Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Inferno-058 op januari 25, 2025, 11:43:44

Titel: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Inferno-058 op januari 25, 2025, 11:43:44
Volgende week weer gas geven in een sfeervol stadion!
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Arno A op januari 25, 2025, 13:32:52
laatste thuisnederlaag tegen de witte leeuwen was op 21 november 2008. Uitslag 2-3. Doelpunten Cambuur; Maachi en Mboua.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2025, 14:05:43
Citaat van: Arno A op januari 25, 2025, 13:32:52
laatste thuisnederlaag tegen de witte leeuwen was op 21 november 2008. Uitslag 2-3. Doelpunten Cambuur; Maachi en Mboua.
ja en eindhiven was de zwakste thuisploeg en cambuur dw beste uitploeg.

Kutstatistieken waar we niks aan hebben
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2025, 14:32:38
Citaat van: Arno A op januari 25, 2025, 13:32:52
laatste thuisnederlaag tegen de witte leeuwen was op 21 november 2008. Uitslag 2-3. Doelpunten Cambuur; Maachi en Mboua.

Pakte hierdoor toen niet Telstar de periode en wij niet? Was toen behoorlijke deceptie kan ik nog heugen...
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Galdiano op januari 25, 2025, 17:32:33
Dit gaat erg lastig worden.

Hopen dat Eddahchouri nog verkocht gaat worden.
Vandaag in ??n helft ook alweer 2 gemaakt. Wat een spits.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Galdiano op januari 25, 2025, 17:53:45
3-0 voorstaan en dan nog alles afjagen. Zo hoort het. Kan Cambuur nog veel van leren.

En dan ook nog even Kharchouch inbrengen.  :_schater
En wij hebben geen spitsen.  :|
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2025, 11:01:02
Citaat van: Galdiano op januari 25, 2025, 17:32:33
Dit gaat erg lastig worden.

Hopen dat Eddahchouri nog verkocht gaat worden.
Vandaag in ??n helft ook alweer 2 gemaakt. Wat een spits.
wat hebben die gasten een geweldige aanvallers niet normaal.
Het gaat lastig worden deze wedstrijd?.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2025, 11:18:21
Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 11:01:02
wat hebben die gasten een geweldige aanvallers niet normaal.
Het gaat lastig worden deze wedstrijd?.
1 ja, de rest is middelmaat, Eddahchouri uitschakelen  en 90% van het gevaar is pleite..
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: michello op januari 26, 2025, 12:10:24
Gaan we hier nou serieus bang worden van F*^%# Telstar?
Komop man, als we er bovenop knallen win je gewoon makkelijk. Kwestie van WILLEN en voluit druk zetten.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2025, 12:47:52
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 11:18:21
1 ja, de rest is middelmaat, Eddahchouri uitschakelen  en 90% van het gevaar is pleite..
nou nergens om het gaat niet alleen om die spits maar ook de vleugelaanvallers zijn gevaarlijk maar we zullen het zien Grijskijkert.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2025, 12:48:58
Citaat van: michello op januari 26, 2025, 12:10:24
Gaan we hier nou serieus bang worden van F*^%# Telstar?
Komop man, als we er bovenop knallen win je gewoon makkelijk. Kwestie van WILLEN en voluit druk zetten.
nee,ik hoop echt dat het afgelopen vrijdag een offday was van de hele selectie en TD.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:00:14
Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 12:47:52
nou nergens om het gaat niet alleen om die spits maar ook de vleugelaanvallers zijn gevaarlijk maar we zullen het zien Grijskijkert.
Welke vleugelaanvallers ze spelen 5-3-2...
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:05:45
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:00:14
Welke vleugelaanvallers ze spelen 5-3-2...
jaaa op papier..
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:07:43
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:00:14
Welke vleugelaanvallers ze spelen 5-3-2...
3-4-2-1 kijk maar even op vi.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:00:14
Welke vleugelaanvallers ze spelen 5-3-2...

In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:16:15
Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.
:thumbsup :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:19:59
Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:07:43
3-4-2-1 kijk maar even op vi.
3 centrale verdedigers 2 wingbacks(vleugelverdedigers) 2 defensieve middenvelders 1 aanvallende middenvelder(voorheen vleugelaanvaller) en 2 centrum spitsen... Misschien snap je nu wat ik zeg?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:22:50
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:19:59
3 centrale verdedigers 2 wingbacks(vleugelverdedigers) 2 defensieve middenvelders 1 aanvallende middenvelder(voorheen vleugelaanvaller) en 2 centrum spitsen... Misschien snap je nu wat ik zeg?
we zullen het zien a.s. Vrijdag bedankt.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:27:36
Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.
moet je nagaan wat van inhoudelijk type dat jij bent.

Poetser nogmaals fijne dag en maak er wat van :y
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Inferno-058 op januari 26, 2025, 14:05:42
Het is erg gezellig hier merk ik wel  :koffie
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Specuveter op januari 26, 2025, 15:52:57
Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.
Beetje achterlijke reactie niet....
Hoop voor jou dat je
A: lichamelijk nooit wat krijgt ?n
B: je geen kind(eren) met een beperking krijgt

Zielepoot.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 26, 2025, 22:11:01
Citaat van: Galdiano op januari 25, 2025, 17:32:33
Dit gaat erg lastig worden.

Hopen dat Eddahchouri nog verkocht gaat worden.
Vandaag in ??n helft ook alweer 2 gemaakt. Wat een spits.
word niet lastig maar gemakkelijk. Tis idd een topper maar we zijn nog 10 .
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2025, 22:16:30
Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.

Zelfs inhoudelijk is het onzin. Paralympics gaat over sporters met een fysieke beperking. Special Olympics (geen officieel evenement) gaat over sporters met een verstandelijke beperking. Wellicht kun jij je voor de laatste nog kwalificeren? Succes.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Trainert! op januari 27, 2025, 09:24:31
Citaat van: michello op januari 26, 2025, 12:10:24
Gaan we hier nou serieus bang worden van F*^%# Telstar?
Komop man, als we er bovenop knallen win je gewoon makkelijk. Kwestie van WILLEN en voluit druk zetten.

Makkelijk winnen wij dit seizoen niet. En we spelen thuis, waar we ook verloren van Den Bosch, Helmond, jong ajax en al die andere nietszeggende ploegjes

Telstar heeft gewoon meer kwaliteit voorin lopen. Dit zou zo maar het verschil kunnen maken
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 09:37:24
Citaat van: Trainert! op januari 27, 2025, 09:24:31
Makkelijk winnen wij dit seizoen niet. En we spelen thuis, waar we ook verloren van Den Bosch, Helmond, jong ajax en al die andere nietszeggende ploegjes

Telstar heeft gewoon meer kwaliteit voorin lopen. Dit zou zo maar het verschil kunnen maken
Als ze zo goed waren zouden ze dan niet boven ons staan?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: papier op januari 27, 2025, 10:37:56
Heb het idee dat we juist moeite hebben tegen de 'kleintjes'. Dan wordt toch van ons verwacht het spel te maken en dat kunnen we niet zo goed. Wat niet wegneemt dat we een selectie met potentie hebben, houden we dit bij elkaar dan groei je volgend jaar door en doe je mee om directe promotie. Al kunnen we met wat kunst en vliegwerk ook wel via de play offs promoveren.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 10:49:08
Citaat van: papier op januari 27, 2025, 10:37:56
Heb het idee dat we juist moeite hebben tegen de 'kleintjes'. Dan wordt toch van ons verwacht het spel te maken en dat kunnen we niet zo goed. Wat niet wegneemt dat we een selectie met potentie hebben, houden we dit bij elkaar dan groei je volgend jaar door en doe je mee om directe promotie. Al kunnen we met wat kunst en vliegwerk ook wel via de play offs promoveren.
Meen je dit echt? :zucht
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: papier op januari 27, 2025, 11:50:40
Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2025, 10:49:08
Meen je dit echt? :zucht

Ja. Al had ik misschien toe moeten voegen als in de kampioensjaren. Ik denk dat wij beter zijn wanneer de ruimtes groter zijn zoals tegen Excelsior. Tegen Eindhoven cre?ren we ok niet bijster veel. Wat deels wel is op te lossen wanneer we wel met een aanspeelpunt voorin zouden kunnen spelen. We zijn nog (lang) niet zo goed als een aantal jaren geleden waarin met name Hoedemakers en Maulun op het middenveld de boel dirigeerden. Op dit moment wil Diemers altijd wel de bal hebben en is hij ook wel in staat het spel te verleggen maar dan mis je voorin een speler in de punt. Daarnaast is het middenveld nog niet zo goed als het middenveld met Jacobs, Hoedemakers en Maulun was. Waarbij ik wel denk dat dit middenveld zo goed kan zijn, Diemers heeft onmiskenbaar de kwaliteiten, Souren ook. Nartey heeft de potentie maar moet nog groeien.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2025, 12:13:42
Dat was een team van eredivisiekwaliteit wat ook nog eens zeer getergd was dat het kampioenschap was ontnomen... niet echt een eerlijk vergelijking.

Verder wel eens met je verhaal, de 2e plek licht open en als het dit jaar niet lukt dan bouwen we in ieder geval naar een elftal dat volgend seizoen een promotiekandidaat is.

Wij zijn natuurlijk niet het enige team wat te maken krijgt met tegenstanders die ingraven en kan ook zo maar zijn dat de concurrentie dezelfde problemen heeft als ons om het spel te maken in kleine ruimtes.

Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2025, 12:42:10
Citaat van: Specuveter op januari 26, 2025, 15:52:57
Beetje achterlijke reactie niet....
Hoop voor jou dat je
A: lichamelijk nooit wat krijgt ?n
B: je geen kind(eren) met een beperking krijgt

Zielepoot.
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: PePe op januari 27, 2025, 14:02:36
Ik hoop dat de mannen na Eindhoven getergd zijn!!
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 27, 2025, 17:31:37
Citaat van: papier op januari 27, 2025, 10:37:56
Heb het idee dat we juist moeite hebben tegen de 'kleintjes'. Dan wordt toch van ons verwacht het spel te maken en dat kunnen we niet zo goed. Wat niet wegneemt dat we een selectie met potentie hebben, houden we dit bij elkaar dan groei je volgend jaar door en doe je mee om directe promotie. Al kunnen we met wat kunst en vliegwerk ook wel via de play offs promoveren.
je hebt niet het idee.. daf is gewoon zo en dat is al zolang ik bij Cambuur kom. 44 jaar. Vroeger ging altijd de koploper in Leeuwarden eraan al stonden we 10 e
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2025, 19:14:00
Dat is voetbal in de KKD toch? Zal bij andere teams niet veel anders zijn dan bij ons, misschien iets meer druk dan de gemiddelde ploeg maar ook daarin zijn we niet de enige ? bij Den Bosch, De Graafschap en Emmen ligt de trainer er zelfs uit.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: papier op januari 27, 2025, 20:31:36
Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2025, 19:14:00
Dat is voetbal in de KKD toch? Zal bij andere teams niet veel anders zijn dan bij ons, misschien iets meer druk dan de gemiddelde ploeg maar ook daarin zijn we niet de enige ? bij Den Bosch, De Graafschap en Emmen ligt de trainer er zelfs uit.

Is ook geen schande. Enerzijds om wat jij noemt, anderzijds omdat we een team hebben wat eigenlijk altijd in disbalans (zonder echte spits) heeft gespeeld en een team wat nog moet groeien (en al ongelofelijk is gegroeid).
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2025, 09:25:36
Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:22:50
we zullen het zien a.s. Vrijdag bedankt.
Nog naar 't Hertenkamp geluisterd?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Arno A op januari 28, 2025, 10:18:09
Kunnen we ons nog mengen in de strijd om de periodetitel? Met een thuisduel (wedstrijd 9 van de 10) tegen de huidige leider ( VVV) van de derde periode voor de boeg.   In de vierde periode treffen we zwaardere tegenstanders. Dus opstropen die mouwen, en gaan voor zes zeges op rij! 
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:28:17
Noord is bijna uitverkocht nog 7 kaarten beschikbaar
Zuid nog ong. 100 kaarten beschikbaar
Oost nog ong. 425 kaarten beschikbaar.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op januari 28, 2025, 14:31:57
verwacht zelfde opstelling als afgelopen vrijdag afgaande op de
training,nieling was er niet maar die is er vrijdag wel bij.
Hilterman trainde vol op mee maar gaat vrijdag invallen
en dan 10 dagen later in de basis is de bedoeling,
el Halft zag ik op de 10 positie tijdens grote partij die
komt daar beter tot zijn recht dan op de buiten vind ik,
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:44:36
Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 14:31:57
verwacht zelfde opstelling als afgelopen vrijdag afgaande op de
training,nieling was er niet maar die is er vrijdag wel bij.
Hilterman trainde vol op mee maar gaat vrijdag invallen
en dan 10 dagen later in de basis is de bedoeling,
el Halft zag ik op de 10 positie tijdens grote partij die
komt daar beter tot zijn recht dan op de buiten vind ik,
dan zal er nog wel een vleugelaanvaller bij komen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op januari 28, 2025, 15:30:37
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:44:36
dan zal er nog wel een vleugelaanvaller bij komen.

denk ik niet hij speelde tijdens partij als 1 van de 2 vrije mannen maar
ik vond em daar heel goed.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2025, 15:31:30
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:44:36
dan zal er nog wel een vleugelaanvaller bij komen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Zuid1991 op januari 28, 2025, 16:15:04
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:28:17
Noord is bijna uitverkocht nog 7 kaarten beschikbaar
Zuid nog ong. 100 kaarten beschikbaar
Oost nog ong. 425 kaarten beschikbaar.
Noord (al) uitverkocht  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2025, 16:26:56
Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 15:30:37
denk ik niet hij speelde tijdens partij als 1 van de 2 vrije mannen maar
ik vond em daar heel goed.
mooi het blijft afwachten  :y
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: De Gast op januari 29, 2025, 09:44:55
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2025, 15:31:30
dan zal er nog wel een vleugelaanvaller bij komen.

Toch niet?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2025, 09:48:27
Citaat van: De Gast op januari 29, 2025, 09:44:55
Toch niet?
Wat ik hoorde niet, met Balk, Alhaft en Kooistra is de positie ook goed bezet. Misschien als er wat vertrekt dan wel.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 29, 2025, 10:23:10
Citaat van: Grijskijkert op januari 29, 2025, 09:48:27
Wat ik hoorde niet, met Balk, Alhaft en Kooistra is de positie ook goed bezet. Misschien als er wat vertrekt dan wel.
we zitten ruim in de verdedigers en middenvelders dat er niet ??n weggaat.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2025, 10:37:18
Citaat van: Noordcambuur op januari 29, 2025, 10:23:10
we zitten ruim in de verdedigers en middenvelders dat er niet ??n weggaat.
Dat zal dan in de komende dagen moeten gebeuren...maar er was geen interesse(buiten Mercera) :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: anderszchristian op januari 30, 2025, 11:28:48
Thijs Jansen is ziek. Is maar de vraag of hij morgen kan spelen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Specuveter op januari 30, 2025, 11:33:49
Het is wat met die rotgriep.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 12:23:26
(https://pbs.twimg.com/media/GiiZG39WUAAhEeU?format=jpg&name=large)
Morgen zomaar beginnen nu onze Thijs ziek is...en als er niet meer zieken zijn.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: RG op januari 30, 2025, 13:09:06
Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 12:23:26
(https://pbs.twimg.com/media/GiiZG39WUAAhEeU?format=jpg&name=large)
Morgen zomaar beginnen nu onze Thijs ziek is...en als er niet meer zieken zijn.

Jij hebt 14 man bij substitution staan . Mogen 12 op de bank zitten dus ben wel benieuwd wie er dan naast Marsman op de tribune plaats mag nemen
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 30, 2025, 13:41:33
Morgen Reiziger op goal. Als dat maar goed komt.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: fred op januari 30, 2025, 13:56:44
Citaat van: sunderland op januari 30, 2025, 13:41:33
Morgen Reiziger op goal. Als dat maar goed komt.



Ging met Jansen ook niet goed tegen Eindhoven. Misschien moeten we gewoon eens de lange bal spelen ipv dat getik achterin. Ziekenhuis balletjes terug van Smand en v Mullem zijn voor elke keeper lastig.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Trainert! op januari 30, 2025, 14:00:28
Citaat van: anderszchristian op januari 30, 2025, 11:28:48
Thijs Jansen is ziek. Is maar de vraag of hij morgen kan spelen.


lekker onder de wol en morgen weer de 0 houden. komop thijs
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 30, 2025, 14:06:19
Citaat van: Trainert! op januari 30, 2025, 14:00:28

lekker onder de wol en morgen weer de 0 houden. komop thijs
precies. Paar aspirines inne mik en keepe
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 14:09:32
Citaat van: RG op januari 30, 2025, 13:09:06
Jij hebt 14 man bij substitution staan . Mogen 12 op de bank zitten dus ben wel benieuwd wie er dan naast Marsman op de tribune plaats mag nemen
Klopt, misschien 1 keeper en idd Marsman en/of Kooistra er naast. Kooistra kan ook bij de O21 mee doen het weekend.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Specuveter op januari 30, 2025, 14:32:39
Citaat van: sunderland op januari 30, 2025, 14:06:19
precies. Paar aspirines inne mik en keepe
Daarna weer 10 dagen vrij!
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 30, 2025, 14:37:17
Citaat van: anderszchristian op januari 30, 2025, 11:28:48
Thijs Jansen is ziek. Is maar de vraag of hij morgen kan spelen.
volgens mij was Thijs al ziek uit tegen Eindhoven  :y
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 30, 2025, 14:42:30
Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 14:09:32
Klopt, misschien 1 keeper en idd Marsman en/of Kooistra er naast. Kooistra kan ook bij de O21 mee doen het weekend.
zou kooistra er mooi bijhouden. Deed het tegen Roda heel goed en kan nu ook wat betekenen denk ik. Zou eerder Afolabi niet mee nemen, stond weer te trekkebenen en het tempo gaat hem veel te snel
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Huizen op januari 30, 2025, 14:57:53
Dit scheelt even een slok op een borrel  8)
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/14731840/kkd-topscorer-eddahchouri-maakt-droomtransfer-naar-deportivo-de-la-coruna
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Poetser op januari 30, 2025, 14:59:17
Citaat van: Bussum op januari 30, 2025, 14:57:53
Dit scheelt even een slok op een borrel  8)
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/14731840/kkd-topscorer-eddahchouri-maakt-droomtransfer-naar-deportivo-de-la-coruna

Klopt. En die Kharchouch is er ook niet bij.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 15:02:52
Blijft er niet veel over van Telstar...
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Stiens op januari 30, 2025, 15:03:07
Citaat van: Bussum op januari 30, 2025, 14:57:53
Dit scheelt even een slok op een borrel  8)
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/14731840/kkd-topscorer-eddahchouri-maakt-droomtransfer-naar-deportivo-de-la-coruna

Eddahchouri ontbrak vandaag ook op de laatste afsluitende training voor het uitduel met ons.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Gasgeve op januari 30, 2025, 15:28:56
Wij wel een spits en zij geen spits meer. Perfecte timing. Nu hopen dat GAE niet voor Pauwels komt.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 30, 2025, 15:48:47
Citaat van: Gasgeve op januari 30, 2025, 15:28:56
Wij wel een spits en zij geen spits meer. Perfecte timing. Nu hopen dat GAE niet voor Pauwels komt.
ze hebben Smit ook al van ons  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 15:54:05
Citaat van: Gasgeve op januari 30, 2025, 15:28:56
Wij wel een spits en zij geen spits meer. Perfecte timing. Nu hopen dat GAE niet voor Pauwels komt.
Wordt nu nog niet verkocht..
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: PePe op januari 30, 2025, 15:55:04
Gaat Lambooij alle goede spelers naar Deventer overhevelen?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 15:58:26
Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 15:55:04
Gaat Lambooij alle goede spelers naar Deventer overhevelen?
Is daar sprake van dan? :zucht
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: anderszchristian op januari 30, 2025, 16:09:26
Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 15:55:04
Gaat Lambooij alle goede spelers naar Deventer overhevelen?
De man verdient nog steeds een standbeeld voor het slijten van Smit voor dat bedrag
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 30, 2025, 17:10:10
Citaat van: Stiens op januari 30, 2025, 15:03:07
Eddahchouri ontbrak vandaag ook op de laatste afsluitende training voor het uitduel met ons.
hatsaa . Zit dat ook eens mee. Met afstand de beste speler van de eerste divisie in mijn ogen
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Specuveter op januari 30, 2025, 17:27:25
Die gaat lekker naar Spanje.
Wij missen morgen definitief onze Keeper.
En Henk heeft ook (al) de Griep.
Verder iedereen fit dus er valt genoeg te kiezen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: PePe op januari 30, 2025, 17:32:07
Citaat van: sunderland op januari 30, 2025, 17:10:10
hatsaa . Zit dat ook eens mee. Met afstand de beste speler van de eerste divisie in mijn ogen

We weten niet, of hij morgen al niet meer mee doet?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: PePe op januari 30, 2025, 17:35:26
Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 15:58:26
Is daar sprake van dan? :zucht

Ik stel een vraag, en jij vraagt mij nu het antwoordt.  :_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 18:22:28
Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 17:32:07
We weten WEL, of hij morgen al niet meer mee doet!
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 18:23:55
Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 17:35:26
Ik stel een vraag, en jij vraagt mij nu het antwoordt.  :_schater :_schater
Een fatsoenlijk antwoord is te veel gevraagd....
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Galdiano op januari 30, 2025, 18:42:17
Citaat van: PePe op januari 30, 2025, 17:32:07
We weten niet, of hij morgen al niet meer mee doet?

