Hoor geruchten dat er vanaf de volgende wedstrijd geen spandoeken meer opgehangen mag worden vanwege nieuwe reclameborden op Noord..
Wie weet hier meer van??
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn
Dat zullen we nog wel eens zien!
Citaat van: Cambuur LWD op augustus 03, 2013, 14:16:49
Hoor geruchten dat er vanaf de volgende wedstrijd geen spandoeken meer opgehangen mag worden vanwege nieuwe reclameborden op Noord..
Wie weet hier meer van??
Waar moeten die reclameborden dan komen? Direct op de hekken van de tribune?
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn
Kon je je niet gedragen kerel? Of willen ze de training nu "geheim" houden net als andere grote clubs?
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn
gastenvak zit je met plastic scherm is altijd lastig vooral als er veel uitsupporters zijn.
niet de laatste maar een-na laatste training voor een wedstrijd zal het eerste deel besloten worden afgewerkt!!
reclamme borden van noord geen idee. Zou echt heel dom zijn want die hangen er dan niet lang!
Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 15:08:37
Kon je je niet gedragen kerel? Of willen ze de training nu "geheim" houden net als andere grote clubs?
Daar had Tamme het over ja! De TS zou dat willen maar het kan dus zijn dat de Post van SCC-J ook klopt! Moet je even bij de club zijn, Ik ben geen Orakel, Slechts een Boodschapper ;)
En ik heb me uiteraard juist GOED gedragen, Braafste jongetje van de klas :devil
Geloof er niks van. Hoe kom je er bij? bovendien zouden de spandoeken echt wel hangen. Voor de reclame :devil
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 16:02:39
Daar had Tamme het over ja! De TS zou dat willen maar het kan dus zijn dat de Post van SCC-J ook klopt! Moet je even bij de club zijn, Ik ben geen Orakel, Slechts een Boodschapper ;)
En ik heb me uiteraard juist GOED gedragen, Braafste jongetje van de klas :devil
Tamme die grasmarmot? Die hef ik fan sien levensdagen nog niet op een waar woord betrapt 8P
Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 17:31:39
Tamme die grasmarmot? Die hef ik fan sien levensdagen nog niet op een waar woord betrapt 8P
Groot Geliek 8P
Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc
Citaat van: rudie op augustus 04, 2013, 00:11:13
Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc
Je begrijpt dat vergelijkbare spandoeken bij ons niet getolereerd worden? Dan is het een "provocatie van het ergste soort door het aso tuig uit 058"...
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn
wel ff benoemen zoals het is he,,,de training 2 dagen voor de wedstrijd hebben ze liever
geen mee kijkers ivm training standaard situaties en tactische dingen en dat de kans aanwezig
is dat er ook iemand van de tegenstander kan zitten.juist goed toch dat ze dat met de supporters
overlegden.geldt voor het 1e gedeelte dan daarna kun je gewoon de training bekijken.
Citaat van: rudie op augustus 04, 2013, 00:11:13
Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc
Goed gevonden! :_schater
God, ze zijn nog simpeler dan ik dacht.
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn
De teammanagers zijn tijdens de training gistermorgen bij de supporters geweest op west en op noord vak 14. Er werd aangegeven dat men de laatste training voor de wedstrijd een besloten training van drie kwartier willen doen. Na de drie kwartier is de rest van de training weer toegankelijk.
Men traint 7 of 8 keer in de week anderhalf uur per training. Wat is dan drie kwartier.
Zal wel loslopen natuurlijk met de spandoeken op Noord en West, die hangen er gewoon en blijven er ook wel hangen hoor. :y
Laat ze de reclame borden maar ergens anders ophangen dan mocht het gerucht waar zijn, genoeg plek.
Flinke jongen die spandoeken weg zou komen halen. zie dit echt niet gebeuren.
Vwb de 45 min. besloten training vind ik dit totaal geen enkel prob daarvoor en daarna allen van harte welkom neem ik aan.
MATCHDAY..
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 04, 2013, 08:07:02
De teammanagers zijn tijdens de training gistermorgen bij de supporters geweest op west en op noord vak 14. Er werd aangegeven dat men de laatste training voor de wedstrijd een besloten training van drie kwartier willen doen. Na de drie kwartier is de rest van de training weer toegankelijk.
Men traint 7 of 8 keer in de week anderhalf uur per training. Wat is dan drie kwartier.
niet de laatste training kerel de training 2 dagen voor een wedstrijd,,dus komende week is dat op woensdag