op naar Jong az vrijdagavond 15-03-24 20:00 zuiderweg 74 A wijdewormer
zien wat er nog te redden valt............echter cambuur tegen jong ploegen dit seizoen........bied weinig perspectief, maar ja het blieft toch je kutclub en stiekem hope ju toch iedere keer weer op de ommekeer cq wederopstanding.
we gaan het beleven krije we weer een sprankje hoop of .............
Het kan hard gaan. Win je dan sta je ineens weer op een positie waarbij je aansluiting hebt op een PO plek. Verlies je dan kan je zomaar op een 13e (!) plek staan. Ik denk dat het vooral verstandig is om er jongens in te zetten die willen en waar je in de toekomst mogelijk nog iets aan hebt.
Bel maar af. Verspilde energie.
Ik verwacht 3 punten
Ik verwacht dat Onze geweldige selectie jong Az wel even op zijn plek gaat zetten. Gewoon laten zien wat mannen voetbal inhoud :thumbsup
boeie
Citaat van: sunderland op maart 09, 2024, 16:26:41
Ik verwacht 3 punten
Ik ook, ga er lekker heen, zin in
We hebben toch een samenwerking met AZ :D
Citaat van: Noordcambuur op maart 09, 2024, 18:11:09
We hebben toch een samenwerking met AZ :D
We krijgen daar de punten echt niet kado hoor.
uldrikis bank zitter
:_schater
Henk weet het volgens mij ook niet meer 8P
Wat orde de rest van de 10 spelers :?
Citaat van: denistel op maart 14, 2024, 13:19:44
uldrikis bank zitter
Als hij licht geblesseerd is begrijp ik het, maar anders? 8P
Citaat van: Galdiano op maart 14, 2024, 15:20:51
Als ik hij licht geblesseerd is begrijp ik het, maar anders? 8P
als dat zo is dan is hij geblesseerd.
Smit moet verkocht worden de meeste kans daarop is als hij in de spits staat. Uldrikis loopt gratis de deur uit.. zoiets?
Of licht geblesseerd inderdaad?
Of ze willen een spierblessure voorkomen zoals bij Breij.
Gaan er nog wat mensen heen?
Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2024, 18:24:59
Of ze willen een spierblessure voorkomen zoals bij Breij.
Dat zou heel goed kunnen, dat ie nog te lang in het rood zit
Henk is niet te benijden. Wat een gezeik van sommigen hier zeg.
Als je Smit in de schijnwerpers wil zetten moet hij gewoon in de spits. Toch niks onlogisch aan als dat gebeurt. Misschien had dat wel het hele seizoen moeten gebeuren. Die jongen is het kapitaal.
Uldrikis is volgend weekend op pad met de nationale ploeg
Mist dus wedstrijd tegen Telstar
Daarom allicht?
Citaat van: michello op maart 14, 2024, 16:48:14
Smit moet verkocht worden de meeste kans daarop is als hij in de spits staat. Uldrikis loopt gratis de deur uit.. zoiets?
Of licht geblesseerd inderdaad?
Als je nou nergens meer om speelt, zou ik dat eerste snappen. Anders stel je toch gewoon je beste elf op.
Citaat van: De Gast op maart 14, 2024, 19:52:23
Henk is niet te benijden. Wat een gezeik van sommigen hier zeg.
Als je Smit in de schijnwerpers wil zetten moet hij gewoon in de spits. Toch niks onlogisch aan als dat gebeurt. Misschien had dat wel het hele seizoen moeten gebeuren. Die jongen is het kapitaal.
Zal best wel wat opbrengen, maar te beperkt voor een megadeal.
Citaat van: Bernardo op maart 14, 2024, 20:31:49
Als je nou nergens meer om speelt, zou ik dat eerste snappen. Anders stel je toch gewoon je beste elf op.
ach dat zien sommigen niet. En int rood, suuten wudde ut. Nog 2 x verliezen en dan is de rest van het seizoen in het rood. Als je n? spelers gaat sparen op dit moment daar kan ik totaal niet bij
Citaat van: Bernardo op maart 14, 2024, 20:31:49
Als je nou nergens meer om speelt, zou ik dat eerste snappen. Anders stel je toch gewoon je beste elf op.
Denk je niet dat de handdoek wel in de ring is geworpen?
Citaat van: Vlampiep op maart 14, 2024, 20:46:15
Denk je niet dat de handdoek wel in de ring is geworpen?
Zou belachelijk zijn met maar 3 punten achterstand op een play off plek
Citaat van: Vlampiep op maart 14, 2024, 20:46:15
Denk je niet dat de handdoek wel in de ring is geworpen?
daar begin ik aan te twijfelen. Niet des Henks . Die jongteams zijn erg bewegelijk dus lastig voor Uldrikus maar hun hebben meestal een hekel aan een fysiek sterke spits. Zou er niks van begrijpen als Uldrikus niet zou spelen. Smit brengt meestal helemaal niks tegen zijn eigen leeftijdsgenoten. We gaan het meemaken
SC Cambuur-spits Roberts Uldrikis lijkt tegen Jong AZ zijn basisplaats te verliezen
2024-03-14 19:50
Alles wijst erop dat Henk de Jong vrijdagavond tegen Jong AZ zijn aanvalsleider, Roberts Uldrikis, op de bank zet. Enerzijds misschien een opmerkelijke keuze, anderzijds eentje die wel te verklaren valt.
Vraag een willekeurige supporter wie de onbetwiste nummer ??n spits van SC Cambuur moet zijn en het antwoord luidt waarschijnlijk: Roberts Uldrikis. De lange Let wordt onder meer gewaardeerd voor zijn kopkracht en onverzettelijkheid. Waar Uldrikis vorig seizoen nog een dramatisch periode beleefde, waarin hij pas in de laatste wedstrijd zijn eerste doelpunt maakte, schoot de aanvaller dit seizoen in de competitie negen keer raak en gaf hij zes assists. Ook in het bekertoernooi bewees Uldrikis zijn waarde.
Toch wijst alles erop dat hij tegen Jong AZ genoegen moet nemen met een plek op de bank. ?Dat zou zomaar kunnen?, was het enige dat trainer Henk de Jong er donderdagmiddag over kwijt wilde. Maar de tactische trainingen gedurende week verraadden zijn intenties. Het is in Alkmaar aan Milan Smit om zich in de punt van de aanval te laten zien en aan Uldrikis om dat vanaf de zijlijn te aanschouwen. Een rolverdeling die zich eerder dit seizoen onder De Jongs voorganger Sjors Ultee ook al eens voordeed.
?Dit zijn de financi?le en sportieve (on)mogelijkheden voor SC Cambuur in het nieuwe stadion? | podcast ?t Hertenkamp
Meedelen in malaise, interlands en contractsituatie
Waar de ??n het misschien een verrassende keuze vindt, valt het anderzijds wel te verklaren. Los van het feit dat Cambuur de afgelopen drie wedstrijden verloor en Uldrikis meedeelde in de malaise, sluit hij zich zaterdag aan bij de nationale ploeg van Letland om het achtereenvolgens op te nemen tegen Cyprus en Liechtenstein. Daardoor mist Uldrikis de wedstrijd van Cambuur tegen Telstar en mogelijk ook tegen FC Eindhoven. En dus neemt De Jong daar tegen Jong AZ mogelijk al een voorschot op.
Daarnaast speelt op de achtergrond de contractsituatie van Uldrikis. Naar verluidt heeft de aanvaller kenbaar gemaakt niet de intentie te hebben om zijn aflopende contract te verlengen. In plaats daarvan hoopt hij komende zomer de stap omhoog te zetten, naar een club in de eredivisie of elders. Een hard gelag voor Cambuur, dat Uldrikis zo gratis de deur uit ziet lopen. Zo bezien valt de keuze voor Smit, die met zijn goals en doorlopende contract een bepaalde waarde vertegenwoordigt, ook wel te verklaren.
Het is de vraag in hoeverre Smit de rol van aanvalsleider op zich kan nemen. Hij scoorde weliswaar al zeventien keer en staat daardoor derde op de lijst van topscorers, achter Henk Veerman en Martijn Kaars, maar de meeste doelpunten maakte de Drent vanaf de penaltystip ?f als linksbuiten. Smit is bovendien lang, maar moet het in vergelijking met Uldrikis minder hebben van zijn kop- en duelkracht. Aan de andere kant: gezien de resultaten van de laatste tijd kan verandering wellicht gaan kwaad.
undefined
?Er is maar ??n manier om dat voor elkaar te krijgen?
De Jong, die het in Alkmaar nog moet doen zonder Jhondly van der Meer, Vito Wormgoor en de al langer geblesseerden, onder wie Michael Breij, maakt zijn borst nat voor het duel met Jong AZ. Niet zozeer vanwege de troosteloze omstandigheden op AFAS Trainingcomplex in Wijdewormer. ?Daar zeur ik niet meer over?, zei de trainer. ?Dat ben ik inmiddels gewend, het moet geen excuus zijn. Al is het natuurlijk wel anders. Net als bij Jong PSV zal de warming-up ook nu weer in stilte plaatsvinden.?
