Jongens daar gaan we weer Utrecht nogmaals op de knie leggen! :0= |:)
Weer thuis! Op naar de kwartfinale!!
:O jammer...
Had op een leukere wedstrijd gehoopt, maar goed, da's gewoon weer alvast een ronde verder :proost
Worden trouwens wel op verrotte dagen in ons stervenskoude stadion geprogrammeerd, vrees dat het wel weer eens een slechtbezochte wedstrijd zou kunnen worden
Citaat van: Jules058 op oktober 31, 2013, 23:36:17
Jongens daar gaan we weer Utrecht nogmaals op over de knie leggen! :0= |:)
:clint
Hoeft toch niet echt gespeeld te worden toch ?
Utrecht kan toch wel even een email sturen met hoeveel ze willen verliezen ? :devil
Citaat van: drg op oktober 31, 2013, 23:38:53
:O jammer...
Had op een leukere wedstrijd gehoopt, maar goed, da's gewoon weer alvast een ronde verder :proost
Worden trouwens wel op verrotte dagen in stervenskoude stadion geprogrammeerd
Tja, wat had je dan verwacht? Dat dit in ergens in mei wordt gespeeld? ;)
Makje weer een ronde verder we gaan europa in
'T woanskip
merkwaardig dat zowel feyenoord als wij weer tegen dezelfde clubs spelen als vorig weekend !
over de tegenstander:
makkie |:) kwart finale here we come
Die zondag er voor wel zware thuis wedstrijd tegen ajax maar dat heeft utrecht ook die moeten gelukkig tegen psv
'T woanskip
Prima loting. Het belangrijkste is dat we thuis spelen.
Zal wel woensdag gespeeld worden als ik het programma zo bekijk, en we hebben vier uur extra rust en geen busreis tijdens de sneeuwstormen :P
Mooie loting, maar het zal geen makkelijke wedstrijd worden denk ik. Cambuur zal nog wel een dip krijgen en utrecht zal nog wel een keer opleven, maar de vraag is alleen wanneer. Het grootste voordeel is dat we een thuiswedstrijd spelen, dus.de kans op het bereiken van de kwartfinale is groot. Persoonlijk had ik liever een uitwedstrijd tegen een amateurploeg gezien, zodat je weer een aantal spelers rust kan geven met het oog op de competitie. Al met al een leuke tegenstander geloot op een koude doordeweekse avond. Hopelijk spelen we niet weer om een rottijd, maar mooi rond een uur of 8.
Citaat van: Jules058 op oktober 31, 2013, 23:36:17
Jongens daar gaan we weer Utrecht nogmaals op de knie leggen! :0= |:)
ik zeg : 3-1! |:)
Ik verwacht niet de 18e. Dan wordt t glazen huis geopend en zullen ze in de stad wel ergens anders mee bezig zijn. Ze zullen t wel proberen om t op de dinsdag te regelen
Citaat van: drg op oktober 31, 2013, 23:38:53
:O jammer...
Had op een leukere wedstrijd gehoopt, maar goed, da's gewoon weer alvast een ronde verder :proost
Worden trouwens wel op verrotte dagen in ons stervenskoude stadion geprogrammeerd, vrees dat het wel weer eens een slechtbezochte wedstrijd zou kunnen worden
Beetje verwend? ;) vorig jaar had dit een top wedstrijd geweest.
Citaat van: Leovardiascc op november 01, 2013, 00:23:43
ik zeg : 3-1! |:)
Denk 2-2 met verlenging en penaltys :P nienhuis weer de held |:)
Citaat van: Treb op oktober 31, 2013, 23:41:09
Tja, wat had je dan verwacht? Dat dit in ergens in mei wordt gespeeld? ;)
Van mij had 't wel begin december of eind november gemogen :y
Citaat van: Destroyer op november 01, 2013, 08:39:30
Beetje verwend? ;) vorig jaar had dit een top wedstrijd geweest.
Tja, vorig jaar had ik nog verwacht dat we op dit moment al boven het niveau van Utrecht zouden spelen :devil
Citaat van: CambuurAmersfoort op november 01, 2013, 08:33:19
Ik verwacht niet de 18e. Dan wordt t glazen huis geopend en zullen ze in de stad wel ergens anders mee bezig zijn. Ze zullen t wel proberen om t op de dinsdag te regelen
Dat zal niet gebeuren, aangezien we ajax thuis zondag ervoor hebben. De burgervader wil dit perse op zondag hebben ivm veiligheid.
idd spelen op zondag tegen ajax en dan daarna op zaterdag tegen nac toch dus moet wel op woensdag
Citaat van: drg op november 01, 2013, 08:44:53
Van mij had 't wel begin december of eind november gemogen :y
Tja, vorig jaar had ik nog verwacht dat we op dit moment al boven het niveau van Utrecht zouden spelen :devil
Op basis van de stand klopt dat ook 8P
Citaat van: S(CC)upporter op november 01, 2013, 11:23:20
Op basis van de stand klopt dat ook 8P
Pas aan het einde van het seizoen is de stand de ranglijst voor niveau, nu heeft nog niet iedereen tegen elkaar gespeeld, op dit moment kunnen clubs die lager staan beter zijn dan clubs die hoger staan, zie bv. Roda tegen PSV
Citaat van: drg op november 01, 2013, 11:43:41
Pas aan het einde van het seizoen is de stand de ranglijst voor niveau, nu heeft nog niet iedereen tegen elkaar gespeeld, op dit moment kunnen clubs die lager staan beter zijn dan clubs die hoger staan, zie bv. Roda tegen PSV
Het was ook niet serieus bedoeld :proost
Super loting!! Kan ik 2x in 1 jaar mijn Utrechtse vrienden gek maken
KWARTFINALE |:) |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 01, 2013, 13:41:05
Super loting!! Kan ik 2x in 1 jaar mijn Utrechtse vrienden gek maken
KWARTFINALE |:) |:)
Van mij mag je ze knetter gek maken.! O0
Ben benieuwd wat de prijs zal worden voor de thuisvakken...zal wel stijgen vergeleken met de vorige ronde
Een gebruiker op fcutrecht.net heeft het woord domheid zojuist een nieuwe dimensie gegeven:
We pakken die kut Friese boeren daar echt wel.
Steun zal massaal moeten zijn nu en niet die paar die er laatst waren ( waarvoor respect hoor )
Cambuur uit is voor de echte Utrechter gewoon niet echt interessant. Wij zijn nooit gedegradeerd en die domme boeren zijn als ze al eredivisie spelen degradatie kandidaat nummer 1. Sfeer is kut daar en het stadion is aan 2 kanten amateur waardig. Nu voor de beker zal het echt los moeten gaan qua support!!!!!!!!!!!!!!!!
:_schater
Duidelijk gefrustreerd , laat maar mekkeren :y
Citaat van: CambuurAmersfoort op november 01, 2013, 08:33:19
Ik verwacht niet de 18e. Dan wordt t glazen huis geopend en zullen ze in de stad wel ergens anders mee bezig zijn. Ze zullen t wel proberen om t op de dinsdag te regelen
Je denkt toch niet dat Crone het toelaat dat de wedstrijd tegen Ajax verschoven wordt naar de zaterdag de 14de.
Citaat van: Treb op november 02, 2013, 01:04:55
Een gebruiker op fcutrecht.net heeft het woord domheid zojuist een nieuwe dimensie gegeven:
We pakken die kut Friese boeren daar echt wel.
Steun zal massaal moeten zijn nu en niet die paar die er laatst waren ( waarvoor respect hoor )
Cambuur uit is voor de echte Utrechter gewoon niet echt interessant. Wij zijn nooit gedegradeerd en die domme boeren zijn als ze al eredivisie spelen degradatie kandidaat nummer 1. Sfeer is kut daar en het stadion is aan 2 kanten amateur waardig. Nu voor de beker zal het echt los moeten gaan qua support!!!!!!!!!!!!!!!!
:_schater
En nou hopen dat iedereen in Utrecht dit gaat geloven, inclusief selectie en TS, dan is die kwartfinale binnen |:) |:)
Wedstrijd wordt waarschijnlijk gespeeld tijdens de aftrap van Serious Request als ik het Twitterbericht van de KvC goed begrijp.
@KernVanCambuur
Bekerduel tegen #Utrecht kon weleens op een 'vervelende' dag gespeeld kunnen worden.. #Cambuur (6)
Woensdag 18 december om 16:30! :_schater
Te belachelijk voor woorden! :R
En weg is thuis voordeel.
Is nog langer dan een maand vraag je toch vrij of een uurtje eerder, bij mij al geregeld |:) |:)
Citaat van: Galdiano op november 06, 2013, 09:08:23
Woensdag 18 december om 16:30! :_schater
Te belachelijk voor woorden! :R
Waardeloos voor zowel de Cambuur als FC Utrecht supporters! Hoe bedenk je dit? :?
Citaat van: richard op november 06, 2013, 10:02:42
Is nog langer dan een maand vraag je toch vrij of een uurtje eerder, bij mij al geregeld |:) |:)
Ik zelf zou ook wel wat kunnen regelen. Maar veel ook niet!
Denk dat het nog wel eens een uur eerder kan worden....
Hoe laat begint dar SR dan? Wat een onzin.
Hoor net dat het waarschijnlijk al om 1530 begint . Niet normaal
Wat een ongelofelijke hoerentijd :R
SC Cambuur @SCCambuurLwd 1m
Het bekerduel tussen SC #Cambuur en FC #Utrecht wordt ivm Serious Request gespeeld op woensdag 18 december om 15:30 uur. #camutr
In verband met opbouw glazen huis wordt de wedstrijd definitief om 6:32 gespeeld :devil 8P
maar goed dat we die boeren maar niet hebben geloot 8P
had oek wel een week eerder kent op een normaal tijdstip toch
Dat worden dan 1200 toeschouwers waarvan 8 uit Utrecht. :rodekaart
Wat een rottijd....
scheelt je een hoop supporters.
Citaat van: Bernardo op november 06, 2013, 12:38:14
SC Cambuur @SCCambuurLwd 1m
Het bekerduel tussen SC #Cambuur en FC #Utrecht wordt ivm Serious Request gespeeld op woensdag 18 december om 15:30 uur. #camutr
:wall hoe verzin je het :zucht
Verplaats dan mAar de wedstrijd naar Utrecht als wij het niet kunnen organiseren om een normaal tijdstip
Pfff 1000 man in stadion
Belachelijk!!!!!!!!!! ;( :( :zucht
Wat mij betreft een week eerder spelen o.i.d., want dit kan echt niet! :rodekaart
Zit je bij de laatste 16...met een mooie kans om de
kwartfinale te halen.
Daar gaat de bvo niets aan overhouden.
vrijwilligers en stwewards..............
Wat gaat de gemeente hier tegenover stellen?
Ooo wacht ff.....
Onvoorstelbaar. Wie haalt het in zijn hoofd om een voetbalwedstrijd op dit tijdstip te plannen? Deze wedstrijd gaat Cambuur meer kosten dan opleveren, en supporters worden enorm gedupeerd door deze ondoordachte tijd. Ik ben benieuwd naar de argumenten om voor deze tijd te kiezen, en waarom andere dagen niet zouden kunnen. Schande, schande, schande.
Citaat van: Goudvinger op november 06, 2013, 13:10:59
Onvoorstelbaar. Wie haalt het in zijn hoofd om een voetbalwedstrijd op dit tijdstip te plannen? Deze wedstrijd gaat Cambuur meer kosten dan opleveren, en supporters worden enorm gedupeerd door deze ondoordachte tijd. Ik ben benieuwd naar de argumenten om voor deze tijd te kiezen, en waarom andere dagen niet zouden kunnen. Schande, schande, schande.
Dinsdag kan niet, omdat Utrecht zondag op PSV speelt. Die wedstrijd kan ook niet verplaatst worden omdat PSV donderdag EL speelt. Waarom donderdag niet kan, zal ook wel met SR te maken hebben.
Had het gewoon 1 of 2 weken eerder gedaan op een woensdagavond. Iedereen tevreden. :(
Los van de supporters, je kan van alle vrijwilligers (kiosk - stewards) niet verwachten dat ze allemaal maar even vrij nemen van hun werk,
Citaat van: SCC-J op november 06, 2013, 12:58:12
Verplaats dan mAar de wedstrijd naar Utrecht als wij het niet kunnen organiseren om een normaal tijdstip
Dat kunnen we wel, echter mag het niet later van de burgemeester omdat SR om 20 uur begint. De zondag erop spelen we NAC-uit dus de donderdagavond is ook geen optie. KNVB wilde het in eerste instantie om 12.00 uur hebben en Cambuur heeft het nog op weten te rekken naar 15.30 uur. Kut maar niks aan te doen.
We kunnen er wel om tossen... Kop is voor Cambuur (door naar de volgende ronden) en Munt is voor Utrecht, bespaart een ieder een hoop gedoe...
en als we dat voor alle ploegen doen die er in zitten heeft de KNJB l8l geen problemen meer om wedstrijden in te plannen en weten we op 1 avond wie de winnaar is van de BEKER. Ik zou zeggen steek deze l0l l0l l0l maar ergens in waar de zon niet schijnt KNJB.
Citaat van: Montana op november 06, 2013, 13:24:38
Dat kunnen we wel, echter mag het niet later van de burgemeester omdat SR om 20 uur begint. De zondag erop spelen we NAC-uit dus de donderdagavond is ook geen optie. KNVB wilde het in eerste instantie om 12.00 uur hebben en Cambuur heeft het nog op weten te rekken naar 15.30 uur. Kut maar niks aan te doen.
De KNVB is er toch al lang niet meer voor de supporters. :wall
Citaat van: Montana op november 06, 2013, 13:24:38
Dat kunnen we wel, echter mag het niet later van de burgemeester omdat SR om 20 uur begint. De zondag erop spelen we NAC-uit dus de donderdagavond is ook geen optie. KNVB wilde het in eerste instantie om 12.00 uur hebben en Cambuur heeft het nog op weten te rekken naar 15.30 uur. Kut maar niks aan te doen.
Donderdag - zondag kan toch met gemak?
Waarom kan deze wedstrijd niet gewoon een week eerder gespeeld worden?
15:30uur? Wat een verstand. :(
Doe dan een dag later, SCH speelde afgelopen donderdag ook voor de beker en vervolgens zondag weer.
Verplaats die pot maar naar Utrecht als het alleen die woensdag kan.
Citaat van: Daddy T. op november 06, 2013, 13:40:12
15:30uur? Wat een verstand. :(
Doe dan een dag later, SCH speelde afgelopen donderdag ook voor de beker en vervolgens zondag weer. Maar angsthaas Crone durft dat natuurlijk niet aan aangezien 2 evenementen in de stad al teveel is voor hem :R
Verplaats die pot maar naar Utrecht!
Volgens het competitie schema op de Cambuur site speelt Cambuur op zondag 15 december thuis tegen ajax, en daarna op zaterdag 21 december uit naar Nac. Verplaatsen binnen die week wordt lastig dus. Gewoon een week eerder spelen om 20.00 uur
Seizoenkaarthouders maar gratis toegang. Supporters moeten er ook nog een middag vrij voor vragen! l8l
FC Utrecht boos over speeltijd bekerduel
Actiebanner
6 november 2013
FC Utrecht is het niet eens met de vastgestelde speeltijd van het bekerduel tegen SC Cambuur in Leeuwarden. Beide ploegen moeten om 15:30 uur aftrappen. "Wij kunnen niet leven met dit tijdstip", zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik. "Ik baal hiervan. Onze supporters moeten een dag vrij nemen om deze belangrijke wedstrijd in het KNVB bekertoernooi bij te wonen. Zij zijn de dupe van het besluit van de burgemeester van Leeuwarden om het duel 's avonds te verbieden. Voetbal bestaat tenslotte bij de gratie van het publiek. Daar is volledig aan voorbij gegaan."
