Vandaag gelezen in de LC dat de snackwagen van Yde van Kammen weg gaat...
Niet best. Trouwe Cambuur supporters/sponsors die aan de kant gezet worden nu het even wat beter gaat. Jarenlang trouw sponsorbedragen betaald, ook al speelden we in de kelder van de Eerste Divisie en luisterden de spelers naar namen als Joris van Rooijen, Bennie van Noord, Thijs Houwing en noem al die 'toppers' maar op. Nu wordt deze man ingeruild tegen een groot evenementenbedrijf... En reken maar niet dat dit bedrijf hiermee doorgaat zodra het weer wat minder gaat. Ik vind het een schande... En het is niet de eerste keer...
Misschien hadden ze wat vaker hun frituurvet moeten vervangen....
Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 09:04:31
Misschien hadden ze wat vaker hun frituurvet moeten vervangen....
:_schater
Ik eet er zeer zeer zelden, dus ik weet het niet ;)
Citaat van: Galdiano op april 05, 2014, 09:13:40
:_schater
Ik eet er zeer zeer zelden, dus ik weet het niet ;)
Ik eet er ook NOOIT. Zelfs bij de 12.30 wedstrijden heb ik me niet laten verleiden door de lucht van dooie bevers :)
Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 09:15:14
Ik eet er ook NOOIT. Zelfs bij de 12.30 wedstrijden heb ik me niet laten verleiden door de lucht van dooie bevers :)
:_schater, toch zal ik die lucht missen, als de wind goed staat ruik je het vet al op de Ruyterweg
Citaat van: zieke bastaard op april 05, 2014, 08:29:42
Vandaag gelezen in de LC dat de snackwagen van Yde van Kammen weg gaat...
Niet best. Trouwe Cambuur supporters/sponsors die aan de kant gezet worden nu het even wat beter gaat. Jarenlang trouw sponsorbedragen betaald, ook al speelden we in de kelder van de Eerste Divisie en luisterden de spelers naar namen als Joris van Rooijen, Bennie van Noord, Thijs Houwing en noem al die 'toppers' maar op. Nu wordt deze man ingeruild tegen een groot evenementenbedrijf... En reken maar niet dat dit bedrijf hiermee doorgaat zodra het weer wat minder gaat. Ik vind het een schande... En het is niet de eerste keer...
Kun je het stukje ook hier plaatsen? In het verleden hebben we hier een discussie gehad over die snackwagens en waarom het niet in eigen beheer werd gedaan (lees KVC). Toen werd duidelijk dat van Kammen voor een schijntje die plekken heeft verkregen en voor lange periode. Nu stadion stampvol zit en zijn omzet flink is gestegen heeft Cambuur groot gelijk om de huurprijs van de plekken ter discussie te stellen. Als hij niet wil betalen, jammer maar tot ziens, genoeg liefhebbers die het 2 tot 3 voudige willen betalen. Die goedkope snacks kan iedereen wel in een frituur flikkeren.
Van Kammen wilde hetzelfde betalen als de nieuwe exploitant... En ook al zou hij (iets) minder hebben willen betalen, dan nog vind ik dat er zoiets als loyaliteit bestaat. :zucht
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/4203465/foto.PNG)
Citaat van: zieke bastaard op april 05, 2014, 09:40:23
Van Kammen wilde hetzelfde betalen als de nieuwe exploitant... En ook al zou hij (iets) minder hebben willen betalen, dan nog vind ik dat er zoiets als loyaliteit bestaat. :zucht
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/4203465/foto.PNG)
Haha, hij hoopte dat AZ zou winnen.. Dag dag, meneer Van Kammen..
Eerlijk gezegd kan ik mij er wel iets bij voorstellen. Van Kammen betaalde blijkbaar onder de marktwaarde en verhoogd daarna steeds zijn bod tot de hoogte van de concurrentie.het zou ook niet erg netjes zijn als Cambuur dat ineens wel accepteert!
Kan er niet heel erg rouwig om zijn, een keer 2 goals gemist door die amateur frituurders.
Hier zit wat oud zeer hoor.
Citaat van: papier op april 05, 2014, 10:10:30
Kan er niet heel erg rouwig om zijn, een keer 2 goals gemist door die amateur frituurders.
Hier zit wat oud zeer hoor.
:_schater
Ik zou zeggen geef menno hier een contract
Zonder inhoudelijk mijn mening te geven vind ik dit momenteel nog een eenzijdig verhaal ondanks een aantal quotes van Ard de Graaf. Behoorlijk gekleurd dus en overduidelijk in het belang van van Kammen.
