En door: de altijd moeilijke uitwedstrijd op de Toekomst...
:0= het leeft al aardig :y
Citaat van: nee,wel? op april 09, 2024, 20:08:06
:0= het leeft al aardig :y
duurt nog een week....
Wie gaan er nog meer heen?
Verplichte buscombi 8P
Citaat van: Bussum op april 10, 2024, 13:14:03
Wie gaan er nog meer heen?
Sta je daar straks in je eentje _O_ _O_ :_schater
Citaat van: Bussum op april 10, 2024, 13:14:03
Wie gaan er nog meer heen?
Wij zijn met vier aanwezig
Vermoedelijke opstelling; Van Osch, Ottesen, Smand, Tol, Bergsma, Sylla, Kaam, de Jong, Balk, Uldrikis, Smit.
helaas geen narty dus,,,middenveld met v kaam en de jong werkt
gewoon niet maar we gaan weer van het beste uit.
Alles of niets, geen excuses
Ik snap niet dat we vasthouden aan spelers van wie al weet dat ze het niet gaan brengen. En dan in de rust weer moeten corrigeren.
Allerlaatste kans?
Citaat van: Bussum op april 13, 2024, 23:01:09
Allerlaatste kans?
volgens velen was dat 6 weken geleden al verspeeld.
Zullen ook degenen zijn die dat na een volgende nederlaag weer roepen.
Citaat van: Bussum op april 13, 2024, 23:01:09
Allerlaatste kans?
met 4 pt achter de 8e plaats kun je dat wel zeggen ja met ook nog grun en roda
uit en dord thuis.
Citaat van: Grijskijkert op april 13, 2024, 13:15:07
Vermoedelijke opstelling; Van Osch, Ottesen, Smand, Tol, Bergsma, Sylla, Kaam, de Jong, Balk, Uldrikis, Smit.
Dan weten we nu al dat we overlopen worden op het middenveld.
Ik ga er vanuit dat we niet winnen.
Pakken we wel de 3 punten dan is het prima? :thumbsup
Citaat van: Specuveter op april 14, 2024, 10:05:59
Dan weten we nu al dat we overlopen worden op het middenveld.
Henk en zijn assistenten zullen het wel weten, ik heb alle vertrouwen...
Bij elk ander forum lid zou ik denken dat dit sarcastisch bedoeld was ;)
Smit op het middenveld erbij is al iets meer body en gif, maar ben bang dat het te weinig is.
Ze vallen steeds terug in dezelfde fouten in dit soort wedstrijden. Ik hoop natuurlijk ongelijk te krijgen.
Heb er wel vertrouwen in voor morgenavond. Maar gezien de volgende tegenstanders denk ik dat na Ajax bij het eerste de beste tikkie het licht echt uit gaat. Je proeft een beetje na vorige week dat de rek er wel uit is.
Citaat van: Bankzitter op april 14, 2024, 11:38:47
Bij elk ander forum lid zou ik denken dat dit sarcastisch bedoeld was ;)
Smit op het middenveld erbij is al iets meer body en gif, maar ben bang dat het te weinig is.
Ze vallen steeds terug in dezelfde fouten in dit soort wedstrijden. Ik hoop natuurlijk ongelijk te krijgen.
Uldrikis achter Balk en Smit net als tegen Eindhoven als ik de laatste training moet geloven.
Citaat van: denistel op april 14, 2024, 07:55:15
met 4 pt achter de 8e plaats kun je dat wel zeggen ja met ook nog grun en roda
uit en dord thuis.
4 punten achter kan volgende week om deze tijd 2 punten voor op MVV zijn. Bij Groningen en Roda gaat de spanning nog wel toeslaan..
Citaat van: Grijskijkert op april 14, 2024, 12:09:31
4 punten achter kan volgende week om deze tijd 2 punten voor op MVV zijn. Bij Groningen en Roda gaat de spanning nog wel toeslaan..
Tegen Cambuur geen spanning. Wij pakken dit seizoen helaas geen punt meer.
Citaat van: Trainert! op april 14, 2024, 12:13:03
Tegen Cambuur geen spanning. Wij pakken dit seizoen helaas geen punt meer.
Ik zeg ook niet dat door ons komt, maar ze gaan tegen zichzelf voetballen gebeurt zo vaak zodra het echt om de prijzen gaat.
Citaat van: Grijskijkert op april 14, 2024, 12:24:36
Ik zeg ook niet dat door ons komt, maar ze gaan tegen zichzelf voetballen gebeurt zo vaak zodra het echt om de prijzen gaat.
Alsof ze niet meer willen of denken met deze groep valt er niks te halen in de play-offs.
Uldrikis begint op de bank niet helemaal fit, dus weer basisplek Nartrey?
Citaat van: Bernardo op april 14, 2024, 14:37:45
Uldrikis begint op de bank niet helemaal fit, dus weer basisplek Nartrey?
narthy zou ik als eerste op papier zetten omdat het gewoon de beste is
Achter Balk en Smit dan en niet Smit achter Nartey.
Jong Ajax verloor van Den Bosch. Deze speelronde kun je een 'gaatje' slaan tov VVV/Emmen en druk houden op MVV. Kortom, alle seinen staan op groen voor een overwinning van Jong Ajax.
Citaat van: Grijskijkert op april 14, 2024, 12:24:36
Ik zeg ook niet dat door ons komt, maar ze gaan tegen zichzelf voetballen gebeurt zo vaak zodra het echt om de prijzen gaat.
En traditioneel verliezen we zo'n beetje alles van ploegen onderaan.
Deze wedstrijd moet je winnen anders is het gat met mvv 5 punten 8P
Ik verwacht dat we worden weggespeeld. Nu Ajax 1 wint geeft dat de hele club weer vertrouwen. Forbes Rijkhof en fitzjim kunnen goed ballen
Citaat van: sunderland op april 14, 2024, 18:56:00
Ik verwacht dat we worden weggespeeld. Nu Ajax 1 wint geeft dat de hele club weer vertrouwen. Forbes Rijkhof en fitzjim kunnen goed ballen
Plausibel
ik ga van niks uit dan kan het alleen maar meevallen we gaan het beleven
Benieuwd met welk elftal "jong" Ajax aan gaat treden.
Citaat van: Specuveter op april 15, 2024, 18:52:41
Benieuwd met welk elftal "jong" Ajax aan gaat treden.
Is al bekend, Gaaei, Martha, Rijkhoff, Forbs.. ze spelen allemaal :_schater
Citaat van: ChantiSCC op april 15, 2024, 18:59:23
Is al bekend, Gaaei, Martha, Rijkhoff, Forbs.. ze spelen allemaal :_schater
Gooijer, Fitz-Jim..teruggehaald van Excelsior om bij jong te spelen. Die club is echt kieriewierie.
Geen excuses, goed elftal of niet. Den Bosch heeft hier ook van gewonnen en op welke plaats staan zij in de competitie?
Citaat van: Inferno-058 op april 15, 2024, 19:08:37
Geen excuses, goed elftal of niet. Den Bosch heeft hier ook van gewonnen en op welke plaats staan zij in de competitie?
zo zit dat gvd pak ze aan ?
Zou graag positief zijn maar we krijgen denk ik gewoon weer op de kloten.
