Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Len Cantello op oktober 03, 2013, 20:53:59

Titel: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Len Cantello op oktober 03, 2013, 20:53:59
4-3. Na een 0-3 achterstand!
|:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 03, 2013, 22:42:06
Citaat van: Len Cantello op oktober 03, 2013, 20:53:59
4-3. Na een 0-3 achterstand!
|:)

En niet scoren voor de 85ste minuut!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2013, 22:51:03
Citaat van: Lore op oktober 03, 2013, 22:42:06
En niet scoren voor de 85ste minuut!

Mijn historisch besef zegt: niet scoren voor de 67ste minuut, maar wel in de 68ste, de 84ste, de 90ste en de 93ste  |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Leovardiascc op oktober 03, 2013, 23:00:34
gewoon de nul houden en 3 keer scoren!!

hattrick van Hemmen 8P
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 04, 2013, 07:44:23
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2013, 22:51:03
Mijn historisch besef zegt: niet scoren voor de 67ste minuut, maar wel in de 68ste, de 84ste, de 90ste en de 93ste  |:) |:) |:)

Huh? In mijn hoofd was het nog veel spannender! Damn, tijd doet rare dingen met je herinneringen!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: 666 op oktober 04, 2013, 07:59:47
Citaat van: Lore op oktober 04, 2013, 07:44:23
Huh? In mijn hoofd was het nog veel spannender! Damn, tijd doet rare dingen met je herinneringen!

Ik vond het toen al spannend genoeg.. wat een pot.!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: gewoon een fan op oktober 04, 2013, 08:37:02
Deze pot vergeet ik nooit meer  :thumbsup
Het was in het begin zo frustrerend op de west tribune, er zaten een aantal heel irritante Utrecht aanhangers en die gingen helemaal uit hun dak bij elk doelpunt dat Utrecht maakte.
Drie keer werd ik helemaal gek van die lui, toen begon Cambuur te voetballen en bij elk doelpunt dat Cambuur maakte werden ze triester, ik heb elk doelpunt er even extra hard ingewreven  :y
Toen het 4-3 werd ging ik helemaal uit mijn dak  :proost
Wat dropen die zielige lui af  :D
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 04, 2013, 09:38:03
Citaat van: 666 op oktober 04, 2013, 07:59:47
Ik vond het toen al spannend genoeg.. wat een pot.!

Was waarschijnlijk een van de meest spectaculaire ontknopingen waar ik ooit bij ben geweest! En Utrecht verloor de wedstrijd erna weer met 4 - 3 tegen Willen II volgens mij!

Wonnen wij dat jaar uit ook niet met 1 - 2? Dat was ook echt feest!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Dokkumer op oktober 04, 2013, 12:21:10
Citaat van: Lore op oktober 04, 2013, 09:38:03
Was waarschijnlijk een van de meest spectaculaire ontknopingen waar ik ooit bij ben geweest! En Utrecht verloor de wedstrijd erna weer met 4 - 3 tegen Willen II volgens mij!

Wonnen wij dat jaar uit ook niet met 1 - 2? Dat was ook echt feest!
Ja daar wonnen wij toen ook ;)
Kan me ook nog herinneren dat Utrecht met 10 man nog op 0-3 kwam ;)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 04, 2013, 12:26:26
Citaat van: Dokkumer op oktober 04, 2013, 12:21:10
Ja daar wonnen wij toen ook ;)
Kan me ook nog herinneren dat Utrecht met 10 man nog op 0-3 kwam ;)

Klopt inderdaad. Wij vloeken, schreeuwen en tieren........Man, man, man wat een dag was dat!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 04, 2013, 12:35:31
Goed, voor de jongeren onder ons of de oude nostalgische ouwe mannen:

http://www.youtube.com/watch?v=9FK7dWqEqVw
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2013, 12:56:35
Jezus, met kippevel achter de laptop... Echt belachelijk veel kansen van beide kanten en ik vind het heel mooie gele shirts! _O_
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 04, 2013, 13:10:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2013, 12:56:35
Jezus, met kippevel achter de laptop... Echt belachelijk veel kansen van beide kanten en ik vind het heel mooie gele shirts! _O_

Ja, maar toch heb ik een naar gevoel bij die shirts, want Voetbal Online is de shirtsponsor en die hebben bijna het faillisement ingeluid.

Daarnaast blijft bij mij altijd nog het commentaar na een verloren wedstrijd van de NOS kleven aan die shirts "www.weergeenpunten.nl

Brrrrr/......
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 08, 2013, 21:49:39
3-1 Hemmen 2x Ritzmaier 1x , Van der Gun 1x

Diemers en Schepers gaan wat beleven !! :scc
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Galdiano op oktober 08, 2013, 22:46:00
Citaat van: Official-Sphere op oktober 08, 2013, 21:49:39
3-1 Hemmen 2x Ritzmaier 1x , Van der Gun 1x

Diemers en Schepers gaan wat beleven !! :scc

Verkeerde topic!  :rodekaart
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 08, 2013, 22:53:50
Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2013, 22:46:00
Verkeerde topic!  :rodekaart
Waarom?  :?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 08, 2013, 23:07:24
Citaat van: Official-Sphere op oktober 08, 2013, 22:53:50
Waarom?  :?

voorspellingen in de pool! (maar die is nog niet geopend :zucht)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 08, 2013, 23:08:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 08, 2013, 23:07:24
voorspellingen in de pool! (maar die is nog niet geopend :zucht)

Aha sorry ben net nieuw op het het forum 8P
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 20, 2013, 19:29:14
Deze wedstrijd begint wel heeeel belangrijk te worden..
Dit moet jecwinnen anders worden de problemen groot....
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: CambuurAmersfoort op oktober 20, 2013, 19:56:56
Absoluut. Vandaag spelen we 30 minuten heel aardig en komt AZ er niet aan te pas. Maar we krijgen weer bijna geen uitgespeelde kansen. De wedstrijd tegen Utrecht maar met 10.000 man er met z'n allen achterstaan en zorgen dat we eindelijk weer eens punten pakken, want nu de afgelopen 4 potjes 1 punt en je ziet hoe zorgelijk de situatie ineens wordt. We hebben voorlopig nog geluk dat er 3 teams nog zwakker spelen, maar dit blijft niet goed gaan...
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Collingwood op oktober 20, 2013, 20:01:56
Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 20, 2013, 19:56:56
Absoluut. Vandaag spelen we 30 minuten heel aardig en komt AZ er niet aan te pas. Maar we krijgen weer bijna geen uitgespeelde kansen. De wedstrijd tegen Utrecht maar met 10.000 man er met z'n allen achterstaan en zorgen dat we eindelijk weer eens punten pakken, want nu de afgelopen 4 potjes 1 punt en je ziet hoe zorgelijk de situatie ineens wordt. We hebben voorlopig nog geluk dat er 3 teams nog zwakker spelen, maar dit blijft niet goed gaan...

Valt best mee, tot nu toe alleen nog maar 'logische' uitslagen. De situatie wordt pas zorgelijk als we van Utrecht, RKC, ADO etcetera beginnen te verliezen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 20, 2013, 20:18:20
Citaat van: Collingwood op oktober 20, 2013, 20:01:56. De situatie wordt pas zorgelijk als we van Utrecht, RKC, ADO etcetera beginnen te verliezen.

nec  hoort  hier ook nog bij natuurlijk heh,

1-0 is genoeg zaterdag. Utrecht begint beter te draaien, paar goede spelers maar hun zwakte ligt achterin.

Gat tussen achterhoede en voorhoede is heel erg groot bij Utrecht, soms wel 40 meter dus daar moeten we met een snelle omschakeling van kunnen profiteren. Neem aan dat de ts Utrecht zaterdag bekeken heeft tegen nac.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: misideoldskool op oktober 20, 2013, 20:54:51
Verwacht een gelijkspel 0-0 of 1-1 verwacht van deze selectie niet veel we hebben nog de mazzel dat er een paar ploegen nog slechter zijn dan Cambuur. Het spijt me dit te zeggen maar zo zie ik het helaas!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 20, 2013, 21:17:18
9punten duel......
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: denistel op oktober 20, 2013, 22:04:12
gas geven tegen dat utrecht ze hevve onze steun nodig en ze mutte er zelf ook in knallen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: drg op oktober 20, 2013, 22:06:41
Eigen spel spelen, niet kijken naar het duel tegen AZ, dat was een off day, elke club heeft dat wel eens. In eigen huis gewoon knallen!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2013, 22:07:48
Zit er totaal niet over in! Deze is wel érg belangrijk, maar zie ons em zeker winnen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: richard op oktober 20, 2013, 22:10:24
Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2013, 20:18:20
nec  hoort  hier ook nog bij natuurlijk heh,

1-0 is genoeg zaterdag. Utrecht begint beter te draaien, paar goede spelers maar hun zwakte ligt achterin.

Gat tussen achterhoede en voorhoede is heel erg groot bij Utrecht, soms wel 40 meter dus daar moeten we met een snelle omschakeling van kunnen profiteren. Neem aan dat de ts Utrecht zaterdag bekeken heeft tegen nac.

Laat de omschakeling nu ons grote probleem zijn met suurtsje bakker!!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Marc S op oktober 20, 2013, 22:22:24
inderdaad, zeer belangrijke wedstrijd, deze wedstrijd moeten we eigenlijk winnen. Gelukkig is het weer een thuis wedstrijd.

Ben het wel eens dat dit vooralsnog toe ""normale' uitslagen zijn. We hebben gewoon een aantal lastige tegenstanders achtermekaar. En na Utrecht hebben we ook nog een feyenoord.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 20, 2013, 23:04:27
Met ons fantastisch wapen de twaalfde man moeten de drie punten thuis blijven.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 20, 2013, 23:27:43
dit moeten we gewoon ff winnen om weer aan te haken aan de middenmoot. Het zal lastig worden maar met die 12e man heb ik er alle vertrouwen in  _O_
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 23:34:26
Gewoon even winnen? Man als Utrecht net zo omschakelt als AZ dan word het met deze defensie he-le-maal niks!
Wat stonden ze te schutteren zeg, Man man man  :zucht
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: kickandrush op oktober 21, 2013, 00:00:12
Utrecht thuis, makkie!

