Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Arno A op mei 01, 2025, 13:54:16

Titel: Iwan Henstra
Bericht door: Arno A op mei 01, 2025, 13:54:16
Ik zou 'm snel langer vastleggen. Anders gaat hij weg als topscorer van de Lentecompetitie. Genoeg belangstelling denk ik. Grutsk of net!

https://www.omropfryslan.nl/fy/fideo/5677351/iwan-henstra-is-grutsk-dat-er-yn-it-earste-fan-cambuur-spylje-mei



Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op mei 01, 2025, 16:53:51
Hij heeft een optie dus niet transfervrij.
maar ze zullen inderdaad wel een langer conctract willen aanbieden.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Arno A op mei 11, 2025, 06:54:57
Wel snel doen! Of voor 1 juli optie lichten toch?

Weer twee goals er bij. Topscorer of Houwaart. H. is een nummer 9. Contract loopt af, en al kkd ervaring. Krijgen ze een paar van ons als ruil of zo.

https://www.voetbal.com/doelpuntenmakers/ned-u21-h-divisie-1-2024-2025-lente/

Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 09:10:37
Mooi zijn eerste invalbeurt op naar heel veel  :thumbsup
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op mei 17, 2025, 09:37:16
I hate to be that guy ... maar zijn debuut was 29 oktober 2023 in de thuiswedstrijd tegen Groningen.

Maar nu al zin om in de voorbereiding te zien wie er gaan aanhaken voor de selectie volgend jaar.
12 goals uit 23 wedstrijden is natuurlijk uitstekend voor vorig seizoen.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Arno A op juli 05, 2025, 10:38:45
Zijn contract is afgelopen. Al bekend of en voor hoelang hij blijft?
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op juli 05, 2025, 11:25:31
Citaat van: Arno A op juli 05, 2025, 10:38:45
Zijn contract is afgelopen. Al bekend of en voor hoelang hij blijft?
staat nog onder kontrakt
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Delamere op juli 05, 2025, 17:43:20
Fijne, vaardige speler!
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: wiekie1969 op juli 05, 2025, 17:46:51
Kans geven die jongen. Gewoon opstellen de komende oefenpotjes
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: denistel op juli 05, 2025, 18:42:19
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2025, 17:46:51
Kans geven die jongen. Gewoon opstellen de komende oefenpotjes

tuurlijk want Pauwels gaat toch weg
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: AL op juli 05, 2025, 20:20:47
Iwan ziet het spelletje wat van de meeste aanvallers niet gezegd kan worden.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Yellow Army op juli 06, 2025, 15:44:45
Deze jongen viel me positief op. Veel snelheid en diepgang
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Gasgeve op juli 09, 2025, 15:40:06
Aanbieding van FC Utrecht afgeslagen, gaat vol voor zijn kans bij ons.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Arno A op juli 09, 2025, 16:06:25
Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 11:25:31
staat nog onder kontrakt

heel mooi. Galvez blijft die  ook?
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op juli 09, 2025, 16:09:01
Verstandig, niet te vroeg erg zoals Bob Schepers. Wellicht verstandig om het ook te belonen met een verbeterd langdurig contract. Als subtoppers zich melden dan moeten jeugdspelers niet voor een fooi opgepikt kunnen worden.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op juli 09, 2025, 16:28:16
Citaat van: Gasgeve op juli 09, 2025, 15:40:06
Aanbieding van FC Utrecht afgeslagen, gaat vol voor zijn kans bij ons.
kontrakt openbreken en verlengen graag.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Oud Cambuur op juli 09, 2025, 16:34:59
Citaat van: Noordcambuur op juli 09, 2025, 16:28:16
kontrakt openbreken en verlengen graag.
Cambuur heeft na komend seizoen nog een optie voor 1 jaar dus totaal nog 2 seizoenen dus openbreken hebbenz ze nog alle tijd voor


Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op juli 09, 2025, 16:48:40
Klopt maar transfersommen gaan op basis van contractsduur maar ook salaris.
En als een jonge speler  echt heel veel meer kan verdienen bij ome Frans, dan helpt die contractduur niet meer.

