De Afrika cup begint vandaag. Met nu (over tien minuten) de openingswedstrijd Zuid Afrika - Kaapverdië.
De tweede wedstrijd in deze poule is Angola - Marokko.
't Valt me weer op dat de Afrikaanse Kampioenschappen weinig in de Nederlandse media zijn geweest. Jammer, want het is elke keer weer een prachtig toernooi.
Alle wedstrijden zijn te op Eurosport dus door iedereen te zien.
Ik zou zeggen ga zitten voor Zuid Afrika - Kaapverdie, of vanavond 8u voor Angola - Marokko, en de komende weken voor de andere prachtige wedstrijden die eraan zitten te komen.
Ik hoop voor je dat de Atlas Leeuwen vanavond winnen maat ;)
Prachtig voetbal? Het is vaak een aanfluiting. Veel dom geren en hele domme overtredingen.
:0= AL MAGRHIB, AL MAGHRIB
Ik heb mijn trotse tricot van de Atlas Leeuwen alweer om mijn borst gespannen. Mien dikke bealich past er verder niet meer in :devil
Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2013, 17:24:01
Prachtig voetbal? Het is vaak een aanfluiting. Veel dom geren en hele domme overtredingen.
tactisch hebben ze wat lessen gemist imo :_schater
Aan de andere kant is het best vermakelijk als de huidige spelers dezelfde capaciteiten bezitten als Okocha, Amokachi, Abedi Pele, Makenaki of Milla. In hun periode geweldenaars op het veld.
Citaat van: poelie-lwd op januari 20, 2013, 10:37:43
Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2013, 17:24:01
Prachtig voetbal? Het is vaak een aanfluiting. Veel dom geren en hele domme overtredingen.
tactisch hebben ze wat lessen gemist imo :_schater
Wat lessen gemist? Volgens mij hebben ze elke les tactiek liggen slapen :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 20, 2013, 10:58:18
Citaat van: poelie-lwd op januari 20, 2013, 10:37:43
Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2013, 17:24:01
Prachtig voetbal? Het is vaak een aanfluiting. Veel dom geren en hele domme overtredingen.
tactisch hebben ze wat lessen gemist imo :_schater
Wat lessen gemist? Volgens mij hebben ze elke les tactiek liggen slapen :devil
Het is nog erger. Het woord tactiek hebben ze nog nooit gehoord.
Logisch, toen lagen ze immers te slapen :devil
Doet Bony van Vitesse nou mee met de AfrikaCup ?
Ik mistte hem afgelopen weekend namelijk.
Ja met Ivoorkust!
ik zat er per al zappend ook even voor.
nu weet ik weer waarom ik de laatste jaren een hekel aan toetertjes heb,wat een zeikgeluid.
dat is geen voetballiefhebber die de hele wedstrijd op een toeter staat te blazen.
dkv-volk.
Is toch één groot carnaval-gedoe daaro? Net wat je zegt: dkv.
Citaat van: okkele op januari 22, 2013, 08:56:29
ik zat er per al zappend ook even voor.
nu weet ik weer waarom ik de laatste jaren een hekel aan toetertjes heb,wat een zeikgeluid.
dat is geen voetballiefhebber die de hele wedstrijd op een toeter staat te blazen.
dkv-volk.
Nee het carnavals clownen publiek wat er bij EK's en WK's van Nederlandse zijde rondloopt, is iets om trots op te zijn 8P
Geef mij maar gewoon Nederlands voetbal l8l
Citaat van: Ronnie tng op januari 22, 2013, 10:33:10
Citaat van: okkele op januari 22, 2013, 08:56:29
ik zat er per al zappend ook even voor.
nu weet ik weer waarom ik de laatste jaren een hekel aan toetertjes heb,wat een zeikgeluid.
dat is geen voetballiefhebber die de hele wedstrijd op een toeter staat te blazen.
dkv-volk.
Nee het carnavals clownen publiek wat er bij EK's en WK's van Nederlandse zijde rondloopt, is iets om trots op te zijn 8P
Wat hadden die Roemenen ooit ook alweer op een spandoek staan? "You're clowns, not football fans" of zoiets?
Het is jammer dat Oranje al jaren een personeelsuitje is of een "must be there" event. Laat zo weinig ruimte over voor de echte voetbalfans.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lunaticnews.nl%2Ffiles%2Fuploaded%2FOranje_clowns.jpg&hash=21564ca725bd8245b056fe9d07653a96ee4f985e) :zweep
niveau valt toch zwaar tegen hoor.zit totaal geen lijn in dat voetbal.