Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: 0517 op september 27, 2014, 13:57:16

Titel: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: 0517 op september 27, 2014, 13:57:16
Problematiek uitwedstrijden?
Tot dusver was die er eigenlijk niet. Natuurlijk hebben we weinig begrip voor bepaalde buscombi's, regels, maximaal aantal auto's en kaarten. Echter is het tot nu toe nog nimmer voor gekomen dat een uitwedstrijd direct uitverkocht raakte. Ook DKV uit waren vorig jaar in de middag nog prima kaarten te krijgen.

Inmiddels is dat anders. Cambuur wint aan populariteit, ook af te lezen aan het vele aantal meegereisde supporters tot dusver. Daar waar we per auto-combi heen mogen, is het aantal uitsupporters ten opzichte van een jaar eerder bij enkele wedstrijden alweer toegenomen. Ik vind het dan ook niet geheel terecht om de BVO nu volledig de schuld in de schoenen te schuiven (vorig jaar ging het ook zo en verliep het prima).

Puntensysteem
Vandaag is echter gebleken dat wijzigingen in het beleid toch noodzakelijk zijn, gezien het vele aantal "vaste supporters" welke teleurgesteld zijn omdat ze geen kaarten hebben kunnen bemachtigen, in tegen stelling tot velen welke geen tot amper uitwedstrijden bezoeken of hebben bezocht.

Diverse oplossingen zijn in het andere topic al aangekaart, maar naar m.i. is er maar één oplossing: werken met een puntensysteem. Elke uitsupporter wordt namelijk al geregistreerd en derhalve is dit eenvoudig en volledig geautomatiseerd bij te houden. Supporters welke vaker het land doorvliegen verdienen wat mij betreft het om voorrang te krijgen bij uitwedstrijden, bezit van een seizoenkaart voor THUISWEDSTRIJDEN speelt hierin dan ook geen rol.

Seizoenkaart voor uitwedstrijden?
Zou additioneel ingevoerd kunnen worden, maar is niet DE oplossing. Verwacht dat hier weinig gebruik van wordt gemaakt en is moeilijker te organiseren. (voor welke wedstrijden geldt dit, ieder heeft een ander prijsbeleid, je hebt te maken met zowel auto- als buscombi's.). Bezoek zelf regelmatig uitwedstrijden (5 tot 10 per jaar), maar hoef geen seizoenkaart voor uitwedstrijden.   
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Lore op september 27, 2014, 14:07:28
Je zou natuurlijk wel Eagles, Zwolle, Groningen en DKV in een pakket kunnen verkopen.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: moodygrunn op september 27, 2014, 14:12:31
Citaat van: Lore op september 27, 2014, 14:07:28
Je zou natuurlijk wel Eagles, Zwolle, Groningen en DKV in een pakket kunnen verkopen.

Ik zou juist populaire en minder populaire wedstrijden in een pakketje verkopen, bv DKV, Groningen en een paar brabantse/zuidhollandse wedstrijden
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Treb op september 27, 2014, 14:13:36
Citaat van: moodygrunn op september 27, 2014, 14:12:31
Ik zou juist populaire en minder populaire wedstrijden in een pakketje verkopen, bv DKV, Groningen en een paar brabantse/zuidhollandse wedstrijden

Ja leuk die pakketjes, maar iedereen wil een pakketje met dkv.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 14:13:58
Ik ben ook wel voor een puntensysteem zoals ik die ook voorstelde in het cambuur-dkv topic.

Punten dus op basis van:
- seizoenskaart
- lidmaatschap supportersvereniging
- de uitwedstrijden die bezocht zijn
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: SCC-J op september 27, 2014, 14:14:40
Lees even de reacties van Feyenoord supporters over het puntensysteem. Die worden er niet bepaald vrolijk van.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 14:14:58
Citaat van: Treb op september 27, 2014, 14:13:36
Ja leuk die pakketjes, maar iedereen wil een pakketje met dkv.

Is toch prima, meteen kaartjes verkocht voor Excelsior en NAC uit
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 14:17:13
Citaat van: SCC-J op september 27, 2014, 14:14:40
Lees even de reacties van Feyenoord supporters over het puntensysteem. Die worden er niet bepaald vrolijk van.

