SC Cambuur @SCCambuurLwd 1m
Sc Cambuur is met Willem II tot overeenstemming gekomen over de huur van Kevin Brands. Morgen afwikkeling formaliteiten. #cambuur
Openen
Welkom dan maar. :thumbsup
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2008/09 AZ 0 0 Eredivisie
2009/10 Telstar 30 2 Eerste divisie
2010/11 Telstar 31 2 Eerste divisie
2011/12 Telstar 29 9 Eerste divisie
2012/13 Willem II 14 0 Eredivisie
Totalen: 104 13
Zeg het maar..
Welkom jonguhh.En voor de negatievelingen kijk Telstar - cambuur maar even terug van 2 seiz geleden
Welkom kerel
Citaat van: sunderland op juni 26, 2013, 21:52:20
Welkom jonguhh.En voor de negatievelingen kijk Telstar - cambuur maar even terug van 2 seiz geleden
Ik heb voor zijn overgang naar Willem II aangegeven dat ik hem graag in Cambuurshirt had zien willen ballen.. Helaas vorig seizoen uit het oog verloren, dus ik weet niet hoe hij zich ontwikkeld heeft
welkom kevin laat het maar zien
29 wedstrijden 9 goals voor een middenvelder in dat jaar was ie erg goed hoor
Welkom en succes!
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 22:22:42
welkom kevin laat het maar zien
29 wedstrijden 9 goals voor een middenvelder in dat jaar was ie erg goed hoor
dat zijn geen slechte cijfers en ook nog voor telstar.
Welkom jonge en het komt vast goed, type speler die ik graag mag zien!!
Welkom en succes Kev!
Ken hem niet, is met dit jaar niet opgevallen bij Willem2. Maar dat zegt niks. Welkom en succes. |:)
Welkom bij ons mooie SCC :scc!! Bewijs ongelijk van WillemII maar!
Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 23:08:56
Ken hem niet, is met dit jaar niet opgevallen bij Willem2. Maar dat zegt niks. Welkom en succes. |:)
ken oek niet als je niet speelt toch
Heb ook weinig wedstrijden van WillemII gezien dit jaar.. godzijdank :O
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 23:12:51
ken oek niet als je niet speelt toch
Ken deze jongen totaal niet, maar waarom niet gespeeld dit seizoen? Verder rest mij ook de vraag waarom een Jupilerleague club een speler zou verhuren aan een club die eredivisie gaat spelen als zijn contract daarna toch afloopt!? Zeer vaag naar mijn idee!
Kevin Welkom bij de mooiste club..
Citaat van: De Jager op juni 26, 2013, 23:26:40
Ken deze jongen totaal niet, maar waarom niet gespeeld dit seizoen? Verder rest mij ook de vraag waarom een Jupilerleague club een speler zou verhuren aan een club die eredivisie gaat spelen als zijn contract daarna toch afloopt!? Zeer vaag naar mijn idee!
Gaat het in Topic 'Nieuwe spelers' ook al zo'n 8 pagina's over. Boeiende discussie :_schater
Denk dat dat voor SCC wel gunstig is; goedkope breedteversterking die wel eens kan verrassen. Niet teveel analyse, maar vertrouwen in techn staf |:)
Verassende naam! Heb er zeker vertrouwen in!
Succes!
Citaat van: De Jager op juni 26, 2013, 23:26:40
Ken deze jongen totaal niet, maar waarom niet gespeeld dit seizoen? Verder rest mij ook de vraag waarom een Jupilerleague club een speler zou verhuren aan een club die eredivisie gaat spelen als zijn contract daarna toch afloopt!? Zeer vaag naar mijn idee!
Als beide clubs 50-50 betalen van zijn salaris, scheelt Willem2 dat toch de helft van zijn salariskosten voor komend jaar? En zo huren wij een breedteversterking voor een prikkie en zonder afkoopsom.
En weer een naam die niemand had verwacht. Hier nog steeds geen reden tot panikeren! :proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 26, 2013, 23:47:41
Als beide clubs 50-50 betalen van zijn salaris, scheelt Willem2 dat toch de helft van zijn salariskosten voor komend jaar? En zo huren wij een breedteversterking voor een prikkie en zonder afkoopsom.
Mooi verhaal dat 50-50 gebeuren, maar denk dat koning willem de 2e zich in zijn graf omdraait van het lachen! Deze jongens zat op de bank bij een club die afgelopen seizoen bijna niks te vertellen had. Hoe kan het hier hier dan in godsnaam wat worden?
Zoals hier al eerder is gezegd: we kunnen niet 25 basisspelers betalen!
Hopelijk hebben ze een regeling weten af te dwingen dat mocht hij goed presteren, hij hier na komend seizoen ook nog blijft.
Welkom Kevin! Kun je je vader trouwens niet eens lief aankijken voor versterkingen voor ons |:) |:) |:)?
Dit bericht baart me wel zorgen btw..
''Voor Kevin Brands, die nog een doorlopend contract heeft tot 2015, geldt dat Willem II hem graag wil verhuren. De technische leiding is niet tevreden over de mentaliteit van de middenvelder. ''
Citaat van: Lwdscc op juni 27, 2013, 00:36:55
Dit bericht baart me wel zorgen btw..
''Voor Kevin Brands, die nog een doorlopend contract heeft tot 2015, geldt dat Willem II hem graag wil verhuren. De technische leiding is niet tevreden over de mentaliteit van de middenvelder. ''
Nee joh, hier valt wat aan te doen. Als er stond "De technische leiding is niet tevreden over dat ie er eigenlijks niets van kan" ging ik me pas echt zorgen maken.
Welkom Kevin! Liep 2 jaar geleden al te zeuren samen met Sunderland dat SCC Brands moest halen. Was een gevaarlijk tandem met Johan Plat destijds bij Telstar.
Aanvallende middenvelder, goed schot en niet onbelangrijk in ons kabouterelftal, hij is zo sterk als een beer.
Wederom complimenten aan de TS (vd Belt)
Als er een optie tot koop is bedongen ben je helemaal spekkoper.
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 06:19:54
Welkom Kevin! Liep 2 jaar geleden al te zeuren samen met Sunderland dat SCC Brands moest halen. Was een gevaarlijk tandem met Johan Plat destijds bij Telstar.
Aanvallende middenvelder, goed schot en niet onbelangrijk in ons kabouterelftal, hij is zo sterk als een beer.
Wederom complimenten aan de TS (vd Belt)
Als er een optie tot koop is bedongen ben je helemaal spekkoper.
_O_ _O_
Interview van 1,5 geleden:
VELSEN-ZUID – 'Kevin Brands vertrekt in de winterstop bij SC Telstar.' 'De kans is klein dat middenvelder Kevin Brands in Velsen-Zuid blijft spelen.' 'Het is nog maar de vraag of Kevin Brands meegaat op trainingskamp naar Marbella.' "Ja, en zo kunnen we nog wel even doorgaan", meent de 23-jarige middenvelder zelf.
TEKST: Maarten de Jong
Of het nu in de krant, op een internetforum of op Twitter was, de wildste geruchten deden de ronde over een vertrek van Brands. En wat er van waar was? Dat wist niemand. Oké, hij was er zelf natuurlijk voor een groot deel van op de hoogte. Maar ook Brands' ogen werden groot van verbazing toen hij links en rechts de vreemdste namen tevoorschijn zag komen. "Burnley, Reading, ik zou zelfs naar Belgische clubs kunnen gaan", vertelt de middenvelder in gesprek met Voetbal Centraal. "Dat is allemaal heel leuk, maar zolang er niets concreet is, kan ik daar ook niet zo veel mee." En dus bleef het voor de buitenwereld bij gissen. De supporters vreesden zelfs hun doelpuntenmaker na de winterstop niet meer terug te zien in Velsen-Zuid. Maar zie, voorlopig is hij er toch nog. "Er zit ook wel een kern van waarheid in de geruchten hoor", geeft Brands aan. "Maar om eerlijk te zijn, houd ik er me niet mee bezig. Ik laat het allemaal aan mijn vader (technisch directeur Marcel Brands van PSV, red.) over. 'Richt jij je nu maar op het voetballen, de randzaken regel ik wel', zei hij tegen me.
Keuzes en nog meer keuzes
Neemt niet weg dat Brands door zijn goede spel in de eerste seizoenshelft de interesse van andere clubs heeft gewekt. "Er zijn ploegen uit de Eredivisie die me volgen. Welke? Ik breng liever geen namen naar buiten." Maar niet alleen clubs uit de hoogste divisie van Nederland zijn geïnteresseerd, Brands kan ook de overstap maken naar een ploeg uit de Jupiler League. En ook dat is best het overwegen waard, zo meent hij. "Ik weet dat FC Zwolle, Willem II en SC Cambuur wel iets in me zien zitten", vertelt hij. "Mooie clubs, natuurlijk. Bijna iedereen zou tegen die clubs ja zeggen." Aha, Brands heeft dus meerdere opties. Maar moeten de supporters dan alsnog bang zijn dat de Brabander binnen no-time het Tata Steel Stadion verlaat? "Dat ligt er helemaal aan. Tegen FC Zwolle zou ik op dit moment geen nee zeggen en Willem is ook een aantrekkelijke club met een rijke historie. En Tilburg is voor mij dichtbij, dus dat is ook een voordeel hè", meent Brands. "Laat ik het zo zeggen: ik sluit een tussentijds vertrek niet uit, maar het is nu gewoon wachten wat er gebeuren gaat."
De flow die 'ineens' ophield
Vorige zomer kon de middenvelder eveneens elders zijn heil gaan zoeken. Helmond Sport toonde interesse, maar dat was voor Brands geen optie. "Met alle respect, maar ik wilde graag iets grotere clubs", geeft hij aan. "Kijk, ik wil graag naar de Eredivisie. In ieder geval hoop ik aan het einde van het seizoen de stap te kunnen maken. In het verleden heb ik bij de eerste selectie van AZ gezeten en het gaat nu ook goed met me, dus ik weet dat het er in zit. Dat hebben de clubs in de eerste seizoenshelft ook wel gezien denk ik. Ze zaten natuurlijk niet voor niets op de tribune." In de eerste seizoenhelft kende Brands een prima start. Wat heet prima, veel beter kon het eigenlijk niet, tenminste, gezien zijn doelpuntenproductie. Hij scoorde vijf keer in zes wedstrijden en liet zien in topvorm te zijn. "Dat ging hartstikke lekker ja. Ik speelde op 'tien', als je het mij vraagt mijn favoriete positie, en had achter me jongens die het vuile werk voor me opknapten. Doordat ik aanvallende middenvelder was, kwam ik geregeld in de buurt van het vijandelijke doel. Ik had elke wedstrijd ook een stuk of vier doelpogingen, waarvan er geregeld eentje binnenviel. Dat was natuurlijk fijn, ik zat in een flow. Toen hoopte ik dat ik zo door kon gaan, maar door omstandigheden stokte mijn doelproductie op dat moment."
