Als dit te vroeg is dan maar een slotje:
Keeper:
Nienhuis -Zeinstra - Cooremans
Linksback:
Bijker - Perreira
CV :
Leeuwin - vd Laan - Dijkstra - van Boxel
Rechtsback:
Droste -de Vries
Verdedigende middenvelder:
El Makrini - van Brakel
Overige middenvelders (afhankelijk speelstijl)
Bakker - Mulders - Schokker
Rechtsbuiten:
???
Spits:
Hemmen - Barto - Christovao
Linksbuiten:
Schepers - Feldballe
Als het goed is zijn dit de spelers die volgend jaar onder contract staan (inclusief opties voor volgend seizoen)
Doorgestreept heb ik de spelers die overbodig zijn
Nieuw dus vooral nodig:
2 rechtsbuitens
1 linksbuiten
Minimaal 3 middenvelders
een rechtsback
en het liefst Ogbeche ipv 1 van de andere 3 spitsen.
Verder zou het mooi zijn om nog een goede CV erbij te krijgen.
Weet iemand al of we volgend jaar weer met een tweede team gaan werken?
Must van Brakel en van Boxel nog even deurstrepe
Citaat van: piene hassus op maart 21, 2014, 18:57:40
Must van Brakel en van Boxel nog even deurstrepe
precies :y beste jongens, maar daar moeten echt wat sterkere spelers voor komen. Zeker verdedigende mid positie zorgen voor alternatief die Mo kan vervangen ( en natuurlijk hopen dat Mo blijft!).
Citaat van: piene hassus op maart 21, 2014, 18:57:40
Must van Brakel en van Boxel nog even deurstrepe
Dijkstra met alle respect ook..
Christovao verhuren,, zorgen dat ogbeche blijft
Feldballe heeft toch een doorlopend contract?
Feldballe verhuren, Sno en Castelen halen als RKC degradeert. Rosheuvel, Overtoom, Houtkoop, Goossens vind ik ook mooie opties. Misschien wat te ambitieus, maar hoop wel dat ze er direct bij zijn als dit soort jongens in etalage komen. SCC dit jaar revival club voor aantal spelers, dat kan wel weer
Citaat van: SCCRulez op maart 21, 2014, 22:24:21
Feldballe verhuren, Sno en Castelen halen als RKC degradeert. Rosheuvel, Overtoom, Houtkoop, Goossens vind ik ook mooie opties. Misschien wat te ambitieus, maar hoop wel dat ze er direct bij zijn als dit soort jongens in etalage komen. SCC dit jaar revival club voor aantal spelers, dat kan wel weer
Ik denk dat we het niet in deze categorie voetballers moeten zoeken. Een aantal is rond de 25-27 jaar en wil nog een paar jaar cashen. Mijns inziens kunnen we ons beter richten op de Jupiler League (NL) en de Topklasse. Neem nu Mo en v/d Laan als voorbeeld. Die kunnen ondanks hun gebrek aan ervaring op dit niveau prima mee in de eredivisie.
Ik zou liever 7 transfers uit de Jup.League maken met het risico dat er een aantal spelers niet uit de verf komt (Feldballe/.../...), dan dat je 3 "toptransfers" uit de eredivisie doet (met bijbehorende salariseisen) met het risico dat daar
ook een miskoop tussen zit.
Citaat van: moodygrunn op maart 21, 2014, 22:31:52
Ik denk dat we het niet in deze categorie voetballers moeten zoeken. Een aantal is rond de 25-27 jaar en wil nog een paar jaar cashen. Mijns inziens kunnen we ons beter richten op de Jupiler League (NL) en de Topklasse. Neem nu Mo en v/d Laan als voorbeeld. Die kunnen ondanks hun gebrek aan ervaring op dit niveau prima mee in de eredivisie.
Ik zou liever 7 transfers uit de Jup.League maken met het risico dat er een aantal spelers niet uit de verf komt (Feldballe/.../...), dan dat je 3 "toptransfers" uit de eredivisie doet (met bijbehorende salariseisen) met het risico dat daar ook een miskoop tussen zit.
de scouts volgen de JL op de voet, dus dat komt wel goed
Citaat van: moodygrunn op maart 21, 2014, 22:31:52
Ik zou liever 7 transfers uit de Jup.League maken
En dan met onze TS daar betere voetballers van maken!! _O_
Het blijft allemaal afwachten.
soms moet je ook geluk hebben zoals vandaag valt te lezen in de lc.
Cambuur wou graag ritzmaijer hebben.
die stond op punt te tekenen bij roda.
daar kwam kali en ging hij alsnog naar ons.
lukoki beetje zelfde verhaal.
in winterstop was er een buitenlandse club die hem woo
kopen dit is niet doorgegaan.
En als manu niet tegen ons een rode kaart hsd gekregen
had die zijn kans wel gepakt bij feyenoord
en met leeuwin had cambuur eerst zijn zinnen op
jaliens gezet aldus vd belt.
Daarna kwam leeuwin pas in beeld.
Zo kan het lopen dus!
En kan iemand de lc scannen (als het een interessant stuk is)?
Moraal van het verhaal Manu mag dus Coutinho of Zwinkels kung-fu en :devil
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: peter op maart 22, 2014, 10:30:25
En als manu niet tegen ons een rode kaart hsd gekregen
had die zijn kans wel gepakt bij feyenoord
Das dus geen toeval, dat hebben we zelf afgedwongen! _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 22, 2014, 11:56:52
Das dus geen toeval, dat hebben we zelf afgedwongen! _O_
Het is dus eigenlijk de verdienste van Nienhuis? Wat een held! Je concullega speelminuten gunnen en daarmee de titel delen en ook nog eens zorgen dat Manu hier gekomen is.
Standbeeld voor die man |:)
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: Dokkumer op maart 22, 2014, 12:19:43
Het is dus eigenlijk de verdienste van Nienhuis? Wat een held! Je concullega speelminuten gunnen en daarmee de titel delen en ook nog eens zorgen dat Manu hier gekomen is.
Standbeeld voor die man |:)
Verstuurd vanaf mijn spambox
Hij zag het allemaal al voor zich 3 mei 2013 ik weet het zeker!
Citaat van: Dokkumer op maart 22, 2014, 12:19:43
Het is dus eigenlijk de verdienste van Nienhuis? Wat een held! Je concullega speelminuten gunnen en daarmee de titel delen en ook nog eens zorgen dat Manu hier gekomen is.
Standbeeld voor die man |:)
Je denkt toch niet serieus dat Nienhuis zomaar die blunder tegen RKC maakt. Allemaal doordacht in het geweldige Brein van Leo het Genie.
Die driepunten waren toch wel binnen, de teamgeest is sterk vergroot en het publiek ging massaal achter de keeper en het elftal staan.
Hij zorgde er gewoon voor dat zijn trainer weer goed beoordeeld werd en zijn koppositie in het klassement kon consolideren. Wat een visionair, een heldenstatus is al te weinig voor hem.
Cambuur heeft dit seizoen laten zien aantrekkelijk te zijn voor verhuur van jonge talenten.
Ik noem zomaar even..
Ajax: de Sa, Hoesen, Kishna
PSV: van Ooijen, Bakkali, Koch, van Overbeek
FEY: Achahbar, Sleegers, te Vrede
TWE: Pelupessy, Corona
Daarnaast zullen enkele spelers in de belangstelling staan voor verkoop:
Leeuwin, El Makrini, Bijker, vd Laan
Niet te hopen dat alle belangrijke vaste waardes weg gaan, maar tegen een goede prijs zal het niet slecht zijn. (jaar later lopen ze voor niets weg) Winst boeken en op zoek naar vervangers is de missie voor komende zomer.
Dit geldt niet voor onze trainers. Die moeten we iig t/m volgend seizoen houden!
Dan ga ik er ook al even vanuit dat rechtstreekse handhaving al is gelukt.. |:)
SC Cambuur neemt Bob Schepers definitief over van FC Utrecht. De vleugelspeler stapt na dit seizoen transfervrij over van de Domstad naar Leeuwarden, waar hij sinds januari al op huurbasis speelt. De Friese club hoopt bovendien de contracten van zeven basisspelers te verlengen.
Utrecht had de optie het aflopende contract van Schepers met een jaar te verlengen, maar deed dat niet. 'Zodra wij helemaal zeker zijn van handhaving, ronden we de transfer van Bob af. Dan tekent hij voor een jaar', aldus directeur Gerald van den Belt tegen Voetbal International. Het is voor de in Enschede geboren speler een terugkeer op het oude nest, want hij genoot zijn jeugdopleiding bij Cambuur, waarna hij in 2012 de overstap naar Utrecht maakte.
Kern
Cambuur wil de kern van het huidige elftal snel langer vastleggen. Wout Droste, Martijn van der Laan, Ramon Leeuwin (links op de foto), Lucas Bijker, Mohamed El Makrini (rechts op de foto), Erik Bakker en Michiel Hemmen kunnen een verbeterde aanbieding tegemoet zien. 'Het zijn allemaal jongens die het heel goed doen en bovendien echte cultuurbewakers zijn. Als het aan mij ligt tekenen ze bij', stelt Van den Belt, die op die manier gedwongen verkopen hoopt te voorkomen. 'Hun contracten lopen allemaal in 2015 af, dus dan weet je wat ze zeggen: een jaar van tevoren verlengen of verkopen.'
Of Bartholomew Ogbeche langer in Leeuwarden blijft, wordt pas later duidelijk. 'We kijken even dat aan en dat geldt ook voor hemzelf. Hij is een tijdje geblesseerd geweest en heeft eigenlijk pas een hele wedstrijd voor ons gespeeld', verwijst Van den Belt naar de derby tegen SC Heerenveen (3-1 zege) van 26 januari, waarin Ogbeche een cruciale goal voor zijn rekening nam. 'Ergens is het jammer dat hij weer fit is geraakt. Het was toch een prachtige mythe geweest als hij was vertrokken met slechts één duel namens Cambuur achter zijn naam, waarin hij de belangrijkste goal maakte tegen Heerenveen. Dan hadden we voor het nieuwe stadion een standbeeld van hem laten zetten.' (Reon Boeringa)
Bron VI.nl : http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-strikt-schepers-en-wil-zeven-contracten-verlengen.htm?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=247voetbal
Wat mij betreft heel goed nieuws, met name de geplande contractverlengingen. Opvallend is dat Leeuwin bij dat rijtje staat. Het zou echt geweldig zijn als hij hier volgend seizoen ook nog speelt. Ik mis hier overigens Pereira, ik hoop dat ze zijn contract ook gaan verlengen.
Ook het aantrekken van Schepers vind ik een goede zet. Zo ben je in de breedte al veel sterker dan afgelopen zomer.
Citaat van: Collingwood op maart 26, 2014, 16:33:03
Wat mij betreft heel goed nieuws, met name de geplande contractverlengingen. Opvallend is dat Leeuwin bij dat rijtje staat. Het zou echt geweldig zijn als hij hier volgend seizoen ook nog speelt. Ik mis hier overigens Pereira, ik hoop dat ze zijn contract ook gaan verlengen.
Ook het aantrekken van Schepers vind ik een goede zet. Zo ben je in de breedte al veel sterker dan afgelopen zomer.
Klopt, ik ben met name erg blij dat Leeuwin hier tussen staat. het is natuurlijk nog geen zekerheid dat ze allemaal verlengd gaan worden. Dat er ook een kans bestaat dat Ogbeche hier blijft is natuurlijk helemaal geweldig.
Citaat van: Marc S op maart 26, 2014, 16:26:55
SC Cambuur neemt Bob Schepers definitief over van FC Utrecht. De vleugelspeler stapt na dit seizoen transfervrij over van de Domstad naar Leeuwarden, waar hij sinds januari al op huurbasis speelt. De Friese club hoopt bovendien de contracten van zeven basisspelers te verlengen.
Utrecht had de optie het aflopende contract van Schepers met een jaar te verlengen, maar deed dat niet. 'Zodra wij helemaal zeker zijn van handhaving, ronden we de transfer van Bob af. Dan tekent hij voor een jaar', aldus directeur Gerald van den Belt tegen Voetbal International. Het is voor de in Enschede geboren speler een terugkeer op het oude nest, want hij genoot zijn jeugdopleiding bij Cambuur, waarna hij in 2012 de overstap naar Utrecht maakte.
Kern
Cambuur wil de kern van het huidige elftal snel langer vastleggen. Wout Droste, Martijn van der Laan, Ramon Leeuwin (links op de foto), Lucas Bijker, Mohamed El Makrini (rechts op de foto), Erik Bakker en Michiel Hemmen kunnen een verbeterde aanbieding tegemoet zien. 'Het zijn allemaal jongens die het heel goed doen en bovendien echte cultuurbewakers zijn. Als het aan mij ligt tekenen ze bij', stelt Van den Belt, die op die manier gedwongen verkopen hoopt te voorkomen. 'Hun contracten lopen allemaal in 2015 af, dus dan weet je wat ze zeggen: een jaar van tevoren verlengen of verkopen.'
Of Bartholomew Ogbeche langer in Leeuwarden blijft, wordt pas later duidelijk. 'We kijken even dat aan en dat geldt ook voor hemzelf. Hij is een tijdje geblesseerd geweest en heeft eigenlijk pas een hele wedstrijd voor ons gespeeld', verwijst Van den Belt naar de derby tegen SC Heerenveen (3-1 zege) van 26 januari, waarin Ogbeche een cruciale goal voor zijn rekening nam. 'Ergens is het jammer dat hij weer fit is geraakt. Het was toch een prachtige mythe geweest als hij was vertrokken met slechts één duel namens Cambuur achter zijn naam, waarin hij de belangrijkste goal maakte tegen Heerenveen. Dan hadden we voor het nieuwe stadion een standbeeld van hem laten zetten.' (Reon Boeringa)
Bron VI.nl : http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-strikt-schepers-en-wil-zeven-contracten-verlengen.htm?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=247voetbal
Goed verhaal!
Hopen dat de genoemde spelers bijtekenen.
Alleen wat betreft Hemmen heb ik wat twijfels.
Citaat van: AL op maart 26, 2014, 16:40:13
Goed verhaal!
Hopen dat de genoemde spelers bijtekenen.
Alleen wat betreft Hemmen heb ik wat twijfels.
Ik vind Hemmen een topspits voor Cambuur-begrippen. Voor de winterstop konden we de wedstrijden waarin hij niet meespeelde bij wijze van spreken bijna schriftelijk afdoen.
Hij is dit seizoen wel vaak geblesseerd geweest, maar als de medische specialisten denken dat het geen chronische klachten zijn, altijd verlengen. Zeker als de kans aanwezig is dat Ogbeche vertrekt (en die kans acht ik bijzonder groot als Lodeweges weggaat).
Ik mis Nienhuis in dat rijtje.
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 26, 2014, 17:01:05
Ik mis Nienhuis in dat rijtje.
Die ligt al langer vast (heeft optie in zijn contract waardoor Cambuur zijn contract na het seizoen 2014/2015 automatisch met een jaar kan verlengen).
Citaat van: Marc S op maart 26, 2014, 16:26:55
SC Cambuur neemt Bob Schepers definitief over van FC Utrecht. De vleugelspeler stapt na dit seizoen transfervrij over van de Domstad naar Leeuwarden, waar hij sinds januari al op huurbasis speelt. De Friese club hoopt bovendien de contracten van zeven basisspelers te verlengen.
Utrecht had de optie het aflopende contract van Schepers met een jaar te verlengen, maar deed dat niet. 'Zodra wij helemaal zeker zijn van handhaving, ronden we de transfer van Bob af. Dan tekent hij voor een jaar', aldus directeur Gerald van den Belt tegen Voetbal International. Het is voor de in Enschede geboren speler een terugkeer op het oude nest, want hij genoot zijn jeugdopleiding bij Cambuur, waarna hij in 2012 de overstap naar Utrecht maakte.
Kern
Cambuur wil de kern van het huidige elftal snel langer vastleggen. Wout Droste, Martijn van der Laan, Ramon Leeuwin (links op de foto), Lucas Bijker, Mohamed El Makrini (rechts op de foto), Erik Bakker en Michiel Hemmen kunnen een verbeterde aanbieding tegemoet zien. 'Het zijn allemaal jongens die het heel goed doen en bovendien echte cultuurbewakers zijn. Als het aan mij ligt tekenen ze bij', stelt Van den Belt, die op die manier gedwongen verkopen hoopt te voorkomen. 'Hun contracten lopen allemaal in 2015 af, dus dan weet je wat ze zeggen: een jaar van tevoren verlengen of verkopen.'
Of Bartholomew Ogbeche langer in Leeuwarden blijft, wordt pas later duidelijk. 'We kijken even dat aan en dat geldt ook voor hemzelf. Hij is een tijdje geblesseerd geweest en heeft eigenlijk pas een hele wedstrijd voor ons gespeeld', verwijst Van den Belt naar de derby tegen SC Heerenveen (3-1 zege) van 26 januari, waarin Ogbeche een cruciale goal voor zijn rekening nam. 'Ergens is het jammer dat hij weer fit is geraakt. Het was toch een prachtige mythe geweest als hij was vertrokken met slechts één duel namens Cambuur achter zijn naam, waarin hij de belangrijkste goal maakte tegen Heerenveen. Dan hadden we voor het nieuwe stadion een standbeeld van hem laten zetten.' (Reon Boeringa)
Bron VI.nl : http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-strikt-schepers-en-wil-zeven-contracten-verlengen.htm?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=247voetbal
Leeuwin! Daar schrok ik toch wel positief van
Opzich redelijk logisch aangezien PEC Zwolle atm geen stap hogerop is, qua beleving een stap naar beneden, mochten we via plaats 9 mee doen voor play-offs Europa blijft hij hopelijk
Spelers waarvan de optie gelicht moet worden zal deze week voor 1 april bekend worden gemaakt.
Dus ben benieuwd
Kost de transfer van Bob Cambuur nou wat?
Snap deze keus sowieso niet
Qua speler niet en ze doen hem eerst weg en nu halen ze hem weer terug
Had dan liever Diemers gezien
Komt gratis! Diemers speelt nog regelmatig!
Citaat van: Drumfather SCC op maart 26, 2014, 19:47:06
Kost de transfer van Bob Cambuur nou wat?
Snap deze keus sowieso niet
Qua speler niet en ze doen hem eerst weg en nu halen ze hem weer terug
Had dan liever Diemers gezien
transfervrij, dus geen afkoopsom.
ze hebben hem niet weg gedaan, maar is door utrecht gekocht.
verder zie ik het wel in bob zitten. Met de huidige ts denk ik dat we nog wel wat gaan zien van bob.
de keren dat hij nu mee heeft gedaan vond ik hem goed.
en diemers?? Ik hoop dat ik die hier niet meer zie.
wat een misselijk mannentje is dat zeg!!
Logisch dat zij de contracten proberen te verlengen, maar betekent dit dat ook dat als de spelers niet willen dat zij dan verkocht worden in de zomer?
Citaat van: Lore op maart 26, 2014, 20:12:03
Logisch dat zij de contracten proberen te verlengen, maar betekent dit dat ook dat als de spelers niet willen dat zij dan verkocht worden in de zomer?
In ieder geval dat ze met geïnteresseerden om tafel gaan. If the price is right...
SC Cambuur heeft de opties in de contracten van Johnny de Vries, Alexander Christovao, Bart van Brakel, Tim Coremans en Jeremy de Graaf niet gelicht. De contracten van dit vijftal lopen aan het einde van dit seizoen af.
Het niet lichten van deze opties is nog geen definitief afscheid, de mogelijkheid bestaat dat de club nog met een aantal van deze spelers in gesprek gaat over een verlenging van de samenwerking.
Eerder werd al bekend dat de optie in het contract van aanvoerder Ramon Leeuwin wel werd gelicht, waardoor hij nog een jaar langer onder contract staat in Leeuwarden |:) HOPPA |:)
Johnny de Vries => Terecht
Alexander Christovao => Persoonlijk vind ik het jammer
Bart van Brakel => Vind ik persoonlijk ook jammer
Tim Coremans => Terecht
Jeremy de Graaf => Terecht
Citaat van: Drumfather SCC op maart 27, 2014, 17:12:58
SC Cambuur heeft de opties in de contracten van Johnny de Vries, Alexander Christovao, Bart van Brakel, Tim Coremans en Jeremy de Graaf niet gelicht. De contracten van dit vijftal lopen aan het einde van dit seizoen af.
Het niet lichten van deze opties is nog geen definitief afscheid, de mogelijkheid bestaat dat de club nog met een aantal van deze spelers in gesprek gaat over een verlenging van de samenwerking.
Eerder werd al bekend dat de optie in het contract van aanvoerder Ramon Leeuwin wel werd gelicht, waardoor hij nog een jaar langer onder contract staat in Leeuwarden |:) HOPPA |:)
Johnny de Vries => Terecht
Alexander Christovao => Persoonlijk vind ik het jammer
Bart van Brakel => Vind ik persoonlijk ook jammer
Tim Coremans => Terecht
Jeremy de Graaf => Terecht
Allen komen in mijn ogen (zwaar) tekort voor eredivisie.
v Brakel zou nog wel eens kunnen blijven.
De rest is leuk voor topklasse/onderkant jupiler league.
Citaat van: Drumfather SCC op maart 27, 2014, 17:12:58
SC Cambuur heeft de opties in de contracten van Johnny de Vries, Alexander Christovao, Bart van Brakel, Tim Coremans en Jeremy de Graaf niet gelicht. De contracten van dit vijftal lopen aan het einde van dit seizoen af.
Het niet lichten van deze opties is nog geen definitief afscheid, de mogelijkheid bestaat dat de club nog met een aantal van deze spelers in gesprek gaat over een verlenging van de samenwerking.
Eerder werd al bekend dat de optie in het contract van aanvoerder Ramon Leeuwin wel werd gelicht, waardoor hij nog een jaar langer onder contract staat in Leeuwarden |:) HOPPA |:)
Johnny de Vries => Terecht
Alexander Christovao => Persoonlijk vind ik het jammer
Bart van Brakel => Vind ik persoonlijk ook jammer
Tim Coremans => Terecht
Jeremy de Graaf => Terecht
Christavao vind ik persoonlijk ook erg jammer.
Citaat van: Drumfather SCC op maart 27, 2014, 17:12:58
SC Cambuur heeft de opties in de contracten van Johnny de Vries, Alexander Christovao, Bart van Brakel, Tim Coremans en Jeremy de Graaf niet gelicht. De contracten van dit vijftal lopen aan het einde van dit seizoen af.
Het niet lichten van deze opties is nog geen definitief afscheid, de mogelijkheid bestaat dat de club nog met een aantal van deze spelers in gesprek gaat over een verlenging van de samenwerking.
Eerder werd al bekend dat de optie in het contract van aanvoerder Ramon Leeuwin wel werd gelicht, waardoor hij nog een jaar langer onder contract staat in Leeuwarden |:) HOPPA |:)
Johnny de Vries => Terecht
Alexander Christovao => Persoonlijk vind ik het jammer
Bart van Brakel => Vind ik persoonlijk ook jammer
Tim Coremans => Terecht
Jeremy de Graaf => Terecht
Jij weet dat dit niet automatisch een vertrek van de spelers betekent? Hooguit dat het contract niet onder dezelfde/verbeterde voorwaarden verlengd wordt. Het geeft de club in ieder geval nog een kans om een andere aanbieding te doen.
Ik vind dat de club de juiste keuzes maakt. Alle spelers hierboven, met uitzondering van Leeuwin zijn derde keus op hun positie. Dat is voor de club een extra last en voor die betreffende speler ook redelijk uitzichtloos. Mijns inziens zou een derde keus voor een willekeurige positie altijd ingevuld moeten worden door een speler uit de A1 (of beloften) en niet een speler van buitenaf.
Je hebt toch sowieso een derde keeper nodig? Ik vind Zeinstra iig een zeer sterke 2e!
Jammer van Van Brakel (zit denk ik toch wel meer in) rest kan ik vrede mee hebben! Op naar een super sterke selectie |:)
Wat gaat er gebeuren met Mulders, Pereira en Feldballe? Zie Pereira graag behouden blijven!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 27, 2014, 17:57:23
Je hebt toch sowieso een derde keeper nodig? Ik vind Zeinstra iig een zeer sterke 2e!
Jammer van Van Brakel (zit denk ik toch wel meer in) rest kan ik vrede mee hebben! Op naar een super sterke selectie |:)
Coremans heeft GEEN amateur-contract he! Omdat Zeinstra nu ook een profcontract heeft is het voor een club als Cambuur veel beter om 2 profcontracten (Nienhuis, Zeinstra) en 1 amateurcontract te hebben (niet bekend)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 27, 2014, 17:59:05
Wat gaat er gebeuren met Mulders, Pereira en Feldballe? Zie Pereira graag behouden blijven!
Pereira heeft een aflopend contract en zijn contract moet dus verlengd worden, geen opties in huidige contract
Mulders heeft een amateurcontract
Feldballe heeft een contract dat doorloopt tot volgend seizoen, die blijft dus sowieso tenzij hij verkocht word in de transferperiode of Cambuur zijn contract ontbind maar dat lijkt me onlogisch
Fan disse namen Pereira en Christovao houwe svp
Perreira blijven
rest mag mooi weg.
Ongelooflijk dat Feldballe gelijk een tweejarig contract heeft gekregen eigenlijk. Best een wilde gok?
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 27, 2014, 23:18:31
Ongelooflijk dat Feldballe gelijk een tweejarig contract heeft gekregen eigenlijk. Best een wilde gok?
Want? Veel spelers tekenen vaak voor twee jaar. Als hij al doorbrak was je hem na een jaar kwijt!
Pure pech, veel supporters waren op training van hem gecharmeerd, maar het lukt hem gewoon niet.
laten we wel even beetje reeel blijven met zijn allen.
Worden hier namen genoemd van spelers die bij bv twente tegen de basis aan zitten en waar dikke transfersommen voor betaald zijn en wat te denken van Kishna? Doe toch even beetje normaal!
Daarnaast ga je nu toch niet scouten op topklasse niveau, top JL kan nog maar lager dan dat echt niet hoor!
Citaat van: Galdiano op maart 28, 2014, 07:30:13
Want? Veel spelers tekenen vaak voor twee jaar. Als hij al doorbrak was je hem na een jaar kwijt!
Pure pech, veel supporters waren op training van hem gecharmeerd, maar het lukt hem gewoon niet.
Kan allerlei oorzaken hebben dat die niet goed tot zijn recht komt. Heb hem ook wel goeie dingen zien doen hoor, maar kansen heeft die in het begin van het seizoen natuurlijk genoeg gehad. Misschien komt het er toch nog uit, laten we het hopen.
Ik snap de gok overigens wel hoor, jammer genoeg hebben ze die gok met Leeuwin niet genomen door hem nog langer vast te leggen.
Selectie 2014/2015
GK: Nienhuis, Zeinstra, Coremans
RB: Droste, de Vries
CV: Leeuwin, vd Laan, Dijkstra, v Boxel
LB: Bijker, Pereira*
CVM: El Makrini, v Brakel
CM: Ritzmaier, Mulders**
CAM: Bakker, van Moorsel
RV: Schepers, Schokker Lukoki
LV: Feldballe, Manu de Graaf
SP: Hemmen, Barto, Ogbeche*, Christovao
*Pereira en Ogbeche hebben aflopende contracten. Cambuur heeft nog niet laten weten of ze deze gaan verlengen. De mogelijkheid bestaat dus dat ze alsnog blijven.
**Mulders heeft een amateurcontract, lijkt me niet dat ze deze gaan opwaarderen tot een profcontract.
De aflopende contracten van Christovao, de Graaf, de Vries, Coremans en van Brakel worden waarschijnlijk niet verlengd. Deze jongens zijn dus waarschijnlijk ook niet bij Cambuur volgend seizoen.
Ritzmaier, Lukoki, Manu, van Moorsel en van Boxel zijn allemaal gehuurd, keren terug dus terug naar hun clubs.
Dat betekent dus dat er op dit moment 12 spelers Cambuur gaan verlaten...
Dan bestaat er ook nog de kans dat enkele jongens verkocht worden (Leeuwin, Mohamed, Bakker) maar daar gaan we nog maar even niet van uit.
Dan blijven er dus veertien spelers over. De Omdat de TS het liefst de posities dubbel bezet heeft moeten daar nog een stuk of tien/elf spelers bij. Als ze voor dubbele bezettingen gaan:
- Een derde keeper, want dat hoort gewoon zo. Goedkope jongen uit de buurt met een amateurcontract.
- Een rechtsback.
- Een linksback. (Rechts/linksback is gelijk opgelost als Pereira een nieuw contract krijgt.)
- Als Leeuwin blijft, 1 linksbenige CV. Als Leeuwin niet blijft, een rechtsbenige én linksbenige CV.
- Een verdedigende middenvelder.
- Twee 'echte' middenvelders.
- Een aanvallende middenvelder.
- Een rechtsbuiten.
- Een spits.
- Een linksbuiten.
Maar wie moet SCC halen?
Lijst met aflopende contracten Eredivisie: http://www.transfermarkt.nl/nl/spieler/vertragsende/basics_NL1.html
Lijst met aflopende contracten Jupiler: http://www.transfermarkt.nl/nl/spieler/vertragsende/basics_NL2_2014.html
Rest van de competities zijn daar ook te vinden.
Enkele namen die mij opvielen uit de Eredivisie:
- Falkenburg (GAE)
- Donald (Roda)
- Sno (RKC)
- Koolwijk (NEC)
- Buijs (NAC)
- Houtkoop (GAE)
- Van Ooijen (PSV)
Geen idee of ze haalbaar zijn, of een versterking, maar leken me leuke spelers voor Cambuur.
Enkele namen die mij opvielen uit de Juup:
- Türk (VVV) voor de breedte
- Marengo (Volendam) voor rechts/linksbuiten, misschien niet basis maar is echt een goede speler.
- Kuwas (Volendam) voor rechts/linksbuiten, zelfde als met Marengo
- Khalouta (Fortuna) als vervanger voor Christovao.
En natuurlijk kan Cambuur spelers van de topclubs huren, en een huurling van Groningen zit er vast ook weer bij.
Spelers kopen lijkt me ondenkbaar in de situatie waarin Cambuur zit. Misschien een kleine transfersom voor een goede Juup speler zoals Veldwijk.
Iemand nog namen?
Loopt het contract van Türk af? Dan zou het me niets verbazen als hij er bij gaat komen volgend seizoen. Afgelopen zomer is ook al geprobeerd hem terug te halen.
we zijn toch verplicht om een beloften team te hebben als je in de ere div blijft.
aan nieuwe spelers wordt druk gewerkt.net als vorig jaar zou ik me er niet te veel zorgen
over maken.
verder hangt het er vanaf wie je zelf verkoopt en voor hoeveel poen natuurlijk.
ik zou zelf zeker proberen weer bij de topclubs leuke spelers te huren voor normale
prijzen.
Türk weggooid geld, gien rendement op un enkele frije trap na. Ferdedigt niet met, laat syn man lope, ens.
Citaat van: piene hassus op april 03, 2014, 21:06:58
Türk weggooid geld, gien rendement op un enkele frije trap na. Ferdedigt niet met, laat syn man lope, ens.
is niet minder dan paco vind ik
Citaat van: denistel op april 03, 2014, 20:56:34
ik zou zelf zeker proberen weer bij de topclubs leuke spelers te huren voor normale
prijzen.
Mee eens, maar liever niet meer dan dit jaar!
