Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: Thijz85 op januari 31, 2014, 16:46:33

Titel: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Thijz85 op januari 31, 2014, 16:46:33
Beste vrienden van  Cambuur!

Na de geweldige winst op DKV is het tijd om de rest van Nederland af te troeven bij de verkiezing van Taptoe van het Jaar. De jaarlijkse Taptoe in Leeuwarden is in de race om te worden verkozen tot beste Taptoe van Nederland. Elke stem telt en dus wil ik jullie vragen of jullie vandaag nog (het is al de laatste dag) een stem op Taptoe Leeuwarden willen uitbrengen. Dan zijn we tenminste weer ergens de beste in! Of moeten ze in Groningen, Heerenveen, Amsterdam, Rotterdam of in Den Bosch winnen? Nee toch!

Je kunt vandaag (vrijdag) hier nog stemmen op Taptoe Leeuwarden! Binnen 10 seconden gepiept!
http://www.korpsmuziek.nl/node/10254 (http://www.korpsmuziek.nl/node/10254)

Groet en alvast bedankt!
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op januari 31, 2014, 17:02:43
Alweer klaar !!! Succes.
Titel: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Leovardia op januari 31, 2014, 18:22:14
Hev liever ut boekje de taptoe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: mescc op januari 31, 2014, 18:28:00
taptoe?????? ;( ;( ;( ;( ;(
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2014, 18:32:51
 :zucht
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: mescc op januari 31, 2014, 18:39:07
Deze mut LWD niet willen winnen
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2014, 18:41:47
Als je kunt beloven dat jullie nooit bij cambuur komen, dan krijg je mijn stem :proost
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:04:52
Citaat van: Harry L. op januari 31, 2014, 18:41:47
Als je kunt beloven dat jullie nooit bij cambuur komen, dan krijg je mijn stem :proost
En de belofte om bij hahaveen het vieze clublied te vergallen dan? :devil
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2014, 19:09:12
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:04:52
En de belofte om bij hahaveen het vieze clublied te vergallen dan? :devil

:thumbsup
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Destroyer op januari 31, 2014, 19:24:25
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:04:52
En de belofte om bij hahaveen het vieze clublied te vergallen dan? :devil
+

:_schater
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Destroyer op januari 31, 2014, 19:26:05
Citaat van: mescc op januari 31, 2014, 18:39:07
Deze mut LWD niet willen winnen

Als het leeuwarden beter op de kaart zet, JA.

Als ze willen optreden bij ons in het stadion, NEE

Gestemd voor onze stad  |:)
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:33:37
Inmiddels gestemd.. Keer of 5 :devil
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Leovardiascc op januari 31, 2014, 19:48:03
Geestemd  :proost
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Destroyer op januari 31, 2014, 19:48:07
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:33:37
Inmiddels gestemd.. Keer of 5 :devil

GO DOKKIE  :X :P
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2014, 19:51:17
Citaat van: Destroyer op januari 31, 2014, 19:48:07
GO DOKKIE  :X :P
Alleen onder bovengenoemde voorwaarden uiteraard :D
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Tukker op januari 31, 2014, 19:53:20
Done  :proost
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Thijz85 op februari 01, 2014, 00:18:27
Bedankt voor het stemmen!

Oh ja: http://www.lc.nl/sport/cambuur/article12280351.ece/Spelers-Cambuur-krijgen-muziekles (http://www.lc.nl/sport/cambuur/article12280351.ece/Spelers-Cambuur-krijgen-muziekles)

Helaas is de uitnodiging verjaard....
Titel: Re: Stem Leeuwarden #058 naar de Top!
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2022, 19:32:37
Volgende week kunnen we stemmen,welke partij heeft het met Cambuur goed voor.
B.v. Cambuur stadion of wat anders ben heel benieuwd.