SC Telstar ging vol goede moed van start met het huidige seizoen. De club wilde nu eens eindelijk niet meer ergens onderin eindigen en hoopte zo snel mogelijk veilig te kunnen zijn. "Het zat niet mee dat vier van onze basisspelers al vrij snel geblesseerd raakte", legt Brands uit. "Daardoor moest ik vanaf half oktober op de positie van verdedigende middenvelder gaan spelen, waardoor ik minder vaak tot schieten zou komen. Poortvliet weet ook wel dat ik het liefst aanvallende middenvelder ben, maar hij kan nou eenmaal moeilijk mij op die positie neerzetten en zonder verdedigende middenvelder spelen. Zo werkt het gewoon niet. Ook met het team liep het sinds die blessures niet lekker. We speelden delen van wedstrijden goed, maar andere delen ook helemaal niet. Als je twintig tot dertig procent van een duel de bovenliggende partij bent en aardig voetbalt, is dat niet genoeg. Onze eerste duels waren goed hoor, zelfs Johan Derksen vond ons een van de best voetballende ploegen van de Jupiler League. Helaas kwam na de achtste speelronde, nadat we met 7-3 van FC Zwolle hadden verloren, de klad er in."
Toen Brands als verdedigende middenvelder moest acteren, stokte zijn doelpuntenproductie. Of eigenlijk: stokte zo goed als. Want hij prikte in de laatste wedstrijd voor de winterstop nog één balletje binnen. "Klopt, tegen FC Emmen maakte ik de 2-1 en dus de winnende. Dat was als verdedigende middenvelder, maar ik was mee naar voren gegaan omdat het 1-1 stond", blikt Brands terug. "Normaal gesproken kan ik als verdedigende middenvelder geen rare dingen doen. Als je op die positie gaat kappen en draaien en de bal verliest, kan de tegenstander zo een persoonlijk duel aangaan met de verdedigers. Op 'tien' weet je dat je als je balverlies lijdt nog iemand achter je hebt staan die kan corrigeren. Maar oké, op dat moment had de trainer me nodig als verdedigende middenvelder dus ging ik daar staan. Tuurlijk heb ik wel gedacht en gehoopt dat ik weer terug kon, maar dat was gewoon geen optie dus moest ik daar mee om leren gaan. Ik heb toen ook naar mijn vader geluisterd. Hij zei dat ik moet doen wat de trainer zegt. Nou, dat leek me een prima advies."
'Zo werkt het nou eenmaal'
De supporters snapten er alleen niets van dat Brands niet meer scoorde. De middenvelder vindt dat niet zo heel gek. "Ik kan begrijpen hoe het voor de buitenwereld werkt", zegt hij. "Zij zien op Teletekst de naam Brands niet meer voorbij komen en denken dan dat ik slecht heb gespeeld. Dat is het verraderlijke van de voetbalwereld hè. Als ik er twee inprik, en dat zijn twee intikkers, staat mijn naam wél twee keer op Teletekst. Hé, denken mensen dan. Die Brands heeft er weer twee gescoord! Maar als ik geen pepernoot heb geraakt, kan ik daar moeilijk tevreden over zijn. Weet je wat het is: ik schik me gewoon naar de trainer. Het lijkt me een beetje vreemd als ik tegen Poortvliet zeg: Goh trainer, mag ik alsjeblieft weer op tien staan, want dan kan de buitenwereld me weer wat vaker zien. Het valt in de samenvattingen misschien niet op, die van ons duren ook maar twee minuten, maar mijn rol in het elftal is wel degelijk veranderd. Ik denk dat het daar zeker mee te maken heeft dat ik minder ben gaan scoren."
Na de winterstop hoopt Brands als vanouds de ballen in het netje te kunnen knallen. Misschien wel in een voor hem nog vreemd tenuetje, maar in eerste instantie gewoon in Velsen-Zuid. Een aantal spelers is inmiddels uit de lappenmand, dus kan de Brabander weer als vanouds kappen en pielen op de nummer-tien-positie. Heerlijk, zo vindt-ie. "Want het blijft natuurlijk mijn favoriete plek", zegt hij. En zijn eerste treffer is alweer binnen, want vrijdag vond hij het net tegen Fortuna Sittard (2-1 winst). Het doel voor de tweede seizoenshelft? Wellicht een periodetitel. Of misschien nog steeds: 'hoger eindigen dan vorig jaar'. Nee hoor, weerlegt Brands. "Ik denk niet dat we onszelf echt een doel kunnen stellen. In het begin van het seizoen kon dat misschien wel, want toen liep het een stuk beter dan nu. Ik bedoel, we begonnen heel goed, maar belandden al snel in een negatieve spiraal. De laatste keer dat we in eigen huis hebben gewonnen, was tijdens de derde speelronde... dat moet anders en daar gaan we natuurlijk hard voor werken. Maar voor dit moment denk ik dat voor SC Telstar het belangrijkste is om te proberen elke wedstrijd te winnen." En voor Brands zelf? "Nou, mijn vader zegt tegen me dat ik gewoon mijn ding moet doen en meer doelpunten moet maken. Ik focus me op SC Telstar en wil lekker voetballen. Het heeft weinig nut om bij alle randzaken stil te staan. Als je goed speelt, komt de interesse vanzelf."
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 06:19:54
Welkom Kevin! Liep 2 jaar geleden al te zeuren samen met Sunderland dat SCC Brands moest halen. Was een gevaarlijk tandem met Johan Plat destijds bij Telstar.
Aanvallende middenvelder, goed schot en niet onbelangrijk in ons kabouterelftal, hij is zo sterk als een beer.
Wederom complimenten aan de TS (vd Belt)
Als er een optie tot koop is bedongen ben je helemaal spekkoper.
Ik word helemaal enthousiast door jou!!
Welkom Kevin!
|:)
Citaat van: De Jager op juni 26, 2013, 23:26:40
Ken deze jongen totaal niet, maar waarom niet gespeeld dit seizoen? Verder rest mij ook de vraag waarom een Jupilerleague club een speler zou verhuren aan een club die eredivisie gaat spelen als zijn contract daarna toch afloopt!? Zeer vaag naar mijn idee!
hoe kan het dat je hem niet kent dan,,was 2 jaar geleden 1 van de besten van de jl
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 22:22:42
welkom kevin laat het maar zien
29 wedstrijden 9 goals voor een middenvelder in dat jaar was ie erg goed hoor
Als daar op gelet gaat worden, staat Bakker dus gewoon in de basis.
Wordt tot nu toe nog niet echt warm van de aanwinsten die we gehaald hebben. Iedereen maar zeuren over dat we niet alleen maar basisspelers kunnen halen maar het gaat er nu naar uitzien dat er minimaal 8 plekken hetzelfde zullen zijn als afgelopen seizoen
Nienhuis
Droste
vd Laan
Bijker
El Makrini
Bakker (of Schokker)
Hemmen
Barto (zolang er nog geen nieuwe buitenspelers zijn.
Leeuwin en van Moorsel tot nu toe enige nieuwelingen met goede kans op basisplaats?
Citaat van: zeewolde op juni 27, 2013, 09:05:36
Wordt tot nu toe nog niet echt warm van de aanwinsten die we gehaald hebben. Iedereen maar zeuren over dat we niet alleen maar basisspelers kunnen halen maar het gaat er nu naar uitzien dat er minimaal 8 plekken hetzelfde zullen zijn als afgelopen seizoen
Nienhuis
Droste
vd Laan
Bijker
El Makrini
Bakker (of Schokker)
Hemmen
Barto (zolang er nog geen nieuwe buitenspelers zijn.
Leeuwin en van Moorsel tot nu toe enige nieuwelingen met goede kans op basisplaats?
Van den Belt vorige week in het FD:
CiteerBij de eerste training zal Bakens zaterdag naar eigen zeggen waarschijnlijk ontbreken. Dat geldt ook voor Van Moorsel. Diens overgang is volgens Van den Belt ,,voor 99 procent rond". De middenvelder van FC Groningen, die afgelopen seizoen weinig aan spelen toekwam, aast op een tweede kans in de eredivisie. Hij is dit weekeinde nog op vakantie.
De komende dagen komt er ook duidelijkheid over Van Moorsels clubgenoot Henk Bos (20). Van den Belt bevestigt de woorden van FC Groningen-collega Hans Nijland dat de jongeling een dezer dagen met trainer Dwight Lodeweges praat.
Er van uitgaande dat deze drie spelers zich na het weekeinde bij de selectie voegen, is Cambuur op transfergebied voorlopig klaar. Van den Belt: ,,De groep is dan heus nog niet volledig, maar in deze fase kunnen we er kwalitatief en kwantitatief mee uit de voeten. Wij hebben nog geld in kas voor vijf spelers, maar we hebben de tijd. De grote stoelendans op de spelersmarkt moet nog beginnen."
Bakens en Bos zijn niet gebleven/gekomen, dus ik verwacht verder nog twee extra versterkingen.
Zullen nog 6 a 7 spelers bijkomen!
Citaat van: De Jager op juni 27, 2013, 00:01:45
Mooi verhaal dat 50-50 gebeuren, maar denk dat koning willem de 2e zich in zijn graf omdraait van het lachen! Deze jongens zat op de bank bij een club die afgelopen seizoen bijna niks te vertellen had. Hoe kan het hier hier dan in godsnaam wat worden?
willem 2 speelde afgelopen seizoen vechtvoetbal met lange halen naar voren, deze jongen is een echte voetballer dus dan is het logisch dat je niet aan de bak komt.
goeie aanwinst!
Net als van Moorsel waren dit de betere spelers in JL en hebben afgelopen seizoen een "pechseizoen" gehad bij FCG en W2, vertrouwen in dat deze jongens nu de weg omhoog weer in zullen slaan!
WELKOM |:)
Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 09:44:12
willem 2 speelde afgelopen seizoen vechtvoetbal met lange halen naar voren, deze jongen is een echte voetballer dus dan is het logisch dat je niet aan de bak komt.
Zelfs aankomend seizoen was hij niet zeker van een basisplaats, lijkt me dat ze nu dus wel gaan voetballen!
