De week na het saaie interland weekje
Deze wedstrijd moet gewoon gewonnen worden
Deze wedstrijd heeft een clubcard verplichting.
Per seizoen(club)card kunnen maximaal 4 kaarten worden aangeschaft.
De online kaartverkoop start op maandag 4 november om 9 uur.
Kaartverkoop aan het stadion vanaf maandag 18 november.
Het kassaplein opent op de wedstrijddag 2 uur voorafgaand aan de wedstrijd.
(bron: Cambuur.nl)
de dood of de gladiolen dacht ik zo
D'r op, of d'r onder.
De belsngrijkste wedstrijd tot nu toe als je naar de stsnd kijkt.. het mogen is gewoon weg.. het word nu moeten...
Alles of niets!
We zijn beter dan Nec dus met de 12e man erachter gaan we gewoon winnen hoor :y
Citaat van: wiekie1969 op november 11, 2013, 10:57:13
We zijn beter dan Nec dus met de 12e man erachter gaan we gewoon winnen hoor :y
Hell yeah!
Ik weet het niet jongens, het is wel NEC waar we het over hebben... :zucht
Met een herstelde Hemmen....en Schokker maar weer eens in de basis.
Voor wat meer voetbal in de ploeg.
Stond even in veld afgelopen Zaterdag en zette meteen
Bakker vrij voor de keeper.
Citaat van: drg op november 11, 2013, 11:31:47
Ik weet het niet jongens, het is wel NEC waar we het over hebben... :zucht
straks worden we genect. Vorige thuis wedstrijd immers ook al. Waren we niet te vrede!
Citaat van: Destroyer op november 11, 2013, 12:08:43
straks worden we genect. Vorige thuis wedstrijd immers ook al. Waren we niet te vrede!
:rodekaart :devil
deze moeten we en gaan we gewoon winnen!! |:)
Citaat van: drg op november 11, 2013, 11:31:47
Ik weet het niet jongens, het is wel NEC waar we het over hebben... :zucht
Die lui hewwe 35 tegen man, ik zeg: gas geven en die lui met 4-0 met de staart tussen de benen naar huus sturen!
Misschien dat iemand voor de tijd de heren voetballers nog even les kan geven over wat degradatievoetbal inhoudt? Niemand bij ons die blijkbaar al op de hoogte is..
Gister bij de oefenwedstrijd erg onder de indruk van Van Brakel, leuk voetballertje. Wat mij betreft ziet het middenveld er zo uit deze wedstrijd: Dijksta Makrini Brakel.
Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 09:09:30
Gister bij de oefenwedstrijd erg onder de indruk van Van Brakel, leuk voetballertje. Wat mij betreft ziet het middenveld er zo uit deze wedstrijd: Dijksta Makrini Brakel.
Veel te defensief! Van Brakel is een goede stand-inn voor Makrini!
Dijkstra komt echt te kort, te traag. Ritzmaier-van Moorsel-Makrini.
midden veld + aanval:
makrini van brakel
oebele
ritzmaier hemmen lukoki
Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 09:09:30
Gister bij de oefenwedstrijd erg onder de indruk van Van Brakel, leuk voetballertje. Wat mij betreft ziet het middenveld er zo uit deze wedstrijd: Dijksta Makrini Brakel.
Huh? Ritzmaijer speelt een slechte wedstrijd en moet gelijk naar de bank? Dat is wel heel erg snel. Die jongen speelt een prima seizoen en een beetje vertrouwen is dan ook zeker op zijn plaats!
Citaat van: mindra op november 12, 2013, 09:32:53
midden veld + aanval:
makrini van brakel
oebele
ritzmaier hemmen lukoki
Waarom gelijk die wijzigingen! Een slechte wedstrijd was het zeker, maar ben je de eerste helft tegen Feyenoord vergeten? Dit was slechts 1 wedstrijd ervoor. Er is weinig aan de hand en we liggen nog steeds op schema. Ik heb soms het idee dat sommige mensen vergeten dat wij gewoon een hele lage begroting hebben!
nee die ben ik niet vergeten. Ook die pot was de linksbuten gewoon niet goed bezet. Al is dat het hele seizoen nog niet goed geweest. Vandaar.
Citaat van: mindra op november 12, 2013, 09:40:10
nee die ben ik niet vergeten. Ook die pot was de linksbuten gewoon niet goed bezet. Al is dat het hele seizoen nog niet goed geweest. Vandaar.
Als 1 positie niet goed staat, gooi jij gelijk alles om, niet echt slim lijkt me.
Beetje slecht op de hoogte sommige mensen: Ritzie is geblesseerd.. :X
En de wijzigingen zijn dus wel nodig want Bakker is er niet, en Ritzmaier hoogst wss ook niet dus dan zou ik wel wat veranderen als ik je was anders sta je met 9 man op het veld. ;)
Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 10:05:36
En de wijzigingen zijn dus wel nodig want Bakker is er niet, en Ritzmaier hoogst wss ook niet dus dan zou ik wel wat veranderen als ik je was anders sta je met 9 man op het veld. ;)
Er zijn nog 2 weken voor de volgende wedstrijd, denk dat Ritzmaier er wel weer is dan, blessure viel mee.
zo'n wedstrijd als afgelopen zaterdag heb je er een keer tussen.
Elftal laten staan. Op Bakker na dan vanwege de schorsing.
Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 10:05:36
En de wijzigingen zijn dus wel nodig want Bakker is er niet, en Ritzmaier hoogst wss ook niet dus dan zou ik wel wat veranderen als ik je was anders sta je met 9 man op het veld. ;)
Ritzmaijer zal dan toch wel weer fit zijn? Bakker heb je inderdaad gelijk in, maar dan kan je toch beter alleen hem vervangen ipv een heel elftal op de schop te gooien?
Van moorsel ipv bakker
schokker ipv brands.
de rest laten staan, zo zou ik het doen!
Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 10:05:36
En de wijzigingen zijn dus wel nodig want Bakker is er niet, en Ritzmaier hoogst wss ook niet dus dan zou ik wel wat veranderen als ik je was anders sta je met 9 man op het veld. ;)
De blessure van Ritzmaier valt heel erg mee (bron: Henk Albers). Bovendien spelen we pas volgende week zaterdag tegen NEC. Dus dan is hij er heus wel weer bij.
Citaat van: Nightmarelwd op november 12, 2013, 10:43:01
zo'n wedstrijd als afgelopen zaterdag heb je er een keer tussen.
Elftal laten staan. Op Bakker na dan vanwege de schorsing.
Lijkt mij ook de beste optie! Het was schrikken in en tegen Den Haag, maar elke keer wisselen schiet ook niet op. Tot dusver zijn de juiste beslissingen genomen. Het is afwachten hoe Brands zicht ontwikkelt op de linksbuiten, ik vond hem de laatste 2 potten niet best. Maar eerder in het seizoen tegen GAE en DKV viel hij juist weer wel goed in.
We moeten de 3 punten pakken!! :0= :0=
Citaat van: peter op november 12, 2013, 10:51:21
Van moorsel ipv bakker
schokker ipv brands.
de rest laten staan, zo zou ik het doen!
ik ook
Word een vechtwedstr
Citaat van: Lore op november 12, 2013, 09:34:24
Huh? Ritzmaijer speelt een slechte wedstrijd en moet gelijk naar de bank? Dat is wel heel erg snel. Die jongen speelt een prima seizoen en een beetje vertrouwen is dan ook zeker op zijn plaats!
hoop niet dat we met zo,n middenveld spelen .Totaal geen creativiteit
Citaat van: sunderland op november 12, 2013, 12:03:22
Word een vechtwedstr
Klopt. En daar ben ik juist zo bang voor. ;(
Den Haag was ook een vechtwedstrijd namelijk..
ja idd .Zou toch Ritzmaier eens achter hemmen willen zien .We moeten ook meer vooruit voetballen .Heb dat tikkie terug wel eens gezien .We moeten doelpnt maken
Van Brakel - El Makrini
Ritzmaier
Lukoki Hemmen ....... tja Feldballe? nee Schokker? hmmm op links? Cristovao? neee Toch maar Brands dan
of Ritzmaier linksbuiten en van Moorsel er bij op het middenveld
Ik zie liever Oepie achter Hemmen. Denk dat hij op nummer 10 veel beter uit de verf komt met zijn overzicht en steekpassjes.
En waar laat je Ritzmaier? Of wordt die na 1 slechte wedstrijd direct geslachtofferd? :?
Ritzmaier is onze beste speler...
Citaat van: Dokkumer op november 12, 2013, 14:15:27
En waar laat je Ritzmaier? Of wordt die na 1 slechte wedstrijd direct geslachtofferd? :?
Die kan toch ook wel iets aan de zijkanten spelen?
Was een reactie op een bericht op de vorige pagina. Keek weer eens niet verder dan mijn neusje lang is 8P
Waarom niet met 2 spitsen gaan spelen inplaats van 3? Hemmen met Cristovao of Lukoki in de spits en je brengt ritzmaier achter de 2 spitsen.
Omdat se daar nog niet feul op treend hewwe?
Citaat van: Sonnema op november 12, 2013, 15:49:20
Waarom niet met 2 spitsen gaan spelen inplaats van 3? Hemmen met Cristovao of Lukoki in de spits en je brengt ritzmaier achter de 2 spitsen.
je weet dat dat niet gebeurd ,dus heeft geen zin om daar over te beginnen .
v moorsel was tegen emmen oek weer vaak in de 16 en daar met een 10 oek komen natuurlijk.
we hevve steeds te weinig spelers daar.
v brakel ken er oek wel eens in hoor,is m.i. een zeer nuttige speler voor het middenveld.
IK vind niet te veel veranderen aan de opstelling ,maar er zijn er wel een paar die nu echt beter moeten gaan spelen .
Een Lukoki bv speelt meer voor zich zelf als voor de belangen van de ploeg wat mij betreft is zijn krediet bijna op.
Hij zou een s naar Antonia moet kijken hoe die in het belang van de ploeg speelt daar zou hij nog wat van kunnen leren.
Verder moeten de spelers meer lef tonen , besef dit is de etalage waar je je kan verkopen .
Kan niet zo zijn dat je na 1 jaar weer in de eerste divisie wil spelen,dus de schouders eronder en vlammen .
Citaat van: runner 1 op november 13, 2013, 15:41:19
IK vind niet te veel veranderen aan de opstelling ,maar er zijn er wel een paar die nu echt beter moeten gaan spelen .
Een Lukoki bv speelt meer voor zich zelf als voor de belangen van de ploeg wat mij betreft is zijn krediet bijna op.
Hij zou een s naar Antonia moet kijken hoe die in het belang van de ploeg speelt daar zou hij nog wat van kunnen leren.
