Wie kan mij helpen? Welke speler droeg in het seizoen 2005-2006 het rugnummer 17?
Raymond Bronkhorst droeg broeknummer 17.
Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2014, 23:03:24
Raymond Bronkhorst droeg broeknummer 17.
Okej! Ja ik ben aan het zoeken geweest, maar spelers die wisselden dat seizoen ook nog wel eens van nummer. Heb ook een foto gevonden van Melvin Holwijn wat op nummer 17 lijkt.
Citaat van: sccvl op augustus 22, 2014, 22:51:38
Wie kan mij helpen? Welke speler droeg in het seizoen 2005-2006 het rugnummer 17?
Je weet ook dat Cambuur de eerste uitwedstrijd sinds 2000 heeft behaald? ;) ;) ;)
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 23:12:09
Je weet ook dat Cambuur de eerste uitwedstrijd sinds 2000 heeft behaald? ;) ;) ;)
jij weet ook dat ze al veel meer uitwedstrijden sinds 2000 hebben gespeeld l8l
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:20:06
jij weet ook dat ze al veel meer uitwedstrijden sinds 2000 hebben gespeeld l8l
ben dronken van geluk, vergeef me ;)
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 23:23:18
ben dronken van geluk, vergeef me ;)
Dat is iedereen op het moment! Ik neem nog een borrel :proost
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:25:53
Dat is iedereen op het moment! Ik neem nog een borrel :proost
Same here!!! :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 22, 2014, 23:42:21
Same here!!! :proost
Same here! Net thuis, Wat een feest |:)
OT: Tim Nijssen?
BRONKHORST IS MY HERO :_schater :0=
Vraag: Hoeveel punten hebben we vorig jaar in uitwedstrijden gehaald? stuk of 7?
Exact 7.
Ok thanks! :thumbsup
Citaat van: gobo op augustus 23, 2014, 09:45:54
Exact 7.
Zitten we nu al over de helft van :_schater We moeten nog wel wat aan onze thuis wedstrijden doen hor :devil
Citaat van: Marc S op augustus 23, 2014, 10:20:42
Zitten we nu al over de helft van :_schater We moeten nog wel wat aan onze thuis wedstrijden doen hor :devil
57% al!
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 22, 2014, 23:54:56
Same here! Net thuis, Wat een feest |:)
OT: Tim Nijssen?
Heb wat zitten zoeken wij zeggen Melvin Holwijn!
Bedenk me net dat Nijssen 20 had... Stom hahaha :_schater
Dominique van Dijk had ook altijd 17 maar speelde hij toen bij ons?
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2014, 13:49:26
Bedenk me net dat Nijssen 20 had... Stom hahaha :_schater
Dominique van Dijk had ook altijd 17 maar speelde hij toen bij ons?
DQ17 dus ja bij ons zeker!
Citaat van: sccvl op augustus 22, 2014, 22:51:38
Wie kan mij helpen? Welke speler droeg in het seizoen 2005-2006 het rugnummer 17?
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij hadden de spelers in het algemeen geen vaste nummers. Ik keek namelijk even in het archief en zag verschillende spelers met nummer 6 rondlopen (ene keer Kerst Hofman, later Paul Mulders). DQ17 maakte volgens mij toen al geen deel meer uit van onze club.
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 14:09:18
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij hadden de spelers in het algemeen geen vaste nummers. Ik keek namelijk even in het archief en zag verschillende spelers met nummer 6 rondlopen (ene keer Kerst Hofman, later Paul Mulders). DQ17 maakte volgens mij toen al geen deel meer uit van onze club.
http://www.voetbal.com/teams/sc-cambuur/2006/2/
Antwoord gevonden dus! Arnold Herder zijn rugnummer.
Iedereen hartstikke bedankt voor het meedenken en gezellig meeposten haha! Kan een slotje op!