Komende week ; Engelse week! Gaan we de aanval inzetten op de tweede plek in de kkd? Let's go !
Week erop bedoelst
t/m 4-4-25 do or die weken/wedstriiden :y :zweep
Citaat van: Arno A op maart 02, 2025, 10:22:10
Komende week ; Engelse week! Gaan we de aanval inzetten op de tweede plek in de kkd? Let's go !
Komende weken zul je bedoelen, met potjes tegen Den Bosch, Dordrecht, Volendam, De Graafschap en Emmen.
Citaat van: weestwel op maart 03, 2025, 06:54:13
Komende weken zul je bedoelen, met potjes tegen Den Bosch, Dordrecht, Volendam, De Graafschap en Emmen.
heel belangrijke wedstrijden komende weken?
Vind dat we tegen de beteren altijd veel beter voetballen. Dan moet het, nu gaan we echt zien hoe goed of slecht we zijn. Heb steeds gezegd dat ons selectie niet minder is behalve Volendam.
Citaat van: sunderland op maart 03, 2025, 09:26:22
Vind dat we tegen de beteren altijd veel beter voetballen. Dan moet het, nu gaan we echt zien hoe goed of slecht we zijn. Heb steeds gezegd dat ons selectie niet minder is behalve Volendam.
Gaat er vooral om dat we dan niet zelf het spel hoeven te maken en er meer ruimte ontstaat. We hebben te weinig creativiteit om een muur van bijvoorbeeld 10 Ossenaren te 'slopen'.
Hangt er wel een beetje van af hoe je speelt
Tegen Oss was het allemaal v??l te voorspelbaar
Tegen VVV vond ik vooral de rol van Galvez intressant
Hierdoor wist VVV niet wie te dekken.
Zoiets moeten we vaker doen.
Citaat van: Specuveter op maart 03, 2025, 15:05:09
Hangt er wel een beetje van af hoe je speelt
Tegen Oss was het allemaal v??l te voorspelbaar
Tegen VVV vond ik vooral de rol van Galvez intressant
Hierdoor wist VVV niet wie te dekken.
Zoiets moeten we vaker doen.
goede conclusie die speelde zwervend ipv back
denk niet dat dordt zich maandag weer su makkelijk naar de slachtbank laat leiden,cambuur en aanhaak wedstriiden................ en thuus ut spel mutte make........
Citaat van: sunderland op maart 03, 2025, 09:26:22
Vind dat we tegen de beteren altijd veel beter voetballen. Dan moet het, nu gaan we echt zien hoe goed of slecht we zijn. Heb steeds gezegd dat ons selectie niet minder is behalve Volendam.
Klopt, niet achterom kijken en volop voor promotie gaan. Sommige denken nog steeds dat wij onze handen mogen dichtknijpen met playoffs, maar het is echt een enorm zwakke competitie dit seizoen.
Citaat van: nee,wel? op maart 08, 2025, 07:40:13
denk niet dat dordt zich maandag weer su makkelijk naar de slachtbank laat leiden,cambuur en aanhaak wedstriiden................ en thuus ut spel mutte make........
was tegen Telstar wel heel open huis in de verdediging van Dordrecht.
Gaat een hele andere wedstrijd ?
Citaat van: nee,wel? op maart 08, 2025, 07:40:13
denk niet dat dordt zich maandag weer su makkelijk naar de slachtbank laat leiden,cambuur en aanhaak wedstriiden................ en thuus ut spel mutte make........
Dat kenne we niet. Maar 1-0 is genoeg.
Citaat van: Specuveter op maart 03, 2025, 15:05:09
Hangt er wel een beetje van af hoe je speelt
Tegen Oss was het allemaal v??l te voorspelbaar
Tegen VVV vond ik vooral de rol van Galvez intressant
Hierdoor wist VVV niet wie te dekken.
Zoiets moeten we vaker doen.
Galvez topper. Ook geweldige voorzet op Balk gisteravond.
Pauwels ook wat over zijn vormdip heen. Belangrijke speler in de aanval. Balk blijft scoren. Achterin staat het. Souren in topvorm. Diemers de routinier. Geloof dat het kan, daar gaat het om.
Kijk ook even ons doelsaldo (47-27 / +20) .
Scorend vermogen iets minder dan de concurrentie, maar dat wordt steeds beter (Hilterman komt nog los).
Maar vooral goals tegen (27 in 29 wedstrijden) is fantastisch. Dat geeft veel vertrouwen.
Natuurlijk nu wedstrijd voor wedstrijd benaderen, maar 9 keer winnen is echt niet onmogelijk en dat betekent automatisch dat je ADO en Dordrecht ook voorbij bent. Denk dat de spelers er nu echt in gaan geloven.
En Henk is de ideale trainer in dit soort beslissende fases... die weet precies hoe met de druk om te gaan en op het juiste moment te pieken.
Bankzitter je gaat toch niet denken dat we de laatste 9 wedstrijden gaan winnen 8P
Jij hoeft het ook niet in te geloven, als Henk de spelers er maar in laat geloven ;)
Geloof ik ook niet nee, maar ADO gaat ook niet alles winnen. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd kijken. We zijn na de winterstop wel heel stabiel, pas 1x verloren. Vrees alleen dat die punten tegen Oss thuis wel eens hele dure punten kunnen zijn geweest
Je kunt ook stellen dat we juist een heel mooi programma hebben. Veel voetballende ploegen waar we ruimte tegen krijgen. Iedere wedstrijd 2 keer scoren en met onze gemiddeld minder dan 1 tegengoal per wedstrijd kom je een heel eind
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2025, 08:54:21
Geloof ik ook niet nee, maar ADO gaat ook niet alles winnen. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd kijken. We zijn na de winterstop wel heel stabiel, pas 1x verloren. Vrees alleen dat die punten tegen Oss thuis wel eens hele dure punten kunnen zijn geweest
nou niet alleen tegen Oss jong Ajax en AZ?..