Ze mogen me verbazen.
opstelling van hun gaat nergens over maar je moet het zelf doen.
Domme overtreding Tol.. die kerel kon geen kant meer op man..
Cambuur onwaardig dit. Waar kieke we nu naar. Naar helemaal niks. Godsamme wat is dit verschrikkelijk slecht.
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 20:36:34
Cambuur onwaardig dit. Waar kieke we nu naar. Naar helemaal niks. Godsamme wat is dit verschrikkelijk slecht.
Logisch. Storm en plensbuien... Dat komt een normaal goed voetballende ploeg als ons niet ten goede :D
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 20:36:34
Cambuur onwaardig dit. Waar kieke we nu naar. Naar helemaal niks. Godsamme wat is dit verschrikkelijk slecht.
Ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar ik zie een leuke op en neer gaande wedstrijd van 1 miljoen tegen 25 miljoen.
Un bitsje realiteit zou dei niet misstaan Wiekie.
Ut wut met de week slechter. Wat een nachtkaars dit juh. Zit nul passie in dat hele elftal. Uutstraling nul.
Citaat van: Vlampiep op april 15, 2024, 20:40:53
Ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar ik zie een leuke op en neer gaande wedstrijd van 1 miljoen tegen 25 miljoen.
Un bitsje realiteit zou dei niet misstaan Wiekie.
De realiteit is dat we geen playoffs halen. Dit Jong Ajax staat 15e man. Hou toch op.
Eerste 15 minuten waren nog wel redelijk maar daarna...
Juust
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 20:43:10
De realiteit is dat we geen playoffs halen. Dit Jong Ajax staat 15e man. Hou toch op.
Seit toch niks man met elke week 5 andere spelers.
Ik vind het een prima eerste helft tegen een elftal van 20+miljoen. Af en toe wat leuke aavallen. Valt mij niets tegen. Moeten een van die kansen wel af gaan maken. Zit aanvallend veel meer afwisseling in dan vorige wedstrijd tegen ado.
Valt me niks tegen, winst is zeker wel mogelijk. Bal moet een keer goed vallen. Mogelijkheden zijn er wel degelijk.
Citaat van: michello op april 15, 2024, 20:47:54
Seit toch niks man met elke week 5 andere spelers.
Vorige week nagenoeg hetzelfde team wat tegen Den Bosch verloor, nummer 19
We gaan veel te slap de duels in man. Dit binne jonkjes waar we tegen voetballen. De beuk erin gvd en het gras opvreten. Er zit nul bezieling in dat hele Cambuur. Die Smit loopt alleen maar wat voor zichzelf te voetballen. Vreselijk figuur.
Citaat van: Inferno-058 op april 15, 2024, 20:50:02
Vorige week nagenoeg hetzelfde team wat tegen Den Bosch verloor, nummer 19
Stonden 4 andere spelers in tegen Den Bosch. (Basis)
Die lui hewwe 2 man voorin lopen. Wij spelen met 5 verdedigers. Niet 1 centrale verdediger is een keer doorgeschoven de eerste helft. Ut is om te lachen su triest. :_schater :_schater :_schater
Citaat van: michello op april 15, 2024, 20:52:07
Stonden 4 andere spelers in tegen Den Bosch. (Basis)
Wat maakt dat nou uut man. We mutte naar onszelf kieke. Ik zie een dolend elftal zonder een greintje uitstraling wat het wel best vindt. Ut is schandalig.
Flessen azijn waren weer in de aanbieding volgens mij.
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 20:55:43
Wat maakt dat nou uut man. We mutte naar onszelf kieke. Ik zie een dolend elftal zonder een greintje uitstraling wat het wel best vindt. Ut is schandalig.
Vind het wel meevallen met wat ik eerder heb gezien. Volgens mij verwacht je iets teveel van deze selectie. :proost
Wiekie bist hier alleen als het niet goed gaat ?f als het juist heel goed gaat...
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 20:54:05
Die lui hewwe 2 man voorin lopen. Wij spelen met 5 verdedigers. Niet 1 centrale verdediger is een keer doorgeschoven de eerste helft. Ut is om te lachen su triest. :_schater :_schater :_schater
is maar goed ook anders hadden we al achter staan. Pas de laatste 5 minuten durfde Smand in te dribbelen
Wiekie heeft gewoon gelijk
Hier kun en wil je toch niks meer mee?
Je gaat af als een gieter
Moet niet denken aan een PO met deze spelers...
Paar van deze jochies hebben van Hercules verloren. We hoeven Jong Ajax ook niet zo erg op te hemelen.
Die Bergsma mut een wijven maillot aantrekken. Gvd wat een suurt juh.
Citaat van: Drumfather SCC op april 15, 2024, 21:05:47
Wiekie heeft gewoon gelijk
Hier kun en wil je toch niks meer mee?
Je gaat af als een gieter
Moet niet denken aan een PO met deze spelers...
Halen we toch oek nooit man
Tja kansen genoeg ..
Balk :_schater
Ottensen is wel een goeie, gaan we nog veel plezier aan beleven.
Heer en meester.
1-0
Gelukkig komen Pichel en Poll er nu in.
_O_
Zonde en onnodig. Volgend jaar maar weer kieke. Goeie voetbaltechnische assistent naast Henk alsjeblieft Cambuur! Dit niet weer een jaar.
Gifbeker mut leeg lijkt het wel
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 21:07:20
Die Bergsma mut een wijven maillot aantrekken. Gvd wat een suurt juh.
Trage slak man
Bergsma per direct maar contract ontbinden.
Betaaldvoetbal onwaardig.
Bergsma topverdediger de nieuwe Jaap Stam :O
Citaat van: Bankzitter op april 15, 2024, 21:26:48
Ottensen is wel een goeie, gaan we nog veel plezier aan beleven.
Die laat 4 keer zijn man uit zijn rug lopen. Komt die 1-0 ook weg.
Het gaat wel weer makkelijk achterin, maar we hadden allang voor moeten staan :O
Bouwen maar en doorselecteren. Klaar ist.
Diep triest dat je hier van verliest. Totaal gebrek aan kwaliteit. Die Balk had er minimaal 3 moeten maken. Pure onkunde.
Laatste 4 wedstrijden de jeugd maar veel minuten geven.
Citaat van: michello op april 15, 2024, 21:40:55
Bouwen maar en doorselecteren. Klaar ist.
Waar moet je op doorselecteren :?
Symbolisch voor dit seizoen een Uldrikis die de 0-1 tegen Balk aanschiet. Evenals de wissels waarbij we er het hele seizoen alleen maar slechter op zijn geworden.
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 21:41:50
Diep triest dat je hier van verliest. Totaal gebrek aan kwaliteit. Die Balk had er minimaal 3 moeten maken. Pure onkunde.
Niet teveel over opwinden. Je weet zelf ook wel dat PO halen, laat staan er iets te zoeken hebben veel te veel van het goede was.
Op naar het nieuwe seizoen. Helmond thuis de laatste.. ;(
Nieuwe TD, afscheid nemen van 15 spelers en Henk een compleet nieuw elftal laten kneden en smeden in een nieuw stadion.
Ben ook eigenlijk wel blij dat we geen PO spelen.
