En doorpakken hoop op meer fitte spelers en misschien nieuwe spelers.
Fittere spelers :thumbsup nieuwe spelers gaat niet zo snel denk ik.
3 punten uit Eindhoven mee nemen.
Zondag Excelsior-Ado gelijk spelletje.
Staan we 2 punten achter directe promotie plek. |:)
Balk weer terug en kan weer kaarten pakken voor het goed doel, Pauwels kan starten, Alhaft kan langer invallen, zo heb je voorin al meer keuze.. Kieftenbeld terug en kan spelen. Caschili en Schaapman gaan ook minuten maken bij O21 dus die komen er ook aan. Kortom het ziet er goed uit..
Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 16:32:39
Balk weer terug en weer kaarten pakken voor het goed doel, Pauwels kan starten, Alhaft kan langer invallen, zo heb je voorin al meer keuze.. Kieftenbeld terug en kan spelen. Caschili en Schaapman gaan ook minuten maken bij O21 dus die komen er ook aan. Kortom het ziet er goed uit..
Pas als er een spits komt, kan het er goed uitzien.
Zo niet, ga je vanzelf weer zakken op de ranglijst en wordt je uiteindelijk vierde/vijfde.
En dat is prima als je hele seizoen zonder echte spits voetbalt.
Het duurt allemaal veel te lang?
Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 16:36:54
Pas als er een spits komt, kan het er goed uitzien.
Zo niet, ga je vanzelf weer zakken op de ranglijst en wordt je uiteindelijk vierde/vijfde.
En dat is prima als je hele seizoen zonder echte spits voetbalt.
Het duurt allemaal veel te lang?
Ook prima toch, dan zijn de doelstellingen gehaald en zijn we hoger ge?indigd dan de meesten dachten...
Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 16:41:17
Ook prima toch, dan zijn de doelstellingen gehaald en zijn we hoger ge?indigd dan de meesten dachten...
Dat is helemaal niet prima. Als we vierde worden zonder spits dan moeten we wel hoger eindigen met spits. Het team draait nu goed, wie zegt dat het volgend jaar weer zo gaat? Nu voel je met een scorende spits erbij kunnen we voor directe promotie gaan. Lambooij moet nog maar even zijn best doen.
Citaat van: Lowieke op januari 21, 2025, 17:02:44
Dat is helemaal niet prima. Als we vierde worden zonder spits dan moeten we wel hoger eindigen met spits. Het team draait nu goed, wie zegt dat het volgend jaar weer zo gaat? Nu voel je met een scorende spits erbij kunnen we voor directe promotie gaan. Lambooij moet nog maar even zijn best doen.
Dat zou toch nooit gebeuren volgens velen hier, dus niet zo erg als we niet mee doen om directe promotie..
Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 17:09:39
Dat zou toch nooit gebeuren volgens velen hier, dus niet zo erg als we niet mee doen om directe promotie..
Met een goede spits had je nu al op directe promotie gestaan?.
Je staat nu maar 4 punten achter op de nummer 2.
Als er niet snel een spits wordt gehaald is dat amateuristisch.
Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 17:13:09
Met een goede spits had je nu al op directe promotie gestaan?.
Je staat nu maar 4 punten achter op de nummer 2.
Als er niet snel een spits wordt gehaald is dat amateuristisch.
Maar wel volgens ieders verwachting...
Feit is dat er niet vaak zo'n wisselvallig seizoen bij veel clubs in de kkd als dit jaar. Normaal sta je met 38 punten uit 22 wedstrijden echt niet op plek 3.
Dus ondanks een matige eerste helft hebben we nu nog een kans en met 2 spelers erbij voorin is dat echt mogelijk.
Voor hetzelfde geld steken bijvoorbeeld rkc en ado er volgend jaar bovenuit en baal je dat je nu niet die investering hebt gedaan.
En het is toch sowieso niet gek om te verwachten dat de club minimaal 1 fitte spits heeft?
Ook al worden we uiteindelijk 3e dan kan je alsnog in de nacompetitie hoge ogen gooien.
Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 17:13:09
Met een goede spits had je nu al op directe promotie gestaan?.
Je staat nu maar 4 punten achter op de nummer 2.
Als er niet snel een spits wordt gehaald is dat amateuristisch.
Er waren simpelweg geen goede spitsen meer op de markt. Dus dan hadden we Milan Smit moeten houden, maar directie heeft anders beslist.
Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 21, 2025, 17:44:36
Feit is dat er niet vaak zo'n wisselvallig seizoen bij veel clubs in de kkd als dit jaar. Normaal sta je met 38 punten uit 22 wedstrijden echt niet op plek 3.
Dus ondanks een matige eerste helft hebben we nu nog een kans en met 2 spelers erbij voorin is dat echt mogelijk.
Voor hetzelfde geld steken bijvoorbeeld rkc en ado er volgend jaar bovenuit en baal je dat je nu niet die investering hebt gedaan.
En het is toch sowieso niet gek om te verwachten dat de club minimaal 1 fitte spits heeft?
Ook al worden we uiteindelijk 3e dan kan je alsnog in de nacompetitie hoge ogen gooien.
Lijkt me niet het juiste moment om te promoveren, simpelweg omdat we maar een stuk of 4/5 eredivisie waardige spelers hebben.
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2025, 18:05:45
Lijkt me niet het juiste moment om te promoveren, simpelweg omdat we maar een stuk of 4/5 eredivisie waardige spelers hebben.
Dan is het nooit het goede moment om te promoveren. Natuurlijk moet de selectie dan versterkt worden maar met Jansen, Nyling, Mercera, Diemers en Pauwels staat er echt wel een goede basis om van daaruit verder te zoeken.
Er is nooit een verkeerd moment om te promoveren. Zie er ook een paar echt zich snel ontwikkelen naar een hoger niveau. Alhaft in normale vorm kan het ook en Galvez hebben we een optie op.
Iedereen wint van iedereen...
Dus nu heb je een prima kans om tweede te worden en direct te promoveren!!
Ik ga ervan uit dat Excelsior kampioen word
Die steekt er toch wel bovenuit.
Met een goede spits erbij zou je dus zomaar tweede kunnen worden
Werk aan de winkel Lambooy!!!
In mijn visie moet je Fedde de Jong en Michiel de de Leeuw niet meer opstellen. Deze twee heren voegen echt niets toe. Dat hebben ze ze al het hele seizoen bewezen. Die Thomas Verheyd er bij, zoals hier op het forum geopperd lijkt mij een hele goede. Dan moet promotie mogelijk zijn.
Citaat van: Beul B op januari 21, 2025, 19:09:53
In mijn visie moet je Fedde de Jong en Michiel de de Leeuw niet meer opstellen. Deze twee heren voegen echt niets toe. Dat hebben ze ze al het hele seizoen bewezen. Die Thomas Verheyd er bij, zoals hier op het forum geopperd lijkt mij een hele goede. Dan moet promotie mogelijk zijn.
De Jong speelde tegen Excelsior echt wel prima. Mooi houden voor de bank.
De Leeuw helemaal mee eens. Was vrijdag ook gewoon opstap in de stad en maandag weer voetballen. Als je het mij vraagt een no go.
Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 19:21:54
De Jong speelde tegen Excelsior echt wel prima. Mooi houden voor de bank.
De Leeuw helemaal mee eens. Was vrijdag ook gewoon opstap in de stad en maandag weer voetballen. Als je het mij vraagt een no go.
zit wat in maar dan hadden we in ons bestaan heel wat voetballers kunnen
lozen. en op stap zonder drank moet kunnen toch
Citaat van: denistel op januari 21, 2025, 19:34:38
zit wat in maar dan hadden we in ons bestaan heel wat voetballers kunnen
lozen. en op stap zonder drank moet kunnen toch
De tijden zijn anders, en dat weet jij ook.
Als je presteert en levert prima.
Ik ken de verhalen van Van der Laan, Dijkhuizen en Ter Heide etc ook wel.
Maar kom op. De Leeuw is overal te laat, schiet de niet te missen ballen er niet in.
Vrijdags een biertje prima, maar niet als je maandag alweer moet spelen.
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2025, 18:05:45
Lijkt me niet het juiste moment om te promoveren, simpelweg omdat we maar een stuk of 4/5 eredivisie waardige spelers hebben.
wat een gelul. Er aan toe?.
Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 19:21:54
De Jong speelde tegen Excelsior echt wel prima. Mooi houden voor de bank.
De Leeuw helemaal mee eens. Was vrijdag ook gewoon opstap in de stad en maandag weer voetballen. Als je het mij vraagt een no go.
waar gaat het heen om overal iets van te vinden. Laat ze toch lekker gaan man als ze er maar staan op de training. Softie gedoe
Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 19:21:54
De Jong speelde tegen Excelsior echt wel prima. Mooi houden voor de bank.
De Leeuw helemaal mee eens. Was vrijdag ook gewoon opstap in de stad en maandag weer voetballen. Als je het mij vraagt een no go.
Dus als je maandag moet spelen kan je de vrijdag ervoor niet op stap. Wat een gelul. Beetje man kan dat prima verteren lijkt me.
Citaat van: sunderland op januari 21, 2025, 20:21:31
waar gaat het heen om overal iets van te vinden. Laat ze toch lekker gaan man als ze er maar staan op de training. Softie gedoe
Staat hij er als het moet op het veld? Komt overal te laat. Maakt domme overtredingen. Heeft alles met scherpte en fitheid te maken. Ook al scheelt het slechts 1% om rust te pakken dan doe je dat. Je bent toch prof? Als hij de kansen had benut, had je mij niet gehoord.