Verder moeten de spelers meer lef tonen , besef dit is de etalage waar je je kan verkopen .
Kan niet zo zijn dat je na 1 jaar weer in de eerste divisie wil spelen,dus de schouders eronder en vlammen .
Ik zou ook niet veel veranderen. Thuis zijn eigenlijk alle wedstrijden goed geweest. Bakker is geschorst dus daar moet je wel wijzigen, verder lekker laten staan.
Lukoki heb ik niet zoveel moeite mee. Hij is heel erg jong en dat zie je. Ik denk niet dat je meer kan verwachten!
Uitwedstrijden ligt het probleem, want daar halen wij re weinig punten.
Veranderen lijkt mij ook geen oplossing.
Valt me wel op dat van der Laan en Bakker meer mee opkomen als Hemmen speelt.
Lukoki heeft wel altijd 2 man om zich heen maar de voorzetten zijn vaak te min.
Brands op dit moment kan mij ook nog niet echt bekoren.
Veel balverlies door traag handelen.
Voorin stokt het gewoon bij ons en middenveld durft vaak niet aan te sluiten.
Uit 2de lijn schieten is vaak ook niet aan de orde, met uitzondering van Ritzmaier soms.
Komt ook nog bij dat Lukoki ieder kop duel uit de weg gaat.
Hopen dat de voorhoede nog groeit, maar op de buitenkanten komen we nog echt tekort.
Maar zolang we niks beters hebben het zo een beetje laten staan.
En hopen dat we er door het midden er een beetje door kunnen komen, net als tegen groningen.
je kunt niks veranderen en doormodderen .De speelwijze hoeft niet te veranderen .
En oebele moet erin .
Citaat van: sunderland op november 13, 2013, 20:51:37
je kunt niks veranderen en doormodderen .De speelwijze hoeft niet te veranderen .
Doormodderen is wel een kwestie van de verwachtingen die je hebt. Cambuur heeft nu eenmaal weinig financiële middelen en dus vind ik niet dat wij aanmodderen. Ik vind nog steeds dat Cambuur het erg goed doet.
Citaat van: Lore op november 13, 2013, 21:16:03
Doormodderen is wel een kwestie van de verwachtingen die je hebt. Cambuur heeft nu eenmaal weinig financiële middelen en dus vind ik niet dat wij aanmodderen. Ik vind nog steeds dat Cambuur het erg goed doet.
We moeten nu eenmaal iets veranderen .Zo kan het ook niet steeds ,complimenten genoeg gehad.
Citaat van: sunderland op november 13, 2013, 22:21:23
We moeten nu eenmaal iets veranderen .Zo kan het ook niet steeds ,complimenten genoeg gehad.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat ligt toch niet aan de thuiswedstrijden? Daar halen wij voldoende punten. Uit hebben wij veel te weinig gepresteerd!
Citaat van: runner 1 op november 13, 2013, 15:41:19
IK vind niet te veel veranderen aan de opstelling ,maar er zijn er wel een paar die nu echt beter moeten gaan spelen .
Een Lukoki bv speelt meer voor zich zelf als voor de belangen van de ploeg wat mij betreft is zijn krediet bijna op.
Hij zou een s naar Antonia moet kijken hoe die in het belang van de ploeg speelt daar zou hij nog wat van kunnen leren.
Verder moeten de spelers meer lef tonen , besef dit is de etalage waar je je kan verkopen .
Kan niet zo zijn dat je na 1 jaar weer in de eerste divisie wil spelen,dus de schouders eronder en vlammen .
Wie zou jij op de plek van Lukoki willen zetten?
De spitsen staan oek niet altied anspeulbaar, kennie de bal niet goed kwyt
Win je van NEC en RKC dan is er niks aan de hand, maar dat moet dan wel gebeuren. En een puntje tegen NAC zou erg mooi zijn. Dan ga je prima de winterstop in met 19/20 punten.
Citaat van: TM op november 14, 2013, 14:39:21
Win je van NEC en RKC dan is er niks aan de hand, maar dat moet dan wel gebeuren. En een puntje tegen NAC zou erg mooi zijn. Dan ga je prima de winterstop in met 19/20 punten.
Daar zou ik gelijk voor tekenen, maar denk dat het wat te rooskleurig is.
Citaat van: Nightmarelwd op november 14, 2013, 11:25:34
Wie zou jij op de plek van Lukoki willen zetten?
Keuze zat :_schater
Citaat van: Destroyer op november 14, 2013, 15:35:13
Keuze zat :_schater
In de voorbereiding heeft De Vries daar tegen Sparta toch zeer verdienstelijk gespeeld? :devil
Citaat van: Collingwood op november 14, 2013, 20:20:09
In de voorbereiding heeft De Vries daar tegen Sparta toch zeer verdienstelijk gespeeld? :devil
Had meer te maken met Sparta die dag. :insane
Lukoki; wekelijks een 6 of hoger krijgen in de verschillende kranten en bladen. Op het laatste moment opgeroepen voor Jong Oranje.
Die jongen doet ergens iets goed wat een aantal op de tribune niet zien.
Citaat van: Nightmarelwd op november 15, 2013, 15:17:48
Had meer te maken met Sparta die dag. :insane
Lukoki; wekelijks een 6 of hoger krijgen in de verschillende kranten en bladen. Op het laatste moment opgeroepen voor Jong Oranje.
Die jongen doet ergens iets goed wat een aantal op de tribune niet zien.
Heel hard lopen!
Lukoki doet het aardig, de voorzetten kunnen wat beter, maar soms denk ik dat dat te maken heeft met de plek van de overige spelers. Die moeten ook op de juiste plekken staan. Daarnaast is die man altijd dubbel gedekt. Soms zelfs wel door 3 man.
Dan behoren er altijd 2 man vrij te lopen... Werk daar eens aan. Overigens is er altijd wel wat te zeiken over de buitens, is het geen blinde draver, dan is het wel een egocentrische balgeiler...
Citaat van: Marc S op november 15, 2013, 16:49:11
Lukoki doet het aardig, de voorzetten kunnen wat beter, maar soms denk ik dat dat te maken heeft met de plek van de overige spelers. Die moeten ook op de juiste plekken staan. Daarnaast is die man altijd dubbel gedekt. Soms zelfs wel door 3 man.
Inderdaad. Helemaal zonder Hemmen is het voorin een onsamenhangend geheel wat de kwaliteiten ook niet heeft om wat met Lukoki zn snelheid te kunnen. Op de midden is die kwaliteit er ook niet echt.
Ik heb soms het idee dat wanneer Lukoki vol in sprint is en een voorzet wil geven, hij even moet wachten omdat er nog geen spelers van Cambuur voor het goal staan om de bal binnen te koppen. Daardoor komt er sneller een verdediger bij Lukoki waardoor het voorzetten moeilijker wordt, omdat er eerst weer een actie gemaakt moet worden.
dus moeten de 10 de spits en de linksbuiten attenter zijn als ze zien dat lukoki de achter lijn gaat halen is de
voorzet dan minder dan heb je altijd spelers in de buurt.
v moorsel komt veel vaker in de 16 dan bakker en dat zullen we dus zaterdag wel zien.
We moeten zaterdag winnen!
Citaat van: El FLaco op november 18, 2013, 14:37:40
We moeten zaterdag winnen!
Ik ben in dit geval ook niet tevreden met een punt. Thuis van NEC
moet gewonnen worden.
Op naar de 19/20 punten bij de winterstop!! |:) |:)
Ik moet zeggen, ik heb wel weer even zin om naar Cambuur te gaan.
Dat interland geneuzel geloof ik wel.
NEC is te doen... |:)
Citaat van: 666 op november 19, 2013, 15:23:06
Ik moet zeggen, ik heb wel weer even zin om naar Cambuur te gaan.
Dat interland geneuzel geloof ik wel.
NEC is te doen... |:)
Enige wedstrijdspanning hiero... erop of eronder zaterdag :0=
|:) |:) |:)
NEC heeft gewoon een goede ploeg en als wij zo spelen als tegen ADO gaan we gewoon aan het gas!
Er mut verdomme wat gebeure..... We doen dit niet sumar even.
Hoe is het met ritzmaijer en hemmen?
Fit voor de wedstrijd van zaterdag?
Citaat van: peter op november 20, 2013, 11:41:30
Hoe is het met ritzmaijer en hemmen?
Fit voor de wedstrijd van zaterdag?
Ik had begrepen dat deze 2 mannen en Magic Mo weer inzetbaar zijn. Weekje rust was wel even nodig!
Laten we hopen dat Ado uit gewoon een zware offday was. We zijn overigens wel favoriet volgens de verschillende wetkantoren.
Citaat van: Marc S op november 20, 2013, 17:05:09
Laten we hopen dat Ado uit gewoon een zware offday was. We zijn overigens wel favoriet volgens de verschillende wetkantoren.
Dit was tot nu toe de enige van de dertien wedstrijden tot nu toe waarin we zwaar door het ijs zakten (met misschien AZ, maar dat is dan ook wel weer een goede tegenstander), dus vooralsnog ga ik daar wel vanuit.
Come on Cambuur! |:)
Citaat van: Marc S op november 20, 2013, 17:05:09
Laten we hopen dat Ado uit gewoon een zware offday was. We zijn overigens wel favoriet volgens de verschillende wetkantoren.
Mooi, welk artikel en welk wetboek? Zal ik de NEKKERS meteen om de oren slaan dat WIJ GAAN WINNEN! :devil
Laten we er een leuke sportieve match van maken!
Citaat van: NijmegenLeeuwarden op november 20, 2013, 21:46:45
Laten we er een leuke sportieve match van maken!
Nog zo'n 1? :?
Citaat van: NijmegenLeeuwarden op november 20, 2013, 21:46:45
Laten we er een leuke sportieve match van maken!
Laten we gewoon de punten in Leeuwarden houden. Op wat voor manier dan ook!
Gelukkig is bakker er niet bij misschien dat we nu wat vaker voor die goal komen!!
Citaat van: richard op november 21, 2013, 00:13:35
Gelukkig is bakker er niet bij misschien dat we nu wat vaker voor die goal komen!!
Ik moet zeggen dat ik Bakker wel graag mag zien voetballen...
We zullen zien wat Paco er van bakt
Citaat van: NijmegenLeeuwarden op november 20, 2013, 21:46:45
Laten we er een leuke sportieve match van maken!
Carpool je soms met die verdwaalde Feyenoorder? Leuke foto van jezelf. Waarom niet zonder zonnebril en sjaaltje?
waarom het iedereen sun probleem met alles wat niet liwwadders skrieft of een "verkeerde" naam het?
laat dat jonkje 1 keer wat skrieve en dan nooit meer.
ik persoonlijk hoop niet op een sportieve pot,het mag een bloedbad worden waarin 3 nekkers :rodekaart krijgen en wij 4-0 winnen.
heren selectie ; :0= WAKKER WUDDE,dit is de 2de 6puntenpartij,die eerste hevve jum verneukt !
