Hier de link naar Youtube.
Kansloos nummer, klinkt echt totaal nergens na! Het M.I.-Side lied, gemaakt en gecreƫerd door de harde kern van Cambuur dat nu gebruikt wordt als carnavals kraker!! Dan kan hij de titel wel veranderen in kampioenslied, maar nog steeds vind ik het erg goedkoop gestolen....
Citaat van: Ronnie tng op mei 15, 2013, 17:30:04
Kansloos nummer, klinkt echt totaal nergens na! Het M.I.-Side lied, gemaakt en gecreƫerd door de harde kern van Cambuur dat nu gebruikt wordt als carnavals kraker!! Dan kan hij de titel wel veranderen in kampioenslied, maar nog steeds vind ik het erg goedkoop gestolen....
Inspiratie is vaak ver te zoeken in de muziek wereld, bijna alle artiesten jatten wel iets :)
Citaat van: Taurus Jr op mei 15, 2013, 17:31:38
Inspiratie is vaak ver te zoeken in de muziek wereld, bijna alle artiesten jatten wel iets :)
Klopt inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedacht. Maar dit is gewoon ontzettend slecht gejat!
Het nummer hoort op een agressieve manier gezongen te worden, en niet op een carnavals melodie. :zucht
Juist.
Ik vindt dit zo kansloos van die Ricky. Toen k het hoorde op het kampioenfeest sprongen de tranen me in de ogen. Dat was niet van blijdschap ;( wat een verkrachting van onze stadion song. Lekker goedkoop scoren dus ;(
Citaat van: Ronnie tng op mei 15, 2013, 17:35:33
Klopt inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedacht. Maar dit is gewoon ontzettend slecht gejat!
Het nummer hoort op een agressieve manier gezongen te worden, en niet op een carnavals melodie. :zucht
Idd :R tegen houden het liefst!