Noem me ouderwets, maar in mijn beleving is juist soms even met z'n allen een kroeg in en een paar biertjes drinken juist goed.
Dan zie je de rustigere karakters los komen, wat weer voor wekenlang vertier zorgt in de kleedkamer.
De boog kan niet altijd gespannen zijn, dat idee.
Citaat van: Galdiano op januari 21, 2025, 20:36:11
Staat hij er als het moet op het veld? Komt overal te laat. Maakt domme overtredingen. Heeft alles met scherpte en fitheid te maken. Ook al scheelt het slechts 1% om rust te pakken dan doe je dat. Je bent toch prof? Als hij de kansen had benut, had je mij niet gehoord.
Dus of hij wel of niet presteert moet betekenen of hij wel of niet een keer een drankje kan doen in de stad? Juist bij slechte prestaties denk ik dat het goed is om af en toe de focus even te verleggen en kan te hard willen trainen averechts werken.
Het duel tussen de zwakste thuisploeg ( ex aequo) en de sterkste uitploeg. Ik zou een 2 in de toto invullen. Of bestaat dit niet meer?
Citaat van: Arno A op januari 22, 2025, 12:34:05
Het duel tussen de zwakste thuisploeg ( ex aequo) en de sterkste uitploeg. Ik zou een 2 in de toto invullen. Of bestaat dit niet meer?
dat is gelijk
Citaat van: Arno A op januari 22, 2025, 12:34:05
Het duel tussen de zwakste thuisploeg ( ex aequo) en de sterkste uitploeg. Ik zou een 2 in de toto invullen. Of bestaat dit niet meer?
ik een 3
Ik zuup laaste tiid oek feul te feul met al die overwinningen, gaat prima !
Is er al iets bekend wie er morgenavond spelen tegen Eindhoven?
Citaat van: Bens op januari 23, 2025, 15:34:47
Is er al iets bekend wie er morgenavond spelen tegen Eindhoven?
verdediging en middenveld zelfde dan afgelopen maandag.
Aanval met Pauwels,R?lke en Balk.
Verder iedereen bijna fit.
Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2025, 16:57:26
verdediging en middenveld zelfde dan afgelopen maandag.
Aanval met Pauwels,R?lke en Balk.
Verder iedereen bijna fit.
Scheelt je weer een opstelling maken Grijskijkert.
Citaat van: Specuveter op januari 23, 2025, 17:17:10
Scheelt je weer een opstelling maken Grijskijkert.
:_schater :thumbsup
SC Cambuur wordt vrijdag in Eindhoven gesteund door 122 SCC-ers.
Opvallend weinig. Ik begrijp het niet.
Citaat van: Westerpark op januari 24, 2025, 08:28:04
SC Cambuur wordt vrijdag in Eindhoven gesteund door 122 SCC-ers.
Opvallend weinig. Ik begrijp het niet.
Omdat er maar 25 auto's kunnen staan.
Ik zit zelf ook in 1 van die 25 auto's, maar als we te laat waren was ik ook niet gegaan.
Ik vertik het om in een buscombi te stappen.
Citaat van: Poetser op januari 24, 2025, 08:46:37
Omdat er maar 25 auto's kunnen staan.
Ik zit zelf ook in 1 van die 25 auto's, maar als we te laat waren was ik ook niet gegaan.
Ik vertik het om in een buscombi te stappen.
Dat is ook wat van de laatste tijd heb ik het idee? Graafschap idem dito. Voorheen kon je bij Eindhoven geloof ik ook een stuk voor het stadion parkeren en dan naar het uitvak?
Citaat van: Poetser op januari 24, 2025, 08:46:37
Omdat er maar 25 auto's kunnen staan.
Ik zit zelf ook in 1 van die 25 auto's, maar als we te laat waren was ik ook niet gegaan.
Ik vertik het om in een buscombi te stappen.
Helemaal mee eens.
Citaat van: Poetser op januari 24, 2025, 08:46:37
Omdat er maar 25 auto's kunnen staan.
Ik zit zelf ook in 1 van die 25 auto's, maar als we te laat waren was ik ook niet gegaan.
Ik vertik het om in een buscombi te stappen.
Ok? ik had alleen gelezen van die beperking tav de bezetting van de auto's. Verplichte buscombi's zijn inderdaad niet echt aantrekkelijk. Ook die pendelcombi's kosten veel te veel tijd en zijn verhoudingsgewijs duur. Wat ook vervelend is bij die (pendel)buscombi's is dat de bussen allemaal bij het uitvak geparkeerd worden, daarmee n?g minder autoparkeerplekken overlatend.
Waarom start Galvez nog niet?
Die moet toch minuten maken van City?
Citaat van: zeewolde op januari 24, 2025, 13:20:07
Waarom start Galvez nog niet?
Die moet toch minuten maken van City?
Dat heeft hij toch gedaan tegen Roda?
Citaat van: zeewolde op januari 24, 2025, 13:20:07
Waarom start Galvez nog niet?
Die moet toch minuten maken van City?
Poll heeft heeft het tot nu toe goed gedaan, dus zal Galvez in trainingen en met invalbeurten hem uit de basis moeten spelen.
Maar het is pure luxe dat je 2 linker verdedigers hebt van dit formaat en zullen beide iedere wedstrijd voldoende vlieguren maken.
Citaat van: Grijskijkert op januari 24, 2025, 13:29:42
Dat heeft hij toch gedaan tegen Roda?
klopt ,maar speler lijkt me fit . Had hem nu wel in de basis verwacht.
Citaat van: Vlampiep op januari 24, 2025, 13:30:52
Poll heeft heeft het tot nu toe goed gedaan, dus zal Galvez in trainingen en met invalbeurten hem uit de basis moeten spelen.
Maar het is pure luxe dat je 2 linker verdedigers hebt van dit formaat en zullen beide iedere wedstrijd voldoende vlieguren maken.
2 spelers van dit formaat?
Sorry hoor, Poll is toch een beperkte voetballer, ook in verdedigend opzicht.
Poll is geen fantastische speler, maar het team heeft het verdedigend tot nu toe gewoon goed gedaan. Stabiel. Natuurlijk ga je dan niet meteen wisselen. Die nieuwe jongen moet het eerst maar laten zien tijdens invalbeurten. Als je hem meteen voor de leeuwen gooit en basis zet is Poll niet blij natuurlijk, valt die jongen tegen moet je een teleurgestelde Poll er weer in zetten.
Je moet de bende ook een beetje managen en niet alles zo zwart wit, zelfde verhaal met Hilterman
Citaat van: EdsjeSCC op januari 24, 2025, 14:46:58
Poll is geen fantastische speler, maar het team heeft het verdedigend tot nu toe gewoon goed gedaan. Stabiel. Natuurlijk ga je dan niet meteen wisselen. Die nieuwe jongen moet het eerst maar laten zien tijdens invalbeurten. Als je hem meteen voor de leeuwen gooit en basis zet is Poll niet blij natuurlijk, valt die jongen tegen moet je een teleurgestelde Poll er weer in zetten.
Je moet de bende ook een beetje managen en niet alles zo zwart wit, zelfde verhaal met Hilterman
Ik vind hem eigenlijk altijd de minste op het veld. Positioneel erg matig en dat zag je ook wel bij Excelsior aan het eind. Was constant veel te bang om door te stappen op Bronkhorst. Ook veel te vaak ballen terugspelen of stilstaan terwijl er wel ruimte ligt. Ik vind het naast de spits de belangrijkste plek om het eens wat anders te doen.
Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 15:03:51
Ik vind hem eigenlijk altijd de minste op het veld. Positioneel erg matig en dat zag je ook wel bij Excelsior aan het eind. Was constant veel te bang om door te stappen op Bronkhorst. Ook veel te vaak ballen terugspelen of stilstaan terwijl er wel ruimte ligt. Ik vind het naast de spits de belangrijkste plek om het eens wat anders te doen.
Dat ben ik wel eens hoor en dat gaat ook wel gebeuren, maar dat zal vast over een wedstrijd of 3 zijn
Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2025, 14:07:32
2 spelers van dit formaat?
Sorry hoor, Poll is toch een beperkte voetballer, ook in verdedigend opzicht.
Henk heeft gewoon een luxe probleem en stelt de speler op die het best past bij de de tegenstander. En Poll is allang geen pannekoek meer als verdediger en doet wat er van hem wordt gevraagd. En onze nieuwe jonge verdediger zal niet minder zijn, dus wat ik zei, luxe probleem.
Welk kanaal komt ut?
Citaat van: Vlampiep op januari 24, 2025, 16:34:46
Henk heeft gewoon een luxe probleem en stelt de speler op die het best past bij de de tegenstander. En Poll is allang geen pannekoek meer als verdediger en doet wat er van hem wordt gevraagd. En onze nieuwe jonge verdediger zal niet minder zijn, dus wat ik zei, luxe probleem.
Het is een hele beperkte speler die het elftal verdedigend veel in de problemen brengt.
Zal een leuke gast zijn in de groep maar wat mij betreft afscheid van nemen volgend seizoen.
Net als van Mullum.
De minste goals tegen in de KKD en nog klagen dat de verdedigers te slecht zijn?
Het is soms een tikje te kritisch bij ons clubje.
Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 17:21:07
De minste goals tegen in de KKD en nog klagen dat de verdedigers te slecht zijn?
Het is soms een tikje te kritisch bij ons clubje.
Haal dat ?tikje? er maar af. Sommigen hebben gewoon een volstrekt onrealistisch verwachtingspatroon.
Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 17:21:07
De minste goals tegen in de KKD en nog klagen dat de verdedigers te slecht zijn?
Het is soms een tikje te kritisch bij ons clubje.
Je hebt wel een punt dat we met zn allen misschien af en toe wat te kritisch zijn.
Onrealistisch verwachtingspatroon daarentegen? Vindt ik niet als je er objectief naar kijkt.
Als je wilt groeien als club en dus selectie, moet je op termijn doorselecteren.
Stel dat we promoveren. Dan kun je imo niet de eredivisie in met alle respect, Poll en Mullum.
On topic: hopelijk winst vanavond en dan volgende week een heksenketel |:)
Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 17:21:07
De minste goals tegen in de KKD en nog klagen dat de verdedigers te slecht zijn?
Het is soms een tikje te kritisch bij ons clubje.
Ja jonguuh we binne liwwadders h? :_schater
Doorselecteren moet altijd maar er zijn zat spelers in de huidige selectie die voor de breedte meekunnen. Sommigen worden met de week beter? hoe goed zijn die over een jaar?
Joris Kramer bij Go Ahead is een mooi voorbeeld. Of kijk eens hoe een Kellian vd Kaap zich ontwikkeld heeft.
Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 17:38:23
Of kijk eens hoe een Kellian vd Kaap zich ontwikkeld heeft.
Waar zit ie nu dan? was een tweede virgil
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2025, 17:44:05
Waar zit ie nu dan? was een tweede virgil
https://www.transfermarkt.nl/kellian-van-der-kaap/profil/spieler/511128
ik winst voor cambuur :_schater
weer op espn extra wat een drama man.staan 3e mutte gewoon te bekijken zijn
De vorige wedstrijd was belangrijk om aan te haken.
Vandaag is minstens zo belangrijk, iedereen in hosanna stemming en de spelers ook erg veel vertrouwen. Ze moeten vandaag laten zien dat we bij de top 3 horen of dat het een opvlieging was. Dacht voor de winterstop al dat we er bij kwamen maar toen kregen we een mokerslag tegen Jong Az.
Nu moeten de spelers laten zien hoe volwassen ze zijn.
(https://pbs.twimg.com/media/GiE3scTWUAAon7u?format=jpg&name=large)
Citaat van: denistel op januari 24, 2025, 18:06:47
weer op espn extra wat een drama man.staan 3e mutte gewoon te bekijken zijn
Heb je Ziggo Otto?
Ergens een stream beschikbaar?
Gewoon te bekijken via de app of online espn extra (zoals alle wedstrijden)
Citaat van: fred op januari 24, 2025, 19:07:34
Gewoon te bekijken via de app of online espn extra (zoals alle wedstrijden)
Moet je wel Ziggo hebben en ESPN
Citaat van: Specuveter op januari 24, 2025, 19:09:00
Moet je wel Ziggo hebben en ESPN
Espn (dat heeft toch elke voetballiefhebber) werkt alleen icm ziggo ?
Citaat van: fred op januari 24, 2025, 19:11:46
Espn (dat heeft toch elke voetballiefhebber) werkt alleen icm ziggo ?
ja volgens mij wel.
Citaat van: Specuveter op januari 24, 2025, 19:12:34
ja volgens mij wel.
Nou ik ken ook mensen die kpn odido of online hebben. Is een tv+ app ofzo voor. Heb zelf ziggo, app opeen en casten naar de tv
Citaat van: fred op januari 24, 2025, 19:11:46
Espn (dat heeft toch elke voetballiefhebber)
Ik heb echt 0,0 met de eredivisie, als wij daar niet aan mee doen. Dus nee, ik heb nog nooit ESPN gehad.
Wel kijk ik geregeld voetbal op Ziggo en soms een potje 2e BuLi of Championship op Viaplay.
Ook volg ik behoorlijk veel uitslagen/standen op Livescore.
Ben ik nou wel of niet een voetballiefhebber? :proost
Citaat van: fred op januari 24, 2025, 19:11:46
Espn (dat heeft toch elke bijna elke voetballiefhebber) werkt alleen icm ziggo ?
:proost
Werkt ook gewoon via KPN
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2025, 19:21:27
Ik heb echt 0,0 met de eredivisie, als wij daar niet aan mee doen. Dus nee, ik heb nog nooit ESPN gehad.
Wel kijk ik geregeld voetbal op Ziggo en soms een potje 2e BuLi of Championship op Viaplay.
Ook volg ik behoorlijk veel uitslagen/standen op Livescore.
Ben ik nou wel of niet een voetballiefhebber? :proost
Niet, loser :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2025, 19:54:11
Niet, loser :proost
Dan ben ik slechts een Cambuurliefhebber die zo nu en dan een potje voetbal kijkt |:)
https://cdn.livetv819.me/export/webplayer.iframe.php?t=ifr&c=2625666&eid=262078963&lid=2625666&lang=ru&m&dmn=
Citaat van: SCC op januari 24, 2025, 20:00:48
https://cdn.livetv819.me/export/webplayer.iframe.php?t=ifr&c=2625666&eid=262078963&lid=2625666&lang=ru&m&dmn=
Super. Niet op het beeldje klikken, dan dreigt afleiding.
R?lke!!!
Wat een goal zeg!!
Der Tony :thumbsup
Mooie goal |:)
Maar wat een knollentuin daar in Eindhoven
Prima schot heeft hij in beide benen zeg
Prima goal Roehoelke
Nounounou Thijs
Heerlijke goal van R?lke zeg!
Blunder van het seizoen door een keeper is ook alvast gemaakt door Jansen.
Gebeurde met van Oss wekelijks....
Heeft ons zo vaak gered, mag t s een keer.
Wilde hij nou met een wippertje uitverdedigen? Wat jammer dit.
Citaat van: NRG op januari 24, 2025, 20:21:38
Blundertje..
Laat dat tje maar weg.. Helaas, maar weer opnieuw beginnen
Misschien wel een keer goed voor keepertje, back to earth....
Moeten dit naar onze hand kunnen zetten.
Komt vast goed. We zijn zoveel beter dan die lui.
Een blunder en mislukte voorzet.. wel pech vandaag
Waar zijn we mee bezig...
Tjongejonge
Nou nou. Ineens gaat het mis en zit het tegen.
Zonde
Eindhoven- Jansen 2-1
keepertje te hoog in de bol gekregen. zo mooi 0-1 voor, verkloot je het op deze manier
Die 2e mut ie hewwe
Ze staan op het veld alsof ze Jezus zijn. 1 fout en 1 die erin valt
Voor rust minimaal gelijk maken hoop ik
Camping elftal die lui man met hun anti- voetbal. Veel te laag tempo bij Cambuur. Gas geven gvd, skuum oppe bek.
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:30:28
Ze staan op het veld alsof ze Jezus zijn. 1 fout en 1 die erin valt
Kleuters bint.
https://voodc.com/embed/1/858a948ea08888938799838a938e98858497.html
Wat een klootzak die scheids. Geel om niks en 5 x op Diemers niks. Viezerd
Narthey brengt ook helemaal niks . Hobbelt wat mee
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:39:11
Narthey brengt ook helemaal niks . Hobbelt wat mee
Nou hahah
Hahah Nartey!!!
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:39:11
Narthey brengt ook helemaal niks . Hobbelt wat mee
Wat zei je? :P
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:39:11
Narthey brengt ook helemaal niks . Hobbelt wat mee
Haha :D
Altijd leuk als een opmerking te vroeg komt
Bammmm Narthy hoorde het
Hoppakee en doorrrrrr nu
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:39:11
Narthey brengt ook helemaal niks . Hobbelt wat mee
Lol
Citaat van: Leeuwarder94 op januari 24, 2025, 20:40:36
Altijd leuk als een opmerking te vroeg komt
Sunderland zet hem even op scherp:)
Heerlijk haha
Citaat van: Leeuwarder94 op januari 24, 2025, 20:40:36
Altijd leuk als een opmerking te vroeg komt
nee was zo, hier zat eindelijk iets pit in. Dat mutte we hewwe
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:39:11
Narthey brengt ook helemaal niks . Hobbelt wat mee
Vind verder trouwens ook niet dat hij slecht speelt. Draait redelijk vaak open, maar Balk loopt constant in de spits of maakt geen loopactie. Dan je vaak ook niet zoveel.
Beginne ze gvd weer as Jezus hemzelf. Kan toch niet waar zijn dat dat geen goal was
Ook dat nog. Kom op Thijs...!
Maakt Jansen het wmb toch weer een beetje goed zo
Klasse Jansen. Fout weer goed maakt.
Wat een wedstrijd :_schater
Wat een rare pot is dit. Wel vermakelijk.
Wat een onnozele overtreding van Souren. Onvoorstelbaar.
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:44:08
Beginne ze gvd weer as Jezus hemzelf. Kan toch niet waar zijn dat dat geen goal was
!!!! En nu wakker!!!
Must erover heen walsen man de tweede helft. Haal Balk dur maar uut. Wiebe erbij.
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 20:47:49
Wat een onnozele overtreding van Souren. Onvoorstelbaar.
ja
Snap er ook niks van dat espn deze wedstrijd niet live uitzend? Je bent nummer 3 van de competitie en de nummer 2 speelt niet :wall ;(
En dan kijk je bij Volendam, koploper en daar zit de helft van het stadion vol?? Ben je koploper en komen er 3 man en een vissekop kijken?? Bij Roda ook de helft van tribune leeg, is toch wel echt een aanfluiting.