Ten eerste hebben we er echt niks te zoeken
Ten tweede hebben we het nu duidelijk dat Helmond thuis de allerlaatste wordt aan het Cambuurplein en kunnen we ons daar maar wat op richten.
Verloren seizoen.. in alle opzichten.
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 21:41:50
Diep triest dat je hier van verliest. Totaal gebrek aan kwaliteit. Die Balk had er minimaal 3 moeten maken. Pure onkunde.
dat ben ik met jou eens. Tis niet eens de wil. Zo,n Smit ook, grote bek maar zeer beperkte aan name.
Citaat van: De Gast op april 15, 2024, 21:44:38
Waar moet je op doorselecteren :?
Symbolisch voor dit seizoen een Uldrikis die de 0-1 tegen Balk aanschiet. Evenals de wissels waarbij we er het hele seizoen alleen maar slechter op zijn geworden.
Je moet gewoon 8 nieuwe basisspelers halen. Spelers die blijven vanwege het contract kunnen bijna allemaal op de bank plaatsnemen.
Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 21:46:59
dat ben ik met jou eens. Tis niet eens de wil. Zo,n Smit ook, grote bek maar zeer beperkte aan name.
Die is voetballend heel erg matig hoor
Citaat van: michello op april 15, 2024, 21:45:23
Niet teveel over opwinden. Je weet zelf ook wel dat PO halen, laat staan er iets te zoeken hebben veel te veel van het goede was.
Op naar het nieuwe seizoen. Helmond thuis de laatste.. ;(
ow en die andere wel dan? Dat praat over niks te zoeken
Citaat van: Poetser op april 15, 2024, 21:46:29
Nieuwe TD, afscheid nemen van 15 spelers en Henk een compleet nieuw elftal laten kneden en smeden in een nieuw stadion.
Ben ook eigenlijk wel blij dat we geen PO spelen.
Ten eerste hebben we er echt niks te zoeken
Ten tweede hebben we het nu duidelijk dat Helmond thuis de allerlaatste wordt aan het Cambuurplein en kunnen we ons daar maar wat op richten.
Verloren seizoen.. in alle opzichten.
Met Breij erbij weer ik zeker dat we er wat te zoeken hadden. Deze speler maakt een wereld van verschil in dit elftal.
Vond dit niet eens ons minste. Als Balk die bal van Uldrikus er niet uit haalt winnen we en op dat moment was dat ook terecht. Cambuur was na rust een half uur beter.
Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 21:49:22
Dat praat over niks te zoeken
Idd :|
Almere had er ook niks te zoeken. En al helemaal niet in de Eredivisie. En kijk eens?
Wij hebben er juist met onze 12e man alt?jd wat te zoeken.
Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 21:49:22
ow en die andere wel dan? Dat praat over niks te zoeken
Verdienen het toch niet of wel? Heb jij het idee dat we wat kunnen forceren? Kansloos.
Knap doelpunt
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 21:40:24
Die laat 4 keer zijn man uit zijn rug lopen. Komt die 1-0 ook weg.
helemaal niet . Tol stond aan die kant en Otessen speelde eigenlijk als een soort Dumfries aan die kant
Trouwens was die eerste niet dik een meter buitenspel. Zie nu terug en overduidelijk
Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 21:57:19
Trouwens was die eerste niet dik een meter buitenspel. Zie nu terug en overduidelijk
Kreeg bericht van iemand die er is, zei hetzelfde. Buitenspel.
Citaat van: michello op april 15, 2024, 21:58:00
Kreeg bericht van iemand die er is, zei hetzelfde. Buitenspel.
geen var :(
Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 21:57:19
Trouwens was die eerste niet dik een meter buitenspel. Zie nu terug en overduidelijk
sunderland het is al gebeurd?.mooi kut.
Om je kapot te schamen. Pure onkunde en altijd maar een grote mond voor de camera. Helemaal klaar met dit team :zucht
Over en uit wat een KUT seizoen ik zou me diep schamen?
Citaat van: Mike SCC op april 15, 2024, 22:01:31
Om je kapot te schamen. Pure onkunde en altijd maar een grote mond voor de camera. Helemaal klaar met dit team :zucht
amen ik ben er helemaal klaar mee.
Ben heel benieuwd hoeveel supporters bij de laatste 2 wedstrijden zijn.
Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 21:57:19
Trouwens was die eerste niet dik een meter buitenspel. Zie nu terug en overduidelijk
Hest geliek.. maarja.
Rijkhoff en Forbs maken het verschil. Precies zoals iedereen vantevoren wel kon intekenen hoe het zou gaan verlopen.
Citaat van: Noordcambuur op april 15, 2024, 22:02:55
amen ik ben er helemaal klaar mee.
Ben heel benieuwd hoeveel supporters bij de laatste 2 wedstrijden zijn.
Volle bak natuurlijk. |:)
Citaat van: Poetser op april 15, 2024, 21:46:29
Nieuwe TD, afscheid nemen van 15 spelers en Henk een compleet nieuw elftal laten kneden en smeden in een nieuw stadion.
Ben ook eigenlijk wel blij dat we geen PO spelen.
Ten eerste hebben we er echt niks te zoeken
Ten tweede hebben we het nu duidelijk dat Helmond thuis de allerlaatste wordt aan het Cambuurplein en kunnen we ons daar maar wat op richten.
Verloren seizoen.. in alle opzichten.
Ik ben bang dat het bovenste gedeelte een utopie is. Wat ik gehoord heb wordt het in ieder geval
een team met veel jeugdspelers. Ik hoop van harte dat het niet klopt, want dan is de gifbeker nog lang niet leeg.
Citaat van: Harry L. op april 15, 2024, 22:07:27
Ik ben bang dat het bovenste gedeelte een utopie is. Wat ik gehoord heb wordt het in ieder geval
een team met veel jeugdspelers. Ik hoop van harte dat het niet klopt, want dan is de gifbeker nog lang niet leeg.
Haha dan ben je als club niet serieus te nemen.
Citaat van: Inferno-058 op april 15, 2024, 22:11:30
Haha dan ben je als club niet serieus te nemen.
Ook mijn gedachte, maar het zou me ook niet verbazen.
Citaat van: Harry L. op april 15, 2024, 22:07:27
Ik ben bang dat het bovenste gedeelte een utopie is. Wat ik gehoord heb wordt het in ieder geval
een team met veel jeugdspelers. Ik hoop van harte dat het niet klopt, want dan is de gifbeker nog lang niet leeg.
Blijft lastig om daar van te voren iets van te zeggen. Toen we het seizoen aantraden met een onbekende Hoedemakers, Jacobs en Muhren die al jaren nergens meer dan 5 goals had gemaakt gaf ik ook geen stuiver voor het seizoen en kijk hoe dat afliep. Met dat in het achterhoofd wil ik Henk nog wel eens een selectie zien samenstellen. Paar buitens op de brommer maakt al een groot verschil
Citaat van: anderszchristian op april 15, 2024, 22:22:30
Blijft lastig om daar van te voren iets van te zeggen. Toen we het seizoen aantraden met een onbekende Hoedemakers, Jacobs en Muhren die al jaren nergens meer dan 5 goals had gemaakt gaf ik ook geen stuiver voor het seizoen en kijk hoe dat afliep. Met dat in het achterhoofd wil ik Henk nog wel eens een selectie zien samenstellen. Paar buitens op de brommer maakt al een groot verschil
Precies :thumbsup
Citaat van: Inferno-058 op april 15, 2024, 22:11:30
Haha dan ben je als club niet serieus te nemen.
