Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: HilversumOnTour op juni 24, 2013, 21:02:44

Titel: Henk Bos
Bericht door: HilversumOnTour op juni 24, 2013, 21:02:44
 :0= Welkom!  |:)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.rtvnoord.nl%2Fcontent%2Ffoto%2Fgroot%2Fgroot_120411-henk_bos.jpg&hash=433bbb9c6a6478a4bb12667734a8ab77e9501028)
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Sakas op juni 24, 2013, 21:05:53
Meldt Henk Bos net via Twitter!
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Yellow Army op juni 24, 2013, 21:21:11
Welkom Henkie
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: SCCRulez op juni 24, 2013, 21:26:22
Succes jonguh, hoop dat je m'n twijfel snel kan wegnemen!  |:)
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: poelie-lwd op juni 24, 2013, 22:22:33
Welkom jonguh!

Laat het maar zien en snoer de criticasters maar rap de mond!
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Bernardo op juni 24, 2013, 22:26:19
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 58s
Update: Henk Bos blijkt NIET door #FCGroningen te zijn verhuurd aan #Cambuur Zojuist stellig ontkent door Vd Belt. (1/2)

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 3s
De doorgaans goed geïnformeerde Groninger bron heeft zijn melding op Twitter inmiddels verwijderd. (2/2)
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: denistel op juni 24, 2013, 22:26:43
snel is ie zeker poelie
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Galdiano op juni 24, 2013, 22:31:52
Gelukkig!!!

Veel te licht, Diemers was veel beter in de jeugd dan Bos bij Groningen.
Dit terwijl Diemers al niet best was!
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: denistel op juni 24, 2013, 22:33:35
toe even ju diemers komt er wel let nou maar op.
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Galdiano op juni 24, 2013, 22:36:48
Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 22:33:35
toe even ju diemers komt er wel let nou maar op.

Diemers heeft het bij Groningen goed gedaan!
Echter vond ik hem afgelopen seizoen tegenvallen!
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Sakas op juni 24, 2013, 22:38:13
Die wordt vermoedelijk van de week alsnog gepresenteerd. waar rook is is .....
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: denistel op juni 24, 2013, 22:44:17
Citaat van: Galdiano op juni 24, 2013, 22:36:48
Diemers heeft het bij Groningen goed gedaan!
Echter vond ik hem afgelopen seizoen tegenvallen!

1e jaar betaald voetbal he
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Dokkumer op juni 24, 2013, 22:44:28
Citaat van: Sakas op juni 24, 2013, 22:38:13
Die wordt vermoedelijk van de week alsnog gepresenteerd. waar rook is is .....
Heeft iemand een sigaar aan? :devil
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Collingwood op juni 24, 2013, 22:47:54
Ik ga er toch maar van uit dat hij nog komt, er zullen nog wel wat plooien glad moeten worden gestreken.

Als hij komt: Ik geef hem het voordeel van de twijfel en hoop dat hij volgend seizoen al zijn critici de mond snoert met fantastisch spel.

|:) |:)
Titel: Re: Henk Bos
Bericht door: Dokkumer op juni 24, 2013, 22:49:19
Citaat van: Collingwood op juni 24, 2013, 22:47:54
Ik ga er toch maar van uit dat hij nog komt, er zullen nog wel wat plooien glad moeten worden gestreken.

Als hij komt: Ik geef hem het voordeel van de twijfel en hoop dat hij volgend seizoen al zijn critici de mond snoert met fantastisch spel.

|:) |:)
Dat geldt voor iedereen die hier komt en al is.. Zelfs voor Johnny.
Tot nader order gaat hier even een slotje op