Citaat van: Len Cantello op november 21, 2013, 08:48:06
Carpool je soms met die verdwaalde Feyenoorder? Leuke foto van jezelf. Waarom niet zonder zonnebril en sjaaltje?
Carpoolen ?
Ik heb NIETS te zoeken in Nijmegen :koffie
Van Brakel in plaats van Van Moorsel in de basis!?
----------------Nienhuis-------------
--Droste--Leeuwin--VdLaan--Bijker
---------Van Brakel---Makrini--------
----------------Ritzmaier---------------
---Lukoki------Hemmen------Brands--
Gaat het worden waarschijnlijk.
De TS ziet het blijkbaar echt niet zitten in v. Moorsel.
Is de opstelling al bekend dan?
Citaat van: peter op november 21, 2013, 11:37:10
Is de opstelling al bekend dan?
Nee! Er word nu 4-4-2 gespeeld. (Training)
Met van Moorsel als exta middenvelder, en zonder Brands voorin.
Ik zeg gewoon 4-3-3 spelen!
Citaat van: michello op november 21, 2013, 11:29:20
----------------Nienhuis-------------
--Droste--Leeuwin--VdLaan--Bijker
---------Van Brakel---Makrini--------
----------------Ritzmaier---------------
---Lukoki------Hemmen------Brands--
Gaat het worden waarschijnlijk.
Lijkt me niet logisch dat we thuis tegen de hekkensluiter ineens een stuk defensiever met 2 controleurs op het middenveld gaan spelen.
prima keuze van brakel op positie van ritzmaier en ritzmaier op 10.
Denk dat de meeste mensen zich vergissen in van brakel
Cambuur wijkt tegen NEC van drie-spitsensysteem af
LEEUWARDEN – Cambuur speelt zaterdag tegen NEC (aftrap 19.45 uur) vermoedelijk in een twee-spitsensysteem.
Dat concludeert onze Cambuurwatcher Henk Albers na de afsluitende partijvorm, van de training op donderdagmorgen.
,,In balbezit zal Marcel Ritzmaier als een valse linksbuiten opereren", aldus Albers. Het verdedigende blok op het middenveld bestaat dit keer uit El Makrini en Van Brakel.
De creativiteit zal dus moeten komen van Ritzmaier en Van Moorsel (vervanger van de geschorste Bakker).
Omdat Van Brakel als extra man op het middenveld is geposteerd, neemt Brands plaats op de reservebank. Voorin kiest trainer Lodeweges weer voor de volledige fitte Hemmen. Christovao is daarom wisselspeler.
Lodeweges wilde tegenover Albers niet bevestigen of hij NEC in een andere opstelling tegemoet treedt, maar verklapte wel dat ,,het geen kwaad kan eens voor een andere variant te kiezen."
De vermoedelijke opstelling (vlnr) ziet er dan als volgt uit:
Nienhuis (doel); Bijker, Van der Laan, Leeuwin en Droste (achter); Van Brakel, El Makrini, Van Moorsel en Ritzmaier (midden); Hemmen en Lukoki (voor).
Volgens HA wordt het 442 met Makrini en v Brakel als controleurs, Paco op de 10 en Ritz als valse linksbuiten.
Ben benieuwd...
Waarom thuis naar 4-4-2? Thuis gaat het naar behoren. Uit ligt het echte probleem!
Brands fungeerde ook als valse linksbuiten als je de heatmaps er op naslaat... wat mij betreft is het lood om oud ijzer. Ritzmaier heeft veel meer dreiging rond de 16 dus ik kan me in deze keuze wel vinden.
Hoeveel man zullen er in het uitvak plaats nemen? :zweep
Citaat van: Lore op november 21, 2013, 13:09:28
Waarom thuis naar 4-4-2? Thuis gaat het naar behoren. Uit ligt het echte probleem!
Ze doen net of NEC een wonder ploeg is, wie gaat zich nou aanpassen.
Thuis gaat het goed.... uit is inderdaad een drama..!
Punten hebben we gepakt in een 433 systeem, misschien moet je eerst eens anders in een uitwedstrijd gaan spelen ipv thuis.
Dat je dit uit gaat proberen snap ik...
maar thuis gewoon in 4 3 3 toch?
denk trouwens dat de rol van onze oebele
een beetje is uitgeschakeld?
Citaat van: Bernardo op november 21, 2013, 12:43:33
Cambuur wijkt tegen NEC van drie-spitsensysteem af
LEEUWARDEN – Cambuur speelt zaterdag tegen NEC (aftrap 19.45 uur) vermoedelijk in een twee-spitsensysteem.
Dat concludeert onze Cambuurwatcher Henk Albers na de afsluitende partijvorm, van de training op donderdagmorgen.
,,In balbezit zal Marcel Ritzmaier als een valse linksbuiten opereren", aldus Albers. Het verdedigende blok op het middenveld bestaat dit keer uit El Makrini en Van Brakel.
De creativiteit zal dus moeten komen van Ritzmaier en Van Moorsel (vervanger van de geschorste Bakker).
Omdat Van Brakel als extra man op het middenveld is geposteerd, neemt Brands plaats op de reservebank. Voorin kiest trainer Lodeweges weer voor de volledige fitte Hemmen. Christovao is daarom wisselspeler.
Lodeweges wilde tegenover Albers niet bevestigen of hij NEC in een andere opstelling tegemoet treedt, maar verklapte wel dat ,,het geen kwaad kan eens voor een andere variant te kiezen."
De vermoedelijke opstelling (vlnr) ziet er dan als volgt uit:
Nienhuis (doel); Bijker, Van der Laan, Leeuwin en Droste (achter); Van Brakel, El Makrini, Van Moorsel en Ritzmaier (midden); Hemmen en Lukoki (voor).
Wanneer dit zo is lijkt dit een aardig statement richting Brands / Feldballe en Schokker!!
Hoe doet Van Brakel het op de trainingen?
Denistel is al tijden erg positief over van Brakel. ..
Wat de TS imo met deze opstelling aangeeft, is dat men niet verliezen verkiest boven winnen.
Supportersactie: aanstaande zaterdag protestmars tegen belachelijk tijdstip Utrecht-thuis
Afgelopen weekend bereikte ons al het bericht dat door een aantal supporters een protestmars wordt georganiseerd tegen het belachelijke tijdstip van de bekerwedstrijd tegen Utrecht van woensdag 18 december. Een kleine twee weken geleden besloot burgemeester Ferd Crone dat deze wedstrijd niet in de avonduren gespeeld mocht worden. Dit in verband met de opening van het Glazen Huis dezelfde avond. De openbare orde zou in het geding komen wanneer twee evenementen op hetzelfde tijdstip zouden worden afgewerkt. Op last van de burgemeester wordt de wedstrijd vervroegd naar het supportersonvriendelijke tijdstip van 16:30.
Als protest tegen dit belachelijke tijdstip wordt door een aantal supporters een protestmars georganiseerd. Zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd tegen NEC wordt er verzameld om 18:00 uur op het Ruiterskwartier , om vervolgens via het stadhuis richting het stadion te lopen. Cambuur Culture juicht dit initiatief van harte toe en hoopt dat de boodschap duidelijk overkomt. Wij willen onze achterban dan ook oproepen om aan te sluiten bij deze protestmars!
we passen ons oek niet aan spelen met v brakel en makrini als mannen die het middenveld aan sturen en v moorsel
als diepe middenvelder die ook vaak inde 16 komt. als bakker speelt doet ie wel heel veel werk maar oek te veel
rond de middenlijn waardoor we te weinig stootkracht hebben voor in.
v moorsel zal vaker achter of naast hemmen komen,,ritzmaier heeft een mooie trap vanaf links dus die ballen zsm
voor de pot ,,en v brakel en makrini kunnen om beurten inschuiven. aanpakkuh dat nec
Ik denk dat deze keuze met name voortkomt uit het feit dat men erg ontevreden is over de linksbuitenpositie. En daar kan ik ze geen ongelijk in geven, ook Brands laat daar nauwelijks iets zien dat de moeite waard is.
Ik verwacht dan ook dat Ritzmaier ook min of meer als linksbuiten zal opereren, misschien iets meer naar binnen trekkend (maar dat doet Brands toch eigenlijk ook al?).
Bovendien heeft Van Moorsel met twee controleurs in zijn rug de mogelijkheid om veel voor de goal te komen. Daarin wordt ook voorzien in een wens van velen die stellen dat Bakker veel te weinig in de zestien komt.
Eerst zaterdag maar afwachten, dan kunnen we beoordelen of deze keuze de juiste is geweest!
ik had dit niet verwacht .Hoop dat Ritzmaier in de praktijk niet teveel aan de linkerzijlijn komt te staan .Hij moet mijninziens meer in de as komen te spelen
Dat wordt weer een avondje staan. Er waren alleen nog kaarten voor vak 15 verkrijgbaar.
Zowel aanwezig bij de protest mars als bij de wedstrijd |:)
Leuk initiatief van Lodeweges om met 2 spitsen te spelen, beter dan met een 'neppe' linksbuiten spelen alleen vraag ik me af of ons spelletje gaat werken met 4-4-2 . Hopelijk winnen we weer eens , Lwd op zn kop ! :proost
Citaat van: Yellow Army op november 21, 2013, 16:57:35
Wat de TS imo met deze opstelling aangeeft, is dat men niet verliezen verkiest boven winnen.
Zoveel zal er niet veranderen in de speelstijl, slechts enkele nuances om zodoende meer gevaar naar voren te creëren. We speelden met Brands ook min of meer 442. Lukoki blijft gewoon op rechts lijkt me. Nu zal de linkerkant open worden gelaten, zodat Ritzmaier vanuit het middenveld erin kan duiken. Heb zelf vroeger ook wel zo gespeeld, voor een opkomende speler als Ritzmaier heerlijk voetballen.
Citaat van: Tukker op november 21, 2013, 22:37:37
Dat wordt weer een avondje staan. Er waren alleen nog kaarten voor vak 15 verkrijgbaar.
Je bedoeld voor Noord??
Is de rest van het stadion al uitverkocht
Citaat van: 666 op november 22, 2013, 08:22:54
Je bedoeld voor Noord??
Is de rest van het stadion al uitverkocht
Noord nog vak 15.
Rest nog voldoende.
Citaat van: Galdiano op november 22, 2013, 09:40:26
Noord nog vak 15.
Rest nog voldoende.