De Jong maakt zijn borst vooral nat vanwege de kwaliteiten van de tegenstander. Spelers als Ernest Poku en Jayden Addai, die regelmatig hun opwachting maken in het eerste van AZ, kunnen Cambuur het leven zuur maken. De ploeg van Leeroy Echteld staat niet voor niets op de ranglijst boven de Leeuwarders. ?Het is voor ons een heel belangrijke pot. We moeten de aansluiting proberen te vinden bij die eerste acht ploegen. En er is maar ??n manier om dat voor elkaar te krijgen: punten pakken.?
undefined
Afgaande op de resultaten tegen Jong-ploegen dit seizoen, is een positief resultaat op voorhand geen zekerheidje. Integendeel: Cambuur verloor dit seizoen al eerder van Jong AZ, moest twee keer zijn meerdere erkennen in Jong PSV en ging even zo vaak onderuit tegen Jong FC Utrecht. Alleen van Jong Ajax wist de ploeg te winnen. ?Beloftenteams kunnen voetballen en zeker tegen ons?, aldus De Jong. ?We zijn op veel plekken even oud. Dus komt het op kwaliteit aan en die jongens zijn allemaal top.?
?Einde druk programma komt trainingen ten goede?
Volgens de oefenmeester hebben hij, zijn spelers en staf in ieder geval een goede week achter de rug. Doordat de afgelopen weken, mede door het avontuur in de beker, vrijwel wekelijks twee duels op het programma stonden, ging dat volgens De Jong ten koste van de kwaliteit van de trainingen. ?Nu de drukte achter de rug is, kunnen we weer aandacht besteden aan dingen die er de afgelopen periode bij in zijn geschoten. Bijvoorbeeld extra de nadruk leggen op tactische dingen. Dat biedt perspectief.?
Uldrikis tegen jong psv en graafschap onzichtbaar en ken niet druk zetten
benieuwd hoe het norgen gaat lopen
Citaat van: Bernardo op maart 14, 2024, 21:45:21
Daarnaast speelt op de achtergrond de contractsituatie van Uldrikis. Naar verluidt heeft de aanvaller kenbaar gemaakt niet de intentie te hebben om zijn aflopende contract te verlengen. In plaats daarvan hoopt hij komende zomer de stap omhoog te zetten, naar een club in de eredivisie of elders. Een hard gelag voor Cambuur, dat Uldrikis zo gratis de deur uit ziet lopen.
FC Sion; SC Cambuur... Ik ben benieuwd hoe die stap hogerop eruit gaat zien. Toedeledrikus |:)
Citaat van: denistel op maart 14, 2024, 22:06:56
Uldrikis tegen jong psv en graafschap onzichtbaar en ken niet druk zetten
benieuwd hoe het norgen gaat lopen
nee Smit was veel beter in die wedstrijden :_spank
Citaat van: sunderland op maart 14, 2024, 22:28:44
nee Smit was veel beter in die wedstrijden :_spank
ook niet maar stond niet in de spits,,uldrikis lijkt zo de deur uit te lopen
einde seizoen en smit kest misschien aardig wat aan verdienen en geld
kunnen we best gebruiken.
Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 11:29:54
ook niet maar stond niet in de spits,,uldrikis lijkt zo de deur uit te lopen
einde seizoen en smit kest misschien aardig wat aan verdienen en geld
kunnen we best gebruiken.
dat snap ik wel maar dan moet Henk derbij zeggen dat het seizoen voor hem klaar is. Dan weten wij ook dat de handdoek gegooid is. Dan zijn dit soort dingen logisch.
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 13:45:41
dat snap ik wel maar dan moet Henk derbij zeggen dat het seizoen voor hem klaar is. Dan weten wij ook dat de handdoek gegooid is. Dan zijn dit soort dingen logisch.
Dat kan je natuurlijk niet zeggen tegenover je supporters. Zou me ook vies tegenvallen als ze echt de handdoek in de ring gooien.
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 13:45:41
dat snap ik wel maar dan moet Henk derbij zeggen dat het seizoen voor hem klaar is. Dan weten wij ook dat de handdoek gegooid is. Dan zijn dit soort dingen logisch.
Hij zou dat tegen jou kunnen zeggen in vertrouwen. Maar toch niet met een camera voor je snuffert.
Als Henk van mening is dat Uldrikus ( die ik als beste speler aanmerk) op de bank moet, zal dit dan ook in de uitslag tot uiting moeten komen.
Bij wederom een slappe wanprestatie is mijn seizoen wel over en soeke su ut mar uut en blieft mien stoealsje leeg.
ESPN - voor de fans.
Behalve die van Cambuur :_schater
Ik verwacht 3 punten |:)
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 13:45:41
dat snap ik wel maar dan moet Henk derbij zeggen dat het seizoen voor hem klaar is. Dan weten wij ook dat de handdoek gegooid is. Dan zijn dit soort dingen logisch.
komende 2 wedstrijden is ie er ook niet dus we moeten verder op zich snap
ik de keuze wel
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 16:46:01
Ik verwacht 3 punten |:)
Dat riep ik de afgelopen weken ook, maar dat doe ik niet meer, misschien dat ........
straks even oemand met een een linkje naar de vlc stream?
Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2024, 14:40:58
Als Henk van mening is dat Uldrikus ( die ik als beste speler aanmerk) op de bank moet, zal dit dan ook in de uitslag tot uiting moeten komen.
Bij wederom een slappe wanprestatie is mijn seizoen wel over en soeke su ut mar uut en blieft mien stoealsje leeg.
oh oh oh blijven komen tot het einde
Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 17:32:01
straks even oemand met een een linkje naar de vlc stream?
Zal hier kort voor de aftrap denk ik wel geplaatst worden.
Schandalig van ESPN dat wedstrijden als Jong PSV-Jong Ajax en Oss-Helmond wel worden uitgezonden maar die van ons niet.
Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 17:32:41
oh oh oh blijven komen tot het einde
Vanavond maar eens afwachten, maar heb er weinig vertrouwen in.
Het is niet te hopen dat Drikus op het bankje zit, dat zou we erg triest zijn omdat hij niet wil verlengen. Smit kan helemaal niets (muv. Penalty?s). Dan mogen de witte zakdoeken er wel bij, dan ben je het spoor volledig bijster.
Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2024, 14:40:58
Als Henk van mening is dat Uldrikus ( die ik als beste speler aanmerk) op de bank moet, zal dit dan ook in de uitslag tot uiting moeten komen.
Bij wederom een slappe wanprestatie is mijn seizoen wel over en soeke su ut mar uut en blieft mien stoealsje leeg.
Extra ruimte is tegenwoordig erg welkom! Zelfs in het rechter rijtje spelen we volle bak. Jouw stoel zal dan ook vast weer gevuld worden :devil
Citaat van: Harry L. op maart 15, 2024, 18:07:23
Het is niet te hopen dat Drikus op het bankje zit, dat zou we erg triest zijn omdat hij niet wil verlengen. Smit kan helemaal niets (muv. Penalty?s). Dan mogen de witte zakdoeken er wel bij, dan ben je het spoor volledig bijster.
Gewoon proberen. Hoi blijft toch niet.
Citaat van: Mike SCC op maart 15, 2024, 17:49:00
Zal hier kort voor de aftrap denk ik wel geplaatst worden.
Schandalig van ESPN dat wedstrijden als Jong PSV-Jong Ajax en Oss-Helmond wel worden uitgezonden maar die van ons niet.
tuurlijk is Ajax en psv belangrijker :(
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 18:30:44
tuurlijk is Ajax en psv belangrijker :(
Wij zijn slechts een rechterrijtje KKD club, laten we wel wezen
Citaat van: Destroyer op maart 15, 2024, 18:12:57
Extra ruimte is tegenwoordig erg welkom! Zelfs in het rechter rijtje spelen we volle bak. Jouw stoel zal dan ook vast weer gevuld worden :devil
Mien buurjonkje sil dur graag gebruuk van make.
Mien glazen bol zegt Anello Smit en uiteindelijk Uldrikus de winnende
Succes Kuzmanovic en de rest daar |:)
Citaat van: papier op maart 15, 2024, 18:36:23
Wij zijn slechts een rechterrijtje KKD club, laten we wel wezen
Jong Ajax en Jong PSV ook
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 19:11:31
Succes Kuzmanovic en de rest daar |:)
Thx.
Ik ben zenuwachtig. Volgens mijn hypothese moet het spel vandaag beter worden (zoals 1ste helft graafschap). Met minimaal 1 maar liefst 3 punten. Als ze verliezen is mijn hypothese en het seizoen voorbij.
_O_ _O_ _O_
Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 17:32:01
straks even oemand met een een linkje naar de vlc stream?
Volgens mij is dit 'm: rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF7.stream
Citaat van: drg op maart 15, 2024, 19:43:13
Volgens mij is dit 'm: rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF7.stream
Thanks! :thumbsup |:)
Uldrikis haakt af in warming up, hoor ik net op espn.