\
zullen zeker aankopen komen maar de geldbuidel is niet heel vol zal ook
jeugd ingepast worden en paar van huidige team. ik ben realistisch komende
2 jaar wordt gewoon kkd.
Citaat van: Harry L. op april 15, 2024, 22:07:27
Ik ben bang dat het bovenste gedeelte een utopie is. Wat ik gehoord heb wordt het in ieder geval
een team met veel jeugdspelers. Ik hoop van harte dat het niet klopt, want dan is de gifbeker nog lang niet leeg.
Beloftenteam Cambuur volgend seizoen. Ga daar maar vanuit.
Nou ben wel benieuwd naar volgend jaar. Maar verwacht pas over een jaar drie weer bovenin mee te draaien.
Dit seizoen ??n keer gewonnen van de beloften teams en dat was thuis tegen Ajax.
Jaaaa wat moet ik hier opzeggen??laat maar :_schater
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2024, 22:34:58
Beloftenteam Cambuur volgend seizoen. Ga daar maar vanuit.
Nog meer jeugd dan dit seizoen?
Lekker gewerkt Reijnen
Citaat van: denistel op april 15, 2024, 22:24:40
\
zullen zeker aankopen komen maar de geldbuidel is niet heel vol zal ook
jeugd ingepast worden en paar van huidige team. ik ben realistisch komende
2 jaar wordt gewoon kkd.
De grootverdieners lozen wordt een dingetje, ik hoop dat we die kwijt kunnen raken.
Citaat van: papier op april 15, 2024, 22:53:08
Lekker gewerkt Reijnen
Denk dat we wel blij mogen zijn dat hij door Feyenoord is opgehaald.
Citaat van: michello op april 15, 2024, 22:55:23
De grootverdieners lozen wordt een dingetje, ik hoop dat we die kwijt kunnen raken.
Het scheelt dat ze zelf wel weg (lijken te) willen.
Bergsma zegt dat min of meer in zijn laatste interview; Vd Water is wel bekend.
Van Kaam lijkt mij ook niet happy (uitstraling in het veld) en wilde die niet eigenlijk na de degradatie al weg?
Uldrikis/Breij/Tol weg.
Welke grootverdieners hou je dan nog over? Daaronder zullen een vMullem en vOsch zitten?
Citaat van: Bernardo op april 15, 2024, 22:55:51
Denk dat we wel blij mogen zijn dat hij door Feyenoord is opgehaald.
was met veel dingen binnen de club juist goed bezig.aankopen mag je
over discusieeren idd en anello en wormgoor zijn gehaald toen hij al
weg was en dat pakt ook niet goed uit ook mede door blessures .Ottesen
kan je de komende jaren wel mee voor uit vind ik
Citaat van: Bernardo op april 15, 2024, 22:55:51
Denk dat we wel blij mogen zijn dat hij door Feyenoord is opgehaald.
Heeft z?n fouten niet kunnen herstellen, al vraag ik me af of hij daartoe in staat zou zijn geweest. Echt bizar hoe weinig kwaliteit deze selectie heeft, hoe deze is disbalans is en hoe er geen enkele lijn in zit. Slechtst samengestelde selectie van wel 10 jaar.
Citaat van: denistel op april 15, 2024, 23:00:41
was met veel dingen binnen de club juist goed bezig.aankopen mag je
over discusieeren idd en anello en wormgoor zijn gehaald toen hij al
weg was en dat pakt ook niet goed uit ook mede door blessures .Ottessen
kan je de komende jaren wel mee voor uit vind ik
Dat zal zo zijn maar 4-3-3 ambi?ren en maar twee buitenspeler hebben is schandalig slecht. El Hilali past niet in het systeem en wordt gehaald met veel bombarie. Het middenveld is niet compleet. Achterin heb je goed verkocht met Bangura maar is het ook niet goed bezet. De tweede keeper daagt de 1e op geen enkel manier uit. Echt ontzettend zwak. Dat is toch wel de hoofdtaak van de TD met alle respect m
Ook Henk is hier debet aan, wordt door iedereen uit het vuur gehouden maar kom op zeg, wissel beleid en het tactisch goed neerzetten is gewoon momenteel amateuristisch. Henk is en blijft een held, maar deze stand is hem toch echt wel aan te rekenen, het lijkt er op dat het Henk effect dit keer niet heeft gewerkt. En toch Cambuur is Henk en Henk is Cambuur!
Citaat van: papier op april 15, 2024, 23:05:10
Dat zal zo zijn maar 4-3-3 ambi?ren en maar twee buitenspeler hebben is schandalig slecht. El Hilali past niet in het systeem en wordt gehaald met veel bombarie. Het middenveld is niet compleet. Achterin heb je goed verkocht met Bangura maar is het ook niet goed bezet. De tweede keeper daagt de 1e op geen enkel manier uit. Echt ontzettend zwak. Dat is toch wel de hoofdtaak van de TD met alle respect m
Uiteraard maar een TD doet dat niet alleen die spelers halen. en als je een TD voor langere tijd hebt
zoals hij dat zou zijn dat moet je weten hoe alles werkt binnen de club hoe
de jeugdopleiding er voor staat en wat je de komende jaren wil bereiken welk type spelers
wil je hebben dus misschien wel jammer dat ie eerder is weg gegaan maar dat zullen we
nooit weten
Citaat van: Sakas op april 15, 2024, 23:12:17
Ook Henk is hier debet aan, wordt door iedereen uit het vuur gehouden maar kom op zeg, wissel beleid en het tactisch goed neerzetten is gewoon momenteel amateuristisch. Henk is en blijft een held, maar deze stand is hem toch echt wel aan te rekenen, het lijkt er op dat het Henk effect dit keer niet heeft gewerkt. En toch Cambuur is Henk en Henk is Cambuur!
Helemaal mee eens.
Citaat van: michello op april 15, 2024, 22:55:23
De grootverdieners lozen wordt een dingetje, ik hoop dat we die kwijt kunnen raken.
als je ziet hoe Bergsma erbij loopt as een suut. Kon naar Noorwegen. Mocht hij wegkunnen dan doen
Zegt wel iets over het beleid van de laatste jaren. Het stadion ver boven het belangrijkste (voetbal). Foeke ziek en er vooral in zijn laatste jaar een puinhoop van maakte( 9 maanden op zoek naar een links buiten) Henk ziek ( we speelden toen nog uitstekend tot eind oktober) . Het heeft heel erg tegen gezeten maar het bestuur heeft hele slechte keuzes gemaakt.
Misschien nu weer vooruit met Lambooy en er moet een goede assistent naast Henk. ( we weten wel wie).
Citaat van: sunderland op april 16, 2024, 05:34:24
Misschien nu we
er vooruit met Lambooy en er moet een goede assistent naast Henk. ( we weten wel wie).
:0= WIEKIE
Realistisch zeg ik vd Weij.