Oke.. er werd geschreven "dat wordt weer een avondje staan",,, dat doen we alleen op Noord en niet op een andere tribune. Ik dacht hij kan geen kaart meer voor een andere tribune krijgen.
Ik hoop dat het helemaal uitverkocht is,, geweldige sfeer en knallen. |:)
Citaat van: 666 op november 22, 2013, 11:30:26
Oke.. er werd geschreven "dat wordt weer een avondje staan",,, dat doen we alleen op Noord en niet op een andere tribune. Ik dacht hij kan geen kaart meer voor een andere tribune krijgen.
Ik hoop dat het helemaal uitverkocht is,, geweldige sfeer en knallen. |:)
West en oost staan de laatste tijd ook steeds vaker kan ik je vertellen |:)
Zelf de oudjes op west huppen een beetje mee met de tsunami :_schater
Noord, oost en zuid nog beperkt kaarten. West nog voldoende.
Citaat van: Goutum op november 22, 2013, 06:54:05
Zoveel zal er niet veranderen in de speelstijl, slechts enkele nuances om zodoende meer gevaar naar voren te creëren. We speelden met Brands ook min of meer 442. Lukoki blijft gewoon op rechts lijkt me. Nu zal de linkerkant open worden gelaten, zodat Ritzmaier vanuit het middenveld erin kan duiken. Heb zelf vroeger ook wel zo gespeeld, voor een opkomende speler als Ritzmaier heerlijk voetballen.
Ow mooi dat ik weet dat we eerst ook 4-4-2 speelden .Hou toch op man Brands stond stijf aan de lijn
spelen nu ook geen 4-4-2 hoor.we zien het morgen wel alle vertrouwen ,,die v brakel knalde er toch weer
2 in vandaag.
Daar gaan we weer
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/403853375730503680
Citaat van: drg op november 22, 2013, 12:58:44
Daar gaan we weer
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/403853375730503680
Balen, maar Pereira is niet heel veel minder dan Bijker...
Het is nog geen zaterdagavond...
en natuurlijk is bijker beter als perreira. ..
kom op zeg.
Citaat van: michello op november 21, 2013, 11:29:20
----------------Nienhuis-------------
--Droste--Leeuwin--VdLaan--Bijker
---------Van Brakel---Makrini--------
----------------Ritzmaier---------------
---Lukoki------Hemmen------Brands--
Gaat het worden waarschijnlijk.
|:) |:) |:) |:) :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup |:) |:) |:) |:)
Nou in Nijmegen is t vertrouwen in ieder geval niet zo groot in de opstelling en een goede afloop:
http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?t=3589&start=125
Vanaf minuut 1 er helemaal vol op klappen! Als zij snel 1-0 achterkomen vroeg in de wedstrijd dan krijgen ze behoorlijke klap en zie ik ze niet terugkomen!
Hopelijk 10000 man 90 minuten lang helemaal los
ik hoop dat ons SCC! |:) nek gaat wegblazen morgen!
Citaat van: CambuurAmersfoort op november 22, 2013, 13:53:12
Nou in Nijmegen is t vertrouwen in ieder geval niet zo groot in de opstelling en een goede afloop:
http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?t=3589&start=125
Vanaf minuut 1 er helemaal vol op klappen! Als zij snel 1-0 achterkomen vroeg in de wedstrijd dan krijgen ze behoorlijke klap en zie ik ze niet terugkomen!
Hopelijk 10000 man 90 minuten lang helemaal los
Ik ben bang dat die vlieger niet opgaat. Tegen Twente stond NEC ook kansloos met 2-0 achter.
Citaat van: 666 op november 22, 2013, 11:30:26
Oke.. er werd geschreven "dat wordt weer een avondje staan",,, dat doen we alleen op Noord en niet op een andere tribune. Ik dacht hij kan geen kaart meer voor een andere tribune krijgen.
Ik hoop dat het helemaal uitverkocht is,, geweldige sfeer en knallen. |:)
Ik kon inderdaad gisteren alleen nog maar kaartjes voor vak 15 krijgen. Des te verrassender vandaag de melding dat er voor andere vakken ook nog kaartjes beschikbaar zijn.
Maar het zou mooi zijn als het een volle bak wordt. In deze wedstrijd heeft juist Cambuur de steun van het publiek nodig |:) :0=.
Citaat van: sunderland op november 22, 2013, 12:37:49
Ow mooi dat ik weet dat we eerst ook 4-4-2 speelden .Hou toch op man Brands stond stijf aan de lijn
Min of meer zeg ik toch joh. Is niet één keer zijn man voorbij geweest en speelde alleen maar balletjes breed en terug. Als jij dat beschouwd als een vleugelspeler, dan snap je er niks van.
Citaat van: Tukker op november 22, 2013, 19:33:46
Ik ben bang dat die vlieger niet opgaat. Tegen Twente stond NEC ook kansloos met 2-0 achter.
Wordt moeilijker dan iedereen denkt. Nec heeft goed gepresteerd afgelopen wedstrijden.
Citaat van: Goutum op november 22, 2013, 20:44:20
Min of meer zeg ik toch joh. Is niet één keer zijn man voorbij geweest en speelde alleen maar balletjes breed en terug. Als jij dat beschouwd als een vleugelspeler, dan snap je er niks van.
Hahaha Sunderland die het niet snapt......goutum goutum goutum ga je mond spoelen!!
Ga uit van een nederlaag onze jongetjes worden geen mannen en de TS is mij veel en veel te lief op de trainingen!!
Citaat van: richard op november 23, 2013, 00:05:35
Ga uit van een nederlaag onze jongetjes worden geen mannen en de TS is mij veel en veel te lief op de trainingen!!
WIJ WINNEN |:) |:)
Citaat van: richard link=topic=494.msg45shadow=red,left][/shadow]215#msg45215 date=1385161535]
Ga uit van een nederlaag onze jongetjes worden geen mannen en de TS is mij veel en veel te lief op de trainingen!!
Dat is lekker wakker worden.... Heerlijk positief.
:0= WEDSTRIJDDAG 3 punten blijven hier
De 3pnt blijven in Leeuwarden!
Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn ;(
Maak er een sfeervolle avond van met 3 punten winst.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Influenza B heeft hier toegeslagen dus helaas niet aanwezig bij de tweede finale voor de winterstop.
Ik EIS vandaag zoveel lawaai dat ik het in Dokkum kan horen |:)
Citaat van: richard op november 23, 2013, 00:04:47
Hahaha Sunderland die het niet snapt......goutum goutum goutum ga je mond spoelen!!
Hoezo? Goutum zegt niet zoveel verkeerd mbt Brands toch? Overigens denk ik ook dat jij je mond moet gaan spoelen als ik je post lees over onze TS ;)
Ze hebben alleen verloren van Ajax in de laatste duels maar toch verwacht ik een goede prestatie van ons team.
Kan er bij mij niet in dat na zoveel goede duels nu opeens het hele gevoel kwijt is. Hoop op een avond ala FC Utrecht, en het liefst FC Groningen thuis!! Succes boys!
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 23, 2013, 09:36:55
Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn
:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
Gewoon pakken vanavond. Opgestaan met een goed gevoel. De overwinning zal weer wat rust geven |:)
Nec zal gaan inzakken en op de counter gaan spelen, dat weet je vantevoren. Higdon zit op de bank, zegt genoeg.
3 punten pakken vanavond, 1-0 is genoeg. Zijn nog 200 kaarten, dus zo goed als uitverkocht.
Jammer dat die Nijhuis fluit dus we spelen tegen 12 man.
Gas geven met sien allen!!!!!!
12 tegen 12 vanavond! |:)
Vanavond ook het 150e Eredivisie duel van Cambuur, dus laten we dat groots vieren met een ruime overwinning!
Citaat van: Goutum op november 22, 2013, 20:44:20
Min of meer zeg ik toch joh. Is niet één keer zijn man voorbij geweest en speelde alleen maar balletjes breed en terug. Als jij dat beschouwd als een vleugelspeler, dan snap je er niks van.
ga lekker met jou playmobil spelen jong .
Citaat van: sunderland op november 23, 2013, 11:35:07
ga lekker met jou playmobil spelen jong .
Dat bepaal ik zelf wel
Gerard Bos twittert dat Lucas niet speelt, Christavao kan ook niet spelen.
18:00 Ruiterskwartier voor wie het vergeten was!
Kom massaal!
AMF!
Citaat van: sunderland op november 23, 2013, 11:35:07
ga lekker met jou playmobil spelen jong .
Mag ik meedoen? :devil
Citaat van: 666 op november 23, 2013, 12:03:03
Gerard Bos twittert dat Lucas niet speelt, Christavao kan ook niet spelen.
jammer hoor...
dan moet perreira het maar laten zien!
knallen, massaal de twaalfde man erachter!
Helaas niet aanwezig... dus niet uitverkocht ;(
Nienhuis vandaag niet aanwezig vanwege droevige familieomstandigheden...
Sterkte...
Wat een aderlating ;(
Droevig als je om zo'n reden niet mee kan doen. Sterkte ouwe beer.
Zeinstra dus op goal? Ook een prima keeper, verwacht geen grote problemen.
Sterkte Nienhuus!
Zeinstra is een prima vervanger. Moet geen problemen opleveren.
staat op cambuurnieuws dat Tim corremans op doel staat
Sterkte Leonard
Hmm, las alleen dat hij toegevoegd is aan de selectie.
Sterkte Leo!
SC Cambuur @SCCambuurLwd 24s
De Oost- en Zuid-tribune voor het duel van vanavond zijn helemaal UITVERKOCHT! #cambuur #camnec
Sterkte leo .Hoop niet dat het zijn weerslag op de groep heeft
Citaat van: klompke op november 23, 2013, 16:02:31
staat op cambuurnieuws dat Tim corremans op doel staat
Sterkte Leonard
oor de afwezigheid van Nienhuis schuift
Harm Zeinstra een plaatsje op in de pikorde.
Tim Coremans neemt op zijn beurt een plaats in op de Leeuwardse bank. Voor Zeinstra betekent het zijn debuut bij Cambuur. De doelman kwam deze zomer over van FC Emmen, waar hij in totaal drie seizoenen zijn opwachting maakte.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/219089/Cambuur_zonder_doelman_Nienhuis_tegen_NEC?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2lU1ZPiL3
Dan de winst vanavond mooi opdragen aan nienhuis!!
Weet niet precies wat er aan de hand is maar sterkte leon.
Sterkte Nienhuis! De winst opdragen aan Leonard
Iedereen er vol tegenaan!
Verwacht dat NEC vies op de counter gaat spelen.
Ik zeg 2-1 met de winnende in de 90e minuut van Barto.
Citaat van: AL op november 23, 2013, 17:29:56
Iedereen er vol tegenaan!
Verwacht dat NEC vies op de counter gaat spelen.
