Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Arno A op maart 02, 2025, 10:22:10

Titel: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Arno A op maart 02, 2025, 10:22:10
Komende week ; Engelse week! Gaan we de aanval inzetten op de tweede plek in de kkd? Let's go !
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 02, 2025, 19:14:07
Week erop bedoelst
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: nee,wel? op maart 02, 2025, 23:05:18
t/m 4-4-25 do or die weken/wedstriiden :y :zweep
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: weestwel op maart 03, 2025, 06:54:13
Citaat van: Arno A op maart 02, 2025, 10:22:10
Komende week ; Engelse week! Gaan we de aanval inzetten op de tweede plek in de kkd? Let's go !
Komende weken zul je bedoelen, met potjes tegen Den Bosch, Dordrecht, Volendam, De Graafschap en Emmen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 03, 2025, 08:52:06
Citaat van: weestwel op maart 03, 2025, 06:54:13
Komende weken zul je bedoelen, met potjes tegen Den Bosch, Dordrecht, Volendam, De Graafschap en Emmen.
heel belangrijke wedstrijden komende weken?
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 03, 2025, 09:26:22
Vind dat we tegen de beteren altijd veel beter voetballen. Dan moet het, nu gaan we echt zien hoe goed of slecht we zijn. Heb steeds gezegd dat ons selectie niet minder is behalve Volendam.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Gasgeve op maart 03, 2025, 14:58:00
Citaat van: sunderland op maart 03, 2025, 09:26:22
Vind dat we tegen de beteren altijd veel beter voetballen. Dan moet het, nu gaan we echt zien hoe goed of slecht we zijn. Heb steeds gezegd dat ons selectie niet minder is behalve Volendam.
Gaat er vooral om dat we dan niet zelf het spel hoeven te maken en er meer ruimte ontstaat. We hebben te weinig creativiteit om een muur van bijvoorbeeld 10 Ossenaren te 'slopen'.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op maart 03, 2025, 15:05:09
Hangt er wel een beetje van af hoe je speelt
Tegen Oss was het allemaal v??l te voorspelbaar
Tegen VVV vond ik vooral de rol van Galvez intressant
Hierdoor wist VVV niet wie te dekken.
Zoiets moeten we vaker doen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 07, 2025, 22:22:25
Citaat van: Specuveter op maart 03, 2025, 15:05:09
Hangt er wel een beetje van af hoe je speelt
Tegen Oss was het allemaal v??l te voorspelbaar
Tegen VVV vond ik vooral de rol van Galvez intressant
Hierdoor wist VVV niet wie te dekken.
Zoiets moeten we vaker doen.

goede conclusie die speelde zwervend ipv back
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: nee,wel? op maart 08, 2025, 07:40:13
denk niet dat dordt zich maandag weer su makkelijk naar de slachtbank laat leiden,cambuur en aanhaak wedstriiden................ en thuus ut spel mutte make........
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: diekhuzen op maart 08, 2025, 08:11:29
Citaat van: sunderland op maart 03, 2025, 09:26:22
Vind dat we tegen de beteren altijd veel beter voetballen. Dan moet het, nu gaan we echt zien hoe goed of slecht we zijn. Heb steeds gezegd dat ons selectie niet minder is behalve Volendam.

Klopt, niet achterom kijken en volop voor promotie gaan.  Sommige denken nog steeds dat wij onze handen mogen dichtknijpen met playoffs, maar het is echt een enorm zwakke competitie dit seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 08, 2025, 08:16:31
Citaat van: nee,wel? op maart 08, 2025, 07:40:13
denk niet dat dordt zich maandag weer su makkelijk naar de slachtbank laat leiden,cambuur en aanhaak wedstriiden................ en thuus ut spel mutte make........
was tegen Telstar wel heel open huis in de verdediging van Dordrecht.
Gaat een hele andere wedstrijd ?
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op maart 08, 2025, 08:18:27
Citaat van: nee,wel? op maart 08, 2025, 07:40:13
denk niet dat dordt zich maandag weer su makkelijk naar de slachtbank laat leiden,cambuur en aanhaak wedstriiden................ en thuus ut spel mutte make........

Dat kenne we niet. Maar 1-0 is genoeg.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op maart 08, 2025, 08:19:14
Citaat van: Specuveter op maart 03, 2025, 15:05:09
Hangt er wel een beetje van af hoe je speelt
Tegen Oss was het allemaal v??l te voorspelbaar
Tegen VVV vond ik vooral de rol van Galvez intressant
Hierdoor wist VVV niet wie te dekken.
Zoiets moeten we vaker doen.

Galvez topper. Ook geweldige voorzet op Balk gisteravond.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op maart 08, 2025, 08:29:15
Pauwels ook wat over zijn vormdip heen. Belangrijke speler in de aanval. Balk blijft scoren. Achterin staat het. Souren in topvorm. Diemers de routinier. Geloof dat het kan, daar gaat het om.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 08, 2025, 08:31:54
Kijk ook even ons doelsaldo (47-27 / +20) .

Scorend vermogen iets minder dan de concurrentie, maar dat wordt steeds beter (Hilterman komt nog los).
Maar vooral goals tegen (27 in 29 wedstrijden) is fantastisch. Dat geeft veel vertrouwen.

Natuurlijk nu wedstrijd voor wedstrijd benaderen,  maar 9 keer winnen is echt niet onmogelijk en dat betekent automatisch dat je ADO en Dordrecht ook voorbij bent. Denk dat de spelers er nu echt in gaan geloven.