Vorig seizoen is er enorm veel geld verbrast en dat merk je nu en volgend seizoen ook nog wel. Daarbij wat er dan wordt gehaald is veelal zeer matig of voldoet niet. W??r geen ervaring dit seizoen, langdurige contracten voor middelmaat, doorselecteren ho maar, scouting van niks, overtuigd van Sjors Ultee. Ze hebben er gewoon niet veel verstand van bij de club.
Citaat van: Sakas op april 15, 2024, 23:12:17
Ook Henk is hier debet aan, wordt door iedereen uit het vuur gehouden maar kom op zeg, wissel beleid en het tactisch goed neerzetten is gewoon momenteel amateuristisch. Henk is en blijft een held, maar deze stand is hem toch echt wel aan te rekenen, het lijkt er op dat het Henk effect dit keer niet heeft gewerkt. En toch Cambuur is Henk en Henk is Cambuur!
Wat mut Henk dan.. ik zie echt niet hoe het anders had gekund. Ja misschien gewoon niet wisselen want dat heeft dit seizoen bijna nooit wat gebracht.
Citaat van: De Gast op april 16, 2024, 07:53:10
Wat mut Henk dan.. ik zie echt niet hoe het anders had gekund. Ja misschien gewoon niet wisselen want dat heeft dit seizoen bijna nooit wat gebracht.
.
Ach laat ze maar lullen joh die paar Ultee lovers zie ik tegenwoordig als Trollen.
Niks zinnigs te melden l8l
Beetje kritiek op Henk mag niet, dan is het bestuur debet of ben je een Ultee aanhanger. Bij Sjors wordt alles op de man gespeeld.
Zowel Henk als Sjors moeten het doen met een matige selectie en beide hadden er meer uit kunnen halen. Ook met deze selectie moet je playoffs spelen.
De afgelopen 2 seizoenen is het dramatisch, daarvoor schitterende jaren.
Het is jammer dat clubs als Excelsior en Go Ahead wel presteren wat wij ambi?ren.
Veel woorden geen daden?
Citaat van: De Gast op april 16, 2024, 07:53:10
Wat mut Henk dan.. ik zie echt niet hoe het anders had gekund. Ja misschien gewoon niet wisselen want dat heeft dit seizoen bijna nooit wat gebracht.
als je gisteren ook ons bank zag. Alleen Uldrikus en Kooistra waren nog redelijk, de rest is aan vulling
Citaat van: diekhuzen op april 16, 2024, 08:22:40
Beetje kritiek op Henk mag niet, dan is het bestuur debet of ben je een Ultee aanhanger. Bij Sjors wordt alles op de man gespeeld.
Zowel Henk als Sjors moeten het doen met een matige selectie en beide hadden er meer uit kunnen halen. Ook met deze selectie moet je playoffs spelen.
De afgelopen 2 seizoenen is het dramatisch, daarvoor schitterende jaren.
Het is jammer dat clubs als Excelsior en Go Ahead wel presteren wat wij ambi?ren.
mag zeker en je hebt op heel veel punten gelijk. Wb Ultee die speelde zelf ook alles op de man en Henk houd continu zijn team de hand boven het hoofd wat ook niet altijd goed is maar wel wat zegt over hoe hij is .
Nog 4 wedstrijden phoeeee ik ben heel bang dat we die ook gaan verliezen :y
Afgelopen 2 1/2 jaar zijn we niet echt verwend met het voetbal.
Er moet zeker wat gebeuren het nieuwe seizoen anders ben ik heel bang dat we in het nieuw stadion voetballen voor 6 ? 7 duizend man.
Het is zo,als het is en wat ik wel eens eerder schreef, er heerst hier geen topsport mentaliteit. Alle focus op het nieuwe stadion en het voetbal is bijzaak.
Citaat van: sunderland op april 16, 2024, 05:27:17
als je ziet hoe Bergsma erbij loopt as een suut. Kon naar Noorwegen. Mocht hij weg kunnen dan doen
We verliezen door individuele kwaliteiten. Als er ruimte is om te schieten op die goal hebben wij net een stapje teveel nodig, er zijn veel schietkansen geblokt gister. Handelings snelheid is te laag en is gebrek aan kwaliteit.
Bij de 2e goal Bergsma die weer niet herkend dat hij daar het duel moet winnen!! Hij laat laat Rijkhoff terug kaatsen en vervolgens laat hij hem zo weer bij hem weg lopen. Hier had een professioneel geel kaartje gepakt moeten worden. Je mag die gast nooit bij je weg laten lopen met deze stand en de ruimte die je in de rug hebt. Dit heeft hij al zo vaak laten zien dit seizoen en dat zal niet veranderen. Voetballend is hij een goede speler maar verdedigend is hij matig. Hij mist het gogme.
Uldrikis die een bal zomaar in de voeten van een tegenstander legt op een moment dat we in de aanval zijn en dat word meteen afgestraft en ook niet de grootste kans van de wedstrijd kan verzilveren.
en Henk die zegt dat we het keurig hebben gedaan tegen dit Jong Ajax :R :R :R als je zoveel kansen verprutst hebt dan kan je toch niet tevreden zijn? Gatverdamme.
En even aan de azijzeikers en criticasters, ik vond Cambuur tactisch goed staan en spelen en als onze spitsen niet zo dramatisch hadden gefaald hadden we deze pot gewoon gewonnen. Dus niet keurig gespeeld Henk.
Citaat van: oost op april 16, 2024, 07:59:06
.
Ach laat ze maar lullen joh die paar Ultee lovers zie ik tegenwoordig als Trollen.
Niks zinnigs te melden l8l
Moet zeggen dat dit bericht nou ook niet veel inhoud heeft. :_schater
Citaat van: beam op april 16, 2024, 09:17:49
We verliezen door individuele kwaliteiten. Als er ruimte is om te schieten op die goal hebben wij net een stapje teveel nodig, er zijn veel schietkansen geblokt gister. Handelings snelheid is te laag en is gebrek aan kwaliteit.
Bij de 2e goal Bergsma die weer niet herkend dat hij daar het duel moet winnen!! Hij laat laat Rijkhoff terug kaatsen en vervolgens laat hij hem zo weer bij hem weg lopen. Hier had een professioneel geel kaartje gepakt moeten worden. Je mag die gast nooit bij je weg laten lopen met deze stand en de ruimte die je in de rug hebt. Dit heeft hij al zo vaak laten zien dit seizoen en dat zal niet veranderen. Voetballend is hij een goede speler maar verdedigend is hij matig. Hij mist het gogme.
Uldrikis die een bal zomaar in de voeten van een tegenstander legt op een moment dat we in de aanval zijn en dat word meteen afgestraft en ook niet de grootste kans van de wedstrijd kan verzilveren.
en Henk die zegt dat we het keurig hebben gedaan tegen dit Jong Ajax :R :R :R als je zoveel kansen verprutst hebt dan kan je toch niet tevreden zijn? Gatverdamme.
Eens dat je door individuele kwaliteiten verlies. Maar los van het resultaat hebben we het toch keurig gedaan? Dat staat los van dat je ontevreden bent over het resultaat.
Citaat van: Vlampiep op april 16, 2024, 09:18:26
En even aan de azijzeikers en criticasters, ik vond Cambuur tactisch goed staan en spelen en als onze spitsen niet zo dramatisch hadden gefaald hadden we deze pot gewoon gewonnen. Dus niet keurig gespeeld Henk.
