Laatste awayday van 2024 in competitieverband.
Kaartverkoop begint morgenochtend.
https://cambuur.nl/nieuws/kaartverkoop-de-graafschap-sc-cambuur-begint-maandag-om-10-00-uur/
Er komen geen normale bussen bij als de pendelcombibussen uitverkocht zijn.
Wat ontzettend slecht geregeld vanuit de club ;(
Citaat van: Inferno-058 op december 03, 2024, 17:17:26
Er komen geen normale bussen bij als de pendelcombibussen uitverkocht zijn.
Wat ontzettend slecht geregeld vanuit de club ;(
Nou ja, als de pendelcombi uitverkocht is dan kunnen er toch extra pendelbussen worden ingezet indien nodig?
Citaat van: papier op december 03, 2024, 17:28:21
Nou ja, als de pendelcombi uitverkocht is dan kunnen er toch extra pendelbussen worden ingezet indien nodig?
Het gaat mij om bussen vanuit Leeuwarden vooral, dit blijft voorlopig bij 1
Citaat van: Inferno-058 op december 03, 2024, 17:17:26
Er komen geen normale bussen bij als de pendelcombibussen uitverkocht zijn.
Wat ontzettend slecht geregeld vanuit de club ;(
Het merendeel wil meer vrijheden met combi's. Nu denken ze eens in oplossingen waardoor veel in eigen auto kunnen, is het weer niet goed. :_schater
Citaat van: Galdiano op december 03, 2024, 20:49:09
Het merendeel wil meer vrijheden met combi's. Nu denken ze eens in oplossingen waardoor veel in eigen auto kunnen, is het weer niet goed. :_schater
Nee dit is gewoon omslachtig, nog omslachtiger dan een buscombi. Je gaat niet 20 km t/m Doetinchem rijden om daarna nog een bus in te gaan (+ retour), wat een poespas.
Wij hebben (Kuzmanovic en ik) nog ??n of twee plekjes vrij voor de autocombi. (Dan hoef je dus niet met de pendelcombi maar parkeren nabij uitvak) is er iemand die mee wil rijden vanaf Arnhem e.o? Die kan dan opgepikt worden. Stuur me dan even een PB.
Is er nog plek in de pendelcombi?
Wij zouden met 3 of man zijn om dan te gaan
Hoorde dat de Leeuw geschorst is tegen de graafschap.
Citaat van: Noordcambuur op december 08, 2024, 09:44:48
Hoorde dat de Leeuw geschorst is tegen de graafschap.
klopt....vanwege Die belachelijke gele kaart
Niveau hoor die Scheidsrechter :_schater
Citaat van: Specuveter op december 08, 2024, 10:45:04
klopt....vanwege Die belachelijke gele kaart
Niveau hoor die Scheidsrechter :_schater
heeft hij al meer kaarten gehad dan Balk :gelekaart
Is er iemand die de locatie van de pendelcombi al weet? Ik kom niet vanuit noordelijke richting dus wil graag weten of het voor mij nog extra om is.
Citaat van: Galdiano op december 03, 2024, 20:49:09
Het merendeel wil meer vrijheden met combi's. Nu denken ze eens in oplossingen waardoor veel in eigen auto kunnen, is het weer niet goed. :_schater
nee klopt. Dit is voor de jongeren waardeloos. Mijn zoon en zijn maten kunnen niet mee want er rijd maar 1 bus. Ze hadden graag met 6 jongens mee gewild
Je kan Vrijdag echt h?le goede zaken doen
Nummer een en twee tegen elkaar
Graafschap gisteren verloren.
Bij winst Vrijdag stevig in de subtop
En dichter bij nummer ??n of twee!
Klopt deze moet je winnen om aansluiting te houden.
Ik hoop dat de spelers het ook weten?..
Als we de winter ingaan met zicht op rechtstreekse promotie, kan dat ook een stimulans zijn om te investeren en de doelstelling wat aan te scherpen.
Dit seizoen is de concurrentie wellicht wat zwakker, volgend seizoen maar weet de vraag wie als degradant erbij komt.
Als Almere en RKC er volgend jaar bijkomen en Volendam / Excelsior de sprong maken, zou ik daar niet zo van wakker liggen eerlijk gezegd. Als wij zelf weer wat stappen kunnen maken en doorselecteren dan heb ik zoiets van laat maar komen.
Citaat van: Specuveter op december 10, 2024, 10:40:05
Je kan Vrijdag echt h?le goede zaken doen
Nummer een en twee tegen elkaar
Graafschap gisteren verloren.
Bij winst Vrijdag stevig in de subtop
En dichter bij nummer ??n of twee!
Gas geven!! |:) |:) |:)
Citaat van: michello op december 10, 2024, 13:59:17
Als Almere en RKC er volgend jaar bijkomen en Volendam / Excelsior de sprong maken, zou ik daar niet zo van wakker liggen eerlijk gezegd. Als wij zelf weer wat stappen kunnen maken en doorselecteren dan heb ik zoiets van laat maar komen.
Qua grootte van clubs zeker niet nee. Maar je moet Almere financieel niet onderschatten. Hebben flinke begroting.
En een hele goede assistent-trainer ;)
366 supporters mee momenteel
Citaat van: Inferno-058 op december 10, 2024, 16:30:26
366 supporters mee momenteel
op naar de 400 komop mannen |:)
Citaat van: michello op december 10, 2024, 13:59:17
Als Almere en RKC er volgend jaar bijkomen en Volendam / Excelsior de sprong maken, zou ik daar niet zo van wakker liggen eerlijk gezegd. Als wij zelf weer wat stappen kunnen maken en doorselecteren dan heb ik zoiets van laat maar komen.
het had dit seizoen eigenlijk moeten gebeuren. Exelsior en Volendam zijn ook matig en de rest nog iets minder. Meestal heb je 2 die heel goed zijn. We hadden er dit seizoen moeten bij wezen
Excelsior en Volendam matig?