Ik zeg 2-1 met de winnende in de 90e minuut van Barto.
Als Barto de winnende maakt heb ik het niet meer :_schater
Citaat van: Casual14 op november 23, 2013, 18:26:48
Als Barto de winnende maakt heb ik het niet meer :_schater
Het zou me niks verbazen :_schater
Naaijhuis en zijn holmaatjes doen het gewoon heel onopvallend weer :R
Citaat van: Dokkumer op november 23, 2013, 20:31:47
Naaijhuis en zijn holmaatjes doen het gewoon heel onopvallend weer :R
Geel voor Hemmen :zucht Rood voor het arbitrale trio :rodekaart :zucht
Wees blij dat we Wiedemeijer niet hebben, dan hadden we na 20 minuten al met 9 man gestaan :R
Citaat van: Dokkumer op november 23, 2013, 20:44:38
Wees blij dat we Wiedemeijer niet hebben, dan hadden we na 20 minuten al met 9 man gestaan :R
Das misschien nogal populistisch gesproken Dokkumer. Maar dit kan toch gewoon niet met droge ogen beweerd worden. Ik ken de spelregels niet hoor, maar kan een scheidsrechter een grensrechter niet corrigeren ofzo. Dat gebeurt in wel meer sporten. Iedereen kan overduidelijk zien dat de bal van de tegenstander komt. Over het algemeen zijn de scheidsrechters nogal van de regeltjes, behalve nu??? En dan nog geel durven te geven ook. Ik vind het schandalig dat dat zo maar kan. Trieste lui zijn het...
Het is heel simpel, in een situatie waarin de scheidsrechter het beter ziet dan zijn assistent, dient hij te overrulen. Ik heb de beelden niet gezien, dus ik kan niet oordelen of het zicht van Nijhuis beter was dan van zijn assistent.
Wat zijn positie ook was, hij had het moeten kunnen zien. Eerste Cambuur speler stond op zeker 3 meter, dus was nou ook geen twijfel situatie.
YES!!!!!!
Drie hele belangrijke punten! Voel me ineens een stuk fitter |:)
Citaat van: Dokkumer op november 23, 2013, 21:38:09
YES!!!!!!
Drie hele belangrijke punten! Voel me ineens een stuk fitter |:)
Sjezus spannendste wedstrijd tot nu toe
En zonder bewegend beeld nog dubbel zo spannend. Een ingooi op eigen helft wordt al spannend gemaakt door die GvT :P
Godverdomme wat is dit een overwinning!!! Vreselijk belangrijk aan het einde van de rit! Wat een drama nijhuis. Schandalig dat zo'n man internationale wedstrijden mag fluiten. Heb hem nooit op een aardige pot kunnen betrappen de mafkees. Maar ondanks bassie toch de 3 punten in Liwadden gehouden!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Bassie Nijhuis, de clown van de hedendaagse arbitrage :R
Hah, IN YOUR FACE NAAIHUIS! l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l
1. Ontzettend blij met de 3 punten
2. Wat is die Nijhuis een drama... Dacht dat hij na Roda in 2009 zijn lesje wel heeft geleerd. Maar weer geeft hij een cambuur speler onterecht een kaart.
3. Ondanks de overwinning, heb ik me wel een paar momenten geërgerd in de wedstrijd.
Hakjes, aub kap daar nou een mee...
Houd langer die voorsprong vast.. We kregen de 1-1 wel heel simpel tegen. Afwachtend verdedigen is niet onze sterke manier van verdedigen. Die koolwijk kon die bal voorgeven alsof het een trainingspartij was.
Wees nou eens wat slimmer en geniepiger, voorin. De actie van Brands op de goal af met een NEC verdediger op zijn rug te hangen. Als hij ging liggen was het rood en een vrije trap op een mooie plek. We missen echt wat slimheid en gretigheid hierin.
En dan die domme bal naar voren van van Brakel in de extra tijd, terwijl hij op de bal kon zitten, thee roeren en drinken. Nu gaf hij NEC nog de kans op 2-2. We moeten echt de 3 g's gaan toepassen.
Gretig
Geniepiger
Goal Gerichter
We creëeren nog steeds erg weinig en dat stelt me nog steeds niet erg op mijn gemak.
Jaja... Het klinkt weer negatief en zal weer vast een aantal over mee heen krijgen. Maar ik wil net als jullie dat ons cambuur op hoogste niveau blijft acteren. Want die micky mouse competitie die Jupiler league heet, moeten we echt niet meer willen. Degradatie is einde betaald voetbal. En dat verdiend onze stad en ploeg niet.
Citaat van: legeips op november 23, 2013, 22:58:53
We moeten echt de 3 g's gaan toepassen.
Gretig
Geniepiger
Goal Gerichter
Dat zijn wel 6 g's
Ik wud er eil fan :devil
Heb de wedstrijd helaas niet mogen aanschouwen, maar de kritische kanttekeningen van lepeips kan ik me zeker wel in vinden met het radioverslag in mijn achterhoofd.
Citaat van: legeips op november 23, 2013, 22:58:53
1. Ontzettend blij met de 3 punten
2. Wat is die Nijhuis een drama... Dacht dat hij na Roda in 2009 zijn lesje wel heeft geleerd. Maar weer geeft hij een cambuur speler onterecht een kaart.
3. Ondanks de overwinning, heb ik me wel een paar momenten geërgerd in de wedstrijd.
Hakjes, aub kap daar nou een mee...
Houd langer die voorsprong vast.. We kregen de 1-1 wel heel simpel tegen. Afwachtend verdedigen is niet onze sterke manier van verdedigen. Die koolwijk kon die bal voorgeven alsof het een trainingspartij was.
Wees nou eens wat slimmer en geniepiger, voorin. De actie van Brands op de goal af met een NEC verdediger op zijn rug te hangen. Als hij ging liggen was het rood en een vrije trap op een mooie plek. We missen echt wat slimheid en gretigheid hierin.
En dan die domme bal naar voren van van Brakel in de extra tijd, terwijl hij op de bal kon zitten, thee roeren en drinken. Nu gaf hij NEC nog de kans op 2-2. We moeten echt de 3 g's gaan toepassen.
Gretig
Geniepiger
Goal Gerichter
We creëeren nog steeds erg weinig en dat stelt me nog steeds niet erg op mijn gemak.
Jaja... Het klinkt weer negatief en zal weer vast een aantal over mee heen krijgen. Maar ik wil net als jullie dat ons cambuur op hoogste niveau blijft acteren. Want die micky mouse competitie die Jupiler league heet, moeten we echt niet meer willen. Degradatie is einde betaald voetbal. En dat verdiend onze stad en ploeg niet.
Sommige dingen met je eens, maar sommigen ook niet. De kaart van Hemmen was gewoon terecht! Ook als je helemaal gelijk hebt, dan kan je niet zo lang tekeer gaan.
De eerste helft creëerden wij toch zat kansen? We scoren alleen wederom te weinig! Tweede helft creëerden wij ook minder en, eerlijk gezegd, zag ik het niet meer zitten.
Maar wat een belangrijke overwinning en voor nu hopen dat Feyenoord nu wel zijn taak doet en RKC op afstand van ons zet.
Citaat van: Lore op november 23, 2013, 23:46:03
De kaart van Hemmen was gewoon terecht! Ook als je helemaal gelijk hebt, dan kan je niet zo lang tekeer gaan.
Ik kan me prima voorstellen dat je als Hemmen zijnde even ontploft , vergeet niet dat die jongens op het veld staan en dus in een andere emotionele modus zitten dan wij op de tribune. Als er dan een een joker die geacht word een professional te zijn zijn vlag de lucht in gooit voor een bal die van de tegenstander vandaan komt , mag je hem in mijn optiek best duidelijk maken dat hij er helemaal niks van kan want daar is op dat moment geen woord aan gelogen. Dat de scheids dan een makkelijke kaart trekt zegt meer over hem dan over Hemmen.
Hij kreeg die kaart ook niet voor het praten tegen de grensrechter. Volgens mij had Naaihuis vrij snel door dat het niet klopte. Echter toen Hemmen met zijn vinger tegen zijn hoofd tikte tegen Naaihuis, kreeg hij geel. En tsja, begrijpelijk maar terecht.
Zeer verdiende overwinning en na vanavond is gebleken dat we een prima bank hebben. Vervangers minimaal gelijkwaardig of zelfs beter.
Hulde aan het hele team, wat een vechtlust, strijd en inzet. Gewoon zo doorgaan heren!!!
Wederom genoten van een heerlijk avondje cambuur |:) |:) |:)
Eindelijk weer eens 3 punten , Goede zaak. Die Nijhuis was een drama, die heeft gewoon een pakslaag nodig. Wat een zelfingenomen kwal. KNVB = Maffia. Dat over de arbritage.
Wedstrijd verliep goed hadden eerste 37 minuten minuten de beste kansen en moesten minimaal met 2-0 voor staan maar ook nec was sterk Het was een beetje wisselvallig, wordt het 1-0 en 4 minuten later wordt het 1-1. Dit was zuur maar we hadden het aan ons zelf te danken. Opbouw was in mijn ogen slecht, en afwerken was net als in de wedstrijden slecht. 2e helft was hetzelfde spelbeeld dan nec en dan wij weer. 2e Goal was misschien wel lucky maar toch was het verdient. NEC kreeg wat kansen maar was niet de bovenliggende partij dus een verdiende 2-1 overwinning.
Sfeer was redelijk beter dan tegen feyenoord, maar nog op sommige momenten kon je een speld horen vallen en dat hoort niet. Heeft waarschijnlijk toch met de spanning te maken rondom zo'n wedstrijd.
3 punten blijven in Leeuwarden |:)
Citaat van: Dokkumer op november 23, 2013, 21:38:09
YES!!!!!!
Drie hele belangrijke punten! Voel me ineens een stuk fitter |:)
ik oek |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: legeips op november 23, 2013, 22:58:53
1. Ontzettend blij met de 3 punten
2. Wat is die Nijhuis een drama... Dacht dat hij na Roda in 2009 zijn lesje wel heeft geleerd. Maar weer geeft hij een cambuur speler onterecht een kaart.
3. Ondanks de overwinning, heb ik me wel een paar momenten geërgerd in de wedstrijd.
Hakjes, aub kap daar nou een mee...
Houd langer die voorsprong vast.. We kregen de 1-1 wel heel simpel tegen. Afwachtend verdedigen is niet onze sterke manier van verdedigen. Die koolwijk kon die bal voorgeven alsof het een trainingspartij was.
Wees nou eens wat slimmer en geniepiger, voorin. De actie van Brands op de goal af met een NEC verdediger op zijn rug te hangen. Als hij ging liggen was het rood en een vrije trap op een mooie plek. We missen echt wat slimheid en gretigheid hierin.