Machteloos
De wedstrijd kan op last van burgemeester Fred Crone 's avonds niet doorgaan, omdat dan in de Friese hoofdstad het openingsfeest plaatsvindt van 3FM's Serious Request. De burgemeester verwacht 100.000 mensen in de stad waardoor veel politie op de been is. FC Utrecht heeft in overleg met de KNVB geprobeerd om naar een andere speeldatum of locatie te kijken om de supporters de gelegenheid te geven om op een normale tijd naar de wedstrijd te kunnen gaan. "Ook de directie van Cambuur heeft mij laten weten liever 's avonds te spelen", zegt Van Schaik. "Maar ook zij zijn machteloos. Het verschuiven van de wedstrijd naar dinsdag of donderdag is ook geen optie, omdat dit onmogelijk is gezien de wedstrijden in het competitieprogramma van het weekend vóór en ná het bekerduel. Dit is voor beide clubs bovendien onbespreekbaar, omdat de spelers anders te weinig tijd hebben om te herstellen", benadrukt de Algemeen Directeur.
Voldongen feit
"We hebben aangeboden om de wedstrijd om te keren en hier in Stadion Galgenwaard te spelen. Maar dat is volgens de reglementen van de KNVB niet toegestaan", zegt een teleurgestelde Van Schaik. "We zijn dinsdagavond overvallen door dit voldongen feit. Ik kom helaas tot de conclusie dat we met de rug tegen de muur staan. In overleg met de SupportersVereniging FC Utrecht en True Support proberen we voor de supporters alsnog een goede oplossing te bewerkstelligen. FC Utrecht zal het bekerduel in Leeuwarden onder protest spelen."
fcutrecht.nl
Sodeju wat een prutstijd
Citaat van: Montana op november 06, 2013, 13:24:38
Dat kunnen we wel, echter mag het niet later van de burgemeester omdat SR om 20 uur begint. De zondag erop spelen we NAC-uit dus de donderdagavond is ook geen optie. KNVB wilde het in eerste instantie om 12.00 uur hebben en Cambuur heeft het nog op weten te rekken naar 15.30 uur. Kut maar niks aan te doen.
bedoel in dit geval indd gemeente lwd. Als we zondag tegen nac moeten zou het betreft Cambuur wel kunnen. Zie afgelopen beker ronde.
Zelfs voor onze club is het beter dat de wedstrijd naar Utrecht wordt verplaatst
Citaat van: SCC-J op november 06, 2013, 13:59:46
Zelfs voor onze club is het beter dat de wedstrijd naar Utrecht wordt verplaatst
Dat lijkt mij ook. Deze bekerronde wordt de recette toch verdeeld al? Dan kun je beter naar Utrecht gaan. Levert altijd meer op dan hier in de middag.
Citaat van: NRG op november 06, 2013, 13:44:25
Volgens het competitie schema op de Cambuur site speelt Cambuur op zondag 15 december thuis tegen ajax, en daarna op zaterdag 21 december uit naar Nac. Verplaatsen binnen die week wordt lastig dus. Gewoon een week eerder spelen om 20.00 uur
Je hebt idd gelijk, dacht dat NAC op zondag was.
En met 1 beslissing heeft onze grote vriend Crone weer zijn vertrouwen in onze supporters tentoongesteld...
Citaat van: clint op november 06, 2013, 14:10:33
Dat lijkt mij ook. Deze bekerronde wordt de recette toch verdeeld al? Dan kun je beter naar Utrecht gaan. Levert altijd meer op dan hier in de middag.
denk dat wanneer het in eigen huis door gaat je een leeg stadion hebt. Bvo draait verlies. Thuisvoordeel blijft beperkt tot enkel het kunstgras.
Het kan dan volgens de KNVB niet maar wat als Cambuur ook zegt speel maar in Utrecht ?
Citaat van: SCC-J op november 06, 2013, 14:19:37
denk dat wanneer het in eigen huis door gaat je een leeg stadion hebt. Bvo draait verlies. Thuisvoordeel blijft beperkt tot enkel het kunstgras.
Het kan dan volgens de KNVB niet maar wat als Cambuur ook zegt speel maar in Utrecht ?
Maar dan wel als toegift naar cambuur een autocombi |:)
Volgens de KNVB reglementen is dus het niet toegestaan om de locatie om te draaien...wat zijn het ook een eikels in Zeist zeg! Als beide clubs akkoord zijn moet je hier van af kunnen wijken.
Andere optie is uitwijken naar ander stadion?
Citaat van: Daddy T. op november 06, 2013, 14:22:29
Volgens de KNVB reglementen is dus het niet toegestaan om de locatie om te draaien...wat zijn het ook een eikels in Zeist zeg! Als beide clubs akkoord zijn moet je hier van af kunnen wijken.
Andere optie is uitwijken naar ander stadion?
Maar een bekerfinale verplaatsen naar arena (2wedstrijden spelen) kan wel... moet er hier ook wat mogelijk zijn.
Ben er nog steeds niet achter waarom deze wedstrijd niet gewoon een week eerder gespeeld wordt. Of mag dat soms ook niet van de knvb..
Citaat van: SCC-J op november 06, 2013, 14:19:37
denk dat wanneer het in eigen huis door gaat je een leeg stadion hebt. Bvo draait verlies. Thuisvoordeel blijft beperkt tot enkel het kunstgras.
Het kan dan volgens de KNVB niet maar wat als Cambuur ook zegt speel maar in Utrecht ?
Jij hebt liever een uitwedstrijd dan een thuiswedstrijd? Ondanks dat het een kuttijd is toch liever een thuiswedstrijd hoor.
Citaat van: DayDreamer op november 06, 2013, 14:25:28
Jij hebt liever een uitwedstrijd dan een thuiswedstrijd? Ondanks dat het een kuttijd is toch liever een thuiswedstrijd hoor.
denk niet dat er veel aanwezig kunnen zijn bij deze wedstrijd en heeft kost de bvo denk ik meer dan het oplevert dus doe maar in utrecht ja
Citaat van: pvanbuijtene op november 06, 2013, 14:22:22
Maar dan wel als toegift naar cambuur een autocombi |:)
Dat zeker en gratis toegang
Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Waarom zou deze wedstrijd precies in deze week gespeeld moeten worden? Kan volgens mij prima een week eerder of anders volgend jaar ergens in januari. Crone en de knvb kiezen weer voor het meest onzinnige tijdstip dat er bestaat. Echt ongelofelijk dit.
Hier vd Belt over de wedstrijd:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-utrecht-op-18-desimber (http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-utrecht-op-18-desimber)
Serieus request, een prachtig initiatief met een negatieve lading nu!!! Burgemeester, ik vraag me wel eens af waar je je verstand hebt zitten!!
v.d Belt begrijpt de burgemeester en politie wel? l8l
Citaat van: Daddy T. op november 06, 2013, 13:40:12
15:30uur? Wat een verstand. :(
Doe dan een dag later, SCH speelde afgelopen donderdag ook voor de beker en vervolgens zondag weer.
Verplaats die pot maar naar Utrecht als het alleen die woensdag kan.
we spelen toch op zaterdag bij nac dat kan dus niet waarom niet gewoon 11 dec
Citaat van: denistel op november 06, 2013, 15:07:39
we spelen toch op zaterdag bij nac dat kan dus niet waarom niet gewoon 11 dec
Of NAC verplaatsen naar zondag en je bent ook klaaar
Citaat van: denistel op november 06, 2013, 15:07:39
we spelen toch op zaterdag bij nac dat kan dus niet waarom niet gewoon 11 dec
Tja.. Heb ik ook al een paar keer gezegd. Ben er nog steeds niet achter waarom dat niet mogelijk is..
Ik mag aannemen dat het gratis toegang is want wij moeten er om vrij nemen
'T woanskip
(Met alle respect) maar wat kan mij dat Serious Request nou schelen, we worden als supporters zijnde WEER in de steek gelaten. 15:30? woensdagmiddag dan zit iedereen op school/werk, er komen hooguit 1000 supporters :R BELACHELIJK
KNVB = KNJB
MAFFIA
Lekker dan. En ik maar hopen op 20.45 omdat ik uit fucking amsterdam moet komen.... :zucht
Ik denk dat er meer spandoeken tegen gemeente/crone en KNVB zijn dan supporters.
Vanuit veiligheidsperspectief kan ik de keuze van de burgemeester wel begrijpen. Er is al eerder dit seizoen gedonder geweest en bij een evenement met 100.000 mensen is nou eenmaal veel politie-inzet nodig. De burgemeester heeft het besluit genomen wat hij als burgemeester hoort te nemen, diezelfde besluiten neemt hij met de indeling van het competitieschema voorafgaand aan het seizoen.
Het voornaamste probleem ligt in mijn ogen bij de KNVB. Het wordt tijd dat de KNVB eindelijk eens gaat kijken naar hun eigen regels en zich soepeler opstellen met betrekking tot het verschuiven van wedstrijden in schrijnende gevallen als deze. Ze zijn er tenslotte voor de voetbalclubs, en niet andersom. Het is niet de eerste keer dat er vreemde maatregelen bij een profclub genomen moeten worden omdat de regels van de KNVB nou eenmaal net zo heilig zijn als de bijbel, terwijl ze donders goed weten dat anno 2013 flexibiliteit van iedere andere organisatie wordt verwacht.
Utrecht gaat in beroep.
Citaat van: Bernardo op november 06, 2013, 16:41:48
Utrecht gaat in beroep.
Dat zal cambuur ook moeten doen
'T woanskip
Ik kom tot de conclusie: dat achterlijke goede doelen ''feest'' verplaatsen naar een andere stad. l8l
Burgemeester waarom?
Ik lees op internet.
In april 2012 werd door Paul Rabbering bekendgemaakt dat het Glazen Huis in december 2013 op het Wilhelminaplein in Leeuwarden zal staan.
Racoon schrijft in 2013 het anthem, welke de titel Shoes Of Lightning krijgt.
Op 18 november tussen 16.00 en 19.00 wordt bekend gemaakt welke dj's actie gaan voeren in het Glazen Huis.
Die bekendmaking zal wel op de radio zijn, ik ga er dus vanuit dat het evenement op het Wilhelminaplein
om 18 dec 19:00 begint, dat is dus net na de gewonnen wedstrijd.
Is dit verstandig?
Zie je het voor je een corteo met fakkels en vuurwerk van het stadion naar de binnenstad.
Waarom niet de wedstrijd om 19:00 aanvangen..............................
Laat Utrecht lekker in beroep gaan of afbellen, binne wij weer een ronde verder :thumbsup
Citaat van: SCCornjum op november 06, 2013, 16:59:29
Burgemeester waarom?
Ik lees op internet.
In april 2012 werd door Paul Rabbering bekendgemaakt dat het Glazen Huis in december 2013 op het Wilhelminaplein in Leeuwarden zal staan.
Racoon schrijft in 2013 het anthem, welke de titel Shoes Of Lightning krijgt.
Op 18 november tussen 16.00 en 19.00 wordt bekend gemaakt welke dj's actie gaan voeren in het Glazen Huis.
Die bekendmaking zal wel op de radio zijn, ik ga er dus vanuit dat het evenement op het Wilhelminaplein
om 18 dec 19:00 begint, dat is dus net na de gewonnen wedstrijd.
Is dit verstandig?
Zie je het voor je een corteo met fakkels en vuurwerk van het stadion naar de binnenstad.
Waarom niet de wedstrijd om 19:00 aanvangen..............................
Ik heb het idee dat je bekendmaking (18 november) en het startevenement (18 december) verkeerd ziet.
Wedstrijd kan toch ook wel na de winterstop gespeeld worden, de kwartfinales zijn pas in maart volgens mij.
Citaat van: wiekie1969 op november 06, 2013, 17:05:22
Wedstrijd kan toch ook wel na de winterstop gespeeld worden, de kwartfinales zijn pas in maart volgens mij.
Eind januari al...
6 november 2013
FC Utrecht heeft bij de KNVB officieel bezwaar aangetekend tegen het spelen van de bekerwedstrijd bij SC Cambuur op woensdag 18 december om 15:30 uur. Voor FC Utrecht is dit tijdstip in de middag onacceptabel.
Omdat 's avonds in de binnenstad van Leeuwarden het openingsfeest van 3FM's Serious Request wordt gehouden, is onvoldoende politie beschikbaar om op hetzelfde moment de wedstrijd ordelijk te laten verlopen. Daarom heeft de burgemeester van de Friese hoofdstad de bekerwedstrijd vervroegd naar de middag.
Bezwaar
Op basis van de reglementen van de KNVB heeft FC Utrecht bezwaar gemaakt. Volgens deze reglementen is het denkbaar dat de wedstrijd op woensdagavond 18 december op neutraal terrein wordt afgewerkt. FC Utrecht doet er alles aan om zijn supporters op een normaal tijdstip naar deze belangrijke wedstrijd in de achtste finales van de KNVB beker te kunnen laten gaan.
Dit is ook besproken tijdens het overleg met supporterscoördinator Robert Junier en de voorzitters van de SupportersVereniging FC Utrecht en True Support. Eerder vandaag gaf de club al aan dat de supporters de dupe zijn van het verplaatsen van de wedstrijd naar de middag.
Schade verhalen op de Knvb, vd Belt praat over een bedrag van 25.000 euro.
Ik snap die reactie niet helemaal van Utrecht, wat is voor hun het probleem,
Overdag in de winter spelen, temperatuur is beter dan s' avonds (laat)
Je bent op een mooi tijdstip weer terug in Utrecht
En denk toch niet dat er veel supporters van Utrecht hierheen zouden komen op een woensdag avond.
Citaat van: DayDreamer op november 06, 2013, 17:56:32
Ik snap die reactie niet helemaal van Utrecht, wat is voor hun het probleem,
Helemaal mee eens. Zeiken om het zeiken. En meteen als 1e reactie een verzoek indienen om de wedstrijd in Utrecht te laten spelen :R
Doodsbenauwd binne ze voor alweer een kansloze nederlaag :_schater
Citaat van: DayDreamer op november 06, 2013, 17:56:32
Ik snap die reactie niet helemaal van Utrecht, wat is voor hun het probleem,
Overdag in de winter spelen, temperatuur is beter dan s' avonds (laat)
Je bent op een mooi tijdstip weer terug in Utrecht
En denk toch niet dat er veel supporters van Utrecht hierheen zouden komen op een woensdag avond.
Veel hier verlangen van Cambuur het gedrag wat Utrecht nu laat zien, opkomen voor de supporters. Bekijk de zaken dan ook wat objectiever.
Wat betreft het aantal supporters, mocht er een neutrale locatie worden aangewezen (Zwolle?) kan dat gelijk interessanter voor de mensen uit Utrecht zijn.
Citaat van: wiekie1969 op november 06, 2013, 18:05:37
Doodsbenauwd binne ze voor alweer een kansloze nederlaag :_schater
Als ze dat willen voorkomen, kunnen ze zich beter terugtrekken uit het toernooi. :proost
Tis een grote skande .Smoor maar in die beker .Ik ben er niet bij .Tis 1 vd drukste weken vh jaar voor de meesten . :(
Citaat van: wiekie1969 op november 06, 2013, 17:15:13
Schade verhalen op de Knvb, vd Belt praat over een bedrag van 25.000 euro.
knjb
Citaat van: Daddy T. op november 06, 2013, 13:40:12
15:30uur? Wat een verstand. :(
Doe dan een dag later, SCH speelde afgelopen donderdag ook voor de beker en vervolgens zondag weer.
Verplaats die pot maar naar Utrecht als het alleen die woensdag kan.
Ik snap ook niet waarom het niet donderdag gespeeld kan worden. Twee dagen herstel tijd prima.
Je hebt alleen vrijdag om te herstellen aangezien je Zaterdagavond alweer om 19:45 tegen NAC speelt
Voor wie wordt voetbal eigenlijk gespeeld? Voor de statistieken? Of voor de supporters? Belachelijk dit! Waar een wil is, is een weg. Maar blijkbaar zijn procedures belangrijker dan klanten.
Hè zou de beker wedstrijd een week eerder kunnen spelen of de wedstrijd van zaterdag kunnen verplaatsen zodat dibsdag gespeeld kan worden! Idioot dit....
Probleem ligt bij de KNVB niet bij Cambuur. Ze hebben tegen Cambuur gezegd of deze tijd of op neutraal terein. Wat nog veel slechter voor ons uit pakt.