Wat mij betreft steken die twee er toch echt bovenuit en moet wel gek lopen willen ze niet samen rechtstreeks promoveren
Maar daar mag je mij dan in Mei op aanspreken :proost
Citaat van: Specuveter op december 11, 2024, 11:48:06
Excelsior en Volendam matig?
Wat mij betreft steken die twee er toch echt bovenuit en moet wel gek lopen willen ze niet samen rechtstreeks promoveren
Maar daar mag je mij dan in Mei op aanspreken :proost
Lees jij dan dat zij niet promoveren? Dat gaat vast gebeuren, Exelcior had voor 8.5 miljoen verkocht en ze hebben ook weer ge?nvesteerd in goede spelers, vooral voorin zijn ze sterk. Waar Volendam het geld vandaan heeft om alle aanvallende spelers te betalen weet ik niet. Denk dat alleen al Veerman/ Muhren voor minimaal 7.5 ton op de loonlijst staan. Heb ze beide paar x zien voetballen en dat was matig.
Citaat van: Specuveter op december 11, 2024, 11:48:06
Excelsior en Volendam matig?
Wat mij betreft steken die twee er toch echt bovenuit en moet wel gek lopen willen ze niet samen rechtstreeks promoveren
Maar daar mag je mij dan in Mei op aanspreken :proost
De gehele top 8 is matig eerlijk gezegd. Emmen en Dordt vond ik erg sterk tegen ons. Maar elk team is wisselvallig tot dusver en Volendam heeft op papier de beste ploeg denk ik. Sluit mij bij Sunderland aan dat ik dat ook niet begrijp met die salarishuishouding in Volendam, al hebben ze vast veel sponsors uit het Volendamse en nog wat geld van die Vd Ven transfer.
Citaat van: sunderland op december 11, 2024, 12:48:15
Lees jij dan dat zij niet promoveren? Dat gaat vast gebeuren, Exelcior had voor 8.5 miljoen verkocht en ze hebben ook weer ge?nvesteerd in goede spelers, vooral voorin zijn ze sterk. Waar Volendam het geld vandaan heeft om alle aanvallende spelers te betalen weet ik niet. Denk dat alleen al Veerman/ Muhren voor minimaal 7.5 ton op de loonlijst staan. Heb ze beide paar x zien voetballen en dat was matig.
excelsior en Volendam hebben geld gekregen van spelers die ze dik hebben verkocht w:)
En Cambuur heeft ook een spits (Smit)verkocht alleen dat geld gaat niet in de clubkas.
Citaat van: sunderland op december 11, 2024, 11:43:59
het had dit seizoen eigenlijk moeten gebeuren. Exelsior en Volendam zijn ook matig en de rest nog iets minder. Meestal heb je 2 die heel goed zijn. We hadden er dit seizoen moeten bij wezen
Wie zegt dat het niet gaat gebeuren? Als we nu een keer mazzel hebben met het aantrekken van een spits kan er nog van alles gebeuren. We staan nog ?maar? 7 punten achter op een promotie plaats. Het is nog te wisselvallig, maar zo zijn er meer in de KKD.
Jonathan Ploeg op twitter:
SC Cambuur kan morgenavond tegen De Graafschap niet beschikken over Thomas Poll en Matthias Nartey, laat Henk de Jong weten. De twee zijn geblesseerd en worden vervangen door Sturla Ottesen en Fedde de Jong.
Jammer, zeker Poll zat er de laatste tijd wat beter in. Gelukkig zijn deze posities redelijk op te vangen met de bank.
Citaat van: Leeuwarder94 op december 12, 2024, 14:07:53
Jonathan Ploeg op twitter:
SC Cambuur kan morgenavond tegen De Graafschap niet beschikken over Thomas Poll en Matthias Nartey, laat Henk de Jong weten. De twee zijn geblesseerd en worden vervangen door Sturla Ottesen en Fedde de Jong.
Jammer, zeker Poll zat er de laatste tijd wat beter in. Gelukkig zijn deze posities redelijk op te vangen met de bank.
dan gaat Ottesen op de plaats van Mercera en Mercera op de plaats van Poll.
Moet Fedde in de etalage voor een verhuur na de winterperiode ?;)
Ik had liever Kieftenbelt/Souren/Diemers gezien.
Citaat van: Bankzitter op december 12, 2024, 14:51:32
Moet Fedde in de etalage voor een verhuur na de winterperiode ?;)
Ik had liever Kieftenbelt/Souren/Diemers gezien.
Ja ik ook
Fedde is niet beter geworden helaas. Dit is zijn plafond en denk niet dat dat genoeg voor de ambitie van de club.
Het is geen killer, te slap in duels en compenseert dat ook niet met beslissende acties.
Jammer, had meer van hem verwacht.
Citaat van: Bankzitter op december 12, 2024, 14:51:32
Moet Fedde in de etalage voor een verhuur na de winterperiode ?;)
Ik had liever Kieftenbelt/Souren/Diemers gezien.
dacht ik ook. Noem hem al Fedde pussy. Leuke voetballer met veel loopvermogen maar zo slap in de duels en nooit een schot op doel.