En Henk is de ideale trainer in dit soort beslissende fases... die weet precies hoe met de druk om te gaan en op het juiste moment te pieken.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 08, 2025, 08:49:52
Bankzitter je gaat toch niet denken dat we de laatste 9 wedstrijden gaan winnen 8P
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 08, 2025, 08:53:35
Jij hoeft het ook niet in te geloven, als Henk de spelers er maar in laat geloven ;)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2025, 08:54:21
Geloof ik ook niet nee, maar ADO gaat ook niet alles winnen. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd kijken. We zijn na de winterstop wel heel stabiel, pas 1x verloren. Vrees alleen dat die punten tegen Oss thuis wel eens hele dure punten kunnen zijn geweest
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 08, 2025, 08:57:20
Je kunt ook stellen dat we juist een heel mooi programma hebben. Veel voetballende ploegen waar we ruimte tegen krijgen. Iedere wedstrijd 2 keer scoren en met onze gemiddeld minder dan 1 tegengoal per wedstrijd kom je een heel eind
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 08, 2025, 09:22:02
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2025, 08:54:21
Geloof ik ook niet nee, maar ADO gaat ook niet alles winnen. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd kijken. We zijn na de winterstop wel heel stabiel, pas 1x verloren. Vrees alleen dat die punten tegen Oss thuis wel eens hele dure punten kunnen zijn geweest
nou niet alleen tegen Oss jong Ajax en AZ?..
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: James op maart 08, 2025, 09:32:11
Je zal tegen je directe concurrenten niet moeten verliezen en eigenlijk moeten winnen en je wordt volgens mij 2e of 3e. Verdedigend staat het goed. Je krijgt weinig kansen doordat we nog niet echt een vaste en fitte spits hebben. Dit gedeelte kan alleen maar beter worden, alle vertrouwen in. Betere tegenstanders gaat voor ruimte zorgen en hier weet Cambuur wel raad mee. Tegenstander die een muur optrekt voetbalt Cambuur niet doorheen omdat de centrale verdedigers voetballend handelingssnelheid tekort komen. Je hebt twee opkomende backs, hopelijk gaat dat wat opleveren. Voordeel met een spits is dat je tegen een verdedigend blok nu de bal voor de pot kan gooien. 6x winnen moet mogelijk zijn. Cambuur geeft verdedigend soms echt wel behoorlijke ruimte weg maar de tegenstandster is te matig om dit af te straffen zoals gisteren een vier tegen twee situatie waarbij de bal zo door Den Bosch verspeelt wordt. Er zijn volgens mij maar vier ploegen die enigszins kunnen voetballen en die ruimtes af kunnen straffen en dat zijn Dordrecht, Volendam, Excelsior en Telstar.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: mark1989 op maart 08, 2025, 16:45:19
ADO krijgt wel een lastige wedstrijd tegen jong AZ hoop ik.
En Cambuur is op dit moment heel moeilijk te verslaan. Eerst maandag maar punten pakken dan gaan we over Dordrecht heen. Dat zou echt geweldig zijn.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op maart 08, 2025, 16:58:04
Doorborduren op wat Telstar deed tegen Dordrecht gisteren
Telstar had de backs h??l "hoog" staan en daar kon Dordrecht niks mee.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Huizen op maart 08, 2025, 18:40:53
Citaat van: Specuveter op maart 08, 2025, 16:58:04
Doorborduren op wat Telstar deed tegen Dordrecht gisteren
Telstar had de backs h??l "hoog" staan en daar kon Dordrecht niks mee.

Galvez komt eraan!! Ziet er goed uit  _O_
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:26:45
Wij gaan voor de verandering met grote groep kinderen op Zuid.

Vraag: Kan je vanaf Holland Casino parkeerplaats zo naar Zuid toe of moet je helemaal om het FEC heen, Noordtribune, Westtribune en dan naar Zuid?
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2025, 21:30:18
Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:26:45
Wij gaan voor de verandering met grote groep kinderen op Zuid.

Vraag: Kan je vanaf Holland Casino parkeerplaats zo naar Zuid toe of moet je helemaal om het FEC heen, Noordtribune, Westtribune en dan naar Zuid?

Je moet inderdaad voor de westtribune langs naar Zuid
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: diekhuzen op maart 08, 2025, 21:40:30
Citaat van: James op maart 08, 2025, 09:32:11
Je zal tegen je directe concurrenten niet moeten verliezen en eigenlijk moeten winnen en je wordt volgens mij 2e of 3e. Verdedigend staat het goed. Je krijgt weinig kansen doordat we nog niet echt een vaste en fitte spits hebben. Dit gedeelte kan alleen maar beter worden, alle vertrouwen in. Betere tegenstanders gaat voor ruimte zorgen en hier weet Cambuur wel raad mee. Tegenstander die een muur optrekt voetbalt Cambuur niet doorheen omdat de centrale verdedigers voetballend handelingssnelheid tekort komen. Je hebt twee opkomende backs, hopelijk gaat dat wat opleveren. Voordeel met een spits is dat je tegen een verdedigend blok nu de bal voor de pot kan gooien. 6x winnen moet mogelijk zijn. Cambuur geeft verdedigend soms echt wel behoorlijke ruimte weg maar de tegenstandster is te matig om dit af te straffen zoals gisteren een vier tegen twee situatie waarbij de bal zo door Den Bosch verspeelt wordt. Er zijn volgens mij maar vier ploegen die enigszins kunnen voetballen en die ruimtes af kunnen straffen en dat zijn Dordrecht, Volendam, Excelsior en Telstar.

Helemaal mee eens!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:42:39
Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2025, 22:11:40
Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:42:39
Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?

Nee.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 22:58:39
Bizar, thanks voor de info!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: PePe op maart 09, 2025, 11:15:14
Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:42:39
Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?

Het is een drama, dat je niet via een logische korte weg, bij je ingang kunt komen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op maart 09, 2025, 11:54:07
Op zulke logistieke zaken valt nog veel winst te halen.
Ook op bijvoorbeeld het nog steeds een half uur voor Oost 1 staan om binnen te kunnen komen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 09, 2025, 12:12:56
Wat must oek op oost. Vreemd dat Noord veel sneller gaat. 5 minuten bist een heel eind
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op maart 09, 2025, 12:48:51
Citaat van: sunderland op maart 09, 2025, 12:12:56
Wat must oek op oost. Vreemd dat Noord veel sneller gaat. 5 minuten bist een heel eind
zal jij mij even bepalen waar ik ga zitten?? :_schater
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 09, 2025, 14:35:32
Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 11:54:07
Op zulke logistieke zaken valt nog veel winst te halen.
Ook op bijvoorbeeld het nog steeds een half uur voor Oost 1 staan om binnen te kunnen komen.

