Hopelijk laat Fusciello wat zien
3-0 inmiddels voor Cambuur
Doelpunten: Bakker(pen), Brands, Barto
Eerste helft bijna afgelopen
Aangezien Cambuur na het aantrekken van Van Brakel alleen nog op zoek is naar een linksbenige middenvelder vind ik het een beetje raar dat die pizzabakker nog meedoet. Misschien handige opvulling voor de oefenpotjes van vandaag en gister? Want linksbenig is hij niet.
Citaat van: brambo3004 op juni 29, 2013, 18:49:22
Aangezien Cambuur na het aantrekken van Van Brakel alleen nog op zoek is naar een linksbenige middenvelder vind ik het een beetje raar dat die pizzabakker nog meedoet. Misschien handige opvulling voor de oefenpotjes van vandaag en gister? Want linksbenig is hij niet.
Kan, misschien is t wat voor in de breedte van de selectie. ik kan niet oordelen want ik heb 'm nog nooit zien spelen..
leuke speler en mooi dat ze zo inieder geval steeds per half uur 5 kunnen wisselen zoals gister
Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 18:58:19
leuke speler en mooi dat ze zo inieder geval steeds per half uur 5 kunnen wisselen zoals gister
Is t wat?
Mensen zeggen dat ie te licht is maar El Sharaawy zou een paar jaar geleden naar DKV en werd ook te licht bevonden, en kijk waar die nu is.. Je weet maar nooit he ;)
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:04:08
Is t wat?
Mensen zeggen dat ie te licht is maar El Sharaawy zou een paar jaar geleden naar DKV en werd ook te licht bevonden, en kijk waar die nu is.. Je weet maar nooit he ;)
Het lijkt mij verstandig om in de Eredivisie geen spelers op het middenveld te zetten die geen duel winnen.
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:04:08
Is t wat?
Mensen zeggen dat ie te licht is maar El Sharaawy zou een paar jaar geleden naar DKV en werd ook te licht bevonden, en kijk waar die nu is.. Je weet maar nooit he ;)
Net als gister kan hij me vandaag ook niet overtuigen.
67. 4-0 El Makrini
4-1 .. Matig hoor, je hoort de 0 te houden tegen dit soort clubjes.
5-1 Schokker
6-1 Van Moorsel
7-1 Hemmen
8-1 Hemmen
Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 19:07:57
Net als gister kan hij me vandaag ook niet overtuigen.
Ah jammer, had gehoopt op een pareltje
Eindstand: 1-8
Goals: Bakker(pen), Brands, Barto, El Makrini, Schokker, Van Moorsel, Hemmen(2x)
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:34:41
Ah jammer, had gehoopt op een pareltje
\Met die proefspelers is het net als mijn droom.. 20 centimeter langer, 50 centimeter breder en 23 centimeter in mijn broek... Tja ik vind 28 toch net iets te veel :devil
Cambuur voetbalde op zich wel aardig , alleen het probleem ligt voorin op de zijkanten , maar daar zijn ze druk mee bezig . Ik heb er alle vertrouwen in ! |:)
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:29:02
4-1 .. Matig hoor, je hoort de 0 te houden tegen dit soort clubjes.
liever 1-8 dan 0-4 toch :proost
bedankt ruppert
Spelen ze nu in dat witte om ons de gek aan te steken of willen ze nog niet bekend (of is het nog niet bekend) maken wie de nieuwe sponsor op het echte shirt word?
Citaat van: Ruppppert op juni 29, 2013, 21:29:51
De Goals van Cambuur
Bedankt! Mooie goal van Brands
Ruppert bedankt.