  :0= AANVALLUUHH     |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: piene hassus op oktober 21, 2013, 12:05:56
We speule nou op ons eigen feld en salle niet su faak meer uutglyde
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: denistel op oktober 21, 2013, 13:06:51
--------------------------------------------------------------nienhuis---------------------------------------------------------------------

droste-----------------------leeuwin--------------------------------vd laan-----------------------------------bijker

----------------------------------------el makrini-----------------------------------vd brakel---------------------------

---------------------------------------------------------riztmaier------------------------------------------------------

lukoki---------------------------------------------hemmen--------------------------------------brands
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: DayDreamer op oktober 21, 2013, 13:23:51
Citaat van: denistel op oktober 21, 2013, 13:06:51
--------------------------------------------------------------nienhuis---------------------------------------------------------------------

droste-----------------------leeuwin--------------------------------vd laan-----------------------------------bijker

----------------------------------------el makrini-----------------------------------vd brakel---------------------------

---------------------------------------------------------riztmaier------------------------------------------------------

lukoki---------------------------------------------hemmen--------------------------------------brands

Zo ongeveer zou ik het ook doen, Ritzmaier lekker op 10, Dijkstra misschien nog voor Brakel, vind Dijkstra op het middenveld wel aardig doen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: piene hassus op oktober 21, 2013, 14:05:51
Ken die v Brakel wat balafpakke? of kennie alleen gatten dichtlope
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: michello op oktober 21, 2013, 15:48:36
Wordt nu toch wel eens tijd voor een basisplaats van Brands. Laat hem maar starten vanaf de zijkant.
Weer dominant spelen zoals elke thuiswedstrijd tot nu toe dan pakken we Utrecht en stijgen we (zo goed als zeker) naar plek 13.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Dokkumer op oktober 21, 2013, 19:32:32
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 23:34:26
Gewoon even winnen? Man als Utrecht net zo omschakelt als AZ dan word het met deze defensie he-le-maal niks!
Wat stonden ze te schutteren zeg, Man man man  :zucht
Als Utrecht zo omschakelt als AZ? Heb je het verschil in kwaliteit tussen deze 2 ploegen al gezien? AZ toch echt wel een subtopper, ondanks dat ze niet echt in goeden doen zijn. Utrecht onderkantje middenmoot, niet meer.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:40:56
Citaat van: kickandrush op oktober 21, 2013, 00:00:12
Utrecht thuis, makkie!

  :0= AANVALLUUHH     |:)

:_schater, een makkie. Dat denk ik toch echt niet. Als ze zo voetballen als tegen az krijg je weer een pak rammel. Ik heb geen schim gezien van de ploeg tegen groningen, heracles en twente. Ik ben er ook bang voor dat dit geen incident is.

Wat is het toch heerlijk dat ik het weer bij het juiste eind had.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2013, 19:41:57
Citaat van: richard op oktober 20, 2013, 22:10:24
Laat de omschakeling nu ons grote probleem zijn met suurtsje bakker!!

Paco ken het wel richard!!!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:43:56
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2013, 19:41:57
Paco ken het wel richard!!!

Waar baseer je dat op??? Op dat ene moment voor de goal
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: kickandrush op oktober 21, 2013, 19:46:44
Citaat van: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:40:56
Ik ben er ook bang voor dat dit geen incident is.

Niet su bang wezze juh  :_spank
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:51:46
Citaat van: kickandrush op oktober 21, 2013, 19:46:44
Niet su bang wezze juh  :_spank

:proost, ik hoop dat ik er helemaal naast zit uiteraard, ik vond het he-le-maal niks tegen AZ.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2013, 19:51:50
Mag van mij wel weer zaterdag wezen. Tot nu toe 10 spannende wedstrijden van scc gezien, zit/ sta altied op ut puntsje van mien stoel.

Gvd man, nu al in 10 wedstrijden meer gezien dan in de afgelopen 10 seizoenen. Wat een voetbal af en toe. Koester dit mensen en geniet er wat meer van.

Nog niet 1 keer weggespeeld. Nienhuis 1 vd betere keepers van de eredivisie, Leeuwin rots in de branding, Hemmen wut beter en beter. Lukoki idem dito, vond hem erg goed tegen az.

Vergeet niet dat we vd 10 wedstrijden er 6 uit hebben gespeeld. We zijn beter dan nec,rkc, ado den haag.

Daar pakken we echt wel de punten tegen in november.

Zaterdag oek weer een mooie pot voetbal, utrecht is heel matig in uitwedstrijden dus alle kans |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2013, 19:54:17
Citaat van: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:43:56
Waar baseer je dat op??? Op dat ene moment voor de goal

dat is een hele goede voetballer, heeft een  neusje voor de goal en is altijd aanspeelbaar en trekt zijn poten niet terug in een duel i.t.t. suurtsje Bakker!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Sonnema op oktober 21, 2013, 20:14:44
Het middenveld moet anders en er zal beter moeten worden aangesloten als Hemmen gaat jagen. Bakker maakt elke keer weer de verkeerde keuze waardoor er zoveel ruimte op het middenveld komt dat hij daardoor anderen in de problemen brengt. Middenveld met Van Brakel of Dijkstra en Ritzmaier op 10 zetten.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Collingwood op oktober 21, 2013, 20:16:07
Citaat van: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:40:56
:_schater, een makkie. Dat denk ik toch echt niet. Als ze zo voetballen als tegen az krijg je weer een pak rammel. Ik heb geen schim gezien van de ploeg tegen groningen, heracles en twente. Ik ben er ook bang voor dat dit geen incident is.

Tot nu toe tien wedstrijden gespeeld, waarvan één erg matig was, en dat was gisteren (en misschien tegen Roda eerste helft, maar toen waren we in allerlei opzichten nog heel erg zoekende). Voor de rest redelijk tot goed gespeeld. Ik vraag me dan ook af waar je het op baseert dat dit geen incident was.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: vialli op oktober 21, 2013, 23:41:23
Se salle wat slimmer en gremietiger speule mutte, want ut liekt wel aardig
allemaal maar ut gaat wel om de  PUNTEN en hoop dat se zaterdag de draad
weer oppakke krekt as tegen Groningen en Heracles.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Baresi op oktober 22, 2013, 13:11:56
Ts de video van cambuur-groningen er maar weer ff bijpakken,,als je zo elke wedstrijd begint uit en thuis=24x3punten.!!Wat n slappe hap afgelopen zondag tegen az,,jullie kunnen veel beter.Nu nog ff de goede schoenkeuze en de punten stromen weer binnen. :scc cambuur mien club :scc
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 22, 2013, 19:01:10
We spelen in ieder geval weer op vertrouwde kunstgras.
dus uitglijders zullen we niet zien hoop ik.
enigste waar ik me nu zorgen om maak is kleine selectie.
en evt kwaliteiten....
oebele begon zondag ipv feldballe.
absoluut geen versterking....
feldballe dan maar weer erin
nog veel minder.
bakker eruit en van moorsel erin.
het blijft(in mijn optiek)aanmodderen.
Zeg het maar....

Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Citaat van: peter op oktober 22, 2013, 19:01:10
We spelen in ieder geval weer op vertrouwde kunstgras.
dus uitglijders zullen we niet zien hoop ik.
enigste waar ik me nu zorgen om maak is kleine selectie.
en evt kwaliteiten....
oebele begon zondag ipv feldballe.
absoluut geen versterking....
feldballe dan maar weer erin
nog veel minder.
bakker eruit en van moorsel erin.
het blijft(in mijn optiek)aanmodderen.
Zeg het maar....

Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: el haj op oktober 22, 2013, 19:30:27
Citaat van: peter op oktober 22, 2013, 19:01:10
oebele begon zondag ipv feldballe.
absoluut geen versterking....
feldballe dan maar weer erin
nog veel minder.

Mwah, wat Oepie Of Feldballe betreft weet ik niet of één van de twee überhaupt wel moet starten.
Beiden waren wel érg onder de maat tegen AZ, het hele seizoen eigenlijk weinig bijzonders van gezien. Tijd voor wat anders.
Je zou Christovao als 'inside forward' kunnen gebruiken, of misschien weer Brands in diezelfde rol. Hoe dan ook denk ik dat een signaal afgeven een goede zet is.

Trouwens vind ik de meesten hier wel érg optimistisch over onze kansen tegen Utrecht. Die Toornstra wordt met het seizoen beter en Ayoub is echt een toptalent. Ben ook altijd wel een fan geweest van Willem Janssen, en Steve de Ridder doet het ook heel goed dit seizoen. Dan heb je daar voorin Mulenga rondlopen, geflankeerd door (o.a.) Van der Gun.

Kortom, ik weet het nog niet hoor. Tuurlijk maken we kans thuis, maar een áls we winnen wordt het zwaarbevochten.

Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.

Vind wel dat Lukoki stappen maakt, tegen AZ één van de gevaarlijkste spelers als je 't mij vraagt. Dat mag je best belonen met wat vertrouwen, bovendien wil ik wel zien waar hij toe in staat is. Maar goed, gelukkig maar dat de TS beslist ipv wij, anders waren we zaterdagavond nóg aan het discussiëren. :P
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 22, 2013, 19:44:17
Citaat van: el haj op oktober 22, 2013, 19:30:27
Vind wel dat Lukoki stappen maakt, tegen AZ één van de gevaarlijkste spelers als je 't mij vraagt. Dat mag je best belonen met wat vertrouwen, bovendien wil ik wel zien waar hij toe in staat is.

