Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Chipke op januari 28, 2013, 17:05:16

Titel: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: Chipke op januari 28, 2013, 17:05:16
Cambuursupporters |:) |:)

Het leek me leuk om vanavond met zijn allen massaal vragen in te sturen naar het programma Voetbal International. De vraag is natuurlijk Wie wordt de nieuwe trainer van Cambuur? Laten we het de experts vragen. Hierdoor krijgt Cambuur ook weer een beetje media-aandacht. Want hoe meer mensen het doen, hoe groter de kans is dat deze vraag ook werkelijk in het programma komt. Ik zeg doen!!!

http://www.vi.nl/VI-TV-1.htm

Klik op de button stel je vraag!
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: SCC-J op januari 28, 2013, 17:10:56
word nooit meer aandacht besteed aan de Jupiler League in het programma. Daarnaast vind ik dat Cambuur toch behoorlijk word vertegenwoordigd daar.

Mocht Derksen nieuws over de nieuwe Cambuur trainer hebben zal hij dit vanzelf wel melden.
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: Treb op januari 28, 2013, 17:13:09
Haha kom op zeg. Alsof heel Nederland zit te wachten op de nieuwe trainer van Cambuur.
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: Chipke op januari 28, 2013, 17:14:38
Citaat van: Treb op januari 28, 2013, 17:13:09
Haha kom op zeg. Alsof heel Nederland zit te wachten op de nieuwe trainer van Cambuur.

Als je het niet wil doe je het toch lekker niet. Bovendien is het alleen maar voor je club. Maar zelf weten.
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: De Jager op januari 28, 2013, 19:06:36
Citaat van: Chipke op januari 28, 2013, 17:14:38
Citaat van: Treb op januari 28, 2013, 17:13:09
Haha kom op zeg. Alsof heel Nederland zit te wachten op de nieuwe trainer van Cambuur.

Als je het niet wil doe je het toch lekker niet. Bovendien is het alleen maar voor je club. Maar zelf weten.

Slotje...
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: Dokkumer op januari 28, 2013, 19:54:40
 :0= NEEN
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: Destroyer op januari 28, 2013, 20:16:29
Geduld is een schone zaak heren  :D
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: Galdiano op januari 28, 2013, 22:02:40
En en en????? Is het erop geweest????  :_schater
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: Chipke op januari 28, 2013, 22:13:06
Nee is er niet opgeweest. Heb ook niet het idee dat veel mensen het gedaan hebben. Maar maakt niet uit de trainer zal binnenkort wel bekend worden.
Titel: Re: MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2013, 07:52:38
Missie niet geslaagd, nu wel een slotje