Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: John Hiatt op augustus 10, 2014, 17:12:01

Titel: Donny Gorter
Bericht door: John Hiatt op augustus 10, 2014, 17:12:01
Gehuurd van AZ voor een jaar. Hebben we hier wat aan?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: michello op augustus 10, 2014, 17:14:04
Zeker wel!!
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Bernardo op augustus 10, 2014, 17:15:58
Zou een hele goeie aanwinst zijn. Is het al officieel bevestigd?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Bernardo op augustus 10, 2014, 17:18:00
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  2 min.
Marcel Keizer spreekt gerucht tegen dat Donny Gorter van #AZ naar #Cambuur toe zou gaan. #eredivisie
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Tukker op augustus 10, 2014, 17:18:53
Marcel Keizer spreekt het tegen

Bron Henk Albers via twitter
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Eewal op augustus 10, 2014, 17:19:54
Citaat van: Tukker op augustus 10, 2014, 17:18:53
Marcel Keizer spreekt het tegen

Bron Henk Albers via twitter

John Hiatt weet het toch echt wel beter dan een of andere Marcel Keizer lijkt me  :devil :devil :devil
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: John Hiatt op augustus 10, 2014, 17:22:28
Citaat van: Eewal op augustus 10, 2014, 17:19:54
John Hiatt weet het toch echt wel beter dan een of andere Marcel Keizer lijkt me  :devil :devil :devil

Uiteraard!
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Ruppppert op augustus 10, 2014, 17:23:23
is toch een back ? had liever een snele buitenspeler had
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Montana op augustus 10, 2014, 17:24:21
Henkie moet zelf niet swetsen  :devil
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Harry L. op augustus 10, 2014, 17:26:38
Keizer wil blijkbaar wachten tot morgen. Wij niet.

Welkom Donny. Een prima versterking. Mooi opkomend vanaf de linksback positie
Bijker laten rijpen in het centrum. Perreira lost Droste tijdelijk af tot hij weer normaal kan doen. |:) komt helemaal goed.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Len Cantello op augustus 10, 2014, 17:28:16
Soapserie........  :_schater
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Bernardo op augustus 10, 2014, 17:29:39
Toen met Meleg ontkende Keizer het eerst ook, dag later was hij er alsnog.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: drg op augustus 10, 2014, 17:32:48
Wie iddit nou dan weer?  :devil

Maar als ie komt, welkom! Laat het maar zien, waar moet ie gaan staan trouwens?  :?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Bernardo op augustus 10, 2014, 17:33:58
Citaat van: drg op augustus 10, 2014, 17:32:48
Wie iddit nou dan weer?  :devil

Maar als ie komt, welkom! Laat het maar zien, waar moet ie gaan staan trouwens?  :?

Linksback.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: zeewolde op augustus 10, 2014, 17:39:18
Welkom!
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: speculeter op augustus 10, 2014, 18:42:41
Tuurlijk ontkent hij het eerst.
Word morgen wel definitief bekendgemaakt.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 10, 2014, 18:46:36
Wij zijn sneller dan het officiële kanaal, waarvan akte  :devil
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Marc S op augustus 10, 2014, 18:49:37
Waarschijnlijk is het nog niet officieel, maar dat komt dus nog wel.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Trainer op augustus 10, 2014, 18:50:19
Ik denk eerder gehaald als linksbenig middenvelder. Was hij voor z'n az tijd ook altijd. Daarnaast natuurlijk multifunctioneel dus altijd handig. Hoop wel dat ze nog een lcv halen, bijker wel goed gespeeld maar zie hem liever op de linksback. Bij eventuele schorsingen in het centrum heb je dan meer mogelijkheden.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: speculeter op augustus 10, 2014, 18:53:30
Zo dacht ik ook al...gehaald voor middenveld.
Binnenkort Koch erbij voor levering.
Dan alleen nog een snelle vleugelmoeren
halen....rosheuvel en we zijn klaar.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: moodygrunn op augustus 10, 2014, 18:53:56
Citaat van: Trainer op augustus 10, 2014, 18:50:19
Ik denk eerder gehaald als linksbenig middenvelder. Was hij voor z'n az tijd ook altijd. Daarnaast natuurlijk multifunctioneel dus altijd handig. Hoop wel dat ze nog een lcv halen, bijker wel goed gespeeld maar zie hem liever op de linksback. Bij eventuele schorsingen in het centrum heb je dan meer mogelijkheden.