Inmiddels ook bij de selectie op de website met nr. 41

https://cambuur.nl/eerste-elftal/
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: AL op juli 09, 2025, 16:53:43
Zijn contract openbreken lijkt mij zeer verstandig.
Ik verwacht dat Iwan basisspeler gaat worden dit seizoen.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: sk13 op juli 22, 2025, 16:50:06
Vanmiddag contract voor drie jaar getekend.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op juli 22, 2025, 17:10:31
Citaat van: sk13 op juli 22, 2025, 16:50:06
Vanmiddag contract voor drie jaar getekend.
top nog vele jaren bij mooie Cambuur.
Er zaten al wat clubs achter hem aan.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op juli 22, 2025, 17:12:18
Verstandige keuze van beide partijen.
Hopelijk lukt het met Bakkatti ook.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Arno A op juli 23, 2025, 14:48:34
Heel mooi . Kan je toch wel mee starten tegen Dordt als rechtsbuiten? Is tenslotte rechtsbenig ...
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: RG op juli 23, 2025, 17:26:10
Typ dan niks..
Henstra is linksbenig
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op juli 23, 2025, 17:27:46
Tweebenig  8P
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Vlampiep op juli 23, 2025, 17:32:21
Citaat van: RG op juli 23, 2025, 17:26:10
Typ dan niks..
Henstra is linksbenig
Behoorlijk ge?rriteerde opmerking, zeker knap last van de warmte ?
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Derkx R.H. op juli 23, 2025, 17:44:42
Citaat van: Bankzitter op juli 23, 2025, 17:27:46
Tweebenig  8P
As hij dat niet was dan liep hij oek wat moeilijker... :koffie
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Stiens op juli 24, 2025, 12:08:51
Contract Iwan Henstra opengebroken en verlengd

SC Cambuur heeft het contract van Iwan Henstra opengebroken en verlengd. De achttienjarige aanvaller ligt nu tot de zomer van 2028 vast in Leeuwarden.

Hiermee wordt Henstra beloond voor de sterke ontwikkeling die hij doormaakt. Al op jonge leeftijd werd de linkspoot overgeheveld naar O21, waar hij het afgelopen half jaar met tien doelpunten in dertien wedstrijden een groot aandeel in het kampioenschap in de voorjaarscompetitie had. Aan het einde van het seizoen maakte Henstra voor de derde keer zijn opwachting in het eerste elftal.

?Iwan heeft dit nieuwe contract volledig zelf afgedwongen?, zegt technisch manager Lars Lambooij. ?Met zijn fysiek, snelheid en sterke linkerbeen heeft hij alle voorwaarden om te slagen in het profvoetbal. Het is dan ook logisch dat hij vanaf dit seizoen definitief deel uitmaakt van de eerste selectie. We hebben er alle vertrouwen in dat Iwan zich hier de komende jaren verder kan ontwikkelen.?

Gefeliciteerd en zet hem op, Iwan!

(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2025/07/DSC01604-5-2048x1365.jpg)
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op juli 24, 2025, 12:38:07
Gefeliciteerd Iwan en heel veel succes bij 1e selectie en laat je zien kerel.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Oud Cambuur op juli 24, 2025, 13:01:43
Grootste talent van Cambuur mooi dat hij voor lange tijd vast ligt
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Yellow Army op juli 24, 2025, 20:48:19
Keurig! Wat mooi om weer een fatsoenlijke jeugdopleiding te hebben.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: SCCRulez op juli 24, 2025, 22:14:37
Dik verdiend, veel succes komend seizoen. Hoop op regelmatig minuten maken  :thumbsup
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Andy King op juli 25, 2025, 10:05:48
Citaat van: Oud Cambuur op juli 24, 2025, 13:01:43
Grootste talent van Cambuur mooi dat hij voor lange tijd vast ligt

