Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: sccvl op augustus 22, 2014, 22:51:38

Titel: Vraag!
Bericht door: sccvl op augustus 22, 2014, 22:51:38
Wie kan mij helpen? Welke speler droeg in het seizoen 2005-2006 het rugnummer 17?
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Kunstgras op augustus 22, 2014, 23:03:24
Raymond Bronkhorst droeg broeknummer 17.
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: sccvl op augustus 22, 2014, 23:10:33
Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2014, 23:03:24
Raymond Bronkhorst droeg broeknummer 17.

Okej! Ja ik ben aan het zoeken geweest, maar spelers die wisselden dat seizoen ook nog wel eens van nummer. Heb ook een foto gevonden van Melvin Holwijn wat op nummer 17 lijkt.
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 23:12:09
Citaat van: sccvl op augustus 22, 2014, 22:51:38
Wie kan mij helpen? Welke speler droeg in het seizoen 2005-2006 het rugnummer 17?

Je weet ook dat Cambuur de eerste uitwedstrijd sinds 2000 heeft behaald? ;) ;) ;)
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:20:06
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 23:12:09
Je weet ook dat Cambuur de eerste uitwedstrijd sinds 2000 heeft behaald? ;) ;) ;)
jij weet ook dat ze al veel meer uitwedstrijden sinds 2000 hebben gespeeld l8l
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 23:23:18
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:20:06
jij weet ook dat ze al veel meer uitwedstrijden sinds 2000 hebben gespeeld l8l

ben dronken van geluk, vergeef me ;)
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:25:53
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 23:23:18
ben dronken van geluk, vergeef me ;)
Dat is iedereen op het moment! Ik neem nog een borrel :proost
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 22, 2014, 23:42:21
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:25:53
Dat is iedereen op het moment! Ik neem nog een borrel :proost

Same here!!! :proost
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 22, 2014, 23:54:56
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 22, 2014, 23:42:21
Same here!!! :proost
Same here! Net thuis, Wat een feest  |:)
OT: Tim Nijssen?
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 23, 2014, 00:05:29
BRONKHORST IS MY HERO   :_schater :0=
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: mescc op augustus 23, 2014, 08:35:31
Vraag: Hoeveel punten hebben we vorig jaar in uitwedstrijden gehaald?  stuk of 7?
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: gobo op augustus 23, 2014, 09:45:54
Exact 7.
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: mescc op augustus 23, 2014, 09:47:33
Ok thanks! :thumbsup
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Marc S op augustus 23, 2014, 10:20:42
Citaat van: gobo op augustus 23, 2014, 09:45:54
Exact 7.

Zitten we nu al over de helft van  :_schater We moeten nog wel wat aan onze thuis wedstrijden doen hor  :devil
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 10:24:28
Citaat van: Marc S op augustus 23, 2014, 10:20:42
Zitten we nu al over de helft van  :_schater We moeten nog wel wat aan onze thuis wedstrijden doen hor  :devil
57% al!
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: sccvl op augustus 23, 2014, 13:43:44
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 22, 2014, 23:54:56
Same here! Net thuis, Wat een feest  |:)
OT: Tim Nijssen?

Heb wat zitten zoeken wij zeggen Melvin Holwijn!
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 23, 2014, 13:49:26
Bedenk me net dat Nijssen 20 had... Stom hahaha  :_schater
Dominique van Dijk had ook altijd 17 maar speelde hij toen bij ons?
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 14:04:54
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2014, 13:49:26
Bedenk me net dat Nijssen 20 had... Stom hahaha  :_schater
Dominique van Dijk had ook altijd 17 maar speelde hij toen bij ons?

DQ17 dus ja bij ons zeker!
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 14:09:18
Citaat van: sccvl op augustus 22, 2014, 22:51:38
Wie kan mij helpen? Welke speler droeg in het seizoen 2005-2006 het rugnummer 17?
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij hadden de spelers in het algemeen geen vaste nummers. Ik keek namelijk even in het archief en zag verschillende spelers met nummer 6 rondlopen (ene keer Kerst Hofman, later Paul Mulders). DQ17 maakte volgens mij toen al geen deel meer uit van onze club.
Titel: Re: Vraag!
Bericht door: sccvl op augustus 24, 2014, 15:38:39
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 14:09:18
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij hadden de spelers in het algemeen geen vaste nummers. Ik keek namelijk even in het archief en zag verschillende spelers met nummer 6 rondlopen (ene keer Kerst Hofman, later Paul Mulders). DQ17 maakte volgens mij toen al geen deel meer uit van onze club.

http://www.voetbal.com/teams/sc-cambuur/2006/2/

Antwoord gevonden dus! Arnold Herder zijn rugnummer.

Iedereen hartstikke bedankt voor het meedenken en gezellig meeposten haha! Kan een slotje op!