Ik denk dat we niet een LCV gaan halen, het type dat wij zoeken is voor onze portemonnee namelijk niet te halen. Dan is een extra linksback halen een stuk reëler. Mocht Bijker dan toch nog een aantal wedstrijden niet beschikbaar zijn, dan kun je altijd nog Dijkstra daar neerzetten.

Voor de rest nog een snelle linksbuiten en een LCM en dan zijn we klaar. Andere vleugel is al goed bezet (normaal gesproken).
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: speculeter op augustus 10, 2014, 18:55:01
Klote pc. ..
Koch voor lcv
En Rosheuvel voor snelle vleugel
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 10, 2014, 18:56:42
Rosheuvel zou echt een gigantische topaankoop zijn. Is hij überhaupt beschikbaar, dan?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Grijskijkert op augustus 10, 2014, 18:58:14
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 10, 2014, 18:56:42
Is hij überhaupt beschikbaar, dan?
Nee..
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 10, 2014, 19:05:14
Citaat van: speculeter op augustus 10, 2014, 18:53:30
Binnenkort Koch erbij voor levering.
Dan alleen nog een snelle vleugelmoeren
halen....rosheuvel en we zijn klaar.
Vond deze omschrijving veel leuker  :y
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 19:27:10
Citaat van: Harry L. op augustus 10, 2014, 17:26:38
Keizer wil blijkbaar wachten tot morgen. Wij niet.

Welkom Donny. Een prima versterking. Mooi opkomend vanaf de linksback positie
Bijker laten rijpen in het centrum. Perreira lost Droste tijdelijk af tot hij weer normaal kan doen. |:) komt helemaal goed.
vd Belt wil waarschijnlijk ook wachten...
Conclusie, een andere hoge pief binnen de club is wat voorbarig geweest met zijn grote mond.. Laat dat heel toevallig diezelfde pief zijn die zijn grote mond open had over "pseudojournalisten" en "spookspelers" (Narsingh). Diezelfde pief die gisteravond persoonlijk het afscheid van vd Laan en Leeuwin "regelde" terwijl jawel, weer die pief, als hardste en eerste riep dat na het vertrek van Leeuwin, vd Laan NIET weg mocht..


Welkom Donny!
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Montana op augustus 10, 2014, 19:35:51
Onzin
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Ronnie tng op augustus 10, 2014, 19:38:12
Citaat van: Montana op augustus 10, 2014, 19:35:51
Onzin

Het is gewoon een nare vent met een dikke neus l8l

Wij zijn Cambuur |:)
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 19:39:10
Citaat van: Montana op augustus 10, 2014, 19:35:51
Onzin
Welk deel is onzin lieverd?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Montana op augustus 10, 2014, 19:53:25
Diezelfde pief die te voorbarig is geweest ;)
Leden van de selectie én Gortertje zelf gaven het aan
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 19:56:58
Citaat van: Montana op augustus 10, 2014, 19:53:25
Diezelfde pief die te voorbarig is geweest ;)
Leden van de selectie én Gortertje zelf gaven het aan
Oh hest even met Gorter appt ;)
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Supersub op augustus 10, 2014, 19:57:20
Gorter was gister ook bij de wedstrijd.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 19:58:42
Citaat van: Supersub op augustus 10, 2014, 19:57:20
Gorter was gister ook bij de wedstrijd.
Op Noord? :devil
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 10, 2014, 19:59:36
GA Roorda ook! Met de teammanager van Cambuur. Lijkt toch een rol voor hem weggelegd te zijn in later stadium
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Len Cantello op augustus 10, 2014, 20:00:41
Citaat van: Supersub op augustus 10, 2014, 19:57:20
Gorter was gister ook bij de wedstrijd.
Als alle spelers die gister als toeschouwer aanwezig waren op West bij ons komen ballen, worden we kampioen......
:grolsch
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Marc S op augustus 10, 2014, 20:08:11
Citaat van: Len Cantello op augustus 10, 2014, 20:00:41
Als alle spelers die gister als toeschouwer aanwezig waren op West bij ons komen ballen, worden we kampioen......
:grolsch

