Beste vrienden van Cambuur!
Na de geweldige winst op DKV is het tijd om de rest van Nederland af te troeven bij de verkiezing van Taptoe van het Jaar. De jaarlijkse Taptoe in Leeuwarden is in de race om te worden verkozen tot beste Taptoe van Nederland. Elke stem telt en dus wil ik jullie vragen of jullie vandaag nog (het is al de laatste dag) een stem op Taptoe Leeuwarden willen uitbrengen. Dan zijn we tenminste weer ergens de beste in! Of moeten ze in Groningen, Heerenveen, Amsterdam, Rotterdam of in Den Bosch winnen? Nee toch!
Je kunt vandaag (vrijdag) hier nog stemmen op Taptoe Leeuwarden! Binnen 10 seconden gepiept!
http://www.korpsmuziek.nl/node/10254 (http://www.korpsmuziek.nl/node/10254)
Groet en alvast bedankt!
Alweer klaar !!! Succes.
Hev liever ut boekje de taptoe
Sent from my iPhone using Tapatalk
taptoe?????? ;( ;( ;( ;( ;(
:zucht
Deze mut LWD niet willen winnen
Als je kunt beloven dat jullie nooit bij cambuur komen, dan krijg je mijn stem :proost
Citaat van: Harry L. op januari 31, 2014, 18:41:47
Als je kunt beloven dat jullie nooit bij cambuur komen, dan krijg je mijn stem :proost
En de belofte om bij hahaveen het vieze clublied te vergallen dan? :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:04:52
En de belofte om bij hahaveen het vieze clublied te vergallen dan? :devil
:thumbsup
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:04:52
En de belofte om bij hahaveen het vieze clublied te vergallen dan? :devil
+
:_schater
Citaat van: mescc op januari 31, 2014, 18:39:07
Deze mut LWD niet willen winnen
Als het leeuwarden beter op de kaart zet, JA.
Als ze willen optreden bij ons in het stadion, NEE
Gestemd voor onze stad |:)
Inmiddels gestemd.. Keer of 5 :devil
Geestemd :proost
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:33:37
Inmiddels gestemd.. Keer of 5 :devil
GO DOKKIE :X :P
Citaat van: Destroyer op januari 31, 2014, 19:48:07
GO DOKKIE :X :P
Alleen onder bovengenoemde voorwaarden uiteraard :D
Done :proost
Bedankt voor het stemmen!
Oh ja: http://www.lc.nl/sport/cambuur/article12280351.ece/Spelers-Cambuur-krijgen-muziekles (http://www.lc.nl/sport/cambuur/article12280351.ece/Spelers-Cambuur-krijgen-muziekles)
Helaas is de uitnodiging verjaard....
Volgende week kunnen we stemmen,welke partij heeft het met Cambuur goed voor.
B.v. Cambuur stadion of wat anders ben heel benieuwd.