Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Cambuur LWD op augustus 03, 2013, 14:16:49

Titel: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Cambuur LWD op augustus 03, 2013, 14:16:49
Hoor geruchten dat er vanaf de volgende wedstrijd geen spandoeken meer opgehangen mag worden vanwege nieuwe reclameborden op Noord..
Wie weet hier meer van??
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: 0517 op augustus 03, 2013, 15:04:05
Dat zullen we nog wel eens zien!
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2013, 15:08:03
Citaat van: Cambuur LWD op augustus 03, 2013, 14:16:49
Hoor geruchten dat er vanaf de volgende wedstrijd geen spandoeken meer opgehangen mag worden vanwege nieuwe reclameborden op Noord..
Wie weet hier meer van??
Waar moeten die reclameborden dan komen? Direct op de hekken van de tribune?
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2013, 15:08:37
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn
Kon je je niet gedragen kerel? Of willen ze de training nu "geheim" houden net als andere grote clubs?
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: SCC-J op augustus 03, 2013, 15:46:45
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn

gastenvak zit je met plastic scherm is altijd lastig vooral als er veel uitsupporters zijn.
niet de laatste maar een-na laatste training voor een wedstrijd zal het eerste deel besloten worden afgewerkt!!
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: SCC-J op augustus 03, 2013, 15:47:22
reclamme borden van noord geen idee. Zou echt heel dom zijn want die hangen er dan niet lang!
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 16:02:39
Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 15:08:37
Kon je je niet gedragen kerel? Of willen ze de training nu "geheim" houden net als andere grote clubs?
Daar had Tamme het over ja! De TS zou dat willen maar het kan dus zijn dat de Post van SCC-J ook klopt! Moet je even bij de club zijn, Ik ben geen Orakel, Slechts een Boodschapper  ;)

En ik heb me uiteraard juist GOED gedragen, Braafste jongetje van de klas   :devil
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Destroyer op augustus 03, 2013, 16:10:47
Geloof er niks van. Hoe kom je er bij? bovendien zouden de spandoeken echt wel hangen. Voor de reclame  :devil
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2013, 17:31:39
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 16:02:39
Daar had Tamme het over ja! De TS zou dat willen maar het kan dus zijn dat de Post van SCC-J ook klopt! Moet je even bij de club zijn, Ik ben geen Orakel, Slechts een Boodschapper  ;)

En ik heb me uiteraard juist GOED gedragen, Braafste jongetje van de klas   :devil
Tamme die grasmarmot? Die hef ik fan sien levensdagen nog niet op een waar woord betrapt 8P
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: oldehove op augustus 03, 2013, 17:47:57
Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 17:31:39
Tamme die grasmarmot? Die hef ik fan sien levensdagen nog niet op een waar woord betrapt 8P
Groot Geliek 8P
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: rudie op augustus 04, 2013, 00:11:13
Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Dokkumer op augustus 04, 2013, 00:12:24
Citaat van: rudie op augustus 04, 2013, 00:11:13
Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc

Je begrijpt dat vergelijkbare spandoeken bij ons niet getolereerd worden? Dan is het een "provocatie van het ergste soort door het aso tuig uit 058"...
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 05:55:23
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn

wel ff benoemen zoals het is he,,,de training 2 dagen voor de wedstrijd hebben ze liever
geen mee kijkers ivm training standaard situaties en tactische dingen en dat de kans aanwezig
is dat er ook iemand van de tegenstander kan zitten.juist goed toch dat ze dat met de supporters
overlegden.geldt voor het 1e gedeelte dan daarna kun je gewoon de training bekijken.
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: poelie-lwd op augustus 04, 2013, 07:37:24
Citaat van: rudie op augustus 04, 2013, 00:11:13
Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc

Goed gevonden!  :_schater

God, ze zijn nog simpeler dan ik dacht.
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 04, 2013, 08:07:02
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn

De teammanagers zijn tijdens de training gistermorgen bij de supporters geweest op west en op noord vak 14. Er werd aangegeven dat men de laatste training voor de wedstrijd een besloten training van drie kwartier willen doen. Na de drie kwartier is de rest van de training weer toegankelijk.

Men traint 7 of 8 keer in de week anderhalf uur per training. Wat is dan drie kwartier.
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: Cambuur Liwwadden op augustus 04, 2013, 09:30:50
Zal wel loslopen natuurlijk met de spandoeken op Noord en West, die hangen er gewoon en blijven er ook wel hangen hoor.  :y
Laat ze de reclame borden maar ergens anders ophangen dan mocht het gerucht waar zijn, genoeg plek.
Flinke jongen die spandoeken weg zou komen halen. zie dit echt niet gebeuren.
Vwb de 45 min. besloten training vind ik dit totaal geen enkel prob daarvoor en daarna allen van harte welkom neem ik aan.

MATCHDAY..
Titel: Re: Geen spandoeken meer in het stadion
Bericht door: denistel op augustus 04, 2013, 09:57:59
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 04, 2013, 08:07:02
De teammanagers zijn tijdens de training gistermorgen bij de supporters geweest op west en op noord vak 14. Er werd aangegeven dat men de laatste training voor de wedstrijd een besloten training van drie kwartier willen doen. Na de drie kwartier is de rest van de training weer toegankelijk.

Men traint 7 of 8 keer in de week anderhalf uur per training. Wat is dan drie kwartier.

niet de laatste training kerel de training 2 dagen voor een wedstrijd,,dus komende week is dat op woensdag