Paco ist oek niet, sit te min spirit in
Citaat van: piene hassus op april 03, 2014, 22:01:19
Paco ist oek niet, sit te min spirit in
turk = paco met betere traptechniek, maar verdedigt iets minder mee
turk zou dan wel eens de beste traptechniek van de selectie hebben, das toch ook iets
Citaat van: denistel op april 03, 2014, 20:56:34
ik zou zelf zeker proberen weer bij de topclubs leuke spelers te huren voor normale
prijzen.
bij handhaving moet dat zeker lukken.
er is nu wel bewezen hoe een talent in lwd kan groeien.
Nu ons eerste, meest succesvolle (prachtige, overweldigende etc.) jaar na een lange afwezigheid in de eredivisie er bijna op zit ben ik bang dat ons een complete leegloop te wachten staat. Na Lodeweges zullen Leeuwin, Manu, lukoki en Ritzmaier zeker vertrekken. Buiten deze spelers vrees ik voor het behoud van v/d Belt, Makrini, Bakker en Bijker. Ik hoop van harte dat ik weer te pessimistisch ben en dat de schade beperkt blijft. Mocht het wel gebeuren dan kan je weer op punt 0 beginnen. :|
Met verkoop van sommige spelers, meer geld uit tv-beelden, geen aanleg kunstgras en andere verbouwingen stadion is er veel meer te besteden volgend jaar. Cambuur is na dit jaar aantrekkelijker geworden om voor te spelen en ik heb alle vertrouwen in vd Belt en co.
Komt allemaal goed. :)
Citaat van: Harry L. op april 11, 2014, 20:19:33
Nu ons eerste, meest succesvolle (prachtige, overweldigende etc.) jaar na een lange afwezigheid in de eredivisie er bijna op zit ben ik bang dat ons een complete leegloop te wachten staat. Na Lodeweges zullen Leeuwin, Manu, lukoki en Ritzmaier zeker vertrekken. Buiten deze spelers vrees ik voor het behoud van v/d Belt, Makrini, Bakker en Bijker. Ik hoop van harte dat ik weer te pessimistisch ben en dat de schade beperkt blijft. Mocht het wel gebeuren dan kan je weer op punt 0 beginnen. :|
Je kan het ook omdraaien: voor een aantal spelers zul je een transfersom ontvangen, waarmee je het negatieve eigen vermogen kan wegwerken (Makrini, Bijker, Bakker en Leeuwin). Dit biedt de club op de langere termijn misschien ook weer meer perspectief. Zeker gezien het werk wat de TS en het bestuur in de afgelopen jaren hebben geleverd heb ik er wel vertrouwen in.
Citaat van: Treb op april 11, 2014, 20:23:50
ik heb alle vertrouwen in vd Belt en co.
Komt allemaal goed. :)
Maar heb je ook vertrouwen genoeg in co. alleen??
Ik denk ook dat we er goed voorstaan in augustus, hoor, maar wel graag met van der Belt!
Ritzmaier, Lukoki, Manu, van Moorsel, van Boxel, Christovao, van Brakel, de Vries, Coremans & de Graaf verlaten SCC sowieso. Daarnaast denk ik dat Leeuwin, Bakker en El Makrini ook een transfer naar een andere club maken.
Pereira en Ogbeche hun contracten lopen af en die zijn (nog) niet verlengd.
Het geld voor die salarissen komt dan ook weer vrij en zolang vd Belt en co blijven heb ik er alle vertrouwen in dat ze met dat vrijgekomen geld + extra sponsorgelden, tv rechten, geen stadionaanpassingen, kunstgras, etc. ze weer een waardige selectie voor volgend seizoen kunnen neerzetten.
Citaat van: Harry L. op april 11, 2014, 20:19:33
Nu ons eerste, meest succesvolle (prachtige, overweldigende etc.) jaar na een lange afwezigheid in de eredivisie er bijna op zit ben ik bang dat ons een complete leegloop te wachten staat. Na Lodeweges zullen Leeuwin, Manu, lukoki en Ritzmaier zeker vertrekken. Buiten deze spelers vrees ik voor het behoud van v/d Belt, Makrini, Bakker en Bijker. Ik hoop van harte dat ik weer te pessimistisch ben en dat de schade beperkt blijft. Mocht het wel gebeuren dan kan je weer op punt 0 beginnen. :|
Direct verkopen die jongens met doorverkoop percentage in contract, het is nu tijd om te cashen! Pereira staat al klaar als opvolger voor Bijker, Dijkstra kan de komende 3 wedstrijden laten zien een goede centrale combi te zijn met vd Laan en voor op het middenveld en aanval moeten nieuwe jongens komen met Ere ervaring. Dit seizoen heeft de TS een blik met spelers opengetrokken die ons, ondanks de beperkte middelen, een mooi seizoen bezorgde. Dat zal komend jaar niet anders zijn!
Ook volgend seizoen zullen er weer 11 op het veld staan voor wie wij helemaal uit ons dak gaan...
Citaat van: Daddy T. op april 11, 2014, 20:38:16
l moeten nieuwe jongens komen met Ere ervaring
Ik zou zelf voor spelers gaan die dat juist niet hebben. Het is m.i. een mooie statistiek, maar zou niet leidend moeten bij het halen van nieuwe spelers. Spelers met die 'eredivisie-ervaring' zijn ws wel 2-3x zo duur als een goede eerstedivisie-speler.Zoals bijvoorbeeld el makrini, geen minuut eredivisie gespeeld, toch onze belangrijkste schakel.
Zo gaat het toch bij elke club?
men komt en gaat.
Maar we hebben de laatste seizoenen steeds goede spelers
aan kunnen trekken.
dus heb er wel vertrouwen in.
Citaat van: moodygrunn op april 11, 2014, 20:42:45
Ik zou zelf voor spelers gaan die dat juist niet hebben. Het is m.i. een mooie statistiek, maar zou niet leidend moeten bij het halen van nieuwe spelers. Spelers met die 'eredivisie-ervaring' zijn ws wel 2-3x zo duur als een goede eerstedivisie-speler.Zoals bijvoorbeeld el makrini, geen minuut eredivisie gespeeld, toch onze belangrijkste schakel.
Eens dat Makrini een belangrijke schakel is, maar hij is niet ineens nieuw in dit team gekomen maar vormde al een belangrijke pilaar in het collectief van dit team. Ik doel met eredivisie ervaring op dragende spelers zoals Leeuwin en Pereira die zonder moeite in het team in te passen zijn. Geen van Boxtel en van Brakels meer aub. Dit aangevuld met jonge toppers uit eerste divisie en paar huurlingen vanuit de top moet een mooie mix maken.
Spelers maak ik me niet druk om, is de laatste jaren altijd goed gekomen. Een evt vertrek van vd belt zou rampzalig zijn. Die goede spelers van afgelopen jaren zijn oa door hem aangetrokken. Desniettemin verwacht ik dat hij blijft. Hij zal toch ook bij de opbouw en nieuwbouw van onze club betrokken willen zijn? Mooiere uitdaging zal er haast niet zijn...
op dit moment zijn we al 1 de huurlingen kwijt toch en verder niks..en anderen hebben nog een contract dus als ze die willen halen
kun je voor dat geld er 3 of 4 voor terug halen dus als we 3 verkopen mis je goede spelers maar kun je ook weer goeien terug halen.
verder heb je kans dat de clubs waar je nu spelers van huurt je er komend seizoen weer een paar kan huren.
we zullen het zien maar het komt wel goed hoor.
Je moet dusdanig handelen dat je in elk geval minimaal 3 onder je houd.dat lijkt dit 1e seizoen te lukken.verder kun je niet zoveel met een bescheiden budget, behalve slim zijn en wat geluk en juiste connecties hebben.
Ik denk dat v/d belt de eigenschappen heeft die nodig zijn.belangrijkste voor cambuur is in mijn ogen dus het aanblijven van v/d belt en co.!!
Nieuwe spelers selecteren op dezelfde manier als dit jaar. Dus spelers met ervaring die door omstandigheden een tijdje niet hebben gespeeld; huurlingen die alles op alles willen zetten om zich te bewijzen en tot slot vuurvreters uit de JL. Die mix gemengd met het aanvallende voetbal van Henk zorgt ervoor dat we er volgend jaar ook in blijven :thumbsup
Lees hier in Dagblad van het Noorden net een stuk over ene Alexander Bannink, opgeleid bij Twent, bij Zwolle gespeeld, nu bij Emmen. Heeft als rechtermiddenvelder 12 x gescoord, geeft aan naar een eredivisieclub te willen. Hij geeft een paar verkeerde namen die ik hier maar niet zal noemen, maar ook Cambuur als een club "waar hij graag naar toe zou willen. Ik ken hem niet, weet niet of hij wat kan, maar het positieve is dat er dankzij onze prestaties meer potentiele toppertjes onze kant op willen lijkt me
Ik maak me niet zo druk om een leegloop. Natuurlijk zullen er spelers vertrekken, maar de uitdaging zal weinig anders zijn dan de aanloop naar het huidige seizoen. Deze klus is wel toevertrouwd aan V/d Belt en consorten.
Er lopen genoeg goede spelers rond in de Jupiler, je moet ze alleen wel zien en durven halen. Vergeet niet dat het gros van ons elftal dat aan het beste seizoen ooit bezig is 'gewoon' Jupiler spelers zijn als ik het oneerbiedig mag zeggen. De kunst is dat ze zichzelf doorontwikkelen tot een volwaardige eredivisiespeler. Een goede basis is uiteraard een vereiste maar vooral moet er gekeken worden naar het mentale aspect bij een speler.
Daarnaast leren de topploegen in Nederland het nooit. Jaarlijks laten ze grote talenten gaan (behalve Feyenoord) ten favoure van 3e rangs buitenlanders die wel kunnen voetballen, maar mentaal door het ijs zakken. Hier moet je op het vinkentouw zitten en toeslaan. Peter van Ooijen van PSV is zo'n voorbeeld. Ik denk dat hij beter is dan Ritzmaier, loopt gewoon gratis de deur uit daar. Bij Ajax is er jaarlijks een exodus gaande van talentvolle jeugdspelers, zorg dat je goed bent ingevoerd binnen die BVO's en je bent spekkoper.
Wanneer Cambuur zich definitief veilig speelt breken er weer drukke weken aan voor vd Belt.. Mooie baan heeft hij toch!
Citaat van: Eewal op april 12, 2014, 10:25:58
Wanneer Cambuur zich definitief veilig speelt breken er weer drukke weken aan voor vd Belt.. Mooie baan heeft hij toch!
Feitelijk zou hij al een lijst met namen op zijn bureau moeten hebben lijkt me. Ik ben echt benieuwd wat er komt en gaat.
Denk dat die lijst met namen er wel is hoor poelie!
trouwens die bannink van emmen...
rechtermiddenvelder en al 12 goals lijkt
me niet verkeerd!
die lijst is er natuurlijk al lang en deze zal echt niet gepubliceerd worden.
die bannink is een leuke voetballer. Misschien voor de breedte halen en dan is het aan hem zelf om te laten zien of die het niveau aan kan.
Citaat van: peter op april 12, 2014, 11:15:32
Denk dat die lijst met namen er wel is hoor poelie!
trouwens die bannink van emmen...
rechtermiddenvelder en al 12 goals lijkt
me niet verkeerd!
stond trouwens ook in dat hij bij Zwolle moest vertrekken, oa omdat hij na kampioensfeest dronken in de gracht was gevallen :_schater.
En daar moet speciaal een topic voor worden geopend? Had ook gemakkelijk in selectie 2014-2015 gekund.
Ik ga dit overbodige topic derhalve combineren met het bestaande topic.
Ozan Turk! :)
Citaat van: Cambuur Groningen op april 12, 2014, 11:38:33
stond trouwens ook in dat hij bij Zwolle moest vertrekken, oa omdat hij na kampioensfeest dronken in de gracht was gevallen :_schater.
Billug vol met bier dus t interesseert mie allemaal geen flikker!
Past perfect bij cambuur :_schater
[quote... Peter van Ooijen van PSV is zo'n voorbeeld. Ik denk dat hij beter is dan Ritzmaier, loopt gewoon gratis de deur uit daar....
[/quote]
Leuke speler maar echt geen Ritzmaier!
Een aanradertje voor volgend seizoen:
https://www.youtube.com/watch?v=MLrhBjHl0ZA&
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2014, 02:31:47
Een aanradertje voor volgend seizoen:
https://www.youtube.com/watch?v=MLrhBjHl0ZA&
geweldig!
Zouden we, nu handhaving is veiliggesteld en we pas over twee weken weer hoeven te voetballen, de komende tijd nieuws over al dan niet verlengde contracten kunnen verwachten?
Citaat van: Collingwood op april 14, 2014, 09:34:10
Zouden we, nu handhaving is veiliggesteld en we pas over twee weken weer hoeven te voetballen, de komende tijd nieuws over al dan niet verlengde contracten kunnen verwachten?
Ja, cambuur en de spelers weten nu waar ze aan toe zijn.
pluim ,antonia
Houtkoop (Eagles)
Gouriye (ADO)
Narsingh (Zwolle)
Dit topic gaat weer trending worden aankomende weken/maanden. Heel benieuwd naar de ontwikkelingen |:)
holla ,van hyfte .En muhren moeten ze op zeker halen
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:54:34
holla ,van hyfte .En muhren moeten ze op zeker halen
we
Citaat van: AL op april 14, 2014, 10:03:12
Houtkoop (Eagles)
Gouriye (ADO)
Narsingh (Zwolle)
3x niet bijzonder
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:54:34
holla ,van hyfte .En muhren moeten ze op zeker halen
dat zijn namen! Houtkoop vind ik ook sterke speler, vond hem dit seizoen vaak verschil maken. Rosheuvel en Falkenburg ook transfervrij toch? Dat zijn wel spelers die verschil kunnen maken. En ik zou Sno hier graag zien spelen, maar dat zal denk ik te hoog gegrepen zijn
De technische staf komt waarschijnlijk toch weer met namen waarvan we allemaal denken wie??? en die bijna allemaal goed uitpakken!
Meestal gaat het zo dat alle namen die hier worden genoemd
juist niet komen.
uitzonderingen(ritzmaijer)daargelaten.
Citaat van: SCCRulez op april 14, 2014, 19:40:56
dat zijn namen! Houtkoop vind ik ook sterke speler, vond hem dit seizoen vaak verschil maken. Rosheuvel en Falkenburg ook transfervrij toch? Dat zijn wel spelers die verschil kunnen maken. En ik zou Sno hier graag zien spelen, maar dat zal denk ik te hoog gegrepen zijn
Ik vraag me af; waarom zouden spelers als Houtkoop en Falkenburg voor Cambuur kiezen ipv Go Ahead? Ze zullen het niet als een sportieve verbetering zien en ook financieel zal het niet een vooruitgang zijn. Go ahead heeft immers meer te besteden.
Begroting Go Ahead 2013/14 > 5.2 miljoen
Begroting Cambuur lwd. > 4.0 miljoen
Citaat van: Tanjajeah op april 15, 2014, 00:59:36
Ik vraag me af; waarom zouden spelers als Houtkoop en Falkenburg voor Cambuur kiezen ipv Go Ahead? Ze zullen het niet als een sportieve verbetering zien en ook financieel zal het niet een vooruitgang zijn. Go ahead heeft immers meer te besteden.
Begroting Go Ahead 2013/14 > 5.2 miljoen
Begroting Cambuur lwd. > 4.0 miljoen
Ik weet niet wie dat ooit de wereld in geholpen heeft, maar de begroting van Cambuur dit seizoen ligt boven de 6 miljoen euro en dus niet 4 miljoen.
Eén kandidaat voor functie technisch manager Cambuur
Gerard Bos
Leeuwarden | SC Cambuur heeft één kandidaat op het oog voor de functie van technisch manager. Hoewel algemeen directeur Gerald van den Belt niet wil ingaan op namen, bevestigt hij desgevraagd dat mogelijk al deze week met de beoogde nieuwe man wordt gesproken. Doordat sinds afgelopen weekeinde zeker is dat de Leeuwarders komend seizoen in de eredivisie spelen, verwacht Van den Belt op korte termijn ook meer duidelijkheid te kunnen bieden over de nieuwe hoofdtrainer en de toekomst van diverse spelers.
Begin deze maand maakte hij al bekend dat bij handhaving voor komend seizoen een technisch manager aangesteld zou worden. Die functie bestaat in de huidige organisatie bij Cambuur nog niet. ,,Nu het zeker is dat we opnieuw in de eredivisie actief zullen zijn, kunnen we doorpakken op allerlei vlakken", laat Van den Belt weten. ,,Het aanstellen van een technisch manager is daar een voorbeeld van."
Mogelijk deze week volgt al een gesprek. Van den Belt wil niet reageren op namen, maar verwijst alvast wel die van Marco Boogers (FC Dordrecht) naar het rijk der fabelen. Van den Belt: ,,Het lijstje kandidaten bestaat uit één naam. En met diegene staat een gesprek gepland."
De nieuwe technisch manager moet diverse taken van hem gaan overnemen. ,,Daarom wordt het iemand die weet hoe het werkt in de voetballerij. Dus ook op het gebied van contractuele zaken. Dat is van groot belang en het zal onze organisatie alleen maar versterken."
Van den Belt herhaalt dat Henk de Jong kandidaat nummer één is om na de zomer hoofdtrainer te worden. Een afspraak voor een gesprek met de huidige interim-coach is nog niet gemaakt. Maar daar hoeft volgens de Cambuurdirecteur niks achter te worden gezocht. ,,Dat zou ook zomaar deze week kunnen worden, ik sluit niks uit."
Dat handhaving nu zeker is en Cambuur pas op 27 april weer in actie komt (Feyenoord-uit) betekent niet dat Van den Belt stil zit, zo zegt hij. ,,Integendeel. Er is genoeg te doen." Zo zal de club volgens hem op korte termijn ook met diverse spelers om tafel gaan om te praten over contractverlenging. ,,Concrete gesprekken zijn daarover nog niet gevoerd."
Het gaat dan om bijvoorbeeld spelers met een contract dat na volgend seizoen afloopt. Cambuur wil proberen de vaste waarden te bewegen hun overeenkomsten te verlengen, voordat ze eventueel in 2015 gratis de deur uit lopen.
Interesse
Voor enkele spelers is overigens al interesse van andere clubs. Van den Belt sluit dan ook niet uit dat spelers verkocht zullen worden. Het voordeel van handhaving is dat bij geen enkele speler van Cambuur in het contract sprake is van een clausule met daarin gelimiteerde transfersommen. ,,Dat", zo zegt Van den Belt, ,,was bij degradatie anders geweest. Dan waren er bij enkele spelers clausules in werking getreden waardoor ze voor een gelimiteerd bedrag of zelfs gratis hadden kunnen vertrekken."
Goed bezig Gerald! Ben benieuwd wie die kandidaat is..
Wiljan Vloetin of Fred vd Hoorn
Vast niet :devil
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:54:34
holla ,van hyfte .En muhren moeten ze op zeker halen
Holla kunnen wij niet betalen, van Hyfte heeft nog een meerjarig contract en Muhren is veel te traag...
Alle 3 niet bijzonder dus ;)
Citaat van: AL op april 14, 2014, 10:03:12
Houtkoop (Eagles)
Gouriye (ADO)
Narsingh (Zwolle)
:thumbsup
Prima spelers voor SCC!!
v ooyen van psv goeie middenvelder.ik reken zo wie zo weer op een paar huurspelers van ajax psv en f.noord.
Citaat van: poelie-lwd op april 15, 2014, 06:03:42
van Hyfte heeft nog een meerjarig contract
Oh? Zijn contract loopt af dit seizoen! Bakker verkopen en Van Hyfte ervoor terug.
Citaat van: michello op april 15, 2014, 02:25:18
Voor enkele spelers is overigens al interesse van andere clubs. Van den Belt sluit dan ook niet uit dat spelers verkocht zullen worden. Het voordeel van handhaving is dat bij geen enkele speler van Cambuur in het contract sprake is van een clausule met daarin gelimiteerde transfersommen. ,,Dat", zo zegt Van den Belt, ,,was bij degradatie anders geweest. Dan waren er bij enkele spelers clausules in werking getreden waardoor ze voor een gelimiteerd bedrag of zelfs gratis hadden kunnen vertrekken."
Dit vind ik et meest interessante. Dus geen gelimiteerde transfersom voor Leeuwin!
Ik ben benieuwd, er komen weer leuke tijden aan :thumbsup.
Uit dit verhaal valt verder niet echt op te maken dat Van den Belt bezig is met een vertrek naar AZ...
Citaat van: Collingwood op april 15, 2014, 09:36:54
Ik ben benieuwd, er komen weer leuke tijden aan :thumbsup.
Uit dit verhaal valt verder niet echt op te maken dat Van den Belt bezig is met een vertrek naar AZ...
Wordt inderdaad weer een interessante periode. Te beginnen met het verlengen van contracten. Wie lopen er over 1 jaar af. Ik weet van:
- Makrini: zal waarschijnlijk niet te houden zijn
- Leeuwin: zal waarschijnlijk niet te houden zijn
- Bijker: Misschien wel en anders verkopen en een njaar huren
- Droste: zal toch wel verlengen?
Zijn er nog andere die aflopen over een jaar? Hemmen? Bakker?
Belangrijkste is dat er maar weinig clubs zullen zijn die spelers bij ons vandaan kunnen halen EN een beter salaris kunnen bieden. Dat lijkt me alleen voor de top 7 te gelden en misschien Zwolle. Denk dat de leegloop nog wel eens mee kan vallen.
Citaat van: Lore op april 15, 2014, 09:45:45
Wordt inderdaad weer een interessante periode. Te beginnen met het verlengen van contracten. Wie lopen er over 1 jaar af. Ik weet van:
- Makrini: zal waarschijnlijk niet te houden zijn
- Leeuwin: zal waarschijnlijk niet te houden zijn
- Bijker: Misschien wel en anders verkopen en een njaar huren
- Droste: zal toch wel verlengen?
Zijn er nog andere die aflopen over een jaar? Hemmen? Bakker?
Volgens mij vrijwel ieder contract (dus ook Droste, Bakker, etc.). Ik kan zo alleen Barto bedenken die langer vastligt. En Nienhuis' contract loopt volgend jaar weliswaar af, maar Cambuur heeft een optie om dat te verlengen.
http://www.transfermarkt.nl/nl/sc-cambuur-leeuwarden/kader-zunkunft/verein_133.html (http://www.transfermarkt.nl/nl/sc-cambuur-leeuwarden/kader-zunkunft/verein_133.html)
Ideale website.. ;)
Selectie Cambuur seizoen 2014/2015 (tot nu toe):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Ramon Leeuwin 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
(Bob Schepers moet nog tekenen)
Er is dus nog wel behoorlijk wat werk aan de winkel!
Bob had toch al getekend? Op zijn eigen FB pagina had hij het over het komende anderhalf jaar weer terug bij Cambuur namelijk, waarvan dit half jaar dus op huurbasis.
Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 10:09:19
Bob had toch al getekend? Op zijn eigen FB pagina had hij het over het komende anderhalf jaar weer terug bij Cambuur namelijk, waarvan dit half jaar dus op huurbasis.
Zou volgens mij inderdaad meteen na handhaving geregeld worden, maar daar is naar ik weet nog geen officieel bericht van verschenen. Maar lijkt me wel vrij zeker, dus heb hem er gewoon bij gezet.
Citaat van: michello op april 15, 2014, 02:25:18
Dat", zo zegt Van den Belt, ,,was bij degradatie anders geweest. Dan waren er bij enkele spelers clausules in werking getreden waardoor ze voor een gelimiteerd bedrag of zelfs gratis hadden kunnen vertrekken."
Gratis weg dat is niet gek voor spelers, vreemde clausule toch?
Ook Pereira zo snel mogelijk langer vastleggen!
Verlengen:
Pereira
Ogbeche
Moorsel (contract in Groningen loopt af)
Overige laten gaan.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2014, 10:16:11
Gratis weg dat is niet gek voor spelers, vreemde clausule toch?
Op zich wel; hoewel bij NEC en Roda hebben ze dit dus helemaal niet ingeregeld (mogelijke degradatie) in de contracten - die stevenen bij degradatie rechtstreeks op een faillissement af.
Citaat van: Collingwood op april 15, 2014, 10:10:49
Zou volgens mij inderdaad meteen na handhaving geregeld worden, maar daar is naar ik weet nog geen officieel bericht van verschenen. Maar lijkt me wel vrij zeker, dus heb hem er gewoon bij gezet.
Je hebt inderdaad gelijk, ik luister net het interview met vd Belt over Bob terug
- Contract loopt af, Utrecht heeft nog een optie
- Ere of Eerste Divisie was ook van belang
- Er is wel over gesproken, maar er is nog lang niets zeker
Dat was de stand van zaken op 31-1.
Citaat van: dizzhead op april 15, 2014, 10:23:17
Op zich wel; hoewel bij NEC en Roda hebben ze dit dus helemaal niet ingeregeld (mogelijke degradatie) in de contracten - die stevenen bij degradatie rechtstreeks op een faillissement af.
Die hebben wel een Boekhoorn respectievelijk Hendriks in de buurt om gaten te vullen. Geheid dat die de beurs gaan trekken.
Om alvast te kijken naar de aflopende contracten van spelers uit eredivisie:
http://www.transfermarkt.nl/nl/spieler/vertragsende/basics_NL1.html (http://www.transfermarkt.nl/nl/spieler/vertragsende/basics_NL1.html)
Kirm
Donald
Quansah
Hadouir
Houtkoop
Reijnen
De Ridder
Narsingh
Holla
Falkenburg
Citaat van: michello op april 15, 2014, 10:01:33
http://www.transfermarkt.nl/nl/sc-cambuur-leeuwarden/kader-zunkunft/verein_133.html (http://www.transfermarkt.nl/nl/sc-cambuur-leeuwarden/kader-zunkunft/verein_133.html)
Ideale website.. ;)
Bakker de meeste waarde?
Citaat van: michello op april 15, 2014, 10:35:22
Kirm
Donald
Quansah
Hadouir
Houtkoop
Reijnen
De Ridder
Narsingh
Holla
Falkenburg
Donald die volgens de Roda fans een van de slechtsten was afgelopen seizoen en nu ook nog disciplinair geschorst?
Quansah is op zijn retour. De rest leuke spelers!
Welke narsingh bedoel je :devil?
Van Zwolle :devil
Donald vond ik in Leeuwarden niet zo slecht hoor.
Sno is ook vrij maar die wil naar top 6 club.
Citaat van: michello op april 15, 2014, 10:45:56
Van Zwolle :devil
Donald vond ik in Leeuwarden niet zo slecht hoor.
Sno is ook vrij maar die wil naar top 6 club.
Op basis van die ene wedstrijd ok, maar voor de rest? Waardeloze mentaliteit, ook in de groep zelf. Daar zou Henk té veel energie in moeten steken.
Ik zie dan liever een kwalitatief iets mindere voetballer die zich 100% wil geven voor het TEAM! Teambelang gaat mijlenver boven het individu.
Reken daar maar op Dokkum. De scouting let op.
Metaliteit
Mentale weerbaarheid
Persoonlijkheid
Techniek
Tactiek
Citaat van: zeewolde op april 15, 2014, 09:55:16
Belangrijkste is dat er maar weinig clubs zullen zijn die spelers bij ons vandaan kunnen halen EN een beter salaris kunnen bieden. Dat lijkt me alleen voor de top 7 te gelden en misschien Zwolle. Denk dat de leegloop nog wel eens mee kan vallen.
Maar het is ook in het belang van Cambuur om te verkopen als ze volgend jaar anders gratis de deur uit lopen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2014, 10:16:11
Gratis weg dat is niet gek voor spelers, vreemde clausule toch?
Als je er zo over na denkt is het inderdaad wel een beetje een vreemde prikkel. Dan zou je eerder een verlaagd salaris bij degradatie afspreken
Ozan turk en Anouar Kali
:scc
We kunnen speculeren wat we willen maar nu komt het aan op de juiste spelers te halen, daar heb je voetbalinzicht voor nodig
ze mogen altijd even bij me aankloppen voor wat namen die wel wat toevoegen .
Want de kreet het tweede jaar is altijd het moeilijkst ,heeft natuurlijk altijd te maken met wie haal je en wie gaan er weg.
Waarvan akt..
Citaat van: Baresi op april 15, 2014, 13:35:45
Ozan turk en Anouar Kali
:scc
Hier zou ik maar een of tussen zetten, beide heb je niet nodig en dan liever Kali. Zal wel te duur zijn, maar heeft zich in de ere meer bewezen dan Turk
Trouwens het verhaal dat het tweede jaar altijd moeilijker is.
Hebben we bij Pec Zwolle niet gezien anders.
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 14:42:54
Trouwens het verhaal dat het tweede jaar altijd moeilijker is.
Hebben we bij Pec Zwolle niet gezien anders.
Het is vaak wel zo dat het tweede jaar lastiger is. Uitzondering na gelaten natuurlijk.
Citaat van: runner 1 op april 15, 2014, 14:27:42
We kunnen speculeren wat we willen maar nu komt het aan op de juiste spelers te halen, daar heb je voetbalinzicht voor nodig
ze mogen altijd even bij me aankloppen voor wat namen die wel wat toevoegen .
Want de kreet het tweede jaar is altijd het moeilijkst ,heeft natuurlijk altijd te maken met wie haal je en wie gaan er weg.
Waarvan akt..
Niet alleen. Het heeft ook met verwachtingspatroon te maken. Dit jaar was natuurlijk altijd feest bij onze mooie club, maar vergeet niet waar wij met de winterstop stonden. En wat gebeurd er als dat volgend jaar weer zo is en wij dan de eerste twee na de winter niet winnen? Dat zorgt ook voor een ander soort druk dan dit jaar. Maar natuurlijk zijn de spelers wel heel erg belangrijk!
Mike van der Hoorn
Mikhail Rosheuvel
Willie Overtoom
Kwame Quansah
Peter van Ooijen
Thom Haye
Prima opties lijkt me.
Hoor net van een vriend dat Joey vd berg van dkv vanaf nieuwe seizoen
bij ons komt voetballen.
Even onder voorbehoud. ..heb hem net gevraagd waar hij dat nieuws
wegheeft.
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 20:13:48
Hoor net van een vriend dat Joey vd berg van dkv vanaf nieuwe seizoen
bij ons komt voetballen.
hoe kom je/hij daar bij?
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 20:13:48
Hoor net van een vriend dat Joey vd berg van dkv vanaf nieuwe seizoen
bij ons komt voetballen.
:O
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 20:13:48
Hoor net van een vriend dat Joey vd berg van dkv vanaf nieuwe seizoen
bij ons komt voetballen.
:_schater tuurlijk, rijke fantasie zeker deze vriend. Speculate on, maar laat DKV spv erbuiten :R
Deze vriend woont bijna bij stadion en is gewoon goed
geinformeerd.
Maar had zelf ook zoiets van..???
Dus hem net gevraagd hoe hij hier aan komt.
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 20:25:49
Deze vriend woont bijna bij stadion en is gewoon goed
geinformeerd.
Maar had zelf ook zoiets van..???
Dus hem net gevraagd hoe hij hier aan komt.
en je houd ons uiteraard op de hoogte..
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 20:13:48
Hoor net van een vriend dat Joey vd berg van dkv vanaf nieuwe seizoen
bij ons komt voetballen.
haha hij was degene die toegaf dat hij en zijn medespelers met knikkende knieen op het veld stonden hier door de intimiderende sfeer
Citaat van: sunderland op april 15, 2014, 20:29:32
haha hij was degene die toegaf dat hij en zijn medespelers met knikkende knieen op het veld stonden hier door de intimiderende sfeer
toen 'ie bij pec speelde vond ik hem echt een held.. maar heeft daarna natuurlijk een misselijkmakende keuze gemaakt
Citaat van: Cambuur058 op april 15, 2014, 20:26:23
en je houd ons uiteraard op de hoogte..
zodra ik meer hoor..
