Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: mscc op januari 27, 2013, 01:47:28

Titel: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: mscc op januari 27, 2013, 01:47:28
Hier het jaaroverzicht van de Lech Poznan supporters:
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: veroen op februari 18, 2013, 10:22:47
Niet qua supporters maar toch even genieten van het plezier van de spelers zelf
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AiPlPp6SKD0 (https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AiPlPp6SKD0)
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: mscc op april 03, 2013, 10:23:10
Frankfurt supporters doen een paar aanpassingen aan een spandoek van Mainz  :_schater :_schater

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PadTiaXu94M
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: kgscc op april 05, 2013, 19:33:27
http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/130405_grootste_spandoek (http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/130405_grootste_spandoek)

Een spandoekje met de lengte van een half stadion
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: Ronnie tng op april 05, 2013, 19:36:59
Deze is veel mooier, 70 meter lang!

http://cambuurculture.nl/wordpress/wp-content/uploads/2012/05/DSC_0085.jpg
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: brambo3004 op april 05, 2013, 22:40:26
Dat is zeker een mooi ding :thumbsup
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: marrumer op april 06, 2013, 23:47:04
leuk voor richard, barcelona heeft 5-0 gewonnen van mallorca. het stond wel 5-0 bij rust dus een beetje teleurstellende tweede helft.
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: Dokkumer op april 07, 2013, 10:53:40
Tweede helft zat hij in de Barça bar :devil
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht  :proost
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: John Hiatt op april 09, 2013, 11:49:21
Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht  :proost

Dkv van Spanje!  :R
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: richard op april 09, 2013, 14:24:22
Citaat van: John Hiatt op april 09, 2013, 11:49:21
Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht  :proost

Dkv van Spanje!  :R

je praat wel anders als je dat voetbal ziet en het stadion van binnen, mooiste buitenlandse voetbalreisje tot nu toe van mij!!
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: Nightmarelwd op april 09, 2013, 15:41:53
Citaat van: richard op april 09, 2013, 14:24:22
Citaat van: John Hiatt op april 09, 2013, 11:49:21
Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht  :proost

Dkv van Spanje!  :R

je praat wel anders als je dat voetbal ziet en het stadion van binnen, mooiste buitenlandse voetbalreisje tot nu toe van mij!!

Ik ben bij een wedstrijd van Barca geweest jaren geleden. Bovenste ring gezeten. Ongelooflijk wat een stadion. Sfeer vond ik minder.
Had wel het idee dat het allemaal dagjesmensen  (net als ik) waren die in het stadion waren.

Een aanrader om een kijkje te nemen is Borussia Dortmund.

Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: sunderland op april 09, 2013, 15:55:27
THE STADIUM OF LIGHT
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 14, 2013, 15:02:25
Citaat van: sunderland op april 09, 2013, 15:55:27
THE STADIUM OF LIGHT

:0=SUNDERLAND! Lekkere uitslag in de Tyne-Wear Derby! Schitterende 3e goal
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: Yellow Army op april 17, 2013, 13:35:44
De grieken mogen dan blut zijn, maar geld voor vuurwerk hebben ze nog wel:



Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: Ronnie tng op april 17, 2013, 15:03:55
Wat hebben wij dan een ongelooflijke jankende voetbalbond! Heerlijk die acties daar!
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: Yellow Army op april 17, 2013, 17:52:07
Het liefst heeft men (knvb, regering) alleen toeschouwers zoals in dkv ipv supporters.
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: mscc op april 17, 2013, 19:34:08
Nog eentje uit griekenland, Olympiakos tegen Panathinaikos afgelopen zondag...



Moest je hier s doen, dan krijg je 30 jaar wedstrijden zonder publiek.
Titel: Re: Sfeer bij buitenlandse clubs
Bericht door: marrumer op april 26, 2013, 22:52:54

ook mooi  :thumbsup