Half uur? Veel minder lang. Hooguit 15 minuten, maar ik ben de laatste keren binnen 10 min binnen gekomen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 09, 2025, 16:05:38
Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 12:48:51
zal jij mij even bepalen waar ik ga zitten?? :_schater
ja dat bepaal ik.  :zweep Was een geintje juh. Wil alleen aangeven dat het bij noord niet zo is. Laatste tijd ben ik op het nippertje en dan ben ik sowieso binnen 5 minuten binnen
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 09, 2025, 16:09:08
Dord is misschien wel de best voetballende ploeg. Je moet niet weer sloom beginnen wat wij heel vaak doen in thuis wedstrijden. Er ontstaat ook iets bij ons dus verwacht sowieso 3 punten.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 09, 2025, 16:13:23
Citaat van: michello op maart 09, 2025, 14:35:32
Half uur? Veel minder lang. Hooguit 15 minuten, maar ik ben de laatste keren binnen 10 min binnen gekomen.
We kunnen wel stellen dat een stelletje zultkoppen de logistieke looprichtingen hebben bepaald. Voor mij en vele anderen is het stront vervelend dat we dat onnodige stuk moeten lopen, maar dat kunnen we wel. De supporters die veel minder mobiel zijn  worden iedere keer voor vervelende dillema's gesteld wat betreft halen en brengen, omdat ze het stuk vanaf de parkeerplaatsen niet kunnen lopen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 09, 2025, 17:55:52
Eens.

Moet de rest van het  seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren  moet en  mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die   wegafsluiting.

voor elkaar met elkaar  :zweep
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 09, 2025, 18:21:19
Citaat van: fred op maart 09, 2025, 17:55:52
Eens.

Moet de rest van het  seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren  moet en  mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die   wegafsluiting.

voor elkaar met elkaar  :zweep
als jullie dit aangeven dan moet er toch samen met Cambuur een oplossing kunnen worden bedacht.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op maart 09, 2025, 18:42:01
Citaat van: fred op maart 09, 2025, 17:55:52
Eens.

Moet de rest van het  seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren  moet en  mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die   wegafsluiting.

voor elkaar met elkaar  :zweep
Denk dat dit toch wel opgelost moet kunnen worden toch??
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 09, 2025, 19:21:02
Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 18:42:01
Denk dat dit toch wel opgelost moet kunnen worden toch??
Het brengen vlak voor noord lijkt niet zo'n probleem, maar ophalen is een crime vanwege de drukte. Uitgifte van parkeerkaarten elfstedengebied is zo goed als onmogelijk, mede vanwege de beperkte plaatsen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 09, 2025, 19:21:53
Noord is bijna weer uitverkocht  |:)
Oost nog voldoende kaarten beschikbaar?
Zuid ook nog voldoende kaarten beschikbaar?.

Morgen een hele belangrijke wedstrijd deze moet je winnen om de tweede plaats in het zicht te houden.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Poetser op maart 09, 2025, 19:42:51
Citaat van: Noordcambuur op maart 09, 2025, 19:21:53
Morgen een hele belangrijke wedstrijd deze moet je winnen om de tweede plaats in het zicht te houden.

Meenst niet!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: zeewolde op maart 09, 2025, 19:58:04
Citaat van: Poetser op maart 09, 2025, 19:42:51
Meenst niet!
vind je jezelf grappig?

Ik vind het vooral irritant dat je iedere keer op dezelfde persoon op dezelfde manier reageert.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 09, 2025, 20:02:10
6 punten wedstrijd! :clint
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op maart 09, 2025, 20:32:33
Veel dooddoeners hier :_schater
Erop of eronder!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 09, 2025, 20:42:17
Citaat van: Poetser op maart 09, 2025, 19:42:51
Meenst niet!
poetser Noord is uitverkocht  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 09, 2025, 20:44:28
Citaat van: zeewolde op maart 09, 2025, 19:58:04
vind je jezelf grappig?

Ik vind het vooral irritant dat je iedere keer op dezelfde persoon op dezelfde manier reageert.
laat hem maar Zeewolde heeft laatst ook al deksel op neus gekregen met zijn opmerkingen hier.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 09, 2025, 20:45:03
Citaat van: Bankzitter op maart 09, 2025, 20:02:10
6 punten wedstrijd! :clint
zo zit het Bankzitter  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 09, 2025, 20:56:18
Vreselijk zo'n affiche op een maandagavond...  8P

Het is niet anders
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Arno A op maart 10, 2025, 10:25:30
Ja, deze speelronde stond later ( in de interlandbreak?) in het speelschema . We spelen vanavond ronde 31  en volgend weekend speelronde 30.

Veel kijkplezier iedereen!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2025, 10:32:41
Wel benieuwd hoe spelers met de druk omgaan.
Wie stijgt boven zichzelf uit en wie speelt verkrampt?
Weet Henk weer wat extra's uit de groep te persen in de cruciale fase?
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 10, 2025, 11:56:08
Citaat van: Arno A op maart 10, 2025, 10:25:30
Ja, deze speelronde stond later ( in de interlandbreak?) in het speelschema . We spelen vanavond ronde 31  en volgend weekend speelronde 30.

Veel kijkplezier iedereen!
maar goed ook. Over 2 weken gaan Souren, Mercera en Pauwels op interland verplichtingen. Rond die wedstrijden heb je altijd weer jetlag dingen etc.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 10, 2025, 12:28:44
Stel, we pakken deze week 6pnt dan wordt het ineens wel heel tastbaar.
Kunnen de zuurtjes met aflopende contracten voor 1 april doorselecteren op een erevisie waardig elftal.
Niet weer paniek aankopen. Doorzetten nu.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 10, 2025, 12:59:54
Kunnen vanavond bij winst voor het eerst dit seizoen op een promotieplek staan (2e). In ieder geval voor 24uur
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 10, 2025, 14:01:32
Nieling, Nartey en Mercera staan op scherp. Bij geel missen ze Volendam uit.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 10, 2025, 14:07:42
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:01:32
Nieling, Nartey en Mercera staan op scherp. Bij geel missen ze Volendam uit.
graag niet alle 3 een gele kaart vanavond dan zou niet best zijn.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 10, 2025, 14:10:33
Citaat van: Noordcambuur op maart 10, 2025, 14:07:42
graag niet alle 3 een gele kaart vanavond dan zou niet best zijn.

Met name Nieling niet. Zou niet weten wie hem zo 1-2-3 kan vervangen. R?lke of Kieftenbelt voor Nartey, Ottesen voor Mercera dat kan allemaal nog wel.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Citaat van: Noordcambuur op maart 10, 2025, 14:07:42
graag niet alle 3 een gele kaart vanavond dan zou niet best zijn.

Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.

Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Zuid1991 op maart 10, 2025, 14:16:26
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.

Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.
Narty heeft vrijdag prima gespeeld.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 10, 2025, 15:00:25
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.

Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.