Citaat van: zeewolde op juni 27, 2013, 09:05:36
Wordt tot nu toe nog niet echt warm van de aanwinsten die we gehaald hebben. Iedereen maar zeuren over dat we niet alleen maar basisspelers kunnen halen maar het gaat er nu naar uitzien dat er minimaal 8 plekken hetzelfde zullen zijn als afgelopen seizoen
Nienhuis
Droste
vd Laan
Bijker
El Makrini
Bakker (of Schokker)
Hemmen
Barto (zolang er nog geen nieuwe buitenspelers zijn.
Leeuwin en van Moorsel tot nu toe enige nieuwelingen met goede kans op basisplaats?
Ik denk dat dat juist het beleid is; grotendeels het elftal van vorig jaar intact houden en in juli/augustus, als bij de grotere clubs duidelijk wordt wie in aanmerking komt voor verhuur nog 3 echte eredivisiespelers halen, voor elke linie 1.
Citaat van: Tanjajeah op juni 27, 2013, 10:26:08
Ik denk dat dat juist het beleid is; grotendeels het elftal van vorig jaar intact houden en in juli/augustus, als bij de grotere clubs duidelijk wordt wie in aanmerking komt voor verhuur nog 3 echte eredivisiespelers halen, voor elke linie 1.
Maar moet je "hopen" op spelers van de "grotere" clubs, er zijn ook 3 beloftenteams van die "grote" clubs die meedoen in de JL.
Citaat van: zeewolde op juni 27, 2013, 09:05:36
Wordt tot nu toe nog niet echt warm van de aanwinsten die we gehaald hebben. Iedereen maar zeuren over dat we niet alleen maar basisspelers kunnen halen maar het gaat er nu naar uitzien dat er minimaal 8 plekken hetzelfde zullen zijn als afgelopen seizoen
Nienhuis
Droste
vd Laan
Bijker
El Makrini
Bakker (of Schokker)
Hemmen
Barto (zolang er nog geen nieuwe buitenspelers zijn.
Leeuwin en van Moorsel tot nu toe enige nieuwelingen met goede kans op basisplaats?
wat dacht je van swinkels en brands,,,wordt knokken voor de basis en zo hoort het
middenveld begint zo wel vorm te krijgen lijkt me.
Makrini en brands en dan van moorsel op 10?
Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 12:27:50
middenveld begint zo wel vorm te krijgen lijkt me.
Makrini en brands en dan van moorsel op 10?
Ik denk dat er nog een meer ervaren man bij komt die met El Makrini en Van Moorsel op het middenveld gaat spelen. Afhankelijk van wie dat gaat worden lijkt me dit zeker geen zwakke linie in ons elftal!
Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 12:27:50
middenveld begint zo wel vorm te krijgen lijkt me.
Makrini en brands en dan van moorsel op 10?
bij Makrini en van Moorsel komt een links benige middenvelder
Citaat van: dit is mien club op juni 27, 2013, 13:25:02
bij Makrini en van Moorsel komt een links benige middenvelder
Turk dus.. :D
Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 09:47:12
goeie aanwinst!
Net als van Moorsel waren dit de betere spelers in JL en hebben afgelopen seizoen een "pechseizoen" gehad bij FCG en W2, vertrouwen in dat deze jongens nu de weg omhoog weer in zullen slaan!
Zie mijn bericht over deze knakwust bij 'nieuwe spelers' die ik vanuit kamp W2 kreeg. Ik hoop dat 'ie zich herpakt want der wast niks, info van iemand met veel en lang kijk op de zaak derre.
Citaat van: papagaaiensoep op juni 27, 2013, 14:29:21
Zie mijn bericht over deze knakwust bij 'nieuwe spelers' die ik vanuit kamp W2 kreeg. Ik hoop dat 'ie zich herpakt want der wast niks, info van iemand met veel en lang kijk op de zaak derre.
Kap nou eens met dat negatieve gedoe man, heb je die jongen wel eens zien voetballen? geef hem gvd eerst eens een kans en zeik hem dan af.
Tannane gesproken met onze trots!
Citaat van: Timmie op juni 27, 2013, 14:38:27
Tannane gesproken met onze trots!
Verkeerde topic! Sorry!
Citaat van: Roofvogel op juni 27, 2013, 14:35:45
Kap nou eens met dat negatieve gedoe man, heb je die jongen wel eens zien voetballen? geef hem gvd eerst eens een kans en zeik hem dan af.
Feit is wel dat het niet de makkelijkste is. Lag ook overhoop met Streppel. Maar goed, iedereen verdient een 2e kans en mag hier weer op 0 beginnen.
Citaat van: Yellow Army op juni 27, 2013, 15:02:16
Feit is wel dat het niet de makkelijkste is. Lag ook overhoop met Streppel. Maar goed, iedereen verdient een 2e kans en mag hier weer op 0 beginnen.
Nee dat klopt helemaal maar de meeste spelers hier zijn al afgebrand nog voordat de auto stil staat op het Cambuurplein. Laten we er nou eens voor zorgen dat de nieuwe spelers zich hier snel thuis voelen en ook welkom zodat ze het beste uit zich zelf kunnen halen dan hebben we er ook nog iets aan.
Ah ja juh kalm aan, ik zeg toch ook in die post dat ik er van overtuigd ben dat de trainer/omstandigheden medebepalend zijn voor iemands prestaties. Ken best weze dat het hier goed gaat, maar mooi afwachten. Echter zoals bij alle speulers wurdt der keken naar het verleden, herkomst, speelwijze, sterke/zwakke punten etc. etc. dus must der niet meer dan dat achter zoeke. En anders kest beter niet teveul hier komme, want der lope nogal wat azijnpissers tussen, SCC weest wel! :hein :thumbsup
Citaat van: Yellow Army op juni 27, 2013, 15:02:16
Feit is wel dat het niet de makkelijkste is. Lag ook overhoop met Streppel. Maar goed, iedereen verdient een 2e kans en mag hier weer op 0 beginnen.
Overhoop liggen met Streppel lijkt me niet lastig. Vervelende vent.
Welkom herr Brands en laat zien wat je kan. |:)
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 06:19:54
Welkom Kevin! Liep 2 jaar geleden al te zeuren samen met Sunderland dat SCC Brands moest halen. Was een gevaarlijk tandem met Johan Plat destijds bij Telstar.
Aanvallende middenvelder, goed schot en niet onbelangrijk in ons kabouterelftal, hij is zo sterk als een beer.
Wederom complimenten aan de TS (vd Belt)
Als er een optie tot koop is bedongen ben je helemaal spekkoper.
Helemaal mee eens, sterk middenveld straks hoor met Makrini, Brands en van Moorsel!!!! _O_
Citaat van: Sampdoria op juni 27, 2013, 16:30:57
Overhoop liggen met Streppel lijkt me niet lastig. Vervelende vent.
die stelde met alle respect al1 maar werkers op toch,,,die brands het niet eer eerlijke kans had ,,,het mut wel van 2 kanten komen toch
Iemand die zijn rugnummer al weet? |:)
Citaat van: Dokkumer op juni 28, 2013, 16:23:20
Iemand die zijn rugnummer al weet? |:)
Kevin Brands heeft nummer 7, Paco heeft nummer 8.
Neem aan dat Cristavao met 7 gaat spelen?!
"In de 28e minuut de schitterende 2-0, een stiftje van Kevin Brands #onbcam"
"Brands scoort uit een vrijwel onmogelijke hoek een schitterende goal! 0-2 dus bij #ONB - #CAMBUUR na 27 minuten spelen. #ONBCAM"
Heeft iemand beeld van de goal/de goal gezien? En speelde Brands een goeie wedstrijd dan de vorige?
Hele mooie goal inderdaad. Deze jongen kan echt wel wat , maar 1e helft stond ie rechtsbuuten en 2e helft linksbuuten en dat zijn niet zijn posities.
Citaat van: keije op juni 29, 2013, 20:40:38
Hele mooie goal inderdaad. Deze jongen kan echt wel wat , maar 1e helft stond ie rechtsbuuten en 2e helft linksbuuten en dat zijn niet zijn posities.
Zou die een versterking op het middenveld zijn denk je?
ja hoor, waarom niet ?? Voor de middenveld positie is hij tenslotte gescout neem ik aan. Broekhof vond ik vandaag leuk spelen , die italiaan is helemaal niks.
Citaat van: keije op juni 29, 2013, 20:43:13
ja hoor, waarom niet ?? Voor de middenveld positie is hij tenslotte gescout neem ik aan. Broekhof vond ik vandaag leuk spelen , die italiaan is helemaal niks.
Dan heb je geluk want die Italiaan krijgt geen contract, te licht bevonden. :y
Broekhof-leeuwin wordt ons nieuwe centrum. Brands gaat met van moorsel strijden voor de nr 10 positie. Overigens zou brands ook in de spits kunnen spelen. Op de vleugels heb je niets aan hem.
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 20:54:55
Broekhof-leeuwin wordt ons nieuwe centrum. Brands gaat met van moorsel strijden voor de nr 10 positie. Overigens zou brands ook in de spits kunnen spelen. Op de vleugels heb je niets aan hem.
Hoe lang zijn Broekhof en Leeuwin precies? En betekent dat dat Oebele rechtsbuiten gaat spelen, hmm, zou hem liever op de 10 hebben..
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 20:38:32
"In de 28e minuut de schitterende 2-0, een stiftje van Kevin Brands #onbcam"
"Brands scoort uit een vrijwel onmogelijke hoek een schitterende goal! 0-2 dus bij #ONB - #CAMBUUR na 27 minuten spelen. #ONBCAM"
Heeft iemand beeld van de goal/de goal gezien? En speelde Brands een goeie wedstrijd dan de vorige?
Heb de goal gezien. Zat er goed in. Vond Brands tegen DTD niet heel goed spelen. Was vandaag veel beter, op links beter dan op rechts. Had dreiging in zijn spel, haalde de achterlijn, scoorde en gaf een assist
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 20:56:25
Hoe lang zijn Broekhof en Leeuwin precies? En betekent dat dat Oebele rechtsbuiten gaat spelen, hmm, zou hem liever op de 10 hebben..
Oebele wordt geen basispeler denk ik.
Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 20:59:58
Heb de goal gezien. Zat er goed in. Vond Brands tegen DTD niet heel goed spelen. Was vandaag veel beter, op links beter dan op rechts. Had dreiging in zijn spel, haalde de achterlijn, scoorde en gaf een assist
Was Ruppert er ook die het toevallig filmde? |:)
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 20:56:25
Hoe lang zijn Broekhof en Leeuwin precies? En betekent dat dat Oebele rechtsbuiten gaat spelen, hmm, zou hem liever op de 10 hebben..