Citaat van: SCCRulez op april 15, 2014, 20:23:19
:_schater tuurlijk, rijke fantasie zeker deze vriend. Speculate on, maar laat DKV spv erbuiten :R
Laat maar komen, prima speler. Dat hij ooit de fout gemaakt heeft om voor dkv te kiezen....We maken allemaal wel eens fouten. Maar zou een goede aanvulling zijn..
Speculeter Peter :_schater
Citaat van: nikjeuh op april 15, 2014, 20:34:25
Laat maar komen, prima speler. Dat hij ooit een fout gemaakt heeft, kan hij ook niets aan doen. Maar zou een goede aanvulling zijn..
Niets anders dan een domme kaartenpakker. Hebben we helemaal niks aan
Waarom überhaupt zou hij komen?
mischien dat dkv juist geïnteresseerd is in een speler van cambuur en dat ze dan hem deze kant op sturen...
Citaat van: mindra op april 15, 2014, 20:39:23
mischien dat dkv juist geïnteresseerd is in een speler van cambuur en dat ze dan hem deze kant op sturen...
Ze willen hem wel ruilen voor Mo natuurlijk ;)
Ik moet over hem zeggen dat ik hem wel een klootzakje in het veld vind, echt zo'n speler die je bij je tegenstander haat en bij jezelf koestert. Pakt wel teveel domme kaarten door zijn wil om te winnen.
Lekker..hij appt dit bericht aan mij ....hoor nu even niks.
heb hem gevraagd hoe hij aan dit bericht komt.
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 20:13:48
Hoor net van een vriend dat Joey vd berg van dkv vanaf nieuwe seizoen
bij ons komt voetballen.
Even los van het feit dat hij van DKV *zou* komen. Is dat niet die vent die gele/rode kaarten verzameld?
Citaat van: Marc S op april 15, 2014, 21:00:49
Even los van het feit dat hij van DKV *zou* komen. Is dat niet die vent die gele/rode kaarten verzameld?
'n ordinaire skopper, altied te laat.
MOCHT het waar zijn, prima speler voor cambuur
iedereen die daar aan twijfelt, tsja. staat niet voor niets altijd in de basis bij dkv, en was goed bij pec
Citaat van: Marc S op april 15, 2014, 21:00:49
Even los van het feit dat hij van DKV *zou* komen. Is dat niet die vent die gele/rode kaarten verzameld?
Lodeweges wegjagen en de hoon over je heen krijgen en dan de omgekeerde weg zeker braaf blij zijn en nog een keer de hoon over je heen krijgen.
lijkt me sterk.misschien een grapjas die dit forum wat op de kast wil jagen.
Citaat van: carlo de leeuw op april 15, 2014, 22:37:50
Lodeweges wegjagen en de hoon over je heen krijgen en dan de omgekeerde weg zeker braaf blij zijn en nog een keer de hoon over je heen krijgen.
lijkt me sterk.misschien een grapjas die dit forum wat op de kast wil jagen.
zoals ik al zei...van een vriend die dicht bij het vuur zit.
word vervolgd
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 22:44:50
zoals ik al zei...van een vriend die dicht bij het vuur zit.
word vervolgd
Welk vuur?
Het vagevuur :rodekaart
Grrrrrrr.....net berichtje van vriend.
maakte een grapje zegt hij.
excuses voor misleidende bericht dus.
Gelukkig maar. Hoewel zijn reactie op de spreekkoren wel goed was bij Eagles. Verder vind ik t een bloedirritante lamzak in t veld.
Citaat van: speculeter op april 16, 2014, 09:17:27
Grrrrrrr.....net berichtje van vriend.
maakte een grapje zegt hij.
excuses voor misleidende bericht dus.
SpecuPeter
Citaat van: speculeter op april 16, 2014, 09:17:27
Grrrrrrr.....net berichtje van vriend.
maakte een grapje zegt hij.
excuses voor misleidende bericht dus.
Koud vuur dus
Citaat van: speculeter op april 16, 2014, 09:17:27
Grrrrrrr.....net berichtje van vriend.
maakte een grapje zegt hij.
excuses voor misleidende bericht dus.
Geef zijn nummer maar ff. Dit soort "vrienden" kan even een grapje terug verwachten :devil
Citaat van: speculeter op april 16, 2014, 09:17:27
Grrrrrrr.....net berichtje van vriend.
maakte een grapje zegt hij.
excuses voor misleidende bericht dus.
Verrassend, gewoon logisch blieve nadenken dan weest al snel welke geruchten naar rijk de fabelen kunnen :proost
Even voor de duidelijkheid.. We hebben nu 2 topics waar we kunnen ouwehoeren over nieuwe spelers. Dus vanaf nu het geruchten/wensen/dromen gedeelte in het nieuwe spelers topic houden en de CONCRETE spelers die dus vanuit de BVO komen hier bespreken.
Nee? Dan :rodekaart
Ik hef hoort dat ze t lijst nog niet klaar hebben.
Ze willen eerst met de sterkhouders omme tafel. Er moet zwz wat weg en er bij anders winnen we volgend seizoen weer geen uit wedstrijd. :zweep
Citaat van: dit is mien club op april 17, 2014, 11:08:44
Ik hef hoort dat ze t lijst nog niet klaar hebben.
Ze willen eerst met de sterkhouders omme tafel. Er moet zwz wat weg en er bij anders winnen we volgend seizoen weer geen uit wedstrijd. :zweep
Ach naja met 10 thuis wedstrijden winnen red je het blijkbaar ook :P :_schater
Houd dat vast,
Neem daar 10 uit overwinningen bij....
Citaat van: dit is mien club op april 17, 2014, 11:30:26
Houd dat vast,
Neem daar 10 uit overwinningen bij....
En we worden volgend jaar kampioen!
Citaat van: dit is mien club op april 17, 2014, 11:30:26
Houd dat vast,
Neem daar 10 uit overwinningen bij....
Dan zou je zomaar erg hoog kunnen eindigen :P
Ik vrees toch wel voor leegloop dit jaar..
Doemscenario:
Leeuwin -> DKV
vd Laan -> Grunn
Droste -> Utrecht of AZ ofsu
Bijker -> Fc Twente
Makrini -> Livorno of Genoa
Hemmen > Buitenland
vd Belt -> AZ
Plus alle huurlingen weer terug.. Dan is t hele elftal ook weg!
T zal allemaal wel wat meevallen maar er is een mogelijkheid dat dit gaat gebeuren!
Gas geve met die contract besprekingen!!
Citaat van: Sander Scc op april 17, 2014, 14:43:38
Ik vrees toch wel voor leegloop dit jaar..
Doemscenario:
Leeuwin -> DKV
vd Laan -> Grunn
Droste -> Utrecht of AZ ofsu
Bijker -> Fc Twente
Makrini -> Livorno of Genoa
Hemmen > Buitenland
vd Belt -> AZ
Plus alle huurlingen weer terug.. Dan is t hele elftal ook weg!
T zal allemaal wel wat meevallen maar er is een mogelijkheid dat dit gaat gebeuren!
Gas geve met die contract besprekingen!!
Er is ook een moment dat je gewoon 'nee' kan zeggen. Dat valt na het vertrek van 3/4 contractspelers echt wel te beargumenteren.
Wat we vergeten is nog steeds de recessie.
Zoveel hebben de andere clubs ook niet te besteden hoor!
Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 14:45:50
Wat we vergeten is nog steeds de recessie.
Zoveel hebben de andere clubs ook niet te besteden hoor!
Een paar ton hebben ze wel over voor een Droste, Hemmen, Leeuwin, vd Laan...
Vergeet niet dat Bakker Cambuur waarschijnlijk ook zal verlaten..
Citaat van: Timmie op april 17, 2014, 14:47:09
Een paar ton hebben ze wel over voor een Droste, Hemmen, Leeuwin, vd Laan...
Vergeet niet dat Bakker Cambuur waarschijnlijk ook zal verlaten..
Bakker moet je gelijk verkopen.
Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 14:45:50
Wat we vergeten is nog steeds de recessie.
Zoveel hebben de andere clubs ook niet te besteden hoor!
Denk dat ze daarom juist bij ons komen shoppen..
Bakker moeten we gewoon ruilen voor Paco.. Dat hij vertrekt ben ik niet echt rouwig om.
De kracht van dit elftal ligt toch echt in de verdediging. Die moeten we zien te behouden.
Citaat van: Sander Scc op april 17, 2014, 14:43:38
Ik vrees toch wel voor leegloop dit jaar..
Doemscenario:
Leeuwin -> DKV
vd Laan -> Grunn
Droste -> Utrecht of AZ ofsu
Bijker -> Fc Twente
Makrini -> Livorno of Genoa
Hemmen > Buitenland
vd Belt -> AZ
Plus alle huurlingen weer terug.. Dan is t hele elftal ook weg!
T zal allemaal wel wat meevallen maar er is een mogelijkheid dat dit gaat gebeuren!
Gas geve met die contract besprekingen!!
Voor iedereen zal betaald moeten worden, dus geeft het je ook weer financiële ruimte om spelers aan te trekken. En we staan er nu een stuk beter op dan driekwart jaar geleden. Ok we kunnen nog geen topsalarissen bieden (wacht even tot de Koningsloterij :devil) maar het continu kolkende stadion en het positieve voetbal zijn weer uitstekende randvoorwaarden voor potentiële spelers.
Citaat van: Sander Scc op april 17, 2014, 14:43:38
Ik vrees toch wel voor leegloop dit jaar..
Doemscenario:
Leeuwin -> DKV
vd Laan -> Grunn
Droste -> Utrecht of AZ ofsu
Bijker -> Fc Twente
Makrini -> Livorno of Genoa
Hemmen > Buitenland
vd Belt -> AZ
Plus alle huurlingen weer terug.. Dan is t hele elftal ook weg!
T zal allemaal wel wat meevallen maar er is een mogelijkheid dat dit gaat gebeuren!
Gas geve met die contract besprekingen!!
Als Vd Belt nu zou vertrekken zou dat funest zijn. Hij is de man die het team van volgend jaar gestalte moet gaan geven, maar ik neem aan dat Cambuur zich dat ook gerealiseerd heeft en dus iets met opzegtermijnen in zijn contract heeft staan.
Het zou echt heel vervelend blijven, maar alles is beter dan dat hij nu op stapt
Hopelijk volgt er snel nieuws over (belangrijke) contractverlengingen:
El Makrini
vd Laan
Bijker
Droste
En nieuw contract voor Pereira.
De rest is vervangbaar.
GERUCHT • De Leeuw, Houtkoop en Rienstra naar Cambuur
Het Friesch Dagblad komt dinsdag met de namen van drie spelers die in verband worden gebracht met SC Cambuur. In het geruchtencircuit worden volgens de regionale krant Ben Rienstra (Heracles Almelo), Xander Houtkoop (Go Ahead Eagles) en Michael de Leeuw (FC Groningen) gelinkt aan een transfer naar de Leeuwardense club.
Aan de lijst van spelers die mogelijk voor een vertrek staan, zou ook Erik Bakker kunnen worden toegevoegd. Ramon Leeuwin staat sowieso voor een overgang, al bezweert Cambuur-directeur Gerald van den Belt dat hij niks weet van belangstelling van aartsrivaal sc Heerenveen in de aanvoerder van de geel-blauwen.
Toch wel opvallend dat een serieuze krant als het Friesch Dagblad met concrete namen komt...
Deze transfers lijken mij hoogst onwaarschijnlijk.
Is volgens mij van het FD maar een wilde gok. Staat ook tussen haakjes met een vraagteken. Al zou er best 1 van deze 3 naar ons kunnen komen.
Citaat van: michello op april 29, 2014, 10:52:04
Is volgens mij van het FD maar een wilde gok. Staat ook tussen haakjes met een vraagteken. Al zou er best 1 van deze 3 naar ons kunnen komen.
3 TOP namen. Heel benieuwd!
Citaat van: Goudvinger op april 29, 2014, 10:45:43
Deze transfers lijken mij hoogst onwaarschijnlijk.
Heel logisch toch
Rienstra is al vaker genoemd en is transfervrij
Houtkoop is transfervrij en wil ergens anders kijken
De Leeuw werd in de winter hier al genoemd
Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:17:21
Heel logisch toch
Rienstra is al vaker genoemd en is transfervrij
Houtkoop is transfervrij en wil ergens anders kijken
De Leeuw werd in de winter hier al genoemd
Rienstra is toch bezig met Zwolle? Ziet Houtkoop Cambuur als een stap hogerop t.o.v. GAE?
Citaat van: Goudvinger op april 29, 2014, 10:45:43
Deze transfers lijken mij hoogst onwaarschijnlijk.
Mij niet. Passen alle drie perfect in het beoogde systeem en zijn echte teamplayers. Als we in deze vijver vissen en we slingeren ze op de kant dan gaan wij volgend jaar hoge ogen gooien.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 11:19:37
Rienstra is toch bezig met Zwolle? Ziet Houtkoop Cambuur als een stap hogerop t.o.v. GAE?
Houtkoop wil een andere omgeving :y
off topic:
Wilt u even reageren op mijn spam in uw mailbox waarde HvC :_spank
De Leeuw hoeft niet hoor, momentenvoetballer die niet heel hard werkt. Groningers zien hem wel graag vertrekken.
Citaat van: papier op april 29, 2014, 11:23:21
De Leeuw hoeft niet hoor, momentenvoetballer die niet heel hard werkt. Groningers zien hem wel graag vertrekken.
Een middenvelder met scorend vermogen (en dat is De Leuw) kunnen wij anders goed gebruiken.
Citaat van: Goudvinger op april 29, 2014, 10:45:43
Deze transfers lijken mij hoogst onwaarschijnlijk.
Anders mij wel! Lijkt me sterk als al één van deze drie zou komen!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 11:19:37
Rienstra is toch bezig met Zwolle? Ziet Houtkoop Cambuur als een stap hogerop t.o.v. GAE?
Zwolle heeft aangegeven hem te zien als een versterking.
En houtkoop heeft aangegeven toe te zijn aan een andere omgeving
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 11:35:04
Anders mij wel! Lijkt me sterk als al één van deze drie zou komen!
Kom nou zijn toch hele logische namen man...
Rienstra werd laatst ook door VI in verband met Zwolle en Cambuur gebracht
Houtkoop wil graag ergens anders heen
De Leeuw was ind e winter al sprake van.
Onee wat de FD schrijft kan natuurlijk niet, Timmie weet precies wat er speelt :O
Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:40:51
Kom nou zijn toch hele logische namen man...
Rienstra werd laatst ook door VI in verband met Zwolle en Cambuur gebracht
Houtkoop wil graag ergens anders heen
De Leeuw was ind e winter al sprake van.
Onee wat de FD schrijft kan natuurlijk niet, Timmie weet precies wat er speelt :O
Volgens mij zeg ik alleen dat het mij erg sterk lijkt.
Kan toch?:)
En doe nou niet zo stoer jongetje, doe maar gewoon niet.
Zou mooi zijn als ze alledrie zouden komen, heb er alleen een hard hoofd in.
En dat van de Leeuw, was totaal geen sprake van dat hij zou komen!
Is Zwolle dan veel beter dan Cambuur, dacht het niet, winnen de beker maar voor de rest ook niet een bijzondere club.
Paar leuke spelers, die ze kwijtraken ( oa Mokotjo ).
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 11:42:51
Volgens mij zeg ik alleen dat het mij erg sterk lijkt.
Kan toch?:)
En doe nou niet zo stoer jongetje, doe maar gewoon niet.
Zou mooi zijn als ze alledrie zouden komen, heb er alleen een hard hoofd in.
En dat van de Leeuw, was totaal geen sprake van dat hij zou komen!
Daarom werd hij ook inverband gebracht met een ruil tussen bakker en de leeuw :X
En niet zo stoer doen jongetje? Op je teentjes getrapt Timmie?
Reageer gewoon normaal
Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:44:57
Daarom werd hij ook inverband gebracht met een ruil tussen bakker en de leeuw :X
En niet zo stoer doen jongetje? Op je teentjes getrapt Timmie?
Reageer gewoon normaal
Dat was de Leeuw niet, dat was Zeefuik :proost
Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 11:43:08
Is Zwolle dan veel beter dan Cambuur, dacht het niet, winnen de beker maar voor de rest ook niet een bijzondere club.
Paar leuke spelers, die ze kwijtraken ( oa Mokotjo ).
Wij kunnen zomaar boven ze eindigen als we zaterdag winnen!
Zeefuik werd in verband gebracht met de nieuwe Burger king in lwd :zweep Als filiaal manager
Citaat van: Collingwood op april 29, 2014, 11:52:17
Wij kunnen zomaar boven ze eindigen als we zaterdag winnen!
Zeker en dan eindigen we als 9e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
FORZA SCC :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc
Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 11:43:08
Is Zwolle dan veel beter dan Cambuur, dacht het niet, winnen de beker maar voor de rest ook niet een bijzondere club.
Paar leuke spelers, die ze kwijtraken ( oa Mokotjo ).
Zijn flink de hemel ingeprezen de afgelopen 2 jaar en hebben veel leuke spelers. Wij zijn in mijn ogen momenteel het nieuwe Zwolle en komen er met rappe passen achteraan!! (en halen ze in ;-))
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 11:46:15
Dat was de Leeuw niet, dat was Zeefuik :proost
Dan ben je niet zo goed geinformeerd als je ons wil doen geloven Tommie ;)
Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 13:26:35
Dan ben je niet zo goed geinformeerd als je ons wil doen geloven Tommie ;)
Het is toch Timmie (van South park) ? :devil
http://www.youtube.com/watch?v=xswRGUZrrG8
Cambuur had vorig zomer toch ook al interesse in Houtkoop?
Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:53:03
Zeefuik werd in verband gebracht met de nieuwe Burger king in lwd :zweep Als filiaal manager
Ik dacht dat we nog een zwaargewicht als assistent wilden?
Citaat van: Bernardo op april 29, 2014, 13:38:29
Cambuur had vorig zomer toch ook al interesse in Houtkoop?
Klopt, en Antonia. Maar als je Twitter checkt (slechtste bron ik weet het) staat het vol met Houtkoop gelinkt aan ADO den Haag 8)
Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 13:26:35
Dan ben je niet zo goed geinformeerd als je ons wil doen geloven Tommie ;)
Ok, prima! Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven, maar zitten niet dicht op het vuur, maar in het vuur!
Vanuit ons was behoefte voor de Leeuw, vanuit Groningen om Zeefuik er bij te betrekken. Einde discussie, iedereen had gelijk. :proost
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 13:48:54
Ok, prima! Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven, maar zitten niet dicht op het vuur, maar in het vuur!
dan is het dus mooi afgebrande rommel, NEXT!!!
Is het de charme van een club als Cambuur dat onze stadionspeaker al 15 jaar lang wekelijks hetzelfde A4tje voor leest of is het amateurisme ten top? Ik moet eerlijk toegeven dat ik me wel eens irriteer aan iedere keer precies dezelfde woorden, maar dat ik ook wel weer kan lachen om de verkeerd uitgesproken namen.. Doorselecteren of handhaven? ;)
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 13:48:54
Ok, prima! Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven, maar zitten niet dicht op het vuur, maar in het vuur!
Die bronnen zullen het wel op prijs stellen dat je hier voortdurend aan het voeren bent :?
Citaat van: Eewal op mei 01, 2014, 20:19:37
Is het de charme van een club als Cambuur dat onze stadionspeaker al 15 jaar lang wekelijks hetzelfde A4tje voor leest of is het amateurisme ten top? Ik moet eerlijk toegeven dat ik me wel eens irriteer aan iedere keer precies dezelfde woorden, maar dat ik ook wel weer kan lachen om de verkeerd uitgesproken namen.. Doorselecteren of handhaven? ;)
ach heeft toch ook wel wat, iedere 2 wk weer lachen geblazen :P
Kennen we deze en wat vinden we ervan?
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3644705/2014/04/29/Heracles-en-Cambuur-bieden-Nijholt-kans.dhtml
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 02, 2014, 12:50:08
Kennen we deze en wat vinden we ervan?
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3644705/2014/04/29/Heracles-en-Cambuur-bieden-Nijholt-kans.dhtml
Dit bericht is volgens Van den Belt onzin. Nijholt gaat helemaal geen stage lopen in de zomer. Althans, niet bij ons.
Citaat van: Collingwood op mei 02, 2014, 12:53:06
Dit bericht is volgens Van den Belt onzin. Nijholt gaat helemaal geen stage lopen in de zomer. Althans, niet bij ons.
OK, dank voor update
Citaat van: Collingwood op mei 02, 2014, 12:53:06
Dit bericht is volgens Van den Belt onzin. Nijholt gaat helemaal geen stage lopen in de zomer. Althans, niet bij ons.
Klopt helemaal, is ook door andere bronnen ontkracht. Zaakwaarnemer wil Nijholt gewoon in de etalage zetten, levert hem waarschijnlijk te weinig op ;)
Geen afscheid genomen van Ogbeche, Pereira en Coremans, dus die zullen wel blijven?
Citaat van: Collingwood op mei 03, 2014, 21:56:42
Geen afscheid genomen van Ogbeche, Pereira en Coremans, dus die zullen wel blijven?
Denk dat dat te voorbarig is. Zal zo zijn gegaan omdat ze nog in gesprek/onderhandeling zijn.
Roda gedegradeerd. ...
ik zeg halen die Fledderus.
En Letschert?
Citaat van: speculeter op mei 03, 2014, 22:33:00
Roda gedegradeerd. ...
ik zeg halen die Fledderus.
En Letschert?
Als Fledderus haalbaar is moet je dat zeker doen, ik betwijfel het alleen wel een beetje.
Waarom Letschert steeds genoemd word begrijp ik echt niet. Is iedereen vergeten waarom hij weggegaan is bij Grunn? Die jongen liep te zeiken en kankeren over het feit dat hij geen basisspeler was, dan ben je verdomme een 20-jarig ventje...
Ten eerste is dat de verkeerde instelling, dat soort spelers moet je niet willen hebben. Vergeet niet dat hij niet is verkocht aan Roda maar zijn contract bij Groningen is ontbonden! Dat doe je niet zomaar (met een speler die een redelijke transferwaarde vertegenwoordigt).
Ten tweede zie ik hem niet zo snel Droste uit de basis spelen, en als je geen genoegen neemt met een reserveplek in het de Euroborg denk ik ook niet dat je het doet in het prachtige Cambuurstadion.
Nee die Letschert lijkt me ECHT geen optie.
De boel zoveel mogelijk bijelkaar houden(hoop dat vd laan en makrini blijven).
Er moet beduidend meer kwailteit voorin en aanvallend op het middenveld!
Belangrijk voor ons systeem is dat we zowel op linksbuiten en rechtsbuiten snelheid krijgen!
Blijft ogbeche? Mag hemmen vertrekken?
het speculeren over nieuwe spelers kan weer volop beginnen. Mooie tijd!
Verwacht toch wel dat spelers nu makkelijker de stap willen maken dan afgelopen voorbereiding. Er is wel iets neer gezet, zowel voetballend als in de beleving. Veel vertrouwen in vd Belt en de TS
Ogbeche heeft mij eerlijk gezegd ook nog helemaal niet overtuigd...
Fledderus en Hupperts deze kant maar op :)
Het speculeren kan weer beginnen.
Ik zeg:
- Andersen, van Ajax huren.
- Van der Hoorn erbij als vervanger Leeuwin.
- Holla, maak hem maar belangrijk, na afloop stonden Holla en De Jong een tijd te praten en omhelsden elkaar.
- Verhoek voor de buiten.
- Van Moorsel, ook volgend seizoen bij selectie.
Citaat van: Galdiano op mei 04, 2014, 10:14:37
Het speculeren kan weer beginnen.
Ik zeg:
- Andersen, van Ajax huren.
- Van der Hoorn erbij als vervanger Leeuwin.
- Holla, maak hem maar belangrijk, na afloop stonden Holla en De Jong een tijd te praten en omhelsden elkaar.
- Verhoek voor de buiten.
- Van Moorsel, ook volgend seizoen bij selectie.
Zou mooi zijn, goed rijtje
Vrrder kijken naar Fledderus, van Hyfte en nog 1 snelle buiten.
Bovendien nog een goede back erbij. Met Bijker.Droste en Perreira is de spoeling dun.
Citaat van: lunnie op mei 04, 2014, 10:05:14
Fledderus en Hupperts deze kant maar op :)
Citaat van: Galdiano op mei 04, 2014, 10:14:37
Het speculeren kan weer beginnen.
Ik zeg:
- Andersen, van Ajax huren.
- Van der Hoorn erbij als vervanger Leeuwin.
- Holla, maak hem maar belangrijk, na afloop stonden Holla en De Jong een tijd te praten en omhelsden elkaar.
- Verhoek voor de buiten.
- Van Moorsel, ook volgend seizoen bij selectie.
Totaal geen realistische namen, zowel financieel als voetbal technisch..
Hupperts staat in de belangstelling van de (sub)top..
Van der Hoorn is geen vervanger van Leeuwin, die kan nauwelijks een pass naar de goede kleur geven laat staan dat hij met de bal aan de voet op de helft van de tegenstander komt..
Holla wil hogerop (Swansea) en is bij ADO 1 van de top verdieners..
Verhoek, haha buiten dat hij voetballend de laatste 3 jaar niks heeft laten zien, waar moet hij van betaald worden staat bij Feijenoord voor 3,5 ton op de loonlijst(contract 2015) en ze zullen hem niet gratis de deur uit laten lopen En wil hij inleveren? Ja zeker maar dan wil hij terug naar ADO..
Krijg steeds meer het idee dat sommigen hier maar wat roepen..
vd Belt en Keizer lezen mee, zodat ze meteen weten wie ze niet moeten halen :devil
Citaat van: zeewolde op mei 04, 2014, 10:20:20
de spoeling dun.
Dat heb je gister gezien.. Manu en Lukoki zijn er niet bij en er zit niks achter..
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 10:34:18
Dat heb je gister gezien.. Manu en Lukoki zijn er niet bij en er zit niks achter..
dat viel gisteren zeker op!
je moet gewoon twee goede en snelle buitenspelers hebben.
gaan voor houtkoop...de sa of rosheuvel.
Gister werd geen afscheid genomen van Coremans, van Brakel, Ogbeche & Pereira, betekent dat dan dat hun (waarschijnlijk?) blijven?
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 10:34:18
Dat heb je gister gezien.. Manu en Lukoki zijn er niet bij en er zit niks achter..
Ik had het over de backs, maar voor de buitens geld hetzelfde.
Schepers leuk als invaller maar geen basisspeler. Heb het idee dat hij niet veel heeft bijgeleerd sinds zijn vorige periode in Leeuwarden. En ook toen vond ik het een redelijke speler. Niet meer en nietminder.
Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 10:38:11
dat viel gisteren zeker op!
je moet gewoon twee goede en snelle buitenspelers hebben.
gaan voor houtkoop...de sa of rosheuvel.
Waarom nou zo moeilijk en gelijk dure jongens halen terwijl er in de jupilerleague beteren en vooral goedkopere rondlopen.. En Rosheuvel gaat terug naar AZ en de Sa blijft bij Ajax..
Citaat van: zeewolde op mei 04, 2014, 10:40:14
Ik had het over de backs
Daar kan in de huidige situatie ook zeker wel 1 bij al is een back wat makkelijker op te vangen...
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 10:41:17
Waarom nou zo moeilijk en gelijk dure jongens halen terwijl er in de jupilerleague beteren en vooral goedkopere rondlopen.. En Rosheuvel gaat terug naar AZ en de Sa blijft bij Ajax..
Dit seizoen viel alles goed samen, dat betekent niet dat je het ieder jaar redt met alleen jupiler talenten.
Wie overigens weinig meer genoemd wordt is Reimerink.
Citaat van: zeewolde op mei 04, 2014, 10:44:33
Dit seizoen viel alles goed samen, dat betekent niet dat je het ieder jaar redt met alleen jupiler talenten.
Wie overigens weinig meer genoemd wordt is Reimerink.
Omdat die al jaren wordt genoemd en hij komt toch niet :D
Citaat van: zeewolde op mei 04, 2014, 10:44:33
Dit seizoen viel alles goed samen, dat betekent niet dat je het ieder jaar redt met alleen jupiler talenten.
Wie overigens weinig meer genoemd wordt is Reimerink.
Niet met jupilerleague spelers maar wel met spelers zonder enige ervaring uit een 2e elftal(of A jeugd)?? De trainers kunnen/moeten de spelers beter maken, ongeacht waar ze vandaan komen..
Reimerink mag weg bij VVV als ze in de jupilerleague blijven en aangezien ze nog playoffs moeten spelen is er nog geen duidelijkheid over..
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 10:41:17
Waarom nou zo moeilijk en gelijk dure jongens halen terwijl er in de jupilerleague beteren en vooral goedkopere rondlopen.. En Rosheuvel gaat terug naar AZ en de Sa blijft bij Ajax..
noem jij eens namen dan!!
Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 10:56:13
noem jij eens namen dan!!
Ik heb al een lijst met zeker 25 namen gepost.. Zal even zoeken voor je..
Nieuwe spelers?
Verdedigers
Timo Letschert (transfervrij bij degradatie)
Nils Röseler (transfervrij)
Christian Supusepa (transfervrij)
Frank van der Struijk (transfervrij)
Kai Ramsteijn (transfervrij)
Thilo Leugers (transfervrij)
Timothy Derijck (transfervrij)
Etiënne Reijnen (transfervrij)
Calvin Mac-Intosch (transfervrij)
Lorenzo Burnet (transfervrij)
Donovan Slijngard (transfervrij)
Middenvelders
Wiljan Pluim (transfervrij)
Jaime Bruinier (transfervrij)
Tom Van Hyfte (transfervrij)
Gregor Breinburg (transfervrij)
Robert Mühren (2015)
Oğuzhan Türk (transfervrij)
Michael de Leeuw (2016, een ruil met v/d Laan of Bakker ? )
Mark-Jan Fledderus (transfervrij bij degradatie)
Roly Bonevacia (transfervrij bij degradatie)
Tim Gilissen (transfervrij)
Kwame Quansah (transfervrij)
Bas Sibum (transfervrij)
Peter van Ooijen (2015)
Gianluca Nijholt (transfervrij)
Aanvallers
Jules Reimerink(mag weg als VVV in de jupilerleague blijft)(2015)
Ludcinio Marengo(2015) (Schokker of Feldballe als ruilmiddel?)
Brandley Kuwas (2015) (Schokker of Feldballe als ruilmiddel?)
Furdjel Narsingh (transfervrij)
Ronny Reniers (transfervrij)
Wout Weghorst (transfervrij)
Xander Houtkoop (transfervrij)
Erixon Danso (transfervrij)
Jordan Botaka (2015)
Rihairo Meulens (transfervrij)
Roald van Hout (transfervrij)
Na eigen speurwerk en het lezen van namen van jullie is er keuze genoeg en als er verder gezocht wordt zullen er nog meer bruikbare spelers boven water komen...
En natuurlijk een paar huur spelers van topclubs! Al is het moeilijk omdat er niet bekent is op welke posities er (huur) spelers nodig zijn ,maar aanvullen mag..