Goede zet van Cambuur. Als zijn ontwikkeling doorzet, is hij niet te houden. Clubs informeren nu al naar hem. Investeringen in de jeugdopleiding levert dus wel wat op.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: denistel op augustus 31, 2025, 10:43:37
gister weer gescoord bij de o 21 blijft toch vreemd dat hij niet bij
het 1e zit waar we altijd moeite hebben met scoren.kun je wel zeggen
is een niveau verschil maar ja wie in het 1e laat het dan zien qua scoren
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 31, 2025, 11:11:50
Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:43:37
gister weer gescoord bij de o 21 blijft toch vreemd dat hij niet bij
het 1e zit waar we altijd moeite hebben met scoren.kun je wel zeggen
is een niveau verschil maar ja wie in het 1e laat het dan zien qua scoren
Mooi dat hij 90 minuten in de benen heeft...
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Poetser op augustus 31, 2025, 12:11:05
Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:43:37
gister weer gescoord bij de o 21 blijft toch vreemd dat hij niet bij
het 1e zit waar we altijd moeite hebben met scoren.kun je wel zeggen
is een niveau verschil maar ja wie in het 1e laat het dan zien qua scoren

Ik denk dat je moet stoppen om 021 met het eerste te vergelijken, Otto. Dat doe je in bijna iedere post.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2025, 12:43:06
Citaat van: Poetser op augustus 31, 2025, 12:11:05
Ik denk dat je moet stoppen om 021 met het eerste te vergelijken, Otto. Dat doe je in bijna iedere post.

Het bijzondere is dat ze heer en meester waren afgelopen seizoen.
Bij veel andere clubs speelden jongens die ook al minuten maken bij de eerste selectie.

Ze moeten durven jongens te brengen en ook eens te laten staan.
Van der Veen heeft toch gewoon laten zien dat hij prima kan spelen? Maar staat er nu gewoon weer naast.
Henstra is het grootste talent van de O21, gooi die eens wat vaker voor de leeuwen.


Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: michello op augustus 31, 2025, 13:04:58
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2025, 12:43:06
Het bijzondere is dat ze heer en meester waren afgelopen seizoen.
Bij veel andere clubs speelden jongens die ook al minuten maken bij de eerste selectie.

Ze moeten durven jongens te brengen en ook eens te laten staan.
Van der Veen heeft toch gewoon laten zien dat hij prima kan spelen? Maar staat er nu gewoon weer naast.
Henstra is het grootste talent van de O21, gooi die eens wat vaker voor de leeuwen.

Van der Veen kan geen man passeren. Zie liever een creatieve speler op de buitenkant.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op augustus 31, 2025, 13:10:15
De basis vormt vanzelf met een paar wedstrijden.
Gewoon per wedstrijd kijken wat nodig is en wie de vorm heeft en laatste half uur een frisse erin.
En dan maakt het ook nog uit of je in de eindfase juist snelheid nodig hebt voor counters of een goal moet forceren.
Ze komen allemaal zo wel aan speelminuten.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 13:52:48
Smit, Mercera, Nartey zijn voor de leeuwen gegooid ?n al verkocht.
Smand heeft genoeg gespeeld.

Nu speelt Visser; Vd Veen gaat heus meer minuten maken.

Volgens mij durven ze het de laatste jaren genoeg |:)
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Lore op augustus 31, 2025, 13:59:16
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2025, 12:43:06
Het bijzondere is dat ze heer en meester waren afgelopen seizoen.
Bij veel andere clubs speelden jongens die ook al minuten maken bij de eerste selectie.

Ze moeten durven jongens te brengen en ook eens te laten staan.
Van der Veen heeft toch gewoon laten zien dat hij prima kan spelen? Maar staat er nu gewoon weer naast.
Henstra is het grootste talent van de O21, gooi die eens wat vaker voor de leeuwen.

Zoals ze hebben gedaan met Bangura, Smit, Mercara Nartey en nu Daan Visser? Terwijl ook Kooistra en Van Der Veen regelmatig minuten maken?

Ik kan mij echt niet een tijd herinneren dat er meer kansen lagen voor spelers uit de opleiding.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 13:59:45
We hebben dit seizoen iedereen nodig ook onze jeugdspelers en de ??n zal het sneller oppakken dan de ander.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 14:01:16
Citaat van: Lore op augustus 31, 2025, 13:59:16
Zoals ze hebben gedaan met Bangura, Smit, Mercara Nartey en nu Daan Visser? Terwijl ook Kooistra en Van Der Veen regelmatig minuten maken?