Leeuwin is 1,85 Broekhof 1,89
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:03:24
Oebele wordt geen basispeler denk ik.
Jammer maar terecht, al is 't mien held. ;(
Barto mag niet eens op wissel :_schater
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2013, 21:04:11
Leeuwin is 1,85 Broekhof 1,89
Ooh dat kan prima, rechtsback Droste of van der Laan? Dan zou er nog een nog een linksback gehaald moeten worden, want ik denk dat Bijker het niveau van de Eredivisie niet aan kan, al speelde hij de laatste paar wedstrijden voor het eind van het seizoen erg goed.
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:03:24
Oebele wordt geen basispeler denk ik.
zeker niet op 10 als je t mij vraagt. vond hem overigens helemaal niet slecht spelen op r.buiten
Vind ik ook , vind eerst maar es een betere.
Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:07:10
zeker niet op 10 als je t mij vraagt. vond hem overigens helemaal niet slecht spelen op r.buiten
Hij heeft de snelheid niet echt voor de rechtsbuiten positie vind ik. Maar aan de andere kant, hij is de enige rechtsbuiten die we atm hebben.
Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:07:10
zeker niet op 10 als je t mij vraagt. vond hem overigens helemaal niet slecht spelen op r.buiten
Zeker niet. Maar als je spelers als tigha of tannane voorhanden kunt hebben is de keus niet zo moeilijk. Overigens komt oebele echt nog wel aan bod. Hij kan bij vlagen geniaal zijn.
Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:07:10
zeker niet op 10 als je t mij vraagt. vond hem overigens helemaal niet slecht spelen op r.buiten
speelt ie toch bijna altijd
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:12:32
Zeker niet. Maar als je spelers als tigha of tannane voorhanden kunt hebben is de keus niet zo moeilijk. Overigens komt oebele echt nog wel aan bod. Hij kan bij vlagen geniaal zijn.
wattan ,moet je alleen werkers hebben .Oebele kan zomaar basis speler worden .Je zal toch ook creativiteit moeten hebben
Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:14:54
speelt ie toch bijna altijd
Yep, omdat hiwat er niets van kon. Overigens was hij vaak de eerste wissel . Heeft goede wedstrijden afgewisseld met hele slechte. Hij moet constanter worden.
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 21:06:47
Ooh dat kan prima, rechtsback Droste of van der Laan? Dan zou er nog een nog een linksback gehaald moeten worden, want ik denk dat Bijker het niveau van de Eredivisie niet aan kan, al speelde hij de laatste paar wedstrijden voor het eind van het seizoen erg goed.
wat is dit voor praat .Gaat nergens over
Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:17:10
wattan ,moet je alleen werkers hebben .Oebele kan zomaar basis speler worden .Je zal toch ook creativiteit moeten hebben
Tannane en/of tigha zijn geen werkers. Van moorsel is ook zeer creatief. Waar mut oebele dan staan juh, op goal? :monk
Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:14:54
speelt ie toch bijna altijd
Klopt, maar ik vind Oepie meer een speler voor op de 10. En ik ben bang dat hij v Moorsel en ook Brands voor zich moet dulden op die positie
mooi toch die concurrentie
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:18:06
Yep, omdat hiwat er niets van kon. Overigens was hij vaak de eerste wissel . Heeft goede wedstrijden afgewisseld met hele slechte. Hij moet constanter worden.
je hebt het over een jongen die nog maar 1 jaar betaalt voetbal speelt .Hij kon tot de winterstop niet meer dan 70 min.En er was dit seiz geen 1 speler constant op makrini na
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 21:09:55
Hij heeft de snelheid niet echt voor de rechtsbuiten positie vind ik. Maar aan de andere kant, hij is de enige rechtsbuiten die we atm hebben.
heeft Mertens de snelheid voor een buitenspeler .De meeste clubs hebben 1 snelle buiten en de andere buiten is een technisch behendige speler
Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:25:19
je hebt het over een jongen die nog maar 1 jaar betaalt voetbal speelt .Hij kon tot de winterstop niet meer dan 70 min.En er was dit seiz geen 1 speler constant op makrini na
en bijker
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 20:38:32
"In de 28e minuut de schitterende 2-0, een stiftje van Kevin Brands #onbcam"
"Brands scoort uit een vrijwel onmogelijke hoek een schitterende goal! 0-2 dus bij #ONB - #CAMBUUR na 27 minuten spelen. #ONBCAM"
Heeft iemand beeld van de goal/de goal gezien? En speelde Brands een goeie wedstrijd dan de vorige?
Check http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=16.new#new
Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:22:59
Klopt, maar ik vind Oepie meer een speler voor op de 10. En ik ben bang dat hij v Moorsel en ook Brands voor zich moet dulden op die positie
tegen psv hoef je hem zeker niet op 10 te zetten .Thuis tegen nac zou dit wel kunnen .
Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:28:04
en bijker
bijker werd aan de kant gezet voor vosselman door die onnozele
Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:25:19
je hebt het over een jongen die nog maar 1 jaar betaalt voetbal speelt .Hij kon tot de winterstop niet meer dan 70 min.En er was dit seiz geen 1 speler constant op makrini na
Nou, hij had er wedstrijden bij waar je hem al na 15 naar de kant kon halen. Ik vind hrt ook een prima speler als hij het op zijn heupen heeft, hij moet echter constanter worden en dat heeft tijd nodig.
Overigens snap ik die verheerlijking van el makrini niet zo. Nuttige speler maar niet al te slim. Loopt onnodig veel en pakt veel te veel kaarten. Moet meer met het kopke spelen en zich positioneel verbeteren. Denk wel dat hij basisklant wordt. Tov van brakel is makrini beter. Dijkstra is wmb geen optie als controlerende middenvelder.
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:20:55
Tannane en/of tigha zijn geen werkers. Van moorsel is ook zeer creatief. Waar mut oebele dan staan juh, op goal? :monk
op een 4 mans middenveld rechts aan de lijn met de vrijheid om ook naar binnen te gaan om zijn pass te geven .Of gewoon als rechtbuiten .Hij is altijd aanspeelbaar om dat hij inzakt .De meesten hier hebben het ideaal plaatje met 2 snelle buiten die de voorzetten geven .Feyenoord speelt met 2 snelle buitens verder geen 1 club in de erediv
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:36:08
Nou, hij had er wedstrijden bij waar je hem al na 15 naar de kant kon halen. Ik vind hrt ook een prima speler als hij het op zijn heupen heeft, hij moet echter constanter worden en dat heeft tijd nodig.
Overigens snap ik die verheerlijking van el makrini niet zo. Nuttige speler maar niet al te slim. Loopt onnodig veel en pakt veel te veel kaarten. Moet meer met het kopke spelen en zich positioneel verbeteren. Denk wel dat hij basisklant wordt. Tov van brakel is makrini beter. Dijkstra is wmb geen optie als controlerende middenvelder.
Dijkstra heeft daar idd een paar prima wedstr gespeeld .Over Makrini heb je gelijk .De trainers moeten dit ook aangeven .Hij wil soms ook het spel verdelen en dat kan hij niet .Geeft ie een slechte bal ,wil ie het zelf weer corrigeren .Hij moet puur als verdedigende middenvelder spelen ,niet meer en niet minder .Zelfs gister tegen dtd zag je dat
Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:37:28
op een 4 mans middenveld rechts aan de lijn met de vrijheid om ook naar binnen te gaan om zijn pass te geven .Of gewoon als rechtbuiten .Hij is altijd aanspeelbaar om dat hij inzakt .De meesten hier hebben het ideaal plaatje met 2 snelle buiten die de voorzetten geven .Feyenoord speelt met 2 snelle buitens verder geen 1 club in de erediv
zijn er wel meer hoor.
Ik vond Makrini ook een van de minderen vanavond. Waterdragers of harde werkers die moeten niet de spelverdeler willen gaan uithangen .
heb je gelijk in taken mutte goed verdeeld worden.
Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:52:00
wie dan
Mertens en lens??? az speelt oek met 2 buitens,,Vitesse dkv zal niet altijd zo zijn maar toch wel vaak
Citaat van: keije op juni 29, 2013, 21:50:35
Ik vond Makrini ook een van de minderen vanavond. Waterdragers of harde werkers die moeten niet de spelverdeler willen gaan uithangen .
precies.
Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 21:54:13
Mertens en lens??? az speelt oek met 2 buitens,,Vitesse dkv zal niet altijd zo zijn maar toch wel vaak
Allemaal met 1 snelle .Mertens is niet die snelle die de achterlijn haalt .Az soms wel met gudmunson en berens
nou Mertens is snel genoeg hoor...het hoeve oek geen speersnellen te zijn maar je moet er wel mee kunnen
counteren dat zie ik met oebele toch niet zo snel gebeuren
Citaat van: Ruppppert op juni 29, 2013, 21:30:48
Check http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=16.new#new
Tactisch Sterk Ruppert !! _O_ Brands liep zowat je camera in !! |:)
Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 22:02:32
nou Mertens is snel genoeg hoor...het hoeve oek geen speersnellen te zijn maar je moet er wel mee kunnen
counteren dat zie ik met oebele toch niet zo snel gebeuren
tis maar hoe je het wilt zien .Oebele is een meester in het versturen van die laatste bal voor de counter
Speelde geweldig vandaag, strooide met geweldige passes!!
|:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 03, 2013, 21:36:13
Speelde geweldig vandaag, strooide met geweldige passes!!
|:)
Mooi! |:)
Wanneer gaan we hem een keer zien ipv barto?
idd .Hoe slecht moet hij zijn om Barto voor hem te houden
Hahahaha ja
Maar barto zou van Persie ook op de bank houden.
Is een middenvelder blijkbaar maar een beter alternatief dan Barto voorin. Gelijk maar mee starten want deze jongen straalt wél wat uit
Brands ik bal vaster dan Barto. (loopt ook minder buiten spel)
Citaat van: PePe op augustus 24, 2013, 23:59:25
Brands ik bal vaster dan Barto. (loopt ook minder buiten spel)
En wint duels en is fysiek sterker en heeft een beter schot in de benen en kan wel springen tijdens een kopduel en kan wel voor gevaar zorgen. Need I say more?
Vindt hem de tijd dat hij er stond veel stekker dan barto. Mocht hemmen weer geblesseerd zijn hem als vervanger graag
de TS fient Barto dus beter
Invalbeurt was ook niet zo geweldig hoor, Zwolle liep naar achteren wachtend op de counter. Cambuur gaat achterin 1 op 1 staan en zet meer druk voorin. Logisch dat hij dan de ballen krijgt, natuurlijk sterker dan Barto maar neem nu dat schot van hem op een gegeven moment, waardeloos. Nee, ook absoluut geen Hemmen.
oh fienst.Niet met eens
Met alle respect voor Kevin Brands..