Helemaal eens ze stonden goed en ze speelden best een goede wedstrijd. Individuele kwaliteiten en gogme nekken ons weer. En daarom staan we terecht op de plek waar we horen te staan in de competitie.
Cambuur heeft genoeg kansen gehad om te scoren. Maar als je die er niet inlegt dan scoort geheid je tegenstander.
Citaat van: janou op april 16, 2024, 09:21:24
Eens dat je door individuele kwaliteiten verlies. Maar los van het resultaat hebben we het toch keurig gedaan? Dat staat los van dat je ontevreden bent over het resultaat.
Je hebt gelijk, ben alleen wat chagrijnig en dan schieten Henk zijn opmerkingen bij mij wel eens in het verkeerde keelgat. Altijd maar de hand boven het hoofd houden van zijn jongens. Je hoeft en moet ze ook niet af branden zoals Ultee dat soms deed. Maar Henk mag toch ook gewoon zeggen dat hij baalde van sommige spelers in bepaalde momenten van de wedstrijd.
Citaat van: sunderland op april 15, 2024, 21:54:52
helemaal niet . Tol stond aan die kant en Otessen speelde eigenlijk als een soort Dumfries aan die kant
Ottessen speelde prima. Overigens die Gaai aan de andere kant op rechtsback ook.
Maar het 1e doelpunt komt door balverlies van Uldrikis! In de omschakeling scoren zij.
De kritiek op Smit vind ik overigens onterecht. Logisch dat zo'n jongen een aantal malen probeert zelf te schieten. Jarenlang hebben wij gehad dat we vonden dat onze spitsen eens directer moesten zijn. Nu hebben we een jongen die er toch wel vanuit het niets in staat dit seizoen en die maakt in zo'n zwalkend team als dit veel doelpunten (ja, ook strafschoppen), is het weer niet goed. Natuurlijk moet het technisch (en ook in afschermen/ vasthouden!) veel beter bij hem, maar dat mag ook op zijn leeftijd en met zijn minimale ervaring op dit niveau.
Balk vind ik nog steeds dreigend, die zie ik ook graag blijven. Bergsma geeft zelf al aan vaak na 2 seizoenen verder te kijken, dus die laten gaan. Bij voorkeur een nieuwe (grotere) keeper, al viel van Osch de laatste weken niet veel te verwijten, dat moet ik dan ook weer toegeven.
Otessen zeer content mee. Linksback zie ik graag een versterking komen. Centraal achterin ook, dan zie ik Smand nog wel blijven. Met een leider naast hem, heb ik dit seizoen bij Smand (voor zijn leeftijd en hetzelfde als bij Smit qua weinig ervaring) ook juist weer w?l goede dingen gezien. Middenveld zou ik Breij willen houden als aanvoeder en aanjager. Dan Nartey erbij en nog een smeerlap op 6. De Jong houden, maar die moet zich er wat mij betreft nu wel inknokken. Die is nog jong en zal potentie hebben, maar ik heb veel te weinig van hem gezien dit seizoen. van Kaam is meer een Eredivisie speler, die zou ik proberen te verkopen.
Voorin op zoek naar 2 goede buitens (en Balk houden), dan Smit op 9. Uldrikis vind ik absoluut sterk en een hele sympathieke jongen, maar die vind ik gewoon niet in ons systeem passen (4-3-3). Die zie ik absoluut nog wel slagen, maar niet in ons systeem/ bij onze club.
Het was gisteren niet eens zo'n slechte wedstrijd tegen een hele goede ploeg. Cambuur heeft best goed gespeeld. Volgens mij was de eerste goal ook buitenspel. Maar ja, er is geen VAR. Voor mij is het ook een teleurstelling dat we de play offs niet halen, maar daarom hoef je je ploeg niet zo af te branden op allerlei vlakken met commentaar wat kant nog wal raakt. iedereen zijn of haar mening. Daar heb ik respect voor en ik zal niet snel iemand persoonlijk aanvallen. maar 1 nam wil ik toch wel kwijt hier. Die Wiekie heeft wel veel onterechte kritiek. (sorry dat ik persoonlijk wordt, maar hier erger ik mij duidelijk aan) Je mag opbouwende kritiek hebben maar blijf je club steunen. We hebben al heel wat meegemaakt in de ruim 50 jaar dat ik bij Cambuur kom. Zo slecht is het dit jaar ook niet. We hebben mooie vooruitzichten met een nieuw stadion en een positief eigen vermogen. De mooie en betere jaren komen er weer aan. Dus Wiekie, blijf kritisch maar wel met een gezond verstand achter je cluppie staan.
Gisteren was kenmerkend voor het hele seizoen. In de stromende regen wederom verliezen van een Jong elftal. Ongelooflijk dat sommige spelers na de match met een grote lach op het gezicht aan de lijn stonden. Zegt voor mij genoeg, ze geloofden allang niet meer in de play-offs.
Citaat van: sunderland op april 16, 2024, 08:40:11
mag zeker en je hebt op heel veel punten gelijk. Wb Ultee die speelde zelf ook alles op de man en Henk houd continu zijn team de hand boven het hoofd wat ook niet altijd goed is maar wel wat zegt over hoe hij is .
Misschien zegt het wel genoeg over de huidige selectie. Hard trainen en elkaar corrigeren moet de norm zijn.
Natuurlijk heeft ook alles met kwaliteit te maken en het is makkelijker samenwerken in een geoliede machine dan de afgelopen 2.5 jaar.
Citaat van: beam op april 16, 2024, 09:36:17
Je hebt gelijk, ben alleen wat chagrijnig en dan schieten Henk zijn opmerkingen bij mij wel eens in het verkeerde keelgat. Altijd maar de hand boven het hoofd houden van zijn jongens. Je hoeft en moet ze ook niet af branden zoals Ultee dat soms deed. Maar Henk mag toch ook gewoon zeggen dat hij baalde van sommige spelers in bepaalde momenten van de wedstrijd.
Ja ik begrijp je frustratie zeker hoor, zat gister ook te tieren en te vloeken voor de tv. Maar ik vind dat het hele elftal prima gespeeld heeft eigenlijk. En gaat een speler beter spelen als hij verwijten via de media krijgt? Na de wedstrijd gaan ze de beelden analyseren en worden personen echt wel aangesproken, maar niet via de media.
Wanneer Cambuur besluit/ genoodzaakt is om het komende seizoen met (eigen) jeugdspelers te gaan spelen, dan is dat gezien de situatie (stadion) natuurlijk volstrekt logisch. Ook denk ik dat Henk daarvoor een hele geschikte trainer is. Hij kan dan die jongens in alle rust en met voldoende tijd zo kneden, dat we weer zijn spelprincipes (aanvallend en druk naar voren) terug gaan zien.
