(0-0)
2-1
Ogbeche
Leeuwin Manu
4x :gelekaart
2-0 (1-0)
Ogbeche
Manu
4x :gelekaart
2-1 (1-0)
Manu
Barto
3xgeel
2-1 (1-1)
Bakker
Ogbeche
4x :gelekaart
1-2 (1-1)
Manu
5x geel.
1-0 (0-0)
manu
2x :gelekaart
2-0 (0-0)
Manu
Ogbeche
2x :gelekaart
3-1 (2-0)
Manu
B.
Schepers
4 x geel
1-4 (0-2)
Hemmen
4x geel
2-2 (1-1)
1-2 (0-1)
Ogbeche
4 geel
2-2 (1-1)
Manu
Ogbeche
3x :gelekaart
1-1 (0-1)
Ogbeche
3x geel
1-3 (1-1)
Barto
2x :gelekaart
1-1 (0-1)
Manu
4x geel
3-2 (0-2)
Manu
Ogbeche 2
5x :gelekaart
9812 supporters
1-1 (0-1)
Ogbeche
3x geel
1-3 (0-2)
Ogbeche
5 x :gelekaart
3-1(0-1)
Obeghe
Barto
Schepers
4* :gelekaart
Rust 0-1
Einde 1-3.
Manu.
drie keer geel.
4-1 (1-0)
Ogbeche
Ogbeche
Manu
Hemmen
5 x geel
(1-1) Ogbeche
1-3
4x geel
0-1
4 x :gelekaart
2-2 (0-1)
Elvis Manu
Elvis Manu
4 x :gelekaart
2-0 (1-0)
2x BartHo O
2x geel
2-2 (1-1)
Ogbeche
Manu
4x geel
2-1 (1-1)
Manu
Bakker
3x :gelekaart
2-2 (1-1)
Ogbeche
Manu
2 :gelekaart
2-1(0-1)
Ogbeche
Manu
4x :gelekaart
1-0 (0-0)
Ogbeche
3x :gelekaart
9540 toeschouwers
0-0 ruststand
1-0 eindstand
Manu
2xgeel
2-1 (1-1)
Manu
Ogbeche
3 x :gelekaart
1-2 (0-1)
Ogbeche
4x :gelekaart
1-1 (0-0)
Manu
Drie :gelekaart
Een :rodekaart
3-2 (1-1)
Manu
Ocbeche
Ocbeche
4x geel
2-1 (1-0)
Manu
Ogbeche
4xgeel
3-1 (1-1)
Ogbeche
Ogbeche
Ogbeche
4 gele kaarten
3-1
Barto
Obeche
Schepers
Citaat van: Galdiano op april 07, 2014, 17:03:02
1-4 (0-2)
Hemmen
4x geel
:_schater :_schater :_schater
Het volgende seizoensoverzicht wilde ik jullie niet onthouden:
Totaal hele seizoen 32 - 96 (121 - 15)
Thuis 16 - 48 (nog zonder ADO)
Doelgemiddelde thuiswedstrijden 68 - 7
Gemiddelde per wedstrijd 4,3 - 0,4
Uit 16 - 48 (zonder DKV)
Doelgemiddelde uitwedstrijden 8 - 53
Gemiddelde per wedstrijd 0,5 - 3,3
Grootste thuisoverwinning: Roda 6-1
Grootste uitoverwinning: Vitesse 1-6
Kleinste thuisoverwinning: Twente 3-1
Kleinste uitoverwinning: PSV 1-2
Met bovenstaande gegevens uit de pool van Poelie lijkt me onderstaande vraag wel beantwoord (maar hij staat wel mooi in de top 25) :_schater
Citaat van: dizzhead op maart 05, 2014, 09:58:14
Het maakt mij nieuwsgierig onder welke 'waarzegger' Cambuur nu de meeste punten zou hebben gehad. :schaal
_O_
:0= Poelie for president! |:)
Erg confronterend als ik het zo mag zeggen :_schater Grenzeloos vertrouwen maar ook elke keer weer een signaal geven aan Pool invullers dat winst van SCC voor mij belangrijker is dan mijn positie in de pool
Citaat van: poelie-lwd op april 19, 2014, 11:19:48
Erg confronterend als ik het zo mag zeggen :_schater Grenzeloos vertrouwen maar ook elke keer weer een signaal geven aan Pool invullers dat winst van SCC voor mij belangrijker is dan mijn positie in de pool
Winst is voor iedereen hier belangrijker lijkt me, maar toch ga ik vol voor de poolpunten, alleen kan ik dat niet zo goed...