Narty wordt juist steeds beter toch vooral voetballend veel beter dan Kieftenbelt en Rolke.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 10, 2025, 16:04:03
Citaat van: Zuid1991 op maart 10, 2025, 14:16:26
Narty heeft vrijdag prima gespeeld.
zeker weten
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: mark1989 op maart 10, 2025, 16:13:04
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.

Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.

Ik vind mercera en nartey niet matig. Ze kunnen nog veel beter en zeker in het maken van keuzes en naar voren toe. maar verdedigend best heel goed.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 10, 2025, 16:44:07
Citaat van: mark1989 op maart 10, 2025, 16:13:04
Ik vind mercera en nartey niet matig. Ze kunnen nog veel beter en zeker in het maken van keuzes en naar voren toe. maar verdedigend best heel goed.
helemaal mee eens. En heel toevallig had Mercera steeds 1 van de betere spelers tegenover hem. Het mag aanvallend wel wat beter
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 10, 2025, 17:51:58
Cambuur mien lust, mien leven. Speel deze maar weer eens af in het stadion.

|:)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Oebieman op maart 10, 2025, 18:05:15
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.

Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.

Vooral met het oog op Veerman is Nieling wel gewenst. Verwacht eerder Smand dan Casas. Maar dat is puur op duels.

Hopelijk pakt hij gewoon geen kaart. Maar als het nodig is vanavond dan lossen ze het ook wel weer op.

Zin om een spokend stadion te zien tegen Jong Feyenoord vanavond!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Arno A op maart 10, 2025, 18:16:50
Gaan we Lawson Sunderland ( what's in a name) nog zien vanavond?  Hij hield ooit Messi uit de basis

Op 7 april 2024 speelde Inter Miami met Sunderland in de basis tegen Colorado Rapids. Sunderland werd in de rust gewisseld voor Lionel Messi.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 10, 2025, 19:49:54
Potje bier bakje chips erbij gasgeven gvd mes op de strot vanaf minuut 1 aub
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 10, 2025, 20:50:06
Sterke eerste helft van Cambuur! Genieten van Balk en Souren. Hopelijk kunnen ze eens 2 goede helften op de mat leggen.

Slory wel een dreigende speler die ze goed in de gaten moeten houden.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 10, 2025, 20:52:23
Excelsior hopeloos uit vorm en 1-1 gelijk met rust. Dikke prima.

Mercera opnieuw opvallend slecht
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2025, 20:55:17
We spelen wel met heel veel vertrouwen. Eigenlijk nooit echt in de problemen en zelf genoeg mogelijkheden.
Hopelijk houden we dit vast in de tweede helft.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 10, 2025, 20:56:30
Prima eerste helft, had nog wel een goal bijgekund. Nartey moet vaker in de 16 zijn. Hilterman staat vaak alleen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: AL op maart 10, 2025, 21:02:01
Prima 1e helft met wederom een goede Balk en uitmuntende Souren.
Bij de 9 en diepste middenvelder  van ons komt nog te weinig weg vind ik.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2025, 21:05:16
Ik vrees dat calvez een foutje gaat maken, een tikkeltje nonchalant
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 10, 2025, 21:19:32
Die scheids  mag van mij die fluit wel inslikken.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 10, 2025, 21:39:10
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2025, 21:05:16
Ik vrees dat calvez een foutje gaat maken, een tikkeltje nonchalant

Speelt een hele goede 2e helft juist!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 10, 2025, 21:40:25
Galvez wat een genot. Narty ook prima !
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 10, 2025, 21:46:50
Citaat van: michello op maart 10, 2025, 12:59:54
Kunnen vanavond bij winst voor het eerst dit seizoen op een promotieplek staan (2e). In ieder geval voor 24uur

Nee ADO wedstrijd minder  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 10, 2025, 21:55:14
Eindelijk een goede pot in het Kooi stadion! Tot het einde (onnodig) spannend.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2025, 21:57:21
Het team is in de beslissende fase in topvorm. Dat vond ik nog het mooiste van vanavond.
Eigenlijk nooit echt in de problemen gekomen. Dat we niet meer scoorden was vandaag vooral wat pech.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: AL op maart 10, 2025, 22:01:44
De beste thuiswedstrijd van het seizoen.
Prima spel en nagenoeg niets weggegeven.
Galvez in 2e helft van uitzonderlijk hoog niveau en Souren echt grandioos zoals elke wedstrijd de laatste weken.
Het blijft nog spannend qua score omdat we eigenlijk nog steeds niet met een sterke (fitte) spits spelen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 10, 2025, 22:02:24
2e helft weer een lijdensweg voor het publiek en weer door al het wc papier heen.
1-0 is genoeg de punten tellen. Op naar zaterdag.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Stiens op maart 10, 2025, 22:03:31
Galvez, Souren  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2025, 22:05:01
Diemers toch ook wel erg goed en Pauwels is wel over zijn vormdip heen.
Balk was echt niet te houden vandaag.

Nog ff werken aan meer mensen in de 16 (Nartey, Pauwels!), verder zijn er niet zoveel verbeterpunten meer.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 10, 2025, 22:11:14
Ik vind nog steeds dat de voorzetten metname pauwels beter moeten. Komen amper aan.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Poetser op maart 10, 2025, 22:25:07
Geweldig Cambuur vanavond. Voetballend prima en strijd en wil om te winnen vanaf de eerste minuut.

Dan krijg je het stadion ook mee.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: carlo de leeuw op maart 10, 2025, 22:30:32
Citaat van: fred op maart 10, 2025, 22:11:14
Ik vind nog steeds dat de voorzetten metname pauwels beter moeten. Komen amper aan.
blijft toch wat een blinde speeltuin voetballer waar wel altijd veel dreiging vanuit gaat. Moet nog wel wat stappen maken
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: R058 op maart 10, 2025, 22:34:58
Galvez had het de eerste helft soms wat moeilijk met Slory, maar de tweede helft was hij heerlijk fel en ook goed aan de bal.
De aanvallen uitspelen en de voorzetten mogen aan beide flanken nog wel beter, maar de bezetting voor de goal is vaak ook niet heel goed dus dan is het lastig. Nartey en Diemers zijn beide ook niet echt types die de 16 inrennen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 10, 2025, 22:38:31
Gefeliciteerd mannen verdiend gewonnen  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Huizen op maart 10, 2025, 22:49:59
Nartey
Souren
Galvez
Balk
_O_ _O_ _O_ _O_