Citaat van: DayDreamer op november 06, 2013, 17:56:32
Ik snap die reactie niet helemaal van Utrecht, wat is voor hun het probleem,
Overdag in de winter spelen, temperatuur is beter dan s' avonds (laat)
Je bent op een mooi tijdstip weer terug in Utrecht
En denk toch niet dat er veel supporters van Utrecht hierheen zouden komen op een woensdag avond.
De reactie van Utrecht is juist heel logisch, deze wedstrijd speel je voor de supporters die door deze waardeloze tijd niet mee kunnen. Dan kun je als volksclub niets anders doen dan bezwaar indienen en hiermee opkomen voor je achterban! Of het wat oplevert is een 2e, maar temperatuur, laat thuis en aan te nemen dat er toch niet veel komt zijn allemaal bijzaken...
Citaat van: Marc S op november 06, 2013, 19:55:31
Probleem ligt bij de KNVB niet bij Cambuur. Ze hebben tegen Cambuur gezegd of deze tijd of op neutraal terein. Wat nog veel slechter voor ons uit pakt.
Het probleem ligt juist wel bij Cambuur, zij kunnen immers hun klanten niet goed bedienen! De oplossing ligt echter wel bij de KNVB. Cambuur mag zich alleen wel wat harder opstellen lijkt mij
Citaat van: Daddy T. op november 06, 2013, 20:01:21
De reactie van Utrecht is juist heel logisch, deze wedstrijd speel je voor de supporters die door deze waardeloze tijd niet mee kunnen. Dan kun je als volksclub niets anders doen dan bezwaar indienen en hiermee opkomen voor je achterban! Of het wat oplevert is een 2e, maar temperatuur, laat thuis en aan te nemen dat er toch niet veel komt zijn allemaal bijzaken...
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Verzoek tot deze tijd blijkt dus van Cambuur zelf te komen ism de gemeente.
http://www.cambuur.nl/nieuws/reactie-bvo-op-tijdstip-sc-cambuur-fc-utrecht (http://www.cambuur.nl/nieuws/reactie-bvo-op-tijdstip-sc-cambuur-fc-utrecht)
We maken ons weer drukker om een bekerpotje dan een 6 punten duel tegen FC Den Haag....
Citaat van: Len Cantello op november 06, 2013, 20:35:03
We maken ons weer drukker om een bekerpotje dan een 6 punten duel tegen FC Den Haag....
:y
Citaat van: SCCJSK op november 06, 2013, 21:42:08
De knvb wou het zelf om 12 uur cambuur heeft het naar 15:30 gerekt
'T woanskip
Jij denkt dat " 't woanskip " in de Rijn ligt gezien je profielafbeelding met de Rijn Front Jeugd van Vitesse... :zucht
Ja, vroeg ik me ook al af. Waarom is dat?
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem/ze-kwamen-om-onze-kroeg-te-slopen-1.2592736
Citaat van: Len Cantello op november 06, 2013, 20:35:03
We maken ons weer drukker om een bekerpotje dan een 6 punten duel tegen FC Den Haag....
Gheghe. Zo'n tijdstip heeft toch ook weer een fijn voordeel: Het voorsuupen kan eerder beginnen. :devil :clint
Lekker in Zwolle spelen straks, komen er helemaal geen scc supporters :zucht
Regels KNVB: neutraal terrein of winst Utrecht
Een door de overheid verboden bekerwedstrijd kan op dezelfde dag op neutraal terrein worden gespeeld. Als dat niet mogelijk is, wordt de uitslag automatisch 0-1 voor de bezoekende ploeg. Dat schrijven de reglementen voor van het toernooi om de KNVB beker.
De KNVB maakte gisteren bekend dat de bekerwedstrijd SC Cambuur – FC Utrecht op woensdag 18 december niet wordt gespeeld in de avond, maar 's middag om 15.30 uur. Dat is in strijd met de reglementen van de voetbalbond die voorschrijven dat een bekerwedstrijd niet voor 18.45 uur mag beginnen.
Bezwaar
Burgemeester Ferd Crone van Leeuwarden besloot het doorgaan van het duel op woensdagavond te verbieden omdat gelijktijdig in het centrum van Leeuwarden het Glazen Huis van start gaat (3FM Serious Request 2013). De politie en SC Cambuur stemden unaniem in met verplaatsing van de wedstrijd naar 15.30 uur, meldt de gemeente Leeuwarden.
De KNVB heeft het voorstel van de burgemeester gehonoreerd. Daarmee heeft de bond voor een oplossing gekozen die op grond van de eigen reglementen niet voor de hand ligt. FC Utrecht tekende gisteren officieel bezwaar aan tegen het aanvangstijdstip van de wedstrijd in de achtste finales van het KNVB bekertoernooi. De club vindt het tijdstip onacceptabel en stelt dat de supporters de dupe zijn van het besluit.
Neutraal terrein
Artikel 11 van het reglement voor het toernooi om de KNVB beker laat aan duidelijkheid weinig te wensen over voor wat betreft de gevolgen van een wedstrijdverbod:
"Indien een wedstrijd in het toernooi om de KNVB beker van overheidswege wordt verboden, is het de club in kwestie toegestaan de betreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen.
(...)
Indien het niet mogelijk is de desbetreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen, wordt de uitslag van de wedstrijd automatisch 0-1 en wordt deze als gespeeld beschouwd. De thuisspelende club wordt alsdan geacht niet aan de betreffende speelronde te hebben deelgenomen."
Aanvangtijdstip
Ook over het aanvangstijdstip is het reglement helder: bekerwedstrijden mogen niet voor 18.45 uur beginnen. Artikel 14 bepaalt dat bij bekerwedstrijden om 20.00 uur wordt afgetrapt. Uitzonderingen op die regel zijn alleen mogelijk, "mits het verzoek wordt ondersteund door de lokale autoriteiten en de tegenstander". Aan die laatste voorwaarde is niet voldaan. FC Utrecht is immers blijkens verklaringen van zowel Cambuur als de gemeente Leeuwarden niet betrokken geweest bij het voorstel aan de KNVB om de wedstrijd naar de middag te verplaatsen.
Zijn we eindelijk weer zover dat het misschien sinds jaar en dag weer een mooi bekertoernooi kan worden, liggen we straks uit het toernooi zonder te spelen :_schater
Dat kan ook alleen maar hier :thumbsup
Voor een ieder die straks verantwoordelijk is voor dit debacle :rodekaart
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 07, 2013, 10:55:21
De KNVB heeft het voorstel van de burgemeester gehonoreerd. Daarmee heeft de bond voor een oplossing gekozen die op grond van de eigen reglementen niet voor de hand ligt.
Ook over het aanvangstijdstip is het reglement helder: bekerwedstrijden mogen niet voor 18.45 uur beginnen. Artikel 14 bepaalt dat bij bekerwedstrijden om 20.00 uur wordt afgetrapt. Uitzonderingen op die regel zijn alleen mogelijk, "mits het verzoek wordt ondersteund door de lokale autoriteiten en de tegenstander". Aan die laatste voorwaarde is niet voldaan. FC Utrecht is immers blijkens verklaringen van zowel Cambuur als de gemeente Leeuwarden niet betrokken geweest bij het voorstel aan de KNVB om de wedstrijd naar de middag te verplaatsen.
Hoezo KNVB maffia, gewoon afwijken van je eigen reglementen! Utrecht ondersteunt niet de uitzondering van het afwijken van het tijdstip dus die maken goede kans dat ze hun gelijk krijgen. Dus zal wel neutraal terrein worden...nu nog een burgemeester vinden die deze wedstrijd toelaat in zijn stad/dorp.
Citaat van: DayDreamer op november 07, 2013, 10:29:27
Lekker in Zwolle spelen straks, komen er helemaal geen scc supporters :zucht
Speel die wedstrijd volgend weekeind dan als er interlandvoetbal is. Zo moeilijk is dat toch niet?
Citaat van: clint op november 07, 2013, 15:39:43
Speel die wedstrijd volgend weekeind dan als er interlandvoetbal is. Zo moeilijk is dat toch niet?
Hooooo, dat mag op grond van de KNVB reglementen weer niet :devil
Nobody likes me, I don't care
Waarom is het dan wel mogelijk als er schaatswedstrijden in Thialf zijn dat dkv dan thuis speelt, dan zou dat ook niet moeten kunnen met de politie inzet lijkt mij. In dat geval praat je ook over ongeveer 40.000 man wat daar rondhuppelt: een deel klapvee met wat kussentjes en een rolletje snoep en een koffie kan en een deel schaatsliefhebbers vol met bier omdat ze naar het schaatsen gaan
Crone doet nu moeilijk over de inzet van politie, maar hij en zijn dkv broer hadden er geen moeite mee om ongeveer 350 man + een helicopter in te zetten tijdens dkv-cambuur. Volgens mij heeft dat debacle er ook mee te maken "maatschappelijk niet verantwoord" omdat wij ons keurig hebben gedragen die dag. (volgens de officiele lezing met dank aan de politie inzet) .
Een andere andere reden kan zijn dat wij met ons gebrul als 12e man dat hele serious request gedoe overstemmen en dat ze dat willen voorkomen. 8P
Ik voorspel een pot in Emmen op de normale tijd van 20:00. Minimaal 2000 man mee? |:)
Citaat van: Dokkumer op november 07, 2013, 19:16:04
Hooooo, dat mag op grond van de KNVB reglementen weer niet :devil
Nobody likes me, I don't care
ken oek niet want beide clubs hebben internationals
Die hoef je als club toch niet af te staan als het gaat om een vriendschappelijk interlandje?
Wat als een wedstrijd in die week wordt afgelast ivm weersomstandigheden. Dan zal zo'n wedstrijd toch ook in het nieuwe jaar pas gespeeld kunnen worden. Dan kan het wel?
Gooi de wedstrijd gewoon een week naar voren. Jezus, wat een ambtenarij bij die KNVB.
In 2009 Cambuur tegen Roda JC had de politie Groningen zichzelf aangeboden om extra politie/ME te leveren, dit is toen niet doorgegaan door onze burgervader.
Ik zeg.. ga eens polsen daar in Groningen en haal die lui hier heen, doe je het in het kader van uitwisselingsprogramma of interregionale oefening. Probleem ook opgelost, waar een wil is is een weg.
100.000 man bij SR 8P Bitsje hoog in de bol volgens mij.
Stelletje idioten.
Citaat van: DayDreamer op november 08, 2013, 09:45:48
100.000 man bij SR 8P Bitsje hoog in de bol volgens mij.
Ja en dat moet allemaal naar het zaailand :_schater
Volgens mij staat er een nul teveel in dat bericht
Citaat van: DayDreamer op november 08, 2013, 09:45:48
100.000 man bij SR 8P Bitsje hoog in de bol volgens mij.
Met alle respect maar die hele actie lijkt allang over zijn hoogtepunt heen. Ook Gerard Ekdom (niet in het huis) ziet dit tijdig in 8)
Het bekerduel tussen SC Cambuur en FC Utrecht in de achtste finales van de KNVB-beker dat gepland stond op 18 december om 15:30 uur is verplaatst naar een later tijdstip. De speeldatum blijft ongewijzigd, maar de aftrap is verschoven naar een iets meer supporters-vriendelijk tijdstip: 16:45 uur.
Nee, Dit helpt :O
http://cambuur.nl/nieuws/bekerduel-sc-cambuur-fc-utrecht-verplaatst-naar-later-tijdstip (http://cambuur.nl/nieuws/bekerduel-sc-cambuur-fc-utrecht-verplaatst-naar-later-tijdstip)
Citaat van: Drumfather SCC op november 08, 2013, 16:20:36
Het bekerduel tussen SC Cambuur en FC Utrecht in de achtste finales van de KNVB-beker dat gepland stond op 18 december om 15:30 uur is verplaatst naar een later tijdstip. De speeldatum blijft ongewijzigd, maar de aftrap is verschoven naar een iets meer supporters-vriendelijk tijdstip: 16:45 uur.
Nee, Dit helpt :O
http://cambuur.nl/nieuws/bekerduel-sc-cambuur-fc-utrecht-verplaatst-naar-later-tijdstip (http://cambuur.nl/nieuws/bekerduel-sc-cambuur-fc-utrecht-verplaatst-naar-later-tijdstip)
oh ik dacht dat het perse op neutraal terrein moest :?
Ah, is al wel iets beter. Dat Utrecht hier wel mee akkoord gaat, vind ik maar apart.
dat worden slechts 500 supporters meer :zucht
Zijn toch ook tijden van niets, ongelofelijk...
16:45 of 20:00 uur.. maakt geen verschil.
Als je verlenging en penaltys hebt wordt het alsnog laat.
Een week eerder was in mijn optiek beter geweest.
Anti voetbal :R
Citaat van: Destroyer op november 09, 2013, 08:13:05
Anti voetbal :R
wat te denken van alle mensen die MOETEN werken.Dit is een hele drukke week voor de meeste bedrijven
Citaat van: Official-Sphere op november 08, 2013, 23:26:07
dat worden slechts 500 supporters meer :zucht
Ik denk eerder dat die 500 nu voor de tv kruipen.
Nou, dan kan ik in ieder geval (hoop ik) de tweede helft nog thuis zien...
10 pagina's gehuil over een bekerpot van medio december terwijl vanavond een '6 punten' duel op het program staat.... Vanavond 3 punten!
Citaat van: Len Cantello op november 09, 2013, 13:16:07
10 pagina's gehuil over een bekerpot van medio december terwijl vanavond een '6 punten' duel op het program staat.... Vanavond 3 punten!
Dat maakt die wedstrijden er niet minder belangrijk om, misschien dat jij alle vrijheid van de wereld heb om op een woensdagmiddag naar het stadion te komen maar het merendeel kan dit niet en mensen die werken zijn helemaal niet geneigd om hier een (halve) dag vrij voor te vragen omdat Cambuur moet wijken voor een fucking inzameling waar we inmiddels al natuurlijk niet genoeg van hebben in Nederland.
Laat de supporters op een menselijk tijdstip naar de wedstrijd gaan en die andere lui naar hun eigen evenement, of verwachten ze zodanig stormende collectehooligans dat ze daar de ME voor in moeten zetten?
Ben het wel met je eens. Alleen vind ik het opvallend dat meer aandacht is voor de bekerwedstrijd ipv voor het duel van vanavond.
Citaat van: Len Cantello op november 09, 2013, 13:28:48
Ben het wel met je eens. Alleen vind ik het opvallend dat meer aandacht is voor de bekerwedstrijd ipv voor het duel van vanavond.
Dat zeg ik de beleving onder supporters is er totaal niet bij de wedstrijd van vanavond.
Citaat van: SCCornjum op november 09, 2013, 13:38:39
Dat zeg ik de beleving onder supporters is er totaal niet bij de wedstrijd van vanavond.
Mwa. Totaal niet, is onzin. Er gaan nog wel een aantal die kant op hoor....
Citaat van: SCCornjum op november 09, 2013, 13:38:39
Dat zeg ik de beleving onder supporters is er totaal niet bij de wedstrijd van vanavond.
Thuus voor de buis... en zeeer nerveus :proost
Goedenavond Anti friezen
Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.
Vriendellijke groet
Fcu on tour
Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars
Citaat van: u komt van alle kanten op november 09, 2013, 18:28:09
Goedenavond Anti friezen
Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.
Vriendellijke groet
Fcu on tour
Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars
Leuke actie! Het is inderdaad belachelijk dat er niet om de klanten wordt gedacht. In welke andere bedrijfstak zie je dat nou!
Citaat van: u komt van alle kanten op november 09, 2013, 18:28:09
Goedenavond Anti friezen
Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.
Vriendellijke groet
Fcu on tour
Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars
Wie gaan dat doen? Die stoere mannetjes die het hek over de oosttribune op wilden?
@len
Nee dat waren jongeren en schrijf dit hier niet om rotzooi te trappen geef alleen aan dat wij wel iets tegen de knjb gaan doen zouden jullie ook moeten doen het zij apart het zij gezamellijk want het moge duidellijk zijn dat de knjb ons supporters keihard aan het naaien
Vriendellijke groet
Fcu on tour
Against modern football
Citaat van: u komt van alle kanten op november 09, 2013, 18:28:09
Goedenavond Anti friezen
Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.