Ik kan mij echt niet een tijd herinneren dat er meer kansen lagen voor spelers uit de opleiding.
klopt Lore maar ik kan genieten van die jonge honden lekker onbevangen.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Lore op augustus 31, 2025, 15:22:14
Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 14:01:16
klopt Lore maar ik kan genieten van die jonge honden lekker onbevangen.

Ik ook, en extra als ze gewoon uit onze jeugd komen.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 15:35:54
Citaat van: Lore op augustus 31, 2025, 15:22:14
Ik ook, en extra als ze gewoon uit onze jeugd komen.
:thumbsup
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bernardo op november 22, 2025, 07:58:02
Wat een geweldige bal bij de 1-0 _O_
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op november 22, 2025, 09:06:06
Enorm talent , hij moest even wennen aan de overstap van O21, leek wat te twijfelen of hij goed genoeg was.
Nou, al 2 goals en een hele belangrijke assist kun je gewoon mee met de "grote jongens".
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Poetser op november 22, 2025, 09:10:31
Wat een assist.. buitenkantvoet h?.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Specuveter op november 22, 2025, 10:08:00
Bijna iedereen was voor eigen succes gegaan.
Hij behield het overzicht
Deze jongen zit op voetbal en gaan we nog veel plezier ??n beleven.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Yellow Army op november 22, 2025, 11:47:09
Prima invalbeurt en belangrijk met een goede assist
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Gasgeve op november 22, 2025, 12:38:00
Heel stiekem eens een kans geven in de basis als Ferrah in deze vormdip blijft?
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 12:44:50
Citaat van: Gasgeve op november 22, 2025, 12:38:00
Heel stiekem eens een kans geven in de basis als Ferrah in deze vormdip blijft?

Met Mulders straks weer achter hem, gaat hij vast weer beter ballen. De drive vooruit van Mulders gaat Ferrah enorm helpen.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: denistel op november 22, 2025, 15:17:35
Citaat van: Specuveter op november 22, 2025, 10:08:00
Bijna iedereen was voor eigen succes gegaan.
Hij behield het overzicht
Deze jongen zit op voetbal en gaan we nog veel plezier ??n beleven.

zeg het al een jaar heeft echt heel veel kwaliteit
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Vlampiep op november 22, 2025, 16:16:26
Citaat van: denistel op november 22, 2025, 15:17:35
zeg het al een jaar heeft echt heel veel kwaliteit
Henstra is meer een team player en Ferrah speelt meer in dienst van zich zelf.
Beide kan mij wel bekoren, maar ik denk dat bij Henstra meer effici?ntie in zijn spel zit.

Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Huizen op november 22, 2025, 18:54:40
Steekpass van de week.  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: upweer op december 28, 2025, 20:56:04
Is hij toevallig familie van Romy?
Onze zanger kwam ook uit die buurt vandaan.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: okkele op december 29, 2025, 00:15:05
rommy?
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Derkx R.H. op december 29, 2025, 09:38:33
Citaat van: okkele op december 29, 2025, 00:15:05
rommy?
|:)
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: michello op december 29, 2025, 12:57:00
Blijft een mooi nummer. Graag vaker draaien vlak voor de aftrap !
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: upweer op december 29, 2025, 18:48:59
Citaat van: michello op december 29, 2025, 12:57:00
Blijft een mooi nummer. Graag vaker draaien vlak voor de aftrap !

Helemaal mee eens en anders door zijn kleinzoon (Klaas Henstra) zingt veel liedjes van zijn opa.

Maar is Iwan familie van?
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Derkx R.H. op december 29, 2025, 19:21:31
Citaat van: upweer op december 29, 2025, 18:48:59
Helemaal mee eens en anders door zijn kleinzoon (Klaas Henstra) zingt veel liedjes van zijn opa.