Citaat van: CambuurArnhem op maart 15, 2024, 19:53:57
Uldrikis haakt af in warming up, hoor ik net op espn.
ok? dan is dat ook uit de lucht. Blessure dus
Citaat van: drg op maart 15, 2024, 19:43:13
Volgens mij is dit 'm: rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF7.stream
Hij werkt!
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 19:55:50
ok? dan is dat ook uit de lucht. Blessure dus
Zou wel goed uitkomen als hij die nutteloze wedstrijdjes met Letland moet missen...
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 19:55:50
ok? dan is dat ook uit de lucht. Blessure dus
Denk je ? Kan ook zijn dat hij denkt, trainer je kan de tering krijgen met de reserve bank.
Henk gaat weer helemaal op in het coachen. Moet niet!
Valt mij ook al op. Als je vanaf minuut 1 zoveel bezig bent met coachen hoe kun je dan de wedstrijd analyseren. De assistenten?
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 20:09:09
Henk gaat weer helemaal op in het coachen. Moet niet!
Wat moet ie anders. Aan die 2 koorknaapjes het ie oek niks en op het veld ist oek helemaal niks.
Toch bijzonder dat je zo'n vMullen al 20 keer moet coachen vanaf de lijn.
Hoedemakers had een na een wedstrijd of 5 wel door.
Zwak begin, zoals verwacht
Citaat van: Poetser op maart 15, 2024, 20:20:55
Wat moet ie anders. Aan die 2 koorknaapjes het ie oek niks en op het veld ist oek helemaal niks.
je kan daar niet alleen maar mee bezig zijn!
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 20:23:22
je kan daar niet alleen maar mee bezig zijn!
Nogmaals, wat moet ie anders?
Ik bedoel.. waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken?
Als we scoren moet het geluk zijn . Tis weer erg matig en worden die spelers in het veld niet tureleluurs van dat gepraat
Het is toch verdomme geen wedstrijd in de voorberreiding... we zitten in de laatste periode. Het zijn toch full profs, dacht ik.
Wat de fuck was dat nou weer..
Wat een skande deze kutkeeper!!!
Gvd :( :( :( :( :( :( iemand inspelen tussen 3 man flikker die vent eruit!
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 20:26:21
Wat een skande deze kutkeeper!!!
tuurlijk
:_schater
belachelijk dat moderne opbouwen overal, wat een kutverdediging.
yannick in oranje whohohohohooo :y 8P
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 20:27:00
tuurlijk
:_schater
hest zelf niet voetbalt weten we wel.
Het is ook allemaal schijn. Het je best doen.. fel zijn.. alle duels WILLEN winnen.. het is er niet. Ze doen allemaal alsof. ;(
Dit kan echt niet meer hoor, ik herken mijn eigen club niet meer ;(
Van Mullem ook waardeloos maar deze sukkel mag nooit die bal inspelen daar
ultee maar weer terug !
Het forum is weer leuker dan de wedstrijd :P
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 20:30:44
Van Mullem ook waardeloos maar deze sukkel mag nooit die bal inspelen daar
ja, vooral daar de nadruk op BLIJVEN leggen.
zou het misschien een opdracht zijn? zo opbouwen?
Citaat van: Poetser op maart 15, 2024, 20:30:13
Het is ook allemaal schijn. Het je best doen.. fel zijn.. alle duels WILLEN winnen.. het is er niet. Ze doen allemaal alsof. ;(
zakken finaal door de mand . Jongens blijven staan, hele brieke ballen op dit nivo. Kan echt niet meer dit
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 20:30:44
Van Mullem ook waardeloos maar deze sukkel mag nooit die bal inspelen daar
Hij kan em simpel kaatsen, moet em niet aannemen
Was het niet buitenspel? Leek het hier wat op
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 20:32:17
ja, vooral daar de nadruk op BLIJVEN leggen.
zou het misschien een opdracht zijn? zo opbouwen?
ja het was een opdracht om iemand in te spelen met een zeer beperkte techniek tussen 3 man in
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 19:55:50
ok? dan is dat ook uit de lucht. Blessure dus
Nee hoor, opstelling was al bevestigd. Had gewoon op de bank gezeten.
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 20:34:12
ja het was een opdracht om iemand in te spelen met een zeer beperkte techniek tussen 3 man in
snapst t eindelijk.
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 20:27:46
belachelijk dat moderne opbouwen overal
:thumbsup
Zet straks maar Kooistra en Jonker erin... dat is onze toekomst , deze spelers niet.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2024, 20:33:43
Hij kan em simpel kaatsen, moet em niet aannemen
Was het niet buitenspel? Leek het hier wat op
hij kon alleen kaatsen de keeper. De andere lijnen waren dicht
Lekker oefenpotje zo voor Jong-AZ.
Even bezig geweest.
Citaat van: Harry L. op maart 15, 2024, 20:34:14
Nee hoor, opstelling was al bevestigd. Had gewoon op de bank gezeten.
Onruststoker
Citaat van: sunderland op maart 15, 2024, 20:36:47
hij kon alleen kaatsen op de keeper. De andere lijnen waren dicht
Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2024, 20:35:24
Zet straks maar Kooistra en Jonker erin... dat is onze toekomst , deze spelers niet.
en minnema natuurlijk!
nog nooit gezien maar door sommigen al bestempeld als de verlosser.
Is dit Jong Cambuur waar ik naar kijk? We krijgen voetballes. En Henk maar schreeuwen.
Toch maar even positief proberen te zijn. We zijn nog in de wedstrijd en het blijft voetbal
Citaat van: De Gast op maart 15, 2024, 20:39:06
Is dit Jong Cambuur waar ik naar kijk? We krijgen voetballes. En Henk maar schreeuwen.
van het kastje naar de muur getikt :y
nou inderdaad!
als je nu nog opdrachten moet uitleggen dan doe je je werk echt niet goed.
Wat komen wij kwaliteit tekort 8P
We worden al weken van het kastje naar de muur getikt.
Heeft iemand het aantal spelers van ons geteld? Lijkt wel of we met een man minder spelen. AZ combineert er rustig op los en heeft de hele tijd overtal op de zijkanten.
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 20:37:14
en minnema natuurlijk!
nog nooit gezien maar door sommigen al bestempeld als de verlosser.
Er geven er een paar al een serie wedstrijden niet thuis.
Ik verwacht heus niet dat het beter van wordt, maar als je al weet dat je afscheid van spelers moet gaan nemen, dan kun je nu maar beter de jeugd al minuten gaan geven. Zou het er veel slechter van worden dan?
Corners zijn ook standaard vangballen :zucht
Citaat van: Mike SCC op maart 15, 2024, 20:44:33
Heeft iemand het aantal spelers van ons geteld? Lijkt wel of we met een man minder spelen. AZ combineert er rustig op los en heeft de hele tijd overtal op de zijkanten.
:_schater klopt we worden weg getikt
Deze wedstrijd is niet best. Hoe Van Osch het bedenkt om van Mullem in te spelen zal ik niet snel begrijpen
Muhren ook aanwezig, zal geschrokken zijn van het niveau..
Geen spelplezier, geen bezieling, geen kwaliteit. Balkie mag de veters nog niet strikken van een paar van die jongens van AZ. We zijn een speelbal.
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 20:46:51
:_schater klopt we worden weg getikt
Niet de eerste keer dat dat gebeurt tegen een elftal pubers van een Jong team. Moet toch iets met je ego doen als volwassen prof
Citaat van: De Gast op maart 15, 2024, 20:49:20
Geen spelplezier, geen bezieling, geen kwaliteit. Balkie mag de veters nog niet strikken van een paar van die jongens van AZ. We zijn een speelbal.
Als je heel slecht bent in het spelletje, kun je er moeilijk plezier aan beleven. Wat een niveau de eerste helft... zin in de zomerstop.
op alle fronten komen we te kort ,,henk coacht als of we een pupillen team
zijn,, spelers kenne zelf geen oplossingen vinden en doen maar wat
niet te geloven toch
Minnema vanaf volgende week op de goal graag.
Wat een armoede verder
Citaat van: Mike SCC op maart 15, 2024, 20:44:33
Heeft iemand het aantal spelers van ons geteld? Lijkt wel of we met een man minder spelen. AZ combineert er rustig op los en heeft de hele tijd overtal op de zijkanten.
als je druk wilt zetten moet je met 4 voor op druk geven anders hebben ze steeds 1 vrij
zoals we zien en die jonge knapen zijn te goed en bewegelijk en krijgen dan de ruimtes
Henk vertelde gisteren noch goed getraind en een belangrijke wedstrijd nou ik zie er niks van terug?.
De spelers laten onze trainer vallen?.je moet je doodschamen speel tegen een paar pubers gvd
Uldrikis komt
Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 20:55:24
als je druk wilt zetten moet je met 4 voor op druk geven anders hebben ze steeds 1 vrij
zoals we zien en die jonge knapen zijn te goed en bewegelijk en krijgen dan de ruimtes
Op elk drukmoment coacht Henk ?sluiten!? En keer op keer gebeurt dat niet voldoende en dan ontstaan er inderdaad ruimtes. Maar daar kunnen ze toch elke week op trainen of ben ik gek
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2024, 19:39:06
Thx.
