Cambuur Online blijft maar groeien en telt inmiddels bijna 500 leden. Het is nu niet de vraag óf de 500 gehaald gaat worden, maar wanneer.
Wie wordt dus het 500e lid van Cambuur Online?
Retweet en deel op Twitter en Facebook :thumbsup
Eigenlijks hebben we al 500 leden maar die hebben hun account nog niet geactiveerd.
Update 23:34: En diegene die zich als 500e lid heeft geregistreerd is: Elly 1970 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;u=531)!
Mooi hoor. En wat zou het een mijlpaal zijn als Kees Elzinga zich zou registreren en de 500-ste wordt. Transparantie ook naar donateurs toe!!!
Citaat van: Vanuit Helmond op september 19, 2013, 17:05:15
Mooi hoor. En wat zou het een mijlpaal zijn als Kees Elzinga zich zou registreren en de 500-ste wordt. Transparantie ook naar donateurs toe!!!
:_schater
Ben benieuwd
Gaat goed zo met CambuurOnline :thumbsup
Goed bezig hier ! |:)
We zijn er al overheen. Op naar de 1000 :schaal
Citaat van: brambo3004 op september 19, 2013, 23:20:12
We zijn er al overheen. Op naar de 1000 :schaal
Tess en Elly1970 zijn de laatste aangemelden, twee dames?????? En één van beide is nr 500
En diegene die zich als 500e lid heeft geregistreerd is: Elly 1970 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;u=531)!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 19, 2013, 23:33:28
Tess en Elly1970 zijn de laatste aangemelden, twee dames?????? En één van beide is nr 500
O, worden die tegenwoordig ook al toegelaten? :_schater
Citaat van: brambo3004 op september 19, 2013, 23:36:03
O, worden die tegenwoordig ook al toegelaten? :_schater
Ja natuurlijk, wie moet anders mijn :koffie halen :devil
Ik zie 501 leden _O_ Valt me wel op dat toch veel leden nog niet gepost hebben. Kom op iedereen. Hoe meer mensen hun zegje doen hoe beter :thumbsup
Citaat van: Destroyer op september 20, 2013, 09:38:19
Ik zie 501 leden _O_ Valt me wel op dat toch veel leden nog niet gepost hebben. Kom op iedereen. Hoe meer mensen hun zegje doen hoe beter :thumbsup
Er zijn zelfs nog 16 leden die hun account moeten activeren.
Welkom allemaal. Lekker ouwehoeren over voetbal, en dan over us mooie clubje! :D