Maar het is toch regelrechte armoe dat we een middenvelder in de spits gaan zetten omdat we niks anders hebben.. Ik snap het niet.. Cambuur is bezig geweest met spitsen.. Molins, Fernandez... en we kopen of huren een derde keeper..
Begrijpen jullie het nog?
Citaat van: legeips op augustus 31, 2013, 07:49:36
Met alle respect voor Kevin Brands..
Maar het is toch regelrechte armoe dat we een middenvelder in de spits gaan zetten omdat we niks anders hebben.. Ik snap het niet.. Cambuur is bezig geweest met spitsen.. Molins, Fernandez... en we kopen of huren een derde keeper..
Begrijpen jullie het nog?
Toen had Hemmen nog niet getekend! Derde keeper is ook belangrijk, en nu een spits aantrekken!
Citaat van: Lore op augustus 31, 2013, 07:51:10
Toen had Hemmen nog niet getekend! Derde keeper is ook belangrijk, en nu een spits aantrekken!
Dat dacht ik niet.. Hemmen en Makrini tekende eind juni bij.. De contacten met Fernandez en Molins half juli/ eind juli
En een derde keeper meer nodig dan een spits????
Dou must nog zeker wakker wurde..
Citaat van: legeips op augustus 31, 2013, 08:17:58
Dat dacht ik niet.. Hemmen en Makrini tekende eind juni bij.. De contacten met Fernandez en Molins half juli/ eind juli
En een derde keeper meer nodig dan een spits????
Dou must nog zeker wakker wurde..
Ai, dan zat ik daar mooi naast!
Maar jouw redenatie is ook niet helemaal scherp
Cambuur moest zich op meerdere positie versterken,
Maar de spits lukte (nog) niet. Moet je dan de
Andere posities overslaan?
Citaat van: Lore op augustus 31, 2013, 08:24:22
Ai, dan zat ik daar mooi naast!
Maar jouw redenatie is ook niet helemaal scherp
Cambuur moest zich op meerdere positie versterken,
Maar de spits lukte (nog) niet. Moet je dan de
Andere posities overslaan?
Ik bin su skerp als een mes...
De enige die helaas niet su skerp is, is Barto
Hoe dan ook, Cambuur mist stootkracht voorin en er mut wat gebeurre.. |:)Eerst maar hopen dat we het feestje van die brabanders kenne verzieken..
Ik heb dit ook al een tijdje gedacht, helaas denkt de TS daar heel anders over, gisteren bij monde van Henk de Jong op de training nog gehoord.
Hij was daar heel duidelijk in en vond het absoluut niet leuk dat hij hier op aangesproken werd.
Maar goed het weekend is nog niet om, komt er nog een nieuwe spits uit de hoge hoed.
Speelt Hemmen niet dan mag van mij Brands het ook wel proberen, minder wordt je er in ieder geval niet van..
Citaat van: legeips op augustus 31, 2013, 07:49:36
Met alle respect voor Kevin Brands..
Maar het is toch regelrechte armoe dat we een middenvelder in de spits gaan zetten omdat we niks anders hebben.. Ik snap het niet.. Cambuur is bezig geweest met spitsen.. Molins, Fernandez... en we kopen of huren een derde keeper..
Begrijpen jullie het nog?
Volgens mij wilden die beide niet, dan houdt het (gelukkig) op
Sterke invalbeurt jongen :thumbsup
Als je het mij vraagt zit ie dicht tegen een basisplaats aan.
Speelde ook lekker, jammer van dat Schot dat ik zo afkaatste. Hij zal wel denken anders wordt papa boos. :p
Mooi op links zetten met Hemmen en Lukoki.
Goeie invalbeurt van brands zkr beter dan barto
En beter dan Feldballe.
Prima invalbeurt, sterk aan de bal.
Onze TS heeft er 2 weken voor nodig, maar ik weet het al.
IN de basis..........
Prima invalbeurt. Wat een verademing tov Feldballe zeg!!!
Citaat van: Yellow Army op augustus 31, 2013, 23:51:21
Als je het mij vraagt zit ie dicht tegen een basisplaats aan.
Mee eens
Ik vond lukoki niet bepaald je van het deze wedstrijd, idd Brands viel heerlijk in. Als hij altijd zo fris speeld mag hij van mij in de basis
Als hij nou eens ging liggen.. was het dan een penalty? Naar mijn weten heb ik hier geen herhaling van gezien dus kan het niet goed beoordelen.
Citaat van: Scout op september 01, 2013, 12:54:02
Als hij nou eens ging liggen.. was het dan een penalty? Naar mijn weten heb ik hier geen herhaling van gezien dus kan het niet goed beoordelen.
Had tijdens de wedstrijd precies hetzelfde idee: hij wordt van achteren aangetikt, verliest balans, strompelt verder en kan niet goed schieten. Als ie gaat liggen met een kwart Suaris en je hebt een 11-meter
Ik ben er van overtuigd dat als Brands zich had laten vallen dat hichler geen andere keuze had dan de bal op de stip te leggen...
Citaat van: Jules058 op september 01, 2013, 13:07:23
Ik ben er van overtuigd dat als Brands zich had laten vallen dat hichler geen andere keuze had dan de bal op de stip te leggen...
Dan had hij 100% zeker een vuiltje in het oog gehad ;)
Hij doet me wel wat denken aan DQ17 :devil
Zeer sterk ingevallen inderdaad en heeft geduld. Stelt zich op een zeer professionele manier op. Luister interview maar eens op OF.
:thumbsup
Citaat van: Jules058 op september 01, 2013, 13:07:23
Ik ben er van overtuigd dat als Brands zich had laten vallen dat hichler geen andere keuze had dan de bal op de stip te leggen...
Eens. Denk niet dat hij in de gaten had dat dit de beste oplossing was.
Citaat van: Destroyer op september 01, 2013, 14:10:58
Eens. Denk niet dat hij in de gaten had dat dit de beste oplossing was.
Dat is een stukje Eredivisie sluwheid die onze mannen nog moeten leren ;)
Zo is het wel. Levert wel punten op.
Sterke speler goede stand-in voor hemmen maar met powel der bij ist uy wel wat sterkerals stand in
Word tijd voor een basisplaats voor Brands ! Is minder snel dan Feldballe , maar op alle andere punten is hij aantoonbaar beter en verder.
schot van hem op de paal was ook lekker zeg! jammer dat deze helaas niet via de binnenkant er in vloog. Deze jongen mag wel een gaoltje maken van mij valt iedere keer sterk in, valt weinig op aan te merken :clint
heerlijke speler vind ik
Wat een invalbeurt weer! Ga zo door Kevin |:)
Citaat van: SCCRulez op september 15, 2013, 02:58:46
Wat een invalbeurt weer! Ga zo door Kevin |:)
Basis tegen de egeltjes!
Goed scoutingswerk. Prima speler!
Wordt tijd voor een basisplaats voor deze jongen.
Doet het prima, gun hem ook wel een basisplaats!
Kevin Brands bloeit op in Leeuwarden
Een plek in het basiselftal van Cambuur is hem tot nu toe niet gegund, maar Kevin Brands (25) stelt wel degelijk zijn kandidatuur.
Ergens in het gesprek vertelt Kevin Brands over zijn familie, een echte voetbalfamilie. Zijn vader Marcel, thans technisch manager van PSV, speelde voor Den Bosch, Feyenoord en RKC. Diens broer rook ook even aan profvoetbal, terwijl goaltjesdief en eenmalig international Cees Schapendonk een broer van zijn moeder is. ,,En ze heeft nog vier broers die prof zijn geweest, allen bij FC Den Bosch.''
Toch is de jonge Kevin nooit gepusht om te gaan voetballen. Hij mocht zijn eigen keuzes maken. Wel zei zijn vader later: áls je gaat voetballen, doe het dan ook volle bak. Anders kun je beter met vrienden bij een amateurclub gaan spelen.
Brands junior ging volle bak. Opgeleid bij RKC verkaste hij na een korte periode bij Den Bosch naar AZ. Die overstap was eigenlijk alleen bedoeld om mee te trainen en fit te blijven in afwachting van onderhandelingen met Volendam. Brands viel echter in de smaak bij hoofdtrainer Louis van Gaal en kon een contract tekenen. Zijn wedstrijden speelde hij in het tweede, maar hij trainde dagelijks met het eerste en maakte zodoende ook de landstitel van nabij mee.
Tot een doorbraak kwam het niet. Met zes andere AZ-talenten ging hij spelen bij samenwerkingspartner Telstar. ,,Daar heb ik meer geleerd dan bij Jong AZ. Met dat team wonnen we bijna alles, maar of je nou won of verloor, het kon eigenlijk niemand iets schelen. Bij Telstar speelden we voor publiek, kwamen de wedstrijden op tv en leerde je wat verliezen was."
Drie seizoenen lang speelde Brands bijna altijd. Zijn laatste jaar, toen hij 'op tien' kwam te staan, was zijn productiefste. De scorende middenvelder trok de aandacht van onder meer Cambuur, maar koos in de zomer van 2012 voor Willem II. Die club ging naar de eredivisie, en hoe gecharmeerd hij ook was van de Cambuur-interesse, dat aspect gaf de doorslag.
Het werd geen doorslaand succes. Waar Cambuur de eredivisie te lijf gaat met goed voetbal, nam toenmalig promovendus Willem II een defensieve houding aan. ,,Er zat geen voetbal in. Het was rennen, vliegen en de beuk erin. Zo'n voetballer ben ik niet. Ik heb het daar ook moeilijk mee gehad. Dit Cambuur is echt veel beter dan het Willem II van vorig jaar. Zoals wij tegen PSV voetbalden..."
Tussen trainer Jurgen Streppel en Brands boterde het niet. Dat is ook de reden dat de speler mocht worden verhuurd. ,,Hij vond me te lui, ik leverde te weinig arbeid. Maar ik geef altijd honderd procent. Ik was gewoon niet zijn type speler. Henk (De Jong) en Dwight (Lodeweges) kunnen wel genieten van een hakje, als ik het maar niet overdrijf. Streppel stond bij rondootjes al mijn hakjes te tellen..."
