleurstelling van het seizoen tot nu toe.
[/quote Moet nog wedstrijd fit worden maar dat gaat nog wel ff een tijdje duren maar Cor en Bolle die hebben er veel vertrouwen in. _O_ :zweep l0l
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2016, 20:46:44
Citaat van: Cor op augustus 27, 2016, 19:27:09
35 jaar bij Cambuur???  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
kiekes daar heb je cor ook weer nog vertrouwen in hemmen 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2016, 20:50:36
Jammer cor je zit er helemaal Naast met hemmen en je moet zelf eens toegeven dat je er naast zit.Maar gelukkig ben ik niet de enege die het niet in hemmen ziet.
Succes kerel  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op augustus 27, 2016, 20:56:46
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2016, 20:50:36
Jammer cor je zit er helemaal Naast met hemmen en je moet zelf eens toegeven dat je er naast zit.Maar gelukkig ben ik niet de enege die het niet in hemmen ziet.
Succes kerel  :proost

zal toch 1 van de 2 inde spits mutte hemmen 5 x niet scoort barto 15 x niet scoort
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op augustus 27, 2016, 21:03:36
Citaat van: denistel op augustus 27, 2016, 20:56:46
zal toch 1 van de 2 inde spits mutte hemmen 5 x niet scoort barto 15 x niet scoort

Miskien mut ik zelf mar. Ik scoorde vroeger minstena 7x per week en altied de winnende. Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig wat minder in vorm ben.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 28, 2016, 06:59:43
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2016, 20:50:36
Jammer cor je zit er helemaal Naast met hemmen en je moet zelf eens toegeven dat je er naast zit.Maar gelukkig ben ik niet de enege die het niet in hemmen ziet.
Succes kerel  :proost

35 jaar bij Cambuur? :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 28, 2016, 07:28:11
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2016, 20:50:36
Jammer cor je zit er helemaal Naast met hemmen en je moet zelf eens toegeven dat je er naast zit.Maar gelukkig ben ik niet de enege die het niet in hemmen ziet.
Succes kerel  :proost

O ja, en slimme. Vertel mij even waar ik waar ik zeg dat Hemmen goed of niet goed is? Ik vind dat je niet als een opportunist na twee wedstrijden alweer met Barto moet gaan beginnen. En meer smaken hebben we momenteel niet. Iedereen ziet dat het beter moet met Hemmen, daar hoef je geen NoordCambuur voor te heten. Om zielige reacties te geven ben je echter als NoordCambuur wel weer de juiste persoon.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2016, 09:37:01
Citaat van: Cor op augustus 28, 2016, 07:28:11
O ja, en slimme. Vertel mij even waar ik waar ik zeg dat Hemmen goed of niet goed is? Ik vind dat je niet als een opportunist na twee wedstrijden alweer met Barto moet gaan beginnen. En meer smaken hebben we momenteel niet. Iedereen ziet dat het beter moet met Hemmen, daar hoef je geen NoordCambuur voor te heten. Om zielige reacties te geven ben je echter als NoordCambuur wel weer de juiste persoon.
cor we zijn nu 5 wedstrijden verder en ik heb geen negatief woord over hemmen gesproken alleen Jij wil mij ff order de loep nemen maar dat mag hoor.
Je hept het steeds over tijd en wedstrijdfit maar hoelang moeten wij als supporters hier opwachten.
En waarom pik je mij eruit ik ben niet gelukkig de enige supporter die het anders ziet.
Kopop op cor komt wel goed en denk een beetje om je zelf succes verder. :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 28, 2016, 09:43:34
Hooguit 4 jaar het tomke schat ik in...

Wat een niveau......  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 28, 2016, 11:00:39
Citaat van: poelie-lwd op augustus 28, 2016, 09:43:34
Hooguit 4 jaar het tomke schat ik in...

Wat een niveau......  :_schater

Het is volstrekt zinloos met die gast... Niet te filmen toch?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 28, 2016, 11:05:42
Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2016, 09:37:01
cor we zijn nu 5 wedstrijden verder en ik heb geen negatief woord over hemmen gesproken alleen Jij wil mij ff order de loep nemen maar dat mag hoor.
Je hept het steeds over tijd en wedstrijdfit maar hoelang moeten wij als supporters hier opwachten.
En waarom pik je mij eruit ik ben niet gelukkig de enige supporter die het anders ziet.
Kopop op cor komt wel goed en denk een beetje om je zelf succes verder. :proost

Lees je eigen postings hier eens en vertel me dan nog eens of je jezelf serieus neemt. Na twee wedstrijden was je al klaar met Hemmen. Na de 5-0 in de voorbereiding schoot je in de euforie, na de nederlaag tegen Almere was je er al weer klaar mee. Probeer eens oxazepam o.i.d. En jou eruit pikken... Man man man, je bent het niet eens waard. 35 jaar Cambuur, geen wonder dat de club naar de kloten gaat met zulke supporters. On topic, ik weet zeker dat Hemmen beter kan, zoals het hele team beter kan. En ja, ik baal van de resultaten, maar heb genoeg meegemaakt om niet meteen in het negatieve te schieten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2016, 11:47:35
Citaat van: Cor op augustus 28, 2016, 11:05:42
Lees je eigen postings hier eens en vertel me dan nog eens of je jezelf serieus neemt. Na twee wedstrijden was je al klaar met Hemmen. Na de 5-0 in de voorbereiding schoot je in de euforie, na de nederlaag tegen Almere was je er al weer klaar mee. Probeer eens oxazepam o.i.d. En jou eruit pikken... Man man man, je bent het niet eens waard. 35 jaar Cambuur, geen wonder dat de club naar de kloten gaat met zulke supporters. On topic, ik weet zeker dat Hemmen beter kan, zoals het hele team beter kan. En ja, ik baal van de resultaten, maar heb genoeg meegemaakt om niet meteen in het negatieve te schieten.
ben ik een keer in euforie geweest in de wedstrijd tegen den Bosch over hemmen nee over het elftal ja.
Waarom reageer je dan dat ik het niet waard ben.
Ik heb de club in Klein gezien dus ...... :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2016, 11:56:36
slotje  :? :?      :zweep
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 28, 2016, 12:36:23
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2016, 11:56:36
slotje  :? :?      :zweep
Op NC mag ik hopen, niet op Hemmen  :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op augustus 28, 2016, 16:59:02
Citaat van: Cor op augustus 28, 2016, 11:05:42
Lees je eigen postings hier eens en vertel me dan nog eens of je jezelf serieus neemt. Na twee wedstrijden was je al klaar met Hemmen. Na de 5-0 in de voorbereiding schoot je in de euforie, na de nederlaag tegen Almere was je er al weer klaar mee. Probeer eens oxazepam o.i.d. En jou eruit pikken... Man man man, je bent het niet eens waard. 35 jaar Cambuur, geen wonder dat de club naar de kloten gaat met zulke supporters. On topic, ik weet zeker dat Hemmen beter kan, zoals het hele team beter kan. En ja, ik baal van de resultaten, maar heb genoeg meegemaakt om niet meteen in het negatieve te schieten.
Beste Cor, een supporter die al 35 jaar ieder wedstrijd in het stadion komt helpt zijn club dus echt niet naar de kloten. En wie zal bepalen of iemand het waard is om supporter te mogen zijn, zeker niet iemand die zich Cor noemt.
Een niet goed functionerend bestuur en te weinig punten kan een reden zijn dat een club verdwijnt in de anonimiteit.
En ik vindt ook dat Hemmen misschien nog wel nog we liet kan laten zien, maar als eerste spits is hij ruim over de houdbaarheidsdatum.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 28, 2016, 19:45:51
Citaat van: Vlampiep op augustus 28, 2016, 16:59:02
Beste Cor, een supporter die al 35 jaar ieder wedstrijd in het stadion komt helpt zijn club dus echt niet naar de kloten. En wie zal bepalen of iemand het waard is om supporter te mogen zijn, zeker niet iemand die zich Cor noemt.
Een niet goed functionerend bestuur en te weinig punten kan een reden zijn dat een club verdwijnt in de anonimiteit.
En ik vindt ook dat Hemmen misschien nog wel nog we liet kan laten zien, maar als eerste spits is hij ruim over de houdbaarheidsdatum.

Een supporter die beweert!!!al 35 jaar bij de club te komen. En zoals ik al eerder aangaf, meer smaken als Hemmen en Barto hebben we niet. Het heeft weinig zin om iedere speler hier iedere keer af te branden. Nogmaals, ik baal ook van de resultaten. Maar het is hier de toon die de muziek maakt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op augustus 28, 2016, 20:15:28
Citaat van: Cor op augustus 28, 2016, 19:45:51
Een supporter die beweert!!!al 35 jaar bij de club te komen. En zoals ik al eerder aangaf, meer smaken als Hemmen en Barto hebben we niet. Het heeft weinig zin om iedere speler hier iedere keer af te branden. Nogmaals, ik baal ook van de resultaten. Maar het is hier de toon die de muziek maakt.
Daar hest geliek an, se binne beide niet goead genoeg dus maakt ut oek niet feul uut wie opstelt staat.
Ut is oek niet goead as Niehuis in de spits setten wurd, want die het te korte pooatsjes.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 28, 2016, 20:51:31
Citaat van: Vlampiep op augustus 28, 2016, 20:15:28
Daar hest geliek an, se binne beide niet goead genoeg dus maakt ut oek niet feul uut wie opstelt staat.
Ut is oek niet goead as Niehuis in de spits setten wurd, want die het te korte pooatsjes.