Menno Koch
Peter van Ooijen(als hij zijn contract verlengt bij Pisvee)
Florian Jozefzoon
Sheraldo Becker
Mohamed Rayhi
Lucas Andersen
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 10:32:27
Krijg steeds meer het idee dat sommigen hier maar wat roepen..
kom je daar nu pas achter? :zweep
Volgens mij roepen we hier allemaal maar wat :0=
Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 11:02:32
kom je daar nu pas achter? :zweep
Volgens mij roepen we hier allemaal maar wat :0=
Er zijn een paar die echt realistische namen noemen..
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:00:02
Nieuwe spelers?
Verdedigers
Timo Letschert (transfervrij bij degradatie)
Ben Rienstra (transfervrij)
Nils Röseler (transfervrij)
Christian Supusepa (transfervrij)
Frank van der Struijk (transfervrij)
Kai Ramsteijn (transfervrij)
Thilo Leugers (transfervrij)
Timothy Derijck (transfervrij)
Etiënne Reijnen (transfervrij)
Calvin Mac-Intosch (transfervrij)
Lorenzo Burnet (transfervrij)
Donovan Slijngard (transfervrij)
Slijngard :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Cambuur058 op mei 04, 2014, 11:15:09
Cambuur058 :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:04:03
Er zijn een paar die echt realistische namen noemen..
alle middelmatige eredivisie spelers en talenten uit de jupiler zijn realistisch met het cambuur budget(je)
Citaat van: Cambuur058 op mei 04, 2014, 11:20:18
?
Hoe oud ben je? Oud genoeg dat je Sparta hebt meegemaakt in de eredivisie?
Dan weet je dat Slijngard het prima deed als linksback, alleen is hij de laatste jaren(zoals vele bij Sparta) niet echt beter gaan voetballen,maar wat wil je als je 3 trainers verschillende per jaar voor je krijgt).. Maar lijkt mij een prima stand-in voor Bijker..
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:28:01
Hoe oud ben je? Oud genoeg dat je Sparta hebt meegemaakt in de eredivisie?
Dan weet je dat Slijngard het prima deed als linksback, alleen is hij de laatste jaren(zoals vele bij Sparta) niet echt beter gaan voetballen,maar wat wil je als je 3 trainers verschillende per jaar voor je krijgt).. Maar lijkt mij een prima stand-in voor Bijker..
In de Eredivisie was hij ook niet goed genoeg.
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:00:02
Nieuwe spelers?
Verdedigers
Timo Letschert (transfervrij bij degradatie)
Ben Rienstra (transfervrij)
Nils Röseler (transfervrij)
Christian Supusepa (transfervrij)
Frank van der Struijk (transfervrij)
Kai Ramsteijn (transfervrij)
Thilo Leugers (transfervrij)
Timothy Derijck (transfervrij)
Etiënne Reijnen (transfervrij)
Calvin Mac-Intosch (transfervrij)
Lorenzo Burnet (transfervrij)
Donovan Slijngard (transfervrij)
Middenvelders
Wiljan Pluim (transfervrij)
Jaime Bruinier (transfervrij)
Tom Van Hyfte (transfervrij)
Gregor Breinburg (transfervrij)
Robert Mühren (2015)
Oğuzhan Türk (transfervrij)
Michael de Leeuw (2016, een ruil met v/d Laan of Bakker ? )
Mark-Jan Fledderus (transfervrij bij degradatie)
Roly Bonevacia (transfervrij bij degradatie)
Tim Gilissen (transfervrij)
Kwame Quansah (transfervrij)
Bas Sibum (transfervrij)
Peter van Ooijen (2015)
Gianluca Nijholt (transfervrij)
Aanvallers
Jules Reimerink(mag weg als VVV in de jupilerleague blijft)(2015)
Ludcinio Marengo(2015) (Schokker of Feldballe als ruilmiddel?)
Brandley Kuwas (2015) (Schokker of Feldballe als ruilmiddel?)
Furdjel Narsingh (transfervrij)
Ronny Reniers (transfervrij)
Wout Weghorst (transfervrij)
Xander Houtkoop (transfervrij)
Erixon Danso (transfervrij)
Jordan Botaka (2015)
Rihairo Meulens (transfervrij)
Roald van Hout (transfervrij)
Na eigen speurwerk en het lezen van namen van jullie is er keuze genoeg en als er verder gezocht wordt zullen er nog meer bruikbare spelers boven water komen...
En natuurlijk een paar huur spelers van topclubs! Al is het moeilijk omdat er niet bekent is op welke posities er (huur) spelers nodig zijn ,maar aanvullen mag..
Menno Koch
Peter van Ooijen(als hij zijn contract verlengt bij Pisvee)
Florian Jozefzoon
Sheraldo Becker
Mohamed Rayhi
Lucas Andersen
okee...
dankje mooie lijst.
vele namen heb ik inmiddels ook genoemd dus ben
het met je eens.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 11:26:43
alle middelmatige eredivisie spelers en talenten uit de jupiler zijn realistisch met het cambuur budget(je)
En daarom heb ik liever talenten uit de jupilerleague dan een middelmatige eredivisie speler(tenzij er rek in zit) want de TS is in staat om spelers beter te maken..
Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 11:30:14
okee...
dankje mooie lijst.
vele namen heb ik inmiddels ook genoemd dus ben
het met je eens.
Lijstje heb ik 2 weken geleden gemaakt/gepost.. Maar er zitten echt prima spelers voor Cambuur bij..
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:33:56
Lijstje heb ik 2 weken geleden gemaakt/gepost.. Maar er zitten echt prima spelers voor Cambuur bij..
persoonlijk....
koch...letschert voor verdediging erbij
fledderus..van ooyen..turk voor middenveld
Holla graag maar ws onbetaalbaar.
Houtkoop en ms id een van die vleugelspelers van volendam erbij.
We zullen wel zien.
Het zullen ms wel weer hele verrasende namen worden.
Wat zien jullie toch in Ozan Turk die heeft hier helemaal niks te zoeken. Misschien proberen ze van Moorsel wel weer te halen, ze proberen Linssen en Rienstra te strikken. Al zal Rienstra wel eens naar Olle gaan net als Valkenburg.
Citaat van: Sonnema op mei 04, 2014, 11:44:23
Wat zien jullie toch in Ozan Turk die heeft hier helemaal niks te zoeken. Misschien proberen ze van Moorsel wel weer te halen, ze proberen Linssen en Rienstra te strikken. Al zal Rienstra wel eens naar Olle gaan net als Valkenburg.
Linssen? Dat zou prachtig zijn maar de kans van slagen is...? 0,32%?
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:30:47
En daarom heb ik liever talenten uit de jupilerleague dan een middelmatige eredivisie speler(tenzij er rek in zit) want de TS is in staat om spelers beter te maken..
risico is ook het grootst met talenten, maar bijv.Chadli, Mertens en Strootman zijn voorbeelden dat je wel degelijk goeie talenten kan hebben.
Weet alleen niet of v/d Belt en co gokkers zijn, of wel moeten gokken met beperkt budget.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 11:46:41
risico is ook het grootst met talenten, maar bijv.Chadli, Mertens en Strootman zijn voorbeelden dat je wel degelijk goeie talenten kan hebben.
Weet alleen niet of v/d Belt en co gokkers zijn, of wel moeten gokken met beperkt budget.
Vooral die eerste 2 zijn in hun AGOVV tijd al vaak genoemd op het oude forum.
Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 11:39:59
persoonlijk....
koch...letschert voor verdediging erbij
fledderus..van ooyen..turk voor middenveld
Holla graag maar ws onbetaalbaar.
Houtkoop en ms id een van die vleugelspelers van volendam erbij.
We zullen wel zien.
Het zullen ms wel weer hele verrasende namen worden.
We hebben in ieder geval ,1 keeper,2 centrale verdedigers(linker en rechter),1 back,4 middenvelders en 3 vleugelspitsen nodig en dan moet de huidige selectie(met Pereira en Obeche) verder intact blijft..
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 12:06:01
We hebben in ieder geval ,1 keeper,2 centrale verdedigers(linker en rechter),1 back,4 middenvelders en 3 vleugelspitsen nodig en dan moet de huidige selectie(met Pereira en Obeche) verder intact blijft..
Wat betreft die keeper, ik denk dat dat gewoon weer Coremans wordt. Zijn contract loopt weliswaar af, maar gisteren is er geen afscheid van hem genomen. De intentie zal dus wel zijn om te verlengen. Hetzelfde geldt voor Van Brakel.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 11:46:41
risico is ook het grootst met talenten, maar bijv.Chadli, Mertens en Strootman zijn voorbeelden dat je wel degelijk goeie talenten kan hebben.
Weet alleen niet of v/d Belt en co gokkers zijn, of wel moeten gokken met beperkt budget.
De namen die je noemt zijn van uitzonderlijke kwaliteit en slagje minder is ook niet erg.. En de namen die je noemt waren niet transfervrij.. Bij de namen die ik noem zitten echt wel een paar juweeltjes en die zijn transfervrij... Dus een hele grote gok is het niet, of wel?
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2014, 11:52:23
Vooral die eerste 2 zijn in hun AGOVV tijd al vaak genoemd op het oude forum.
Ik vind vooral Mertens een typisch voorbeeld van een speler waarvan niemand op zo'n moment kan voorspellen dat het wat word een stap hoger bij Utrecht enz.
Das puur een gok met zo'n klein behendig mannetje.
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 12:09:25
De namen die je noemt zijn van uitzonderlijke kwaliteit en slagje minder is ook niet erg.. En de namen die je noemt waren niet transfervrij.. Bij de namen die ik noem zitten echt wel een paar juweeltjes en die zijn transfervrij... Dus een hele grote gok is het niet, of wel?
Achteraf inderdaad uitzonderlijk!
tansfervrij is volgens mij bijna een vereiste voor Cambuur.
Omdat het volgens jou transfervrije juweeltjes zijn is het dus geen grote gok?
Maar als je het nou per ongeluk wel mis hebt wat dan?
HAAALLLOOOOOO... Nieuwe spelers topic aub.. Hier alleen als de namen concreet in betrouwbare media of bij monde van de directie/TS worden genoemd :devil
Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 12:22:49
Achteraf inderdaad uitzonderlijk!
transfervrij is volgens mij bijna een vereiste voor Cambuur.
Omdat het volgens jou transfervrije juweeltjes zijn is het dus geen grote gok?
Maar als je het nou per ongeluk wel mis hebt wat dan?
Christovao is wel een goed antwoord lijkt me..
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2014, 12:25:58
HAAALLLOOOOOO... Nieuwe spelers topic aub.. Hier alleen als de namen concreet in betrouwbare media of bij monde van de directie/TS worden genoemd :devil
sorry.....Cambuur is met Ochbeche bezig voor volgend seizoen hoorde ik van een zeer betrouwbaar uitziende cambuur supporter naast me op oost gisteravond.
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2014, 12:25:58
HAAALLLOOOOOO... Nieuwe spelers topic aub.. Hier alleen als de namen concreet in betrouwbare media of bij monde van de directie/TS worden genoemd :devil
Verplaats de laatste 2 a 3 posts ff dan kunnen we verder gaan.. zo heb jij ook weer wat te doen :P
Rienstra naar Zwolle.
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na vertrek Ramon Leeuwin):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
(Bob Schepers moet officieel nog tekenen)
Mooi....precies 11 en een wissel.
we kunnen los
Toch staan we er volgens mij beter voor dan een jaar geleden. We hadden toen bijvoorbeeld rond deze tijd nog geen doelmannen, en mannen als Hemmen en El Makrini hadden nog niet eens bijgetekend.
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Reijnen en Schootstra):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na komst MacIntosh):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Macintosh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Ik blijf hier aan de gang, even rustig aan Cambuur. 8P
Nienhuis
Droste Reijnen vd Laan Bijker
Bakker El Makrini vd Streek
Bob - Ogbeche Barto (Feldballe)
Ziet er al redelijk uit. Van belang is nu vooral de buitenposities en toch vd Laan behouden.
Citaat van: zeewolde op mei 27, 2014, 10:51:36
Nienhuis
Droste Reijnen vd Laan Bijker
Bakker El Makrini vd Streek
Bob - Ogbeche Barto (Feldballe)
Ziet er al redelijk uit. Van belang is nu vooral de buitenposities en toch vd Laan behouden.
We kunnen ook nog wel een goede middenvelder gebruiken. Van de Streek komt net uit de jeugd van Vitesse en Bakker is ook niet iemand die het verschil maakt. Ik snap de interesse in spelers als Falkenburg en De Leeuw dan ook wel.
De leeuw er nog bij op middenveld.
narsingh op de vleugel.
Dan begint het er leuk uit te zien.
Citaat van: Collingwood op mei 27, 2014, 10:57:10
We kunnen ook nog wel een goede middenvelder gebruiken. Van de Streek komt net uit de jeugd van Vitesse en Bakker is ook niet iemand die het verschil maakt. Ik snap de interesse in spelers als Falkenburg en De Leeuw dan ook wel.
Eens, maar zwakste schakels zijn op dit moment de buitens.
Hoop ook dat we naar een 16-18 eredivisie waardige spelers gaan, waar dat er afgelopen jaar misschien 14 waren.
Ze willen graag naar een selectie van ongeveer 21 spelers, 3 keepers en 5 beloften. Zitten nu op 14 spelers, dus gaan nog ongeveer 7 spelers bijkomen. Hoop dat Pereira 1 van die 7 is...
Citaat van: justremco op mei 27, 2014, 11:09:28
Ze willen graag naar een selectie van ongeveer 21 spelers, 3 keepers en 5 beloften. Zitten nu op 14 spelers, dus gaan nog ongeveer 7 spelers bijkomen. Hoop dat Pereira 1 van die 7 is...
Schootstra zal 1 van die 5 beloften zijn, dus nog 8.Ook is er nog geen derde keeper.
Citaat van: justremco op mei 27, 2014, 11:09:28
Ze willen graag naar een selectie van ongeveer 21 spelers, 3 keepers en 5 beloften. Zitten nu op 14 spelers, dus gaan nog ongeveer 7 spelers bijkomen. Hoop dat Pereira 1 van die 7 is...
Had al ergens gelezen dat pereira gaat bijtekenen.
Citaat van: speculeter op mei 27, 2014, 11:16:00
Had al ergens gelezen dat pereira gaat bijtekenen.
Klopt. Dat schreef Sonnema, ga er dan maar vanuit dat het klopt.
Citaat van: zeewolde op mei 27, 2014, 11:13:50
Schootstra zal 1 van die 5 beloften zijn, dus nog 8.Ook is er nog geen derde keeper.
Ik sluit niet uit dat dit gewoon weer Coremans wordt. Zijn contract loopt weliswaar af, maar er is na de wedstrijd tegen ADO geen afscheid van hem genomen. Hetzelfde geldt voor Pereira en Van Brakel en gold voor Ogbeche.
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na komst Mac-Intosh):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Ik blijf hier aan de gang, even rustig aan Cambuur. 8P
Gaat mooi tot nu toe. Hoeveel anders dan vorig jaar om deze tijd.
TS _O_
Man ik kom bijna aan werken niet meer toe :_schater
Dat kon niet in zijn eigen topic? ;)
wel heel veel contracten tot en met dit jaar.....
Citaat van: thankyou op mei 27, 2014, 12:26:51
wel heel veel contracten tot en met dit jaar.....
Die gaan deze zomer zoveel mogelijk verlengd worden.
Citaat van: Collingwood op mei 27, 2014, 15:06:47
Die gaan deze zomer zoveel mogelijk verlengd worden.
Dr zit ook een aantal contracten bij waar de club een optie heeft om te verlengen met een jaar. Die kun je in principe wegstrepen.
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Narsingh):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
EDIT: Deze zomer verlengen/openbreken: Zeinstra, Droste, Bijker, Van der Laan, Bakker en El Makrini.
Hemmen verkopen of anders zijn contract ook verlengen.
Schokker, Feldballe en Schepers in eerste instantie niet verlengen, prestaties afwachten.
(Wat mij betreft.)
Citaat van: Collingwood op mei 28, 2014, 21:15:59
EDIT: Deze zomer verlengen/openbreken: Zeinstra, Droste, Bijker, Van der Laan, Bakker en El Makrini.
Hemmen verkopen of anders zijn contract ook verlengen.
Schokker, Feldballe en Schepers in eerste instantie niet verlengen, prestaties afwachten.
(Wat mij betreft.)
Daar kan ik mij wel in vinden.
Citaat van: Lore op mei 28, 2014, 21:55:59
Daar kan ik mij wel in vinden.
Ik ook, behalve het verlengen van Hemmen. Ik zou toch maar proberen hem ergens te slijten. Gaat waarschijnlijk 3e spits worden en heb grote twijfels of hij zich wel in die rol kan schikken. Ik denk eigenlijk van niet.
Citaat van: Delamere op mei 28, 2014, 22:50:58
Ik ook, behalve het verlengen van Hemmen. Ik zou toch maar proberen hem ergens te slijten. Gaat waarschijnlijk 3e spits worden en heb grote twijfels of hij zich wel in die rol kan schikken. Ik denk eigenlijk van niet.
Lijkt mij dat als je 3e spits bent bij een club als Cambuur je iets niet goed doet als je Hemmen heet.is 2 voor 12 voor hem.word verkopen of verlengen ivm nog 1 jaar.lijkt me niet makkelijk voor ts wat te doen.
Hemmen is wat mij betreft een prima spits, maar is alweer lang geleden dat hij dat ook echt heeft laten zien!
Straks bied Messie zich nog aan bij Cambuur?
Cambuur moet daar niet aan beginnen, we kunnen niet iedereen hier hebben, toch? :_schater
Citaat van: carlo de leeuw op mei 28, 2014, 23:03:45
Lijkt mij dat als je 3e spits bent bij een club als Cambuur je iets niet goed doet als je Hemmen heet.is 2 voor 12 voor hem.word verkopen of verlengen ivm nog 1 jaar.lijkt me niet makkelijk voor ts wat te doen.
Hemmen is wat mij betreft een prima spits, maar is alweer lang geleden dat hij dat ook echt heeft laten zien!
Lekker voor volgend seizoen bij de selectie houden, hij heeft nu tijd om aan zijn fitheid te werken. Hoeft geen wedstrijden te spelen, geniet nu even lekker van een vakantie op Curacao. Zover ik begrepen heb doet hij dit met opzet om zo snel mogelijk fit te kunnen worden.
Hoorde trouwens niet via een bekende bron overigens dat van Boxel wel definitief naar Leeuwarden komt? Weten andere mensen hier misschien meer van? Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Citaat van: sccvl op mei 29, 2014, 11:57:20
Hoorde trouwens niet via een bekende bron overigens dat van Boxel wel definitief naar Leeuwarden komt? Weten andere mensen hier misschien meer van? Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Neeeeee... Aub niet doen...!
Te traag
Nooit Boxie weer halen!!! Herinner me NEC uit waar eigenlijk het hele uitvak opgelucht was dat ie niet verder kon spelen, als je NEC al niet aan kan, dan de Eredivisione ook niet.
Lijkt me sterk. Dan hebben we straks vijf centrale verdedigers, dat lijkt me toch wat teveel van het goede.
Citaat van: sccvl op mei 29, 2014, 11:57:20
Hoorde trouwens niet via een bekende bron overigens dat van Boxel wel definitief naar Leeuwarden komt? Weten andere mensen hier misschien meer van? Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Wat een onzin. Heb hem onlangs gezien, heeft zijn knie nog in een of andere stellage. Heeft een behoorlijke blessure overgehouden aan NEC uit.
NIET DOEN!!
Citaat van: Cambuur123 op mei 29, 2014, 12:14:19
Nooit Boxie weer halen!!! Herinner me NEC uit waar eigenlijk het hele uitvak opgelucht was dat ie niet verder kon spelen, als je NEC al niet aan kan, dan de Eredivisione ook niet.
Het uitvak niet alleen, ook de mensen die de wedstrijd op tv volgden.
Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2014, 12:36:04
Wat een onzin. Heb hem onlangs gezien, heeft zijn knie nog in een of andere stellage. Heeft een behoorlijke blessure overgehouden aan NEC uit.
Lijkt mij dus inderdaad ook niet ... Dom gelul hoekje er maar mee? :)
Boxie is overigens club loos geworden, hij is inmiddels bij Sparta weg.
Citaat van: PePe op mei 29, 2014, 18:24:07
Boxie is overigens club loos geworden, hij is inmiddels bij Sparta weg.
Zal wel einde carriere zijn..!
Citaat van: PePe op mei 29, 2014, 18:24:07
Boxie is overigens club loos geworden, hij is inmiddels bij Sparta weg.
Misschien heeft ONS Sneek nog een plekje voor hem vrij :devil
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat Cambuur er nog bij wil hebben.
- Hoeveel spelers moeten er nu nog bij
- Welke posities wil Cambuur nog "directe" versterkingen halen
- In welke linie moeten er spelers voor de breedte worden gehaald
- Gaat Cambuur ruimte laten voor een speler van de "buiten categorie" zoals Ritzmaier afgelopen seizoen.
Kan dit nergens terug vinden in de persberichten van de club.
Wij als supporters hebben heel veel wensen en opties maar ik ben gewoon echt benieuwd wat de speer punten van Cambuur zijn. Ik krijg dan wel veel mee van mijn collega's maar ook zij weten niet de exacte posities waar Cambuur zich op wil focussen.
Citaat van: dit is mien club op mei 30, 2014, 10:02:25
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat Cambuur er nog bij wil hebben.
- Hoeveel spelers moeten er nu nog bij
- Welke posities wil Cambuur nog "directe" versterkingen halen
- In welke linie moeten er spelers voor de breedte worden gehaald
- Gaat Cambuur ruimte laten voor een speler van de "buiten categorie" zoals Ritzmaier afgelopen seizoen.
Kan dit nergens terug vinden in de persberichten van de club.
Wij als supporters hebben heel veel wensen en opties maar ik ben gewoon echt benieuwd wat de speer punten van Cambuur zijn. Ik krijg dan wel veel mee van mijn collega's maar ook zij weten niet de exacte posities waar Cambuur zich op wil focussen.
Directe versterkingen:
Scorende nummer 10
Linksmidden
Linksbuiten
Gezien de interesse in Falkenburg en De Leeuw en Robin Gosens denk ik dat Cambuur zeker nog zoekt naar een makkelijk scorende nummer 10, en een linkshalf (positie van Ritzmaier). Verder lijkt het mij persoonlijk logisch dat er ook nog naar een linksbuiten wordt gezocht, aangezien Feldballe en Schepers niet echt zekere factoren zijn.
Verder voor de breedte: een derde doelman, rechts/linksback (Pereira) en een stand-in voor El Makrini. Daarnaast nog wat leerling-profs voor het belofteteam.
Zou Jahanbakhsh voor ons haalbaar kunnen zijn? Op het WK maar even naar zijn verrichtingen kijken....Of is hij al ergens anders ondergebracht?
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2014, 10:18:39
Gezien de interesse in Falkenburg en De Leeuw en Robin Gosens denk ik dat Cambuur zeker nog zoekt naar een makkelijk scorende nummer 10, en een linkshalf (positie van Ritzmaier). Verder lijkt het mij persoonlijk logisch dat er ook nog naar een linksbuiten wordt gezocht, aangezien Feldballe en Schepers niet echt zekere factoren zijn.
Verder voor de breedte: een derde doelman, rechts/linksback (Pereira) en een stand-in voor El Makrini. Daarnaast nog wat leerling-profs voor het belofteteam.
Denk het niet, want hij moet een non-EU salaris hebben!
inderdaad daar had ik even niet aan gedacht.....
Maar zou hem er wel bij willen hebben.
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2014, 10:28:19
Denk het niet, want hij moet een non-EU salaris hebben!
Citaat van: Voorstopper op mei 30, 2014, 10:29:21
inderdaad daar had ik even niet aan gedacht.....
Maar zou hem er wel bij willen hebben.
Zeker een goede speler inderdaad.
Citaat van: AL op mei 30, 2014, 10:15:00
Directe versterkingen:
Scorende nummer 10
Linksmidden
Linksbuiten
de leeuw.....
turk
muhren
linksbuiten.....weet ik zo niet
Het zou me overigens niet verbazen als Cambuur voor wat betreft de linksbuitenpositie wacht op een buitenkans (bijvoorbeeld een huurspeler van een topploeg). Feldballe en Schepers zijn dan wel geen zekerheidjes, maar je kunt er de voorbereiding wel mee doorkomen.
De andere posities zullen waarschijnlijk sneller ingevuld moeten worden, vooral de nummer 10.
heeft Lukoki al onderdak ergens. Hij wil graag naar het buitenland toch. Geef die man een Fries paspoort...
En als Manu het toch niet haalt bij feyenoord, kan hij ook wel weer een jaar bij ons komen ballen....
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2014, 11:46:28
Het zou me overigens niet verbazen als Cambuur voor wat betreft de linksbuitenpositie wacht op een buitenkans (bijvoorbeeld een huurspeler van een topploeg). Feldballe en Schepers zijn dan wel geen zekerheidjes, maar je kunt er de voorbereiding wel mee doorkomen.
De andere posities zullen waarschijnlijk sneller ingevuld moeten worden, vooral de nummer 10.
Citaat van: Voorstopper op mei 30, 2014, 11:53:18
heeft Lukoki al onderdak ergens. Hij wil graag naar het buitenland toch. Geef die man een Fries paspoort...
En als Manu het toch niet haalt bij feyenoord, kan hij ook wel weer een jaar bij ons komen ballen....
Zou inderdaad bijvoorbeeld Manu kunnen zijn als die het niet redt bij Feyenoord. Lukoki kunnen we wel vergeten, Ajax wil hem verkopen. Bovendien niet echt meer nodig na het aantrekken van Narsingh.
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2014, 11:54:45
Zou inderdaad bijvoorbeeld Manu kunnen zijn als die het niet redt bij Feyenoord. Lukoki kunnen we wel vergeten, Ajax wil hem verkopen. Bovendien niet echt meer nodig na het aantrekken van Narsingh.
Je hebt op rechts nog wel degelijk een goede speler nodig. Narsingh zal echt niet alles spelen (ik hoop het wel, maar gezien zijn verleden......).
Ik zou Kuwas daar wel als back-up willen.
Op links zou Manu zomaar kunnen (die gaat het echt niet redden bij Feyenoord).
Ook hoor ik de naam Wildschut steeds vaker voorbij komen.
Citaat van: AL op mei 30, 2014, 12:04:00
Je hebt op rechts nog wel degelijk een goede speler nodig. Narsingh zal echt niet alles spelen (ik hoop het wel, maar gezien zijn verleden......).
Ik zou Kuwas daar wel als back-up willen.
Op links zou Manu zomaar kunnen (die gaat het echt niet redden bij Feyenoord).
Ook hoor ik de naam Wildschut steeds vaker voorbij komen.
Wildschut hoop ik niet, maar wie weet kan hij hier weer opbloeien.
Voor rechts heb je inderdaad wel een back-up nodig, maar daar is Lukoki toch veel te duur voor?
Lukoki zal sowieso geen genoegen nemen met een plek op de bank.
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2014, 12:07:21
Wildschut hoop ik niet, maar wie weet kan hij hier weer opbloeien.
Voor rechts heb je inderdaad wel een back-up nodig, maar daar is Lukoki toch veel te duur voor?
Citaat van: AL op mei 30, 2014, 12:04:00
Je hebt op rechts nog wel degelijk een goede speler nodig. Narsingh zal echt niet alles spelen (ik hoop het wel, maar gezien zijn verleden......).
Ik zou Kuwas daar wel als back-up willen.
Op links zou Manu zomaar kunnen (die gaat het echt niet redden bij Feyenoord).
Ook hoor ik de naam Wildschut steeds vaker voorbij komen.
Kuwas is te goed om als back up te dienen en kost daarbij geld.. imo moeten we meer denken aan een wat "mindere"speler met een mogelijke groei potentie,Hiwat bijvoorbeeld..
En eerst kijken wat we zelf binnen kunnen halen ipv nu al aan huren denken en daarbij willen top clubs toch op zijn vroegst halverwege de voorbereiding spelers gaan verhuren..
DKV gaat Wilschut niet verhuren, reken er maar op dat die op de zelfde manier gaan spelen als Cambuur, dus oa met snelle buitens..
Citaat van: grijskijker op mei 30, 2014, 12:17:09
Kuwas is te goed om als back up te dienen en kost daarbij geld.. imo moeten we meer denken aan een wat "mindere"speler met een mogelijke groei potentie,Hiwat bijvoorbeeld..
En eerst kijken wat we zelf binnen kunnen halen ipv nu al aan huren denken en daarbij willen top clubs toch op zijn vroegst halverwege de voorbereiding spelers gaan verhuren..
DKV gaat Wilschut niet verhuren, reken er maar op dat die op de zelfde manier gaan spelen als Cambuur, dus oa met snelle buitens..
Maar we moeten ook niet nu al al ons kruid verschieten. Straks blijkt dat Manu weer beschikbaar komt aan het einde van de voorbereiding en heb je geen geld meer om hem binnen te halen...
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2014, 12:20:24
Maar we moeten ook niet nu al al ons kruid verschieten. Straks blijkt dat Manu weer beschikbaar komt aan het einde van de voorbereiding en heb je geen geld meer om hem binnen te halen...
Maar als je nu zelf een goede linksbuiten transfervrij kan oppikken dan is Manu toch niet meer nodig en daarbij is hij eigendom van Feijenoord dus die worden er beter van..
Citaat van: grijskijker op mei 30, 2014, 12:22:25
Maar als je nu zelf een goede linksbuiten transfervrij kan oppikken dan is Manu toch niet meer nodig en daarbij is hij eigendom van Feijenoord dus die worden er beter van..
Manu was maar een voorbeeld, zou ook om een andere speler kunnen gaan.
Als je echt een topper kunt aantrekken moet je dat natuurlijk altijd doen, is dat niet het geval dan is het soms, in mijn ogen, ook goed om even te wachten tot er iets beschikbaar komt.
Kuwas Marengo of Muhren zijn alle drie spelers die ik graag naar Leeuwarden zie komen.
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2014, 12:24:27
Manu was maar een voorbeeld, zou ook om een andere speler kunnen gaan.
Als je echt een topper kunt aantrekken moet je dat natuurlijk altijd doen, is dat niet het geval dan is het soms, in mijn ogen, ook goed om even te wachten tot er iets beschikbaar komt.
Daarom eerst om je heen kijken voordat je huur spelers gaat halen...
Citaat van: dit is mien club op mei 30, 2014, 13:25:17
Kuwas Marengo of Muhren zijn alle drie spelers die ik graag naar Leeuwarden zie komen.
Kuwas valt af daar hebben we Narsingh voor gehaald, maar die ander 2 zie ik ook graag naar lwd komen..
Afgelopen nacht op Fox Sport, alle competitie wedstrijden van het afgelopen seizoen van Cambuur gezien. (genoten) Wordt deze zomer misschien nog eens herhaald?
Citaat van: PePe op juni 01, 2014, 22:41:10
Afgelopen nacht op Fox Sport, alle competitie wedstrijden van het afgelopen seizoen van Cambuur gezien. (genoten) Wordt deze zomer misschien nog eens herhaald?
Is al een aantal keer voorbij gekomen, dus lijkt mij wel.
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na verlengen Pereira):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Verdediging ziet er al erg goed uit!!
Klopt alleen nog een stand in voor Droste en we zijn achterin helemaal klaar :thumbsup
Citaat van: EastSide058 op juni 03, 2014, 14:53:34
Klopt alleen nog een stand in voor Droste en we zijn achterin helemaal klaar :thumbsup
Plus de contracten van Droste, Bijker en Van der Laan verlengen. Anders worden zij verkocht en moet je daar ook weer vervangers voor aantrekken.