Wat is hun bezwaar? Vorig jaar sprak ik in de trein (onderweg naar Ajax uit) met een aantal Ajax supporters... die gingen ook uit naar Kerkrade etc... juist om ook bij de interessante wedstrijden te kunnen zijn. Bij ons zal het niet zo zijn dat de uitvakken allemaal vol gaan zitten, maar het kan mensen wel een keer op het idee brengen om Vitesse of NAC te bezoeken omdat ze dan een grotere kans hebben er in Heerenveen ook bij te kunnen zijn. Dat staat zo'n puntensysteem toch niet in de weg?
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Treb op september 27, 2014, 14:17:40
Citaat van: papier op september 27, 2014, 14:14:58
Is toch prima, meteen kaartjes verkocht voor Excelsior en NAC uit

Dat is dan weer waar..
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 14:18:40
Zat mensen die dat niet willen hoor, als je daar niet naartoe wil gaan is het ook onzin om daar nog extra voor te betalen. Prima natuurlijk, maar de kans op het bijwonen van Heerenveen uit neemt dan ook zienderogen af. Keuze is dan aan ons.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 27, 2014, 14:25:35
Citaat van: papier op september 27, 2014, 14:14:58
Is toch prima, meteen kaartjes verkocht voor Excelsior en NAC uit

Dan kan het zo zijn dat er op papier 200 heen gaan, maar er in werkelijkheid maar 50 op komen dagen...?
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: SCC-J op september 27, 2014, 14:26:20
Ik vind dat we ook wel wat verder mogen kijken dan Dkv. Je voert inprice een puntensysteem alleen voor hoereveen in.

Terwijl seizoenkaart meer voordelen met zich mee brengt, je bent goedkoper uit als supporter en zij die niet in leeuwarde  wonen of werken ook een kaartje kunnen bemachtigen.

Bij Feyenoord is het zo dat het puntensysteem daar als een competitie werkt. Je moet altijd met buscombi want dan krijg je meer punten als iemand met autocombi gaat.
Bijkomstig nadelig effect daar is dat de sfeer met name in kleine uitvakken (zie cambuur) dramatisch is.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 14:28:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 27, 2014, 14:25:35
Dan kan het zo zijn dat er op papier 200 heen gaan, maar er in werkelijkheid maar 50 op komen dagen...?

Dat kan natuurlijk, maar dat lijkt me zonde van je geld mocht je dat doen... dan kun je beter een uurtje eerder opstaan en in de rij gaan staan.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 14:35:30
Citaat van: SCC-J op september 27, 2014, 14:26:20
Ik vind dat we ook wel wat verder mogen kijken dan Dkv. Je voert inprice een puntensysteem alleen voor hoereveen in.

Terwijl seizoenkaart meer voordelen met zich mee brengt, je bent goedkoper uit als supporter en zij die niet in leeuwarde  wonen of werken ook een kaartje kunnen bemachtigen.

Bij Feyenoord is het zo dat het puntensysteem daar als een competitie werkt. Je moet altijd met buscombi want dan krijg je meer punten als iemand met autocombi gaat.
Bijkomstig nadelig effect daar is dat de sfeer met name in kleine uitvakken (zie cambuur) dramatisch is.

Als een puntensysteem teveel moeite is om op te zetten voor alleen deze uitwedstrijd, dan geldt dat voor een seizoenskaart voor uitwedstrijden ook. Daarnaast, hoeveel kun je daarvan verkopen? Hoeveel vrije verkoop wil je per wedstrijd overhouden? Ga je dan uit van het kleinste uitvak - zoveel %? Wat zijn de kosten per wedstrijd? Die verschillen immers per club. Welke vervoerswijze ga je hanteren? Want ook die kan verschillen per wedstrijd.

Een puntensysteem lijkt mij ogenschijnlijk de meest simpele en doeltreffende mogelijkheid om juist voor het bijwonen van de wedstrijden die er echt toe doen het kaf van het koren te scheiden. Want bij de derby wil natuurlijk iedereen zijn, maar wie weet ooit (we mogen dromen) een Excelsior uit met als inzet een ticket voor Europees voetbal? En juist met een puntensysteem kun je A onderscheid maken tussen mensen die wel of niet een seizoenskaart hebben en B onderscheid maken tussen personen die wel met enige regelmaat in een uitvak staan of enkel en alleen bij de derby van de partij zijn.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Daddy T. op september 27, 2014, 14:48:32
Citaat van: SCC-J op september 27, 2014, 14:26:20
Ik vind dat we ook wel wat verder mogen kijken dan Dkv. Je voert inprice een puntensysteem alleen voor hoereveen in.