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:39:11
Narthey brengt ook helemaal niks . Hobbelt wat mee
Gouden rechterkant daar met Mercera. Hele nuttige speler die met de wedstrijd beter wordt
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 20:48:26
Must erover heen walsen man de tweede helft. Haal Balk dur maar uut. Wiebe erbij.
laat um maar rommele. Je ziet tegenwoordig dat er zelden een goal komt uit een voorzet. Misschien laatste 25 min
Nou gelukkig pakt Jansen de strafschop.
2e helft de knop om en gas geven.
Onze vleugelaanvallers zijn waardeloos vanavond.
Typisch weer een wedstrijd waar je weer onnodig punten kunt verspelen
gas erop en focus dan pak je deze
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 20:53:03
laat um maar rommele. Je ziet tegenwoordig dat er zelden een goal komt uit een voorzet. Misschien laatste 25 min
Eens
Citaat van: Trainert! op januari 24, 2025, 20:53:36
Typisch weer een wedstrijd waar je weer onnodig punten kunt verspelen
gas erop en focus dan pak je deze
We zijn voetballend veel beter. Door eigen fouten sta je gelijk. Komt wel goed de tweede helft. Kom aan.
Citaat van: Trainer op januari 24, 2025, 20:50:39
Snap er ook niks van dat espn deze wedstrijd niet live uitzend? Je bent nummer 3 van de competitie en de nummer 2 speelt niet :wall ;(
En dan kijk je bij Volendam, koploper en daar zit de helft van het stadion vol?? Ben je koploper en komen er 3 man en een vissekop kijken?? Bij Roda ook de helft van tribune leeg, is toch wel echt een aanfluiting.
de stream werkt goed
Pauwels onzichtbaar
Kooistra loopt al warm
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 20:55:56
We zijn voetballend veel beter. Door eigen fouten sta je gelijk. Komt wel goed de tweede helft. Kom aan.
Precies dit, we zijn echt beter. Mag alleen wel een tempo of drie hoger. Afolabi voor de winnende :)
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 20:55:56
We zijn voetballend veel beter. Door eigen fouten sta je gelijk. Komt wel goed de tweede helft. Kom aan.
Yeeees, kijk dat zit dan weer heel wat rustiger de 2de helft
Citaat van: Specuveter op januari 24, 2025, 20:58:34
Pauwels onzichtbaar
Kooistra loopt al warm
Alhaft en calvez lopen warm
Citaat van: Specuveter op januari 24, 2025, 20:58:34
Pauwels onzichtbaar
Kooistra loopt al warm
drama veld dus pauwels mut sneller spelen pielen wil niet op sun mat
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2025, 21:01:08
Alhaft en calvez lopen warm
Precies de wissels die ik wilde. Hoop dat het werkt :)
Weer van Mullem, godver
Van Mullem :X
En veel te laag tempo!!!
Gatenkaas vanavond. Godsamme. Die lui binne 4 keer voor de goal weest
Zo Galvez staat ook even te slapen :(
Meteen nog een kutpass er achteraan Mullem!
Ophouden te dromen over direct promoveren, eerst maar richten op PO
Veel te slap allemaal
Citaat van: Destroyer op januari 24, 2025, 21:17:15
Ophouden te dromen over direct promoveren, eerst maar richten op PO
we winnen, 3-6
Doodziek van die kut ballen van Van Mullem
stelletje klootzakken. dat de tegenstander beter is, oke. Maar dit is jezelf in de voet schieten.
Citaat van: Bussum op januari 24, 2025, 21:17:57
Doodziek van die kut ballen van Van Mullem
je mag niks over hem zeggen, dan wordt Specuveter boos...
Ondanks her tegenhouden van de penalty is nu jansen de slemiel 3 keer in de fout
Citaat van: Trainert! op januari 24, 2025, 21:18:25
stelletje klootzakken. dat de tegenstander beter is, oke. Maar dit is jezelf in de voet schieten.
idd. Nu komen ze overal te laat
Citaat van: YellowBlue op januari 24, 2025, 21:19:55
je mag niks over hem zeggen, dan wordt Specuveter Noordcambuur boos...
;)
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 21:17:13
Meteen nog een kutpass er achteraan Mullem!
Henk is er ook klaar mee
Smand en Afolabi. Ben benieuwd. Ze zullen het tempo moeten opschroeven.
Ut ken nog wel. Kom aan. Dan maar een punt.
Goed statement van Henk. Nou doorpakken mannen
De stream werkt niet goed bij mij valt constant uit.
Gaan we weer gvd. Zakken weer weg. Was er zo bang voor
En klaar doodzonde
GVD Jansen!!!!
Over en sluiten
En toen was het sprookje uit
OMG zeg, wat een kut zooi
Ophouden met die ziekenhuisballen terug op Jansen. Hij kan er niet mee omgaan...
4-5
Ze brengen elkaar ook zo vaak in de problemen met dit soort ballen.
Het is een goede ballenstopper, maar we wisten al dat hij aan de voet matig is.
Nou Jansen blijft nog een seizoen bij ons...man man man, laten we hopen dat ie al z'n blunders in 1 wedstrijd maakt want dit is bijna zielig om naar te kijken
Citaat van: TheDutchman op januari 24, 2025, 21:26:22
Ophouden met die ziekenhuisballen terug op Jansen. Hij kan er niet mee omgaan...
Eens, geweldige lijnkeeper, maar heeft echt moeite met meevoetballen
Ben bang dat De Leeuw het verschil ook niet gaat maken
Dit riekt naar match fixing!
Nu hebben we drie spitsen. 4-5 of 4-6 dan maar...
mooi blijven terugspelen jongens. ram die bal naar voren en speel vanuit de 2e bal
E?n van de meest belachelijke nederlaag van de laatste 25 jaar.
Hoe onnodig en stom.
Rolke kan alleen schieten man man man man
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 21:27:20
Eens, geweldige lijnkeeper, maar heeft echt moeite met meevoetballen
voor het eerst. Dus ophouden met dat soort praat. Tot nu kon hij dat allemaal heel goed
Ik snap al die wissels niet. Iedereen mut kennelijk weer even ballen. Zo slecht was het toch niet.
Totale offday. Allemaal.
Weer met beide benen op de grond.
Citaat van: michello op januari 24, 2025, 21:30:53
E?n van de meest belachelijke nederlaag van de laatste 25 jaar.
Hoe onnodig en stom.
We zijn niet goed genoeg. Dat blijkt vanavond wel. Het is subtop. Maandag zat alles mee. Tegen Excelsior oek. Nu gaat het fout. Dat ken gebeuren met deze jonge knapen.
Smand valt ook waardeloos in .
Eindhoven gewoon de betere ploeg vandaag kan gebeuren zijn alleen dure punten
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 21:35:57
We zijn niet goed genoeg. Dat blijkt vanavond wel. Het is subtop. Maandag zat alles mee. Tegen Excelsior oek. Nu gaat het fout. Dat ken gebeuren met deze jonge knapen.
en toch bist 60 min veel en veel beter.
Citaat van: Oud Cambuur op januari 24, 2025, 21:36:45
Eindhoven gewoon de betere ploeg vandaag kan gebeuren zijn alleen dure punten
Ook pas na de blunder die de 1-1 inleidde. Daarvoor echt niks van ze gezien. Lijkt wel of er na die blunder iets in kroop. Onbegrijpelijk na 2 knappe overwinningen dat je het na zo'n goede start nu dan zo makkelijk weggeeft.
Doodzonde
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 21:36:38
Smand valt ook waardeloos in .
Gewoon niet goed genoeg
Citaat van: Oud Cambuur op januari 24, 2025, 21:36:45
Eindhoven gewoon de betere ploeg vandaag kan gebeuren zijn alleen dure punten
Dat valt ook wel mee. Je doet dit jezelf gewoon aan. Eerste 15 min is er niks aan de hand.
Die Pauwels staat wat voor zichzelf te voetballen en dat is niet de eerste keer. Jammer.
Citaat van: Bernardo op januari 24, 2025, 21:34:28
Weer met beide benen op de grond.
Inderdaad. Je kon het al aan komen voelen na die uitspraken van bijvoorbeeld Diemers.
2x winnen is leuk, maar daarvoor verloor je nog thuis van Jong AZ. Om dan meteen over promotie te beginnen? Blijf bescheiden ?n hard werken!
Trouwens op het forum was de jubelstemming ook iets te groot. Maar hier wisselt het altijd als het weer :_schater
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 21:37:29
en toch bist 60 min veel en veel beter.
Die lui binne slimmer. Das oek een kwaliteit. Die winnen niet voor niks bij Emmen afgelopen zondag.
Citaat van: Bernardo op januari 24, 2025, 21:34:28
Weer met beide benen op de grond.
zo zit dat komen allemaal zwaar tekort.
3 wedstrijden was kennelijk teveel van het goede. Accepteren en op naar Telstar.
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 21:39:37
Die lui binne slimmer. Das oek een kwaliteit. Die winnen niet voor niks bij Emmen afgelopen zondag.
dan moet er toch een lichtje gaan branden toch.
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 21:33:19
voor het eerst. Dus ophouden met dat soort praat. Tot nu kon hij dat allemaal heel goed
nee hoor, zijn spelhervattingen via uittrappen zijn echt wel een verbeterpunt
Citaat van: Poetser op januari 24, 2025, 21:34:18
Totale offday. Allemaal.
heb mij de eerste helft ook ge?rgerd aan die hautaine houding. Moet veel zakelijker in alles.
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 21:36:38
Smand valt ook waardeloos in .
Vergane glorie juh. Heeft hier niks meer te zoeken.