Citaat van: EastSide058 op juni 03, 2014, 14:53:34
Klopt alleen nog een stand in voor Droste en we zijn achterin helemaal klaar :thumbsup
Pereira is stand in voor beide backposities toch? Volwaardige vervanger is dan niet nodig in mijn ogen. Eventueel nog een jonge speler of een soort van Johnny de Vries voor het uitzonderlijke geval dat beide backs niet beschikbaar zijn. Eventueel zou Reijnen dan ook naar de zijkant kunnen.
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 03, 2014, 19:36:23
Pereira is stand in voor beide backposities toch? Volwaardige vervanger is dan niet nodig in mijn ogen. Eventueel nog een jonge speler of een soort van Johnny de Vries voor het uitzonderlijke geval dat beide backs niet beschikbaar zijn. Eventueel zou Reijnen dan ook naar de zijkant kunnen.
Wanneer teken jij bij El Ma-kri-niii?
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 03, 2014, 19:43:03
Wanneer teken jij bij El Ma-kri-niii?
Ligt een contract voor vijf jaar klaar, discussiepunt is nog de leasefiets. Ik kan een Batavus krijgen maar heb liever een Gazelle.
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 03, 2014, 19:52:54
Ligt een contract voor vijf jaar klaar, discussiepunt is nog de leasefiets. Ik kan een Batavus krijgen maar heb liever een Gazelle.
je lult. Cambuur biedt je echt geen fiets uit dat kutgat. 8)
Citaat van: zeewolde op juni 03, 2014, 20:14:33
je lult. Cambuur biedt je echt geen fiets uit dat kutgat. 8)
Shit betrapt. Kan ik het nu wel zeggen: ik vertrek voor 8 miljoen naar Manchester United.
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 03, 2014, 20:17:04
Shit betrapt. Kan ik het nu wel zeggen: ik vertrek voor 8 miljoen naar Manchester United.
Vanwege Louietje zeker?
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 03, 2014, 19:36:23
Pereira is stand in voor beide backposities toch? Volwaardige vervanger is dan niet nodig in mijn ogen. Eventueel nog een jonge speler of een soort van Johnny de Vries voor het uitzonderlijke geval dat beide backs niet beschikbaar zijn. Eventueel zou Reijnen dan ook naar de zijkant kunnen.
Precies, pijlen nu richten op middenveld en li-vleugelspeler
Ik heb wel een goed vertrouwen in de TS. Ze hebben afgelopen seizoen bewezen goede zaken op de transfermarkt te kunnen doen. En ja natuurlijk zit er ook wel eens een misser tussen maar over het algemeen waren alle nieuwe spelers tot nu toe ene versterking, in de basis of in de breedte. Dus alle vertrouwen dat ook die buitenspeler er wel komt. |:)
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Jurjen Wouda):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjen Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mooi, nu hoeft Cambuur geen energie meer te verspillen aan het vastleggen van een derde doelman.
16 van de 20 contracten eindigen in 2015 (de opties even daargelaten), maar gelukkig hebben we Barto nog :zweep
Eigenlijk maar 3 middenvelders is in mijn optiek te weinig om mee te beginnen.. graag nog 3 erbij waarvan 2 creatieve.
Citaat van: 666 op juni 04, 2014, 14:22:14
Eigenlijk maar 3 middenvelders is in mijn optiek te weinig om mee te beginnen.. graag nog 3 erbij waarvan 2 creatieve.
Aangezien Cambuur al interesse heeft getoond in behoorlijk wat middenvelders (Rieks, Falkenburg, De Leeuw, Gosens) zijn ze het geloof ik wel met je eens (en ik ook)! :proost
Citaat van: Collingwood op juni 04, 2014, 14:10:06
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Jurjen Wouda):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjen Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Martijn van der Laan 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mooi, nu hoeft Cambuur geen energie meer te verspillen aan het vastleggen van een derde doelman.
Met nog een paar middenvelders erbij dan zie ik het komend seizoen met vertrouwen tegemoet. Klaas werk TS.... _O_ _O_
Citaat van: Voorstopper op juni 04, 2014, 15:17:08
Met nog een paar middenvelders erbij dan zie ik het komend seizoen met vertrouwen tegemoet. Klaas werk TS.... _O_ _O_
Ik zou toch nog graag een vervanger voor Manu willen zien. Want met Feldballe o.i.d. ga je het niet redden.
De verdedigers en de keepers zijn perfect zo.. Alleen het middenveld heeft nog 1 a 2 goede voetballers nodig die het niveau ook opkrikken.!
Wat mij zorgen baart is de aanvallers dat betreft,
- Schepers
- Schokker
- Feldballe
- Hemmen
Als ik hier naar kijk zie ik liever drie van deze spelers vertrekken.. en nog twee frisse en snelle aanvallers erbij halen die gemakkelijk kunnen afmaken en scoren..
de huidige aanval zoals het nu staat red het niet in de eredivisie dat baart mij zorgen.! We hebben FELLE jongens nodig die het dit seizoen kunnen afmaken..
Citaat van: TARGET op juni 04, 2014, 16:25:52
De verdedigers en de keepers zijn perfect zo.. Alleen het middenveld heeft nog 1 a 2 goede voetballers nodig die het niveau ook opkrikken.!
Wat mij zorgen baart is de aanvallers dat betreft,
- Schepers
- Schokker
- Feldballe
- Hemmen
Als ik hier naar kijk zie ik liever drie van deze spelers vertrekken.. en nog twee frisse en snelle aanvallers erbij halen die gemakkelijk kunnen afmaken en scoren..
de huidige aanval red het niet in de eredivisie dat baart mij zorgen.! We hebben FELLE jongens nodig die het dit seizoen kunnen afmaken..
Nieuw op het forum en je hebt een goede eerste post! Helemaal mee eens
Citaat van: TARGET op juni 04, 2014, 16:25:52
De verdedigers en de keepers zijn perfect zo.. Alleen het middenveld heeft nog 1 a 2 goede voetballers nodig die het niveau ook opkrikken.!
Wat mij zorgen baart is de aanvallers dat betreft,
- Schepers
- Schokker
- Feldballe
- Hemmen
Als ik hier naar kijk zie ik liever drie van deze spelers vertrekken.. en nog twee frisse en snelle aanvallers erbij halen die gemakkelijk kunnen afmaken en scoren..
de huidige aanval zoals het nu staat red het niet in de eredivisie dat baart mij zorgen.! We hebben FELLE jongens nodig die het dit seizoen kunnen afmaken..
Gedeeltelijk eens. Wat je over Hemmen zegt vind ik onzin, dat is gewoon een goede speler voor ons die ook genoeg goals maakt. Schokker vind ik eigenlijk wel tekort komen, en mag van mij wel vertrekken. Helaas, want verder wel een schitterende speler, natuurlijk.
Schepers en Feldballe zou ik niet te snel afschrijven. Wel is het duidelijk dat ze nog niet goed genoeg zijn om op dit moment bij ons in de basis te spelen. Daarom is het zeker nodig dat er nog een goede linksbuiten bij komt. Maar dan kun je Schepers en Feldballe gewoon houden voor de breedte, want Cambuur heeft niet genoeg geld om 23 volwaardige eredivisiespelers te halen.
Eventueel zou je vanwege de blessuregevoeligheid van Narsingh nog een extra rechtsbuiten kunnen halen. In dat geval kan Feldballe of Schepers verhuurd worden.
Ik kan me niet voorstellen dat Cambuur Schepers in januari haalt met optie voor contract en hem dan gaat verhuren,
ik kan me ook niet voorstellen dat Schepers zich laat verhuren door Utrecht, een nieuw contract tekent bij Cambuur en zich dan laat verhuren.
Die kun je zeker tot de winterstop vast bij de selectie rekenen.
Verder zal Feldballe in de voorbereiding zich willen laten zien.
Zie Cambuur hooguit Hemmen (of toch Barto) in een ruildeal betrekken en Schokker verhuren of verkopen.
Citaat van: zeewolde op juni 04, 2014, 16:47:57
Ik kan me niet voorstellen dat Cambuur Schepers in januari haalt met optie voor contract en hem dan gaat verhuren,
ik kan me ook niet voorstellen dat Schepers zich laat verhuren door Utrecht, een nieuw contract tekent bij Cambuur en zich dan laat verhuren.
Die kun je zeker tot de winterstop vast bij de selectie rekenen.
Verder zal Feldballe in de voorbereiding zich willen laten zien.
Zie Cambuur hooguit Hemmen (of toch Barto) in een ruildeal betrekken en Schokker verhuren of verkopen.
Dat denk ik ook. Feldballe zou je hoogstens aan het einde van de voorbereiding eventueel kunnen verhuren.
Verhuren zou indd een goede optie zijn.. maar als je echt goed kijkt we komen aanvallend (op dit moment veels te kort)
Feldballe vond ik niet goed dit seizoen.. in Schepers zie ik in dat geval meer potentie..
Als je eens kijkt naar de aanvallers we missen een afmaker die belangrijk voor Cambuur is in moeilijke en uit- wedstrijden die missen we echt.. hemmen schokker en feldballe zou ik op dit moment sowiezo niet houden voor aankomend seizoen.. (dat is mijn mening) |:)
Ik maak mij dus echt wel zorgen om de voorhoede, met alle respect:
Schokker, Feldballe en Scheepers kunnen niveau niet aan, verhuren aan eerste divisie clubs.
Citaat van: TARGET op juni 04, 2014, 16:51:01
Verhuren zou indd een goede optie zijn.. maar als je echt goed kijkt we komen aanvallend (op dit moment veels te kort)
Feldballe vond ik niet goed dit seizoen.. in Schepers zie ik in dat geval meer potentie..
Als je eens kijkt naar de aanvallers we missen een afmaker die belangrijk voor Cambuur is in moeilijke en uit- wedstrijden die missen we echt.. hemmen schokker en feldballe zou ik op dit moment sowiezo niet houden voor aankomend seizoen.. (dat is mijn mening) |:)
Citaat van: DayDreamer op juni 04, 2014, 16:53:52
Ik maak mij dus echt wel zorgen om de voorhoede, met alle respect:
Schokker, Feldballe en Scheepers kunnen niveau niet aan, verhuren aan eerste divisie clubs.
Qua spitsen zitten we prima. Ogbeche, Hemmen en Barto hebben afgelopen seizoen met zijn drieën 17 goals gemaakt (terwijl ze op dezelfde positie spelen, dus meestal niet tegelijk gespeeld). Narsingh is, mits fit, zeker niet minder dan Lukoki.
Ik vind dat we momenteel alleen links tekort komen, maarja het duurt ook nog enkele maanden voor de competitie begint. En gezien de eerdere interesse van Cambuur in Houtkoop zijn ze ook nog op zoek naar een linksbuiten.
Citaat van: TARGET op juni 04, 2014, 16:51:01
Verhuren zou indd een goede optie zijn.. maar als je echt goed kijkt we komen aanvallend (op dit moment veels te kort)
Feldballe vond ik niet goed dit seizoen.. in Schepers zie ik in dat geval meer potentie..
Als je eens kijkt naar de aanvallers we missen een afmaker die belangrijk voor Cambuur is in moeilijke en uit- wedstrijden die missen we echt.. hemmen schokker en feldballe zou ik op dit moment sowiezo niet houden voor aankomend seizoen.. (dat is mijn mening) |:)
Let Op:
:0= WIJ HEBBEN OGBECHE
Die gaat komend seizoen uit en thuis de doelpunten maken |:)
Aanvoer komt van Narsingh, Manu en de Leeuw 8)
Citaat van: Collingwood op juni 04, 2014, 16:54:14
Qua spitsen zitten we prima. Ogbeche, Hemmen en Barto hebben afgelopen seizoen met zijn drieën 17 goals gemaakt (terwijl ze op dezelfde positie spelen, dus meestal niet tegelijk gespeeld). Narsingh is, mits fit, zeker niet minder dan Lukoki.
Ik vind dat we momenteel alleen links tekort komen, maarja het duurt ook nog enkele maanden voor de competitie begint. En gezien de eerdere interesse van Cambuur in Houtkoop zijn ze ook nog op zoek naar een linksbuiten.
Natuurlijk moeten er nog een linksbuiten en rechtsbuiten bij net dat er nog een back en 2 a 3 middenvelders bij moeten...
Citaat van: zeewolde op juni 04, 2014, 16:55:32
Let Op:
:0= WIJ HEBBEN OGBECHE
Die gaat komend seizoen uit en thuis de doelpunten maken |:)
Aanvoer komt van Narsingh, Manu en de Leeuw 8)
Te lang in de zon gezeten zeker :zweep
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 04, 2014, 16:26:34
Nieuw op het forum en je hebt een goede eerste post! Helemaal mee eens
Hey dat dacht ik ook al. Ik hoop niet dat hij zo door gaat, want dat trekt het niveau omhoog en dan kan ik niet meer meekomen!
Citaat van: Lore op juni 04, 2014, 19:37:44
Hey dat dacht ik ook al. Ik hoop niet dat hij zo door gaat, want dat trekt het niveau omhoog en dan kan ik niet meer meekomen!
Kon je dat dan? :devil
Citaat van: Lore op juni 04, 2014, 19:37:44
Hey dat dacht ik ook al. Ik hoop niet dat hij zo door gaat, want dat trekt het niveau omhoog en dan kan ik niet meer meekomen!
voor ons is dit beter, jij trok het nivo te ver omlaag, lijkt wel of je in de buurt van dokkumer woont.
Citaat van: zeewolde op juni 04, 2014, 19:52:53
voor ons is dit beter, jij trok het nivo te ver omlaag, lijkt wel of je in de buurt van dokkumer woont.
Pfff... Voordat Lorre mijn niveau haalt moet hij echt gigantisch door het nulpunt :D
Verder... Het is uiteraard al een aantal keren benoemd, maar wat is het geweldig om te zien hoe de selectie nu al vorm krijgt. Een aantal spelers met bijzonder veel potentie al binnen gehaald en relatieve rust omtrent onze huidige kern. Ja ik ben bijzonder aangenaam verrast (alweer) :D
Cambuur en rustig in rustig vaarwater, wie had dat verwacht he dokkie? :devil
Citaat van: zeewolde op juni 04, 2014, 19:52:53
voor ons is dit beter, jij trok het nivo te ver omlaag, lijkt wel of je in de buurt van dokkumer woont.
Vroeger was ik een hele slimme jongen, maar heb inmiddels een vriendin uit Zwaagwesteinde, dus dat heeft wel alle niveau uit mij getrokken
Citaat van: Marc S op juni 04, 2014, 20:57:39
Cambuur en rustig in rustig vaarwater, wie had dat verwacht he dokkie? :devil
Ik niet in ieder geval :P
Citaat van: Lore op juni 04, 2014, 21:23:19
Vroeger was ik een hele slimme jongen, maar heb inmiddels een vriendin uit Zwaagwesteinde, dus dat heeft wel alle niveau uit mij getrokken
Eerder gezogen vermoed ik :_schater
Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2014, 22:36:44
Eerder gezogen vermoed ik :_schater
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2014, 22:36:44
Eerder gezogen vermoed ik :_schater
Jongens, jongens, denken jullie wel even aan Heleen en haar vriendin!!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2014, 13:45:22
Jongens, jongens, denken jullie wel even aan Heleen en haar vriendin!!
Ach, wij zijn beide boven de 30, dus wij komen niet in haar categorie voor!
Bakkali huren.?! een probleem voor PSV misschien een goudhaantje voor Cambuur.?! misschien onmogelijk maar het zou een speler zijn die we
goed kunnen gebruiken.!
Citaat van: TARGET op juni 05, 2014, 14:57:50
Bakkali huren.?! een probleem voor PSV misschien een goudhaantje voor Cambuur.?! misschien onmogelijk maar het zou een speler zijn die we
goed kunnen gebruiken.!
Er stond volgens mij gisteren een transfersom van 3 mln in de krant. Ik zie het niet gebeuren
Citaat van: Lore op juni 05, 2014, 15:00:04
Er stond volgens mij gisteren een transfersom van 3 mln in de krant. Ik zie het niet gebeuren
Zeker niet!! Contract tot 2015 en wil niet verlengen= Verkopen!
Zelfde soort mannetje als die Labyad die ook veel te vroeg vertrok daar en voor het grote geld koos...
Voelt zich veel te groot voor ons.. Ik zou nog steeds Cabral proberen voor de linkervleugel.
Ik zou voor van kessel van ajax gaan!!!
Citaat van: speculeter op juni 05, 2014, 15:32:25
Ik zou voor van kessel van ajax gaan!!!
Een spits... En speelt op huurbasis ergens in oost Europa..
Citaat van: grijskijker op juni 05, 2014, 15:34:52
Een spits... En speelt op huurbasis ergens in oost Europa..
Speelde in oost europa....
kan ook op de vleugel spelen...
Maakte daar afgelopen seizoen 10 doelpunten.
Citaat van: speculeter op juni 05, 2014, 15:45:44
Speelde in oost europa....
kan ook op de vleugel spelen...
Maakte daar afgelopen seizoen 10 doelpunten.
Is een rechtspoot en staat voornamelijk op de rechtervleugel of spits. Overbodig voor ons dus.
Okee...leek me wel intressant...
we wachten maar af.
Andersen van Ajax proberen te huren en de leeuw van Groningen!!
Inderdaad, een box to box speler mét scorend vermogen voor op het middenveld (type de Leeuw) en een speler van de traditionele top 3 huren voor op de flanken.
Andersen, Sana, de Sa, Jozefzoon of bijv. Mokthar bij Twente.
Citaat van: richard op juni 06, 2014, 08:37:57
Andersen van Ajax proberen te huren en de leeuw van Groningen!!
Beide huren dus?
Citaat van: SCC op juni 06, 2014, 08:43:47
Inderdaad, een box to box speler mét scorend vermogen voor op het middenveld (type de Leeuw) en een speler van de traditionele top 3 huren voor op de flanken.
Andersen, Sana, de Sa, Jozefzoon of bijv. Mokthar bij Twente.
3 van de 5 krijg je hier niet.. Jozefzoon kan alleen op rechts en daar is Narsingh al voor gehaald, blijft eventueel alleen Andersen over... Maar dat is geen echte linksbuiten..
Net als vorig jaar en het jaar daarvoor is de linksbuiten
een moeilijk in te vullen positie.
Citaat van: speculeter op juni 06, 2014, 09:27:57
Net als vorig jaar en het jaar daarvoor is de linksbuiten
een moeilijk in te vullen positie.
Cabral,Marengo,Danso ,
Becker,Rayhi en Martinus om er een paar te noemen...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=217131&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Misschien toch naar Cambuur na zijn contract verlenging?
Citaat van: grijskijker op juni 06, 2014, 09:38:44
Cabral,Marengo,Danso ,Becker,Rayhi en Martinus om er een paar te noemen...
Cabral zou ik graag hier zien. Laat maar komen!
Citaat van: grijskijker op juni 06, 2014, 09:38:44
Cabral,Marengo,Danso ,Becker,Rayhi en Martinus om er een paar te noemen...
noem dan iig 1 die beter is dan feldballe.
Citaat van: okkele op juni 06, 2014, 10:47:26
noem dan iig 1 die beter is dan feldballe.
Doet ie toch?;-)
Citaat van: Timmie op juni 06, 2014, 10:59:29
Doet ie toch?;-)
Aah nee je,
feldballe gaat verrassen
Citaat van: dit is mien club op juni 06, 2014, 11:15:15
Aah nee je,
feldballe gaat verrassen
Hoop het. Zou leuk zijn!
Gisteren alle vragen goed in de Cambuur-quiz!! _O_
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 06, 2014, 11:23:43
Gisteren alle vragen goed in de Cambuur-quiz!! _O_
Sponsorpakket gewonnen?
Als je nu een linksbuiten gaat halen is het natuurlijk wel zaak dat hij ZEKER beter is dan Feldballe en Schepers. Anders heeft het weinig zin natuurlijk.
Citaat van: Collingwood op juni 06, 2014, 11:31:37
Als je nu een linksbuiten gaat halen is het natuurlijk wel zaak dat hij ZEKER beter is dan Feldballe en Schepers. Anders heeft het weinig zin natuurlijk.
Exact. Je kunt niet hopen dat een Feldballe/Schepers het dit seizoen wel goed gaan doen!
Citaat van: Timmie op juni 06, 2014, 11:35:30
Exact. Je kunt niet hopen dat een Feldballe/Schepers het dit seizoen wel goed gaan doen!
Ook dat. Maar ik bedoel ook dat je nu niet de eerste de beste moet binnenhalen, aangezien er al twee linksbuitens zijn.
Schepers moet gewoon wat meer kansen krijgen, Barto kreeg die begin van het seizoen ook niet of nauwelijks, en het seizoen daarvoor kreeg Bijker die ook niet echt, en kijk eens wat voor spelers dat zijn geworden.
Natuurlijk zijn er vast en zeker betere spelers op de markt maar de realiteit is dat de velden naast het stadion niet volstaan met geldbomen, en het geld van de transfer van Leeuwin moet je niet over de balk willen smijten voor 1 goede aankoop waarvan het dan nog steeds de vraag is of ze kwalitatief veel beter zijn dan Schepers en Feldballe. Bobbie stond ook ontzettend onder druk die laatste wedstrijden dat hij eens aan de bak kwam.
Citaat van: drg op juni 06, 2014, 11:43:36
Schepers moet gewoon wat meer kansen krijgen, Barto kreeg die begin van het seizoen ook niet of nauwelijks, en het seizoen daarvoor kreeg Bijker die ook niet echt, en kijk eens wat voor spelers dat zijn geworden.
Natuurlijk zijn er vast en zeker betere spelers op de markt maar de realiteit is dat de velden naast het stadion niet volstaan met geldbomen, en het geld van de transfer van Leeuwin moet je niet over de balk willen smijten voor 1 goede aankoop waarvan het dan nog steeds de vraag is of ze kwalitatief veel beter zijn dan Schepers en Feldballe. Bobbie stond ook ontzettend onder druk die laatste wedstrijden dat hij eens aan de bak kwam.
Eerlijk, vond je dat Bob goed was in zijn 'doorbraak jaar'?
Schepers is bank vulling niks meer niks minder.
Feldballe valt elke week op tijdens de trainingen dus daar mag je wel iets van gaan verwachten.
Feit is dat er een direct versterking moet worden aangetrokken voor die positie
Citaat van: Collingwood op juni 06, 2014, 11:43:12
Ook dat. Maar ik bedoel ook dat je nu niet de eerste de beste moet binnenhalen, aangezien er al twee linksbuitens zijn.
Nee, dat klopt. Ben ik het mee eens. Moet eentje binnenkomen die er op die positie met kop en schouders bovenuit steekt!
Citaat van: Timmie op juni 06, 2014, 11:46:15
Eerlijk, vond je dat Bob goed was in zijn 'doorbraak jaar'?
Welk jaar vond jij dan dat zijn doorbraak jaar moest zijn?
Voor mij heeft hij nog niet voldoende kansen gehad, Barto is ouder en die breekt nu door.
Citaat van: okkele op juni 06, 2014, 10:47:26
noem dan iig 1 die beter is dan feldballe.
Ik kan er niks aan doen dat jij geen verstand van voetbal hebt of het voetbal buiten Cambuur niet volgt..
Citaat van: Collingwood op juni 06, 2014, 11:31:37
Als je nu een linksbuiten gaat halen is het natuurlijk wel zaak dat hij ZEKER beter is dan Feldballe en Schepers. Anders heeft het weinig zin natuurlijk.
Wat denk je van een speler die constant is? Ik heb liever een speler met een constante 7 het hele seizoen, dan een speler die de ene week een 9 scoort en de andere week een 4..
Citaat van: grijskijker op juni 06, 2014, 13:07:54
Ik kan er niks aan doen dat jij geen verstand van voetbal hebt of het voetbal buiten Cambuur niet volgt..
Ben jij wel een bij trainingen?
Feldballe is echt top! Hij heeft een jaar gehad om te wennen, beheerst nu ook redelijk de taal en heeft zijn draai gevonden in Leeuwarden.
Die gaat het wel laten zien dit seizoen.
Citaat van: Galdiano op juni 06, 2014, 13:14:27
Ben jij wel een bij trainingen?
Feldballe is echt top! Hij heeft een jaar gehad om te wennen, beheerst nu ook redelijk de taal en heeft zijn draai gevonden in Leeuwarden.
Die gaat het wel laten zien dit seizoen.
Nee heb geen tijd om naar trainingen te gaan...En ik zeg ook geen verkeerd woord over Feldballe of wel?Maar ken jij de spelers die ik heb genoemd?
Citaat van: grijskijker op juni 06, 2014, 13:12:54
Wat denk je van een speler die constant is? Ik heb liever een speler met een constante 7 het hele seizoen, dan een speler die de ene week een 9 scoort en de andere week een 4..
Ik snap niet precies wat dat met mijn opmerking te maken heeft, maar inderdaad, zo'n speler zou mooi zijn. Al zit het wel vaak in de aard van het beestje dat vleugelspelers een beetje grillig zijn.
Citaat van: Collingwood op juni 06, 2014, 13:17:59
Ik snap niet precies wat dat met mijn opmerking te maken heeft, maar inderdaad, zo'n speler zou mooi zijn. Al zit het wel vaak in de aard van het beestje dat vleugelspelers een beetje grillig zijn.
Je zegt dat als een er een linksbuiten gehaald word dat hij beter moet zijn als Schepers of Feldballe en wat ik bedoel te zeggen is dat hij niet beter hoeft te zijn maar in ieder geval constanter dan Schepers en Feldballe..
Citaat van: drg op juni 06, 2014, 12:59:48
Welk jaar vond jij dan dat zijn doorbraak jaar moest zijn?
Voor mij heeft hij nog niet voldoende kansen gehad, Barto is ouder en die breekt nu door.
Voor wat door moet gaan als zijn 'doorbraak jaar'...;-)
Ik ken de spelers, en jupiler leaugue volg ik nog geregeld.
Cabral en Marengo beide lastige jongens.
Als henk ze kan temmen zie ik ze graag komen.
Echter heb ik wel twijvels over Cabral, overal niet geslaagd.
Rest van de namen hoeven niet te komen.
Citaat van: Galdiano op juni 06, 2014, 13:24:47
Ik ken de spelers, en jupiler leaugue volg ik nog geregeld.
Cabral en Marengo beide lastige jongens.
Als henk ze kan temmen zie ik ze graag komen.
Echter heb ik wel twijvels over Cabral, overal niet geslaagd.
Rest van de namen hoeven niet te komen.
Dus de grootste talenten(linksbuiten) van PSV en Ajax hoef je niet bij Cambuur...
HAHAHAHAHAHA... Sorry maar nu moet ik echt heel hard om je lachen..
En waar je het vandaan haalt dat Marengo lastig is me ook een raadsel.. En Danso ook niet? Goed voor 17 doelpunten 9 assists afgelopen seizoen.. Martinus had de meeste assists afgelopen jaar in de Jupilerleague en een redelijk constant seizoen..
Citeer
En Danso ook niet? Goed voor 17 doelpunten 9 assists afgelopen seizoen..
13 doelpunten en 2 assists. Weet niet hoe jij bij die gegevens komt?;)
Danso speelde vooral veel voor de winterstop en daarna werd het wat minder. Eerlijk gezegd heb ik hem niet zoveel in actie gezien, maar is hij véél beter dan Schepers en Feldballe?
Citaat van: michello op juni 06, 2014, 13:48:59
13 doelpunten en 2 assists. Weet niet hoe jij bij die gegevens komt?;)
Danso speelde vooral veel voor de winterstop en daarna werd het wat minder. Eerlijk gezegd heb ik hem niet zoveel in actie gezien, maar is hij véél beter dan Schepers en Feldballe?
Beker wedstrijden meegerekend.. Wat gelezen heb kreeg hij voor de winterstop een blessure en had een akkefietje met de trainer en als gevolg minder wedstrijd na de winterstop.. Maar is een jongen als Manu, snel en dreigend dus en een lastig typ..
Burnet heeft in ieder geval bijgetekend in Groningen. Dus ik denk niet dat ze nog geïnteresseerd zijn in Van der Laan.
Tot de komst van Manu stelde onze voorhoede afgelopen seizoen ook geen ruk voor. 7 Goals van Hemmen heeft ie voornamelijk zelf gecreëerd. Het is belangrijk om op beide vleugels dreiging te hebben en dat hebben we komend seizoen van de 1e wedstrijd. |:) FELDBALLE GAAT VERRASSEN!!!!
Dat riepen we vorig jaar bijna het hele jaar...feldballe gaat
verrassen...nou denk het niet....
Er moet gewoon een dreigende linksbuiten
bij.
ze zijn ook met houtkoop bezig geweest dus denk
dat de leiding dit ook wel inziet.
Citaat van: speculeter op juni 06, 2014, 14:39:01
Dat riepen we vorig jaar bijna het hele jaar...feldballe gaat
verrassen...nou denk het niet....
Er moet gewoon een dreigende linksbuiten
bij.
ze zijn ook met houtkoop bezig geweest dus denk
dat de leiding dit ook wel inziet.
Ik heb 't niet 1x gehoord anders... :|
Maar iedereen heeft gezien hoe 't moet met Manu en Lukoki, kun je zelf niet naar binnen kappen en knallen, dan moet je goed voor kunnen zetten en maakt Barto 't wel af.
In Henk we trust!
Ms heeft obeche nog wat tips?
Citaat van: Collingwood op juni 06, 2014, 13:17:59
Ik snap niet precies wat dat met mijn opmerking te maken heeft, maar inderdaad, zo'n speler zou mooi zijn. Al zit het wel vaak in de aard van het beestje dat vleugelspelers een beetje grillig zijn.
We hadden ooit een Maachi, geniaal of waardeloos... Werd afgezeken tot het bot.
We hadden ooit een El-Khalifi, constante factor. Niet heel spectaculair, maar wel nuttig. Wie weet nog wat daarmee gebeurde :devil
Moraal van het verhaal, wat voor type buiten je ook haalt, hij wordt afgezeken tot het bot. Want wij willen een constante vleugelspeler met prachtige passeerbewegingen, voorzetten, doelpunten, kopkracht, duelkracht en hij moet ook nog eens zijn verdedigende werk goed doen.
Ben het een keer niet met je eens dokkummer...
ik noem manu...reza...en eeeeeeh.
die werden toch niet afgezeken?
Citaat van: Dokkumer op juni 07, 2014, 10:46:31
We hadden ooit een Maachi, geniaal of waardeloos... Werd afgezeken tot het bot.
We hadden ooit een El-Khalifi, constante factor. Niet heel spectaculair, maar wel nuttig. Wie weet nog wat daarmee gebeurde :devil
Moraal van het verhaal, wat voor type buiten je ook haalt, hij wordt afgezeken tot het bot. Want wij willen een constante vleugelspeler met prachtige passeerbewegingen, voorzetten, doelpunten, kopkracht, duelkracht en hij moet ook nog eens zijn verdedigende werk goed doen.
Niemand is goed genoeg voor cambuur alleen minder slecht dan een ander ;)
Citaat van: speculeter op juni 07, 2014, 12:31:11
Ben het een keer niet met je eens dokkummer...
ik noem manu...reza...en eeeeeeh.
die werden toch niet afgezeken?
Reza werd heeel veel afgezeken.
Fooral speulers uut disse regio kenne dr niks fan en wudde afseken, noem Schepers, Diemers, Reza, Barto, Dijkstra, Pereira is feul beter dan Bijker, ensfrt. Alleen vd Heide en Zeinstra hale un foldoende, Bruin is twifelgefal.