En dan die domme bal naar voren van van Brakel in de extra tijd, terwijl hij op de bal kon zitten, thee roeren en drinken. Nu gaf hij NEC nog de kans op 2-2. We moeten echt de 3 g's gaan toepassen.
Gretig
Geniepiger
Goal Gerichter
We creëeren nog steeds erg weinig en dat stelt me nog steeds niet erg op mijn gemak.
Jaja... Het klinkt weer negatief en zal weer vast een aantal over mee heen krijgen. Maar ik wil net als jullie dat ons cambuur op hoogste niveau blijft acteren. Want die micky mouse competitie die Jupiler league heet, moeten we echt niet meer willen. Degradatie is einde betaald voetbal. En dat verdiend onze stad en ploeg niet.
we moeten meer durven maar we hewwe wel 6 grote kansen creeerd.Dik verdiend wonnen
Citaat van: wiekie1969 op november 24, 2013, 00:56:12
Zeer verdiende overwinning en na vanavond is gebleken dat we een prima bank hebben. Vervangers minimaal gelijkwaardig of zelfs beter.
Hulde aan het hele team, wat een vechtlust, strijd en inzet. Gewoon zo doorgaan heren!!!
Wederom genoten van een heerlijk avondje cambuur |:) |:) |:)
Nou bank is niet gelijk waardig wieksen .We hewwe BIjker wel mist vriend.Zeker in de opbouw naar voren
vind dat onze keeper een groot compliment verdient .Uitstekend gedaan .Door de wissel van Van Moorsel [die goed speelde] kregen wel iets meer grip op de wedstr doordat we steeds de lange bal konden vasthouden met Hemmen en Brands en dat Ritzmaier eindelijk meer aan de bal kwam omdat hij meer vauit de as speelde |:)
Waaruit ook het doelpnt kwam
...
Citaat van: Official-Sphere op november 24, 2013, 01:04:31
Sfeer was redelijk beter dan tegen feyenoord, maar nog op sommige momenten kon je een speld horen vallen en dat hoort niet. Heeft waarschijnlijk toch met de spanning te maken rondom zo'n wedstrijd.
Heeft inderdaad met de spanning te maken in de wedstrijd op dat moment. Zie je in Engeland bij de sfeervolste clubs ook. Zo hoort de voetbalbeleving ook te zien m.i. Helemaal in de wedstrijd zitten en schreeuwen, klappen, doodstil je hart vasthouden. Nog aan het nagenieten 3 o zo belangrijke punten!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: sunderland op november 24, 2013, 01:13:38
Nou bank is niet gelijk waardig wieksen .We hewwe BIjker wel mist vriend.Zeker in de opbouw naar voren
Bijker is een hele goeie, maar moet zeggen dat Pereira niet beroerd speelde. Snelheid en een betere actie in huis dan Bijker alleen de voorzetten moet duidelijk op getraind worden. Ik vond Martijntje 2e helft een periode bijzonder onzorgvuldig in de passing. Nec kwam daardoor beter in de wedstrijd. Verdedigend stond die kleine zijn mannetje als altijd trouwens. Wat een voetballer is die Ritzmaier toch... Kan een hele goede worden.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: sunderland op november 24, 2013, 01:13:38
Nou bank is niet gelijk waardig wieksen .We hewwe BIjker wel mist vriend.Zeker in de opbouw naar voren
Ik niet. Perreira is veel rustiger en handiger dan Bijker. Denk zelfs ook sneller. Wmb laten staan.
Dik en dik tevreden met de punten. En ook zeer tevreden over de invallers. Pereira vond ik een verademing ivm Bijker. Veel rustiger aan de bal, opbouwend iets minder, maar dat is ook niet de eerste prioriteit. Keeper dikke voldoende.
Zeer blij met de overwinning, ze hebben wel eens beter gespeeld. Vooral van der laan had een dikke off day! Maar ajb hou op met die nonchalante hakjes als je maar gelijk staat. Bij vier één voorsprong kan je je dat permitteren, maar anders niet. Zeinstra zeer goed ingevallen. Van Brakel met twee assists niet onaardig maar ook veel onnodig balverlies. Uiteraard speelt wedstrijd ritme hier een rol. Mooie overwinning.
Citaat van: John Hiatt op november 24, 2013, 08:51:19
Dik en dik tevreden met de punten. En ook zeer tevreden over de invallers. Pereira vond ik een verademing ivm Bijker. Veel rustiger aan de bal, opbouwend iets minder, maar dat is ook niet de eerste prioriteit. Keeper dikke voldoende.
Opbouwend iets minder? Hij werd simpelweg steeds overgeslagen in de opbouw. Zeker de eerste helft. Maar misschien was dat een bewuste keuze.
Gezien de hele wedstrijd een keurige overwinning van Cambuur. Probeer wel eerder te schieten in plaats dat in de 16 proberen te lopen en dan nog eens schieten. Vooral Brands moet dat meer gaan doen kreeg gister wederom de kans en neemt dan eerst maar weer een bal aan. Was ook niet echt tevreden of Zeinstra bal in de 5 meter moet voor de keeper zijn hij blijft staan en hij moet proberen ballen klem te pakken. Het zorgt voor een hoop onrust, al heeft hij gisteren ook niet echt veel te doen gehad.
Citaat van: sunderland op november 24, 2013, 01:13:38
Nou bank is niet gelijk waardig wieksen .We hewwe BIjker wel mist vriend.Zeker in de opbouw naar voren
Eens, Pereira leuke vervanger, maar Bijker is een klasse beter en brengt meer rust en aanvallend vermogen
Heerlijk 3 puntjes weer binnen. Waren ook nodig! Zeinstra viel me niet tegen, maar vind bijker toch wel beter dan Pereira.
Ik zat te sterfen van de spanning de laatste minuten.
Citaat van: Lore op november 24, 2013, 09:45:40
Eens, Pereira leuke vervanger, maar Bijker is een klasse beter en brengt meer rust en aanvallend vermogen
Hier ben ik het helemaal mee eens, Pereira stond een paar keer helemaal fout en werd het gevaarlijk.
Ik zie echt 100 keer liever Bijker spelen.
Citaat van: Lore op november 24, 2013, 09:45:40
Eens, Pereira leuke vervanger, maar Bijker is een klasse beter en brengt meer rust en aanvallend vermogen
Mee eens, maar hij heeft wel laten zien een goede vervanger te zijn. Net als Zijnstra en Van Brakel trouwens. Lekker om te weten dat er goede vervangers op de bank zitten, want die zullen we nog hard nodig hebben dit seizoen.
Ik lees nergens iets terug over Hemmen, maar wat was die weer balvast zeg. Het gemak waarmee hij ballen door de lucht aanneemt en een goed vervolg geeft. Daarnaast een paar mooie individuele acties. Wel jammer dat ie weer zat te trekkebenen, hopen dat hij fit blijft.
Opvallend moment vond ik ook de vrije trap in de tweede helft. Lukoki eiste direct de bal op en leek ook niet van plan die meer af te staan. Maar na een gesprekje met Ritzmaier droop ie uiteindelijk toch mokkend af.
Citaat van: Lore op november 23, 2013, 23:46:03
Sommige dingen met je eens, maar sommigen ook niet. De kaart van Hemmen was gewoon terecht! Ook als je helemaal gelijk hebt, dan kan je niet zo lang tekeer gaan.
Die Nijhuis brengt een speler tot wanhoop. Voetbal is emotie, maar dat heeft deze man nog nooit begrepen. Hij floot van af het eerste fluitsignaal al chaotisch, waardoor je als speler het niet meer kan volgen en wanhopig gaat worden. Ben het met je eens dat Hemmen na één keer had moeten stoppen.
Citaat van: Nightmarelwd op november 24, 2013, 11:04:41
Die Nijhuis brengt een speler tot wanhoop. Voetbal is emotie, maar dat heeft deze man nog nooit begrepen. Hij floot van af het eerste fluitsignaal al chaotisch, waardoor je als speler het niet meer kan volgen en wanhopig gaat worden. Ben het met je eens dat Hemmen na één keer had moeten stoppen.
Het was ook een belachelijke actie van die grens en natuurlijk begrijp ik der actie, maar de reactie van Hemmen was wachten op een gele kaart. Eigenlijk best wel raar dat niemand Hemmen darar even weg haalt!
Citaat van: richard op november 23, 2013, 00:05:35
Ga uit van een nederlaag onze jongetjes worden geen mannen en de TS is mij veel en veel te lief op de trainingen!!
Wat zei je??
Der ging zelfs iemand bij staan om mee te protesteren...
Pffff...spannend hoor!
Maar de o zo belangrijke punten zijn binnen.
Sterk vandaag vond ik Hemmen en Ritzmaijer.
Vd laan was opbouwend zwak maar wel weer sterk
in de duels.
Ben benieuwd of we bij Vitesse uit ook weer
zo gaan spelen met dit systeem.
Jonge jonge wat was het een spannende pot... wedstrijd had alles in zich. Aardige sfeer, spannend scoreverloop, dramatisch arbitraal trio, geweldige acties afgewisseld met fouten van f'jes en natuurlijk een goede einduitslag.
Wat is deze overwinning belangrijk. Weg uit de directe degradatie zone en een concurrent een enorme dreun gegeven.
Hopen op een overwinning in Waalwijk en een puntje in arnhem of tegen ajax en dan ga je met 18-19 puntenpprachtig de winterstop in op een plek of 14 .
Vergis ik me nou, of hebben ze gisteren voor het eerst veel behoudender gespeeld. Van alle andere thuiswestrijden herinner ik me veel stoorwerk, tegenstander vastzetten op het middenveld, ruimtes heel klein houden. Nu gaven ze (te) veel ruimte weg! Of ligt dat aan de samenstelling op het midenveld?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2013, 11:42:45
Vergis ik me nou, of hebben ze gisteren voor het eerst veel behoudender gespeeld. Van alle andere thuiswestrijden herinner ik me veel stoorwerk, tegenstander vastzetten op het middenveld, ruimtes heel klein houden. Nu gaven ze (te) veel ruimte weg! Of ligt dat aan de samenstelling op het midenveld?
Ik had zelf ook het idee dat ze erminder op zaten. Zeker een speler als Koolwijk moet je volgens mij veel korter dekken. Die kon nu naar hartelust draaien.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2013, 11:42:45
Vergis ik me nou, of hebben ze gisteren voor het eerst veel behoudender gespeeld. Van alle andere thuiswestrijden herinner ik me veel stoorwerk, tegenstander vastzetten op het middenveld, ruimtes heel klein houden. Nu gaven ze (te) veel ruimte weg! Of ligt dat aan de samenstelling op het midenveld?
denk het laatste id...
had het er nog met mijn buurman op de tribune over.
we hebben alle wedstrijden met zelfde middenveld gespeeld.
nu voor eerst met van moorsel en van Brakel.