Hij doet 100% niet mee en zit op dit moment in Spanje voor zijn medische keuring.

Maar ze hebben nog een zeer goede spits bij Telstar. Ons niet rijk rekenen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: fred op januari 31, 2025, 08:06:43
 |:) Matchday  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2025, 10:03:03
Is zijn nog kaarten beschikbaar

Oost is bijna uitverkocht op vak 21 na
Noord helemaal uitverkocht
Zuid zijn er nog ongeveer 50 kaarten beschikbaar.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: HansKazan op januari 31, 2025, 12:03:36
Hoeveel goede wedstrijden heeft Pauwels gespeeld? Rendement? Valt allemaal best wel mee toch? Paar goede potjes in het begin en in de andere wedstrijden volledig onzichtbaar.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 31, 2025, 12:36:51
Citaat van: HansKazan op januari 31, 2025, 12:03:36
Hoeveel goede wedstrijden heeft Pauwels gespeeld? Rendement? Valt allemaal best wel mee toch? Paar goede potjes in het begin en in de andere wedstrijden volledig onzichtbaar.
ook niet overdrijven met volledig onzichtbaar. Als je oplet krijgt hij ook continu dubbele dekking vanuit middenveld of centrum waardoor anderen weer meer ruimte krijgen en hij is toch meestal wel ons gevaarlijkste aanvaller. Heus ook niet de hemel in prijzen
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 31, 2025, 12:38:04
R?lke gaat scoren
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: YellowBlue op januari 31, 2025, 13:04:31
Citaat van: sunderland op januari 31, 2025, 12:38:04
R?lke gaat scoren

Eigenlijk hoop ik dat hij pas scoort als hij een linie naar achteren is gezet omdat Hilterman er in is gekomen. Dan Hilterman ook een doelpunt en dan kunnen ze samen in de basis de volgende wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Arno A op januari 31, 2025, 13:16:50
Citaat van: Galdiano op januari 30, 2025, 18:42:17
Hij doet 100% niet mee en zit op dit moment in Spanje voor zijn medische keuring.

Maar ze hebben nog een zeer goede spits bij Telstar. Ons niet rijk rekenen.

de topscorer zal nu zeker wel uit Volendam komen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: fred op januari 31, 2025, 13:35:50
Ik hoop een keer op een 4-0 ofzo. Wel klaar met 1 goaltje steeds  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Specuveter op januari 31, 2025, 13:40:57
Citaat van: fred op januari 31, 2025, 13:35:50
Ik hoop een keer op een 4-0 ofzo. Wel klaar met 1 goaltje steeds  |:)
Als het maar 3 punten worden
Dan ontspannen kijken wat de concurrentie doet.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2025, 13:45:19
Citaat van: fred op januari 31, 2025, 13:35:50
Ik hoop een keer op een 4-0 ofzo. Wel klaar met 1 goaltje steeds  |:)
fred bedoel zweet in je bilnaat  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: fred op januari 31, 2025, 14:00:51
Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2025, 13:45:19
fred bedoel zweet in je bilnaat  :_schater

:X
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2025, 14:32:19
Citaat van: HansKazan op januari 31, 2025, 12:03:36
Hoeveel goede wedstrijden heeft Pauwels gespeeld? Rendement? Valt allemaal best wel mee toch? Paar goede potjes in het begin en in de andere wedstrijden volledig onzichtbaar.

Ben wel met je eens, heeft wel veel dreiging maar gaat ook veel te vaak voor eigen succes en rendement is gewoon veel te laag. Speler met potentie is het zeker en zal ook wel beter worden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 31, 2025, 14:39:50
Citaat van: YellowBlue op januari 31, 2025, 13:04:31
Eigenlijk hoop ik dat hij pas scoort als hij een linie naar achteren is gezet omdat Hilterman er in is gekomen. Dan Hilterman ook een doelpunt en dan kunnen ze samen in de basis de volgende wedstrijd.
dat mag ook maar ons wissels zijn meestal compleet anders dan wat wij zien
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: upweer op januari 31, 2025, 14:57:15
Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2025, 10:03:03
Is zijn nog kaarten beschikbaar

Oost is bijna uitverkocht op vak 21 na
Noord helemaal uitverkocht
Zuid zijn er nog ongeveer 50 kaarten beschikbaar.


Volle bak dus.
Mag er onderhand al wat meer op West zitten?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2025, 14:58:09
Citaat van: upweer op januari 31, 2025, 14:57:15

Volle bak dus.
Mag er onderhand al wat meer op West zitten?
nee,nog niet.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Galdiano op januari 31, 2025, 15:53:09
Ben heel benieuwd naar het wisselbeleid vanavond.

R?lke start, ben zelf wel fan van hem.
Wie breng je erna? Afolabi, Hilterman of toch De leeuw.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op januari 31, 2025, 16:18:32
Citaat van: Galdiano op januari 31, 2025, 15:53:09
Ben heel benieuwd naar het wisselbeleid vanavond.

R?lke start, ben zelf wel fan van hem.
Wie breng je erna? Afolabi, Hilterman of toch De leeuw.
Als het goed is Hilterman natuurlijk ! Die haal je toch niet voor niks
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: fred op januari 31, 2025, 16:24:59
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 31, 2025, 16:18:32
Als het goed is Hilterman natuurlijk ! Die haal je toch niet voor niks

Dat zou je denken, ik verwacht dat ze hem rustig brengen, want het is een lieve jongen  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2025, 17:33:21
Citaat van: Galdiano op januari 31, 2025, 15:53:09
Ben heel benieuwd naar het wisselbeleid vanavond.

R?lke start, ben zelf wel fan van hem.
Wie breng je erna? Afolabi, Hilterman of toch De leeuw.
ik hoop echt niet op de Leeuw.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Vlampiep op januari 31, 2025, 17:36:15
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 31, 2025, 16:18:32
Als het goed is Hilterman natuurlijk ! Die haal je toch niet voor niks
Hij is fysiek fit zoals hij aangeeft, dus minimaal 40 minuten laten spelen. Of het moet zijn dat R?lke vanavond meerdere malen het net weet te vinden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 17:43:23
Citaat van: Vlampiep op januari 31, 2025, 17:36:15
Hij is fysiek fit zoals hij aangeeft, dus minimaal 40 minuten laten spelen. Of het moet zijn dat R?lke vanavond meerdere malen het net weet te vinden.
Dan kan R?lke ook op 10 achter Hilterman...
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: michello op januari 31, 2025, 18:40:42
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2025, 17:43:23
Dan kan R?lke ook op 10 achter Hilterman...

Denk dat het ook zijn beste positie is. Ik zeg doen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2025, 18:47:04
Balk wissel?
Ziek geweest?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: HansKazan op januari 31, 2025, 18:53:57
Citaat van: sunderland op januari 31, 2025, 12:36:51
ook niet overdrijven met volledig onzichtbaar. Als je oplet krijgt hij ook continu dubbele dekking vanuit middenveld of centrum waardoor anderen weer meer ruimte krijgen en hij is toch meestal wel ons gevaarlijkste aanvaller. Heus ook niet de hemel in prijzen

laatste 5 wedstrijden amper gezien en de thuis wedstrijden was hij echt extreem slecht. Je kan zien dat hij een aardig potje kan ballen maar dat moet nu toch weleens een stuk stabieler gaan worden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: De Gast op januari 31, 2025, 18:55:25
Van onze bank kun je gewoon nog een kkd elftal neerzetten
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 19:03:39
(https://pbs.twimg.com/media/Gio-m67WQAEkUKZ?format=jpg&name=large)
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Specuveter op januari 31, 2025, 19:04:30
Kan me de wedstrijd daar nog herrineren
Opkomende back was erg gevaarlijk
Vandaar Ottessen??
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 19:06:36
Citaat van: Specuveter op januari 31, 2025, 19:04:30
Kan me de wedstrijd daar nog herrineren
Opkomende back was erg gevaarlijk
Vandaar Ottessen??
Die lui spelen 5-3-2 en wij dus ook... het is dat of geslacht worden in de omschakeling...
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Poetser op januari 31, 2025, 19:45:00
 :0= Kappen met de Fred van Dijk show.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 31, 2025, 20:28:12
Onthutsend . Zonder een gedachte. Die lui kunnen helemaal niks
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 20:36:32
Citaat van: sunderland op januari 31, 2025, 20:28:12
Onthutsend . Zonder een gedachte. Die lui kunnen helemaal niks

Eens tenenkrommend
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 31, 2025, 20:41:40
Kut keeper . Kut opstelling van die studenten. Zonder rechtsbuiten thuis.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2025, 20:41:52
Wat een triest onsamenhangend geknoei, zit werkelijk niks in.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2025, 20:47:03
Continue domme lange ballen, wederom maar wat op goed geluk en we zien wel.
Domme opstelling ook, met Poll en Ottersen. 2e divisie nivo. Speel je toch met balk en die knakker van city
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Poetser op januari 31, 2025, 20:48:49
0,0 beleving. Waarom staat Balk er niet in? Onbegrijpelijk.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Trainert! op januari 31, 2025, 20:50:22
alles kut vanavond. hoe verzin je het zo te spelen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Specuveter op januari 31, 2025, 20:51:09
Lekker afwachten...
Nul procent druk
Slappe hap
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: De Gast op januari 31, 2025, 20:52:24
Speel gewoon met twee buitens en een spits! Je hebt ze, gebruik ze dan ook.
Wat een niveau dit zeg.. om te huilen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Poetser op januari 31, 2025, 20:54:45
Thuis in je broek poepen voor fucking telstar.