En dan tegen de Graafschap in Doetinchem waar het vooral fysiek is. Maar goed, hoop dat Henk cs gelijk krijgen door hem op te stellen.
Citaat van: Noordcambuur op december 12, 2024, 14:19:14
dan gaat Ottesen op de plaats van Mercera en Mercera op de plaats van Poll.
het wordt niet eens minder vind ik. Poll deed het prima maar de laatste wedstrijden loopt hij op zijn tenen en het word heel fysiek let maar op.
Daarom de vraag...
Je weet dat het fysiek word
Waarom dan kiezen voor De Jong?
Citaat van: sunderland op december 12, 2024, 16:35:01
het wordt niet eens minder vind ik. Poll deed het prima maar de laatste wedstrijden loopt hij op zijn tenen en het word heel fysiek let maar op.
als het een fysieke wedstrijd wordt dan kun je heel veel namen strepen die in de basiself staan.
Met de Jong krijgen we tenminste wel eindelijk echt diepgang op het middenveld, vond ik afgelopen zondag tegen ADO toch wel probleem bij voorzetten vanaf de zijkant en laatste pass. Fedde komt in de 16, Nartey niet.
Citaat van: Noordcambuur op december 11, 2024, 09:21:49
op naar de 400 komop mannen |:)
Gelukt, het is 402 geworden
Citaat van: Bernardo op december 12, 2024, 18:37:12
Met de Jong krijgen we tenminste wel eindelijk echt diepgang op het middenveld, vond ik afgelopen zondag tegen ADO toch wel probleem bij voorzetten vanaf de zijkant en laatste pass. Fedde komt in de 16, Nartey niet.
en je wou zeggen dat Fedde daar komt en afrondt.
Citaat van: Noordcambuur op december 12, 2024, 18:31:27
als het een fysieke wedstrijd wordt dan kun je heel veel namen strepen die in de basiself staan.
het word fysiek! Vreeman is erg van fysiek en daar houden ze van bij Graafschap, Tis nu combinatie van bij vlagen prima voetbal en fysiek en zie waar ze staan.
Citaat van: Specuveter op december 12, 2024, 17:55:57
Daarom de vraag...
Je weet dat het fysiek word
Waarom dan kiezen voor De Jong?
Als wij mee gaan in dat fysieke, kunnen we sowieso wel thuisblijven. Want niet alleen de Jong is een watje, maar Diemers doet er ook alles aan om niet in duels te komen. Hou maar eens in de gaten.
Qua fysiek staan we er niet zo slecht op toch?
Achterin zeker niet
Op middenveld was ik toch met De Leeuw begonnen ipv De Jong
Alleen voorin is het Fysiek niet sterk natuurlijk met drie lichtgewichten.
Citaat van: Specuveter op december 13, 2024, 11:32:09
Qua fysiek staan we er niet zo slecht op toch?
Achterin zeker niet
Op middenveld was ik toch met De Leeuw begonnen ipv De Jong
Alleen voorin is het Fysiek niet sterk natuurlijk met drie lichtgewichten.
de leeuw komt 2 e helft Fedde vervangen let maar op.
Hoop het niet want dan gaat het goed .,
De Leeuw is geschortst, dus denk de Duitse beer 2e helft.
Citaat van: Specuveter op december 13, 2024, 11:32:09
Qua fysiek staan we er niet zo slecht op toch?
Achterin zeker niet
Op middenveld was ik toch met De Leeuw begonnen ipv De Jong
Alleen voorin is het Fysiek niet sterk natuurlijk met drie lichtgewichten.
Citaat van: sunderland op december 13, 2024, 11:40:31
de leeuw komt 2 e helft Fedde vervangen let maar op.
Hoop het niet want dan gaat het goed .,
Citaat van: Bankzitter op december 13, 2024, 11:56:04
De Leeuw is geschorst, dus denk de Duitse beer 2e helft.
:_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Bankzitter op december 13, 2024, 11:56:04
De Leeuw is geschortst, dus denk de Duitse beer 2e helft.
oja was ik vergeten. Dan die dutser
Die akeligsma in de spits daar
Citaat van: sunderland op december 13, 2024, 11:21:39
en je wou zeggen dat Fedde daar komt en afrondt.
Fedde komt er wel, is altijd onderweg, afronden niet nee. Maar zorgt er wel voor dat een Balk of buitenspelers meer ruimte gaan krijgen met zijn loopacties. Ik snap de keuze wel, echt alternatief is er ook niet.
Citaat van: Bernardo op december 13, 2024, 12:35:36
Fedde komt er wel, is altijd onderweg, afronden niet nee. Maar zorgt er wel voor dat een Balk of buitenspelers meer ruimte gaan krijgen met zijn loopacties. Ik snap de keuze wel, echt alternatief is er ook niet.
is ook waar. Anders kun je net zo goed afscheid nemen. Heb ook altijd het idee dat ie het wel kan maar komt er zelden uit. Tegen NEC was ie fantastisch
VOOR DE MENSEN DIE HET NOG NIET WETEN: DE LEEUW IS GESCHORST!!!
Citaat van: Grijskijkert op december 13, 2024, 17:35:09
VOOR DE MENSEN DIE HET NOG NIET WETEN: DE LEEUW IS GESCHORST!!!
Nou dan kenne we wel afsegge :_schater
Goead weekend en hopelijk minimaal un punt.
Citaat van: Grijskijkert op december 13, 2024, 17:35:09
VOOR DE MENSEN DIE HET NOG NIET WETEN: DE LEEUW IS GESCHORST!!!
wie?