Ik ben zenuwachtig. Volgens mijn hypothese moet het spel vandaag beter worden (zoals 1ste helft graafschap). Met minimaal 1 maar liefst 3 punten. Als ze verliezen is mijn hypothese en het seizoen voorbij.
_O_ _O_ _O_
Ben bang dat je geen gelijk krijgt.
Citaat van: De Gast op maart 15, 2024, 20:37:10
Onruststoker
Omdat? Viel nu toevallig geblesseerd uit, toch een schande dat hij niet gespeeld had.
Citaat van: Mike SCC op maart 15, 2024, 21:00:10
Op elk drukmoment coacht Henk ?sluiten!? En keer op keer gebeurt dat niet voldoende en dan ontstaan er inderdaad ruimtes. Maar daar kunnen ze toch elke week op trainen of ben ik gek
spelers moeten het ook zien die twijfelen steeds en dan ben je te laat is een kwaliteit
Wat heeft het voor zin als je aan de bal zo slecht bent. Anello heeft nu in anderhalve wedstrijd al zijn ballen verloren. Smit loopt doelloos rondjes, en verliest al zijn duels. Zo kan ik wel doorgaan. En ze mogen maar blijven staan telkens. Wat voor signaal geef je dan af. En dan zie ik die van Kaam hobbelen... Ik kan er niet meer naar kijken.
Citaat van: Josli op maart 15, 2024, 21:02:44
Wat heeft het voor zin als je aan de bal zo slecht bent. Anello heeft nu in anderhalve wedstrijd al zijn ballen verloren. Smit loopt doelloos rondjes, en verliest al zijn duels. Zo kan ik wel doorgaan. En ze mogen maar blijven staan telkens. Wat voor signaal geef je dan af. En dan zie ik die van Kaam hobbelen... Ik kan er niet meer naar kijken.
eens hoor.
Citaat van: Josli op maart 15, 2024, 21:02:44
Wat heeft het voor zin als je aan de bal zo slecht bent. Anello heeft nu in anderhalve wedstrijd al zijn ballen verloren. Smit loopt doelloos rondjes, en verliest al zijn duels. Zo kan ik wel doorgaan. En ze mogen maar blijven staan telkens. Wat voor signaal geef je dan af. En dan zie ik die van Kaam hobbelen... Ik kan er niet meer naar kijken.
Tja,kijk naar de bank en je hebt je antwoord.
Als ze nu nog niet wakker zijn ...
Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 21:02:39
spelers moeten het ook zien die twijfelen steeds en dan ben je te laat is een kwaliteit
Dat is waar en wordt wel pijnlijk duidelijk iedere week weer. Zo kom je nooit aan het Cambuur spelletje toe
Uldrikus er toch in ?
Je mag nog blij zijn dat het slechts 1-0 staat
We worden zo ontzettend makkelijk weggespeeld
Citaat van: Inferno-058 op maart 15, 2024, 21:06:43
Je mag nog blij zijn dat het slechts 1-0 staat
idd . Net zwaar hands en de 2 e kans na rust voor hun. Hoop maar dat de voetbal wetten waar zijn
_O_ _O_ _O_ _O_ :zucht 8P
Daar wa die al. Weer een fout zomaar bij iemand in de voeten
Ik ga wat anders doen. Dit team is de moeite en frustratie niet waard.
Wat doe ik hier
Ga niet meer kijken zo slecht. Een grote ergernis, wil wel normaal slapen
Ze verdienen het niet om ons shirt te dragen
Welterusten allemaal, hierbij het seizoen is over :rodekaart
Einde seizoen. Over en uit.
Tot volgend seizoen. Cambuur Offline.
Fedde :O
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2024, 21:16:23
Fedde :O
ja.
past zich moeiteloos aan bij het huidige niveau.
van IEDEREEN.
Citaat van: Inferno-058 op maart 15, 2024, 21:13:55
Ze verdienen het niet om ons shirt te dragen
zo zit het om je dood te schamen :(
Hoeveel supporters zullen volgend seizoen nog seizoenskaart kopen 8P
Het zal niks uitmaken maar een statement vanuit de supporters zou wel eens goed zijn. Op een vreedzame manier.
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 21:19:59
Hoeveel supporters zullen volgend seizoen nog seizoenskaart kopen 8P
waar heeft dat mee te maken?
ik heb sowieso een sk, kkd of europa.
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 21:19:59
Hoeveel supporters zullen volgend seizoen nog seizoenskaart kopen 8P
9381
Citaat van: Harry L. op maart 15, 2024, 21:07:07
Was toch geblesseerd?
Dat zei men op espn, vlak voor de wedstrijd begon ja...
Begrijp nog steeds niet waarom Uldrikus niet starte. In 5 min vaker bij de goal geweest dan de hele 1 e helft
Wie zijn die invallers? Hebben we echt niet beter?
Ik had Kooistra verwacht in plaats van Mercera. Dat is helemaal geen aanvaller.
Laten we de competitie afmaken met jonge jeugdspelers om ervaring op te doen.
Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2024, 21:34:16
Ik had Kooistra verwacht in plaats van Mercera. Dat is helemaal geen aanvaller.
Henk heeft Sjors trekjes met zijn wissels. 8P
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 21:34:30
Laten we de competitie afmaken met jonge jeugdspelers om ervaring op te doen.
het kan ook echt niet minder hoor
kwakman en poku graag meenemen in de bus !
ik betwijfel of ze wel willen trouwens.
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 21:35:25
Henk heeft Sjors trekjes met zijn wissels. 8P
pas op wat je zegt hier hoor. :_schater
:proost
Gewoon tegen Telstar sowieso 2 jonkies erin. Kooistra en Narthy
We scoren ook al wedstrijden lang niet meer... al het voetbal is eruit.
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 21:19:59
Hoeveel supporters zullen volgend seizoen nog seizoenskaart kopen 8P
Ik sowieso
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 21:19:59
Hoeveel supporters zullen volgend seizoen nog seizoenskaart kopen 8P
Wat een domme opmerking...
Ach je kunt elke lam lul voor de groep zetten, maar dat boeit de spelers niet. Niet 1 speler van niveau op dit moment. In de zomer de gehele selectie maar weg doen :rodekaart :rodekaart :rodekaart en opnieuw beginnen. Laatse keer dat wij zo beroemd speelden en laag stonden was mboua nog op de brommer en zongen we Vam der Heide nog toe. Alleen krijgen deze nep profs waarschijnlijk iets meer betaald :(
Seizoen gaat wel als een nachtkaars uit op deze manier. Jammer, maar deze selectie komt echt te kort.
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 21:36:19
pas op wat je zegt hier hoor. :_schater
:proost
:proost okkele ohhh laat ook maar?.
.
Mijn excuses voor mijn verhaal over belasting en belastbaarheid....
Dit is gewoan een sielig sootsje
Citaat van: NRG op maart 15, 2024, 21:58:49
Seizoen gaat wel als een nachtkaars uit op deze manier. Jammer, maar deze selectie komt echt te kort.
Nu ligt het aan de selectie. Onder Ultee lag het aan de trainer
..
Op dit moment zijn we gewoon de slechtste KKD club en niets beter dan Harkemase Boys.
Ben benieuwd of Henk zelf nog wil aanblijven.
Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2024, 21:37:56
We scoren ook al wedstrijden lang niet meer... al het voetbal is eruit.
en als we niet scoren krijgen we ze wel tegen met zo?n verdediging.
Geen Breij geen punten. Zo?n jongen er niet bij maakt al een wereld van verschil. Waar hebben ze in godsnaam op geselecteerd bij het samenstellen van dit zootje.
Zin om mijn sk weg te flikkeren en dit seizoen niet meer te komen :R
Citaat van: NRG op maart 15, 2024, 21:58:49
Seizoen gaat wel als een nachtkaars uit op deze manier. Jammer, maar deze selectie komt echt te kort.
die nachtkaars is bij mij allang uit?.we hebben helemaal niks te zoeken in de play offs.
Tja je hoeft het verder ook niet te analyseren, want niks lukt ook. Alle balaannames springen een meter van de voet. Geen creativiteit, geen duelkracht, geen snelheid en vooral geen vertrouwen. Win dan maar eens een wedstrijd.
Zo'n Fedde de Jong mag ook gewoon maar weer bijna de hele wedstrijd doormodderen, zelfs na die dikke blunder bij de 2-0. En dan 1 minuut voor tijd wisselen. Zodat Nartey vooral niet kan laten zien wat hij kan. Er klopt helemaal niks van en ik denk dat het goed is dat Henk even heel goed gaat nadenken hoe hij de rest van het seizoen wil afmaken. Want op deze manier zie ik ons geen punt meer pakken als ik eerlijk ben...