Ik snap er echt geen reet van.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 20:57:06
Citaat van: sunderland op januari 31, 2025, 20:41:40
Kut keeper . Kut opstelling van die studenten. Zonder rechtsbuiten thuis.
Opstelling van onze Henkie...werd de hele week op getraind
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: michello op januari 31, 2025, 20:57:49
ONDERGRENS.

Tering Jantje wat was dit slecht. Er klopt helemaal niets van de bezetting en als de wil er dan ook niet is kun je beter thuisblijven.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bens op januari 31, 2025, 20:58:56
Wisselen Balk en Hilterman er in.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 20:59:27
Citaat van: michello op januari 31, 2025, 20:57:49
ONDERGRENS.

Tering Jantje wat was dit slecht. Er klopt helemaal niets van de bezetting en als de wil er dan ook niet is kun je beter thuisblijven.
Ik zeg Nartey en Ottesen eruit en Alhaft en Hilterman er in :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2025, 21:00:11
Weer tactisch overklast tegen Telstar.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Huizen op januari 31, 2025, 21:00:28
Amper kansen gecre?erd. Zoveelste keer bij een thuiswedstrijd. Ons thuis moet toch vol? Lekker blijven voetballen met verdedigers in de aanval?.

Wakker worden  :X
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: AL op januari 31, 2025, 21:01:55
Betaaldvoetbal onwaardig.
Narty en Ottensen vreselijk slecht.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2025, 21:02:05
Citaat van: Bernardo op januari 31, 2025, 21:00:11
Weer tactisch overklast tegen Telstar.
Dat valt oek wel met toch, was een mazzel goal van die lui
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2025, 21:06:43
Citaat van: Bernardo op januari 31, 2025, 21:00:11
Weer tactisch overklast tegen Telstar.

Dit heeft niks met tactiek te maken. Meer met passie.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Leovardiascc op januari 31, 2025, 21:21:33
Hilterman nou alweer richting kleedkamer :?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 21:22:47
Citaat van: Leovardiascc op januari 31, 2025, 21:21:33
Hilterman nou alweer richting kleedkamer :?
Werd vol in de houdgreep genomen
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Leovardiascc op januari 31, 2025, 21:22:56
Citaat van: Leovardiascc op januari 31, 2025, 21:21:33
Hilterman nou alweer richting kleedkamer :?

Valt mee :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 21:23:40
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 21:22:47
Werd vol in de houdgreep genomen
Denk schouder uit de kom
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Leovardiascc op januari 31, 2025, 21:25:34
Wel eruit dus ;(
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2025, 21:25:51
Kan toch gewoon door, wat een amateurisme
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 31, 2025, 21:30:53
Citaat van: Harry L. op januari 31, 2025, 21:25:51
Kan toch gewoon door, wat een amateurisme
hartaanval had . Onvoorstelbaar
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2025, 21:31:27
Citaat van: sunderland op januari 31, 2025, 21:30:53
hartaanval had . Onvoorstelbaar

Want
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2025, 21:33:14
Wat een held die Hilterman. Belachelijke wissel. Echt.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 21:54:56
Blij met de punten, maar wat een wanvertoning
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2025, 21:58:53
Jaaaaaaaaa?aa terechte winst. Kom aan. Concurrentie laat punten liggen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2025, 22:02:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 21:54:56
Blij met de punten, maar wat een wanvertoning

Tweede helft vond  ik wel aardig, hadden dat Telstar inne buse. Beste goal van Rolke. Vond Hilterman oek best invallen , zat dreiging in. Handenbinder. Schouder uut de kom en deurgaan. Was woest toen hij weer werd gewisseld. Mooie punten dit en terecht.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2025, 22:11:47
Tegen 5-3-2 weet je gewoon dat het een schaakwedstrijd wordt... nooit leuk om naar te kijken.
Goaltje van hun was gewoon mazzel. Maar goed, wij speelden ook veel lange ballen in de hoop dat 'ie een keer goed viel.

R?lke is lekker onvoorspelbaar en kwam eigenlijk al het gevaar vandaan.
Reiziger solide, viel me niks tegen.

Hilterman op advies van de medische staf eruit, kan verder niemand wat aandoen.
Volgens mij maakte De Leeuw de winnende dus dan eind goed, al goed.

Makkelijke potjes zijn er niet in de KKD en weer 3 punten bijgeschreven.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: CambuurAmersfoort op januari 31, 2025, 22:15:46
Ook de mindere potjes moet je winnen.
Ik vond Rolke weer prima hoor. En hij scoort tenminste. Die verdient z'n basisplek inmiddels wel.
En Hilterman kwam er goed en fel in. Begrijp wel dat de TS geen risico nam. Straks ben je hem ook weer 2 maanden kwijt omdat je te lang doorgaat.

Volendam nu opeens weer een verlies. Het is een knotsgek seizoen en alles kan nog. Gas geven de komende weken en doorknallen!
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2025, 22:44:47
Wat was die Perez slecht. Onvoorstelbaar. Hadden eerste helft pennel moeten hebben. Stond er oppe neus bij. Nartey geel voor een sliding waarbij hij de bal gewoon raakte en de voet omlaag hield. Constant twijfel over een ingooi of doeltrap. Dissonant op het veld.

Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2025, 22:52:32
Wat een slechte wedstrijd maar gelukkig de 3 punten gehouden in Leeuwarden.
Gefeliciteerd mannen  :proost
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2025, 22:54:02
Citaat van: wiekie1969 op januari 31, 2025, 22:44:47
Wat was die Perez slecht. Onvoorstelbaar. Hadden eerste helft pennel moeten hebben. Stond er oppe neus bij. Nartey geel voor een sliding waarbij hij de bal gewoon raakte en de voet omlaag hield. Constant twijfel over een ingooi of doeltrap. Dissonant op het veld.
klopt was zuivere strafschop maar ook dat tijdrekken van die gasten niet best.
Nartey was helemaal geen geel?.draak van een scheidsrechter?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 31, 2025, 22:55:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2025, 21:54:56
Blij met de punten, maar wat een wanvertoning
nou idd. Wat een bende. Thuis 60 minuten zonder rechter aanvaller. Hoe bedenk je het. De techneuten van Cambuur. Er klopte de eerste heft niks van tactisch.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op januari 31, 2025, 22:57:03
Citaat van: wiekie1969 op januari 31, 2025, 22:44:47
Wat was die Perez slecht. Onvoorstelbaar. Hadden eerste helft pennel moeten hebben. Stond er oppe neus bij. Nartey geel voor een sliding waarbij hij de bal gewoon raakte en de voet omlaag hield. Constant twijfel over een ingooi of doeltrap. Dissonant op het veld.
en die 30 kleine overtredingen op Diemers. Houd toch een keer op
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: anderszchristian op januari 31, 2025, 22:57:51
Ben benieuwd ten koste van wie het inpassen van Hilterman straks gaat. Kan me niet voorstellen dat R?lke het kind van de rekening wordt. Vandaag de beste man van het veld.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op januari 31, 2025, 22:59:06
Citaat van: anderszchristian op januari 31, 2025, 22:57:51
Ben benieuwd ten koste van wie het inpassen van Hilterman straks gaat. Kan me niet voorstellen dat R?lke het kind van de rekening wordt. Vandaag de beste man van het veld.

Ik denk dat Rolke een linie terug gaat en dan Nartey er uit.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2025, 23:00:03
Citaat van: Leeuwarder94 op januari 31, 2025, 22:59:06
Ik denk dat Rolke een linie terug gaat en dan Nartey er uit.

Lijkt me terecht, irriteer me al weken aan Nartey met zijn nonchalante houding en geen diepgang. R?lke verdiend die basisplaats op het middenveld en heeft scoren vermogen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: anderszchristian op januari 31, 2025, 23:00:19
Citaat van: Leeuwarder94 op januari 31, 2025, 22:59:06
Ik denk dat Rolke een linie terug gaat en dan Nartey er uit.
Lijkt mij ook het meest logisch
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op januari 31, 2025, 23:03:00
Citaat van: anderszchristian op januari 31, 2025, 23:00:19
Lijkt mij ook het meest logisch

Ja mij ook. Ik zie het niet in Nartey. Voelt vaak aan als slappe hap.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: diekhuzen op januari 31, 2025, 23:08:15
Met spelers als Ottesen, Mullem, Poll en Mercera kom je voetballend echt te kort. Ontzettend veel balverlies en slordig aan de bal.
Het was niet best en Rolke en Souren hebben nog wel een goede pot gespeeld, maar verder slap en onge?nspireerd.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2025, 23:11:56
Hilterman maakte in de korte tijd wel een heel goede indruk, oogt fit.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: AL op januari 31, 2025, 23:20:15
3 punten dus prima.
Voetballend komen we wel zwaar tekort als we het spel moeten maken.  Onze rechterkant was echt zeer slecht en dan met name de 1e helft.
Nartey vind ik echt nog wat tekort komen en ik zou altijd spelen met een echte buiten op rechts.
Snap ook niet waarom Wiebe zo weinig minuten krijgt. Die brengt pit, snelheid en lijkt fysiek echt stappen te hebben gemaakt.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: papier op januari 31, 2025, 23:29:29
Van Mullem speelde in mijn ogen een uitstekende wedstrijd. Had overigens eerder Mercera dan Poll eruit gehaald, omdat je dan een linkspoot op links hebt en mercera nogal ongelukkig was in z?n passing vandaag.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 31, 2025, 23:53:18
3 punten |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: V-man op januari 31, 2025, 23:59:40
Ja dat telt in deze fase! Die Hilterman wat was ie gedreven: Heerlijk!
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Huizen op februari 01, 2025, 00:29:09
Citaat van: diekhuzen op januari 31, 2025, 23:08:15
Met spelers als Ottesen, Mullem, Poll en Mercera kom je voetballend echt te kort. Ontzettend veel balverlies en slordig aan de bal.
Het was niet best en Rolke en Souren hebben nog wel een goede pot gespeeld, maar verder slap en onge?nspireerd.

