Cambuur Online

Cambuur => Nieuws => Topic gestart door: Dokkumer op januari 24, 2013, 12:20:10

Titel: Cambuur - FC Eindhoven afgelast
Bericht door: Dokkumer op januari 24, 2013, 12:20:10
LEEUWARDEN - Het voor vrijdagavond geplande duel tussen Cambuur en FC Eindhoven gaat wegens de winterse omstandigheden niet door.

Vanmiddag werd om twaalf uur door scheidsrechter Mario Diks besloten om de wedstrijd af te gelasten.

Het is al het derde duel op rij dat geen doorgang mag vinden van Koning Winter. Eerder al werden de uitduels bij Fortuna Sittard en FC Emmen afgelast.

Het uitduel bij Emmen is verplaatst naar 11 februari en de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard zal 25 februari worden gespeeld.
Voor Cambuur - FC Eindhoven moet nog een nieuwe datum worden vastgesteld.

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2Fsites%2Fcambuur.nl%2Ffiles%2F_FHJ8977-g.jpg&hash=d135938361abf45def5fedb05afafb617206a973)

Bronnen: Tekst Huis aan huis, foto cambuur.nl
Titel: Re: Cambuur – Eindhoven afgelast
Bericht door: Chipke op januari 24, 2013, 12:25:46
Zoals verwacht werd. Volgende week zijn er betere omstandigheden.
Titel: Re: Cambuur – Eindhoven afgelast
Bericht door: Lwdscc op januari 24, 2013, 12:35:05
Jeey weer een maandagavond wedstrijd  8P
Titel: Re: Cambuur – Eindhoven afgelast
Bericht door: Clint op januari 24, 2013, 12:39:15
Tja, dat scheelt je weer een boel inkomsten.

:clint
Titel: Re: Cambuur – Eindhoven afgelast
Bericht door: Bakker90 op januari 24, 2013, 12:41:08
Leuke actie bedenken dat je met zulke wedstrijden het stadion lekker probeert vol te krijgen..
Titel: Re: Cambuur – Eindhoven afgelast
Bericht door: Ronnie tng op januari 24, 2013, 13:34:02
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 12:41:08
Leuke actie bedenken dat je met zulke wedstrijden het stadion lekker probeert vol te krijgen..

  :y Vind ik ook. Een kaartje kopen voor een wedstrijd, gratis kaartje voor een maandag avond wedstrijd....
Titel: Re: Cambuur - FC Eindhoven afgelast
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2013, 13:37:06
gewoon twee halen, één betalen. Of twee gratis consumptie bonnen of zo.