Citaat van: Grijskijkert op december 13, 2024, 17:35:09
VOOR DE MENSEN DIE HET NOG NIET WETEN: DE LEEUW IS GESCHORST!!!
Melvin?
(https://pbs.twimg.com/media/Gesj6GcXUAADneB?format=jpg&name=large)
Leuk dat gebaar maar deed die actie dan ff voor de wedstrijd :_schater
Snugger idd
Fantastisch!
Maar dit zal ze wel een megaboete opleveren?
Haha....dat liep een beetje uit de hand.
Leek ook echt gepland en in overleg met de club gedaan te zijn. Bijzonder.
Maar komt ons niet slecht uit na een dramatische start om even de kleedkamer in te moeten. Hopelijk komen ze wat scherper terug.
Ik irriteer me nu alweer dood aan de scheid. Wel geel voor Balk maar niet voor zijn tegenstander.
En die van ESPN, Zoe die meer weten dan de kaarten van Balk en het verleden van de Jong en Diemers bij de Graafschap.
Het is ook niet best van beide kanten. Maar cambuur tempo veel te laag.
Hoppa |:) balkie
Lekker bezig Balk. Ik zag niet hoe, maar goed gedaan :_schater
Toch zou ik Balk wisselen. Krijgt straks 2e geel wegens mekkeren
Volgens mij is het veld slechter dan het lijkt, hobbeldebobbel voetbal
Citaat van: drg op december 13, 2024, 20:37:55
Lekker bezig Balk. Ik zag niet hoe, maar goed gedaan :_schater
was een eigen doelpunt zeggen ze :_schater
Na een matig begin toch een uitstekend Cambuur.
We hadden al op 0-3 moeten staan.
Vind vooral Souren voortreffelijk spelen.
R?lke vind ik ook prima. Draaide een paar keer goed weg op het middenveld. Moet alleen nog effectiever worden en de pass geven op het goede moment. Maar daar heeft iedereen last van deze wedstrijd.
Citaat van: Destroyer op december 13, 2024, 20:35:41
Het is ook niet best van beide kanten. Maar cambuur tempo veel te laag.
Elke keer als cambuur voor staat is
het niet goed aan beide kanten. Alleen maar zeuren staan voor toch.
Citaat van: mindra op december 13, 2024, 21:09:39
Elke keer als cambuur voor staat is
het niet goed aan beide kanten. Alleen maar zeuren staan voor toch.
Dat wss het begin, nu is het beter
Mooie, belangrijke en terechte overwinning?
:proost lekker mooi weer drie puntjes erbij of het altied even goed was telt nou niet meer prettig weekend allen
Heerlijk!! Dit waren echt hele belangrijke. Verloren en de Graafschap was weg. Nu sta je door het gelijke spel van Excelsior en Volendam er maar 5 puntjes achter en doe je nog volop mee voor in ieder geval de play offs maar is het gat naar de promotieplekken slechts 5 punten.
En dan sta je weer vijfde
Knappe overwinning, begin niet zo best, maar na 1-0 prima gespeeld. 5e inmiddels, 6 punten achter de nummer 1. We gaan promoveren, weinig tegengoals en we prikken er vaak wel 1 of 2 in.
Heerlijke overwinning!
Niets weggegeven en je had er wel 5 kunnen maken.
Collectief zeer sterk hoor.
10x openingstreffer gemaakt: 10x gewonnen :_schater :thumbsup
Dik verdiende overwinning. Had 0-5 mutte wezen. Wat een kansen. Onvoorstelbaar dat dat De Graafschap derde staat. Vooral eerste helft was prima. Volgende week Jong Az pakken dan ga je met 35 punten de winterstop in. Ik nim er even 1 op. :proost
Citaat van: AL op december 13, 2024, 22:08:04
Heerlijke overwinning!
Niets weggegeven en je had er wel 5 kunnen maken.
Collectief zeer sterk hoor.
precies.
heel volwassen en professioneel gespeeld.
|:)
Hele gunstige uitslagen vanavond.
Citaat van: R058 op december 13, 2024, 21:04:06
R?lke vind ik ook prima. Draaide een paar keer goed weg op het middenveld. Moet alleen nog effectiever worden en de pass geven op het goede moment. Maar daar heeft iedereen last van deze wedstrijd.
Die heeft de tweede helft alle ballen ingeleverd.
Citaat van: okkele op december 13, 2024, 22:18:24
precies.
heel volwassen en professioneel gespeeld.
|:)
Is Henk al weg? :zweep
ja, de jongens hebben het goed gedaan.
zelfs rolke, balk, van mullem, nieling, fedde de jong en ottesen die er allemaal niks van kunnen.
nu maar hopen dat de volgende terugval nog even op zich laat wachten.
:proost
Jammer dat Cambuur een slechte seizoenstart hebben gehad anders hadden we misschien wel op 1 gestaan.
Citaat van: Noordcambuur op december 13, 2024, 22:33:41
Jammer dat Cambuur een slechte seizoenstart hebben gehad anders hadden we misschien wel op 1 gestaan.
Eens, aan de andere kant vind ik het zo ook prima, uiteindelijk gaat het erom dat je aan het einde van de rit bij de eerste twee staat. Moet volgens mij echt mogelijk zijn.
Citaat van: wiekie1969 op december 13, 2024, 22:23:32
Die heeft de tweede helft alle ballen ingeleverd.
Zou echt zijn scoutingsrapport wel eens willen inzien.