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 21:41:16
nee hoor, zijn spelhervattingen via uittrappen zijn echt wel een verbeterpunt
maar ook niet slecht. Mensen onthouden vandaag en dat is totaal onterecht
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 21:41:16
nee hoor, zijn spelhervattingen via uittrappen zijn echt wel een verbeterpunt
Dit ken een keer gebeuren. Hij keept een geweldig seizoen. Pakt ook weer een pennel
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 21:41:16
nee hoor, zijn spelhervattingen via uittrappen zijn echt wel een verbeterpunt
Dat klopt w?l, maar voetballend zoals daar achterin gaat het eigenlijk altijd prima toch?
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 21:42:46
maar ook niet slecht. Mensen onthouden vandaag en dat is totaal onterecht
Het ligt niet aan Jansen dat we verliezen. Het is een collectief falen. De scherpte en frisheid is er niet. Jammer.
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 21:41:51
Vergane glorie juh. Heeft hier niks meer te zoeken.
Inderdaad. Die heeft een halfjaar op het bankje gezeten in Scandinavi?. Daar is die echt niet beter van geworden :_schater
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 21:42:46
maar ook niet slecht. Mensen onthouden vandaag en dat is totaal onterecht
Oh ik ben nog steeds ontzettend blij met Jansen, geweldige keeper en dat meen ik echt. Hopelijk heeft hij alle blunders voor de rest van het seizoen gehad nu
het probleem van ons winnen van de hoog geplaatsen en verliezen
van lui die veel lager staan,lui waren de slechtste thuisclub tot vandaag
veld is een drama en wij maar bouwen en breien en counters tegen mut
allemaal veel sneller en slimmer en ja keeper een off day ken gebeuren
Die Alhaft ook een drama.
Citaat van: fred op januari 24, 2025, 21:46:35
Die Alhaft ook een drama.
Koekje bij de koffie.
Zo zonde. Jansen hele seizoen fantastisch met een 0-1 in de fout. Was het niet gebeurd win je gewoon met 1-4.
Maar goed offday, kan gebeuren heeft al genoeg punten gepakt.
Citaat van: fred op januari 24, 2025, 21:46:35
Die Alhaft ook een drama.
Denk dat je meer aan Wiebe hebt. Die frommelt zich er wel langs
En nu wel Hilterman gelijk opstellen vrijdag en geen gekloot!!
Citaat van: denistel op januari 24, 2025, 21:45:52
het probleem van ons winnen van de hoog geplaatsen en verliezen
van lui die veel lager staan,lui waren de slechtste thuisclub tot vandaag
veld is een drama en wij maar bouwen en breien en counters tegen mut
allemaal veel sneller en slimmer en ja keeper een off day ken gebeuren
samenvattend?. Het mut veel klinischer
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2025, 21:44:34
Inderdaad. Die heeft een halfjaar op het bankje gezeten in Scandinavi?. Daar is die echt niet beter van geworden :_schater
Sien enige verandering is dat hij een dikkere kop kregen het :P
Collectief falen. Ook Henk
Veel te snel met opportunistisch systeem zonder gedachte. Daar valt voor onze Fin, Smand en Mercera niet tegen te voetballen
Dat Henk het hele middenveld eruit heeft gehaald heeft ook niet echt geholpen zeg.
Afolabi kan het ook lang niet bij benen . Veel te statisch in alles
Smand :_schater :_schater :_schater
Alle concurrenten winnen.. snel vergeten deze avond
Citaat van: SCC op januari 24, 2025, 21:52:20
Collectief falen. Ook Henk
Veel te snel met opportunistisch systeem zonder gedachte. Daar valt voor onze Fin, Smand en Mercera niet tegen te voetballen
Wissels kwamen veel te snel na de 3-2. In de rust eigenlijk al. Wat een paniek. Ook de ts heeft een slechte avond.
Citaat van: SCC op januari 24, 2025, 21:52:20
Collectief falen. Ook Henk
Veel te snel met opportunistisch systeem zonder gedachte. Daar valt voor onze Fin, Smand en Mercera niet tegen te voetballen
Henk zijn wissels zijn sinds Sandor altijd slecht. De enige keer dat het wat opleverde was vorig seizoen Graafschap uit. Vind daarom ook echt dat daarom een goede assistent erbij moet
Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 21:52:40
Dat Henk het hele middenveld eruit heeft gehaald heeft ook niet echt geholpen zeg.
achteraf had Balk er beter ook niet af gekund, maar achteraf is het makkelijk praten. Ik hoop en ga ervanuit dat ze hier van leren. Nog niet rijp voor rechtstreekse promotie denk alhoewel je het in deze competitie nooit weet.
Eerste kwartier vond ik ze prima spelen, zelfs bij rust dacht ik nog wel dat het goed zou komen. Na de 4-2 was het gebeurd helaas?
Wake-up call.
Rare avond.
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 21:52:57
Afolabi kan het ook lang niet bij benen . Veel te statisch in alles
Domme draver die Coolio
Collectief falen en persoonlijke fouten.
Henk vanavond ook compleet gefaald met waardeloze wissels.
Nou ja richten op de play-offs plekken dan maar.
Nou, nog lui die van mullem en afolabi goede spelers vinden?.?
Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2025, 21:57:16
Nou, nog lui die van mullem en afolabi goede spelers vinden?.?
Van Mullem speelde prima tot die pass waar een goal uit komt. En dat gaat soms gewoon fout. Heeft ook vaak genoeg een bal strak op Nartey gespeeld. Het wordt zo uitvergroot als het dan misgaat daarna ook omdat de restverdediging dan slecht staat. Vind het ook niet goed van Henk dat hij hem er dan meteen uithaalt.
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 21:56:24
achteraf had Balk er beter ook niet af gekund, maar achteraf is het makkelijk praten. Ik hoop en ga ervanuit dat ze hier van leren. Nog niet rijp voor rechtstreekse promotie denk alhoewel je het in deze competitie nooit weet.
Eerste kwartier vond ik ze prima spelen, zelfs bij rust dacht ik nog wel dat het goed zou komen. Na de 4-2 was het gebeurd helaas?
Ik vond Balk niet goed spelen. Het ging vooral mis nadat Nartey eruit ging. Daarna was al het voetbal eruit en verloren we alle 2e ballen op het middenveld.
Deksel weer op de neus 8P Diemers maandag nog we gaan voor promotie :y
Citaat van: AL op januari 24, 2025, 21:57:10
Collectief falen en persoonlijke fouten.
Henk vanavond ook compleet gefaald met waardeloze wissels.
Nou ja richten op de play-offs plekken dan maar.
Poll snap ik, hij wil Galves meer minuten laten maken denk ik. Balk had van mij niet gehoeven. Dan kom je achter en snap ik dat je het met Afolabi probeert, alleen had ik R?lke er dan afgehaald. Smand voor van Mullem snap ik, helaas was Smand net zo slecht als Mullem. Dan 4-2 achter nog maar een spits erbij snap ik ook nog. Maar persoonlijk had ik pas in de 60e minuut gaan wisselen als het nog gelijk was geweest.
Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2025, 21:57:16
Nou, nog lui die van mullem en afolabi goede spelers vinden?.?
nooit wat gevonden. Helaas is Smand nou ook niet echt een waardige vervanger...
Collectief falen van het hele elftal.
Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 21:59:23
Van Mullem speelde prima tot die pass waar een goal uit komt. En dat gaat soms gewoon fout. Heeft ook vaak genoeg een bal strak op Nartey gespeeld. Het wordt zo uitvergroot als het dan misgaat daarna ook omdat de restverdediging dan slecht staat. Vind het ook niet goed van Henk dat hij hem er dan meteen uithaalt.
nog geen 15 seconden na de tegengoal geeft hij nog een keer zo?n verkeerde pass. Ik snapte de wissel wel
Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 21:59:23
Van Mullem speelde prima tot die pass waar een goal uit komt. En dat gaat soms gewoon fout. Heeft ook vaak genoeg een bal strak op Nartey gespeeld. Het wordt zo uitvergroot als het dan misgaat daarna ook omdat de restverdediging dan slecht staat. Vind het ook niet goed van Henk dat hij hem er dan meteen uithaalt.
klopt de wissels zijn goed uitgepakt phoeee nee dus het is veel minder op geworden.
Verlies door persoonlijke fouten tegen een ploeg die zelf niet wilde voetballen en de ruimtes heel klein hield.
Ik wacht wel even met verder reageren tot iedereen weer wat is afgekoeld maar er is geen reden tot paniek naar aanleiding van dit verlies.
En toch sta je nog maar 7 punten achter nummer 2 als Excelsior wint, anders 4. Volendam is te stabiel, de rest is net zo wisselvallig kennelijk. Hopelijk Hilterman in de spits een succes?
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 22:02:13
nog geen 15 seconden na de tegengoal geeft hij nog een keer zo?n verkeerde pass. Ik snapte de wissel wel
Bedoel je dat uitverdedigmoment in de linkerhoek? Want daar werd hij onder druk gezet en probeerde hij gewoon die bal weg te schieten. En daarnaast heb ik altijd nog liever dat iemand probeert te voetballen en het middenveld in wil spelen dan iemand die zich verstopt of alle ballen wegknalt.
Waardeloze avond, maar als je niet tegen je verlies kan moet je niet voor Cambuur zijn. Op naar Telstar thuis!
Waarom het wisselen om het wisselen?
Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 22:03:34
Verlies door persoonlijke fouten tegen een ploeg die zelf niet wilde voetballen en de ruimtes heel klein hield.
Ik wacht wel even met verder reageren tot iedereen weer wat is afgekoeld maar er is geen reden tot paniek naar aanleiding van dit verlies.