Veel spelers zijn op het juiste moment in vorm. Mercera irriteer ik mij al weken aan. Sinds interesse uit Itali? geen goede pot meer gespeeld
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op maart 10, 2025, 22:53:45
Mercera mag van mij ook wel even banken.
Van wie was die geweldige kopbal uit corner in tweede helft?
Die keeper van Dordrecht er uit rammelde
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 10, 2025, 22:56:15
Citaat van: Specuveter op maart 10, 2025, 22:53:45
Mercera mag van mij ook wel even banken.
Van wie was die geweldige kopbal uit corner in tweede helft?
Die keeper van Dordrecht er uit rammelde
Mercera is al tijdje uit vorm.
Die kopbal was van Afolabi?.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2025, 23:01:20
Never change a winning team? zolang we de nul houden lekker zo laten staan.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 10, 2025, 23:02:50
Citaat van: fred op maart 10, 2025, 22:02:24
2e helft weer een lijdensweg voor het publiek

Nergens last van gehad hoor. Heer en meester.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 10, 2025, 23:05:05
Er waren een paar lekker aan het ballen!
Maar er was er eentje die er wel ?cht met kop en schouders bovenuit stak...

_O_ _O_ Souren _O_  _O_
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op maart 10, 2025, 23:14:24
Had 4-0 mutte wezen, die lui hewwe de tweede helft niet een kans gehad. Souren geweldig, Galvez ook een top tweede helft. Balk met ut skuum oppe bek 94 minuten lang alles gegeven. Onvoorstelbaar. De Cambuur trein dendert door. Kom aan.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: V-man op maart 10, 2025, 23:15:06
Remco Balk olee,olee (vorig jaar verguisd)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 10, 2025, 23:15:53
Vond Galvez de beste bij ons.Mooie overwinning die hoger had
moeten uitvallen op naar Volendam nu.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bernardo op maart 10, 2025, 23:16:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 10, 2025, 23:05:05
Er waren een paar lekker aan het ballen!
Maar er was er eentje die er wel ?cht met kop en schouders bovenuit stak...

_O_ _O_ Souren _O_  _O_

Eens. Was overal, wat een klasbak.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op maart 10, 2025, 23:17:34
Gewoon zo doorgaan, vertrouwen neemt met de week toe, er ontstaat weer wat. Grootste dissonant vanavond was die Blank. Wat was die vent slecht. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Destroyer op maart 10, 2025, 23:22:44
Citaat van: fred op maart 10, 2025, 22:02:24
2e helft weer een lijdensweg voor het publiek en weer door al het wc papier heen.
1-0 is genoeg de punten tellen. Op naar zaterdag.

Lijdensweg? Was top, wel spannend! Onze supporters hebben de mannen e laatste tien minuten er die heen gesleept.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Dreet op maart 10, 2025, 23:31:25
Als zelfs Van Mullem zijn man al begint uit te spelen, dan weet je dat we op de goede weg zijn.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 10, 2025, 23:34:51
Mooie wedstrijd gezien met veel beleving en hele mooie aanvallen en goed positie spel en de intentie vooruit. Vond de vele ballen tussen de linies geweldig. Galvez en Souren de allerbesten en daar kort achter Narty en Balk. Ik heb genoten.  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op maart 10, 2025, 23:43:02
Geweldige progressie gezien!

Ballen durven inspelen naar voren met lef.
Souren en Galvez de mannen van de wedstrijd.

Enige minpunten:Het meevoetballen van onze keeper. Het is vragen om problemen.


Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Dreet op maart 10, 2025, 23:57:56
Citaat van: Bussum op maart 10, 2025, 22:49:59
Nartey
Souren
Galvez
Balk
_O_ _O_ _O_ _O_

Veel spelers zijn op het juiste moment in vorm. Mercera irriteer ik mij al weken aan. Sinds interesse uit Itali? geen goede pot meer gespeeld

Hij zal het vast niet bewust doen, maar het oogt allemaal wat laconiek en lamlendig bij Mercera. Denk niet dat Ottesen het minder zou doen nu. En toch: Mercera is ook nog jong, dus danhoort het erbij.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 10, 2025, 23:58:06
Geweldige pot. Je ziet dat wij heel goed kunnen voetballen als een tegenstander dat ook wil. Los van de hier al genoemde namen wil ik V Mullen ook even benoemen. Echt een dijk van een wedstrijd gespeeld die jongen. Ook in de eerste 10 minuten twee keer geweldig Diemers aan de contra kant ingespeeld. Maakt echt stappen die jongen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Dreet op maart 11, 2025, 00:26:39
Citaat van: janou op maart 10, 2025, 23:58:06
Geweldige pot. Je ziet dat wij heel goed kunnen voetballen als een tegenstander dat ook wil. Los van de hier al genoemde namen wil ik V Mullen ook even benoemen. Echt een dijk van een wedstrijd gespeeld die jongen. Ook in de eerste 10 minuten twee keer geweldig Diemers aan de contra kant ingespeeld. Maakt echt stappen die jongen.
Eensch. Ik vond Van Mullem ook prima spelen. Hij straalde onverzettelijkheid uit. Dat is ook wel eens anders geweest.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2025, 01:00:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2025, 21:05:16
Ik vrees dat calvez een foutje gaat maken, een tikkeltje nonchalant

Even prikkelen doet wonderen  8) :proost
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2025, 07:12:58
Van Mullem inderdaad een prima pot, en eindelijk eens wat durf naar voren.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 11, 2025, 07:27:58
Ik durf wel te zeggen dat de eerste helft de beste helft van het seizoen was. Misschien wel de beste in 2 jaar. Eindelijk werden er weer linies overgeslagen en zat er echt een hoog tempo in de bal circulatie.
Ik heb echt genoten  |:)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 11, 2025, 07:43:24
In principe hebben we nog steeds geen fitte spits, laat staan dat deze ook nog in topvorm is. Nog los van het feit dat de spitsen uberhaupt maar weinig hebben meegespeeld/vastigheden hebben. Maar dat komt eraan. We groeien naar onze top toe.

V. Mullem inderdaad goed, twee foutjes. Een herstelde hij zelf zoals hij meer ballen veroverde. Een pakte Jansen goed. Voor de rest echt goed gespeeld van hem zowel in verdedigend als voetballend opzicht. Had natuurlijk moeten scoren in minuut 9.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2025, 07:45:01
Die bal van Nieling had er ook wel in gemogen. Beetje wild geschoten  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Huizen op maart 11, 2025, 07:53:46
Citaat van: Dreet op maart 10, 2025, 23:57:56
Hij zal het vast niet bewust doen, maar het oogt allemaal wat laconiek en lamlendig bij Mercera. Denk niet dat Ottesen het minder zou doen nu. En toch: Mercera is ook nog jong, dus danhoort het erbij.