Je zal tegen je directe concurrenten niet moeten verliezen en eigenlijk moeten winnen en je wordt volgens mij 2e of 3e. Verdedigend staat het goed. Je krijgt weinig kansen doordat we nog niet echt een vaste en fitte spits hebben. Dit gedeelte kan alleen maar beter worden, alle vertrouwen in. Betere tegenstanders gaat voor ruimte zorgen en hier weet Cambuur wel raad mee. Tegenstander die een muur optrekt voetbalt Cambuur niet doorheen omdat de centrale verdedigers voetballend handelingssnelheid tekort komen. Je hebt twee opkomende backs, hopelijk gaat dat wat opleveren. Voordeel met een spits is dat je tegen een verdedigend blok nu de bal voor de pot kan gooien. 6x winnen moet mogelijk zijn. Cambuur geeft verdedigend soms echt wel behoorlijke ruimte weg maar de tegenstandster is te matig om dit af te straffen zoals gisteren een vier tegen twee situatie waarbij de bal zo door Den Bosch verspeelt wordt. Er zijn volgens mij maar vier ploegen die enigszins kunnen voetballen en die ruimtes af kunnen straffen en dat zijn Dordrecht, Volendam, Excelsior en Telstar.
ADO krijgt wel een lastige wedstrijd tegen jong AZ hoop ik.
En Cambuur is op dit moment heel moeilijk te verslaan. Eerst maandag maar punten pakken dan gaan we over Dordrecht heen. Dat zou echt geweldig zijn.
Doorborduren op wat Telstar deed tegen Dordrecht gisteren
Telstar had de backs h??l "hoog" staan en daar kon Dordrecht niks mee.
Citaat van: Specuveter op maart 08, 2025, 16:58:04
Doorborduren op wat Telstar deed tegen Dordrecht gisteren
Telstar had de backs h??l "hoog" staan en daar kon Dordrecht niks mee.
Galvez komt eraan!! Ziet er goed uit _O_
Wij gaan voor de verandering met grote groep kinderen op Zuid.
Vraag: Kan je vanaf Holland Casino parkeerplaats zo naar Zuid toe of moet je helemaal om het FEC heen, Noordtribune, Westtribune en dan naar Zuid?
Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:26:45
Wij gaan voor de verandering met grote groep kinderen op Zuid.
Vraag: Kan je vanaf Holland Casino parkeerplaats zo naar Zuid toe of moet je helemaal om het FEC heen, Noordtribune, Westtribune en dan naar Zuid?
Je moet inderdaad voor de westtribune langs naar Zuid
Citaat van: James op maart 08, 2025, 09:32:11
Je zal tegen je directe concurrenten niet moeten verliezen en eigenlijk moeten winnen en je wordt volgens mij 2e of 3e. Verdedigend staat het goed. Je krijgt weinig kansen doordat we nog niet echt een vaste en fitte spits hebben. Dit gedeelte kan alleen maar beter worden, alle vertrouwen in. Betere tegenstanders gaat voor ruimte zorgen en hier weet Cambuur wel raad mee. Tegenstander die een muur optrekt voetbalt Cambuur niet doorheen omdat de centrale verdedigers voetballend handelingssnelheid tekort komen. Je hebt twee opkomende backs, hopelijk gaat dat wat opleveren. Voordeel met een spits is dat je tegen een verdedigend blok nu de bal voor de pot kan gooien. 6x winnen moet mogelijk zijn. Cambuur geeft verdedigend soms echt wel behoorlijke ruimte weg maar de tegenstandster is te matig om dit af te straffen zoals gisteren een vier tegen twee situatie waarbij de bal zo door Den Bosch verspeelt wordt. Er zijn volgens mij maar vier ploegen die enigszins kunnen voetballen en die ruimtes af kunnen straffen en dat zijn Dordrecht, Volendam, Excelsior en Telstar.
Helemaal mee eens!
Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?
Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:42:39
Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?
Nee.
Bizar, thanks voor de info!
Citaat van: Cambuur LWD op maart 08, 2025, 21:42:39
Ok? maar het lukt niet dat je bij de parkeerplaats van Holland Casino dat fietspad volgt bij het kanaal en dan kom je bij Slauerhoffweg uit bij kant van de west tribune en loop je langs de sloot richting rontonde (punt waar westtribune en noordtribune bij elkaar komen) en dan weer langs westtribune naar zuid?
Het is een drama, dat je niet via een logische korte weg, bij je ingang kunt komen.
Op zulke logistieke zaken valt nog veel winst te halen.
Ook op bijvoorbeeld het nog steeds een half uur voor Oost 1 staan om binnen te kunnen komen.
Wat must oek op oost. Vreemd dat Noord veel sneller gaat. 5 minuten bist een heel eind
Citaat van: sunderland op maart 09, 2025, 12:12:56
Wat must oek op oost. Vreemd dat Noord veel sneller gaat. 5 minuten bist een heel eind
zal jij mij even bepalen waar ik ga zitten?? :_schater
Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 11:54:07
Op zulke logistieke zaken valt nog veel winst te halen.
Ook op bijvoorbeeld het nog steeds een half uur voor Oost 1 staan om binnen te kunnen komen.
Half uur? Veel minder lang. Hooguit 15 minuten, maar ik ben de laatste keren binnen 10 min binnen gekomen.
Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 12:48:51
zal jij mij even bepalen waar ik ga zitten?? :_schater
ja dat bepaal ik. :zweep Was een geintje juh. Wil alleen aangeven dat het bij noord niet zo is. Laatste tijd ben ik op het nippertje en dan ben ik sowieso binnen 5 minuten binnen
Dord is misschien wel de best voetballende ploeg. Je moet niet weer sloom beginnen wat wij heel vaak doen in thuis wedstrijden. Er ontstaat ook iets bij ons dus verwacht sowieso 3 punten.
Citaat van: michello op maart 09, 2025, 14:35:32
Half uur? Veel minder lang. Hooguit 15 minuten, maar ik ben de laatste keren binnen 10 min binnen gekomen.
We kunnen wel stellen dat een stelletje zultkoppen de logistieke looprichtingen hebben bepaald. Voor mij en vele anderen is het stront vervelend dat we dat onnodige stuk moeten lopen, maar dat kunnen we wel. De supporters die veel minder mobiel zijn worden iedere keer voor vervelende dillema's gesteld wat betreft halen en brengen, omdat ze het stuk vanaf de parkeerplaatsen niet kunnen lopen.
Eens.
Moet de rest van het seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren moet en mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die wegafsluiting.
voor elkaar met elkaar :zweep
Citaat van: fred op maart 09, 2025, 17:55:52
Eens.
Moet de rest van het seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren moet en mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die wegafsluiting.
voor elkaar met elkaar :zweep
als jullie dit aangeven dan moet er toch samen met Cambuur een oplossing kunnen worden bedacht.
Citaat van: fred op maart 09, 2025, 17:55:52
Eens.
Moet de rest van het seizoen laten lopen omdat ik maanden revalideren moet en mij niet dichtbij kan laten afzetten door dit debiele beleid met die wegafsluiting.
voor elkaar met elkaar :zweep
Denk dat dit toch wel opgelost moet kunnen worden toch??
Citaat van: Specuveter op maart 09, 2025, 18:42:01
Denk dat dit toch wel opgelost moet kunnen worden toch??
Het brengen vlak voor noord lijkt niet zo'n probleem, maar ophalen is een crime vanwege de drukte. Uitgifte van parkeerkaarten elfstedengebied is zo goed als onmogelijk, mede vanwege de beperkte plaatsen.
Noord is bijna weer uitverkocht |:)
Oost nog voldoende kaarten beschikbaar?
Zuid ook nog voldoende kaarten beschikbaar?.
Morgen een hele belangrijke wedstrijd deze moet je winnen om de tweede plaats in het zicht te houden.
Citaat van: Noordcambuur op maart 09, 2025, 19:21:53
Morgen een hele belangrijke wedstrijd deze moet je winnen om de tweede plaats in het zicht te houden.
Meenst niet!
Citaat van: Poetser op maart 09, 2025, 19:42:51
Meenst niet!
vind je jezelf grappig?
Ik vind het vooral irritant dat je iedere keer op dezelfde persoon op dezelfde manier reageert.
6 punten wedstrijd! :clint
Veel dooddoeners hier :_schater
Erop of eronder!
Citaat van: Poetser op maart 09, 2025, 19:42:51
Meenst niet!
poetser Noord is uitverkocht :thumbsup
Citaat van: zeewolde op maart 09, 2025, 19:58:04
vind je jezelf grappig?
Ik vind het vooral irritant dat je iedere keer op dezelfde persoon op dezelfde manier reageert.
laat hem maar Zeewolde heeft laatst ook al deksel op neus gekregen met zijn opmerkingen hier.
Citaat van: Bankzitter op maart 09, 2025, 20:02:10
6 punten wedstrijd! :clint
zo zit het Bankzitter :thumbsup
Vreselijk zo'n affiche op een maandagavond... 8P
Het is niet anders
Ja, deze speelronde stond later ( in de interlandbreak?) in het speelschema . We spelen vanavond ronde 31 en volgend weekend speelronde 30.
Veel kijkplezier iedereen!
Wel benieuwd hoe spelers met de druk omgaan.
Wie stijgt boven zichzelf uit en wie speelt verkrampt?
Weet Henk weer wat extra's uit de groep te persen in de cruciale fase?
Citaat van: Arno A op maart 10, 2025, 10:25:30
Ja, deze speelronde stond later ( in de interlandbreak?) in het speelschema . We spelen vanavond ronde 31 en volgend weekend speelronde 30.
Veel kijkplezier iedereen!
maar goed ook. Over 2 weken gaan Souren, Mercera en Pauwels op interland verplichtingen. Rond die wedstrijden heb je altijd weer jetlag dingen etc.
Stel, we pakken deze week 6pnt dan wordt het ineens wel heel tastbaar.
Kunnen de zuurtjes met aflopende contracten voor 1 april doorselecteren op een erevisie waardig elftal.
Niet weer paniek aankopen. Doorzetten nu.
Kunnen vanavond bij winst voor het eerst dit seizoen op een promotieplek staan (2e). In ieder geval voor 24uur
Nieling, Nartey en Mercera staan op scherp. Bij geel missen ze Volendam uit.
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:01:32
Nieling, Nartey en Mercera staan op scherp. Bij geel missen ze Volendam uit.
graag niet alle 3 een gele kaart vanavond dan zou niet best zijn.
Citaat van: Noordcambuur op maart 10, 2025, 14:07:42
graag niet alle 3 een gele kaart vanavond dan zou niet best zijn.
Met name Nieling niet. Zou niet weten wie hem zo 1-2-3 kan vervangen. R?lke of Kieftenbelt voor Nartey, Ottesen voor Mercera dat kan allemaal nog wel.
Citaat van: Noordcambuur op maart 10, 2025, 14:07:42
graag niet alle 3 een gele kaart vanavond dan zou niet best zijn.
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.
Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.
Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.
Narty heeft vrijdag prima gespeeld.