En omdat het maar om 1 wedstrijd per jaar gaat de club echt geen tijd/geld investeren in het registreren welke supporters waar is geweest. En terecht. Gewoon seizoenkaarten voorrang geven voor elke uitwedstrijd, heb je al minder dagjesmensen te pakken. Vervolgens zorgen voor een fatsoenlijke rij met hekken en stewards op kassaplein. Dan maar de verkoop op een zondagochtend organiseren of de rij zo leiden middels hekken dat ie achter Zuid langsloopt op de stoep.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: 0517 op september 27, 2014, 15:03:21
Citaat van: Daddy T. op september 27, 2014, 14:48:32
En omdat het maar om 1 wedstrijd per jaar gaat de club echt geen tijd/geld investeren in het registreren welke supporters waar is geweest. En terecht. Gewoon seizoenkaarten voorrang geven voor elke uitwedstrijd, heb je al minder dagjesmensen te pakken. Vervolgens zorgen voor een fatsoenlijke rij met hekken en stewards op kassaplein. Dan maar de verkoop op een zondagochtend organiseren of de rij zo leiden middels hekken dat ie achter Zuid langsloopt op de stoep.

Je hoeft daar niet meer in te investeren. Immers, elke uitbezoeker wordt al geregistreerd! Enkel eenvoudig CRM-systeem zal dit automatisch kunnen bijhouden. En als Cambuur dat (nog) niet heeft zal dat er sowieso moeten komen.

Verder buscombi en autocombi gelijke punten. Verhaal van SCC-J is bij ons niet van toepassing. Enige wedstrijd welke direct is uitverkocht is DKV.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2014, 15:23:25
Citaat van: 0517 op september 27, 2014, 15:03:21
Enige wedstrijd welke direct is uitverkocht is DKV.

Feyenoord ook toch?
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Kunstgras op september 27, 2014, 15:24:57
Het lijkt me in ieder geval wel duidelijk dat het voortaan anders moet. Een puntensysteem invoeren puur en alleen voor dkv-uit lijkt mij te omslachtig en te tijdrovend voor de BVO. Dit moet en kan veel praktischer worden opgelost.

Passe-partout voor bepaald aantal uitwedstrijden lijkt mij de oplossing. Een soort strippenkaart waarbij je zelf mag bepalen naar welke wedstrijden je gaat. Wanneer je een strip gebruikt voor een buscombi of een club met een duur uitvak betaal je bij. Bij een strippenkaart voor 5-6 uitwedstrijden (of meer) krijg je voorrang voor een kaart voor dkv-uit. Zou mooi zijn als deze strippenkaarten voor een gereduceerd tarief verkocht kunnen worden om de fanatieke supporter wat tegemoet te komen.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: 0517 op september 27, 2014, 15:39:22
Citaat van: Kunstgras op september 27, 2014, 15:24:57
Het lijkt me in ieder geval wel duidelijk dat het voortaan anders moet. Een puntensysteem invoeren puur en alleen voor dkv-uit lijkt mij te omslachtig en te tijdrovend voor de BVO. Dit moet en kan veel praktischer worden opgelost.

Passe-partout voor bepaald aantal uitwedstrijden lijkt mij de oplossing. Een soort strippenkaart waarbij je zelf mag bepalen naar welke wedstrijden je gaat. Wanneer je een strip gebruikt voor een buscombi of een club met een duur uitvak betaal je bij. Bij een strippenkaart voor 5-6 uitwedstrijden (of meer) krijg je voorrang voor een kaart voor dkv-uit. Zou mooi zijn als deze strippenkaarten voor een gereduceerd tarief verkocht kunnen worden om de fanatieke supporter wat tegemoet te komen.