En springe ken ie oek niet
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: poelie-lwd op augustus 28, 2016, 21:02:04
Ik zie persoonlijk nog liever een Hemmen uit vorm dan een Barto in vorm maar ik geef toe dat het momenteel kiezen is tussen 2 kwaden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op augustus 28, 2016, 22:57:19
Citaat van: Cor op augustus 28, 2016, 20:51:31
En springe ken ie oek niet

Vallen oek niet.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op augustus 29, 2016, 08:19:51
Citaat van: okkele op augustus 28, 2016, 22:57:19
Vallen oek niet.

:proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: brambo3004 op augustus 29, 2016, 08:39:21
Citaat van: okkele op augustus 28, 2016, 22:57:19
Vallen oek niet.

Hij valt anders behoorlijk door de mand
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: D.H.Skolten op september 01, 2016, 21:56:02
Als de supporters Hemmen nou eens aanmoedigen en vertrouwen geven ipv afkraken, dan zou ie wel eens een stuk beter kunnen gaan spelen. En om eerlijk te zijn krijgt ie ook bijna geen goeie voorzetten om uit te scoren. Ik vind het te goedkoop en oneerlijk om Hemmen overal de schuld van te geven.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op september 01, 2016, 23:02:57
Ik denk dat dat afkraken wel meevalt. Hij heeft bij mij elk geval bij mij veel krediet. Mocht blijken dat hij zn beste periode wel heeft gehad maar nog wel waardevol kan zijn als pinchhitter dan is het des te zonde dat de beleidsbepalers zich niet even hebben ingespannen voor een capabele stand in. Je hebt niks achter de hand.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCdrachten op september 14, 2016, 21:13:04
Citaat van: SCCdrachten op juli 27, 2016, 06:15:57
das mooi Richard...maar jij weet als geen ander wat ik bedoel !

Hoe gaat het met onze topper Richard nog steeds gedreven en top fit op de training ?  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op september 14, 2016, 21:14:39
Citaat van: SCCdrachten op september 14, 2016, 21:13:04
Hoe gaat het met onze topper Richard nog steeds gedreven en top fit op de training ?  :_schater

Nou, volgens mij ligt het deze keer toch echt niet aan zijn fitheid.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCdrachten op september 14, 2016, 21:18:23
Citaat van: Collingwood op september 14, 2016, 21:14:39
Nou, volgens mij ligt het deze keer toch echt niet aan zijn fitheid.

Richard weet wel wat ik bedoel...nog twee wedstrijden en er komen nog meer irritaties bij Hemmen als hij niet basis staat... die kerel heeft geen karakter..let maar op dat de fitheid ook snel is afgelopen bij hem
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op september 14, 2016, 21:25:34
Elke week wordt hemmen fitter  :_schatermaar geloof straks is hij weer geblesseerd en daarna zit het bij hem in het koppie 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op september 14, 2016, 21:30:13
Citaat van: SCCdrachten op september 14, 2016, 21:18:23
Richard weet wel wat ik bedoel...nog twee wedstrijden en er komen nog meer irritaties bij Hemmen als hij niet basis staat... die kerel heeft geen karakter..let maar op dat de fitheid ook snel is afgelopen bij hem

Dat sluit ik niet uit, maar ik vond hem wel degelijk fit. Daar waren toen veel zorgen om vanwege zijn blessureverleden. Om de een of andere reden speelt hij gewoon als een patatje.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op september 15, 2016, 19:33:54
En daar was zijn blessure al....
voorbode??
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op september 15, 2016, 23:47:20
 :0= HEMMEN!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: YellowBlue op september 16, 2016, 08:27:09
In zijn vorige tijdperk bij ons, had hij nadat net bekend was geworden dat Barto zou starten, ook altijd mysterieuze rugblessures...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op september 16, 2016, 09:29:24
lui de em in helmond voor de wedstrijd al verrot scholden daar hek meer moeite mee.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op september 16, 2016, 14:26:07
Citaat van: denistel op september 16, 2016, 09:29:24
lui de em in helmond voor de wedstrijd al verrot scholden daar hek meer moeite mee.

Ik snap je punt en vind ook dat zoiets niet kan. Maar waarom wil jij het wel steeds opnemen voor Hemmen maar niet voor een Bakker en  Barto? Daar ben je veel kritischer tegen. Die zouden juist wel wat meer waardering mogen hebben.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op september 16, 2016, 16:06:07
Citaat van: zeewolde op september 16, 2016, 14:26:07
Ik snap je punt en vind ook dat zoiets niet kan. Maar waarom wil jij het wel steeds opnemen voor Hemmen maar niet voor een Bakker en  Barto? Daar ben je veel kritischer tegen. Die zouden juist wel wat meer waardering mogen hebben.

Misschien omdat Barto vorig jaar alle kansen heeft gehad en er werkelijk niets van heeft gebakken  ;(
Als Hemmen het net zoveel wedstrijden slecht doet kun je ze pas echt vergelijken.
Het vermeende aanvallen van Bakker kan ik niet verklaren  :?

Ik ben wel van mening dat Hemmen erg weinig brengt, dit ben ik eigenlijk niet van hem gewend  :?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: koosZevenaar op september 16, 2016, 16:19:59
Citaat van: YellowBlue op september 16, 2016, 08:27:09
In zijn vorige tijdperk bij ons, had hij nadat net bekend was geworden dat Barto zou starten, ook altijd mysterieuze rugblessures...
Ik hoop dat dit tijdperk nu ook voorbij is voor deze miskoop van het jaar.
Kan hij nu mooi de schoenen poetsen van zijn vervangers, krijgt hij vast geen blessure van.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op september 16, 2016, 16:20:23
Ik denk dat Hemmen de schepte mist omdat hij vorig jaar te weinig wedstrijden heeft gespeeld.
Hemmen brengt bij lange na niet wat er van hem wordt verwacht en vervalt dan weer in de bij hem bekende rugblessure.
Vervelend voor hem, maar hij moet er maar aan wennen dat Barto momenteel meer brengt en zal stinkend zijn best moeten doen om zijn plaats terug te veroveren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op september 16, 2016, 18:04:36
Citaat van: zeewolde op september 16, 2016, 14:26:07
Ik snap je punt en vind ook dat zoiets niet kan. Maar waarom wil jij het wel steeds opnemen voor Hemmen maar niet voor een Bakker en  Barto? Daar ben je veel kritischer tegen. Die zouden juist wel wat meer waardering mogen hebben.

opnemen voor hemmen? ik vind zeker dat zo iets niet hoort ook niet als ze dat tegen barto of bakker zouden
doen.ik dat doe ik tegen hun ook niet.hoort zo wie zo niet tegen 1 speler te gebeuren.

bakker heb ik bijna nog nooit op een oritisch verhaal kunnen betrappen te weinig zelf kritiek waardoor
het dus te vaak verkeerd gaat maar das niet altiijd al1 zijn schuld maar hij zal het niet snel toegeven.
verder vind ik em niet beter geworden dan 4 jaar geleden maar das mijn mening.vorige week een mooie goal
maar verder vond ik em rond uit zwak.

barto is zeker een harde werker maar al1 daar mee kom je er niet. vorige week goeie invalbeurt en dat
meld ik dan ook wel degelijk. maar dan dat gedoe bij die goal man hij had 15 wedstrijden daarvoor niet
gescoord daar kan ik dus niet tegen.
meesten hier zeggen barto dit en dat en maakt ze altijd maar voorlopig is cambuur zijn plafond gebleken
en das geen schande natuurlijk maar voetballend komt hij gewoon te kort en is daar de laatste 4 jaar ook
niks in voor uit gegaan is mijn mening.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: SCCdrachten op september 23, 2016, 07:01:41
Citaat van: speculeter op september 15, 2016, 19:33:54
En daar was zijn blessure al....
voorbode??

Wat zei ik  8) Deze jonge heeft een probleem met hem zelf..hoop dat hij snel fit word en de knop kan omzetten.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op september 23, 2016, 08:12:21
Citaat van: SCCdrachten op september 23, 2016, 07:01:41
Wat zei ik  8) Deze jonge heeft een probleem met hem zelf..hoop dat hij snel fit word en de knop kan omzetten.

Vocht in de knie, kan je weken mee blijven sukkelen. die is niet voor de winterstop 100%  :|
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op oktober 13, 2016, 22:46:43
Twee weken geleden balend dat ie er niet bij zat.. en nu weer, of nog steeds, geblesseerd  :|

Stempel miskoop kan inmiddels erop geplakt worden?

Zou imo een ideale supersub zijn. Want kwaliteiten heeft hij wel. Maar afbouwen met trainen en alles bewaren voor de laatste 20 minuten. Want zoals het nu gaat heb je er helemaal niks aan.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Cor op oktober 14, 2016, 08:17:59
Citaat van: De Gast op oktober 13, 2016, 22:46:43
Twee weken geleden balend dat ie er niet bij zat.. en nu weer, of nog steeds, geblesseerd  :|

Stempel miskoop kan inmiddels erop geplakt worden?

Zou imo een ideale supersub zijn. Want kwaliteiten heeft hij wel. Maar afbouwen met trainen en alles bewaren voor de laatste 20 minuten. Want zoals het nu gaat heb je er helemaal niks aan.

Twee weken geleden zelf met hem gesproken in Maastricht. Hij gaf toen zelf aan, ondanks een ander verhaal op OA dat hij nog steeds last van z'n knie had.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op oktober 14, 2016, 09:27:10
Citaat van: De Gast op oktober 13, 2016, 22:46:43
Twee weken geleden balend dat ie er niet bij zat.. en nu weer, of nog steeds, geblesseerd  :|

Stempel miskoop kan inmiddels erop geplakt worden?