Ben benieuwd naar de volledige verklaring van Ard de Graaf.
En wat betreft sponsoring. Edel Grass ook maar weer terughalen omdat die sponsorden in de slechte tijd? ;)
Citaat van: Daddy T. op april 05, 2014, 09:30:08
Kun je het stukje ook hier plaatsen? In het verleden hebben we hier een discussie gehad over die snackwagens en waarom het niet in eigen beheer werd gedaan (lees KVC). Toen werd duidelijk dat van Kammen voor een schijntje die plekken heeft verkregen en voor lange periode. Nu stadion stampvol zit en zijn omzet flink is gestegen heeft Cambuur groot gelijk om de huurprijs van de plekken ter discussie te stellen. Als hij niet wil betalen, jammer maar tot ziens, genoeg liefhebbers die het 2 tot 3 voudige willen betalen. Die goedkope snacks kan iedereen wel in een frituur flikkeren.
Juist. Hier ben ik helemaal mee eens.
Dom verhaal van die man . Krijgt de kans om weer mee te bieden en komt met eenzelfde bod als waar hij het al jaren voor doet.
Blijkbaar heeft hij de ogen niet goed open gehad en gezien dat er tegenwoordig 3x zoveel mensen in het stadion zitten.
Logisch dat de prijs dan omhoog moet.
En hiermee kunnen we stellen dat het laatste lijk uit de kast is. Hoop dat betrokken journalist ook nog ff wederhoor gaat toepassen in deze.
Van Kammen jankt! Terecht om afscheid te nemen, het argument van de slechte kwaliteit snijdt houdt.
Slotje op de frituurpan graag.
Citaat van: weestwel op april 05, 2014, 18:11:15
Slotje op de frituurpan graag.
Op de pannen van van Kammen prima, hier mogen we nog even doorgaan :P
Kwaliteit van de snacks is idd om te huilen, maar waar het mij om gaat is dat je een bedrijfje dat al jaren Cambuur sponsort niet zo aan de kant hoort te zetten. Alleen al het feit dat zo'n man de behoefte voelt zijn hart in de krant te luchten geeft wel aan dat de commerciƫle man niet heeft aangevoeld hoe hij e.e.a. zou moeten afhandelen. En nogmaals, denk maar niet dat de nieuwe exploitant ook nog maar een cent betaald zodra we weer in de biercompetitie spelen (niet dat dat nu aan de orde is). En het is niet de 1e keer dat sponsoren met een nare smaak (haha, leuk in deze context :X ) in hun mond zitten! In het verleden is het al vaker gebeurd dat trouwe sponsoren ineens een dikke verhoging moesten accepteren op de momenten dat het wat beter ging!
Zoals Erik vd Waard gisteren op twitter mooi verwoordde, van Kammen zijn Cambuurhart zit in zijn kontzak!
kortom: het draait hier weer om geld en niet om gevoel (Cambuurgevoel)
Dat hebben we van de week al gezien en dat is nu eenmaal voetbal: geld, geld en nog eens geld. :R :R :R
Kotsmisselijk gewoon.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 12:58:49
kortom: het draait hier weer om geld en niet om gevoel (Cambuurgevoel)
Dat hebben we van de week al gezien en dat is nu eenmaal voetbal: geld, geld en nog eens geld. :R :R :R
Kotsmisselijk gewoon.
Kotsmisselijk word je van de snacks van Van Kammen....
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 12:58:49
kortom: het draait hier weer om geld en niet om gevoel (Cambuurgevoel)
Dat hebben we van de week al gezien en dat is nu eenmaal voetbal: geld, geld en nog eens geld. :R :R :R
Kotsmisselijk gewoon.
Zal best, maar volgens mij is nu ook al 10 keer gezegd dat de snacks niet te vreten waren.... Niet te vreten, niet te vreten en nog eens niet te vreten... Kotsmisselijk gewoon.
Ik heb daar nog nooit wat gegeten dus daarover kan ik niet oordelen.
1 eis bij de volg snackkar!
Frikandel xxl!!!!! :fant
Citaat van: pvanbuijtene op april 06, 2014, 13:12:10
1 eis bij de volg snackkar!
Frikandel xxl!!!!! :fant
haha, als die doosjes mij naar niet het zicht belemmeren op de tribune ;)
halve kiepen met nimme in een puutsje voor thuus!!
Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 13:14:49
halve kiepen met nimme in een puutsje voor thuus!!
Van de poelie(r) |:)
:proost
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 12:58:49
kortom: het draait hier weer om geld en niet om gevoel (Cambuurgevoel)
Dat hebben we van de week al gezien en dat is nu eenmaal voetbal: geld, geld en nog eens geld. :R :R :R
Kotsmisselijk gewoon.
Dom praat, deze man heeft voor 400 euro per wedstrijd de afgelopen jaren met zijn karren in stadion mogen staan, goed geld kunnen verdienen met gemiddeld 4-5 duizend man en afgelopen jaren 7-10 duizend man op de tribunes. Zijn contract loopt af, zijn kwaliteit is k*t en doet niets met die kritiek en verwacht vervolgens voor zelfde bedrag weer de komende jaren verder te mogen terwijl andere partijen bijna het 3-voudige willen betalen. Laat hem eerst maar es in de spiegel kijken ipv uit te huilen in de media.
Citaat van: Daddy T. op april 06, 2014, 14:51:40
Dom praat, deze man heeft voor 400 euro per wedstrijd de afgelopen jaren met zijn karren in stadion mogen staan, goed geld kunnen verdienen met gemiddeld 4-5 duizend man en afgelopen jaren 7-10 duizend man op de tribunes. Zijn contract loopt af, zijn kwaliteit is k*t en doet niets met die kritiek en verwacht vervolgens voor zelfde bedrag weer de komende jaren verder te mogen terwijl andere partijen bijna het 3-voudige willen betalen. Laat hem eerst maar es in de spiegel kijken ipv uit te huilen in de media.
_O_
Zo is dat, met zijn oud frituurvet en waardeloze bediening! Stel slomen bij elkaar in die wagens! Veel te lange wachttijden
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 13:10:46
Ik heb daar nog nooit wat gegeten dus daarover kan ik niet oordelen.
Staan ze niet bij de Kuip? :devil
Nee, daar staat een bedrijf met *koe* in zn naam :devil
Hij zal dan ook wel stoppen met zijn reclame op de borden langs de velden, hij zit namelijk ook altijd in de zakenclub heb hem eens horen zeggen dat die bord reclame 16000,-euro per jaar/seizoen kost dit was vorig jaar in de eerste divisie zal nu nog wel wat hoger zijn in de ere, hij heeft namelijk meerdere borden in het stadion.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 16:05:53
Nee, daar staat een bedrijf met *koe* in zn naam :devil
Die verkoopt toch alleen kooltjes en peulvruchten? Nou ja, zal wel niet gretig gebruik van worden gemaakt getuige al dat bezoekende volk met rotte tanden
Citaat van: yellow@ndblue op april 06, 2014, 18:58:34
Hij zal dan ook wel stoppen met zijn reclame op de borden langs de velden, hij zit namelijk ook altijd in de zakenclub heb hem eens horen zeggen dat die bord reclame 16000,-euro per jaar/seizoen kost dit was vorig jaar in de eerste divisie zal nu nog wel wat hoger zijn in de ere, hij heeft namelijk meerdere borden in het stadion.
Nou, en dan heb je het over een Cambuurhart? Sorry hoor, ben eindelijk blij dat Cambuur eens wat commerciƫler wordt. Eerlijk gezegd denk ik dat het er nog nooit zo goed voor heeft gestaan.
Van Kammen levert een zeer matige kwaliteit. Een deal met een nieuwe exploitant zal natuurlijk in z'n geheel worden bekeken (incl. eventueel te sponsoren bedrag). Blijkbaar gaan we er hiermee op voorruit. Jammer dat iemand die er al jaren zit nu naast de post pist, maar hij heeft ook z'n kans gehad toch? En klaarblijkelijk mankeerde er ook wel wat aan zijn Cambuurhart...
Citaat van: John Hiatt op april 05, 2014, 17:25:04
Van Kammen jankt! Terecht om afscheid te nemen, het argument van de slechte kwaliteit snijdt houdt.
Juist. Niet te vreten die troep. Drie euro voor twee slappe, lauwe kroketten die al uren in die automaat liggen te smeulen. Sodemieter op.
laat Genee hier maar een mooie kar neerzetten, een man met een scc hart en gezinde voeding voor de scc supporters, altijd goed :devil
Citaat van: clint op april 07, 2014, 07:20:54
Juist. Niet te vreten die troep. Drie euro voor twee slappe, lauwe kroketten die al uren in die automaat liggen te smeulen. Sodemieter op.