In principe keert Brands na dit seizoen terug naar Tilburg, maar hij zou het niet erg vinden als Cambuur hem nog een jaartje houdt. De spelopvatting van Lodeweges en co spreekt hem aan. ,,Zo win je de sympathie van de mensen. Als wij ons spelletje blijven spelen, zullen we ook zeker niet degraderen. Ik zeg niet dat we Europees voetbal halen, maar we pakken zeker genoeg punten."
Maar pakt Brands ook genoeg minuten? Tot nu toe bleef zijn inbreng beperkt tot drie invalbeurten. ,,Ik ben lang geblesseerd geweest aan mijn lies. Ik krijg nu de tijd om mijn niveau weer te halen. Op training en bij invalbeurten laat ik zien dat ik weer de oude word. Ik creëer kansen, voeg iets toe, maar heb alleen nog niet gescoord. Tegen Heracles schoot ik op de paal. Als ik meer speel, vliegen ze er wel in."
Misschien vanavond al tegen Go Ahead, anders volgende week tegen SC Heerenveen. Brands kijkt ernaar uit. ,,Als ik dan scoor, ga ik vijf keer het stadion rond. Ik merk dat de derby enorm leeft. Als ik de winnende maak, krijg ik een standbeeld voor het stadion, haha."
LC
Ik mag toch hopen dat deze jongen een basisplaats krijgt, mocht Hemmen onverhoopt toch niet kunnen spelen i.v.m. zijn hamstringblessure. Hij is Barto inmiddels toch wel voorbij gestreefd? In iedere invalbeurt maakt hij op mij weer een goede indruk.
Fantastische vent! past goed bij onze mooi club en hoop dat hij zijn minuten krijgt en belangrijk gaat worden voor ons.
Ik maak het standbeeld persoonlijk als die gozer de winnende goal maakt tegen dkv! :thumbsup
Citaat van: Jules058 op september 20, 2013, 14:57:41
Ik maak het standbeeld persoonlijk als die gozer de winnende goal maakt tegen dkv! :thumbsup
_O_
Ben met alle liefde bereid je te helpen. Maar dan wel met :koffie :proost en andere versnaperingen :devil
Weer erg goede ingevallen! Prima speler!
Citaat van: KristCambuur op september 20, 2013, 22:10:11
Weer erg goede ingevallen! Prima speler!
Misschien niet de technisch meest begaafde speler, maar absoluut uit het goede hout gesneden. :y
juist wel technisch hoor,,,,favoriete speler van mij en niet ver van een basis plaats af
Technisch zeker wel goed inderdaad. Bevalt mij meer en meer (in het begin had ik mijn twijfels).
Kan een man uitspelen, heeft dreiging, brengt oorlog en kan een doelpunt maken (goed schot).
Volgende week basis op linksbuiten denk ik.
Citaat van: denistel op september 20, 2013, 23:34:50
juist wel technisch hoor,,,,favoriete speler van mij en niet ver van een basis plaats af
Hij mag van mij in plaats van Lukoki komen te staan, Lukoki kan dan met z'n snelheid de invalbeurtjes van Brands overnemen... Vond m gisteren ook een paar keer op mooie wijze in balbezit blijven, flikte die tegen Heracles ook al een keer tussen 2/3 spelers in. Gigantisch sterk! Had niet veel van hem verwacht toen die kwam, maar ik begin ook enthousiast te worden.
Citaat van: dizzhead op september 21, 2013, 11:28:30
Hij mag van mij in plaats van Lukoki komen te staan, Lukoki kan dan met z'n snelheid de invalbeurtjes van Brands overnemen... Vond m gisteren ook een paar keer op mooie wijze in balbezit blijven, flikte die tegen Heracles ook al een keer tussen 2/3 spelers in. Gigantisch sterk! Had niet veel van hem verwacht toen die kwam, maar ik begin ook enthousiast te worden.
wat laat Feldballe op de training zien dat hij nog iedere week een basisplaats verdient?
Citaat van: Eewal op september 21, 2013, 11:31:17
wat laat Feldballe op de training zien dat hij nog iedere week een basisplaats verdient?
Het liefst zou ik zien dat zowel Feldballe als Lukoki gewisseld worden volgende week. Helaas hebben we met Brands maar één adequate vervanger. En dus zou ik inderdaad Lukoki laten staan aangezien hij toch een handenbindertje is. Maar pff, wat was hij ook dramatisch slecht gisteren, echt niet beter dan Feldballe.
Citaat van: Eewal op september 21, 2013, 11:31:17
wat laat Feldballe op de training zien dat hij nog iedere week een basisplaats verdient?
Ik heb het in mijn verhaal over Lukoki en Brands, maar als antwoord op je vraag: "voetballend inzicht"
Daar hew ik Feldballe nog niet op betrappe kennen
Citaat van: dizzhead op september 21, 2013, 11:36:19
Ik heb het in mijn verhaal over Lukoki en Brands, maar als antwoord op je vraag: "voetballend inzicht"
ik wilde er mee zeggen dat wat mij betreft Brands zo snel mogelijk in de basis komt voor Feldballe.
En voetballend inzicht hebben heel veel mensen, maar daarbij moet je ook nog eens goed kunnen voetballen. En dat heb ik tot nu toe nog niet echt kunnen zien in de wedstrijden.
Citaat van: denistel op september 20, 2013, 23:34:50
juist wel technisch hoor,,,,favoriete speler van mij en niet ver van een basis plaats af
Zeker! Balvast, techniek, goeie dribbel.. wat mij betreft in de basis tegen DKV |:)
Helemaal mee eens Hilversum, heeft ook wat meer body om bij te zetten tegen die boeren, Lukoki snel, maar soms een blinde, Kevin heeft meer zicht op mede spelers. Hij heeft ook wel laten zien dat hij een basisplaats verdiend. |:)
Ik zou hem graag aan de linkerkant in de basis willen zien starten a.s. zondag. Feldballe valt mij tot nu toe tegen. Denk dat je met Brands meer dreiging hebt en ook meer body in de 16.
Citaat van: clint op september 24, 2013, 07:22:41
Ik zou hem graag aan de linkerkant in de basis willen zien starten a.s. zondag. Feldballe valt mij tot nu toe tegen. Denk dat je met Brands meer dreiging hebt en ook meer body in de 16.
Helemaal mee eens, ben alleen bang dat dit (nog) niet gebeurd aangezien hij in de basis staat vanavond!
Dan is de oplossing voor hem heel simpel: 3 x scoren. ;)
Ik wil hem wel eens op 10 zien spelen
daar staat bakker en die zal er niet snel uit gaan he.brands verdiend zondag een basis plaats is mijn mening.
Citaat van: clint op september 24, 2013, 10:34:35
Dan is de oplossing voor hem heel simpel: 3 x scoren. ;)
Nog 2 te gaan |:)
Citaat van: clint op september 24, 2013, 07:22:41
Ik zou hem graag aan de linkerkant in de basis willen zien starten a.s. zondag. Feldballe valt mij tot nu toe tegen. Denk dat je met Brands meer dreiging hebt en ook meer body in de 16.
Geheel eens! Op 10 heb je al prima bezetting (Paco deed vanavond ook goed), op links niet. Daar s Feldballe veel te wisselend, niet balvast genoeg en te weinig echte dreiging. Brands tegen DKV!
Goed ingevallen tegen DKV Kevin!! (dit moest ik nog even kwijt)
Citaat van: PePe op oktober 02, 2013, 22:43:19
Goed ingevallen tegen DKV Kevin!! (dit moest ik nog even kwijt)
vind je?
vond het erg tegenvallen.
Citaat van: peter op oktober 03, 2013, 11:20:57
vind je?
vond het erg tegenvallen.
Vond ik ook, vorige invalbeurten waren stuk beter
Geef deze man eens een basisplek. Feldballe en Schokker zijn totaal niet dreigend en komen op dit moment zwaar te kort.
Citaat van: De Gast op oktober 21, 2013, 10:43:20
Geef deze man eens een basisplek. Feldballe en Schokker zijn totaal niet dreigend en komen op dit moment zwaar te kort.
EENS, laat hem het maar zien! Vertrouwen geven ipv Feldballe, die heeft net als Barto zijn kruit voorlopig verspeeld.
ben het er mee eens maar dan wel vanaf middenveld
Eindelijk in de basis, laat het maar zien jongen :thumbsup |:)
Ben benueuwd,ondanks zijn mindere invalbeurten tegen dkv en de ponies heb ik er wel vertrouwen in.
Nobody likes me, I don't care
Liever dit dan die Tapatalk handtekening
Nobody likes me, I don't care
Dit had natuurlijk al minimaal 5 wedstrijden eerder gemoeten.
Feldballe heeft veel te veel krediet gehad.
Laat het maar zien Kevin!! |:) |:) |:)
Gelukkig staat er geen onnodige druk op de verlosser.....
Laat hem rustig de kans geven en niet na deze wedstrijd afbranden.as t minder loopt...
De verlosser ja.. kun je gaan hoe erg het momenteel is
Gewoon stinkend je best doen.
boel goed breed houden en proberen zoveel
mogelijk Hemmen te ondersteunen.
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2013, 22:39:38
De verlosser ja.. kun je gaan hoe erg het momenteel is
:| :O
Misschien kun je beter thuisblijven bij het vrouwtje. Schaaltje kaasflips op tafel, keerske aan....
Brands is een verrijking. Dit is wat het elftal nodig heeft. Met Feldballe of schokker waren we letterlijk vleugellam. Met Brands heb je veel meer stootkracht en een extra rustpunt voorin
Beste voetballer die Brands, maar ik vraag mij af waarom het 10 wedstrijden heeft geduurd waarom hij er nu pas in staat. Mentaliteitskwestie misschien, want hij schijnt regelmatig in Club Red te vertoeven. Moet ie helemaal zelf weten overigens.
Citaat van: poelie-lwd op oktober 26, 2013, 13:13:22
Brands is een verrijking. Dit is wat het elftal nodig heeft.
:_schater
Sterke pot voetbal jongen, klasse! :thumbsup
Geweldige pot gespeeld, hou dit vast!
Wel even op het linkerbeen nog trainen. Verder vooral errug balvast!
Citaat van: camsterdambuurinsneek op oktober 27, 2013, 01:40:11
Wel even op het linkerbeen nog trainen. Verder vooral errug balvast!
Die balvastheid is ook een noodzaak voorin, zodat de middenvelders bij kunnen sluiten. Nuttige wedstrijd van Kevin!
