Hier het jaaroverzicht van de Lech Poznan supporters:
Niet qua supporters maar toch even genieten van het plezier van de spelers zelf
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AiPlPp6SKD0 (https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AiPlPp6SKD0)
Frankfurt supporters doen een paar aanpassingen aan een spandoek van Mainz :_schater :_schater
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PadTiaXu94M
http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/130405_grootste_spandoek (http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/130405_grootste_spandoek)
Een spandoekje met de lengte van een half stadion
Deze is veel mooier, 70 meter lang!
http://cambuurculture.nl/wordpress/wp-content/uploads/2012/05/DSC_0085.jpg
Dat is zeker een mooi ding :thumbsup
leuk voor richard, barcelona heeft 5-0 gewonnen van mallorca. het stond wel 5-0 bij rust dus een beetje teleurstellende tweede helft.
Tweede helft zat hij in de Barça bar :devil
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht :proost
Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht :proost
Dkv van Spanje! :R
Citaat van: John Hiatt op april 09, 2013, 11:49:21
Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht :proost
Dkv van Spanje! :R
je praat wel anders als je dat voetbal ziet en het stadion van binnen, mooiste buitenlandse voetbalreisje tot nu toe van mij!!
Citaat van: richard op april 09, 2013, 14:24:22
Citaat van: John Hiatt op april 09, 2013, 11:49:21
Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht :proost
Dkv van Spanje! :R
je praat wel anders als je dat voetbal ziet en het stadion van binnen, mooiste buitenlandse voetbalreisje tot nu toe van mij!!
Ik ben bij een wedstrijd van Barca geweest jaren geleden. Bovenste ring gezeten. Ongelooflijk wat een stadion. Sfeer vond ik minder.
Had wel het idee dat het allemaal dagjesmensen (net als ik) waren die in het stadion waren.
Een aanrader om een kijkje te nemen is Borussia Dortmund.
THE STADIUM OF LIGHT
Citaat van: sunderland op april 09, 2013, 15:55:27
THE STADIUM OF LIGHT
:0=SUNDERLAND! Lekkere uitslag in de Tyne-Wear Derby! Schitterende 3e goal
De grieken mogen dan blut zijn, maar geld voor vuurwerk hebben ze nog wel:
Wat hebben wij dan een ongelooflijke jankende voetbalbond! Heerlijk die acties daar!
Het liefst heeft men (knvb, regering) alleen toeschouwers zoals in dkv ipv supporters.
Nog eentje uit griekenland, Olympiakos tegen Panathinaikos afgelopen zondag...
Moest je hier s doen, dan krijg je 30 jaar wedstrijden zonder publiek.