Die rooie karren die er volgend seizoen komen, werken hetzelfde! Het zal niet veel beter worden :|
Die zwarte picantos dan. Frituurvet is zon beetje afgewerkte olie. Zal ze niet missen
wie of Wat komt ervoor terug dan?
Citaat van: Scc01 op april 07, 2014, 11:58:24
Die zwarte picantos dan. Frituurvet is zon beetje afgewerkte olie. Zal ze niet missen
Overigens heeft de KNVB de aanbesteding verplicht gesteld. Dit naar aanleiding van een onderzoek waaruit bleek dat de bamischijven een gevaarlijk "voorwerp om mee te gooien" is.
Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 12:25:13
Voor :devil
Wordt niks in lwd. Ook daar is door de lokale middenstand al eens succesvol protest aangetekend. Die hebben meer macht dan je denkt.
en dan meteen hopen dat de tegenstander wint flikker lekker op zeg
Het bedrijf wat volgend seizoen er zal staan, heeft met name studentes achter de toonbank :D
Citaat van: Galdiano op april 07, 2014, 17:00:12
Het bedrijf wat volgend seizoen er zal staan, heeft met name studentes achter de toonbank :D
Niet met je frikandel denken, Galdiano 8)
Citaat van: Galdiano op april 07, 2014, 17:00:12
Het bedrijf wat volgend seizoen er zal staan, heeft met name studentes achter de toonbank :D
Alles beter dan die kermiswagens in het stadion.
Citaat van: Scc01 op april 07, 2014, 14:15:01
Wordt niks in lwd. Ook daar is door de lokale middenstand al eens succesvol protest aangetekend. Die hebben meer macht dan je denkt.
Lokale middenstand heeft ook een dikke vinger in de stadspolitiek.
Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 19:13:23
Lokale middenstand heeft ook een dikke kipvfinger in de stadspolitiek.
Dikke l0l naar die fossielen die bang zijn voor elke verandering..
Alhoewel, het kan nog erger. De McD had een vergunning aangevraagd om alhier een vestiging te mogen openen, dit is tegengehouden door 1!!! toenmalig snackbarharses...
Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 19:32:38
Dikke l0l naar die fossielen die bang zijn voor elke verandering..
Alhoewel, het kan nog erger. De McD had een vergunning aangevraagd om alhier een vestiging te mogen openen, dit is tegengehouden door 1!!! toenmalig snackbarharses...
Tjeerd?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 07, 2014, 20:07:01
Tjeerd?
Ik ontken alles.. Deze ondernemer was ook wel eens op een plek vlak buiten Leeuwarden te vinden waar wij niet komen :devil
:_schater
Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 20:08:40
Ik ontken alles.. Deze ondernemer was ook wel eens op een plek vlak buiten Leeuwarden te vinden waar wij niet komen :devil
:_schater
Gister dan de 1ste wedstrijd zonder van Kammen.
Het eerste broodje Hamburger was WOW.
Maar na de pauze een open geknapte droog gefrituurde frikandel en een plofkroket waar het vet uit droop voor de vrouw.
Hoop niet dat dit de kwaliteit is die we voorgeschoteld blijven krijgen. Want dan ben ik er snel klaar mee.
Citaat van: reisbureau op augustus 10, 2014, 20:02:53
Gister dan de 1ste wedstrijd zonder van Kammen.
Het eerste broodje Hamburger was WOW.
Maar na de pauze een open geknapte droog gefrituurde frikandel en een plofkroket waar het vet uit droop voor de vrouw.
Hoop niet dat dit de kwaliteit is die we voorgeschoteld blijven krijgen. Want dan ben ik er snel klaar mee.
ga gewoon koken joh :devil
Citaat van: reisbureau op augustus 10, 2014, 20:02:53
Gister dan de 1ste wedstrijd zonder van Kammen.
Het eerste broodje Hamburger was WOW.
Maar na de pauze een open geknapte droog gefrituurde frikandel en een plofkroket waar het vet uit droop voor de vrouw.
Hoop niet dat dit de kwaliteit is die we voorgeschoteld blijven krijgen. Want dan ben ik er snel klaar mee.
veel te veel saus op de hamburger
geen pindasaus voor bij de friet
Hoe waren de braadworsten?
Is het niet veel rustiger om eenzelfde standpunt als HdJ in te nemen?