Citaat van: speculeter op juni 07, 2014, 12:31:11
Ben het een keer niet met je eens dokkummer...
ik noem manu...reza...en eeeeeeh.
die werden toch niet afgezeken?
Manu deed zijn verdedigende werk meestal wel. Reza was op momenten dat het niet liep geen turf hoog. Die heeft voldoende te verduren gehad.
Citaat van: Marc S op juni 07, 2014, 12:53:10
Niemand is goed genoeg voor cambuur alleen minder slecht dan een ander ;)
Pico en van Utrecht heb ik nooit afgezeken!
Citaat van: SCCRulez op juni 11, 2014, 23:12:52
Pico en van Utrecht heb ik nooit afgezeken!
Uitzonderingen bevestigen de regel hè ;)
Citaat van: grijskijker op juni 06, 2014, 09:38:44
Cabral,Marengo,Danso ,Becker,Rayhi en Martinus om er een paar te noemen...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=217131&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Misschien toch naar Cambuur na zijn contract verlenging?
Citaat van: pvanbuijtene op juni 07, 2014, 13:15:09
Reza werd heeel veel afgezeken.
bijna net zoveel als chery.
Mugje
Citaat van: Montana op juni 17, 2014, 13:52:09
Mugje
En nu één van de betere middenvelders in de eredivisie!
Vond het destijds al belachelijk dat hij mugje werd genoemd en zogenaamd Sandor voor de voeten liep.
Toen al kon je zien dat hij heel veel in zijn mars had en voetballend vond ik hem toen al de beste.
Citaat van: AL op juni 17, 2014, 14:01:29
En nu één van de betere middenvelders in de eredivisie!
Vond het destijds al belachelijk dat hij mugje werd genoemd en zogenaamd Sandor voor de voeten liep.
Toen al kon je zien dat hij heel veel in zijn mars had en voetballend vond ik hem toen al de beste.
Hooguit op 1 na de beste. Sandor stak er altijd met kop en schouders bovenuit :devil
Citaat van: AL op juni 17, 2014, 14:01:29
En nu één van de betere middenvelders in de eredivisie!
Vond het destijds al belachelijk dat hij mugje werd genoemd en zogenaamd Sandor voor de voeten liep.
Toen al kon je zien dat hij heel veel in zijn mars had en voetballend vond ik hem toen al de beste.
Heeft echt niet het hele seizoen de sterren van de hemel gespeeld hoor, Chery! Speelde heel vaak te verdedigend dit seizoen bij Groningen! Zeker niet 1 van de besten!
Dacht dat dit topic over huidige cq nieuwe selectie ging.
Citaat van: AL op juni 17, 2014, 14:01:29
En nu één van de betere middenvelders in de eredivisie!
Vond het destijds al belachelijk dat hij mugje werd genoemd en zogenaamd Sandor voor de voeten liep.
Toen al kon je zien dat hij heel veel in zijn mars had en voetballend vond ik hem toen al de beste.
must diezelf nou es horen .Bist dou van Gaal.Voetballend toen al de beste meen je toch werkelijk niet .Hij presteerde hier helemaal niks
Citaat van: sunderland op juni 17, 2014, 23:25:43
must diezelf nou es horen .Bist dou van Gaal.Voetballend toen al de beste meen je toch werkelijk niet .Hij presteerde hier helemaal niks
Dat is jouw mening! Ik vond hem toen en nu helemaal een prachtige speler!
was destijds bij ons een jaar of 19 denk ik? Heeft zeker ook veel slechte wedstrijden gespeeld, maar aan alles kon je zien dat deze jongen meer kon dan de rest.
zelfde had ik met colak, ook een hele goede speler die helaas te vroeg naar turkije is gegaan.
Citaat van: AL op juni 17, 2014, 14:01:29
En nu één van de betere middenvelders in de eredivisie!
Vond het destijds al belachelijk dat hij mugje werd genoemd en zogenaamd Sandor voor de voeten liep.
Toen al kon je zien dat hij heel veel in zijn mars had en voetballend vond ik hem toen al de beste.
Idd, prima voetballer. Of wat te denken van Colak?
Vind je Cherry overigens nog steeds een mugje Richard? :devil
Citaat van: sunderland op juni 17, 2014, 23:25:43
Hij presteerde hier helemaal niks
Maar was ook jong en daardoor wisselvallig.. Vind wel dat we te makkelijk spelers tot 24 jaar te makkelijk afzeiken/afschrijven...
Citaat van: grijskijker op juni 18, 2014, 07:50:10
Maar was ook jong en daardoor wisselvallig.. Vind wel dat we te makkelijk spelers tot 24 jaar te makkelijk afzeiken/afschrijven...
ik zeik niemand af .Maar vond hem hier al goed slaat nergens op .Hij was hier niet goed .Weet nog waarom hij werd gehaald destijds ,was ook een schande
vind het nu ook een hele goede
Citaat van: sunderland op juni 18, 2014, 12:01:35
ik zeik niemand af .Maar vond hem hier al goed slaat nergens op .Hij was hier niet goed .Weet nog waarom hij werd gehaald destijds ,was ook een schande
Citaat van: grijskijker op juni 18, 2014, 07:50:10
Maar was ook jong en daardoor wisselvallig.. Vind wel dat we te makkelijk spelers tot 24 jaar te makkelijk afzeiken/afschrijven...
Wat ik bedoelde was in het algemeen, dat (jonge)spelers snel afgeschreven worden en veel kritiek krijgen..
Zo lijkt het mij wel aardig! (dikgedrukte spelers huren)
Nienhuis
Droste -- Reijnen -- vd Laan -- Bijker
El Makrini -- -- Duarte
Barto
Narsingh -- Ogbeche -- Lukoki
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 15:01:04
Zo lijkt het mij wel aardig! (dikgedrukte spelers huren)
Nienhuis
Droste -- Reijnen -- vd Laan -- Bijker
El Makrini -- -- Duarte
Barto
Narsingh -- Ogbeche -- Lukoki
Alsof je Duarte kan huren. Duarte is te belangrijk om verhuurd te worden.
Volgens VI heeft ie in Ajax 1 slechts 14 wedstrijden gespeeld, en in Jong Ajax 3 wedstrijden, dus waarom niet?
Lijkt niet heel belangrijk.
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 15:32:45
Lijkt niet heel belangrijk.
Dan volg jij het voetbal niet niet...
Oké ik volg het voetbal niet... :O
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 16:26:50
Oké ik volg het voetbal niet... :O
Anders weet je wel dat Duarte niet te huur is...
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 16:26:50
Oké ik volg het voetbal niet... :O
Lekkere binnenkomer hier hé :devil
Maar Duarte, nee die wil hier echt niet heen en krijgt echt wel speeltijd bij Ajax. Is niet reëel om te denken dat we die kunnen huren.
Misschien heb je gelijk.. :) maar ik zei ook LIJKT he..
http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/197277/Duarte-wil-van-WKgangers-leren.htm
Citaat van: michello op juli 04, 2014, 16:32:34
Lekkere binnenkomer hier hé :devil
Maar Duarte, nee die wil hier echt niet heen en krijgt echt wel speeltijd bij Ajax. Is niet reëel om te denken dat we die kunnen huren.
Ja ach ja, als ik iets zeg dat niet blijkt te kloppen krijg je gewoon gelijk hoor :thumbsup
En volgens mij mag ik hier neerzetten wat ik wil.
En dat ik geen voetbal volg... ach what ever man.
Gezellig hier 8)
Het lijkt er in ieder geval al aardig op voor dit seizoen! Ik heb er vertrouwen in.
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 16:33:18
Misschien heb je gelijk.. :) maar ik zei ook LIJKT he..
http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/197277/Duarte-wil-van-WKgangers-leren.htm
Frank de Boer had meerdere keren gezegt dat Duarte er komend seizoen moest staan en dat afgelopen seizoen een soort leerjaar was.. En vooral met het vertrek van de Jong zal hij een kans krijgen op een basis plaats..
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 16:38:29
En volgens mij mag ik hier neerzetten wat ik wil.
En dat ik geen voetbal volg... ach what ever man.
Gezellig hier 8)
Les 1: Dit is Grijskijker zijn topic (maar daar was je al achter gekomen :insane)
:proost
Citaat van: ruubmac op juli 04, 2014, 16:38:29
Ja ach ja, als ik iets zeg dat niet blijkt te kloppen krijg je gewoon gelijk hoor :thumbsup
En volgens mij mag ik hier neerzetten wat ik wil.
Je mag hier neerzetten wat je wil, zet hier alleen niet te vaak iets neer want dan kunnen sommigen hier gaan zeuren als een oud wijf(les 2 ;) )
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Ron Janzen):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Dejan Meleg):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Dejan Meleg 2014/2015 (huur)
En ik moet zeggen dat we er vooral in de breedte niet minder op geworden zijn. Geen Johnny, van Boxel en de Graaf meer...
Wat een TOPvoorhoede juh , Narsing- Ogbeche -
Meleg !!
Die Meleg moet zich eerst nog maar eens bewijzen op het hoogste niveau, al heb ik daar best vertrouwen in :)
Citaat van: ruubmac op juli 11, 2014, 09:47:45
Die Meleg moet zich eerst nog maar eens bewijzen op het hoogste niveau, al heb ik daar best vertrouwen in :)
Meleg is absoluut nog niet rond!
Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2014, 12:20:20
Gebaseerd op?
Nou hij is goed afgetraind dus zal inderdaad wel niet rond zijn 8P
Voorlopig:
Nienhuis
Droste reijnen dijkstra bijker
el makrini vd streek
meleg
narsingh ogbeche schepers/feldballe
?????
komt denk ik voor de linksbuiten aangezien ze proberen een echte nummer tien te halen lees overtoom
Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2014, 12:20:20
Gebaseerd op?
Op het moment dat hier geroepen werd dat het rond was, was het dat nog niet.
Cambuur heeft het nu inmiddels bevestigd, dus welkom Dejan!
Gisteren was men mondeling al akkoord, vandaag zijn de handtekeningen gezet. Dus "absoluut" is in casu zeer verwarrend geweest, want daarmee impliceer je (zo heb ik mijn moeilijke woorden weer gehad :devil) dat de onderhandelingen zeer moeizaam verliepen.
Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2014, 19:27:05
Gisteren was men mondeling al akkoord, vandaag zijn de handtekeningen gezet. Dus "absoluut" is in casu zeer verwarrend geweest, want daarmee impliceer je (zo heb ik mijn moeilijke woorden weer gehad :devil) dat de onderhandelingen zeer moeizaam verliepen.
Bedankt voor je stortvloed aan mooie woorden(jij noemt ze moeilijk ;)) ik baseerde me op de woorden van Marcel Keizer dat er meerdere kapers op de kust waren, waaronder FC Groningen, dat nog een huurspeler tegoed heeft van Ajax. Vandaar mijn scepsis, mijn waarde mede supporter. Ik ben overigens erg blij dat het definitief geworden is.
Hoe heeft nijholt gespeeld??
Citaat van: YellowBlue op juli 11, 2014, 21:00:03
Bedankt voor je stortvloed aan mooie woorden(jij noemt ze moeilijk ;)) ik baseerde me op de woorden van Marcel Keizer dat er meerdere kapers op de kust waren, waaronder FC Groningen, dat nog een huurspeler tegoed heeft van Ajax. Vandaar mijn scepsis, mijn waarde mede supporter. Ik ben overigens erg blij dat het definitief geworden is.
Bij mijn weten was de zaak Meleg vs Groningen ergens in maart al gaande en van de baan (daar mag Timmie over meepraten :devil).
Uiteraard dat je enige scepsis toonde, dat snap ik en vaak ben ik dat zelf ook. Alleen was ik nu overtuigd dat het goed zat. En misschien keek ik verkeerd naar je "absoluut" in je eerdere post, dat jij er op doelde dat de handtekeningen nog niet gezet waren.
Verder.. Totally agree! Welkom Dejan!
Citaat van: HJ.Wijma op juli 11, 2014, 21:21:52
Hoe heeft nijholt gespeeld??
Twee keer gescoord, verder weet ik niks.
Henk de Jong wil er nog een buitenspeler, een linkermiddenvelder, een nummer 10 en een linkscentrale bij. #Cambuur #eredivisie #transfers
Spelers die weg zijn + vervanger:
Coremans - Wouda
Van der Laan - "linkscentrale"
Leeuwin - Reijnen
de Vries - Janzen
van Boxel - Mac Intosch
Van Moorsel - "nummer 10"
Ritzmaier - "linksmid" (Nijholt?)
Van Brakel - Schootstra
+ Meleg
Lukoki - Narsingh
Manu - "buitenspeler"
Christovao - Geen vervanger
Als de laatste aanwinsten een beetje goed uitpakken hebben we toch 'gewoon' een betere selectie dan vorig seizoen?
Je vergeet Meleg voor Manu ;)
Citaat van: justremco op juli 11, 2014, 22:06:33
Je vergeet Meleg voor Manu ;)
klopt, hij ook nog. Maar hij word als middenvelder gezien toch, aangezien HdJ aangeeft nog een extra buitenspeler er bij wil
Nijholt redelijk. Mooie vrije trap maar verder erg slordig in de passing. Betwijfel of het een aanwinst is.
Die Janzen van Groningen viel mij zwaar tegen. Totaal niet het niveau wat Scc nastreefd.
Verder valt Reijnen mij positief op, een echte leider binnen de lijnen.
Citaat van: zeewolde op juli 11, 2014, 16:22:32
Voorlopig:
Nienhuis
Droste reijnen dijkstra bijker
el makrini vd streek
meleg
narsingh ogbeche schepers/feldballe
?????
Nienhuis
Droste, Reijnen, Mac Intosch en Bijker
El Makrini, Overtoom en Bakker
Narsingh, Ogbeche en Meleg
Citaat van: Montana op juli 11, 2014, 22:51:25
Nienhuis
Droste, Reijnen, Mac Intosch en Bijker
El Makrini, Overtoom en Bakker
Narsingh, Ogbeche en Meleg
weet jij meer ???
Citaat van: Scc0511 op juli 11, 2014, 22:35:58
Nijholt redelijk. Mooie vrije trap maar verder erg slordig in de passing. Betwijfel of het een aanwinst is.
Die Janzen van Groningen viel mij zwaar tegen. Totaal niet het niveau wat Scc nastreefd.
Verder valt Reijnen mij positief op, een echte leider binnen de lijnen.
Janzen is de vervanger van johnny! dat hoeft niet veel te zijn!
Ik hooooooop!
Citaat van: Cambuur058 op juli 11, 2014, 22:53:16
weet jij meer ???
Verklaard ook wat die man *stewards dacht ik* van AZ laatst bij Cambuur deed.
Overtoom zou ik er graag bij willen hebben. Een fantstische speler voor Cambuur! |:)
Citaat van: richard op juli 11, 2014, 23:14:43
KOMT NIET!!
Hoe zeker ben je Richard? En op grond waarvan?
Er is gewoon informatief gesproken over Overtoom, zoals er meer over spelers van die clubs werd gesproken. Maar Cambuur heeft geen interesse in Overtoom er is serieus over Meleg gesproken en die is inmiddels binnen gehaald.
Die Marengo van Volendam lijkt me ideaal. Is waarschijnlijk gretig en super snel. Denk dat je (gearriveerde) jongens als Bruins beter niet kunt halen. |:)
Citaat van: Sonnema op juli 12, 2014, 11:13:36
Er is gewoon informatief gesproken over Overtoom, zoals er meer over spelers van die clubs werd gesproken. Maar Cambuur heeft geen interesse in Overtoom er is serieus over Meleg gesproken en die is inmiddels binnen gehaald.
Kijk dat is duidelijk. Bedankt Sonnema.
---------------------------Nienhuis-------------------------
------Droste-------Reijnen-----Dijkstra---------Bijker----
----------------Makrini-------------Bakker---------------
---------------------------Ogbeche-------------------------
-----Narsingh------------Hemmen--------------Meleg----
Koch voor dijkstra....
obeche in de spits en niet erachter...
meleg op middenveld op 10.
op de vleugel moet er nog iemand bij.
verder prima opstelling
Citaat van: speculeter op juli 13, 2014, 11:17:00
Koch voor dijkstra....
obeche in de spits en niet erachter...
meleg op middenveld op 10.
op de vleugel moet er nog iemand bij.
verder prima opstelling
ben je vergeten dat Dijkstra verl seiz een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt .Als Henk hem vertrouwen geeft zou hij zomaar een vaste waarde kunnen worden .Hij heeft wel alles in zich om een goede te worden .
Citaat van: sunderland op juli 13, 2014, 11:54:47
ben je vergeten dat Dijkstra verl seiz een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt .Als Henk hem vertrouwen geeft zou hij zomaar een vaste waarde kunnen worden .Hij heeft wel alles in zich om een goede te worden .
zeker weten....
vorig seizoen kreeg hij het vertrouwen ook.
basisplek en aanvoerder.
stond toen op middenveld.
vind dat niet zijn plek.
Hij heeft de laatste keren gewoon heel goed gespeeld .
Nijholt ws contract....
Dan zijn we volgens mij zo goed als dubbel bezet toch?
Citaat van: speculeter op juli 13, 2014, 11:17:00
Koch voor dijkstra....
obeche in de spits en niet erachter...
meleg op middenveld op 10.
op de vleugel moet er nog iemand bij.
verder prima opstelling
Lekker dan, een jeugdspeler van PSV die nog niks gepresteerd heeft hoger aanslaan dan Dijkstra wat gewoon een prima verdediger is met een heerlijke trap :_schater
Ogbeche is geen 10 maar zolang we die nog niet hebben kan hij daar prima uit de voeten met Bakker en Makrini in zijn rug. Barto kon het ook nietwaar ;)
Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2014, 13:03:19
Ogbeche is geen 10 maar zolang we die nog niet hebben kan hij daar prima uit de voeten met Bakker en Makrini in zijn rug. Barto kon het ook nietwaar ;)
Maar daar zullen wij nog wel iemand voor aantrekken, dan in jouw ogen ook Ogbeche in de spits?
Zou je Dijkstra wel boven Mac Intosch kiezen? Ik denk eigenlijk dat Dijkstra het beter zou doen als halve middenvelder dan centrale verdediger. Ik zou het zonde vinden als Mac niet benut wordt
Citaat van: drg op juli 13, 2014, 14:35:16
Zou je Dijkstra wel boven Mac Intosch kiezen? Ik denk eigenlijk dat Dijkstra het beter zou doen als halve middenvelder dan centrale verdediger. Ik zou het zonde vinden als Mac niet benut wordt
linksbenig rechtsbenig
Dijjstra links
macintosch rechtsbenig
Citaat van: zeewolde op juli 13, 2014, 14:58:52
Dijjstra links
macintosch rechtsbenig
Dijkstra is ook rechtsbenig...
http://www.transfermarkt.nl/mart-dijkstra/profil/spieler/84907quote author=grijskijker link=topic=631.msg81240#msg81240 date=1405256466]
Dijkstra is ook rechtsbenig...
[/quote]
Moeten wij op een externe site nagaan wat het sterke been van Mart is? SCHANDALIG. Denk gewoon nog even aan de vrije trap tegen NEC die hij er met RECHTS in kegelt!
Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2014, 15:41:47
Moeten wij op een externe site nagaan wat het sterke been van Mart is? SCHANDALIG. Denk gewoon nog even aan de vrije trap tegen NEC die hij er met RECHTS in kegelt!
weet ik, heb ik ook gezien. Betekent dus drie rechtsbenige centrumverdedigers en 0 linkse op het moment?
Blijkbaar.. Reijnen en Mac zijn voor zover ik weet ook rechtsbenig. Uiteraard wordt er wel gezocht naar een linksbenige centrumverdediger.
Citaat van: Lore op juli 13, 2014, 14:10:14
Maar daar zullen wij nog wel iemand voor aantrekken, dan in jouw ogen ook Ogbeche in de spits?
Een duivels dilemma. Als beide topfit zijn is het doodzonde om 1 van de 2 wissel te zetten. Bij gebrek aan een 10 leek me dit de juiste oplossing. Overigens is het goed mogelijk om zo te spelen tegen laagvliegers, met name thuis.
Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2014, 15:56:08
Een duivels dilemma. Als beide topfit zijn is het doodzonde om 1 van de 2 wissel te zetten. Bij gebrek aan een 10 leek me dit de juiste oplossing. Overigens is het goed mogelijk om zo te spelen tegen laagvliegers, met name thuis.
Dus elke thuiswedstrijd waarde orakel
Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2014, 15:56:08
Een duivels dilemma. Als beide topfit zijn is het doodzonde om 1 van de 2 wissel te zetten. Bij gebrek aan een 10 leek me dit de juiste oplossing. Overigens is het goed mogelijk om zo te spelen tegen laagvliegers, met name thuis.
Zo zie ik er ook wel wat tegen aan. Die concurrentie is natuurlijk prima, alleen heeft Hemmen volgens mij gewoon wedstrijdritme nodig om in vorm te komen.
Citaat van: Lore op juli 13, 2014, 16:47:39
Zo zie ik er ook wel wat tegen aan. Die concurrentie is natuurlijk prima, alleen heeft Hemmen volgens mij gewoon wedstrijdritme nodig om in vorm te komen.
Dat laatste is echt essentieel bij Hemmen ja. Ben benieuwd hoe HDJ het nieuwe seizoen omgaat met Barto / Hemmen / Ogbeche. Ik zie de laatste liefst in een Jody Lukoki rol. Elke wedstrijd opstellen, heb hoge verwachtingen van hem! |:)
Citaat van: zeewolde op juli 13, 2014, 15:38:42
http://www.transfermarkt.nl/mart-dijkstra/profil/spieler/84907quote author=grijskijker link=topic=631.msg81240#msg81240 date=1405256466]
Dijkstra is ook rechtsbenig...
Heb je ook gezien dat die site meld dat Dijkstra linksback kan spelen :_schater
Maar er moet zeker nog een linkercentraleverdediger gehaald worden...
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 13, 2014, 16:58:27
Dat laatste is echt essentieel bij Hemmen ja. Ben benieuwd hoe HDJ het nieuwe seizoen omgaat met Barto / Hemmen / Ogbeche. Ik zie de laatste liefst in een Jody Lukoki rol. Elke wedstrijd opstellen, heb hoge verwachtingen van hem! |:)
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, en dan ook nog eens als echte spits. Maar dan heb je wel direct een probleem met Hemmen, want dan moet hij is de beloftes voetballen?
Hemmen komt vóór Barto in de rangorde. (Hoop ik ;))
Als wij een goede 10 hebben die OGBECHE snapt dan hebben gouden tandem.....anders moet je met hemmen gaan spelen denk ik, OGBECHE heeft ook nog wat moeite met de manier van spelen, druk zetten maar voor de goal is ie dodelijk!!
Inderdaad, wat je zegt. Ze moeten hem wel snappen.
Dat was ook het euvel bij RvP bij Ned: natuurlijk zagen we niet de RvP zoals je dat wilt zien (en wat hij kan), maar hij liep vaak buitenspel op de momenten dat de steekpass (eindelijk) kwam. Waar leg je dan het accent he?!
Heb je een of twee spelers die het spelletje ook beter inzien, dan komt er een geniale loopactie ipv buitenspel. Zo is het met Bart 2.0 ook: laat je hem op 10 spelen omdat hij toch moet spelen, dan benut je hem niet. Zet je hem als diepe spits met een 10 er achter met diepgang en inzicht, dan voorspel ik meer dan 15 doelpunten (mits blessurevrij, waar wat mij betreft de grootste twijfel zit).
Nog steeds roepen mensen dat Meleg op de 10 moet spelen.
In eerste instantie is hij gehaald voor de linksbuiten maar hij kan ook als aanvallende middenvelder spelen.
Er zal een creatieve nummer tien bij moeten.
Citaat van: dit is mien club op juli 14, 2014, 10:04:35
Nog steeds roepen mensen dat Meleg op de 10 moet spelen.
In eerste instantie is hij gehaald voor de linksbuiten maar hij kan ook als aanvallende middenvelder spelen.
Er zal een creatieve nummer tien bij moeten.
Ja ik.. naar wat ik gezien heb. mist hij snelheid en dynamiek voor op de vleugel.. Maar we gaan het zien..
Citaat van: dit is mien club op juli 14, 2014, 10:04:35
Nog steeds roepen mensen dat Meleg op de 10 moet spelen.
In eerste instantie is hij gehaald voor de linksbuiten maar hij kan ook als aanvallende middenvelder spelen.
Er zal een creatieve nummer tien bij moeten.
waarom anders nog steeds op zoek naar nog een buiten, als je er al 4 in je selectie hebt en ook schokker en barto daar nog neer kunt zetten?
Citaat van: zeewolde op juli 14, 2014, 10:24:29
waarom anders nog steeds op zoek naar nog een buiten, als je er al 4 in je selectie hebt en ook schokker en barto daar nog neer kunt zetten?
Waarom zeggen ze dat ze nog op zoek zijn echte 10?
Een buitenspeler
Een aanvallende middenvelder
Een verdedigende middenvelder (Nijholt)
Een linksbenige centrale verdediger
Citaat van: dit is mien club op juli 14, 2014, 10:33:01
Waarom zeggen ze dat ze nog op zoek zijn echte 10?
Een buitenspeler
Een aanvallende middenvelder
Een verdedigende middenvelder (Nijholt)
Een linksbenige centrale verdediger
Wat zou je zeggen van dubbele bezetting?
Ik heb begrepen dat de aanvallende middenvelder en centraal achterin directe versterkingen moet zijn.
Citaat van: dit is mien club op juli 14, 2014, 10:35:45
Ik heb begrepen dat die nummer 10 een directe versterking moet zijn.
Om de concurentie aan te gaan, dus niet 1 die in de pikorde onder aan staat of alleen voor de breedte wordt gehaald..
Citaat van: grijskijker op juli 14, 2014, 10:38:27
Om de concurentie aan te gaan, dus niet 1 die in de pikorde onder aan staat of alleen voor de breedte wordt gehaald..
Dat is toch logisch... natuurlijk moeten iedereen het laten zien. Maar het zegt wat mij betreft genoeg als ze aangeven op die posities te kijken naar directie versterkingen en niet voor de breedte.
Citaat van: dit is mien club op juli 14, 2014, 10:46:44
Dat is toch logisch... natuurlijk moeten iedereen het laten zien. Maar het zegt wat mij betreft genoeg als ze aangeven op die posities te kijken naar directie versterkingen en niet voor de breedte.
Komt misschien omdat je met jonge en daardoor wisselvalligeheid te maken kan krijgen.. en als je dan weet dat je speler op de bank net zo goed is, is het makkelijker wisselen...
Zoals Henk al zei, we zijn verder als vorig seizoen.
Voor ons moeilijk om te beoordelen omdat er nog geen wedstrijden van formaat zijn geweest en je nog niks kan zien van de basis elf...
Daarbij moet er een goede centrale verdediger die linksbenig is worden aangetrokken.
Dat is de moeilijkste taak. Al heb je met Reijnen al één klasbak in huis, zet daar nog een topper bij en je staat er echt goed op.
Er moet nog een team van gesmeden worden dat is duidelijk, maar daar heb ik met Henk de Jong en zijn staf alle vertrouwen in. Kijk maar naar de afgelopen jaren. We spelen al 3 a 4 seizoen aanvallend voetbal... met ups en downs maar dat hoort ook bij het proces
Ik hoop dat we binnenkort ook iets te horen krijgen over contractverlengingen van Droste, Bijker, Bakker, El Makrini en Hemmen. Toch zeer belangrijk voor het kapitaal van de club.
Citaat van: Collingwood op juli 15, 2014, 11:38:24
Ik hoop dat we binnenkort ook iets te horen krijgen over contractverlengingen van Droste, Bijker, Bakker, El Makrini en Hemmen. Toch zeer belangrijk voor het kapitaal van de club.
Dat is misschien nog wel belangrijker dan het aantrekken van nieuwe spelers: het verlengen van de contracten van de kern van je team. Zie Go Ahead; die heeft net de contracten van Turuc en Overgoor (tot 2017!!) verlengd. Inderdaad financieel belangrijk, maar ook als signaal naar de achterban.
Als je Bakker nu kan verkopen moet je dat heel hard doen, je hebt een betere voetballer in de gelederen en dat is Van der Streek. En toch moet ik zeggen als die Janszen zich wat ontwikkeld kan dat wel eens een leuke linksback worden, durft op te komen en wil vooruit voetballen.
Citaat van: Sonnema op juli 15, 2014, 17:08:59
Als je Bakker nu kan verkopen moet je dat heel hard doen, je hebt een betere voetballer in de gelederen en dat is Van der Streek. En toch moet ik zeggen als die Janszen zich wat ontwikkeld kan dat wel eens een leuke linksback worden, durft op te komen en wil vooruit voetballen.
Je kunt niet verwachten dat Van de Streek in zijn eerste seizoen in de eredivisie 34 wedstrijden gaat volmaken. Voor de breedte is Bakker zeker een goede speler, sommigen vinden hem zelfs goed genoeg voor de basis. Hoe dan ook zal je zijn contract moeten verlengen om te voorkomen dat hij volgend jaar gratis de deur uitloopt.
Vond Janzen ook prima spelen tegen regioteam Kootstertille, al zegt dat vrij weinig natuurlijk.
Op dit moment is bakker 100% basisspeler samen met makrini op het middenveld.
Daar moet nog wel echte versterking komen, maar bakker wordt flink onderschat in mijn ogen.
Bakker moet alleen een niet al te aanvallende rol hebben.
Ga je met echte 10 spelen, dan is dat in combinatie met makrini en bakker juist ideaal.
we zullen zien.
Citaat van: Sonnema op juli 15, 2014, 17:08:59
Als je Bakker nu kan verkopen moet je dat heel hard doen, je hebt een betere voetballer in de gelederen en dat is Van der Streek. En toch moet ik zeggen als die Janszen zich wat ontwikkeld kan dat wel eens een leuke linksback worden, durft op te komen en wil vooruit voetballen.
Gaat toch weer terug naar Groningen dus aan Jansen hebben we niks.
Citaat van: Galdiano op juli 15, 2014, 19:09:52
Gaat toch weer terug naar Groningen dus aan Jansen hebben we niks.
Waarom beginnen we er dan aan?
Citaat van: Len Cantello op juli 16, 2014, 07:08:48
Waarom beginnen we er dan aan?
Contract van Janzen loopt tot juli 2015. Waarom zou hij automatisch terug naar Groningen gaan?
Citaat van: Galdiano op juli 15, 2014, 19:09:52
Gaat toch weer terug naar Groningen dus aan Jansen hebben we niks.
Omdat hij bij Groningen onder contract staat hebben wij er niks aan, wat is dat voor onzin. Eerst maar zien hoe hij zich ontwikkeld en zijn contract loopt af in 2015.
Kom op Cambuur, contracten moeten verlengd worden van onze sterkhouders zoals Makrini Bijker. Anders gaan ze na dit seizoen gratis de deur uit!
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken De Ridder):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oliver Feldballe 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg huur
Middenveld moeten nog zeker twee spelers bij
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2014, 14:53:22
Middenveld moeten nog zeker twee spelers bij
2? Is Nijholt 1 van de 2?
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2014, 15:01:10
Die is nog niet binnen
Dus eigenlijk 1, want ik denk dat Nijholt deze week wel gepresenteerd wordt, of denk je van niet?
Citaat van: grijskijker op juli 16, 2014, 15:09:00
Dus eigenlijk 1, want ik denk dat Nijholt deze week wel gepresenteerd wordt, of denk je van niet?