Hij zit er wat mij betreft te vaak niet bovenop inderdaad! Laat z?n man lopen, terwijl hij volgens mij genoeg snelheid en kwaliteit heeft om een bal af te pakken.

Bizar hoe goed zo?n Souren opeens staat te ballen en echt power uitstraalt. Moet zeggen dat Rolke, ondanks z?n eerdere goals, door mij niet gemist wordt.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Huizen op maart 11, 2025, 07:55:43
Citaat van: wiekie1969 op maart 10, 2025, 23:17:34
Gewoon zo doorgaan, vertrouwen neemt met de week toe, er ontstaat weer wat. Grootste dissonant vanavond was die Blank. Wat was die vent slecht. Onvoorstelbaar.

Mooi hoe sommige scheidsrechters al jaren een vervelend gevoel bij je kunnen oproepen. Heel herkenbaar :_schater
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 11, 2025, 07:56:46
Vooral de eerste helft was echt van een goed niveau. Eindelijk begonnen we het eerste kwartier ook eens met de drang naar voren. Af en toe weer heel goed tussen de linies de juiste mensen aan de bal gekregen en werd er mooi doorgespeeld via de flanken. Voorzetten en mensen die dan in de 16 staan, kan nog beter, maar ik snap ook dat het soms niet te belopen is met die rappe mannen aan de buitenkant.

Ik lees nu over vMullem (had wel weer een aantal belachelijke slechte passes, maar in de duels heel erg sterk) maar Nieling die speelde ook een partij achterin hoor! Alle hoge ballen waren voor hem en had een aantal heerlijke crosspasses. 

Het was een vermakelijke avond, heel benieuwd hoe we zaterdag voor de dag gaan komen!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 11, 2025, 08:01:03
Nooit gedacht dit nog eens te zeggen maar ik kom tegenwoordig voor Remco Balk naar het stadion. Wat een progressie maakt die jongen. Dreigend, onverwoestbaar, altijd gaan. Nooit pijntjes. Petje af hoor.

Vond het de meest vermakelijke wedstrijd tot nu toe in ons stadion. Goed voetbal, Dordrecht dat wou voetballen. Alleen wat deden we weer weinig met de vele mogelijkheden.. het lukt ons maar zelden om een goed opgezette aanval prima af te ronden. Het is het net niet.. zo jammer. Zit echt meer in.

Zowaar een beetje spanning voelbaar inmiddels. Op naar zaterdag  |:)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2025, 08:43:54
Citaat van: wiekie1969 op maart 10, 2025, 23:17:34
Gewoon zo doorgaan, vertrouwen neemt met de week toe, er ontstaat weer wat. Grootste dissonant vanavond was die Blank. Wat was die vent slecht. Onvoorstelbaar.
klopt wiekie hoeveel overtredingen heeft Diemers tegen hem gekregen en nooit een gele kaart van de tegenstander.
Balk en Souren ??n overtreding en geel  :(
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 11, 2025, 09:19:14
Henkie vond het anders een prima scheids. Liet lekker voetballen. Vond er eigenlijk ook niet veel op aan te merken.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 11, 2025, 09:42:33
Er was een fase in de tweede helft floot die vent voor elk duwtje.....
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2025, 10:14:53
Heeft iemand die op scherp stond ook geel gekregen bij ons? Souren?
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op maart 11, 2025, 10:18:02
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2025, 10:14:53
Heeft iemand die op scherp stond ook geel gekregen bij ons? Souren?
Narthy Mercera en Nieling stonden op scherp
Niks aan het handje
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2025, 10:23:59
Citaat van: Specuveter op maart 11, 2025, 10:18:02
Narthy Mercera en Nieling stonden op scherp
Niks aan het handje
_O_
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 11, 2025, 12:01:43
Citaat van: fred op maart 11, 2025, 09:42:33
Er was een fase in de tweede helft floot die vent voor elk duwtje.....
2 wissels van hun mochten heel langzaam naar hun dugout lopen en die van ons werd gedwongen om naar de dichtstbijzijnde lijn te lopen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 11, 2025, 12:03:04
Trouwens Souren pakte even een beste gele kaart. Daar worden we ook beter in.
Dat moest op dat moment.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Lore op maart 11, 2025, 12:11:43
Citaat van: sunderland op maart 11, 2025, 12:01:43
2 wissels van hun mochten heel langzaam naar hun dugout lopen en die van ons werd gedwongen om naar de dichtstbijzijnde lijn te lopen.

Dat was een beetje bijzonder. Maar wij stonden wel voor. Als zij dan willen tijdrekken dan zou ik als Scheidsrechter dat ook maar laten lopen!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Sakas op maart 11, 2025, 12:53:49
Citaat van: De Gast op maart 11, 2025, 08:01:03
Nooit gedacht dit nog eens te zeggen maar ik kom tegenwoordig voor Remco Balk naar het stadion. Wat een progressie maakt die jongen. Dreigend, onverwoestbaar, altijd gaan. Nooit pijntjes. Petje af hoor.

Heeft juist heel vaak pijntjes zelfs als hij licht aangeraakt wordt, maar hij hersteld gewoon binnen 10 seconden!  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: PePe op maart 11, 2025, 14:03:34
Mooi te zien, dat Cambuur afscheid heeft genomen van het erg trage spel.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2025, 15:06:17
Ik heb trouwens nog nooit een keeper zien tijdrekken terwijl ze 1-0 achter staan.  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: diekhuzen op maart 11, 2025, 15:16:37
Het lijkt erop dat Cambuur op het juiste moment aan het oogsten is. De afgelopen twee wedstrijden goed gespeeld en het is weer leuk om naar Cambuur te kijken.
We cre?ren kansen en hebben eindelijk een fitte spits en de bank is prima.
Ik zie Cambuur wel met ADO strijden om plek twee. 
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: nee,wel? op maart 11, 2025, 15:26:34
weer  een en al hosanna,tuurlijk mooi drie puntjes echter per wedstried bekieke,zaterdag op de snufferd gaan en ut is weer kut ut staat allemaal dicht bijelkaar en aan ut einde van de rit wurre de priizen pas verdeeld 8P :y
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 11, 2025, 15:41:55
Citaat van: PePe op maart 11, 2025, 14:03:34
Mooi te zien, dat Cambuur afscheid heeft genomen van het erg trage spel.