Maar is Iwan familie van?
Geen directe familie...
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 15:22:45
Iwan Henstra (19) schaaft in de schaduw van Ferrah en Sj?strand aan de beste versie van zichzelf: ?Ben vrijer in mijn hoofd?

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 10:31 ? SC Cambuur


Iwan Henstra (19) maakte in oktober zijn eerste doelpunt in het betaald voetbal. Daarna kwam hij nog twee keer tot scoren in de eerste divisie. Hoe staat het talent uit Surhuisterveen er nu voor?

Hij weet het nog goed. Een ietwat van koers veranderde voorzet van teamgenoot Oscar Sj?strand, die richting de tweede paal vloog. Het anticiperen, achter zijn tegenstander naar de paal bewegen en het binnentikken met zijn rechterbeen. Een knappe treffer die Cambuur een punt opleverde bij Almere City. Maar vooral: het eerste doelpunt in het betaalde voetbal van Iwan Henstra.

?Dat vergeet ik nooit meer?, zegt de Surhuistervener vier maanden later. ?Het was een mooi moment, in een lastige uitwedstrijd. En wie weet hebben we dat punt aan het einde van het seizoen nog wel nodig. Ik denk er geregeld nog weleens aan, ja, en dan geeft me dat een goed gevoel. Maar het is niet zo dat ik tegen iedereen loop te vertellen dat ik daar heb gescoord hoor, haha.?

Ontwikkelen
Er is wel ??n ding dat hij graag anders had gedaan, als hij het over had mogen doen: het juichen. ?Ik kreeg direct na de wedstrijd te horen dat ik niet heel uitbundig had gejuicht, ondanks dat het een bijzonder moment was. Dat klopte wel. Vanbinnen was ik blij, maar je zag het er van buiten niet echt aan af. Dat kwam ook omdat we door wilden en moesten, op jacht naar de overwinning.?

Twee wedstrijden later maakte Henstra het ruimschoots goed. In eigen huis tegen Jong Ajax scoorde hij de vierde en laatste treffer van de avond (4-1). Een rebound, via de binnenkant van de paal, na een poging van Kian Visser. Henstra wist niet hoe snel hij zich naar de fanatieke Noordtribune moest spoeden. Daar sprong de jongeling de lucht in, balde zijn vuist en schreeuwde het uit.

?Die was echt fijn?, zegt Henstra lachend. Hij voelt zich goed. De teller staat dit seizoen inmiddels op drie doelpunten en een assist. Niet gek voor een aanvaller die tijdens twaalf wedstrijden in actie kwam, steevast als invaller, en daarin 182 minuten bij elkaar sprokkelde. ?Het voelt goed dat ik nu vaster bij het eerste zit en, zeker de laatste tijd, weer wat minuten mag maken. ?

?Ik voel me hier bij deze club en dit team op mijn gemak, doe mijn ding?, vervolgt Henstra. ?Dat heeft te maken met de jongens en de staf. Het zijn leuke open mensen, waar je goed mee kunt praten en lol mee kunt maken. Ik hoop dat mij uiteindelijk wat meer minuten zijn gegund, zodat ik me verder kan ontwikkelen. Dat is natuurlijk het doel, daarvoor ben ik tenslotte profvoetballer geworden.?

Vooralsnog moet Henstra op de vleugels Ichem Ferrah en Oscar Sj?strand voor zich dulden. De twee buitenlandse krachten zijn nou eenmaal minimaal een stapje verder in hun ontwikkeling, weet de Surhuistervener. Hij is wat dat betreft zelfbewust, weet wat zijn verbeterpunten zijn. Zo zei hij na het duel in Almere dat hij vrijer in zijn hoofd moest worden, oftewel: minder nadenken.

Promotie

?Ik ben inmiddels al vrijer in mijn hoofd dan toen. De goals die ik heb gemaakt, hebben mij daarbij geholpen, gaven mij bevestiging dat ik het op dit niveau gewoon kan, dat ik er dichtbij zit. Maar het kan nog beter. Zo vind ik ook dat mijn eerste aanname beter kan. En als ik lager op het veld de bal heb, moet ik betrouwbaarder zijn. Een risicovolle pass kan mooi zijn, maar ook fout gaan.?