En Rusnak is dan nummer 2 gelijk? Dan zijn wel klaar en kan het topic 'nieuwe spelers' op slot :y
Citaat van: dizzhead op juli 16, 2014, 15:11:06
En Rusnak is dan nummer 2 gelijk? Dan zijn wel klaar en kan het topic 'nieuwe spelers' op slot :y
Geen verdediger meer?
Nijholt, Rusnak & Gravenbergh.
KLAAR!
Menno Koch van PSV zou nog net kunnen
Ik weet het niet,
centraal komt er zeker nog iemand bij.
De eisen van Nijholt zullen wel ver weg liggen van de mogelijkheden van Cambuur.
Anders waren ze er nu wel uit.
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2014, 15:19:06
Ik weet het niet,
centraal komt er zeker nog iemand bij.
De eisen van Nijholt zullen wel ver weg liggen van de mogelijkheden van Cambuur.
Anders waren ze er nu wel uit.
Dat laatste denk ik ook, is Russisch geld gewend..
Etiënne Reijnen, Furdjel Narsingh, Sander van de Streek, Berend Schootstra, Calvin Mac-Intosch, Jurjan Wouda, Ron Janzen, Dejan Meleg en De Ridder..
Het zijn allemaal spelers met een vraagteken
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2014, 16:34:54
Etiënne Reijnen, Furdjel Narsingh, Sander van de Streek, Berend Schootstra, Calvin Mac-Intosch, Jurjan Wouda, Ron Janzen, Dejan Meleg en De Ridder..
Het zijn allemaal spelers met een vraagteken
Reijnen en Meleg topversterkingen. De rest inderdaad vraagtekens(veel blessuregevoelige spelers).
De centrale verdediger en nummer 10 moeten topversterkingen zijn, anders ga je er in mijn ogen op de aanval na achteruit t.o.v. afgekopen seizoen.
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2014, 16:34:54
Etiënne Reijnen, Furdjel Narsingh, Sander van de Streek, Berend Schootstra, Calvin Mac-Intosch, Jurjan Wouda, Ron Janzen, Dejan Meleg en De Ridder..
Het zijn allemaal spelers met een vraagteken
Het leven is een vraagteken :y
Reijnen, Narsingh en Meleg moeten er direct kunnen staan, 3 van de 9, lijkt me haalbaar. Calvin en Sander zouden wel eens kunnen gaan verassen.
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2014, 16:34:54
Etiënne Reijnen, Furdjel Narsingh, Sander van de Streek, Berend Schootstra, Calvin Mac-Intosch, Jurjan Wouda, Ron Janzen, Dejan Meleg en De Ridder..
Het zijn allemaal spelers met een vraagteken
Je bent wel erg negatief man! Zoals je weet is onze financiële situatie niet zo rooskleurig dat je gevestigde namen als De Leeuw, Overtoom, Sno, Fledderus zomaar binnen hengelt. Dat is echt een meerjarenplan.
Citaat van: Whoestemen op juli 16, 2014, 16:42:14
Het leven is een vraagteken :y
Reijnen, Narsingh en Meleg moeten er direct kunnen staan, 3 van de 9, lijkt me haalbaar. Calvin en Sander zouden wel eens kunnen gaan verassen.
Zou kunnen, je zegt het al.
Narsingh is heel blessure gevoelig
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 16, 2014, 16:44:12
Je bent wel erg negatief man! Zoals je weet is onze financiële situatie niet zo rooskleurig dat je gevestigde namen als De Leeuw, Overtoom, Sno, Fledderus zomaar binnen hengelt. Dat is echt een meerjarenplan.
Ooh nee hoor ik was tegen FVC de eerste helft positief verrast qua spel snelheid.
Gevestigde namen hoeft geen zekerheid tot succes te zijn.
Maar er zijn nu veel blessure gevoelige spelers of spelers waarvan je nog moet afwachten of ze het niveau aankunnen....
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2014, 16:47:08
Ooh nee hoor ik was tegen FVC de eerste helft positief verrast qua spel snelheid.
Gevestigde namen hoeft geen zekerheid tot succes te zijn.
Maar er zijn nu veel blessure gevoelige spelers of spelers waarvan je nog moet afwachten of ze het niveau aankunnen....
Dat was vorig seizoen precies zo, toch?
Ik had nog nooit van Manu gehoord
Lukoki had weinig tot niks gepresteerd bij Ajax
Ritzmaier kwam van Jong PSV
Leeuwin was er 2 jaar uit na een blessure
Dat is gewoon waar Cambuur het momenteel mee moet doet. Aan Henk en de rest om het tegendeel te bewijzen en het maximale eruit te halen! Rotte appels zoals Brands en Swinkels liggen er zo uit, zeker met ons kritische publiek!
Gas geven! |:)
Aankopen zijn altijd vraagtekens , dat was vorig seizoen ook zo, de trainer kan eruit halen wat er in zit. En dat zal wel lukken.
Maar bij deze trainer passen het beste jonge gretige talenten, en op de laatste aankoop na zijn ze dat allemaal !
Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2014, 16:44:22
Zou kunnen, je zegt het al.
Narsingh is heel blessure gevoelig
Ik snap je punt hoor, maar volgens mij zijn de meeste aankopen een stuk sterker dan wat we hadden als je naar de breedte kijkt. Leeuwin, Van der Laan, Ritzmaier en Manu vervangen met iemand die gevestigd al dezelfde kwaliteiten heeft lijkt me onmogelijk (voor ons dan). De Ridder en Narsingh zijn inderdaad risico's als je kijkt naar hun blessureverleden.
Lijkt me toch dat ze met een Nijholt vooraf wel globaal bespreken wat ze te bieden hebben? Anders is zo'n proefperiode weinig zinvol.
Citaat van: rudie op juli 16, 2014, 21:57:23
Lijkt me toch dat ze met een Nijholt vooraf wel globaal bespreken wat ze te bieden hebben? Anders is zo'n proefperiode weinig zinvol.
Dat lijkt mij ook, dus kan ik mij alleen maar voorstellen dat er een andere club interesse heeft, waardoor hij nu zijn eisen heeft aangepast.
Citaat van: Lore op juli 17, 2014, 08:19:01
Dat lijkt mij ook, dus kan ik mij alleen maar voorstellen dat er een andere club interesse heeft, waardoor hij nu zijn eisen heeft aangepast.
heeft hij zijn eisen aangepast dan? Mocht dit waar zijn dan gelijk uitzwaaien.
Citaat van: Henkinho op juli 17, 2014, 09:01:39
heeft hij zijn eisen aangepast dan? Mocht dit waar zijn dan gelijk uitzwaaien.
Dat zou ik niet weten, maar als je iemand op proef neemt lijkt het mij dat je degene vertelt wat je ongeveer kan verwachten.
Jammer, maar we hebben niks aan jonkjes die denken dat ze meer dan een ander zijn.
Mouwen opstropen en voor een ander door het vuur.
Dikke vette ciao voor Janloeka.
Citaat van: de Schoot op juli 17, 2014, 11:32:01
Jammer, maar we hebben niks aan jonkjes die denken dat ze meer dan een ander zijn.
Mouwen opstropen en voor een ander door het vuur.
Dikke vette ciao voor Janloeka.
Helemaal mee eens!
Dave Rogers maar weer terug halen, kan mooi naast Reijnen :devil
Mouwen opstropen en voorop in de strijd _O_
Mike vd Hoorn van Ajax niet iets als LCV? Mist zelfvertrouwen maar kan wel voetballen. Onder onze trainer kan hij weer zelfvertrouwen bijtanken en met de aanvallende voetbalstijl van SCC komt dit overeen met wat Ajax wil. Daarnaast hebben ze gezien dat ook Lukoki hier deels is opgebloeid............Zou een ideale man zijn naast de ervaren Reijnen.....
Citaat van: Trainer op juli 17, 2014, 13:51:55
Mike vd Hoorn van Ajax niet iets als LCV? Mist zelfvertrouwen maar kan wel voetballen. Onder onze trainer kan hij weer zelfvertrouwen bijtanken en met de aanvallende voetbalstijl van SCC komt dit overeen met wat Ajax wil. Daarnaast hebben ze gezien dat ook Lukoki hier deels is opgebloeid............Zou een ideale man zijn naast de ervaren Reijnen.....
Mike v/d Hoorn een LCV? Hij is stijf rechts en daar kan hij ook niks mee dus snap de verwarring...En hij kan voetballen? Kijk zijn wedstrijden bij (jong)Ajax maar terug en je ziet dat het niks is, hij had het moeilijk tegen elke spits in de jupilerleague en over zijn opbouwende kwaliteiten moeten we het helemaal niet hebben.. Dus in het kort hij kan er niks van..
Citaat van: grijskijker op juli 17, 2014, 17:10:36
Mike v/d Hoorn een LCV? Hij is stijf recht en daar kan hij ook niks mee dus snap de verwarring...En hij kan voetballen? Kijk zijn wedstrijden bij (jong)Ajax maar terug en je ziet dat het niks is, hij had het moeilijk tegen elke spits in de jupilerleague en over zijn opbouwende kwaliteiten moeten we het helemaal niet hebben.. Dus in het kort hij kan er niks van..
Hij is dus net als ik tweebenig :devil
Citaat van: Dokkumer op juli 17, 2014, 17:29:17
Hij is dus net als ik tweebenig :devil
:_schater
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Rusnak en vertrek Feldballe):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Albert Rusnak Huur (t/m winterstop)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Ziet er goed uit!
Middenveld is wel wat karig, waarom daar geen spelers erbij?
Meer prioriteit dan nog een vleugelaanvaller lijkt mij!
Weet iemand of ze ook al druk zijn met verlengen van de toppers? Makrini, Droste, Bijker etc. Liefst allemaal 3 jaar erbij :)
Citaat van: AL op juli 26, 2014, 09:20:21
Ziet er goed uit!
Middenveld is wel wat karig, waarom daar geen spelers erbij?
Meer prioriteit dan nog een vleugelaanvaller lijkt mij!
Lijkt mij wel dat er nog een middenvelder bij moet, waarom anders ook Nijholt proberen aan te trekken? Basis zal prima zijn, maar je hebt op dit moment amper iets achter de hand.
Citaat van: Eewal op juli 26, 2014, 09:25:00
Weet iemand of ze ook al druk zijn met verlengen van de toppers? Makrini, Droste, Bijker etc. Liefst allemaal 3 jaar erbij :)
Ik heb geen idee, maar ik hoop het wel! Even belangrijk dan het aantrekken van nieuwe spelers.
Het kan best zijn dat ze De Ridder zien als middenvelder.
De Jong wil met Barto op '10' spelen. Daarnaast komt Dijkstra ook beter tot zijn recht als verdedigende middenvelder en kan de Ridder idd ook op'10'.
Citaat van: Montana op juli 26, 2014, 10:04:27
De Jong wil met Barto op '10' spelen. Daarnaast komt Dijkstra ook beter tot zijn recht als verdedigende middenvelder en kan de Ridder idd ook op'10'.
:_schater
Tuurlijk niet juh, wat moeten we dan met Rusnak en de Ridder? Overigens kunnen Bakker en vd Streek daar ook spelen. Barto is een spits, geen 10 :_schater
Barto op 10 speelde anders zijn beste wedstrijd in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen :devil
Citaat van: drg op juli 26, 2014, 10:22:47
Barto op 10 speelde anders zijn beste wedstrijd in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen :devil
Die tegen dkv bedoel je ? ;)
Citaat van: Montana op juli 26, 2014, 10:04:27
De Jong wil met Barto op '10' spelen. Daarnaast komt Dijkstra ook beter tot zijn recht als verdedigende middenvelder en kan de Ridder idd ook op'10'.
Barto moet ook zijn minuten maken natuurlijk maar of dan op 10 de beste optie is? HdJ heeft vast gelijk :thumbsup.
Citaat van: drg op juli 26, 2014, 10:22:47
Barto op 10 speelde anders zijn beste wedstrijd in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen :devil
Klopt, tegen Vitesse. Ik kan je vertellen dat deze tactiek ook vreselijk mis had kunnen gaan. Russisch roulette wat mij betreft :proost
Citaat van: poelie-lwd op juli 26, 2014, 10:28:27
Klopt, tegen Vitesse. Ik kan je vertellen dat deze tactiek ook vreselijk mis had kunnen gaan. Russisch roulette wat mij betreft :proost
Eens, dat we die wedstrijd wonnen had deels te maken met de verdediging van Vitesse die waardeloos was.
Vele zijn superblij met hoe het ervoor staat.. kunnen janken zelfs ;) . Op zich ben ik ook wel blij maar heb toch zoiets ... zowat de gehele voorhoede met meleg en rusnak moeten zich nog maar bewijzen of ze t aan kunnen... ogbeche moet zich ook nog(echt) bewijzen en fit blijven vooral... Narsingh weet je wel beetje wat je aan hebt.... we hebben veel ervaren jomgens achter de hand wat wel fijn is... maar hou toch wel slag om de arm...
Citaat van: poelie-lwd op juli 26, 2014, 10:18:38
:_schater
Tuurlijk niet juh, wat moeten we dan met Rusnak en de Ridder? Overigens kunnen Bakker en vd Streek daar ook spelen. Barto is een spits, geen 10 :_schater
HdJ heeft in een 'oriënterend' gesprek met Ozan aangegeven Barto als 10 te willen gaan gebruiken dit seizoen. Ozan speelt inmiddels in Turkie en we hebben Rusnak, maar neem maar dan dat Barto net zoals Vitesse thuis gebruikt gaat worden. ;)
Citaat van: Montana op juli 26, 2014, 11:12:51
HdJ heeft in een 'oriënterend' gesprek met Ozan aangegeven Barto als 10 te willen gaan gebruiken dit seizoen. Ozan speelt inmiddels in Turkie en we hebben Rusnak, maar neem maar dan dat Barto net zoals Vitesse thuis gebruikt gaat worden. ;)
Die wedstrijd heb ik op dvd nog eens bekeken. Moet je eens opletten hoeveel balverlies Barto leed op het middenveld. Niet te geloven. Dat had toen helemaal mis kunnen gaan.
Barto wat mij betreft mooi voor de spits houden.
Wordt niks met Barto 10 , heb liever een speler met wat meer voetbalintelligentie op de 10 die de pas kan geven.
Citaat van: pvanbuijtene op juli 26, 2014, 10:56:40
Vele zijn superblij met hoe het ervoor staat.. kunnen janken zelfs ;) . Op zich ben ik ook wel blij maar heb toch zoiets ... zowat de gehele voorhoede met meleg en rusnak moeten zich nog maar bewijzen of ze t aan kunnen... ogbeche moet zich ook nog(echt) bewijzen en fit blijven vooral... Narsingh weet je wel beetje wat je aan hebt.... we hebben veel ervaren jomgens achter de hand wat wel fijn is... maar hou toch wel slag om de arm...
Zo denk ik er ook over. Op zich een leuk 11tal wat er nu staat. Maar ik zat net op fox het seizoen overzicht te bekijken van afgelopen seizoen, maar tjonge jonge, wat hadden wij een elftal!! Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het elftal van nu sterker is... Maar we wachten af..
Wat hadden wij een elftal? Niet een uitwedstrijd gewonnen man.
Ook dit nieuwe seizoen is het weer behelpen met huurlingen en/of transfervrije spelers. Vd Belt c.s. hebben nog niet een dubbeltje geinvesteerd tot nu toe in kwalitatief goede spelers.
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2014, 21:19:24
Wat hadden wij een elftal? Niet een uitwedstrijd gewonnen man.
Ook dit nieuwe seizoen is het weer behelpen met huurlingen en/of transfervrije spelers. Vd Belt c.s. hebben nog niet een dubbeltje geinvesteerd tot nu toe in kwalitatief goede spelers.
Ik ben best tevreden met de huurlingen en nieuwelingen die tot nu toe zijn gehaald. Jij weet toch ook wel dat een grote investering niet gelijk staat aan een goede speler? Zijn zat voorbeelden van dure spelers die floppen, dan kun je beter een transfervrije flop halen :) ( mooi goedkoop nou?)
Snap wat je bedoelt, maar vind dat we allang een vervanger voor vd Laan hadden moeten hebben.
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2014, 21:19:24
Wat hadden wij een elftal? Niet een uitwedstrijd gewonnen man.
Ook dit nieuwe seizoen is het weer behelpen met huurlingen en/of transfervrije spelers. Vd Belt c.s. hebben nog niet een dubbeltje geinvesteerd tot nu toe in kwalitatief goede spelers.
Niet reageren mensen.... :O
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2014, 21:19:24
Wat hadden wij een elftal? Niet een uitwedstrijd gewonnen man.
Ook dit nieuwe seizoen is het weer behelpen met huurlingen en/of transfervrije spelers. Vd Belt c.s. hebben nog niet een dubbeltje geinvesteerd tot nu toe in kwalitatief goede spelers.
Ja wat een team vorig seizoen ja.
Ik denk dat we het inzicht, de techniek en de gouden linker van ritzmaier gaan missen, de grote passen waarmee leeuwin overal mee tussenkwam, de eindeloze inzet van vd laan, de kracht en snelheid van Manu, de super snelheid van Lukoki.
Ik moet het maar zien of dat goed is ingevuld voor dit seizoen. Ik hoop het natuurlijk wel!! We hebben momenteel wel een aardig team zo op het eerste gezicht. Het moet allemaal maar net even goed uitpakken allemaal. Er moet sowieso nog een vervanger voor vd laan bij.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen goed beeld heb van dit team. Maar als ik dan de beelden op fox in zo'n seizoen overzicht terug zie, denk ik toch van, wat speelden we toen verdomd leuk voetbal!! Ondanks dat we geen uitwedstrijd hebben gewonnen..
dom gelul allemaal.
Vorig jaar om deze tijd zei iedereen dat het team wat we hadden niet goed genoeg was.
op het einde bleek het juist het beste te wezen.
nu hebben we weer een leuke ploeg die verder en beter is dan het team van vorig jaar in juli!!!
Moet je eens nagaan als deze ploeg het vertrouwen heeft en groeit
Citaat van: mindra op juli 26, 2014, 23:04:44
dom gelul allemaal.
Vorig jaar om deze tijd zei iedereen dat het team wat we hadden niet goed genoeg was.
op het einde bleek het juist het beste te wezen.
nu hebben we weer een leuke ploeg die verder en beter is dan het team van vorig jaar in juli!!!
Moet je eens nagaan als deze ploeg het vertrouwen heeft en groeit
Neemt niet weg dat we toch nog wel een linker CV nodig hebben, dat is gewoon een speler die wij missen.
snap ook niet dat mensen dit team/spelers op dit moment vergelijken met het team/spelers van vorig seizoen. Dit omdat je deze spelers een heel seizoen hebt zien spelen en groeien.
eens een linker cv is er wel nodig ja.
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2014, 21:26:06
Snap wat je bedoelt, maar vind dat we allang een vervanger voor vd Laan hadden moeten hebben.
Vervangers genoeg. Gelijkwaardig of beter blijkbaar lastiger te vinden.
Citaat van: poelie-lwd op juli 27, 2014, 07:37:58
Vervangers genoeg. Gelijkwaardig of beter blijkbaar lastiger te vinden.
Het is ook lastig om als rechtsbenige speler op de linkerkant de opbouw te verzorgen... maar ik verwacht nog wel een speler(of 2) op korte termijn
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Andriuškevičius):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Albert Rusnak Huur (t/m winterstop)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2014, 13:09:03
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Andriuškevičius):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Albert Rusnak Huur (t/m winterstop)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Ziet er goed uit..
Citaat van: grijskijker op augustus 13, 2014, 15:43:18
Ziet er goed uit..
Hmmm, qua selectie ben ik ook wel optimistisch gestemd. Alleen lopen er wel veel redelijk belangrijke contracten af volgend jaar:
- Droste
- Bijker
- Makrine
- Hemmen (iets minder zeker)
Zijn dit jaar basis spelers, net als Rusnak en Meleg. Die kunnen volgend jaar allemaal gratis de deur uitlopen! Er is echt werk aan de winkel. Zou Cambuur niet met deze spelers hebben gesproken voor dit seizoen? Dat zou wel heel logisch zijn, omdat ze volgend jaar de deur uit kunnen lopen.
Citaat van: Lore op augustus 13, 2014, 16:23:49
Hmmm, qua selectie ben ik ook wel optimistisch gestemd. Alleen lopen er wel veel redelijk belangrijke contracten af volgend jaar:
- Droste
- Bijker
- Makrine
- Hemmen (iets minder zeker)
Zijn dit jaar basis spelers, net als Rusnak en Meleg. Die kunnen volgend jaar allemaal gratis de deur uitlopen! Er is echt werk aan de winkel. Zou Cambuur niet met deze spelers hebben gesproken voor dit seizoen? Dat zou wel heel logisch zijn, omdat ze volgend jaar de deur uit kunnen lopen.
Zodra de selectie compleet is, als de donder die contracten (proberen te) verlengen...
Citaat van: grijskijker op augustus 13, 2014, 16:26:57
Zodra de selectie compleet is, als de donder die contracten (proberen te) verlengen...
Eens, maar ik ben bang dat ze allang met elkaar hebben gesproken. Het is namelijk vreselijk logisch om met die jongens te spreken voordat de transferperiode begint. Ze hebben nu een aflopend contract en kunnen dus gratis de deur uitlopen
TS, het wordt nu echt tijd om contracten te gaan verlengen!!!!
Wanneer zijn de Ridder en Narsingh weer fit?
Narsingh had nog 3 weken nodig volgens Henkie Albers.
Nog eens drie weken?
Hij is al ruim drie weken weg.
Makrini zal niet gratis de deur uitlopen.
Of hij vertrekt nu nog (ga er niet vanuit) of hij tekent een één jarig contract.
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2014, 09:11:23
Nog eens drie weken?
Hij is al ruim drie weken weg.
Was ook gezegd 4 tot 6 weken.. dus het klopt wel..
Citaat van: grijskijker op augustus 20, 2014, 09:41:52
Was ook gezegd 4 tot 6 weken.. dus het klopt wel..
hij mist Heracles en Den Haag.
Weekend erna vrij.
Hopelijk tegen Groningen weer aanwezig.
er werd toen gezegd 3 a 4 weken hoor.
Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2014, 09:22:19
Makrini zal niet gratis de deur uitlopen.
Of hij vertrekt nu nog (ga er niet vanuit) of hij tekent een één jarig contract.
Dan verdient hij nu officieel een standbeeld!
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2014, 09:11:23
Nog eens drie weken?
Hij is al ruim drie weken weg.
Reken maar op meer, want hij is dan niet ineens wedstrijdfit!
dat is ie al een paar seizoenen niet geloof ik.
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Slijngard):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard Amateurcontract
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Albert Rusnak Huur (t/m winterstop)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Steblecki):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard Amateurcontract
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Albert Rusnak Huur (t/m winterstop)
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Er vertrekt niemand meer volgens vd Belt...
Mogen we nog heeeel even speculeren over versterking?? Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in.
Mooi, goeie selectie.
Hulde voor de TS. Heeft volgens mij niet veel gekost en handhaving lijkt nu al aardig positief.
Hopelijk blijven we wat blessure vrij, met name achterin.
En dan nu maar rap beginnen met contract verlengingen.
Van 20 spelers loopt het contract eind dit seizoen af.
Citaat van: de Schoot op september 01, 2014, 22:03:57
Mooi, goeie selectie.
Hulde voor de TS. Heeft volgens mij niet veel gekost en handhaving lijkt nu al aardig positief.
Hopelijk blijven we wat blessure vrij, met name achterin.
En dan nu maar rap beginnen met contract verlengingen.
Van 20 spelers loopt het contract eind dit seizoen af.
Ik tel 10 spelers, contracten waarbij een optie gelicht kan worden niet meegerekend
Een selectie zoals we die nu hebben, met de beschikbare middelen..
:0= PETJE AF!!!
Zo'n Rusnák bijvoorbeeld komt voor 100% uit de koker van Marcel Keizer. Verdient alle credits. Wat hebben er een paar clubs liggen slapen zeg.
Wij hebben een fantastisch selectie, met nieuwe spelers als Rusnak, Meleg en Narsingh *mits fit*
En goede spelers van vorig jaar gehouden, El makrini, bijker.
Ziet het er rooskleurig uit Ik had nog wel gehoopt op een Linksvoor en een LCV als stand in voor Bijker, maar het is niet anders.
Al met al goed voormekaar!
Had nog wel op de verhuur gerekend van 1 of 2 voorhoedespelers. Nu zitten er elke week 2 of 3 op de tribune
Voorin meer dan genoeg kwaliteit, als er een probleem komt dan is dat in het verdedigingscentrum
Ik had toch echt nog een linksvoor verwacht, maar als die niet komt (of slechts een wisselspeler) moet Henk en de staf dan wel zo krampachtig vast houden aan een 4-3-3 systeem? Ogbeche komt er daar niet uit maar ik neem aan dat Meleg het eventueel op zou kunnen vangen? Misschien moet er meer gekeken worden naar een 4-4-2 met Ogbeche en Hemmen/Barto voorin en dan op het centrum Stablecki, Rusnak, Makrini, Meleg oid.
In vergelijk met vorig seizoen hebben "we" 3 spelers minder in de selectie, dus er zal nog wel wat bij komen..
Citaat van: drg op september 02, 2014, 11:19:38
Ik had toch echt nog een linksvoor verwacht, maar als die niet komt (of slechts een wisselspeler) moet Henk en de staf dan wel zo krampachtig vast houden aan een 4-3-3 systeem? Ogbeche komt er daar niet uit maar ik neem aan dat Meleg het eventueel op zou kunnen vangen? Misschien moet er meer gekeken worden naar een 4-4-2 met Ogbeche en Hemmen/Barto voorin en dan op het centrum Stablecki, Rusnak, Makrini, Meleg oid.
De Ridder en Narsingh zijn bijna weer fit (of ze dat ook blijven is vraag twee natuurlijk).
Citaat van: drg op september 02, 2014, 11:19:38
Ik had toch echt nog een linksvoor verwacht, maar als die niet komt (of slechts een wisselspeler) moet Henk en de staf dan wel zo krampachtig vast houden aan een 4-3-3 systeem? Ogbeche komt er daar niet uit maar ik neem aan dat Meleg het eventueel op zou kunnen vangen? Misschien moet er meer gekeken worden naar een 4-4-2 met Ogbeche en Hemmen/Barto voorin en dan op het centrum Stablecki, Rusnak, Makrini, Meleg oid.
:_schater wel eens van clubcultuur en beleid gehoord? Er is een selectie samengesteld op 4-3-3..
Citaat van: grijskijker op september 02, 2014, 11:21:01
In vergelijk met vorig seizoen hebben "we" 3 spelers minder in de selectie, dus er zal nog wel wat bij komen..
Maar in de winter hebben we toen ook nog wat spelers er bij gekregen. Ogbeche, Manu - daar is toen niemand voor vertrokken toch? Ook was Schokker toen uitgeleend.
Citaat van: dizzhead op september 02, 2014, 11:34:25
Maar in de winter hebben we toen ook nog wat spelers er bij gekregen. Ogbeche, Manu - daar is toen niemand voor vertrokken toch? Ook was Schokker toen uitgeleend.
Schokker werd in de winter verhuurd... Maar er zijn 15 vertrokken en 12 gehaald, simpel rekensommetje of niet?
Citaat van: grijskijker op september 02, 2014, 11:38:49
Schokker werd in de winter verhuurd... Maar er zijn 15 vertrokken en 12 gehaald, simpel rekensommetje of niet?
Ja inderdaad. -15 t.o.v. afgelopen seizoen (juni), -1 t.o.v. afgelopen seizoen december. Daar komt Slager dan waarschijnlijk voor.
Citaat van: grijskijker op september 02, 2014, 11:23:35
:_schater wel eens van clubcultuur en beleid gehoord? Er is een selectie samengesteld op 4-3-3..
Ik vind het ook zulk onzinnig praat .We spelen 4-3-3 .Met 4-4-2 speel je in een trechter met 2 langzame spitsen .
Citaat van: grijskijker op september 02, 2014, 11:23:35
:_schater wel eens van clubcultuur en beleid gehoord? Er is een selectie samengesteld op 4-3-3..
Waarom hebben we dan 3 a 4 spelers voor rechtsvoor?
De Ridder en Narsingh, en dan speelt Rusnak dus kennelijk vaak rechtsvoor en Schepers ook.
De enige die volgens mij 'officieel' links uit de voeten kan is Schepers
Citaat van: drg op september 02, 2014, 13:49:42
Waarom hebben we dan 3 a 4 spelers voor rechtsvoor?
De Ridder en Narsingh, en dan speelt Rusnak dus kennelijk vaak rechtsvoor en Schepers ook.
De enige die volgens mij 'officieel' links uit de voeten kan is Schepers
Meleg is ook gehaald als linksbuiten.
Citaat van: Collingwood op september 02, 2014, 13:55:14
Meleg is ook gehaald als linksbuiten.
Ik heb die ook vaker op rechts gezien dan links denk ik, maar goed, als die fit is zal die wel definitief links spelen zoals tegen ADO dan? Maar ik had wel graag een sterkere back-up gezien dan alleen Schepers eigenlijk. Ogbeche kan dan wel overal spelen, want die wil toch wel, maar linksvoor komt ie er echt niet uit
Citaat van: drg op september 02, 2014, 13:56:16
Ik heb die ook vaker op rechts gezien dan links denk ik, maar goed, als die fit is zal die wel definitief links spelen zoals tegen ADO dan? Maar ik had wel graag een sterkere back-up gezien dan alleen Schepers eigenlijk. Ogbeche kan dan wel overal spelen, want die wil toch wel, maar linksvoor komt ie er echt niet uit
Ja, hij speelde op rechts door de blessures van De Ridder en vooral Narsingh, maar is gehaald voor op links.
Ik had inderdaad ook een betere back-up gezien dan Schepers, en ook de TS heeft meerdere malen aangegeven graag nog een linksbuiten erbij te willen. Blijkbaar is dat helaas niet gelukt.
Al nieuws over Slager?
Citaat van: Collingwood op september 02, 2014, 14:23:01
Ja, hij speelde op rechts door de blessures van De Ridder en vooral Narsingh, maar is gehaald voor op links.
Ik had inderdaad ook een betere back-up gezien dan Schepers, en ook de TS heeft meerdere malen aangegeven graag nog een linksbuiten erbij te willen. Blijkbaar is dat helaas niet gelukt.
Zullen ze vast wel een transfervrije knakker ergens oppikken, type a la de Graaf
Aub ga bezig met bijtekenen.... Zo veel spelers die volgend jaar gratis weglopen.... :zucht
tuurlijk.....
transferperiode net afgesloten en nu alweer over het volgende druk maken.
:zucht
Hoest met Roorda? Kan me niet aan de indruk ontrekken dat HdJ die er graag bij wou hebben als hij weer fit was. Revalideert hij in Lwd?
En wat doet die Nijholt tegenwoordig?
Citaat van: mescc op september 04, 2014, 10:34:43
En wat doet die Nijholt tegenwoordig?
Die het een lekkere vriendin, dus die vermaakt hem wel. Heeft nog geen club.
Gravenberch naar Cluj overigens.
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Schet):
Leonard Nienhuis 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard Amateurcontract
Erik Bakker 2014/2015
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Albert Rusnak Huur (t/m winterstop)
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Wat is de voorhoede erop vooruitgegaan in vergelijking met een jaar geleden mits ze fit blijven.
Wat zal het worden:
Schet - Ogbeche - Narsingh _O_
Schet- Hemmen - Narsingh _O_
Of De Ridder op de plek van Schet, of Meleg... Wat een luxe!