Amen. Mercera is het ook al weken kwijt, wat speelt die de laatste wedstrijden matig zeg. En Ottensen voorin, ik vind het onbegrijpelijk dat we zoveel wedstrijden spelen met spelers die niet op hun plek spelen. Stel dan in ieder geval een andere aanvaller als Kooistra op.

Blijf het zeggen: onbegrijpelijk en bijna armoedig is het, en dat voor 12.000 mensen!
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Huizen op februari 01, 2025, 00:29:37
Citaat van: V-man op januari 31, 2025, 23:59:40
Ja dat telt in deze fase! Die Hilterman wat was ie gedreven: Heerlijk!

Enorm van genoten. Dat is wat wij willen zien: gas geven!  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op februari 01, 2025, 06:27:57
1e helft klopte er weinig van hoor lui voetballend veel beter
we hadden amper een kans,waarom Balk niet speelde geen id
en Pauwels die is al weken uit vorm en ook niet slim genoeg om
dan juiste keuze,s te maken.
2e helft wat meer dreiging en felheid dan zie je dat je daarmee
al heel ver komt.
Reiziger zeer degelijk gekeept das toch wel belangrijk een goede
2e keeper.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2025, 06:34:08
Citaat van: diekhuzen op januari 31, 2025, 23:08:15
Met spelers als Ottesen, Mullem, Poll en Mercera kom je voetballend echt te kort. Ontzettend veel balverlies en slordig aan de bal.
Het was niet best en Rolke en Souren hebben nog wel een goede pot gespeeld, maar verder slap en onge?nspireerd.

We staan 5e met 8 puntjes achterstand op Volendam.  Dramatisch elftal hewwe we.   :proost

We kunnen 2e worden met dit elftal maar ook 10e.  Het is een grillig seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 06:57:17
Aan de bal valt het wat tegen, maar verdedigend doen vMullem en Mercera het nog steeds heel goed. Weer zo?n hele rare goaltegen? uit open spel krijgen we eigenlijk nooit een tegengoal.

Je hoort mij niet klagen als we iedere week met 1 goal verschil winnen? we doen volop mee bovenin.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 01, 2025, 07:36:12
Citaat van: wiekie1969 op februari 01, 2025, 06:34:08
We staan 5e met 8 puntjes achterstand op Volendam.  Dramatisch elftal hewwe we.   :proost

We kunnen 2e worden met dit elftal maar ook 10e.  Het is een grillig seizoen.

Klopt en als je dat na een wedstrijd of 6 had gezegd had iedereen je voor gek verklaard. Maar het voelt soms alsof we met net iets meer vernuft en slimmigheid nu ook een pint of 10 meer hadden kunnen hebben en dat je gewoon bovenaan had gestaan.
Zo'n wedstrijd vorige week moet je dan ook gewoon een keer winnen om echt mee te gaan doen om de promotieplekken. Iedereen verliest punten maar wij helaas ook net te vaak om genoeg te stijgen.

Neemt niet weg dat het al fijn is dat we weer meedoen om de prijzen.  Dat voetbalt toch veel leuker dan om plek 12
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sjaak op februari 01, 2025, 08:18:31
Zo?n Nartey, ik snap het niet. Komt uit Leeuwarden en staat in de basis van Cambuur. Dan loop je toch elke pot het snot voor je ogen als het even wat minder gaat? Hij loopt er nu bij alsof hij het allemaal wel prima vindt, alsof hij de top al heeft bereikt. Nou begint het pas voor die jongen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 01, 2025, 08:36:05
Citaat van: AL op januari 31, 2025, 23:20:15
3 punten dus prima.
Voetballend komen we wel zwaar tekort als we het spel moeten maken.  Onze rechterkant was echt zeer slecht en dan met name de 1e helft.
Nartey vind ik echt nog wat tekort komen en ik zou altijd spelen met een echte buiten op rechts.
Snap ook niet waarom Wiebe zo weinig minuten krijgt. Die brengt pit, snelheid en lijkt fysiek echt stappen te hebben gemaakt.
wiebe is echt goed bezig. Tegen Roda heel goed en daarna weer bijna geen speel minuten. Hij heeft een half seizoen niet gespeeld wat terecht was. Hij is wb power erg gegroeid valt mij op.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 01, 2025, 08:39:10
Citaat van: sjaak op februari 01, 2025, 08:18:31
Zo?n Nartey, ik snap het niet. Komt uit Leeuwarden en staat in de basis van Cambuur. Dan loop je toch elke pot het snot voor je ogen als het even wat minder gaat? Hij loopt er nu bij alsof hij het allemaal wel prima vindt, alsof hij de top al heeft bereikt. Nou begint het pas voor die jongen.
omdat hij nog zo jong is kan hij nog niet iedere weds dat brengen dus moet je doseren met zo,n jongen. Tegen Eindhoven viel mij dit al op. Zie je heel vaak bij jonge jongens.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 01, 2025, 08:55:12
De tegenstander was gisteren wederom tactisch beter. Dat geeft aan dat ions TS niet goed genoeg is. We zien het al een jaar. Het was niet om aan te gluren maar er werd ook niks aan gedaan met een tactische omzetting. Je speelt thuis en begint zonder een rechtsbuiten. Dat blok Mercera Otessen staat verdedigend prima maar je moet ook aanvallen en zeker thuis naar de noord tribune. Wij zijn er ook nog en dit seizoen is het vaak niet om aan te gluren in thuiswedstrijden. Excelsior was wel een goede wedstrijd. En dan niet beginnen over dat Telstar een appart systeem speelt
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: carlo de leeuw op februari 01, 2025, 08:58:16
Citaat van: sunderland op februari 01, 2025, 08:39:10
omdat hij nog zo jong is kan hij nog niet iedere weds dat brengen dus moet je doseren met zo,n jongen. Tegen Eindhoven viel mij dit al op. Zie je heel vaak bij jonge jongens
Zie je met Wiebe en Pauwels ook. Pieken en dalen. Geduld is een schone zaak  :clint
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 01, 2025, 09:00:25
Citaat van: anderszchristian op januari 31, 2025, 22:57:51
Ben benieuwd ten koste van wie het inpassen van Hilterman straks gaat. Kan me niet voorstellen dat R?lke het kind van de rekening wordt. Vandaag de beste man van het veld.
afhankelijk van de tegenstander zou ik met R?lke achter Hilterman gaan spelen. Dat ging al 10 min heel goed gisteren.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 09:31:36
R?lke was helemaal l?s na zijn goal. Handelingssnelheid moet omhoog, dan kan hij echt goed worden.
Nartey niet slecht maar ook weer niet bepalend, R?lke is gevaarlijker.

Mooi middenveld : Souren/Diemers/R?lke met nog Kieftenbelt en Nartey achter de hand..
Fedde De Jong nog maar zien te slijten, beter voor iedereen
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op februari 01, 2025, 09:34:29
Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2025, 09:31:36
R?lke was helemaal l?s na zijn goal. Handelingssnelheid moet omhoog, dan kan hij echt goed worden.
Nartey niet slecht maar ook weer niet bepalend, R?lke is gevaarlijker.

Mooi middenveld : Souren/Diemers/R?lke met nog Kieftenbelt en Nartey achter de hand..
Fedde De Jong nog maar zien te slijten, beter voor iedereen
en aanval met Pauwels/Hilterman/Balk
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 09:43:35
En achterin is het verdedigend ook niet slecht, h? ... team is aardig in balans.

Geen spectaculair voetbal, wel degelijk en in deze KKD goed genoeg om serieus kans te maken op plek 2.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: HansKazan op februari 01, 2025, 09:58:12
Citaat van: Bernardo op januari 31, 2025, 23:11:56
Hilterman maakte in de korte tijd wel een heel goede indruk, oogt fit.

Nog een paar kilootjes eraf wellicht.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: De Gast op februari 01, 2025, 10:31:03
Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2025, 09:43:35
En achterin is het verdedigend ook niet slecht, h? ... team is aardig in balans.

Geen spectaculair voetbal, wel degelijk en in deze KKD goed genoeg om serieus kans te maken op plek 2.

Geen spectaculair voetbal is een understatement. Ik vind het thuis gewoon ontzettend saai. Komt allemaal door het gebrek aan scorend vermogen. Blij met de punten maar ik hoop dat we nog wat gaan loskomen. Met Hilterman en een Rolke lijkt er wel iets van pit en onvoorspelbaarheid in te komen. Dat moeten we hebben.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 10:57:00
Klopt, maar vorige week was het wel prachtig voetbal in de beginfase en geen punten...ik werd vanochtend toch een stuk vrolijker wakker dan.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Vlampiep op februari 01, 2025, 11:00:25
Met 12.500 supporters in het stadion, mag je toch wel verwachten dat er meer beleving is in spel. Spelers met inzet gif en rendement worden buiten de basis gelaten  :rodekaart
Ook erger ik mij aan het slechte aannemen van de bal en vaak geen goede assist kunnen geven of de man niet op de juiste wijze kunnen aanspelen
Dat Pauwels iedere actie voor zich zelf gaat en daarmee zijn mede spelers voor lul laat lopen mag in de topsport direct consequenties hebben, door een wissel. Als dat een jeugd speler is als bv Yoram vd Veen, het zij zo, maar altijd meer rendement dan met Pauwels.
Het feit dat we drie punten pakken is positief, maar de manier waarop is stuitend.
Ik kom voor aantrekkelijk voetbal en uiteraard de nodige puntjes,  maar met deze wanvertoningen jaag je het publiek het stadion uit.
In onze selectie zijn de spelers Hilterman, Balk, Jansen, Diemers en R?lke die het predikaat topsporter mogen krijgen en de rest mag wat mij betreft hun veters niet strikken.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: HansKazan op februari 01, 2025, 11:28:22
Complimenten aan Noord. Sfeertje zit er aardig in de afgelopen twee thuiswedstrijden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 01, 2025, 13:12:14
Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2025, 11:00:25
Met 12.500 supporters in het stadion, mag je toch wel verwachten dat er meer beleving is in spel. Spelers met inzet gif en rendement worden buiten de basis gelaten  :rodekaart
Ook erger ik mij aan het slechte aannemen van de bal en vaak geen goede assist kunnen geven of de man niet op de juiste wijze kunnen aanspelen
Dat Pauwels iedere actie voor zich zelf gaat en daarmee zijn mede spelers voor lul laat lopen mag in de topsport direct consequenties hebben, door een wissel. Als dat een jeugd speler is als bv Yoram vd Veen, het zij zo, maar altijd meer rendement dan met Pauwels.
Het feit dat we drie punten pakken is positief, maar de manier waarop is stuitend.
Ik kom voor aantrekkelijk voetbal en uiteraard de nodige puntjes,  maar met deze wanvertoningen jaag je het publiek het stadion uit.
In onze selectie zijn de spelers Hilterman, Balk, Jansen, Diemers en R?lke die het predikaat topsporter mogen krijgen en de rest mag wat mij betreft hun veters niet strikken.