Citaat van: Josli op maart 15, 2024, 22:05:01
Tja je hoeft het verder ook niet te analyseren, want niks lukt ook. Alle balaannames springen een meter van de voet. Geen creativiteit, geen duelkracht, geen snelheid en vooral geen vertrouwen. Win dan maar eens een wedstrijd.
Zo'n Fedde de Jong mag ook gewoon maar weer bijna de hele wedstrijd doormodderen, zelfs na die dikke blunder bij de 2-0. En dan 1 minuut voor tijd wisselen. Zodat Nartey vooral niet kan laten zien wat hij kan. Er klopt helemaal niks van en ik denk dat het goed is dat Henk even heel goed gaat nadenken hoe hij de rest van het seizoen wil afmaken. Want op deze manier zie ik ons geen punt meer pakken als ik eerlijk ben...
goed verhaal en de zweep mut er eens over dat lieve gedoe werkt niet
Volgende week Telstar ohhhh ik hou mijn hart vast.
Henk we hebben goed getraind en we weten dat er wat op het spel staat we moeten winnen blablabla 8P
Ik zou voor de jeugd gaan vanaf nu. Dat is de toekomst. Deze te meer ze spelen, deze beter zijn ze voorbereid op volgend seizoen. Dus jongens als Kooistra, Nartey, Mercera en Jonker erin. Minder dan nu kan het sowieso niet.
En morgenavond lekker weer de hele selectie aan de zuip in de binnenstad...
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 22:07:56
Volgende week Telstar ohhhh ik hou mijn hart vast.
Henk we hebben goed getraind en we weten dat er wat op het spel staat we moeten winnen blablabla 8P
niet vergeten dat telstar ook een goed voetballende ploeg is en goeie spelers heeft.
pfffffff
iedere week hetzelfde gelul.
Citaat van: Leovardiascc op maart 15, 2024, 22:09:52
En morgenavond lekker weer de hele selectie aan de zuip in de binnenstad...
dat mag niet?
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 22:10:31
dat mag niet?
Nee nu niet. Dat kan je niet maken
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 22:10:07
niet vergeten dat telstar ook een goed voetballende ploeg is en goeie spelers heeft.
pfffffff
iedere week hetzelfde gelul.
Winnen van ADO vanavond.
Hoe die Fedde de Jong zich de kaas van het brood laat eten bij de 2-0 is toch beschamend??
Citaat van: Specuveter op maart 15, 2024, 22:11:57
Hoe die Fedde de Jong zich de kaas van het brood laat eten bij de 2-0 is toch beschamend??
heeft AZ hart.. :?
Citaat van: Tanjajeah op maart 15, 2024, 22:09:39
Ik zou voor de jeugd gaan vanaf nu. Dat is de toekomst. Deze te meer ze spelen, deze beter zijn ze voorbereid op volgend seizoen. Dus jongens als Kooistra, Nartey, Mercera en Jonker erin. Minder dan nu kan het sowieso niet.
Eens. Spelen met de jongens die volgend seizoen hier nog zijn.
Ottensen, Smand, Bergsma, Jonker,Poll, Nartney, Balk, Smit, Kooistra
WIe op 6 moet, geen idee... .
Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2024, 22:18:00
Eens. Spelen met de jongens die volgend seizoen hier nog zijn.
Ottensen, Smand, Bergsma, Jonker,Poll, Nartney, Balk, Smit, Kooistra
WIe op 6 moet, geen idee... .
Pichel
Edit: En ik hoop toch dat we Smit kunnen verkopen!
Nog 8 wedstrijden : tegen ADO,Groningen,Jong Ajax,Telstar,Dordrecht,Eindhoven,Roda en nog 1.
Ik hoop dat Willem 2 en Groningen promoveren.
Geef Groningen de punten maar.
jong az zal wel weer een fantastisch team zijn idem met hun spelersbus en het hat niet moge gebeuren en nog wat van die dood doeners
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2024, 22:19:20
Pichel
Edit: En ik hoop toch dat we Smit kunnen verkopen!
klopt voor ??n miljoen.
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 22:23:01
Nog 8 wedstrijden : tegen ADO,Groningen,Jong Ajax,Telstar,Dordrecht,Eindhoven,Roda en nog 1.
Ik hoop dat Willem 2 en Groningen promoveren.
Geef Groningen de punten maar.
In deze vorm pak je nog maar een paar punten..
En je hebt ??n wedstrijd gewonnen van de jonge teams en dat was toen tegen Ajax en die waren helemaal niet compleet.
Je moet je doodschamen :_schater
Citaat van: michello op maart 15, 2024, 22:23:54
In deze vorm pak je nog maar een paar punten..
dan haal je geen play offs.
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 22:10:31
dat mag niet?
Niet als je week in week uit als een natte krant speelt en de betalende supporters in de steek laat.
Die nacompetitie kunnen we met dit resterende programma wel vergeten. Het begint behoorlijk sneu te worden allemaal. Het verlies tegen jong AZ verbaast mij niet eens meer.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2024, 22:19:20
Pichel
Edit: En ik hoop toch dat we Smit kunnen verkopen!
Dan moeten we Smit wel opstellen voor de transferwaarde.
Nou, dan wordt het
v Osch
Ottensen, Jonker, Smand, Bergsma, Poll
Pichel, Nartney , Smit
Balk, Kooistra
Ik zeg niet dat we hiermee goed voetbal gaan spelen of punten pakken, maar zet de spelers die al een aantal wedstrijden falen maar eens op het bankje en laat de jonkies zich ontwikkelen.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2024, 22:19:20
Pichel
Edit: En ik hoop toch dat we Smit kunnen verkopen!
Aan een derde divisieclub misschien.
Gewoon weer een reserve rolletje volgend seizoen hier denk ik achter hopelijk een echte spits.
Op naar DTD
Citaat van: Inferno-058 op maart 15, 2024, 22:33:26
Op naar DTD
kijk er nu al naar uit Inferno-058 :proost
Citaat van: De Gast op maart 15, 2024, 22:33:15
Aan een derde divisieclub misschien.
Gewoon weer een reserve rolletje volgend seizoen hier denk ik achter hopelijk een echte spits.
Dat gaat niet werken...
Bij ESPN noemden ze hem voor de wedstrijd ook weer een goede speler. Hopelijk zien andere clubs dat ook nog zo ;)
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 22:40:40
kijk er nu al naar uit Inferno-058 :proost
Ja ik ook, helemaal klaar met dit seizoen.
Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2024, 22:32:44
Dan moeten we Smit wel opstellen voor de transferwaarde.
Nou, dan wordt het
v Osch
Ottensen, Jonker, Smand, Bergsma, Poll
Pichel, Nartney , Smit
Balk, Kooistra
Ik zeg niet dat we hiermee goed voetbal gaan spelen of punten pakken, maar zet de spelers die al een aantal wedstrijden falen maar eens op het bankje en laat de jonkies zich ontwikkelen.
Ze zullen wachten totdat O21 officieel veilig is denk ik. Heb het gevoel dat de jeugdspelers zo weinig spelen zodat ze zaterdags kunnen aantreden voor O21.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2024, 22:46:16
Ze zullen wachten totdat O21 officieel veilig is denk ik. Heb het gevoel dat de jeugdspelers zo weinig spelen zodat ze zaterdags kunnen aantreden voor O21.
klopt helemaal Holwerd morgen gaan de jongens naar Groningen.
Wat een in en in trieste bedoeling vandaag
- Een avond wedstrijd op zo'n trainingsveld....
- Het uitvak was op een gegeven moment van ellende maar geintjes aan het maken, er werd gelachen, begrijpelijk, maar zo schreinend
- Die jonkies waren professioneler en uitgekookter dan onze mannen
- twee blunders, twee doelpunten (nederlaag wel compleet terecht)
- Het allerergste is dat ze echt wel hard gewerkt hebben (niet met ziel en zaligheid, maar toch), dan is het des te triester dat ze niet verder komen dan dit
Over en uit
Als zelfs Kuzmanovic het niet meer ziet zitten is het seizoen echt definitief voorbij
Hewwe we verloren???? Bin net wakker.
Ut begint met een goede keeper..........
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2024, 22:25:50
dan haal je geen play offs.
Is al maanden bekend toch. 2 potjes gewonnen na de winterstop.
Citaat van: Bernardo op maart 15, 2024, 23:44:54
Als zelfs Kuzmanovic het niet meer ziet zitten is het seizoen echt definitief voorbij
:proost sorry
Citaat van: denistel op maart 15, 2024, 22:07:20
goed verhaal en de zweep mut er eens over dat lieve gedoe werkt niet
Knuffelclub Cambuur. Al jaren . De randzaken binne belangrijker.
Citaat van: okkele op maart 15, 2024, 21:21:01
waar heeft dat mee te maken?
ik heb sowieso een sk, kkd of europa.
Bin dei leit de lat op 6 centimeter.
Citaat van: AL op maart 15, 2024, 22:01:47
Nu ligt het aan de selectie. Onder Ultee lag het aan de trainer
..
Op dit moment zijn we gewoon de slechtste KKD club en niets beter dan Harkemase Boys.