Zou imo een ideale supersub zijn. Want kwaliteiten heeft hij wel. Maar afbouwen met trainen en alles bewaren voor de laatste 20 minuten. Want zoals het nu gaat heb je er helemaal niks aan.
Het begint net als vorig seizoen te lijken op een "kringloop" elftal.
Want onze geheel nieuw aangetrokken voorhoede is nu geblesseerd.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op oktober 30, 2016, 13:41:23
niet wedstrijdfit.

:_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op oktober 31, 2016, 19:32:22
Hemmen mag beginnen bij jong Cambuur... Je zou verwachten dat hij laat zien waarom hij in het 1e moet spelen. Maar ik weet niet wat ik zie, hij kan jong Cambuur niet eens aan. Hij heeft er geen zin in lijkt het, misschien de 2e helft.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2016, 20:17:42
Citaat van: 666 op oktober 31, 2016, 19:32:22
Hemmen mag beginnen bij jong Cambuur... Je zou verwachten dat hij laat zien waarom hij in het 1e moet spelen. Maar ik weet niet wat ik zie, hij kan jong Cambuur niet eens aan. Hij heeft er geen zin in lijkt het, misschien de 2e helft.
Dur uut met die vent en laat hij zich maar direct weer ziek melden drukt hij ook niet op de loonkosten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: V-man op oktober 31, 2016, 20:37:04
Ik lees net het wedstrijdverslag op twitter maar de enige bal die in het verslag van hem voorkomt is de aftrap :?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op oktober 31, 2016, 21:28:37
Citaat van: V-man op oktober 31, 2016, 20:37:04
Ik lees net het wedstrijdverslag op twitter maar de enige bal die in het verslag van hem voorkomt is de aftrap :?

En daar is niet een woord van gelogen, hij was echt de slechtste die daar rondliep vanavond. Hij werd gewisseld en dat was een uur te laat. Alle balletjes die hij af en toe raakte waren slap en uit de richting. Ik heb het dan over simpel kaatsen, maar de luchtduels waren om te janken. Vincent Vermeij deed het wat dat betreft een stuk beter, al was die ook niet top.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op oktober 31, 2016, 21:58:59
Contract ontbinden is de beste optie.
Zelfde geldt voor Gouriye.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Montana op oktober 31, 2016, 22:17:58
Tot de winter proberen puntjes te sprokkelen en in de winterstop schoon schip maken. Hemmen, Gouriye, Houtkoop, Peersman en Nienhuis om verschillende redenen afscheid van nemen. Paar talentvolle jonge honden erin met een ervaren trainer voor de groep. Er moet nieuw elan komen.
Dan vol voor een periode gaan en wie weet 'een 2013 effect'.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op oktober 31, 2016, 22:34:11
Hoe wil je van die jongens af dan?
Ze hebben allemaal nog een contract toch?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op oktober 31, 2016, 22:35:45
Idd. Dit seizoen gewoon als verloren beschouwen em alles inzetten op volgend seizoen. Dan lopen heel veel contracten af.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Montana op oktober 31, 2016, 22:48:50
Citaat van: speculeter op oktober 31, 2016, 22:34:11
Hoe wil je van die jongens af dan?
Ze hebben allemaal nog een contract toch?

Verhuren, transfervrij status geven of ontbinden. Wie weet lukt het bij 2 man.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Montana op oktober 31, 2016, 22:49:54
Citaat van: Bernardo op oktober 31, 2016, 22:35:45
Idd. Dit seizoen gewoon als verloren beschouwen em alles inzetten op volgend seizoen. Dan lopen heel veel contracten af.

Seizoen is zeker nog niet verloren. Achterstand in punten is niet veel en vd Belt is al druk bezig :)
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op oktober 31, 2016, 22:59:35
Druk bezig met wat? ?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Montana op oktober 31, 2016, 23:28:32
Inventarisseren om vervolgens wijzigingen door te voeten straks in de winterstop
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: moodygrunn op november 01, 2016, 00:18:59
Citaat van: Montana op oktober 31, 2016, 22:17:58
Tot de winter proberen puntjes te sprokkelen en in de winterstop schoon schip maken. Hemmen, Gouriye, Houtkoop, Peersman en Nienhuis om verschillende redenen afscheid van nemen. Paar talentvolle jonge honden erin met een ervaren trainer voor de groep. Er moet nieuw elan komen.
Dan vol voor een periode gaan en wie weet 'een 2013 effect'.
Lijstje ben ik het grotendeels mee eens;
Hemmen: structureel niet fit. laten afkeuren en afscheid van nemen
Gouriye: te weinig van gezien, behalve een lichaam wat niet er niet op duidt dat het gemaakt is voor topsport. Gelukkig contract tot einde seizoen. Daarna sowieso weg.
Houtkoop: Heeft bij de Eagles echt goed gevoetbald. Op basis daarvan zou ik nog even wachten met verkoop/verhuur. Wellicht als we met linksbuitens (en niet met linksbinnens) gaan voetballen dat hij ook beter uit de verf komt.
Peersman: Zo snel mogelijk een oplossing voor vinden. Lijkt qua gedrag een stoorzender. (voor zover ik dat van een afstandje kan be- en veroordelen.)
Nienhuis: Iets met oude schoenen en nieuwe. Als er een andere/beter keeper is, is deze overbodig. Zelfde geldt voor Zeinstra. Heeft onder de vorige keeperstrainer ook stabielere perioden gekend. Daarom toch ook een klein beetje voordeel van de twijfel?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Montana op november 01, 2016, 10:54:37
Met alle respect maar Nienhuis en Zeinstra hebben zich afgelopen jaren niet doorontwikkeld. Ze zijn nu wel op de leeftijd dat ze 'rijp' moeten zijn. Tijd om door te selecteren.

Er is/was iig interesse voor de keeper van Harkema en Bos is een talent.
Zou me verder ook niks verbazen als we Drommel hier ooit nog gaan zien
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op november 01, 2016, 11:04:48
Citaat van: Montana op oktober 31, 2016, 22:17:58
Tot de winter proberen puntjes te sprokkelen en in de winterstop schoon schip maken. Hemmen, Gouriye, Houtkoop, Peersman en Nienhuis om verschillende redenen afscheid van nemen. Paar talentvolle jonge honden erin met een ervaren trainer voor de groep. Er moet nieuw elan komen.
Dan vol voor een periode gaan en wie weet 'een 2013 effect'.

Mooi lijstje om afscheid van te nemen, volgens mij "dure" jongens en voegen weinig tot niets toe. Hopelijk lukt het al om in de winterstop van 2 al afscheid te nemen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc4-ever op november 01, 2016, 12:28:01
Van mij mogen beide keepers Nienhuis en zeinstra wel weg (schoon schip maken met nieuwe keepers wat mij betreft). Verder mag peersman wel weg. en anderson ook(ookal doet hij t nu iets beter dan vorig seizoen). verder heb ik me twijfels bij Michiel hemmen(Hij lijkt zijn oude niveau niet meer te hebben. maar goed we zien t wel.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2016, 16:49:17
Citaat van: Scc4-ever op november 01, 2016, 12:28:01
Van mij mogen beide keepers Nienhuis en zeinstra wel weg (schoon schip maken met nieuwe keepers wat mij betreft). Verder mag peersman wel weg. en anderson ook(ookal doet hij t nu iets beter dan vorig seizoen). verder heb ik me twijfels bij Michiel hemmen(Hij lijkt zijn oude niveau niet meer te hebben. maar goed we zien t wel.

Niet langer twijfelen...Hemmen ook weg
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op november 01, 2016, 19:12:41
ze hebben allemaal nog een contract dus wordt wachten tot einde van het seizoen denk ik
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op november 01, 2016, 19:16:47
Citaat van: denistel op november 01, 2016, 19:12:41
ze hebben allemaal nog een contract dus wordt wachten tot einde van het seizoen denk ik

Diegenen die de kantjes er vanaf lopen en het niet op kunnen brengen op non-actief zetten en spelers van JC meenemen en opstellen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op november 01, 2016, 20:46:08
dat zal allemaal niet zo makkelijk gaan en dat weten we allemaal wel.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op november 01, 2016, 21:03:33
Citaat van: denistel op november 01, 2016, 20:46:08
dat zal allemaal niet zo makkelijk gaan en dat weten we allemaal wel.

Waar een wil is...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Scc4-ever op november 01, 2016, 22:41:20
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2016, 16:49:17
Niet langer twijfelen...Hemmen ook weg
als hij t dit seizoen niet goed doet is hij ook weg. Kan mij niet voorstellen dat ze dan met hem doorgaan.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op november 02, 2016, 08:17:16
Hemmen hadden we nooit moeten halen never nooit.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op november 02, 2016, 08:37:07
un hoop forumgangers wudem um hier graag hewwe
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op november 02, 2016, 09:16:28
Citaat van: piene hassus op november 02, 2016, 08:37:07
un hoop forumgangers wudem um hier graag hewwe
Een voetballer met een waardeloze mentaliteit en dat konden ze weten uit voorgaande jaren.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 02, 2016, 13:41:47
Waardeloze mentaliteit  :?  Licht toe zou ik zeggen..

Het beste is er gewoon vanaf.. net zoals bij wel meerdere spelers in de selectie. En dan keldert het niveau in rap tempo.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: kapseltje op november 02, 2016, 16:50:57
Met Hemmen weet je vooraf dat je geen werkpaard in huis haalt, maar scoren kan hij wel en een bal vasthouden ook. Het beste lijkt er vanaf, maar toch denk ik dat hij zeker nog van waarde kan zijn, helemaal als je Barto 90(!) minuten in de spits ziet rondlopen. Ik had er ook meer van verwacht. In die 5 wedstrijden had hij er 2 à 3 in kunnen leggen, ondanks enkele hoogstaande reddingen. Het veldspel was nog wel redelijk, hoewel zijn fysiek ondermaats is...