Zeur niet over wat je niet hebt; heb het over de spelers (lees: snackjes) die er wel zijn
Hoop meningen over iets dat (voorlopig) niet terug komt.
Ehm niet helemaal mee eens... Kritisch zijn moet juist een aanleiding zijn om de situatie te verbeteren.
Ik heb zaterdag het gemiddelde cambuur publiek nog eens even kritisch bekeken in hun zomer outfits, maar misschien is het beter om die snackwagen maar helemaal niet meer te plaatsen. Een salade en smoothie bar zou meer op zijn plaats zijn. :devil
Citaat van: gobo op augustus 11, 2014, 09:16:45
Ik heb zaterdag het gemiddelde cambuur publiek nog eens even kritisch bekeken in hun zomer outfits, maar misschien is het beter om die snackwagen maar helemaal niet meer te plaatsen. Een salade en smoothie bar zou meer op zijn plaats zijn. :devil
ik ben maar 2 kilo aangekomen hoor na 10 dagen kebab 8)
Een snackwagen hoort toch gewoon pindasaus te hebben!
Verder een leuk detail waren de cambuur patat zakken met het orginele wapen :thumbsup
Patat zag er goed uit, niet van slappe spul maar mooi krokante vlaamse frieten.
Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2014, 09:40:37
Een snackwagen hoort toch gewoon pindasaus te hebben!
Verder een leuk detail waren de cambuur patat zakken met het orginele wapen :thumbsup
Patat zag er goed uit, niet van slappe spul maar mooi krokante vlaamse frieten.
Tja, volgens velen ziet de Ridder er ook goed uit en volgens vele anderen kan die er niks van... Niemand die weet hoe de braadworst smaakte? Zag er ook aanlokkelijk uit, bijna liefde op het eerste gezicht. 30 augustus maar even proberen dan. :proost
Citaat van: gobo op augustus 11, 2014, 09:16:45
Ik heb zaterdag het gemiddelde cambuur publiek nog eens even kritisch bekeken in hun zomer outfits, maar misschien is het beter om die snackwagen maar helemaal niet meer te plaatsen. Een salade en smoothie bar zou meer op zijn plaats zijn. :devil
:_schater :_schater :_schater
deze snackwagens stralen ten eerste al veel meer uit.!!
Citaat van: TARGET op augustus 11, 2014, 12:10:33
deze snackwagens stralen ten eerste al veel meer uit.!!
Een obese uitstraling
Citaat van: TARGET op augustus 11, 2014, 12:10:33
deze snackwagens stralen ten eerste al veel meer uit.!!
Helemaal mee eens. Oogt een stuk netter allemaal. Eet er niet meer, want door die verdomde patat een goal bij DKV thuis gemist.
Nu hopen dat er personeel werkt die doorwerkt en de snacks snel klaarmaken inplaats van 5 minuten naar je bestelling vragen en je met grote ogen aankijken dat ze je niet snappen.. en na de rust pas je eten krijgen.!! want dat was van kammen.!!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 11, 2014, 12:16:27
Helemaal mee eens. Oogt een stuk netter allemaal. Eet er niet meer, want door die verdomde patat een goal bij DKV thuis gemist.
Die van Finboergasoen?
P.s. wel mooi dat het topic van de snackbar groter is dan die met Mart Dijkstra! Mijn voorzichtige conclusie: als Mart echt belangrijk wil worden moet hij patat gaan bakken!
Citaat van: TARGET op augustus 11, 2014, 12:18:50
Nu hopen dat er personeel werkt die doorwerkt en de snacks snel klaarmaken inplaats van 5 minuten naar je bestelling vragen en je met grote ogen aankijken dat ze je niet snappen.. en na de rust pas je eten krijgen.!! want dat was van kammen.!!
Die mensen moest je ook in het nationaal erkend spraakgebrek aanspreken ;)
Citaat van: Lore op augustus 11, 2014, 12:54:20
Die van Finboergasoen?
P.s. wel mooi dat het topic van de snackbar groter is dan die met Mart Dijkstra! Mijn voorzichtige conclusie: als Mart echt belangrijk wil worden moet hij patat gaan bakken!