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.
Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.
Narty wordt juist steeds beter toch vooral voetballend veel beter dan Kieftenbelt en Rolke.
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.
Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.
Ik vind mercera en nartey niet matig. Ze kunnen nog veel beter en zeker in het maken van keuzes en naar voren toe. maar verdedigend best heel goed.
Citaat van: mark1989 op maart 10, 2025, 16:13:04
Ik vind mercera en nartey niet matig. Ze kunnen nog veel beter en zeker in het maken van keuzes en naar voren toe. maar verdedigend best heel goed.
helemaal mee eens. En heel toevallig had Mercera steeds 1 van de betere spelers tegenover hem. Het mag aanvallend wel wat beter
Cambuur mien lust, mien leven. Speel deze maar weer eens af in het stadion.
|:)
Citaat van: Galdiano op maart 10, 2025, 14:12:55
Mercera is al weken matig, en is nog wel te vervangen door Ottesen.
Nartey idemdito. Ook niet heel sterk. En zou defensief vervangen kunnen worden door Kieftenbeld of offensief door R?lke of De Jong.
Nieling zou ik wel erg van balen. Al hoewel Casas dan wel gelijk kan laten zien waar die staat.
Met Smand ga je behoorlijk in kwaliteit achteruit.
Vooral met het oog op Veerman is Nieling wel gewenst. Verwacht eerder Smand dan Casas. Maar dat is puur op duels.
Hopelijk pakt hij gewoon geen kaart. Maar als het nodig is vanavond dan lossen ze het ook wel weer op.
Zin om een spokend stadion te zien tegen Jong Feyenoord vanavond!
Gaan we Lawson Sunderland ( what's in a name) nog zien vanavond? Hij hield ooit Messi uit de basis
Op 7 april 2024 speelde Inter Miami met Sunderland in de basis tegen Colorado Rapids. Sunderland werd in de rust gewisseld voor Lionel Messi.
Potje bier bakje chips erbij gasgeven gvd mes op de strot vanaf minuut 1 aub
Sterke eerste helft van Cambuur! Genieten van Balk en Souren. Hopelijk kunnen ze eens 2 goede helften op de mat leggen.
Slory wel een dreigende speler die ze goed in de gaten moeten houden.
Excelsior hopeloos uit vorm en 1-1 gelijk met rust. Dikke prima.
Mercera opnieuw opvallend slecht
We spelen wel met heel veel vertrouwen. Eigenlijk nooit echt in de problemen en zelf genoeg mogelijkheden.
Hopelijk houden we dit vast in de tweede helft.
Prima eerste helft, had nog wel een goal bijgekund. Nartey moet vaker in de 16 zijn. Hilterman staat vaak alleen.
Prima 1e helft met wederom een goede Balk en uitmuntende Souren.
Bij de 9 en diepste middenvelder van ons komt nog te weinig weg vind ik.
Ik vrees dat calvez een foutje gaat maken, een tikkeltje nonchalant
Die scheids mag van mij die fluit wel inslikken.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2025, 21:05:16
Ik vrees dat calvez een foutje gaat maken, een tikkeltje nonchalant
Speelt een hele goede 2e helft juist!
Galvez wat een genot. Narty ook prima !
Citaat van: michello op maart 10, 2025, 12:59:54
Kunnen vanavond bij winst voor het eerst dit seizoen op een promotieplek staan (2e). In ieder geval voor 24uur
Nee ADO wedstrijd minder :_schater
Eindelijk een goede pot in het Kooi stadion! Tot het einde (onnodig) spannend.
Het team is in de beslissende fase in topvorm. Dat vond ik nog het mooiste van vanavond.
Eigenlijk nooit echt in de problemen gekomen. Dat we niet meer scoorden was vandaag vooral wat pech.
De beste thuiswedstrijd van het seizoen.
Prima spel en nagenoeg niets weggegeven.
Galvez in 2e helft van uitzonderlijk hoog niveau en Souren echt grandioos zoals elke wedstrijd de laatste weken.
Het blijft nog spannend qua score omdat we eigenlijk nog steeds niet met een sterke (fitte) spits spelen.
2e helft weer een lijdensweg voor het publiek en weer door al het wc papier heen.
1-0 is genoeg de punten tellen. Op naar zaterdag.
Galvez, Souren _O_ _O_ _O_
Diemers toch ook wel erg goed en Pauwels is wel over zijn vormdip heen.
Balk was echt niet te houden vandaag.
Nog ff werken aan meer mensen in de 16 (Nartey, Pauwels!), verder zijn er niet zoveel verbeterpunten meer.
Ik vind nog steeds dat de voorzetten metname pauwels beter moeten. Komen amper aan.
Geweldig Cambuur vanavond. Voetballend prima en strijd en wil om te winnen vanaf de eerste minuut.
Dan krijg je het stadion ook mee.
Citaat van: fred op maart 10, 2025, 22:11:14
Ik vind nog steeds dat de voorzetten metname pauwels beter moeten. Komen amper aan.
blijft toch wat een blinde speeltuin voetballer waar wel altijd veel dreiging vanuit gaat. Moet nog wel wat stappen maken
Galvez had het de eerste helft soms wat moeilijk met Slory, maar de tweede helft was hij heerlijk fel en ook goed aan de bal.
De aanvallen uitspelen en de voorzetten mogen aan beide flanken nog wel beter, maar de bezetting voor de goal is vaak ook niet heel goed dus dan is het lastig. Nartey en Diemers zijn beide ook niet echt types die de 16 inrennen.