Van de Laan en leeuwin waren er ook!  :devil
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 20:10:01
Citaat van: Marc S op augustus 10, 2014, 20:08:11
Van de Laan en leeuwin waren er ook!  :devil
Die komen op 31 augustus op huurbasis terug 8P
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Di Canio op augustus 10, 2014, 20:20:37
Het idee om Gorter aan te trekken(zomer '12) om de destijds vertrokken Poulsen op te volgen was een blunder. Hij voldeed daar in het geheel niet. Het was vooral een en al ergernis. Als middenvelder of zelfs als linksbuiten is hij volgens mij wel in te zetten. hij heeft zeker een voorzet in huis, en is een bijter. Maar ook op deze posities heeft AZ al genoeg opties.
Dus gewoon afscheid nemen van Gorter. het was geen dure aankoop. Dus kun je 'm voor een zacht prijsje in de verkoop doen. Het is jammer, had hem wel eens op een andere positie willen zien dan als linksback, maar AZ moet verder, en er zullen spelers moeten verdwijnen

Hebben we deze speler wel nodig voor de back positie?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Ruppppert op augustus 10, 2014, 20:31:31
Citaat van: Dokkumer op augustus 10, 2014, 19:27:10
vd Belt wil waarschijnlijk ook wachten...
Conclusie, een andere hoge pief binnen de club is wat voorbarig geweest met zijn grote mond.. Laat dat heel toevallig diezelfde pief zijn die zijn grote mond open had over "pseudojournalisten" en "spookspelers" (Narsingh). Diezelfde pief die gisteravond persoonlijk het afscheid van vd Laan en Leeuwin "regelde" terwijl jawel, weer die pief, als hardste en eerste riep dat na het vertrek van Leeuwin, vd Laan NIET weg mocht..


Welkom Donny!

Beter kest het niet Zeggen !!!!! @hooge pief  :rodekaart
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: zeewolde op augustus 10, 2014, 20:35:46
Ben ik nu de enige die niet doorheeft wie die hoge pief moet zijn?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: speculeter op augustus 10, 2014, 20:38:53
Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 20:35:46
Ben ik nu de enige die niet doorheeft wie die hoge pief moet zijn?
jij bent blond?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: YellowBlue op augustus 10, 2014, 20:43:08
Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 20:35:46
Ben ik nu de enige die niet doorheeft wie die hoge pief moet zijn?

geintje mag ik hopen?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: justremco op augustus 10, 2014, 20:50:50
Citaat van: Di Canio op augustus 10, 2014, 20:20:37
Het idee om Gorter aan te trekken(zomer '12) om de destijds vertrokken Poulsen op te volgen was een blunder. Hij voldeed daar in het geheel niet. Het was vooral een en al ergernis. Als middenvelder of zelfs als linksbuiten is hij volgens mij wel in te zetten. hij heeft zeker een voorzet in huis, en is een bijter. Maar ook op deze posities heeft AZ al genoeg opties.
Dus gewoon afscheid nemen van Gorter. het was geen dure aankoop. Dus kun je 'm voor een zacht prijsje in de verkoop doen. Het is jammer, had hem wel eens op een andere positie willen zien dan als linksback, maar AZ moet verder, en er zullen spelers moeten verdwijnen

Hebben we deze speler wel nodig voor de back positie?