Mits fit, zou ik hem zeker nog een kans geven. Helemaal nu iedereen (TS) er achter is gekomen dat Streek op 10 geen succes is. Hemmen komt meer tot zijn recht als hij een combinerende speler onder zich heeft.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op november 02, 2016, 20:15:53
Citaat van: kapseltje op november 02, 2016, 16:50:57
Met Hemmen weet je vooraf dat je geen werkpaard in huis haalt, maar scoren kan hij wel en een bal vasthouden ook. Het beste lijkt er vanaf, maar toch denk ik dat hij zeker nog van waarde kan zijn, helemaal als je Barto 90(!) minuten in de spits ziet rondlopen. Ik had er ook meer van verwacht. In die 5 wedstrijden had hij er 2 à 3 in kunnen leggen, ondanks enkele hoogstaande reddingen. Het veldspel was nog wel redelijk, hoewel zijn fysiek ondermaats is...

Mits fit, zou ik hem zeker nog een kans geven. Helemaal nu iedereen (TS) er achter is gekomen dat Streek op 10 geen succes is. Hemmen komt meer tot zijn recht als hij een combinerende speler onder zich heeft.
De mentaliteit van Hemmen is zwaar waardeloos.
Dergelijke spelers verzieken de sfeer als ze niet staan opgesteld.
Hij is er ook niet van gediend dat hij weer zich kan vechten vanuit het beloften team, dus afscheid van nemen en zo snel als mogelijk.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op november 04, 2016, 23:09:22
Lekkere invalbeurt!  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: carlo de leeuw op november 04, 2016, 23:20:43
Citaat van: Bolle op november 04, 2016, 23:09:22
Lekkere invalbeurt!  :thumbsup
Eensch
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op november 04, 2016, 23:22:26
Wat heeft hij goed gedaan dan in dat halve uurtje?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op november 04, 2016, 23:24:47
Citaat van: speculeter op november 04, 2016, 23:22:26
Wat heeft hij goed gedaan dan in dat halve uurtje?

Won tenminste duels, in tegenstelling tot Barto.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hobbes op november 04, 2016, 23:26:34
Citaat van: speculeter op november 04, 2016, 23:22:26
Wat heeft hij goed gedaan dan in dat halve uurtje?

Dreiging
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op november 04, 2016, 23:31:40
Citaat van: speculeter op november 04, 2016, 23:22:26
Wat heeft hij goed gedaan dan in dat halve uurtje?

Ben je serieus?

Dreiging, kaatsen, jagen. Eerlijk is eerlijk: het was alweer even geleden, maar dit bied perspectief.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op november 05, 2016, 00:09:10
Citaat van: Bernardo op november 04, 2016, 23:24:47
Won tenminste duels, in tegenstelling tot Barto.
die scoorde tenminste
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op november 05, 2016, 00:31:09
Citaat van: zeewolde op november 05, 2016, 00:09:10
die scoorde tenminste

Via de rug van vd Streek. Dus eigenlijk heeft vd Streek er 2. :devil
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op november 05, 2016, 00:35:28
Citaat van: Bernardo op november 05, 2016, 00:31:09
Via de rug van vd Streek. Dus eigenlijk heeft vd Streek er 2. :devil

Dat was zo bedoeld, daar hebben ze op getraind  :P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op november 05, 2016, 12:16:10
Klasse invalbeurt, blijf aub nu eens een tijdje fit.  :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: scc-aaron op november 05, 2016, 12:19:15
Won duels en pakte de hoge ballen waardoor de verdediging lange ballen kon spelen ipv. terug op de keeper. Keurige invalbeurt nu nog scoren!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op november 05, 2016, 13:48:32
Wel opleide kans mist!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: hobbes op november 05, 2016, 14:14:25
Citaat van: piene hassus op november 05, 2016, 13:48:32
Wel opleide kans mist!

De voorzet was net iets achter hem waardoor hij niet veel kracht kon zetten.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 06, 2016, 07:52:14
Beste tijd gehad. Moddert nu al anderhalf jaar wat aan. Kan heel waardevol zijn wanneer je deze man een rol geeft als stand-in voor een nieuwe eerste spits.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op november 06, 2016, 10:18:25
Klasse invalbeurt is natuurlijk zwaar overdreven. Voor zijn doen vond ik het wel een stuk beter dan voorheen.
Hij won 2x een duel en kaatste een keer goed.
Miste wel een 100% kopkans.

Ik mag hopen dat hij niet in de basis komt want daarvoor komt hij op bijna alle fronten tekort.
In de winterstop afscheid nemen net zoals met Gouriye.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: papier op november 06, 2016, 10:48:26
Hemmen viel aardig in net zoals dat Barto aardig speelde. Hemmen verloor z'n eerste 3 kopduels maar ging wel het duel aan, hij nam actief deel aan het spel en kreeg nog een kans die er in had gemogen. Niet bijzonder, maar wel een voldoende en ik vond er meer vanaf stralen dan de wedstrijden die hij tot dusverre heeft gespeeld. Het leek erop dat hij er ook daadwerkelijk wat van wilde maken, verfrissend.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op november 06, 2016, 11:13:36
Die kans was nog best wel moeilijk hoor, kon moeilijk kracht zetten doordat hij achteruit liep.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op november 23, 2016, 22:40:23
Hemmen jonge ,vrijdag je eerste ,alvast gefeliciteerd
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Agy op november 24, 2016, 09:02:34
Citaat van: sunderland op november 23, 2016, 22:40:23
Hemmen jonge ,vrijdag je eerste ,alvast gefeliciteerd

Rode kaart?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Oosttribune op november 24, 2016, 09:41:13
https://www.youtube.com/watch?v=D0mIWfjSyrI

Morgen maar eens in de basis... hij kon het wel...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Agy op november 24, 2016, 10:47:16
Citaat van: Oosttribune op november 24, 2016, 09:41:13
Morgen maar eens in de basis... hij kon het wel...

Helaas met de nadruk op KON..  :wall
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op november 24, 2016, 10:57:16
Citaat van: Oosttribune op november 24, 2016, 09:41:13
https://www.youtube.com/watch?v=D0mIWfjSyrI

Morgen maar eens in de basis... hij kon het wel...

Mooi filmpje man, jammer dat het er nu niet uit komt bij die jongen, heeft mooie en belangrijke goals gemaakt voor ons.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op november 24, 2016, 12:04:41
Weer geblesseerd
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op november 24, 2016, 12:08:59
en barto speelt oek niet
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op november 24, 2016, 12:34:48
Citaat van: Bernardo op november 24, 2016, 12:04:41
Weer geblesseerd

Hemmen had zeker de winterbanden er nog niet onder.  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Agy op november 24, 2016, 14:13:13
Citaat van: denistel op november 24, 2016, 12:08:59
en barto speelt oek niet

En dat is ook terecht want die haalt zijn niveau van weleer ook niet. Met vdStreek in de spits is het wel improviseren maar heb je er in elk geval iemand staan die de ruimtes goed gebruikt/beloopt en wel de kansen benut, en hoeft daarvoor niet eens in de 16 te staan.   
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op november 24, 2016, 16:14:04
Citaat van: Bernardo op november 24, 2016, 12:04:41
Weer geblesseerd
Ik vind het prima zo, want zo lang hij in de ziektewet zit drukt hij niet op de loonlijst.
Dus wat mij betreft kan hij tot het eind van het seizoen wel in de z.w blijven.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op november 24, 2016, 19:07:20
Filmpje ff bekeken jeetje wat mooi ik hoop dat hij zo snel mogelijk weer fit wordt we hebben hem zeker nog nodig. :thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op november 24, 2016, 19:56:04
Citaat van: Vlampiep op november 24, 2016, 16:14:04
Ik vind het prima zo, want zo lang hij in de ziektewet zit drukt hij niet op de loonlijst.
Dus wat mij betreft kan hij tot het eind van het seizoen wel in de z.w blijven.

Cambuur betaalt hem gewoon door hoor. Deze vlieger gaat dus helaas niet op.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Geelblauwstiens op november 24, 2016, 20:02:10
Citaat van: De Gast op november 24, 2016, 19:56:04
Cambuur betaalt hem gewoon door hoor. Deze vlieger gaat dus helaas niet op.
Nee gast, het werkt ff anders.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: V-man op november 24, 2016, 22:22:11
Hemmen weer geblesseerd. Pfff wordt hier zo langzamerhand helemaal flauw van. Blijf echter hopen op een wederopstanding van de heer Hemmen als "goalgetter". Bosz had ik opgesteld (beloning vd mooie goal tegen Emmen. het gaat immers om wat je in de wedstrijd brengt). Lijkt steeds wat abracadraba die opstellingen!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op november 25, 2016, 07:37:19
Ik heb toch het idee dat de wisselingen van spelers en taktiek bedoeld is om het patroon te doorbreken van de afgelopen slechte reeks wedstrijden (die is al heel lang gaande). Spelers scherp te krijgen doordat ze niet meer zeker zijn dat ze spelen en moeten opletten met nieuwe opdrachten. Spelers die niet mee kunnen of willen vallen straks af.