Vriendellijke groet
Fcu on tour
Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars
:thumbsup
Citaat van: u komt van alle kanten op november 09, 2013, 18:28:09
Goedenavond Anti friezen
Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.
Vriendellijke groet
Fcu on tour
Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars
Van harte welkom al zou het alleen maar zijn om die Kroonworst de stuipen op het lijf te jagen. En mocht ik jullie treffen in ons mooie stadje gaan we gezellig een kroegje pakken. Er is geen ambtenaar die jullie kan stoppen.
Ik krijg mail die ik stuur naar redactie@sccambuurculture.nl allemaal terug
Ze hadden gisteren wat problemen met de site las ik op Facebook!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 12, 2013, 11:09:52
Ze hadden gisteren wat problemen met de site las ik op Facebook!
Stond ook op de CC twitter
Ja dat klopt maar heb vanmorgen een mail gehad met een mailadres waar ik naar toe kon mailen maar die krijg ik weer terug
SC CAMBUUR - FC UTRECHT | Woensdag 18 december| 16:45 uur
Seizoen en clubkaarthouders kunnen maximaal 4 kaarten aanschaffen voor deze wedstrijd
De toegangsprijzen zijn de helft van de prijzen die tijdens de competitie worden gehanteerd.
Dus voor Noord en Oost 9 euro
Voor Zuid 7.50
En voor west 11,50
Het betreft kaarten vrije zit voor het vak waar men kaarten voor koopt.
Seizoenkaarthouders kunnen hierdoor, mits op tijd aanwezig, op hun eigen stoel plaatsnemen.
Er kan ook gekozen worden om eens vanaf een andere tribune de wedstrijd te bekijken dan waarvoor u een seizoenkaart heeft.
De kaartverkoop start via online kaartverkoop op woensdag 20 november om 9 uur
Kaartverkoop aan het stadion vanaf maandag 9 december 10:30 uur
Het kassaplein opent op de wedstrijddag vanaf 14.45 uur
Citaat van: Lwdscc op november 18, 2013, 15:29:11
...
Seizoenkaarthouders kunnen hierdoor, mits op tijd aanwezig, op hun eigen stoel plaatsnemen.
...
Maar vroeg erheen dan die dag! :_schater
:rodekaart
CiteerRonnie Cambuur @RonnieCambuur 1h
Zaterdag protestmars tegen het belachelijke tijdstip van de beker. 18:00 verzamelen op het Ruiterskwartier.
Is dit zeker? Wie kan meer vertellen?
Cambuur Culture meldt namelijk nog niets.
Citaat van: Casual14 op november 18, 2013, 15:40:46
Is dit zeker? Wie kan meer vertellen?
Cambuur Culture meldt namelijk nog niets.
Misschien gaat dit dan niet vanuit cc
Citaat van: u komt van alle kanten op november 12, 2013, 11:51:06
Ja dat klopt maar heb vanmorgen een mail gehad met een mailadres waar ik naar toe kon mailen maar die krijg ik weer terug
lees het helaas nu pas. Redactie&@&cambuurculture .nl is weer beschikbaar
Citaat van: Lwdscc op november 18, 2013, 15:29:11
SC CAMBUUR - FC UTRECHT | Woensdag 18 december| 16:45 uur
Seizoen en clubkaarthouders kunnen maximaal 4 kaarten aanschaffen voor deze wedstrijd
De toegangsprijzen zijn de helft van de prijzen die tijdens de competitie worden gehanteerd.
Dus voor Noord en Oost 9 euro
Voor Zuid 7.50
En voor west 11,50
Het betreft kaarten vrije zit voor het vak waar men kaarten voor koopt.
Seizoenkaarthouders kunnen hierdoor, mits op tijd aanwezig, op hun eigen stoel plaatsnemen.
Er kan ook gekozen worden om eens vanaf een andere tribune de wedstrijd te bekijken dan waarvoor u een seizoenkaart heeft.
De kaartverkoop start via online kaartverkoop op woensdag 20 november om 9 uur
Kaartverkoop aan het stadion vanaf maandag 9 december 10:30 uur
Het kassaplein opent op de wedstrijddag vanaf 14.45 uur
Ze hadden sk houders gratis naar binnen moeten laten !
Citaat van: SCC-J op november 18, 2013, 17:02:19
Ze hadden sk houders gratis naar binnen moeten laten !
Dat mag volgens mij niet meer omdat de recette vanaf deze ronde worden gedeeld.
Met dit soort bedragen, speel je voor 10 man en een paardenkop op dat tijdstip!
Citaat van: WouterZz op november 18, 2013, 18:10:37
Dat mag volgens mij niet meer omdat de recette vanaf deze ronde worden gedeeld.
Is het juist niet zo dat recettes eerst worden gedeeld en in de rondes daarna niet meer?
Citaat van: Casual14 op november 18, 2013, 15:40:46
Is dit zeker? Wie kan meer vertellen?
Cambuur Culture meldt namelijk nog niets.
Dit is zeker!!!
Citaat van: Goudvinger op november 18, 2013, 18:33:22
Is het juist niet zo dat recettes eerst worden gedeeld en in de rondes daarna niet meer?
Nee, eerste 3 ronden krijgen de gasten een vergoeding van ongeveer 2500 euro. Vanaf deze ronde worden de recettes na aftrek van alle kosten gedeeld. (Art 39)
Kaartprijzen t/m 1/8e finale mogen door de thuisspelende club zelf worden bepaald. Vanaf de kwartfinales dienen de normale prijzen gehanteerd te worden.
Art 19
CiteerTot en met de 1/8e finales zijn alle deelnemers, behoudens de thuisspelende amateur-verenigingen, gehouden entreeprijzen voor de losse kaartverkoop te hanteren tot een hoogte van maximaal 50% van de prijzen die gehanteerd worden bij de losse kaartverkoop tijdens reguliere competitiewedstrijden. Hiervan kan worden afgeweken indien de beide deelnemers dit vooraf schriftelijk zijn overeengekomen.
Vanaf de 1/4e finales zijn alle deelnemers gehouden voor de losse kaartverkoop entreeprijzen te
hanteren overeenkomstig de prijzen die gehanteerd worden bij losse kaartverkoop tijdens
reguliere competitiewedstrijden. Hiervan kan worden afgeweken indien beide deelnemers dit
vooraf schriftelijk zijn overeengekomen.
Deelnemers die in het bezit zijn van loges, skyboxen en/of business-seats, dienen voor deze
plaatsen, indien zij bezet zijn, de prijs van de duurste tribuneplaats in de wedstrijd
afrekening ex artikel 40 van de 1/8e, 1/4e en 1/2e finales op te nemen
Artikels 39 en 40
CiteerTot en met de 4e speelronde heeft de thuisspelende club recht op het financiële resultaat van de
inkomstenwedstrijd.
De bezoekende club heeft recht op een "bezoekers
vergoeding" van € 2.500,-- per wedstrijd. Debezoekende club kan na het spelen van de wedstrijd een factuur zenden voor dit bedrag, vermeerderd met btw, gericht aan de KNVB, afdeling crediteurenadministratie, postbus 555, 3700 AN Zeist. Vanaf de 1/8e finales wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale)
toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 40) ontvangen.
Indien voornoemd nettoresultaat berekend conform artikel 40 negatief uitkomt, kan dit tekort na goedkeuring van de desbetreffende afrekening door het bestuur betaald voetbal geheel of gedeeltelijk worden aangevuld voor zover voldoende fondsen in de voorgaande seizoen en verkregen uit de zogenaamde 5% afdracht aanwezig zijn, tot een maximum van € 7.500,
CiteerHet nettoresultaat van de wedstrijden in de 1/8e, 1/4e en de 1/2e finales wordt berekend door van de bruto recetteopbrengst de omzetbelasting (6% btw) af te trekken waarna van het alsdan verkregen bedrag de navolgende posten worden afgetrokken:
- provisie Ticketbox;
- organisatiekosten, waaronder (doch niet uitsluitend) stadion- of terreinhuur (inclusief verlichting) en de kosten voor wedstrijd- en veiligheidsorganisatie. Aan organisatiekosten kan een vast deel van de bruto recette exclusief btw worden toegerekend, te weten 35% met een maximum van € 185.000,
- heffing KNVB (2,5% van de bruto recette exclusief btw) indien een betaaldvoetbalorganisatie de thuisspelende deelnemer is;
- heffing Stimuleringsfonds Jeugdvoetbal (4,9% van de bruto recette exclusief btw) indien een betaaldvoetbalorganisatie de thuisspelende deelnemer is;
- reis- en verblijfkosten bezoekende deelnemer.
Wedstrijd tegen utrecht is toch 1/8 finale? Dus dat betekent dat Cambuur zelf de prijzen mag bepalen. En Cambuur hanteert nu de hoogst mogelijke prijs, omdat alle kaarten voor 50% verkocht worden, zoals verplicht gesteld is in artikel 19. De kaartprijs kan wel lager, maar dat moet door beide clubs goedgekeurd worden.
De prijzen zijn niet veel duurder dan tegen Nac hoor? voor zuid het zelfde voor noord en oost 1.50 er bij op. Als ze nou 18 euro hadden gevraagd.. oke maar vind dit nog behoorlijk meevallen.
Toch jammer dat de prijzen hoger zijn dan bij de vorige wedstrijd. Daar kwamen ook niet veel mensen op af en nu waarschijnlijk helemaal niet.
Citaat van: kgscc op november 18, 2013, 22:31:05
Toch jammer dat de prijzen hoger zijn dan bij de vorige wedstrijd. Daar kwamen ook niet veel mensen op af en nu waarschijnlijk helemaal niet.
Dat ligt niet aan een prijsverhoging van €1.50, dat ligt eerder aan het tijdstip.
Iedereen die er tegen nac niet was mag van mij tegen Utrecht ook wel thuis blijven! Wat een gejank van iedereen over de prijs van een kaartje.. Het tijdstip zal deze wedstrijd nog meer supporters kosten verwacht ik. Burgemeester bedankt! Tegen NAC bleef het gross al thuis, omdat een kaartje 7,50-10,00 kostte.
Citaat van: Don op november 19, 2013, 08:12:38
Iedereen die er tegen nac niet was mag van mij tegen Utrecht ook wel thuis blijven! Wat een gejank van iedereen over de prijs van een kaartje.. Het tijdstip zal deze wedstrijd nog meer supporters kosten verwacht ik. Burgemeester bedankt! Tegen NAC bleef het gross al thuis, omdat een kaartje 7,50-10,00 kostte.
Dat lag tegen NAC niet aan de kosten maar aan het tijdstip. Als jeugd vroeg naar school moet of je moet heel erg vroeg naar je werk dan kunnen er keuzes gemaakt worden om die wedstrijd op tv te kijken.
Citaat van: Ronnie tng op november 18, 2013, 19:12:37
Dit is zeker!!!
Mooi dat er actie ondernomen word! Wanneer komt er meer duidelijk over de actie, wat de bedoeling word etc....
Citaat van: 666 op november 19, 2013, 08:00:56
Dat ligt niet aan een prijsverhoging van €1.50, dat ligt eerder aan het tijdstip.
Dat bedoelde ik ook. De combinatie van de verhoging en het tijdstip (wat natuurlijk schandalig is).
Citaat van: 666 op november 19, 2013, 08:19:23
Dat lag tegen NAC niet aan de kosten maar aan het tijdstip. Als jeugd vroeg naar school moet of je moet heel erg vroeg naar je werk dan kunnen er keuzes gemaakt worden om die wedstrijd op tv te kijken.
Iedereen had zijn eigen smoes wel klaar inderdaad, er zullen genoeg kerels niet zijn geweest die prima een uurtje later naar bed hadden gekund.
Citaat van: Don op november 19, 2013, 21:43:35
Iedereen had zijn eigen smoes wel klaar inderdaad, er zullen genoeg kerels niet zijn geweest die prima een uurtje later naar bed hadden gekund.
Dat denk ik ook.. ach als ik er maar bij ben :koffie
Sfeertje was met de mensen die er waren wel goed, ik vermaak mij altijd uitstekend (als er gewonnen wordt :insane)
Volgens lc van vandaag begint de wedstrijd om 20.00 uur. Verstandige beslissing van Crone.
Citaat van: John Hiatt op december 04, 2013, 08:05:09
Volgens lc van vandaag begint de wedstrijd om 20.00 uur. Verstandige beslissing van Crone.
Mis ik nu de opening van het glazenhuis :P 8P
Id....gewoon 8 uur.
volle bak!
staat nu ook net op cambuurtwitter:
Het aanvangstijdstip van de bekerwedstrijd SC Cambuur - FC Utrecht is verplaatst naar 20.00 uur. #cambuur
Mooi natuurlijk, maar had dit nu niet gelijk geregeld kunnen worden? Dit kost mijn een vrije dag!
Ben benieuwd of het uitvak nu vol zit:)
Wedstrijd Cambuur-Utrecht
wordt toch
's avonds gespeeld
Burgemeester Ferd Crone van Leeuwarden
heeft het ongelukkige aanvangstijdstip
van kwart voor vijf 's
middags door intensief overleg met
KNVB, clubs, supporters en politie
uit de boeken weten te krijgen. ,,Het
publieke belang is het beste gediend
met een avondwedstrijd'', zegt Crone.
Meteen na de loting doemde het
probleem op dat Cambuur-Utrecht
zou samenvallen met de opening
van het GlazenHuis, het epicentrum
van de geldinzamelingsactie van ra-
LEEUWARDEN – De bekerwedstrijd
van SC Cambuur tegen FC Utrecht
kan woensdag 18 december toch 's
avonds (20 uur) worden gespeeld,
met Serious Request als goed doel.
diozender 3FMvoor mensen zonder
schoon drinkwater en sanitair. De
politie zag die overlap niet zitten.
Doordat de KNVB-regels een snel
besluit voorschrijven, werd het aftraptijdstip
eerst bepaald op half
vier en later op kwart voor vijf. Dat
was weer tegen het zere been van
supporters over en weer, voor wie 18
december een ordinaire werkdag is.
Heethoofden belegerden anderhalve
week geleden uit onvrede zelfs
Crones woning. Geheel los daarvan,
aldus de burgemeester, heeft hij de
laatste weken gezocht naar een weg
om het bekertreffen – in ordehandhavingstermen
een 'risicowedstrijd'
- toch naar de avond te krijgen.
Cambuur en Utrecht hebben afge-
gespeel
sproken dat dewedstrijd in het teken
moet staan van Serious Request.
Spelers en supporters zullen ,,sportief
en financieel'' aan de actie bijdragen.
De politie weet haar manschappen
toch zo te plooien dat Glazen
Huis en Cambuurstadion gelijktijdig
kunnenworden bestreken met
toezicht. Utrecht stuurt extra stewards
mee naar Leeuwarden.
Vrijdag is een delegatie van het
Utrecht-bestuur op het stadhuis geweest.
,,Daar is con amore overeengekomen
dat de bekerwedstrijd en
de actie van 3FM elkaar feestelijk
moeten versterken'', aldus Crone,
die spreekt van een prachtige kruisbestuiving
van sport en het goede
Goed nieuws! En terecht ook! Nu kunnen we met zijn allen bewijzen dat deze aanvangstijd terecht is, en dat de acties van de lokale driehoek vaak zeer overtrokken zijn..
Mooi een fatsoenlijk tijdstip
Mooi dan kan ik ook nog een wedstrijd bijwonen in december...
"Burgemeester Ferd Crone van Leeuwarden
heeft het ongelukkige aanvangstijdstip
van kwart voor vijf 's
middags door intensief overleg met
KNVB, clubs, supporters en politie
uit de boeken weten te krijgen. ,,
Wat een held toch!
Wat een klasbak die burgemeester van ons! Erg ongelukkig het samenvallen van SR en scc. Onze burgemeester zou onze burgemeester niet zijn als hij hier een gepaste oplossing voor wist te vinden.