Ik denk dat Gorter word gehaald voor het middenveld en dat ze ook nog een linker centrale verdediger (proberen te) halen...
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 20:51:02
Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 20:35:46
Ben ik nu de enige die niet doorheeft wie die hoge pief moet zijn?
Stil maar, die andere durft het niet openbaar toe te geven ;)
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Montana op augustus 10, 2014, 21:11:42
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 10, 2014, 19:59:36
GA Roorda ook! Met de teammanager van Cambuur. Lijkt toch een rol voor hem weggelegd te zijn in later stadium

Jazeker, die komt er echt wel bij hoor
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Cor op augustus 10, 2014, 21:36:17
Citaat van: Dokkumer op augustus 10, 2014, 20:51:02
Stil maar, die andere durft het niet openbaar toe te geven ;)

Maar dou voerst een hetze tegen die pief  :devil
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: zeewolde op augustus 10, 2014, 21:37:15
Citaat van: speculeter op augustus 10, 2014, 20:38:53
jij bent blond?
Is grijs ook blond  :D?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Trainer op augustus 10, 2014, 21:37:48
Inderdaad, ik denk gorter als middenvelder, ook als stand in voor makrini als die een keer geschorst is. Daarnaast op meerdere plekken inzetbaar. Nijholt is het toen niet geworden en ik schat gorter wel in als een zelfde soort speler.

Voor lcv zijn de opties niet ruim maar ik denk dat het wie van de drie wordt:
Koch, Denswill of Dijks.

Daarnaast nog een buitenspeler erbij. Met schepers en oepie redt je het niet als invallers, speelt sana nog bij ajax of gaat ie weg? Is misschien nog wel wat.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Lore op augustus 10, 2014, 21:45:03
Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 21:37:15
Is grijs ook blond  :D?

:_schater :_schater
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Tukker op augustus 10, 2014, 21:51:48
Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 21:37:15
Is grijs ook blond  :D?
Tuurlijk  :proost. Ik ben ook hoogblond  :P
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 22:26:13
Citaat van: Tukker op augustus 10, 2014, 21:51:48
Tuurlijk  :proost. Ik ben ook hoogblond  :P
Oud blond
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 22:26:38
Citaat van: Cor op augustus 10, 2014, 21:36:17
Maar dou voerst een hetze tegen die pief  :devil
Klopt inderdaad, ik duld geen concurrentie van mensen die net zo zelfverheerlijkend zijn als ik!
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Cor op augustus 10, 2014, 22:44:11
Citaat van: Dokkumer op augustus 10, 2014, 22:26:38
Klopt inderdaad, ik duld geen concurrentie van mensen die net zo zelfverheerlijkend zijn als ik!

Misschien noemt ie zich wel dokkumer op een forum. In het verleden schenen dat soort dingen ook te gebeuren met ene M of zo
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 11, 2014, 06:57:52
Citaat van: Cor op augustus 10, 2014, 22:44:11
Misschien noemt ie zich wel dokkumer op een forum. In het verleden schenen dat soort dingen ook te gebeuren met ene M of zo
Wat allemaal niet kan ;)
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: poelie-lwd op augustus 11, 2014, 07:58:43
 :0= Welkom Maradonny!!

Rasvoetballertje, geweldige trap en een winnaarsmentaliteit. Opbouwend zeer sterk, verdedigend minder (blijft een middenvelder) Ik denk dan ook dat Gorter voor het middenveld is gehaald maar vooralsnog eerst de linksback positie gaat bemannen totdat de gewenste LCV binnen is.

Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: sccvl op augustus 11, 2014, 09:08:43
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/394767/-cambuur-richt-pijlen-op-verdediger-annex-middenvelder-van-az-.html
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: sunderland op augustus 11, 2014, 10:22:04
Citaat van: Trainer op augustus 10, 2014, 21:37:48
Inderdaad, ik denk gorter als middenvelder, ook als stand in voor makrini als die een keer geschorst is. Daarnaast op meerdere plekken inzetbaar. Nijholt is het toen niet geworden en ik schat gorter wel in als een zelfde soort speler.

Voor lcv zijn de opties niet ruim maar ik denk dat het wie van de drie wordt:
Koch, Denswill of Dijks.