Zie mijn reactie hierboven. Stippenkaart juist een duurdere en omslachtiger methode dan punten systeem. Is namelijk vrij eenvoudig en volledig geautomatiseerd te realiseen zonder (grote) investering.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: 0517 op september 27, 2014, 15:42:35
Feit is wel dat het nu (nog) alleen noodzakelijk is voor DKV uit. Systeem kan echter ook zo maar noodzakelijk worden voor bekerwedstrijden, plat offs, spannende slotwedstrijden of auto combi's met beperkt aantal kaarten.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: 0517 op september 27, 2014, 15:43:24
Belangstelling Cambuur groeit als kool en daarmee bezoek aan uitwedstrijden ook!
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Kunstgras op september 27, 2014, 15:48:13
Citaat van: 0517 op september 27, 2014, 15:39:22
Zie mijn reactie hierboven. Stippenkaart juist een duurdere en omslachtiger methode dan punten systeem. Is namelijk vrij eenvoudig en volledig geautomatiseerd te realiseen zonder (grote) investering.

Hoezo duurder? Stukje papier. Meer heb je niet nodig.

Een strippenkaart is veel bewerkelijker. Vorig seizoen hadden we gemiddeld 331 supporters mee naar een uitwedstrijd (http://www.indehekken.net/uitsupporters-ranglijst-2014/). 331 maal 17 uitwedstrijden is 5.627 namen die ingevuld moeten worden in Excel. Dat red je niet in een uurtje.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: 0517 op september 27, 2014, 15:55:58
Je moet je toch altijd aanmelden (dus namen noteren)? Met systeem vink je gewoon de klant (supporter) even aan.

Strippenkaart zit je dus weer met bijbetalen, ieder jaar weer nieuwe en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gaat niet om het papier, maar meer handelingen/monitoring die het met zich mee brengt. Verder moet er online verkopen komen, lijkt me lastig icm papier (waar we juist vanaf moeten!)
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2014, 15:57:14
Citaat van: Kunstgras op september 27, 2014, 15:48:13
331 maal 17 uitwedstrijden is 5.627 namen die ingevuld moeten worden in Excel. Dat red je niet in een uurtje.

Die zijn allemaal al ingevoerd, omdat ze elke wedstrijd registreren wie er mee gaan.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Daddy T. op september 27, 2014, 16:21:10
Citaat van: 0517 op september 27, 2014, 15:43:24
Belangstelling Cambuur groeit als kool en daarmee bezoek aan uitwedstrijden ook!

Belangstelling groeit zeker, maar toch hebben we de grootste moeite om de thuiswedstrijden uitverkocht te krijgen met slechts 900 losse kaarten beschikbaar. Een run op seizoenkaarten komt voornamelijk door vorig jaar 2e helft van seizoen elke wedstrijd snel uitverkocht was waardoor velen 1 seizoenkaart hebben aangeschaft die zekerheid willen tijdens toppers.

Uitwedstrijden een toename is ook voornamelijk aan huidige succes te linken, aangezien de meeste uitvakken flink groter zijn dan ons gemiddelde aantal uitsupporters is er altijd genoeg plek (op SCH uit na). Voor beperkte aantal plekken met autocombi kan het wel handig zijn idd.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: DayDreamer op september 27, 2014, 16:30:30
Citaat van: 0517 op september 27, 2014, 13:57:16

. Ik vind het dan ook niet geheel terecht om de BVO nu volledig de schuld in de schoenen te schuiven (vorig jaar ging het ook zo en verliep het prima).


BVO valt wel degelijk wat te verwijten, ze willen er gewoon niet teveel tijd in stoppen.

Er zijn teveel kaarten aan supporters verkocht die geen scc hebben, plus dat ze op moment van aankondigen hadden moeten zeggen, uitkaarten die vanaf nu worden aangevraagd gelden nog niet voor de derby, tenzij er kaarten over zijn, nu zijn er tientallen, misschien wel meer dan honderd uitkaarten aangevraagd alleen voor deze wedstrijd. Ik blijf het een grote schande vinden hoe trouwe fans hier te kakken zijn gezet. KVC schiet ook tekort hierin.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Lore op september 27, 2014, 16:35:47
Citaat van: Treb op september 27, 2014, 14:13:36
Ja leuk die pakketjes, maar iedereen wil een pakketje met dkv.

Precies, dus zit het ook vol bij die andere wedstrijden
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Lore op september 27, 2014, 16:37:03
Citaat van: papier op september 27, 2014, 14:13:58
Ik ben ook wel voor een puntensysteem zoals ik die ook voorstelde in het cambuur-dkv topic.