Ik denk ook dat er geen Cambuur supporter is die dat NIET begrijpt. Natuurlijk zien we graag dat we direct meestrijden om promotie, maar we begrijpen ook de situatie. MAAAR, ik zou het waarderen dat dit dan ook gewoon eerlijk wordt uitgesproken. Dus dat wij als supporters serieus en als gelijken/ volwassenen worden behandeld en dat er wordt uitgelegd dat dit een overbruggingsjaar is, waarbij we zien dat er voldoende talent in jong Cambuur loopt, dat er financieel weinig mogelijk is en dat we enkel transfervrije spelers aantrekken die ?cht bij dit systeem passen en dat we het geld dat er is in het laadje houden om na 3/4 seizoen gerichte aankopen voor 26/27 kunnen doen om dan een gooi naar de eerste 5 te kunnen doen. Dan kan ik er prima mee leven. Maar niet als er eerst om de hete brei wordt gedraaid, om ons maar voor de gek te houden alsof we een stel onnozelen zijn.
Citaat van: Bussum op april 16, 2024, 09:44:33
Gisteren was kenmerkend voor het hele seizoen. In de stromende regen wederom verliezen van een Jong elftal. Ongelooflijk dat sommige spelers na de match met een grote lach op het gezicht aan de lijn stonden. Zegt voor mij genoeg, ze geloofden allang niet meer in de play-offs.
Dat zei ik oek op de terugweg Bussum. Het was een vreugdevolle re?nie na afloop, werd en onpasselijk van. Heeft weinig meer met een topsportklimaat van do?n
Citaat van: beam op april 16, 2024, 09:17:49
We verliezen door individuele kwaliteiten. Als er ruimte is om te schieten op die goal hebben wij net een stapje teveel nodig, er zijn veel schietkansen geblokt gister. Handelings snelheid is te laag en is gebrek aan kwaliteit.
Bij de 2e goal Bergsma die weer niet herkend dat hij daar het duel moet winnen!! Hij laat laat Rijkhoff terug kaatsen en vervolgens laat hij hem zo weer bij hem weg lopen. Hier had een professioneel geel kaartje gepakt moeten worden. Je mag die gast nooit bij je weg laten lopen met deze stand en de ruimte die je in de rug hebt. Dit heeft hij al zo vaak laten zien dit seizoen en dat zal niet veranderen. Voetballend is hij een goede speler maar verdedigend is hij matig. Hij mist het gogme.
Uldrikis die een bal zomaar in de voeten van een tegenstander legt op een moment dat we in de aanval zijn en dat word meteen afgestraft en ook niet de grootste kans van de wedstrijd kan verzilveren.
en Henk die zegt dat we het keurig hebben gedaan tegen dit Jong Ajax :R :R :R als je zoveel kansen verprutst hebt dan kan je toch niet tevreden zijn? Gatverdamme.
helder verhaal en mee eens. Bergsma had idd een kaart moeten pakken zei ik ook al tegen mijn zoon. Overigens was die eerste buitenspel wat weer een schande was van die met dat vlaggetje
Citaat van: SCC op april 16, 2024, 09:41:13
Ottessen speelde prima. Overigens die Gaai aan de andere kant op rechtsback ook.
Maar het 1e doelpunt komt door balverlies van Uldrikis! In de omschakeling scoren zij.
De kritiek op Smit vind ik overigens onterecht. Logisch dat zo'n jongen een aantal malen probeert zelf te schieten. Jarenlang hebben wij gehad dat we vonden dat onze spitsen eens directer moesten zijn. Nu hebben we een jongen die er toch wel vanuit het niets in staat dit seizoen en die maakt in zo'n zwalkend team als dit veel doelpunten (ja, ook strafschoppen), is het weer niet goed. Natuurlijk moet het technisch (en ook in afschermen/ vasthouden!) veel beter bij hem, maar dat mag ook op zijn leeftijd en met zijn minimale ervaring op dit niveau.
Balk vind ik nog steeds dreigend, die zie ik ook graag blijven. Bergsma geeft zelf al aan vaak na 2 seizoenen verder te kijken, dus die laten gaan. Bij voorkeur een nieuwe (grotere) keeper, al viel van Osch de laatste weken niet veel te verwijten, dat moet ik dan ook weer toegeven.
Otessen zeer content mee. Linksback zie ik graag een versterking komen. Centraal achterin ook, dan zie ik Smand nog wel blijven. Met een leider naast hem, heb ik dit seizoen bij Smand (voor zijn leeftijd en hetzelfde als bij Smit qua weinig ervaring) ook juist weer w?l goede dingen gezien. Middenveld zou ik Breij willen houden als aanvoeder en aanjager. Dan Nartey erbij en nog een smeerlap op 6. De Jong houden, maar die moet zich er wat mij betreft nu wel inknokken. Die is nog jong en zal potentie hebben, maar ik heb veel te weinig van hem gezien dit seizoen. van Kaam is meer een Eredivisie speler, die zou ik proberen te verkopen.
Voorin op zoek naar 2 goede buitens (en Balk houden), dan Smit op 9. Uldrikis vind ik absoluut sterk en een hele sympathieke jongen, maar die vind ik gewoon niet in ons systeem passen (4-3-3). Die zie ik absoluut nog wel slagen, maar niet in ons systeem/ bij onze club.
de kritiek op Smit is vooral dat zijn voetballend vermogen veel te laag is en aanname veelal waardeloos is. Dat hij probeert te schieten is juist goed maar ook daarin was zijn aanname slecht waardoor ie net te kort kwam om te schieten. Wel appart dat je Uldrikus niet in ons systeem vind passen en Smit wel. Welke wedstrijden vond je Smit goed als spits waardoor ook de rest goed ging voetballen? Ik weet er 1 , Vitesse maar verder niks. Dus vind ik het vreemd dat je door wil met Smit op 9. ( en ik vind ook niet dat Uldrikus goed is)
Citaat van: SCC op april 16, 2024, 09:56:02
Wanneer Cambuur besluit/ genoodzaakt is om het komende seizoen met (eigen) jeugdspelers te gaan spelen, dan is dat gezien de situatie (stadion) natuurlijk volstrekt logisch. Ook denk ik dat Henk daarvoor een hele geschikte trainer is. Hij kan dan die jongens in alle rust en met voldoende tijd zo kneden, dat we weer zijn spelprincipes (aanvallend en druk naar voren) terug gaan zien.
Ik denk ook dat er geen Cambuur supporter is die dat NIET begrijpt. Natuurlijk zien we graag dat we direct meestrijden om promotie, maar we begrijpen ook de situatie. MAAAR, ik zou het waarderen dat dit dan ook gewoon eerlijk wordt uitgesproken. Dus dat wij als supporters serieus en als gelijken/ volwassenen worden behandeld en dat er wordt uitgelegd dat dit een overbruggingsjaar is, waarbij we zien dat er voldoende talent in jong Cambuur loopt, dat er financieel weinig mogelijk is en dat we enkel transfervrije spelers aantrekken die ?cht bij dit systeem passen en dat we het geld dat er is in het laadje houden om na 3/4 seizoen gerichte aankopen voor 26/27 kunnen doen om dan een gooi naar de eerste 5 te kunnen doen. Dan kan ik er prima mee leven. Maar niet als er eerst om de hete brei wordt gedraaid, om ons maar voor de gek te houden alsof we een stel onnozelen zijn.
goed stuk gewoon zeggen wat de plannen zijn ook al zijn die dan niet op de top gericht maar dan
weet je ook waar je aan toe bent en kan het alleen maar beter zijn dan we verwachten.