Lukoki is de enige die altijd durft, ik heb geen enkele actie gezien van Feldballe of Oebele. Alleen maar tikkies breed en geen diepte. Lukoki ging zelfs dubbel gedekt nog in de actie, en het lukt zelfs dan nog! Vooral als het even tegenzit qua resultaat en punten is durf en overtuiging nodig. Durf heeft ie, nu de overtuiging nog.

Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 22, 2013, 19:50:22
Lukoki is zekerheid voor zaterdag natuurlijk.
Vind ook wel dat je niet teveel moet veranderen in je basiself.
dat komt de automatismen ook niet ten goede.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: vialli op oktober 22, 2013, 20:49:40
Scheidsrechter Higler!!!!!!?? :wall
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: dizzhead op oktober 22, 2013, 20:52:51
http://www.transfermarkt.co.uk/en/dennis-higler/profil/schiedsrichter_4610.html (http://www.transfermarkt.co.uk/en/dennis-higler/profil/schiedsrichter_4610.html)
:|
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 22, 2013, 21:44:53
Citaat van: vialli op oktober 22, 2013, 20:49:40
Scheidsrechter Higler!!!!!!?? :wall
pffffffff
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Clint op oktober 23, 2013, 07:29:07
Citaat van: el haj op oktober 22, 2013, 19:30:27
Trouwens vind ik de meesten hier wel érg optimistisch over onze kansen tegen Utrecht. Die Toornstra wordt met het seizoen beter en Ayoub is echt een toptalent. Ben ook altijd wel een fan geweest van Willem Janssen, en Steve de Ridder doet het ook heel goed dit seizoen. Dan heb je daar voorin Mulenga rondlopen, geflankeerd door (o.a.) Van der Gun.

Vind ik ook. Die lui staan veel te laag, waarschijnlijk door de slechte start. Maar die gaan goed tegenwoordig. Sterk elftal met goede individuele spelers.
Dat hebben we zeker nog lang niet gewonnen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 23, 2013, 07:55:03
Wordt een hele lastige en super belangrijke wedstrijd. Punten pakken is noodzaak. Massale steun is nodig zaterdag!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: dit is mien club op oktober 23, 2013, 11:13:53
Wordt een hele lastige wedstrijd ....
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: DayDreamer op oktober 23, 2013, 11:18:37
Utrecht heeft een goede ploeg, met veel kwaliteit, die naar mijn idee ook te laag staan, verwacht Utrecht "gewoon" bij de top 8 later in het seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Marc S op oktober 23, 2013, 16:19:17
De reden waarom Utrecht nu zo laag staat is omdat ze eerst slecht begonnen in een slechte flow kwamen en toen erg veel gebleseerden kregen. (Helft van hun basis 11 was gebleseerd) Helaas voor ons beginnen ze er nuweer boven op te komen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: TM op oktober 23, 2013, 17:21:35
Maar de uitslag van aanstaande zaterdag zal ze weer in een diep dal duwen! Gas geven juh! |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Harry L. op oktober 23, 2013, 19:42:20
Citaat van: Collingwood op oktober 21, 2013, 20:16:07
Tot nu toe tien wedstrijden gespeeld, waarvan één erg matig was, en dat was gisteren (en misschien tegen Roda eerste helft, maar toen waren we in allerlei opzichten nog heel erg zoekende). Voor de rest redelijk tot goed gespeeld. Ik vraag me dan ook af waar je het op baseert dat dit geen incident was.

Simpelweg omdat het per wedstrijd wat minder wordt. Spelers zijn onrustig/onzeker. De formatie kraakt ook. Tegen AZ was het veld vaak veel te groot waardoor het voor met name Ortiz wel heel makkelijk voetballen werd. Nee, bij mij is de Hosanna stemming er wel een beetje af. Maar ja, heb er wel vaker naast gezeten gelukkig !!!!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: GerardFraneker op oktober 23, 2013, 19:56:25

De week is alweer lekker doormidden gezaagd!
3 punten zaterdag! :0=
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 23, 2013, 20:02:35
Citaat van: Harry L. op oktober 23, 2013, 19:42:20
Simpelweg omdat het per wedstrijd wat minder wordt. Spelers zijn onrustig/onzeker.
Ben ik ook bang voor, het leek wel alsof Feldballe er tegen op zag toen hij warmliep om in te vallen. En Oebele ook geen enkele durf in zijn acties. Maar het kan na één goeie pot natuurlijk zo omdraaien, AZ was de eerste matige wedstrijd.

Citaat van: Harry L. op oktober 23, 2013, 19:42:20
Maar ja, heb er wel vaker naast gezeten gelukkig !!!!

Dat houdt mij dan weer op de been :y _O_ :y
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Goutum op oktober 23, 2013, 20:29:55
Utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden, Cambuur 7 punten uit 4 thuiswedstrijden. De statistieken staan aan onze kant, dat weten ze bij Utrecht ook. Dat gaat ze toch tussen de oren zitten.

Zaterdag er vol op klappen, snel proberen te scoren, dan gaan de koppies bij Utrecht vanzelf hangen. Ik heb er alle vertrouwen in! Eindstand 2-0.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2013, 20:43:04
Citaat van: Goutum op oktober 23, 2013, 20:29:55
Utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden, Cambuur 7 punten uit 4 thuiswedstrijden. De statistieken staan aan onze kant, dat weten ze bij Utrecht ook. Dat gaat ze toch tussen de oren zitten.

Zaterdag er vol op klappen, snel proberen te scoren, dan gaan de koppies bij Utrecht vanzelf hangen. Ik heb er alle vertrouwen in! Eindstand 2-0.


Kiek, dit is positief praat en zo denk ik dur oek over. Zwakke keeper die lui, gas geven en 1-0 is genoeg |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 23, 2013, 21:08:52
 :0= DE PUNTEN BLIJVEN IN LEEUWARDEN!!!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: richard op oktober 24, 2013, 08:04:13
Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.

Gelukkig bist stau geen trainer......pffffffffffff
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2013, 09:27:57
Citaat van: richard op oktober 24, 2013, 08:04:13
Gelukkig bist stau geen trainer......pffffffffffff

Wat wil jij dan? Kom jij eens met een opstelling?
Lukoki is een hardloper maar krijg geen bal op maat voor!
Schokker is dan wel niet snel, maar heeft meer inzicht en een betere pass!
Feldballe is laatste wedstrijden niet sterk, Brand heeft er aantal maal voor gezorgd dat er net wat meer power voorin kwam.

Bakker loopt soms leuk tussen de linies door, echter laatste wedstrijden gewoon niet sterk, en geen durf meer! Van Moorsel lijkt mij op dit moment gewoon beter! Pakt Bakker even wat rust, want die zullen we uiteindelijk nog wel nodig gaan hebben.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 24, 2013, 09:45:58
Even tussendoor:
geen pool van deze wedstrijd?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Dokkumer op oktober 24, 2013, 10:39:51
Nu wel
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=475.0 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=475.0)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 24, 2013, 11:04:22
Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2013, 09:27:57
Wat wil jij dan? Kom jij eens met een opstelling?
Lukoki is een hardloper maar krijg geen bal op maat voor!
Schokker is dan wel niet snel, maar heeft meer inzicht en een betere pass!
Feldballe is laatste wedstrijden niet sterk, Brand heeft er aantal maal voor gezorgd dat er net wat meer power voorin kwam.

Bakker loopt soms leuk tussen de linies door, echter laatste wedstrijden gewoon niet sterk, en geen durf meer! Van Moorsel lijkt mij op dit moment gewoon beter! Pakt Bakker even wat rust, want die zullen we uiteindelijk nog wel nodig gaan hebben.

Ik zie in Lukoki toch echt meer potentie dan Schokker. Brands voor Feldballe ben ik het helemaal mee eens. Laat die 3 (Brands - Hemmen - Lukoki) het maar eens zien voorin!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 24, 2013, 14:58:45
Nog 450 kaarten beschikbaar, bron cambuur.nl
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: denistel op oktober 24, 2013, 15:54:40
gaat best man nog 400 hoor ik net ,,worden 2 uitverlochte wedstrijden in een week en dinsdag nog sun 6 tot 7 000 denk ik

nassaal achter de ploeg hop hop
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: GerardFraneker op oktober 24, 2013, 15:56:41


Gaat mooi met de kaarten verkopen!
:thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: denistel op oktober 24, 2013, 15:59:12
Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.

lukoki was de 2e helft toch verreweg de gevaarlijkste en beste speler bij ons.vind woorden als blind paard en zo zwaar over dreven
ook hij leert nog elke dag maar feldballe en oebele hebben zondag helaas aanvallend helemaal niets laten zien.dus lukoki is gewoon
basis speler.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: DayDreamer op oktober 24, 2013, 16:02:31
Citaat van: denistel op oktober 24, 2013, 15:59:12
lukoki was de 2e helft toch verreweg de gevaarlijkste en beste speler bij ons.vind woorden als blind paard en zo zwaar over dreven
ook hij leert nog elke dag maar feldballe en oebele hebben zondag helaas aanvallend helemaal niets laten zien.dus lukoki is gewoon
basis speler.

Zo slecht (op dat stomme balverlies bij goal) vond ik Schokker niet spelen hoor, kan wel genieten hoe hij voetbalt, 2x ook een lange bal die hij met 1 beweging heerlijk stil legt, kan ik wel van genieten hoor, alleen zijn handelingssnelheid moet omhoog.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Cambuur LWD op oktober 24, 2013, 20:25:02
Goed initiatief om meer uitsupporters mee te krijgen!

http://fcutrecht.nl/nieuws/actueel/6813/fc-utrecht-stimuleert-bezoek-uitwedstrijden?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 24, 2013, 20:59:02
Citaat van: Cambuur LWD op oktober 24, 2013, 20:25:02
Goed initiatief om meer uitsupporters mee te krijgen!

http://fcutrecht.nl/nieuws/actueel/6813/fc-utrecht-stimuleert-bezoek-uitwedstrijden?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Waarom staat cambuur daar niet bij?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2013, 22:40:23
Citaat van: Lore op oktober 24, 2013, 20:59:02
Waarom staat cambuur daar niet bij?