Ik denk dat je de invloed van een tegenstander ook niet moet vergeten. Het is tegen extreem verdedigende elftallen gewoon erg lastig omdat je veel minder ruimte krijgt om te voetballen.

Tegen Top oss staat de tegenstander 50 meter verder naar achter waardoor een Souren, Diemers en Nartey echt niet zo makkelijk tussen de linies vrijkomen. Vorige week speelde Nieling Souren vrij op het middenveld en die stak toen het hele veld over, ook dat zal je tegen een top oss niet zien omdat die niet doorstappen/druk zetten.

Gister zag je juist dat ze achterin soms een pass uitstelden om te zorgen dat er iemand uitstapt en daarom iemand vrij kwam. In een wedstrijd waarin de tegenstander geen druk zet zou je dat kunnen zien als traag spel, maar nu zorgt het voor ruimtes op het middenveld.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2025, 16:16:58
Citaat van: diekhuzen op maart 11, 2025, 15:16:37
Het lijkt erop dat Cambuur op het juiste moment aan het oogsten is. De afgelopen twee wedstrijden goed gespeeld en het is weer leuk om naar Cambuur te kijken.
We cre?ren kansen en hebben eindelijk een fitte spits en de bank is prima.
Ik zie Cambuur wel met ADO strijden om plek twee.

Waarom plek twee? Ik wil het vanavond nog wel eens zien wat Telstar gaat doen.
Telstar speelt al weken zeer makkelijk. En Volendam soms met heel veel moeite.

We zouden zomaar zaterdag op 3 punten kunnen staan.
Als ze vanavond verliezen staat de druk er echt wel vol op bij Volendam zaterdag.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 11, 2025, 16:42:37
Citaat van: janou op maart 11, 2025, 15:41:55
Ik denk dat je de invloed van een tegenstander ook niet moet vergeten. Het is tegen extreem verdedigende elftallen gewoon erg lastig omdat je veel minder ruimte krijgt om te voetballen.

Tegen Top oss staat de tegenstander 50 meter verder naar achter waardoor een Souren, Diemers en Nartey echt niet zo makkelijk tussen de linies vrijkomen. Vorige week speelde Nieling Souren vrij op het middenveld en die stak toen het hele veld over, ook dat zal je tegen een top oss niet zien omdat die niet doorstappen/druk zetten.

Gister zag je juist dat ze achterin soms een pass uitstelden om te zorgen dat er iemand uitstapt en daarom iemand vrij kwam. In een wedstrijd waarin de tegenstander geen druk zet zou je dat kunnen zien als traag spel, maar nu zorgt het voor ruimtes op het middenveld.
totaal niet eens met dit geleuter. Tegen Top Oss kun je ook de bal snel en strak verplaatsen en beleving in het spel gooien. Dat was tenenkrommend en dat is nu compleet omgekeerd. Iedereen speelt de bal met tempo
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2025, 16:43:05
Citaat van: nee,wel? op maart 11, 2025, 15:26:34
weer  een en al hosanna,tuurlijk mooi drie puntjes echter per wedstried bekieke,zaterdag op de snufferd gaan en ut is weer kut ut staat allemaal dicht bijelkaar en aan ut einde van de rit wurre de priizen pas verdeeld 8P :y

Het gaat niet alleen om de punten maar met het vertrouwen waarmee het team speelt.
We komen nu in de fase waarin ook dingen mee gaan spelen als omgaan met druk.
Ik denk dat  Henk dat goed kan managen? het is niet de eerste keer voor Henk.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: richard op maart 11, 2025, 16:54:15
Citaat van: Trainert! op maart 10, 2025, 23:43:02
Geweldige progressie gezien!

Ballen durven inspelen naar voren met lef.
Souren en Galvez de mannen van de wedstrijd.

Enige minpunten:Het meevoetballen van onze keeper. Het is vragen om problemen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 11, 2025, 17:46:13
Citaat van: richard op maart 11, 2025, 16:54:15

prachtig, dan zie je voor de rest dus veel pluspunten? Dat is op zich al heel wat :)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2025, 17:51:21
Een fout van ons is ook de enige mogelijkheid om tegen ons te scoren op dit moment.
Ook in de persoonlijke duels zijn we momenteel ijzersterk.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: nee,wel? op maart 11, 2025, 18:20:23
Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2025, 16:43:05
Het gaat niet alleen om de punten maar met het vertrouwen waarmee het team speelt.
We komen nu in de fase waarin ook dingen mee gaan spelen als omgaan met druk.
Ik denk dat  Henk dat goed kan managen? het is niet de eerste keer voor Henk.

der hest oek wel geliek in.alleen hoe meer we in de euforie lope,des te harder we op e snufferd gaan, wedstried voor wedstried bekieke en jubele at we daadwerkelijk bij de oldehove staan
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 11, 2025, 19:16:10
Citaat van: janou op maart 11, 2025, 15:41:55
Ik denk dat je de invloed van een tegenstander ook niet moet vergeten. Het is tegen extreem verdedigende elftallen gewoon erg lastig omdat je veel minder ruimte krijgt om te voetballen.

Tegen Top oss staat de tegenstander 50 meter verder naar achter waardoor een Souren, Diemers en Nartey echt niet zo makkelijk tussen de linies vrijkomen. Vorige week speelde Nieling Souren vrij op het middenveld en die stak toen het hele veld over, ook dat zal je tegen een top oss niet zien omdat die niet doorstappen/druk zetten.

Gister zag je juist dat ze achterin soms een pass uitstelden om te zorgen dat er iemand uitstapt en daarom iemand vrij kwam. In een wedstrijd waarin de tegenstander geen druk zet zou je dat kunnen zien als traag spel, maar nu zorgt het voor ruimtes op het middenveld.

Ik ben het wel eens met dit geleuter :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2025, 19:24:47
Op maandagavond 12.300 supporters top hoor :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op maart 11, 2025, 20:22:41
Citaat van: Trainert! op maart 10, 2025, 23:43:02
Geweldige progressie gezien!

Ballen durven inspelen naar voren met lef.
Souren en Galvez de mannen van de wedstrijd.