Doorselecteren tot aan de winter en dan bouwen aan een vast team met automismen dat wel door het vuur gaat voor elkaar en de supporters.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op november 25, 2016, 16:56:18
er wordt nu ook weer gezegd dit is de beste tactiek die bij cambuur past? zeiden ze vorige
week oek al,,hoeveel tactieken passen er dan bij onze club??
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Dokkumer op november 25, 2016, 17:18:40
De beste tactiek die bij Cambuur past is naar mijn bescheiden mening, mouwen tot de oksels, sokken op de enkels en gas geve! Opportunisme? Ja, strijd en beleving? Ook!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op november 25, 2016, 17:39:44
Citaat van: Dokkumer op november 25, 2016, 17:18:40
De beste tactiek die bij Cambuur past is naar mijn bescheiden mening, mouwen tot de oksels, sokken op de enkels en gas geve! Opportunisme? Ja, strijd en beleving? Ook!

ja en de bal su snel mogelijk naar de 16 meter van die lui en daar de boel uitvechten
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Spine op november 25, 2016, 17:50:13
Citaat van: denistel op november 25, 2016, 17:39:44
ja en de bal su snel mogelijk naar de 16 meter van die lui en daar de boel uitvechten
Nee man! Bal heeeeel rustig brengen, 89 minuten en 59 seconden breien en dan scoren!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op november 25, 2016, 18:08:30
Citaat van: Spine op november 25, 2016, 17:50:13
Nee man! Bal heeeeel rustig brengen, 89 minuten en 59 seconden breien en dan scoren!

Skitterend praat, dit scenario mag van mij ook. Als ze maar winnen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op november 25, 2016, 18:16:22
Citaat van: Spine op november 25, 2016, 17:50:13
Nee man! Bal heeeeel rustig brengen, 89 minuten en 59 seconden breien en dan scoren!

de 1-3 zeker
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op november 25, 2016, 18:18:19
Ken die man niet van de loonlijst? Het enige wat hij doet is de bank of een stoeltsje op de tribune warm houden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op januari 13, 2017, 22:50:01
Aub stop met voetballen!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 13, 2017, 22:56:39
 :X :X
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op januari 13, 2017, 23:15:28
Niet om aan te gluren....
Was gewoon lachwekkend.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: V-man op januari 13, 2017, 23:29:14
In de rust liep hij warm en bij het begin van de 2e helft vanavond had ik even het gevoel: "dat het wel goed kwam". De realiteit was helaas anders. Hij aait de bal, valt of springt missend, tikt de bal naar niet aanwezige spelers etc..KNAL DIE BAL ER EENS SNOEIHARD IN MAN! dat willen wij zo graag!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: vialli op januari 13, 2017, 23:48:56
Them, it's all over now baby bleu. :proost
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op januari 14, 2017, 00:34:54
Hemmen z.s.m. ruilen met Boere!!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op januari 14, 2017, 00:41:02
Dit was zwaar door de ondergrens Hemmen... Had veel meer van z'n invalbeurt verwacht (ook al mist ie wedstrijdritme).

Pak je kans en je moment dan man!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op januari 14, 2017, 01:05:12
Citaat van: PePe op januari 14, 2017, 00:34:54
Hemmen z.s.m. ruilen met Boere!!

Oss is gek zeker?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: gewoon een fan op januari 14, 2017, 08:46:24
Citaat van: Bolle op januari 14, 2017, 00:41:02
Dit was zwaar door de ondergrens Hemmen... Had veel meer van z'n invalbeurt verwacht (ook al mist ie wedstrijdritme).

Pak je kans en je moment dan man!

Precies, krijg je eens de kans  :?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: 666 op januari 14, 2017, 09:07:10
Ik heb hem bij jong Cambuur zien voetballen, daar had ie hetzelfde niveau als gisteren. Wat is Hemmen ver weggezakt zeg, ongelooflijk. Maar weer afscheid van nemen en daarna nooit meer terug halen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op januari 14, 2017, 09:08:40
Proberen deze maand nog te lozen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Destroyer op januari 14, 2017, 09:40:45
 :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Harkemase boys
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: wiekie1969 op januari 14, 2017, 09:40:50
Onthutsend slecht....... ;(
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op januari 14, 2017, 10:16:04
Waren hier anders genoeg mensen die waren blij met de komst van Hemmen nou mannen succes nog met hem :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: DayDreamer op januari 14, 2017, 10:22:39
Ek Michiel Hemmen wie nei de partij dúdlik: ''dit was gewoon niet goed genoeg'', sa sei er. ''VVV had zich vrij goed voorbereid op ons. Ik had het idee dat zijn duidelijk wisten hoe ze tegen ons moesten voetballen. Dan wordt het lastig spelen.''

Onze tactiek stond in de VI  :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 14, 2017, 10:33:25
Een parodie op voetbal
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 14, 2017, 10:34:01
En idd had vvv het precies zo staan zoals het moest
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op januari 14, 2017, 10:37:33
2e helft hadden we niet zo moeilijk moeten doen maar naar de 4-3-3 moeten omschakelen als die 3-5-2 niks oplevert.
Na 55 minuten had er Conraad (of Montiero)-Hoefdraad-Streek-Tissoudali moeten staan. Geen Hemmen of Barto en niet Houtkoop van linksmidden naar rechtsvoor naar linksachter.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op januari 14, 2017, 14:03:40
Citaat van: Noordcambuur op januari 14, 2017, 10:16:04
Waren hier anders genoeg mensen die waren blij met de komst van Hemmen nou mannen succes nog met hem :_schater

Lekker makkelijk. Een Hemmen in dezelfde vorm als z'n vorige periode bij ons was ook een versterking geweest. Zeker voor de Juup.

De vorm waarin hij nu verkeert is helaas uitermate teleurstellend. Verkeerde keuze gebleken om m terug te halen (iig tot op heden).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op januari 14, 2017, 14:43:39
Citaat van: Bolle op januari 14, 2017, 14:03:40
Lekker makkelijk. Een Hemmen in dezelfde vorm als z'n vorige periode bij ons was ook een versterking geweest. Zeker voor de Juup.

De vorm waarin hij nu verkeert is helaas uitermate teleurstellend. Verkeerde keuze gebleken om m terug te halen (iig tot op heden).
nee bolle er waren hier mensen waren blij met hem en ik heb op dag een verteld dat het niet goed was.En je geeft het antwoord al :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op januari 14, 2017, 16:30:19
Hemmen heeft tot de promotie als spits veel ons kunnen betekenen.
Op grond van die prestaties heeft Vd Vegt hem klaarblijkelijk gehaald.
Ook al in de periode voor de promotie bleek Hemmen wel te kunnen scoren, maar was mentaal erg zwak en liet bij een tegen slagje direct zijn kop hangen.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op januari 14, 2017, 16:36:40
het hele team het het af laten weten gister. en er kwam immers niet een bal voor de goal
maar ja dat ken oek niet als je niet over de vleugels wilt spelen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op januari 14, 2017, 16:51:50
Citaat van: denistel op januari 14, 2017, 16:36:40
het hele team het het af laten weten gister. en er kwam immers niet een bal voor de goal
maar ja dat ken oek niet als je niet over de vleugels wilt spelen.
Gisteren was het niet een kwestie van willen maar niet kunnen.
De ene vleugelspeler die zo genoemd mag worden is nog geblesseerd en de andere kon nog maar wat minuten maken.
Met deze klasbakken wordt je binnenkort op je wenken bediend.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: denistel op januari 14, 2017, 16:53:28
nee tuurlijk niet want wij willen door de as spelen toch
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: piene hassus op januari 14, 2017, 17:11:35
Foordast fut gaast mar even bij Specsavers langs, dou sast dr bij hoge ballen knap naast.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op januari 20, 2017, 13:24:39
En wie is er na een helft spelen alweer geblesseerd? ?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: LWD vak 7 op januari 20, 2017, 14:29:50
gebed zonder eind dit. Contract zsm afkopen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 20, 2017, 15:10:34
Tsja, als je al afscheid wilt nemen van Bosz en Gouriye kun je Hemmen ook wel laten weten dat hij weg mag, lijkt mij.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op januari 20, 2017, 15:25:02
Als Hemmen zijnde moet je een knappe zaakwaarnemer hebben om nog een club te vinden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op januari 20, 2017, 17:02:24
Citaat van: Gasgeve op januari 20, 2017, 15:25:02
Als Hemmen zijnde moet je een knappe zaakwaarnemer hebben om nog een club te vinden.

''Amateurclub''
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op januari 20, 2017, 17:33:40
Citaat van: PePe op januari 20, 2017, 17:02:24
''Amateurclub''
Ik denk dat hij zichzelf daar te goed voor vind. Dan stopt die eerder.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op januari 20, 2017, 18:16:39
Citaat van: Gasgeve op januari 20, 2017, 17:33:40
Ik denk dat hij zichzelf daar te goed voor vind. Dan stopt die eerder.

En geen ziektekostenregeling bij een amateurclub...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op januari 20, 2017, 18:18:06
Citaat van: Yellow Army op januari 20, 2017, 18:16:39
En geen ziektekostenregeling bij een amateurclub...
:_schater :_schater
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op januari 20, 2017, 19:12:50
Voetballen doe je met je benen en blessures aan enkels, knieën , pezen en liezen kan ik snappen. Bij Hemmen is het altijd rug, buik ect. dus fysiek en/of mentaal te zwak om terug in vorm te komen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2017, 16:14:34
Grootste miskoop in jaren oprotten :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: justremco op januari 28, 2017, 02:35:02
In de belangstelling van FC Emmen:
FC Emmen denkt naast Zeefuik ook aan Cambuur-spits https://t.co/sOLWJBR6Ps
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Oosttribune op januari 28, 2017, 07:56:13
Hemmen heeft te horen gekregen dat hij weg mag. Doeiiiiiiiiii
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op januari 28, 2017, 08:58:22
En toch blijft het enorm jammer dat ie z'n oude niveau niet meer heeft gehaald.