Wat denk je zelf? Het begint met een T en eindigt op Romp!
Die doet niks voor supporters!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: sccweestwel op oktober 24, 2013, 23:13:39
Heeft fc Groningen al jaren...
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Treb op oktober 25, 2013, 01:07:50
Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2013, 22:40:23
Wat denk je zelf? Het begint met een T en eindigt op Romp!
Die doet niks voor supporters!

Ze is nogal van de regeltjes en de protecollen inderdaad. Totaal geen feeling met Cambuur.

Je kunt vinden van Keimpe wat je wil, maar dat was wel een vent met een Cambuur-hart. Die durfde zich ook wel in het grijze gebied te begeven. Viel vaak wel wat te regelen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: 666 op oktober 25, 2013, 08:12:08
Citaat van: Lore op oktober 24, 2013, 20:59:02
Waarom staat cambuur daar niet bij?

Dus buscombi kost voor utrecht supporters rond de 23 euro. Ik weet niet hoe het opgebouwd is, maar dan kost een toegangskaartje denk ik ook geen 20 euro. Ik denk dat een toegangsKaartje dan ook rond de 8 euro is.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Mitar op oktober 25, 2013, 09:16:50
Vanavond v Brakel maar op plek Ritzmaier en Ritzmaier dan op de 10. Brands op de buiten ipv Schokker/Feldballe, die zijn echt te licht bevonden. In winterstop maar echter versterking voor de linksbuiten halen
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 25, 2013, 09:22:51
Citaat van: Mitar op oktober 25, 2013, 09:16:50
Vanavond v Brakel maar op plek Ritzmaier en Ritzmaier dan op de 10. Brands op de buiten ipv Schokker/Feldballe, die zijn echt te licht bevonden. In winterstop maar echter versterking voor de linksbuiten halen

Ik heb er geen problemen mee, maar ik weet niet of de vriendin van Ritzmaier daar vanavond mee akkoord gaat. 
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 25, 2013, 09:23:43
Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2013, 22:40:23
Wat denk je zelf? Het begint met een T en eindigt op Romp!
Die doet niks voor supporters!

Zou kunnen, maar misschien is dit een vraag die KvC aan Cambuur kan stellen?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: SCC-J op oktober 25, 2013, 10:13:11
Citaat van: Lore op oktober 24, 2013, 20:59:02
Waarom staat cambuur daar niet bij?
zijn dit niet de clubs waar fcu al tegen gespeeld heeft. Verder leuk initiatief alleen hebben Groningen PSV dit ook al. Waarom elke club weer iets anders moet en gaat bedenken is me een raadsel. Doe het gewoon als collectief veel makkelijker .
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 25, 2013, 10:43:45
Citaat van: SCC-J op oktober 25, 2013, 10:13:11
zijn dit niet de clubs waar fcu al tegen gespeeld heeft. Verder leuk initiatief alleen hebben Groningen PSV dit ook al. Waarom elke club weer iets anders moet en gaat bedenken is me een raadsel. Doe het gewoon als collectief veel makkelijker .

Mee eens, overkoepelende afspraken waarbij uitsupporters voor maximaal 10e naar binnen kunnen!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: El FLaco op oktober 25, 2013, 10:44:34
Heb een slecht gevoel over morgenavond. We moeten ineens. Het frivole is er nu vanaf en als we omhoog willen kijken zullen we moeten winnen.
Moeten is weer een andere discipline.

Godverdomme ik ben nu al zenuwachtig terwijl het nog 32 uur duurt voordat we aftrappen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 25, 2013, 10:55:21
Citaat van: El FLaco op oktober 25, 2013, 10:44:34
Heb een slecht gevoel over morgenavond. We moeten ineens. Het frivole is er nu vanaf en als we omhoog willen kijken zullen we moeten winnen.
Moeten is weer een andere discipline.

Godverdomme ik ben nu al zenuwachtig terwijl het nog 32 uur duurt voordat we aftrappen.

Wij moesten ook tegen fc Groningen en wederom tegen Heracles. Als wij deze verliezen zou dat een tegenvaller zijn, maar niet het einde van de wereld. Na Feyenoord komen RKC, NEC en ADO vlak achter elkaar (en ook NAC uit komt in december) daarna kunnen wij altijd nog in de stress schieten!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Bernardo op oktober 25, 2013, 11:52:53
Vermoedelijke opstelling:

Nienhuis, Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Ritzmaier ,Lukoki, Hemmen,  Brands
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: IsmailvanEssen op oktober 25, 2013, 11:57:59
Kan niet wachten op deze pot! Collega van hier in Sofia is voor Utrecht en er ligt al een mooie weddenschap van 2 bankjes! Hopen dat ons clubje me niet arm maakt!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2013, 11:58:41
Citaat van: Bernardo op oktober 25, 2013, 11:52:53
Vermoedelijke opstelling:

Nienhuis, Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker, Makrini, Bakker, Ritzmaier ,Lukoki, Hemmen,  Brands

Mooi dat Brands er eindelijk eens in staat. Hopelijk kan hij laten zien dat het met de problemen voorin best meevalt (als ook Lukoki zijn vorm van vorige week tweede helft doorzet). Verder denk ik dat Bakker goed zal moeten spelen, omdat anders Paco van Moorsel een kans gaat krijgen tegen Feyenoord.

Come on Cambuur!  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: veroen op oktober 25, 2013, 12:00:52
Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.

Dan snap je er echt vrij weinig van als je dit serieus meent....
We spelen voetbal tegen degradatie hoe je het ook went of keert, dat betekent dat je niet constant in de aanval bent en regelmatig scherp moet kunnen counteren. Als je dan 3 voorhoede spelers hebt die de 100m in 20 seconden lopen dan kan je wel ophouden. Lukoki gaat gewoon veel dreiging van uit alleen moet zijn rendement omhoog!
Schokker komt gewoon echt te kort voor dit niveau hoe jammer dat ook is, heel leuk om naar een mooie balaanname te kijken maar als er vervolgens niks uit voortkomt dan heb je er nog niks aan.

De linksbuiten is gewoon lastig in te vullen blijkt nu maar, lukoki op rechts en hemmen centraal staat vast. In de winter  ergens een linksbuiten op zien te pikken die er gelijk kan staan (tiga?)

Op midden kijken naar een 10 die misschien ergens buiten de boot valt maar wel het niveau aan kan van Eredivisie.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2013, 12:40:03
Citaat van: El FLaco op oktober 25, 2013, 10:44:34
Heb een slecht gevoel over morgenavond. We moeten ineens. Het frivole is er nu vanaf en als we omhoog willen kijken zullen we moeten winnen.
Moeten is weer een andere discipline.

Godverdomme ik ben nu al zenuwachtig terwijl het nog 32 uur duurt voordat we aftrappen.


Probeer er wat meer van te genieten zou ik zeggen.  Heerlijke week toch met 3 thuiswedstrijden tegen utrecht,nac en feyenoord??? toch 1000 keer leuker dan thuis tegen oss, telstar of jong psv???

Met de 12e man erachter komen er extra krachten vrij bij de spelers. Ik bin positief, utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden. Vanaf minuut die lui onder druk zetten, ze hewwe al 20 goals tegen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 25, 2013, 13:10:22
Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2013, 12:40:03

Probeer er wat meer van te genieten zou ik zeggen.  Heerlijke week toch met 3 thuiswedstrijden tegen utrecht,nac en feyenoord??? toch 1000 keer leuker dan thuis tegen oss, telstar of jong psv???

Met de 12e man erachter komen er extra krachten vrij bij de spelers. Ik bin positief, utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden. Vanaf minuut die lui onder druk zetten, ze hewwe al 20 goals tegen.

Genieten? De Graaf en Barto zijn beide niet fit! Kansloos zeg ik!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: denistel op oktober 25, 2013, 13:13:36
en moeten geldt voor elke wedstrijd toch,,we hevve maar 1 opdracht dit jaar dat is de 15e plaats en dat zou al heel knap zijn
kijkende naar begrotingen enz..

de ploeg massaal steunen dan is utrecht echt wel te pakken.en kun je tegen feyenoord misschien stunten.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 25, 2013, 14:46:07
Opstelling is bekend:

http://www.lc.nl/sport/cambuur/article16333443.ece/Basisplaats-Kevin-Brands-in-duel-tegen-FC-Utrecht-

:0=GAS GEVEN!!!!!!!!!!!!! |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 25, 2013, 14:56:43
Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2013, 12:40:03

Probeer er wat meer van te genieten zou ik zeggen.  Heerlijke week toch met 3 thuiswedstrijden tegen utrecht,nac en feyenoord??? toch 1000 keer leuker dan thuis tegen oss, telstar of jong psv???

Met de 12e man erachter komen er extra krachten vrij bij de spelers. Ik bin positief, utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden. Vanaf minuut die lui onder druk zetten, ze hewwe al 20 goals tegen.

_O_
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 25, 2013, 15:13:45
Citaat van: wiekie1969 op oktober 25, 2013, 12:40:03

Probeer er wat meer van te genieten zou ik zeggen.  Heerlijke week toch met 3 thuiswedstrijden tegen utrecht,nac en feyenoord??? toch 1000 keer leuker dan thuis tegen oss, telstar of jong psv???

Met de 12e man erachter komen er extra krachten vrij bij de spelers. Ik bin positief, utrecht heeft 1 punt uit 5 uitwedstrijden. Vanaf minuut die lui onder druk zetten, ze hewwe al 20 goals tegen.

EENS !!

Elke wedstrijd is een toetje en sommige wedstrijden zelfs met slagroom erop.
En als Cambuur zo doorgaat met voornamelijk thuis punten pakken, dan komt het vanzelf goed dit seizoen.

Cambuur - Utrecht: Mooie pot morgenavond :)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: DayDreamer op oktober 25, 2013, 16:44:42
FC Utrecht hoopt zaterdag voor het eerst dit seizoen een uitwedstrijd te winnen. De ploeg van Jan Wouters gaat op bezoek bij SC Cambuur. Geen makkelijke opgave, oordeelt Wouters.