Moet je voorstellen als wij thuis deze tactiek hanteren. Anti-voetbal eerste klas, lui worden in het zadel geholpen door fout Jansen, ze stonden zelfs bij 1-0 achter nog met zijn allen op eigen helft
Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 22:04:34
Bedoel je dat uitverdedigmoment in de linkerhoek? Want daar werd hij onder druk gezet en probeerde hij gewoon die bal weg te schieten. En daarnaast heb ik altijd nog liever dat iemand probeert te voetballen en het middenveld in wil spelen dan iemand die zich verstopt of alle ballen wegknalt.
Nee, echt direct na de tegengoal weer een minne pass door het midden. Natuurlijk heeft hij ook wel eens een strakke inspeelpass, maar dit was na de misser tegen jong AZ wel weer een pijnlijke. Maar goed, het is gebeurd.
Manchester City het eerste kwartier. Diep onder de indruk. Het ging zo makkelijk, ongelooflijk. Maarja we blieve SCC en dus kan het alleen maar grandioos misgaan. En zo geschiedde.
Vond de hautaine houding van het hele team verkeerd. Zo van wij zijn veel beter dus het komt toch wel goed. Vond Diemers prima spelen maar direct na de 2-2 hadden we een kans wat wel even achter het stand been langs kon. Dat dus. Aan nemen en afmaken verdomme.
Citaat van: De Gast op januari 24, 2025, 22:07:59
Manchester City het eerste kwartier. Diep onder de indruk. Het ging zo makkelijk, ongelooflijk. Maarja we blieve SCC en dus kan het alleen maar grandioos misgaan. En zo geschiedde.
Eerste kwartier was inderdaad prima, daar maar aan vasthouden dan
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 22:08:58
Vond de hautaine houding van het hele team verkeerd. Zo van wij zijn veel beter dus het komt toch wel goed. Vond Diemers prima spelen maar direct na de 2-2 hadden we een kans wat wel even achter het stand been langs kon. Dat dus. Aan nemen en afmaken verdomme.
Ze waren ook veel beter, maar eens. Knal die bal er dan gewoon in, dan ga je met 3-2 de rust in en win je hier gewoon. Na de 3-2 voor hun sloeg de paniek toe leek het wel.
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 22:02:13
nog geen 15 seconden na de tegengoal geeft hij nog een keer zo?n verkeerde pass. Ik snapte de wissel wel
Ook als het alternatief Smand is?
Citaat van: Galdiano op januari 24, 2025, 22:05:25
Waarom het wisselen om het wisselen?
nou dat vertelde ik net ook :thumbsup
Citaat van: sunderland op januari 24, 2025, 18:44:54
De vorige wedstrijd was belangrijk om aan te haken.
Vandaag is minstens zo belangrijk, iedereen in hosanna stemming en de spelers ook erg veel vertrouwen. Ze moeten vandaag laten zien dat we bij de top 3 horen of dat het een opvlieging was. Dacht voor de winterstop al dat we er bij kwamen maar toen kregen we een mokerslag tegen Jong Az.
Nu moeten de spelers laten zien hoe volwassen ze zijn.
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 22:07:26
Nee, echt direct na de tegengoal weer een minne pass door het midden. Natuurlijk heeft hij ook wel eens een strakke inspeelpass, maar dit was na de misser tegen jong AZ wel weer een pijnlijke. Maar goed, het is gebeurd.
leert er niks van helaas liever wel eens blind naar voren rammen zou ik zeggen
Citaat van: Bernardo op januari 24, 2025, 22:11:31
Ook als het alternatief Smand is?
en toch ziet Henk wel wat in hem zitten??maar wat :?
Citaat van: Bernardo op januari 24, 2025, 22:11:31
Ook als het alternatief Smand is?
ik had liever Casas gezien maar die was ziek dacht ik dus ja op dat moment snapte ik die wissel wel. Zoals gezegd had ik Balk en Poll er in de rust niet uit gehaald maar ook dat is achteraf makkelijk praten
Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2025, 21:57:16
Nou, nog lui die van mullem en afolabi goede spelers vinden?.?
Van Mullem speelde eigenlijk prima in de eerste fase. Hij speelde juist die bal door het midden vaak heel goed. Daar zit wel een risico in. Wat ik dan niet snap is dat de rest van de verdediging dan veel te ver doorstapt. Als de bal dan een keer fout is, is het ook direct alarmfase 1. Sowieso hebben we gezien dat Van Mullem nog altijd 3x beter is dan Smand. Die wil ik eigenlijk gewoon nooit weer zien.
Dan Afolabi. Ik vind het niet eerlijk om hem hierop te beoordelen. Hij komt erin en we gaan hoge ballen spelen. Compleet kansloos. Ik vond Rolke (prima doelpunt) veel en veel slechter vandaag.
Los hiervan, mijn conclusies: Ik vond het misschien wel het beste eerste kwartier van het seizoen. Onze dode spelmomenten zijn dramatisch, terwijl we er ongelooflijk veel krijgen. De wissels waren alweer moeilijk te begrijpen en maakten geen (positieve impact). De Leeuw voegt absoluut niks toe. Pauwel denk dat hij het op talent wel redt. Ik denk het niet.
Ik ben overigens niet echt ontmoedigd door deze wedstrijd. Ik denk oprecht dat als Janssen zijn normale nivo haalt, je hier met 0-4 wint. Soms is dat zo...
Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 21:59:23
Van Mullem speelde prima tot die pass waar een goal uit komt. En dat gaat soms gewoon fout. Heeft ook vaak genoeg een bal strak op Nartey gespeeld. Het wordt zo uitvergroot als het dan misgaat daarna ook omdat de restverdediging dan slecht staat. Vind het ook niet goed van Henk dat hij hem er dan meteen uithaalt.
speelt zeker altijd prima?? maar steeds met zulke ballen speel je dus niet prima
is mijn mening het moet er uit maar gebeurd nog sreeds niet is dus kwaliteit
Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
Godverdomme!!!
Same old Cambuur. Denke je weer mee te do?n om plek 2, gaan je d?r su af. Een overwinning op roda of excelsior het su geliek sien waarde verloren. Man man man wat is dit ontzettend zuur. ;(
Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 22:00:39
Ik vond Balk niet goed spelen. Het ging vooral mis nadat Nartey eruit ging. Daarna was al het voetbal eruit en verloren we alle 2e ballen op het middenveld.
idd waarom moest Nartey er nou weer uit die zou ik altijd laten staan
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:18:59
Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
NAC scenario, nacompetitie halen, los van deze wedstrijd winne we veel uitwedstrijden, als we dat ook in nacompetitie doen komt het goed
Citaat van: denistel op januari 24, 2025, 22:18:21
speelt zeker altijd prima?? maar steeds met zulke ballen speel je dus niet prima
is mijn mening het moet er uit maar gebeurd nog sreeds niet is dus kwaliteit
Ik zeg niet dat hij altijd prima speelt, maar als je op dit niveau wil dat je centrale verdedigers de bal het middenveld inspelen dan gaat het soms fouten dan moet je gewoon je restverdediging op orde hebben. En zelfs dan vind ik niet dat t zo vaak voorkomt als sommigen hier doen lijken.
Citaat van: Noordcambuur op januari 24, 2025, 22:14:15
en toch ziet Henk wel wat in hem zitten??maar wat :?
Hij is heul aardig.
Citaat van: denistel op januari 24, 2025, 22:20:52
idd waarom moest Nartey er nou weer uit die zou ik altijd laten staan
Die kan momenteel maar een uur spelen Denistel. Ben het met je eens. Hele nuttige speler.
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:18:59
Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
Amen
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2025, 22:10:48
Ze waren ook veel beter, maar eens. Knal die bal er dan gewoon in, dan ga je met 3-2 de rust in en win je hier gewoon. Na de 3-2 voor hun sloeg de paniek toe leek het wel.
Toen was het wel klaar ja. Zakte de moed iedereen in de schoenen en gaan zij er echt in geloven.
We hebben de kwaliteiten ook gewoon niet om keihard toe te slaan. Het gaat allemaal zo moeilijk voorin.
Citaat van: denistel op januari 24, 2025, 22:18:21
speelt zeker altijd prima?? maar steeds met zulke ballen speel je dus niet prima
is mijn mening het moet er uit maar gebeurd nog sreeds niet is dus kwaliteit
Tuurlijk moeten die ballen beter. Maar het probleem is niet alleen die inspeelpass. Het heeft ook te maken met het middenveld. Nartey is de enige die je eens in kan spelen in de diepte. En als de bal dan eens niet goed is, staat iedereen veel te ver voor de bal.
Henk zijn spel is al die jaren al hetzelfde. Achterin rondspelen en afwachten, tot je het middenveld in kan spelen, om zo een man meer te krijgen.
We hebben alleen geen Hoedemakers die je altijd in kan spelen. Dus moet van Mullem nu ook een veel moeilijkere bal spelen dan Mac en Schouten bijvoorbeeld in de succesjaren moesten.
Ik probeer helemaal niet van Mullem vrij te pleiten trouwens, maar ik denk wel dat het probleem dieper zit. Iedereen roept hier al tijden om een spits, Ik denk dat het probleem vooral in het middenveld zit.
Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 22:21:33
Ik zeg niet dat hij altijd prima speelt, maar als je op dit niveau wil dat je centrale verdedigers de bal het middenveld inspelen dan gaat het soms fouten dan moet je gewoon je restverdediging op orde hebben. En zelfs dan vind ik niet dat t zo vaak voorkomt als sommigen hier doen lijken.
