Mijn zoon beheert een Cambuur site op Facebook
Hierop staan foto's..nieuwtjes en speculatie,s :_schater
Als je Cambuur intoetst kom je er vanzelf op.
Willen jullie lid worden van zijn site?
Hij zit bijna op 3000 leden.
Hij zou heel trots zijn als hij op 3000 leden zit!
Hoe heet de pagina precies?
Cambuur
Dan vind je hem wel!
Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2023, 08:44:29
Cambuur
Dan vind je hem wel!
Tja dan vind je 1000 opties...
https://m.facebook.com/groups/1581959885406743/?ref=share
Citaat van: justremco op augustus 02, 2023, 09:30:59
https://m.facebook.com/groups/1581959885406743/?ref=share
Verzoek tot volgen ingediend! :scc
Top!!
Wie volgt???
Op naar de 3000 leden.
Nog 12 te gaan.....
Iedereen die zich al heeft aangemeld |:)
Nummer 2995 in aantocht
Nog 4 te gaan.
Dan heb ik een blijde zoon |:)
Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2023, 13:53:50
Nog 4 te gaan.
Dan heb ik een blijde zoon |:)
kunnen we dan een popal fiets winnen ook? :devil
Heb geen facebook... Is er een Hyvespagina toevallig?
+1 |:)