"Ik heb Cambuur afgelopen weekend tegen AZ gezien en in die wedstrijd wist de ploeg goed te voetballen", constateert Wouters op de website van de Domstedelingen. "Cambuur verloor weliswaar, maar het zette goed druk naar voren. Ondanks dat ze dit jaar naar de Eredivisie zijn gepromoveerd, kunnen ze goed meekomen op dit niveau."

In Leeuwaren komt Wouters Dwight Lodeweges, de trainer van Cambuur, tegen. "Ik was samen met Dwight bij PSV assistent onder Seff Vergoossen. We hebben tweeëneenhalf jaar intensief samengewerkt. Van Lodeweges heb ik veel geleerd in die tijd. Hij kan op zijn eigen manier duidelijkheid en uitleg aan een groep geven. Het is een trainer die veel met individuele spelers bezig is om hen beter te maken. Dat is absoluut een kwaliteit."

Wouters doet niet al te dramatisch over het feit dat Utrecht nog geen uitwedstrijd won. "We speelden al tegen Ajax, FC Twente en Feyenoord en dat zijn ploegen die een stap verder zijn dan wij. Wij hebben ook deze week op het trainingsveld hard gewerkt om ons spel verder te verbeteren. Het is voor ons heel eenvoudig: wij spelen ons eigen spel en de uitvoering daarvan zijn we steeds verder aan het verfijnen."

Gévero Markiet (knie) en Tommy Oar (rug) zijn twijfelgevallen voor de wedstrijd. Adam Sarota (knie), Willem Janssen (knie) en Edouard Duplan (voet) ontbreken zeker.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 25, 2013, 18:16:26
nemen ze nog wat aanhang mee? Kan er niks over vinden.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 25, 2013, 18:34:31
Citaat van: Destroyer op oktober 25, 2013, 18:16:26
nemen ze nog wat aanhang mee? Kan er niks over vinden.
De vaste harde kern van utreg de: Bunnikside gaat wel mee denk ik
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Ronnie tng op oktober 25, 2013, 18:54:12
Uitverkocht uitvak. Er zijn vast een hoop van de Bunnikside maar dat is niet per definitie harde kern. Er komt trouwens wel een bus harde kern naar Leeuwarden.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: misideoldskool op oktober 25, 2013, 19:31:54
Lees op het Utrecht forum ongeveer 220 man mogen 300 mee vast wel wat Utrecht lui op West.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Len Cantello op oktober 25, 2013, 19:51:40
Citaat van: misideoldskool op oktober 25, 2013, 19:31:54
Lees op het Utrecht forum ongeveer 220 man mogen 300 mee vast wel wat Utrecht lui op West.
Op West? Als ze zich een beetje gedragen, prima toch.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: misideoldskool op oktober 25, 2013, 20:02:37
We zullen zien randstad eikels met meestal een te grote bek. Tegen Feyenoord zitten er sowieso genoeg altijd gezellig!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 25, 2013, 21:39:22
Lijkt er op dat NEC gaat winnen. Morgen winnen is een must.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 25, 2013, 22:22:08
Citaat van: Destroyer op oktober 25, 2013, 21:39:22
Lijkt er op dat NEC gaat winnen. Morgen winnen is een must.

Ja, dat is de enige manier om dit jaar boven dkv te eindigen!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: jeff op oktober 26, 2013, 00:01:08
 :0=Machtday op naar de 3 punten
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: SCCornjum op oktober 26, 2013, 00:06:58
Eindelijk Cambuur vandaag in sterkste opstelling met Brands.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: 666 op oktober 26, 2013, 10:37:12
Wedstrijddag... Nu al zin in vanavond.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: fred op oktober 26, 2013, 11:22:15
3 punten. kan niet anders

2-1 forza scc  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: scc-aaron op oktober 26, 2013, 11:32:15
 :0= 3PUNTEN! :scc
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Montana op oktober 26, 2013, 13:17:22
Mooi interview met Bob Schepers
http://www.youtube.com/watch?v=cU3s-f7pqQk&list=UU4dZheVrm6gwxta9HQwoaHg
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Jopie op oktober 26, 2013, 13:41:01
Zijn er nog kaarten voor de noord tribune beschikbaar? Of is die al uitverkocht?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: SCCornjum op oktober 26, 2013, 14:02:50
Citaat van: Montana op oktober 26, 2013, 13:17:22
Mooi interview met Bob Schepers
http://www.youtube.com/watch?v=cU3s-f7pqQk&list=UU4dZheVrm6gwxta9HQwoaHg

Ik spring voor BOB..............
Mooi filmpke..
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 26, 2013, 14:04:59
Sinds 1991 heeft Cambuur thuis 4 keer tegen FC Utrecht gespeeld.

2 werden er gewonnen: 2-1 in het seizoen 1993-1994 en 4-3 in het seizoen 1999-2000
1 keer gelijk: 1-1 in het seizoen 1998-1999.
en 1 keer maar werd er verloren: 1-2 in het seizoen 1992-1993.

Doelcijfers: 8-7 in het voordeel van Cambuur :)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Leovardiascc op oktober 26, 2013, 16:47:50
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 26, 2013, 14:04:59
Doelcijfers: 8-7 in het voordeel van Cambuur :)

hopelijk is dat na vanavond een groter verschil!  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 26, 2013, 17:30:38
Citaat van: Leovardiascc op oktober 26, 2013, 16:47:50
hopelijk is dat na vanavond een groter verschil!  |:)

Ik teken voor een 8-7 overwinning, mooie wedstrijd en we scoren weer eens leuk _O_
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: SCC-J op oktober 26, 2013, 17:35:58
Citaat van: SCCornjum op oktober 26, 2013, 14:02:50
Ik spring voor BOB..............
Mooi filmpke..
Bob heeft Cambuur nauwelijks geld op geleverd! " cambuurman " wou zo snel mogelijk weg !
Nooit voor deze jongen gesprongen ! Hoop praatjes maar rekening houden met "zijn" club deed hij niet .

Wens hem verder veel succes hoor... Maar Bob clubman echt niet
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: oost op oktober 26, 2013, 22:36:26
Wat heb ik een heerlijke wedstrijd geziene.

Alleen de jammer dat we een flapdrol met een fluit in zijn vreet hadden wat een drama die huichelaar
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 26, 2013, 22:39:55
In de eerste helft veel kansen gemist maar, in de 2e helft gingen er wel 3 in !
Leuke wedstrijd gezien.
Een fel Cambuur gezien (alweer) die voor elkaar en voor elke meter knokken wil.
heerlijk.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Dokkumer op oktober 26, 2013, 23:11:44
Gezien de andere uitslagen was deze zege zeeeeeeerrrr belangrijk. Zal zo de samenvatting even zien.

Nobody likes me, I don't care

Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: marrumer op oktober 26, 2013, 23:29:13
wat een feest hier  :_schater FANTASTISCH dat we hebben gewonnen!  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 26, 2013, 23:48:28
Gouden punten vanavond. Ondanks die verschrikkelijke prutser Higler een volkomen terechte overwinning.

Wat hewwe wij een collectief, 94 minuten lang genoten. Wat een sfeer juh _O_

Laat dat feyenoord maar komme |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: vialli op oktober 26, 2013, 23:51:32
Dit was weer een avondje om in te lijsten |:) :proost
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 26, 2013, 23:56:13
Zelfs tegen 12man houden we de 3punten in leeuwarden.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Marc S op oktober 26, 2013, 23:58:04
Heerlijke overwinning, maar ook zeer belangrijk!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 26, 2013, 23:59:49
Vanaf de warming-up niet getwijfeld aan een overwinning, heb een zeer geconcentreerd cambuur gezien. Utrecht heeft werkelijk niet 1 kans gehad de 2e helft.

Leeuwin zette het wederom achterin zeer goed neer, klasse speler is dat.

Doelpunten werden gemaakt vanuit de omschakeling met een zeer sterke Lukoki. Brands ook prima, hield de bal goed bij zich waardoor de middenvelders aan konden sluiten.

Hemmen alweer zijn 4e in het netje, is lekker bezig die man.

Als we volgende week ook zo spelen kan Feyenoord zich klaar maken.

Laat die bekerwedstrijd maar lopen, de nrs 12 tm 16 er maar in dacht ik en de betere spelers mooi rust geven voor zondag.