Gefeliciteerd mannen verdiend gewonnen :thumbsup
Nartey
Souren
Galvez
Balk
_O_ _O_ _O_ _O_
Veel spelers zijn op het juiste moment in vorm. Mercera irriteer ik mij al weken aan. Sinds interesse uit Itali? geen goede pot meer gespeeld
Mercera mag van mij ook wel even banken.
Van wie was die geweldige kopbal uit corner in tweede helft?
Die keeper van Dordrecht er uit rammelde
Citaat van: Specuveter op maart 10, 2025, 22:53:45
Mercera mag van mij ook wel even banken.
Van wie was die geweldige kopbal uit corner in tweede helft?
Die keeper van Dordrecht er uit rammelde
Mercera is al tijdje uit vorm.
Die kopbal was van Afolabi?.
Never change a winning team? zolang we de nul houden lekker zo laten staan.
Citaat van: fred op maart 10, 2025, 22:02:24
2e helft weer een lijdensweg voor het publiek
Nergens last van gehad hoor. Heer en meester.
Er waren een paar lekker aan het ballen!
Maar er was er eentje die er wel ?cht met kop en schouders bovenuit stak...
_O_ _O_ Souren _O_ _O_
Had 4-0 mutte wezen, die lui hewwe de tweede helft niet een kans gehad. Souren geweldig, Galvez ook een top tweede helft. Balk met ut skuum oppe bek 94 minuten lang alles gegeven. Onvoorstelbaar. De Cambuur trein dendert door. Kom aan.
Remco Balk olee,olee (vorig jaar verguisd)
Vond Galvez de beste bij ons.Mooie overwinning die hoger had
moeten uitvallen op naar Volendam nu.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 10, 2025, 23:05:05
Er waren een paar lekker aan het ballen!
Maar er was er eentje die er wel ?cht met kop en schouders bovenuit stak...
_O_ _O_ Souren _O_ _O_
Eens. Was overal, wat een klasbak.
Gewoon zo doorgaan, vertrouwen neemt met de week toe, er ontstaat weer wat. Grootste dissonant vanavond was die Blank. Wat was die vent slecht. Onvoorstelbaar.
Citaat van: fred op maart 10, 2025, 22:02:24
2e helft weer een lijdensweg voor het publiek en weer door al het wc papier heen.
1-0 is genoeg de punten tellen. Op naar zaterdag.
Lijdensweg? Was top, wel spannend! Onze supporters hebben de mannen e laatste tien minuten er die heen gesleept. |:)
Als zelfs Van Mullem zijn man al begint uit te spelen, dan weet je dat we op de goede weg zijn.
Mooie wedstrijd gezien met veel beleving en hele mooie aanvallen en goed positie spel en de intentie vooruit. Vond de vele ballen tussen de linies geweldig. Galvez en Souren de allerbesten en daar kort achter Narty en Balk. Ik heb genoten. |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Geweldige progressie gezien!
Ballen durven inspelen naar voren met lef.
Souren en Galvez de mannen van de wedstrijd.
Enige minpunten:Het meevoetballen van onze keeper. Het is vragen om problemen.
Citaat van: Bussum op maart 10, 2025, 22:49:59
Nartey
Souren
Galvez
Balk
_O_ _O_ _O_ _O_
Veel spelers zijn op het juiste moment in vorm. Mercera irriteer ik mij al weken aan. Sinds interesse uit Itali? geen goede pot meer gespeeld
Hij zal het vast niet bewust doen, maar het oogt allemaal wat laconiek en lamlendig bij Mercera. Denk niet dat Ottesen het minder zou doen nu. En toch: Mercera is ook nog jong, dus danhoort het erbij.
Geweldige pot. Je ziet dat wij heel goed kunnen voetballen als een tegenstander dat ook wil. Los van de hier al genoemde namen wil ik V Mullen ook even benoemen. Echt een dijk van een wedstrijd gespeeld die jongen. Ook in de eerste 10 minuten twee keer geweldig Diemers aan de contra kant ingespeeld. Maakt echt stappen die jongen.
Citaat van: janou op maart 10, 2025, 23:58:06
Geweldige pot. Je ziet dat wij heel goed kunnen voetballen als een tegenstander dat ook wil. Los van de hier al genoemde namen wil ik V Mullen ook even benoemen. Echt een dijk van een wedstrijd gespeeld die jongen. Ook in de eerste 10 minuten twee keer geweldig Diemers aan de contra kant ingespeeld. Maakt echt stappen die jongen.
Eensch. Ik vond Van Mullem ook prima spelen. Hij straalde onverzettelijkheid uit. Dat is ook wel eens anders geweest.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2025, 21:05:16
Ik vrees dat calvez een foutje gaat maken, een tikkeltje nonchalant
Even prikkelen doet wonderen 8) :proost
Van Mullem inderdaad een prima pot, en eindelijk eens wat durf naar voren.
Ik durf wel te zeggen dat de eerste helft de beste helft van het seizoen was. Misschien wel de beste in 2 jaar. Eindelijk werden er weer linies overgeslagen en zat er echt een hoog tempo in de bal circulatie.
Ik heb echt genoten |:)
In principe hebben we nog steeds geen fitte spits, laat staan dat deze ook nog in topvorm is. Nog los van het feit dat de spitsen uberhaupt maar weinig hebben meegespeeld/vastigheden hebben. Maar dat komt eraan. We groeien naar onze top toe.
V. Mullem inderdaad goed, twee foutjes. Een herstelde hij zelf zoals hij meer ballen veroverde. Een pakte Jansen goed. Voor de rest echt goed gespeeld van hem zowel in verdedigend als voetballend opzicht. Had natuurlijk moeten scoren in minuut 9.