Triest vind ik trouwens nog steeds het verschil in reactie van beide clubs. Utrecht die meteen protest aan tekent en v.d. Belt die met een slap begripvol verhaal komt.
weer niet goed?
Citaat van: piene hassus op december 04, 2013, 12:25:54
weer niet goed?
Natuurlijk is dit goed! Voetbal is van ons!
Geef alleen aan dat ik het nog steeds jammer vind dat Cambuur slap begrip toonde voor het besluit van de burgemeester, terwijl de hele club Utrecht gelijk protest aantekende.
Citaat van: Ronnie tng op december 04, 2013, 12:49:17
Natuurlijk is dit goed! Voetbal is van ons!
Geef alleen aan dat ik het nog steeds jammer vind dat Cambuur slap begrip toonde voor het besluit van de burgemeester, terwijl de hele club Utrecht gelijk protest aantekende.
Het was zelfs een gezamenlijke beslissing van burgemeester en cambuur.
Citaat van: Yellow Army op december 04, 2013, 13:47:33
Het was zelfs een gezamenlijke beslissing van burgemeester en cambuur.
Zo staat het er misschien maar Cambuur het niets te vertellen hoor!
In de beker is het ook wat makkelijker te protesteren als bezoeker. Omdat er wettelijk omschreven staat dat de thuisspelende ploeg aansprakelijk wordt gehouden voor het al dan niet door kunnen laten gaan. Maar 20.00 uur, mooi!
Citaat van: Lore op december 04, 2013, 10:45:38
"Burgemeester Ferd Crone van Leeuwarden
heeft het ongelukkige aanvangstijdstip
van kwart voor vijf 's
middags door intensief overleg met
KNVB, clubs, supporters en politie
uit de boeken weten te krijgen. ,,
Wat een held toch!
Het kan verkeren hé ;) Eerst is het een incapabele burgemeester, een aap zonder hart voor de club, Nu na 1 goede daad weer een held :proost
Heerlijk om een Cambuurfan te zijn |:)
Citaat van: Ronnie tng op december 04, 2013, 12:49:17
Natuurlijk is dit goed! Voetbal is van ons!
Geef alleen aan dat ik het nog steeds jammer vind dat Cambuur slap begrip toonde voor het besluit van de burgemeester, terwijl de hele club Utrecht gelijk protest aantekende.
Utrecht tekende meteen protest aan omdat ze natuurlijk een kans zagen dat dit op neutraal uitgevochten ging worden.... End aar hebben ze baat bij na de laatste ontmoeting.
Welke heethoofden zijn naar de woning van Crone gegaan? Slaat helemaal nergens op.
Citaat van: Drumfather SCC op december 04, 2013, 16:40:08
Het kan verkeren hé ;) Eerst is het een incapabele burgemeester, een aap zonder hart voor de club, Nu na 1 goede daad weer een held :proost
Heerlijk om een Cambuurfan te zijn |:)
Ik ben eigenlijk sarcastisch, het is zijn beslissing! Daarom is het een beetje een rare uitspraak!
Citaat van: scclwd op december 04, 2013, 18:09:05
Welke heethoofden zijn naar de woning van Crone gegaan? Slaat helemaal nergens op.
Niet als een schaap de krant meteen geloven, de protestmars voor de wedstrijd tegen NEC kwam langs het huis van de burgemeester, voor zover bekend staat dat huis nog altijd zonder een schrammetje dus niet meteen in de Lc melkbus modus
Citaat van: Ameland op december 04, 2013, 18:15:01
Niet als een schaap de krant meteen geloven, de protestmars voor de wedstrijd tegen NEC kwam langs het huis van de burgemeester, voor zover bekend staat dat huis nog altijd zonder een schrammetje dus niet meteen in de Lc melkbus modus
Normaliter is een corteo onder politiebegeleiding. Ik kan me niet voorstellen dat de politie vrolijk met de meute langs het huis van de burgemeester is getrokken. Dit moet dus we op eigen gelegenheid zijn gebeurd. Sowieso is het een idioot plan om met een aantal knaapjes even naar het woonadres van de burgemeester te gaan. Was dan gaan protesteren bij het gemeentehuis, daar waar de besluiten genomen worden. Ik kan me voorstellen dat vooral omwonenden flink door de actie zijn geschrokken, al dat tuig voor de deur. Dan heb ik het nog niet eens over de zinloze vernieling.
Citaat van: scclwd op december 04, 2013, 18:09:05
Welke heethoofden zijn naar de woning van Crone gegaan? Slaat helemaal nergens op.
die Crone lult er ook maar mooi in om...... Beetje Cambuur supporters zwart maken met wat als doel??? Geen reet gebeurt bij dat huis geen dreigende sfeer . Juist met gezang en vuurwerk en die hapsnurker heeft het over schreeuwenvuurwerk en daar door Angstige sfeer was voor de buurt. Mensen die foto's maken en gaan toeteren....
Walgelijke vent en de lc volgt slaafs. Belegering hebben suh het over man man man er was geen media of politie aanwezig en er is niets gebeurt . Ja spandoek achter gelaten . Hoop dat die angsthaas Inmiddels is bijgekomen van de schrik en dat ie niet overspannen thuis blijft zitten.
Crone :R
Citaat van: Goudvinger op december 04, 2013, 18:25:44
Normaliter is een corteo onder politiebegeleiding. Ik kan me niet voorstellen dat de politie vrolijk met de meute langs het huis van de burgemeester is getrokken. Dit moet dus we op eigen gelegenheid zijn gebeurd. Sowieso is het een idioot plan om met een aantal knaapjes even naar het woonadres van de burgemeester te gaan. Was dan gaan protesteren bij het gemeentehuis, daar waar de besluiten genomen worden. Ik kan me voorstellen dat vooral omwonenden flink door de actie zijn geschrokken, al dat tuig voor de deur. Dan heb ik het nog niet eens over de zinloze vernieling.
Betreft gemeente huis mee eens maar verder wordt dit verhaal veel te groot gemaakt door Crone zelf .
Is er morgen ook kaartverkoop
Citaat van: Bernardo op december 14, 2013, 21:38:43
Is er morgen ook kaartverkoop
vroeg ik me ook af. ..
Lang geleden dat ik zo ziek was van een nederlaag! Tegen dit ajax had gewoon een punt gepakt moeten worden! :R
Citaat van: NRG op december 15, 2013, 18:30:45
Lang geleden dat ik zo ziek was van een nederlaag! Tegen dit ajax had gewoon een punt gepakt moeten worden! :R
Verkeerde topic sorry.. Gevoel blijft hetzelfde..
Kaartverkoop?
Txs!!
gehavend utrecht:
@SCCambuurNIEUWS
Afwezig Utrecht: Janssen, Nilsson, Mulenga, Mårtensson, Cedric van der Gun [geblesseerd] Bulthuis & De Ridder. [geschorst] #cambuur #CAMfcu
Volgens mij kan de Ridder gewoon spelen hoor, 2x geel telt voor competitie.
Dan zou bulthuis ook mee mogen doen. Zou mooi zijn als die kaarten voor woensdsg gelden. Dan missen zij 2 belangrijke spelers en kan ritzmaier zaterdag weer meedoen
Citaat van: Bernardo op december 15, 2013, 19:15:07
Volgens mij kan de Ridder gewoon spelen hoor, 2x geel telt voor competitie.
geen idee, wat zijn de regels?
Citaat van: CambuurAmersfoort op december 15, 2013, 19:45:22
Dan zou bulthuis ook mee mogen doen. Zou mooi zijn als die kaarten voor woensdsg gelden. Dan missen zij 2 belangrijke spelers en kan ritzmaier zaterdag weer meedoen
Kaarten gelden. Wij zijn Ritzmaier kwijt voor woensdag.
Wij missen ritzmaijer...en hemmen zal wel gespaard worden?
Citaat van: Marc S op december 15, 2013, 19:49:17
Kaarten gelden. Wij zijn Ritzmaier kwijt voor woensdag.
Volgens mij niet hoor, 2x geel geldt alleen voor de competitie waar je ze in hebt gekregen. Direct rood voor alle competities.
Citaat van: Bernardo op december 15, 2013, 19:58:18
Volgens mij niet hoor, 2x geel geldt alleen voor de competitie waar je ze in hebt gekregen. Direct rood voor alle competities.
Dat maakt toch niet uit? Dacht dat als je te veel gele kaarten pakten en daardoor geschorst werd het alleen in die comp telde, maar een rode overal. Maar weet het niet zeker
Citaat van: Bernardo op december 15, 2013, 19:58:18
Volgens mij niet hoor, 2x geel geldt alleen voor de competitie waar je ze in hebt gekregen. Direct rood voor alle competities.
Rood is rood, ook 2x geel teld voor de volgende.
Dat is mooi. Ritzmaier kunnen we beter zaterdag erbij hebben. Dat is toch een stuk belangrijker. En dat utrecht 2 man mist komt ook niet verkeerd uit. Zullen ook wel een klap hebben gehad vanmiddag.
Citaat van: Marc S op december 15, 2013, 20:11:20
Rood is rood, ook 2x geel teld voor de volgende.
Krijg je tijdens een wedstrijd van het tweede elftal een rode kaart en volgt hierop een schorsing van bijvoorbeeld één wedstrijd, dan geldt de schorsing tot aan het moment dat het tweede elftal de eerstvolgende competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld. Wanneer schorsingen alleen gelden voor het tweede elftal, dan wordt dit in het overzicht met straffen opgelegd door de KNVB specifiek vermeldt. Wie in de Beloftencompetitie met twee keer geel het veld uitgestuurd wordt krijgt alleen een schorsing voor die competitie en niet voor wedstrijden in de Eredivisie.
http://sport.infonu.nl/voetbal/113679-eredivisie-gele-kaarten-rode-kaarten-schorsingen-201314.html (http://sport.infonu.nl/voetbal/113679-eredivisie-gele-kaarten-rode-kaarten-schorsingen-201314.html)
Citaat van: Marc S op december 15, 2013, 20:11:20
Rood is rood, ook 2x geel teld voor de volgende.
Fout! 2x geel telt alleen voor dezelfde competitie. Maw Ritz is voor de beker tegen fcu beschikbaar en tegen nak geschorst.
Citaat van: Yellow Army op december 15, 2013, 21:16:27
Fout! 2x geel telt alleen voor dezelfde competitie. Maw Ritz is voor de beker tegen fcu beschikbaar en tegen nak geschorst.
fuuuck 2 nadelen dus
geen ritz in competitie en 2 belangrijke utrecht spelers die mee doen in beker :X
Citaat van: Yellow Army op december 15, 2013, 21:16:27
Fout! 2x geel telt alleen voor dezelfde competitie. Maw Ritz is voor de beker tegen fcu beschikbaar en tegen nak geschorst.
Klopt. Alleen direct rood had schorsing voor woensdag as opgeleverd. Had ritzmaier er liever in breda bij gehad. Andere kant, we kunnen nog Europa in;).
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Yellow Army op december 15, 2013, 21:16:27
Fout! 2x geel telt alleen voor dezelfde competitie. Maw Ritz is voor de beker tegen fcu beschikbaar en tegen nak geschorst.
Oke dan geloof ik je op je woord :P.
Vroeg me dat idd ook af, was erg gunstig geweest als schorsingen hadden gegolden voor beker.
Ritzmaier ga je tegen NAC echt zwaar missen.
Tegen Utreg Ritzmaier maar weer op middenveld dan en iets proberen op links. Misschien toch Brands of Cristovao hele wedstrijd kans geven. Schokker maar op rechts, kijken hoe de vorm is.
Ben benieuwd hoe druk het wordt, iets bekend over kaartverkoop?
Citaat van: Marc S op december 15, 2013, 23:16:04
Oke dan geloof ik je op je woord :P.
The master is always right 8)
Hoor dat diverse supporters woensdag liever naar opening van serious request gaan dan naar deze wedstrijd...... Niet best.
Zo bijzonder is de opening van dat glazenhuis toch niet? Epke die een sleutel omdraait.
Kan daar de hele week nog wel heen, gewoon naar Cambuur en op naar de kwartfinale. |:)
Wedstrijd is niet live bij FOX. Extra reden om gewoon heen te gaan dus.
Kwartfinale levert heel veel geld op, dus steun je club!
Wat hoop ik dat we winnen. Zou wel weer eens leuk zijn om wat verder in de beker te komen....:)
Ben benieuwd hoeveel mensen er zijn.
Citaat van: John Hiatt op december 16, 2013, 07:57:56
Hoor dat diverse supporters woensdag liever naar opening van serious request gaan dan naar deze wedstrijd...... Niet best.
Dat noem ik geen supporters... dat noem ik gelukszoekers..
Citaat van: michello op december 16, 2013, 11:12:57
Wedstrijd is niet live bij FOX. Extra reden om gewoon heen te gaan dus.
Dat is kut... hopen dat het ergens op internet te vinden is... Woon in Sofia en kan helaas niet op en neer vliegen...
Waren afgelopen vrijdagmiddag 5.000 kaarten verkocht.
Citaat van: IsmailvanEssen op december 16, 2013, 11:37:01
Dat is kut... hopen dat het ergens op internet te vinden is... Woon in Sofia en kan helaas niet op en neer vliegen...
Dat kan wel!! Je
wilt gewoon niet :zucht :zucht
Ik vlieg toch ook gewoon vanuit Apeldoorn heen en weer. _O_ |:) _O_
Maar er is altijd Omrop Abe op internet!
на добър час
Citaat van: IsmailvanEssen op december 16, 2013, 11:37:01
Dat noem ik geen supporters... dat noem ik gelukszoekers..
Dat is kut... hopen dat het ergens op internet te vinden is... Woon in Sofia en kan helaas niet op en neer vliegen...
Je moet er wel wat voor over hebben hoor! Ik fiets ook elke keer vanaf Camminghaburen naar het stadion.
Citaat van: Mitar op december 16, 2013, 11:48:48
Waren afgelopen vrijdagmiddag 5.000 kaarten verkocht.
Zoveel nog , vind ik nog wel een aardig aantal hoor.
En SR, daar heb ik echt helemaal niks mee.
Citaat van: DayDreamer op december 16, 2013, 14:14:23
Zoveel nog , vind ik nog wel een aardig aantal hoor.
En SR, daar heb ik echt helemaal niks mee.
Ik moet ook nog even kaartjes halen... 3 stuks :devil
SR blijft er wel... 20:00 uur wedstrijd en 18:00 uur opening van SR (voor de liefhebber).
Alle horeca 24/7 open :ams :proost dus even naar Cambuur en dan de kroeg in
Ik heb ook niets met SR... maar kom op mensen, kaartsjus halen, Cambuur mut een rontsjuh verder
Wij moeten ook nog kaarten halen, maar waarom het niet live op fox is :? Toch wel een aardig affiche.
Op FOX 1t/m8 is er blijkbaar op woensdagavond 20.00uur iets belangrijkers. :zucht
De rechten van de beker liggen toch bij Veronica?
Citaat van: DayDreamer op december 16, 2013, 14:30:01
Wij moeten ook nog kaarten halen, maar waarom het niet live op fox is :? Toch wel een aardig affiche.
AZ - DKV, Heracles - Feyenoord en Roda - Vitesse komen live.
Citaat van: DayDreamer op december 16, 2013, 14:30:01
Wij moeten ook nog kaarten halen, maar waarom het niet live op fox is :? Toch wel een aardig affiche.
Inderdaad een mooi affiche, eigenlijk ben ik er wel blij om dat het niet op TV komt.
Nu kan iedereen een kaartje halen als die de wedstrijd wil zien
Ga zo dadelijk mijn kaartjes even halen. 1 per SK?
Citaat van: gobo op december 16, 2013, 15:19:48
Ga zo dadelijk mijn kaartjes even halen. 1 per SK?
2 per sk.
Kan ik op de wedstrijdavond nog kaartje kopen aan de kassa?
Denk uiteindelijk 7000 man op de tribunes. Voor Cambuur een mooie kans om verder te komen tegen een zeer wisselvallig Utrecht. Ik ga voor een ouderwetse 2-1 met goals van Ritzmaier en Christovao
Behoorlijk druk vanmiddag. Flinke rij voor de kassa
Citaat van: Cambuur Groningen op december 16, 2013, 15:44:24
Kan ik op de wedstrijdavond nog kaartje kopen aan de kassa?