Leuk dat je uitgerekend Mart Dijkstra aanhaalt! :_schater
Mart Dijkstra houdt erg van patat en kebab! Twee jaar terug naar Spanje geweest met Schepers en Droste, en kwam 10 kilo te zwaar terug met een dikke billug! :_schater
Citaat van: gobo op augustus 11, 2014, 09:16:45
Ik heb zaterdag het gemiddelde cambuur publiek nog eens even kritisch bekeken in hun zomer outfits, maar misschien is het beter om die snackwagen maar helemaal niet meer te plaatsen. Een salade en smoothie bar zou meer op zijn plaats zijn. :devil
:_schater
En een loopband als wachtrij? :devil
Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2014, 14:33:44
Leuk dat je uitgerekend Mart Dijkstra aanhaalt! :_schater
Mart Dijkstra houdt erg van patat en kebab! Twee jaar terug naar Spanje geweest met Schepers en Droste, en kwam 10 kilo te zwaar terug met een dikke billug! :_schater
Haha, dat was toen ook wel te zien op die ameland-foto's
Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2014, 14:33:44
Leuk dat je uitgerekend Mart Dijkstra aanhaalt! :_schater
Mart Dijkstra houdt erg van patat en kebab! Twee jaar terug naar Spanje geweest met Schepers en Droste, en kwam 10 kilo te zwaar terug met een dikke billug! :_schater
:_schater :_schater een echte prof!
en nu maar hopen dat de nieuwen wel sneller frituren en die rommel niet naar dooie bevers stinkt. Ging laatst bijna over mien nek toen iemand naast me een hap van sien ranzige frikandel nam.
Citaat van: Hans de Rat op augustus 24, 2014, 18:22:44
en nu maar hopen dat de nieuwen wel sneller frituren en die rommel niet naar dooie bevers stinkt. Ging laatst bijna over mien nek toen iemand naast me een hap van sien ranzige frikandel nam.
en dat meld jij?.....met die naam?....Volgens mij lukt jij alles!!
Voor de wedstrijd geen eten (ja pas net voor aanvang). In de pauze veels te lang wachten.
v Kammen had het beter geregeld!!!
Citaat van: AL op oktober 26, 2014, 20:13:49
Voor de wedstrijd geen eten (ja pas net voor aanvang). In de pauze veels te lang wachten.
v Kammen had het beter geregeld!!!
Ja, die bakte de kroketten thuis al en sien vrouw hield ze warm. Kleffe meuk. Hoewel het nu ook niet bepaald culinair genieten is.
Geen klagen, rond 12.10 heerlijk patatje gegeten. Veel beter als die zooi van vorig jaar.
Citaat van: AL op oktober 26, 2014, 20:13:49
Voor de wedstrijd geen eten (ja pas net voor aanvang). In de pauze veels te lang wachten.
v Kammen had het beter geregeld!!!
Als wij pas eind oktober een eerste klacht hier hebben dan gaat het gewoon erg goed! :devil
Citaat van: Lore op oktober 26, 2014, 22:47:46
Als wij pas eind oktober een eerste klacht hier hebben dan gaat het gewoon erg goed! :devil
dat we een snackwagen een recensie geven ... Dan gaat het toch wel goed met Cambuur
Was inderdaad een slome bedoeling op Oost. Ik vroeg me echt af of ze wel omzet wouden draaien
Citaat van: SCC-J op oktober 26, 2014, 22:56:07
dat we een snackwagen een recensie geven ... Dan gaat het toch wel goed met Cambuur
:_schater :_schater Heerlijk!
Citaat van: Lore op oktober 26, 2014, 22:47:46
Als wij pas eind oktober een eerste klacht hier hebben dan gaat het gewoon erg goed! :devil
Tijdens een luchwedstrijd wil ik graag wat kunnen eten, maar dat kon dus niet, omdat die lui de drukte niet aan kunnen.
Van Kammen was het eten niet altijd goed, maar die hadden wel van die luikjes waar je wat uit kon trekkken.
Citaat van: DayDreamer op oktober 27, 2014, 11:13:04
Tijdens een luchwedstrijd wil ik graag wat kunnen eten, maar dat kon dus niet, omdat die lui de drukte niet aan kunnen.
Van Kammen was het eten niet altijd goed, maar die hadden wel van die luikjes waar je wat uit kon trekkken.
o Ja! die luikjes, ik had een keer een hap uit een kroket genomen en hem teruggelegd. 2 weken later (bij de eerst volgende thuiswedstrijd) lag die er nog. :X
En toen was het een kroket met echt vlees erin: maden.
Citaat van: Clint op oktober 27, 2014, 13:40:05
En toen was het een kroket met echt vlees erin: maden.
:D
Citaat van: Clint op oktober 27, 2014, 13:40:05
En toen was het een kroket met echt vlees erin: maden.
En prompt een euro duurder :devil