Die bal van Nieling had er ook wel in gemogen. Beetje wild geschoten :_schater
Citaat van: Dreet op maart 10, 2025, 23:57:56
Hij zal het vast niet bewust doen, maar het oogt allemaal wat laconiek en lamlendig bij Mercera. Denk niet dat Ottesen het minder zou doen nu. En toch: Mercera is ook nog jong, dus danhoort het erbij.
Hij zit er wat mij betreft te vaak niet bovenop inderdaad! Laat z?n man lopen, terwijl hij volgens mij genoeg snelheid en kwaliteit heeft om een bal af te pakken.
Bizar hoe goed zo?n Souren opeens staat te ballen en echt power uitstraalt. Moet zeggen dat Rolke, ondanks z?n eerdere goals, door mij niet gemist wordt.
Citaat van: wiekie1969 op maart 10, 2025, 23:17:34
Gewoon zo doorgaan, vertrouwen neemt met de week toe, er ontstaat weer wat. Grootste dissonant vanavond was die Blank. Wat was die vent slecht. Onvoorstelbaar.
Mooi hoe sommige scheidsrechters al jaren een vervelend gevoel bij je kunnen oproepen. Heel herkenbaar :_schater
Vooral de eerste helft was echt van een goed niveau. Eindelijk begonnen we het eerste kwartier ook eens met de drang naar voren. Af en toe weer heel goed tussen de linies de juiste mensen aan de bal gekregen en werd er mooi doorgespeeld via de flanken. Voorzetten en mensen die dan in de 16 staan, kan nog beter, maar ik snap ook dat het soms niet te belopen is met die rappe mannen aan de buitenkant.
Ik lees nu over vMullem (had wel weer een aantal belachelijke slechte passes, maar in de duels heel erg sterk) maar Nieling die speelde ook een partij achterin hoor! Alle hoge ballen waren voor hem en had een aantal heerlijke crosspasses.
Het was een vermakelijke avond, heel benieuwd hoe we zaterdag voor de dag gaan komen!
Nooit gedacht dit nog eens te zeggen maar ik kom tegenwoordig voor Remco Balk naar het stadion. Wat een progressie maakt die jongen. Dreigend, onverwoestbaar, altijd gaan. Nooit pijntjes. Petje af hoor.
Vond het de meest vermakelijke wedstrijd tot nu toe in ons stadion. Goed voetbal, Dordrecht dat wou voetballen. Alleen wat deden we weer weinig met de vele mogelijkheden.. het lukt ons maar zelden om een goed opgezette aanval prima af te ronden. Het is het net niet.. zo jammer. Zit echt meer in.
Zowaar een beetje spanning voelbaar inmiddels. Op naar zaterdag |:)
Citaat van: wiekie1969 op maart 10, 2025, 23:17:34
Gewoon zo doorgaan, vertrouwen neemt met de week toe, er ontstaat weer wat. Grootste dissonant vanavond was die Blank. Wat was die vent slecht. Onvoorstelbaar.
klopt wiekie hoeveel overtredingen heeft Diemers tegen hem gekregen en nooit een gele kaart van de tegenstander.
Balk en Souren ??n overtreding en geel :(
Henkie vond het anders een prima scheids. Liet lekker voetballen. Vond er eigenlijk ook niet veel op aan te merken.
Er was een fase in de tweede helft floot die vent voor elk duwtje.....
Heeft iemand die op scherp stond ook geel gekregen bij ons? Souren?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2025, 10:14:53
Heeft iemand die op scherp stond ook geel gekregen bij ons? Souren?
Narthy Mercera en Nieling stonden op scherp
Niks aan het handje
Citaat van: Specuveter op maart 11, 2025, 10:18:02
Narthy Mercera en Nieling stonden op scherp
Niks aan het handje
_O_
Citaat van: fred op maart 11, 2025, 09:42:33
Er was een fase in de tweede helft floot die vent voor elk duwtje.....
2 wissels van hun mochten heel langzaam naar hun dugout lopen en die van ons werd gedwongen om naar de dichtstbijzijnde lijn te lopen.
Trouwens Souren pakte even een beste gele kaart. Daar worden we ook beter in.
Dat moest op dat moment.
Citaat van: sunderland op maart 11, 2025, 12:01:43
2 wissels van hun mochten heel langzaam naar hun dugout lopen en die van ons werd gedwongen om naar de dichtstbijzijnde lijn te lopen.
Dat was een beetje bijzonder. Maar wij stonden wel voor. Als zij dan willen tijdrekken dan zou ik als Scheidsrechter dat ook maar laten lopen!
Citaat van: De Gast op maart 11, 2025, 08:01:03
Nooit gedacht dit nog eens te zeggen maar ik kom tegenwoordig voor Remco Balk naar het stadion. Wat een progressie maakt die jongen. Dreigend, onverwoestbaar, altijd gaan. Nooit pijntjes. Petje af hoor.
Heeft juist heel vaak pijntjes zelfs als hij licht aangeraakt wordt, maar hij hersteld gewoon binnen 10 seconden! :_schater
Mooi te zien, dat Cambuur afscheid heeft genomen van het erg trage spel.
Ik heb trouwens nog nooit een keeper zien tijdrekken terwijl ze 1-0 achter staan. :_schater
Het lijkt erop dat Cambuur op het juiste moment aan het oogsten is. De afgelopen twee wedstrijden goed gespeeld en het is weer leuk om naar Cambuur te kijken.
We cre?ren kansen en hebben eindelijk een fitte spits en de bank is prima.
Ik zie Cambuur wel met ADO strijden om plek twee.
weer een en al hosanna,tuurlijk mooi drie puntjes echter per wedstried bekieke,zaterdag op de snufferd gaan en ut is weer kut ut staat allemaal dicht bijelkaar en aan ut einde van de rit wurre de priizen pas verdeeld 8P :y
Citaat van: PePe op maart 11, 2025, 14:03:34
Mooi te zien, dat Cambuur afscheid heeft genomen van het erg trage spel.