Citaat van: Cambuur Groningen op december 13, 2024, 22:37:19
Eens, aan de andere kant vind ik het zo ook prima, uiteindelijk gaat het erom dat je aan het einde van de rit bij de eerste twee staat. Moet volgens mij echt mogelijk zijn.
klopt met een goede spits erbij moet het gaan lukken.
Citaat van: Cambuur Groningen op december 13, 2024, 22:37:19
Eens, aan de andere kant vind ik het zo ook prima, uiteindelijk gaat het erom dat je aan het einde van de rit bij de eerste twee staat. Moet volgens mij echt mogelijk zijn.
Dan mut er wel een spits bij. We scoren te weinig. Zag je vanavond ook weer.
Citaat van: anderszchristian op december 13, 2024, 22:39:37
Zou echt zijn scoutingsrapport wel eens willen inzien.
hij verliest nog te vaak de bal, maar op de een of andere manier heeft hij een makkelijke passeerbeweging en een prima schot. Misschien eens een keer niet iemand affakkelen? Nadat hij erin kwam voor Alhaft ging het wel een stuk beter lopen vond ik
Citaat van: okkele op december 13, 2024, 22:28:44
nu maar hopen dat de volgende terugval nog even op zich laat wachten.
:proost
Wat is die Henkie toch een topper. Haalt wederom het maximale uit de ploeg. Mag ook wel eens gezegd worden. |:)
Citaat van: wiekie1969 op december 13, 2024, 22:43:28
Dan mut er wel een spits bij. We scoren te weinig. Zag je vanavond ook weer.
Te weinig? We scoren 2x vaker dan de tegenstander?. Als je dat elke wedstrijd doet ?
Citaat van: Andy King op december 13, 2024, 23:23:47
Te weinig? We scoren 2x vaker dan de tegenstander?. Als je dat elke wedstrijd doet ?
Hij bedoelt denk ik, met een spits erbij sta je 2/3 plekken hoger. |:)
Citaat van: wiekie1969 op december 13, 2024, 22:44:52
Wat is die Henkie toch een topper. Haalt wederom het maximale uit de ploeg. Mag ook wel eens gezegd worden. |:)
_O_
Als je wint..... heb je vrienden....
Hij mut fut, sjonge ik ben er wel klaar mee.
4 keer verliezen oprottuh
Win je een paar keer
... hij haalt alles dr uit, wat een trainer...
Henk de Jong is de beste trainer voor Cambuur. Heerlijke 3 punter, fijn weekend
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 14, 2024, 00:02:32
Als je wint..... heb je vrienden....
Hij mut fut, sjonge ik ben er wel klaar mee.
4 keer verliezen oprottuh
Win je een paar keer
... hij haalt alles dr uit, wat een trainer...
Henk de Jong is de beste trainer voor Cambuur. Heerlijke 3 punter, fijn weekend
Slecht is slecht, en we kenne lang en breed lullen, slecht was het in de beginperiode van het seizoen.
Het spel wordt de laatste wedstrijden mondjesmaat beter, dus alle credits voor Henk |:)
Dat is gewoon superknap!
Vandaag gewoon bij tijd en wijlen ?ouderwets Cambuur voetbal?.
En, ik blijf erbij, met een aardige spits doe je mee voor directe promotie in deze competitie.
To be continued?. |:)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 14, 2024, 00:02:32
Als je wint..... heb je vrienden....
Hij mut fut, sjonge ik ben er wel klaar mee.
4 keer verliezen oprottuh
Win je een paar keer
... hij haalt alles dr uit, wat een trainer...
Henk de Jong is de beste trainer voor Cambuur. Heerlijke 3 punter, fijn weekend
_O_
Op terugweg nu, wat een feest in Doetinchem.
Van Mullem, Diemers , de Dutser. de Noor. Geweldig.
En Jansen buitencategorie!!!! Jaren niet zo,n goede keeper gehad.
In mijn ogen top 5 Nederland.
Zeg maar wie beter zijn?
Citaat van: wiekie1969 op december 13, 2024, 22:09:09
Dik verdiende overwinning. Had 0-5 mutte wezen. Wat een kansen. Onvoorstelbaar dat dat De Graafschap derde staat. Vooral eerste helft was prima. Volgende week Jong Az pakken dan ga je met 35 punten de winterstop in. Ik nim er even 1 op. :proost
kest nagaan hoe goed wij zijn! En niet dat hun slecht waren maar wij waren zo goed!! En dat daar.. eigenlijk niet normaal hoor!
Citaat van: wiekie1969 op december 13, 2024, 22:23:32
Die heeft de tweede helft alle ballen ingeleverd.
jankerd. Hij viel geweldig in totdat ie van Henk op Fedde zijn plek moest. Later zelfs nog rechtsback wat ook wee Appart was. Toen pakte hij geel maar wel met een uitstraling van flikker maar op . Was heel dicht voor mij. Skitterend. Van Mullem won ook een belangrijke bal dicht voor ons en maakte gelijk een juich gebaar met Nieling dat zijn zulke mooie momenten. |:)
Tegen een betere tegenstander hebben we het meteen moeilijk. Ik noem een Den Bosch, een Emmen, een Volendam. Maar dat heb je zelf ook wel gezien denk ik. In ieder geval staan we 5e. Dat is heel mooi. :proost
Wij hebben 10 keer gewonnen, de rest ook 10 of 11 keer.
Ik heb nog geen team gezien dat er echt bovenuit steekt.
En de minste goals tegen, dat zegt ook wel iets over waar je kan eindigen.
