:0= Welkom! |:)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.rtvnoord.nl%2Fcontent%2Ffoto%2Fgroot%2Fgroot_120411-henk_bos.jpg&hash=433bbb9c6a6478a4bb12667734a8ab77e9501028)
Meldt Henk Bos net via Twitter!
Welkom Henkie
Succes jonguh, hoop dat je m'n twijfel snel kan wegnemen! |:)
Welkom jonguh!
Laat het maar zien en snoer de criticasters maar rap de mond!
Henk Albers @HenkAlbers1970 58s
Update: Henk Bos blijkt NIET door #FCGroningen te zijn verhuurd aan #Cambuur Zojuist stellig ontkent door Vd Belt. (1/2)
Henk Albers @HenkAlbers1970 3s
De doorgaans goed geïnformeerde Groninger bron heeft zijn melding op Twitter inmiddels verwijderd. (2/2)
snel is ie zeker poelie
Gelukkig!!!
Veel te licht, Diemers was veel beter in de jeugd dan Bos bij Groningen.
Dit terwijl Diemers al niet best was!
toe even ju diemers komt er wel let nou maar op.
Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 22:33:35
toe even ju diemers komt er wel let nou maar op.
Diemers heeft het bij Groningen goed gedaan!
Echter vond ik hem afgelopen seizoen tegenvallen!
Die wordt vermoedelijk van de week alsnog gepresenteerd. waar rook is is .....
Citaat van: Galdiano op juni 24, 2013, 22:36:48
Diemers heeft het bij Groningen goed gedaan!
Echter vond ik hem afgelopen seizoen tegenvallen!
1e jaar betaald voetbal he
Citaat van: Sakas op juni 24, 2013, 22:38:13
Die wordt vermoedelijk van de week alsnog gepresenteerd. waar rook is is .....
Heeft iemand een sigaar aan? :devil
Ik ga er toch maar van uit dat hij nog komt, er zullen nog wel wat plooien glad moeten worden gestreken.
Als hij komt: Ik geef hem het voordeel van de twijfel en hoop dat hij volgend seizoen al zijn critici de mond snoert met fantastisch spel.
|:) |:)
Citaat van: Collingwood op juni 24, 2013, 22:47:54
Ik ga er toch maar van uit dat hij nog komt, er zullen nog wel wat plooien glad moeten worden gestreken.
Als hij komt: Ik geef hem het voordeel van de twijfel en hoop dat hij volgend seizoen al zijn critici de mond snoert met fantastisch spel.
|:) |:)
Dat geldt voor iedereen die hier komt en al is.. Zelfs voor Johnny.
Tot nader order gaat hier even een slotje op