Ondanks de verbeterpunten kon Henstra al rekenen op interesse van FC Utrecht, dat hem in eerste instantie bij Jong FC Utrecht wilde stallen. De vleugelaanvaller voelt zich echter thuis bij Cambuur en ziet Leeuwarden als geschikte omgeving om zich verder te ontwikkelen. De lonkende promotie en de kans om volgend seizoen minuten te maken in de eredivisie, spelen ook een rol.

Na de nipte, moeizame overwinning op Jong Ajax (1-2) van maandag neemt de aanvaller het vrijdagavond met Cambuur in eigen huis op tegen RKC Waalwijk, de volgende halte in de jacht op een ticket voor de eredivisie. ?Promotie zou echt mooi zijn?, zegt Henstra glunderend. ?Dat leeft in de groep, bij de club. We willen het allemaal heel graag en gaan er in ieder geval vol voor.?
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Scc0511 op februari 20, 2026, 15:25:46
Heb bij deze jongen altijd wel een goed gevoel als ie er in komt. Dat heb ik bijvoorbeeld bij een Wiebe Kooistra toch wat minder. Wat flegmatieker en betere techniek waar Wiebe vooral een harde werker is.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bens op februari 24, 2026, 22:06:23
Wat een geweldig schot van Ivan een prachtig doelpunt.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Oud Cambuur op februari 24, 2026, 22:08:29
Waar kooistra wat blijft hangen maakt deze jongen nog echt stappen mooi om te zien
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Gasgeve op februari 25, 2026, 08:23:54
Citaat van: Oud Cambuur op februari 24, 2026, 22:08:29
Waar kooistra wat blijft hangen maakt deze jongen nog echt stappen mooi om te zien
Is altijd al een groter talent dan Kooistra geweest.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Bankzitter op februari 25, 2026, 08:59:08
Hij mag wat minder bescheiden zijn. Hij heeft allang KKD niveau, rendement is hoog bij invalbeurten en potentieel zie ik er zeker een eredivisiespeler in.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: michello op februari 25, 2026, 09:03:40
Wat we vooral niet moeten doen is die jongen gelijk de druk opleggen. Gewoon rustig blijven en natuurlijk prijzen mag altijd, dat geeft hem ook vertrouwen, maar er is aan de andere kant ook zeker nog wel wat te verbeteren. Dus ook kritisch blijven. Mooi zo doorgaan!
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: PePe op februari 25, 2026, 13:26:15
Voor mij de opvolger van Ferrah het komende seizoen.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op februari 25, 2026, 13:54:22
Citaat van: PePe op februari 25, 2026, 13:26:15
Voor mij de opvolger van Ferrah het komende seizoen.
in de ED dat gaat allemaal te snel?..
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: PePe op februari 25, 2026, 14:06:28
Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 13:54:22
in de ED dat gaat allemaal te snel?..

Wat goed is komt snel. (bv Baoef)
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: Noordcambuur op februari 25, 2026, 14:17:22
Citaat van: PePe op februari 25, 2026, 14:06:28
Wat goed is komt snel. (bv Baoef)
:D
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: sunderland op februari 25, 2026, 15:49:01
Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 13:54:22
in de ED dat gaat allemaal te snel?..
juist niet, daar krijgt een speler meer tijd.
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: SCCRulez op februari 26, 2026, 10:43:42
Laat zich vaak van hele goede kant zien in invalbeurten, dat in tegenstelling tot de meeste andere invallers. Tegen Top Oss hopelijk basis, benieuwd of hij deze lijn door kan trekken. Dan zeker van waarde voor komend seizoen
Titel: Re: Iwan Henstra
Bericht door: zeewolde op april 06, 2026, 19:16:20
Dat ws geen beste invalbeurt vandaag om het netjes uit te drukken.

En dat je een 100% kans mist dat overkomt iedereen wel eens, maar dat je daarna zo lang stil blijft staan ipv weer mee te doen :(.

Had misschien alsnog een doelpunt op kunnen leveren.