Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Specuveter op april 24, 2026, 17:03:19

Titel: Dennis Reus
Bericht door: Specuveter op april 24, 2026, 17:03:19
Deze jongeman van 34 jaar oud word de nieuwe assistent van Plat
Waren ook samen bij Castellon
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Scc4-ever op april 24, 2026, 17:35:02
Welkom en veel succes
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Poetser op april 24, 2026, 18:57:02
Plat & Reus, nu in de theaters!

Oek nog nooit van hoort.
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Galdiano op april 24, 2026, 19:11:44
Dan zal De Graaf wel vertrekken vermoed ik.
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Oud Cambuur op april 24, 2026, 19:39:00
Citaat van: Galdiano op april 24, 2026, 19:11:44
Dan zal De Graaf wel vertrekken vermoed ik.
Lijkt mij ook wat moet je met 4 assistenten
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Arno A op april 25, 2026, 08:00:52
Citaat van: Galdiano op april 24, 2026, 19:11:44
Dan zal De Graaf wel vertrekken vermoed ik.

Werd ook al zoiets gesimuleerd in de laatste Sportcast.
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Derkx R.H. op april 25, 2026, 08:51:06
Citaat van: Galdiano op april 24, 2026, 19:11:44
Dan zal De Graaf wel vertrekken vermoed ik.
Is geen afscheid van genomen, dus waarschijnlijk 4 assistenten.
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: EdsjeSCC op april 25, 2026, 09:24:26
Henk heeft al paar keer duidelijk gemaakt dat ie niet elke dag o dat trainingsveld wil staan en ook andere dingen doen. In het begin zal hij er vast een hoop zijn en dan steeds minder, dus 3.5
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Derkx R.H. op april 25, 2026, 09:59:34
Citaat van: EdsjeSCC op april 25, 2026, 09:24:26
Henk heeft al paar keer duidelijk gemaakt dat ie niet elke dag o dat trainingsveld wil staan en ook andere dingen doen. In het begin zal hij er vast een hoop zijn en dan steeds minder, dus 3.5
Eensch, en Reinsma is ook bezig met de cursus die zal ook dagen missen...
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Lowieke op april 25, 2026, 11:07:59
Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Bankzitter op april 25, 2026, 11:49:57
Henk is beloond met een contract tot aan zijn AOW voor alles wat hij voor de club heeft betekend. Op papier staat assistent trainer en hij zal in het begin vooral Plat uit de wind houden. Maar dat zal zeker niet hele seizoen zijn, verwacht ik. Dus het zijn er dan 3.
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: EdsjeSCC op april 25, 2026, 11:54:00
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:07:59
Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.

Nouja ik denk dat Derkx en ik al een beetje context hebben proberen te geven en denk dat het dus helemaal niet zo raar is
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: SCC op april 28, 2026, 10:22:57
Thomas van den Belt heeft natuurlijk ook even bij Castellon gespeeld, dus ik verwacht dat Plat en Reus ook wel wat op aanbevelen van van den Belt sr zijn gekomen, door goede ervaringen van zijn zoon.
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: papier op april 28, 2026, 11:08:32
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:07:59
Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.

Een zal fulltime bezig zijn met het voordoen van een warming-up.
Titel: Re: Dennis Reus
Bericht door: Derkx R.H. op april 28, 2026, 11:19:22
Citaat van: papier op april 28, 2026, 11:08:32
Een zal fulltime bezig zijn met het voordoen van een warming-up.
Zal tijdens de wedstrijd op de tribune zitten met direct contact met de bank en door de week bij de training zijn...