Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: cambuursupporter op mei 14, 2013, 19:26:31

Titel: Ringtone van het Kampioenslied van Ricky.
Bericht door: cambuursupporter op mei 14, 2013, 19:26:31
Hier de link naar Youtube.



Titel: Re: Ringtone van het Kampioenslied van Ricky.
Bericht door: Ronnie tng op mei 15, 2013, 17:30:04
Kansloos nummer, klinkt echt totaal nergens na! Het M.I.-Side lied, gemaakt en gecreƫerd door de harde kern van Cambuur dat nu gebruikt wordt als carnavals kraker!! Dan kan hij de titel wel veranderen in kampioenslied, maar nog steeds vind ik het erg goedkoop gestolen....
Titel: Re: Ringtone van het Kampioenslied van Ricky.
Bericht door: Taurus Jr op mei 15, 2013, 17:31:38
Citaat van: Ronnie tng op mei 15, 2013, 17:30:04
Kansloos nummer, klinkt echt totaal nergens na! Het M.I.-Side lied, gemaakt en gecreƫerd door de harde kern van Cambuur dat nu gebruikt wordt als carnavals kraker!! Dan kan hij de titel wel veranderen in kampioenslied, maar nog steeds vind ik het erg goedkoop gestolen....

Inspiratie is vaak ver te zoeken in de muziek wereld, bijna alle artiesten jatten wel iets :)
Titel: Re: Ringtone van het Kampioenslied van Ricky.
Bericht door: Ronnie tng op mei 15, 2013, 17:35:33
Citaat van: Taurus Jr op mei 15, 2013, 17:31:38
Inspiratie is vaak ver te zoeken in de muziek wereld, bijna alle artiesten jatten wel iets :)

Klopt inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedacht. Maar dit is gewoon ontzettend slecht gejat!

Het nummer hoort op een agressieve manier gezongen te worden, en niet op een carnavals melodie.  :zucht
Titel: Re: Ringtone van het Kampioenslied van Ricky.
Bericht door: SCCornjum op mei 15, 2013, 20:04:29
Juist.
Titel: Re: Ringtone van het Kampioenslied van Ricky.
Bericht door: Destroyer op mei 15, 2013, 20:10:04
Ik vindt dit zo kansloos van die Ricky. Toen k het hoorde op het kampioenfeest sprongen de tranen me in de ogen. Dat was niet van blijdschap  ;( wat een verkrachting van onze stadion song. Lekker goedkoop scoren dus  ;(
Titel: Re: Ringtone van het Kampioenslied van Ricky.
Bericht door: Destroyer op mei 15, 2013, 20:11:29
Citaat van: Ronnie tng op mei 15, 2013, 17:35:33
Klopt inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedacht. Maar dit is gewoon ontzettend slecht gejat!

Het nummer hoort op een agressieve manier gezongen te worden, en niet op een carnavals melodie.  :zucht

Idd  :R tegen houden het liefst!