Afgelopen week heb ik een interview afgenomen met oud-speler Kenneth Goudmijn. Opvallend/mooi antwoord van zijn zijde:
"Voor mij was persoonlijk het hoogtepunt dat de supporters mijn liedje gingen zingen:"Oh Kenneth Goudmijn, maak die actie voor mij". Dat gaf je een ongekende boost, waardoor ik een periode ook veel scoorde, vaak aan t eind van de wedstrijd."
Het valt mij op dat we voor de huidige selectie -te- weinig spelers goede (!) liedjes hebben. Tijd voor verandering? |:)
Ach, ik denk dat je beter achter het hele team kan gaan staan i.p.v. spelers individueel toe te zingen. Heeft veel meer effect denk ik.
Citaat van: TM op januari 15, 2014, 13:52:29
Ach, ik denk dat je beter achter het hele team kan gaan staan i.p.v. spelers individueel toe te zingen. Heeft veel meer effect denk ik.
Dat gebeurde in de tijd met Goudmijn ook.
Af en toe kan dit best stimulerend werken!
Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo El-Ma-Kri-Ni
No No,
No No No No,
No No No No,
No No, There's-no-lim-it :y
Citaat van: dizzhead op januari 15, 2014, 14:04:30
Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo El-Ma-Kri-Ni
No No,
No No No No,
No No No No,
No No, There's-no-lim-it :y
Dit zou een mooie zijn :thumbsup.
Toen wou er nog wel eens een speler meer als 3 jaar voor 1 club spelen.
Return to sender address unknown -> Manu , als die niet presteert :devil 8P
Citaat van: SaVaGe op januari 15, 2014, 14:11:39
Return to sender address unknown -> Manu , als die niet presteert :devil 8P
:_schater
"Barto verdomme, die goal die mut er komme"
Citaat van: Galdiano op januari 15, 2014, 13:55:33
Dat gebeurde in de tijd met Goudmijn ook.
Af en toe kan dit best stimulerend werken!
Idd, Goudmijn was in zijn beginperiode ook dramatisch die amper een man voorbij kwam. Door dit lied, wat in het begin vooral cynische bedoeling had maar wel massaal wel meegezongen op tribunes, kwam die jongen tot bloei. Iets voor Lukoki?
Citaat van: Daddy T. op januari 15, 2014, 15:14:50
Idd, Goudmijn was in zijn beginperiode ook dramatisch die amper een man voorbij kwam. Door dit lied, wat in het begin vooral cynische bedoeling had maar wel massaal wel meegezongen op tribunes, kwam die jongen tot bloei. Iets voor Lukoki?
Dat was mijn insteek van dit topic! Als je kijkt naar de creativiteit kijkt in Engeland, die hebben voor iedereen wel een eigen
"chant". Ik ga zelf ook eens nadenken over een leuke, al kunnen we die van Goudmijn makkelijk kopieren voor Manu ;-)
|:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 15, 2014, 15:32:27
Dat was mijn insteek van dit topic! Als je kijkt naar de creativiteit kijkt in Engeland, die hebben voor iedereen wel een eigen "chant". Ik ga zelf ook eens nadenken over een leuke, al kunnen we die van Goudmijn makkelijk kopieren voor Manu ;-)
|:)
Heb ik ook al eens gepost... dikke dief!!!!!!
Niet eens je bron vermelden
Citaat van: 666 op januari 15, 2014, 15:37:05
Heb ik ook al eens gepost... dikke dief!!!!!!
Niet eens je bron vermelden
:insane :thumbsup
Toet toet boing boing Jody Lukoki
Kijk hem eens hard gaan.
(Hakkuh en zagguh)
Verder iemand anders maar ff afmaken!
Citaat van: Galdiano op januari 15, 2014, 18:42:16
Toet toet boing boing Jody Lukoki
Kijk hem eens hard gaan.
(Hakkuh en zagguh)
Verder iemand anders maar ff afmaken!
Zijn voorzet is klote
Hij wordt echt geen grote
Jody lukoki wat een drama...
:proost.
Citaat van: pvanbuijtene op januari 15, 2014, 18:54:54
Zijn voorzet is klote
Hij wordt echt geen grote
Jody lukoki wat een drama...
:proost.
Zondag maar even proberen! :_schater
Leuk bedacht maar daarvan gaat een speler natuurlijk nooit extra zn best doen om de club aan 3 punten te helpen.
Citaat van: pvanbuijtene op januari 15, 2014, 18:54:54
Zijn voorzet is klote
Hij wordt echt geen grote
Jody lukoki wat een drama...
:proost.
:_schater
Citaat van: Leovardiascc op januari 16, 2014, 18:32:52
Jody lukoki.
hij is van de week weer lazerus geweest...... :insane
Voor Manu kunnen we ook altijd de Dissels Wissels song doen, maar dan de Dissel Wissel gewoon vervangen voor Manu Manu :thumbsup
Misschien op DJ Norman - Get crazy on the dancefloor liedje voor Obeche? Tutututu Obeche tutututuuuuu haha,swingt wat meer als Obeche whoho, en ik heb vernomen dat onze Afrikaanse voorhoede wel van swingen houdt :proost
Jo-dy Lukoki
Hij snelt ze weer voorbij
Jody Lukoki
Niemand die houdt hem bij
Jody Lukoki
Maak die actie voor mij
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2014, 16:10:05
Jo-dy Lukoki
Hij snelt ze weer voorbij
Jody Lukoki
Niemand die houdt hem bij
Jody Lukoki
Maak die actie voor mij
Schop die bal op noord naar mij :P
"And it's Hi Ho SC CAMBUUR!
Anywhere you go now, baby
I see your sun is shining
But I wont make a fuss,
Though it's obvious."
http://www.indehekken.net/shall-we-sing-a-song-for-you/hi-ho-silver-lining/ (http://www.indehekken.net/shall-we-sing-a-song-for-you/hi-ho-silver-lining/)