Als het niet uitverkocht is wel.
Citaat van: gobo op december 16, 2013, 16:39:03
Behoorlijk druk vanmiddag. Flinke rij voor de kassa
Liep ook al flink door toen ik er vanmiddag was.
Citaat van: gobo op december 16, 2013, 16:39:03
Behoorlijk druk vanmiddag. Flinke rij voor de kassa
Goed nieuws, hoop op een lekker sfeertje en een mooie overwinning. Zal een lekkere boost zijn voor het team! |:)
Citaat van: stefan15 op december 16, 2013, 15:46:34
Denk uiteindelijk 7000 man op de tribunes. Voor Cambuur een mooie kans om verder te komen tegen een zeer wisselvallig Utrecht. Ik ga voor een ouderwetse 2-1 met goals van Ritzmaier en Christovao
Ik vind een 70% vol stadion niet verkeerd. En dan ook nog voor een doordeweekse wedstrijd.
Citaat van: Tukker op december 16, 2013, 19:03:59
Ik vind een 70% vol stadion niet verkeerd. En dan ook nog voor een doordeweekse wedstrijd.
Ik vind t ook zeker niet verkeerd!!!
Is het mogelijk om zonder club- of seizoenkaart deze wedstrijd te bezoeken? Wij wilden met een groepje van zes man gaan, maar alleen ik en nog iemand uit deze groep heeft een seizoenkaart (en via internet kunnen we maar twee kaarten de man bestellen).
Als dit niet kan, is er dan nog iemand met een club- of seizoenkaart die woensdag niet naar de wedstrijd gaat en ons aan twee kaartjes voor de oosttribune kan helpen?
Citaat van: Collingwood op december 16, 2013, 20:32:51
Is het mogelijk om zonder club- of seizoenkaart deze wedstrijd te bezoeken? Wij wilden met een groepje van zes man gaan, maar alleen ik en nog iemand uit deze groep heeft een seizoenkaart (en via internet kunnen we maar twee kaarten de man bestellen).
Als dit niet kan, is er dan nog iemand met een club- of seizoenkaart die woensdag niet naar de wedstrijd gaat en ons aan twee kaartjes voor de oosttribune kan helpen?
Clubkaart aanvrage en direct bestellen kan ook.
Citaat van: pvanbuijtene op december 16, 2013, 20:36:42
Clubkaart aanvrage en direct bestellen kan ook.
Dank, ga het proberen. Je krijgt dan gelijk het nummer dat ingevuld moet worden ofzo?
Citaat van: Collingwood op december 16, 2013, 20:43:44
Dank, ga het proberen. Je krijgt dan gelijk het nummer dat ingevuld moet worden ofzo?
PM me anders even als het niet lukt. Heb wel een mogelijkheid
Inmiddels PM gestuurd!
Henk Albers @HenkAlbers1970
Vermoedelijke basis #Cambuur tegen #FCUtrecht
Nienhuis,Droste,Leeuwin,VdLaan,Bijker,ElMakrini,Bakker,VBrakel,Lukoki,Barto,Ritzmaier #CAMUTR
Van mij had Christovao wel in de basis mogen staan voor Lukoki. Als hij morgen weer zo beroerd speelt zeker op de bank tegen NAC.
Ik hoop dat wij ook een goed gevuld stadion hebben...
Voor het uitvak zijn op dit moment 349 kaarten verkocht.
Nooit meer naar de Bierliek...
ongezellig daar zonder uitsupp. 8)
Citaat van: Collingwood op december 17, 2013, 11:38:55
Inmiddels PM gestuurd!
Henk Albers @HenkAlbers1970
Vermoedelijke basis #Cambuur tegen #FCUtrecht
Nienhuis,Droste,Leeuwin,VdLaan,Bijker,ElMakrini,Bakker,VBrakel,Lukoki,Barto,Ritzmaier #CAMUTR
Van mij had Christovao wel in de basis mogen staan voor Lukoki. Als hij morgen weer zo beroerd speelt zeker op de bank tegen NAC.
lukoki morgen 2x toch hop
Citaat van: denistel op december 17, 2013, 12:49:27
lukoki morgen 2x toch hop
Ik hoop het! Zou ook best kunnen trouwens, volgens mij speelde hij Bulthuis de vorige keer ook kleurenblind.
Is het geregeld colinwood met je kaartjes?
Citaat van: Collingwood op december 17, 2013, 11:38:55
Inmiddels PM gestuurd!
Henk Albers @HenkAlbers1970
Vermoedelijke basis #Cambuur tegen #FCUtrecht
Nienhuis,Droste,Leeuwin,VdLaan,Bijker,ElMakrini,Bakker,VBrakel,Lukoki,Barto,Ritzmaier #CAMUTR
Van mij had Christovao wel in de basis mogen staan voor Lukoki. Als hij morgen weer zo beroerd speelt zeker op de bank tegen NAC.
Is Ritzmaier niet geschorst voor deze wedstrijd? of telt dit alleen mee voor de competitie?
Citaat van: zlatan op december 17, 2013, 15:27:05
Is Ritzmaier niet geschorst voor deze wedstrijd? of telt dit alleen mee voor de competitie?
Volgens mij is Ritzmaier geschorst voor NAC en mag hij morgen gewoon spelen. Als hij direct rood had gehad en voor 1 wedstrijd geschorst was, had hij Tegen Utrecht niet mee mogen doen.
Wazige club die KNVB met zijn regeltjes.
5100 kaarten verkocht.
Tegenvallend
Valt mij ook zwaar tegen... Morgen nog toch?
Citaat van: gobo op december 17, 2013, 16:52:03
Tegenvallend
Al het dagjesvolk blijft wrs thuis. Lekker avondje met echte supporters op de trubune. En winst.
Als ik zo om mij heen hoor, moeten er nog genoeg mensen een kaartje kopen. Ik denk dat we uitkomen op zo'n 7000 supporters morgen.
Zwaar tegenvallend aantal. Of trekt serious geschooi veel Cambuursupporters?
Citaat van: TM op december 17, 2013, 17:10:01
Als ik zo om mij heen hoor, moeten er nog genoeg mensen een kaartje kopen. Ik denk dat we uitkomen op zo'n 7000 supporters morgen.
ja inderdaad, je weet hoe leeuwarders zijn, die halen op het laatste moment
worden er ook kaarten vlak voor de wedstrijd verkocht?
Ik lees 2 pagina's terug dat er op vrijdag al 5000 kaarten verkocht waren. En gezien de rij van gisteren verwacht ik eigenlijk ruim meer dan die 5100
Citaat van: Cambuur058 op december 17, 2013, 17:30:11
ja inderdaad, je weet hoe leeuwarders zijn, die halen op het laatste moment
worden er ook kaarten vlak voor de wedstrijd verkocht?
kassa's zijn gewoon open. |:)
Citaat van: Bernardo op december 17, 2013, 17:38:54
kassa's zijn gewoon open. |:)
dan halen we de 7000 makkelijk
Citaat van: TM op december 17, 2013, 17:10:01
Als ik zo om mij heen hoor, moeten er nog genoeg mensen een kaartje kopen. Ik denk dat we uitkomen op zo'n 7000 supporters morgen.
Klopt voor mij, koop morgenavond mn kaartje
Pec na 6 minuten al voor tegen Excelsior en binnen 10 minuten 0-2
Prachtig stadion trouwens :y |:):schaal |:):schaal |:)
Gelukkig heb ik mijn plek in vak 19 al binnen. Ben bang dat wanneer ik morgen ga ik te laat zal zijn voor dat vak.
FC Utrecht heeft woensdagavond in de bekerwedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden iets goed te maken. De ploeg van trainer Jan Wouters verloor eerder dit seizoen in de competitie met 3-1 in Leeuwarden. Bovendien willen de domstedelingen de zware thuisnederlaag van zondag tegen PSV (1-5) rechtzetten.
'In die eerste wedstrijd tegen Cambuur hebben we geen al te beste indruk gemaakt', liet Wouters op de website van FC Utrecht weten. 'Ook nu verwacht ik een lastig duel. Zij spelen thuis sterk en staan positioneel goed. Het zal voor ons weer even wennen zijn op kunstgras.'
Wouters is blij dat zijn team woensdag alweer in actie komt. 'Het is prettig dat we na het verloren duel tegen PSV de nare smaak van die nederlaag snel kunnen wegspelen. Het is uithuilen en ons gelijk weer volledig focussen op Cambuur.'
Wouters kan in het bekerduel niet beschikken over Marcus Nilsson (bekken), Cedric van der Gun (knie), Jacob Mulenga (bovenbeen), Johan Mårtensson (knie) en Willem Janssen (knie).
Citaat van: scc-aaron op december 17, 2013, 20:16:35
Gelukkig heb ik mijn plek in vak 19 al binnen. Ben bang dat wanneer ik morgen ga ik te laat zal zijn voor dat vak.
Vrije zitplaatsen toch??
dit gaat niet over mijzelf maar over/voor iemand anders;
als je een clubkaart hebt van een andere club en daarom geen clubkaart van cambuur kan hebben, hoe is het dan toch mogelijk om wedstrijden van cambuur bij te wonen?
Citaat van: Cambuur058 op december 17, 2013, 21:16:05
dit gaat niet over mijzelf maar over/voor iemand anders;
als je een clubkaart hebt van een andere club en daarom geen clubkaart van cambuur kan hebben, hoe is het dan toch mogelijk om wedstrijden van cambuur bij te wonen?
dat is (gelukkig) NIET mogelijk.
Citaat van: marrumer op december 17, 2013, 21:17:22
dat is (gelukkig) NIET mogelijk.
helemaal niet? is er geen enkele manier om er onder uit te komen? pff
Citaat van: Cambuur058 op december 17, 2013, 21:16:05
dit gaat niet over mijzelf maar over/voor iemand anders;
als je een clubkaart hebt van een andere club en daarom geen clubkaart van cambuur kan hebben, hoe is het dan toch mogelijk om wedstrijden van cambuur bij te wonen?
Kaartje kopen voor de uitwedstrijd van Cambuur bij die club, of oude clubkaart annuleren en nieuwe bij de SCC aanschaffen
Citaat van: Cambuur058 op december 17, 2013, 21:16:05
dit gaat niet over mijzelf maar over/voor iemand anders;
als je een clubkaart hebt van een andere club en daarom geen clubkaart van cambuur kan hebben, hoe is het dan toch mogelijk om wedstrijden van cambuur bij te wonen?
Je kan een familielid een clubkaart laten aanvragen. In ons gezin zijn er 3: Cambuur, Heracles en FC Twente. Op mijn eigen naam staat uiteraard die van Cambuur |:)
Heren, tot wanneer kan ik een kaart halen voor de wedstrijd morgen ? gewoon de hele dag wanneer de administratie open is?
alvast bedankt !
Citaat van: Lwdscc op december 17, 2013, 20:37:44
FC Utrecht heeft woensdagavond in de bekerwedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden iets goed te maken. De ploeg van trainer Jan Wouters verloor eerder dit seizoen in de competitie met 3-1 in Leeuwarden. Bovendien willen de domstedelingen de zware thuisnederlaag van zondag tegen PSV (1-5) rechtzetten.
'In die eerste wedstrijd tegen Cambuur hebben we geen al te beste indruk gemaakt', liet Wouters op de website van FC Utrecht weten. 'Ook nu verwacht ik een lastig duel. Zij spelen thuis sterk en staan positioneel goed. Het zal voor ons weer even wennen zijn op kunstgras.'
Wouters is blij dat zijn team woensdag alweer in actie komt. 'Het is prettig dat we na het verloren duel tegen PSV de nare smaak van die nederlaag snel kunnen wegspelen. Het is uithuilen en ons gelijk weer volledig focussen op Cambuur.'
Wouters kan in het bekerduel niet beschikken over Marcus Nilsson (bekken), Cedric van der Gun (knie), Jacob Mulenga (bovenbeen), Johan Mårtensson (knie) en Willem Janssen (knie).
In de vorige ronde won Utreg door een handsbal in de verlenging van Kozakken Boys. Dit jaar misschien toch minder cupfighter dan we gewend zijn? En in vorm zijn ze zeker niet na de zeperd tegen PSV
Hele dag id...
en gewoon vanaf 6 uur kassa open bij plein.
Citaat van: cambuurskwartiertje op december 17, 2013, 21:26:27
Heren, tot wanneer kan ik een kaart halen voor de wedstrijd morgen ? gewoon de hele dag wanneer de administratie open is?
alvast bedankt !
ja en vanaf 18.00 bij kassaplein
Citaat van: John Hiatt op december 17, 2013, 17:21:25
Zwaar tegenvallend aantal. Of trekt serious geschooi veel Cambuursupporters?
Citaat van: John Hiatt op december 17, 2013, 17:21:25
Zwaar tegenvallend aantal. Of trekt serious geschooi veel Cambuursupporters?
5100 zou wel drama zijn. Wel eens meer tegen Telstar gehad verdomme.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Citaat van: Cambuur058 op december 17, 2013, 21:16:05
dit gaat niet over mijzelf maar over/voor iemand anders;
als je een clubkaart hebt van een andere club en daarom geen clubkaart van cambuur kan hebben, hoe is het dan toch mogelijk om wedstrijden van cambuur bij te wonen?
Clubcard inleveren en er een bij Cambuur aanvragen :devil
Of iemand met een sk vragen.
Citaat van: stefan15 op december 17, 2013, 23:11:31
5100 zou wel drama zijn. Wel eens meer tegen Telstar gehad verdomme.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Administratie is morgen gewoon open en om 18:00 de kassa's ook. Die 5100 worden zeker nog wel aangevuld, dus gejank vooraf.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn link=topic=485.msg48155ne.55 date=1387311074
Vrije zitplaatsen toch??
Ja maar dan wel per vak. Niet zoals tijdens NAC vrije zitplaatsen per tribune.
Citaat van: Cambuur058 op december 17, 2013, 21:16:05
dit gaat niet over mijzelf maar over/voor iemand anders;
als je een clubkaart hebt van een andere club en daarom geen clubkaart van cambuur kan hebben, hoe is het dan toch mogelijk om wedstrijden van cambuur bij te wonen?
Wat dacht je van een clubkaart op een andere naam aanvragen.
Citaat van: Dokkumer op december 17, 2013, 23:19:26
Administratie is morgen gewoon open en om 18:00 de kassa's ook. Die 5100 worden zeker nog wel aangevuld, dus gejank vooraf.
En met alléén Noord vol kunnen we ook wel een bak herrie maken en ze naar de kwartfinales schreeuwen! Mag wel wat meer sfeer in als vorige 2 thuiswedstrijden, spanning had ook de sfeer in de greep vond ik (behalve ontlading in minuten na de goal van Hemmen tegen Ajax) |:).
Citaat van: stefan15 op december 17, 2013, 23:11:31
5100 zou wel drama zijn. Wel eens meer tegen Telstar gehad verdomme.
Zoals Cantello al aangaf: Vanavond zitten de echte supporters in het stadion en geen gloryhunters.
De neppers zitten thuis of staan op het Zaailand. Mooi zo houden.
dom gelul altijd met dat gloryhunter gedoe.
ik kan er vanavond ook niet bij zijn maar ben zeker geen succes-supporter.
alsof "echte" supporters dit soort verplichtingen hebben.
Citaat van: SCCRulez op december 18, 2013, 00:08:57
Mag wel wat meer sfeer in als vorige 2 thuiswedstrijden, spanning had ook de sfeer in de greep vond ik (behalve ontlading in minuten na de goal van Hemmen tegen Ajax) |:).
Eerste helft was er geen spanning te bekennen en leek het wel alsof iedereen een kater aan het uitzitten was, pas toen er op het veld druk werd gezet naar voren kwam de sfeer los.