Ben benieuwd of Henk zelf nog wil aanblijven.
Het is toch wel duidelijk waar het aan ligt??? Dramatische scouting, Reijnen hopeloos gefaald, en de zakkenvullers in de directie.
Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2024, 22:18:00
Eens. Spelen met de jongens die volgend seizoen hier nog zijn.
Ottensen, Smand, Bergsma, Jonker,Poll, Nartney, Balk, Smit, Kooistra
WIe op 6 moet, geen idee... .
Daar word je 17e mee volgend seizoen. Nul komma nul kwaliteit.
Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2024, 00:01:19
Bin dei leit de lat op 6 centimeter.
en van dei kreit de club 0 euro !
Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2024, 00:06:50
Daar word je 17e mee volgend seizoen. Nul komma nul kwaliteit.
ook dan heb IK een sk.
Vanuit mn hart.....
Doet me zeer dat zovelen hier reageren als kleine kinderen.
Mij doet het ook zeer, Cambuur mijn club mijn alles. Verlies alweer.. kut keeper klote bestuur waardeloze selectie. Trainer weg, maar nu Henk t is durft niemand t meer te zeggen.
Geen seizoenkaart meer, ik kom niet meer met kotsicoontjes erbij....
Ik weet t het is 1 en al emotie dat voetbal en ook ik heb de smoor in en wordt al wekenlang door mn Groningse collegas in de zeik gezet.
En toch.... loop ik met mn Cambuurmutsje en Jasje door Delfzijl. Pieken en dalen, kun je daar niet mee omgaan moet je niet bij ons wezen.
Mijn club, het geel blauw. Kom hier verdomme al meer als 30 jaar.
Wat zou mn vroegere buurman uit Franeker nog graag het nieuwe stadion willen meemaken.....
Helaas. Wij allemaal wel....
Kut seizoen, geweldige bekerstrijd.
Cambuur komt eraan.
Allemaal des Cambuurs.
Love it or not.
I do....
Delfzijl/Cambuur. |:)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 16, 2024, 01:23:12
Vanuit mn hart.....
Doet me zeer dat zovelen hier reageren als kleine kinderen.
Mij doet het ook zeer, Cambuur mijn club mijn alles. Verlies alweer.. kut keeper klote bestuur waardeloze selectie. Trainer weg, maar nu Henk t is durft niemand t meer te zeggen.
Geen seizoenkaart meer, ik kom niet meer met kotsicoontjes erbij....
Ik weet t het is 1 en al emotie dat voetbal en ook ik heb de smoor in en wordt al wekenlang door mn Groningse collegas in de zeik gezet.
En toch.... loop ik met mn Cambuurmutsje en Jasje door Delfzijl. Pieken en dalen, kun je daar niet mee omgaan moet je niet bij ons wezen.
Mijn club, het geel blauw. Kom hier verdomme al meer als 30 jaar.
Wat zou mn vroegere buurman uit Franeker nog graag het nieuwe stadion willen meemaken.....
Helaas. Wij allemaal wel....
Kut seizoen, geweldige bekerstrijd.
Cambuur komt eraan.
Allemaal des Cambuurs.
Love it or not.
I do....
Delfzijl/Cambuur. |:)
Snap er niet veel van, maar raakt me wel _O_
Citaat van: okkele op maart 16, 2024, 00:24:46
ook dan heb IK een sk.
Volgend jaar uiteraard ook weer een sk.
Wat mij betreft komend seizoen alleen maar strijdbare jeugdspelers, dus zonder lamzakken, dan is mijn stoeltje bezet.
In mijn beleving was Otessen de enige die gisteren overeind bleef. Ons keeper is zelfde nivo als Koeman van Telstar. Smit waarvan je iets mag verwachten omdat ie 3 e staat op de topscorer lijst is een speler waarvan er 100 rondlopen in de eerste divisie. Ons middenveld bestaat uit allemaal brave Hendriken totaal geen power. Kortom we komen zwaar kwaliteit te kort in iedere linie. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat we zo slecht waren. Henk is alleen maar aan het praten tot irritatie aan toe. ( omdat hij zo graag wil). Het is zo stroperig en ik zie op tv al waar de bal wordt heen gespeeld en dat ziet de tegenstander dus vaak ook. Zo voorspelbaar allemaal. Henk is Henk en die gaat hier uitkomen . 5 x verlies op rij.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 16, 2024, 01:57:42
Snap er niet veel van, maar raakt me wel _O_
Mij niet minder _O_
Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2024, 00:06:50
Daar word je 17e mee volgend seizoen. Nul komma nul kwaliteit.
Tegen Telstar, niet volgend seizoen.
Of wil je weer gewoon met vMullem en vKaam starten?
Die moet je richting de uitgang duwen met een plek op de bank, anders kom je er niet vanaf.
En liever een jeugdspeler dan een met en aflopend contract.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 16, 2024, 01:23:12
Vanuit mn hart.....
Doet me zeer dat zovelen hier reageren als kleine kinderen.
Mij doet het ook zeer, Cambuur mijn club mijn alles. Verlies alweer.. kut keeper klote bestuur waardeloze selectie. Trainer weg, maar nu Henk t is durft niemand t meer te zeggen.
Geen seizoenkaart meer, ik kom niet meer met kotsicoontjes erbij....
Ik weet t het is 1 en al emotie dat voetbal en ook ik heb de smoor in en wordt al wekenlang door mn Groningse collegas in de zeik gezet.
En toch.... loop ik met mn Cambuurmutsje en Jasje door Delfzijl. Pieken en dalen, kun je daar niet mee omgaan moet je niet bij ons wezen.
Mijn club, het geel blauw. Kom hier verdomme al meer als 30 jaar.
Wat zou mn vroegere buurman uit Franeker nog graag het nieuwe stadion willen meemaken.....
Helaas. Wij allemaal wel....
Kut seizoen, geweldige bekerstrijd.
Cambuur komt eraan.
Allemaal des Cambuurs.
Love it or not.
I do....
Delfzijl/Cambuur. |:)
Meesten zijn verwend en hebben de ouwe tijd met 1500 man in het stadion niet meegemaakt. De sfeer was toen ondanks de malaise prima.
Ik heb ook een baalavond gehad. Maar kijk naar de toekomst. Gister reed ik weer even langs ons nieuwe woanskip. Trots! Ik weet zeker dat we een gouden toekomst in handen hebben.
Nu is het ruk, maar op basis van ons verleden! We komme er weer aan. Uithuilen en opnieuw beginnen!
Voor altijd Cambuur :scc
Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2024, 07:43:59
Tegen Telstar, niet volgend seizoen.
Of wil je weer gewoon met vMullem en vKaam starten?
Die moet je richting de uitgang duwen met een plek op de bank, anders kom je er niet vanaf.
En liever een jeugdspeler dan een met en aflopend contract.
Ik mis bij Cambuur al jarenlang de echte voetbal visie. De randzaken zijn inmiddels belangrijker geworden. Straks in het nieuwe stadion moet je ook een elftal hebben met wat kwaliteit. Het is toch lachwekkend man de huidige 12e plaats. En kijk eens naar het doelsaldo. 62-61. Onvoorstelbaar
Citaat van: sunderland op maart 16, 2024, 07:35:29
In mijn beleving was Otessen de enige die gisteren overeind bleef. Ons keeper is zelfde nivo als Koeman van Telstar. Smit waarvan je iets mag verwachten omdat ie 3 e staat op de topscorer lijst is een speler waarvan er 100 rondlopen in de eerste divisie. Ons middenveld bestaat uit allemaal brave Hendriken totaal geen power. Kortom we komen zwaar kwaliteit te kort in iedere linie. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat we zo slecht waren. Henk is alleen maar aan het praten tot irritatie aan toe. ( omdat hij zo graag wil). Het is zo stroperig en ik zie op tv al waar de bal wordt heen gespeeld en dat ziet de tegenstander dus vaak ook. Zo voorspelbaar allemaal. Henk is Henk en die gaat hier uitkomen . 5 x verlies op rij.
Die Reijnen heeft er een dikke puinhoop van gemaakt. Hoor je helemaal niemand over.
Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2024, 08:18:29
Die Reijnen heeft er een dikke puinhoop van gemaakt. Hoor je helemaal niemand over.
heb je wel een paar ton voor gekregen...
Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2024, 07:43:59
Tegen Telstar, niet volgend seizoen.
Of wil je weer gewoon met vMullem en vKaam starten?
Die moet je richting de uitgang duwen met een plek op de bank, anders kom je er niet vanaf.
En liever een jeugdspeler dan een met en aflopend contract.
Wie zegt dat we volgend seizoen niet 17e worden. Als je geen geld hebt om kwaliteit te halen krijg je een nog slechter elftal dan nu. Dat zit er aan te komen.
Citaat van: Naastismis op maart 16, 2024, 08:20:10
heb je wel een paar ton voor gekregen...
Waar je Anello, Wormgoor voor hebt gehaald.
Dit was het dieptepunt.
Waar was met Hake destijds ook alweer het dieptepunt waarna men wakker werd bij de club en wel weer op voetbal ging focussen?