Dit dus
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:18:59
Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
Amen :thumbsup
Jansen stond te huilen voor het uitvak, hoop dat ie dit tikkie snel te boven is.
Mooi dat ie werd toegezongen
Wie was die man die naast Lambooy zat op de tribune?
Had bekend gezicht.
Speler? Makelaar?
Diep respect voor die knaap, must koesteren zo'n jongen. 11 keer de nul gehouden, hoor je bijna niemand over.
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:18:59
Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
niet mee eens. Vind ons niet minder dan Volendam en Excelsior. Voorin zijn we minder dan die teams. We hebben ook zelden dat de aanvallers fit zijn. Er zijn steeds 2 of meer niet fit. Ons veldspel is meestal beter maar dan is het laatste stuk het belangrijkste in het voetbal. Je hebt achteraf te weinig ingezet op scorend vermogen en aanvallers.
We zaten nog met Smit en vdWater? zolang die rondliepen, was het lastig aanvallers te halen voor de basis.
Hoe vonden jullie Smand invallen? Die moet zsm wegwezen. Is nog de laatste van de categorie Van Osch, Tol en Bergsma. Wel jammer dat we Van Mullem niet wat meer concurrentie kunnen bieden achterin, dat dan weer wel.
Net terug uit Eindhoven, heel snel vergeten deze :(
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2025, 22:41:02
Jansen stond te huilen voor het uitvak, hoop dat ie dit tikkie snel te boven is.
Mooi dat ie werd toegezongen
Mut maar snel een spandoekje hebben
Na twee gewonnen wedstrijden, was er een jubelstemming op de training. Juist hier gaat het verkeerd. Iets dat niet past bij Cambuur. Voor elk punt moeten we knokken. Maar goed dat we alle blunders in 1 wedstrijd hebben gehad.
Je bent zoveel beter en maakt een fantastisch doelpunt. Toen kwam die 1 e blunder en was eigenlijk alles klaar. Door die blunder was opeens alles weg en Eindhoven kreeg vertrouwen . Dat is in mijn ogen de samenvatting.
Op een bepaald moment gingen wij volgens mij uit een soort van verveling de bal achterin maar even rondtikken. Deed me denken aan seizoen 19-20 met Mac en Schouten. We gingen nog net niet op de bal staan gister. Totdat Thijs een lobje probeerde te doen :?
Citaat van: sunderland op januari 25, 2025, 06:53:28
Je bent zoveel beter en maakt een fantastisch doelpunt. Toen kwam die 1 e blunder en was eigenlijk alles klaar. Door die blunder was opeens alles weg en Eindhoven kreeg vertrouwen . Dat is in mijn ogen de samenvatting.
Klopt. Na de 1-1 was iedereen in paniek. Inclusief de bank.
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 22:18:59
Laten we eerlijk zijn, Excelsior en ook Roda afgelopen maandag benutten de kansen niet. Dat deed Eindhoven vanavond wel. Hast dus oek 3 keer kenne verliezen. Je moet je gewoon op de playoffs gaan richten. Zo goed binne we nou oek weer niet.
Helemaal mee eens, realistisch. We hebben te veel spelers die niet goed genoeg zijn om in aanmerking te komen voor directe promotie.
Die opbouw ben ik helemaal klaar mee. Gisteren ging het daardoor compleet fout. In een aantal wedstrijden hiervoor ging het net goed maar was het geregeld billenknijpen. Uiteindelijk wordt er na dat geknoei vaak alsnog een lange bal gegeven, ook daar zijn we niet sterk. De lange ballen van Nieling en Mullem komen negen van de tien keer niet aan. Je moet spelers in hun kracht benutten.
Onder Henk zal dit zo blijven, dit is namelijk het enige kunstje wat hij beheerst. Aangezien we voorlopig niet de juiste spelers hebben om dit uit te voeren blijft het denk ik aanmodderen. Het is allemaal wat op goed geluk, althans zo zie ik het.
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2025, 21:54:37
Wissels kwamen veel te snel na de 3-2. In de rust eigenlijk al. Wat een paniek. Ook de ts heeft een slechte avond.
Inderdaad. Waarom moesten Poll en Bal eruit? Laat ze gewoon staan.
Je zag het Woensdag op de training al een beetje
Lachen Gieren en brullen.
Maar de mannen zijn weer terug op aarde.
Zal je zien dat Excelsior morgen ook deksel op de neus krijgt en je op ??n punt had kunnen staan.
Maar goed...we staan er in ieder geval goed op voor de nacompetitie.
Hilterman aankomende wedstrijden in passen dan komt het scoren ook wel goed.
Waarom trouwens al poll en balk eruit in de rust?
Had eerder Pauwels verwacht want die vond ik veel te veel voor zijn eigen eer gaan en zou het sowieso maar ??n uur volhouden werd er van te voren gezegd
Later in tweede helft nog meer vreemde wissels
Met Narthy alle voetbal eruit.
3 spitsen...dikke paniek.
Maar mischien zie ik dat wel verkeerd.
Wisselen moeten we doen om een goed resultaat vast te houden, niet om iets om te draaien. Dat lukt al jaren niet.
Ik ben totaal niet in paniek, en zie dit ook even als een wijze/dure les. Niet alles gaat vanzelf, en je wint niet zomaar van een ploeg als Eindhoven. Beide beentjes weer mooi op de grond.
Waar ik wel van baal is dat het weer pijnlijk bloot wordt gelegd dat er geen goede mensen achter Henk staan als assistenten. Wat voor wissels waren dit gister in vredesnaam?
Met een tactisch sterkere bank was dit gister niet gebeurd.
Sandor, Arne of een Sipke hadden dit soort wissels nooit toegepast.
Ik hoop dat in de visie van Henk voor volgend seizoen een paar nieuwe assistenten gaan komen.
Een gekke wedstrijd met onnodig verlies we helaas wel vaker meemaken dit seizoen. Toch zie ik geen reden om heel pessimistisch te zijn over de promotiekansen.
We verliezen door persoonlijke fouten, dat kun je nooit helemaal uitsluiten.
Wij voetballen ook makkelijker tegen directe concurenten dan tegen de kleintjes.
Eindhoven bleef volledig op hun eigen helft en dat is moeilijk kansen cree?ren met zo weinig ruimte. Het team krijgt nu te maken met een ander verwachtingspatroon en druk. En na goede resultaten dat het juist een keer te makkelijk lijkt te gaan met rondtikken waardoor slordige fouten ontstaan.
Maar bedenk wel: hier krijgen onze concurenten ook mee te maken en dat gaat ze net zo goed onverwacht puntverlies opleveren.
Waarom ik wel optimistisch ben?
Het eerste kwartier was mischien wel het beste voetbal van dit seizoen. Het team wordt steeds beter.
Ook individueel worden zie je enorme ontwikkeling bij oa Nartey, Mercera en R?lke.
Galvez brengt extra kwaliteit en dat geldt straks ook voor Hilterman.
Pauwels heeft en vormdip, ook heel normaal voor zijn leeftijd, geen reden tot zorg.
Thijs Jansen heb ik al helemaal geen twijfels over. Ik zie de wedstrijd als een incident, als team stijgt de kwaliteit nog steeds.
nog wel kritiekpunten:
Het opbouwen vanuit de eigen 16 meter, schijnt modern te zijn maar kost meer goals dan het oplevert.
Er is geen plan B, dat is altijd al een zwak punt bij De Jong. Na de wissels en omzetting krijgen we vaak juist minder kansen dan daarvoor. Afolabi , De Leeuw en Smand brachten het niveau omlaag.
We scoren te weinig, niet alleen door het missen van een spits maar ook omdat de spelhervattingen nooit wat opleveren. Met zoveel corners hadden we dit seizoen al veel vaker moeten scoren.
Als we de riskante opbouw, plan B en spelhervattingen ook nog beter voor elkaar krijgen dan wordt het een mooi seizoen.
Sterk stuk Bankzitter.
Wil graag aanvullen dat we amper gevaar cre?ren uit corners, hoge ballen kansloos zijn en het schrikbarend is dat we met een viermans voorhoede De Leeuw, Afolabi, Alhaft en Pauwels geen enkele 100% kans meer kregen. Verhaal Afolabi is bekend, maar ook De Leeuw draait helaas een heel matig seizoen. Wat hoop ik dat Hilterman voor dit laatste stukje fit genoeg is! Kom op Cambuur!!!! |:)
Afolabi- weggegooid geld, dramatisch slecht.
Alhaft- koekje bij de koffie
De Leeuw- vergane glorie.
Pauwels- speelt voornamelijk voor zichzelf.
Kooistra- waarom speelde hij gisteravond niet, deed het prima tegen Roda.
Balk- te weinig rendement en overzicht.
Hilterman- dit seizoen 189 minuten in de benen bij Bielefeld. Afwachten dus.
Voorhoede is het grote probleem dus dit seizoen.
Citaat van: Bussum op januari 25, 2025, 09:39:12
Sterk stuk Bankzitter.
Wil graag aanvullen dat we amper gevaar cre?ren uit corners, hoge ballen kansloos zijn en het schrikbarend is dat we met een viermans voorhoede De Leeuw, Afolabi, Alhaft en Pauwels geen enkele 100% kans meer kregen. Verhaal Afolabi is bekend, maar ook De Leeuw draait helaas een heel matig seizoen. Wat hoop ik dat Hilterman voor dit laatste stukje fit genoeg is! Kom op Cambuur!!!! |:)
Eigenlijk goed samengevat. Ben ook zeer benieuwd als Hilterman straks is basis komt wie geslachtofferd wordt en hoe het dan komt te staan.
Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2025, 09:53:56
Afolabi- weggegooid geld, dramatisch slecht.
Alhaft- koekje bij de koffie
De Leeuw- vergane glorie.
Pauwels- speelt voornamelijk voor zichzelf.
Kooistra- waarom speelde hij gisteravond niet, deed het prima tegen Roda.
Balk- te weinig rendement en overzicht.
Hilterman- dit seizoen 189 minuten in de benen bij Bielefeld. Afwachten dus.
Voorhoede is het grote probleem dus dit seizoen.
Yep, vanaf het begin
Eindhoven - Thijs Jansen 4-2
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2025, 08:51:29
Een gekke wedstrijd met onnodig verlies we helaas wel vaker meemaken dit seizoen. Toch zie ik geen reden om heel pessimistisch te zijn over de promotiekansen.
Onnodig verlies. Dat vind ik ook. Maar het is structureel. Dus we leren er niks van helaas. En het zijn ook constant dezelfde spelers die de fout in gaan, met name Van Mullem. Zijn assistent Nieling durft de duels niet in te gaan, zodra het wat spannend wordt dan trekt hij zijn pootjes terug. Kwaliteit.
Citaat van: sunderland op januari 25, 2025, 06:53:28
Je bent zoveel beter en maakt een fantastisch doelpunt. Toen kwam die 1 e blunder en was eigenlijk alles klaar. Door die blunder was opeens alles weg en Eindhoven kreeg vertrouwen . Dat is in mijn ogen de samenvatting.
klopt helemaal.
dit soort potjes heb je nou eenmaal.
2 blunders en een afgewaaide bal die er in valt.
tel daar een ontbrekende spits(doelpuntenmaker) bij op en de samenvatting is compleet.
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2025, 08:51:29
dat geldt straks ook voor Hilterman.
zullen we dat even afwachten?
Twijfel je er dan aan dat we met een spits beter gaan spelen dan zonder?
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2025, 11:43:58
Twijfel je er dan aan dat we met een spits beter gaan spelen dan zonder?
Als een spits niet goed wordt aangespeeld krijgt hij weinig scorings mogelijkheden. Dat is namelijk als tijden het geval. Dit is iets wat de trainerstaf en vleugelspelers ( met name Pauwels )zich aan mogen rekenen.
Denk dat deze selectie op z'n plafond zit.
Dit team is niet consistent genoeg om mee te doen om de 2e plek denk ik. Winnen tegen de grotere clubs, verliezen van de kleinere. Uit sterker dan thuis. Dat is niet hoe het hoort te gaan als je 2e wilt eindigen. Henk haalt er het maximale uit en dat valt hem te prijzen.
2e plek zou echt fantastisch zijn en is gezien de wisselvallige competitie niet onrealistisch. Op voorhand zou ik niet zeggen dat wij een team hebben om direct te promoveren maar het kan zomaar de goede kant op vallen. Ik ga er echter niet vanuit. Top 5 eindigen is gewoon prima.
Wat een gigantische gezeik hier zeg :_schater
We hebben gewoon een redelijk ploegje die waarschijnlijk PO moet gaan spelen en daar zien we wel hoever we komen. Mocht alles een keer meezitten ( en niet tegen zoals gisteren) dan spelen ze misschien voor plek 2 :thumbsup
Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2025, 11:51:49
Denk dat deze selectie op z'n plafond zit.
Dit team is niet consistent genoeg om mee te doen om de 2e plek denk ik. Winnen tegen de grotere clubs, verliezen van de kleinere. Uit sterker dan thuis. Dat is niet hoe het hoort te gaan als je 2e wilt eindigen. Henk haalt er het maximale uit en dat valt hem te prijzen.
2e plek zou echt fantastisch zijn en is gezien de wisselvallige competitie niet onrealistisch. Op voorhand zou ik niet zeggen dat wij een team hebben om direct te promoveren maar het kan zomaar de goede kant op vallen. Ik ga er echter niet vanuit. Top 5 eindigen is gewoon prima.
:thumbsup :thumbsup
Iedereen heeft het over de blunders van Jansen, maar hoe Van Mullem die bal inlevert waarna Eindhoven de 3-2 maakt en de wedstrijd naar zich toetrekt... ;(
Citaat van: Westerpark op januari 25, 2025, 12:42:01
Iedereen heeft het over de blunders van Jansen, maar hoe Van Mullem die bal inlevert waarna Eindhoven de 3-2 maakt en de wedstrijd naar zich toetrekt... ;(
Klopt, werd daarna ook "voorstraf" gewisseld..
Citaat van: Grijskijkert op januari 25, 2025, 12:48:02
Klopt, werd daarna ook "voorstraf" gewisseld..
Iedere voetballer maakt wel een fout, dan kun je er alles wel afhalen.
Door de wissels werd Cambuur steeds zwakker.
Citaat van: Westerpark op januari 25, 2025, 12:42:01
Iedereen heeft het over de blunders van Jansen, maar hoe Van Mullem die bal inlevert waarna Eindhoven de 3-2 maakt en de wedstrijd naar zich toetrekt... ;(
Poll had daarna wel ingegrepen en niet zo getwijfeld zoals Galvez deed. Dan had niemand het hierover gehad.
Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2025, 11:51:49
Denk dat deze selectie op z'n plafond zit.
Dit team is niet consistent genoeg om mee te doen om de 2e plek denk ik. Winnen tegen de grotere clubs, verliezen van de kleinere. Uit sterker dan thuis. Dat is niet hoe het hoort te gaan als je 2e wilt eindigen. Henk haalt er het maximale uit en dat valt hem te prijzen.
2e plek zou echt fantastisch zijn en is gezien de wisselvallige competitie niet onrealistisch. Op voorhand zou ik niet zeggen dat wij een team hebben om direct te promoveren maar het kan zomaar de goede kant op vallen. Ik ga er echter niet vanuit. Top 5 eindigen is gewoon prima.
aan zien plafond?? huist niet man Pauwels Narty Rolke kunnen en moeten nog beter worden
Galvez zou je dat ook van zeggen en Mercera ook.Souren kan ook beer dan tot nu toe.
Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2025, 09:53:56
Afolabi- weggegooid geld, dramatisch slecht.
Alhaft- koekje bij de koffie
De Leeuw- vergane glorie.
Pauwels- speelt voornamelijk voor zichzelf.
Kooistra- waarom speelde hij gisteravond niet, deed het prima tegen Roda.
Balk- te weinig rendement en overzicht.
Hilterman- dit seizoen 189 minuten in de benen bij Bielefeld. Afwachten dus.
Voorhoede is het grote probleem dus dit seizoen.
Kooistra speelde goed omdat Roda ruinte weg gaf en dat deed hij goed
tegen Eindhoven krijg je die ruimtes niet he.Pauwels mut veel slimmer worden
niet altijd acties maken zeker niet in een slecht veld als gister
Citaat van: denistel op januari 25, 2025, 14:47:29
aan zien plafond?? huist niet man Pauwels Narty Rolke kunnen en moeten nog beter worden
Galvez zou je dat ook van zeggen en Mercera ook.Souren kan ook beer dan tot nu toe.
Allemaal aannames
Citaat van: denistel op januari 25, 2025, 14:51:31
Pauwels mut veel slimmer worden
niet altijd acties maken zeker niet in een slecht veld als gister
En hij moet ook een keer de back aanspelen die er overheen gaat. De verdediging weet zo langzamerhand wel dat ie zelf wil gaan.
Citaat van: okkele op januari 25, 2025, 11:21:48
klopt helemaal.
dit soort potjes heb je nou eenmaal.
2 blunders en een afgewaaide bal die er in valt.
tel daar een ontbrekende spits(doelpuntenmaker) bij op en de samenvatting is compleet.
Het hele elftal was in paniek omdat de keeper een blunder maakt. Dat doen jonkjes van 7 oek in de pupillen
Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2025, 11:51:49
Denk dat deze selectie op z'n plafond zit.
Dit team is niet consistent genoeg om mee te doen om de 2e plek denk ik. Winnen tegen de grotere clubs, verliezen van de kleinere. Uit sterker dan thuis. Dat is niet hoe het hoort te gaan als je 2e wilt eindigen. Henk haalt er het maximale uit en dat valt hem te prijzen.
2e plek zou echt fantastisch zijn en is gezien de wisselvallige competitie niet onrealistisch. Op voorhand zou ik niet zeggen dat wij een team hebben om direct te promoveren maar het kan zomaar de goede kant op vallen. Ik ga er echter niet vanuit. Top 5 eindigen is gewoon prima.
Vervang het eerste woord Denk door Weet.
Citaat van: PePe op januari 25, 2025, 13:39:10
Iedere voetballer maakt wel een fout, dan kun je er alles wel afhalen.
Door de wissels werd Cambuur steeds zwakker.
Dat klopt en dat is al 2 seizoenen zo. Op de bank hest niks waardoor we beter worden.
Talenten van 19-21 die al aan hun plafond zouden zitten? lijkt mij toch sterk.
Citaat van: Westerpark op januari 25, 2025, 12:42:01
Iedereen heeft het over de blunders van Jansen, maar hoe Van Mullem die bal inlevert waarna Eindhoven de 3-2 maakt en de wedstrijd naar zich toetrekt... ;(
En bij de 3-2 maakte Galvez nou niet bepaald een goede indruk qua verdedigen.
Snap nog steeds niet waarom Poll gewisseld werd voor hem.
Pauwels was de eerste die eruit moest en mocht 90 minuten blijven staan. Onbegrijpelijk.