Deze gloryhunter is er vanavond ook niet bij l8l
ik verbaas me elke x weer dat mensen niet naar een thuiswedstrijd kunnen van cambuur er is maar 1 reden waarom ik niet zou komen en ik denk dat iedereen dat zelf wel kan invullen, werk, verjaardagen of weet ik wat voor kul ik kan het me niet voorstellen!!
Erbij vanavond met mijn zoon.
normaal sk op oost.
vanavond maar eens op.... :?
Citaat van: SCCRulez op december 18, 2013, 00:08:57
En met alléén Noord vol kunnen we ook wel een bak herrie maken en ze naar de kwartfinales schreeuwen! Mag wel wat meer sfeer in als vorige 2 thuiswedstrijden, spanning had ook de sfeer in de greep vond ik (behalve ontlading in minuten na de goal van Hemmen tegen Ajax) |:).
Sfeer is mede afhankelijk van wat de heren op het veld vertonen en het wedstrijdverloop... Sfeer is ook afhankelijk tegen wie je speelt.
Ik had persoonlijk, toen we promoveerden, erg veel zin in de wedstrijden tegen de grote clubs (eigenlijk tegen beter weten in). Tegen bijvoorbeeld feyenoord en ajax heb je veel te veel mensen die voor de tegenstander zijn, of ze hebben naast cambuur nog een voorkeur voor een ander. De sfeer is dan gewoon niet zoals die moet zijn. -
Tegen NEC Groningen NAC etc.. zit het stadion ook bijna vol en is de sfeer vele malen beter.. Tegen deze clubs komen mensen die allen een cambuur-hart hebben.
Naast het bovenstaande vind ik het tijdstip om te voetballen ook niet echt geweldig.. zaterdagavond half 8 vind ik de mooiste tijd en is de sfeer ook altijd goed.
Citaat van: okkele op december 18, 2013, 08:31:31
dom gelul altijd met dat gloryhunter gedoe.
ik kan er vanavond ook niet bij zijn maar ben zeker geen succes-supporter.
alsof "echte" supporters dit soort verplichtingen hebben.
Klopt, heb zelf ook vaak andere belangrijke dingen. Dus de vlieger van echte supporters gaat niet voor iedereen op. Wat wel zo is dat je toch merkt dat er bij vlagen een tamme sfeer hangt als het stijf uitverkocht is. Maar ik neem dit dan maar voor lief. Het hoort er nou eenmaal bij volgens mij. Ik denk dat het voor een deel opgelost gaat worden in de winterstop. Ik vermoed dat er nog wel wat sk houders bij komen voor Noord.
Citaat van: Scc01 op december 18, 2013, 09:12:36
Klopt, heb zelf ook vaak andere belangrijke dingen. Dus de vlieger van echte supporters gaat niet voor iedereen op.
Tuurlijk niet. Iedere rechtgeaarde supporter weet van zichzelf wel of ie echt is. En uiteraard kan niet iedere echte supporter er altijd bij zijn. Iedereen legt de lat op zijn eigen manier neer. De één blijft thuis voor een verjaardag of een trouwerij van een familielid, ik dus niet. Dat weet men in de familie. Men moet zich daarom ook niet aangesproken of aangevallen voelen. Feit is dat er gewoon gloryhunters komen nu. Maar als je vanavond niet komt omdat je naar het Zaailand gaat, ben je voor mij een nepper.
Citaat van: Scc01 op december 18, 2013, 09:12:36
Klopt, heb zelf ook vaak andere belangrijke dingen. Dus de vlieger van echte supporters gaat niet voor iedereen op. Wat wel zo is dat je toch merkt dat er bij vlagen een tamme sfeer hangt als het stijf uitverkocht is. Maar ik neem dit dan maar voor lief. Het hoort er nou eenmaal bij volgens mij. Ik denk dat het voor een deel opgelost gaat worden in de winterstop. Ik vermoed dat er nog wel wat sk houders bij komen voor Noord.
Komt doordat de tegenstanders in de JL niet aantrekkelijk waren en het voetbal vaak niet om aan te zien, dan ga je automatisch hard zingen om bezig te zijn. Nu is er veel meer spanning, betere tegenstanders, beter voetbal, dan zit je gewoon te genieten en 'vergeet' je te zingen.
Citaat van: clint op december 18, 2013, 09:29:46
Tuurlijk niet. Iedere rechtgeaarde supporter weet van zichzelf wel of ie echt is. En uiteraard kan niet iedere echte supporter er altijd bij zijn. Iedereen legt de lat op zijn eigen manier neer. De één blijft thuis voor een verjaardag of een trouwerij van een familielid, ik dus niet. Dat weet men in de familie. Men moet zich daarom ook niet aangesproken of aangevallen voelen. Feit is dat er gewoon gloryhunters komen nu. Maar als je vanavond niet komt omdat je naar het Zaailand gaat, ben je voor mij een nepper.
Clint heeft wel een puntje met dat SR...
Ook ik ga niet naar alle verplichtingen, mijn verplichting die ik mijzelf opleg is Cambuur |:)
Citaat van: clint op december 18, 2013, 09:29:46
Tuurlijk niet. Iedere rechtgeaarde supporter weet van zichzelf wel of ie echt is. En uiteraard kan niet iedere echte supporter er altijd bij zijn. Iedereen legt de lat op zijn eigen manier neer. De één blijft thuis voor een verjaardag of een trouwerij van een familielid, ik dus niet. Dat weet men in de familie. Men moet zich daarom ook niet aangesproken of aangevallen voelen. Feit is dat er gewoon gloryhunters komen nu. Maar als je vanavond niet komt omdat je naar het Zaailand gaat, ben je voor mij een nepper.
dat clinten en Richards niet naar familieflauwekul gaan omdat scc speelt vind ik prachtig,dat is karakter.
ik vind de term"gloryhunters"niet deugen,dan scheer je iedereen over 1 kam.
dit hoort nou eenmaal bij het (betere) voetbal,wees blij dat we die inkomsten nu hebben.
wat die diarree-request betreft heb je gelijk,als DAT voor scc komt dan moet je de stad uit en lekker in de knipe gaan wonen.
Wetstryden binne om 10 uur faak wel aflopen dan gaanne dan toch nog even naar een ferjaardag. Betreft ut un kien dan gaanne je foor die tyd even naar die ferjaardag en dan naar Cambuur. Hoe moeiluk ist!
Citaat van: clint op december 18, 2013, 07:23:58
Zoals Cantello al aangaf: Vanavond zitten de echte supporters in het stadion en geen gloryhunters.
De neppers zitten thuis of staan op het Zaailand. Mooi zo houden.
Daarnaast zullen er deze week een hoop stadions in de beker half vol/leeg zijn, echt niet alleen bij ons.
Wat een flauwekuldiscussie over echte supporters. Zullen we voor het gemak dan ook maar de mensen noemen die uit eigen motivatie weigeren om de club in uitwedstrijden te steunen vanwege de uitkaart? Iedereen heeft z'n eigen redenen om zo nu en dan eens een wedstrijd niet te bezoeken, dat hoeft helemaal niet af te doen aan de mate waarin iemand supporter is.
Citaat van: Goudvinger op december 18, 2013, 10:29:13
Wat een flauwekuldiscussie over echte supporters. Zullen we voor het gemak dan ook maar de mensen noemen die uit eigen motivatie weigeren om de club in uitwedstrijden te steunen vanwege de uitkaart? Iedereen heeft z'n eigen redenen om zo nu en dan eens een wedstrijd niet te bezoeken, dat hoeft helemaal niet af te doen aan de mate waarin iemand supporter is.
Precies, iedereen moet zelf zijn afwegingen maken en dan maak ik wel mij eigen afweging!
Prima . Maar laat ons dan zo vrij om er over te oordelen. Vanavond geen gloryhunters dus kan mooi sfeertje worden.
Citaat van: SCC-J op december 18, 2013, 11:32:41
Prima . Maar laat ons dan zo vrij om er over te oordelen. Vanavond geen gloryhunters dus kan mooi sfeertje worden.
Oordelen? Dat is aan een rechter of de lieve heer. Jij mag een mening hebben! :devil
Citaat van: SCC-J op december 18, 2013, 11:32:41
Prima . Maar laat ons dan zo vrij om er over te oordelen. Vanavond geen gloryhunters dus kan mooi sfeertje worden.
En als het vanavond een kutsfeer is dan herzie jij je mening?
Ik hef er sin in... komop man, met sien allen der achter en door naar de volgende ronde
Citaat van: 666 op december 18, 2013, 14:23:56
Ik hef er sin in... komop man, met sien allen der achter en door naar de volgende ronde
Dat zou echt mooi zijn! Inkomsten! wou dat ik er bij kon wezen... Beetje jammer van dat gezeik over echte supporters.. Als je hart bij cambuur ligt ben je in mijn ogen een echte supporter.. dan hoef je niet naar elke wedstrijd.. (kan ik toch niet want om elke keer een vliegtuig te boeken en dan nog van het vliegveld naar leeuwarden.. dan ben ik snel arm)..
Hoop op een vroeg doelpunt vanavond!!!
Met een beetje geluk zal Lukoki wat willen laten zien vanavond en speelt die Bulthuis helemaal dol net als in de competitie wedstrijd.
Dan nog even hopen op een Barto die zichzelf wil bewijzen en er een paar inveegt.....
droom lekker deur
vanavond met wat vrienden mien kaarten nog even halen :thumbsup
Ergens een radioverslag?
Opstelling SC Cambuur -
Nienhuis;
Droste, Leeuwin, Van der Laan, Bijker,
Van Brakel, Bakker, El Makrini, Ritzmaier,
Barto, Lukoki
Opstelling FC Utrecht -
Ruiter;
Van der Maarel, Derijck, Bulthuis, Heerings,
Diemers, Toornstra, Ayoub, Oar
Duplan, De Ridder
Iemand die aan een stream kan komen? Gezocht maar niet gevonden :|
Geen uitzending op Fox sports, ik heb omrop fryslan op. Prima.
0-1 Diemers
Volgens Teletekst was de doelpuntenmaker Toornstra.
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/live/radiomutrecht/
Ze winnen geen wedstrijd meer , is veel te zwak allemaal .
Slechste pot vh seizoen. Zat echt helemaal niets in. Maar even afkoelen.
Citaat van: runner 1 op december 18, 2013, 22:00:21
Ze winnen geen wedstrijd meer , is veel te zwak allemaal .
.
En zodra ze wel winnen horen we je niet 5 minuten na de wedstrijd l0l :R
Ach, het zat er ook wel weer in dit.. Nooit iets geweest dat bekervoetbal hier.. Maar snel weer de focus op zaterdag en hopelijk een goede dag voor Hemmen.
Ben benieuwd wat voor straf utrecht krijgt voor dat vuurwerk.
Helaas was lukoki nog steeds niets...
Utrecht krijgt geen straf maar Cambuur zal dit aangerekend worden aangezien dit in ons stadion is gebeurd.
Was niet al te best... Wordt echt tijd dat we die eerste kansen eens benutten. Bakker had hem wel mogen maken in her begin. Zij krijgen een halve kans die er mrteen weer inrolt en trekken vervolgens een muur op waar we nog 90 minuten verder tegen hadden kunnen aanlopen zonder te scoren. En ja Lukoki niet best, maar ik word helemaal moedeloos van Feldballe, tjongejonge wat een ramp. Maar goed uithuilen maar en dan zaterdag hopen op een wonder...
Drama op het kassaplein trouwens. Heb 40 minuten in de rij gestaan voor een kaartje.
Citaat van: Scc01 op december 18, 2013, 22:11:12
Ben benieuwd wat voor straf utrecht krijgt voor dat vuurwerk.
Helaas was lukoki nog steeds niets...
Ik vond Jody deze wedstrijd juist wel positief opvallen, goede werklust en een aantal goede voorzetten
Ritzmaier, Bakker, Barto en Feldballe daarentegen waren verschrikkelijk slecht!
De 2e goal is ontzettend amateuristisch weggegeven en ook de wissels van Dwight waren onbegrijpelijk!
En train gvd eens op corners man! Om te janken!
MoTM was voor mij Van der Laan, Ook Makrini, Brakel en de gehele defensie met Nienhuis vond ik goed staan
Alleen waren de spelhervattingen van Leo soms erg matig!
Mooi maar beginnen met Christovao-Hemmen-Lukoki
Anti voetbal van Utrecht en die ''supporters'' zijn stumpers :R De Tsunami wat nabouwen en met vuurwerk keilen
Uithuilen en op na zaterdag; Aanhaken of Play-Offs
Cambuur zonder Hemmen is als bier zonder alcohol. Wat een triest zooitje.
Niet geweest vanavond maar verdomme zeg.. zo doe je leuk mee tegen Ajax en zo verlies je weer van Utrecht thuis.
Voetballen kunnen we wel maar het is allemaal voor niets zonder scorend vermogen. Laat het alsjeblieft snel winterstop zijn en haal svp enkele spelers die iets TOEVOEGEN.
Citaat van: Yellow Army op december 18, 2013, 22:26:18
Drama op het kassaplein trouwens. Heb 40 minuten in de rij gestaan voor een kaartje.
ja, was lekker geregeld, vooral dat lege hokje kwam heel professioneel over...
Wat een DRAMA man, wat een zooitje bij elkaar.
Met Barto beginnen, Feldballe brengen en Lukoki, tsja dan scoor je niet.
Wat een trieste BENDE.
Wat een KUTSFEER.
Wat een KUTAVOND.
Onbegrijpelijk trouwens dat v Brakel naar de kant werd gehaald. Vond hem juist 1 van de beteren.
Tijd voor bier!
Begin van het duel, dacht ik nog RESPECT om met 400 man naar Leeuwarden te komen, met een buscombi.
Dat had ons nooit gelukt.
Zelfs een 6 punten wedstrijd FC Den Haag uit, kunnen we maar net 50 man op de been brengen.
In de tweede helft dacht ik daar heel anders over...................................................
Dan de wedstrijd.
Balletje breed, balletje naar achteren, weer breed en daarna kwijt......daar zit ik niet op te wachten, alleen
Makrini haalde met strijd zijn niveau.
Kan Christovao in plaats van lukoki beginnen in de basis zaterdag!
Oja oud speler Diemers kreeg alle gelegenheid om een bal aan te nemen, op te komen en daarna een prima pass te geven, die jongen maakt echt progressie helaas bij utrech..
Hoeveel toeschouwers waren er?
Uithuilen tot de winter stop versterking halen en op de competitie richten! Dit was niks en strijd onwaardig!
Kan aan mij liggen maar het lijkt wel of we niemand op links hebben de hele wedstrijd....
Balletje van christavao op het laatst tegen de paal was wel jammer. Kwam wel veel drijging van hem uit vond ik
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2013, 22:34:16
Wat een DRAMA man, wat een zooitje bij elkaar.
Met Barto beginnen, Feldballe brengen en Lukoki, tsja dan scoor je niet.
Wat een trieste BENDE.
Wat een KUTSFEER.
Wat een KUTAVOND.
Waarvan akte.
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2013, 22:34:16
Wat een DRAMA man, wat een zooitje bij elkaar.
Met Barto beginnen, Feldballe brengen en Lukoki, tsja dan scoor je niet.
Wat een trieste BENDE.
Wat een KUTSFEER.
Wat een KUTAVOND.
Waar is de passie bij de spelers gebleven? Ze speelden als oude vodden man. Is er soms onenigheid?
De Ridder, wat een heerlijke speler is dat. Knokken, uitdelen, incasseren, niet zeuren, vallen, opstaan en doorgaan. En kan nog voetballen ook!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 18, 2013, 23:04:21
De Ridder, wat een heerlijke speler is dat. Knokken, uitdelen, incasseren, niet zeuren, vallen, opstaan en doorgaan. En kan nog voetballen ook!
ik vond hem een zakhaar
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 18, 2013, 23:04:21
De Ridder, wat een heerlijke speler is dat. Knokken, uitdelen, incasseren, niet zeuren, vallen, opstaan en doorgaan. En kan nog voetballen ook!
gewoon een domme belg...
Precies het type wat wij missen.......
Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 23:00:45
Waar is de passie bij de spelers gebleven? Ze speelden als oude vodden man. Is er soms onenigheid?