Hopelijk herhaalt de geschiedenis zig en krijgt Henk een nieuwe selectie waarmee hij verder kan.
Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2024, 08:28:15
Dit was het dieptepunt.
Waar was met Hake destijds ook alweer het dieptepunt waarna men wakker werd bij de club en wel weer op voetbal ging focussen?
Hopelijk herhaalt de geschiedenis zig en krijgt Henk een nieuwe selectie waarmee hij verder kan.
Nu is nog slechter dan toen met Hake
Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2024, 08:26:11
Waar je Anello, Wormgoor voor hebt gehaald.
en die brengen ook niks de wintertransfers :_schater
De jaren daarvoor was het ook een drama? 8P
Ik las dat Uldrikis wissel was gisteravond omdat hij volgende week interland verplichtingen heeft. Ut is te triest voor woorden. De laatste periode is gisteren begonnen. Dan verwacht je de sterkste opstelling MET Uldrikis.
Citaat van: Inferno-058 op maart 16, 2024, 09:00:46
Nu is nog slechter dan toen met Hake
Reden te meer voor weer een grote schoonmaak en een frisse start. Dat zal niet makkelijk zijn met doorlopende contracten maar wel noodzakelijk.
Het is ook bizar dat vKaam en vOsch met al hun kwalitieten ervaring de Play offs niet halen en een team met Schindler en Ciganiks wel ... .
Dan moet je je toch diep schamen voor wat je presteert.
Je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben om met een eenvoudige analyse het probleem helder te krijgen.
Booij en Reijnen hebben bij het aantrekken van spelers ernstig steken laten vallen en hebben bij hun beoordeling vergeten te informeren naar hun mentale weerbaarheid en fysieke inbreng.
Henk wordt onvoldoende ondersteund vanuit zijn assistenten, dus assistenten vervangen.
Alle basisspelers waarvan de contracten doorlopen ( behalve die van Ortessen) proberen te verkopen en anders aangeven dat ze genoegen moeten nemen met de reservebank.
Met de beperkte financi?le ruimte proberen een as te cre?ren van oudere slimme spelers die instaat zijn jeugdige talenten te kunnen coachen tijdens trainingen en wedstrijden.
Onze verwachtingen kunnen we dan meten aan de selectie, dus geen promotie maar hopelijk wel leuk voetbal.
Met wat geluk breken de beloften door en kan er gewerkt worden aan een selectie waarmee promoveren weer re?el kan worden.
Citaat van: Destroyer op maart 16, 2024, 08:04:09
Meesten zijn verwend en hebben de ouwe tijd met 1500 man in het stadion niet meegemaakt. De sfeer was toen ondanks de malaise prima.
Ik heb ook een baalavond gehad. Maar kijk naar de toekomst. Gister reed ik weer even langs ons nieuwe woanskip. Trots! Ik weet zeker dat we een gouden toekomst in handen hebben.
Nu is het ruk, maar op basis van ons verleden! We komme er weer aan. Uithuilen en opnieuw beginnen!
Voor altijd Cambuur :scc
hest geliek. Doet wel beetje pijn omdat het niet zover had hoeven komen. Ze hebben alles maar laten gebeuren. Die tijd die jij noemt heb ik ook mee gemaakt en dan valt alles mee nu
Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2024, 09:02:30
en die brengen ook niks de wintertransfers :_schater
De jaren daarvoor was het ook een drama? 8P
vorig jaar waren die prima maar maakte de trainer er niks van. Wel weer de zelfde fout met jongens die nog lang niet fit zijn
Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2024, 09:03:49
Ik las dat Uldrikis wissel was gisteravond omdat hij volgende week interland verplichtingen heeft. Ut is te triest voor woorden. De laatste periode is gisteren begonnen. Dan verwacht je de sterkste opstelling MET Uldrikis.
vond dat ook waardeloos en niet kunnen. Heb eerste helft helemaal gezien en Smit was een amateur. In eerste 5 min 2 e helft had Uldrikus al 10 x meer betekend
Hebben het dieptepunt wel bereikt nu hoop ik.
Citaat van: sunderland op maart 16, 2024, 09:42:00
vond dat ook waardeloos en niet kunnen. Heb eerste helft helemaal gezien en Smit was een amateur. In eerste 5 min 2 e helft had Uldrikus al 10 x meer betekend
Hou toch alsjeblieft op man. Leefst in dien eigen fantasiewereld. Die Let ken nog niet eens een penalty maken. 10x meer respect voor de prestaties van Smit dit seizoen. En dat voor iemand die normaal gesproken stand-in zou zijn geweest.
Citaat van: De Gast op maart 16, 2024, 10:31:48
Hou toch alsjeblieft op man. Leefst in dien eigen fantasiewereld. Die Let ken nog niet eens een penalty maken. 10x meer respect voor de prestaties van Smit dit seizoen. En dat voor iemand die normaal gesproken stand-in zou zijn geweest.
En vanaf een voor hem niet ideale positie. Smit is, ook al kun je best kritisch kijken naar zijn spel, een klein lichtpuntje in dit miserabele seizoen.
Je begint gewoon aan matchfixing te denken, zo slecht gisteren?
Citaat van: PePe op maart 16, 2024, 10:43:25
Je begint gewoon aan matchfixing te denken, zo slecht gisteren?
Nou dan heeft het in ieder geval nog wat opgeleverd...
Citaat van: sunderland op maart 16, 2024, 09:31:33
hest geliek. Doet wel beetje pijn omdat het niet zover had hoeven komen. Ze hebben alles maar laten gebeuren. Die tijd die jij noemt heb ik ook mee gemaakt en dan valt alles mee nu
Deels wel mee eens wat betreft het bestuur.
Maar die hebben ook 21(1) miljoen bij elkaar gescharreld en dat is dan wel weer ongelovelijk knap.
Ik ben vooral teleurgesteld in (een deel) van de spelersgroep.
Maar betekent ook dat Henk verder alles wat met voetbal te maken heeft zo'n beetje in zijn eentje moet doen.
En dat moet rap anders. Ik hoop maar dat de scouting inmiddels wat op poten staat, want dat bepaalt hoe het volgend seizoen gaat lopen.
Citaat van: De Gast op maart 16, 2024, 10:31:48
Hou toch alsjeblieft op man. Leefst in dien eigen fantasiewereld. Die Let ken nog niet eens een penalty maken. 10x meer respect voor de prestaties van Smit dit seizoen. En dat voor iemand die normaal gesproken stand-in zou zijn geweest.
haha daar I die. Waarom vond je Smit dan goed? Hest et over mien fantasywereld en wat voor wereld leef jij dan ? Sowieso een ontzettend negatieve wereld want alles wat je plaatst is negatief of met een negatieve kanttekening. Maar goed ik denk dat de meesten hier het heel erg met mij eens zijn.
Citaat van: papier op maart 16, 2024, 10:40:09
En vanaf een voor hem niet ideale positie. Smit is, ook al kun je best kritisch kijken naar zijn spel, een klein lichtpuntje in dit miserabele seizoen.
klopt idd. Mijn opmerking was ook naar de wedstrijd van gisteren heb je kunnen lezen
Citaat van: sunderland op maart 16, 2024, 16:16:40
haha daar I die. Waarom vond je Smit dan goed? Hest et over mien fantasywereld en wat voor wereld leef jij dan ? Sowieso een ontzettend negatieve wereld want alles wat je plaatst is negatief of met een negatieve kanttekening. Maar goed ik denk dat de meesten hier het heel erg met mij eens zijn.
ik weet t wel zeker.
die "topscorer" mag de penalty`s nemen maar anders stond ie rond de 0 gok ik.
eerste helft wat plichtmatig lege ruimtes opgevuld en rondjes gelopen om de jonkjes van az wat in de weg te lopen , verder NIKS.
Citaat van: okkele op maart 16, 2024, 16:38:26
die "topscorer" mag de penalty`s nemen maar anders stond ie rond de 10 gok ik.
Fixed.
Citaat van: Destroyer op maart 16, 2024, 08:04:09
Meesten zijn verwend en hebben de ouwe tijd met 1500 man in het stadion niet meegemaakt. De sfeer was toen ondanks de malaise prima.
Ik heb ook een baalavond gehad. Maar kijk naar de toekomst. Gister reed ik weer even langs ons nieuwe woanskip. Trots! Ik weet zeker dat we een gouden toekomst in handen hebben.
Nu is het ruk, maar op basis van ons verleden! We komme er weer aan. Uithuilen en opnieuw beginnen!
Voor altijd Cambuur :scc
Vind dit zo mooi om te lezen...waarvoor dank Destroyer.
Eindeloze eerste divisie seizoenen hebben we gedraaid, soms helemaal kansloos diep onderaan. 100 gulden betaald anders gingen we failliet.
Weet iemand nog het jaar van die actie trouwens?
Ook prachtige dingen. Koko, de Leeuw, Zijlstra , Payne, Cantello,
vd Ark ik blijf er alweer in hangen merk ik.....