Ik denk dat je de invloed van een tegenstander ook niet moet vergeten. Het is tegen extreem verdedigende elftallen gewoon erg lastig omdat je veel minder ruimte krijgt om te voetballen.
Tegen Top oss staat de tegenstander 50 meter verder naar achter waardoor een Souren, Diemers en Nartey echt niet zo makkelijk tussen de linies vrijkomen. Vorige week speelde Nieling Souren vrij op het middenveld en die stak toen het hele veld over, ook dat zal je tegen een top oss niet zien omdat die niet doorstappen/druk zetten.
Gister zag je juist dat ze achterin soms een pass uitstelden om te zorgen dat er iemand uitstapt en daarom iemand vrij kwam. In een wedstrijd waarin de tegenstander geen druk zet zou je dat kunnen zien als traag spel, maar nu zorgt het voor ruimtes op het middenveld.
Citaat van: diekhuzen op maart 11, 2025, 15:16:37
Het lijkt erop dat Cambuur op het juiste moment aan het oogsten is. De afgelopen twee wedstrijden goed gespeeld en het is weer leuk om naar Cambuur te kijken.
We cre?ren kansen en hebben eindelijk een fitte spits en de bank is prima.
Ik zie Cambuur wel met ADO strijden om plek twee.
Waarom plek twee? Ik wil het vanavond nog wel eens zien wat Telstar gaat doen.
Telstar speelt al weken zeer makkelijk. En Volendam soms met heel veel moeite.
We zouden zomaar zaterdag op 3 punten kunnen staan.
Als ze vanavond verliezen staat de druk er echt wel vol op bij Volendam zaterdag. |:)
Citaat van: janou op maart 11, 2025, 15:41:55
Ik denk dat je de invloed van een tegenstander ook niet moet vergeten. Het is tegen extreem verdedigende elftallen gewoon erg lastig omdat je veel minder ruimte krijgt om te voetballen.
Tegen Top oss staat de tegenstander 50 meter verder naar achter waardoor een Souren, Diemers en Nartey echt niet zo makkelijk tussen de linies vrijkomen. Vorige week speelde Nieling Souren vrij op het middenveld en die stak toen het hele veld over, ook dat zal je tegen een top oss niet zien omdat die niet doorstappen/druk zetten.
Gister zag je juist dat ze achterin soms een pass uitstelden om te zorgen dat er iemand uitstapt en daarom iemand vrij kwam. In een wedstrijd waarin de tegenstander geen druk zet zou je dat kunnen zien als traag spel, maar nu zorgt het voor ruimtes op het middenveld.
totaal niet eens met dit geleuter. Tegen Top Oss kun je ook de bal snel en strak verplaatsen en beleving in het spel gooien. Dat was tenenkrommend en dat is nu compleet omgekeerd. Iedereen speelt de bal met tempo
Citaat van: nee,wel? op maart 11, 2025, 15:26:34
weer een en al hosanna,tuurlijk mooi drie puntjes echter per wedstried bekieke,zaterdag op de snufferd gaan en ut is weer kut ut staat allemaal dicht bijelkaar en aan ut einde van de rit wurre de priizen pas verdeeld 8P :y
Het gaat niet alleen om de punten maar met het vertrouwen waarmee het team speelt.
We komen nu in de fase waarin ook dingen mee gaan spelen als omgaan met druk.
Ik denk dat Henk dat goed kan managen? het is niet de eerste keer voor Henk.
Citaat van: Trainert! op maart 10, 2025, 23:43:02
Geweldige progressie gezien!
Ballen durven inspelen naar voren met lef.
Souren en Galvez de mannen van de wedstrijd.
Enige minpunten:Het meevoetballen van onze keeper. Het is vragen om problemen.
Citaat van: richard op maart 11, 2025, 16:54:15
prachtig, dan zie je voor de rest dus veel pluspunten? Dat is op zich al heel wat :)
Een fout van ons is ook de enige mogelijkheid om tegen ons te scoren op dit moment.
Ook in de persoonlijke duels zijn we momenteel ijzersterk.
Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2025, 16:43:05
Het gaat niet alleen om de punten maar met het vertrouwen waarmee het team speelt.
We komen nu in de fase waarin ook dingen mee gaan spelen als omgaan met druk.
Ik denk dat Henk dat goed kan managen? het is niet de eerste keer voor Henk.
der hest oek wel geliek in.alleen hoe meer we in de euforie lope,des te harder we op e snufferd gaan, wedstried voor wedstried bekieke en jubele at we daadwerkelijk bij de oldehove staan
Citaat van: janou op maart 11, 2025, 15:41:55
Ik denk dat je de invloed van een tegenstander ook niet moet vergeten. Het is tegen extreem verdedigende elftallen gewoon erg lastig omdat je veel minder ruimte krijgt om te voetballen.
Tegen Top oss staat de tegenstander 50 meter verder naar achter waardoor een Souren, Diemers en Nartey echt niet zo makkelijk tussen de linies vrijkomen. Vorige week speelde Nieling Souren vrij op het middenveld en die stak toen het hele veld over, ook dat zal je tegen een top oss niet zien omdat die niet doorstappen/druk zetten.
Gister zag je juist dat ze achterin soms een pass uitstelden om te zorgen dat er iemand uitstapt en daarom iemand vrij kwam. In een wedstrijd waarin de tegenstander geen druk zet zou je dat kunnen zien als traag spel, maar nu zorgt het voor ruimtes op het middenveld.
Ik ben het wel eens met dit geleuter :thumbsup
Op maandagavond 12.300 supporters top hoor :thumbsup
Citaat van: Trainert! op maart 10, 2025, 23:43:02
Geweldige progressie gezien!