Bedankt cambuur voor deze topavond |:) |:) |:) _O_ _O_ _O_
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: John Hiatt op oktober 27, 2013, 00:10:44
Die Diemers is ook helemaal gek zeg, had gewoon rood moeten hebben. Zeer goede tweede helft van Cambuur en als Lukoki het overzicht bewaart, dan maakt Hemmen vier goals.
Overigens wel dwaas om als Cambuursupporter vuurwerk op het kunstgras te gooien.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 27, 2013, 00:11:21
Ritzmaier  _O_
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 00:12:38
http://www.ad.nl/ad/nl/5617/FC-Utrecht/article/detail/3533870/2013/10/26/Cambuur-stuurt-Utrecht-met-lege-handen-naar-huis.dhtml
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 00:17:04
Citaat van: oost op oktober 26, 2013, 22:36:26

Alleen jammer dat we een flapdrol met een fluit in zijn vreet hadden wat een drama die huichelaar


:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 27, 2013, 00:28:52
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 27, 2013, 00:11:21
Ritzmaier  _O_

Ik vond Ritzmaier voor die goal zeer matig spelen , maakt verkeerde beslissingen waardoor de bal telkens werd ingeleverd vooral in de 1e helft
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: SCCornjum op oktober 27, 2013, 00:33:09
Geweldige 2de helft, na genieten......
http://www.fcutrecht.net/nieuws/4532 (http://www.fcutrecht.net/nieuws/4532)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 27, 2013, 00:35:29
1e helft matig voetbal we kwamen niet echt tot grote kansen, bakker en ritzmaier brachten te weinig. 2e helft sterker Lukoki speelde begon slecht maar kwam steeds beter in de wedstrijd. Terechte man of the match. 2e helft een strijdend Cambuur gezien en het mooie positiespel van Lodeweges en Henk gezien Chapeau. Wat speelden we goed, 3 verdiende punten. Oja Brands maar in de basis laten wat een speler :scc

Dat over de wedstrijd

De sfeer was goed maar toch niet opperbest, 1e helft veel sfeer maar na de rust zakte het ook wat in en was het op veel momenten stil niet dat die utrechters zoveel sfeer maakte  :_schater maar na de 1-1 kwam er weer wat leven in de brouwerij en na de 3-1 van Ritzmaier gingen we los

:0= Always look on the bright side of life
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 27, 2013, 00:55:13
Citaat van: Official-Sphere op oktober 27, 2013, 00:28:52
Ik vond Ritzmaier voor die goal zeer matig spelen , maakt verkeerde beslissingen waardoor de bal telkens werd ingeleverd vooral in de 1e helft
Volledig met je eens maar de goal was prachtig  :D
Toont dan wel aan dat hij klasse bezit
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: De Raaf op oktober 27, 2013, 01:07:49
Top Cambuur gezien 2e helft, ondanks Higler. Als deze oetlul mag blijven fluiten, is er echt iets mis met de knvb
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: S(CC)upporter op oktober 27, 2013, 01:41:25
Lukoki en Brands op de buiten is beter indd. Brands houdt wat meer ballen vast en heeft overzicht en Lukoki is 1 en al dreiging en vandaag 2 goede assists, goede acties!  _O_
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: camsterdambuurinsneek op oktober 27, 2013, 01:54:50
Is inderdaad qua combinatie goed, Brands al balvaste en Lukoki in de diepte met dreiging. Brands mut alleen og wel op sien linkerbeen treene, het ie vandaag alleen maar op staan. En Hemmen mut sprinttraining heffe om Lukoki bij te houden. Zo verschrikkelijk zonde in 1e helft, geeft ie prachtig balletje mee op lukoki die er door is en eigenlijk ook prima voorzet, komt Hemmen een half uur later aansjouwen...
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: moodygrunn op oktober 27, 2013, 02:51:36
https://soundcloud.com/keesvangestel/26-10-13-cambuur-fc-utrecht
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: SCC-J op oktober 27, 2013, 02:20:45
Citaat van: John Hiatt op oktober 27, 2013, 00:10:44
Die Diemers is ook helemaal gek zeg, had gewoon rood moeten hebben. Zeer goede tweede helft van Cambuur en als Lukoki het overzicht bewaart, dan maakt Hemmen vier goals.
Overigens wel dwaas om als Cambuursupporter vuurwerk op het kunstgras te gooien.
ook al is het kutgras indd . Gooi
Dan in de gracht of desnoods in het uitvak
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: denistel op oktober 27, 2013, 02:50:17
dik  en dik tertechte overwinning,,,,,,,,,,,,,
Titel: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Leovardia op oktober 27, 2013, 06:38:27
De balvastheid van Brands is een grote verademing tov Feldballe. Geeft stuk meer rust en tijd om bij te sluiten. Wat een overtuiging en inzet. En wat een belangrijke punten! Zo blijf je mooi uit de buurt van een rkc en blijf je aansluiting houden met clubs boven je. Top!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Bernardo op oktober 27, 2013, 08:44:29
Genoten!

Dik en dik verdiend!  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Ruppppert op oktober 27, 2013, 09:38:24
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: veroen op oktober 27, 2013, 09:51:02
Dik verdiende overwinning!

Lukoki verkozen tot man of the match maar wat was Makrini ook GOED!!!!
Bakker had een paar goede momentjes maar ik heb me het eerste uur weer veel geirriteerd aan zijn spel..
Maar we blijven verder in de positieve flow!
Dinsdag NAK  :_spank :_spank :_spank en zondag feyenoord! :zweep :zweep :zweep :zweep

Wij zijn cambuur!!!!!!!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: DR888SCC op oktober 27, 2013, 11:11:20
Absoluut de beste wedstrijd tot nu toe, alles zat erin. Spanning, goed voetbal, slechte passes en acties (mn Lukoki), prima acties (ook Lukoki), prachtige doelpunten, een kolkend stadion, enorme werklust, goede teamspirit en een verschrikkelijk arrogante scheidsrechter, wat een ergernis.... :rodekaart
Gewoon op deze manier doorgaan dan komt het zeker goed. Oh ja, Cristavao viel uitstekend in, is een geruststellende gedachte, kan denk ik prima Hemmen vervangen en is ook een alternatief op de linkerkant.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: gewoon een fan op oktober 27, 2013, 11:57:05
Citaat van: DR888SCC op oktober 27, 2013, 11:11:20
Absoluut de beste wedstrijd tot nu toe, alles zat erin. Oh ja, Cristavao viel uitstekend in, is een geruststellende gedachte, kan denk ik prima Hemmen vervangen en is ook een alternatief op de linkerkant.
Dit ben ik niet met jou eens, de wedstrijd was zeker goed maar toch vond ik persoonlijk de wedstrijd tegen Groningen nog beter.
Christavao viel redelijk in maar had wel zomaar een rode kaart kunnen krijgen na een hele onbesuisde actie in de laatste minuten, heel dom en totaal niet nodig, gelukkig beoordeelde de scheids het alleen maar met een vrije trap  :thumbsup

Maar al met al wat heb ik genoten van deze avond, de wedstrijd was leuk, de sfeer was toch weer goed  _O_

Nu alweer zin in dinsdag, de wedstrijd tegen NAC  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 27, 2013, 12:59:51
Tsunami + Sfeeractie  Noord vanuit Oost (Opkomst)


Sfeerfilm over de hele wedstrijd komt er zsm aan 
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 27, 2013, 13:03:48
Mooie spannende pot gezien.
Wat ik knap vind is dat ondanks de achterstand we bleven voetballen.
ook na de 1-1...want dan ga je vaak denken aan vasthouden
en tevreden met puntje of doorgaan.
Leeuwin en vd Laan achterin weer belachelijk goed.
Makrini op middenveld een beest.
met Brands op vleugel staat het beter.
Watt was die scheidsrechter een drama zeg.
3maal in de baan van een pass staan...ongelooflijk.
had mijn vrouw meegenomen.ze genoot vd sfeer en voetbal
maar maakte wel een grappige opmerking:
waarom voetballen ze uit niet zo?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Harry L. op oktober 27, 2013, 13:45:43
Citaat van: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:40:56
:_schater, een makkie. Dat denk ik toch echt niet. Als ze zo voetballen als tegen az krijg je weer een pak rammel. Ik heb geen schim gezien van de ploeg tegen groningen, heracles en twente. Ik ben er ook bang voor dat dit geen incident is.

Wat is het toch heerlijk dat ik het weer bij het juiste eind had.......... 8P :_spank
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 27, 2013, 13:48:35
wat een heerlijke zelfkennis!! :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Collingwood op oktober 27, 2013, 14:18:19
Zeer belangrijke overwinning, het goede gevoel van de eerste wedstrijden is weer terug! (Voor zover het was weggeweest.) En ook nog hartstikke verdiend, Utrecht werd alleen gevaarlijk bij corners en heeft verder geen enkele uitgespeelde kans weten te creëren.

Lukoki zette zijn vorm van vorige week door en speelde uitstekend. Het rendement is nog steeds niet optimaal, maar is al veel hoger dan in eerdere wedstrijden. Ook Bakker vond ik weer wat beter spelen dan de laatste tijd. Verder mooi Brands op links laten staan, is momenteel gewoon de beste optie!

En wat een geweldige sfeer ook, nu al weer zin in dinsdag!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 27, 2013, 14:25:31
Denk toch dat de sfeer dinsdag niet zo zal zijn als gisteren.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: AL op oktober 27, 2013, 14:27:16
Citaat van: peter op oktober 27, 2013, 14:25:31
Denk toch dat de sfeer dinsdag niet zo zal zijn als gisteren.

Was de sfeer dan zo goed gisteren? 1e helft was echt heel stil.
Pas na de 1-1 was de sfeer geweldig!!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: speculeter op oktober 27, 2013, 14:31:49
Laat ik het zo zeggen...
ik had een gast mee en die was zeeeeer onder de indruk.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: papagaaiensoep op oktober 27, 2013, 15:17:48
Volkomen terechte overwinning, SCC had eerder afstand mutte nimme.
Over Lukoki: hoest het ok wendst of keerst, hij creëert wel e.e.a. ok al is de voortzetting niet altiid optimaal (anders was 'ie mogelijk nog wel bij Ajax weest?). Tweede helft AZ was 'ie meest dreigende en gister ok weer. Bij de eerste twee goals assist. Ik bin vooralsnog overtuigd van sien toegevoegde waarde.
Brands: miskien de euforie van de overwinning dat de teneur positief is, maar ik bin nog niet overtuigd. Balvast, okay, maar was aanvallend niet dreigend. Wellicht is sien opdracht ok meer bal vast houwe sudat de rest bij ken sluute. Met die draver Feldballe lukt dat minder.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: ForzaCambuur1 op oktober 27, 2013, 15:20:51
Iemand een idee of de hele wedstrijd ergens is terug te zien?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: denistel op oktober 27, 2013, 15:21:00
lukoki speelde die bulthuis helemaal zoek en was verreweg de meest dreigende speler,,,genoten van hem
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: moodygrunn op oktober 27, 2013, 15:23:08
Citaat van: denistel op oktober 27, 2013, 15:21:00
lukoki speelde die bulthuis helemaal zoek en was verreweg de meest dreigende speler,,,genoten van hem

Viergever wist vorige week ook niet wat er gebeurde, positieve ontwikkelingen allemaal
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 27, 2013, 15:23:19
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 27, 2013, 15:20:51
Iemand een idee of de hele wedstrijd ergens is terug te zien?