Ook hier komen we weer uit, op naar ons nieuwe thuis en langzamerhand betere spelers halen.
We komen dr wel, wij allemaal zijn Cambuur. |:)
Citaat van: De Gast op maart 16, 2024, 10:31:48
Hou toch alsjeblieft op man. Leefst in dien eigen fantasiewereld. Die Let ken nog niet eens een penalty maken. 10x meer respect voor de prestaties van Smit dit seizoen. En dat voor iemand die normaal gesproken stand-in zou zijn geweest.
Dou kest wel,op dien vingers natelle dat ik ut helemaal niet met dei eens bin :_schater
Citaat van: papier op maart 16, 2024, 10:40:09
En vanaf een voor hem niet ideale positie. Smit is, ook al kun je best kritisch kijken naar zijn spel, een klein lichtpuntje in dit miserabele seizoen.
Smit is een penalty killer, maar beperkt in zijn voetballend vermogen.
Tsja er loopt echt niet 1 speler rond bij dit cambuur waarbij ik denk die kan nog een stapje zetten. Ja heeeel misschien drikes. Het is gewoon een zwaar ondermaats elftal die alleen op papier redelijk lijkt.
Smit is koel als het gaat om strafschoppen. Maar mist techniek snelheid en fysieke kracht. Dus eigelijk alles wT een spits nodig heeft. Voorheen hadden we Bakker die ook elke strafschop binnenschoot maar dat was het dan ook. Nee uithuilen en opnieuw beginnen |:)
en de jonge jongens de komende jaren inpassen en kansen geven
zijn nu nog te jong misschien en in een niet goed draaiend team is het
ook lastig,, o21 wint laatste weken gewoon van Twente/Heracles en Groningen
dus daar zit echt wel potentie in voor over 2 3 jaar. meesten zijn nog maar tussen
de 17 en 20.
Citaat van: sunderland op maart 16, 2024, 16:16:40
haha daar I die. Waarom vond je Smit dan goed? Hest et over mien fantasywereld en wat voor wereld leef jij dan ? Sowieso een ontzettend negatieve wereld want alles wat je plaatst is negatief of met een negatieve kanttekening. Maar goed ik denk dat de meesten hier het heel erg met mij eens zijn.
Hest hem weer met sien negatieve stokpaardje. De waarheid is gewoon dat onze Letse superster weer teleurstelt geheel tegen de verwachting van een aantal hier in.
Citaat van: Vlampiep op maart 16, 2024, 18:03:08
Smit is een penalty killer, maar beperkt in zijn voetballend vermogen.
Compleet met dei eens!
Citaat van: oost op maart 16, 2024, 18:18:06
Voorheen hadden we Bakker die ook elke strafschop binnenschoot maar dat was het dan ook.
Je bedoelt dit hopelijk anders dan hoe ik het lees?
Citaat van: Destroyer op maart 16, 2024, 08:04:09
Meesten zijn verwend en hebben de ouwe tijd met 1500 man in het stadion niet meegemaakt. De sfeer was toen ondanks de malaise prima.
Ik heb ook een baalavond gehad. Maar kijk naar de toekomst. Gister reed ik weer even langs ons nieuwe woanskip. Trots! Ik weet zeker dat we een gouden toekomst in handen hebben.
Nu is het ruk, maar op basis van ons verleden! We komme er weer aan. Uithuilen en opnieuw beginnen!
Voor altijd Cambuur :scc
Laatste in de Eerste Divisie onder Kistemaker, jaar er na onder Korbach fantastisch. Of een paar jaar daarna dat het hele stadion opveerde wanneer helden als Gerard de Haan of Zweitse Huitema in het veld kwamen als een hoogtepunt en een paar jaar daarna kampioen onder Baan. Oftewel: na ellende kan het alleen maar beter worden :-)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 16, 2024, 17:09:26
Vind dit zo mooi om te lezen...waarvoor dank Destroyer.
Eindeloze eerste divisie seizoenen hebben we gedraaid, soms helemaal kansloos diep onderaan. 100 gulden betaald anders gingen we failliet.
Weet iemand nog het jaar van die actie trouwens?
Ook prachtige dingen. Koko, de Leeuw, Zijlstra , Payne, Cantello,
vd Ark ik blijf er alweer in hangen merk ik.....
Ook hier komen we weer uit, op naar ons nieuwe thuis en langzamerhand betere spelers halen.
We komen dr wel, wij allemaal zijn Cambuur. |:)
willem 2 thuis . 5-0 Rondberg. Mien maat heeft het nog op video band. De Leeuw thuis tegen DS,79. De leeuw deed dubbele schaar en scoorde. Zijn directe tegenstander Cor Lems deed precies het zelfde met een dubbele schaar. Dat zijn dingen die ik nooit weer vergeet en jongens met zulke kwaliteiten zie je niet meer in de eerste div. Mien grootste helden waren Carlo, Payne, Harry van de laan en Muhren
Citaat van: De Gast op maart 16, 2024, 18:45:22
Hest hem weer met sien negatieve stokpaardje. De waarheid is gewoon dat onze Letse superster weer teleurstelt geheel tegen de verwachting van een aantal hier in.
oke . De let speelde tegen nec fantastisch en is nu ook slecht. Het ging mij erom dat we zonder de Let al helemaal niks zijn. Anello Smit Balk is nivo Telstar. En ik vind ook dat Smit vanuit de midden veel beter is maar zijn voetballend vermogen is erg matig
Hoorde dat ze 4 dagen vrij waren. Dat hebben ze ook erg verdiend
Voetballend is het helemaal niks, dus Henk stap maar eens van je geloof af en met 2 spitsen starten.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 16, 2024, 17:09:26
Vind dit zo mooi om te lezen...waarvoor dank Destroyer.
Eindeloze eerste divisie seizoenen hebben we gedraaid, soms helemaal kansloos diep onderaan. 100 gulden betaald anders gingen we failliet.
Weet iemand nog het jaar van die actie trouwens?
Ook prachtige dingen. Koko, de Leeuw, Zijlstra , Payne, Cantello,
vd Ark ik blijf er alweer in hangen merk ik.....
Ook hier komen we weer uit, op naar ons nieuwe thuis en langzamerhand betere spelers halen.
We komen dr wel, wij allemaal zijn Cambuur. |:)
Geen dank man! Emoties spreken! Ik denk dat iedereen baalt de afgelopen tijd. Er wordt hier ten rechte en onrechte gefit op alles en nog wat.
Maar bij iedereen huilt het Cambuur hart. We hebben maar 1 ding voor met zijn allen, het beste voor ons mooie clubje.
Fouten zijn er genoeg gemaakt sit seizoen, eigenlijk verwacht ik van het einde op sportief gebied al helemaal niks meer. Maar wat zou het toch fantastisch zijn als we met zijn allen ons bijna honderd jaar oude stekkie met trots en een traantje uitzwaaien zouden kunnen.
:scc
Citaat van: EdsjeSCC op maart 17, 2024, 13:12:14
Voetballend is het helemaal niks, dus Henk stap maar eens van je geloof af en met 2 spitsen starten.
Maakt echt geen reed uit hoe je gaat de spelen.
De dames geloven er zelf niet eens meer in.
Citaat van: EdsjeSCC op maart 17, 2024, 13:12:14
Voetballend is het helemaal niks, dus Henk stap maar eens van je geloof af en met 2 spitsen starten.
Dan heb je 2 vaardige linker en rechtermiddenvelders nodig en die hebben wij niet
Nog even over een moment in deze wedstrijd, Fedde verliest de bal(rest liep niet in positie om eventueel op te lossen) door een prima slijding. Waarom zie ik een speler van Cambuur nooit een slijding maken om de bal te veroveren. Alleen al dat soort spelers missen we zo in onze selectie. Lopen kunnen ze wel maar power missen we zo op dit moment. Vooral het middenveld is steeds erg matig
Citaat van: sunderland op maart 18, 2024, 16:00:35
Nog even over een moment in deze wedstrijd, Fedde verliest de bal(rest liep niet in positie om eventueel op te lossen) door een prima slijding. Waarom zie ik een speler van Cambuur nooit een slijding maken om de bal te veroveren. Alleen al dat soort spelers missen we zo in onze selectie. Lopen kunnen ze wel maar power missen we zo op dit moment. Vooral het middenveld is steeds erg matig
Dat ze geen slijdings maken, komt waarschijnlijk door het trainen op kunstgras?
Citaat van: sunderland op maart 17, 2024, 12:46:34
willem 2 thuis . 5-0 Rondberg. Mien maat heeft het nog op video band. De Leeuw thuis tegen DS,79. De leeuw deed dubbele schaar en scoorde. Zijn directe tegenstander Cor Lems deed precies het zelfde met een dubbele schaar. Dat zijn dingen die ik nooit weer vergeet en jongens met zulke kwaliteiten zie je niet meer in de eerste div. Mien grootste helden waren Carlo, Payne, Harry van de laan en Muhren
Kan ik me prima in vinden dit lijstje, wil alleen Milko Djurovski en nog wel aan toevoegen.