Je zag dat de automatismen soms ontbraken. ..
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2013, 11:38:26
Der ging zelfs iemand bij staan om mee te protesteren...
Klopt Lukoki en er stonden ook nog wat tegen de scheids te schreeuwen. Verklaarbaar, maar na een tijdje moet het beseffen het niet helpt komen en moeten iemand zorgen dat het rustig wordt!
Citaat van: Destroyer op november 24, 2013, 09:22:37
Zeer blij met de overwinning, ze hebben wel eens beter gespeeld. Vooral van der laan had een dikke off day! Maar ajb hou op met die nonchalante hakjes als je maar gelijk staat. Bij vier één voorsprong kan je je dat permitteren, maar anders niet. Zeinstra zeer goed ingevallen. Van Brakel met twee assists niet onaardig maar ook veel onnodig balverlies. Uiteraard speelt wedstrijd ritme hier een rol. Mooie overwinning.
vond vd laan juist bij vlagen uitstekend .Ook had hij hele rare momenten .Had misschien ook te maken met zijn maatje he
maar wat was de scheidsrechter inderdaad ontzettend dramatisch..zelden zoveel onverklaarbare momenten gezien..wel is t logisch dat ie hemmen geel gaf, zulk gedrag (hoe begrijpelijk ook) kan de scheidsrechter natuurlijk niet tolereren dan kan je jezelf ook niet meer serieus nemen als scheids. al vraag ik me af of ie dat na gisteravond uberhaupt nog wel kan het was echt niet te best :rodekaart
Citaat van: Goutum op november 24, 2013, 10:01:18
Mee eens, maar hij heeft wel laten zien een goede vervanger te zijn. Net als Zijnstra en Van Brakel trouwens. Lekker om te weten dat er goede vervangers op de bank zitten, want die zullen we nog hard nodig hebben dit seizoen.
Ik lees nergens iets terug over Hemmen, maar wat was die weer balvast zeg. Het gemak waarmee hij ballen door de lucht aanneemt en een goed vervolg geeft. Daarnaast een paar mooie individuele acties. Wel jammer dat ie weer zat te trekkebenen, hopen dat hij fit blijft.
eens wb hemmen :devil hij was wederom de hele wedst niet fit
Misschien ging Hemmen te ver, maar ik ben blij dat er eindelijk spelers zijn die van zich afbijten, want het zijn allemaal brave jongetjes en als de scheids fluit draaien we ons om en accepteren we het..
Hij bleef in zijn woorden wel netjes, dat is te sieren.
Verder blij met het resultaat, hoe dit behaald word interesseert me echt geen zak.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2013, 11:42:45
Vergis ik me nou, of hebben ze gisteren voor het eerst veel behoudender gespeeld. Van alle andere thuiswestrijden herinner ik me veel stoorwerk, tegenstander vastzetten op het middenveld, ruimtes heel klein houden. Nu gaven ze (te) veel ruimte weg! Of ligt dat aan de samenstelling op het midenveld?
heeft ook te maken met druk en spanning .Als je dus steeds druk zet zoals eerder in de comp kan de tegen stander met 1 goeie pass ook een overtal creeeren zoals de eerste goal van feyenoord ook uit het niks kwam .Daar heeft men dus van geleerd.Hoort ook bij ervaring krijgen in de erediv
Trotse overwinning. Ondanks het gezuurpruim van :clint voorafgaand aan den bar............ :devil
Twee negatieve zaken:
Heb me kapot lopen ergeren aan die verdwaazde daas van een Nijhuis. Wat is dat toch een ongeëvenaarde rommelaar van een scheids. Zo'n vent kunt je met recht een voetbalverzieker noemen. Niks bijgeleerd inds 2009. Maar snel naar de c lijst met die kerel.
Ook de samenvatting op Studio Sport was een lachertje... Publieksgeluid onder de voetbalbeelde sloeg nergens op. Het commentaar was helemaal om te janken.......
Positief:
ZEINSTRA! Klasse keeper. Mooi laten staan!
Niet eens met de cijfers van Henk Albers trouwens.
Hij zegt dit:
Zeinstra 6.5, Pereira 6.5, Van der Laan 7, Leeuwin 7, Droste 6.5, Van Brakel 7, El Makrini 8, Ritzmaier 7.5, Van Moorsel 6.5, Hemmen 7, Lukoki 7.5
Ik ga voor dit:
Zeinstra 7, Pereira 7, Van der Laan 5, Leeuwin 7.5, Droste 7, Van Brakel 6.5, El Makrini 8, Ritzmaier 5.5, Van Moorsel 6, Hemmen 6, Lukoki 6
Citaat van: Sampdoria op november 24, 2013, 13:36:17
Niet eens met de cijfers van Henk Albers trouwens.
Wie wel. Die gast snap er he-le-maal niks van. Wuuuuuuuuuuuuuuuuu.
:X
Citaat van: sunderland op november 24, 2013, 12:10:01
eens wb hemmen :devil hij was wederom de hele wedst niet fit
Zelfs dan nog twee klassen beter dan Christovao.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2013, 11:42:45
Vergis ik me nou, of hebben ze gisteren voor het eerst veel behoudender gespeeld. Van alle andere thuiswestrijden herinner ik me veel stoorwerk, tegenstander vastzetten op het middenveld, ruimtes heel klein houden. Nu gaven ze (te) veel ruimte weg! Of ligt dat aan de samenstelling op het midenveld?
Klopt, in principe speelden we 4-3-3 met de punt naar voren en dus met 2 controlerende middenvelders. Normaal gesproken spelen we 4-3-3 met de punt naar achteren, dus 1 controleur en 2 aanvallende middenvelders. Voordeel van 4-3-3 met de punt naar achteren is dat je wat eerder druk kan zetten en dus verder van je eigen goal af verdedigt.
Citaat van: Len Cantello op november 24, 2013, 13:32:46
Positief:
ZEINSTRA! Klasse keeper. Mooi laten staan!
Ondanks zijn Hveen verleden mooi dat het een jongen uit de eigen opleiding en regio is!! Goed voor de regionale binding en uitstraling van het team.
Citaat van: Len Cantello op november 24, 2013, 13:32:46
Positief:
ZEINSTRA! Klasse keeper. Mooi laten staan!
Zeinstra deed het inderdaad niet slecht, maar om nou direct te zeggen dat hij 1e doelman moet worden niet. Nienhuis vind ik ten opzichte van Zeinstra betere punten hebben, meer klem ballen en meer rust aan de bal als keeper. Maar Zeinstra is op de goede weg! :proost
Was het gedrag van Noord bij de opkomst een vervolg van de protestmars, geen vlaggen, geen vuurwerk, geen grote banners, en een heel matig gejuich.
Er viel wel een indrukwekkende stilte na de uitleg van de rouwbanden...
Ik sta nog versteld dat ze Nijhuis nog laten fluiten. Mij betreft starten we een petitie om Nijhuis niet meer in lwd te laten fluiten. Dit is namelijk niet de eerste keer met hem dat we genaait worden. Met rode 4 keer een vreemde beslissing wat 10.000 man goed zagen en hij niet en nu weer een schandalige fout en een paar acties waar wij geel voor krijgen en hun een corner. Of die ingooi dat we opeens tijdrekken na een 5 seconden pauze.
Ik ken die vent niet uitstaan en snap niet dat er bijna niks over te lezen is op het internet over hoe waardeloos hij ALWEER heeft gefloten.
Ik had oek ut idee dat de ploeg fan Boekhoorn sich meer kon permitere dan Cambuur
Enorme knappe prestatie van Cambuur, gezien de omstandigheden: met een matige reeks achter de rug (met als dieptepunt de wedstrijd tegen ADO) stond er een enorme druk op deze wedstrijd; er deden met Zeinstra, Pereira en Van Brakel (en later nog Van Boxel en in mindere mate Dijkstra) behoorlijk wat spelers mee die dit seizoen nog niet of nauwelijks hebben gespeeld; we speelden voor het eerst met een ander systeem; en de verschrikkelijke omstandigheden rond Leonard Nienhuis (sterkte!!) zullen ook hun emotionele weerslag op het team hebben gehad.
Het klopt dat we dit seizoen wel beter hebben gespeeld, maar toch vond ik de overwinning verdiend. We hadden met gemak vier à vijf keer kunnen scoren, en NEC heeft toch behoorlijk wat minder kansen gehad. Al met al zeer trots op Cambuur! |:)
Leuk sfeertje vanuit Oost
Liever wat minder spelen en 3punten
dan weer de complimenten voor prima spel en geen punten!
Citaat van: peter op november 24, 2013, 15:27:21
Liever wat minder spelen en 3punten
dan weer de complimenten voor prima spel en geen punten!
_O_ |:) _O_ |:) _O_
en ze speelden echt niet zo dramatisch
Citaat van: MP4L op november 24, 2013, 14:17:19
Ik sta nog versteld dat ze Nijhuis nog laten fluiten. Mij betreft starten we een petitie om Nijhuis niet meer in lwd te laten fluiten. Dit is namelijk niet de eerste keer met hem dat we genaait worden. Met rode 4 keer een vreemde beslissing wat 10.000 man goed zagen en hij niet en nu weer een schandalige fout en een paar acties waar wij geel voor krijgen en hun een corner. Of die ingooi dat we opeens tijdrekken na een 5 seconden pauze.
Ik ken die vent niet uitstaan en snap niet dat er bijna niks over te lezen is op het internet over hoe waardeloos hij ALWEER heeft gefloten.
Nijhuis was inderdaad slecht, maar de kaart voor hemmen was terecht. Nijhuis gaf hem na zijn tirade genoeg tijd om weg te lopen en een gele kaart te voorkomen, maar Hemmen ging toch door.
Maar Cambuur heeft het aan zichzelf te danken dat ze het zichzelf zo moeilijk hebben gemaakt. Voor de 1-0 had Cambuur minimaal al 2x moeten scoren. Dan had je nec op kunnen rollen met 6-1 ofzo, want met rust had het makkelijk 4-1 of 5-1 kunnen staan.
Het lijkt mij duidelijk dat deze voorhoede te licht is voor de eredivisie. Cambuur heeft 10 kansen nodig voor 1 goal. Maar de 3 punten zijn binnen en nu op naar de volgende wedstrijd.
