(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fllnpp7g&hash=ac9d30a4252b4281bd9a8935de481859ce6b6a3c)
ik heb bij gta v online een crew gemaakt genaamd SCC058, voor wie het leuk vind mag zich joinen bij de crew
http://socialclub.rockstargames.com/crew/scc058/gtav
Vet. Ik ga dat vanavond eens regelen; althans PS3? Of maakt dat niet uit?
Keurig!, kom dr zo wel in:p
ben ook ps3 maar volgens mij maakt dat geen verschil...
ik speel met ps3, verder weet ik niet als xbox gebruikers er in kunnen.
Citaat van: sneakyd058 op augustus 31, 2014, 13:31:18
ik speel met ps3, verder weet ik niet als xbox gebruikers er in kunnen.
dat kan, mooi logo :thumbsup
Wat is er met dat hert? Neergeschoten of gewoon kreupel? ;)
:_schater
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2014, 08:42:09
Wat is er met dat hert? Neergeschoten of gewoon kreupel? ;)
Nog lam van zaterdag :devil
Cambuur crew met het wapen voor op je auto's en kleren.
Have fun!
http://socialclub.rockstargames.com/crew/cambuur_till_i_die