We weten inmiddels allemaal wel dat Hemmen een dergelijke boodschap maar moeilijk kan verkroppen. Lijkt nu dus idd écht een aflopende zaak te worden...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2017, 09:06:38
Hemmen is eentje die met z'n lichaamstaal nu niet uitstraalt dat hij er vol voor gaat. Wat een verschil met bijvoorbeeld zo'n Lilipaly.
Alle negativiteit moet uit de selectie, haal maar een jong enthousiast spitsje dat als de brandweer gaat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 09:07:28
Zou mooi zijn. Is helaas niet meer de oude Hemmen, wat echt een topspits was voor de JL.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Gasgeve op januari 28, 2017, 09:09:40
Bij vertrek neem ik aan dat er een nieuwe spits bij komt?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2017, 09:12:07
In Jong Cambuur zit helaas niets (lijkt me ook de moeilijkste positie om met jeugd in te vullen).
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 09:17:46
Sowieso moeilijk om in de winterse transferperiode een topspits te halen. Zal ook sterk afhangen van wat er nog in de  eredivisie gebeurt. Bijvoorbeeld: Komen Dennis van der Heijden of Sam Hendriks nog beschikbaar voor verhuur?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: AL op januari 28, 2017, 10:43:02
We hebben met Barto, Hoefdraad en Streek nog 3 opties voor spitspositie. Als we met 2 spitsen blijven spelen ook Tissoudali nog een optie.
Maar als Hemmen weggaat en we zouden de Kogel kunnen huren wist ik het wel.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Tanjajeah op januari 28, 2017, 10:49:07
Ok, hij heeft het niveau niet meer en is bijna altijd geblesseerd. Maar hoe sommige supporters over hem praten (in de trant van: 'oprotteh met die vent') is echt niet normaal. Blijkbaar is men vergeten hoeveel goals hij voor Cambuur heeft gemaakt en hoe belangrijk hij daardoor bijvoorbeeld was in het kampioensjaar. Ga er maar van uit dat hij er zelf ook verschrikkelijk mee zit dat hij zo vaak geblesseerd is. Want een voetballer wil voetballen en belangrijk zijn. Iets meer respect voor Hemmen zou dus wel op zijn plaats zijn.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2017, 10:53:42
Citaat van: Tanjajeah op januari 28, 2017, 10:49:07
Ok, hij heeft het niveau niet meer en is bijna altijd geblesseerd. Maar hoe sommige supporters over hem praten (in de trant van: 'oprotteh met die vent') is echt niet normaal. Blijkbaar is men vergeten hoeveel goals hij voor Cambuur heeft gemaakt en hoe belangrijk hij daardoor bijvoorbeeld was in het kampioensjaar. Ga er maar van uit dat hij er zelf ook verschrikkelijk mee zit dat hij zo vaak geblesseerd is. Want een voetballer wil voetballen en belangrijk zijn. Iets meer respect voor Hemmen zou dus wel op zijn plaats zijn.
welkom in het voetbalwereldje _O_
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 28, 2017, 11:10:58
Lees net dat Emmen hem serieus wil halen of zeebuik
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op januari 28, 2017, 11:23:16
Citaat van: Tanjajeah op januari 28, 2017, 10:49:07
Ok, hij heeft het niveau niet meer en is bijna altijd geblesseerd. Maar hoe sommige supporters over hem praten (in de trant van: 'oprotteh met die vent') is echt niet normaal. Blijkbaar is men vergeten hoeveel goals hij voor Cambuur heeft gemaakt en hoe belangrijk hij daardoor bijvoorbeeld was in het kampioensjaar. Ga er maar van uit dat hij er zelf ook verschrikkelijk mee zit dat hij zo vaak geblesseerd is. Want een voetballer wil voetballen en belangrijk zijn. Iets meer respect voor Hemmen zou dus wel op zijn plaats zijn.

Helemaal mee eens.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 11:29:40
Citaat van: Tanjajeah op januari 28, 2017, 10:49:07
Ok, hij heeft het niveau niet meer en is bijna altijd geblesseerd. Maar hoe sommige supporters over hem praten (in de trant van: 'oprotteh met die vent') is echt niet normaal. Blijkbaar is men vergeten hoeveel goals hij voor Cambuur heeft gemaakt en hoe belangrijk hij daardoor bijvoorbeeld was in het kampioensjaar. Ga er maar van uit dat hij er zelf ook verschrikkelijk mee zit dat hij zo vaak geblesseerd is. Want een voetballer wil voetballen en belangrijk zijn. Iets meer respect voor Hemmen zou dus wel op zijn plaats zijn.

:thumbsup
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op januari 28, 2017, 12:08:55
Vanavond in elk geval niet laten spelen. Geen risico nemen dat hij een blessure kan oplopen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: JeJe op januari 28, 2017, 12:31:03
Citaat van: Tanjajeah op januari 28, 2017, 10:49:07
Ok, hij heeft het niveau niet meer en is bijna altijd geblesseerd. Maar hoe sommige supporters over hem praten (in de trant van: 'oprotteh met die vent') is echt niet normaal. Blijkbaar is men vergeten hoeveel goals hij voor Cambuur heeft gemaakt en hoe belangrijk hij daardoor bijvoorbeeld was in het kampioensjaar. Ga er maar van uit dat hij er zelf ook verschrikkelijk mee zit dat hij zo vaak geblesseerd is. Want een voetballer wil voetballen en belangrijk zijn. Iets meer respect voor Hemmen zou dus wel op zijn plaats zijn.
Resultaten uit het verleden is geen garantie voor succes
Leuk inpakken, mooi touwtje er om en dumpen in Emmen.
Je kunt toch niet iemand sparen omdat hij tig jaren geleden een paar doelpunten gemaakt heeft.
Er straalt nog geen 0% wilskracht van hem uit om een beetje positief over te komen
We zijn geen instelling om zielige voetballertjes op te vangen.
Dus nogmaals, weg er mee, liever gisteren dan vandaag
Sluit dit topic AUB, hij is het niet waard
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 28, 2017, 12:31:06
Citaat van: Tanjajeah op januari 28, 2017, 10:49:07
Ok, hij heeft het niveau niet meer en is bijna altijd geblesseerd. Maar hoe sommige supporters over hem praten (in de trant van: 'oprotteh met die vent') is echt niet normaal. Blijkbaar is men vergeten hoeveel goals hij voor Cambuur heeft gemaakt en hoe belangrijk hij daardoor bijvoorbeeld was in het kampioensjaar. Ga er maar van uit dat hij er zelf ook verschrikkelijk mee zit dat hij zo vaak geblesseerd is. Want een voetballer wil voetballen en belangrijk zijn. Iets meer respect voor Hemmen zou dus wel op zijn plaats zijn.

Precies en natuurlijk het eerste half jaar eredivisie.

Los daar van hoop ik natuurlijk dat Emmen hem op komt halen
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 12:33:28
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 12:31:03

Resultaten uit het verleden is geen garantie voor succes
Leuk inpakken, mooi touwtje er om en dumpen in Emmen.
Je kunt toch niet iemand sparen omdat hij tig jaren geleden een paar doelpunten gemaakt heeft.
Er straalt nog geen 0% wilskracht van hem uit om een beetje positief over te komen
We zijn geen instelling om zielige voetballertjes op te vangen.
Dus nogmaals, weg er mee, liever gisteren dan vandaag
Sluit dit topic AUB, hij is het niet waard

Volgens mij begrijp jij Tanjajeah's post niet helemaal.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Lore op januari 28, 2017, 12:33:59
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 12:31:03

Resultaten uit het verleden is geen garantie voor succes
Leuk inpakken, mooi touwtje er om en dumpen in Emmen.
Je kunt toch niet iemand sparen omdat hij tig jaren geleden een paar doelpunten gemaakt heeft.
Er straalt nog geen 0% wilskracht van hem uit om een beetje positief over te komen
We zijn geen instelling om zielige voetballertjes op te vangen.
Dus nogmaals, weg er mee, liever gisteren dan vandaag
Sluit dit topic AUB, hij is het niet waard

Je hebt helemaal gelijk.

Vind het ook altijd zo overdreven dat Sandor, Abma en de rest nog steeds worden vereerd. Dat zijn inmiddels bejaarden. Wat hebben wij nou aan het verleden, alleen het nu bestaat.

Eigenlijk zou je Cambuur beter kunnen opdoeken en opnieuw kunnen oprichten, dan zijn wij gelijk de schulden kwijt.

