Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: HilversumOnTour op januari 15, 2014, 13:32:05

Titel: Songs voor de spelers
Bericht door: HilversumOnTour op januari 15, 2014, 13:32:05
Afgelopen week heb ik een interview afgenomen met oud-speler Kenneth Goudmijn. Opvallend/mooi antwoord van zijn zijde:

"Voor mij was persoonlijk het hoogtepunt dat de supporters mijn liedje gingen zingen:"Oh Kenneth Goudmijn, maak die actie voor mij". Dat gaf je een ongekende boost, waardoor ik een periode ook veel scoorde, vaak aan t eind van de wedstrijd."

Het valt mij op dat we voor de huidige selectie -te- weinig spelers goede (!) liedjes hebben. Tijd voor verandering?  |:)
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: TM op januari 15, 2014, 13:52:29
Ach, ik denk dat je beter achter het hele team kan gaan staan i.p.v. spelers individueel toe te zingen. Heeft veel meer effect denk ik.
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Galdiano op januari 15, 2014, 13:55:33
Citaat van: TM op januari 15, 2014, 13:52:29
Ach, ik denk dat je beter achter het hele team kan gaan staan i.p.v. spelers individueel toe te zingen. Heeft veel meer effect denk ik.

Dat gebeurde in de tijd met Goudmijn ook.
Af en toe kan dit best stimulerend werken!
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: dizzhead op januari 15, 2014, 14:04:30
Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo El-Ma-Kri-Ni

No No,
No No No No,
No No No No,
No No, There's-no-lim-it  :y
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Collingwood op januari 15, 2014, 14:08:34
Citaat van: dizzhead op januari 15, 2014, 14:04:30
Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo El-Ma-Kri-Ni

No No,
No No No No,
No No No No,
No No, There's-no-lim-it  :y

Dit zou een mooie zijn  :thumbsup.
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: SCC-J op januari 15, 2014, 14:10:24
Toen wou er nog wel eens een speler meer als 3 jaar voor 1 club spelen.
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: SaVaGe op januari 15, 2014, 14:11:39
Return to sender address unknown -> Manu , als die niet presteert  :devil  8P
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Lore op januari 15, 2014, 14:51:09
Citaat van: SaVaGe op januari 15, 2014, 14:11:39
Return to sender address unknown -> Manu , als die niet presteert  :devil  8P

:_schater

"Barto verdomme, die goal die mut er komme"
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Daddy T. op januari 15, 2014, 15:14:50
Citaat van: Galdiano op januari 15, 2014, 13:55:33
Dat gebeurde in de tijd met Goudmijn ook.
Af en toe kan dit best stimulerend werken!

Idd, Goudmijn was in zijn beginperiode ook dramatisch die amper een man voorbij kwam. Door dit lied, wat in het begin vooral cynische bedoeling had maar wel massaal wel meegezongen op tribunes, kwam die jongen tot bloei. Iets voor Lukoki?
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: HilversumOnTour op januari 15, 2014, 15:32:27
Citaat van: Daddy T. op januari 15, 2014, 15:14:50
Idd, Goudmijn was in zijn beginperiode ook dramatisch die amper een man voorbij kwam. Door dit lied, wat in het begin vooral cynische bedoeling had maar wel massaal wel meegezongen op tribunes, kwam die jongen tot bloei. Iets voor Lukoki?

Dat was mijn insteek van dit topic! Als je kijkt naar de creativiteit kijkt in Engeland, die hebben voor iedereen wel een eigen "chant". Ik ga zelf ook eens nadenken over een leuke, al kunnen we die van Goudmijn makkelijk kopieren voor Manu ;-)

|:)
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: 666 op januari 15, 2014, 15:37:05
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 15, 2014, 15:32:27
Dat was mijn insteek van dit topic! Als je kijkt naar de creativiteit kijkt in Engeland, die hebben voor iedereen wel een eigen "chant". Ik ga zelf ook eens nadenken over een leuke, al kunnen we die van Goudmijn makkelijk kopieren voor Manu ;-)

|:)

Heb ik ook al eens gepost... dikke dief!!!!!!
Niet eens je bron vermelden
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: HilversumOnTour op januari 15, 2014, 15:58:35
Citaat van: 666 op januari 15, 2014, 15:37:05
Heb ik ook al eens gepost... dikke dief!!!!!!
Niet eens je bron vermelden

:insane  :thumbsup
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Galdiano op januari 15, 2014, 18:42:16
Toet toet boing boing Jody Lukoki
Kijk hem eens hard gaan.
(Hakkuh en zagguh)

Verder iemand anders maar ff afmaken!
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: pvanbuijtene op januari 15, 2014, 18:54:54
Citaat van: Galdiano op januari 15, 2014, 18:42:16
Toet toet boing boing Jody Lukoki
Kijk hem eens hard gaan.
(Hakkuh en zagguh)

Verder iemand anders maar ff afmaken!

Zijn voorzet is klote
Hij wordt echt geen grote
Jody lukoki wat een drama...

:proost.
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Galdiano op januari 15, 2014, 19:08:10
Citaat van: pvanbuijtene op januari 15, 2014, 18:54:54
Zijn voorzet is klote
Hij wordt echt geen grote
Jody lukoki wat een drama...

:proost.

Zondag maar even proberen!  :_schater
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op januari 15, 2014, 20:24:27
Leuk bedacht maar daarvan gaat een speler natuurlijk nooit extra zn best doen  om de club aan 3 punten te helpen.
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Leovardiascc op januari 16, 2014, 18:32:52
Citaat van: pvanbuijtene op januari 15, 2014, 18:54:54
Zijn voorzet is klote
Hij wordt echt geen grote
Jody lukoki wat een drama...

:proost.

:_schater
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Leovardiascc op januari 16, 2014, 18:34:50
Citaat van: Leovardiascc op januari 16, 2014, 18:32:52
Jody lukoki.

hij is van de week weer lazerus geweest......  :insane
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Cambuur123 op januari 16, 2014, 19:35:32
Voor Manu kunnen we ook altijd de Dissels Wissels song doen, maar dan de Dissel Wissel gewoon vervangen voor Manu Manu  :thumbsup
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Cambuur123 op februari 05, 2014, 16:07:59
Misschien op DJ Norman - Get crazy on the dancefloor liedje voor Obeche? Tutututu Obeche tutututuuuuu haha,swingt wat meer als Obeche whoho, en ik heb vernomen dat onze Afrikaanse voorhoede wel van swingen houdt  :proost
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Dokkumer op februari 05, 2014, 16:10:05
Jo-dy Lukoki
Hij snelt ze weer voorbij
Jody Lukoki
Niemand die houdt hem bij
Jody Lukoki
Maak die actie voor mij
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Nightmarelwd op februari 05, 2014, 16:22:37
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2014, 16:10:05
Jo-dy Lukoki
Hij snelt ze weer voorbij
Jody Lukoki
Niemand die houdt hem bij
Jody Lukoki
Maak die actie voor mij

Schop die bal op noord naar mij  :P
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Dokkumer op februari 05, 2014, 17:28:12
Citaat van: Nightmarelwd op februari 05, 2014, 16:22:37
Schop die bal op noord naar mij  :P
:_schater
Titel: Re: Songs voor de spelers
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 01, 2014, 18:51:04
"And it's Hi Ho SC CAMBUUR!
Anywhere you go now, baby
I see your sun is shining
But I wont make a fuss,
Though it's obvious."


http://www.indehekken.net/shall-we-sing-a-song-for-you/hi-ho-silver-lining/ (http://www.indehekken.net/shall-we-sing-a-song-for-you/hi-ho-silver-lining/)