Enige minpunten:Het meevoetballen van onze keeper. Het is vragen om problemen.

14 keer de nul gehouden. Hij hoeft niet niet mee te voetballen, hij mut de ballen tegenhouden. En dat doet hij.  Dat ie af en toe de ballen verkeerd raakt zal mij mijn zorg zijn. Hij pakt meer ballen en punten dan dat hij fouten maakt. Die jongen is 21 dus grillig.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: HansKazan op maart 11, 2025, 20:45:40
Ado 0-3 achter  |:)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 11, 2025, 21:05:35
Hoe is het mogelijk.. dit worden spannende weken
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op maart 11, 2025, 21:48:07
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2e jaaaaaaaaaaaaaa. Tranen inne ogen.  ;( ;( ;(
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: kapseltje op maart 11, 2025, 22:49:51
Citaat van: janou op maart 11, 2025, 15:41:55
Ik denk dat je de invloed van een tegenstander ook niet moet vergeten. Het is tegen extreem verdedigende elftallen gewoon erg lastig omdat je veel minder ruimte krijgt om te voetballen.

Tegen Top oss staat de tegenstander 50 meter verder naar achter waardoor een Souren, Diemers en Nartey echt niet zo makkelijk tussen de linies vrijkomen. Vorige week speelde Nieling Souren vrij op het middenveld en die stak toen het hele veld over, ook dat zal je tegen een top oss niet zien omdat die niet doorstappen/druk zetten.

Gister zag je juist dat ze achterin soms een pass uitstelden om te zorgen dat er iemand uitstapt en daarom iemand vrij kwam. In een wedstrijd waarin de tegenstander geen druk zet zou je dat kunnen zien als traag spel, maar nu zorgt het voor ruimtes op het middenveld.
Rolke speelde ipv Nartey. Scheelt ook nogal wat in tempo.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 12, 2025, 06:15:34
Citaat van: wiekie1969 op maart 11, 2025, 21:48:07
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2e jaaaaaaaaaaaaaa. Tranen inne ogen.  ;( ;( ;(
Ik oek ;( tranen inne ogen :D
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 12, 2025, 07:01:12
Geen tranen in de ogen maar plekkie 2 is toch onvoorstelbaar.
Het is lekker wakker worden!
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: fred op maart 12, 2025, 08:47:03
we mogen er even aan ruiken en hebben het in eigen hand nu.
tegen volendam waarschijnlijk eraf, de rest kunnen we gewoon winnen.
hoop alleen dat het doelsaldo ons niet gaat opbreken.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Destroyer op maart 12, 2025, 08:55:26
Citaat van: fred op maart 12, 2025, 08:47:03
we mogen er even aan ruiken en hebben het in eigen hand nu.
tegen volendam waarschijnlijk eraf, de rest kunnen we gewoon winnen.
hoop alleen dat het doelsaldo ons niet gaat opbreken.

Niks eraf man, die palingboeren gewoon oprollen. Gister gezien, was echt geen topwedstrijd. Die lui mochten in hun handen knijpen dat ze niet achter kwamen de eerste helft.

:0= Gas erop  |:)
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 12, 2025, 08:56:32
Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: diekhuzen op maart 12, 2025, 09:01:55
Citaat van: michello op maart 12, 2025, 08:56:32
Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.

Excelsior heeft juist ( op papier) een eenvoudig programma.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Stiens op maart 12, 2025, 09:06:26
Citaat van: michello op maart 12, 2025, 08:56:32
Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.

:?:?

Excelsior +20, Cambuur +21 
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 12, 2025, 09:07:03
Eindhoven (U)
Jong Utrecht (T)
MVV (U)
Top Oss (T)
Volendam (U)
Emmen (T)
Jong PSV (T)
Jong AZ (U)

De uitwedstrijden zijn best lastige potjes. Thuis winnen ze alles normaal gesproken, maar wat is normaal in de KKD?  :D
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 12, 2025, 09:08:11
Citaat van: Stiens op maart 12, 2025, 09:06:26
:?:?

Excelsior +20, Cambuur +21

Ja zie het, meende dat we er wat onder stonden.  :koffie
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 12, 2025, 09:43:31
Citaat van: fred op maart 12, 2025, 08:47:03
we mogen er even aan ruiken en hebben het in eigen hand nu.
tegen volendam waarschijnlijk eraf, de rest kunnen we gewoon winnen.
hoop alleen dat het doelsaldo ons niet gaat opbreken.

Waarom eraf? Die twee bejaarde spitsen moeten we kunnen temmen en we kunnen lekker ballen daar.
Heb dat gevoel absoluut niet.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 12, 2025, 10:10:30
Doelsaldo is prima. De spelers geloven er ook in. Als het echt spannend wordt zie ik gasten als Jansen, Nieling, Diemers en Hilterman wel wat extra?s brengen.
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Stiens op maart 12, 2025, 10:40:29
Citaat van: De Gast op maart 12, 2025, 09:43:31
Waarom eraf? Die twee bejaarde spitsen moeten we kunnen temmen en we kunnen lekker ballen daar.
Heb dat gevoel absoluut niet.

Beetje meer respect voor onze held Muhren graag  8) :proost
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Lore op maart 12, 2025, 12:51:13
Citaat van: Stiens op maart 12, 2025, 10:40:29
Beetje meer respect voor onze held Muhren graag  8) :proost

Het kan ook zijn dat hij heel veel respect heeft voor bejaarden toch?  :y
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 14, 2025, 17:29:55
Citaat van: sunderland op maart 11, 2025, 16:42:37
totaal niet eens met dit geleuter. Tegen Top Oss kun je ook de bal snel en strak verplaatsen en beleving in het spel gooien. Dat was tenenkrommend en dat is nu compleet omgekeerd. Iedereen speelt de bal met tempo

Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland.  :_schater 

Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.

Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.

Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.

Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 14, 2025, 19:06:00
Citaat van: janou op maart 14, 2025, 17:29:55
Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland.  :_schater 

Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.

Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.

Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.
ga er maar niet meer van maken. Vraag jou alleen om die wedstrijd tussen minuut 10 en minuut 40 terug te kijken en dan weer op jou eigen verhaal terug te komen?
Titel: Re: SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 14, 2025, 19:43:52
Citaat van: janou op maart 14, 2025, 17:29:55
Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland.  :_schater 

Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.

Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.

Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.
Zo te lezen zou jij de plaats van de assistent in kunnen nemen, al is het alleen op grond van je voor ingenomeheid  :_schater