Beste liefhebbers van dit ow sow direkte sociale liefhebbende hatende en vooral clubgetrouwe Cambuur Online Forum.
Nieuwe thuishaven, roept om een nieuw forum. Dit is oud en vertrouwd zoals ons stadion.
Maar denk dat het ook hier het tijd is voor een update.
Zit zelf te denken aan een Discord achtige omgeving met spraakkanalen en een forum.
Makkelijk fotos muziek en gifs toevoegen.
Wie heeft verstand van deze dingen en zou willen helpen.
Nog belangrijker..... willen onze forumleden wel veranderingen :?
Ik hoor graag van U allemaal.Trusten en groeten uit Delfzijl.
|:)
Wat mij betreft hoeft het niet eigenlijk.
Het zou in elk geval een verbetering zijn om de software van dit forum bij te werken. Nieuwere versies van SMF bieden ook ondersteuning voor responsive layouts, wat handig is voor mobiele gebruikers. Ik denk dat je nog beter kunt overstappen naar Flarum of iets dergelijks.
Ik zou het toejuichen.
Ik denk dat je naar een meer interactieve site moet zoals een azfanpage, fr12 of ajaxshowtime
Ach, dit past wel een beetje bij Cambuur...zwaar verouderd maar wel een vertrouwd gevoel.
Ik ga de emoticons wel missen :fant
Gewoon zo laten.
Ik zou het heel leuk vinden.
Ja leuk, inloggen om iets te kunnen lezen, en dan iedereen met eigen naam en geen dubbele accounts :zweep
Ja, een nieuw jasje zou niet verkeerd zijn.
Ik zeg altid trots dat ik maar op ??n social media zit nl CO, en die telt niet mee. Ik hoop dat het zo blijft en niet zo'n snelle hap wordt, heerlijk Old Skool zo.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 24, 2024, 17:52:57
Ik zeg altid trots dat ik maar op ??n social media zit nl CO, en die telt niet mee. Ik hoop dat het zo blijft en niet zo'n snelle hap wordt, heerlijk Old Skool zo.
Laten we van het forum geen liwwadder kermis maken en ik ben dik tevreden met het huidige en niet te vergeten de SUPPORTER uit Delfzijl die het forum beheert. _O_
Mag van mij zo blijven
Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2024, 18:07:48
Laten we van het forum geen liwwadder kermis maken en ik ben dik tevreden met het huidige en niet te vergeten de SUPPORTER uit Delfzijl die het forum beheert. _O_
Doe het niet alleen he, wanneer het moeilijk wordt heb ik geweldige hulp van een Roepieh , Taurus ik doe alleen de makkelijke dingetjes.....
Maar bedankt voor het compliment, doe het graag en met liefde voor de club en liefhebbers van dit forum.
Oud en vertrouwd, klinkt best goed. Zelf denk ik ook dat we niet te modern moeten gaan worden.
Ik hou van het oude. Maar laat een ieder vrij in zn mening.
Ik kan een Discord kanaal alleen maar toejuichen.
Je kunt er op dezelfde manier topics maken of gewoon vrije discussies voeren en inderdaad eventueel live (voice)chatten voor de liefhebbers. En uiteraard is mobile-friendly ook zeker een fijne toevoeging (en een dark mode :proost)
Ik denk dat zoiets ook iets makkelijker is dan een eigen forum blijven hosten, waar je meer werk heb aan onderhoud en updates.
Vind het zo wel prima
Ik denk dat de meesten het forum zo prima vinden.
Maar als het voor de beheerders makkelijker is om het te moderniseren waardoor ze minder tijd er aan kwijt zijn altijd doen zou ik zeggen :thumbsup
Ik vind het ook prima zo.
Deze old school vibe past bij de club. Voor toeters, bellen, discolampen en goede wifi hoef je bij ons niet te zijn.
Hest oek nog een Nokia 6110, zeker?
je zou ze even naast elkaar kunnen laten bestaan en pas over als de meerderheid dat wil?
Vindt dit wel wat hebben, was al een hele cultuurschok om van het oude forum naar dit over te stappen. Er zijn al genoeg fossielen in het oude stenen tijdperk blijven hangen :zweep
Citaat van: Viper op maart 26, 2024, 15:12:04
Hest oek nog een Nokia 6110, zeker?
3310 is beter, kun je nog mee gooien en als bonus snake spelen