Punten dus op basis van:
- seizoenskaart
- lidmaatschap supportersvereniging
- de uitwedstrijden die bezocht zijn

Lidmaatschap? Ik wil helemaal niet bij een van die twee clubs horen! Ben ik nu minder supporter?
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Tukker op september 27, 2014, 16:46:46
Citaat van: papier op september 27, 2014, 14:13:58
Ik ben ook wel voor een puntensysteem zoals ik die ook voorstelde in het cambuur-dkv topic.

Punten dus op basis van:
- seizoenskaart
- lidmaatschap supportersvereniging
- de uitwedstrijden die bezocht zijn
Dan krijg je een run op een goedkoop lidmaatschap op CC (10 euro) of KvC (12,50) en mag het woord glory-hunter weer gebruikt worden  :P

Of ben je geen glory-hunter meer als je lid/donateur van één van beide bent?

Want die 10 euro extra hebben veel mensen er wel voor over om niet extra vroeg uit bed te hoeven en in de rij te staan  8P
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: dizzhead op september 27, 2014, 16:51:21
Gewoon op basis van bezochte uitwedstrijden een ranglijst maken. Eerlijk genoeg lijkt me.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: dizzhead op september 27, 2014, 16:55:50
Citaat van: SCC-J op september 27, 2014, 14:26:20
Ik vind dat we ook wel wat verder mogen kijken dan Dkv. Je voert inprice een puntensysteem alleen voor hoereveen in.

Terwijl seizoenkaart meer voordelen met zich mee brengt, je bent goedkoper uit als supporter en zij die niet in leeuwarde  wonen of werken ook een kaartje kunnen bemachtigen.

Bij Feyenoord is het zo dat het puntensysteem daar als een competitie werkt. Je moet altijd met buscombi want dan krijg je meer punten als iemand met autocombi gaat.
Bijkomstig nadelig effect daar is dat de sfeer met name in kleine uitvakken (zie cambuur) dramatisch is.

Als wij net als Ajax en Feyenoord de uitvakken zo elke keer vol krijgen, zou dat risico bestaan. Maar zo snel zal t niet gaan denk ik. Verschillen tussen bus en auto moet er in mijn ogen ook niet zijn. Uitpot is uitpot.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: SCC-J op september 27, 2014, 17:10:20
Denk als het gewoon simpel houdt voldoende moet wezen. Elke uitwedstrijd 1 punt. Moet voldoende zijn.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 18:58:21
Citaat van: Lore op september 27, 2014, 16:37:03
Lidmaatschap? Ik wil helemaal niet bij een van die twee clubs horen! Ben ik nu minder supporter?

Nee hoor, maar ik denk ik zet die er maar bij ivm de 5 euro korting ook bij combi's geldt wanneer iemand lid is van KvC. Ben zelf ook nergens lid van :')
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 19:03:20
Citaat van: Tukker op september 27, 2014, 16:46:46
Dan krijg je een run op een goedkoop lidmaatschap op CC (10 euro) of KvC (12,50) en mag het woord glory-hunter weer gebruikt worden  :P

Of ben je geen glory-hunter meer als je lid/donateur van één van beide bent?

Want die 10 euro extra hebben veel mensen er wel voor over om niet extra vroeg uit bed te hoeven en in de rij te staan  8P

Och, prima toch... dat geld bij die verenigingen wordt oa gebruikt voor sfeeracties. Daar ben ik alleen maar voor. En qua punten... je zou gewoon kunnen doen dat het attenderen van 1 uitwedstrijd al meer punten oplevert dan een lidmaatschap op een van de clubs. Tackle je dat ook weer.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Yellow Army op september 27, 2014, 19:21:58
Gewoon seizoenkaart voor uitwedstrijden voor 50 euro ofzo. Voor elke uitwedstrijd 5 euro korting en voorrang bij inschrijving voor uitwedstrijden.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Lore op september 27, 2014, 19:24:04
Citaat van: papier op september 27, 2014, 18:58:21
Nee hoor, maar ik denk ik zet die er maar bij ivm de 5 euro korting ook bij combi's geldt wanneer iemand lid is van KvC. Ben zelf ook nergens lid van :')

Namaak-supporter!  :devil

Ik heb ook niet echt een oplossing, puntensysteem lijkt wel eerlijk, maar je hebt het maar over 1 wedstrijd!
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: 0517 op september 27, 2014, 19:59:34
Meeste regelingen zijn nu wel de voor- en nadelen van besproken. Meeste mensen lijken zich te kunnen vinden in een puntensysteem. Eenvoudig te implementeren mbv een eenvoudig CRM-systeem wat Cambuur ongetwijfeld heeft. Gegevens zijn allen beken en tevens is bekend wie de afgelopen jaren welke uitwedstrijd(en) heeft bezocht.