Ik heb wel de FOX wedstrijden live op de computer (via het account van een kennis), maar kan geen Wedstrijden Gemist vinden. Is dit alleen op de tv zelf?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: dizzhead op oktober 27, 2013, 16:18:09
Na elf wedstrijden slecht 7 punten achter de koploper! Wie had dat gedacht!?  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Dokkumer op oktober 27, 2013, 17:23:52
Heerlijk intro van OA gisteravond na 21:00 rest van het uur moet ik nog even beluisteren :P

[date]=26-10-2013&u=21]http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=26-10-2013&u=21 (http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created%5Bvalue)

Edit: Linkje werkt neit goed, maar even checken op zaterdag vanaf 21:00 GENOT!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Bernardo op oktober 27, 2013, 17:37:21
Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 17:23:52
Heerlijk intro van OA gisteravond na 21:00 rest van het uur moet ik nog even beluisteren :P

[date]=26-10-2013&u=21]http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=26-10-2013&u=21 (http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created%5Bvalue)

Edit: Linkje werkt neit goed, maar even checken op zaterdag vanaf 21:00 GENOT!

Echt genieten, prachtig geert van tuinen!  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Ruppppert op oktober 27, 2013, 17:43:08
Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 17:23:52
Heerlijk intro van OA gisteravond na 21:00 rest van het uur moet ik nog even beluisteren :P

[date]=26-10-2013&u=21]http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=26-10-2013&u=21 (http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created%5Bvalue)

Edit: Linkje werkt neit goed, maar even checken op zaterdag vanaf 21:00 GENOT!
prachtig idd
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 27, 2013, 17:53:31
Feldballe hield wel prima het overzicht op Ritzi voor de 3-1  :thumbsup
1e goede actie dit seizoen
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Westerpark op oktober 27, 2013, 17:58:10
Ik heb gister met verbazing naar de Oost tribune (maar ook Zuid en West wel) zitten kijken. Wat kan het daar los gaan!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: EastSide058 op oktober 27, 2013, 18:03:16
sfeerfilmpje vanuit Oost
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 27, 2013, 18:37:30
Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2013, 17:58:10
Ik heb gister met verbazing naar de Oost tribune (maar ook Zuid en West wel) zitten kijken. Wat kan het daar los gaan!

Ja wordt met de week fanatieker
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 27, 2013, 18:37:59
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 27, 2013, 17:53:31
Feldballe hield wel prima het overzicht op Ritzi voor de 3-1  :thumbsup
1e goede actie dit seizoen

Ik schrok er ook haast van  :X
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 27, 2013, 18:38:56
Citaat van: dizzhead op oktober 27, 2013, 16:18:09
Na elf wedstrijden slecht 7 punten achter de koploper! Wie had dat gedacht!?  :proost

Haha, ja alles staat verdomd dicht bijelkaar!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Galdiano op oktober 27, 2013, 18:44:54
Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2013, 17:58:10
Ik heb gister met verbazing naar de Oost tribune (maar ook Zuid en West wel) zitten kijken. Wat kan het daar los gaan!

Zit zelf altijd op west (vak 7) maar ook hier wordt het met de wedstrijd fanatieker!
En dan doel ik mede op Len die met de wedstrijd fanatieker begint te huppen  |:)  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: SportClubCambuur op oktober 27, 2013, 19:27:22
De eerste helft was de sfeer voor ons doen enigzins magertjes, al zijn 9 van de 10 andere clubs daar nog jaloers op.
Maar de 2e helft, wat heb ik vanaf de hoofdtribune genoten, ongelooflijk. Noord was de 2e helft als vanouds echt genieten, maar met de week gaat het gekker op west, zuid maar met name ook op oost.

Op oost gaat het af en toe echt goed gek, prachtig om te zien en horen. En ook zuid is weer langzaam maar absoluut zeker weer een sfeer tribune aan het worden. Genieten dit hoor.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Destroyer op oktober 27, 2013, 19:35:06
 :thumbsup :thumbsup :thumbsup Heerlijk!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Big Man op oktober 27, 2013, 20:46:53
Heerlijke pot maar ik vond het wel jammer om Lukoki meteen MOTM te maken. Eerlijk is eerlijk hij gaf op die bal aan Bakker na geen enkele bal af. Eigenlijk is het gewoon een "blyn hynder" die wel heel hard kan lopen. Ook die goal die Hemmen maakte was geen pass maar gewoon weer voor eigen succes gaan. Ik hoop wel dat hij leert een keer een bal goed af te geven. Ben bang dat de titel MOTM hem zoveel vertrouwen geeft dat hij de komende wedstrijden de bal helemaal niet meer af gaat geven. Nu liep het nog goed af maar dat is geen garantie voor de toekomst. Achteraf gezien heb ik wel van hem genoten. Dat komt vooral door het feit dat er 3-1 wordt gewonnen. Zou het 0-1 zijn gebleven dat had ik - en ik denk meer van ons - hem toch redelijk vervloekt voor zijn egoïsme.
Titel: Re: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Jules058 op oktober 27, 2013, 21:01:54
Citaat van: Big Man op oktober 27, 2013, 20:46:53
Heerlijke pot maar ik vond het wel jammer om Lukoki meteen MOTM te maken. Eerlijk is eerlijk hij gaf op die bal aan Bakker na geen enkele bal af. Eigenlijk is het gewoon een "blyn hynder" die wel heel hard kan lopen. Ook die goal die Hemmen maakte was geen pass maar gewoon weer voor eigen succes gaan. Ik hoop wel dat hij leert een keer een bal goed af te geven. Ben bang dat de titel MOTM hem zoveel vertrouwen geeft dat hij de komende wedstrijden de bal helemaal niet meer af gaat geven. Nu liep het nog goed af maar dat is geen garantie voor de toekomst. Achteraf gezien heb ik wel van hem genoten. Dat komt vooral door het feit dat er 3-1 wordt gewonnen. Zou het 0-1 zijn gebleven dat had ik - en ik denk meer van ons - hem toch redelijk vervloekt voor zijn egoïsme.

Zo is het precies.  De overwinning maakt een hoop goed ten aanzien van de ergernissen, maar ze zullen ongetwijfeld de wedstrijd terug kijken, hij zal er wel op gewezen worden.

Wel leuk om te zien hoe bulthuis hem een aai over ze bol gaf toen jody met het interview voor fox bezig was.  Echt zo van jah jonge je was de betere vandaag dat verdient een aai over je bol. O0
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2013, 21:21:40
Een echt team
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 27, 2013, 21:27:13
Citaat van: Big Man op oktober 27, 2013, 20:46:53
Heerlijke pot maar ik vond het wel jammer om Lukoki meteen MOTM te maken. Eerlijk is eerlijk hij gaf op die bal aan Bakker na geen enkele bal af.

Hij gaf em perfect voor op Brands, die aardig inschoot
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Tukker op oktober 27, 2013, 22:05:23
Citaat van: Big Man op oktober 27, 2013, 20:46:53
Heerlijke pot maar ik vond het wel jammer om Lukoki meteen MOTM te maken. Eerlijk is eerlijk hij gaf op die bal aan Bakker na geen enkele bal af. Eigenlijk is het gewoon een "blyn hynder" die wel heel hard kan lopen. Ook die goal die Hemmen maakte was geen pass maar gewoon weer voor eigen succes gaan. Ik hoop wel dat hij leert een keer een bal goed af te geven. Ben bang dat de titel MOTM hem zoveel vertrouwen geeft dat hij de komende wedstrijden de bal helemaal niet meer af gaat geven. Nu liep het nog goed af maar dat is geen garantie voor de toekomst. Achteraf gezien heb ik wel van hem genoten. Dat komt vooral door het feit dat er 3-1 wordt gewonnen. Zou het 0-1 zijn gebleven dat had ik - en ik denk meer van ons - hem toch redelijk vervloekt voor zijn egoïsme.
Jammer inderdaad dat Lukoki MotM is geworden. Mee eens dat ie superdreigend is en zeker veel goede dingen heeft laten zien. Maar de dan zie ik toch liever een Leeuwin, Van der Laan of Nienhuis met de eer strijken. Die blijven met beide benen op de grond en dat moet ik van Lukoki nog zien; die zal dit m.i. meer zien als stimulans of aanmoedigingsprijs. Maar man o man, Utrecht kon niks tegen hem uitrichten  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Tukker op oktober 27, 2013, 22:33:56
Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 17:23:52
Heerlijk intro van OA gisteravond na 21:00 rest van het uur moet ik nog even beluisteren :P

[date]=26-10-2013&u=21]http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=26-10-2013&u=21 (http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created%5Bvalue)

Edit: Linkje werkt neit goed, maar even checken op zaterdag vanaf 21:00 GENOT!
Vooral BAKKER BAKKER BAKKER BAKKER is fantastisch
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: John Hiatt op oktober 28, 2013, 10:26:05
Cijfers in AD ook erg goed. Alleen Bijker en Droste een 6, rest 7 of 8.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Yellow Army op oktober 28, 2013, 10:40:54
Leeuwarders jagen FC Utrecht over de kling en boeken verdiende zege

Lodeweges: Cambuur heeft plafond nog lang niet bereikt

LEEUWARDEN – Het verjaardagscadeau
van de Cambuurspelers voor
trainer Dwight Lodeweges kon niet
mooier: een 3-1 zege op FC Utrecht.
Ruim 9600 toeschouwers klapten
hun handen stuk.