Citaat van: wiekie1969 op december 14, 2024, 08:40:16
Tegen een betere tegenstander hebben we het meteen moeilijk. Ik noem een Den Bosch, een Emmen, een Volendam. Maar dat heb je zelf ook wel gezien denk ik. In ieder geval staan we 5e. Dat is heel mooi. :proost
Je ziet dat we in uitwedstrijden wat meer ruimte krijgen en wat makkelijker spelen
Thuis heb ik dat veel minder
Hopelijk Vrijdag mooi afsluiten tegen Jong Az
Hoe werden Henk en Diemers ontvangen in Doetinchem?
Citaat van: Bankzitter op december 14, 2024, 08:55:53
Wij hebben 10 keer gewonnen, de rest ook 10 of 11 keer.
Ik heb nog geen team gezien dat er echt bovenuit steekt.
En de minste goals tegen, dat zegt ook wel iets over waar je kan eindigen.
Emmen was de beste ploeg die ik heb gezien samen met Dordrecht.
Volendam en Den Bosch was matig en hadden wij kunnen winnen.
Citaat van: wiekie1969 op december 14, 2024, 08:40:16
Tegen een betere tegenstander hebben we het meteen moeilijk. Ik noem een Den Bosch, een Emmen, een Volendam. Maar dat heb je zelf ook wel gezien denk ik. In ieder geval staan we 5e. Dat is heel mooi. :proost
We hebben nu toch de uitwedstrijden tegen Excelsior en De Graafschap gewonnen (de nummer 1 en 3)? Die wedstrijd tegen Den Bosch win je 9 van de 10 keer en zelfs tegen Volendam speel je een hele periode beter, maar verlies je hem knullig in de laatste minuut in de mist.
Vind eigenlijk dat de lastigste wedstrijden Dordrecht uit, Emmen thuis en Telstar uit waren.
Citaat van: wiekie1969 op december 14, 2024, 08:40:16
Tegen een betere tegenstander hebben we het meteen moeilijk. Ik noem een Den Bosch, een Emmen, een Volendam. Maar dat heb je zelf ook wel gezien denk ik. In ieder geval staan we 5e. Dat is heel mooi. :proost
Uh? We waren gister toch echt de betere, Den Bosch idem en Volendam waren we gewoon gelijkwaardig. Excelsior 3 punten.
Het niveau in de top ontloopt echt niet veel. Als de mannen de koppen bij elkaar houden en er nog een top spits bij komt is er veel mogelijk!
Citaat van: Andy King op december 13, 2024, 23:23:47
Te weinig? We scoren 2x vaker dan de tegenstander?. Als je dat elke wedstrijd doet ?
Hij bedoelt dat het je duur kan komen te staan als je veel kansen mist. Nu viel het mee, scoort de graafschap twee keer pak je maar 1 punt, dat had dan met al die kansen onnodig geweest.
Volendam zie ik heel ver komen met die 2 spitsen. Verder zie ik niet echt teams die er bovenuit steken.
Excelcior krijgt straks ook te maken met de druk van iedere week moeten winnen en ik wil nog wel eens zien hoe die (jonge) trainer het gaat doen als ze een dipje krijgen. Bij Henk heb ik er juist veel vertrouwen in dat hij wat extra's uit het team kan halen op de beslissende momenten.
Voorlopig ligt de druk nog niet bij ons en dat is ook nog wel even lekker voetballen.
Zonder die lullige mistgoal van Volendam waren we gewoon periode kampioen geweest. Maar ja zoiets kun je wel van veel wedstrijden zeggen
Team GS. W. G. V. Dp. Ds. P.
1 Willem II 19 13 3 3 39:17 22 42
2 Roda JC Kerkrade, 19 11 5 3 31:13 18 38
3 ADO Den Haag 19 9 7 3 36:22 14 34
4 De Graafschap 19 10 3 6 26:23 3 33
5 FC Emmen (A) 19 9 5 5 29:25 4 32
6 SC Cambuur (A). 19 9 4 6 45:36 9 31
7 NAC Breda 19 9 4 6 36:28 8 31
8 FC Dordrecht 19 7 9 3 39:28 11 30
9 FC Groningen (A) 19 8 5 6 30:19 11 29
https://www.voetbal.com/wedstrijdgegevens/ned-eerste-divisie-2023-2024-spieltag/20/
We staan er beter voor in vergelijking met vorig jaar! De stand van toen geeft wel goed weer wat er nog allemaal kan gebeuren..
Er zit meer karakter en vechtlust in vergeleken met vorig jaar. En we hebben er nu ook minimaal 3 van de buitencategorie rondlopen, dat kan ook beslissend zijn. Best een goed gevoel dat er wat mogelijk is.
Citaat van: wiekie1969 op december 14, 2024, 08:40:16
Tegen een betere tegenstander hebben we het meteen moeilijk. Ik noem een Den Bosch, een Emmen, een Volendam. Maar dat heb je zelf ook wel gezien denk ik. In ieder geval staan we 5e. Dat is heel mooi. :proost
ook weer zoiets, Emmen was echt veel beter. Volendam waren we minimaal gelijkwaardig en onvoorstelbare dat we niet van Denbosch wonnen. Toen waren we veel beter . Zie nu dat dit een herhaling is :devil
Citaat van: Hirsch op december 14, 2024, 11:52:16
Team GS. W. G. V. Dp. Ds. P.