KVC, brengen jullie dit in? Kan vanaf volgend seizoen ingaan tegrlijk met koppelen uitregistratie aan seizoenkaart en lanceren online kaartverkoop (huidige systeem kan dat, indien we gebruik maken van koppeling aan SCC, zie Groningen.).
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Lore op september 27, 2014, 21:03:28
Citaat van: 0517 op september 27, 2014, 19:59:34


KVC, brengen jullie dit in? Kan vanaf volgend seizoen ingaan tegrlijk met koppelen uitregistratie aan seizoenkaart en lanceren online kaartverkoop (huidige systeem kan dat, indien we gebruik maken van koppeling aan SCC, zie Groningen.).

Hoe kom je erbij dat Cambuur een systeem heeft waar dit in bijgehouden wordt?
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Scc01 op september 27, 2014, 21:31:23
Citaat van: Lore op september 27, 2014, 21:03:28
Hoe kom je erbij dat Cambuur een systeem heeft waar dit in bijgehouden wordt?

Hehe dat dacht ik ook al;) ik denk niet dat dit gebeurd
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2014, 21:35:01
Citaat van: Lore op september 27, 2014, 21:03:28
Hoe kom je erbij dat Cambuur een systeem heeft waar dit in bijgehouden wordt?

Elke uitwedstrijd hebben ze een lijst met alle namen van de personen die meegaan (+kentekens van de auto's), als dit koppelt aan een uitkaart of scc heb je een registratie.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Lore op september 27, 2014, 21:41:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2014, 21:35:01
Elke uitwedstrijd hebben ze een lijst met alle namen van de personen die meegaan (+kentekens van de auto's), als dit koppelt aan een uitkaart of scc heb je een registratie.

Nee, dat het zou moeten kunnen ben ik het wel mee eens, maar het is Cambuur en die stagiaires en werkervaringsplaatsen op de administratie hebben niet het vermogen om dat te doen.

Ik heb gelukkig weinig contact met ze, maar moest van de week even contact hebben en ben weer eens ongehoord afgesnauwd aan de telefoon.

En nee mensen, Cambuur heeft geen lak aan de supporters, zij zijn gewoon werkelijk niet in staat om dit soort dingen goed te regelen. De club is in alles gegroeid, maar ze moeten echt andere mensen op de administratie neer gaan zetten
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: Tukker op september 27, 2014, 21:51:25
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2014, 21:35:01
Elke uitwedstrijd hebben ze een lijst met alle namen van de personen die meegaan (+kentekens van de auto's), als dit koppelt aan een uitkaart of scc heb je een registratie.
Als ik kijk welke bevoegdheden stagiares in ons bedrijf hebben/krijgen, moet het bij Cambuur toch ook mogelijk zijn dat een stagiaire hiervoor een mooi systeem kan opzetten. In bijvoorbeeld een half jaar dat stagiaires bij ons meelopen, krijgen ze echt een belangrijke taak waar het bedrijf uiteindelijk iets aan heeft. En er moeten toch genoeg stagiaires in Leeuwarden e.o. zijn die graag bij Cambuur aan de slag willen lijkt me.

En daarnaast zou het niet verkeerd zijn dat de personen die je aan de telefoon krijgt een cursusje "klantvriendelijk telefoneren" zouden krijgen.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: marrumer op september 27, 2014, 21:53:36
Ze zijn ook erg onbehulpzaam bij de administratie, daar mag inderdaad wel iets aan veranderd worden.
Titel: Re: Problematiek uitwedstrijden?!
Bericht door: papier op september 27, 2014, 22:17:25
Was er laatst om een kaartje te kopen voor de pot tegen Dordrecht. Dat kon dus alleen nog maar online werd mij verteld. Prima allemaal hoor maar ipv dat ze gewoon daar dan even voor mij dat kaartje hadden geprint en ik had betaalt ben ik nu naar huis gegaan waarna zij dat kaartje voor me hebben geprint en vervolgens op de post hebben gedaan.

Absoluut niet bureaucratisch.

Al moet ik zeggen dat ik met dhr. Dissel altijd goede ervaringen heb gehad. Die trof ik alleen niet.