Daarnaast nog een buitenspeler erbij. Met schepers en oepie redt je het niet als invallers, speelt sana nog bij ajax of gaat ie weg? Is misschien nog wel wat.
hoop wel zo dat ze niet met Dijks op de proppen komen .Die stijve hark
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 11, 2014, 10:35:40
Zie hem inderdaad als een versterking voor het middenveld.
Denk dat we niet teveel moeten experimenteren met Bijker in het centrum, ondanks dat hij het meer dan prima deed zaterdag.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 11, 2014, 10:38:47
Welkom Donny

Prima versterking weer !
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: HJ.Wijma op augustus 11, 2014, 11:01:53
Ene orangebible zegt via twitter dat heerenveen en cambuur allebei gorter willen, weet iemand meer??
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Tanjajeah op augustus 11, 2014, 11:19:30
Al 4 pagina's 'Donny Gorter' terwijl niemand binnen Cambuur bevestigd heeft dat ie ook daadwerkelijk komt, bijzonder. ;)
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Cor op augustus 11, 2014, 11:23:57
Meestal is Dokkumer hier strenger op
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Galdiano op augustus 11, 2014, 11:30:14
Citaat van: Cor op augustus 11, 2014, 11:23:57
Meestal is Dokkumer hier strenger op

Ja omdat hij zeker gaat komen ;)
En dokkumer dit vast en zeker ook weet.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 11, 2014, 11:41:58
Citaat van: Cor op augustus 11, 2014, 11:23:57
Meestal is Dokkumer hier strenger op
Sorry, slotjes zijn momenteel op. Heb net alle overbodige spelerstopics gesloten.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: dit is mien club op augustus 11, 2014, 11:42:04
Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2014, 11:30:14
Ja omdat hij zeker gaat komen ;)
En dokkumer dit vast en zeker ook weet.
Helemaal zeker is het nog niet
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 11, 2014, 11:42:28
Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2014, 11:30:14
Ja omdat hij zeker gaat komen ;)
En dokkumer dit vast en zeker ook weet.
Zowel officieel als onofficieel weet ik van niks!
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 11, 2014, 11:49:15
Citaat van: Tanjajeah op augustus 11, 2014, 11:19:30
Al 4 pagina's 'Donny Gorter' terwijl niemand binnen Cambuur bevestigd heeft dat ie ook daadwerkelijk komt, bijzonder. ;)

:D
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Cor op augustus 11, 2014, 12:10:10
Citaat van: Dokkumer op augustus 11, 2014, 11:41:58
Sorry, slotjes zijn momenteel op. Heb net alle overbodige spelerstopics gesloten.

Je laat de overige instellingen wel intact mag iuk hopen  :gelekaart :rodekaart :_schater
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 11, 2014, 12:12:04
Citaat van: Cor op augustus 11, 2014, 12:10:10
Je laat de overige instellingen wel intact mag iuk hopen  :gelekaart :rodekaart :_schater
Ja hoor, voor slotjes hoef ik niet in de instellingen en ik hef mien wekelukse stokslagen al had  :_schater
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Len Cantello op augustus 11, 2014, 12:17:38
Komt niet. Slotje, aub.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 11, 2014, 12:18:53
Citaat van: Len Cantello op augustus 11, 2014, 12:17:38
Komt niet. Slotje, aub.
En een ban voor onnodig topics openen? :zweep
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Len Cantello op augustus 11, 2014, 12:27:24
Citaat van: Dokkumer op augustus 11, 2014, 12:18:53
En een ban voor onnodig topics openen? :zweep
Juist!!!! We met die Hiatt!!!!  :P
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Clint op augustus 11, 2014, 12:56:36
Citaat van: Len Cantello op augustus 11, 2014, 12:27:24
Juist!!!! We met die Hiatt!!!!  :P

Dat hest met die politici. Altied maar zwetsen en liegen. :devil
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Cor op augustus 11, 2014, 13:04:28
Citaat van: Clint op augustus 11, 2014, 12:56:36
Dat hest met die politici. Altied maar zwetsen en liegen. :devil

Links wanneer het kan, rechts wanneer het moet
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: PeterTa op augustus 11, 2014, 13:21:48
Citaat van: Cor op augustus 11, 2014, 13:04:28
Links wanneer het kan, rechts wanneer het moet

Het zou naast politici ook zo op een nieuwe verdediger kunnen slaan...  ;)
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: poelie-lwd op augustus 11, 2014, 13:37:31
Citaat van: Len Cantello op augustus 11, 2014, 12:17:38
Komt niet. Slotje, aub.