1 Willem II 19 13 3 3 39:17 22 42
2 Roda JC Kerkrade, 19 11 5 3 31:13 18 38
3 ADO Den Haag 19 9 7 3 36:22 14 34
4 De Graafschap 19 10 3 6 26:23 3 33
5 FC Emmen (A) 19 9 5 5 29:25 4 32
6 SC Cambuur (A). 19 9 4 6 45:36 9 31
7 NAC Breda 19 9 4 6 36:28 8 31
8 FC Dordrecht 19 7 9 3 39:28 11 30
9 FC Groningen (A) 19 8 5 6 30:19 11 29
https://www.voetbal.com/wedstrijdgegevens/ned-eerste-divisie-2023-2024-spieltag/20/
We staan er beter voor in vergelijking met vorig jaar! De stand van toen geeft wel goed weer wat er nog allemaal kan gebeuren..
Ook in positieve zin! Daar moeten we aan vast zien te houden, dan doel ik in dit geval op FC Groningen die ?gewoon? rechtstreeks promoveert, of NAC via de nacompetitie!
mooie zege hoor,nu de komende maanden nog verder uit bouwen en het
90 minuten volhouden en eeder de wedstrijden beslissen dan kun je nog
ver komen.
verder is het thuis gewoon lastiger voetballen omdat je daar minder ruimte
krijgt.
beker op zich leuk komende week maar ik zou alles op vrijdag zetten
die luit hebben geen beker en zullen fris aan de wedstrijd beginnen en
zijn al lastig te bespelen.
Viel mij op dat er veel Duitsers op de tribune zaten.
Citaat van: denistel op december 14, 2024, 13:38:47
mooie zege hoor,nu de komende maanden nog verder uit bouwen en het
90 minuten volhouden en eeder de wedstrijden beslissen dan kun je nog
ver komen.
verder is het thuis gewoon lastiger voetballen omdat je daar minder ruimte
krijgt.
beker op zich leuk komende week maar ik zou alles op vrijdag zetten
die luit hebben geen beker en zullen fris aan de wedstrijd beginnen en
zijn al lastig te bespelen.
eens
Vond Souren geweldig spelen totdat Kieftenbelt erin kwam. Sowieso wel vreemde wissels maar Henk heeft toch zijn gelijk gekregen. Pauwels is echt niet te stoppen, Balk was 90 min aan het klootzakken maar Graafschap kreeg geen vat op hem. Achterin staat het als een huis, Ortessen moest even 10 minuten wennen maar daarna echt top. Fedde speelde redelijk, hun konden ook niet echt druk op hem krijgen. De Duitse krachtpatser konden ze al helemaal niet bespelen. Hoevaak hij wel niet de bal in kluts meeneemt is ook een kwaliteit. Verder scheids erg matig, nummer 27 had in eerste kwartier Diemers al 2 x gepakt waardoor ook de hele omschakeling eruit lag. Na een half uur kreeg hij pas geel. En Balk was doorgebroken wat rood was. Met var had Graafschap met 9 man gestaan in eerste helft. De scheidsrechters zijn sowieso erg matig dit seizoen valt mij op.
Citaat van: sunderland op december 14, 2024, 13:39:26
Viel mij op dat er veel Duitsers op de tribune zaten.
Zij hebben tegenwoordig een vriendschap met Duisburg
Wat Sunderland opmerkt is terecht, dat de scheidsrechters die voorbij zijn gekomen niet echt opvallen door hun goede beslissingen.
Ook heb ik de indruk dat ze vooraf al zijn ge?nstrueerd in spelers zoals in onze Balkie. Zodra hij maar iets doet wat in hun boekje riekt naar een overtreding is het gelijk geel. Spelers waarin ze niet zijn ge?nformeerd kunnen vele rotschoppen, vastklemmertjes en duwen uitdelen voordat de kaart wordt getrokken.
Het zijn geen persoonlijkheden meer die fluitisten en ik beschouw ze als Knvb bruinwerkers., tot de ellebogen er in.
Citaat van: Vlampiep op december 14, 2024, 14:22:03
Wat Sunderland opmerkt is terecht, dat de scheidsrechters die voorbij zijn gekomen niet echt opvallen door hun goede beslissingen.
Ook heb ik de indruk dat ze vooraf al zijn ge?nstrueerd in spelers zoals in onze Balkie. Zodra hij maar iets doet wat in hun boekje riekt naar een overtreding is het gelijk geel. Spelers waarin ze niet zijn ge?nformeerd kunnen vele rotschoppen, vastklemmertjes en duwen uitdelen voordat de kaart wordt getrokken.
Het zijn geen persoonlijkheden meer die fluitisten en ik beschouw ze als Knvb bruinwerkers., tot de ellebogen er in.
klopt wel maar Balk zeurt bij elk duel en bij elke beslissing van de scheids en of grensrechters
vind het gewoone ergelijk hoor.
Citaat van: denistel op december 14, 2024, 14:42:53
klopt wel maar Balk zeurt bij elk duel en bij elke beslissing van de scheids en of grensrechters
vind het gewoone ergelijk hoor.
Ja dat is inderdaad ergerlijk. Maar er zit wel wat adhd in dit kereltje wat hem ook weer een aaibaarheidsfactor geeft. Hij vliegt en rent 90 minuten waarbij hij een hoeveelheid een adrenaline opbouwt waar de hele selectie van in het rood zou komen te staan.
Ondanks zijn gemekker is hij voor mij een speler waarvan ik blijf genieten.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2024, 11:20:23
Zonder die lullige mistgoal van Volendam waren we gewoon periode kampioen geweest. Maar ja zoiets kun je wel van veel wedstrijden zeggen
dit dacht ik gister ook toen ik de periode eindstand zag
Citaat van: Inferno-058 op december 14, 2024, 14:06:25
Zij hebben tegenwoordig een vriendschap met Duisburg
haha daar hew ik nu een sjaal van..