Mee eens. Nyling mag ook nog aan dat lijstje worden toegevoegd maar verder mag de rest wel iets meer een over mijn lijk mentaliteit gaan krijgen. Dan kan het echt leuk worden dit seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2025, 16:08:02
Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2025, 11:00:25
Met 12.500 supporters in het stadion, mag je toch wel verwachten dat er meer beleving is in spel. Spelers met inzet gif en rendement worden buiten de basis gelaten  :rodekaart
Ook erger ik mij aan het slechte aannemen van de bal en vaak geen goede assist kunnen geven of de man niet op de juiste wijze kunnen aanspelen
Dat Pauwels iedere actie voor zich zelf gaat en daarmee zijn mede spelers voor lul laat lopen mag in de topsport direct consequenties hebben, door een wissel. Als dat een jeugd speler is als bv Yoram vd Veen, het zij zo, maar altijd meer rendement dan met Pauwels.
Het feit dat we drie punten pakken is positief, maar de manier waarop is stuitend.
Ik kom voor aantrekkelijk voetbal en uiteraard de nodige puntjes,  maar met deze wanvertoningen jaag je het publiek het stadion uit.
In onze selectie zijn de spelers Hilterman, Balk, Jansen, Diemers en R?lke die het predikaat topsporter mogen krijgen en de rest mag wat mij betreft hun veters niet strikken.

Kwaliteit. Dat mist dit Cambuur, in alle linies. Dat accepteer je of dat accepteer je niet. Naar niks kijken en 5e staan, het kan  gewoon in de kkd. Goed weekend :proost
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2025, 16:09:35
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 01, 2025, 13:12:14
Mee eens. Nyling mag ook nog aan dat lijstje worden toegevoegd maar verder mag de rest wel iets meer een over mijn lijk mentaliteit gaan krijgen. Dan kan het echt leuk worden dit seizoen.

Nieling???? Die ging hopeloos de fout in toch gisteren bij de 0-1.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 01, 2025, 16:13:56
Citaat van: De Gast op februari 01, 2025, 10:31:03
Geen spectaculair voetbal is een understatement. Ik vind het thuis gewoon ontzettend saai. Komt allemaal door het gebrek aan scorend vermogen. Blij met de punten maar ik hoop dat we nog wat gaan loskomen. Met Hilterman en een Rolke lijkt er wel iets van pit en onvoorspelbaarheid in te komen. Dat moeten we hebben.
het is heus niet alleen gebrek aan scorend vermogen. Vind dat de tegenstander heel vaak het tactisch veel beter voorelkaar heeft. Het is oersaai bij ons terwijl dat helemaal niet hoeft
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 17:41:43
En toch winnen we vaker dan dat we verliezen ondanks dat de tegenstander het taktische beter voor elkaar heeft en we kwaliteit te kort komen :)
En we winnen ook vaker dan de meeste van onze concurenten.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Zuid1991 op februari 01, 2025, 17:55:16
Citaat van: wiekie1969 op februari 01, 2025, 16:09:35
Nieling???? Die ging hopeloos de fout in toch gisteren bij de 0-1.
Hest wel sien hoeveel andere speulers vooraf de mist ingingen?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 01, 2025, 18:14:38
Excelsior staat 0-3
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 18:30:25
Citaat van: Zuid1991 op februari 01, 2025, 17:55:16
Hest wel sien hoeveel andere speulers vooraf de mist ingingen?

Inclusief El Kachati die over de bal heen maait. Goal was een lucky.

Nog 4 puntjes achter plek 2... het is soms wel heel erg kritisch.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 01, 2025, 18:39:04
Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2025, 18:30:25
Inclusief El Kachati die over de bal heen maait. Goal was een lucky.

Nog 4 puntjes achter plek 2... het is soms wel heel erg kritisch.
Laat dat ?soms? maar weg :) Natuurlijk kan het een stuk beter, mag wat mij betreft met name thuis wel met meer pit, maar ik heb al veel uitwedstrijden gezien die best goed waren. Ik denk dat Hilterman ons veel plezier gaat geven, middenveld met Diemers-R?lke-Souren en aanval met Pauwels-Hilterman-Balk ziet er wat mij betreft veelbelovend uit.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: michello op februari 01, 2025, 18:41:18
Citaat van: wiekie1969 op februari 01, 2025, 16:08:02
Kwaliteit. Dat mist dit Cambuur, in alle linies. Dat accepteer je of dat accepteer je niet. Naar niks kijken en 5e staan, het kan  gewoon in de kkd. Goed weekend :proost

Weet je wat kan in de KKD ? De ene week goed spelen en dan opeens verliezen en de andere week een draak van een pot spelen. Het is wisselvallig.  We hebben ook prima wedstrijden gespeeld.

2013 was ook zo?n seizoen. In de eindfase begon het te lopen en we weten allemaal hoe dat afliep. Ik sluit niet uit dat het dit seizoen ook kan.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2025, 19:49:13
Volkomen mee eens.  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2025, 19:49:50
Excelsior- Vitesse 0-3. Staan 4 puntjes achter. Alles is mogelijk
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2025, 19:53:39
Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2025, 17:41:43
En toch winnen we vaker dan dat we verliezen ondanks dat de tegenstander het taktische beter voor elkaar heeft en we kwaliteit te kort komen :)
En we winnen ook vaker dan de meeste van onze concurenten.

Net de stand even gekeken. Van de nummers 1 tm 11 in de stand hebben wij de meeste verlies partijen. 9 keer. Toch sta je maar 4 puntjes achter op de nummer 2. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op februari 01, 2025, 20:17:50
Met 4 wedstrijden voor de boeg moet je 12 punten pakken.
Maar jonge teams liggen ons niet dus ?..
J.PSV uit
Top Oss thuis
J.Ajax uit
VVV thuis
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 21:14:05
Het is maar naar welke statistiek je wilt kijken... op Volendam na de meeste wedstrijden gewonnen. En we hebben de minste goals goals tegen.
Na de winter 9 uit 4, dat is een prima start Komende 4 wedstrijden nog maar 9 punten erbij.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Specuveter op februari 01, 2025, 22:16:15
Citaat van: Noordcambuur op februari 01, 2025, 20:17:50
Met 4 wedstrijden voor de boeg moet je 12 punten pakken.
Maar jonge teams liggen ons niet dus ?..
J.PSV uit
Top Oss thuis
J.Ajax uit
VVV thuis
tsja...met wat voor team komt "Jong psv" en welk team "Jong Ajax"
Wat is meestal voordeliger?
Op de Vrijdags tegen Jong team of op de maandag?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Galdiano op februari 01, 2025, 22:23:41
Citaat van: Noordcambuur op februari 01, 2025, 20:17:50
Met 4 wedstrijden voor de boeg moet je 12 punten pakken.
Maar jonge teams liggen ons niet dus ?..
J.PSV uit
Top Oss thuis
J.Ajax uit
VVV thuis

PSV heb je geluk. Dat is een Europese speelweek.
Ajax zal met een zwaar team komen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op februari 01, 2025, 22:32:52
Citaat van: Specuveter op februari 01, 2025, 22:16:15
tsja...met wat voor team komt "Jong psv" en welk team "Jong Ajax"
Wat is meestal voordeliger?
Op de Vrijdags tegen Jong team of op de Vrijdag?
maandag bedoel je zeker.
Je kunt beter op vrijdagavond spelen tegen jonge teams.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Zuid1991 op februari 01, 2025, 23:00:48
Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2025, 18:30:25
Inclusief El Kachati die over de bal heen maait. Goal was een lucky.

Nog 4 puntjes achter plek 2... het is soms wel heel erg kritisch.
Heeft toch niks met kritisch te maken?
Wiekie geeft commentaar op Nieling bij tegengoal.
Ik geef aan dat de tegengoal nogal kolderiek, slecht verdedigd is door 3/4 spelers.
Kijk nog maar even terug.

Ik ben net zo blij als menigeen met de overwinning en de stand op de ranglijst.
Alles is nog mogelijk.
Maar benoemen dat sommige dingen niet goed zijn is toch normaal?
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op februari 02, 2025, 12:21:37
Citaat van: Zuid1991 op februari 01, 2025, 23:00:48
Heeft toch niks met kritisch te maken?
Wiekie geeft commentaar op Nieling bij tegengoal.
Ik geef aan dat de tegengoal nogal kolderiek, slecht verdedigd is door 3/4 spelers.
Kijk nog maar even terug.

Ik ben net zo blij als menigeen met de overwinning en de stand op de ranglijst.
Alles is nog mogelijk.
Maar benoemen dat sommige dingen niet goed zijn is toch normaal?