Waar staat dat?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: John Hiatt op augustus 11, 2014, 13:55:14
Citaat van: Clint op augustus 11, 2014, 12:56:36
Dat hest met die politici. Altied maar zwetsen en liegen. :devil

;(
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 11, 2014, 15:28:44
#Cambuur heeft zijdelings geïnformeerd over Donny Gorter, maar verder niet. Van den Belt: 'Goede speler, maar een heel moeilijk verhaal.'
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: speculeter op augustus 11, 2014, 15:33:51
We wachten maar rustig af...
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2014, 15:54:29
Voorlopig maar een slotje dan.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: PeterTa op augustus 11, 2014, 16:04:08
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 11, 2014, 15:28:44
#Cambuur heeft zijdelings geïnformeerd over Donny Gorter, maar verder niet. Van den Belt: 'Goede speler, maar een heel moeilijk verhaal.'

Het zal ook eens makkelijk gaan.....  ;(
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: michello op augustus 11, 2014, 16:09:55
Jammer, hopelijk zou huur nog kunnen..
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: moodygrunn op augustus 11, 2014, 16:26:32
Citaat van: PeterTa op augustus 11, 2014, 16:04:08
Het zal ook eens makkelijk gaan.....  ;(

als het makkelijk gaat betaal je te veel. Ik ben daarom wel blij dat het niet makkelijk gaat.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: drg op augustus 11, 2014, 16:49:10
Lig er niet wakker van als dit 'm niet wordt, ken de kerel uberhaupt al niet en heb wel vertrouwen genoeg in onze staf om de juiste keuzes te maken.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Grijskijkert op augustus 11, 2014, 16:52:26
Citaat van: drg op augustus 11, 2014, 16:49:10
Lig er niet wakker van als dit 'm niet wordt, ken de kerel uberhaupt al niet en heb wel vertrouwen genoeg in onze staf om de juiste keuzes te maken.
Volg jij het voetbal dan wel?
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: speculeter op augustus 11, 2014, 16:56:03
Citaat van: grijskijker op augustus 11, 2014, 16:52:26
Volg jij het voetbal dan wel?
hij volgt het voetbal niet...prima forumlid :_schater
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: 666 op augustus 11, 2014, 17:21:22
Citaat van: speculeter op augustus 11, 2014, 16:56:03
hij volgt het voetbal niet...prima forumlid :_schater

Wie wel  :thumbsup

Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: drg op augustus 11, 2014, 17:46:26
Citaat van: grijskijker op augustus 11, 2014, 16:52:26
Volg jij het voetbal dan wel?

Nee ik volg Cambuur, als ik alleen het voetbal volgde was ik jaren geleden al verdwenen  :devil
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: justremco op augustus 11, 2014, 19:46:27
Voor wat t waard is: Gorter niet bij selectie Jong AZ vanavond, zelfs niet als wisselspeler
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: YellowBlue op augustus 11, 2014, 20:12:16
Een speler als Gorter zou voor Cambuur een zeer welkome versterking zijn. Discussiëren over voor welke positie is niet zo interessant, multifunctionele spelers zijn goud waard. Die jongen heeft een goede techniek en een vechtersmentaliteit.
Hopelijk kunnen ze een huurconstructie met optie tot koop afdwingen.
Titel: Re: Donny Gorter
Bericht door: Dokkumer op augustus 11, 2014, 20:13:33
Voor wat het waard is.. Wanneer officiële kanalen melden dat er nog zeker geen sprake is van een op handen zijnde overeenkomst tussen betreffende speler en club, gaat er hier een slotje op ;)