Groeide gaandeweg in de wedstrijd. ..
in begin nog onwennig en onbegrip met medespelers.
gaat wel steeds binnendoor maar is logisch.
op die manier heeft Hemmen ook meer
aansluiting.
ik vond m in de tweede helft goed spelen, legde ook een paar keer mooi de bal naar de andere kant
Had een heerlijke actie hoe die ergens einde 1e helft de bal mee nam, was ook goed te zien vanaf zuid. :D
ook steeds aanspeelbaar wat ook goed voor het team is .En weinig balverlies door zijn sterke lichaam
Buiten de selectie gezet en dus niet ziek! Vanwege onprofessionele houding! Het verhaal Willem 2 herhaalt zich dus ook hier...
Citaat van: hdh op december 15, 2013, 00:40:41
Buiten de selectie gezet en dus niet ziek! Vanwege onprofessionele houding! Het verhaal Willem 2 herhaalt zich dus ook hier...
Wat is er gebeurt dan?
Citaat van: hdh op december 15, 2013, 00:40:41
Buiten de selectie gezet en dus niet ziek! Vanwege onprofessionele houding! Het verhaal Willem 2 herhaalt zich dus ook hier...
Leg uit?
Het verbaast mij ook niks deze jongen is meer in de stad te vinden dan dat hij met voetbal bezig is.
In de winterstop maar mooi terugsturen dan, en een goeie linksbuiten halen.
Zolang er officieel nog niks bekend is, zou ik nog maar ff stoppen met speculeren ;)
Heb je gelijk in.
Citaat van: Galdiano op december 15, 2013, 09:53:59
Zolang er officieel nog niks bekend is, zou ik nog maar ff stoppen met speculeren ;)
Maar wat moeten wij dan op dit forum?
is er al meer bekend?
Citaat van: Cambuur058 op december 15, 2013, 16:09:10
is er al meer bekend?
Ja, staat op de hah een stuk.
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/33251/storende-factor-kevin-brands-even-niet-welkom-bij-cambuur/
Mooi terugsturen naar WII. Zulke gasten kunnen wij er niet bij hebben dit seizoen.
In winterstop terug.
voetballers met zo.n mentaliteit kunnen we niks mee.
Lekker terug naar Brabo land sturen.
Waarom is hij uberhaupt gehaald.. hij is toch een middenvelder? Als je 'm daarvoor toch niet gebruikt..
Kan het niveau niet aan. Ongelooflijk dat hij zich zelf dan toch te goed voor de bank vindt... Maar lekker snel terug naar Willem 2, kan je lekker uithuilen met Swinkels :wall
Henk Albers @HenkAlbers1970 8m
De 'zaak' Kevin Brands zal in de winterstop 'dienen'.
#Cambuur zal in de loop van de dag via de clubpagina verdere mededelingen doen.
Citaat van: Lwdscc op december 16, 2013, 09:42:04
Kan het niveau niet aan. Ongelooflijk dat hij zich zelf dan toch te goed voor de bank vindt... Maar lekker snel terug naar Willem 2, kan je lekker uithuilen met Swinkels :wall
Ja, wat een stel onprofessionele zelfoverschattende mannekes.. l8l
Dat ventje zorgt bij iedere club voor overlast. :R :R
Heel jammer! Ik had dit aan het begin van het seizoen niet verwacht. Speelde aardig in de voorbereiding en zat dicht tegen een basisplaats aan. Echter in de wedstrijden erna (vooral tegen Feyenoord) was het niet best. Als profvoetballer lijkt het me lastig als je heen en weer gaat tussen basis, bank en weer terug maar daarvoor heet je profvoetballer om hier goed mee om te gaan. Ben bang dat dit een slechte afloop gaat krijgen, de berichten die je hier leest voorspellen weinig goeds.
Lekker laten gaan, je mag gvd blij zijn als je voor een club als Cambuur mag spelen.
Lekker contract ontbinden en voor dat geld kest weer wat doen op de markt!
Iemand al iets gehoord over een gesprek met Brands?
Ik dacht dat er afgelopen dinsdag met hem zou worden gesproken over de huidige situatie.
Mijn gevoel is in ieder geval: mooi laten gaan, komt tekort voor de eredivie, zeker gelet op het ontbreken van de juiste motivatie...
na de kerst word er gesproken
Citaat van: Ruppppert op december 25, 2013, 17:52:18
na de kerst word er gesproken
Het is nu na de kerst.. Hoop dat ze vóór trainingskamp met namen komen en Brands in goed overleg uitzwaaien :?
Hoe vaak neemt een club een speler weer in genade aan na verbanning uit selectie? Alhoewel deze vraag het iq van de gemiddelde forumganger ver te boven gaat is deze zelfs voor jullie te doen..
Mochten jullie niet het antwoord weten dan zijn hulplijnen uiteraard toegestaan. Hulplijnen richting (medewerkers van) de club zijn helaas niet toegestaan :devil
And he's gone..... l8l
Had de vlag een paar uur geleden al uit :D
Heeft zich niet kunnen vinden in een rol als reserve.
Heeft dit uitgesproken richting ts en bestuur einde verhaal brands.
Mag hij nu weer verhuurd worden? Of moet hij nu verplicht bij Willem II het seizoen afmaken?
Wat had hij gewild? Leidersfunctie met aanvoerdersband?
In principe zou hij vanaf 1-1 weer aan een andere club verhuurd mogen worden, voor zover ik weet.
Veel plezier ermee
Citaat van: Destroyer op december 30, 2013, 21:07:27
Veel plezier ermee
weer wat centen om echte erediv spelers te halen
Citaat van: sunderland op december 30, 2013, 21:14:28
weer wat centen om echte erediv spelers te halen
Dat hoop ik wel, maar zeker is het niet. Zou gek zijn als Cambuur hiervoor moet betalen!
Citaat van: Lore op december 30, 2013, 21:15:48
Dat hoop ik wel, maar zeker is het niet. Zou gek zijn als Cambuur hiervoor moet betalen!
nee bestaat niet .Anders moeten wij hem dat maar duidelijk maken .Snap wel dat baalt hoor ,die andere aanvaller faalt x op x en blijft wel steeds in de basis
Citaat van: sunderland op december 30, 2013, 21:22:50
nee bestaat niet .Anders moeten wij hem dat maar duidelijk maken .Snap wel dat baalt hoor ,die andere aanvaller faalt x op x en blijft wel steeds in de basis
Ja, maar als je juridisch kijkt zal er een overeenkomst liggen. Als daar geen ontsnappingsclausules in zitten moet iemand water bij de wijn doen.
hij heeft aangegeven dat HIJ moeite heeft met een reserve rol.Verdomme erediv .Oprotte
Citaat van: sunderland op december 30, 2013, 21:26:43
hij heeft aangegeven dat HIJ moeite heeft met een reserve rol.Verdomme erediv .Oprotte
Het is ook wat met die jongens die op wat voor manier dan ook een band hebben met die club uit Eindhoven, straks Ritzi nog :devil
Als je een goede prof bent ben je natuurlijk niet tevreden met je reserverol, ga ik hier hetzelfde verhaal ophangen als bij Ruudje S.
Train je suf en zorg ervoor dat op een gegeven moment de TS niet meer om je heen kan. Ga niet het verwende jochie uithangen, valt in de groep ook niet goed.
Goed consequent gedrag van de TS, dwingt respect af en geeft duidelijkheid
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 30, 2013, 21:54:46
Goed consequent gedrag van de TS, dwingt respect af en geeft duidelijkheid
vd belt ook he .Die jongen ziet er degelijk uit maar is vreselijk belangerijk bij cambuur .Is duidelijk.De sponsors en ts en bestuur lopen weg met hem
Citaat van: sunderland op december 30, 2013, 21:26:43
hij heeft aangegeven dat HIJ moeite heeft met een reserve rol.Verdomme erediv .Oprotte
Helemaal met je eens. Alleen werkt het niet altijd zo......
Citaat van: Dokkumer op december 30, 2013, 21:36:01
Het is ook wat met die jongens die op wat voor manier dan ook een band hebben met die club uit Eindhoven, straks Ritzi nog :devil
Als je een goede prof bent ben je natuurlijk niet tevreden met je reserverol, ga ik hier hetzelfde verhaal ophangen als bij Ruudje S.
Train je suf en zorg ervoor dat op een gegeven moment de TS niet meer om je heen kan. Ga niet het verwende jochie uithangen, valt in de groep ook niet goed.
hij traint zich suf in de kroeg.
Het lijkt wel of de halve selectie in de kroeg hangt als ik dat zo lees hier en daar :) :rodekaart
Citaat van: Dokkumer op december 30, 2013, 20:26:15
Wat had hij gewild? Leidersfunctie met aanvoerdersband?
In principe zou hij vanaf 1-1 weer aan een andere club verhuurd mogen worden, voor zover ik weet.
Mooi strikje erop en wieberen dan maar! :rodekaart
Strikje hoeft niet...
Citaat van: Dokkumer op december 31, 2013, 15:26:35
Strikje hoeft niet...
Dan maar zonder strikkie terug naar Tilburg, daar de bank warmhouden samen met die andere loser, Swinkels
Citaat van: SCCRulez op december 31, 2013, 15:41:09
Dan maar zonder strikkie terug naar Tilburg, daar de bank warmhouden samen met die andere loser, Swinkels
Swinkels is gelijk eerste keeper geworden bij Willem II. Meul zit daar op de bank.
Brands is blijkbaar van het type "het ligt altijd aan een ander" en zoekt het probleem niet bij hemzelf. Waar kun je als prof nog terecht als je tot 2 keer toe vanwege je mentaliteit je club mag/moet verlaten?
Ik denk dat het zoon papa's kindje is. Voelt zichzelf heel wat omdat z'n pa daar bij psv zit.
Grappig om te zien dat iedereen bij de eerste paar posts zo te spreken was over hem :)
Dit bewijst maar weer dat je nooit weet wat een speler gaat brengen. Niemand had van Leeuwin verwacht dat hij zo bepalend zou worden. Ik hoop in ieder geval dat de ts met een paar leuke spelers komt die het verschil kunnen maken voor ons!
Citaat van: Tanjajeah op december 31, 2013, 16:04:03
Brands is blijkbaar van het type "het ligt altijd aan een ander" en zoekt het probleem niet bij hemzelf. Waar kun je als prof nog terecht als je tot 2 keer toe vanwege je mentaliteit je club mag/moet verlaten?
Helemaal mee eens. Die kansloze zou eens in de spiegel moeten kijken, maar daar heeft zijn pappie ook moeite mee dus tja.... Gauw oprotten!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Galdiano op december 31, 2013, 15:56:23
Swinkels is gelijk eerste keeper geworden bij Willem II. Meul zit daar op de bank.
door armblessure van Meul toch? Of is Meul al hersteld?