Tuurlijk en dat moet ook hoeveel ballen worden er verkeerd gegeven en
gaan er fout je mag er gewoon wat meer van verwachten zitten elke keer
12.000 of meer ik blijf er bij het moet allemaal veel pittiger en boven op
de tegenstander staan niet op 5 a 6 meter soms als het wel gebeurd gaat het
publiek er meteen vol achter staan,het kan geen 90 min maar het moet
en kan vaker dan nu gebeurd,
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Vlampiep op februari 02, 2025, 13:11:18
Citaat van: denistel op februari 02, 2025, 12:21:37
Tuurlijk en dat moet ook hoeveel ballen worden er verkeerd gegeven en
gaan er fout je mag er gewoon wat meer van verwachten zitten elke keer
12.000 of meer ik blijf er bij het moet allemaal veel pittiger en boven op
de tegenstander staan niet op 5 a 6 meter soms als het wel gebeurd gaat het
publiek er meteen vol achter staan,het kan geen 90 min maar het moet
en kan vaker dan nu gebeurd,
Wat ik mij afvraag, is dit een gebrek te wijten aan de trainerstaf, of gebrek aan mentaliteit bij een groot aantal spelers.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op februari 02, 2025, 14:24:06
Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2025, 13:11:18
Wat ik mij afvraag, is dit een gebrek te wijten aan de trainerstaf, of gebrek aan mentaliteit bij een groot aantal spelers.

tis te afwachtend vind ik
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 02, 2025, 14:55:34
Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2025, 13:11:18
Wat ik mij afvraag, is dit een gebrek te wijten aan de trainerstaf, of gebrek aan mentaliteit bij een groot aantal spelers.
dat ligt toch bij de staf. Als iemand dat niet doet er gelijk uit flikkeren
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Vlampiep op februari 02, 2025, 15:05:04
Citaat van: sunderland op februari 02, 2025, 14:55:34
dat ligt toch bij de staf. Als iemand dat niet doet er gelijk uit flikkeren
Ben ik met je eens, want het is geen bezigheidstherapie.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: janou op februari 03, 2025, 14:22:53
Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2025, 13:11:18
Wat ik mij afvraag, is dit een gebrek te wijten aan de trainerstaf, of gebrek aan mentaliteit bij een groot aantal spelers.

Meerdere factoren denk ik. Wat wij wel eens vergeten is dat er ook een tegenstander meedoet. Zo simpel als inzet/mentaliteit is het niet. Keepert van hun heeft een geweldige trap, waardoor drukzetten gewoon lastig is. Zoals in de nabeschouwing gezegd werd, spelen zij heel gevarieerd. Wij hebben op dit moment nog niet de kwaliteit om een tegenstander 90 minuten lang onder druk te zetten. Maar als wij wat makkelijker gaan scoren, zal het ook in balbezit makkelijker gaan en kunnen we wat dominanter gaan spelen.

Overigens was het vrijdag eerste helft echt matig inderdaad. Maar als je zoveel slechte aannames en passes doet, hoef je het helemaal niet meer over tactiek te hebben.



Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: mark1989 op februari 03, 2025, 14:40:34
Citaat van: Vlampiep op februari 02, 2025, 13:11:18
Wat ik mij afvraag, is dit een gebrek te wijten aan de trainerstaf, of gebrek aan mentaliteit bij een groot aantal spelers.

Beide niet. Zoals hierboven genoemd. Je speelt ook tegen een tegenstander, die hier niet komt om van Cambuur te verliezen. De verschillen in de KKD zijn dit seizoen erg klein.
Wedstrijden worden vaak beslist in een paar momenten.
Eigenlijk zat het er na de 0-1 niet echt in om dit om te draaien, maar door heel veel passie en een super goede 2e helft lukte dit wel. Het verschil werd in mijn ogen gemaakt door Jeredy Hilterman. Die voorop in de strijd ging. Het hele elftal ging daarin mee en iedereen zat er bovenop. Hij brengt precies wat cambuur nodig had op dat moment. Telstar kreeg het daardoor heel moeilijk. En dan heeft Cambuur net iets meer kwaliteit om het om te draaien.
Ik denk dat als Cambuur vanaf het begin van de wedstrijd met een fitte spits kan spelen en Tony rolke erachter dat we veel makkelijker wedstrijden gaan winnen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: PePe op februari 03, 2025, 14:54:45
Dat zelfde heeft Gabi Caschili ook. Na zijn blessure liep het allemaal erg stroef bij Cambuur.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 03, 2025, 16:41:07
Citaat van: janou op februari 03, 2025, 14:22:53
Meerdere factoren denk ik. Wat wij wel eens vergeten is dat er ook een tegenstander meedoet. Zo simpel als inzet/mentaliteit is het niet. Keepert van hun heeft een geweldige trap, waardoor drukzetten gewoon lastig is. Zoals in de nabeschouwing gezegd werd, spelen zij heel gevarieerd. Wij hebben op dit moment nog niet de kwaliteit om een tegenstander 90 minuten lang onder druk te zetten. Maar als wij wat makkelijker gaan scoren, zal het ook in balbezit makkelijker gaan en kunnen we wat dominanter gaan spelen.

Overigens was het vrijdag eerste helft echt matig inderdaad. Maar als je zoveel slechte aannames en passes doet, hoef je het helemaal niet meer over tactiek te hebben.
kan er eerlijk gezegd wel van kotsen. Dat praat over gevarieerd spelen en erg lastig. We hebben gvd op iedere positie een betere speler maar toch aan passen. Doet mij weer denken aan Hake die bang was voor de counter van Top Oss en daarom zwaar verdedigd ging spelen. Dit is niet om jou Janou.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: douwelwd op februari 03, 2025, 17:24:50
Citaat van: sunderland op februari 03, 2025, 16:41:07
kan er eerlijk gezegd wel van kotsen. Dat praat over gevarieerd spelen en erg lastig. We hebben gvd op iedere positie een betere speler maar toch aan passen. Doet mij weer denken aan Hake die bang was voor de counter van Top Oss en daarom zwaar verdedigd ging spelen. Dit is niet om jou Janou.

Zie je liever een aanvallend Cambuur dat elke keer in het mes van de counter loopt?
als we zo goed waren, dan hadden we wel op een europees voetbal plek gestaan ipv op nr 5 in de KKD
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 03, 2025, 17:41:20
Citaat van: douwelwd op februari 03, 2025, 17:24:50
Zie je liever een aanvallend Cambuur dat elke keer in het mes van de counter loopt?
als we zo goed waren, dan hadden we wel op een europees voetbal plek gestaan ipv op nr 5 in de KKD
ben jij Hake? Je moet thuis bang zijn voor Telstar? Gaat toch nergens over.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op februari 03, 2025, 17:49:08
Citaat van: douwelwd op februari 03, 2025, 17:24:50
Zie je liever een aanvallend Cambuur dat elke keer in het mes van de counter loopt?
als we zo goed waren, dan hadden we wel op een europees voetbal plek gestaan ipv op nr 5 in de KKD

ik verwacht er wel meer van dan bijvoordbeeld vrijdag in de 1e helft 2 a 3 keer
bij de goal van de tegenstander komen in 45 min ken echt niet,Kun je wel zeggen
we hebben ook met een tegenstander te maken maar het begint bij je zelf.
Knal er eens vol op vanaf de 1e seconde en maak die lui het voetballen onmogelijk
dan gaat het publiek er ook vol achter staan nu stond je te kijken naar een Telstar
dat frank en vrij kon spelen zonder trouwens echt gevaarlijk te worden.Pas in de 2e
helft doe je het dan beter en zulke dingen gebeuren heel vaak.Opvallend als
tegenstanders tot in de treure worden geanaliseerd.En nogmaals 90 min druk zetten
of goed voetbal spelen verwacht ik echt niet maar je mag er wel meer van verwachten
is mijn mening,
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: diekhuzen op februari 03, 2025, 17:56:10
Citaat van: denistel op februari 03, 2025, 17:49:08
ik verwacht er wel meer van dan bijvoordbeeld vrijdag in de 1e helft 2 a 3 keer
bij de goal van de tegenstander komen in 45 min ken echt niet,Kun je wel zeggen
we hebben ool met een tegenstander te maken maar het begint bij je zelf.
Knal er eens vol op vanaf de 1e seconde en maak die lui het voetballen onmogelijk
dan gaat het publiek er ook vol achter staan nu stond je te kijken naar een Telstar
dat frank en vrij kon spelen zonder trouwens echt gevaarlijk te worden.Pas in de 2e
helft doe je het dan beter en zulke dingen gebeuren heel vaak.Opvallend als
tegenstanders tot in de treure worden geanaliseerd.En nogmaals 90 min druk zetten
of goed voetbal spelen verwacht ik echt niet maar je mag er wel meer van verwachten
is mijn mening,

Mee eens en we hebben het over Telstar thuis. Thuiswedstrijden zijn erg matig en het publiek verdiend zeker meer. 
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Oebieman op februari 03, 2025, 17:57:06
Wat vooral ook opviel bij de invalbeurt van Hilterman is dat hij de andere voorhoede spelers op hun plek zet. Pauwels werd aangespoord sneller terug te gaan nadat hij op de grond had gelegen. Rolke werd weer naar zijn eigen positie gestuurd. Hij was coachend gewoon heel actief. Dat verwacht je eigenlijk ook van een De Leeuw. Die dat op het veld helemaal niet lijkt te doen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op februari 03, 2025, 18:13:57
Citaat van: Oebieman op februari 03, 2025, 17:57:06
Wat vooral ook opviel bij de invalbeurt van Hilterman is dat hij de andere voorhoede spelers op hun plek zet. Pauwels werd aangespoord sneller terug te gaan nadat hij op de grond had gelegen. Rolke werd weer naar zijn eigen positie gestuurd. Hij was coachend gewoon heel actief. Dat verwacht je eigenlijk ook van een De Leeuw. Die dat op het veld helemaal niet lijkt te doen.

ook van Diemers en elkaar meer sturen kan zo wie zo geen kwaad gebeurd idd veel te weinig
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op februari 03, 2025, 18:28:18
Ik heb dit seizoen nog niet kunnen genieten van goed voetbal in het Kooi stadion.
Het is allemaal wat plichtmatig wat denistel ook zegt.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Inferno-058 op februari 03, 2025, 18:32:47
Citaat van: Noordcambuur op februari 03, 2025, 18:28:18
Ik heb dit seizoen nog niet kunnen genieten van goed voetbal in het Kooi stadion.
Het is allemaal wat plichtmatig wat denistel ook zegt.
Komt omdat deze selectie tegen het plafond aan zit
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op februari 03, 2025, 18:42:02
Citaat van: Inferno-058 op februari 03, 2025, 18:32:47
Komt omdat deze selectie tegen het plafond aan zit

met zulke hoge tribunes??? :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Eewal op februari 03, 2025, 18:44:35
Klopt, bang zijn voor Telstar is idd te zot voor woorden. Zeker thuis. We missen stootkracht. Veel schoten op goal blijken ook rollertjes. Soms kan ik me niet voorstellen dat deze spelers elke dag trainen. Maar hey, we doen nog steeds mee voor promotie. Maar ik vind het een saai seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Inferno-058 op februari 03, 2025, 19:02:31
Ik kan dit team niet betrappen op een gebrek aan inzet. Ze geven elke wedstrijd 110%, dat zie ik gewoon. Dat is wel eens anders geweest. Top 5 eindigen zou prima zijn, 1e of 2e fantastisch.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 03, 2025, 19:40:20
Inzet kun je dit team niet verwijten en er zit ook wel winnaarsmentaliteit in. Maar het het is inderdaad niet vol op de aanval, vaak resultaatgericht.
Eerst de nul houden en dan kijken of er meer inzit.