Het is inderdaad doodzonde dat we altijd 10 kansen nodig hebben om te scoren. Als we een sterkere voorhoede hadden met meer scorendvermogen hadden minimaal het dubbele aantal doelpunten gescoord dit seizoen. Dan sta je er veel rooskleuriger voor. Hopelijk komt er in de winterstop het nodige scorend vermogen bij. NU hopen dat we nog ergens wat punten weg stelen en bij RKC de winst pakken dan gaan we met goede moed de tweede competitiehelft in! S.C.C. |:) |:)
Citaat van: TM op november 24, 2013, 15:49:54
Het is inderdaad doodzonde dat we altijd 10 kansen nodig hebben om te scoren. Als we een sterkere voorhoede hadden met meer scorendvermogen hadden minimaal het dubbele aantal doelpunten gescoord dit seizoen. Dan sta je er veel rooskleuriger voor. Hopelijk komt er in de winterstop het nodige scorend vermogen bij. NU hopen dat we nog ergens wat punten weg stelen en bij RKC de winst pakken dan gaan we met goede moed de tweede competitiehelft in! S.C.C. |:) |:)
Met deze verdediging en middenveld had je met een iets efficientere voorhoede op dit moment met wat geluk meegedaan om de plekken 4 tot 12 gezien het gat in punten wat er tussen zit.
Maar laat ze eerst maar een spits en 2 goede vleugelaanvallers ophalen, want naar mijn mening zakt lukoki met regelmaat door het ijs. Hij heeft een goede concurrent nodig zodat hij weet dat hij nog harder moet werken om zijn plek te behouden.
Gaat er nou iedere wedstrijd gezongen worden: waar zijn die hooligans?
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.
Citaat van: Unknown op november 24, 2013, 17:25:21
Gaat er nou iedere wedstrijd gezongen worden: waar zijn die hooligans?
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.
ja idd
+ de sfeer was in het begin heel matig en toen begonnen ze met abepubliek en waar zijn die hooligans, sloeg nergens op
Citaat van: Ronald op november 24, 2013, 15:42:50
Nijhuis was inderdaad slecht, maar de kaart voor hemmen was terecht. Nijhuis gaf hem na zijn tirade genoeg tijd om weg te lopen en een gele kaart te voorkomen, maar Hemmen ging toch door.
Hier ben ik het helemaal niet mee eens, die klootzak maakte een ongelofelijke blunder en dan mag je als speler hier niet kwaad om worden :?
Hij had juist een vent moeten zijn en zeggen, sorry ik heb een fout gemaakt maar kan het niet meer terugdraaien, dan had hij het goed gedaan.
De woede moet hij kunnen begrijpen.
Citaat van: gewoon een fan op november 24, 2013, 18:33:55
Hier ben ik het helemaal niet mee eens, die klootzak maakte een ongelofelijke blunder en dan mag je als speler hier niet kwaad om worden :?
Hij had juist een vent moeten zijn en zeggen, sorry ik heb een fout gemaakt maar kan het niet meer terugdraaien, dan had hij het goed gedaan.
De woede moet hij kunnen begrijpen.
Als hij het gezien heeft
moet hij het volgens mij gewoon terugdraaien. Dat dit nooit gedaan wordt is een teken van zwakte en meer een zaak van elkaar blijven dekken.
Citaat van: Unknown op november 24, 2013, 17:25:21
Gaat er nou iedere wedstrijd gezongen worden: waar zijn die hooligans?
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.
Elke x klappen als uitvak iets zingt wut ik ook wat moe van.
Veel Friezen op vak 14, kinderen en toeristen! :R
Het drama met al die 'dagjes' mensen. Probeer je de boel wat op te jutten en iedereen duidelijk te maken dat je moet schreeuwen voor je club wordt je gezegd dat je om je hart moet denken en dat je rustig moet doen. Rot op! Ik heb me gister geërgerd en menig persoon aangesproken en duidelijk gemaakt dat ze voortaan maar op een andere tribune moet gaan zitten. Schreeuwen voor je club! :R :R :R
sfeer was niet best idd, kwam ook door de spanning denk ik
na de wedstrijd was het wel mooi, die 2 dames in het uitvak helemaal gek bij wie het die hoer besteld hahah
Citaat van: TM op november 24, 2013, 20:00:18
Het drama met al die 'dagjes' mensen. Probeer je de boel wat op te jutten en iedereen duidelijk te maken dat je moet schreeuwen voor je club wordt je gezegd dat je om je hart moet denken en dat je rustig moet doen. Rot op! Ik heb me gister geërgerd en menig persoon aangesproken en duidelijk gemaakt dat ze voortaan maar op een andere tribune moet gaan zitten. Schreeuwen voor je club! :R :R :R
Irritant, helaas zorgt dit er ook voor dat mensen die wel altijd schreeuwen zoals ik voor de wedstrijd worden aangesproken. Zo'n achtelijke dacht even stoer te doen tegen mij. Dacht volgens mij dat ik er nooit kwam ofzo. Ach naja zal wel met zn kop bij de wedstrijd zitten. Kan er alleen wel slecht over dat als ik gvd wel altijd schreeuw en mee doet dat er dan een mannetje stoer probeert te doen.
Was wel eentje van NEC die een hartaanval kreeg naar de wedstrijd had ik gehoort.
Mocht dat zo zijn dat hij echt een hartaanval heeft
gehad lijkt me zo.n smiley niet gepast.
en dan druk ik me nog netjes uit :zucht
Citaat van: peter op november 24, 2013, 20:59:45
Mocht dat zo zijn dat hij echt een hartaanval heeft
gehad lijkt me zo.n smiley niet gepast.
en dan druk ik me nog netjes uit :zucht
Je hebt gelijk, excuus. Heb het aangepast. Was inderdaad wat ongepast. Beetje een verdwaalde smiley.
Ja ik zag inderdaad een ambulance naar het uitvak racen na de wedstrijd.
Altijd vervelend natuurlijk. Ook voor de fans er omheen. Was dat dan ook de reden dat 1 van de bussen ineens helemaal weer leeg ging na de wedstrijd. Of waren er toch wat kleine schermutselingen?
Citaat van: Tukker op november 24, 2013, 21:28:54
Altijd vervelend natuurlijk. Ook voor de fans er omheen. Was dat dan ook de reden dat 1 van de bussen ineens helemaal weer leeg ging na de wedstrijd. Of waren er toch wat kleine schermutselingen?
Er waren naar mijn weten verder geen ongeregeldheden na de wedstrijd.
Citaat van: Marc S op november 24, 2013, 21:30:32
Er waren naar mijn weten verder geen ongeregeldheden na de wedstrijd.
Vanaf de insulindestraat kon ik zien dat 1 van de bussen in no time leeg was en iedereen weer richting stadion rende.
Hoe zat het met de corteo?
Was die een beetje geslaagd ivm Huisbezoek fred crone .
Kon er helaas niet bij zijn.
Redelijke opkomst heb ik begrepen, was er zelf ook niet bij.
Wat mij opvalt over de wedstrijd, ik hoor niemand over de 1-1 waarop die Kontboy gewoon beide armen gebruikt om Mo niet van de grond te laten komen en zelf hoger te komen.
Citaat van: Dokkumer op november 25, 2013, 09:17:00
Redelijke opkomst heb ik begrepen, was er zelf ook niet bij.
Wat mij opvalt over de wedstrijd, ik hoor niemand over de 1-1 waarop die Kontboy gewoon beide armen gebruikt om Mo niet van de grond te laten komen en zelf hoger te komen.
Wij riepen ook direct overtreding, die vent leunt gewoon, na de beelden gezien, vind ik dat Mo wel makkelijk in elkaar zakt,moeilijke keuze.
Citaat van: Unknown op november 24, 2013, 17:25:21
Gaat er nou iedere wedstrijd gezongen worden: waar zijn die hooligans?
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.
Helemaal mee eens, constant maar op het uitvak richten, steun je eigen club, waar zijn die hooligans :_schater alsof wij zoveel supporters meenemen naar uitwedstrijden met buscombi.
Citaat van: thankyou op november 25, 2013, 08:27:12
Hoe zat het met de corteo?
Was die een beetje geslaagd ivm Huisbezoek fred crone .
Kon er helaas niet bij zijn.
Dom om daar een lantaarnpaal te slopen. Aldus bericht in lc.
Citaat van: DayDreamer op november 25, 2013, 09:21:56
Wij riepen ook direct overtreding, die vent leunt gewoon, na de beelden gezien, vind ik dat Mo wel makkelijk in elkaar zakt,moeilijke keuze.
Logisch dat Mo gemakkelijk in elkaar zakt. Als je wilt springen en er wordt op je geleund, wint de zwaartekracht altijd.
Je kunt het ook weer tegengaan met opwaartse druk. 8)
Citaat van: John Hiatt op november 25, 2013, 10:01:26
Dom om daar een lantaarnpaal te slopen. Aldus bericht in lc.
Inderdaad erg stom, en dat had niet moeten gebeuren. Heb niet gezien hoe en wat, maar hoorde dat het per ongeluk gebeurde, en dat ding om lag voor iemand er erg in had. Sterker nog het scheelde erg weinig of iemand had dat ding op de knar gekregen.
Citaat van: clint op november 25, 2013, 11:26:51
Je kunt het ook weer tegengaan met opwaartse druk. 8)
Dan moet je dermate veel opwaartse druk geven, wat zeer moeilijk tot onmogelijk wordt in zo'n situatie
Citaat van: DayDreamer op november 25, 2013, 09:21:56
Wij riepen ook direct overtreding, die vent leunt gewoon, na de beelden gezien, vind ik dat Mo wel makkelijk in elkaar zakt,moeilijke keuze.
is idd waar .We moeten hier ook meer optrainen .Bij Ado sprong er ook iemand boven op vd Laan .In dkv krijg je zo een goal tegen en feyenoord ook .Die laatste 2 waren geen overtredingen
Citaat van: Ronnie tng op november 25, 2013, 11:37:05
Inderdaad erg stom, en dat had niet moeten gebeuren. Heb niet gezien hoe en wat, maar hoorde dat het per ongeluk gebeurde, en dat ding om lag voor iemand er erg in had. Sterker nog het scheelde erg weinig of iemand had dat ding op de knar gekregen.
:_schater Dat krijg je als Jerommeke ook mee loopt. Ik loop ook regelmatig per ongeluk lantarenpalen omver!
Je kenne beter die lanteerns fastsette
Citaat van: Unknown op november 24, 2013, 17:25:21
Gaat er nou iedere wedstrijd gezongen worden: waar zijn die hooligans?
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.
EENSCH!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: sunderland op november 25, 2013, 11:47:52
is idd waar .We moeten hier ook meer optrainen .Bij Ado sprong er ook iemand boven op vd Laan .In dkv krijg je zo een goal tegen en feyenoord ook .Die laatste 2 waren geen overtredingen
Op van der Laan springen is geen kunst, mijnheer.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)