Er is gewoon niemand op de midden en voorin die de mouwen opstroopt in dit elftal wanneer Hemmen niet speelt
Geen beleving, geen durf (waar zijn de inschuivende centrale verdedigers gebleven) verkeerde keuzes, te laag tempo, alle 2e ballen waren voor Utrecht, veel slechte corners en vrije trappen, vleugellam, slechte wissels.......zo dat is er uit.
Als er in de winterstop geen 2 (!) nieuwe vleugelspelers bij komen,moet je echt naar een ander systeem, want dit kan echt niet!
Citaat van: YellowBlue op december 18, 2013, 23:13:09
Geen beleving, geen durf (waar zijn de inschuivende centrale verdedigers gebleven) verkeerde keuzes, te laag tempo, alle 2e ballen waren voor Utrecht, veel slechte corners en vrije trappen, vleugellam, slechte wissels.......zo dat is er uit.
Als er in de winterstop geen 2 (!) nieuwe vleugelspelers bij komen,moet je echt naar een ander systeem, want dit kan echt niet!
Kort en juiste samenvatting
Deze selectie komt gewoon kwaliteit tekort. Er zal echt wat moeten gebeuren in de winterstop, want anders zie ik het somber in!
Citaat van: YellowBlue op december 18, 2013, 23:13:09
Geen beleving, geen durf (waar zijn de inschuivende centrale verdedigers gebleven) verkeerde keuzes, te laag tempo, alle 2e ballen waren voor Utrecht, veel slechte corners en vrije trappen, vleugellam, slechte wissels.......zo dat is er uit.
Als er in de winterstop geen 2 (!) nieuwe vleugelspelers bij komen,moet je echt naar een ander systeem, want dit kan echt niet!
Geheel mee eens. Wat een koude, ergerlijke avond was dit!
er word hier altijd gezeurd dat cambuur supporters alleen provoceren, maar kijk die van utrecht eens....
Christovao valt in en knalt gelijk op de paal!
Barto, gratis af te halen samen met Lukoki!
Ritzmaier alle balletjes mooi willen geven.
Leeuwin paar keer door, maar durft niet te schieten.
Kortom allemaal kut!
Dat gepruts met die vrije trappen ook de laatste tijd :O Bij RKC ook al. Waarom eerst een klein tikje geven? Dan is de tegenstander al bijna bij de bal. Gewoon die bal neerleggen en schieten.
Dit is een wedstrijd om snel te vergeten, slechte voetbal, scorend weer tekort. Zeg niet dat ik gek ben als ik zeg dat we met goede buitenspelers gewoon in het linker rijtje konden spelen. Nu concentreren op de competitie, en in de winter Adje, en/of Micheal de Leeuw halen want met dit materiaal haal je het niet.
Wat een kneuzen van de Bunnikside , gaan ze vuurwerk op het veld gooien bij 0-2 voorsprong. Gaat ze onnodig geld kosten.
Sfeer van onze kant was dramatisch ;(
De eerste 10 minuten was ik hoopvol. Lukoki die zijn man voorbij komt en een paar corners pakt, een goed kopkans, een goed schietkans: Valt dat doelpunt en dan 80 minuten toeval-voetbal, lange ballen en hopen dat ie gelukkig goed valt.
Ik wordt letterlijk ziek van deze avond (nu eerst effe een paracetamolletje)
Oké, ut was niks vanavond, maar se kenne ut goeedmake en saterdag
DRIE punten pakke teugen NAC, en dan sien we in ut nieuwe jaar met de
NOODIGE versterkingen wel weer.
Citaat van: vialli op december 19, 2013, 00:07:47
Oké, ut was niks vanavond, maar se kenne ut goeedmake en saterdag
DRIE punten pakke teugen NAC, en dan sien we in ut nieuwe jaar met de
NOODIGE versterkingen wel weer.
En su ist :proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 18, 2013, 23:04:21
De Ridder, wat een heerlijke speler is dat. Knokken, uitdelen, incasseren, niet zeuren, vallen, opstaan en doorgaan. En kan nog voetballen ook!
Ik vond het een irritant ventje die er alleen maar op uit was om vrije trappen te versieren. Als Hemmen hetzelfde in de spits zou doen wordt alles afgefloten.
Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 22:50:33
5774
Zo weinig ?? Volgens mij waren er wel meer. Heel Noord zat voor 99% vol, Oost ook voor 95% vol, Hoofdtribune alleen vakken 1, 2 en 3 wat leeg en Zuid kan ik niet over oordelen; daar stond ik zelf maar was volgens mij minimaal half vol.
Citaat van: Bernardo op december 18, 2013, 22:29:46
Cambuur zonder Hemmen is als bier zonder alcohol. Wat een triest zooitje.
Ik vond het zelfs bijna bier zonder prik. Ik miste de opbouw bij de verdedigers. Het is geen opbouw meer, maar probleem verschuiven en als er dan niks anders opzit maar terug naar Nienhuis. En vaak zie ik dat de verkeerde keuzes gemaakt worden; als er dan eindelijk ergens ruimte ligt wordt de andere kant weer opgezocht waarbij je van te voren al kunt zien dat de bal bij Nienhuis gaat eindigen. Wat dat betreft deed Utrecht het beter; zodra ze de bal kregen was er veel beweging en daardoor veel aanspeelmogelijkheden.
Citaat van: Drumfather SCC op december 18, 2013, 22:29:24
Ik vond Jody deze wedstrijd juist wel positief opvallen, goede werklust en een aantal goede voorzetten
Ritzmaier, Bakker, Barto en Feldballe daarentegen waren verschrikkelijk slecht!
De 2e goal is ontzettend amateuristisch weggegeven en ook de wissels van Dwight waren onbegrijpelijk!
En train gvd eens op corners man! Om te janken!
MoTM was voor mij Van der Laan, Ook Makrini, Brakel en de gehele defensie met Nienhuis vond ik goed staan
Alleen waren de spelhervattingen van Leo soms erg matig!
Mooi maar beginnen met Christovao-Hemmen-Lukoki
Anti voetbal van Utrecht en die ''supporters'' zijn stumpers :R De Tsunami wat nabouwen en met vuurwerk keilen
Uithuilen en op na zaterdag; Aanhaken of Play-Offs
Veel ben ik met je eens maar niet dat Barto verschrikkelijk slecht was. Ik vond hem zelfs in de eerste helft één van de betere en actiefste spelers.
Die 2e goal was echt dramatisch. Die speler van Utrecht kreeg ineens van iedereen alle vrijheid van de wereld. Wanneer krijgen wij eens zo'n verdediging tegenover ons die de deur opengooit.
En de lange bal van Nienhuis was vaak te lang.
Vrije trappen en corners kunnen veel beter; dat lijkt er niet op. :zweep
Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 23:00:45
Waar is de passie bij de spelers gebleven? Ze speelden als oude vodden man. Is er soms onenigheid?
Het slome gedrag van lodeweges slaat over op spelers!!!
Tip: voel je je kut na een wedstrijd, zoek op youtube naar het filmpje van Ruppppert: Excelsior - Cambuur
|:)
Citaat van: richard op december 19, 2013, 00:57:50
Het slome gedrag van lodeweges slaat over op spelers!!!
En jij hebt jezelf hoog zitten?
Paar dagen geleden hadden we immers nog niks te klagen..
Gezellig dagje Leeuwarden gehad maar wat een draak van een pot, gatverdamme! Utrecht daarentegen liet ook niks zien maar er feit dat je dan alsnog met 0-2 verliest!!
De aanval is om te janken!! Met Feldballe - Barto en Christovao red e het simpelweg niet. Barto doet alles op inzet, Feldballe straalt helaas niks uit. Heb geen normale aanval gezien! Het is echt compleet anders als Michiel erin staat. Hier moet wat aan gedaan worden, we kunnen aankomende seizoenshelft niet nog meer lopen stuntelen voorin. Wat mij betreft 2 buitenspelers en een spits erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: runner 1 op december 18, 2013, 22:00:21
Ze winnen geen wedstrijd meer , is veel te zwak allemaal .
F*ck die KNVB beker, dit seizoen telt maar 1 ding... :0= overleven!
Daar ben ik ook niet heel rouwig om, voor ons valt er naast extra recette weinig te winnen in de beker.
Citaat van: vialli op december 19, 2013, 00:07:47
Oké, ut was niks vanavond, maar se kenne ut goeedmake en saterdag
DRIE punten pakke teugen NAC, en dan sien we in ut nieuwe jaar met de
NOODIGE versterkingen wel weer.
Ik heb daar totaal geen vertrouwen in, zaterdag 0 punten.
Versterkingen, de namen die ik hoor en lees, vraag me af of het echt versterkingen zijn, daarnaast ook nog maar zien of het gaat lukken om goede versterkingen te kunnen halen, er zijn meer kapers natuurlijk en Cambuur staat er niet goed op denk ik.
Citaat van: Daddy T. op december 19, 2013, 08:36:12
F*ck die KNVB beker, dit seizoen telt maar 1 ding... :0= overleven!
Die beker is niet belangrijk, maar het spel van de laatste weken en dan met name gisteren, pfffff middenmoot eerste divisie niveau.
Na een nachtje slapen ben ik er wel weer overheen. Enige wat me niet aanstaat is dat we blijkbaar gestopt zijn met voetballen. De teams hebben ons door, we kunnen er niet tegen als er wordt gestoord en wordt doorgejaagd vanaf het begin. Ik heb me echt kapot geergerd aan dat tikkie terug en tikkie breed voetbal.
Maar wat is er toch met Nienhuis aan de hand. Telkens als hij de bal heeft, dan legt hij het spel volledig stil met dat gewacht, om hem vervolgens of over de zijlijn te maaien, of veel te ver richting verdediging te maaien. Als je dan toch een lange bal speelt kun je hem net zo goed meteen wegrossen.....
Wat we nu wel zeker kunnen concluderen is dat Felballe geen pepernoot raakt. En dat de afronding en corners nog steeds dramatisch zijn.
Wishfull thinking dat dit zaterdag wel goed gaat. Maar toch hoop ik het.
Enige pluspunt vind ik de dreiging van Christavao. Misschien eens wat langer laten spelen.
Citaat van: De Gast op december 19, 2013, 07:05:16
En jij hebt jezelf hoog zitten?
Paar dagen geleden hadden we immers nog niks te klagen..
Ik klaag al weken hoor vwb trainingen en ritzmaier op links!!
Citaat van: richard op december 19, 2013, 10:54:49
Ik klaag al weken hoor vwb trainingen en ritzmaier op links!!
Onze verdediging is zo goed omdat we zo weinig kansen weggeven, zeggen we steeds. Maar als ze tegen Ajax drie kansen weggeven en twee om de oren krijgen en tegen Utrecht weer drie kansen en weer twee om de oren krijgen. En de twee laatste doelpunten in de wedstrijden zijn zulke grote fouten, kun je dan nog wel spreken van een goed verdediging? De verdediging is zo goed als de mate waarin die de concentratie de gehele wedstrijd kan vast houden: één moment van onoplettendheid en je bent drie punten kwijt. Het enige constante bij Cambuur op dit moment is het geklaag van Richard _O_
En toch rijden we met drie punten uit Breda weg zaterdag!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2013, 12:41:27
Onze verdediging is zo goed omdat we zo weinig kansen weggeven, zeggen we steeds. Maar als ze tegen Ajax drie kansen weggeven en twee om de oren krijgen en tegen Utrecht weer drie kansen en weer twee om de oren krijgen. En de twee laatste doelpunten in de wedstrijden zijn zulke grote fouten, kun je dan nog wel spreken van een goed verdediging? De verdediging is zo goed als de mate waarin die de concentratie de gehele wedstrijd kan vast houden: één moment van onoplettendheid en je bent drie punten kwijt. Het enige constante bij Cambuur op dit moment is het geklaag van Richard _O_
En toch rijden we met drie punten uit Breda weg zaterdag!
Doordat we zo weinig scoren kan ieder tegendoelpunt dodelijk zijn. Als je naar de stand kijkt zijn er maar vijf clubs met minder tegendoelpunten, maar staan we op de laatste plaats als het gaat om het maken van doelpunten. De verdediging staat dus als een huis. Ik ben het dan ook niet met je eens, behalve dan jouw opmerking over Richard.
Het spel is kut, de inzet is kut. Waar zijn is de vorm van de eerste weken....
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 18, 2013, 23:04:21
De Ridder, wat een heerlijke speler is dat. Knokken, uitdelen, incasseren, niet zeuren, vallen, opstaan en doorgaan. En kan nog voetballen ook!
Helemaal mee eens, beste man van het veld.
ging dat "kanker utrecht!" niet wat ver, ook al begonnen hun; stel je dan wat volwassener op
Citaat van: Cambuur058 op december 19, 2013, 15:06:03
ging dat "kanker utrecht!" niet wat ver, ook al begonnen hun; stel je dan wat volwassener op
Hoort niet in n stadion thuis, nergens eigenlijk. Ik wil niks goed praten maar ik snap de totale frustratie wel!
Citaat van: ForzaCambuur1 op december 18, 2013, 19:55:35
Iemand die aan een stream kan komen? Gezocht maar niet gevonden :|
www.janlul.com (geen grap, veel voetbal!!!)
Citaat van: TM op december 19, 2013, 13:32:04
de inzet is kut.
Wat inzet betreft kan het hele team een voorbeeld nemen aan Barto die zet alles op alles.
Citaat van: Leovardiascc op december 19, 2013, 18:08:25
Wat inzet betreft kan het hele team een voorbeeld nemen aan Barto die zet alles op alles.
En Makrini niet te vergeten.
Citaat van: Goutum op december 19, 2013, 14:34:25
Helemaal mee eens, beste man van het veld.
Eens, als supporter van de tegenstander vervloek je hem. Maar goeie speler hoor.
We gaan zaterdag winnen en waarom? Omdat Ritzmaier niet meedoet vanwege een schorsing.
Die jongen komt totaal niet uit de verf op de linksbuiten, maar daar kan hij ook niets aan doen. Hij staat daar bij gebrek aan beter en is daar de afgelopen weken neergezet door Lodeweges.
Maar sinds hij daar speelt is cambuur voetballend een stuk minder geworden, want ook van Brakel voegt voetballend niks toe en kan het in mijn ogen niet belopen op het middenveld.
Voeg daar aan toe dat Lukoki ondanks zijn dramatische spel elke week de hand boven het hoofd wordt gehouden en de nederlagen van de laatste weken zijn te verklaren.
Het elftal staat niet meer goed en dit werkt door in de spelersgroep, zie het verhaal Brands.
In de winterstop moeten we een linksbuiten halen zodat Ritzmaier weer op het middenveld kan spelen. De ts moet dit toch ook zien lijkt mij.
Gisteravond wederom een hoop pech gehad, ik weet zeker dat na de winterstop de puntjes binnen gaan stromen!!!
Fijne feestdagen allemaal |:) |:) |:)
Samenvatting nu op Veronica
Citaat van: Lwdscc op december 19, 2013, 23:11:40
Samenvatting nu op Veronica
Pffffff, blij dat ik dat gemist heb! :_schater
zo'n slechte wedstrijd, maar toch nog zo veel kansjes en twee maal op het houtwerk
Morgen drie punten |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2013, 14:01:15
zo'n slechte wedstrijd, maar toch nog zo veel kansjes en twee maal op het houtwerk
Morgen drie punten |:)
Ja echt bizar, dat als Cambuur gewoon de kansen afmaakt je zelfs deze wedstrijd nog een kans maakte. En dat tegen Utrecht!
Trouwens gelezen dat zij ook al zwaar in de financiële problemen zitten?
Is er eigenlijk nog iets gebeurt met dat vuurwerk, waardoor er vlak voor tijd gestaakt werd, heb er niets meer over gehoord! Is wel vreemd lijkt me.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 26, 2014, 14:06:51
Is er eigenlijk nog iets gebeurt met dat vuurwerk, waardoor er vlak voor tijd gestaakt werd, heb er niets meer over gehoord! Is wel vreemd lijkt me.
is verder op internet ook niks te vinden over eventuele gevolgen.
Dan is het blijkbaar met een sisser afgelopen.