sinds woensdagavond rond 20:00 weggelopen: Kenji, kruising jack russel-chihahau bruin, ongeveer 4 kilo, witte buik. heeft rode band om met zwart kastje.
is in paniek en heeft ws pijn dus zit misschien ergens verscholen.
heeft iemand ons hondje gezien, bel dan naar; 0641986833
alvast bedankt!
groetjes
Rene & Natasja & Roan
[verwijderd door de beheerder]
Waar zijn jullie hem kwijt geraakt?
Edit: Cambuurplein dus
hoi, we wonen bij het zamenhofpark maar hij is op aantal plekken gisteravond gezien, bij vliet, straatjes achter cambuurbar. maar vandaag nog niemand gehoord die hem heeft gezien....
Succes met de zoektocht, zag em op FB ook al voorbij komen. Hopelijk is Kenji snel weer terug.
bedankt! graag zoveel mogelijk delen:)
kregen vandaag melding dat hij ws gezien is bij leeuwarder bos en daarna omgeving valerius/Westeinde. dus mensen die daar wonen, zouden jullie aub naar kenji willen uitkijken??
alvasgt bedankt!
bedankt iedereen, na een lange zoektocht hebben wij hem vanavond gevonden!! zijn weer helemaal blij!
Geweldig voor jullie!
:thumbsup
en nu voortaan wodan aan de ketting leggen! :proost
Citaat van: natasjav op augustus 01, 2013, 22:10:42
bedankt iedereen, na een lange zoektocht hebben wij hem vanavond gevonden!! zijn weer helemaal blij!
Gefeliciteerd met de terugkeer van de verloren hond...
Zet ik hier een slotje op ;)
Gefeliciteerd meid. En doe de groeten aan Tokkie.