Citaat van: SCCRulez op januari 01, 2014, 12:31:55
door armblessure van Meul toch? Of is Meul al hersteld?
Meul die ....... teveul!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Leovardia op januari 01, 2014, 12:37:28
Meul die ....... teveul!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Ghahgagagagagaga :_schater
Citaat van: Leovardia op januari 01, 2014, 12:37:28
Meul die ....... teveul!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
8P :_schater Dat was toch Stefan Postma... ;)
Citaat van: SCCRulez op januari 02, 2014, 21:43:51
8P :_schater Dat was toch Stefan Postma... ;)
hahaha :_schater
Citaat van: SCCRulez op januari 02, 2014, 21:43:51
8P :_schater Dat was toch Stefan Postma... ;)
Bedoel je die keeper van den Haag met die dildo in z'n maag?
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Leovardia op januari 02, 2014, 22:48:07
Bedoel je die keeper van den Haag met die dildo in z'n maag?
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Ja en van Agovv.
Wanneer komt Diederik Boer hier ook alweer? :devil
Citaat van: Galdiano op januari 02, 2014, 23:52:48
Ja en van Agovv.
Wanneer komt Diederik Boer hier ook alweer? :devil
Ik denk dat hij zn vrouw dit keer thuis laat..
Citaat van: brambo3004 op januari 02, 2014, 23:56:46
Ik denk dat hij zn vrouw dit keer thuis laat..
Die gaat boodschappen doen! :_schater
Citaat van: Galdiano op januari 03, 2014, 00:07:42
Die gaat boodschappen doen! :_schater
Vast niet in Lwd :P
Wat gaat er met dit joch gebeuren?
Is hij wel of niet mee naar Portugal?
Volgens Henk Albers gaat hij niet mee. Biedt weer financiële ruimte voor nieuwe spelers, hopelijk.
Citaat van: Collingwood op januari 03, 2014, 11:57:32
Volgens Henk Albers gaat hij niet mee. Biedt weer financiële ruimte voor nieuwe spelers, hopelijk.
Lijkt mij toch ook niet. Sfeerverziekers moet je niet mee hebben op trainingskamp.
Nee hij is al weg, paar dagen geleden al volgens mij
Waar blijft de officiele verklaring hiervan????????? l8l
Citaat van: SaVaGe op januari 06, 2014, 12:20:27
Waar blijft de officiele verklaring hiervan????????? l8l
In de LC staat dat VD Belt heeft gezegd dat hij ''vrijgesteld van arbeid is''
Citaat van: Lwdscc op januari 06, 2014, 12:21:26
In de LC staat dat VD Belt heeft gezegd dat hij ''vrijgesteld van arbeid is''
Dat betekent dus dat hij niet meer hoeft te komen, maar nog wel betaald wordt!
Citaat van: Lore op januari 06, 2014, 13:24:31
Dat betekent dus dat hij niet meer hoeft te komen, maar nog wel betaald wordt!
klopt helemaal!
ws zijn ze er nog niet uit wb de afhandeling.
Citaat van: peter op januari 06, 2014, 13:30:04
klopt helemaal!
ws zijn ze er nog niet uit wb de afhandeling.
Tsjah, dan neem ik aan dat er geen juridische basis is om de overeenkomst te ontbinden en dat Cambuur gewoon moet betalen!
Citaat van: Lore op januari 06, 2014, 13:32:05
Tsjah, dan neem ik aan dat er geen juridische basis is om de overeenkomst te ontbinden en dat Cambuur gewoon moet betalen!
Cambuur wil hem kwijt en brands
wil onderste uit de kan.
zon spelletje kan zo maar hele tijd duren!
Citaat van: peter op januari 06, 2014, 13:42:08
Cambuur wil hem kwijt en brands
wil onderste uit de kan.
zon spelletje kan zo maar hele tijd duren!
Ik heb in mijn werkzame leven zat van dit soort trajecten gehad en de moeilijkste waren altijd degenen waarbij de tegenpartij gewoon standaard "nee" zei. Er is namelijk een doorlopend contract en je hebt geen enkele grond om dit te ontbinden of je moet wel een heel goed dossier hebben bijgehouden en dat kan haast niet in 6 maanden.
Getverdamme wat een vervelende vent
Citaat van: Lore op januari 06, 2014, 13:46:29
Ik heb in mijn werkzame leven zat van dit soort trajecten gehad en de moeilijkste waren altijd degenen waarbij de tegenpartij gewoon standaard "nee" zei. Er is namelijk een doorlopend contract en je hebt geen enkele grond om dit te ontbinden of je moet wel een heel goed dossier hebben bijgehouden en dat kan haast niet in 6 maanden.
WTF, GELD van cambuur zien?
A. Je bent eigendom van WillemII
B. Je bent hier dus op 'uitzendbasis'
C. Je moet weg omdat je de regels van Cambuur niet hanteert
Je moet dus opzouten Brands, en bij je baas WII om centen zeiken, omgekeerde wereld donderstraal een eind op. l8l
Eea is afhankelijk van wat er in het huurcontract is overeengekomen vwb contractontbinding. Brands staat nl gewoon onder contract bij willem 2.
Brands heeft de waarschuwingen niet serieus genomen en dit is nu het geval, alleen moet ik wel zeggen dat er nog een paar zijn die een waarschuwingen hebben ontvangen van Cambuur.
Citaat van: Sonnema op januari 06, 2014, 19:26:34
Brands heeft de waarschuwingen niet serieus genomen en dit is nu het geval, alleen moet ik wel zeggen dat er nog een paar zijn die een waarschuwingen hebben ontvangen van Cambuur.
Vertel.. Lukoki?
Citaat van: Yellow Army op januari 06, 2014, 19:24:36
Eea is afhankelijk van wat er in het huurcontract is overeengekomen vwb contractontbinding. Brands staat nl gewoon onder contract bij willem 2.
Klopt, maar als in de huurovereenkomst een opzegtermijn was geregeld dan hoef je niet in gesprek. Ik denk echt dat Cambuur tot het einde door moet betalen!
Citaat van: Lore op januari 06, 2014, 19:29:15
Klopt, maar als in de huurovereenkomst een opzegtermijn was geregeld dan hoef je niet in gesprek. Ik denk echt dat Cambuur tot het einde door moet betalen!
Dat vrees ik ook. Vaak trekken clubs bij zulke ongemotiveerde lui toch aan het kortste eind. Voetballers+makelaars hebben veel te veel macht. Het maakt het voetbal kapot.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Leovardia op januari 06, 2014, 20:24:03
Dat vrees ik ook. Vaak trekken clubs bij zulke ongemotiveerde lui toch aan het kortste eind. Voetballers+makelaars hebben veel te veel macht. Het maakt het voetbal kapot.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Zou echt te idioot voor woorden zijn, getuigt ook van 't karakter van deze knaap als hij het zo speelt :zucht
Citaat van: Leovardia op januari 06, 2014, 20:24:03
Dat vrees ik ook. Vaak trekken clubs bij zulke ongemotiveerde lui toch aan het kortste eind. Voetballers+makelaars hebben veel te veel macht. Het maakt het voetbal kapot.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Maken ze het er op langere termijn voor zichzelf niet gemakkelijker op. Clubs onthouden dit soort fratsen en bedenken zich wel 2 keer voordat ze met dit soort mannetjes in zee gaan.
Makelaars hebben inderdaad veel te veel macht gekregen de afgelopen jaren.
Citaat van: Dokkumer op januari 07, 2014, 17:59:09
Maken ze het er op langere termijn voor zichzelf niet gemakkelijker op. Clubs onthouden dit soort fratsen en bedenken zich wel 2 keer voordat ze met dit soort mannetjes in zee gaan.
Maar die malloot van een Swinkels staat lekker te keepen bij Willem II
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 07, 2014, 19:30:54
Maar die malloot van een Swinkels staat lekker te keepen bij Willem II
ja, maar die is dan weer te kort gebleven om ook maar een frats uit te kunnen halen.. :zweep
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 07, 2014, 19:30:54
Maar die malloot van een Swinkels staat lekker te keepen bij Willem II
Ik heb het vermoeden dat het toen wel in alle redelijkheid en vlot geregeld is. Dat is met Brands tot nu toe niet het geval.
Citaat van: Dokkumer op januari 07, 2014, 19:48:22
Ik heb het vermoeden dat het toen wel in alle redelijkheid en vlot geregeld is. Dat is met Brands tot nu toe niet het geval.
Bij Brands opzich wel andere situatie, staat natuurlijk onder contract bij WII. Zult ook met die lui afspraken moeten maken lijkt me.
traint mee bij de beloften van Willem II
dag dag :R
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 17:29:15
traint mee bij de beloften van Willem II
dag dag :R
Kevin Brands heeft zich donderdag aangesloten bij de beloftenselectie van Willem II. De aanvaller werd dit seizoen op huurbasis ondergebracht bij SC Cambuur, maar daar werd hij vlak voor de winterstop uit de selectie gezet.
Brands voerde nadien nog wel een gesprek met de technische leiding van Cambuur. Dat had niet het gewenste resultaat. Zodoende keerde hij deze maand terug bij eerstedivisionist Willem II.
"Cambuur wilde geen gebruik meer maken van zijn diensten, dus hij sluit nu aan bij de beloften", vertelde trainer Jurgen Streppel op de website van de Tilburgers. In principe keert hij binnenkort terug in de A-selectie. "Wij zitten in Turkije."
KOST DIT ONS NOU NOG KNAKEN OF NIET ???????
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:40:14
Kevin Brands heeft zich donderdag aangesloten bij de beloftenselectie van Willem II. De aanvaller werd dit seizoen op huurbasis ondergebracht bij SC Cambuur, maar daar werd hij vlak voor de winterstop uit de selectie gezet.
Brands voerde nadien nog wel een gesprek met de technische leiding van Cambuur. Dat had niet het gewenste resultaat. Zodoende keerde hij deze maand terug bij eerstedivisionist Willem II.
"Cambuur wilde geen gebruik meer maken van zijn diensten, dus hij sluit nu aan bij de beloften", vertelde trainer Jurgen Streppel op de website van de Tilburgers. In principe keert hij binnenkort terug in de A-selectie. "Wij zitten in Turkije."
KOST DIT ONS NOU NOG KNAKEN OF NIET ???????
Dat weet alleen Cambuur en WII Wij zulken er in ieder geval niet rijker van zijn geworden. Boek dicht en nooit meer aan denken!
:0= Slotje! :zweep
Vanaf nu valt de heer Brands in de categorie "Oud Spelers". Toedeloet en bedankt voor "bewezen diensten"