De niveauverschillen zijn ook klein in deze competitie en genoeg kwaliteit om het spel te domineren hebben we niet.
Soms is er ook nog gebrek aan vertrouwen en durf. Onwil is het zeker niet.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: sunderland op februari 03, 2025, 19:46:28
Zeg ook nergens dat er geen inzet is maar is soms wel schijninzet. Net alsof, ze doen het wel maar gewoon te laat. Was het alweer vergeten dat idd Hilterman heel erg aan het coachen was. Maar het begon om bang te zijn van Telstar en dat vond ik onvoorstelbaar.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 03, 2025, 20:28:10
Wel interessant wat vdWeij hierover zegt bij Hertenkamp.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Noordcambuur op februari 03, 2025, 21:28:37
Citaat van: Inferno-058 op februari 03, 2025, 18:32:47
Komt omdat deze selectie tegen het plafond aan zit
haha  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op februari 03, 2025, 21:55:01
Citaat van: Bankzitter op februari 03, 2025, 20:28:10
Wel interessant wat vdWeij hierover zegt bij Hertenkamp.

die zegt meestal verstandige dingen nu ook weer.druk zetten 1e helft ging niet
goed waardoor die lui lekker konden voetballen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: diekhuzen op februari 03, 2025, 21:56:29
Ja achteraf makkelijk praten. Maar hij heeft er zeker wel kijk op
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 03, 2025, 22:20:04
Citaat van: denistel op februari 03, 2025, 21:55:01
die zegt meestal verstandige dingen nu ook weer.druk zetten 1e helft ging niet
goed waardoor die lui lekker konden voetballen.
Ik heb ze zonder balk eigenlijk nooit goed zien drukzetten, is echt wel een belangrijk aandrijfmotertje hoor
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 03, 2025, 22:38:56
Citaat van: Inferno-058 op februari 03, 2025, 18:32:47
Komt omdat deze selectie tegen het plafond aan zit

Ik neem aan dat je bedoeld dat ze er alles uit de selectie halen wat er nu inzit.

Jansen, Mercera, Pauwels, R?lke , Nartey, Nieling gaan de komende jaren nog veel beter worden. Die zitten nog lang niet op hun plafond.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: janou op februari 04, 2025, 10:08:04
Citaat van: sunderland op februari 03, 2025, 16:41:07
kan er eerlijk gezegd wel van kotsen. Dat praat over gevarieerd spelen en erg lastig. We hebben gvd op iedere positie een betere speler maar toch aan passen. Doet mij weer denken aan Hake die bang was voor de counter van Top Oss en daarom zwaar verdedigd ging spelen. Dit is niet om jou Janou.

Begrijp jou reactie Sunderland, maar het heeft niet per se wat met bang zijn te maken. De TS maakt elke wedstrijd weer een plan om te winnen van een tegenstander, dit doen ze door te analyseren wat de sterktes en zwaktes zijn van de tegenstander en waar de kansen liggen, dit gebeurde ook in de jaren met Sandor. Alleen had je toen zoveel kwaliteit aan de bal en in het drukzetten. Dus dat ''Aanpassen'' op de tegenstander gebeurt elke week en bij elke ploeg.

Zoals Vd Weij ook zegt in de podcast, we weten niet wat de tactische reden er voor was, dus dat maakt het lastig oordelen. Mijn eerste gevoel zegt ook dat Balk gewoon moet spelen. Feit is dat het de eerste helft matig was en dat we er geen druk op kregen, dus pakte het iig niet uit zoals verwacht.     

Ben het verder 100% mee eens dat we van eigen kracht moeten uitgaan. Maar er is ook een tegenstander waar je tegen speelt en waarop je accenten aanpast.




Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: PePe op februari 04, 2025, 12:46:40
Citaat van: janou op februari 04, 2025, 10:08:04
Begrijp jou reactie Sunderland, maar het heeft niet per se wat met bang zijn te maken. De TS maakt elke wedstrijd weer een plan om te winnen van een tegenstander, dit doen ze door te analyseren wat de sterktes en zwaktes zijn van de tegenstander en waar de kansen liggen, dit gebeurde ook in de jaren met Sandor. Alleen had je toen zoveel kwaliteit aan de bal en in het drukzetten. Dus dat ''Aanpassen'' op de tegenstander gebeurt elke week en bij elke ploeg.

Zoals Vd Weij ook zegt in de podcast, we weten niet wat de tactische reden er voor was, dus dat maakt het lastig oordelen. Mijn eerste gevoel zegt ook dat Balk gewoon moet spelen. Feit is dat het de eerste helft matig was en dat we er geen druk op kregen, dus pakte het iig niet uit zoals verwacht.     

Ben het verder 100% mee eens dat we van eigen kracht moeten uitgaan. Maar er is ook een tegenstander waar je tegen speelt en waarop je accenten aanpast.

vd Weij: Bij Telstar liepen ze allemaal door elkaar, maar ze wisten precies wat ze moesten doen!!
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: denistel op februari 04, 2025, 14:03:04
het gaat mij meer om wat we met de bal doen als we em hebben.
dat telstar een tactisch lastig spelletje speelt heeft niks te maken
met als wij  de bal hebben?
er gaan zo veel dingen mis ballen achter de man of te hard of te
zacht voorzetten die heel vaak niet aankomen.dat kan en moet
allemaal nog veel beter is mijn mening.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: janou op februari 04, 2025, 14:05:03
Citaat van: PePe op februari 04, 2025, 12:46:40
vd Weij: Bij Telstar liepen ze allemaal door elkaar, maar ze wisten precies wat ze moesten doen!!

Wat wil je hiermee zeggen? Bevestigd i.m.o. vooral dat Telstar een lastige tegenstander is om druk op te krijgen. Daarom ook goed hersteld in de 2e helft vind ik en een hele belangrijke overwinning. 
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2025, 14:07:44
Citaat van: PePe op februari 04, 2025, 12:46:40
vd Weij: Bij Telstar liepen ze allemaal door elkaar, maar ze wisten precies wat ze moesten doen!!

Georganiseerde Chaos, ook het spelsysteem van Atte Bouma in de jaren 70  _O_
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: janou op februari 04, 2025, 14:11:54
Citaat van: denistel op februari 04, 2025, 14:03:04
het gaat mij meer om wat we met de bal doen als we em hebben.
dat telstar een tactisch lastig spelletje speelt heeft niks te maken
met als wij  de bal hebben?
er gaan zo veel dingen mis ballen achter de man of te hard of te
zacht voorzetten die heel vaak niet aankomen.dat kan en moet
allemaal nog veel beter is mijn mening.

Voor wat betreft de wedstrijd tegen Telstar volledig mee eens. Vond het aan de bal echt heel erg slordig. Dan kan je het over tactiek gaan hebben,  maar als een pass over 5 meter misgaat gaat geen enkele tactiek werken. Maar daarom des te knapper dat we deze toch weten te winnen in mijn optiek. Vorig jaar hadden we zo'n pot verloren denk ik.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Vlampiep op februari 04, 2025, 14:36:38
Citaat van: janou op februari 04, 2025, 14:11:54
Voor wat betreft de wedstrijd tegen Telstar volledig mee eens. Vond het aan de bal echt heel erg slordig. Dan kan je het over tactiek gaan hebben,  maar als een pass over 5 meter misgaat gaat geen enkele tactiek werken. Maar daarom des te knapper dat we deze toch weten te winnen in mijn optiek. Vorig jaar hadden we zo'n pot verloren denk ik.
Persoonlijk vind ik dat er bij een aantal spelers sprake is van gebrek aan basis vaardigheden, zoals het op maat geven van een pass en dit is niet incidenteel, maar zie ik te vaak.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: Bankzitter op februari 04, 2025, 15:33:36
Gelukkig lopen bij de tegenstanders ook wat slechte spelers. KKD niveau is nu eenmaal niet hoogstaand.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: gobo op februari 04, 2025, 16:12:36
Citaat van: Vlampiep op februari 04, 2025, 14:36:38
Persoonlijk vind ik dat er bij een aantal spelers sprake is van gebrek aan basis vaardigheden, zoals het op maat geven van een pass en dit is niet incidenteel, maar zie ik te vaak.
En dat is precies waarom ze bij Cambuur voetballen en niet in de Premier League.
Een beetje realisme is hier ook wel enigszins op zijn plaats.
We draaien gewoon bovenin mee en zijn zeker niet kansloos voor rechtstreekse promotie.
Als ik de commentaren hier lees lijkt het wel alsof we heel veel beter moeten kunnen met de selectie.
Titel: Re: Cambuur - Telstar [31-1-25]
Bericht door: janou op februari 04, 2025, 16:20:14
Citaat van: Vlampiep op februari 04, 2025, 14:36:38
Persoonlijk vind ik dat er bij een aantal spelers sprake is van gebrek aan basis vaardigheden, zoals het op maat geven van een pass en dit is niet incidenteel, maar zie ik te vaak.

Daar heeft de tegenstander over het algemeen nog meer last van dan wij inderdaad haha :). En als dat allemaal constant goed was geweest hadden ze ook niet bij Cambuur gespeeld.