:wall
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Yellow Army op januari 28, 2017, 12:43:15
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 12:31:03

Resultaten uit het verleden is geen garantie voor succes
Leuk inpakken, mooi touwtje er om en dumpen in Emmen.
Je kunt toch niet iemand sparen omdat hij tig jaren geleden een paar doelpunten gemaakt heeft.
Er straalt nog geen 0% wilskracht van hem uit om een beetje positief over te komen
We zijn geen instelling om zielige voetballertjes op te vangen.
Dus nogmaals, weg er mee, liever gisteren dan vandaag
Sluit dit topic AUB, hij is het niet waard

Zielig voetballertje? Doe normaal man. Jij bent vast ook het type 'supporter' dat graag de eigen spelers uitfluit. Tenzij een speler zich negatief uitlaat over de club oid, hoor je iemand gewoon met respect te behandelen ongeacht zijn recente presetaties en die uit het verleden. Begrijp me niet verkeerd, ook ik vind dat Hemmen veel te weinig heeft gebracht en het het beste is dat hij vertrekt, maar doe aub gewoon normaal.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: JeJe op januari 28, 2017, 12:49:20
Citaat van: Collingwood op januari 28, 2017, 12:33:28
Volgens mij begrijp jij Tanjajeah's post niet helemaal.
Ik begrijp donders goed wat er bedoeld wordt maar dit is prof voetbal en geen vereniging voor zielige mensen die in het verleden eens een doelpuntje gemaakt hebben.
Als je hem al met zijden handschoentjes moet behandelen dan begrijp ik niet hoe negatief er geschreven wordt over Barto, Peersman en nog wel meer die zo nu en dan eens een mindere wedstrijd spelen.
Maar die jongens tonen inzet en dat heb ik met dit heerschap nog nooit gezien.
Elke letter is teveel die je aan hem besteed en ik doe er helaas gewoon aan mee.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 12:53:54
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 12:49:20
Ik begrijp donders goed wat er bedoeld wordt maar dit is prof voetbal en geen vereniging voor zielige mensen die in het verleden eens een doelpuntje gemaakt hebben.
Als je hem al met zijden handschoentjes moet behandelen dan begrijp ik niet hoe negatief er geschreven wordt over Barto, Peersman en nog wel meer die zo nu en dan eens een mindere wedstrijd spelen.
Maar die jongens tonen inzet en dat heb ik met dit heerschap nog nooit gezien.
Elke letter is teveel die je aan hem besteed en ik doe er helaas gewoon aan mee.

Heb nog steeds het idee dat je het niet begrijpt. Hij zegt nergens dat je hem met zijden handschoentjes moet behandelen of geen kritiek mag hebben op zijn spel of inzet.

Hij zegt alleen dat je dit respectvoller kunt uiten dan sommigen, waaronder jij, doen, vooral ook omdat Hemmen in het kampioensjaar en het eerste halfjaar in de eredivisie zeer belangrijk voor ons is geweest.

Wat mij betreft geldt hetzelfde overigens voor Peersman en vooral Barto, die langzamerhand uitgroeit tot een echte clubman.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: JeJe op januari 28, 2017, 12:58:21
Citaat van: Collingwood op januari 28, 2017, 12:53:54
Heb nog steeds het idee dat je het niet begrijpt. Hij zegt nergens dat je hem met zijden handschoentjes moet behandelen of geen kritiek mag hebben op zijn spel of inzet.

Hij zegt alleen dat je dit respectvoller kunt uiten dan sommigen, waaronder jij, doen, vooral ook omdat Hemmen in het kampioensjaar en het eerste halfjaar in de eredivisie zeer belangrijk voor ons is geweest.

Wat mij betreft geldt hetzelfde overigens voor Peersman en vooral Barto, die langzamerhand uitgroeit tot een echte clubman.
We zullen het niet eens worden, voor mij is het een zakkenvuller.
Barto is altijd een clubman geweest, zelfs toen hij nog bij Harkemase Boys voetbalde.
Blijf hopen dat jouw held snel opsodemieterd
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 28, 2017, 13:01:00
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 12:58:21
We zullen het niet eens worden, voor mij is het een zakkenvuller.
Barto is altijd een clubman geweest, zelfs toen hij nog bij Harkemase Boys voetbalde.
Blijf hopen dat jouw held snel opsodemieterd

Leg es uit?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 13:01:25
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 12:58:21
We zullen het niet eens worden, voor mij is het een zakkenvuller.
Barto is altijd een clubman geweest, zelfs toen hij nog bij Harkemase Boys voetbalde.
Blijf hopen dat jouw held snel opsodemieterd

Mijn held  :_schater

Als je me bewust zo slecht begrijpt zullen we het inderdaad niet eens worden.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op januari 28, 2017, 13:11:33
Op basis van wat is Barto een club man toen hij bij Harkemase Boys speelde?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 28, 2017, 13:14:45
Jeje jij hoort helemaal niet thuis bij de club Cambuur. Wij zijn een beetje een Engelse stadsclub.We mogen graag wat zeuren maar als iemand belangrijk voor de club is geweest dan vergeet je dat niet .In het kampioensjaar en de eerste helft vh seiz in de was hij fantastisch. Ik durf zelf te beweren dat we zonder hem in het eerste jaar waren gedegradeerd.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 28, 2017, 13:18:23
Tis idd wel over maar een beetje normaal doen is wel op zijn plaats.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 28, 2017, 13:19:44
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 28, 2017, 13:01:00
Leg es uit?
weet ie niet. Kan niet
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2017, 13:20:01
We hadden hem nooit moeten terug halen dan hadden we deze discussie ook niet :y
Maar ik heb dit al vanaf dag een al aan meerdere van jullie verteld dat hij geen toegevoegde waarde is van dit huidige Cambuur.
Ik werd direct met grond gelijk gemaakt maar ja geeft niks ik kan nog wel wat hebben. _O_
Maar hemmen ik hoop dat je nog wat kan toevoegen bij een club als Emmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2017, 13:23:27
Ik kan wel mee gaan met Jeje hij heeft in veel dingen wel gelijk,maar laten we het gezellig houden iedereen heeft een andere mening en dat was ook van de week met denistel zo.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: kickandrush op januari 28, 2017, 14:36:38
Respect voor Hemmen op basis van het kampioensjaar is wel op zijn plaats. Maar hem terughalen was natuurlijk (de zoveelste) bezopen actie van vd Vegt. Als Hemmen zijn heldenstatus had willen behouden dan had hij hier niet weer een contract moeten tekenen. Wat dat aangaat ben ik het wel met JeJe eens, wat heeft hij dit jaar nou bijgedragen?  We zijn geen sociale instelling, en Hemmen is nou niet bepaald een voorbeeldprof met al zijn positiviteit.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op januari 28, 2017, 14:50:59
Heel veel respect voor zijn prestaties uit het verleden, maar ze hadden hem niet terug moeten halen. Te vaak geblesseerd, en als hij wel speelt oogt hij niet echt fit en gemotiveerd.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: JeJe op januari 28, 2017, 15:02:08
Citaat van: sunderland op januari 28, 2017, 13:19:44
weet ie niet. Kan niet
wat moet ik uitleggen????????????????????
Voor mij is Barto een held, iemand die vecht voor wat hij waard is
Hemmen is een anti-held, ongeinteresseerd, niet waardig om hier te voetballen
Maar ik weet natuurlijk dat je hier NOOIT tegengas mag geven.
Sluiten de topic van het zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen
Lees alles nog maar eens na wat jullie geschreven hebben over Barto en Peersman
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2017, 15:13:13
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 15:02:08
wat moet ik uitleggen????????????????????
Voor mij is Barto een held, iemand die vecht voor wat hij waard is
Hemmen is een anti-held, ongeinteresseerd, niet waardig om hier te voetballen
Maar ik weet natuurlijk dat je hier NOOIT tegengas mag geven.
Sluiten de topic van het zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen
Lees alles nog maar eens na wat jullie geschreven hebben over Barto en Peersman
Je klinkt nu als "vriend"Koos..
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bolle op januari 28, 2017, 15:21:50
Op sommigen is het beter om niet te reageren...

Ik gun Hemmen het allerbeste. Bij ons zit er er helaas niet meer in (is tot op heden gebleken)...
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op januari 28, 2017, 15:34:37
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 15:02:08
Sluiten de topic van het zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen


:(    :(    :(

En wie ben jij dan wel om deze opmerking te plaatsen.
Wat mij betreft mogen ze jou account wel sluiten.
Moet je luisteren, heeft Hemmen dit soort opmerkingen verdiend? Dat dacht ik niet.
Dat hij niet meer de voetballer is die hij was, geeft je niet het recht om iemand tot de grond toe af te zagen.
Gegroet.

Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 15:56:44
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2017, 15:13:13
Je klinkt nu als "vriend"Koos..

Nu je het zegt, zou me niet verbazen als het hem is.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delamere op januari 28, 2017, 16:02:56
Je kunt Hemmen niet kwalijk nemen dat die Van der Vegt zo onnozel was om hem terug te halen. Maar dat hij totnutoe een waardeloos seizoen heeft en we helemaal niks aan hem hebben gehad mag toch best gezegd worden. Daar veranderen zijn prestaties uit het verleden geen moer aan, en spelen in de beoordeling van hoe hij nu bezig is, dus ook totaal geen rol. Hij maakt hier weinig kans op speeltijd en het lijkt me ook geen type (als hij niet geblesseerd is) die zonder te zeuren kan accepteren dat hij niet speelt.
Misschien dat hij bij Emmen weer opbloeit. Zou leuk voor hem zijn. En ook voor ons want dan zijn wij hem kwijt. Iedereen blij!
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 16:08:09
Citaat van: Delamere op januari 28, 2017, 16:02:56
Je kunt Hemmen niet kwalijk nemen dat die Van der Vegt zo onnozel was om hem terug te halen. Maar dat hij totnutoe een waardeloos seizoen heeft en we helemaal niks aan hem hebben gehad mag toch best gezegd worden. Daar veranderen zijn prestaties uit het verleden geen moer aan, en spelen in de beoordeling van hoe hij nu bezig is, dus ook totaal geen rol. Hij maakt hier weinig kans op speeltijd en het lijkt me ook geen type (als hij niet geblesseerd is) die zonder te zeuren kan accepteren dat hij niet speelt.
Misschien dat hij bij Emmen weer opbloeit. Zou leuk voor hem zijn. En ook voor ons want dan zijn wij hem kwijt. Iedereen blij!

