Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: stadgroninger op april 09, 2014, 02:18:27

Titel: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: stadgroninger op april 09, 2014, 02:18:27
Ik wil nog wat kwijt over het vertrek van Dwight Lodeweges. Het lijkt raar van hem dat hij weg gaat bij Cambuur na slechts korte tijd trainer te zijn geweest bij Cambuur. De sentimenten zijn nog versterkt doordat het juist Heerenveen is waar hij naar toe gaat. Er kunnen echter verzachtende omstandigheden zijn. Er liggen een paar feiten:
1. Bij Heerenveen is een vacature ontstaan door het vertrek van Marco van Basten. De vacante trainersplekken liggen niet voor het oprapen.
2. Henk de Jong gaat op voor zijn trainersdiploma, zodat hij dan bevoegd wordt om hoofdtrainer te worden.
Dus het zou kunnen zijn, dat ten gevolge van feit 2 Dwight overtollig is geworden. Het Cambuurbestuur geeft hem een hint dat hij naar een andere club uit moet kijken. Heerenveen is vacant. Dus daarheen solliciteren. Of het Cambuurbestuur heeft zelf het initiatief genomen om met het Heerenveenbestuur te praten of het mogelijk is dat Dwight verkast naar Heerenveen.
Als dit waar is, dan geef ik Dwight groot gelijk dat hij naar Heerenveen is gegaan. Dus als supporters daarop tegen zijn, zullen ze bij het bestuur moeten zijn en niet bij Dwight Lodeweges.
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: mscc op april 09, 2014, 02:26:56
Goed verhaal
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: Len Cantello op april 09, 2014, 06:09:12
Slecht verhaal.
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: Yellow Army op april 09, 2014, 06:54:25
Lulverhaal
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: Cambuur LWD op april 09, 2014, 06:59:23
Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 02:18:27
Ik wil nog wat kwijt over het vertrek van Dwight Lodeweges. Het lijkt raar van hem dat hij weg gaat bij Cambuur na slechts korte tijd trainer te zijn geweest bij Cambuur. De sentimenten zijn nog versterkt doordat het juist Heerenveen is waar hij naar toe gaat. Er kunnen echter verzachtende omstandigheden zijn. Er liggen een paar feiten:
1. Bij Heerenveen is een vacature ontstaan door het vertrek van Marco van Basten. De vacante trainersplekken liggen niet voor het oprapen.
2. Henk de Jong gaat op voor zijn trainersdiploma, zodat hij dan bevoegd wordt om hoofdtrainer te worden.
Dus het zou kunnen zijn, dat ten gevolge van feit 2 Dwight overtollig is geworden. Het Cambuurbestuur geeft hem een hint dat hij naar een andere club uit moet kijken. Heerenveen is vacant. Dus daarheen solliciteren. Of het Cambuurbestuur heeft zelf het initiatief genomen om met het Heerenveenbestuur te praten of het mogelijk is dat Dwight verkast naar Heerenveen.
Als dit waar is, dan geef ik Dwight groot gelijk dat hij naar Heerenveen is gegaan. Dus als supporters daarop tegen zijn, zullen ze bij het bestuur moeten zijn en niet bij Dwight Lodeweges.

Wat een onzin.
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: gewoon een fan op april 09, 2014, 07:34:32
Echte onzin  ;(
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: Clint op april 09, 2014, 07:44:55
What a load of crap.
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: John Hiatt op april 09, 2014, 07:50:28
Bullshitverhaal, wat dat betreft wel een verrijking voor dit forum.
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: Utekleitrokken op april 09, 2014, 08:15:37
Dit verhaal is allang dood en begraven. En het slaat gewoon nergens op,  :rodekaart daag.
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: speculeter op april 09, 2014, 09:18:03
Vandaag mooie column in algemeen dagblad.
Hierin word beschreven dat er maar een iemand de problemen
heeft veroorzaakt en dat is lodeweges zelf.
Er word in beschreven dat Dwight gewoon had moeten
zeggen: sorry maar ik werk nu voor Cambuur.
Als jullie mij zo graag willen hebben kom dan bij me als het seizoen
afgelopen is.
De rellen op de dinsdag vind ik vreselijk.
Maar als ik dan zo.n stuk lees denk ik....
Wat is dat dkv ook een kutclub.
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: Lore op april 09, 2014, 09:28:45
 :0=  SLOTJEEEE !!!
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: DK op april 09, 2014, 09:30:27
wordt een beetje schijtberoerd van al die buitenstaanders zoals stadgroninger die wel even denkt te weten hoe het zit...
hulde aan Sjoerd Mossou die wel met enige nuance naar de gebeurtenissen kan kijken..

maar voor nu zeg ik  :0= SLOTJE EROP
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: HilversumOnTour op april 09, 2014, 09:45:25
Genoeg hierover  :0=
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: FrancoLWD op april 09, 2014, 09:46:03
Ah ga fut jeee
Titel: Re: Dwight Lodeweges en Henk de Jong
Bericht door: Dokkumer op april 09, 2014, 10:05:00
Boek Lodeweges is dicht, Henk heeft zijn eigen topic. Verder een aardig bedachte theorie gebaseerd op zeer veel lucht.

*KLIK*