Citaat van: sunderland op april 16, 2024, 10:38:39
de kritiek op Smit is vooral dat zijn voetballend vermogen veel te laag is en aanname veelal waardeloos is. Dat hij probeert te schieten is juist goed maar ook daarin was zijn aanname slecht waardoor ie net te kort kwam om te schieten.
heb toch het id dat hij te graag zelf wil scoren om in de 20 goals te komen als een
ander er beter voor staat moet ie afspelen nu schiet ie 3x tegen een verdediger aan.
Citaat van: SCC op april 16, 2024, 09:56:02
Wanneer Cambuur besluit/ genoodzaakt is om het komende seizoen met (eigen) jeugdspelers te gaan spelen, dan is dat gezien de situatie (stadion) natuurlijk volstrekt logisch. Ook denk ik dat Henk daarvoor een hele geschikte trainer is. Hij kan dan die jongens in alle rust en met voldoende tijd zo kneden, dat we weer zijn spelprincipes (aanvallend en druk naar voren) terug gaan zien.
Ik denk ook dat er geen Cambuur supporter is die dat NIET begrijpt. Natuurlijk zien we graag dat we direct meestrijden om promotie, maar we begrijpen ook de situatie. MAAAR, ik zou het waarderen dat dit dan ook gewoon eerlijk wordt uitgesproken. Dus dat wij als supporters serieus en als gelijken/ volwassenen worden behandeld en dat er wordt uitgelegd dat dit een overbruggingsjaar is, waarbij we zien dat er voldoende talent in jong Cambuur loopt, dat er financieel weinig mogelijk is en dat we enkel transfervrije spelers aantrekken die ?cht bij dit systeem passen en dat we het geld dat er is in het laadje houden om na 3/4 seizoen gerichte aankopen voor 26/27 kunnen doen om dan een gooi naar de eerste 5 te kunnen doen. Dan kan ik er prima mee leven. Maar niet als er eerst om de hete brei wordt gedraaid, om ons maar voor de gek te houden alsof we een stel onnozelen zijn.
Volgend jaar is de doelstelling gewoon weer meestrijden om promotie wat inhoudt dat als je in de middenmoot meedraait het ook prima is aangezien plekkie 8 daar dichtbij zit. Veilige en toch ambitieus klinkende doelstelling. En niemand wordt dan voor de gek gehouden.
Citaat van: denistel op april 16, 2024, 10:42:06
heb toch het id dat hij te graag zelf wil scoren om in de 20 goals te komen als een
ander er beter voor staat moet ie afspelen nu schiet ie 3x tegen een verdediger aan.
Zijn interview bij Cambuur TV voorafgaand aan de wedstrijd is toch al veelzeggend. Die is alleen nog met zichzelf bezig al zegt hij misschien van niet. Je ziet het aan alles
Citaat van: beam op april 16, 2024, 09:26:34
Helemaal eens ze stonden goed en ze speelden best een goede wedstrijd. Individuele kwaliteiten en gogme nekken ons weer. En daarom staan we terecht op de plek waar we horen te staan in de competitie.
zullen de meningen over verschillen denk ik.. wat is goed? zijn te veel dingen die net mis
gaan sommige spelers zie je bijna de hele wedstrijd niet en ja er lag soms heel veel
ruimte en we krijgen kansen maar die worden allemaal om zeep geholpen dus dat
valt toch ook onder slecht.
v osch die tegen de storm in ballen 20 meter de lucht in schiet ipv strakker uit te trappen
en niemand zegt er wat van.
spelers die een bal afspelen en dan zelf blijven staan ipv door bewegen, dat moet
allemaal veel beter kunnen,,maak eens een overtreding als het nodig is dat soort
dingen zie ik allemaal veel te weinig. maar misschien ligt mijn lat te hoog,
Dat hele Smit Uldrikis gedoe is toch ook kenmerkend voor dit seizoen. Smit hoort een stand-in te zijn voor Uldrikis maar scoort per ongeluk veel en ja wat moet je dan.. hij is eigenlijk (nog) niet goed genoeg maar onze Let ook niet. Maar de Let is te duur voor de bank dus dan toch maar weer in de spits en dan maar Smit op links of achter de spits maar die ziet zijn doelpuntentotaal dan nauwelijks meer stijgen en zijn waarde ook niet. E?n en al gerommel en uiteindelijk loopt de Let straks gratis weg en zal Smit hier wel blijven om weer terug naar de bank te gaan. Levert je allemaal niks op..
Citaat van: sunderland op april 16, 2024, 10:38:39
de kritiek op Smit is vooral dat zijn voetballend vermogen veel te laag is en aanname veelal waardeloos is. Dat hij probeert te schieten is juist goed maar ook daarin was zijn aanname slecht waardoor ie net te kort kwam om te schieten. Wel appart dat je Uldrikus niet in ons systeem vind passen en Smit wel. Welke wedstrijden vond je Smit goed als spits waardoor ook de rest goed ging voetballen? Ik weet er 1 , Vitesse maar verder niks. Dus vind ik het vreemd dat je door wil met Smit op 9. ( en ik vind ook niet dat Uldrikus goed is)
Eens met de aannames van Smit.
Vwb je vraag over spitspositie; Uldrikis vind ik een betere voetballer. Alleen een typische 2 spitsen systeem speler.
Smit is daarentegen een echte spits, maar geen kapstok. Maar Smit zit nog rek in, als je ziet wat voor progressie hij heeft gemaakt. Bovendien verwacht ik dat Uldrikis voor andere clubs (ander systeem) interessant profiel is en hij zal redelijk wat salaris krijgen nu. Dus dan besparen we dat en hij zal bij ons, zeker als het een team in opbouw blijft, geen 15+ doelpunten maken.
Dus mijn motivatie is met name gekozen op basis van spelsysteem en korte termijn. Niet op de persoon of voetballende kwaliteiten.
Smit verwacht ik van dat hij verkocht wordt, want ook hij heeft een interessant profiel. Snel, doelgericht en ontzettend veel arbeid (druk zetten op verdediging) en kan nog veel leren. Ik hoop wel dat hij goed nadenkt over de volgende club, want hij kan voetballend niet ineens meedraaien in een team als bijv AZ (stel Pavlidis wordt verkocht), maar wel bij een Serie B club, waarbij van een spits andere dingen worden gevraagd.
dus terugkomend op je punt: van Smit verwacht ik niet dat hij het team beter laat voetballen. Maar in ons systeem zonder scorende buitens en middenvelders, verwacht ik wel een doelpuntenmaker in de punt. Zodoende die keus.
Muhren kon beide, met hem erbij hadden we 100% zeker play offs gehaald en dan was denk ik een type als Fedde de Jong ook beter tot zijn recht gekomen (maar dat is een aanname en daar zullen we nooit achterkomen).
Citaat van: denistel op april 15, 2024, 23:13:09
Uiteraard maar een TD doet dat niet alleen die spelers halen. en als je een TD voor langere tijd hebt
zoals hij dat zou zijn dat moet je weten hoe alles werkt binnen de club hoe
de jeugdopleiding er voor staat en wat je de komende jaren wil bereiken welk type spelers
wil je hebben dus misschien wel jammer dat ie eerder is weg gegaan maar dat zullen we
nooit weten
Op dit moment moeten we hem beoordelen op de handelingen die hij heeft verricht in zijn tijd hier. Gewoon een dikke onvoldoende.