Citaat van: denistel op december 14, 2024, 14:42:53
klopt wel maar Balk zeurt bij elk duel en bij elke beslissing van de scheids en of grensrechters
vind het gewoone ergelijk hoor.
vind het ook ergerlijk. Te janken. Het begon ook weer vlak voor ons met Balk wat een overtreding was maar in het strafschopgebied dus floot ie weer niet. Dus Bslk voelde zich weer genaaid. Hij was verder een jankerd eerste klas
Citaat van: sunderland op december 14, 2024, 15:35:41
vind het ook ergerlijk. Te janken. Het begon ook weer vlak voor ons met Balk wat een overtreding was maar in het strafschopgebied dus floot ie weer niet. Dus Bslk voelde zich weer genaaid. Hij was verder een jankerd eerste klas
Balk heeft ze gewoon niet allemaal op een rijtje tijdens een wedstrijd.
Iets anders kan ik niet concluderen.
Idioot gedrag.
We kunnen lullen wat we willen maar zonder Balk (jank of debiel) zoals sommige hier zegge hadden we nooit zo hoog gestaan |:)
Citaat van: sunderland op december 14, 2024, 13:39:26
Viel mij op dat er veel Duitsers op de tribune zaten.
In het uitvak viel dat wel mee hoor :proost
Citaat van: sunderland op december 14, 2024, 15:35:41
vind het ook ergerlijk. Te janken. Het begon ook weer vlak voor ons met Balk wat een overtreding was maar in het strafschopgebied dus floot ie weer niet. Dus Bslk voelde zich weer genaaid. Hij was verder een jankerd eerste klas
hebben we eindelijk een etter in de ploeg die ook nog scoort en assists levert is het weer niet goed :)
Citaat van: Vlampiep op december 14, 2024, 14:22:03
Ook heb ik de indruk dat ze vooraf al zijn ge?nstrueerd in spelers zoals in onze Balkie. Zodra hij maar iets doet wat in hun boekje riekt naar een overtreding is het gelijk geel. Spelers waarin ze niet zijn ge?nformeerd kunnen vele rotschoppen, vastklemmertjes en duwen uitdelen voordat de kaart wordt getrokken.
Ik heb letterlijk het tegenovergestelde idee. Vorig jaar had hij een naam van de vallende ziekte en zeurkous. Toen kreeg hij kaarten en zochten ze hem. Ik vind dat hij dit jaar helemaal niet gezocht wordt, hij kan de hele wedstrijd zeuren en nooit geel. Volgens mij alleen geel gekregen voor overtredingen.
Citaat van: sunderland op december 14, 2024, 13:59:06
Vond Souren geweldig spelen totdat Kieftenbelt erin kwam. Sowieso wel vreemde wissels maar Henk heeft toch zijn gelijk gekregen. Pauwels is echt niet te stoppen, Balk was 90 min aan het klootzakken maar Graafschap kreeg geen vat op hem. Achterin staat het als een huis, Ortessen moest even 10 minuten wennen maar daarna echt top. Fedde speelde redelijk, hun konden ook niet echt druk op hem krijgen. De Duitse krachtpatser konden ze al helemaal niet bespelen. Hoevaak hij wel niet de bal in kluts meeneemt is ook een kwaliteit. Verder scheids erg matig, nummer 27 had in eerste kwartier Diemers al 2 x gepakt waardoor ook de hele omschakeling eruit lag. Na een half uur kreeg hij pas geel. En Balk was doorgebroken wat rood was. Met var had Graafschap met 9 man gestaan in eerste helft. De scheidsrechters zijn sowieso erg matig dit seizoen valt mij op.
klopt helemaal
Aan de andere kant kom je ??n keer heel goed weg met een Nieling-Seuntjes duel
Leek me echt aan shirt trekken en ??n penalty
Citaat van: wiekie1969 op december 13, 2024, 22:44:52
Wat is die Henkie toch een topper. Haalt wederom het maximale uit de ploeg. Mag ook wel eens gezegd worden. |:)
Ja ik noem geen namen, maar is wel wat anders dan;
Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.
Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.
Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.
Wim Jonk. Enigste optie.
Citaat van: EdsjeSCC op december 14, 2024, 23:24:37
Ja ik noem geen namen, maar is wel wat anders dan;
Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.
Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.
Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.
Wim Jonk. Enigste optie.
Jonge....dit is Wiek ten voeten uit.
Cambuur till I die....
Steek de draak niet met m, neem m zoals die is. Geel blauw to the bone.
Bijna kerst.......
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 14, 2024, 23:39:47
Jonge....dit is Wiek ten voeten uit.
Cambuur till I die....
Steek de draak niet met m, neem m zoals die is. Geel blauw to the bone.
Bijna kerst.......
Mooi man dat we oek sukke lekker rauwe en ongenuanceerde supporters as Wiekie hewwe.
Alles an die kerel is blauw geel, alleen sien boute uutspraken geve dan un andere kiek op sien klupliefde.
Citaat van: EdsjeSCC op december 14, 2024, 23:24:37
Ja ik noem geen namen, maar is wel wat anders dan;
Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.
Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.
Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.
Wim Jonk. Enigste optie.
:_schater wiekie in het bestuur :proost
Citaat van: EdsjeSCC op december 14, 2024, 23:24:37
Ja ik noem geen namen, maar is wel wat anders dan;
Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.
Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.
Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.
Wim Jonk. Enigste optie.
We hebben ideale schoonzonen in het veld. Hoeft voor mij op een forum niet hoor. :R