Maar er is toch niemand die dat zegt? Volgens mij gaat het de meesten, waaronder ikzelf, meer om kreten als 'oprotten', 'zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen', etc. Dat is toch heel iets anders dan de meer dan terechte kritiek die Hemmen krijgt? Ook van mij, heb meerdere malen gezegd dat het mooi zou zijn als hij naar Emmen zou gaan.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2017, 16:21:44
Ik knap vooral af op het mentale aspect bij Hemmen, in vorm en in de basis is hij het mannetje maar bij tegenslag loopt hij te mokken in plaats van als pinchhitter het team te helpen.
Erg jammer, maar beter dat hij dan plaats maakt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delamere op januari 28, 2017, 16:56:06
Citaat van: Collingwood op januari 28, 2017, 16:08:09
Maar er is toch niemand die dat zegt? Volgens mij gaat het de meesten, waaronder ikzelf, meer om kreten als 'oprotten', 'zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen', etc. Dat is toch heel iets anders dan de meer dan terechte kritiek die Hemmen krijgt? Ook van mij, heb meerdere malen gezegd dat het mooi zou zijn als hij naar Emmen zou gaan.
Klopt! Maar ik denk dat de combinatie van de vele blessures, slecht spelen, en een nogal arrogante/vervelende uitstraling de oorzaak zijn van de nogal heftige reacties hier op Hemmen. Ik probeer dat niet goed te praten, maar begrijp het wel een beetje. Bijker deed het hier ook goed in het kampioensjaar maar of je daarom nu nog zoveel respect voor dat mannetje moet hebben? "That was then, but this is now"
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Drumfather SCC op januari 28, 2017, 17:05:45
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 15:02:08
wat moet ik uitleggen????????????????????
Voor mij is Barto een held, iemand die vecht voor wat hij waard is
Hemmen is een anti-held, ongeinteresseerd, niet waardig om hier te voetballen
Maar ik weet natuurlijk dat je hier NOOIT tegengas mag geven.
Sluiten de topic van het zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen
Lees alles nog maar eens na wat jullie geschreven hebben over Barto en Peersman
Serieus?  :O

En verder; Wat een gelul zeg! Niet waardig?
Volgens mij kom jij pas net kijken bij Cambuur gezien je toon richting Hemmen
Niet wetende wat hij heeft betekend voor de club, met name in het kampioensjaar

Ja, Het zit hem tegen met blessures
Ja, Hij wordt er niet gemotiveerder van
Maar vind je het gek? Een voetballer wil spelen en hem lukt dat niet op deze manier
Jij jankt wel over Barto (Over zijn mentaliteit niet meer dan goeds en het zit hem nu mee, ook al is hij belangrijk)
Maar in Hemmen schuilt ook een sportman, een sportman die intens baalt
Ik snap zijn demotivatie ergens wel, maar een club als de onze wil door en het is nu beter dat dat zonder Hemmen gebeurt, Hoe sneu dat ook is

Verder eens met Delfzijl en mensen zoals jij mogen Michiel's veters nog niet eens strikken  :R
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 17:07:21
Citaat van: Delamere op januari 28, 2017, 16:56:06
Klopt! Maar ik denk dat de combinatie van de vele blessures, slecht spelen, en een nogal arrogante/vervelende uitstraling de oorzaak zijn van de nogal heftige reacties hier op Hemmen. Ik probeer dat niet goed te praten, maar begrijp het wel een beetje. Bijker deed het hier ook goed in het kampioensjaar maar of je daarom nu nog zoveel respect voor dat mannetje moet hebben? "That was then, but this is now"

Ik kan me ook wel voorstellen waar het vandaan komt, maar vind het toch niet terecht (de kritiek wel, het schelden niet).

Overigens gaat de vergelijking met Bijker volgens mij ook een beetje mank. Die stelde 1) dat hij zijn contract bij Cambuur zou verlengen zodat hij de club nog iets zou opleveren en 2) dat hij zeker niet naar Huhuveen zou gaan. Beide heeft hij niet waargemaakt. Daarnaast heeft hij zich ook nog wel eens twijfelachtig over Cambuur uitgelaten, meest recent afgelopen week nog. Volgens mij heeft Hemmen niets vergelijkbaars gedaan.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Delamere op januari 28, 2017, 17:09:39
Citaat van: Collingwood op januari 28, 2017, 17:07:21
Ik kan me ook wel voorstellen waar het vandaan komt, maar vind het toch niet terecht (de kritiek wel, het schelden niet).

Overigens gaat de vergelijking met Bijker volgens mij ook een beetje mank. Die stelde 1) dat hij zijn contract bij Cambuur zou verlengen zodat hij de club nog iets zou opleveren en 2) dat hij zeker niet naar Huhuveen zou gaan. Beide heeft hij niet waargemaakt. Daarnaast heeft hij zich ook nog wel eens twijfelachtig over Cambuur uitgelaten, meest recent afgelopen week nog. Volgens mij heeft Hemmen niets vergelijkbaars gedaan.
Klopt alweer, maar wilde er maar mee aangeven dat het vooral om het heden ipv het verleden gaat.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op januari 29, 2017, 08:03:41
Wat een lul die Sipke om Hemmen niet even zijn afscheid minuten te gunnen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: PePe op januari 29, 2017, 14:29:53
Citaat van: speculeter op januari 29, 2017, 08:03:41
Wat een lul die Sipke om Hemmen niet even zijn afscheid minuten te gunnen.

Gaat ie al weg dan?
Wat heeft Hemmen dit seizoen voor Cambuur gedaan?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op januari 29, 2017, 16:17:31
Helaas, Zeefuik naar Emmen.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op januari 29, 2017, 16:27:03
Nou dan maar naar achiles
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: JeJe op januari 29, 2017, 19:24:12
Citaat van: Drumfather SCC op januari 28, 2017, 17:05:45

Maar vind je het gek? Een voetballer wil spelen en hem lukt dat niet op deze manier

Dat heb ik bij zijn laatste invalbeurt geen moment kunnen zien.
Het beste was toen hij van het veld liep na het eindsignaal.
Hek dicht en nooit weer op het veld


Verder eens met Delfzijl en mensen zoals jij mogen Michiel's veters nog niet eens strikken  :R
Dat zou ik niet eens willeb voor een ton, me bukken voor zo iemand
Geef mij de veters van Barto maar
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Drumfather SCC op januari 29, 2017, 19:35:18
Citaat van: JeJe op januari 29, 2017, 19:24:12
Dat zou ik niet eens willeb voor een ton, me bukken voor zo iemand
Geef mij de veters van Barto maar
:O
l0l http://www.vaseline.nl/ (http://www.vaseline.nl/)  l0l
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: sunderland op januari 29, 2017, 20:36:40
Citaat van: JeJe op januari 28, 2017, 15:02:08
wat moet ik uitleggen????????????????????
Voor mij is Barto een held, iemand die vecht voor wat hij waard is
Hemmen is een anti-held, ongeinteresseerd, niet waardig om hier te voetballen
Maar ik weet natuurlijk dat je hier NOOIT tegengas mag geven.
Sluiten de topic van het zielig stukje mens wat ze Hemmen noemen
Lees alles nog maar eens na wat jullie geschreven hebben over Barto en Peersman
goede reactie  :wall op Barto is altijd een clubman geweest ook toen ie bij Harkemaseboys speelde
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Galdiano op februari 11, 2017, 12:36:24
Een doelpaal heeft gemiddeld meer balcontact dan hemmen.
Won weer helemaal geen duel gisteravond.  :R
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: okkele op februari 11, 2017, 16:52:18
cambuur onwaardig.....weg met die vent.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Vlampiep op februari 11, 2017, 17:31:05
Citaat van: okkele op februari 11, 2017, 16:52:18
cambuur onwaardig.....weg met die vent.
En toch wil het er bij mij niet in dat hij op eigen initiatief het veld is ingelopen.
De gene die hem goed genoeg vond voor een inval beurt is in mijn ogen goed de weg kwijt.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op februari 23, 2017, 16:11:37
Wederom geblesseerd :_spank
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op februari 23, 2017, 16:57:19
Citaat van: speculeter op februari 23, 2017, 16:11:37
Wederom geblesseerd :_spank
Waarschijnlijk overbelast door teveel wedstrijden 8P
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: weestwel op februari 23, 2017, 17:32:43
Citaat van: speculeter op februari 23, 2017, 16:11:37
Wederom geblesseerd :_spank

Wat het ie nou weer? Rug, buik, kleine teen?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: moodygrunn op februari 23, 2017, 17:47:17
Citaat van: speculeter op februari 23, 2017, 16:11:37
Wederom geblesseerd :_spank

Het wordt bijna ongeloofwaardig....Je zou bijna zeggen dat er wat anders speelt
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bernardo op februari 25, 2017, 14:25:06
Zat ie weer niet bij de selectie? Blessure? Liep even voor 22:00 uur het stadion al uit.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Noordcambuur op februari 25, 2017, 15:50:15
Citaat van: Bernardo op februari 25, 2017, 14:25:06
Zat ie weer niet bij de selectie? Blessure? Liep even voor 22:00 uur het stadion al uit.
grootste miskoop van het seizoen 2016/2017 :y
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: speculeter op februari 25, 2017, 16:12:54
Word gewoon lachwekkend.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: zeewolde op februari 25, 2017, 17:59:44
Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2017, 15:50:15
grootste miskoop van het seizoen 2016/2017 :y
daar komen tokus en gouriye ook voor in aanmerking
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: De Gast op maart 10, 2017, 19:23:12
Waar is deze (dure) jongen eigenlijks?
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2017, 19:31:00
In de pikorde gezakt onder Boerlage en Akhamrane  in ieder geval.
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: rvw op maart 10, 2017, 22:46:08
Zat voor mij op de tribune
Titel: Re: Michiel Hemmen
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2017, 22:58:24
Je mag tegenwoordig twaalf wissels hebben, daar had hij nog wel bij gepast volgens mij. Zal dus wel weer niet fit zijn.