Klinkt goed!
16 aflopende contracten volgend seizoen, waarvan er 6 spelers een optie voor nog een jaar hebben. Pfff, dat is nogal wat.
Citaat van: wiekie1969 op september 09, 2014, 19:41:11
16 aflopende contracten volgend seizoen, waarvan er 6 spelers een optie voor nog een jaar hebben. Pfff, dat is nogal wat.
Wieksen NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!genieten
tuurlijk juh |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Elk jaar weer lopen er veel contracten af. Lekker belangrijk komt wel goed.
Maareh wij klagen over diepgang en tikkies terug, maar dan moet je voor de gein een keertje naar tsjechie - nederland kijken.......
Citaat van: Scc01 op september 09, 2014, 21:56:18
Elk jaar weer lopen er veel contracten af. Lekker belangrijk komt wel goed.
Maareh wij klagen over diepgang en tikkies terug, maar dan moet je voor de gein een keertje naar tsjechie - nederland kijken.......
Dat deed best wel pijn aan de ogen he!
Citaat van: Lore op september 10, 2014, 12:33:32
Dat deed best wel pijn aan de ogen he!
Dat deed genoeg pijn om te zappen.
Dat was gewoon treurig om naar te kijken. Ik zat me 90 minuten lang dood te ergeren aan het verschrikkelijk trage spel.
Voetbalprimeur:
De club uit leeuwaarden zit overduidelijk in de lift en wil deze lijn ten koste van alles doortrekken. Het vertrek van sleutelspelers als Elvis Manu (Feyenoord), Marcel Ritzmaier (PSV) en Jody Lukoki (Ajax) is meer dan prima opgevangen met maarliefst veertien spelers. De verwelkoming van Ajax-huurling Dejan Meleg, Etiënne Reijnen (AZ) en Daniël de Ridder (RKC Waalwijk) zet met acht punten uit vier wedstrijden nu al zoden aan de dijk. Nieuwkomer Albert Rusnàk trekt tot dusver de meeste aandacht. De twintigjarige huurling van Manchester City oogde de eerste wedstrijden van de competitie als een gelouterde prof en gaat gegarandeerd nog mooie dingen laten zien.
We hebben een erg sterk team gekregen en zijn zeker een paar stappen verder dan vorig seizoen!
Wat dus betekent dat goede spelers op de bank plaats moeten nemen en sommigen zelfs met een plaats op de tribune genoegen moeten nemen ..
Als iedereen fit is zou ik met deze opstelling beginnen:
-------------------------------------Nienhuis---------------------------------------
-----------------------Reijnen---------------------Bijker---------------------------
-----Droste--------------------------------------------------------------Vytas-----
------------------------------El Makrini---------------------------------------------
------------------------------------------------Steblecki----------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
----------Narsingh------------------Rusnak-----------------------De Ridder---
--------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------Ogbeche---------------------------------------
De spelers voor de bank die mijn voorkeur zouden hebben zijn:
Zeinstra, Pereira, Slijngard, Bakker, Meleg, Schet, hemmen
Helaas kan je er maar 7 meenemen, anders had ik Barto en Van de Streek ook zeker toegevoegd aan de spelers voor de bank.
Meleg blijft in mijn ogen nog steeds een 10 en met Schet heb je een goede speler erbij voor de vleugel.
Ogbeche blijft mijn favoriet voor de spitspositie ondanks dat hij daar nog niet heeft kunnen spelen doet Hemmen het ook gewoon heel aardig.
Steblecki heb ik nog niet zien spelen maar het lijkt me duidelijk dat hij voor de basis is gehaald aangezien er een bedrag over is gemaakt.
Zou ook zeker Slijngard wel eens willen zien op de positie van Vytas, brengt veel voetbal!
Blijf het jammer vinden dat er niet een back up voor Bijker is gehaald, als hij weg valt zou ik Vytas op die positie zetten en Slijngard op de back.
De reservespelers zouden dan zijn:
Wouda - Duidelijk 3e keus achter Nienhuis en Zeinstra
Dijkstra - Heeft me nog niet kunnen overtuigen
Mac Intosh - Heeft me nog niet kunnen overtuigen
Janzen - Duidelijk minder dan de andere backs
Schootstra - Prima speler maar gewoon minder dan de middenvelders die we hebben
Van de Streek - Moet de concurrentie aan gaan met Meleg
Schepers - Komt te kort (mag wat mij betreft verhuurd worden)
Barto - Moet de concurrentie aan gaan met Hemmen/Ogbeche
Schokker - Komt te kort (mag wat mij betreft verhuurd worden)
Al met al hebben we een meer dan prima selectie en heb ik weer alle vertrouwen in dit seizoen!
WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!!! |:)
Ik snap niet dat je Steblecki in de basis zet als je 'm nog nooit hebt zien spelen. Ik ben wel erg benieuwd naar hem. Jammer dat hij er dit weekend nog niet bij is.
V.d. Streek zou bij mij wat hoger op de lijst staan en zeker op de bank. Maar dat zou dan weer moeten ten koste van Bakker.
En met goede vleugelspelers kunnen zowel Hemmen, Barto als Ogbeche in de spits. Ook van die 3 haalt er dan eentje de bank niet.
Jemig, wat een luxe probleem |:)
Marcel Ritzmaier blijkt al weer overbodig te zijn bij PSV. (sprak gisteren in Zwolle na de wedstrijd met Henk) Als Albert in de winter vertrekt, mag Marcel van mij wel weer terug komen naar Cambuur.
In de beoogde basisopstelling is er maar 1 speler niet van ons. Ook een winst ten opzichte van vorig seizoen.
Zondag staan we bovenaan |:)
Citaat van: Gasgeve op september 16, 2014, 13:21:23
In de beoogde basisopstelling is er maar 1 speler niet van ons. Ook een winst ten opzichte van vorig seizoen.
Zondag staan we bovenaan |:)
Maar eigenlijk moet je de aflopende contracten daar nog wel bij optellen.
Citaat van: Lore op september 16, 2014, 13:23:53
Maar eigenlijk moet je de aflopende contracten daar nog wel bij optellen.
Waarom? Ze zijn nog steeds eigendom van Cambuur! En er is nog relatief voldoende tijd om te onderhandelen over verlenging.
Citaat van: Dokkumer op september 16, 2014, 15:46:14
Waarom? Ze zijn nog steeds eigendom van Cambuur! En er is nog relatief voldoende tijd om te onderhandelen over verlenging.
Je kan natuurlijk ook onderhandelen over de overname van huurspelers, maar je hebt gelijk dat dat lastiger is. Maar realistisch: makrini zien wij ook niet meer terug en Bijker wordt lastig!
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na profcontract voor Slijngard):
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2016/2017
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Albert Rusnak Huur (t/m winterstop)
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Oebele Schokker 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na vertrek Rusnák en Schokker):
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2014/2015
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2016/2017
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Maar vast wat opties lichten!
Citaat van: 0517 op december 21, 2014, 11:30:51
Maar vast wat opties lichten!
Dat kan ook wel op het laatste moment. Kost waarschijnlijk alleen maar geld
Citaat van: 0517 op december 21, 2014, 11:30:51
Maar vast wat opties lichten!
Die optie is er in maart ook nog wel, nu al lichten zou niet slim zijn. Stel dat een speler in januari zeer zwaar geblesseerd raakt en er een jaar uit ligt? Dan denk je, met alle respect voor de speler, wel 2 keer na of je dat extra contractjaar wel wil. Want het lichten van een optie houdt bijna altijd ook een substantiele loonsverhoging in voor betreffende speler.
Welkom terug Ritzmaier???!
Citaat van: Montana op december 21, 2014, 20:53:44
Welkom terug Ritzmaier???!
Hoe kom je daar bij? Of hoop je dat?
Citaat van: Montana op december 21, 2014, 20:53:44
Welkom terug Ritzmaier???!
ik zie je bericht op Twitter. Je hebt iets te laat door dat je door iemand bent beetgenomen..
:_schater
Ga de middenvelders van Man. C. maar vast na... :koffie
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na verlengen contract Zeinstra):
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2016/2017
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Citaat van: Collingwood op december 25, 2014, 02:02:08
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na verlengen contract Zeinstra):
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2016/2017
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
optie op andriuskevicius,van de streek,ogbeche en narsingh nu maar vast lichtten,blijvers.
Citaat van: okkele op december 25, 2014, 02:06:51
optie op andriuskevicius,van de streek,ogbeche en narsingh nu maar vast lichtten,blijvers.
En mac-intosh snel contract verlengen. Nog zo'n blijver
Citaat van: okkele op december 25, 2014, 02:06:51
optie op andriuskevicius,van de streek,ogbeche en narsingh nu maar vast lichtten,blijvers.
Maar waarom zou je de opties nu al lichten dan? Kost alleen maar geld en de opties lichten op het laatste moment heeft hetzelfde effect en is goedkoper
Cambuur trainde maandagochtend met een licht uitgedunde selectie. Bijker en Barto bleven door ziekte achter in het hotel.
Schepers en Narsingh waren ook niet helemaal fit en maakten een deel van de training mee. Ogbeche deed een looptraining en El Makrini had last van zijn knie.
Van den Belt: El Makrini en Droste vertrekken zo goed als zeker aan het einde van dit seizoen. Hij heeft het niet over Bijker. Toch nog een kans dat die zijn contract verlengt? Zou erg mooi zijn.
EDIT: Of er is een transfer in de maak...
Wanneer heeft vd belt dit gezegd?
In de papieren versie van de VI:
"SC Cambuur verwacht niet dat Wout Droste (25) en Mohamed El Makrini (27) volgend seizoen nog in Leeuwarden actief zijn. Beide spelers hebben een aflopend contract en hebben een nieuwe verbintenis naast zich neergelegd. Algemeen directeur Gerald van den Belt: 'Het is heel spijtig, we waren graag verdergegaan met deze sterkhouders. We kunnen niks anders dan hun besluit respecteren. Of we ze deze winter zullen verkopen? Als er geïnteresseerde partijen zijn zullen we luisteren, maar we moeten ook denken aan onze huidige selectie'."
Citaat van: Collingwood op januari 07, 2015, 11:34:38
Van den Belt: El Makrini en Droste vertrekken zo goed als zeker aan het einde van dit seizoen. Hij heeft het niet over Bijker. Toch nog een kans dat die zijn contract verlengt? Zou erg mooi zijn.
EDIT: Of er is een transfer in de maak...
Hij zegt in hetzelfde stukje dat als er een geïnteresseerde club komt, dat zij dan gaan luisteren. Lijkt mij juist dat hij hiermee aandacht van clubs probeert te trekken. Wat mij meer opvalt is dat Bijker niet genoemd wordt!
Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 12:21:44
Hij zegt in hetzelfde stukje dat als er een geïnteresseerde club komt, dat zij dan gaan luisteren. Lijkt mij juist dat hij hiermee aandacht van clubs probeert te trekken. Wat mij meer opvalt is dat Bijker niet genoemd wordt!
Viel mij dus ook op, hopen dat Bijker bijtekent.
Citaat van: Collingwood op januari 07, 2015, 12:23:27
Viel mij dus ook op, hopen dat Bijker bijtekent.
Dat zou echt heel goed nieuws zijn, maar denk ik dat er dan wel een vaste afkoopsom in het contract staat.
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Sinan Bytyqi):
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2016/2017
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Sinan Bytyqi Huur
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Als niemand bij tekent en de opties worden niet gelicht gaan er eind vh seizoen 13 spelers fut. Dat is nogal wat!!!
Citaat van: sk13 op januari 09, 2015, 11:43:07
Als niemand bij tekent en de opties worden niet gelicht gaan er eind vh seizoen 13 spelers fut. Dat is nogal wat!!!
Niet anders dan vorig jaar. En waarom zou geen enkele optie worden gelicht?
Citaat van: sk13 op januari 09, 2015, 11:43:07
Als niemand bij tekent en de opties worden niet gelicht gaan er eind vh seizoen 13 spelers fut. Dat is nogal wat!!!
Tja als je hoger op wilt moet je betere spelers halen :zweep
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na aantrekken Mikhail Rosheuvel):
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2016/2017
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Sinan Bytyqi Huur
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mikhail Rosheuvel 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda 2014/2015
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Ron Janzen Huur
Erik Bakker 2016/2017
Sander van de Streek 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Sinan Bytyqi Huur
Mohamed El Makrini 2014/2015
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Martijn Barto 2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Mikhail Rosheuvel 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Dejan Meleg Huur
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
De vormen voor volgend jaar zijn aardig zichtbaar!
We zouden inderdaad nu al een min of meer volwaardig elftal kunnen opstellen dat volgend jaar (in principe) nog steeds in Leeuwarden speelt. Dat is ook wel eens anders geweest...
Citaat van: Collingwood op januari 23, 2015, 12:53:44
We zouden inderdaad nu al een min of meer volwaardig elftal kunnen opstellen dat volgend jaar (in principe) nog steeds in Leeuwarden speelt. Dat is ook wel eens anders geweest...
Eigenlijk moeten we 1 van de 3 (Droste, Bijker, Makrini) zien te verkopen voor de 31e, dan komt er nog wat extra geld in het laatje. Wat mij betreft ook afscheid nemen van Schet, Schepers, Hemmen en Dijkstra. Wanneer Bytiqi een succes is nog een half jaar huren. We komen er wel _O_
Inderdaad, nu mooi half jaar de tijd voor goede opvolger van Makrini en 2 backs erbij. Daarnaast de Ridder nog maar een jaar vastleggen als hij het het komende half jaar goed doet. Dan ben je alweer een heel eind voor volgend jaar. Misschien heeft Man City nog wel een goede "Makrini" rondlopen die ze willen verhuren, echter zou een wat meer ervaren speler beter zij voor die positie.
Het ziet er allemaal weer goed uit en het vertrouwen wordt steeds groter dat alles wat meer structurele vormen krijgt!
Goed bezig TS! Compliment.
Raar als ik zeg dat deze selectie zomaar eens grotendeels bij elkaar zou kunnen blijven?
El Makrini gaat weg. Is een van de meest stabiele spelers en wil graag verder.
Maar voor de rest van de selectie hebben we 2 degelijke keepers die wel zullen blijven.
Achterin denk ik dat in ieder geval Droste en mss ook wel Bijker bij zullen tekenen. Bijker is nu dan wel op de weg terug maar ik gok niet dat er momenteel clubs uit de subtop voor hem in de rij staan. Reijnen zal hopelijk ook nog een jaartje blijven en de nieuwe leider van het team worden. Dan heb je met Bijker, Vytas, Reijnen, MacIntosh, Droste en Pereira 6 hele degelijk verdedigers en met die 6 kan je een blessure op elke positie opvangen.
Op het middenveld zijn Bakker en van der Streek 2 zekerheidjes. Daarbij moet er in ieder geval 1 nieuwe middenvelder bij. Bytiqi speelt nog niet denderend. Ik ben benieuwd wat City gaat doen. Misschien geven ze die jongen nog een half jaar om wat meer te kunnen wennen aan het spel hier. Als hij weg gaat dan moet er creatieve speler bij. Misschien kan Steblecki volgend jaar ook een belangrijkere rol krijgen.
Voorin zal Hemmen misschien weggaan. Die speelt erg weinig. Onze andere 2 spitsen Ogbeche en Barto zullen vermoedelijk blijven en zijn beide heel belangrijk omdat ze elkaar aanvullen.
Op de flanken is Rosheuvel sowieso nog een jaar in Leeuwarden. Narsingh zal wel een verlenging krijgen. Speelt niet heel veel maar zoals de Jong ook zegt is hij voor ons wel buitencategorie en ook al speelt hij 15 wedstrijden dan nog is hij meerwaarde. Tot slot de Ridder zal hoop ik persoonlijk bijtekenen. Is een ervaren jongen die de ploeg wat kan meegeven en daarnaast soms ook een lust voor het ook met weergaloze aannames.
Van de reservespelers denk ik het volgende
-Dijkstra: pakt z'n minuten maar zou mij niks verbazen als hij weggaat om meer te spelen. Ook geen wonderspeler dus is prima op te vangen.
-Janzen: mag misschien wel blijven maar is voorlopig puur zinvol om 11-11 te spelen op de training.
-Meleg: zal hopelijk weg gaan. hebben we niks aan.
-Scheepers: blijf t hele aardige jongen vinden maar komt echt te kort voor de eredivisie. Top Jupiler League is voor hem prima.
-Slijngard: Prima als 7e verdediger.
-Schet: heeft op mij geen seconde indruk gemaakt. Was alweer vergeten dat ie in de selectie zit. Zou ik lekker laten gaan.
Conclusie imo:
Op het middenveld moet er 1-2 spelers bij en misschien een extra aanvaller.
Vooral de jongen na de eerste 15-16 zullen misschien vertrekken en moeten worden vervangen. Als de technische staf die plaatsen kan invullen met betere spelers dan worden we in de breedte nog sterker.
Mooi is dan dat we met groot deel van deze selectie verder kunnen gaan bouwen aan een stabiel team. Zeker met de huidige resultaten waar we het hele seizoen geen seconde voor degradatie hebben gespeeld zullen spelers ook wel willen blijven/naar ons toe komen want met een sterk team spelen we volgend jaar gewoon weer linkerrijtje.
Kortom ik heb er veel vetrouwen in!
Holla voor Makrini
Vd Linden voor Bijker
Peters voor Hemmen
Klaar ist. Doorselecteren :y
Voorlopig alle vertrouwen in onze ts wat betreft de aan/invulling van de selectie voor ut nieuwe seizoen.
Citaat van: poelie-lwd op februari 16, 2015, 18:44:56
Holla voor Makrini
Vd Linden voor Bijker
Peters voor Hemmen
Klaar ist. Doorselecteren :y
se skerp as een mes
Ik ben bang dat Holla wat teveel verdiend momenteel in Engeland bij Brighton & Hove Albion FC.
Bij Eindhoven lopen ook 2 leuke spelers rond voor ons.
Sleegers (linksbuiten wordt gehuurd van feyenoord) en deschilder ( nummer 10 afkomstig van club brugge).
Volgend seizoen graag ook jonge, snelle sterke spits erbij die ook in 442 uit de voeten kan.
Mocht Dordrecht degraderen zou die Ojo ook wat voor ons zijn?
Wellicht bakkal eens vragen wat die wil? Heeft contract vlgs mij laten ontbinden. Is meende ik 29. Niet geschoten is altijd mis.
Ik wil niet doemdenken maar als onze club in linkerrijtje blijft en we met regelmaat spelers in elftallen van de week hebben, zal het steeds lastiger worden om elftal in takt te laten.
Gezien de salarissen zijn de spelers van Cambuur voor veel clubs gewoon haalbaar. Ook al moet een contract afgekocht worden.
En dan zijn onze spelers ook gewoon profvoetballer en moeten ze voor zichzelf kiezen.
Dat zal niet betekenen dat ze als speler niets voor onze club voelen. Ik denk zelfs dat ze super trots zijn deel uitgemaakt te hebben van Cambuur.
Maar brood moet op de plank en reserve voor later veilig gesteld! Ook voor spelers uit de eigen regio dus al helemaal voor spelers van buiten.
Onze club moet gewoon next level zien te halen en ja dan moeten er meer supporters in het stadion komen en ruimte voor sponsoren.
We hebben nu gewoon veel geluk gehad met aantrekken spelers maar op enig moment zal dat geluk geholpen moeten worden met meer cash.
Voor nu is het genieten hoe het gaat maar zonder groei raken we eens in spagaat.
:scc
Citaat van: reisbureau op februari 17, 2015, 09:37:32
Ik wil niet doemdenken maar als onze club in linkerrijtje blijft en we met regelmaat spelers in elftallen van de week hebben, zal het steeds lastiger worden om elftal in takt te laten.
Gezien de salarissen zijn de spelers van Cambuur voor veel clubs gewoon haalbaar. Ook al moet een contract afgekocht worden.
En dan zijn onze spelers ook gewoon profvoetballer en moeten ze voor zichzelf kiezen.
Dat zal niet betekenen dat ze als speler niets voor onze club voelen. Ik denk zelfs dat ze super trots zijn deel uitgemaakt te hebben van Cambuur.
Maar brood moet op de plank en reserve voor later veilig gesteld! Ook voor spelers uit de eigen regio dus al helemaal voor spelers van buiten.
Onze club moet gewoon next level zien te halen en ja dan moeten er meer supporters in het stadion komen en ruimte voor sponsoren.
We hebben nu gewoon veel geluk gehad met aantrekken spelers maar op enig moment zal dat geluk geholpen moeten worden met meer cash.
Voor nu is het genieten hoe het gaat maar zonder groei raken we eens in spagaat.
:scc
Je handhaven is heel belangrijk zeker ook voor de inkomsten van de tv-gelden. Waarmee je weer meer te besteden hebt aan de spelers. Vanaf het seizoen 2013-14 worden de tv gelden in de eredivisie niet meer verdeeld volgens de ter discussie staande CPM-matrix, maar met een nieuw en eenvoudiger systeem. Er wordt simpelweg gekeken naar de ranglijst van de voorbije tien jaren, en de hoogste club op die ranglijst krijgt het grootste deel uit de pot. Met de overname van Eredivisie Live door Fox zijn de tv-rechten aanzienlijk gestegen. Het totaal aan tv-gelden bedraagt 61 miljoen, en zal in de komende jaren nog groeien tot 100 miljoen. De achttien clubs uit de eredivisie krijgen hiervan elk een deel, al gaat verreweg het grootste deel naar de topclubs.
Voorheen kwam er een ingewikkelde en ondoorgrondelijke formule aan te pas, waarbij niet alleen gekeken werd naar prestaties, maar naar andere indicatoren. Bijvoorbeeld naar het aantal betalende toeschouwers. Dat leverde nogal wat scheve gezichten op, want sommige clubs verkochten hun kaarten als seizoenskaart, waarna de mindere wedstrijden voor lang niet volle tribunes werden afgewerkt, terwijl de club wel punten kreeg voor de vele 'toeschouwers'. Ook wekte het wrevel, dat de meeste kijkers van eredivisielive hun abonnement hadden aangeschaft om slechts hun favoriete club te volgen, terwijl alle clubs uit de eredivisie profiteren. Verder werd er bij enquête onderzocht welke club de meeste fans had, waarbij ook matig geïnteresseerde voetbalfans werden meegenomen, terwijl de pot van eredivisielive gevuld werd door louter de echt verslaafde voetballiefhebbers.
Nieuw systeem: een soort prijzengeld
Nu is dat systeem omgegooid tot een puntensysteem op basis van de ranglijst, en ergens is dit goed te beredeneren: de KNVB organiseert een competitie, organiseert de wedstrijden en verkoopt de beelden, en deze opbrengst deelt zij met de deelnemers in de vorm van prijzengeld.
Van de laatste tien jaren wordt een ranglijst opgemaakt. Tien jaar is een arbitrair genomen grens, die echter wel enige continuïteit in de binnenkomende gelden waarborgt. Een club heeft nl vaak met langlopende contracten te maken, en het plotseling wegvallen van inkomsten na een rampseizoen zou clubs ernstig in de problemen werken. Aan de andere kant is het voor promovendi erg moeilijk om te concurreren met clubs die al langer in de eredivisie spelen. Nieuwe clubs zullen zo nog tegen een extra achterstand oplopen.
Puntentelling
Per seizoen krijgt de kampioen 18 punten, de nummer twee 17 enz. tot en met de laatste club één punt. De stand na 34 wedstrijden wordt hierbij gehanteerd, eventuele play offs of nacompetities tellen niet mee.
Verder telt het meest recente seizoen tien keer mee, een seizoen geleden negen keer, en zo verder, tot het seizoen tien jaar geleden dat nog één keer meetelt. Op basis van deze punten wordt een ranglijst opgesteld, en de nummer een van die ranglijst krijgt 12.95 procent van de tv-gelden, zo'n 8 miljoen euro.
De verdeling van 2013-14 was:
Ajax 12.95% € 8 miljoen
PSV 11.65 % € 7.1 miljoen
FC Twente 10.35 % € 6.4 miljoen
Feyenoord 9.05 % € 5.6 miljoen
AZ 8% € 4.9 miljoen
sc Heerenveen 6.95 % € 4.3 miljoen
FC Groningen 5.9% € 3.6 miljoen
FC Utrecht 4.85 % € 3 miljoen
Vitesse 4.05 % € 2.5 miljoen
Roda JC 3.7 % € 2.3 miljoen
NAC Breda 3.45 % € 2.1 miljoen
NEC 3.2 % € 2 miljoen
Heracles Almelo 3% € 1.8 miljoen
ADO Den Haag 2.8 % € 1.7 miljoen
RKC Waalwijk 2.6 % € 1.6 miljoen
PEC Zwolle 2.55 % € 1.6 miljoen
Cambuur Leeuwarden 2.475 % € 1.5 miljoen
Go Ahead Eagles 2.475% € 1.5 miljoen
(Cambuur en Go Ahead waren nieuw in de erdivisie en begonnen beiden op nul punten)
Roda en NEC kregen dus nog meer ondanks dat ze in de Jupilerleague spelen. Hoe hoger hoe meer centjes dus.Tussen 17 en 9 zit al 1 miljoen euro verschil....Bovendien als je in het linkerrijtje blijft willen er ook steeds meer voetballers in Leeuwarden komen ballen, zeker als ze de wedstrijd tegen dkv hebben gezien. Wat een beleving.
Ojo van Dordrecht lijkt me interessante optie voor het middenveld.
Lima en Ojo zijn idd wel interessant, Lima oogt natuurlijk heel agressief. Denk dat dat niet zo is maar dat hij het idee heeft dat hij voor Jan lul staat te voetballen bij Dordt, en vandaar zo'n instelling heeft.
Citaat van: keije op februari 17, 2015, 21:01:52
Ojo van Dordrecht lijkt me interessante optie voor het middenveld.
Ik weet het niet hoor, zijn aanvoerdersband is 'm net ontnomen en nota bene aan Josimar Lima gegeven. Dat is vast niet zonder reden. Heb je (de samenvatting van) Dordt gezien? Daar ging Lima als een debiel tekeer. Als dát al een betere aanvoerder is.. :X
Denk meer aan bakkal en lb keurntjes van telstar.
Keurntjes? Diezelfde die hier gespeeld heeft? Pfff, dat lijkt wel 20 jaar geleden! En ik kom nog maar 16 jaar bij SCC :_schater
Nee is vlgs mij een andere
Net opgezocht is idd dezelfde. Zat in kampioenschap elftal. Is nu 23 doet het erg goed momenteel
Die keurntjes was bij ons toch een middenvelder?
Bij telstar is hij spits en heeft er al heel wat ingeschopt.
Is vaak opkomende lb
En toch zit Ritzmaier nog altijd bij PSV op de bank..... Kon echt niet hierheen, was onmisbaar in Eindhoven..
Hou op over Ritzmaier aub :O
De naam van Van der Linden is hier ook al een paar keer gevallen maar die lijkt nu toch naar PEC te verkassen als ik mijn collega en PECman mag geloven
Citaat van: Tukker op februari 20, 2015, 08:29:31
De naam van Van der Linden is hier ook al een paar keer gevallen maar die lijkt nu toch naar PEC te verkassen als ik mijn collega en PECman mag geloven
als vervanger voor vd werf?
Citaat van: Tukker op februari 20, 2015, 08:29:31
De naam van Van der Linden is hier ook al een paar keer gevallen maar die lijkt nu toch naar PEC te verkassen als ik mijn collega en PECman mag geloven
Daar geloof ik niks van. Dan zou hij eerder voor SCC kiezen.
Zou een gevoelige overstap zijn.
Citaat van: Collingwood op februari 20, 2015, 10:14:22
Zou een gevoelige overstap zijn.
Met pec en veren de stad uit
vd Linden liever vandaa g nog dan gisteren hierheen. Echte killer, kunnen we goed gebruiken. Bijker maar snel naar DKV of AZ
Citaat van: fred op februari 20, 2015, 13:45:35
vd Linden liever vandaa g nog dan gisteren hierheen. Echte killer, kunnen we goed gebruiken. Bijker maar snel naar DKV of AZ
Van der Linden hierheen en Bijker mooi houden!
Citaat van: Tukker op februari 20, 2015, 08:29:31
De naam van Van der Linden is hier ook al een paar keer gevallen maar die lijkt nu toch naar PEC te verkassen als ik mijn collega en PECman mag geloven
Heeft al met SCC gesproken ;)
Citaat van: Montana op februari 20, 2015, 14:44:50
Heeft al met SCC gesproken ;)
Maar dat zegt niet zoveel. Misschien ook wel met pec.
Bijker naar PEC Olle.. en v/d Linden naar SCC :scc
Zou me niks verbazen als Bijker en Cambuur toch besluiten met elkaar door te gaan.
Citaat van: ruubmac op februari 20, 2015, 15:43:11
Zou me niks verbazen als Bijker en Cambuur toch besluiten met elkaar door te gaan.
Denk dat Droste eerder bijtekent dan Bijker. Overigens vernam ik dat vd Linden bij ons gaat tekenen maar eerst GAE in de eredivisie wil houden. Zoals gebruikelijk is dit nieuws volledig uit de lucht gegrepen aangezien ik niet kan beschikken over een bron :zweep
Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2015, 17:34:36
Denk dat Droste eerder bijtekent dan Bijker. Overigens vernam ik dat vd Linden bij ons gaat tekenen maar eerst GAE in de eredivisie wil houden. Zoals gebruikelijk is dit nieuws volledig uit de lucht gegrepen aangezien ik niet kan beschikken over een bron :zweep
heb ik ook gehoord uit dezelfde bron(wensput)
Zou mooi zijn als we voor volgend seizoen in elke linie een klasbak konden halen.
Als ik kijk naar de huidige selectie, zal de focus vooral op de as komen te liggen.
Linker centrale verdediger, verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder en spits(zullen 2 spitsen moeten komen bij vertrek hemmen en ogbeche).
Verder zou er eindelijk eens een linksbuiten moeten komen.
Eerst nog even 6 punten halen!!
Zullen we aan deze discussie hier een eind maken en verder gaan in een ander topic genaamd Selectie seizoen 2015/2016?
CLINT!! Pint en Florint aan de kant en dicht met die hap :devil
Selectie Cambuur 2014/2015 (update na vertrek Dejan Meleg):
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda 2014/2015
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
Mart Dijkstra 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Etiënne Reijnen 2015/2016
Calvin Mac-Intosch 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Marlon Pereira 2015/2016
Ron Janzen Huur
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Donovan Slijngard 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Erik Bakker 2016/2017
Mohamed El Makrini 2014/2015
Sander van de Streek 2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Sebastian Steblecki 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
Sinan Bytyqi Huur (voor de rest van het seizoen geblesseerd)
Martijn Barto 2015/2016
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Bartholomew Ogbeche 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Furdjel Narsingh 2014/2015 (optie voor nog een jaar)
Daniel de Ridder 2014/2015
Damiano Schet 2014/2015 (optie voor nog een jaar) (voor de rest van het seizoen geblesseerd)
Mikhail Rosheuvel 2015/2016 (optie voor nog een jaar)
http://www.voetbalzone.nl/betweters/?link=/blog/de-beste-middenvelders-van-de-eredivisie-20142015
Toch 2 middenvelders van ons clubke... |:)
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 20:07:34
http://www.voetbalzone.nl/betweters/?link=/blog/de-beste-middenvelders-van-de-eredivisie-20142015
Toch 2 middenvelders van ons clubke... |:)
Zullen Guardado en Gudelj wel worden..