Ballen durven inspelen naar voren met lef.
Souren en Galvez de mannen van de wedstrijd.
Enige minpunten:Het meevoetballen van onze keeper. Het is vragen om problemen.
14 keer de nul gehouden. Hij hoeft niet niet mee te voetballen, hij mut de ballen tegenhouden. En dat doet hij. Dat ie af en toe de ballen verkeerd raakt zal mij mijn zorg zijn. Hij pakt meer ballen en punten dan dat hij fouten maakt. Die jongen is 21 dus grillig.
Ado 0-3 achter |:)
Hoe is het mogelijk.. dit worden spannende weken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2e jaaaaaaaaaaaaaa. Tranen inne ogen. ;( ;( ;(
Citaat van: janou op maart 11, 2025, 15:41:55
Ik denk dat je de invloed van een tegenstander ook niet moet vergeten. Het is tegen extreem verdedigende elftallen gewoon erg lastig omdat je veel minder ruimte krijgt om te voetballen.
Tegen Top oss staat de tegenstander 50 meter verder naar achter waardoor een Souren, Diemers en Nartey echt niet zo makkelijk tussen de linies vrijkomen. Vorige week speelde Nieling Souren vrij op het middenveld en die stak toen het hele veld over, ook dat zal je tegen een top oss niet zien omdat die niet doorstappen/druk zetten.
Gister zag je juist dat ze achterin soms een pass uitstelden om te zorgen dat er iemand uitstapt en daarom iemand vrij kwam. In een wedstrijd waarin de tegenstander geen druk zet zou je dat kunnen zien als traag spel, maar nu zorgt het voor ruimtes op het middenveld.
Rolke speelde ipv Nartey. Scheelt ook nogal wat in tempo.
Citaat van: wiekie1969 op maart 11, 2025, 21:48:07
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2e jaaaaaaaaaaaaaa. Tranen inne ogen. ;( ;( ;(
Ik oek ;( tranen inne ogen :D
Geen tranen in de ogen maar plekkie 2 is toch onvoorstelbaar.
Het is lekker wakker worden!
we mogen er even aan ruiken en hebben het in eigen hand nu.
tegen volendam waarschijnlijk eraf, de rest kunnen we gewoon winnen.
hoop alleen dat het doelsaldo ons niet gaat opbreken.
Citaat van: fred op maart 12, 2025, 08:47:03
we mogen er even aan ruiken en hebben het in eigen hand nu.
tegen volendam waarschijnlijk eraf, de rest kunnen we gewoon winnen.
hoop alleen dat het doelsaldo ons niet gaat opbreken.
Niks eraf man, die palingboeren gewoon oprollen. Gister gezien, was echt geen topwedstrijd. Die lui mochten in hun handen knijpen dat ze niet achter kwamen de eerste helft.
:0= Gas erop |:)
Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.
Citaat van: michello op maart 12, 2025, 08:56:32
Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.
Excelsior heeft juist ( op papier) een eenvoudig programma.
Citaat van: michello op maart 12, 2025, 08:56:32
Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.
:?:?
Excelsior +20, Cambuur +21
Eindhoven (U)
Jong Utrecht (T)
MVV (U)
Top Oss (T)
Volendam (U)
Emmen (T)
Jong PSV (T)
Jong AZ (U)
De uitwedstrijden zijn best lastige potjes. Thuis winnen ze alles normaal gesproken, maar wat is normaal in de KKD? :D
Citaat van: Stiens op maart 12, 2025, 09:06:26
:?:?
Excelsior +20, Cambuur +21
Ja zie het, meende dat we er wat onder stonden. :koffie
Citaat van: fred op maart 12, 2025, 08:47:03
we mogen er even aan ruiken en hebben het in eigen hand nu.
tegen volendam waarschijnlijk eraf, de rest kunnen we gewoon winnen.
hoop alleen dat het doelsaldo ons niet gaat opbreken.
Waarom eraf? Die twee bejaarde spitsen moeten we kunnen temmen en we kunnen lekker ballen daar.
Heb dat gevoel absoluut niet.
Doelsaldo is prima. De spelers geloven er ook in. Als het echt spannend wordt zie ik gasten als Jansen, Nieling, Diemers en Hilterman wel wat extra?s brengen.
Citaat van: De Gast op maart 12, 2025, 09:43:31
Waarom eraf? Die twee bejaarde spitsen moeten we kunnen temmen en we kunnen lekker ballen daar.
Heb dat gevoel absoluut niet.
Beetje meer respect voor onze held Muhren graag 8) :proost
Citaat van: Stiens op maart 12, 2025, 10:40:29
Beetje meer respect voor onze held Muhren graag 8) :proost
Het kan ook zijn dat hij heel veel respect heeft voor bejaarden toch? :y
Citaat van: sunderland op maart 11, 2025, 16:42:37
totaal niet eens met dit geleuter. Tegen Top Oss kun je ook de bal snel en strak verplaatsen en beleving in het spel gooien. Dat was tenenkrommend en dat is nu compleet omgekeerd. Iedereen speelt de bal met tempo
Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland. :_schater
Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.
Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.
Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.
Citaat van: janou op maart 14, 2025, 17:29:55
Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland. :_schater
Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.
Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.
Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.
ga er maar niet meer van maken. Vraag jou alleen om die wedstrijd tussen minuut 10 en minuut 40 terug te kijken en dan weer op jou eigen verhaal terug te komen?
Citaat van: janou op maart 14, 2025, 17:29:55
Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland. :_schater
Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.
Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.
Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.
Zo te lezen zou jij de plaats van de assistent in kunnen nemen, al is het alleen op grond van je voor ingenomeheid :_schater