Het is de week van drie
thuiswedstrijden. Cambuur
pakte het drieluik zaterdagavond,
met de eigen
aanhang als twaalfde man,
prachtig op. Dinsdagavond is NAC
voor de beker de tegenstander. Zondag
loopt Leeuwarden uit als Feyenoord
op visite komt.
De drie punten waren voor Cambuur
welkom. Wie had nou gedacht
dat ADO Den Haag koploper FC
Twente zou verslaan, dat RKC een
punt zou pakken bij Ajax en dat NEC
vrijdagavond SC Heerenveen zou
kloppen? ADO, RKC en NEC zijn in de
degradatiestrijd voor Cambuur belangrijke
concurrenten.
Wie aan het begin van het seizoen
had voorspeld dat Cambuur na 11
wedstrijden op 12 punten zou staan,
was voor een rasoptimist versleten,
voor iemand die de realiteitszin uit
het oog was verloren.
De club wilde door met de kern
van het elftal dat op de slotdag het
kampioenschap pakte. Cambuur
haalde spelers bij wie voorzichtig de
wenkbrauwen werden gefronst.
Maar zie: aanvoerder Ramon Leeuwin
blijkt een gouden greep.Hetzelfde
geldt voor de zich ontbolsterende
Jody Lukoki.
Trainer Dwight Lodeweges, hij
werd zaterdag 56 jaar, kreeg als opdracht
mee Cambuur verzorgd voetbal
te laten spelen. Als het even kan
moest hij ook nog wat punten pakken.
Lodeweges is er van overtuigd
dat de club stappen kan maken door
gedisciplineerd te voetballen.
Al werden de drie voorgaande
wedstrijden dan verloren, de wijze
waarop Cambuur zich presenteert in
de eredivisie is prettig. Nog nooit
werd de ploeg echt weggespeeld. In
vergelijking met vorig seizoen is
voetballend veel progressie gemaakt.
Het eenmaal raken van de bal, het
in beweging zijn van de spelers, individuele
acties, dat alleswerd tot voor
kort voor onmogelijk gehouden. De
gerichte trainingsaanpak weerspiegelt
zich in de wedstrijden.
Martijn van der Laan, Wout Droste,
Mohamed El Makrini, Lucas Bijker
en Erik Bakker groeien snel mee
met het niveau van de eredivisie.
,,Welkomin de hel van Leeuwarden'',
riep directeur Gerald van den Belt na
het kampioenschap op 3 mei. Hij
krijgt gelijk. Thuis vormt Cambuur
voor iedere tegenstander een geduchte
opponent.
Bij FC Utrecht was Jens Toornstra
zaterdagavond nagenoeg onzichtbaar.
De Belg Steve de Ridder werd
door het vaatje buskruit dat Martijn
van der Laan heet, uit de wedstrijd
gespeeld. Op het middenveld speelde
Mohamed El Makrini uitstekend.
Hij is niet langer de speler met het
risicoloze passje naar achteren,
maar durft zich nu ook aanvallend te
tonen.
Erik Bakker, de maker van de 2-1,
liep zich de longen uit het lijf en revancheerde
zich voor een minder
optreden tegen AZ. ,,Hij heeft zich
keurig teruggevochten'', luidde het
compliment van Lodeweges, die ook
waardering uitsprak voor de presta
tie van Kevin Brands. Hij had voor
het eerst dit seizoen een basisplek.
Lodeweges: ,,Ik had Utrecht tegen
NAC gezien. Er straalde toen veel power
van FC Utrecht af.''
Natuurlijk zal het voor Cambuur
lastig zijn de degradatiezone te ontlopen.
,,We staan er fysiek goed op,
zijn zo fit als een hoentje, terwijl we
het allemaal in voetbalvormen zoeken'',
stelt Lodeweges. ,,Iedere speler
heeft een plafond, maar ik heb de indruk
dat deze spelers nog lang niet
hun plafond bereikt hebben.''
Het was fraai hoe Cambuur mentaal
de rug rechtte na de snelle achterstand.
Yassin Ayoub tikte 0-1 binnen,
nadat verdediger Kai Heerings
uit een hoekschop tegen de lat had
gekopt. Cambuur was allerminst geknakt.
Met bij vlagen uitstekend
voetbal werd het tegenvallende FC
Utrecht over de kling gejaagd, al
bleef de beloning voor rust uit.
Een bij vlagen wervelende Lukoki
maakte in de tweede helft het verschil,
al mag hij nog wel wat meer
zicht krijgen op vrijlopende mede
spelers. De Ajax-huurling dolde
linksback Dave Bulthuis keer op
keer. Lodeweges: ,,Als Bulthuis uitstapte
kwam Bakker in de rug van
Lukoki. Bulthuis kwam daardoor te
zwemmen. Lukoki kon zich door zijn
medespelers ook zo manifesteren.''
Na ruim een uur zette Lukoki Bulthuis
weer eens voor schut, maar opnieuw
ging Cambuurs rechterspits
voor eigen succes. Via de hand van
doelman Robbin Ruiter kwam de bal
bij
Michiel Hemmen, die binnentikte.
Erik Bakker - de assist was weer
van Lukoki - bekroonde zijn sterke
wedstrijd door via Ruiter de 2-1 binnen
te tikken.
In blessuretijd maakte Marcel
Ritzmaier de bevrijdende 3-1 uit een
counter.Het overzicht, de rust enhet
lobje waren van ongekende schoonheid.
Mogelijk maakte het verschil dat
bij Utrecht de Deense middenvelder
Johan Märtensson na een botsing
met Brands geblesseerd afhaakte.
Mark Diemers, product van Cambuurs
jeugdopleiding, verving hem.
Die omzetting leek een aderlating
voor Utrecht. Trainer Jan Wouters:
,,We zaten geen moment in de wedstrijd
en maakten voetballend niks
klaar. Onbegrijpelijk na vorige week,
maar dit was ook de verdienste van
Cambuur.''

LC
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 28, 2013, 11:47:53
Mooi verhaal! Trots op mijn club...

Een paar maanden geleden praatte ik over dat het een wereldprestatie zou zijn als wij niet rechtstreeks zouden degraderen en nu zou ik teleurgesteld zijn als wij in de playoffs (tenminste....) terrecht komen. Het gaat uitstekend met het team en de gehele cluib. Nu nog een nieuw stadion en dan kunnen wij echt doorgroeien!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Unknown op oktober 28, 2013, 11:56:20
Leeuwin, makrini en ritzmaier in de basis bij elftal van de week in ad.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: gewoon een fan op oktober 28, 2013, 16:02:24
Gelukkig dat Wouters ook meld dat het de verdienste is van Cambuur omdat dit ook helemaal het geval is.
Cambuur speelde een erg goede wedstrijd.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Daddy T. op oktober 28, 2013, 16:08:06
Scores volgens NU Sport met toelichting:
www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787068/sc-cambuur-fc-utrecht.html (http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787068/sc-cambuur-fc-utrecht.html)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: brambo3004 op oktober 28, 2013, 16:46:34
Citaat van: Daddy T. op oktober 28, 2013, 16:08:06
Scores volgens NU Sport met toelichting:
www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787068/sc-cambuur-fc-utrecht.html (http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787068/sc-cambuur-fc-utrecht.html)

Kenny Teijsse 69' Heeft wel mooie krullen  :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 28, 2013, 18:28:29
Citaat van: Lore op oktober 28, 2013, 11:47:53
Mooi verhaal! Trots op mijn club...

Een paar maanden geleden praatte ik over dat het een wereldprestatie zou zijn als wij niet rechtstreeks zouden degraderen en nu zou ik teleurgesteld zijn als wij in de playoffs (tenminste....) terrecht komen. Het gaat uitstekend met het team en de gehele cluib. Nu nog een nieuw stadion en dan kunnen wij echt doorgroeien!


We mutte 3 ploegen onder ons houden en dat gaat lukken want we pakken genoeg punten in de thuiswedstrijden.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Lore op oktober 28, 2013, 18:42:48
Citaat van: wiekie1969 op oktober 28, 2013, 18:28:29

We mutte 3 ploegen onder ons houden en dat gaat lukken want we pakken genoeg punten in de thuiswedstrijden.

Dat denk ik ook. Wij zijn gewoon kwalitatief beter dan RKC, ADO en Eagles!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2013, 19:21:15
Citaat van: Daddy T. op oktober 28, 2013, 16:08:06
Scores volgens NU Sport met toelichting:
www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787068/sc-cambuur-fc-utrecht.html (http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787068/sc-cambuur-fc-utrecht.html)

Dennis Higler Vreselijke doodfluiter 3

aardige samenvatting...
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Ruppppert op oktober 28, 2013, 21:04:02
sfeer actie vanaf oost
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: TM op oktober 28, 2013, 21:07:16
Martijn v/d Laan en Erik Bakker in top 5 van dit weekend bij VI. Leeuwin staat in het algemeen klassement 2e!  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Dokkumer op oktober 28, 2013, 21:12:10
Na de hysterie van Geert ook even het heerlijke enthousiasme van Henk "Grunneger" Kok...
http://www.radio1.nl/terugluisteren/tijd?terugluisteren_dag=2013-10-26&terugluisteren_hour=21 (http://www.radio1.nl/terugluisteren/tijd?terugluisteren_dag=2013-10-26&terugluisteren_hour=21)
Tips: 3:26, 21:09 (vooral hoe het gejuich door de muziek heenkomt) en 30:44, met een prachtige opbouw naar de beslissing
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Marc S op oktober 28, 2013, 22:28:28
Citaat van: Dokkumer op oktober 28, 2013, 21:12:10
Na de hysterie van Geert ook even het heerlijke enthousiasme van Henk "Grunneger" Kok...
http://www.radio1.nl/terugluisteren/tijd?terugluisteren_dag=2013-10-26&terugluisteren_hour=21 (http://www.radio1.nl/terugluisteren/tijd?terugluisteren_dag=2013-10-26&terugluisteren_hour=21)
Tips: 3:26, 21:09 (vooral hoe het gejuich door de muziek heenkomt) en 30:44, met een prachtige opbouw naar de beslissing

Prachtig!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: Viper op oktober 28, 2013, 22:28:32
Bedankt voor de link, Dokkumer. Erg leuk om terug te luisteren.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op oktober 29, 2013, 10:37:03
Leuk om het even terug te horen, bedankt inderdaad  :)